• 72.

    הנכבה היהודית והנכבה הערבית הם בעצם חילופי אוכלוסין (ל''ת)

    primakuku, 13/05/11 10:28

  • 71.

    הנכבה היהודית והנכבה הערבית הם בעצם חילופי אוכלוסין (ל''ת)

    primakuku, 13/05/11 10:27

  • 70.

    the jewish nakba

    oren, 13/05/11 10:07

    I think there is no point in talking. the jews must start marking the jewish nakba on the same day as the palastinian one with demonstrations, etc. about all the jewish refugees from the arab world all those who were murdered etc. this is the only answer!!!

  • 69.

    הטבח שלא היה

    נאוה מירושלים, 03/03/11 00:15

    מר ימיני היקר,
    תודה על מאמר חשוב.
    הזכרת את דיר יאסין ואני מציעה לקרא כאן
    http://www.e-mago.co.il/Editor/chapters-1754.htm
    ''הטבח שלא היה''.
    ממש נורא שאתה משתמש בטרמינולוגיה ''טבח'', וגרוע מכך - שאתה תומך בהאשמות המופרכות נגד לוחמי ישראל.
    לא ניתן להתעלם מההוכחות המוצקות לכך ש''הטבח'' הוא חלק מאומנות ה''פאליווד'' שהערבים מצטיינים בו.

  • 68.

    איפוא אפשר לקבל העתק מהמכתב הזה, רצוי באנגלית. (ל''ת)

    מישהו אולי יודע?, 17/05/10 19:21

  • 67.

    נו מה חדש? (ל''ת)

    yoya, 16/05/10 11:24

  • 66.

    יהודי מדינות ערב . פרחו תחת כנפי האסלם .

    S, 15/05/10 17:11

    ככה סיפרו לנו . אין תיעוד היסטורי . ומחקר בדוק .איך שלו יהיה . מה שצריך לעשות . זה מה שחשוב ולא מה שהיה באבר . בישראל .החזק מנשל את החלש . בכל הרמות . זה המצב . המדיניות של האשכנזים . בישראל . העליטה של הדור היורש . מסיט את המזרחיים . כנגד הערבים . ובו בזמן הוא מנשל את שנהם . ומונע מהם משאבים . ידע . ויכולת . להפיק את הפונטנציאל הטמון בהם . קוראים לזה גזענות . נישול וניכשול מכוון . המלחמות עד כה לא השיגו שום דבר . ומטרתם היתה גם לא להשיג שום דבר . חוץ מלהעשיר . חוג קטן של בעלי עניין . בצמרת העליטה האשכנזית . השאלה שעומדת ביפנינו . היום היא האם ארה''ב כאשר טוענים לסיום הסיכסוך . במזרח התיכון . כוונתם היא אמיתית . או שזו סתם עוד אשליה . המכסה . תחתיה כוונות זדוניות . ימים יגידו . באם זה יקרה . וניזכה לימים אלה . היא בע''מ . ורוב הדור הזה . שעיצב את היחסים במזרח התיכון יהיה סנילי . וישתה את מי הביושים . שהוא בישל . לדור הבא לטוב או לרע ימים יגידו

  • 65.

    ללא המאבק הפלסטיני לא היה ספר לבן- ל6 המיליון היה לאן ללכת בשואה

    לוג, 15/05/10 16:38

    זו הנכבה היהודית בסיפור המאבק על הארץ. גם לפלסטינים יש חלק לא קטן בהשמדת יהדות אירופה. אנגליה סגרה את הארץ לעליה בגללם.

  • 64.

    jימנים מזרחים מסכנים....ממתי התחלתם להאמין לאסעד נשיא סוריה שונא ישראל (ל''ת)

    בן משפחת ניספים בשואה ילד הארץ 1934, 17/05/09 13:01

    • די עם השינאת חינם כבר פשוט נימאס ''ילבן אחד''

      ניסן, 20/05/09 14:55

      אה אתה חושב שהנאצים לא הגיעו לארצות כמו לוב ומרוקו אז תן לי לחדש לך הם הגיעו אבל למזלנו חסבים ולסבתות שלנו היה מספיק שכל ליברוח מישם

  • 63.

    זו לא נכבה היחידה שסבלו היהודים במהלך היסטוריה שלהם (ל''ת)

    פקק תנועה , 17/05/09 08:29

    • את המיסמכים הללו וההוכחות הללו היה צריך לתת לשילטון השמאל ששלט בישראל

      פקק תנועה , 17/05/09 08:33

      אים קום המדינה ולהראות להם שהגישה שלהם היתה מוטעת מעצם יסודה לגבי העתיד שלנו עים מה שניקרא הסכמי שלום בנינ ו לב ין הפלשטינאים

  • 62.

    אין חולק על סבלם של היהודים בגלות . אך כאן במדינתנו האחריות ע

    סבזי , 17/05/09 06:03

    אדם ועם נמדד בהתנהגותו כאשר הכוח בידיו.




    .

    • כאן האחריות עלינו .* (ל''ת)

      סבזי , 17/05/09 06:04

  • 61.

    לו קרא דבר כזה היינו יודעים

    Ahmad Hamerkaz, 16/05/09 23:45

    לו קרא דבר כזה היינו יודעים מסיבורים של העולים בהמוניהם ולא היינו נזקקים לראות מכתב חתום על ידי אביב של אסד או עכבר חוץ מזה תשאלו את הבנים שעלו עם הוריהם או אחרים שמעו מהוריהם על ארץ מוצאם וחייהם שם

  • 60.

    הרצח הניתעב בדיר יאסין של כוחות האצ'ל והלח'י, הוא לדראון עולם לבגין (ל''ת)

    ישראלי וותיק יליד הארץ, 16/05/09 17:42

  • 59.

    כל הכבוד לימיני,,,,,התעוררות המזרחים המקופחים תמיד (ל''ת)

    פרידמן יואל, 16/05/09 15:41

  • 58.

    רגע רגע אתה לא נח לרגע!לך תשתה קפה משהו אולי קאקאו ותירגע

    בולירו, 16/05/09 08:53

    אני פשוט חושש לבריאות שלך ,,קח חופשה צא בחוץ תיראה חיים

  • 57.

    מה זה מה זה?אגיד לך מה הסתיר את ''הנכבה''של יהודי ארצות ערב..השואה.

    אופס, 16/05/09 07:15

    על מה אתה מקשקש.לא הפכו לאטוס מכונן כי היה לנו אטוס אחר..
    הרבה יותר ''מרשים''.
    המדינה קמה ב''זכות'' אותה קטסטרופה ענקית שבתחוללה על ראשם של יהודי אירופה.
    גם התפיסה שהמדינה שייכת קודם כל לאשכנזים נובעת מן האטוס המכונן? השואה.

    ובכלל מה זה רלוונטי.איך נכבה אחת יכולה לבטל נכבה אחרת?.הנכבה היא בעיני המתנכבד.

    כל כך לא חכם ולא אינטליגנטי..חשבתי שלמרות דעותיך לא תגלוש לדמגוגיה זולה.

  • 56.

    עיוות של ההיסטוריה

    משה, 16/05/09 04:18

    לא היה שום גירוש ממדינות ערב ואם היו ''פרעות'' זו הייתה חמולה עם התארגנות ספונטנית לא בהכרח נגד יהודים אלא נגד מיעוטים ואו עשירים ובטח לא אלימות מאורגנת וממוסדת כמו באירופה, שגם זו הושפעה מהתעוררות לאומית כי זו הייתה האופנה. היום האופנה זה להיות גלובלי ותאגידי בלתי מאוגד.

    לדעתי, בן ימיני מתבטא הזוי כמו מנחם בן, חושב שאם יש לו משקפיים ותלתלים הוא התקבל למועדון הציוני.

    מאמר פתאטי שמנסה לכנס מזרחים תחת כנפי הימין פעם נוספת, לאור הפוסט ציונות המשגשגת, כאש בשדה קוצים.

    • מאיפה אתה שואב את המידע שלך

      מושון, 16/05/09 06:55

      לך תשאל את יהודי עירק איך יום בהיר אחד הכריחו אותם לעזוב את עירק ואת רכושם. ואכן טבחו ביהודים באשר הם יהודים. סילוף האמת מחוסר ידע אובאופן מכוון (פוסט ציוני) לא יביא אותך לשום מקום.

  • 55.

    איזה שטוית וסיפורים ,חוסר ידע אולי?הפוגרומים והשינאה ליהודי

    מרוקאי זוכר, 16/05/09 03:57

    אירפה הייתה בהרבה מונים גדולה, [שואה],ואפשר ליראות את גם בכנר על הגג עם חיים טופול במרוקו לעומת זאת היהודים עד היום ניקראים [השידי] שזה אומר[אדון]אני יהודי שחי בישראל וגם חי גם במרוקו ואני לא מבין איך אפשר סתם כך לעוות מציאות והיסטוריה ביחד זו ממש אומנות,

  • 54.

    ימני למה כתבת על ערבים -''נהרגו ''ועל יהודים ''נרצחו''? אתה מתחסד

    סבזי , 16/05/09 03:13

    אתה מתחסד ומתנדנד
    ומחליף צבעי-מוסר כמו זיקית

    חבל .

