• 64.

    ירשיעו אותך על מסוגר ב 100% חפ לא חפ בייניש מלגלגת (ל''ת)

    הגשש, 14/05/09 19:19

  • 63.

    בייניש טעתה.

    הזקן מאשקלון, 14/05/09 18:12

    אני תושב אשקלון ובאתי למשפט בת''א לפני וורדה אלשייך. מיד משמצאה שהנני תושב אשקלון, העיפה אותי למחוי בבאר שבט,שהיא עיר המחוז של אשקלון תוך שהיא נוזפת בפרקליטה.

    קצב גר באזור שיפוט באר שבע ולכן צדק כשביקש להביא את עניינו שמה.

  • 62.

    הוא סתם מנסה למשוך זמן. שיפסיק לבכות ויתחיל להוכיח את חפותו (ל''ת)

    אורן, 14/05/09 17:41

  • 61.

    בייניש - תשובה לא אינטלגנטית, מרושעת, קנטרנית וקטנונית

    עזרה הסופר, 14/05/09 16:34

    מנשיאת בית המשפט העליון ''ומייצגת משפט הצדק לכל'' ניתן היה לצפות לתגובה פחות קנטרנית וקטנונית.

    • התגובה שלך היא לא אינטיליגנטית וקנטרנית

      שי, 14/05/09 17:19

      דבר ראשון, עזרא כותבים עם ''א'' ולא עם 'ה'. תלמד לכתוב. דבר שני, התשובה של נשיאת בית המשפט הולמת את הבקשה. מי שמגיש בקשה יום לפני הקראת כתב האישום ועוד בקשה כזו מקושקשת שמטרתה רק לדחות שוב את המשפט. הגיע הזמן שקצב ועורכי דינו יבינו שהם לא יכולים לשחק עם החוק איך שהם רוצים.

  • 60.

    קצב גם יורשע וגם יתרושש.

    מני, 14/05/09 15:02

    עורכי הדין שלו יפשטו לו את העור.300 דולר לשעה ,שלושה עורכי דין במשך שנה.אין לי מספיק אפסים במיקלדת.

    • יפשטו לנו את העור אתה מתכוון...

      פנדה , 14/05/09 17:28

      אני מניח שמשלם המסים הוא זה שיקבל את החשבון, הלוואי ואני טועה.

  • 59.

    הגיע הזמן להתחיל לחשוב ברצינות, באיזו מדינה אנחנו רוצים לחיות.

    יהודי מאירופה, 14/05/09 14:47

    נכון, תמיד יהיו כאלו שלא ירצו להכיר בעובדות, אבל ישנם מקרים, (והם לצערי רבים מדיי) של הרצון לחזק קבוצה אחת, על ידי החלשת הקבוצה השניה. זה קורה בבתי הספר (הקוד לפי ארץ הלידה), בצבא (כנ''ל), במקומות העבודה (כנ''ל), ובוודאי גם בפוליטיקה. מדינת ישראל הנתונה בסכנת הכחדה (הצינים שבינינו ימשכו כתף בוודאיי) מאוקיאנוס של אוייבים שטופי שנאה, צריכה להתחיל לחשוב ברצינות, לאן פנינו. אנחנו בשלנו (יותר נכון לומר קבוצה מסויימת בחברה הישראלית) שלא רוצה להרפות מליבוי שנאה זו בין קבוצות שונות, דתיים מול חילוניים, שמאל מול ימין, עשירים (מיעוט) מול עניים (רבים מאוד) ובעיקר אשכנזים מול ספרדים. נכון טומני ראשם בחול ''יזעקו'', ''מספיק עם השד העדתי''. אבל מה לעשות והדברים מתרחשים אל מול עינינו וכמעט כל הנפגעים נמצאים בצד המזרחי. אז השאלה שאנחנו כעם יהודי וכמדינת היהודים צריכים לשאול את עצמינו בכנות גמורה האם לא הגיע הזמן שנהפוך לעם אחד. שלא יהו לנו עוד ''עוזי משולם'' (ילדי תימן) ו ''פנתרים שחורים'' (מוסררה למי שזוכר) וכו'...וכו'... ואפילו עניין כזה כמו משפטו של משה קצב. אינני חוקר משטרתי ולא שופט והעובדות אינן בידי, אבל זה מריח לא טוב. מאז אותה הצהרה מפורסמת של איתן הבר לאחר שמשה קצב נבחר לנשיאה של מדינת ישראל, ''גנבו לנו את המדינה'', לא פסקו ''החשדות'' והופעתה הלא כל כך מפתיעה של אותה א', (רבון העולמים תשע שנים אחרי מעשה) מצביעות כי לא למדנו כלום. שיהיה ברור אני בעד להעמיד למשפט (צדק כמובן) כל אדם שנחשד בפשע, אבל המקרה שלפנינו איינו כזה ''שחור לבן'' כמו שרוצים שנאמין.

    • תמיד הרגשת קיפוח

      טל, 14/05/09 17:22

      זה נכון שמשה קצב לא היה ראוי להיות נשיא, כל אחד יכול לראות את זה, וזה לא קשור להיותו ספרדי, אם לא ראית את הנאומים שלו, אז אנא צפה בהם ותראה. זה לא משנה מה איתן הבר או כל אחד אחר אמר, העובדה היא שהוא היה נשיא, ודרך אגב הירשזון הוא אשכנזי, גם הוא עמד למשפט, אבל הוא לא עשה רעש ולא שכר עורכי דין כל כך מפורסמים כמו קצב, אז לא מדברים על זה. כאן יש לך בן אדם שדרך אגב הוא חשב שהוא גיבור גדול בזה שהוא יילך ראשון למזוז, ומה לעשות, כמו שאומרים הוא נתפס בקלקלתו, הרי הוא היה זה שבעצם התחיל את הכל. אז הבעיה הכי גדולה של קצב שהוא לא חכם גדול, וזה לא קשור להיותו ספרדי או אשכנזי, זה פשוט בושה העובדה שהוא היה נשיא מדינת ישראל. אז אם כבר מדברים על עם אחד, אולי כדאי שתתחיל אתה בזה שתסתכל על כל עניין לגופו לפני שתתחיל להאשים את מוצאו של קצב.

    • כשהוא נבחר לנשיא (על פני פרס האשכנזי) משום מה הוא לא ''קופח'' (ל''ת)

      יאללה יאללה, 14/05/09 17:36

    • אתה בזיונר. הוזה. פרנואיד.

