• 61.

    לא משבר ולא נעליים...אובמה יקבע לביבי איך יחולק התקציב (ל''ת)

    ביבי בלי ברק = 0, 16/07/10 12:19

  • 60.

    כל פעם המנטרה בין כסף ל''איומים''. אין קשר. אפשר לחסוך בהרבה דברים שלא..

    1, 24/06/09 09:04

    קשורים ל ''איומים''.

  • 59.

    שימו לב איך ביום מצאו באוצר פתרון:העלאת המע''מ-3.8 מיליארד,על כל אחוז

    לפטר את האחראים למחדל באוצר, 11/05/09 06:45

    עלייה,מס על ג'יפים-כמה מאות מליוני שקלים בכל שנה,ביטוח לאומי על המשתכרים מ38,000 ש''ח ומעלה בחודש(העלאת הרף למשתכרים מעל ל-70,000 לחודש)-700 מליון ש''ח בשנה.עכשיו אחרי שרואים שהפתרון היה כ''כ פשוט,רק שהאוצר העדיף לפגוע החלשים ולא בחזקים,אצלם הכסף הגדול נמצא,נשאר רק לתבוע את פיטוריהם של האחראים באוצר על התכנית חסרת הרגישות שלקחה מניצולי השואה,נכים,זקנים וכו' 50 ש''ח עבור ביקור רופא.

  • 58.

    ראש ממשלה חסר אחריות. מקצץ בתקציב הביטחון, מקצץ במנות הלחם של הקשישים

    ורדינה , 11/05/09 05:24

    וכל זאת כדי לפרנס פרזיטים חרדים כדי שהוא יוכל לשבת על הכסא הרעוע של ראש הממשלה. ציפי ליבני צדקה כאשר סרבה לתת כסף לחרדים. היא היתה צריכה לעשות הכל כדי להיכנס לקואליציה, אבל גם אצלה ה"פרינציפים" כביכול, הם שהביאו אותה להשאר כראש האופוזיציה, שכן, היא כנראה החליטה שטוב יותר להיות ראש לשועלים מאשר זנב לאריות, למרות שלא הייתי מגדירה את ביבי כ"אריה"....

    מסתבר שביבי לא השתנה, לא למד לקח מהנסיון, והוא עדיין המניפולטור שמכשיל את עצמו ואת המדינה כאחת. אני הפראיירית הצבעתי עבורו.

  • 57.

    הקיצוצים - לא נחוצים!

    אני, 10/05/09 19:55

    יש במדינה כסף, הוא לא נעלם פתאום. השאלה היא איפה הוא.
    אין באמת צורך לקצץ לא בחינוך, לא בביטחון, לא באיכות הסביבה - הקיצוצים צריכים להיות על הדירה של השרים, על המטוס הפרטי, על המכונית היקרה, על הטיסות לחו''ל, על ההשקעות האדירות בהתנחלויות (כי גם במונחים כלכליים - ההתנחלויות גם לוקחות המון כסף, וגם מצריכות להוציא עוד יותר כסף על ביטחון!), ועל כל מה שהבחור ההוא מקיסריה מקבל ואני לא. אני מניחה שנפרש לפניו שטיח אדום ומוגש לו קוויאר כשהוא נכנס ללשכת ראש הממשלה. הייתי שמחה אם מחיר הקוויאר היה מגיע כדי לספק לי מורים קצת יותר טובים, בית ספר שלא נראה כמו דיר חזירים, לחם לאלו שאין להם, סבסוד המסע לפולין (איך בדיוק המחיר קפץ ל-6000 שקלים?!), מכוניות ידידותיות לסביבה, תשתיות, הטפלת מים... אנחנו צריכים כל כך הרבה יותר דברים.
    לפעמים אני מרגישה כאילו אנחנו בתקופה הפיאודלית, ותושבי קיסריה הם האצילים. זה ש''זכות הלילה הראשון'' בוטלה היא עניין אחד, אבל התפיסה הזאת שלהם מגיע יותר מלנו - למה? למה?? איך אנחנו מוכנים להשלים עם זה?!

  • 56.

    התקציב נסגר בהסכם הקואליציוני,אז... (ל''ת)

    שלא יעבדו עליכם, 10/05/09 16:12

  • 55.