    • כי הערבים הם אוייב כמו הנאצים. כמה סתום יכול להיות שמאלני (ל''ת)

      otef_kalkilia , 16/05/09 06:29

    • טמבל - במלחמה נהרגים - ובפוגרום נרצחים - מה לא ברור? (ל''ת)

      יופיטר יופיטר, 16/05/09 06:51

  • 53.

    הפלשתינאים לא יזכו לעולם למדינה - שינאתם לנו גדולה מאהבתם את ילדיהם (ל''ת)

    פשוט מאוד, 16/05/09 02:16

  • 52.

    רוב חגי ישראל הם בעצם נכבות של צוררנו-פסח, פורים, חנוכה...

    כן ירבו נכבות..., 16/05/09 02:03

    רוב חגי ישראל הם בעצם נכבות של צוררנו-פסח, פורים, חנוכה...
    ישראל צריכה למשיך להכיר ולחגוג את החגים בהם היתה ישועה לישראל, גם במחיר נכבות לצוררנו.
    למי ששכח, פסח הוא יום הנכבה של פרעה וחיליו שטבעו בים, פורים הוא יום הנכבה של המן, עשרת בניו ותומכיו, חנוכה הוא יום הנכבה של אנטיוכוס, ויום העצמאות הוא יום הנכבה של הערבים, שניסו להשמידנו וקיבלו בראש...
    גם בעולם חגגו בהוד והדר ב-9 למאי את יום הנכבה של הנאצים שנכנעו בתאריך זה...
    אז...שיהיה יום נכבה שמח!!!

    • נכבה..

      itahazan , 19/06/10 19:24

      נכון.

      פוסט נהדר.

  • 51.

    יש עוד אנשים שלא מבינים את האיסלאם ואת הסכנה שבו. לא מדובר ב''קיצונים''.

    אלון, 16/05/09 01:45

    אין בעיה של ''קיצונים'', יש בעיה שנקראת ''איסלאם''.
    דת האיסלאם עצמה היא הבעיה, ולא אנשים מסויימים שיש להם אינטרס פוליטי.

    • ואני לתומי חשבתי שהבעיה דווקה באה מהאנגלוסקסיים

      בולירו, 16/05/09 04:52

      היטלררררררררררררררררר אולי?כיבוש שלושת היבשות א א א אמריקה אפריקה אוסארליה הקולוניליזים הלבן

  • 50.

    צודק ולא משכנע

    דרומי, 16/05/09 01:34

    הדעות והכתבות של ימיני צודקות, אבל הן יהיו יעילות יותר אם יופנו לעיתונות הבינלאומית.

  • 49.

    היש למישהו קישור לסיפור המלא

    אהוד, 16/05/09 01:10

    ''הסיפור המלא על הנכבה היהודית היום במוסף שבת של מעריב ובמהלך סוף השבוע באתר nrg ''

    היכן?

  • 48.

    אחים מספיק עם זה האמת בסיפורי השכים ומוכתרים כנסו הפתעה

    מיקי, 16/05/09 01:04

    כמי שביקר במספר מדינות ערב ישב ושמע את השכים ומוכתרים ערבים יודע את האמת ולא מאלה שקראו מספרים הייתי בשמונה מדינות ערביות ישבתי אצל מוכתרים שכים כולם מעל 70 שנה סיפרו לי את המאורעות 1946 ואלך יש לציין ביושר כולם התחילו בזה שלא היתה הנהגה אחת להם כל חמולה עשתה את שלה , רק בסביבות 1966 החלה להיות הנהגה לפני 1967 החלו שיחות בין מנהיגי ערב איך ניתן לשבור את הציוניים , ואז נירגמה מלחמת ששת הימים בראשים שלהם שרק מלך ירדן לא הסכים היה ניפגש עם מנהגי ישראל בים המלח , לקראת המלחמה לחצו עליו במיוחד נאצר ממצרים ואסד מסוריה ניכנע להם שיומיים לפני המלחמה מלך ירדן נפגש עם מנהיג ישראלי הוזהר על ידי הגורם הישרלי לא להיות שותף למלחמה זו לאחר שהתחילה המלחמה יומיים שצהל היה בלחימה מלך ירדן נישבר ללחץ הערבי וצבאו החל להפגיז את ירושלים{כך סיפרו בדיוק השכים והמוכתרים לי}.
    אספר לכם סיפור אמיתי שסיפרו לי בתחילת מלחמת 1967 חלק מחברים שלהם היו מוצבים בחיזמה שריון {כפר צמוד לפסגת זאב} לפתע הגיחו מספר מטוסים ישראלים והחלו להפציץ אותם מתוך 10 טנקים ירדנים נישארו שניים שהחלו במנוסה בהרים לכיוון יריחו מפקדים מנסים ליצור קשר עם המפקדים ביריחו אין מענה הגיעו ליריחו למחנה חנן שם היה הפיקוד הירדני הם רואים שאכן מעמידים את החילים בשורות על מנת להתארגן המתינו בשמש כשלוש שעות במשך הזמן הזה ראו הרבה קצינים עוזבים את הבסיס עם הרכבים לאחר הזמן הממושך הגיעו אליהם סמלים שהעלו אותם למשאיות ומסרו להם שנוסעים לשכם להתארגן הגיעו לשכם אותו סיפור חזר על עצמו בהמתנה ראו שאף אחד לא מגיע כל חייל הלך לביתו חלקם התגוררו בבידייה ליד אריאל הגיעו הבייתה פגשו בהם שוטרים ירדניים האשימו אותם בבריחה מהמלחמה כינסו את כל הגברים ולקחו אותם לכביש חוצה שומרון נאמר להם תגיע משאית מכפר סמוך תאסוף אותם לשכם חיכו עד רדת החשיכה אף אחד לא הגיע חזרו הבייתה וגילו שכל הקצינים והשוטרים הירדנים ברחו.
    מלך ירדן שלט ביהודה ושומרון 25 שנה לא דאג להם לחשמל, מים ,כבישים , מרפאות מאז שישראל שם יש להם הכל . אסיים במשפט שנאמר לי על ידי אחד האנשים החשובים פלסיטיני בן 85 לא יהיה שלום עם היהודים רק אם תחזירו לנו את הבכורה שנגנבה על ידי יעקב ונהיה כמו העותמנים אז יהיה שלום בנינו.

  • 47.

    הם רוצים להקריב אותנו כדי לשפר היחסים עם הערבים

    זרח השילוני, 16/05/09 00:38

    האמריקאים רוצים לחזור לשנות ה 50 שאז לא דיברו עם ישראל ובעצם החרימו אותה רק כדי למצוא חן בעיני הערבים. חתמנו בגללם על אוסלו וערפאת שיקר אותנו בלבן שבעין.

  • 46.

    שוב מכופפים את ההיסטוריה

    שלו, 15/05/09 22:50

    שוב כיפוף של ההיסטוריה,עי המכופף הלאומי מר ימיני
    עלינו להסתכל על שלוש רבעים הכוס המלאה......מדינות מוסלמיות כדוגמת מרוקו היו מדינות אשר איפשרו חופש דת מלא,לא בכדי רוב יהודי אגן התיכון הגיעו למרוקו,ארץ אשר בית המלוכה נתן הגנה וחופש פולחן ליהודים שחיו בתוכה
    ובכל מקרה מצבם של צאצאי יהודי בית שני,היה טוב יותר ממצבם של צאצאי הכוזרים במזרח אירפה

    • בעיראק היהודי האחרון סגר את בית הכנסת ועלה לישראל לא מזמן

      Avi Ecuador, 15/05/09 23:24

      מתי יהיה בישראל, יוכל להשאיר את המפתחות של אלעקצה...

    • איזה שבעים אחוז כוס מלאה ואיזה נעליים

      Avi Ecuador, 15/05/09 23:32

      יהודים שנטפלו ליגע כפם, רצחו בהם והיו אזרחים סוג ז', סליחה, ת'.
      לך תגור אולי בסעודיה ותבנה בית כנסת במכה או מדינה... מספר לנו על זכויות וכוס מלאה עם מוסלמים.
      סובלנות אתה מנסה להסביר לנו.
      ... כוזרים, אם באירופה היה יותר גרוע זה לא מכשיר את השרץ ממדינות ערב שפגעו ביהודים.
      איפה בדיוק ימיני שיקר שנבין, ביקורת שלשמאלני אפס מאופס, אחד שמברבר וזורק מילים לאוויר שמכור לתורת האידיוטיות ולא יכול להקיא את עצמו.
      חושב אולי שהוא מוסיף משהו...

    • עצוב

      דרומי, 16/05/09 01:10

      עצוב לראות שמי שאמורים להיות רגישים לזכויות אדם מתעלמים מזכויות אדם יהודים.
      תגובות כמו שלך, שלו, מביאים לתגובה הפוכה מזו שכנראה רצית - הקצנה ימינה עקב חור הצדק והעיוות שבדבריך.
      עצוב גם לראות תגובה שמתעלמת מהתוכן ומתרכזת בכותב.