      חיים אבגד , 14/05/09 18:59

      ותפסיק לנסות להעיר את השד העדתי. השד הזה שרוי בתרדמת מוות וגם זריקת האדרנלין שלך לא תעיר אותו.
      ובעצם, על מה אתה מלין ? אתה לא רוצה אפליה עדתית? איו אפליה עדתית ! סימן קריאה!

      את פרס דפקו בגלל שהוא מרןקאי? אני פשןט לא מאמין שחדל האישים הזה ניצח את פרס במרוץ לנשיאות.
      את הירשזון? הוא לא עלה מפרס, כידוע.
      עופר, שהתאבד?
      ניצב אורי בר לב ספרדי?
      ומזוז, מניין בא? מליטא?
      מבחינת העדתיות לפחות - עדיין יש לנו אימון במערגת המשפט.
      ואתה בסך בכל סכסכן מצוי, וכוונותיך לא נראות לי כשרות במיוחד. ובסך הכל קצב מדבר ביאוש מתוך גרונך.

      חיים

      • אני מבין את העובדות קשה לעכל.

        יהודי, 14/05/09 21:37

        המעברות שד עדתי.
        ילדי תימן שד עדתי.
        שכונות המצוקה שד עדתי.
        עיירות הפיתוח (השכחה) שד עדתי.
        הרישום של מקום הלידה והקוד בבתי (המלווה את הילד מהגן ועד לצאתו לפנסיה) הספר גם כן שד עדתי.

        לרשימה הכואבת הזו אין סוף, ומעל הכל חוסר היכולת (או הרצון) לראות את המציאות, נעוצים גם הם בשד העדתי.

        אני מציע לכל המגיבים המכחישים, לנבור בספריות (האינטרנט יכול גם לספק מידע) ולראות עד כמה מעט התקדמנו בנושא הפיכתינו ליחידה הומוגנית אחת מה שנקרא עם.
        ואם קשה למישהו עם זה, חבל מאוד.

        • צריך לחיות עם עובדות

          טל, 15/05/09 19:57

          גם מהמעברות וגם משכונות מצוקה יצאו אנשים לתפארת ואתה יודע למה? כי הם לא ישבו וחשבו על זה, הם המשיכו בחיים ובנו לעצמם חיים. כדאי לך גם כן לחשוב לעשות את זה במקום להאשים את כל העולם.

      • זו הבעיה ולא רק שלך היה קשה לעכל פרסי (כדבריך) כנשיא. גם לאיתן הבר....

        תוהה, 14/05/09 21:40

        היה מאוד קשה לכן הוא זעק את זעקת הקוזאק הנגזל, כאילו המדינה היא נחלתו הפרטית.

  • 58.

    בייניש מרושעת

    שלום, 14/05/09 14:00

    היא רוצה להאשים אותו בכל מקרה

    • אוי אוי למסכן (הגנגסטר) אין לו מספיק עו''ד ויועצים רק ביניש מפחידה כאן (ל''ת)

      שושו, 14/05/09 14:27

  • 57.

    בייניש=יודעת היטב איך לעוות דין לאדם שלא שייך לברנז'ה שלהם=ככה יעשה (ל''ת)

    נ.כהן קצב נבחר על אפם וחמתם=ולכן הוא משלם בריביתXX, 14/05/09 13:54

  • 56.

    זוכרים את משפטו של איתן הבר ''גנבו לנו את המדינה''

    סקפטי, 14/05/09 13:47

    לאחר שמשה קצב נבחר לנשיא המדינה, כשגבר על שמעון פרס ''זעק'' איתן הבר גנבו לנו את המדינה'' זה אוליי יכול להבהיר את כל ההמולה הזו הנקראת האשמה באונס.

    • איתן הבר צדק

      פנדה , 14/05/09 17:32

      נשיא היא משרה שיש לה משמעות מעבר להגדרת התפקיד (שלא ממש קיימת). נשיא אמור לייצג את כל האזרחים בעם. מה שנעשה באותו יום בכנסת הוא תעלול פוליטי, נקמה בפרס, וכך העם הזה קיבל נשיא שלא מגיע לו, שבשום מצב אחר לא היה נבחר לולא עשו כאן את התרגיל המסריח הזה. אז בטח שיש תחושה שגנבו לנו את המדינה. התנהגותו של קצב רק מוכיחה את העובדה הזאת, שאסור לבחור עסקן אפור ומפוקפק להיות נשיא - זה בטוח לא רצון העם.

  • 55.

    דרישה לחקור מי בפרקליטות השמאל תפר תיק לקצב כדי למנות את שמעון פרס

    שאבי מהעיריה , 14/05/09 13:08

    היום כבר ברור משטרת ישראל ופרקליטות השמאל תפרו ביודעין ,תיק לקצב כדי למנות את שמעון פרס
    זו השערוריה הגדולה בתולדות מדינת ישראל,מעורבים בה בכירי הפרקליטות והמשטרה ופוליטקאים מקדימה ואיש לא פוצה פה ואיש לא חוקר
    יש לחקור אם העדה המכונה א קיבלה כספים מפוליטקאים מקדימה כדי לפתות את קצב בידיעת אישים מפרקליטות השמאל,
    דבר ראשון לחשוף את שם העדה א ולהקים וועדת חקירה מי שלח אותה

    • הסיבה היא פרס ........

      שלמה, 14/05/09 13:19

      בכל מה שפרס נוגע דינו אסון א, רצח רבין ז''ל ב, סילוק הנשיא קצב ,,,עוד תיראו שהוא יהיה ראש ממשלה ,!!!!!!

      • בן כמה פרס, אתה זוכר?

        טל, 14/05/09 17:26

        באיזה גיל פרס יהיה כשהוא יהיה ראש ממשלה, לפי דעתך?

        • ודאי שיהיה

          אריה, 14/05/09 17:53

          אחרי סיום הקדנציה הנשיאותית בגיל 92... מה הבעיה?

    • דרישה לחקור מביוב של איזו עיריה הגיע שאבי שאוב המוח. (ל''ת)

      אוזה מאווזי, 14/05/09 13:25

    • דרישה לחקור איך המטפלים נותנים לך גישה לאינטרנט (ל''ת)

      חיימון, 14/05/09 13:31

  • 54.

