• 72.

    killed זה ''נרצחו'' לא ''נהרגו''

    רון, 16/05/09 01:19

    צר לי גיא, אבל אתה פשוט מטומטם. ראשית, באנגלית נהוג לומר killed גם במקרים של רצח, ולרוצח קוראים killer לעיתים יותר תכופות מאשר murderer. באופן חד משמעי, בהתאם להקשר המילה killed משמעותה ''נרצחו'' ולא ''נהרגו''.
    אין לי כוח להתייחס לשאר השטויות שכתבת, אבל אני מתחיל להאמין למה שכולם אומרים - שהעובדות בסרט שלך על היחס לניצולי השואה היו ברובן מפוברקות.

  • 71.

    שמו של הקרבן נלקח ממנו ובמקומו, קיבל מספרו. חבל שאיש לא העמיד את פאפא

    חויה, 15/05/09 08:32

    הפאפא אמר משפט יפה אך מתעלם מהעובדות. אי אפשר לקחת לאדם את שמו? מה עשו קרוביו באושוויץ כאשר קעקעו על הזרוע מספר? מאותו רגע קעקוע, נלקח מהאדם שמו וניתן לו מספרו.

    משפט זה, יכול להצטרף למשפטים שפלטו מפיהם מכחישי שואה שונים.

    איך הסכימו הניצולים ללחוץ את ידו? כל כך מהר שכחו? והיכן טיפטיפונת גאוה יהודית? לאן נעלמה זו? הלב כואב על החמצה גדולה. עדיף היה לולא הגיע זה לכאן.

    קודמו בתפקיד, קרול וויטילה, היה ראוי לכבוד שקיבל. לא דומה זה הנוכחי לקודמו.ולא ראוי היה לכבוד שקיבל.

  • 70.

    מחלק הזמנות לספיקו

    ASSAFY , 13/05/09 10:39

    מחלק הזמנות לספיקו
    תשלחו לי תאימייל שלכם ואני ישלח לכם הזמנה
    הכתובת שלי
    assaf.yudkovsky@gmail.com

  • 69.

    מה ההבדל?

    דוד, 13/05/09 10:16

    מה ההבדל בן הגרמנים לישראלים? עבר וההוה הרגו והורגים

  • 68.

    צודק אבל את מי זה מעניין

    יניב, 13/05/09 09:31

    מה מעניין אותי מה האפיפיור אומר כשברקע נעשות (ולא נאמרים) גזירות כנגד אוכלוסיות חלשות בחברה הישראלית על-ידי ממשלת ישראלת היהודית.

  • 67.

    כתוב מקסים (ל''ת)

    עדיה, 13/05/09 09:00

  • 66.

    יפה כתבת ! (ל''ת)

    מחזק, 13/05/09 08:57

  • 65.

    גיא, הערה קטנה, הוא בכלל בא לכאן בענייני 'נדל'ן'...

    האיכפתית, 13/05/09 07:33

    הרי אנחנו ה 'טובים', נותנים לו מתנה בעלות על שטחים כאלו ואחרים בהם יושבים ה'נציגים' שלו.... אז שלא תחשוב לרגע שמישהו כאן באמת מעניין אותו שלא מהדת שלו... יום טוב לך.

  • 64.

    הואתיקן הוא ארגון עיסקי . וישו מעניין אותו רק כמנוף לעסקים . (ל''ת)

    סבזי , 13/05/09 05:28

  • 63.

    Whi invited the Sheretz

    HaMashkif , 13/05/09 04:41

    It was your Lefty leaders Olmert and Livni. Your heroes kissed ass , don't cry now.

    • Error correction: Who invited (ל''ת)

      HaMashkif , 13/05/09 04:42

  • 62.

    גיא מרוז, דבריך חדרו לליבי עד לאותה נקודה שבה הזכרת בנשימה

    ורדינה , 13/05/09 03:33

    אחת את קורבנות השואה עם היחס להומואים ושריפת קונדומים. קצת פרופורציה, גיא: אלה דברים שנאמרו על ידך ללא שיקול דעת ועצם העמדתם בדרגה שווה בשורה אחת מהווה חילול זכר הנרצחים. לא בכוונה תחילה, רק מתוך טיפשות. איך אומרים? התחלת שמן וגמרת רזה....

