• 247.

    טיבי

    זאבי דוד, 24/10/09 21:51

    מתי תסתמו לו את הפה

  • 246.

    תזכירו לי למה לעזאזל הוא יושב בכנסת שלנו ????? (ל''ת)

    יהודייה, 18/10/09 09:44

  • 245.

    טוב מאד שתרגישו מנושלים בעיה שלכם (ל''ת)

    איתי1960 , 03/09/09 17:25

  • 244.

    טוב מאד שתרגישו מנושלים בעיה שלכם (ל''ת)

    איתי1960 , 03/09/09 17:25

  • 243.

    העם הפלסטיני זאת פיקציה ושקר..לא היה ולא נברא. (ל''ת)

    וטיבי מתנחל בישראל, 03/09/09 15:22

  • 242.

    הכנסנו לכנסת נציג חמאס וגם מאכילים את הילדים שלו. (ל''ת)

    נשאר רק לתת לו פצצות, 03/09/09 15:20

  • 241.

    אחמד טיבי הוא אבי אבות הפיקצייה (ל''ת)

    עמיר, 03/09/09 15:08

  • 240.

    לא יהיה שלום אם ירושלים לא תישאר מאוחדת. לעולם לא נוותר על

    ורדינה , 25/05/09 21:38

    בירת ישראל המאוחדת. טיבי נציג הגייס החמישי לא יכתיב לנו מה ומתי לחגוג. הוא יכול ללכת מכאן לכל הרוחות. מקומו בכלא לא בכנסת.

  • 239.

    רק תוספת קלה ל''פליטים'' הפלסטינים

    dediboy, 19/05/09 11:59

    האבסורד הוא...שלפי הגדרות הימים האלו...כל ערבי שנמצא כאן נמצא על תקן כובש עתיק שמתלונן על הכובש החדש {היהודי} שהוא כובש אותו, רק שבמקרה זה הכובש החדש הוא בעלי השטח וזהו הכיבוש האחרון לנצח על אדמתנו...:-)
    ו...תענוג לשמוע את טיבי אומר על עצמו פלסטיני, זה רק מנציח את זמניותו, כל הלימודים שהשקענו בו במוסדות הלמוד שלנו לא לימדו אותו כלום? ולו היסטורית? פלסטיני, רומאי, שוויצרי...חחחהכל מבחינתו היינו הך...:-)

  • 238.

    עם פלסטיני זאת פיקציה ושקר (ל''ת)

    מעולם לא הייתה אומה או עם כזה, 18/05/09 16:09

    • כל ערבי היום יכול לקרוא לעצמו פלסטיני ...ניירות זה לא בעייה לסדר

      חומר למחשבה, 08/10/09 13:45

      בארצות ערב מסדרים הכל...לכן גם אירופה מלאה ...בפלסטינים... שקיבלו סטטוס של פליטים וכך נכנסו לאירופה....אף אחד לא שם לב שבמשך 60 שנים הם נהיו ל 7 מליון פלסטינים מתוך 50 אלף .....חפשו ולא תמצאו אפילו אחד שהסבתא או סבא שלו נולדו בפלסטינה ...

  • 237.

    achmd tibi zo mdinat hyhudim eyncha maskim lech lpalstin! (ל''ת)

    gol-nitzchiya, 18/05/09 14:50

  • 236.

    ,,,,אבן אחת בירושלים שווא את כל העולם,,,,,

    בולירו, 18/05/09 13:00

    אנשים משלמים בדבר הכי יקר ,,,,,[ חיים ],,,,

  • 235.

    גנב שמתעקש על חזקה בשלל

    אייל, תל אביב, 18/05/09 12:55

    זהו בעצם הטיעון הערבי. ירושלים מוזכרת אינסוף פעמים במקרא וכל מהותה הוא סביב היותה בירת עם ישראל, ופתאום היא ''שטח כבוש''. זה כמו גנב שפולש לביתך כשאתה לא שם, וכשמעיפים אותו, טוען שהבית שלך הוא בעצם שלו.

  • 234.

    מאז בניית החומה יש נהירה של ערבים לתוך ירושלים השלימה (ל''ת)

    לא מסכנים, 18/05/09 12:00

  • 233.

    בן ארי צודק. מקומו של סייען טרור בכלא ולא בכנסת. (ל''ת)

    גילי, 18/05/09 11:59

  • 232.

    אחמד אתה טיפש בן טיפש כולנו במדינה שונאים אותך

    אריק מוצלח , 18/05/09 11:04

    תתחיל להתעסק בבעיות המגזר כי בשביל זה הצביעו בשבילך ומספיק לחרחר מלחמה, די נמאסת
    כבר , אתה לא גניקולוג אתה וירוסלוג -יעני כמו וירוס אתה

  • 231.

    ה''עם הפלסטיני'' זה השקר הכי גדול בהיסטוריה לא היה ולא נברא דבר כזה

    ירון, 18/05/09 10:12

    אחמד צריך ללכת לעזה ולהישאר שם

    • צודק במיליון אחוז (ל''ת)

      אריק מוצלח , 18/05/09 11:04

  • 230.

    ''איחוד העיר כביכול הוא יום שחור עבור הפלסטינים'' - כן ירבו ימים שחורים

    הוא צודק, 18/05/09 09:36

    ''איחוד העיר כביכול הוא יום שחור עבור הפלסטינים‎'' - מה שנכון נכון. בדיוק כמו שפסח היה יום שחור לפרעה, פורים להמן, וחנוכה לאנטיוכוס...

    • כל הכבוד

      ymic83 , 18/05/09 10:32

      מסכים עם כל מילה

  • 229.

    הפולש-טינאים בהיסטריה. התרמית שלהם נחשפה.

    האמת איתנו, 18/05/09 09:24

    אנחנו לא כבשנו אף אחד ושום מקום -
    עובדה !
    אתם פלשתם למקום לא לכם -
    עובדה עובדה עובדה !!!

    לא יעזור,בסוף תמיד האמת יוצאת לאור.

    התקשורת מדיה חיונית
    האינטרנט המצאה גיאונית

    ותחי האבטלה.

    • חנג'ה ויותר (ל''ת)

      נג'ה היא הכי, אין מה לדבר, 18/05/09 09:49

  • 228.

    איך נותנים לו לדבר?????

    יפית, 18/05/09 09:01

    בכל מדינה נורמלית בנאדם כזה היה מזמן בכלא, ואצלנו הוא מקבל משכורת מה''כובשים''!!!
    שיעוף לרשות הפלסטינית!

  • 227.

    למרות שאיני מחבריו של מיכאל בן ארי...

    Jacks , 18/05/09 08:53

    אני נאלץ להסכים עם קביעתו...
    טיבי אסור שיהיה סגן יו"ר הכנסת...
    ואנו אומרים שהצלחתנו עם המרגל שלנו בסוריה, אלי כהן היתה כה גדולה, שהוא הגיעה לרמות בכירות...
    מסתבר שהפלסטינאים הצליחו יותר... הצליחו להכניס מרגל לתוך כנסת ישראל...

    • בכנסת יש יותר ממרגל אחד ברשיון בזכות הדמוקרטיה הישראלית

      דבורה ש. , 18/05/09 09:45

      שאין לה אח ורע בכל העולם הנאור!
      למשל: עזמי בשארה, היכן הוא היום? ועוד רבים מערביי ישראל המקבלים את משכורתם. לקבל משכורת ותנאים מה"כובשים" זה בסדר! אבל להזדהות עם המדינה? זה אסון בשבילם.
      כך שמה שנותר לי לאמר, זה רק צביעות אחת גדולה, ויעשו טוב אנשי הימין ואלה שהמדינה באמת חשובה להם וידרשו לחוקק חוק "נגד ההסתה" מעל בימת הכנסת ובכל מקום, לא יכול להיות שאדם יקבל את משכורתו ממשלמי המסים ובזכות חופש הדיבור הוא יכפיש וירגל לטובת האוייב!

      • כל מילה סלע (ל''ת)

        אריק מוצלח , 18/05/09 11:05

  • 226.

    טיבי גדול עושה צחוק מכל הימנים

    אלימלך זורקין, 18/05/09 08:31

    כל מי שמכיר את אחמד טיבי בכנסת יודע שהוא מסובב את חברי הכנסת של הימין על האצבע הקטנה.

    • בדיוק כמו שעושים לך הימנים. רק על האצבע הגדולה... הממש ממש גדולה. (ל''ת)

      דון קורטיזון , 18/05/09 12:04

  • 225.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 18/05/09 08:31

    תחשוב לרגע שבאמצע חתונה מתפרץ מישהו לאולם ומתחיל לקלל את החתן והכלה מה הייתם עושים?
    תופסים אותו בצוארון וזורקים אותו החוצה.
    ככה צריך לעשות עם טיבי בכנסת שמנסה לקלקל את שמחת איחוד ירושלים.
    -אין עוד מלבדו

  • 224.

    אתה מוזמן להקים לכם מדינה בירדן!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    גלית, 18/05/09 08:31

  • 223.

    נתחיל עם חופש פולחן ליהודים בהר הבית

    יהודי, 18/05/09 08:26

    עד אז אחמד צודק

  • 222.

    העיר מאוחדת בריבונות יהודית - האררחים הערבים יכולים לעזוב לבתיהם

    אלפי שנים יהודית, 18/05/09 08:24

    עוד לפני שחשבו בכלל על המוסלמים ועל הנצרות ירושלים הייתה יהודית

    • עיברית, לא יהודית!

      agapornis , 18/05/09 11:26

      בסד'
      אנחנו עיבריים ולא יהודים!
      את הכינוי "יהודי" הצמידו לנו הרומאים, היות והממלכה היתה "ממלכת יהודה" JUDEA אי לכך תושביהה נקראו בשפתם "יהודים" JUDEUS!
      אנו, בני ישראל - העם העיברי, ולא כולם בני שבט יהודה, היות ובממלכה היו גם בני שבטים אחרים כמו לוי למשל.

  • 221.

    ''כנראה שעיתוי הישיבה קשור לביקור ראש הממשלה נתניהו בארצות הברית‎''

    אפרת, 18/05/09 08:17

    אידיוט הטיבי הזה. העיתוי קשור ביום ירושלים שחל בכ''ח באייר בכל שנה, לא רק כשביבי נוסע לארה''ב...

  • 220.

    טיבי - קח את מזרח י''ם אבל יחד עם כל ערביי ישראל שיעברו לשטחים (ל''ת)

    כי שם המדינה האמיתית שלהם!, 18/05/09 08:12

    • וגם את מאה שערים (ל''ת)

      רענן, 03/09/09 16:04

  • 219.

    להעיף את טיבי לכל הרוחות (ל''ת)

    ירושלמי, 18/05/09 07:49

  • 218.

    יאללה, לירדן!!

    אריק הויקינג, 18/05/09 07:48

    ירושלים היא פיקציה כמו שיש עם פלשתיני.
    יאללה, תחזרו לירדן.

  • 217.

    דרום

    גד, 18/05/09 07:39

    השאלה שאנו צריכים לשאול
    את עצמנו אם וכאשר הם חס וחלילה
    יצליחו למגר את הציונות האם הם הערבים
    יכוננו מדינה אחת מהנהר עד הירדן
    או שערביי ישראל ילחמו על מדינת ישראל
    הרי בגלוי הם נילחמים בנו כדי להקים מדינה אחת מאוחדת
    עכשיו נח להם להלחם בנו מכל חזית אפשרית שהיא גם מתוך הבית
    אבל אנחנו נילחמים בשם השם ובשמו ננצח

  • 216.

    תגידו לו שגם ה''עם'' הפסטיני הוא פיקציה משנת 67' (ל''ת)

    דקל, 18/05/09 07:33

  • 215.

    לפי סקר האחרון רק 50% מערבים אזרחי ישראל מסכמים שהשואה הייתה (ל''ת)

    יגאל, 18/05/09 06:58

  • 214.

    נמצא " בארץ נהדרת " (ל''ת)

    זכריה , 18/05/09 06:32

  • 213.

    הוא הולך ומשמין אצלכם מרוב נחת

    אחמד, 18/05/09 05:52

    סגן יור הכנסת שלכם
    לא מאמין לשום מילה שלו כל הדיבןרים שלו יעני זה בשביל שלא יחשבו שהוא בוגד באינטרסים
    מה שהוא חושב בלב רק אללה יודע
    אחמד טוב רק בשביל היהודים יעני יש שלכם גם ערבי בשלטון שהעולם יראה
    אבל בשבילנו הוא לא עושה עד היום כלום החיים בזבל

  • 212.

    זו דעתו של מר טיבי וזכותו להביעה במדינה דמוקרטית . (ל''ת)

    סבזי , 18/05/09 02:36

    • לא זכותו להרוג את חברי, גם אם בדרך דמוקרטית, אשר שירתו בצה“ל על

      אילנה.א. , 18/05/09 02:58

      מנת להגן על המדינה שלנו! אני לא יכולה להבין מה הוא עושה בכנסת שלנו?! אולי מישהו יכול להסביר לי, כי בכול דרך לוגית אני עדיין לא מבינה אך לכל הרוחות מישהו שהוא מצהיר להיות עם האויבים שלנו עדיין מקבל כסף (והרבה) מאיתנו (מהמיסים שלי ושלכם)!? אך נותנים לעבור על זה בשקט.... ?

    • מסכים ב-100%. זו דעה לגיטימית.

      פנדה , 18/05/09 10:53

      עם זאת, מתוקף תפקידו אסור לו להחרים ישיבות של הכנסת. צריך להתייחס בחומרה לכל זלזול בבית הנבחרים מצד יושביו (ובכלל).

    • - אבל מירדן, לא מפה. לכו הביתה. (ל''ת)

      212 זכותכם לשנוא אותנו בטירוף, 24/05/09 16:59

  • 211.

    בשביל מה בחרתי ליברמן? שישתוק כמו דג? איפה תעמולת הבחירות שלו?

    ברעם , 18/05/09 02:32

    בחרתי ליברמן בתקווה שיסתום פיות לנבלות כמו טיזי, שימנע מאיתנו לשלם משכורת לבוגד, המשתמש בכספי משלם המיסים כנגדינו.

    • באמת, איפה ליברמן? (ל''ת)

      אילנה.א. , 18/05/09 03:00

  • 210.

    מה הבדואי מחצי ערב רוצה מירושלים הקדושה של העם היהודי? (ל''ת)

    maximum3 , 18/05/09 01:52

  • 209.

    אחמד טיבי הולך ומתנפח,נהיה כמו חנזיר בר ,כנראה אוכל טוב ולא רק

    lili_lili , 18/05/09 00:57

    מהפה

    • the truth

      tzippy, 18/05/09 04:53

      Most of the Jews were under the role of the Christians = very small percentage under the Muslims - did you forget that the Christian WON the Muslims in Europe?.

      And the Kuzarim ware a very SMALL nation.

      I know of MANY families that holds MICHTAV YICHUSIN till JACOV Avinu ? u got one ?

      I got one were I can show that I am son after son the children of Abraham Isaac and Yaakov!!
      There are numerous genes studies that proves again and again that the Jews are unique nation - check it out =the Kohanim got a specific gene. and jews are MISSING an alcoholic gene. there are genetic sicknesses that specifically by Jews.

      So go sell your bla bla somewhere else, like in an Arabic land where the generate lies and actuay believe in them .

      .Like Jerusalem is holy to the Muslim when they show their behind to Jeruslem every prayer. like there was no holocaust when my family HAD BEEN THERE

      as we say in English = go fly a kite - or rather - go fly a carpet

  • 208.

