• 50.

    http://www.atzuma.co.il/petition/gckn62/1/

    ElGk , 31/07/09 19:51

    הצביעו למען דמוקרטיה אמיתית בישראל

  • 49.

    הישובים הערביים עמדו על חורבות ישובים יהודיים

    אביצ, 02/06/09 15:32

    בדיקה קצרה תוכיח כי מתחת למרבית הישובים הערביים שחרבו במהלך מלחמת השחרור יש עתיקות של ישוב יהודי שתושביו הוגלו ע''י הרומאים או הצלבני. המוסלמים כבשו את הארץ מידי הצלבנים הציקו ליהודים ולמעשה היהודים נכבשו ולא להיפך. סריס היא שורש העברית. כסלא היא כסלון המקראית וכו'.רבים מהישובים הערביים נושאים את שמם העברי הקדום,אין כלל מובן לשם הערבי אולם יש לשם העברי.שפרעם ובית לחם הם שמות עבריים טהורים.
    הצרה היא ששרי חינוך בישראל מסוגם של שולמית אלוני,יוסי שריד,אמנון רובינשטיין,יולו תמיר, מעולם לא דרשו ממורים להיסטוריה לשנן לתלמידיהם את רשימות הישובים היהודיים מתקופות קודמות ומורה שניסה לספר לתלמידיו נחשב כלאומני שלילי לכן הנוער נשאר בבורותו ואימץ את התזה הערבית השיקרית השוללת את זיקת היהודים לארצם. ובהעדר הסברה אינטנסיבית ואמיתית מצליחה הדמגוגיה הערבית לקנות נפשות.

  • 48.

    לעמוד דום בנכבה

    אבי הדרומי, 31/05/09 18:54

    רציתי לשאול את חברי הכנסת הערבים! חוץ מלעשות הפגנות ביום הנכבה. אתם ידעים גם לעמוד דום פשוט לזכר הקורבנות שלכם בנקבה.
    או כל עניין לעמוד דום זה גם רעיון ציוני.
    קחו לכם חומר למחשבה איך להפוך את עניין הנקבה {מסתם הפגנה לא לעניין} לעמידת דום של דקה.השירותים המוניציפליאים אצלכם יפעילו את הצופרים. זה חינוך לסובלנות.
    אני מבין את רעיון הנקבה, אבל לכם זה רק דם ותמרות עשן. לעולם אתם לא מחנכים לסובלנות אפילו כלפי הקורבנות שלכם. אצלכם זאת הזדמנות נוספת ל''איטבח אל יהוד'' אם תעמדו דום בים הזיכרון שלכם, ולא תצעקו כמו....
    תהיה הזדמנות ליהודיםלעמוד דום עבור כל הקטל המצער שמתחולל כאן. אבל אתם רק דאווין רוצים לעשות, ולקבל כותרות באל ג'אזירה.

  • 47.

    רעיון מצוין

    דן, 31/05/09 02:09

    אם זה יעבוד ובאמת נצליח לשפר את האחדות הלאומית של ערביי ישראל עם המדינה אפשר לקחת את הרעיון צעד אחד קדימה ולבטל גם את יום השואה

  • 46.

    הח''כ מילר חושב שהוא עדיין ברוסיה ששולחים אנשים לגולאג

    שוקו, 19/05/09 19:09

    מישהו צריך לעדכן את הח''כ היקר שישראל היא דמוקרטיה, ואנחנו לא שולחים לסיביר את כל מי שמצייץ נגד המשטר.

    ואם מדברים על חוקים חדשים, אז כדאי לחוקק חוק שימנע מקוזאקים סובייטים לכהן בכנסת עד שיבינו איפה הם חיים. מספיק גרוע שיש לנו שר חוץ שמצדיע לפוטין ושיש לו קעקוע של סטאלין על הגב, למה אנחנו צריכים גם חברי כנסת באותה רמה?

  • 45.

    חוק כזה לא יכול לעבור בשם הדמוקרטיה לאחד זה הצחון לשני אסון מה לעשות (ל''ת)

    זה העולם לא יעזור, 19/05/09 08:49

  • 44.

    במקום לדבר, תחזרו כבר לבית המקדש ! (ל''ת)

    בובליל, 16/05/09 17:44

  • 43.