    • את יודעת הרי ש-. גיא מרוז בחור טוב שנוטה להיסחף ולהתפזר . (ל''ת)

      סבזי , 13/05/09 05:32

  • 61.

    גאה בך גיא!!

    מר רציונאל, 13/05/09 01:49

    כתביבה יפה ואמיתית מעומק הלב

    זאת התשובה לעליבות הזאת
    יהודי שלא מתרפס

  • 60.

    Ani Nigal mimha

    Adom, 13/05/09 01:47

    Kanire she hapopulism haisraeli medabek. Tat rama, adif she titasek betipul hamemshala shelha benizoley hashoah

  • 59.

    Guy Maroz,I would appreciate your answer

    Ben Arieh, 13/05/09 01:25

    We have expectations from others,but are not we twisting facts too?But ,first let me make some points about the organisers of this visit.
    Today was Yom Yeroushalayim.I am a YORED,part of what you refer to as NEFOLET SHELL NEMOSHOT.My son was married 13 years ago on YOM YEROUSHALAYIM.We celebrate his anniversary on YOM YEROUSHALAYIM.
    You live in Israel...and YOU FAILED to demonstrate your pride in what was accomplished this day in the Six Days War.Jerusalem did not celebrate it,nobody mentioned that just Moslems and Christians....Israeli Jews did not feel at ease,AND THIS A SHAME,especialyy for others that refer to me in the two nicknames above mentioned.
    Instead of making out of the visit a demonstration of what Israel stands for,by organising a PUBLIC APPEARANCE FOR EVERYONE,as the Pope has it here,when he comes..we decided to give him the opportunity to speak up to FEW Jewish dignitaries in Yad Vashem....
    YOU looked for justice from the POPE in Yad Vashem.When he failed to meet your expectations,you did not hesitate to let him know how you feel.I understand your dissappointment and share this feeling with you,but...does Yad Vashem and others not expect more from this Pope than from OTHERS?
    For instance,I visited Yad Vashem...I did not see there ANY REFERENCE to actions taken by President Roosevelt against Jewish refugees that ran away from Hitler,and they were forced to go back to Nazi Europe to face their bitter end...Now,somebody in a book tries to DENY IT....Nice,?Ah...Futhermore PRESIDENT ROOSEVELT ,as a Commander-in-Chief did not order/authorise the bombing of railroads leading to the Death Camps.This action could have saved some Jewish lives...WHY IS THIS NOT BROUGHT TO THE ATTENTION OF VISITORS?
    IT WAS PRESIDENT GEORGE W. BUSH THAT ASKED THIS QUESTION IN HIS LAST VISIT IN YAD VASHEM.IT WAS HE THAT SAID TO CONDI RICE (AFTER LISTENING TO HER EXCUSE/EXPLANATION)I WOULD HAVE BOMBED...
    No mention in Yad Vashem that President Truman declared an EMBARGO ON WEAPONS FOR ISRAEL IN 1948 when it was invaded by 7 Arab countries...
    There is no mention how Checoslovakia,galantly and decisively broke the embargo and SUPPLIED Israel the needed weaponry to protect THE ONLY JEWISH STATE IN ITS INFANCY...
    And finally,we all like to make sure that the HOLOCAUST will be remembered for ever,BUT WE FAILED TO RECOGNISE THE CONTRIBUTION OF GENERAL DWIGHT EISENHOWER THAT ORDERED immediately as the war was over TO DOCUMENT EVERYTHING POSSIBLE,so that Holocaust deniers like Ahmadinejad and others will have no foot to stand on.YAD VASHEM HAS NOT FOUND A NEED TO PAY TRIBUTE TO THIS NOBLE ACT even by just planting a tree.No,do not look inside for a recognition inside Yad Vashem to this action.

    Finally,since you happen to like to write/comment in this paper,I would like to see whether you will have the guts to publish my comments AND RESPOND TO THEM.

    I hope to hear back from you.

    Happy Yom Yeroushalayim

  • 58.

    טענות קשות

    דניאל, 13/05/09 00:08

    ''אבל מה לעשות פאפא, הם לא נהרגו, המשפחה שלך ושל החברים של ההורים שלך רצחו אותם''
    אני מבקש הוכחות מתועדות ומנומקות לטענות הקשות הללו.

  • 57.