    סילואן הוא שילוח (ל''ת)

    אומר לכם משהו?, 17/05/09 23:57

  • 207.

    אחמד טיזי נמאסת כבר עם ההתבטאויותמלאות השנאה והארס כלפינו, די להסית (ל''ת)

    מילא אם לאחיך הערבים היית עוזר, זה הם אומרים שלא!, 17/05/09 23:50

  • 206.

    אין טעם לטעון שהעיר הזו מאוחדת . כי היא לא . (ל''ת)

    סבזי , 17/05/09 23:46

    • ואצלך הרוח והשכל, הלב והמוח טרם התאחדו זה עם זה. עובדה! (ל''ת)

      זו אני ש. . ., 18/05/09 06:38

  • 205.

    די צודק... מזרח ירושלים צריכה להיות במדדינה הפלסטינית העתידית (ל''ת)

    דב פנדה , 17/05/09 23:41

    • לא רוצים את הצרה הדמוגרפית/איכותית של עוד 300,000 פלסטינים. (ל''ת)

      דב פנדה , 17/05/09 23:41

    • די... צודק... יפו ושכונת הדר צריכות להיות במדינה הפלסטינית

      פנדה , 18/05/09 10:55

      מה אנחנו צריכים את הצרה הדמוגרפית הזאת שנקראת ארץ ישראל? בואו נעבור לאוגנדה.

  • 204.

    why do we let him talk ,sit quiet mr TIBI (ל''ת)

    zippu, 17/05/09 23:38

  • 203.

    יש לדרוש בדיקת DNA לכול החכ''ים הערבים! אולאי הם יהודים אשכנזים

    ABRAHAM, 17/05/09 23:26

    כך עלה מהכתבה בטלויזיה רק לאחרונה.

    • חלקם נצר לנוודים פולשים מוסלמים מיוון.

      סלאם על האיסלאם, 18/05/09 06:41

      בעצמם העידו על כך.
      שמישהו יבדוק.

    • חלק גדול מהם אכן צאצאי הפלחים היהודים

      פנדה , 18/05/09 10:56

      השאר הוא ערב רב שהגיע מכל ארצות האיזור כדי לחפש עבודה.

  • 202.

    אני רוצה ירושלים מחולקת

    דותן, 17/05/09 23:19

    ישראלים כאן
    חרדים וערבים שם.
    לא צריך את הכולירות האלה.

  • 201.

    ירושלים העיר שהתחרפנה לה יחדיו

    ליטמן, 17/05/09 23:18

    עיר של משוגעים מטורפים קנאים ופסיכים. עיר לא נורמלית. לא רק תיירים שמגיעים אליה לוקים בה בסינדרום ירושלים אלא רבים מתושביה - הדתיים משיחיים והזויים. זו לא עיר לחיות בה ואפילו לא למות בה. מכסימום לבקר בה.

  • 200.

    זה הןא אומר כשערביי ישראל מהווים 20% מהאוכלסייה. בואו נראה מה הוא

    ירמי201 , 17/05/09 23:04

    יגיד עוד כמה שנים כשהם יהיו 30% מהאוכלסייה, יהודים אתם תגורשו מישראל כמו שגורשתם מעיראק....כמובן לאחר ביזזזה של כל רכושכם...יאללה לבנות סירות שיגיעו לקפרסין...יאללה ביתר קפריסין...

  • 199.

    לתושבי כפר סבא. אתם רוצים לראות את דגל פלסטין מהחלון?

    yairNofar , 17/05/09 23:01

    בעתיד ערך הדירות שלכם ירד פלאים ויישתווה לערך הדירות בשדרות.. ותוכרזו עיר ספר. ותשבו חודשים במקלטים.. כל הלילה לא תוכלו לישון כי רעש מטוסי הקרב של פלסטין ירעידו את ביתכם.
    חברת 'פלסטין אייר ליינס' תפריע את מנוחתכם.. כל יום ב-4 לפנות בוקר אתם תתעוררו לקולות המואזין וכו'..
    זה מדהים איך מוכרים לעם בישראל חלום של 2 מדינות ל-2 עמים. זה נשמע כל כך יפה כמו בוא המשיח.
    זה רק אסון, גם ה'הינתקות' הייתה סיסמא יפה של פירסומאים

  • 198.

    אזהרה לכל תושבי כפר סבא והשרון!

    yairNofar , 17/05/09 23:00

    אתם מודעים לכך שביישוב אביבים רואים את אנשי חיזבאללה מהגבעות?? תושבי אביבים בצפון רואים כל בוקר מהחלון של ביתם טרוריסטים ורכבי צבא של מדינה שכנה.

    אתם מודעים לכך שאם תהיה מדינה פלסטינית תושבי כפר סבא יראו את סיורי הגבול של צבא פלסטין.
    אתם מודעים לכך שהפלסטינים יבנו מוצבים "רק לצורך הגנה".. ובמקום שמהנוף היפיפה של מגדלי סביוני כפר סבא יראו את השומרון הפורח והיפה, יראו את המוצבים והפטרולים של מדינת פלסטין.
    תושבים יקרים, אל תתנו לאובמה לדרוך עליכם!
    מאחורי הסיסמא "שתי מדינות לשני עמים" עומד אסון קיומי לעיר כפר סבא ולאיזור השרון הכפרי.
    את הנוף הירוק של השרון יחליפו מוצבים ובסיסים של צה"ל, מעברי גבול. את העיר כפר סבא יציפו פועלים ו"תיירים" פלסטינים. מהנוף של כפר סבא תיראה גדר גבול ומשאיות של הצבא..

    • מה לעשות?

      תמי, 18/05/09 01:17

      זה מחיר השלום!

  • 197.

    אחמד טיבי הכי ישר בכל הכנסת כל מילה ממנו היא גדושה (ל''ת)

    יסמין, 17/05/09 22:58

    • אז לכי אליו שיחטט לך קצת בקוסא מחשי שלך... (ל''ת)

      דון קורטיזון , 18/05/09 12:06

  • 196.

    למי נותנים לנהל מדינה.... (ל''ת)

    ישמעלי בתוך הכנסת...פיגור..., 17/05/09 22:51

  • 195.

    רק הנאראטיב לה נאכבה ועל ההתפשטות המכוונת של ישראל האימפריאליסטית

    הם אמת צרופה, 17/05/09 22:49

    להזכירך: לא רצינו את מלחמת ששת הימים. ניסינו בכל הדרכים למנוע אותה. אם אכן נאצר היה מוותר על צעדי התוקפנות וחוסיין בטיפשותו לא היה מתערב ומפסיד הכול - היינו נשארים בגבולות 67, עם הרבההרבה חיילים ואזרחים בחיים.
    אין דבר, כמו אדוניך עראפאת, תמשיך לשקר, תהפוך את התוצאות לסיבות ולהיפך, ובעיקר להתבכיין. אתה צובר סיבות נוספות לבכות בגללן.
    באמת, אני מרחם מאוד על שכנינו הערבים, שאנשים כמוך וכמו המנהיגים המתלהמים שחרו לראשם הם רק הולכים מן הפח את הפחת. באמת חבל.בניגוד לגיבורים הלאומיישלכם: קונטר, מפוצצי האוטובוסים, אנחנו לא מטפחים \\ני כאלה בהמונים כמו שאתם עושים.אמהות יולדותכדי להיותנתחי בשר לג'יהאד. מסכנות וטיפשות.

  • 194.

    ''לא יהיה שלום ללא ירושלים וכו''' -כמו שהיה שלום כיפי לפני 67

    תשים כבר על השולחן, 17/05/09 22:39

    את כל הדרישות שתדרשו אחרי שיתנו לכם את מזרח ירושלים (פרס על שחוסיין הפגיז את מערב ירושלים ב-5 ביוני 67 בלי שהייתה שום פרובוקציה ישראלית נגדו; והפך: ביקשו באמצעות האמריקאית שלא .יתערב במלחמה לא-לו בין עבדול נאצר וישראל.
    ותדרשו החזרת פליטים (האומה היחידה שמנציחה באכזריות מצב של''פליטות'' 60 שנה ! גורלם של הפליטים איכפת לכם פחות מקליפת השום, אבל זה נשק יעיל נגד ישראל. אז לא נורא מבחינתכם אם הם סובלים! בקיצור, אתם אומר שבלי מילוי אותם תנאים לא יהיה שלום, ואני מבטיח לעם ישראל שגם אם התנאים של הערבים יתמלאו לא יהיה שלום. ישראל נטע זר, קוץ בעין, וכו' - אז למה שניתן ורק נחליש את עצמנו? כבר יש לנו ניסיון לפחות מאז 1993 למה קוראים הערבים ''שלום'', אז - לא, תודה!

  • 193.

    בן- ארי צודק!

    גידי, 17/05/09 22:31

    דברים כדרבנות. שוב הוא משמיע את קול /כל האמת.

  • 192.

    בוגד - מקומו מאחורי סורג ובריח

    דוב, 17/05/09 22:29

    והוא משמש כסגן יו,ר הכנסת???

  • 191.

    אחמד טיבי הכי ישר בכל הכנסת כל מילה ממנו היא גדושה (ל''ת)

    יסמין, 17/05/09 22:25

  • 190.

    איך נותנים לבוגד כזה לשבת בבית המחוקקים בישראל,במדינה אחרת הכלא היה מק (ל''ת)

    רחלי, 17/05/09 22:08

  • 189.

    אחמד טיבי יותר חכם מכל היהודים בכנסת (ל''ת)

    סובחי, 17/05/09 22:05

    • רק שזה לא עוזר בשום דבר לאף אחד (ל''ת)

      רונית, 17/05/09 22:39

  • 188.

    אסון יותר גדול מזה שלא יהיה לנו ,טיבון מי יתן ותשאר כל הזמן בחוץ (ל''ת)

    רחלי, 17/05/09 22:04

  • 187.

    יש רק דרך אחת - פתרון כפוי

    תיק שקנאי, 17/05/09 21:59

    כשיש כל כך הרבה פסיכים בשני הצדדים וכשכל צד מגייס את אלוהיו ואת תורתו הדרך היחידה לפתור פה את הסכסוך היא באמצעות פתרון כפוי על ידי אמריקה בכח צבאי על שני הצדדים.

    • זו דרך פסיכית לגמרי. (ל''ת)

      יגאל, 18/05/09 07:00

  • 186.

    איזה כיף לגור בתל אביב ולא בעיר ההזויה הזו ירושלים (ל''ת)

    בשבקין, 17/05/09 21:57

  • 185.

    אך ירושלים ירושלים לו היית תל אביב ולו היה לך ים (ל''ת)

    שפלתי, 17/05/09 21:52

  • 184.

    נתונים לא שייכים

    אליהו, 17/05/09 21:49

    מדוע אריק בנדר טורח להזכיר שמיכאל בן ארי הוא חבר כך לשעבר ולפרש לנו את דבריו של בן ארי כ''קיצוניים''? האם בנדר לא חושב שאנחנו מספיק איטלגנטים להחליט לבד האם ''סוס טוריאני'' או ''צריך לשבת בכלא'' אלו אמירות ''קיצונית'' (בתפיסתו של בנדר) - רק בריאות.

  • 183.

    אחמד טיבי עושה לכם בית ספר (ל''ת)

    מוסא, 17/05/09 21:48

    • עד שנמלכד אותו. בדיוק כמוכם. (ל''ת)

      דון קורטיזון , 18/05/09 12:10

  • 182.

    חייבים להפטר מהערבים בירושלים

    spa, 17/05/09 21:35

    או בגרוש או בטרנספר או בהסכמה או בויתור חד צדדי

  • 181.

    ברור כשמש בלי פתרון בירושלים לא יהיה לעולם שלום

    פרי, 17/05/09 21:27

    לחשוב על זה שבן גוריון היה מוכן להקמת המדינה כשירושלים היא עיר בינלאומית ולחשוב על זה שעד שישים ושבע ישראל התקיימה עם חצי ירושלים בלי הכותל ולא קרה כלום.

    • נכון לא קרה כלום

      NY, 17/05/09 21:58

      העיר היתה מוזנחת, נתונה לרדיפות של ערבים שבזזו, השחיתו, שדדו, ורצחו תושבים בגלל היותם יהודים. מקומות הקדושים לכל הדתות היו לא היו נגישים.
      אוכלוסייה ערבית בכל מקום היא מתכון לאסון, יש להפריד את האולוסיות, טרנפר הוא הפתרון, אנחנו או הם.

  • 180.

    האמת? עיר מגעילה, מכוערת, מיוזעת, צפופה, לחוצה, מצחינה

    רות מאור , 17/05/09 21:27

    מה אתם בכלל רבים עליה?
    אין בה שום דבר טוב (מלבד, כמובן, היציאות לכיוון ת"א).

    www.kansukansu.blogspot.com

    • מסכים לכל מילה ירושלים היא כמו עזה

      ירושלמי אמיתי, 17/05/09 21:34

      עיר מזעזעת. אוכלוסיה מזעזעת. מלוכלכת אלימה רועשת פרח'ית. אין בה שום דבר נורמלי חוץ מהאוניברסיטה, מוזיאון ישראל וזהו.

      • אז אם ירושלים היא כמו עזה , ואתה ירושלמי אמיתי-אתה כמו עזתי? (ל''ת)

        panacea , 17/05/09 21:53

        • לא. הוא כמו רות מאור: מגעיל, מכוער, מיוזע, לחוץ ומצחין... (ל''ת)

          דון קורטיזון , 18/05/09 12:09

    • טוב-דוגמא טיפוסית של נהנתנית אשר אכפת לה רק ההבט החומרי

      panacea , 17/05/09 21:40

      שימו לב כיצד היא מתארת את העיר,,,,על רוחניותה של ירושלים, על היותה סמל, על היותה העיר אשר כולם מכירים,על חשיבותה ההיסטורית והעכשוית לעם היהודי-היא בכלל לא כותבת.
      זה מסביר הרבה.

      • מלחמת העולם השלישית תצא מירושלים עיר ללא קודש

        פקה פקה, 17/05/09 21:46

        עיר של מדנים ומריבות. במרוצת ההיסטוריה מצאו בה את מותם יותר אנשים מאשר אלה שחיו בה הכל בגלל הטרוף הדתי לדורותיו.

        • באמת?? אתה כבר יודע את זה??? פשששש..... (ל''ת)

          רונית, 17/05/09 22:43

    • אנחנו נמות על העיר הזאת ..תגידי את זה לצנחנים שמתו למען העיר

      קובי, 17/05/09 22:19

      הזאת.. את מעבירה מסר מוטעה ואת מזה מגעילה
      אים אנחנו לא נריב עליה אז אולי נוותר עליה
      שאלוהים יקח אותך מאיתנו במהרה אמן
      מעניין למה הערבים רוצים אותה ..רות מאור את נאצית

    • גם אני לא מתה על ירשליים

      רונית, 17/05/09 22:49

      היא זרה לי ומוזרה. אבל זה לא העיקר.את יכולה לא לאהוב אותה אבל לשכוח את חשיבותה את מרכזיותה את משמעוותה הדתית רוחנית לאומית.רק התבהמות שמאלנית יכולה להגיב בצורה כזאת חכמה.ומה, חסרים מקומות דוחים שהם לא ירושליים למשל שכונות בתל אביב אז גם משם את מתפנה?