    אם להם יש זכות לחזור לכפרים ליהודים יש זכות לחזור לבית המיקדש

    טרנספר עכשיו, 15/05/09 19:01

    הרי הערבים מנגנים כל הזמן על כך שהם רוצים את הכפרים מהם הם נושלו!!!!!אז מה עם הר הבית יש לנו זכות לחזור לשם שיפרקו את מה שהם בנו על בית המקדש ואז נחזיר אותם לכפרים שלהם

  • 42.

    במלחמות, יש רק מפסידים.

    שלום הלוי, 15/05/09 17:07

    כן, במלחמות יש רק מפסידים.
    בתש''ח הפלסטינאים הפסידו את מחצית ארץ ישראל שאושרה להם ע''י האו''ם.

    ואנחנו הפסדנו 61 שנות שלום ללא מלחמות .

    הגיע הזמן שכל היהודים מימין ומשמאל מחד ומאידך כל העם הערבי כולו שהגיע הזמן לזרוק לאש ולשרוף את כל התורות הגזעניות כמו ההלכה היהודית וההלכה האיסלמית ולדבוק בתורה שבכתב . ככתבה ולשונה .

    כן. באותה התורה שקיבל אברהם אבינו והנחיל אותה כמורשת לבניו עד הנביא מוחמד שכתב את הקוראן עבור כל בני עבר (ערב).

    כן , לאותה התורה שאותה סילפו חכמי ההלכה שגרמה והפיצה שנאה בעולם כולו.
    אותה הלכה שאמרה ''שהגויים שוים פחות מבהמה'' ולכן ל''גוי של שבת מותר לעבוד בשבת , ולחמור אסור'' .

    לאותה התורה שקראה לאהבת הגר היתום והאלמנה ולאהבת בני האדם באשר הם נבראו בצלם אלוהים ובדמותו.
    ולא לתורות המתקיימות על חשבונם של בני אדם חלשים והמקדשים את המוות על פני החיים.

    לא טוב ''למות בעד ארצינו''. טוב מאוד לחיות עליה בשלום , כבוד ואהבת הבריות .

    שבת שלום .

    בכבוד רב
    שלום הלוי .

  • 41.

    רק הצעה

    רוני, 15/05/09 12:44

    להעביר חוק ללא הצעה, חוק טרומי

  • 40.

    יופי!! סוף סוף יעשו לזה סוף!! (ל''ת)

    yairNofar , 15/05/09 11:18

  • 39.

    רגע רגע ...אולי נפגש על כוס קפה ונדון במצוקות שלך? (ל''ת)

    אופס, 15/05/09 07:45

  • 38.

    לא פרעה ולא המן הרשע חשבו על גזירה לאסור על מי שהוא להתאבל באבלו.

    ש.פ.ת.י כהן, 14/05/09 22:26

    עמכם לא עמי ושיקוצכם המשומם לא אלוהי.
    אני מנער חוצני מיהודים שכמוכם, חולרות.

    • על איזה אבל ועל איזה ''נכבה'' אתה מדבר ?

      שלום הלוי ., 15/05/09 13:54

      יש לי הרושם שמי שמזדהה בשם ש.פ.ת.י כהן, אינו מבין שהנכבה היא לא ''אבל לאומי פלסטינאי'' אלא ציון להמשך לסבל של העם הלפסטינאי והנצחתו במקום שיקומו .

      על פי תורת בני ישראל, נאסר עליהם לבנות מצבות ולעלות להשתתח על קברים. כמו כן , זה נחשב לטומאה הגדולה ביותר.

      הסיבה לכך היא שהתורה שבכתב, היא תורת חיים למען החיים. ורק אדם שאינו שקוע באבלו, יכול להמשיך ולבנות את חייו . לעומת אדם אבל שחייו נעצרו כל עוד הוא אבל .

      הערבים אזרחי ישראל , אינם פלסטינאים אלא ישראלים. הם אינם אבלים אלא חיים את חייהם היום יומיים על אדמתם .

      מי שאבל הם הפלסטינאים שלא הצליחו במזימתם למגר את מדינת ישראל,והפכו לפליטים בעצמם. ומי שהנציח את נושא הפליטים, הם אחיהם במדינות ערב שלא כמדינת ישראל ששיקמה את מליוני הפליטים היהודיים, מדינות ערב העדיפו להנציח את הפליטים בכדי להשריש את השנאה לדורות .

      אין אומרים המוסלמים ''מי שמרים את החרב, מת בחרב'', ומי שרצה להפוך את היהודים לפליטים , הפך בעצמו לפליט חסר אדמה וארץ.
      כשהפלסטינאים יבינו שרימו אותם עד היום, רק אז הם יוכלו להשתקם ולעלות מהריסותיהם .