    אלפי נוצרים קתולים סייעו ליהודים בזמן השואה

    ג'ורג', 12/05/09 23:01

    מרבית חסידי אומות העולם הם נוצרים קתולים מפולין ומגאליציה האוקראינית, שסייעו בהצלת יהודים,
    למרות שאם היו נתפסים היו מוצאים להורג ע''י הנאצים.

    רבים מניצולי השואה שחיים בארץ חבים את חייהם לאנשים אלה.

    התגובות המחפירות לבואו של האפיפיור מצד נציגים רשמיים של מדינת ישראל, מבטאות צביעות יהודית טיפוסית - בכיינות מקצועית במקרה של פגיעה אמיתית או מדומיינת בקדשי היהודים,
    זלזול, לעג ורשעות, כשמדובר במה שקדוש עבור הגוי.

    מן הראוי לזכור שה''איש עם השמלה המצחיקה'' הוא קדוש עבור למעלה ממיליון ממאמינים, ודמות נערצת ע''י מיליונים נוספים.

    • הכוונה כמובן ל*מיליארד* מאמינים (ל''ת)

      ג'ורג', 12/05/09 23:12

    • these were INDIVIDUALS people, the church hid NATZIM and helped them (ל''ת)

      please check, 12/05/09 23:32

    • the holy people that saved Jews did it WITHHOUT the church knowlage

      were do you live?!!!, 12/05/09 23:49

      the official CHURCH shilded Natzim - hid and smuggled them in scores.

      Go learn history - and then talk.

    • לא מספר המעריצים הוא שקובע את רמתו המוסרית של אדם. מספר המעריצים

      ורדינה , 13/05/09 03:38

      קובע במקרים רבים רק את רמתם של המעריצים. חשבת לרגע כמה מעריצים היו להיטלר? מליונים שסייעו לו במעשה ה"מוסרי" של רצח שישה מליון יהודים? גם כיום קיימים בעולם מליונים
      שהיו רוצים לראות את היהודים בתאי הגזים. לא מספר המעריצים כי אם המעשים וההתבטאויות הם שקובעים את רמתו המוסרית של אדם כלשהו.

  • 56.

    גיא מרוז, בזה הרגע הפכת מעיתונאי לפוליציסט

    גורו יאיא, 12/05/09 22:35

    נא בדוק בדיוק מה עשה אביו של האפיפיור בזמן שלטון הנאצים, וחזור לכאן, כדי לפרסם התנצלות על השקר הבוטה שכתבת.

  • 55.

    מדהים

    אלדד , 12/05/09 22:26

    הרגשתי טוב לקרוא סוף סוף דעה אמיתית ולא מתייפייפת

  • 54.

    רמה''ש

    מיקי, 12/05/09 21:50

    כל מילה בסלע

  • 53.

    כמדומני שהבטחת להפסיק לכתוב את הפינה הזו (ל''ת)

    עד מתי?, 12/05/09 20:22

  • 52.

    אתה פופוליסט

    יעקב, 12/05/09 20:11

    נו, זכית בכמה טוקבקים מחמיאים. עכשו אתה מבסוט?

  • 51.

    מעניין שכל הגיא מרוז ים והריבלינים לא התלהמו ככה עבור הכסף שניצולי

    ירמי201 , 12/05/09 20:00

    השואה זקוקים לו ומגיע להם לפי כל משורת דין, מצא את עצמו לממן אולי את תקציב הבריאות חובק עולם של נבחרנו, שיכולים בקלי קלות להטיס את עצמם לארצות הברית או גרמנייה ולזכות בטיפולי יוקרה רפואיים, במקום שיגיע לחשבונם (של הניצולים שחלקם על סף רעב וממות).

    • אדיוט. אם יש מישהו שנלחם למען זכויות ניצולי השואה זה גיא מרוז (ל''ת)

      עם כל התיעוב שלי לבנאדם., 12/05/09 22:40

  • 50.

    מזל שהוא גם לא קרע את דגל ישראל בשידור חי כמו שעשה איזה ''סאטיריקן'' אחד (ל''ת)

    יגאל, 12/05/09 19:50

    • מזל שהציבור העילג בישראל לא מבין סאטירה. (ל''ת)

      אריק, 13/05/09 08:58

  • 49.

    תגיד, לא עשית פעם צחוק מ''שואה'' של קלוד לנצמן ?