    • שלן - אתה קשקשן חסר תקנה

      חן אדון , 16/05/09 01:11

      מרוקו איפשרה חופש....בלה בלה - די עם השטויות!

      • אבי פה אתה לא צודק,,היהודים במרוקו כן חיו בחופש דת ממלכתי

        JIM BEAM, 16/05/09 02:31

        ואני יודע שהם כיבדו את היהודים ונתנו להם חופש פעולה שווא בכל התחומים,,,יותר ממה שהיה במזרח אירופה ליהודים

    • שלו, אני רואה שאתה מומחה למריחות, שקרים, ותעמולה (ל''ת)

      תוך כדי ההאשמת אחרים בפגמיך - התבייש לך., 16/05/09 02:13

  • 45.

    כל מילה זהב. חובה לתרגם (ל''ת)

    ישראלי, 15/05/09 21:50

  • 44.

    יוסי

    בדיר יאסין לא היה טבח, 15/05/09 21:10

    ההסיטוריון הצבאי ד''ר אורי מילשטיין הביא מידע ממשי הסותר את סיפור הטבח, שהוא הגרסה המגמתית של מפא''י. נא לדבוק בעובדות ולא בשקרים.

    • בפעם הבאה שנלחמים להפיץ שמועות על טבח ושיברחו כולם

      Avi Ecuador, 15/05/09 21:32

      אחר כך שיתברר להם אולי שזה היה שקר...

      • כן, ולהכין הרבה תמונות כבר היום מהטבח שהם עשו במדינותיהם

        Avi Ecuador, 15/05/09 21:56

        ולהגיד להם שעשו בישראל, לשלוח צוותים מיוחדים ומהירים להפצת השמועות והתמונות,זה יזרז אותם.
        מה יש? הם משקרים שהייתה שואה וגם אנו נוכל לספק להם שקרים שהייתה שואה ויוכלו לברוח מהר.
        להכין צוותים מיוחדים כבר שלשום...

      • כן, ולהכין הרבה תמונות כבר היום מהטבח שהם עשו במדינותיהם

        Avi E$cuador, 15/05/09 21:57

        ולהגיד להם שעשו בישראל, לשלוח צוותים מיוחדים ומהירים להפצת השמועות והתמונות,זה יזרז אותם.
        מה יש? הם משקרים שהייתה שואה וגם אנו נוכל לספק להם שקרים שהייתה שואה ויוכלו לברוח מהר.
        להכין צוותים מיוחדים כבר שלשום...

    • ובכפר קאסם.. ב56 גם לא היה טבח?

      סבזי , 16/05/09 03:14

      הקלד טבח כפר קאסם -בגוגל

      • לא. טבח היה בחברון היהודית ב 1929. בדייר יאסין וכפר קאסם לא: --הסבר

        otef_kalkilia , 16/05/09 06:28

        הרג אוכלוסיית אוייב שקם להשמידך אינה טבח אלא הגנה עצמית.
        אם היינו טובחים בכפר דרוזי- זה היה טבח, כי הם אינם אוייב (ובמקרה הספציפי - אפילו להיפך: וכל הכבוד לדרוזים שהולכים איתנו).
        להרוג ערבים זה לא טבח כי הם אוייב.
        פשוט

  • 43.

    יש הזדמנות פז להקים לערביי ישראל מדינה בירדן ''ללא יהודים''טרנספר עכשיו

    טרנספר עכשיו, 15/05/09 18:58

    זה לא חדש שהערבים רוצחים ללא סיבה (את הסיבות מספקים השמאל הישראלי)שלא סובל את עצמו!!!!!!!!!!חייבים להבין שיש כאן מדינה משגשגת ואין לערבים שם קשר אליה או לשיגשוג שלה הם לא יכולים לנגן על זכות שיבה כי גל סבא שלי לא יכול לחזור למרוקו ובטח מרוקו לא שייכת לו כמו כן אם להם יש זכות לחזור לכפרים שלהם ליהודים יש זכות לחזור להר הבית כי היינו שם לפניהם

  • 42.

    כן, תהפוך את זה ל''יהודים נגד ערבים'' (ל''ת)

    שפוי אתה לא, גזען -כן, 15/05/09 18:41

    • ומה חשבת?!

      Avi Ecuador, 15/05/09 23:52

      שזה עזרה לעמלק ולבניית עוד עם?
      חשבת שאכפת לערבים שימותו כל היהודים ביחד עם עמלק?
      היו עושים חגיגות, הרי כל נושא עמלק הוא כקרדום לחפירה ולהשמדת ישראל.
      ודרך אגב את השמאלנים ההמוסלמים בכלל לא רואים בני אדם , הם רואים בהם קופים.
      משהו דומה אמר מובארק כשהסביר לבני עמו שגם היהודים מאמינים באלוהים והם לא קופים. הוא לא התכוון לשמאל שלא מאמינים.

  • 41.

    האמת שיבינו עוד כמה שנים

    עידווו, 15/05/09 18:13

    המוסלמים מתעצמים בעולם
    האסלאם הרדיקלי משתלט על העולם
    לילדים שלנו לא יהיה איפה לחיות
    תתעוררו כבר שמאלנים יפי נפש
    תראו מה קורה באירופה ''הנאורה''
    המוסלמים מכפילים את עצמם בילודה
    סוף עולם מתקרב ולכם לא יאכפת
    נהנה לקרוא את מאמריך כמו תמיד
    רק תמשיך...

    שיהיה שבת שלום עם ישראל היקר

  • 40.

    הנכבה היהודית

    משה קזז, 15/05/09 17:03

    אוהב לקרוא את המאמרים שלך.חייבת האמת להאמר מעל כל במה , אני יוצא עיראק וחוויתי את הפרהוד. כשאני מספר את הסיפור לא מאמינים לי,באור יהודה יש מוזיאון לתולדות יהדות בבל , מדי פעם יש הרצאות שם , לרוב מסופר עד כמה תרמו היהודים בבבל לתרבות וליצירה , מעט מאוד מספרים על הרדיפות .
    ישר כוח והמשך בדרכך.

    • ייא אללה. כמה שזה דומה לשואה בארופה ... (ל''ת)

      בוזגלו חבר ליכוד, 15/05/09 18:02

    • סדאם חוסיין הציע ליהודים לחזור לעירק..מדוע לא חזרת ? (ל''ת)

      סווטלנה, 15/05/09 18:09

  • 39.

    בשם הרוב השפוי תודה ענקית לבן דרור ימיני (ל''ת)

    עיתונאי יחיד מסוגו, 15/05/09 17:02

  • 38.

    יש לשלוח עם נתניהו את נציגי המזרחים שגורשו ממדינות ערב

    שאבי מהעיריה , 15/05/09 16:43

    ולהציג אותם בתקשורת האמריקאית

    • לפני כשנה הקונגרס האמריקאי אישר הצהרה שהוא מכיר

      ציוני , 15/05/09 16:58

      ביהודים שברחו מארצות ערב כפליטים לכל דבר ועניין.

      • גם עובדיה יוסף וגם אלי ישי ברחו כפליטים לארץ !!גם הם פליטים.. (ל''ת)

        עזמי, 15/05/09 17:59

    • אפילו לא מרוקאי יהודי אחד גורש ממרוקו,כולם תפסו אמריקה שבאו לארץ ממרוק (ל''ת)

      אזרח וותיק, 15/05/09 17:51

    • נציגי המזרחים שגורשו ,כלואים היום בבתי הכלא בארץ או עומדים למשפט (ל''ת)

      פרידמן, 15/05/09 17:56

  • 37.

    השמאל לא מעוניין באמת אלא ב''נרטיב הפלסטיני'' (ל''ת)

    האנדרטייקר, 15/05/09 16:21

  • 36.

    הפלסטינים לא התבגרו וכמו ילד קטן הם מסרבים לקחת אחריות

    הפלסטינים=קוזקים ניגזלים......, 15/05/09 15:23

    על מעשיהם ותוצאות הבחירה שלהם וזה מעיד על חולשתם.

  • 35.

    אתר מצויין שקיבלתי את הקישור אליו ואני מעביר:

    otef_kalkilia , 15/05/09 13:22

    http://www.youtube.com/user/justicevspropaganda

  • 34.

    ''הנכבה'' הוא מושג מבית מדרשה של שולמית אלוני .