    אמר הקדוש ברוך הוא

    הרצל, 10/05/09 15:33

    אמר הקדוש ברוך הוא חביבה עלי ארץ ישראל יותר מן הכל {במידבר רבה כג}. אמר הקדוש ברוך הוא חביבה עלי כת קטנה שבארץ ישראל מסנהדרין גדולה שבחוץ לארץ {ירושלמי נדרים ו} אמר רב ענן כל הקבור בארץ ישראל כאילו קבור תחת המיזבח[ כתובות קיא] אפילו ירבעם בן נבט וחבריו חיים לימות המשיח ומה גרם להם להינצל מדינה של גיהנם ? קבורת ארץ ישראל [ילקוט שימעוני תהילים תתעד]
    סגירת החלון

  • 54.

    הבעיה היא לא בכמות הכסף אלא במה שעושים עם הכסף.

    זאת עובדה שיש רבים שלא מבינים אותה, 10/05/09 13:06

    יש מי שמקצת כסף יעשה המון,ויש מי שמהמון כסף יצליח לעשות כלום.זה לא אומר שהורדת התקציב תביא לשיפורים,מפני שהרי אלה שלא מסוגלים להשתמש נכון בתקציב גדול ישארו לתפעל את התקציב המופחת.המוח הוא שקובע את רמת התוצאות ולא הכסף.הרבה כסף לא יעזור לאנשים בינוניים להגיע לרמות הגבוהות.מעט כסף יספיק לאנשים חכמים לייצר ממנו יהלומים בכל תחום שיבחרו.הבעיה שאת ישראל מנהלים כיום הבינוניים.שהם חברים של.... זה ממנה את חבריו,ההוא ממנה את מקורביו,וכל המדינה מנוהלת ומתופעלת ע''י הבינוניים האלה שכל כישרונם הוא בקירבתם או ביכולת המשוכללת שלהם ליצור קירבה למי שיעזור להם.אבל זאת לא היכולת הנידרשת כדי לנהל את הדברים בשיא האפקטיביות.הם מנהלים לנו את המדינה,ויכולים להגיע רק לרמת ההישגים שהיו מגיעים בניהול העסק הפרטי שלהם,אם היו מקימים כזה.אבל הם לא מקימים עסק פרטי כי הם יודעים מראש שהם לא מסוגלים להגיע גבוה.

    • דרך אגב, גם אנשים בינוניים יכולים לנהל הבעיה זה ללכת בכיוון הנכון

      Avi Ecuador, 10/05/09 17:55

      ולשמוע ולסנן מאנשים חכמים את העצות הנכונות.
      אתה צודק התגובה שלך על הניהול ואלה שלא יודעים מה לעשות עם הכסף, הבעיה אידיוטים בשלטון חושבים שמשימתם להפוך את חמסטן לפתחלנד ולהיות דוקטורים שעובדים בפינצטה ומלחמות כירורגיות אבסורדיות.

  • 53.

    לקנות F35 ב 200 מיליון $ לחתיכה זה אחראי !!!

    אוסישקין, 10/05/09 12:41

    כאילו שיש מתחרים ל F16
    ברק צא לנו מהעיניים כבר.

  • 52.

    ביבי הזדמנות בלתי הפיכה לשלוח את ברק הביתה.אין לו חיילים הוא לבד (ל''ת)

    מלח בעיניים, 10/05/09 12:08

  • 51.

    קיצוצים

    יוסף ש., 10/05/09 11:48

    אני רוצה לשאול את ביבי וצעירי האוצר למה נטפלתם רק אלינו השכבות הנחשלות והחלשות
    למה אינכם נתפלים לראש הממשלה וחבר יועציו לכמות הגדולה של משרדים שריםן עוזרי שרים ועוד כאלה שגןזלים את הקופה הציבורית
    למה אינכם נטפלים לחברי הכנסת על שלל ההטבות שהם מקבלים
    למה אינכם משנים את תנאי הפרישה של חברי הכנסת וכל ההטבות הנלוות
    בואו נצא לרחובות להפגנות כמו שעושים במדינות אחרות ונעיף את מי שצריך מהשלטון

    • יוסף שאלתך נופלת על אוזניים ערלות,ביבי קנה שלטון בשלמונים והטבות. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 10/05/09 12:55

  • 50.