    גדי, 12/05/09 19:40

    או שזה היה גיא מרוז אחר. האמת, סרט מצחיק. נורא ארוך אבל מצחיק. אני מניח שכולם עושים טעויות לפעמים.

  • 48.

    מסתבר שהעולם לא

    מדור הומוריסטי, 12/05/09 19:26

    מסתובב לפי הרצונות של האשכנזים.חחחחחה
    מסתבר גם עוד דבר מצחיק שלא כול דבר הוא מצחיק. חחחחחחחחחה
    ומסתבר גם שהעולם לא בדיוק אוהב יהודונים. ועל זה קבל עוד חחחחחחחחחה
    עכשיו אולי תתחיל לכתוב לעניין במקום להצחיק על חשבון הזולת? מסתבר שלא אז הינה לך עוד חחחחחחחחחה.
    והשואה היא גם בדיחה כי דמניוק לא יכול להיות בשתי מקומות בשנות השלושים נלחמו אז בחץ וקשת אז חחחחחחחחה
    ולא יכול להיות שהסיעו אותו באופנוע עם סירה כי אז לא היו כלי רכב ומטוסים . אזזזזזז.חחחחחחחחחה. התגלגלתי מצחוק מהכתבה שלך. תמשיך כך

  • 47.

    כתבה יפה.

    גלית, 12/05/09 19:25

    יפה כתבת.
    :)

  • 46.

    מה אנחנו רוצים מהאפיפיור? הרי הרבה ישראלים לא מאמינים ביציאת-מצרים

    זיגי אמסלם , 12/05/09 19:14

    במעמד הר-סיני. זה מה שעשה ועושה אותנו לעם.

  • 45.

    גיא מרוז === EXCALLENT ARTICLE!!!!!!!!! (ל''ת)

    he is a NATZI, 12/05/09 19:06

    • אתה רואה גיא? זו הרמה של קהל היעד שלך (ל''ת)

      יגאל, 12/05/09 19:56

      • Yigal - you did not get up yet from bowing down to our morderers?!!!! (ל''ת)

        go to Aushwitz,, 12/05/09 23:46

  • 44.

    אוי לחילול שמות הנרצחים

    סטפן צוויג , 12/05/09 18:17

    ברגע שאתה מקשר בין שריפת קונדומים, הכחשת הומואים ו...ששת המליונים, אתה הרבה יותר גרוע מהגרמני קשה ההבנה, זַמָר העכברושים rat-singer ההוא.

  • 43.

    החרדים שונאים הומואים בדיוק כמו הנאצים

    אלון, 12/05/09 17:23

    אפילו לא טיפה פחות.
    העונש על משכב זכר הוא מוות מיידי.

    כמובן שגם המוסלמים שונאים הומואים, וגם יהודים אלא אם הם מוכנים לחיות תחת שלטון מוסלמי.

  • 42.

    מרוז = טינופת צדקנית

    מרוז = טינופת צדקנית, 12/05/09 17:03

    גם הטור הזה לא גורם לי לחבב את הזבל הזה

  • 41.

    באמת בלי להשוות

    חיים, 12/05/09 16:09

    אבל בכל העיתונים הישראלים יהודים תמיד נרצחים ופלסטינים תמיד נהרגים.

    • תלמד עברית - כל היהודים נרצחים בכוונה תחילה - רוב הפלסטינאים לא (ל''ת)

      zviboger , 12/05/09 18:16

      • חיים צודק יש מקום שנביט אל עצמנו . בלי קשר לדיון המקורי . (ל''ת)

        סבזי , 13/05/09 05:30

  • 40.

    צודק 100%- תקשיבו כולם לתחת של מורוז.

    נתן, 12/05/09 15:55

    נראה לי כתבת את זה בשירותים של הותיקן.

  • 39.

    צודק, אבל צריך להפריד בין ביקור האפיפיור, לביקור גרמני

    שמאלן, 12/05/09 15:49

    מגרמני ששרת בורמאכט באמת מצפים שיקח על עצמו יותר אחריות למה שקרה בשואה, יתנצל ויבקש סליחה מכולנו. מאפיפיור שמבקר כאן צריך לבקש שיתנצל על מעשי הנוצרים והכנסיה לעם היהודי לדורותיו, ולא על נושא השואה. מצד שני, האפיפיור יכול לבקש מאתנו להתנצל על זה שגם הממסד הדתי וגם האספסוף בימי ישו היה הגורם לצליבתו של ישו ולהעדפת פושעים על איש רוח אנטי ממסדי (תופעה זו קיימת גם היום, למשל הותרנות לפוליטיקאים שסרחו והשנאה לאנשי שמאל שאינם מושחתים).