    שמואל ב', 15/05/09 13:13

    שולמית אלוני בוגרת פלמ''ח ? עליתי ארצה ב-1948 מרומניה דרך פלדפינג גרמניה והקונדרנס שבמרסיי ,הייתי בן ארבע . אני זוכר את פקידי משרד הקליטה מקבלים אותנו בפרחים וחטיפי שוקולד . משער עליה העלו אותנו על משאיות וברוב הדרת מלך ''הורידו אותנו'' באמצע הלילה החשוך והגשום במרכז ישוב נטוש . עם אור ראשון של בקר היינו עדים למחזה פלצות , במרכז הכפר [ כפר-יבנה ] יבנה של היום שני עצי שיקמים ענקיים ועליהם תלויים 7 נערים ונערות מלוחמי הפלמח . שני בני דודי שלחמו בטור המצרי ואנשי הכנופיות של קובייבה וזרנוגה אישרו שזה העבודה של ''הערבים'' הנסוגים . מדוע עד היום לא הוזכר ולו ברמז מעשה נפשע וברברי זה ? היכן ההיסטוריונים המלוקקים והמגמתיים ? יקום הגבר ויכחיש מעשה נבלה זה ,הערבים ועוזריהם האכילו אותנו ואת העולם האנטישמי בלאו הכי בסיפורי מדורה . אני קורא לכל אחד ואחד שחווה את שכתבתי לקום ולומר לעצמנו ולנו די!נמאס לנו , לא עוד ובכל מחיר !!!

    • הרסת אותי מצחוק - לא עוד סיפורי מדורה (ל''ת)

      בדוק , 15/05/09 14:08

    • ???פקידים אזרחיים מישבים נשים וילדים-אך לא טורחים להוריד תלויים??????

      Ehad Haam-Zionist, 15/05/09 17:15

      ממש לוגי!!!

      לצערי היה הרג של שבויים פצועים(כולל הלגיון, וזה במשפחתי הקרובה).....אך להפריח בדותות כאלו מסוגל רק ילד בן 4

  • 33.

    dir ysin

    gol nitzchiya, 15/05/09 13:11

    lfny 10 shnim h-bb.c rieyen aravy mdir yasin , haravy hoda shlo hyah tevach ,hetzel vhlechy pizru hodah meforeshet lazove et dir yasin ,ben guryon hishmits et hmachtrot , lefacot hderch lyrushalyim niftecha

    • Huh? (ל''ת)

      דרומי, 16/05/09 01:20

  • 32.

    טבח דיר יאסין נערך על ידי בריוני האצ'ל והלחי בפקודת בגין,,ולא ע'י צה'ל (ל''ת)

    מפאיניק בדימוס, 15/05/09 12:40

    • וטוב שנעשה: תוצאותיו מבורכות, ונצטרך לעשות שוב בעתיד: הסבר

      otef_kalkilia , 15/05/09 13:32

      אוייב צריך לקבל יחס של אוייב
      אוייב שקורא ופועל להשמידנו- צריך להרוג קודם לכן.
      קראת טוב: להרוג, לא לגרש- אם כי בלית ברירה גם גירוש אפשרי.
      אתה זוכר את שיירת הל"ה? אם לא היו שם כפריים ערבים זה לא היה קורה! ויש עוד מאות דוגמאות.
      עקב ההרג המוצדק בדייר יאסין ברחו ערבים באלפיהם ויותר מכך מעוד מקומות בארץ, וחבל שלא ברחו יותר. אם דייר יאסין הייתה קיימת- היום היו יורים משם על נוסעים בדרך לירושליים או שלחילופין היתה שם עיר נוספת- הלוא הם מתרבים כמו שפנים: ראה אום אל פחם למשל, וחלק ניכר מהם היו לנטל על המוסד לביטוח לאומי, עם עוד כמה נציגים בכנסת.
      אגב: אני מצדיק גם את ההרג בסברה ושתילה, שהיה נקמה של הפלנגות על מעשי הטבח של הפלשתינים בנוצרים של דאמור והרס לבנון.
      מסיבה זו אני מעדיף הרג ולא גירוש מכיוון שאחרי גירוש יש לך מחנות פליטים שהם חממה להתרבות לא מבוקרת ופס ייצור של מחבלים עתידיים. ממילא הם מחנכים את ילדיהם להיות שאהידים, אז נעזור להם בזה. לי אישית אין בעיה לזרוק עליהם פצצות. אני אשן טוב מאד בלילה. לנקמה יש ערך הישרדותי: אחרי זה יכבדו אותנו יותר.
      ואל תזבל לי את המוח עם שמוקרטיה, חפים מפשע, והשוואות לשואה האמיתית של היהודים: היהודים לא היו אוייב של אף אחד, לא קראו להחרב את גרמניה ולהפוך את ברלין לבירת העם היהודי.
      אנו צריכים להחליט אם אנו רוצים לשרוד, ועוד כמה חוכמות מיופייפות- נמצא את עצמנו שוב ב"מקלחות השלום".
      הפתרון היחיד הוא דייר -יאסין, דרזדן והירושימה. כל פיתרון אחר- הוא הפיתרון הסופי שעלה לנו ביותר משליש עם לפני 70 שנה.

      • אז מה ההבדל בינך ובין הנאצים??? (ל''ת)

        Ehad Haam-Zioni, 15/05/09 18:50

        • שהוא יפסיק את ההרג ברגע שהם יפסיקו להלחם נגדנו.

          ערן סוח, 15/05/09 20:35

          שהוא לא ישמיד אוכלוסיה שבברור לא תעשה כלום.

          והכי חשוב, שהוא מעוניין לשרוד ולא להשתלט.

          • ...נאצי נאור.... (ל''ת)

            Ehad Haam-Zionist, 15/05/09 23:28

    • עד שלא ננקה את עצמנו מעלילת הדם הזו נגד האצ"ל והלח"י נצטרך

      shafee , 15/05/09 15:06

      לשלם את מחיר העלילה הזו לה תרמו גדולי מפא"י כדי להבאיש את הימין בישראל. התוצאה היא ששוטים כמוך מאמינים לבדיות האלה והעולם יודע שכולנו טובחים בערבים. דיר יאסין, ג'נין, לבנון, עזה וכך הלאה..

    • ראשית, נכון

      דרומי, 16/05/09 01:27

      בדיר יאסין אכן פעלו אנשי אצל בפקודת בגין.
      הם פגעו גם באזרחים והיו הרבה פחות רגישים לאזרחים מאשר אנשי הגנה ולפמ''ח.

      זו לא הטענה - הטענה היא שהם פגעו באזרחים בכוונה ובהכונת בגין. למיטב ידיעתי זה לא נכון.

      הערבים ניפחו את התוצאות כדי להגביר את הסימפטיה עבורם ואת ההתנגדות כנגד היהודים. התוצאה הייתה שונה - בריחה ופאניקה בקרב ערבים - בין היתר זו תרמה לבריחה ההומנית מלוד ורמלה.

  • 31.

    בן דרור תענוג לקרא אותך (ל''ת)

    LAVEEG9 , 15/05/09 12:37

  • 30.

    לא נזיפה ולא נעליים. הפצ''ר יסתכן בתפקידו אם זה יגמר בנזיפה ! (ל''ת)

    רפי, 15/05/09 12:23

  • 29.

    עם קצינים מושחתים וחסרי יכולת כאלה מה הפלא שגלעד שליט עדיין בשבי (ל''ת)

    באמת, 15/05/09 12:22

    • וה קשר לכתבה הוא? (ל''ת)

      דרומי, 16/05/09 01:27

  • 28.

    גם יהודי תורכיה סבלו מאנטישמיות ופרעות לא מעט .

    אוהד נצר, 15/05/09 12:20

    ידוע על מעשי אלימות כנגד היהודים בערים שונות בתראקיה. במלחמת העולם השנייה יהודים רבים גויסו לשורות הצבא התורכי ונאלצו להתמודד עם תנאים קשים ומשפילים. קושי נוסף שהיהודים נאלצו להתמודד אתו היה ''מס הרכוש'' הכבד אשר הושת על המיעוטים והביא להתרוששותם.

    מלבד ההתנכלויות המילוליות וההצקות ליהודים, בשנת 1927 נרצחה יהודייה בשם עליזה נייגו מאיסטנבול באמצע אחד הרחובות הראשיים של שכונת גאלאטה לעיני עוברים ושבים. הרוצח היה אדם בשם עות'מאן, מוסלמי בן 45 נשוי, אב וסב שחיזר זמן רב אחר הצעירה ואף איים עליה וניסה לחטוף אותה. משפחת נייגו התלוננה במשטרה. האיש נעצר לכמה ימים ושוחרר.
    בהלוויה שנערכה לה טענו התורכים כי ההלוויה מפוארת מדי וכי היהודים השתמשו בהלוויה כתירוץ להפגנה נגד הרפובליקה התורכית. כמו כן הואשמו היהודים בהתפרעות ובקריאת כינויי גנאי כנגד התורכים בכלל. עקב מחול השדים שיצרה העיתונות נעצרו מספר יהודים והושמו במעצר. השתלחות העיתונות נגעה גם לשאלות כגון: כמה בתי ספר יש ליהודים, מדוע היהודים אוכלים רק כשר, למה בנות יהודיות לא מתחתנות עם תורכים, ועוד. הפגנה של כשישים מורים ותלמידים כנגד היהודים התפתחה למסע ונדליזם כנגד מוסדות יהודיים, כשדרישות המפגינים היו למנוע פרסומים בתורכיה בשפת הלאדינו ,לגרש את כל החכמים ולגרש כל יהודי אשר לא שרת בצבא. יש לציין כי נשמעו גם קולות אחרים בעיתונות התורכית שקראו למתינות ולהפסקת המערכה האנטי-יהודית שנופחה מעל ומעבר לפרופורציה הנכונה.