      • אני מוכן לתת לערבים את מזרח ירושלים בתנאי שכל הערבים

        חלפן, 08/10/09 14:23

        שנמצאים בישראל יעברו למדינה החדשה שלהם

    • בעיניי דווקא אין בכל הארץ עיר שמשתווה לירושלים. (ל''ת)

      אוהב את ירושלים, 18/05/09 00:51

    • אם את ירושלמית אז אינך ראויה לגור בה

      מיכאל ב, 18/05/09 07:51

      זו עיר שמיועדת רק לאלה האוהבים אותה וראואים בה את היופי. אני יליד תל אביב וכיום איני מוצא אותה מתאימה לי.

    • מכבדת אותך ואת דעותיך, אבל הפעם הגזמת.

      ירו - שלם אור העולם, 18/05/09 10:31

      אם כך את חושבת,
      שאין לנו צורך או עניין בירושלים

      אז בואי נאסוף את עצמנו ונתקפל מאן.

      לתפיסתך
      זו הארץ אינה שלנו
      אין לנו מה לחפש כאן
      אז אולי כדאי ש. . .

      אין יותר מה להגיד.

      עצתי
      תחקרי ותלמדי קצת את ירושלים,

    • ממש לא מסכים

      פנדה , 18/05/09 10:58

      ירושלים עיר מדהימה, אמנם ההזנחה זועקת בה מכל פינה - אבל לא הרבה יותר מאשר בתל-אביב, הצפופה, המיוזעת והמאוד מכוערת. בתור תל-אביבי אני לא מתבייש להודות שבירושלים יש מן קסם כזה והרגשה של "מקום אחר" שלא מרגישים בתל-אביב. אבל על טעם ועל ריח...

    • את מתכוונת... -בדיוק כמוך. (ל''ת)

      דון קורטיזון , 18/05/09 12:07

    • רות,,,,,,,,אבן אחת בירושלים שווא את כל לת אביב

      בולירו, 18/05/09 12:55

      מה יותר יקר? חיים או רכוש? כמובן שהחיים יקרים יותר,ואם ישנו מוצר יקר בשוק ויש הרבה קונים שמעונינים לירכושו אז הוא נימכר ברוב המיקרים במחיר מובקע באלפי מונים ממחירו האמיתי,ואם אנשים משלמים בחייהם עליו אז הוא ירושלים

  • 179.

    אף אחד לא עוצר לרגע לחשוב אולי טיבי צודק

    אלי, 17/05/09 21:26

    כולם מכללים כמו בהמות

    • כי הוא טועה, וזה בולט לעין. (ל''ת)

      T, 18/05/09 00:52

    • הוא צודק מבחינתו

      פנדה , 18/05/09 11:00

      בתור פלסטיני ברור שהוא מעדיף שהעיר תחולק, על משקל הפרד ומשול או "תורת השלבים". בתור יהודי ברור לי שעדיף שטיבי יחולק לפני שירושלים תחולק...

  • 178.

    תשימו לב מי המשיבים ופעם הבאה בוחרים בהם

    רק איחוד לאומי, 17/05/09 21:13

    הם יעמידו דברים על מכונם

  • 177.

    אחמד=יום הנכבה=זה לא נקבת השילוח=על אפכם וחמתכם=לא תזכרו להגשים חלומכם (ל''ת)

    נ.כהן פיקציה שמיקציה=העיקר שאנחנו פה ונשאר לעד:)+(, 17/05/09 21:04

  • 176.

    הח''כים הערבים קיצוניים מדי!

    אלי, 17/05/09 21:00

    המגזר הערבי לא קיצוני כמו אלה המתיימרים לייצג אותו. למרבה הצער יש תחרות בין הפוליטיקאים הערבים מי יותר קיצוני ומי עותר אנטי ציוני. רוב הערבים בישראל אינם קיצונים ואינם מתנגדים לדו קיום מסוים. הגיע הזמן שבמגזר הערבי תהיה התעוררות ויבינו שצריך לבחור אנשים מתונים שמייצגים את האינטרסים האמיתיים של המגזר ולא האינטרסים של החמאס והחיזבאללה. המגזר הערבי חייב להתנער ממנהיגיו הקיצוניים. זה כורח השעה ומחייב אומץ.עודד שגיב

  • 175.

    הדוניסט חנפן יצור דוחה שעלק מייצג את ''בני עמו'' במסעדות בת'א (ל''ת)

    אביבה, 17/05/09 20:50

  • 174.

    איך יושב בכנסת ישראל אדם שמערער על אמיתותיה וריבונותה?! (ל''ת)

    תוהה, 17/05/09 20:47

  • 173.

    לא מבין למה החארות האלה מקבלים משכורת בכלל (ל''ת)

    yuval.s , 17/05/09 20:42

    • אני לא מסכים עם טיבי אבל הוא עושה את מלאכתו נאמנה

      יעקב, 17/05/09 21:47

      הוא ממלא את שליחותו על הצד הטוב ביותר, מנקודת הזוית הערבית כמובן. הלוואי שחברי כנסת ערביים היו מסורים כמוהו לתפקיד.

  • 172.

    טיבי נמאסת! (ל''ת)

    טביב, 17/05/09 20:41

  • 171.

    תגובה 55 הכי טובה. שמה את הדוקטור השמן-מאד-מאד במקומו האמיתי. (ל''ת)

    נביל מהמסעדה, 17/05/09 20:24

  • 170.

    טיבי-אתה הוא השקר הגדול של הערבים. (ל''ת)

    מושון, 17/05/09 20:23

  • 169.

    טיבי, ה"נכבה" שלכם, היא חור(בערבית) הכי קטן שיש לכם וזה המזל שלנו (ל''ת)

    שושי אחיצורי , 17/05/09 20:14

  • 168.

    כנראה שיש לו קו ישיר היום (ל''ת)

    יועץ מהגהנום, 17/05/09 19:51

  • 167.

    נמאס כבר ממנו - שכח שלא היתה לנו גישה לכותל כשהעיר לא חוברה (ל''ת)

    יופיטר יופיטר, 17/05/09 19:45

    • הלוואי שהיום לא היתה גישה לכותל מקור כל הצרות (ל''ת)

      גומבי, 17/05/09 21:48

  • 166.

    משהו השתבש קשות אצל מוני יקום

    אוחנה, 17/05/09 19:33

    מישהו מכיר פסיכיאטור טוב שיכול לקבל אותו בהנחה?

  • 165.

    הכלבים משקרים ונובחים והשיירה עוברת

    tomker , 17/05/09 19:23

    ארץ ישראל נכבשה על ידי הערבים ובינתיים שחררנו רק חלק, כשגולת הכותרת היא ירושלים המאוחדת. זכותו (המפוקפקת מאוד) של ערבי לא ישראלי לשקר ולטעון את ההיפך.
    אבל רבק, חבר כנסת? הם יושבים שם וטוחנים את כולם, נובחים, נושכים ושוטפים את המוח- ואחרי זה אנחנו מתפלאים שאפילו אנשי ימין מובהקים כמו אולמרט וליבני מתחילים לחשוב שהם צודקים. אם היינו טיפה יותר פטריוטים, טיפה, היינו מראים לחבורה הזאת את הדרך החוצה, או לפחות פועלים כדי להוציא להם את החשק לחיות וללכלך ככה חופשי אצלנו בבית.

  • 164.

    לצערנו אתה זה אמת (ל''ת)

    אליהו, 17/05/09 18:57

  • 163.

    אחמד טיבי הוא קולגה שלי. הוא מומחה בפנטזיות ושקרים (ל''ת)

    הברון מינוכהאוזן, 17/05/09 18:51

  • 162.

    יום ירושלים שמח - לכל בית ישראל

    עם ישראל חי, 17/05/09 18:43

    בחמישי בלילה ובשישי

  • 161.

    איך הוא משמין הטיזי הזה?כמו ההם מהשפעת... (ל''ת)

    א.מ, 17/05/09 18:29

  • 160.

    ארץ ישראל שייכת לעם ישראל

    ישראל, 17/05/09 18:27

    ומי שהוא לא עם ישראל יש לו שתי ברירות:
    1) לא להיות פה!
    2) לא להיות פה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 159.

    יש להתעלם מדבריו של ח''כ טיבי,אנו עצמינו נותנים לו את התהודה לדבריו ההז

    נתן.ש מעלות., 17/05/09 18:26

    ההזויים.

  • 158.

    יום ירושלים

    גלול , 17/05/09 18:08

    חברי ואני נלחמנו ב-67 נגד צבא הצורר חוסיין
    שמוצג כיום כחסיד אומות עולם זהו אותו אחד שהשתמש במצבות מהר- הזיתים למחראות וריצוף שבילים, כוונתו הייתה לכבוש את מערב ירושלים מה לעשות לא עלה בידיו למזלנו, אם יש פיקציה זה אתה הבלון הנפוח,ירושלים תשאר בירתה של ישראל לעד.

  • 157.

    טיבי מי בכלל הזמין אותך לאירוע ? הינך אורח לא רצוי- (ל''ת)

    א., 17/05/09 17:57

  • 156.

    מאיפה באו כל הפסיכים שמגיבים כאן?

    דורון, 17/05/09 17:52

    מה זה היתה היום בריחה המונית משלוותא? היתה שריפה בבאר יעקב? נפלו הגדרות באברבנאל? מטורפי כל העולם התאחדו בימין המטורף.

    • תשובה אידיוטית

      ענת, 17/05/09 22:51

      אתה פשוט אידיוט. אין לך מה לכתוב אז זה מה שאתה כותב? אתה רוצה שייקחו אותך ברצינות? ממש נעל.

  • 155.

    שכח הח''כ המלומד שגם יום הנאכבה הוא פיקציה איסלמית

    שמוליק, 17/05/09 17:49

    הערבים תקפו את ישראל ורבים ברחו מכאן בפחד ובהמתנה להבטחות חסרות השחר. במקום לישב את עצמם ולהתקדם, הם נשארו בבערות, בעוני, במחנות פליטים ללא תשתיות וכך זה ישאר לנצח עד שהם לא יקומו וידאגו לעצמם.

    • הנכבה היא לא פיקציה

      אלון, 17/05/09 20:06

      להם באמת קרה אסון הבעיה היא שהם לא לוקחים אחריות ויוצרים ''מציאות'' (נרטיב) שלא היתה ולא נבראה

  • 154.

    המוסג ''העם הפלסטיני'' הוא פיקציה

    ב.ח., 17/05/09 17:40

    המוסג ''העם הפלסטיני'' הוא פיקציה. כל מי שיודע קצת היסטוריה, לא יכול להתעלם כי עם כזה לא היה קיים עד ליפנה כ-45 שנה.
    כנירא מי שמשייך את עצמו לעם פקטיבי יכול להרשות לעצמו להגיד דברים פיקטיביים.

    • מה זה משנה

      אלון, 17/05/09 20:07

      מה אתה מתכונן לעשות עם הערבים שחיים באיזור תחת שליטתנו

  • 153.

    טיבי מצטרף למועדון 300 התגובות יחד עם יעל פז מלמד

    פנדה , 17/05/09 17:36

    האם זה הקשר היחיד בין השניים?

    • פרימי _ טיבי. (ל''ת)

      יוני דוד , 17/05/09 19:23

      • תגובה מטומטומת תתמודד עם הטענות

        שוקרון, 17/05/09 21:53

        כשלמישהו אין משהו לומר כנגד הטענות הוא מחפש פגמים באיש שמשמיע את הדברים. בלטינית קוראים לזה אד ארגומנטום - כלומר כלפי הטיעון ואד הומינום - כלומר טענות כלפי האדם.

        • אני אגיב

          ענת, 17/05/09 22:54

          למה כל חגיגה בישראל היא מבחינת פרובוקציה עבור הערבים? מי בכלל סופר אותם? חוץ ממרזל, מי בכלל עושה להם דווקא? שירדו מהענף שהם יושבים עליו ושיפסיקו לבכות ''אכלו לי, שתו לי, לקחו לי'' - נמאס כבר! על מי הוא מאיים? מה יקרה אם לא יבוא? השמיים יפלו? הוא יהיה חסר למישהו? לא נראה לי...

      • אתה לא מגיע לקרסוליים של טיבי (ל''ת)

        עינת, 17/05/09 23:09

        • אם לא תיזהרי, טיבי בין אלה שלך (ל''ת)

          חזאי הטמטום הישראלי , 18/05/09 23:52

  • 152.

    ''העם הפלשתיני'' הוא פיקציה ושקר. לשקר אין רגלים וממילא לא תהיה לו מדינה (ל''ת)

    עומר, 17/05/09 17:11

  • 151.

    ליברמן כולך דיבורים,.. איך הטיבי הזה נמצא בכלל בכנסת????

    דורון, 17/05/09 17:00

    אתה לא מתחיל אפילו להביא צדק למשכן.

    דיבורים כמו חול ואין מה לאכול.

  • 150.

    יאוש

    GBar, 17/05/09 16:54

    העובדה העצובה שבין כל התגובות קשה למצוא כמעט איזו שהיא תגובה ענינית לטענה לגיטימית (ביו אם מסכימים איתה או לא) של בן הארץ הזו בעל זהות שונה, אינה נוסכת תקווה גדולה בנוגגע לעתידה של הארץ הזו.

    אפשר רק לקוות שהברוטליות והרדידות המאפיינת מצבור כזה של תגובות אינה באמת מאייצגת את רוב הקוראים, אבל על זה אולי נאמר ''אשרי המאמין''.

  • 149.

    גזל נוכרי הוא גזל רק את השואה אסור להכחיש רק ליהודים מותר להשוויץ באוש

    מאחד יוצא אח מד, 17/05/09 16:51

    באושווץ ובטרבל מייקר איוואן האדום

    • גזל נוכרי

      צ., 17/05/09 17:23

      גזל נוכרי הוא אכן גזל, אבל להגן על מה ששייך לך לפי המוסר וההיסטוריה רחוק מלהיות גזל

  • 148.

    היהודים אתם זמניים פה

    קאיד עבד אל קאדר אל חוסייני/שועפת, 17/05/09 16:48

    לפי הקוראן אתם קופים. לנו יש סבלנות. אתם כמו הצלבנים היו מאה שנים ונעלמו. יש לכם עוד פחות מארבעים ואז אל קודס תהיה שלנו. הלך עליכם!!!!!!!!!!!!!!!!

    • זה מעניין,מתי אתם,הפלסתינאים, שלטתם פה?תשובה-מעולם לא.

      נחמד להיות קוף שולט, 17/05/09 17:14

      ובכן,חביבי,אם אנחנו קופים,אז קופים הצליחו להעיף אתכם לכל הרוחות ועכשיו קופים שולטים בירושלים.זאת אומרת אפילו קופים מוצלחים ממך.וכמו שזה ניראה-ניראה יותר שהולך עליכם שם בעזה מאשר עלינו בתל אביב.אולי בעוד מאה שנה לא נשלוט בירושלים.אבל עד אז,אני אהנה לי בשדרות רוטשילד,ואתה תעביר את חייך במחנה פליטים.יום טוב-או שלא.

      • גם ערבים לעולם לא שלטו בא''י (ל''ת)

        אלון, 17/05/09 20:10

    • שמע קאיד, הקוראן נשמע לי ספר מאוד אינטיליגנטי

      עופר1976 , 17/05/09 17:15

      לא פלא שהמוסלמים מובילים בכל תחומי המדע אולי תכתוב את תורת האבולוציה עפ"י קאיד.
      ותמסור ד"ש לבת דודה שלך, סליחה התבלבלתי: לאישתך.