  • 38.

    זעקת ילדי ישראל

    נכד לניצולי שואה, 12/05/09 15:36

    מה נכנס בגרמנים שהם ההחליטו לרצוח כל ילד יהודי שחי באירופה. לא הפריע להם גם לשלוח מחלקה של ss בשביל לתפוס ילד יהודי שברח ליער בפולין.

    • THey ar morderes from birth, Hansel and Gratel, Kipa Aduma

      their education, 12/05/09 19:15

      if you want to know what is a nation - check what stories they are telling for their children.

      The Arabs - stealing, lieing, killing, cheating.
      and lots of fantasy. flying carpets...
      The Germans - morder, morder and morder. Kipa Aduma, Hans and gretel. ect...

      And to make a big different : the Jews- every story is how we beacme BETTER humans. more devoted to GOD. more Justice,more in control of our nature for a better cause.

  • 37.

    כל השטויות ושנאת החינם שלך עד עכשיו

    יובל, 12/05/09 15:32

    היו שוות רק בשביל הכתבה הזו.

    כל הכבוד.

  • 36.

    פעם ראשונה שאני מסכימה עם כל מילה של גיא מרוז! (ל''ת)

    מיכל, 12/05/09 15:19

  • 35.

    כל חירטוטיך הקודמים היו שווים כדי לקרוא את הטור הזה. (ל''ת)

    בראבו, 12/05/09 15:14

    • בראבו 35 צודק

      אני עם 35, 12/05/09 19:11

      חבל שרק היהודים רואים את התמונה כפי שהיא במציאות.

  • 34.

    וגם לא התנצל על גפי אמיר הנוצרי האנטישמי. (ל''ת)

    שאול, 12/05/09 15:13

  • 33.

    ומה עם התקשורת הישראלית,

    שלומי, 12/05/09 15:05

    שלא לומר היהודית?
    מתי בפעם האחרונה הקפידו בה לומר ''נוסעי אוטובוס נרצחו'' ולא ''נהרגו''?
    מה התעוררתם פתאום?

  • 32.

    איך אני אוהב כשמאלני פתאם נהייה מיליטאנט...

    ימני, י-ם, 12/05/09 14:51

    על אף שגם זה לא תמיד מובן מאליו. נחכה לילדים של אותם שמאלנים שמן הסתם בדור הבא ימצאו סיבות למה הנאצים בעצם היו איתנו בסדר גמור, ובעצם אנחנו הכעסנו אותם והגיע לנו למות....

    • לידיעתך - השמאלנים\\קומוניסטים של סטאלין הביסו את הנאציזם (ל''ת)

      שמאלן, 12/05/09 15:37

      • לידיעתך: היטלר היה סוציאליסט לא פחות מסטלין, והיה ידידו הטוב עד 1941 (ל''ת)

        זיגי אמסלם , 12/05/09 19:18

        • היטלר היה שמאלני-עם-קבלות: סוציאליסט שונא-דת, שונא יהודים. (ל''ת)

          זיגי אמסלם , 12/05/09 19:20

          • היטלר רצח שמאלנים !.אתה בור ימני מסית וחסר דעת .! (ל''ת)

            סבזי , 13/05/09 05:25

            • אבל הוא צודק... בהיטלר היו את כל המאפיינים של שמאלן ישראלי... (ל''ת)

              מעורר מחשבה..., 13/05/09 10:20

        • המפלגה הנאצית היתה מפלגת ימין קיצוני . דהיינו "גרמניה מעל הכל" , (ל''ת)

          סבזי , 13/05/09 05:27

  • 31.

    העיקר, אנחנו בפקקים כל היום בגללו (ל''ת)

    ירושלמית מתוסכלת, 12/05/09 14:43

  • 30.

    קול שפוי

    חיים לוין, 12/05/09 14:37

    קולו של גיא מרוז הוא קולה השפוי של מדינה יהודית עמצאית ולא מתרפסת.