  • 27.

    יש לדרוש הסכם שילומים במסגרת היוזמה הערבית (ל''ת)

    למה רק שיהודי אירופה יהנו מפיצויים מהטובחים שלהם??, 15/05/09 12:16

  • 26.

    מבלי לשכוח

    מחמוד 20, 15/05/09 12:13

    את ה40 יהודי שנמצאים בבחרין אשר מקבלים זכויות מעל ומעבר ואחת מהם היא שגרירה....

    • מחמוד (או חיי), מה בדיוק מיוחד בזה? (ל''ת)

      ארנון, 15/05/09 12:33

    • כיום, וגם זה בגלל אנטישמיות ותעמולה..

      ציוני , 15/05/09 14:09

      נחשו לאיפה היא מונתה לשגרירה? לארצות הברית.
      וזה נובע מתוך הראייה האנטישמית שהיהודים שולטים באמריקה.

      בנוסף זה בא בתור תעמולה - בחריין היא המדינה הערבית הראשונה שיגמר לה הנפט..
      והיא מאוימת ע"י איראן..
      כך שהיא רצתה (בעיקר בזמן ימי בוש) להראות שמצב זכויות האדם בה הוא טוב, בשביל שבעתיד תקבל עזרה אמריקאית.. ולכן הם מינו יהודיה כשגרירה..

      בכל מקרה מדובר באי קטנטן שיש בו רק 40 יהודים והוא לא מייצג דבר, וזה אכן מקרה יוצא דופן... שגם הוא נובע מסיבות לא תמימות בלשון המעטה.

    • נכון אבל חבל שזה מיוחד (ל''ת)

      דרומי, 16/05/09 01:32

  • 25.

    כן, אך איך מביאים את זה לעיתונות העולמית? (ל''ת)

    למוטעים בעולם?, 15/05/09 12:07

    • כותבים תסריט טוב. משקיעים. בבמאי. ושחקנים. מהשורה הראשונה בהוליווד

      מושון, 16/05/09 09:34

      ועושים סרט טוב.

  • 24.

    ל''נכבה'' בעברית קוראים שואה

    ש.ב., 15/05/09 11:44

    גילגולי הלשון העברית - מ''שואה'' ל''נכבה'' ה''שואה'' לכאורה של הערבים שקוראים לעצמם פלסטינים, ועכשיו ''הנכבה'' היהודית.

    בקיצור, שואה הייתה גם באירופה, גם במדינות ערב. לא אוהבים אותנו באף מקום.

  • 23.

    "היהודים לא הפכו את "הנכבה" שלהם לאתוס המכונן, כמו הפלסטינים" - באמת?!

    עמנואל , 15/05/09 11:40

    אנחנו חיים באותה מדינה? אותו עולם?

    אין עם שהפך את אסונותיו לאתוס מכונן כמו עם ישראל, מתשעה באב ועד השואה.

    במידה רבה מה שהפלסטינים עושים עם הנכבה זה ניסיון חיקוי. פשוט להם זה לא הצליח, והם נשארים בעונים ובאסונם.

    • על הנכבה של יהודי המזרח אף אחד לא מדבר.

      ציוני , 15/05/09 11:46

      וגם לא על הטבחים שעשו בהם.
      וגם לא על רוב הפוגרומים והטבחים שעשו ביהודי אירופה
      ובכלל, מלבד על השואה אין כמעט שום אסון יהודי שבאמת זוכרים אותו ברצינות

    • הכוונה שהיהודים משתמשים באסונם כמנוע לבניה ולצמיחה, לא לזעם (ל''ת)

      גל, 15/05/09 12:27

    • יש הבדל רב בין אתוס מכונן וזכרון הסטורי להתאבלות חסרת תוחלת ומעש

      יערת דבש, 15/05/09 17:13

      אכן ט' באב וכו'והשואה הפכו לדעתי לאתוס מכונן עבור עם ישראל , אך אנו היהודים אמנם התאבלנו אך המשכנו לצעוד בראש מורם ולא בכינו עד אין קץ אלא שקמנו את חיינו ולקחנו את גורלנו בידינו.
      הן הורי שהיו פליטים מפולין והן הורי בעלי
      פליטים מתוניסיה שאבדו את כל רכושם הרב שם
      שקמו את חייהם במדינת ישראל ותרמו לה. וגדלו ילדים ומשפחות ישראליות לתפארת.

      יש הבדל רב בין אתוס מכונן להתבלות תמידית וחסרת תוחלת.

    • השוואה מקוממת: האסון של הערבים הוא זה שלא הצליחו להשמיד את היהודים

      otef_kalkilia , 16/05/09 06:42

      ולעומת זאת האסונות של היהודים הם ששרדו נסיונות השמדה של עמים אחרים.
      אין יהודי ולו הקיצוני ביותר שחפץ להשמיד את הערבים כולם, אלא שיעברו לגור בשטח שלהם שגדול פי 2 מאירופה.
      הנכבה הערבית היא עצם העובדה שיש יהודי ריבון ויהודי שאינו מתכופף. הם חווים זאת כהשפלה. זאת המשמעות האמיתית של הנכבה.

  • 22.

    פתחו תנך -יחזקאל -פרק לו-ז ותיראו נבואה לפני

    ננההנבב, 15/05/09 11:32

    2000 שנה ויותר על בנית ישראל -ממש כמו עכשיו

  • 21.

    יש הצעות איך להלחם נגד התעמולה הערסית הזו המסכנת את קיומינו?

    wiesner , 15/05/09 11:31

    הנה סרט מסוכן המפורסם בגיבוי ערבי ומי שמכנים את עצמם גוש שלום ודומיהם:

    הנה האתגר:
    באתרי הורדות הסרטים הסרט הזה נמצא במקום הראשון:

    Occupation 101 - Palestine-Israel Mideast Conflict [DVD] [ENG]

    זהו סרט דוקומנטרי, הסטורי, אינטלקטואלי, מחקרי וכביכול מאוזן המביא את הסיפור של הסבל הפלסטיני ואת זועות "הכיבוש" למליוני בתים בעולם, ובתמיכה של אינטלקואלים בין לאומיים, כולל ישראלים,
    וכך מליוני אנשים בעולם פתאום מבינים עד כמה שאנחנו כביכול רעים וכו'

    הנה הסרט גם באמזון:
    http://www.amazon.com/Occupation-101-Silenced-Majority-Documentary/product-reviews/B0012OTLIA/ref=cm_cr_pr_link_next_2?ie=UTF8&showViewpoints=0&pageNumber=2&sortBy=bySubmissionDateDescending

    רק מהתגובות של הקהל שם אפשר להתחלחל!!

    יש הצעות איך להלחם נגד התעמולה הערסית הזו המסכנת את קיומינו?

    • האויבים ישארו אויבים, מבית ומחוץ

      ערן12 , 15/05/09 11:53

      מה שאתה שואל למעשה, זה איך לגרום לאויבך להפסיק להיות אויבך, כאשר אין באפשרותך להלחם בהם.
      התשובה היא - אין!
      התעמולה הזאת היא אחת מכלי הנשק בהם אויבינו מבית (השמאל) ומחוץ (מוסלמים קיצונים ועוזריהם) משתמשים על מנת להביס, או לפחות לפגוע בנו, בישראל.
      כלי הנשק בקרב ללא קרב זה, הם אמצעי התקשורת, אין דרך אמיתית לא סוביקטיבית, לקבוע מנצחים כאן, אין דרך להביס ואין דרך לנצח, אפילו שינוי עמדה או דעה הוא רק זמני ולא ברור מבחינת סדר הגודל שלו
      לדוגמא "התגובות" שאתה רואה יכולות עקרונית להיות מאותו אדם שפרסם את הכתבה, ומסתתר תחת פנים שונות. אין לך דרך לדעת...

  • 20.

    ההונאה העולמית הגדולה של המילניום: אגדת ה"עם הפלסטיני"

    blabla11 , 15/05/09 11:21

    ה"עם הפלשתיני" הינו בדותא שנוצרה בשלהי שנות ה-70.

    מעולם לא היה עם פלשתיני, מעולם לא היתה מדינה כזו, לא היה לה שליט, לא היה מטבע, אין ספרות פלשתינית לפני שנות ה-70, אין תרבות פלשתינית לפני תקופה זו. אפילו המילה 'פלסטין' זרה בלקסיקון הערבי (ב-לסטין), ומנהיגם הדגול יאסר ערפאת היה יליד מצרים.

    ספרי מסעות רבים מהמאה ה-19 (מארק טווין - מסעותיי בארץ הקודש) מתארים בפירוט ארץ שוממה עם מיעוט תושבים בערים בודדות כגון: ירושלים,טבריה,חברון,עזה - כאשר מספר התושבים היהודים בהם לעיתים משתווה ועולה על אלו של הערבים.

    סיפורי הצ'יזבאט על מאות אלפי פליטים ערבים ש"חיו בארץ מאות שנים" הינם בעצם סיפורים על פליטים שהגיעו מספר בודד של שנים לפני קום המדינה לשטחי הארץ מסוריה, ירדן, וערב הסעודית, ומייד לאחר כינון המדינה ברחו מכאן בעצת שליטי ערב.