    • אם אנחנו קופים, איך זה שכשמוחמד כשנרדף, מצא חסות אצל היהודים בערב?

      לקאיד, 17/05/09 18:02

      ולמד מהם, ואח''כ הפיץ את דת החרטה שלו?
      מה תורתכם מבוססת על אמונות של קופים?

    • כמו שמוחמד עף על חמור כך תקבלו את י-ם.... יעני בחלומות!! (ל''ת)

      יוני דוד , 17/05/09 19:25

    • אתה מממשפחת המופתי אל חוסייני-לך תילמד מההיסטוריה.

      מושון, 17/05/09 20:26

      שם תלמד שהערבים רק המיטו על עצמם אסונות כל השנים,ולא הגיעו לכלום,וגם לא יגיעו,כי מנהיגיהם שיקרו אותם.

    • חמודי

      ענת, 17/05/09 22:59

      העם היהודי היה קיים הרבה לפני שמוחמד למד לבעו... קטינות... מעולם לא נפסקה הנוכחות היהודית בארץ ישראל ומעולם לא תיפסק! תמשיך לאכול את הלב ולהאמין באללה שלך, אם זה מה שעושה לך טוב, מי אני שאקח לך את החלומות. חוץ מזה, תכל'ס, תסתכל במראה ותגיד לי מי יותר דומה לקוף? מציבור הקופים - סליחה.

    • אתה פשוט פאתטי (ל''ת)

      קופה יהודיה גאה, 17/05/09 23:00

    • דרום

      גד, 18/05/09 08:12

      תודה לך שאתה אומר את האמת
      עכשיו אני יודע מול איזה רשע אנחנו ניצבים

  • 147.

    יש לנו מנהיגים מדינה ..חיילים שמתו למען המולדת ..ואנחנו

    קובי, 17/05/09 16:41

    עסוקים במה אנחנו לא טובים..כול הזמן אחד אוכל את השני .. הערבים מהצד צוחקים ואומרים
    בשביל מה להילחם נקבל הכול מהיהודים.. חבל
    ברגע שנהיה מאוחדים אף אחד בעולם לא יכול עלינו..ארץ ישראל שייכת לבורא עולם בורא עולם אמר תושבים אתם עימדי.. ירושלים שלנו
    כמו רמת הגולן .. והגדה מי שלא טוב לו עים הסידור הזה נא לעזוב

  • 146.

    זה שהנביא שלהם חלם שהוא ביקר בירושלים לא עושה אותה שלהם... (ל''ת)

    maximum3 , 17/05/09 16:40

    • אני חלמתי שזכיתי בלוטו (ל''ת)

      נו טוף, 17/05/09 17:14

  • 145.

    למה האפליה בדיווח

    יועצו של ערפת, 17/05/09 16:39

    למה ליד ח''כ בן טרי חייבים לציין את עברו בתנועת כך, ואילו את היותו של טיבי יועצן של ערפת בת.קופת האינטיפדה לא מציינים

  • 144.

    מינוי טיבי לסגן יו''ר הכנסת הוא אתנן פוליטי

    קוסם, 17/05/09 16:35

    מינויו של חבר הכנסת טיבי להיות סגן יו''ר הכנסת הוא נסיון נואל של יושב ראש הכנסת רובי ריבלין להיות קדוש יותר מהאפיפיור. הדבר אינו קשור כלל וכלל לכישוריו (הבוגדניים והחתרניים) של טיבי כנגד המדינה כמו הנסיון של רובי ריבלין שהופך מיום ליום לטרחן זקן וסנילי להציג אפלייה מתקנת לטובת המיעוט הערבי בכנסת שלכאורה מייצג את הערבים ולא היא.. אפשר לומר באופן הכי פשוט וישר וכנה ואמיתי שהמינוי של טיבי לסגנות יו''ר הכנסת הוא מס שפתיים ואתנן אחרת איך אפשר להצדיק כזה מינוי.

    • ריבלין מביט לעתיד

      יוסי, 17/05/09 17:14

      ריבלין רוצה להיבחר לתפקיד נשיא מדינת ישראל ומאחר וחברי הכנסת הם הבוחרים את הנשיא, ריבלין עושה כל מאמץ לרצות וללקק לכל סיעה ולכל חבר כנסת, אך ורק מרצונו להבחר לנשיאות. כל היתר לא מעניין אותו

  • 143.

    טיבי ,תפסיק להתנהג כמו ערבי.. (ל''ת)

    אבי דויה , 17/05/09 16:34

  • 142.

    הוא יודע כי היהודים היו בירושלים מאות שנים לפני מוחמד רואה הצון!!!! (ל''ת)

    מנחם הרצליה, 17/05/09 16:30

    • מוחמד לא היה הוא חלם שהוא היה

      maximum3 , 17/05/09 16:40

      זה כל ההבדל...

  • 141.

    הלוואי ותעלם. (ל''ת)

    יוחאי, 17/05/09 16:29

  • 140.

    זו לא העיר שלכם...מוחמד פיספס אותה...

    נורית, 17/05/09 16:24

    המצאה מופרכת של הערבים, רגילים להשתלט כמו חמולות באזורים לא להם ולדרוש את הקרקע.

    מה יעשו כל המוסלמים בהולנד? ירצו להפוך את הולנד לפלסטינהולד?

    לך תקרא שוב את הקוראן שלך.

  • 139.

    אך אנחנו משלמים כסף מהמיסים שלנו לאדם אשר פועל נגדינו ויושב בכנסת שלנו (ל''ת)

    אילנה.א. , 17/05/09 16:24

  • 138.

    טיבוש די לפרובוקציות שלך, תתבגר קצת וחתור לשלום. (ל''ת)

    חלם, 17/05/09 16:20

  • 137.

    מכוער

    שונא ישראל, 17/05/09 16:14

    עפר לפיך רשע
    אנחנו משלמים מיסים כדי שתדבר נגדנו
    חלאת אדם

  • 136.

    לא יאומן שאנו נותנים פתחון פה לאדם הזה. (ל''ת)

    אמיר, 17/05/09 16:10

  • 135.

    שיילך לסעודיה וייחנק שם הבוגד הזה.. (ל''ת)

    לא אמרתי כלום , 17/05/09 16:09

  • 134.

    אני לא קונה אצל מתנחלים

    עידו דביר, 17/05/09 16:08

    המתנחליםותומכיהם הם גייס חמישי. תוקעים סכין בגב האומה. משתמטים, סרבני פקודה. פרזיטים. משריצים ילדים על חשבון האוכלוסיה העובדת והנוער שלהם הופך לפושעים.

    • גם אני גם אני (ל''ת)

      עידית, 17/05/09 16:20

    • משתמטים וסרבני פקודה...

      צ., 17/05/09 16:22

      משתמטים וסרבני פקודה...
      איפה בדיוק נמצאים סרבני הפקודה?
      ארונות הקבורה ממלחמת לבנון השניה ועופרת יצוקה מלאים במתנחלים ''משתמטים ופרזיטים''

      אם יש ציבור של עלוקות משתמטות במדינה הזו הרי זה ציבור יבבני השלום, מגלגלי העיניים, האנרכיסטים וסרבני המצפון למיניהם.

      עשה לנו טובה ואל תקנה ממתנחלים. הכסף המבחיל שלך לא ראוי להם.

      מוטב שתלך לעשות קניות אצל אהוביך בעזה, ואולי הם כבר יפטרו אותנו מעונשך.

      • ובהתנחלויות חיפה,תל-אביב,מגידו,אתה כן קונה? מתי תבין שהאויב זה הערבים

        panacea , 17/05/09 16:47

        ןלא המתנחלים? המתנחלים משמשים לך כמגן,ואתה עוד מלין עליהם,ראה מה קרה לאחר שגיראשנו את מתנחלי גוש קטיף מבתיהם: טילים על הדרום שהובילו כבר למלחמה,אז מסתבר שדווקא המתנחלים יצרו עבורך שלום.

    • כמה בורות (ל''ת)

      אבי, 17/05/09 16:32

    • כן ירבו המתנחלים .. וישגשגו.. וישריצו אלפים ..אמן ואל תקנה

      קובי, 17/05/09 16:50

      אצלהם אוי אוי אוי ..בא לי לבכות ..אל תדאג
      לך תפרנס מחבלים ושיחטפו אותך או שיתנו לך כדור בראש .. אתה תבין מה זה גייס חמישי ..
      כן ירבו פרזיטים כאלו ..ואני תומך בהם ..
      ולפני שאתה פונה אלי מנובל ..אני האיתי לוחם בסיירת ואני לא פראייר יותר ..אולי אתה מבין שאני לא מהכוסיות ..שאתה יכול להגיד עליו מה שאתה רוצה ..ביי סוכריה

    • אתה נאצי?

      סער א , 17/05/09 17:01

      ככה אתה נשמע

    • אני כן קונה אצלם. הציבור הכי חיובי בארץ. (ל''ת)

      יהודי, 18/05/09 09:12

    • קוראים יקרים! צביעות השמאל במיטבה...

      דון קורטיזון , 18/05/09 15:48

      קחו את כל מילותיו ושנו רק את המילה מתנחלים בערבים.
      אני חושב שהוא תיאר אותם במדוייק. רק שהם לא ממש מפריעים לו לניאונאצי.
      ולנוחיותכם:
      "הערבים ותומכיהם הם גייס חמישי. תוקעים סכין בגב האומה. משתמטים, סרבני פקודה. פרזיטים. משריצים ילדים על חשבון האוכלוסיה העובדת והנוער שלהם הופך לפושעים."

  • 133.

    צודק. הימנים דפוקים בשכל

    דן, 17/05/09 16:05

    כל אדם שפוי שרוצה מדינה יהודית - דמוקרטית צריך לתמוך בהחזרה של ירושלים המזרחית לפלסטינים. הימנים הפסיכיים יגמרו אותנו.מספיק עם הפיקציה הזאת ''ירושלים המאוחדת, א''י השלמה...''. נגמור כמו דרום אפריקה - מדינה גדולה עם מיעוט יהודיורוב מוסלמי ששולט עלינו.

    • ואתה עוד אומר שאנחנו דפוקים

      לא אמרתי כלום , 17/05/09 16:11

      אין שום הגיון בהודעה שלך...מה יהיה הצעד הבא? ניתן להם את חיפה? ואז את טבריה? עד שיציעו לתת את תל-אביב לערבים ושמאלנים כמוך יהיו הראשונים שיתנגדו...את ארץ אבותינו ואלקינו לא מחלקים! זה חוק!

      • אני מסכים איתו! קודם כל נמסור את הבית שלו... (ל''ת)

        דון קורטיזון , 18/05/09 15:49

    • מי בדיוק הדפוק פה?

      צ., 17/05/09 16:17

      דפוק מי שחושב שעל ידי שיזרוק עצמות לנמר הוא ינצל מלהטרף

      דפוק מי שחושב שאפשר לוותר על ירושלים ועדיין לטעון לזכותינו המוסרית על הארץ הזו

      דפוק מי שנלחם באוייב עם פרחים ובאוהב עם כלי נשק

  • 132.

    נקודה למחשבה. לא צריך ישר לקלל. בוא נבחן עובדות

    אפרים עטיה, 17/05/09 16:05

    חוץ מהעיר העתיקה שעליה לא נוותר לעולם סיפחנו כל מיני כפרים ערבים מצ'וקמים ואפילו שני מחנות פליטים מסביב לירולשים. מה אנחנו צריכים אותם? כשאומרים חלוקת ירושלים אנשים מפחדים כי חושבים שמדובר בכותל ובהר הבית. מדובר בכל השכונות הדפוקות האלה שעולות הון למשלם המיסים שלנו ומהם יוצאים מחבלים עם תעודות זהות כחולות. אין אדם בר דעת אחד שיכול להסכים עם המשך המצב הזה לכן כשטיבי אומר לחלק אנחנו אומרים לחלק אבל לפי הצרכים שלנו ולא שלו.

    • הסיפור אינו שכונות הקצה

      אלי, 17/05/09 16:10

      אלא העיר העתיקה.

      כשמדברים על פשרה בירושלים מדברים על הריבונות בהר הבית, ובעיר העתיקה.

      גם ליכודניקים מוכנים לפשרות בצור בח'ר, הבעיה היא ב''אגן הקדוש''.

    • אנחנו אכן לא צריכים אותם.

      צ., 17/05/09 16:14

      אנחנו אכן לא צריכים אותם.
      היה צריך להעלות אותם על משאיות ולזרוק אותם מעבר לירדן אל המדינה הפלסטינית האמיתית. זה שאנחנו חלשים (או יותר נכון - חלושי אופי) מכדי לעשות את זה, לא מצדיק שנודה בזכותם על השטח.

      יתירה מזאת, ויתור גורר ויתור ונסיגה גוררת נסיגה. אם אנחנו רוצים לשמור את ירושלים, עלינו להראות שאנחנו לא מוכנים לוותר על אף שעל ממנה, בדיוק כמו הערבים.

      גם אם לא מגרשים את הגייס החמישי הזה, יש למצער להחיל עליהם את החוק כמו שצריך:

      להרוס סוף סוף בתי מחבלים ולגרש משפחות מחבלים.

      לעצור את הבנייה הלא חוקית המשתוללת.

      להגיע למצב שיהודי יכול להסתובב בלי חשש בשכונות האלו ע''י גביית מחיר כבד על כל פגיעה ביהודי העובר בהן.

  • 131.

    הכלב נובח והשיירה עוברת

    צ., 17/05/09 16:05

    לא יעזור לכם, ירושלים שלנו וכך היא תישאר.
    לאט לאט נעיף אתכם ממנה.

  • 130.

    ירושלים ''עיר כבושה''? ממי? ממלכת ירדן גם הייתה הכובשת בשנת הנכבה (ל''ת)

    מלכיצדק מלך שלם, 17/05/09 16:04

  • 129.

    גם הנכבה פיקציה ושקר - אל תנהל לנו את המדינה

    בדוק , 17/05/09 16:00

    ויש לבטל את החינגות של הנכבה.

    • לבדוק הגבלסית האווילית , אצלם נכבה זו לא חינגה ,אלא יום כמו ט באב (ל''ת)

      ס''ט ספרדי טרוד , אחד העם 70 ת''א, 17/05/09 16:06

      • כן אנחנו בוכים שזבלים כמוכם קיימים במדינה

        בדוק , 17/05/09 16:20

        אבל נקוה שיצא חוק שללא נאמנות למדינה אין אזרחות ואז יזרקו טינופת שכמותך מפה. אתה נאצי בעצמך.

        • לדומן הלאומנית מהימין, אני כבר ויתרתי על זכויות האזרח שלי ב1984 (ל''ת)

          ס''ט ספרדי טרוד , אחד העם 70 ת''א, 17/05/09 19:06

          • מה זה ס"ט? ניחוש פרוע: סתם טיפש.למה:

            panacea , 17/05/09 21:45

            רואים אצלך תגובות שיטנה למדינה נטו.בלי הסברים,נימוקים,ראיות.פשוט מנצל כל תגובה כדי ללכלך על המדינה,ויתרת על זכויות האזרח אתה אומר? אז ניראה שגם הכתובת שבחתימתך שיקרית.
            או שאתה ערבי,או ששמאלן שירד מהארץ.

            • אני לא הייתי לוקח אותו יותר מדי ברצינות. הבחור נראה לי קצת...

              דון קורטיזון , 18/05/09 15:51

              איך אומרים באנגלית?
              עוגת פירות...?