      בכבוד רב
      שלום הלוי .

  • 37.

    אולי מישהו ידאג כבר ל''רגע רגע'' הזה לפסיכיאטר? (ל''ת)

    אופס, 14/05/09 18:23

    • הימין עמוס לעייפה בסכיזואידים מסוגו של "רגע רגע " (ל''ת)

      סבזי , 14/05/09 18:49

  • 36.

    קרה להם אסון והם מציינים זאת. למה לאסור? (ל''ת)

    סבזי , 14/05/09 16:33

    • הם ( הימין ) מפחחחדדדייים.

      ג'וק בודד בערבה, 14/05/09 17:13

      כל הזכויות שמורות למר בנימין נתניהו.

    • לא אסור, אבל למה בהתרסה

      סתם אחת, 26/05/09 18:03

      ציון היום הזה הפך למחאה נגד עצם קיומה של מדינת ישראל, אם לא, למה לא לציין את היום הזה יום קודם אויימה אחרי יום העצמאות, למה דווקא יום העצמות, היום בו כל אזרח ישראלי מרגיש קצת יותר פטריוט מבד''כ, ביום בו אנו חוגגים את תקומתה של מ''י, התגשמות הציונות, למה דווקא ביום הזה לציין יום אבל.

      מחאה וציון יום אבל ביום שמחתה וחגה של המדינה על עצם קיומה, לא נסבל במדינה !

  • 35.

    אני בעד לאסור על ציון יום הנכבה. אבל! זה לא יעבור את מבחן הבג''ץ

    benzi. a, 14/05/09 15:47

    חבל על האנרגיות המיותרות וחבל על הזמן.

  • 34.

    המחוקק הצעיר לא מבין את גבולות היכולת של החוק (ל''ת)

    הצעת חוק: חובה לחייך ביום העצמאות, 14/05/09 15:21

  • 33.

    מסכים!! אבל לאפשר תחליף כמו יום תרבות פלסטנאית או משהו, כמו בארה"ב

    צ'רצ'יל , 14/05/09 13:44

    שיש יום בשנה בו מתייחסים לתרבות העבדים השחורים ויום לתרבות האינדיאנית...

  • 32.

    ויש להוסיף זה שמשטמט מצה"ל, יהודי או ערבי, אזרחותו תשלל ממנו...

    טאשייה , 14/05/09 11:44

    כולל יהודי דתי שטוען שאמונתו זה שירותו...

  • 31.

    שאלה היפוטטית אם הערבים היו מנצחים במלחמת השחרור....

    יחיאך כ''ץ, 14/05/09 11:33

    האם הם היו נותנים ליהודים לציין את היום זה? -זהו , אז לא. כי על פי השקפתם את היהודים צריך לזרוק לים או במקרה ''טוב'' יותר לזרוק לארצות מהם שבו על מנת להקים את המפעל הציוני בארץ האבות.
    אז לא להתחסד, כל ''שוחרי ''הדמוקרטיה . הם אינם רוצים לחיות לצידנו. הם רוצים לחיות כאן במקומנו.גם דמוקרטיה צריכה וחייבת להגן על עצמה בפני אוייביה מבית!!!!

  • 30.

    מס 27 גם היטלר עלה בדרך דמוקרטית וגרם לאסון באירופה אז מה עם קצת שפיות

    יובל ארהב, 14/05/09 10:33

    מדובר כאן באנשים שרוצים לחסל את קיום העם הציוני לא מדובר כאן רק בדמוקרטיה כאן מדובר על חיים ומוות ולכן מדינה חייבת להגן על הרוב שכן רוצה לחיות בשלום במדינה הקטנה הזו ואין קשר לדמוקרטיה שמנוצלת לחיסול עם שלם

    • אז מה השתנה למה הקמנו מדינה?להמשיך לפחד?שירצו כמה שירצו.

      אופס, 14/05/09 11:44

      חסרים אנשים שרוצים להשמיד להרוס ולחסל את המדינה?
      אז מה?
      הקמנו מדינה חזקה בדיוק בשביל לא לפחד ולא להזדעק כל פעם שאיזה מופרע רוצה להשמיד ולחסל..
      לא יכולים לחנך את כל העולם אבל יכולים היום לא לפחד מהם.
      מה ההשוואה עם היטלר והנאצים ישראל לא הייתה קיימת אז.
      מישהו היום מעלה על דעתו להרימ אצבע על המדינה הזאת..לצאת כבר מהפראנויה הזאת..רוצים להשמיד אותנו..?שירצו וימותו מחנק בשינאתם.