    לא היו ולא נבראו פליטים. פליטים הם היו בארץ ישראל עצמה. לא הספיקו לחיות כאן עשור וכבר לקחו את רגליהם ונסו בחזרה למולדתם.

    אז מי חי כאן מאות בשנים ?? האם הערבים הם ה"פלשתינאיים"?? או שמא היהודים הרבים שחיו כאן הם בעצם "פלשתינאיים"??

    כל ההמצאה הזו נוצרה לשם חיסולה של מדינת ישראל - ולא פלא שהם עסוקים במלחמה במקום בבניין עצמי...הם פשוט לא עם.

    השטחים נכבשו מידי מדינות - מצרים וירדן, ולהם ורק להם יש להחזיר את השטחים.

    על מדינת ישראל לעמוד ולצעוק זאת בחוצות הערים ובקולי קולות. החזרת השטחים רק למדינות מהן הם נכבשו.

    לא רוצים? לא תקבלו !

    ירדן לגדה, עזה למצרים - בהתאם לכל החלטות מועצת האו"ם משנת 1948 ואילך !

    בהחלטות מועצת האו"ם לפני 1967 אין איזכור ליצור הנקרא "עם פלשתיני".

    או זה או כלום.

    (וגם על זה שיגידו תודה).

    • היום זה מאוד פשוט לבדוק את זה פשוט לוקחים דגימות DNA

      סוס, 15/05/09 12:11

      עושים מחקר ומוצאים מאיפה הם באו ובערך מתי

    • עליך להעתיק מה שכתבת, ולהדביק

      אברהם, 15/05/09 12:34

      אותו שוב ושוב במרווחי זמן שונים עד שמשהו יעשה מזה משהו. הקול הקורא שלך נשאר ללא מענה לפעמים שלא קרא אותו האדם המתאים, אבל אם תמשיך סופו של ענין זה ''יתפס'' ע''י מאן דהו שמסוגל ל''התפיס'' אותו בקנה מידה יותר גדול. זוהי חובתך.

    • חוץ מהשורה על להחזיר שטחים לירדן ומצריים- אני מסכים

      otef_kalkilia , 16/05/09 06:26

      צריך להחזיר לארצות ערב רק את הערבים.
      את האדמות לשמור אצלנו.
      אין דבר יותר חשוב מאדמה לעם שרוצה עצמאות.
      זאת מולדתנו. וגם אסור לתת פרס למדינות ערב התוקפניות.

  • 19.

    לא היה טבח בדיר יאסין

    קול העם, 15/05/09 11:19

    תקרא את ספרו של אורי מילשטיין שחקר עד היסוד את הקרב בדיר, יאסין , או שתפנה אליו ישירות, הוא בודאי ישמח לשוחח אתך, הוא הוכיח שלא היה שם טבח.

    • קול העם?

      דוד, 15/05/09 12:58

      אתה דומה לזה שאומר שהשואה לא היתה. הרבה ברחו כי פחדו שגורלם יהיה כמו גורל תושבי דיר יאסין את הטבח תיכננן מראש כי רצינו שהם יעזבו את מולדתם.

      • השוואה מגוחכת, בכל מקרה מדובר בעלילת דם.

        ציוני , 15/05/09 14:05

        לא שזה כזה משנה, נהרגו שם כולה 100 איש.. הם טבחו בהרבה יותר באותה תקופה.

        בכל מקרה טבח זה לא היה ומחקר היסטורי מראה זאת, היה שם לחימה מבית לבית עקובה מדם..
        כשכמו היום הערבים התחבאו בתוך האזרחים והיו אף כאלה שהתחפשו לנשים.. דבר שגרם להרג אזרחים גדול יחסית..
        אך בקרב הזה נהרגו גם יהודים, וזה מה שהיה קרב.. קרב עקוב מדם בלי הרבה יחס לחיי אזרחים - אבל קרב.

        • ויקיר השמאל מוחמד ''ג'נין ג'נין'' בכרי

          סטודנט, 16/05/09 02:36

          שיצר סרט דמגוגי עלרצח מאורגן של אזרחים
          פגיעה (שלא הייתה) בבית חולים
          והישווה את פעולות צה''ל לנאצים (אושוויץ לתענת נציג איופה)
          וןא מזכיר את 13 החילים שנהרגו כדי לישמור על חיי אזרחים פלסטינאים או את המיתענים בבתים מיושבים
          גם שם הוכח כי זה סיפורי בדים על טבח שלא היה

          • יכלתה להמשיך ולספר שבסך הכל נהרגו 45 ערבים במדים, וכל...

            רומאו, 17/05/10 20:11

            ההריסות שם, היו בגלל שהבתים היו ממולכדים.כך נהרגו חיילי צה''ל. כי בכל פעם שניסו להיכנס לבניין, הוא התפוצץ.

  • 18.

    אומות העולם עסוקים בשקר של "שתי מדינות לשני עמים" :( (ל''ת)

    yairNofar , 15/05/09 11:17

  • 17.

    were can i get a copy of this document? (ל''ת)

    ilan, 15/05/09 11:16

    • How about trying Copy Paste?

      eli, 15/05/09 22:17

      אבל אם התכוונת לתרגום - תגיד תרגום.

  • 16.

    were are the ''palestinians''??hmmm?

    ilan, 15/05/09 11:14

    ''The land in Palestine is lacking in people to till its fertile soil''.
    - British archaeologist Thomas Shaw, mid-1700s -


    ''Palestine is a ruined and desolate land''.
    - Count Constantine Franחois Volney, XVIII century French author and historian -


    ''The country is in a considerable degree empty of inhabitants and therefore its greatest need is of a body of population''.
    - James Finn, British Consul in 1857 -

    were are the ''palestinians''??
    were was yasser arafat born??

  • 15.

    ב 29 בנובמבר 1947 היתה הצבעה באו''ם על חלוקת הארץ לשתי מדינות פלסטינית

    מוטי שרעבי, 15/05/09 11:11

    והשניה יהודית.התפלגות בההצבעה באו''ם היתה כך:33 מדינות הצביעו בעד,13 נגד,10 נמנעו ואחד נעדר.אנחנו שמחנו גם אם המדינה שנקבל תהיה מפוצלת וקטנה.הערבים לא היו מוכנים לקבל את תוצאות ההצבעה וכבר למחרת היום פתחו בהתקפות אלימות על יהודי הארץ וכך פרצה מלחמת העצמאות שנמשכה כשנתיים עד הבסת ערביי הארץ,הכנופיות וצבאות ערב הסדירים אשר הגיעו לסייע להם.הערבים לא מוכנים לקחת אחריות על הבחירה שלהם בגלל העיוות המוסרי שלהם,בגלל תרבות השקר והרמיה שלהם,בגלל הפחדנות שלהם,בגלל חוסר הרצון לשאת בתוצאות של מעשיהם ולכן הם משתמשים ב''נכבה'' גם כתירוץ להנציח את מצב המלחמה בין העמים.

    • לא דובים ולא יער

      מנחם גרנית, 15/05/09 23:42

      לא מדינה פלסטינית אלא מדינה ערבית

  • 14.

    מילים כדורבנות. עדיף מאוחר מאשר לעולם לא, אני בעד לקבוע את אתמול ליום

    יעלי , 15/05/09 10:49

    הנכבה היהודית. יום לפני הנכבה הפלסטינית. הרי זו גם השתלשלות האירועים האמיתית. סבא שלי לא דברן גדול, לעיתים נדירות הוא מספר על החיים בתימן לצד המוסלמים. בסה"כ הוא עצמו לא חווה התעללות קשה במיוחד, רק היה נאלץ לרדת מהחמור או להתכופף יותר נמוך כשמוסלמי עבר לידו... אבל מעבר לכך, אני לא בעד להתעלם מסבל של אחרים וגירוש (בעת מלחמת הגנה, יש לזכור) גם הוא כואב. אני בעד לשים את הדברים על השלחן, את כל הדברים, כולל הכאב שהם גרמו לנו, ולעשות סולחה אחת ולתמיד. לשים את האגו בצד ולהסתכל קדימה. זה מה שאנחנו עושים, גם הם צריכים. ואם לא, ננהג כמוהם ונציין את יום הנכבה שלנו יום לפני יום הנכבה שלהם.

  • 13.

    האסון העיקרי הוא בהעדר הסברה יהודית מתאימה וברצון להמשיך את

    ורדינה , 15/05/09 10:36

    ההתרפסות הגלותית בנוסח: "נשתיק את מה שקרה, אולי זה ימנע תקריות דומות בעתיד".ומה ההסטוריה מוכיחה? שזה בדיוק להיפך! אנחנו צריכים להבליט ככל האפשר את מה שהמוסלמים עשו ליהודים. הגיע הזמן להפיץ בעולם את האמת: המוסלמים הם ברובם רוצחים ורק כוח ירתיע אותם, לא שום דבר אחר. ומצד שני חייבת להתבצע הסברה מסיבית כזו, שהעולם לא ישקוט ולא ינוח עד שהאסון שהאיסלם מביא לעולם יחדור עמוק לנישמת כולם ולא ירפה מהם עד שהרשע הזה יחוסל.