  • 128.

    אחמד טיבי הוא פיקציה ושקר. לאסור את הכלב (ל''ת)

    צ., 17/05/09 16:00

  • 127.

    זכותו לדעתו, היא אפילו הגיונית מבחינתו

    פנדה , 17/05/09 15:55

    כפלסטיני, ברור שהוא זועם וכואב את נצחוננו על הלגיון הירדני ועל כך ששחררנו את העיר. אבל צריך להבהיר לו שסגן יו"ר כנסת לא מחרים ישיבה - נקודה, אחרת הוא מועל בתפקידו וימצא לו תפקיד אחר.

  • 126.

    טיבי חזק ואמץ אנחנו לא רוצים ערבים בירושלים (ל''ת)

    יפית בן לולו, 17/05/09 15:51

  • 125.

    לשון הביבים של המגיבים כאן פשוט מחליאה אותי

    אביבית חורפי-צווינגבויים, 17/05/09 15:50

    זה ממש דוחה הצורה שכמה וכמה אנשים חסרי תרבות אנוש מינימלית מתבטאים פה בלשון צואת ביבים.

    • אז עופי עם טיבי ביחד לפרלמנט של עזה (ל''ת)

      בדוק , 17/05/09 15:55

      • איך ידעת שהתכוונתי אליך?

        אביבית חורפי צווינגבויים, 17/05/09 16:07

        על ראש הגנב בוער הכובע.

        • לפי החוכמה שנוזלת לך מהמוח (ל''ת)

          בדוק , 17/05/09 16:21

        • באמת זה השם שלך? רק על זה את צריכה לבלות חודש במועדון סאדו.

          דון קורטיזון , 18/05/09 15:56

          אביבית, נראה לי שלא בדקו לך שמן כבר הרבבבבבבה זמן.
          כמה אביבים את כבר יבשה?

    • על תשכחי שהחרא שלך ושלנו נפגשים באותו מקום..על תדאגי

      קובי, 17/05/09 16:21

      כולם פו מלומדים משכילים אבל מה לעשות יותר לא פראיירים ..וזה מה שמגיע לצורר הזה ..
      ואני חסר תרבות.. נגמר הסוס שערבים יבואו ויגידו מה שהם רוצים .. ניראה אותו במדינה ערבית אחרת היו תולים אותו בעזרת השם ..
      אבל למה אני מצפה .. מאביבית חורפי צווינגבויים ..בטח לבנה עם משקפיים וחולמת
      על עולם טוב יותר..

      • אתה משכיל? תראה איזה שגיאות כתיב יש לך. חרפה ובושה

        חורפית, 17/05/09 16:39

        אתה בור ועם הארץ ופרימטיבי כמו מגיבים אחרים כאן. אתה בוודאי לא יודע אפילו למצוא את השגיאות שלך אפסוס ויבחוש בן דומן.

        • דומן כותבים בדלת.

          אבק צחור, 17/05/09 17:06

          מה הקשר בין הכתיב לכתוב.חורפית היא מורה ללשון עכשווי,מתוך נסיון רב שנים אני מצהיר בזאת,שכל כונתה לעורר מהומה רב לשונית,כדי להתסיס את מירב המוחות צרי ההבנה שמתיימרים לכתוב בלשון צחה-כלום של לא כלום.מותר לכן לציין את העושר הלשוני של המטרוניתא חורפית נת סתיו.

        • מצאתי אצלו שגיאת כתיב אחת - "פו" במקום "פה"

          פנדה , 17/05/09 17:41

          אצלך מצאתי שגיאות רבות בתפיסת המציאות, זה קצת יותר חמור נראה לי.

  • 124.

    ריבלין חי מטכסים ,הצגות ראווה ,.ונאומים ריקניים . (ל''ת)

    סבזי , 17/05/09 15:50

    • ריבלין אחד מאחרוני הפוליטיקאים הישרים

      צ., 17/05/09 16:03

      אם יש מישהו לא ריקני ונבוב בפוליטיקה הישראלית הרי זה ריבלין.

      אבל אפסים כמוך, כשיש סטנדרטים שהם לא מסוגלים לעמוד בהם, הם משמיצים אותם.

      • ושמאלני כמוך יקבור יהודים וירוץ להציל ערבים שיחסלו אותו

        בדוק , 17/05/09 16:09

        מוח פגום ועקום.

    • סבזי, מה עם החורשט. (ל''ת)

      דולמה, 17/05/09 17:52

  • 123.

    שלנו טיבי שלנו כל ירושלים וכל השטחים - כבשנו כי רצו לכלותנו

    בדוק , 17/05/09 15:47

    אם יש לך טענות ארוז מזוודה ועוף כבר מהמדינה.

  • 122.

    מה ריבלין הטיפש מבלבל את המוח.אין עיר בעולם יותר מחולקת מירושלים . (ל''ת)

    מורדו , 17/05/09 15:42

    • מחוקת לא מחולקת כל השטח שלנו - כבשנו חירבשנו תיקרא לזה איך שתירצה

      בדוק , 17/05/09 15:44

      שלנו הכל ניתפס במוח החלול שלך. חיילים נהרגו כדי שנישרוד. לא הולכים נגד המדינה הולכים איתה.

  • 121.

    וישמן ערבושקי ויבעט - דמוקרטיה הזויה (ל''ת)

    בדוק , 17/05/09 15:42

  • 120.

    טיבי צודק בכל מילה. ירושלים לא מאוחדת ולאף אחד לא אכפת ממנה (ל''ת)

    ימני, 17/05/09 15:41

    • אלא אחמד זכי אלימאני, מתחזה עלוב נפש. (ל''ת)

      אתה לא ימני,, 17/05/09 15:55

  • 119.

    דבר עם ציפי - היא תקשיב לך ! (ל''ת)

    ron, 17/05/09 15:40

  • 118.

    טיבי-תפסיק לפגוע ברגשות היהודים

    יום ירושלים שני ליום העצמאות, 17/05/09 15:40

    טיבי-תפסיק לפגוע ברגשות היהודים

  • 117.

    תיזרקו אותו מהכנסת - אל תיתנו לערבים לשבת בכנסת - די להפקרות

    בדוק , 17/05/09 15:39

    כאן מדינת היהודים. שילך להיות בפרלמנט של ירדן אם יש לו טענות.

  • 116.

    תנו לאחמד טיבי לדבר

    קורא ותיק, 17/05/09 15:35

    תנו לאיש הזה לדבר כמה שהוא רוצה. בינתיים, ירושלים נבנית ומתרחבת, ההתישבות ביהודה ובשומרון פורחת ויהודים רבים מתווספים לישובים הקיימים ולישובים חדשים. שונאי ישראל שידברו, והיהודים ימשיכו לבנות.
    המשך אחמד טיבי לצעוק! עוד מעט לא יהיה לכם מקום גם ביהודה ובשומרון, אבל לדבורים יש תמיד מקום.

    • אמן (ל''ת)

      גודמן, 17/05/09 15:41

  • 115.

    להפסיק להגיב לבנדאם הזה

    שגיא, 17/05/09 15:35

    חמורים ברשת הלללללווו זה מה שהוא מחפש

  • 114.

    שילך לגיהנום (ל''ת)

    פורטונה אבוחזיר, 17/05/09 15:33

    • אמן (ל''ת)

      גודמן, 17/05/09 15:41

  • 113.

    רוצח היהודים נערץ על ידי טיזי

    גודמן, 17/05/09 15:29

    ח''כים יגיעו להלוויית חבש: אפשר ללמוד ממנו
    חברי הכנסת טיבי וזחאלקה יצאו היום למסע ההלוויה של מייסד ''החזית העממית'' ג'ורג' חבש, שמת אתמול בירדן. טיבי סיפר כי על אחד מעמודי התווך של אש''ף, ואילו זחאלקה ייעץ לפלסטינים להמשיך בדרכו. ''הוא היה קנאי גדול לאחדות הפלסטינית, אפשר רק ללמוד ממנו'', אמר
    שרון רופא אופיר
    עדכון אחרון: 28.01.08, 00:24

  • 112.

    אולמרט בראיונות הפרידה דיבר על חלוקת ירושלים

    בן זאב, 17/05/09 15:27

    יש היום רוב בעם לחלוקת ירושלים. השם היותר נכון הוא ''פרידה מהכפרים ומהשכונות הערביות של ירושלים''. זה כמובן לא כולל את העיר העתיקה אלא רק את כל הספחת הזאת של כפרים ומחנות פליטים שנוספו לנו בצעד מלא איוולת לאחר מלחמת ששת הימים, ביוזמת טדי קולק. צריך להפטר מהצרה הזאת.

    • אתה מחפש פתרון חלוקה ''דה לוקס'' . תראה לי פלסטינאי שמוכן.....

      יחיאל כ''ץ, 17/05/09 16:22

      לחלק את ירושלים על פי התאוריה שלך? - אין כזה מבחינתם הכל!!! כולל העיר העתיקה.

  • 111.

    טיבי חושב שיחסר למישהו-אם לא יגיע לישיבת נשיאות הכנסת !

    דבורה ש. , 17/05/09 15:25

    הצחקת אותי, יא-אחמד!
    אתה טוען כי ירושלים אינה מאוחדת? א' זה לא נכון ב' בגלל ההסתות שלך ושל חבריך נדמה לך כי אין אחדות בירושלים! אבל דע לך, כי זה רק בראש הקטן שלך!

    • או עדיף שיתפסו אותו בדיעבד על שקר וישליכו אותו לבור, יחד עם שותפיו (ל''ת)

      שינכו לו יום עבודה, 17/05/09 16:00

  • 110.

    אולמרט ברק עמי אילון חיים רמון ורבים וטובים אומרים שיש לחלק

    ד''ר גושן, 17/05/09 15:20

    אין שום עיר בעולם ששני עמים מסוכסים יכולים לחיות בה בשלום. לא בלפסט ולא ניקוסיה ולא סרייבו ולא עכו ולא רמלה ולא לוד. צריך לחלק. יהודים כאן וערבים שם וכל מי שמתכחש לזה הוא עיוור ואידיוט.

    • השמות שאמרת לא נכללים בקבוצת "רבים וטובים"

      פנדה , 17/05/09 15:57

      הם כלולים בקבוצת "מעטים ורעים".

    • ירושלים היא עיר הבירה שלנו.

      צ., 17/05/09 16:42

      ירושלים היא עיר הבירה שלנו.
      כשהסורים יחלקו את דמשק,המצרים את קהיר, האנגלים את לונדון והאמריקאים את וושינגטון, גם אנחנו נחלק את ירושלים.

  • 109.

    לא נסלח לנתניהו,שמגן על שילטון הבג"ץ ועל אחמד טיבי,פייגלין לשלטון (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 17/05/09 15:19

  • 108.

    אולמרט, ברק (ל''ת)

    ד''ר גושן, 17/05/09 15:19

  • 107.

    לפי החוק הישראלי העכשווי העיר מאוחדת. כבד את החוק או לך למדינה אחרת! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 17/05/09 15:17

    • גם חוקי נירנברג היו חוק

      פדואל ישורון, 17/05/09 16:01

      אם היית אומר לסגן יור הבונדסטאג שמחרים את הישיבה בה אושרו חוקי נירנברג - תכבד את החוק או תתפטר?

      • צודק, זה לא קשור לחוק.

        צ., 17/05/09 16:48

        צודק, זה לא קשור לחוק. זה קשור לשאלה של מי הארץ הזאת ושל מי העיר הזאת.
        ירושלים היתה בירת ממלכת ישראל וקדושה ליהודים מאות שנים לפני שמוביל הגמלים מחצי האי ערב הביא לעולם את דת הג'יהאד.

        • אף מדינה בעולם לא מכירה בכיבוש ירושלים

          ערן זיטומירסקי, 17/05/09 21:58

          עוד מעט אובמה יקפל אותנו כמו ילדים טובים מכל השטחים כולל ממזרח ירושלים.

          • ממש.... (ל''ת)

            חן אדון , 18/05/09 11:01

          • מעניין את הנעל שלי. (ל''ת)

            panacea , 18/05/09 14:45

  • 106.

    טיבי או ביבי - עדיף טו בי ביבי. כל טופ, חברים

    הציונים לנצח, 17/05/09 15:14

    TB או BB חברים מי קונה ?
    אין ויכוח, ביבי לוקח .
    זכה.
    מי הלאה...
    כך פותרים סכסוכים, חברים
    יום טופ לך מר טי אנד בי (טי אנד טי שכמותך).

  • 105.

    כל הכבוד לטיבי על אומץ לבו ויושרו (ל''ת)

    משיח בן דוד, 17/05/09 15:12

    • חחחח

      צ., 17/05/09 16:49

      אומץ לב...באמת. הסופגניה המפוטמת הזו יודעת היטב שלא יאונה לה כל רע. תמיד יהיו יהודונים למיניהם שיושיעו אותה מדין צדק.

  • 104.

    שקר - מעולם לא היה שטח בשליטה פלסטינית מקסימום ירדנית (ל''ת)

    גיא, 17/05/09 15:10

  • 103.

    הוא רופא ובכל זאת לא מקפיד על תזונה נכונה. תראו איזה שמן זה (ל''ת)

    אז אל תאמינו לאף מילה שלו, 17/05/09 15:10

  • 102.

    אחמד טיבי רק מעורר פרובקציות זה הלחם שלו

    אליהו, 17/05/09 15:09

    הוא רק מקצין בדעותיו , ככל שישראל נכנעת יותר לערבים הם מקצינים בדעותיהם , הבעיה היא אצלנו היהודים ולא אצל הערבים .

  • 101.

    אחמד טיבי לך הביתה

    ישראלי, 17/05/09 15:09

    חוצפה שהאחמד טיבי הזה יושב בכנסת ישראל ומדבר בשם הפלסטינים הגיע הזמן שילך לפלסטין איפה שזה לא יהיה וברוך שיפטרנו ממנו ומשכמותו

    יאללה אחמד...הביתה

  • 100.

    נראה ש''ממלכתי'' זה ''לגבות את דעת הימין''

    א, 17/05/09 15:08

    כחבר כנסת מותר לו למחות על מה שהוא, וחלקים נרחבים מהציבורים היהודי והערבי, רואים כאי-צדק.

    • הוא יכול לנבוח ככול שיחפוץ, ממילא מתיחסים אליו כמו אל ''כלב עבר והשתין''

      ל- א., 17/05/09 16:04

      זה בערך אותה החשיבות.

  • 99.

    הוא רופא ובכל זאת לא מקפיד על תזונה נכונה. תראו איזה שמן זה (ל''ת)

    אז אל תאמינו לאף מילה שלו, 17/05/09 15:08

  • 98.

    טיבי היקר,- הצהרותיך אינטיליגנטויות ומתוחכמות ככל שתיהיינה

    החורשט של חנג'ה, 17/05/09 14:59

    אין במוחן או בכוחן ולא יכולות להעלים ולרסק עובדות הסטוריות מוצקות.

    הצדק ההסטוריה ניצב איתן לצידנו.

    אתה יכול לכעוס, ככל שיהיה בך הכוח.

    יש מציאות שאינה ניתנת לשינוי.

    היסטריה לא יכולה למחוק את ההיסטוריה.

    תוכיח לנו שאבותיך לא נדדו לכאן מארץ מוצאם.
    תוכיחו כולכם שלא פלשתם למרחה פנוי אותו פינתה ההיטוריה.

    מי כמוך מבין ברפואה ויודע ש-
    היסטריה זה לא בריא.