    רצה לשכור משרדים ליד בית משפט ת''א ולא בבאר שבע

    לביא, 14/05/09 12:37

    הנשיא לשעבר קצב לא מוותר על אף הטבה על-חשבון הציבור. ביקש לשכור משרדים בבית אמות המשפט (נדמה לי שסרבו להשכיר לו), בדיוק מול בית המשפט בתל-אביב. לבסוף שכר במקום אחר בתל-אביב , ולא בבאר שבע או בקרית מלאכי.
    מסתבר שכשמדובר על יוקרה, מאזן הנוחות נוטה לתל-אביב.
    רק על בזבוז כספי הציבור מגיע לו שישב בכלא.
    הרי ללא נכס התדמית, אין לו מה לעשות במשרדים ששכר לטובת הציבור.
    הגיע הזמן לבטל את כל ההטבות הנלוות למוסד הנשיאות מעבר ל-7 שנות הכהונה.

  • 53.

    קשקשנית. הפקקים בת''א עונש עונש עונש (ל''ת)

    וזה מה שקובע!, 14/05/09 12:27

  • 52.

    זמן הנסיעה לביהמ''ש בתל אביב בוודאי ארוך יותר (ל''ת)

    פ ק ק י ם, 14/05/09 11:14

  • 51.

    מה קורה עם התלונה שהגיש מר קצב על סחיטה באיומים?

    יודע-דבר , 14/05/09 10:49

    האם אותה א' מהוללת נחקרה? כתב אישום? תביעה? משהו?

    • גם אותי מעניין לדעת,מה עלה בדורל תלונה זו.האם הייתה חקירה ומה מסקנותיה (ל''ת)

      מולי, 14/05/09 11:49

  • 50.

    היה כ''כ ברור שעל כל תגובה יבואו 4 תגובות של הטוקבקיסטים מטעם קצב. (ל''ת)

    חחחחח....מעניין כמה הוא משלם לשעה., 14/05/09 09:41

    • אני מבין שלא טרחת לשאול (מול המראה) גם את השאלה ההפוכה.

      סקרן, 14/05/09 13:16

      או שמא בעניך ''פורנוגרפיה זו רק שאלה של גיאוגרפיה''.

  • 49.

    הנשיא המנפנף

    שאול, 14/05/09 09:25

    בושה וחרפה
    גילה תתעוררי את במשפחה של עבריינים ומאפיונרים
    או שמא גם את בעיניין?!

  • 48.

    מילא קצב העילג , אבל שיבואו עורכי דינו בטענות מטומטמות כל כך? (ל''ת)

    עמית, 14/05/09 09:23

  • 47.

    מר קצב היקר! אלוקי ישראל עם אנשי אמת!

    rashelr1 , 14/05/09 09:22

    ההגיגה של התיקשורת היתחילה הבוקר, כמה אנדרלין זורם בעורקי הכתבים, אל תיתן להם לשפוט אותך, דרך ארוכה לפניך, מאחלת לך המון כוחות נפש לעמוד בניסונות,בקשיים ובעלבונות.עד שהאמת והצדק יצאו לאור,בהצלחה לך ולבני ביתך תהיו חזקים, לשימחתי יש בעם הרבה כמוני שלא מושפעים משטיפת המוח התיקשורתית ומאחלים לך בהצלחה!!!

  • 46.

    דחוף לבדוק באיזה צד הייתה הרטיה של משה דיין כנסו ליוטיוב הפתע (ל''ת)

    mv duutrv, 14/05/09 08:46

  • 45.

    צר לי מר קצב בחרת בעורכי דין שהם ''לוזרים'' וגם כאן אתה הולך להפסיד

    גם אני נפלתי עם לביא ואני אוכל אותה עד היום, 14/05/09 08:39

    אני יודע שהמאזן של עןה''ד לביא בתיקים שהוא מייצג הוא שלילי ביותר

    וכאן זה הפסד ידוע מראש

    ואתה הולך לאכול אותה בגדול
    ''נחיה ונראה''

    צר לי עליך כי אני בטוח בחפותך

    • לביא

      בן דוד, 14/05/09 11:45

      לא שולט בגיאוגרפיה,


      קירית מלאכי-באר שבע 60 ק''מ

      קירית מלאכי- ת''א 50 ק''מ

      לא שולט בדקדוק

      שמעתי אותו היום מדבר, הרבה שגיאות

      דקדוקיות

      • תשובה לבייניש

        נוסע בצירים., 14/05/09 16:30

        מרגישים שלא נסעת גב בניש מקרית מלאכי לתל אביב.
        לת''א הנסיעה שעה ורבע ולפעמיים שעתיים. לב''ש אין פקקים. נסיעה של חצי שעה.
        אבל שאלה כללית : למה העבירו את המשפט מירושלים, כדי שקרא שג'ורג' קרא ה''שופט'' יקרע את קצב? הרי בשבילו -כשופט ערבי -זוהי מתנת חייו, להראות לערבים את מעמדו: ראו איך אני תוקע את הכתומים בעונשי מאסר של 3 שנים.

      • הלביא הזה ממש מגוחך, פשוט טמטום כל ההגנה שלו (ל''ת)

        לביא המפדח, 14/05/09 17:24

        • לביא מייצג את קצב ''''חינם'' ורק דוחף את האף בשביל פרסום

          ציונ ה מאיר ה, 14/05/09 19:10

          וקצב התפתה לקחת את לביא אחרי שהבטיח לו הבטחות חסרות בסיס
          עכשיו יאכל אותה קצב

          ואולי עןה''ד אמיר יצליח להציל את קצב משיני ה''לביא''

  • 44.

    משפט קצב

    צ'יקי, 14/05/09 08:07

    אלף שופטים ,לא יוכלו לזכות את קצב
    הוא כבר נישפט לטוב ולרע

  • 43.

    יצןר הזוי (ל''ת)

    ליזה , 14/05/09 07:58

    • אנס סידרתי בחסות הפוליטיקאים בליכוד (ל''ת)

      שושו, 14/05/09 08:24

      • מה הקשר לליכוד? אידיוט

        נתימ , 14/05/09 09:11

        גם חיים רמון אנס

  • 42.

    כנסו

    ל, 14/05/09 07:41

    לא אנס ולא נעליים.סתם, שתיי נשים מיניפולטיביות, שלא קבלו את מבוקשן.וחבורה של פמיניסתיות התומכות בהן.ואם תשאלו מי הנפגע מהפמינזם? נשים וגברים כאחד.מקווה שיזוכה,כדי, שמערכת המשפט בישראל תלמד סוף סוף להבחין, בין אינוס, לסתם אונס מפוברק.
    ורצוי, גם במידה ומי שמהושם באונס וזוכה,לעמיד לדין את המתלוננות.בכדי שיהיה פעם אחת ולתמיד סדר בעיניין הזה.
    ולכול הנאנסות שבאמת נאנסו בעבר.לבי אתכן,
    יהיו חזקות ועל תפחדו להתלונן.לרוב הצדק יוצא לאור.אם כי לא תמיד.