  • 12.

    עזבו שטויות... בעוד דור הם 40% מהאוכלוסיה- סוף דמוקרטיה (ל''ת)

    סוף מדינה יהודית, 15/05/09 10:34

    • רק אם נמשיך לפרנס את הצאצאי שלהם, שהם הטרוריסטים של העתיד. (ל''ת)

      ורדינה , 15/05/09 10:39

      • נכון...למה לא עושים כמו בהרבה מדינות באירופה. נותנים קיצבות רק

        רומאו, 17/05/10 20:20

        לשלושת הילדים הראשונים.הם הבינו מזמן שהמוסלמים שפלשו לשם במסווה של פליטים, עושים הרבה ילדים, לכן עשו את החוק הזה. בישראל יודעים את זה ולא עושים כלום. ממשיכים לשלם להם סכומי עתק שבסופו של דבר יהיה בעוכרנו.אנחנו פשוט מממנים את חיסולנו.

    • אולי זה סוף לך ושלכמותך, היהודים אם לא שמת לב שרדו

      tetbet , 15/05/09 11:18

      כמה דברים יותר מורכבים מ40% מוסלמים

      • אין הבדל ניכר, בין ריבוי טבעי של ערבים ובין ריבוי טבעי של יהודים...

        אלון רוזן., 15/05/09 13:00

        בתוך ישראל הריבונית(קריא,בתחום הקו הירוק).
        ואם הבדואים יביאו פחות ילדים לעולם(7 פר אישה, שזה הזוי) יהיה שיוויון בין ילודה יהודית וערבית.
        ולפיכך, צריך לטפל בסוגיה הבדואית באופן סימביוטי, כך שהם יבינו לאורך טווח, שעדיף לאישה להביא 4 ילדים מוצלחים(עם בגרות וחינוך), מאשר 7 ילדים סוחרי סמים, גנבים ולא מושקעים מספיק.

        לעומת זאת, יש הבדל ניכר בין ילודה ערבית ישראלית בכללותה(3.4 פר אישה), לבין ילודה פלשתינית(5.8 פר אישה).

        • הירידה מהארץ + ההבדל בריבוי (גם אם לא ''ניכר'') - יחסלו אותנו

          אפרים, 15/05/09 16:20

          הירידה מהארץ חיסלה אותנו בעבר, ותחסל אותנו גם בעתיד. מצער מאד ש''פתרנו'' את הבעיה באמצעות שקרים כאילו גרשו אותנו, וכי לא יכולנו לחזור. העובדה היא שבתחילת המאה ה- 20 היו בארץ פחות מ- 0.5% מיהודי העולם, וללא שואה לא היתה לנו מדינה.

          אבל - סמוך, יהיה בסדר!!

          • אפרים-צרוב הזויות אתה טועה-כמה היו בארץ בסוף מלחמת העולם השניה?הציונות

            Ehad Haam-Zionist, 15/05/09 22:37

            החלה 60 שנה קודם, וללא עליית פליטי היטלר היו בארץ 600000 (קרוב ל10% מהעם היהודי.....וכיום כמעט חצי מהעם היהודי בישראל)

            אם ישראל תהיה מדינה טובה, ליברלית ופורחה-וחיה בשלום עם שכיניה-היא תמשוך עליה, חזרת ישראלים, ואי עזיבת אחרים.
            אם תהיה פומדמנטליסטית חשוכה, כל הזמן במלחמות שחלקן יזומות-ולא דמוקרטית-היא תעודד עזיבה מסיבית ותמשוך רק את הפונדמנטליסטים החשוכים שבעם ישראל....

        • ילודה ערבית היא יותר מ 5.8 לאישה. הממוצע הו א 8 ילדים לאישה. (ל''ת)

          סטטיסטיקאי, 17/05/10 20:24

  • 11.

    יש רק עיתונאי אחד שראוי לפרס סוקולוב. מעניין למה הוא לא יקבל (ל''ת)

    שמאלן ציוני שפוי, 15/05/09 10:33

  • 10.

    למה לא לימדו אותי שום דבר על כל הדברים האלה? (ל''ת)

    בוגר תיכון וסטודנט להיסטוריה, 15/05/09 10:31

    • fכי קיצצו בתקציב החינוך ולימדו מינימום. המדינה משלמת את המחיר (ל''ת)

      ורדינה , 15/05/09 10:40

      • אין תקציב? דווקא יש תקציב ללימודי הנכבה הפלסטינית. הרבה תקציבים (ל''ת)

        דובר משרד החינוך הפלסטיני, 15/05/09 10:49

      • בולשיט. לא קיצוצים ולא בטיח. הסיבה שלא לימדו- פוליטיקה.

        ASCH , 15/05/09 11:06

        אם ילמדו אותך את האמת, הם עלולים רחמנא ליצלן, לייצר עוד אזרח שמתנגד לכלבת ה"שלום עכשיו" שהמדינה חלתה בה החל משנות ה-70.

        ואם מסתירים ממך את הידע ומזינים אותך בשקרי "הנכבא", מי יודע? אולי לא יהיה לך את הכח המוסרי הפנימי להתנגד לחלוקת הארץ ותגלה יותר הבנה כנועה, לתהליכי "שלום" בצד טרור ואיומים גוברים.

        זו-זו הסיבה שיוצאת "שלום עכשיו", יולי תמיר, הורתה ללמד לימודי השקר של "הנכבא" ולהסתיר את הפרעות ודיכוי היהודים בארצות ערב.

        חוסר הבטחון בעתידנו שכמעט כל אזרח חש בארץ, נובע מהשתלטות גורמי שמאל קיצוני על המערכת הציבורית בישראל תוך דיכוי התודעה היהודית והציונית לטובת תהליכי "שלום". תהליך זה החל אחרי 67 ונמשך בעוצמה לאורך כל שנות ה80, בצל מלחמת לבנון-1 והאינטיפאדה, כאשר גוייס כל מה שיכול להביא לתוצאות.
        סופרים בינוניים ישראלים פרסמו עצמם כאנשי "שלום" וקנו לעצמם שם עולמי כ"סופרים". אבל כולם יודעים שהם בינוניים. עיתונאים ופרופסורים בפקולטות למדעי הדשא יודעים: פרסם "ביקורת נוקבת" על ישראל וה"כיבוש" ומייד תתעלה לדרגת "אינטלקטואל אמיץ ומתקדם".

        זו הדרך שבה הלכו: גדעון לוי, אמירה הס, אילן פפה, שטרנהל, ואחרים. מעטים אך לא ממש טובים.

        ולחבורה הממאירה הזאת נולד ילד קטן בזמננו אנו: עופר שלח. גם הוא "אינטלקטואל" wannabe. מזל טוב! יום הולדת, חגיגה נחמדת. עוגה עוגה עוגה, מסביבה נחוגה, נסתובבה כל היום עד ששלח ימצא מקום. לגדף ולהכפיש. לגדף ולהכפיש.

        • השמאל זועק והימין מתחזק.

          טליא, 15/05/09 11:26

          כל בר דעת מבין מה בדיוק רוצים הערבים, רק השמאל ''הנאור'' מסרב להביט לאמת בעיניים.

          • כנראה שתפקידו של השמאל להעלות את הרעיונות

            רות מאור , 15/05/09 12:04

            ותפקיד הימין לישם אותם.
            אנחנו נמשיך לחשוב ואתם תמשיכו לאמץ את פרי הגותנו. כל אחד וייעודו.

            www.kansukansu.blotspot.com

            • אם לזה יקרא הגות, אני צנצנת! (ל''ת)

              אפלטון, 15/05/09 21:21

    • איך ילמדו ..עים תורה לא למדתה כמו שצריך.. מה גם בטוח למדתה

      קובי, 15/05/09 11:00

      על האיסלם..על הנצרות.. אתה לא מבין היהדות זה לא אין זה פרימיטיבי..ישו צלב איסלם מוחמד זה טוב.. היו בתי ספר שלימדו איך הם מתפללים
      ולאיזה כיוון וכול ההלכות של האיסלם..פעם למדתה על רבי עקיבא ..רבי טרפון.. על הנביאים שלנו ..לא זה פרימיטיבי..אבל מסעות הצלב ..כיבוש האיסלם זה בטוח קיבלו ציון 100
      רק להגיד בושה וחרפה

      • קובי - באיזו כיתה אתה ? ? ?

        שי, 15/05/09 12:04

        התנסחות של ילד ממורמר בן 12 לכל היותר ושגיאות כתיב של בן 8 (למדתה = למדת)

    • כי רוב המורים שמאלנים, או מתיימרים להיות ''נאורים'', לכן לא..

      רומאו, 17/05/10 20:30

      מלמדים היסטוריה על הארץ. כך גם הם יכולים להגדיל את שורותיהם בעוד שמאלנים. לא פלא שמתגייסים צעירים חושבים שישראל כבשה את מצדה ב 67

  • 9.