  • 29.

    לעשות זאת ומהר!!!

    מוטי, 14/05/09 10:22

    עוד היום ליקבוע את החוק עם עונשים כבדים יותר. מספיק עם הקירקס הזה של הערבים כל שנה . הם יוצרים גייס חמישי במדינה הזאת ולא תורמים בכלום אלה רק מנסים לפגוע בה .להעניש בחומרה גם את השמאלנים שתומכים בדבר הזה!!!!

  • 28.

    ומה הצעד הבא: לאסור הפגנות בעד שלום? המדינה הופכת לפאשיסטית! (ל''ת)

    אזרח יהודי זועם, 14/05/09 10:19

  • 27.

    עוד צעד בהפיכתה של ישראל למדינה פאשיסטית. ומה הצעד הבא? (ל''ת)

    מפוכח, 14/05/09 10:18

  • 26.

    הבעיה העיקרית היא שהמתנחלות מ כוערות ולא סקסיות

    עקיבא, 14/05/09 10:09

    נערות הגבעות יפות כמו לוינגר וחכמות כמו נדיה מטר. לכן הדוסים המתוסכלים מוצאים פורקן באמצעות כתיבת תגובות נוטפות ריר של רעל וארס כמו למשל זו של 22

  • 25.

    כמובן..!איך לא?כל חלולי השכל רוצים לחיות בעולם שכווווולם אוהבי ישראל

    אופס, 14/05/09 09:47

    אבל מה לעשות זה לא כך..אז מה הם מציעים לסתום פיות.כמו שסטאלין עשה למתנגדיו.ולאן זה מוביל ?לא מעניין אותם .
    לעאזזל המדינה
    הפאשיסטים לא מתעסקים בקטנות של הבנה.

    יש אוכלוסיה רחבה בארץ הזאת שרואה בהקמתה של ישראל אסון שלהם..נו??אם נאסור עליהם לציין את זה יהפכו לציונים?לכל סיר לחץ יש שסתום בטיחות .
    חופש הדיבור והדעה הוא שסתום הבטיחות של הדמוקרטיה.
    אף אחד לא עושה טובה לאף אחד כשהוא נותן להביע תסכול זעם שינאה
    כל רגש שלילי אפשרי בדיבורים..הוא עושה טובה לעצמו.

    זה מה שדרדקי שכל לא מבינים.יש לתת לערביי ישראל לההביע את אסונם בחופשיות זה לטובת המדינה.
    מי שלא מבין את זה הוא צר מוחין.

    • המינמום, של מי שאזרח ישראלי ומקבל את הביטוח הלאומי, ושאר הזכויות

      טאשייה , 14/05/09 11:50

      של אזרח ישראלי זה להיות נאמן לארצו. מי שלא נאמן לארצו, יש לשלול את אזרחותו, והוא חופשי ללכת לגור בכל ארץ שיבחר...זוהי דמוקרטייה...כלפי שאר האזרחים שנלחמים ומקרבים את חייהם על הגנת ישראל...

  • 24.

    מעניין, לא ביקשתם את תגובתו של ח''כ ערבי כמו למשל זיבי. (ל''ת)

    יפה, 14/05/09 09:46

  • 23.

    סוף סוף קצת שפיות

    אורית, 14/05/09 09:02

    תודה לך על ההצעה! כן ירבו!

    יש גם לשלול ביטוח לאומי!

  • 22.

    מי שחפץ בחיסולנו חייבים לטרנספר אותו ומייד ירדן זה הפיתרון

    טרנספר עכשיו, 14/05/09 08:22

    לא יעלה על הדעת בשם מדינה נורמלית שאזרחיה יתאבלו על קיומה ויחלמו על השמדתה ולאור היום ללא בושה ובראשון לחודש לרוץ לדואר לקבל כסף מהמדינה אותה הם חולמים להשמיד חייב לקום מנהיג חזק שיחלק את הבושה וישלח את השונאים שלנו לירדן

  • 21.

    דווקא להיפך אלו שאינם משלימים עם קיומנו -שיחגגו כל יום נכבה! (ל''ת)

    אופטיסימי, 14/05/09 06:45

  • 20.

    מי זה הפוחלץ מישראל ביתנו ? עד עכשיו לא ידעתי שהוא טיפש (ל''ת)

    סבזי , 13/05/09 23:16

  • 19.