    • הן כל מה שאמרת והוא אנס - מה הבעיה עם זה?

      פנדה , 14/05/09 17:35

      ברור שהבנות האלה הפגינו מוסר מאוד מפוקפק, אבל הן לא אנסו את קצב - הוא, על פי חוק, אנס אותן. אולי צריך לשנות את החוק, אבל הוא צריך להישפט על מעשיו.

  • 41.

    אפשר להתחשב בנשיא כלא ב''ש (ל''ת)

    rxc, 14/05/09 07:11

  • 40.

    איך בייניש יודעת לקבוע על נוחות עדים - הם בקשר..?

    ערוצי הזהב, 14/05/09 06:53

    כדי לקבוע, צריך לראות ולשמוע..
    כך לימדוני הגננות עוד אז,
    ואיך זה שבייניש יודעת לפסוק על נוחות
    עדים בלי ששמעה אותם...?
    או שמא אני טועה והיא כן שמעה מהם..?
    נפתלות דרכי ''שיטת המשפט הישראלי''
    או כמה טוב שטלפטיה בין שופטת לעדים
    עוזרת לפסוק ...

    • התחכמות של החשוד באונס ופרקליטיו (ל''ת)

      אורית, 14/05/09 09:26

  • 39.

    חברים יקרים..אולי הגיע הזמן שתתחילו לחשוב מלמעלה

    פינוקיו, 14/05/09 06:17

    את משה קצב תפסו....אבל פולטיקאים רבים עדיין לא נתפסו..זה נורמה ותמיד יהיה נורמה והכונה גם לנשים שמשקרות ומוסיפות פרטים קשים כאשר בני הזוג מגיע לסיכסוך..

    • כמה נכון,חבל שהוא הקורבן של נשים שניצלו את כוחו,

      rashelr1 , 14/05/09 09:12

      א. לא נישמעת לי כל כך נאיבית, כמו נשים רבות שהכרתי אישית הן מגיעות לעמדות כוח בכל מחיר ופתאום מיתממות שהן נוצלו.למה לא שמענו אותן כשהן קיבלו משכורות מנופחות והטבות וכשהסוכריה נגמרה יוצאות למסע נקמה, לכל המושפעים מהתיקשורת תפעילו את ההגיון ואל תישפטו לפני המיפשט.

      • אתה לא במקרה מאיגוד עולי פרס? (ל''ת)

        אסי, 14/05/09 10:11

      • נשמע כמו ניצול הדדי, אבל הוא היחיד שעבר על החוק

        פנדה , 14/05/09 13:34

        לדעתי א' הסוחטת הוצאה מהתיק, ככה שזה לא רק היא, אבל אני מודה שכבר הפסקתי לעקוב..

  • 38.

    בייניש אולי תילמדי שלסדר עבודות לשפיטה למקורבים זה לחסום אחרים

    merbi85 , 14/05/09 01:45

    בייניש ככוענת הגדולה של משחקי מילים ויתחזות כרודפת צדק זה כבר לא עובד על עם ישראל. כי בזמן שאת מסדרת ג"ובים כשופטים לילדים של חברותיך לא ניתנת שום סיכוי לקהילות אחרות שלא מקושרות ולא מקומבנות כמוך. בכול מערכת נמשפט שאת עומדת בראשה אין אפילו 2- שופטות מקהילת יוצאי גיאורגיה אז על תטיפי לכולנו מוסר כי לשיטתך מי שלא מקושר יתך או במעגל החברתי שלך לא תינתן שום יזדמנות ליתמנות לשופטת גם בשנת -2341 כי שיטתך ארסנית לכולם ושיטתך נורה ומקוממת לרוב אזרחי המדינה. ואת אפילו לא חושבת שיש לך באיות אם זה זה עוד יותר חמור.... המערכת המשפטית חולה ואין בה לא שילוב כל הקהילות ולא ינטרגרציה רק ביטחון לקבוצה שלך שילדהם תמיד יקלטו בפרקליטות ובמערכת המשפט ליפני כולם.......

    • תגובת למרבי85

      צ'יקי, 14/05/09 08:14

      תגיד/י זה בכונה תאוית אקטיו שלחה
      או שזה תיכני לקח לי רבע שעה להמציא תעיוט
      בקטיוה שלי.

      • ציקי אני בטוח שאתה יודעה איזה קומבינות מיתרכשות במערכת המשפט

        merbi85 , 15/05/09 00:36

        חבל שרק השגיות הכתיב שלי מטריד אותך. איתי שמח אם איתה מודג כמוני משילטון מישפחתי וחברי של גב" בייניש שחוסמת את כל הקבוצות שלא ממקורביה. היא מנצלת את תפקידה לסידורי עבודה לבנים ובנות של מקורביה בפרקליטות ומערכת המשפט. אין ינטרגרציה ושילוב קהילות בכול מקום שהיא שולטת ורק זה שמה שצריך לאדיג אותך. אם חשובה לך המדינה ולא השגיות הכתיב שלי שיש לה סיבה........

  • 37.

    28 העלה נקודה יפה. אולי היא חושבת שקצב מנסה

    tomer_zafon4 , 13/05/09 23:50

    להעביר את המשפט לחו"ל. יש מצב טוב שהיא לא שמעה בחיים על באר שבע.

  • 36.

    אילו תירוצים עוד לא נוסו על ידי קצב? (ל''ת)

    יש לי יום יום תירוץ, 13/05/09 22:58

    • הוא עוד לא ניסה להעביר את המשפט לימי חג הפורים, כי

      sitel , 14/05/09 02:22

      בימי הפורים "השתיה כדת אין אונס" (כתוב בפירוש) ואם ישתו יאמרו: אין אונס, אין אונס - והוא ייצא זכאי מאשמת האונס. ליצן תמיד ליצן.

  • 35.

    תגידו, אתם לא קולטים שהוא בסה''כ מנסה לדחות את המשפט?

    נועם, 13/05/09 22:55

    שיקולי נוחות...
    אנשים פה אשכרה נפלו לסיפור הזה ורבים על המרחק בין קרית מלאכי לת''א

  • 34.