    אם ממנים את ימיני לעורך העיתון - אני מבטיח לדאוג למאה מנויים (ל''ת)

    בזכותו אני חוזר למעריב, 15/05/09 10:27

  • 8.

    ישנה התעלמות תמוהה ביותר מצד הממסד מהפוגרומים ביהודים בארצות האיסלם.

    מרים גבה, 15/05/09 10:22

    למרות שמבחינת כמות אירועים וכמות הנרצחים הפוגרומים מהם סבלו היהודים בארצות האיסלם מחוורים לעומת אלה מהם סבלו יהודי אירופה, מדהים שכמעט בשום מקום אי אפשר למצוא התייחסות אליהם.

    • 100% (ל''ת)

      Israel, 15/05/09 11:35

  • 7.

    כל מאמר = שיעור היסטוריה

    כרגיל מרתק ומחדש, 15/05/09 10:10

    ימיני- תודה. ככה בדיוק מחכימים!

    • מצטרפת לתודה!

      raquel_fernandez , 15/05/09 10:28

      מעניין מה יהיה ל"פלסטינים" ולמוסלמים בכלל להגיד על זה.

  • 6.

    סבא שלי מסוריה מספר את זה בכל שבת.

    תל-אביבי, 15/05/09 10:08

    כמו בכל משפחה ישראלית ממוצעת גם אצלנו יש בערב שישי שיחות סלון שנגררות לפוליטיקה. סבי וסבתי עלו מדמשק בשנות החמישים וסבא שלי תמיד אומר שהוא מרגיש שהוא לא פחות ''פליט'' מפלסטיני שיושב ומקשקש על זכות השיבה. אילו הייתם יודעים כמה רכוש נושל מיהודי סוריה/לבנון/עירק וכד' והועבר לערבים. בכל משא ומתן שמנהלות ממשלות ישראל אין איזכור לכך (משום שהחינוך שקיבלנו הוא להמשיך עם הפנים קדימה) לעומת דור שלישי של פלסטינים בכיינים שרוצים רק נקמה ובוחרים בפתרון קל לגבי עצמם. הרי מה לערבי חייפאי בן 21 שכל העתיד לפניו לדוש ברכוש סבו? אם זה לא פתרון קל ועירעור זכותינו המוסרית לחיות כאן אז אינני יודע על מה העניין.

  • 5.

    העולם הנוצרי הו זה שטבח ביהודים , וכל הזמן היהודים ברחו למדינות האסלם (ל''ת)

    שששש, 15/05/09 10:07

    • את השטות הזו יכול לומר רק מוסלמי בור או מוסלמי שקרן או כל אחד שהוא

      ורדינה , 15/05/09 10:37

      בור ועם הארץ שלא למד את העובדות או שמתוך רשעות משקר ביודעין.

    • זה שהעולם הנוצרי טבחו ביהודים בקנה מידה יותר גדול זה משהו אחר

      ציוני , 15/05/09 10:47

      אבל גם המוסלמים טבחו ביהודים מספר פעמים ולא רק בגלל הסיכסוך בארץ אלא אפילו כבר במאה ה14 היה טבח ביהודים באחת ממדינות צפון אפריקה ששכחתי איזה שבו נרצחו כמה מאות יהודים
      והיהודים היו מופלים על פי חוק והיו צריכים לשלם מס גולגולת.

      נכון שיחסית למה שקרה באירופה הטבחים וכמות הרדיפות מחווירה - אבל עדיין יהודים נרדפו גם בארצות האיסלאם.

  • 4.

    היכן המקור של המכתב? זה נשמע מרתק (ל''ת)

    היסטוריון שלא יודע, 15/05/09 09:58

  • 3.

    בן דרור ימיני אתה העיתונאי הכי טוב בארץ.

    ציוני , 15/05/09 09:58

    אגב בתחילה היו קשרים טובים בין הציונים לבין הערבים.

    למשל עיתונאי ערבי כתב על כך שכולם יודעים על קשרי היהודים לארץ, ועל הדיכוי שהם עברו בכל העולם..
    ועל כך שהיהודים יכולים להביא לשיגשוג רב לאזור כולו.

    אבל כל הדברים האלה נהרסו בעיקר בגלל הסתות של איסלמיסטים כמו המופתי של ירושלים שהיה גם נאצי, שנפגש עם היטלר ועם אייכמן והקים יחידות מוסלמיות לSS..

  • 2.

    הרג של יהודים חפים מפשע בעיראק- עדות מצמררת!

    אבי, 15/05/09 09:33

    חברה של אימי איבדה את רוב משפחתה בפרהוד- הפוגרום שבוצע ביהודי עיראק בשנת 1941 - הן נאנסו ואח''כ נרצחו- אחיותיה -ילדות קטנות ודודותיה . תשאלו איפא היו הגברים- ובכן הם ברחו, התחבאו והשאירו את הנשים וילדות בבית, מתוך מחשבה שלא יגעו בהן לרעה. הם לא העריכו נכון את מידת השינאה ויצר הרצח.
    לעומת הערבים שמתעלים את הכאב לשינאה והרס, היא הקימה משפחה לתפארת, עם הרבה אהבה וחמלה. דוגמא ומופת לכולם עד עצם היום הזה.

    • עצוב (ל''ת)

      שלומצ, 15/05/09 11:17

    • גם בלוב

      סוס, 15/05/09 11:46

      אמא שלי אמרה שהם החליטו לברוח אחרי שהגיעו עם אמבולנס לבית משפחה יהודית שהם היו בקשר איתה לקחו את המשפחה ועד היום לא יודעים מה קרה איתם

    • בפרהוד בבגדד, הרי התחבאו שלושה ימים במרתף ללא אוכל ללא מים וללא שרותים

      ונרצחו 300 יהודים., 15/05/09 16:44

      הפרהוד, חייב להיכנס לתודעה הישראלית כמו פרעות קישינב. ולמי שלא יודע המוסלמים(לפי אימי השיעים) טבחו ביהודים, שרפו בתים, בתי כנסת ומבני ציבור יהודיים. אנסו נשים ושחטו גברים. מי שהתחבא או ברח ניצל. 300 איש נרצחו ביום אחד. למה מערכת החינוך לא מלמדת את הפרעות האלה?
      כל הכבוד לערוץ 1 ששידר כתבה על הפרהוד לפני חודש.

  • 1.

    דיר יאסין זאת עלילה שחוזרת אלינו כמו בומרנג ובעתיד כאשר ינתחו

    יהושפט, 15/05/09 09:30

    את סיבות הריסתה של מדינת ישראל, יהיו חכמים שיאמרו בגלל קמצא-פעיל ובגלל בר-קמצא-בן-גוריון חרבה ישראל.

    מה שמעורר מחשבות לגבי מועד א' של ההרס העצמי שלנו - הרס בית שני - ומי יודע כמה תרמנו בעצמנו להרס בית ראשון.

    • מחזק את דברי יהושפט

      צבי יניר, 15/05/09 11:49

      טבס דיר יאסין לא היה ולא נברא. מדובר על שמעות שהפיץ הדימיון המזרחי ובן גורין נהנה לעשות ממנו שימוש. אני מתפלא עליך בן דרור ימיני שאינך מכיר את המחקר שלאורי מילשטיים על הנשוא, ועל השקר שהנציח מאיר פעיל.

    • דיר יאסין אינו עלילה

      רות מאור , 15/05/09 12:06

      אבי, היה אז קצין משטרה וסיפר לי על כך ממקור ראשון.

      www.kansukansu.blogspot.com

      • רות צודקת ב100 אחוז. (ל''ת)

        דוד, 15/05/09 13:04

        • כנראה שאביה השוטר של רות מאור נטל חלק בטבח. שאם לא כן, מה הוא יודע

          מצ'לס, 15/05/09 17:37

          על האין-טבח שהוכיח מילשטיין במחקרו היסודי?

        • דויד המאה אחוז של רות זה פרומיל מהמאה אחוז שנעשה ליהודים!

          איתן, 15/05/09 18:15

          הם הכריזו עלינו מלחמה, אלה שפגעו בהם עשו זאת בהשפעת מלחמה תוך שטובחים בהם ובבני משפחותיהם בכל הזדמנות ומכל עבר במזרח ובמער, כמה יהודי יכול להיות סתום?

          • איתן צודק במאה אחוז מה שכתב בכותרת. (ל''ת)

            דוד, 15/05/09 20:29

      • גם מאיר פעיל "היה"

        מאיר_5728 , 15/05/09 19:52

        הניפוח של מיתוס דיר יאסין רק תרם לבריחת הערבים מהארץ - ותודות לה התאפשר להקים מדינה עם רוב יהודי.
        יש מקור יותר מוסמך מאשר עדותו של קצין משטרה שאם נכח במקום - קיבל את מה שהקומיסר של ההגנה - מאיר פעיל - ספר.
        http://www.e-mago.co.il/Editor/chapters-1754.htm

        מחקר היסטורי עדיף בהרבה על עדות של קצין משטרה. בינתיים אין שום מחקר אחר שיפריך אותו