    הצעת חוק לאסור

    dvash125 , 13/05/09 22:56

    הצעת חוק כזאת כמוהה כמו ביטול הדמוקרטיה יש לציין שכל אחד בעולם רשאי לבכות על מה שכואב לו

  • 18.

    לתת לפלשתינים את כל הגדה המערבית עוד היום!

    נכבה אל-עכוזי., 13/05/09 22:54

    בתנאי שהם מקבלים את כל פלשתיני ''ישראל'' עם האדמה בעיסקת חבילה.

    כל כפרי ושכונות הערבים בגליל ובנגב יאוכלסו במפוני ההתנחלויות וזוגות יהודים צעירים.

    ואדי עארה יאוכלס במפוני גוש קטיף
    וערי המשולש (בקעה,קלנסאווה,טירה וכו'') יהפכו לשכונות נקיות ומטופחות של יהודים ציוניים גאים.

    לחלופין ערביי ישראל יעברו לגור במה שישאר מההתנחלויות המפונות.
    בכל מקרה הישובים הללו יראו כמו דיר חזירים תוך שנתיים שלוש מהפינוי.

    חילופי אוכלוסין עד הסוף אחת ולתמיד.

  • 17.

    כל הכבוד !! מצוין !

    גרי, 13/05/09 22:53

    ומי שלא טוב לו שיעוף מכאן!!!!!!!!

  • 16.

    הגיוני מאוד.

    משפטן ממודיעין, 13/05/09 22:48

    אני תוהה איך ומה יעשו בג''צ בכדי לנטרל את החוק.

  • 15.

    What a fascist (ל''ת)

    Yaron, 13/05/09 22:47

  • 14.

    זכותם של הפלסטינים בישראל לציין את יום הנכבה (ל''ת)

    פאדי, 13/05/09 22:39

  • 13.

    אלכס מילר אתה תןתח,כל הכבוד לך (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 13/05/09 22:34

  • 12.

    יוזמה מבורכת!!

    שני.ראשון, 13/05/09 22:29

    עד מתי יעלוזו שונאי ישראל שחיים בה וינקים ממנה?

  • 11.

    את האסון הביאו הערבים על עצמם בסרובם לקבל את תוכנית החלוקה (ל''ת)

    השני מהאמצע, 13/05/09 22:26

  • 10.

    שיהיה בשעה טובה ומוצלחת

    אריאל, 13/05/09 22:20

    יישר כח ליוזמים

  • 9.

    יישר כח! (ל''ת)

    זוהר, 13/05/09 21:57

  • 8.

    הגיע הזמן....פשוט בושה שמאשרים לציין יום אבל על הקמת מדינת ישראל!

    סטודנטית, 13/05/09 21:49

    לא יאומן...אבל באוניברסיטת ת''א מאשרים הקמת אוהל אבל לזכר יום הנכבה, ואפילו חשבו לבטל יום סטודנט שנפל על היום הזה.
    לא הגיוני שמוסד חינוך להשכלה גבוהה יאשר ביזוי של המדינה, כשציון יום ירושלים למשל לא מצוין או אין אוהל לשמחת יום עצמאות.
    הגיע הזמן שמישהו יבטל דברים הבאים כנגד מדינת ישראל ועוד מתוכה.
    יישר כוח ח''כ מילר.

    • מסכים איתך. בושה שמאפשרים לדברים כאלה להתקיים. (ל''ת)

      יואב, 13/05/09 22:40

    • as a university student u should know better

      ronen, 13/05/09 22:41

      despite the fact that we (essentialy, the zionist left) oppose the ''right of return'', we do aknoweldge the fact that the Palestinian people (by the definition of the knesset itself the palestinians are a people) have gone through a tragedy. even if they are sill alive and that the fact that they live in horibble conditions is a third world like refugee camps is not our fault, we did expell houndreds of thousands palestinans out of the country.

      i hope with all my heart for our own sake that large segmant of the israeli people will stop being so ethnocentric and to a certein degree fascist.

  • 7.

    גרוש לא מעצר , כל דבר אחר יהיה צחוק . (ל''ת)

    ישראל בית לעם היהודי, 13/05/09 21:47

  • 6.

    מעשה נכון מאוד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מנחם הרצליה, 13/05/09 21:38

  • 5.