    קצב הוא הנשיא הכי יצוגי שהיה לנו

    Avi Ecuador, 13/05/09 22:52

    סתם דופקים אותו בגלל שהוא ספרדי. גם אם הוא קצת התפרפר עם מזכירות לא צריך למצוץ לו את הדם ככה, פשוט בושה. הרי ידוע שכל מי שגדול בשכלו ובפלפולו גדול גם ביצרו וניתן להראות הרבה דוגמאות מהארץ ומחו''ל, קלינטון לדוגמא. זה לא אשמתו שהוא גבר ושנשים הוקסמו ממנו וממעמדו

    • חבל שלא נותנים לו משפט צדק,והתקשורת כבר שפטה אותו.

      rashelr1 , 14/05/09 00:54

      הרי כל אדם שפוי היה מקבל את הדיל עם הפרקליטות וסוגר עינין, רק אדם שבטוח בחפותו יתעקש להישפט, מאחלת לו שהאמת תצא לאור ותנקה אותו מכל הבוץ שנשפך עליו 3 שנים,בהצלחה מר קצב היקר!

      • לא משאירים מקום בעל חשיבות למשפט

        נעמי, 14/05/09 07:59

        התקשורת כבר נתנה את פסק הדין שלה. אפילו בייניש כבר נחרצת עוד בטרם החל המשפט. תעודת עניות למערכת המשפט בישראל

      • הנשיא לשעבר מוכ ןלהודות בכל

        עמיבית, 14/05/09 10:15

        אחרי השיחזור.

    • זה יצוגי זה?

      פנדה , 14/05/09 13:37

      אולי את מדינת הערסים הוא מייצג, לא אותי. ואת זה אמרתי עוד ביום שבחרו בו. קצב הוא סתם עסקן אפור שלא עשה כלום בחיים שלו חוץ מלשמש כלי משחק בהצגה ששמה "בואו נדפוק את פרס".

  • 33.

    משה קצב חושש מהשופט ג'ורג' קרא שישפוט אותו בת''א

    ב.ק., 13/05/09 22:46

    מדובר בתרגיל שקוף שמטרתו לעכב את המשפט ולהחליף את השופטים שלדעת קצב עויינים אותו.

    • השופט לא מוצא חן בעיניו כי אי אפשר לאנוס אותו! (ל''ת)

      אסי, 14/05/09 10:15

  • 32.

    הוא זכאי! (ל''ת)

    בני אלבז, 13/05/09 22:44

  • 31.

    הוא זכאי! (ל''ת)

    בני אלבז, 13/05/09 22:43

  • 30.

    בייניש רמזה לקצב? או אולי קצב רומז לבייניש ?

    רמזי, 13/05/09 22:42

    עוד דרך לבוא בסופו של יום ולומר הנה לא די שהמשטרה והפרקליטות רודפים אותי אז גם היכלי הצדק מצטרפים לרדיפה.אני מגיש בקשות והכל נופל על אוזניים ערלות.אנא אבוא לקבל דין צדק?

  • 29.

    הגברת בייניש שמעה על הפקקים?

    קניגסברג, 13/05/09 22:24

    מרחק גיאוגרפי זניח לחלוטין כשלוקחים בחשבון את עומסי התנועה בגוש דן.

  • 28.

    גם בייניש צריכה ללמוד מה המציאות בישראל

    בום בים בם, 13/05/09 22:22

    אולי המרחק מקרית מלאכי לבאר שבע גדול מהמרחק מקרית מלאכי לתל אביב בקילומטרים, אבל מקרית מלאכי לבאר שבע לוקח 40 דקות, ולתל אביב שעה וחצי כולל פקקים ועוד 50 דקות למצוא חניה.
    יהיה גם טוב אם הביינש תצא קצת מהבועה ותבוא לבקר את באר שבע. או שאולי היא בכלל לא יודעת איפה זה?

    • ניתן לו מסוק שיוכל לבקש משפט בכפריסין============== (ל''ת)

      ston , 13/05/09 22:36

  • 27.

    מה זה משנה מרחק גיאוגרפי הפקקים של ת''א מכפילים את הזמן (ל''ת)

    י.נ טכניון, 13/05/09 22:15

  • 26.

    ישנן שמועות שעו'ד שפטל שדרן הרדיו הימני קיצוני,יועץ בהגנה של קצב.. (ל''ת)

    משפטן, 13/05/09 21:39

    • עם כאלה עו''ד גדולים ויועצים מהשורה הראשונה בני סלע ויגאל עמיר !

      benzi. a, 13/05/09 21:54

      הרוצח המתועב יגאל עמיר. והאנס המטורף היו יוצאים זכאים לנוכח פרקליטים ויועצים כאלה כבדים שיש לקצב.

  • 25.

    אז למה לקח משרד בתל אביב אם יותר קרוב באר שבע ? (ל''ת)

    צל, 13/05/09 21:31

  • 24.

    כב' הנשיאה, בכמה הוצאות משפט חוייב השרץ על הבקשה ההזויה??. (ל''ת)

    הצדיק , 13/05/09 21:27

    • שאלה לעניין! (ל''ת)

      יוסי, 13/05/09 21:29

  • 23.

    איזה עם רע הפכנו,רק מחפשים דם כדי לרקוד,בחייכם תנו לבן אדם

    lili_lili , 13/05/09 21:22

    להישפט,יש מערכת משפט (שאני אגב לא כל כך מאמין בה מבחינת צדק מניסיון) ושם יתקבל גזר דינו.במידה ויצא אשם יקבל את עונשו המלא ואני במקרה הזה דווקא סומך על השופטים.
    עזבו אותכם מלכלך ולשמוח זה עוד עלול לחזור אליכם יום אחד.

    • קצב כבר שפך את דמן של הנאנסות..אז עזוב אותנו... (ל''ת)

      הצדיק , 13/05/09 21:29

    • אתה לא היחיד שאינו מאמין במערכת המשפט

      אליענה, 14/05/09 08:03

      אני חושבת שדווקא אלו שעדיין מאמינים במערכת המשפט בישראל ובעיקר בחבורה השרלטנית בעליון דווקא הם יחידי סגולה שעוד יתפכחוואז יעשו את הכל בכדי להוכיח שמקום הנבחרת בעליון ובעיקר של בייניש זה בכלאבוש

  • 22.

    אתה הרי לא מתכוון להתייצב למשפט, אז מה זה חשוב איפה... (ל''ת)

    הצדיק , 13/05/09 21:11

  • 21.