  • 97.

    טיבי זה הליצן של הכנסת... הוא מצחיק האהבל הקטן השמן הזה (ל''ת)

    צחקו... זה על חשבונכם..., 17/05/09 14:57

  • 96.

    רבותיי המתלהמים/אולי הבחור צודק /לא ביקרתי בי-ם המזרחית 20 שנה

    י.א, 17/05/09 14:57

    מעולם לא חשתי שייכות לי-ם המזרחית .

    מבחינתי, ניתן לחלק אותה ובכך להיפרד מאוכלוסיה עויינת גדולה.

    • ולכותל ולהר הבית אתה חש שייכות?

      צ., 17/05/09 16:53

      ולכותל ולהר הבית אתה חש שייכות?

      זכותינו המוסרית על תל אביב נובעת אך ורק מזכותינו על ירושלים.
      ויתור על ירושלים הוא פשיטת רגל ערכית ומוסרית. אם אנחנו מוותרים על המקום הקדוש ביותר לעם היהודי אז אנחנו אכן לא יותר מערב-רב של כובשים/מהגרים מאירופה וארצות ערב.

    • מה אתה אומר? ואם רצית או אתה רוצה לבקר בחלקה המזרחי של י-ם ובהר הבית,

      רוצים ודאי רוצים, אבל אי אפשר, 17/05/09 17:45

      אז מה אתה יכול?
      מישהו מאפשר לך זאת?

      מתי בפעם האחרונה ניסית להתקרב לשכונות המזרחיות, ניסית להתקרב לרחובותיה ושווקיה של מזרח העיר?

      תנסה ונראה אותך?
      נראה איך תיהיה החוויה הזו ואיך תחלץ משם?

  • 95.

    גם אותכם מעצבן צינזור תגובות הימין של הבולשביקים באתר וואלה ובהארץ?

    שאבי מהעיריה , 17/05/09 14:49

    איך אדם כמו שוקן בעל עיתון הארץ ואתר וואלה ,שמנופח ומכריז על עצמו כאיטלקטואל ליבראלי ,מונע מכותבים בעלי דעות מימין לכתוב בוואלה ,וגם מצנזר את תגובות הימין שם כל הזמן?
    לכן אני לא קורא פירסומות שם ,לא נכנס לכתבות ווידאו,כי מי שמצנזר את התגובות שלי,למה שאי אפרנס אותו?
    בשבילי רק NRG הוא אתר ראוי לאנש ימין כמוני

    • אני כבר מעל לשנה לא נכנסתי, לוואלה ול-YNET עד שלא

      דבורה ש. , 17/05/09 15:19

      יפרסו את כל התגובת, אז אין לי מה לקרא לא בעיתון ולא באנטרנט. כי חופש הביטוי אצלם מתבטא רק אצל אנשי השמאל! אז שיחפשו אותי באתריהם!

      • אני נכנס לאתרים,אך לא נכנס לפירסומות שם או לקטעי ווידאו

        שאבי מהעיריה , 17/05/09 15:22

        כידוע בכל קטע ווידאו יש פירסומת,לא מוכן לפרנס את מוזס ושוקן מצנזרי הימין

  • 94.

    יודע מה? אין בעיה, קח מטאטא תן לי מגב ובוא נצא לדו-קרב

    יאללה באלגן, 17/05/09 14:48

    רוצה לריב?

    יאללה בוא, הולכים מכות.

    זו אני שמזמינה
    ואתה יכל להקים מדינה
    במקום אחר.

    הומור הומור הומור
    זה יכול רק לעזור

  • 93.

    טיבי מתואם עם ביבי. ביבי ימכור את הכל לאובמה

    שקרניהו, 17/05/09 14:46

    ביביהו הוא סמרטוטיהו

  • 92.

    כל הכבוד לטיבי איש אמיץ

    יוסף יהושע, 17/05/09 14:44

    הוא מה זה צודק. כל הגיבורים האלה שמדברים פה שירושלים מאוחדת הם חבורת שקרנים כזבנים .

    • אתה לא יוסף ולא יהושוע, שניהם היו מנהיגים יהודים. (ל''ת)

      לשקרן הערבי, 17/05/09 16:05

  • 91.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 17/05/09 14:42

    תקשיב טיבי אתה תמיד חושב שהאסלאם שולט בהר הבית ובעולם כולו אבל דבר אחד אינך קולט שהאסלאם יושב שם על תנאי מאת האלוהים.
    התנאי הוא: אם ירצה לחיות יחד עם היהודים בארצם ישב!!! ואם לא ירצה ויקשקש כאילו האדמה בירושלים וביהודה ושומרון שייכת לו וידבר גם על הפרדת אוכלוסיות אז יעוף משם ובבעיטה חזקה שתבהיר לו פעם אחת ולתמיד מי בעל הבית.-הבנת? אם לא הבנת תפנה למתורגמנים שיסבירו לך ותתחיל ללמוד לארוז מזוודות.
    -אין עוד מלבדו.

  • 90.

    ירושלים מחולקת דה פקטו

    ניקול, 17/05/09 14:41

    כל שאר הדיבורים הם פיקציה כולל דברי הרהב הקללות הנוטפות ארס של המתנחבלים

  • 89.

    ירושלים מחולקת רוצים הוכחות? כנסו

    ספרן, 17/05/09 14:39

    ירושלים מחולקת בין חרדים לחילוניים: תראו את מלחמות הדת בקרית יובל. תראו איך הטרור החרדי מבריח חילוניים מהבירה.
    ירושלים מחולקת בין עניים לעשירים. תראו את ההבדל בין רמת בית הכרם ומלחה לקטמונים.
    ירושלים מחולקת בין ערבים ליהודים, תראו איך נראים שכונות וכפרים במזרח ירושלים לעומת מערבה.

  • 88.

    הפלסטינאים פלשו לארץ ישראל. אתם הפולשים

    החורשט של חנג'ה, 17/05/09 14:38

    אנחנו לא כבשנו אף אחד.

    אנחנו חזרנו לבית שלנו ממנו הוגלנו סולקנו הוברחנו.
    שבנו לבית שתמיד היה ונשאר שלנו גם כשלא היינו כאן.

    כשאתה אומר פלסטינאים אתה המכוון
    פולש-טינאים.

    האדמות שלנו נשדדו ונשדדות.
    ולא נישלנו אף אחד מאדמותיו.

    ''הפלסטינאים'' נישלו עצמם מאדמתם וממקומם, כל אחד מאץ אבותיו ממנו הגיע הנה.

    ירדן
    סוריה
    לבנון
    יוון

    ומי יודע מאיפה עוד ומהיכן.

    האם מישהו בדק או חקר פעם מה הם מקורותיכם
    ומאילו ארצות נדדתם הנה?

  • 87.

    כרק פייגלין יגרש את טיבי מהכנסת ביבי מאוהב בדורית ביניש (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 17/05/09 14:38

    • האמנם פייגלין? (ל''ת)

      יוסי, 17/05/09 22:33

  • 86.

    אני מסכימה עם טיבי ירושלים חצויה מזמן (ל''ת)

    שפרה, 17/05/09 14:37

  • 85.

    DR. TIBI, TELL US WHY YOU SPEAK FROM YOUR LOWER HEAD (ל''ת)

    CHARLES, 17/05/09 14:37

  • 84.

    מגיע לנו ! סגן יור''- כל הכבוד לעם הנאור !!!

    דוד, 17/05/09 14:37

    אדם הזוי לחלוטין טיבי ,צריך לפטר אנשים שכמותו מהכנסת ....אף פעם לא מאוחר לחזור לממשל הצבאי . זה מה שיקרה בסופו של דבר ,לאור האנרכיה והאנדרלמוסיה,השוררת במדינה ....

  • 83.

    להדיח מהכנסת להעמיד לדין ולשלול ממנו את הפנסיה - די ! ! ! (ל''ת)

    avre10 , 17/05/09 14:36

  • 82.

    תראו איך טיבי הוציא את כל הפסיכים מהחורים שלהם (ל''ת)

    תאופיק, 17/05/09 14:35

    • Takes one to know one (ל''ת)

      צ., 17/05/09 16:54

  • 81.

    אצלכם תמיד הכל שחור, לא מכירים צבע אחר.

    למה תמיד שחור, למה?, 17/05/09 14:27

    תתפכחו
    תרחיבו אופקים.

    הגיע הזמן.

    תסתכל החוצה וראה איזה יום יפה,
    למה להגיד שחור?

    דברי נאמרים מתוך כבוד והערכה
    והרבה אמפתיה, ולא ממקום אחר.

    חנג'ה בן חפיף

  • 80.

    כול עם ישראל תהיו בריאים וחזקים אני מזה מאושר שתוקפים

    קובי, 17/05/09 14:25

    את הצוררים ..עם ישראל היתעורר .. עם ישראל חי וקיים ..עם ישראל לא פראייר יותר ..נקבל מכה ניתן מכותיים.. וכול הערבים יגיע סופכם בקרוב .. ואמן

  • 79.

    איך יודעים שטיבי צודק? מכל תגובות השנאה המתלהמות שמראות שהוא פגע בול.

    עמנואל , 17/05/09 14:24

    אם הם לא היו יודעים שהוא צודק, הם לא היו מתרגשים.

    • הם למתלהמים ממה שאמר

      t, 17/05/09 14:32

      אלא רק מהעניין שהאומר אותה מחויב בשבועה לממלכתיות.
      וזה ההפך הגמור ממנה.

    • ואיך יודעים שירושלים היא בירתנו הניצחית? רואים איך טיבי מיתעצבן (ל''ת)

      עופר1976 , 17/05/09 14:41

    • אם אכתןב,למשל: אחותו של עמנואל דורשת רק 20 שקלים!!!

      panacea , 17/05/09 16:53

      יהיו הרבה תגובות,חלקן זועמות (ובצדק רב),אז מה? זה יוכיח שאני צודק ואחותך זונה? לשיטתך כן.

      • 20 שקלים?בחינםםםםםםםם (ל''ת)

        lili_lili , 18/05/09 00:52

  • 78.

    גם הקרחת שלך היא פיקציה בדיוק באותה מידה. (ל''ת)

    אפרופו פיקציה, 17/05/09 14:22

  • 77.

    את ירושלים אבדנו מזמן היא נכבשה על ידי החרדים

    פקק תנועה המקורי, 17/05/09 14:22

    לכן אין טעם להאבק עליה. מי ילחם עליה? חיילים חילוניים? הצחקתם אותי.

  • 76.

    מה אתה אומר

    אחמד, 17/05/09 14:22

    באמת הכל פקציה זה שלנו אלפי שנים

  • 75.

    A terrorist

    Avi Shriki , 17/05/09 14:21

    That's all a product of the left . Can any Jew say anything remotely like this in any Arab country? heheh yeah with no head on his shoulders

  • 74.

    לכל החמורים שלא מבינים פה,זהו נתניהו שמגן על טיבי מגירוש מהכנסת כנסו

    שאבי מהעיריה , 17/05/09 14:21

    חלק מההסכם בין נתניהו וברק כולל הגנה על שילטון הבג"ץ,ומי שמגן על טיבי זה הבג"ץ,ככה שברור לכל בעל אינטליגנציה מינימלית,שנתניהו הוא האחראי לזה שאי אפשר לזרוק את טיבי מהכנסת

  • 73.

    אני רוצה ירושלים בלי ערבים ובלי חרדים

    קיבוצניק גיבור חיל, 17/05/09 14:20

    מי שמסדר לי את זה אני יצביע בשבילו.

  • 72.

    ירושלים בכלל לא היתה אמורה להיות חלק ממדינת ישראל

    היסטוריון, 17/05/09 14:19

    על פי תוכנית החלוקה שהתקבלה על ידי הישוב היהודי והנהגתו ירושלים היתה אמורה להיות עיר בינלאומית. חבל שזה לא קרה. הרבה צרות היו נפתרות אבל אף פעם לא מאוחר.

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 17/05/09 22:46

      ל''הסטוריון'' -קבל אזהרה ראשונה.
      אתה נכנס ברגע זה לשדה מוקשים של ההסטוריה ומקיים בבחירתך זו את מלחמת גוג ומגוג.
      רק לחשוב שכוהנים יהודים מזרע אהרון והלווים לא יחדשו את עבודת הקורבנות בהר הבית הוא כפירה והתרסה כנגד אלוהי אברהם והתוצאות יהיו הרסניות אפילו יותר ממה שמוחך הקטן מסוגל לקלוט ולהבין.
      תבין שנוסחאות מדיניות ונסיונות עקיפה לא יצילו אותך ביום הדין.
      אתה חייב לקבל את האמת במלואה ולהתמודד איתה כראוי.
      -אין עוד מלבדו.

      • יש קופסה כזאת מפלסטיק שרשום עליה ימים ,ראשון,שני וכו' וככה

        lili_lili , 18/05/09 00:54

        אתה לא מתבלבל ולוקח כמה ביחד ולמחרת כלום...

        • תשובה עבור - לילי_לילי

          מוטי קליפורניה, 18/05/09 05:36

          יש קופסא כזאת מפלסטיק שרשום עליה ראשון שני וכו' וחבל מאד שאמך פספסה כמה ימים ולאחר תשעה חודשים מהפספוס נולדת... -חיוך
          -אין עוד מלבדו.

  • 71.

    אין ירושלים אחת יש כמה ירושלים וכך יהיה גם ההסדר (ל''ת)

    שקדיאלי, 17/05/09 14:18

  • 70.

    טיבי צודק אין מה לעשות

    יוסי אוחנינה, 17/05/09 14:17

    יכולים לשנוא אותו עד מחר אבל הערבי הזה צודק. אין מה לעשות.

  • 69.

    מיכאל בן מי....????? מי זה....???? (ל''ת)

    מיציהו, 17/05/09 14:13

    • כדאי שתכיר!!! (ל''ת)

      יוני, 17/05/09 22:34

  • 68.

    תגידו לי: ירושלייםהעתיקה לא נכבשה ב-48 ע''י הליגיון ?

    ראובן נוף, 17/05/09 14:11

    מי כבש קודם ומי כבש חזרה ?
    של מי ירושליים ובתוקף מה, מר תיבי ?
    הצדק איתך וזאת ארי שעדת יהודים מצדיקים אותך. כל הכבוד ! אם לא יהיה כדבריך לא תסכים !
    אך מה לעשות, יש משהו אחר שקובע.
    יש זכות ליהודים להיות בארץ ישראל ! לא רק ערבים ! גם יהודים ! ואתה לא קובע.
    נכון לא מאוחדת אבל זאת הדרך - תהיה מאוחדת ולאו דבקה בריבונות ערבית.
    ואם לא מוצא חן בעינייך שתה ממי הים בעזה.

  • 67.

    יש לפנות את המסגד ולהעבירו למכה. שם מקומו . (ל''ת)

    מאיר, 17/05/09 14:08

  • 66.

    אומנם עשינו הרבה טעיות היסטוריות לגבי ירושלים מאז ומתמיד (ל''ת)

    פקק תנועה , 17/05/09 14:07

    • אבל למרות הכול ירושלים וההיסטוריה שלה שייכים לעם היהודי (ל''ת)

      פקק תנועה , 17/05/09 14:08

  • 65.

    זה החבר של חיים רמון ................. (ל''ת)

    .הזרזיר, 17/05/09 14:07

  • 64.