    About time Israel behaves like a sovereign and proud state (ל''ת)

    Russian Jew , 13/05/09 21:34

    • אי אפשר לחיות את כל החיים חולה בכלבת ה"שלום עכשיו".

      ASCH , 13/05/09 23:09

      מחלות ממאירות צריך לרפא.

  • 4.

    למה? זה דווקא טוב שהם מציינים את זה ביום העצמאות.....

    ציוני , 13/05/09 21:27

    שלא ישכחו לעולם למה זה קרה, שלא ישכחו את העובדה שישר אחרי הכרזת העצמאות הם פלשו לפה עם 5 צבאות ועם כוחם שלהם, במטרה מוצהרת לעשות רצח עם ביהודים.

    • בכל מקרה בתור ימני אני אומר שמדובר בהצעת חוק אנטי דמוקרטית

      ציוני , 13/05/09 21:29

      שתפול מהכנסת במהרה..

      וזה בלי קשר לעובדה שמדובר באנשים חוצפנים, שהם אכן חלק מאויבי המדינה.
      אבל מה שהם עושים שם זה נופל במסגרת חופש ביטוי.

      • לא מדוייק- בגרמניה אסור להכחיש שואה, זה לא דמוקרטי? (ל''ת)

        זוהר, 13/05/09 21:58

        • אסור להכחיש שואה כחלק מהעובדה שאסור להסית לגזענות.

          ציוני , 13/05/09 22:57

          העמדה שלהם בקשר לנכבה היא אומנם קיצונית הזויה וחסרת בסיס, אבל עדיין אין בה גזענות ואין בה שום דבר שראוי להגבילו.

          להגביל את חופש הביטוי זה רק במקרים קיצונים.
          בדיוק כמו מכחישי שואה, והסתה לגזענות.

      • אתה טועה - מה שבמסגרת חופש הביטוי נקבע ע''י החוק

        בוב, 13/05/09 22:11

        הטענה שזה חלק מזכות הדיבור נובעת מדעותייך הפוליטיות בלבד (שאין שום סיכוי שהן ימניות) ואין להם שום קשר לחוק או למציאות

  • 3.

    סוף סוף רואים חקיקה פטריוטית

    קוסם, 13/05/09 21:14

    ולמגיב מס 2: מה הקשר בין אלכס מילר מישראל ביתנו והצעת החוק הזו לדיכטר?
    ואדרבא: הגישה הזו מוכיחה על חשיבה בנושא ומתן פתרון הגיוני.
    תראה לי מדינה אחת בעולם שמאפשרת למיעוט החי בתוכה כאזרחים שווי זכויות, לצאת בהפגנות אבל, התססה והמרדה, כולל התפרעויות והשמצות כנגד הקמתה של המדינה שבה הם חיים.

  • 2.

    עוד רעיון דבילי.

    איפכא מסתברא., 13/05/09 20:53

    עוד רעיון דבילי מבית היוצר של דיכטר. עוד מעט הוא יאסור עלינו לחשוב.

    • תשובתך דבילית (ל''ת)

      elrunner , 13/05/09 21:12

    • עוד תגובה דבילית מעולם המושגים התל אביבי

      tetbet , 13/05/09 21:12

      אני לא בטוח שזה כזה רעיון כל כך רע לאסור עליך לחשוב

    • לא. הוא רק אוסר עליכם לבגוד.

      ^_^, 13/05/09 21:13

      קשה, נכון?

    • There are many who want to celebrate Hitler's or Saddam's birthday.

      Russian Jew , 13/05/09 21:41

      There are plenty of those in Irak who'd love to proclaim a day of mourning on the anniversary of his execution

  • 1.

    כל הכבוד! זה הימין האמיתי!!!!

    הציוני האחרון , 13/05/09 20:51

    תתגאו תומכי קדימה!

    • זה לא קשור לימין, זה עניין של לירוק לבאר ממנה הם שותים..וזו כפיות טובה

      צ'רצ'יל , 14/05/09 13:56

      לא באותו עניין,
      גם מתנחלים ודוסים יורקים לבאר ממנה הם שותים וזה כפיות טובה באותה המידה רק הרבה יותר מפחיד היא סמויה ותחמנית יותר...אלו ואלו לא באמת מכירים בריבוניות המדינה ורק מנצלים אותה איך ומתי שנוח להם.
      בקיצור נישבר הז*ן מכל אלה שחושבים שהכל מגיע להם בגלל שאלוהים הבטיח להם, האשכנזים לקחו להם, היהודים שתו להם והחילונים אכלו להם...