    הנשיא המתהולל

    אריה אידלשטיין, 13/05/09 21:05

    אני מקווה שלפחות יתנו לו לשבת בכלא בבאר שבע נידמה לי שלכבוד השופטת ביניש אין התנגדות

  • 20.

    קשה להאמין

    פלד, 13/05/09 21:05

    ששופטת ביהמ''ש העליון עם רקע וותק כמו של בייניש יכולה להיות כל כך נאיבית!
    האם היא באמת מאמינה שקצב ופרקליטיו אכן עשו שיקולי מרחק וטעו בחישוב???
    כל ילד מבין שפרקליטי קצב עשו עד כה ויעשו מעתה ואילך כל טריק אפשרי כדי לעכב את ההליכים. מחר הם יגישו עתירה שלקצב אין חולצות לבנות ואם רוצים שיופיע בבית המשפט צריך לתת לו שהות של חודש לקנות חולצות... הכול בתקווה שבינתיים הפריץ ימות או הכלב ימות או שיתחלף יועץ משפטי או שסתם יקרה נס.

    • קשה להאמין שאינך מבין שגם בייניש מבינה כל מה שהינך מבין.

      פ.י., 13/05/09 21:19

      ובכל זאת היא היתה צריכה לנמק את דחיית הבקשה לגופו של עניין.יש דברים שבוערים בנו אך אסור לנו לאומרם בקול.

      • קשה להאמין שבינייש לא מכירה את צו איזורי השיפוט

        י, 14/05/09 10:45

        לפיו עיר המחוז של קרית מלאכי היא באר שבע והסמכות המקומית למחוזי של קרית מלאכי שייכת לבית המשפט המחוזי בבאר שבע. ללא קשר למרחק או לפקקים

  • 19.

    וגם את המשרדים ע''ח הציבור הוא רוצה בבאר שבע?

    אשר, 13/05/09 20:53

    לא ולא,, את המשרדים המפוארים הוא רוצה בעזריאלי,,,,פתאום אין קשר למרחק וזמן הנסיעה,,,, קצב,,, מתחיל להימאס מהשטויות שלך,,,,

    • וואללה!!! (ל''ת)

      עמוס סנטהאוס, 13/05/09 21:31

  • 18.

    הוא פוחד מהשופט שנבחר עבורו (ל''ת)

    ציוני, 13/05/09 20:32

  • 17.

    די כבר. שישב בכלא וירקב שם לנצח. (ל''ת)

    נגעלת מירושלים, 13/05/09 20:27

  • 16.

    זה תלוי בשעה שהמשפט מתחיל... אם זה 9 בבוקר אז עדיף באר שבע (ל''ת)

    אלון, 13/05/09 19:59

  • 15.

    פרקליטי קצב: הכלב אכל לי את כתב האישום. מבקש דחיה (ל''ת)

    מגוכחים. פשוט מגוכחים., 13/05/09 19:48

    • הנה אחד שהבין את הרעיון יותר טוב מבייניש. (ל''ת)

      נעמי, 13/05/09 21:05

  • 14.

    אני לא מאמין שבעלך כפה את עצמו אבל מה שכן היו לו מערכות יחסים רומנטיות

    גילה היקרה אם זה מרגיע אותך......, 13/05/09 19:39

    עם מספר נשים אם זה מרגיע אותך........

    • נו אז ליחסי מין קוראים אונס??? (ל''ת)

      אבי, 13/05/09 20:59

      • לא, אבל קוראים להם בגידה. והוא אפילו לא הודה בזה עדיין

        פנדה , 14/05/09 13:38

        מה גילה אמורה לחשוב? ברווז מסכן שכמותה

        • בגידה אינה עבירה פלילית (ל''ת)

          אבי, 14/05/09 17:16

  • 13.

    וזה היה נשיא מדינה??????????????? (ל''ת)

    גלית, 13/05/09 19:35

  • 12.

    גב' בייניש היא זו שלא יודעת גיאוגרפיה. קרית מלאכי שייכת למחוז באר שבע.

    מורה לגיאוגרפיה, 13/05/09 19:33

    על כן המשפט צריך היה להתנהל במחוז באר שבע. כנראה שקל יותר לבייניש וכנופייתה לגייס במחוז ת''א שופטים שיוצאו פסק דין שנקבע מראש.

    • המרחק מביתו של קצב לביהמ"ש בתל אביב קצר יותר מזה שלביהמ"ש בבאר שבע

      סערה , 13/05/09 19:44

      השיוך המחוזי הוא לא הטיעון הרלוונטי.

      קצב טען שהוא צריך להישפט בבאר שבע או ירושלים מטעמי נוחיותו - אמר שזה קרוב יותר.

      אלא שהמרחק מביתו של קצב לבית המשפט המחוזי בבאר שבע או לבית המשפט המחוזי בי-ם ארוך יותר מהמרחק מביתו לביהמ"ש המחוזי בתל אביב.

      ולכן ביניש, בצדק, אמרה לו לפתוח מפה...

    • כנופייתה?

      ל''מורה לגיאוגרפיה'', 13/05/09 21:11

      למה לעזאזל ש''כנופייתה'' של בייניש תרצה להפליל את קצב? מה, עוד פעם הצהובים שדופקים את השחורים? אולי פשוט שמר קצב יפסיק לשלם לאנשים כדי לכתוב לו הודעות אוהדות מ''מורים לגיאוגרפיה''? (כמעט) כולנו נצא מורווחים

    • המורה צודק ,גם מגדלי עזריאלי שייכים למחוז באר שבע. (ל''ת)

      מורה להתעמלות אומנותית, 14/05/09 08:22

  • 11.

    אנחנו באגף כבר מחכים לצדיק שומר המצוות קצב כדי שיחזק אותנו ערכית

    אסירי מעשיהו-האגף התורני, 13/05/09 19:27

    ומוסרית.........

    • באגף התורני במעשיהו אנחנו שומרים דרך קבע כמה תאים לש''סניקים (ל''ת)

      בנזירי ופרץ מתי אתם באים?, 13/05/09 19:52

    • צריך שניים לטנגו

      אחת שיודעת, 14/05/09 08:06

      הוא אינו צדיק אבל אני יודעת ממקור ראשון שהבנות שעבדו סביבו כמו הבנות במשרד רה''מ מכירות את כללי המשחק ומפלרטטות ושוכחות שמדובר בגברים. למדה איתי פעם בחורה בשם מיכל, מאחר ובכיתה היו עוד שתי מיכליות, למיכל הזו קראנו''מיכל בלי חדירה'' כי היא היתה עושה הכל ונעצרת ב---

  • 10.