    שאף אחד לא ישלה עצמו. טיבי גרוע מאזמי בשארה. (ל''ת)

    רון, 17/05/09 14:06

    • כל כלב מגיע יומו, עזמי שינה את שמו מעזמי בשארה לעזמי ב-רה, השאר בדרכו (ל''ת)

      מומחה לכלבים, 17/05/09 16:10

  • 63.

    ל 17...לצערי ליברמן מתגלה כדוברמן בלי שיניים..............

    ניר מרמת ישי, 17/05/09 14:04

    הרבה פקה פקה .

  • 62.

    זה הזמן להצדיק את המנדטים שלך ליברמן (ל''ת)

    עופר1976 , 17/05/09 14:03

  • 61.

    טיבי ''העם '' הפלסטיני הוא פיקציה. אינכם שייכים לאזור הזה. באתם כפועלים

    אלי, 17/05/09 14:02

    ממצרים וסוריה.

  • 60.

    בן ארי, כל הכבוד! (ל''ת)

    משה מירון, קרית ארבע, 17/05/09 14:01

  • 59.

    מיכאל בן מי....????? מי זה....???? (ל''ת)

    מיציהו, 17/05/09 13:59

  • 58.

    מתי יסומן הגבול ליושבי הארץ שאותו לא עברים, הערבים מנצלים את המצב נגד (ל''ת)

    יאיר, 17/05/09 13:57

  • 57.

    טיבי אתה והעם המדומה שלך אתם הפקציה האמיתית

    עופר, 17/05/09 13:55

    ישראל=יהודים וזה לנצח !!!!

  • 56.

    טיב תכה בהם

    יוסף, 17/05/09 13:54

    ערבים לעד
    ירושלים היתה ותחזור להיות לערבים

  • 55.

    אחמד , תביא מהר חומוס לשולחן שלנו. אנחנו שמחים וחוגגים בנאכבה שלך (ל''ת)

    פחימה, 17/05/09 13:53

  • 54.

    הוא צודק האחמד הזה בעיניו כל מדינת היהודים היא פקציה.

    יהודי, 17/05/09 13:51

    למדינת ''חלם'' ישראל, הנותנת במה ומעמד לאויביה החיצוניים, ובעיקר אלו הפנימיים את(אחמד טיבי, עאזמי בשארה וכל השאר), לא צריכות להיות שום ''טענות'' נגד אלו הקמים עליה לחסלה פיסית. במונחים של חיי יום יום זה נקרא ''הפרצה קוראת לגנב''. ולך יא אחמד אל דאגה כל מעשיך ובעיקר מסכת השקרים שאתה ובני עמך טווים כל הזמן הם ידועים לנו מראש. מאספסוף ערבי, ובסובלנות (וטפשות אני מוכרח להודות) היהודית המפורסמת, הפכתם ''לעם''. אבל אל דאגה יא אחמד וכל דומיך, היום שבו נתפכח כולנו אנחנו ואתם מהאשליה הזו, עבורכם תהיה זו חוויה קשה מאוד. כי זאת עליך לדעת יא אחמד, אנחנו עם סבלני, אפשר להשפיל אותנו, יכולים לגייס משתפי''ם מתוכינו ברדיפתינו ההזויה אחרי אשליית שלום השקר, שהולעטנו בו ע''י ''יהודים'' וערבים כאחד (היהודים מתוך אמונה שאפשר לחיות בשלום, והערבים כתוכנית הונאת ענק) תוכנית, שנעזרה ע''י אי אלו גורמים אנטישמיים המקווים לזכות ב ''שקט'' כשהיאהוד יעלמו מהשטח, בדיוק כמו שהם חשבו בימי מלחה''ע השניה, עד שבאה המציאות וטפחה על פניהם. אז לסיכום יא אחמד לא חביב, רוב יהודי ישראל והעולם לא רואים בך ובדומיך את ''חביבם'' נהפוך הוא אנחנו יודעים בדיוק מה רצונכם, ובעז''ה נדאג שרצונכם זה ישאר רק כתוכנית, כי לנו אין שום כוונה לתת לכם את ארצינו. עם או בלי ''אוסלו'' וכל הקשור בו.

  • 53.

    טיבי אתה סה''כ עלה תאנה של הדימוקרטיה הישראלית,לא יותר,תרגיע (ל''ת)

    אנטוני הופקינס, 17/05/09 13:50

  • 52.

    יוצא מן הכלל טוב.

    מישקה יאיר, 17/05/09 13:50

    עליך להמשיך להחרים את ישיבות הכנסת.
    ב ה צ ל ח ה !!!

  • 51.

    הגיע הזמן לדרוש מאחמד להכיר במעמד הסמלי והדתי של

    מיקי, 17/05/09 13:50

    ירושלים עבור העם היהודי, שהמציא את קדושת העיר הזאת, אלפי שנים לפני שמוחמד נולד ולפני שהוא עלה ממדבר סעודיה וכבש את ישראל ועוד מדינות ורצח כל מי שלא התאסלם.

  • 50.

    לגרש אותם!! כמו שבן ארי רוצה! (ל''ת)

    יוני דוד , 17/05/09 13:49

  • 49.

    טיבי אתה בעצמך פיקציה לצערי בעמנו לא נוהגים כפי שעמכם נוהג בכמוך

    hasson72 , 17/05/09 13:49

    אני תקווה כי יהיה למשהו הכוח היכולת לפזר אותכם מעל אדמתינו כאוכל לציפורים , אתם מנתים את הדמוקרטיה של עמנו על מנת לפגע בנו לא מאשים אותך אנו הסתומים בע"ה' השם יטפל בך ובכמותך בהקדם

    • הדמוקרטיה הישראלית - פשוט בדיחה!! נראה אחד כזה בקונגרס האמריקאי....

      תוהה, 17/05/09 20:51

      נואם נגד מדינתו וחוקיה...

      בושה לנו.

  • 48.

    לגרש את הערבים מירושלים היהודית !!! (ל''ת)

    יוני דוד , 17/05/09 13:48

  • 47.

    מה אתם קופצים? לפחות חצי מהיהודים חושבים כך

    יולי, 17/05/09 13:48

    איזה איחוד ואיזה נעליים. הכל בלוף. יש ירושלים יהודית ויש ירושלים ערבית ובאמצע יש את העיר העתיקה וזהו. זה גם צריך להיות קו החלוקה.

  • 46.

    בדבר אחד אני מסכים ירושלים אינה מאוחדת....

    יחיאל כ''ץ, 17/05/09 13:47

    בנושא הפיקציה אתקן אותך. אין פיקציה גדולה מזו הטוענת שיש עם פלסטינאי.
    אין עם פלסטינאי.אתם המתקראים בפיכם פלסטינאים אתם אוסף של חמולות , משפחות מורחבות , שהובאו לכאן על ידי הטורקים והבריטים כעובדים זמניים בחקלאות.
    אין לכם שום סממן של עם. לא תרבות משותפת, לא היסטוריה משותפת , רק שפה משותפת -ערבית וזאת משום שהובאתם לכאן מארצות ערב .
    כן, יש עוד דבר שמאחד אותכם -השנאה ליהודים והרצון הבלתי נילאה להרוס את המפעל הציוני שהוקם כאן כחוק ועל סמך מסמכים משפטיים מחייבים גם את האו''ם . רק שהאו''ם מתכחש להם.

  • 45.

    לא רוצים ערבים בירושלים

    שמעיה, 17/05/09 13:46

    האמת היא שיהודים פוחדים להכנס לשכונות הערביות שגם מגדלים מחבלים ועוד מקבלים כסף מהמדינה. שילכו לעזעזל. לא צריך אותם פה. צריך לוותר על האזורים האלה .

  • 44.

    הכישלון של הדמוקרטיה הישראלית היא,שעדיין אין חוק שיוכל לכלוא טיפוס כ

    bahary5 , 17/05/09 13:45

    הגיע הזמן שהמדינה תלמד להגן על עצמה מחברי כנסת שהם למעשה בוגדים במדינה שנותנת להם הכל.
    כאשר מנחם בגין ז"ל היה באופוזיציה לפני עלותו לשילטון
    אמר!!שבמידה והוא יזכה בבחירות, הוא יבטל את התשלום עבור הילדים, ויעביר את הטיפול
    לסוכנות היהודית כך אפשר למנוע את התשלום מאוייבי המדינה
    אנו מכלכלים אותם אנו מלמדים אותם נותנים להם את כל השרותים כמו כל אזרח..(יומרו יש אפליה,נכון רובם לא משלמים מיסים,ארנונה,נהנים מכל השרותים) מדינות ערב באזור מקנאים בהם,אל אף שחלקם לא נאמנים למדינה!!

  • 43.

    אחמד, אנחנו נהנים ואתם תסבלו (ל''ת)

    א', 17/05/09 13:44

  • 42.

    רק ליברמן יודע ערבית ויעשה סדר (ל''ת)

    איואן מישקין, 17/05/09 13:43

  • 41.

    ד''ר לשנאת ישראל

    האביר, 17/05/09 13:43

    במסווה של אדם מלומד ומשכיל פוגע בנו ד''ר פיפי ואף מגדיל לעשות ואומר דברי שנאה במשכן כנסת ישראל. במלחמה הבאה הוא כבר ידע מה לעשות...למען האוייב...

  • 40.

    טיבי

    מוחמד, 17/05/09 13:43

    עכשיו אני רגוע שבחרתי בך בבחירות האחרונות

    • להיפך אנחנו נשגע אתכם .. עד שנסלק אתכם ותמסור ד''ש למוחמד ההומו (ל''ת)

      קובי, 17/05/09 16:11

  • 39.

    אתה גורם רק לנזק

    ישראלית יהודיה ושמאלנית, 17/05/09 13:43

    אפילו אחיך מבינים שהדעות שלך פוגעות יותר מאשר עוזרות.
    את מי אתה מייצג? את הפלשתינים? או את ערביי ישראל?
    מה עשית למען אלה שבחרו בך?
    הכל אצלך שלילי לא שמעתי ממך ולו פעם אחת משהו שיכול לקרב רק להרחיק ולסכסך.
    אולי כדאי שתעבור למקום אחר אם לא טוב לך כאן?
    ועכשיו יגיעו הקשקושים על איך היית כאן קודם וכו וכו' שמענו כבר אתה ממש מגוחך.
    חבל על המקום שאתה תופס במקומך אולי היה מישהו טוב יותר שהיה מייצג את ערביי ישראל נאמנה.

  • 38.

    להחזיר את כל ירושלים

    ערבי גאה, 17/05/09 13:41

    להחזיר את כל ירושלים לערבים ולא רק מזרח ירושלים

  • 37.

    מיכאל בן ארי! בול!

    אני, 17/05/09 13:40

    למה לא עושים חקירות נגד ח''כ טיבי?

  • 36.

    מתבקש מאיתנו להקים עוד את יום ''משמרות ישראלים'' !!!!

    עוז ישראל לישראלים !!, 17/05/09 13:39

    אם לאיראנים מותר להקים את משמרות המהפכה
    ולדתיים שלנו את משמרות הצניעות
    הרי שלנו מותר להקים את משמרות ישראל !!!
    על מנת לפקח על כל אותם אלו שמדינת ישרל עבורם היא אויב ועדיין מרשים לעצמם להתגורר כאן !!

    הדמוקרטיה הישראלית אינה מתאימה כלל לערביי ישראל !!!
    הדמקורטיה הישראלית אינה חייבת לתת דוגמא לעולם הבלתי שפוי שהיא הטובה בעולם !!
    לדמוקרטיה הישראלית יש להציב קו אדום ומוחלט כלפי כל אותם אלו שאינם מבינים גבולות !!!
    אחמד טיסי סוכן בלתי סמוי של כנופית ערפאת חייב לתת את הדין ומיד !!!
    יש להעיף אותו לכל הרוחות ביחד עם מספר חברי כנסת שאינם מכבדים את תפקידם הרם
    ועוד יותר מכך אויבי ושונאי ישראל הם !!

    לנו כבר נמאס מכל הקורה כאן וחייבים לשנות את כל הסגנון הרך שנמצא במדינת ישראל !
    יד ברזל כלפי כל אותם אלו שהחליטו להרסנו בתוכנו !!

    עוז

    ישראל לישראלים

  • 35.

    אני מוותר על ירושלים בגלל אוהדי ביתר

    יה יה טורה, 17/05/09 13:38

    פרח'ים ערסים פרימיטיבים

  • 34.

    סילוואן

    אליה, 17/05/09 13:36

    להזכירכם בכפר סילוואן חיו יהודים בתחילת המאה .

  • 33.

    יא כזב יא חאין

    טיבי חביבי, 17/05/09 13:35

    אתה וכל העם שלך הם
    פיקציה
    באבוה פיקציה
    יא בוגד

  • 32.

    הארץ

    גדעון לוי, 17/05/09 13:35

    אני מזדהה לחלוטין עם אחמד טיבי. יתר על כן, גם הישות הציונית היא פיקציה, שתיעלם , אינשאללה, עם ההפצצה הגרעינית האיראנית הקרובה.

    • לדאבונך גם הכלבים יעלמו

      העיט, 17/05/09 15:24

      עם הפצצה האירנית

  • 31.

    יא כלב....זה ברור שאתה מייצג מרצחים....אתה רופא????אתה רוצח (ל''ת)

    herzi33 , 17/05/09 13:34

  • 30.

    תגובות מעולות!!!

    בר-כוכבא, 17/05/09 13:34

    חברים, כל הכבוד על התגובות הציוניות!!
    קול העם נשמע... רק באחדות לבבית נוכל על הגייס החמישי!!!

  • 29.

    טיבי

    אמיר, 17/05/09 13:32

    אתה גדול וחזק טיבי תמשיך כך .אנחנו איתך

  • 28.

    טיבי הוא פיקציה,שקר ובגידה

    העיט, 17/05/09 13:30

    רק במדינת היהודים יכול הדבר הזה לשבת בפרלמנט שאני בין המממנים שלו

  • 27.

    מקומו של טיבי הוא בכלא עם מחבלים

    ymic83 , 17/05/09 13:28

    שבגלל שאין שם את הנשים בנות ה 12 שלהם הם עושים את זה אחד עם השני, לתפארת מוחמד.

  • 26.

    איסלם זה זייוף של יהדות ושקר בבסיסו

    @ בנצי - א @, 17/05/09 13:26

    תחזרו לסעודיה ויהיה שקט בעולם

  • 25.

    אחמד ''טיזי''

    מאוכזבת, 17/05/09 13:26

    איך, איך אנו מחזיקים בכנסת באחד כמו הבוגד הזה, נותנים לו משכורת ובמה לכל מוצא פיו שתמיד, תמיד הינן, היו ויהיו השמצות נגד המדינה בה הוא חי, מבארה שותה מים ויורק עליה. אוי לדמוקרטיה הזו

  • 24.

    אם הוא מחרים אני מבקש לבטל את יום ירושלים. (ל''ת)

    שי, 17/05/09 13:26

  • 23.

    אל קודס היתה ותהיה בירת פלשתין (ל''ת)

    יוסוף, 17/05/09 13:25

    • אתמול אכלתי חמין כמה יוסופים היו לי (ל''ת)

      קובי, 17/05/09 15:03

  • 22.