  • 29.

    די להתרפסות בפני רוצחי יהודים (ל''ת)

    דמי מאחיך זועקים מן האדמה, 12/05/09 14:37

  • 28.

    אפיפור

    זאב123 , 12/05/09 14:36

    על ערפאת לא היית כותב כךאיך כתב מס 23 קח אויראתם מומחים בחיפוש חורים בכל דבר אולי תחפשו נפט תביאו יותר תועלת היית מוצא נקודת זכות אפילו על הזקן המסריח שלו .על רוצחי עזה לא תכתוב מילה רק תכתב שחיילי צהל הם פושעי מלחמה.פתאום כולם רגשנים בקשר לשואה באיזה בית קפה ישבת ביום השואה.

  • 27.

    קל לבקר אחרים, פה בעיניים של כולם זיכו פושעה שרצח יהודים

    borisdo , 12/05/09 14:28

    קל לבקר אחרים, פה בעיניים של כולם זיכו וסיוע להימלט מדין לפושעה ממחנה השמדה סאויבור, יואן דמיניוק, שרצח יהודים, כולם יבינו שמשחררים את הפושע מלחמה ושתקו. מדינה וציבור, שלא להזכיר שמות אנשים שמבקרים את האפיפיור.
    בית המשפט גרמני מחזיר לספסל אשמים פושע מלחמה שבית המשפט מדינת ישראל זיכה ונתן לו לחיות שנים טובות וחופשי.

    • לשם הדיוק לא מצאו ראיות שהוא איוון האיום , ועל זה היה המשפט (ל''ת)

      שפטל ה''צדיק הגדול'', 12/05/09 19:08

    • לצערי, אתה צודק. בדיוק כמו שאומרים ש"העולם שתק": יהדות ארה"ב שתקה...

      זיגי אמסלם , 12/05/09 19:25

      הישוב המאורגן בארץ ישראל שתק...

  • 26.

    אתה מנסה להשמע פופולארי, חבל.

    המחתרת הסגולה, 12/05/09 14:23

    לא מתאים לך לעלות על הגל הפופולארי, העממי הזה כנגד אדם קטן ומפורסם. דאג קודם כל לאשת שר החוץ לשעבר, שהגיעה ליד ושם עם טי-שירט ובלי חזייה.

  • 25.

    יישר כח! בושה לעם ישראל כל ההמולה סביבו (ל''ת)

    יהודיה גאה, 12/05/09 14:22

  • 24.

    יישר כח

    גלילה, 12/05/09 13:59

    על הכתבה הזאת מסכימה עם כל מילה שנאמרה כאן

  • 23.

    גיא מה אגיד לך, באולפן השקוף היית יותר ברור.....קח אוויר תרגע, ותבין

    ירמי201 , 12/05/09 13:59

    שהעולם מתנהל על כוח וערמומיות, את הצדק תשאיר לחתולים....אבל בוא הנה, אתה שר יפה...נהניתי... תמיד טענתי שמוזיקה ואינטלגנצייה הולכים ביחד...

    • חהחה זאת הרי סיסמת השמאל שלנו ''אל תהיה צודק תהיה חכם'' (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 12/05/09 14:20

      • אלכס , לפי השם שלך הינך סלאבי (אורתודוקסי) הפסק להתערב לנו ולבלבל המוח (ל''ת)

        הונא ושרירא,סורא ופומבדיתא, 12/05/09 19:15

  • 22.

    he is a man of love

    didi, 12/05/09 13:53

    and you are a man of hate.

    • How stupid and ignorant

      HaMashkif , 13/05/09 04:54

      Christianity and its leaders are not founded on love. They are founded on control and domination. Proof 1: If they are about love how come they murdered millions of people (including Christians) in the name of “love”.
      Proof 2: If the Pope really loves Jesus, his “god” then he should also love the people whom Jesus came from, and more importantly, the people because of whom Jesus was put to death – the Jews. Let’s face it – no crucifixion – no Christianity – no Pope.
      Therefore, every Christian should kiss the ground where Jews walk, because without the Jews, there were no Christianity. In short, no love and no “tziporim”:

  • 21.

    חד וחלק... (ל''ת)

    יפה מאוד, 12/05/09 13:53

  • 20.