    אם קצב סבור שהוא זכאי,שיוכיח בבית המשפט וללא תרגילים!! (ל''ת)

    חגי, 13/05/09 19:26

    • איזו תמימות

      יונה, 13/05/09 21:08

      אם קצב אכן מאמין שהוא צודק, מדוע הוא ופרקליטיו עושים כל טריק מהספר כדי לדחות את המשפט?
      זה בסדר. איש מהם לא חושב שהוא צודק, אבל ההצגה חייבת להימשך.

  • 9.

    עוד נסיון דחייה שכשל

    אבי, 13/05/09 19:23

    וזה האדם שצעק שהוא רוצה משפט כדי שיוכל להוכיח את ''צדקתו''. נסיונות חוזרים ונשנים בתואנות ותירוצים עלובים(לא צילמו לי)על מנת לדחות את המשפט. עלוב נפש!

  • 8.

    אכשיו זה ברור.בייניש שמה חותמת על כך שהשופטים

    פינוקיו, 13/05/09 19:22

    לא חכמים במיוחד...יודעים לדבר..יש להם כושר התבטאות וזהו זה..

    גברת ביניש אני גר כ 3 קילומטר מבית המשפט המחוזי בת''א..ואני בטוח שזמן הנסיעה מקרית מלכי לירושלים או באר שבע קצר יותר......זמן נסיעה..זמן נסיעה..זמן נסיעה..........ולא המרחק קובע.....

    • פינוקיו, ככה לימדתי אותך לכתוב? אני???

      סבא ג'פטו, 13/05/09 19:36

      זה מה שקורה, פיני יקירי, שבמקום ללמוד ולשנן הסתובבת עם שני הקושטופים האלה, יובב ושמשון, החתול והשועל....
      אז ככה, לפני שהלוויתן בולע אותי ואתה ציל אותי, תזכור להבא שכך יש לכתוב ''עכשיו'' ו''קרית מלאכי''. טוב?...

      • סבא יקר שכחת שעשיתי אותי מבול עץ. (ל''ת)

        פינוקיו, 14/05/09 08:24

    • פינוקיו

      צ'יקי, 14/05/09 08:25

      פינוקיו.דאשית אשאל מה שלום זפטו
      שנית.. תגיד זה נכון שכל פעם שאתה
      ..........האף שלך גודל?????

  • 7.

    מצטער אבל זה מפגר

    יאיר, 13/05/09 19:18

    יותר נוח להגיע לב''ש מאשר ת''א בת''א התנועה יותר צפופה ויותר איטית ...

    • הכל פתור

      דוד, 13/05/09 21:07

      אין למר קצב שום בעיה לשכיר זמנית דירה מפוארת מול בית המשפט ברח.ויצמן.לאחר מכן הוא יקבל דירה בהרבה פחותה,אבל בחינם.

  • 6.

    כנראה שיש לו מישהי שם. (ל''ת)

    שר הטבעות , 13/05/09 19:17

  • 5.

    מה נסגר אם קצב? הרי יש לו לשכה יקרה בתל אביב.

    אזרח ישראלי יהודי, 13/05/09 19:04

    והיא על חשבון הציבור.

    • הוא בטח יבקש להעביר את הלשכה לשכונה ד' כדי שיהיה לו קשר טוב עם העם

      שמשלם לו 100000ש''חפנסיות לחודש וסידרו לו10000000$, 13/05/09 19:25

      הון ברכוש והשקעות.

    • וואללה, מעניין מדוע לא בקש לישכה בבאר שבע... (ל''ת)

      פלד, 13/05/09 21:10

  • 4.

    פורנוגרפיה היא שאלה של גיאוגרפיה (ל''ת)

    אזרח, 13/05/09 19:03

  • 3.

    נשיא המדינה שלא יודע את מדינתו (ל''ת)

    רועי, 13/05/09 19:03

  • 2.

    אין כל ספק בכך, שלא ייעשה צדק עם קצב

    שמואל ד. , 13/05/09 19:00

    הגב' בייניש כותבת, כי די בכך שקצב הגיש את בקשתו חודשיים לאחר שכתב האישום הוגש ויום אחד לפני הדיון כדי לדחותה. ניחא.
    אלא מאי, גם הפרקליטות הגישה גם היא היום בקשה לנהל את הדיון באולם סגור. ומה אתם חושבים יקרה? האם בקשת הפרקליות תידחה? האם בית המשפט יקבע, שדי באיחור הרב בהגשת הבקשה כדעי לדחותה?
    אני מוכן להמר ביחס של 1 ל- 50 לטובת הצד-שכנגד,שבקשת הפרקליטות תתקבל ושלא נשמע את בית המשפט אומר, שדי באיחור הרב בהגשת הבקשה כדי לדחותה.
    מישהו מוכן להמר מולי?
    שורה תחתונה - בתי המשפט ככבר מזמן אינם עושים משפטי צדק ואין לי שום ספק בכך, שקצב יורשע *בלי שום קשר לראיות* והוא גם יקבל עונש קשה רק על כך, שהעז לחזור בו מהסכם הטיעון.
    דרושה מהפיכה במדינה לפני שתקרוס!

    • קצב צריך משפט שדה ולא צשפם צדק! (ל''ת)

      עמי, 13/05/09 19:05

      • כל מילה בסלע! (ל''ת)

        משה, 13/05/09 19:25

      • לו לקצב היה פרומיל מהחוכמה הנמצאת בזרת של בייניש..... (ל''ת)

        מאירה, 13/05/09 19:29

        • מי יודע כמה בני אדם ניזוקו ''מחכמת'' בייניש ודומיה

          הברקות בייניש, 14/05/09 06:13

          מדאיג שבייניש מתקשה להבין מה שילד בכתה ד' מבין,
          המדאיג הוא שהיא רדודה כל כך ופוסקת בנחרצות רבה כל כך, וזה לא משעשע,
          מי שלא יודעת לחשוב טיפה מעבר למפה,
          ולא יודעת לדבר על זמנים עומסי תנועה וכו',
          לא יודעת על מה היא מדברת,
          ואם כבר.. נא להזכיר לה שבמקרה זה דרוש זמן כפול,להגיע לתל אביב מאשר לבאר שבע,
          מפחיד ששופטת רדודה כזו ודומותיה
          גם פוסקות בדיני נפשות.