    טיבי אומר מה שהרבה יהודים אומרים התגובות כאן גזעניות

    נאור, 17/05/09 13:22

    שר הביטחון אהוד ברק דיבר על הצורך להפרד משכונות ערביות בירושלים. הוא טרוריסט?
    חוגים רחבים בעבודה, כל מרצ חושבים כך. הם טרוריסטים?
    מירון בנבנישתי שהיה סגן ראש עירית ירושלים חושב כך. הוא טרוריסט?
    משה עמירב שהיה פעם בכיר בתנועת החרות, חושב כך, הוא טרוריסט?
    עמי אילון שהיה מפקד חיל הים וראש השבכ חושב כך. הוא טרוריסט?
    אתם לא מסוגלים לשמוע את האמת רק בגלל שהדובר הוא ערבי. זה מעיד בעיקר עליכם חבורת גזענים עם ריר .

    • חבל על הנסיון הפתטי להציג את טיבי באור לא נכון

      motimorg , 17/05/09 14:20

      אתה מונה רשימה ארוכה של אנשים אבל אף אחד מהם לא התבטא באופן דומה לטיבי.
      אהוד ברק ואחרים הציעו להעביר שכונות המאוכלסות בערבים אל מחוץ לשטח המוניציפלי של ירושלים. טיבי לא מדבר על זה אלא על כלל מזרח ירושלים.
      במילים אחרות, בזמן שיש רבים (ועדיין הם מהוים מיעוט) שרוצים לחלק את ירושלים בדרך זו או אחרת, הם עדיין מבינים שאי אפשר להחזיר את הגלגל לגמרי לאחור. אף אחד מהם לא הציע מעולם שישראל תפנה את תושבי הרובע היהודי, למשל, או שהפלסטינאים יקבלו את הבעלות על הכותל.
      מה שטיבי אומר, ואנשים כמוך סובלים משמיעה סלקטיבית, הוא שישי לבטל את חוק ירושלים (לחלוטין). אין בכך חידוש משום שטיבי מתנגד בכלל להיותה של מדינת ישראל מדינה יהודית (ברק גם חושב ככה? ועמי איילון?).

  • 21.

    כמה שינאה לישראל יש בטיבי הזה-מהווייו הלא כמוסים משתקפים מכל אמירותיו

    סקופידון , 17/05/09 13:20

    יצור בלתי נסבל ונזק מהלך על שתיים הן לערביי ישראל והן לאזור כולו.

  • 20.

    וזה חבר בכנסת ישראל;

    גודמן, 17/05/09 13:19

    ח''כים יגיעו להלוויית חבש: אפשר ללמוד ממנו
    חברי הכנסת טיבי וזחאלקה יצאו היום למסע ההלוויה של מייסד ''החזית העממית'' ג'ורג' חבש, שמת אתמול בירדן. טיבי סיפר כי על אחד מעמודי התווך של אש''ף, ואילו זחאלקה ייעץ לפלסטינים להמשיך בדרכו. ''הוא היה קנאי גדול לאחדות הפלסטינית, אפשר רק ללמוד ממנו'', אמר
    שרון רופא אופיר
    עדכון אחרון: 28.01.08, 00:24

  • 19.

    אל קודס ולא ירושלים (ל''ת)

    עבד אל חלאק חסונה, 17/05/09 13:18

    • תקרא לך איך שתרצה זה לא הופך אותה למוסלמית, סע למכה שם מקומך (ל''ת)

      עופר1976 , 17/05/09 14:02

  • 18.

    אחמד טיבי! האם אתה חושב ש-ירושלים של היהודים -הוא פושפוש נשי?

    M M M , 17/05/09 13:17

    מוטב לך לחזור למקצוע ש-גדלתה עליו והוא
    (לחטט ב-פושפןשים של נשים) ולא בעברם או
    רכושם הפרטי של העם היהודי?

  • 17.

    ליברמן לטיפולך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    תעודה כתומה, 17/05/09 13:16

  • 16.

    מי צריך את הערבים האלה בירושלים? למה לממן אותם?

    נדב, 17/05/09 13:16

    בירושלים גרים חצי מליון ערבים בכל מיני שכונות כמו דחית אל בריד, צור באחר, שעופת וכל מיני. הם מקבלים תעודת זהות כחולה וביטוח לאומי ומהם יוצאים מחבלים עם טרקטורים וסכינים ומטעני חבלה. בשביל מה צריך אותם פה? צריך לשים חומה בצד אחד ואותם בצד השני. אני מסכים שירושלים לא מאוחדת אבל המסקנה שלי שונה משל טיבי. צריך להפטר מהערבים האלה.

    • ביפו עכו חיפה והגליל יש גם ערבים אז לשים חומה גם שם? (ל''ת)

      עמי, 18/05/09 12:47

  • 15.

    אחמד טיזי = גייס חמישי (ל''ת)

    יהודי גאה, 17/05/09 13:15

    • חייבים להעיף את הטיבי הזה כבר, חלאס, נמאס! (ל''ת)

      סקופידון , 17/05/09 13:25

    • אתה פיקציה

      דני, 17/05/09 14:47

      כמו כן גם העם שלך הוא פיקציה אז סע סע סע

  • 14.

    להעיף אותך מהכנסת טרוריסט לך לגור בעזה תזדהה עם

    פצצת אטום, 17/05/09 13:14

    ''האחים שלך'', הם נורא מסכנים תעזוב את הכנסת תמצא לך בוטקה ותגור שם.

  • 13.

    ירושלים מאוחדת? הרי זה בלוף אחד גדול

    ציון הלא תחשי, 17/05/09 13:14

    עוד בתקופת טדי קולק הוא הצהיר פעם שהדו קיום בירושלים מת. איזה סערה היתה בעיר. אחר כך הוא ניסה להסביר שאמר כי הדו קיום התמוטט. בפועל בירושלים אין דו קיום. בשכונות ובכפרים המזרח ירושלמים לא תדרוך כף רגלו של יהודי בחיים. לכן טיבי צודק.

    • יום ירושלים הוא קודם כל יום שמחתנו על סיום הכיבוש הירדני ועל שחרור

      shafee , 17/05/09 13:35

      העיר משלטון נוכרים. לכן, כל דבריו של מר טיבי הם לא רלבנטיים. ועל אחת כמה וכמה הם מעידים רק על השתתפותו בתעשיית השקרים של אחיו ורדיפת היהודים בכל אתר ואתר.
      הגיעה העת להשתחררותנו מהגלות הנפשית שבה היינו שרויים. לחמנו ב-47-48 למרות שמנהיגנו התרפסו. ניצחנו. ואויבינו לא הרפו מאיתנו והכריזו על מלחמת שמד בנו. שוב לחמנו ב-67 וניצחנו. שחררנו חלקי מולדת שלא העלינו בדעתנו לשחרר. הגיע העת להפנים את כל זה. לערבים ייקח זמן וגם לנו. אמת מארץ תצמח.

    • איחוד י-ם לא תלוי בשאלה איזה אזרח מסתובב איפה

      motimorg , 17/05/09 14:08

      יש הרבה דמגוגיה בנסיון לתלות את איחוד העיר בשאלה אילו אזרחים מסתובבים בכל חלק מהעיר.
      גם תל-אביב-יפו היא עיר מאוחדת מזה שנים רבות ובכל זאת יש ביפו שכונות שאף יהודי לא מסתובב בהן. אז מה?
      ראש עיריית ניו יורק הוא חולש גם על ברוקלין, גם על הארלם. עד לתקופת ג'וליאני קשה היה לראות לבנים שמסתובבים בהארלם, על אחת כמה וכמה יהודים. זה היווה תירוץ בכדי לטעון שהארלם אינה חלק מניו יורק? מנה פתאום, זה רק אמר שנדרש טיפול יסודי באותן שכונות בעייתיות.
      אותו הדבר בירושלים.

  • 12.

    צודק . גם אני שמח יותר ביום הנאכבה , היום הכי גדול לעם ישראל (ל''ת)

    ציוני ותיק, 17/05/09 13:12

  • 11.

    הנכבה היא פיקציה בדיוק כמו ה''עם'' הפלסטיני המורכב מפליטים מכל ארצות ערב

    שששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש, 17/05/09 13:12

    שבנו מיתוס שמדינת ישראל ברב טיפשותה עזרה לבנות

    • ובוא נדייק כדי שלא יקפצו האנטישמים

      אייל אשכול , 17/05/09 13:19

      העובדה ש70% מתושבי הגדה ועזה היום שהם פליטי מדינות ערב שהיום קוראים לעצמם "פלשתינים" ממש לא הופכת את המעמד שלהם למעמד של קיבוץ גלויות כמו העם היהודי ששב לארצו, משום שהם מעולם לא היו כאן, הם מעולם לא חיו בגדה ובעזה ורק 16 שנים לאחר הקמת מדינת ישראל כאשר הוקם אש"ף החליטו שעדיף להם לברוח לשם ומאז הם קוראים לעצמם "פליטים פלשתינים"

      זה שקר כה בזוי ועמוק שאפילו ההפך הגמור ממנו הוא עדיין לא האמת!!!

      • פלשתינאים

        זאב, 17/05/09 13:44

        לפני מלחמת הקוממיות חיו בארץ 600.000 יהודים ןמספר זהה של ערבים.. כיצד הצטברו למיליון וחצי פליטים. הם רוצים את חוק השבות. הבה נאמר בסדר נכנים לארץ לא אומר מיליון פליטים נאמר מאה אלף. עם אחוז אחד מהם הוא טירוריסט יש לך בתוך ישראל אלף מחבלים. הדרך הפשוטה ביותר לפטור את הבעיה הפלשתינאית היא חיסול טוטלי אסור להשאים מהם שריד ופליט.. ואני חלילה לא קיצוני

      • העובדה שמפות שונות ורשימות מתקופת המנדט ולפניה מראות שהם לא היו הרב כא

        ךלעו, 17/05/09 14:14

        ן לפני 48 בשום תקופה. ובטח שלא בגדה

  • 10.

    טיבי צודק בכל מילה

    פחימה, 17/05/09 13:11

    1. בלי חלוקת ירושלים לא יהיה בחיים שלום.
    2. ''עיר דוד'', במקום שזה יהיה אתר לאומי הוא מופעל על ידי עמותת מתנחלים.
    3. כל ירושלמי שחי בירושלים יודע שהעיר לא מחולקת. יהודים לא מסתובבים במזרח העיר והערבים שגרים שם חיים ברמת חיים כמו בעיירות הפחונים של סוויטו.

    • תודה לאל שאת מיעוט ..ואים את טלי פחימה שתישרפי (ערבי אני מבין)

      קובי, 17/05/09 13:20

      אבל יהודי.. שילחם נגד העם שלא ..אין לך חלק בעולם הזה ובעולם הבא

    • שנאה עצמית

      אהובה, 17/05/09 13:29

      טלי פחימה? לא פלא!!! ואם לא טלי מסכן/נה איזו שנאה עצמית.

    • איומים במלמחה ובסוף תקבלו נכבה נוספת כמו ב-48 וכמו ב-67

      shafee , 17/05/09 13:54

      1. את מאיימת, אחרי שהכרזתם עלינו מלחמה כמה וכמה פעמים במטרה להשמיד אותנו, שאם לא ניתן לכם את ירושלים ההיסטורית, תהיה מלחמה.
      2. מבחינתך כולנו מתנחלים.
      3. איכות החיים שלכם מאז שהסכמתם לחיות במחנות הריכוז שלכם, היא רק תוצאה של ההזיות שלכם שפעם תצליחו להשמיד את מדינת ישראל. אז לכי וחיי בפחונים והמתיני.

      אנחנו לא צדיקים גמורים, ובוודאי לא חכמים. אבל הטפשות שלכם היא בעוכריכם. למרות כל מה שעשינו, בגמגומים שלנו, במקום לחשוב על עצמכם, חשבתם על צלאח א-דין וכך נכחדה התרבות המוסלמית.

  • 9.

    בן ארי צודק, מקומו של טיבי בכלא

    רונית, 17/05/09 13:10

    צודק חה''כ בן ארי, וזה לא קשור לזה שהוא כהיסט. טיבי לא מכחיש שהוא חלק ממערך הטרור של רב המרצחים עראפאת, איך ייתכן שהוא יהיה חלק מנשיאות הכנסת.

  • 8.

    עד מתי טיזי ישאר בכנסת ישראל? (ל''ת)

    מירב, 17/05/09 13:09

  • 7.

    עם קצת לחץ טיבי "יודה" שכל המדינה שלנו היא פרובוקציה

    motimorg , 17/05/09 13:09

    אין חידוש בדבריו של אחמד טיבי. כל עוד הבעיה הנוכחית מתמקדת בירושלים המזרחית בפרט וביו"ש בכלל הרי שנשמע ממנו אמירות כמו ששיחרר היום. אין ספק שהאמירות הבאות (האמת? חלקן כבר נשמעו ממנו בעבר) יתייחסו לשאר חלקי מדינת ישראל ויסבירו כי גם הן שטח כבוש, שנבנו תוך נישול הפלסט' ושכל מדינת ישראל היא פיקציה.

  • 6.

    הכלב(ים) נובח(ים) והשיירה עוברת.. (ל''ת)

    jerom44 , 17/05/09 13:09

  • 5.

    סגנו לשעבר של רב המרצחים עראפת מטיף לנו בכנסת ישראל

    שרון, 17/05/09 13:04

    פשוט לא יאמן.. לא חלמתי על ימים כאלה.

  • 4.

    הצחקת אותי מר טיבי

    חלי, 17/05/09 13:02

    יום ירושלים זה פקציה מה לכם ולירושלים תראו לי משפט אחד בקוראן שמזכיר את ירושלים סעו להתפלל בכעבה שם מקומכם הקדוש ואם תפשפש בקוראן תמצא שרשום ארץ ישראל של עם ישראל אז על אפך וחמתך יקירי יהיה יום ירושלים מאוד מקווה שתקום מדינה פלסטניאית שאתה וחברך תהגרו אליה ותרגישו טוב לשיר את ההמנון ולעמוד דום לזכר הקורבנות שלכם הרצחת וגם ירשת

    • מה זה משנה מה כתוב?! בעידן הפוסט מודרני מי שעושה יותר רעש - צודק!!!

      תוהה, 17/05/09 20:49

      מסקנה-
      להפעיל את תותחי ההסברה שלנו וכמה שיותר מהר
      ולפיל את האג'נדה הפלסטינית שהולכת ותופסת
      כאמת היחידה בכל העולם.

  • 3.

    היטלר מדבר מגרונו.. (ל''ת)

    כ, 17/05/09 13:01

  • 2.

    אז כל שאר 119 מחממי הכסא כן משת''פים של המתנחבלים?

    רמי, 17/05/09 13:01

    אף אחד מהם לא יאמר כלום על הריסות הבתים, נישול האדמות, ההפרדה והאפלייה?

  • 1.

    אזרחותם של ''ערביי ישראל'' היא פיקציה וחתירה נגד קיום ישראל !!! (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 17/05/09 12:59

    • חלקים גדולים של ערביי ישראל מתפקדים כגייס חמישי.צריך לשקול (ל''ת)

      להתייחס אליהם בהתאם., 17/05/09 13:39

    • ערביי ישראל

      איציק, 17/05/09 20:59

      יש לאמר בצורה הברורה ביותר , שביום שתקום מדינה פלשתינית כל הפלשתינים (הערבים) המתגוררים הישראל תבוטל אזרחותם לאלתר ,והם יהיו תןשבים בעלי אזרחות פלשתינית,ואם הם יפנו לבגצ ,לצאת כנגד הבגצ שהוא לא נבחר עי העם והוא לא מייצג את העם ולכן במבחן הדמורטי כביכול או קיום העם היהודי במדינת היהודים יקבע הקיום על החלטת הבגצ