    ''נהרגו גרמנים אבל לא מספיק''? (ל''ת)

    מי הגזען כאן?, 12/05/09 13:48

    • צדק היסטורי אין פה שום גזענות פושעים צריכים להענש

      טאהר, 12/05/09 14:42

      והעם הפושע הזה לא שילם את המחיר עדיין

      • טיפש מה עשה לך הדור הזה של הגרמנים. הם לא אשמים אף אחד לא צריך להענש

        אריק, 13/05/09 02:33

        יותר, די נגמר היה מה שהיה.
        עכשיו צריך לחיות בשלום עם כולם.

    • מה הקשר בין גזענות לבין רצון להענשת הנאצים???!!! (ל''ת)

      יהודי, 12/05/09 15:18

  • 19.

    מדוע שיתרפס בפני מי שעושים סלקציה לזקנים ןלנכים מבני עמם? (ל''ת)

    רעמסס, 12/05/09 13:46

  • 18.

    אתם היהודים אף פעם לא מרוצים.....

    ludvig flshinghr . dortmund, 12/05/09 13:38

    עדיף היה ששנים האפפיורים למינהם החרימו את ישראל ?

    • עדיף שיתנהג כמו האפיפיור הקודם.

      אסף, 12/05/09 14:59

      עדיף שיתנהג כמו האפיפיור הקודם. לא צריך להיות יותר צדיק ממנו.

  • 17.

    מרוז, חזק מאד. תבורך!

    צבי לביא, 12/05/09 13:33

    כבר זמן רב לא קראתי משהו שיורד אל הנשמה ומאיר את הנפש היהודית ההומה בתוכנו.

    תבורך מרוז.

  • 16.

    עד היום הערצתי אותך הרב לאו למרות שאיני חרדי ואו דתי (ל''ת)

    איך יכולת לקחת חלק בפרסה?, 12/05/09 13:31

  • 15.

    מרוז הוא קולם של 6 מיליונים למול חנפנות והתרפסות הממשלה והכנסת (ל''ת)

    אריק, 12/05/09 13:29

  • 14.

    בדרך כלל לא מסכימה עם דעותך, כל הכבוד

    רלי, 12/05/09 13:22

    ניכרים דברי אמת!

  • 13.

    גם אתה חוטא במילים

    פיני, 12/05/09 13:15

    גיא היקר

    מילים כדורבנות כתבת ואני מזדהה איתם אחת אחת, באמת.
    אבל
    צריך להראות גם את הכוס המלאה (וכאן במדובר במלאה ביותר מחצי).

    הכרה של השואה ע''י הותיקן, הרכנת ראש של האפיפיור מול זכר נרצחי השואה,
    העברת המסר הזה לעולם כולו (אל מעבר לעולם הנוצרי כולו) זה השיג כבד משקל בנושא כיבוד זכר השואה, במיוחד לאחר נאומי ה''פרסי'' באו''ם.

    עברו של האפיפיור במקומו, ואין להכחישו, האיש שנמצא אצלנו היום הוא מייצג כל הקתולים בעולם, אלה שפעם שרפו אותנו על המוקד,

    זה שהיה בתפקידו במלחמת העולם השנייה לא בדיוק יצא מגדרו לעזור לעם היהודי במצוקתו,

    עד שנות ה60 היהודים נחשבו בעיני הנצרות כ''ברי המרה'' (כאלו שעוד לא גילו את האור...)

    כך כשאתה מביט על הארוע שקרה כאן היום, צריך להתבונן על כברת הדרך שנעשתה, ולראות ש 80% ממה שהיה צריך לקרות סוף סוף התגשם.

    אז אולי עוד 20 שנה נגיע ל100% הזה שאתה (בצדק) שואף אליו, אבל, בו לא נבעט בכל הדלי רק משום שלא התמלא (עדיין) במלוא הקיבולת..

    יום טוב

    פיני

    • נכון מאד !! (ל''ת)

      עמי, 12/05/09 13:41

  • 12.

    6 מיליונים

    עמי, 12/05/09 12:35

    עוד דבר קטן אחד שכחת גיא: תמיד כשמישהו אומר על השואה מיליונים ולא 6 מיליונים הוא בעצם אומר - אני לא קונה את הסיפור הזה של 6 מיליונים. הרבה כן אבל לא 6 מיליונים. וזה זועק לשמיים

    • The NATZIM - when THEY stood on trial - admited to more than 5 milions

      and they kept lists, 12/05/09 19:19

      get the facts right. check Nirenberg's trials ducuments.