      • מספר השגיאות בתגובתך, מעיד מהיכן אתה חושב (ל''ת)

        בן הארץ, 13/05/09 20:37

    • לפי העדויות של 14 המתלוננות מעשיו של קצב היו מחיבים מעצר עד משפט. (ל''ת)

      קצב חשב שקומבינה תציל אותו ממשפט צדק., 13/05/09 19:29

    • הרמתי את הכפפה

      שמואלה ה., 13/05/09 19:55

      א.אני מוכנה להמר מולך.ניחא,
      ב.בקשתה של הפרקליטות לא מקובלת על הציבור
      בישראל! הציבור רוצה אולם פתוח !
      ש..כ ו ל ם יבואו לראות את המשפט של האיש
      הנאשם באונס,כפייה מינית, ומעשים מגונים
      לאורך שנים! רוצים את אולם ''נוקיה''
      יד-אליהו,
      ג.אני והציבור מקווים שיקרעו אותו על מעשיו
      ושקריו.העונש לא חשוב האמת חשובה! הצדק!
      הוא לא יצא זכאי!-האם על זה אתה מוכן
      להמר מולי?
      ד.דרושים שופטים ללא מורא ומשוא פנים.
      הבנת? -לא הבנת...ידעתי שלא תבין. -ניחא

      • נכון דרושים שופטים ללא מורא ומשוא פנים, במיוחד מלחץ שדולות הנשים (ל''ת)

        הציבור רוצה משפט צדק ולא שיקרעו מישהו ללא צדק.כמוך, 14/05/09 12:01

    • כמה שילמו לך שמואל (ל''ת)

      כדי שתגיד את השטויות שלך?, 13/05/09 21:15

      • קצב

        זאב, 13/05/09 22:33

        ראשית אינני שם קצוץ על קצב ואף אחד לא משלם לי להגיב.. טענתי בעבר מספר פעמים ואטען שנית.. הרי קצב הוא שהתלונן על סחיטה . האם אין בישראל חק על נסיון סחיטה ? בסדר הבה נאשים את קצב על אונס או נסיון לאונס ואת גברת א על סחיטה. בינתים גברת א הסחטנית הפכה לקדושה מעונת..וקצב הפך למפלצת . מענין שבארץ כבר מצאו אותו אשם עכשיו מוכנים לתליה .מדוע לא נחכה עד סיום המשפט ואחר נפצה פינו וכאזרח ישראלי אני עומד בתוקף על פתיחת תיק סחיטה נגד גברת א

    • צדק?בבית המשפט?.אין דבר כזה.הכול טכני!. חייבים לשנות זאת.הצדק לפני הכל (ל''ת)

      צדק חייב להיעשות ולהראות-צדק,צדק תרדוף, 14/05/09 11:55

  • 1.

    לא תומכת בקצב, אבל גם בייניש לא חכמה גדולה (ל''ת)

    חיפאית, 13/05/09 18:44

    • לא תומך בך ואת בטח לא חכמה גדולה... (ל''ת)

      יעקב, 13/05/09 18:59

    • ל-1 חיפאית

      נח, 13/05/09 19:18

      זו גם לא חוכמה גדולה לפסול מישהו בגלל שאיננו חכם גדול.
      הייתה זו חכמה גדולה למצא מישהו במערכת של אלה שמנהלים את המדינה ,שהוא באמת בעל אינטליגנציה וחכמה.
      התפקידים נתנים בארץ,לוא דוקא לבעלי ה...,אלא למי שיש...

    • ממתי יש דיעה לחיפאים??? הרי אתם בד"כ פרוה לא??? (ל''ת)

      שר הטבעות , 13/05/09 19:19

    • חיפאית, את בושה לחיפה! (ל''ת)

      מנחם, 13/05/09 19:57

      • מנחם לא הסברת לחיפאית למה - ואתה יודע למה...

        צ'ופצ'יק, 14/05/09 06:41

        לא בכדי לא ספרת לנו,
        למה אתה כועס על החיפאית,
        והרי רוב הציבור חושב כמוה,
        מובן שאין לך מילה טובה
        להגיד על בייניש
        אז למה שלא תשתוק ?

    • החיפאית צודקת חבורת השופטים מביאה עלינו אסון יום יום

      אבי, 13/05/09 20:58

      אין ביטחון לאזרח בגלל פשיעה מוגברת וטרור חיצוני .אין גם צדק לאזרח והכול לרוב בגלל בתי משפט אימפוטנטים ופחדנים.
      רק שמישהו מפורסם כשל כל המערכת הרקובה מתעוררת לחיים.
      מה ההבדל בין הגילדה המשפטית שממנה את כל בני משפחתן למשרות עח הציבור לבין רמאויות אחרות
      הרי את נעמי בלומנטל רצו לכלוא על שאירחה פעילים מכספה הפרטי ללילה אחד במלון.
      כמה כסף אנו משקיעים בבת שופטת שמקבלת עשרות שנים שכר על חשבון המדינה

    • בייניש לא רק שאינה חכמה, היא מרחיקה חכמים מסביבתה

      מויישה אינסטלטור, 14/05/09 06:30

      מי שקורא ושומע גם יודע,
      כשכבר הגיעו למערכת כמה שופטים ראויים,
      דוגמאת אוקון ועוד,
      שיכלו להרים מעט את קרנה של המערכת המקולקלת
      המקלקלת והמזיקה הזו לאזרח ,
      הזדעקה בייניש לדאוג שחלילה לא יסתובבו כאלה בסביבתה, ולא ''יקלקלו'' לה את הבסטה,
      בפסיקות חכמות מהירות מוסיפות כבוד לאזרח ולבסטה שלה,
      וחזרנו לבייניש הלוקחת את חבריה ''העצמאיים..'' ובורחת מהועדה למינוי שופטים, ושהציבור יחכה בסבלנות..
      רק עיוור לא יראה כמה עגום ומדאיג מצבנו.

      • בייניש היא דמות מראה של קצב

        פנדה , 14/05/09 17:39

        כמוהו גם היא לא הייתה ראויה לתפקיד, נבחרה שלא בזכות, אך בניגוד לקצב שאנס (לכאורה) כמה בנות בודדות, בייניש אונסת את כולנו...

    • התגובה היחידה שאני יכול להזדהות איתה כאן... (ל''ת)

      פנדה , 14/05/09 17:37