  • 11.

    בדרך כלל אני רחוק מלהסכים איתך... אבל הפעם התעלת. מאברוק! (ל''ת)

    יהודה, 12/05/09 12:24

  • 10.

    מילים כדורבנות (ל''ת)

    חגי, ת''א, 12/05/09 12:16

  • 9.

    כל מילה זהב. שלח את זה לאנשי השלטון שהתחנפו אליו. (ל''ת)

    אורי, 12/05/09 12:13

  • 8.

    כל הכבוד!!! (ל''ת)

    מיכל, 12/05/09 12:07

  • 7.

    דעתך האישית וטוב שכך !!!

    אלון, ת''א, 12/05/09 12:05

    מספיק כבר עם הרדיפה אחר ליטופים מהעולם... אנחנו כאן, אנחנו עובדה מוגמרת וזהו.
    קצת כבוד, קצת מכובדות וקצת ממנהג אברהם לכבד אורח גם אם הוא לא כל כך לטעמך - את זה שווה שנילמד מ''הגויים''.
    הביקור חשוב, טוב שהוא נעשה כאן והתמונות מהביקור הן שייציפו את מסכי העולם וכותרות העיתונות הנוצרית ולא המלל של הנאומים.

    • האפיפיור

      שאדי, 12/05/09 13:26

      אתה בן אדם שיודע איך לחשוב

      • מה

        ברקאי, 12/05/09 13:58

        אל מ אתה מדבר אל האפיפיור!?

  • 6.

    צריך לשלוח את הכתבה הזאת לכל ראשי הממשל (ל''ת)

    צודק צודק צודק, 12/05/09 11:56

  • 5.

    בניגוד לריבלין שמעתי את הראיון עם הרב לאו והוא נשמע

    iritkev1 , 12/05/09 11:53

    אחרת לגמרי ממה שאתה אומר. בגדול הוא אמר שהאפיפיור עשה צעד חשוב ועצם הנוכחות שלו ביד ושם ובארץ ישראל גם אם חטא במס שפתיים עשה שרות גדול לעם ישראל. כדאי שתשמע פעם נוספת את הראיון עם הרב לאו לפני שאתה מטיח באפיפיור אמירות כל כך קשות.

    • לא שמעתי את הריאיון

      ימית, 12/05/09 12:37

      אבל לפי מה שכתבת אני חושבת שהרב לאו אמר את מה שאמר כי הוא שופט לכף זכות ומוצא את הטוב בכל דבר. אני לא חושבת שיש מישהו במדינה (גם ''שונא הרבנים'' הכי גדול) שיגיד משהו רע על הרב לאו או שיגיד שהרב אמר משהו לא בסדר.
      אז גם אם הרב אמר שהיה חשוב שהאפיפיור הגיע, אחרי שהוא שמע את האפיפיור נאום היה נראה בעיניים שלו שהוא כבר לא כ''כ שלו ורגוע כמו תמיד.

      • ימית בשביל להגיב צריך לקרוא או לשמוע מה שנאמר. (ל''ת)

        iritkev1 , 12/05/09 16:36

  • 4.

    פשוט גדול,כל מילה נכונה! (ל''ת)

    גאולה, 12/05/09 11:39

  • 3.

    יפה כתבת. טעות מרה טעינו שהכנסנו הצורר למדינתנו. (ל''ת)

    יודע-דבר , 12/05/09 11:38

  • 2.

    הביקור

    דנה, 12/05/09 11:38

    כל מלה בסלע!!!!

  • 1.

    רצינגר ומשפחתו הצילו יהודים בשואה להעלות מיד את הפלשמורה הם יהודים (ל''ת)

    לגיא מרוז הבור, 12/05/09 11:18

    • עוד שיפוצניק של ההיסטוריה...יש מקור לאגדה זו ? (ל''ת)

      אזרח, 12/05/09 15:16

    • הפלשמורה הם נוצרים. שישארו שם. (ל''ת)

      זיגי אמסלם , 12/05/09 19:36

    • שטויות. מאיפה הבאת את האגדה הזאת? (ל''ת)

      זיגי אמסלם , 12/05/09 19:41