    הנהגה מפוכחת אינה יכולה גם לקצת בחינוך ובהישגים שהושגו

    יאיר, 10/05/09 09:38

    כמו אופק חדש. זוהי התשתית של מדינת ישראל. אחרת גם תקציבי הבטחון לא יועילו כשכל החיילים במדינת ישראל יהיו בורים ונבערים

  • 49.

    ביבי בהצלחה- המדינה על הכתפיים שלך (ל''ת)

    ירון, 10/05/09 09:36

  • 48.

    יש להניח שעם ישראל למוד המשברים והצרות של חייו והאנושות (ל''ת)

    פקק תנועה , 10/05/09 08:57

    • הוא יעבור גם את המשבר הזה ולמי שלא שם לב אנו נמצאים כול הזמן במשבר

      פקק תנועה , 10/05/09 08:59

      מיתמשך ביגלל שכך מיתנהלת ומתפקדת החברה הישראלית

  • 47.

    בשנת 2003 קיצץ ביבי בבטחון,התוצאות הורגשו במלחמת לבנון השניה.

    נתן.ש מעלות., 10/05/09 08:12

    יחידות גדולות בצה''ל לא התאמנו,מחסני ימחי''ם חצי ריקים.כל זאת לפני אירן ולפני גמר פיתוח אמצעי לחימה קיומיים.

  • 46.

    תבדקו מי החברים של ברק השודדים את משרד הבטחון ????????? (ל''ת)

    54 מיליארד שדודים, 10/05/09 08:12

  • 45.

    השניים האלו,,, מפקירים חייל,,, 1000 + 50 ימים !!!!! (ל''ת)

    אין ממשלה ביאושליים, 10/05/09 08:06

  • 44.

    אל תקצצו בתקציב הביטחון הכולל.

    תקצצו ישירות רק את הפינוקים שבתקציב, 10/05/09 08:05

    לא לקצץ את התקציב לסכום יותר קטן ולתת לצה''ל לעצב אותו מחדש,אלא להשאיר את התקציב בדיוק כמו שהוא ולחתוך ממנו ישירות את כל הפינוקים של אנשי הקבע,לחתוך מימנו גם את איכות מכוניות ה-א'.לחזור לסוסיתות או משהוא דומה וזול שבנימצא.הפינוק עולה כסף וזה כסף מיותר במצב כלכלי קשה.גם לחברי הממשלה צריך להחליף את המכוניות לסוסיתות או סוברו,משהו זול.חבל על הכסף במצב כלכלי קשה שצריך לחסוך בו.קצת צניעות זה גם בריא מאוד וחינוכי גם לעובדים וגם לעם שרואה את המיתרחש.יש עוד הרבה דרכים לחיסכון בתקציב מבלי שזה יפגע ישירות הצה''ל,ואפילו יעזור,כי עובדים מפונקים הם עובדים נהנתנים והם פחות טובים.חינוך לצניעות,כי הצנועים הם הרבה יותר טובים ויעילים.

  • 43.

    העולם מפעיל כלים כלכליים נועזים, ואצלנו,,,לוקחים מהחלשים ,,, (ל''ת)

    רק קורבנות המיתון ישלמו כדי לצאת מימנו !, 10/05/09 08:04

  • 42.

    לא קונים את ההצגות שלכם,,, ברק בחיים לא יעזוב את הממשלה !!! (ל''ת)

    אם יעזוב,,, ארקוד ערומה בכיכר העיר !, 10/05/09 08:03

  • 41.

    שיקצצו קודם כל במקבלי הפנסיות מצה''ל כל עוד הם עובדים ומרוויחים. (ל''ת)

    המטיף, 10/05/09 07:51

    • תגובה ל-42

      יוסף ש., 10/05/09 11:53

      אתה בכלל עשית צבא? מי ישמור לך על המדינה
      אתה עוד אחד מאלה שרק רואה כסף מול העיניים ומסתנוור
      אתה צריך לנשק לאנשי הקבע ולסדירים את הרגליים ולעבור לדום כשהם עוברים לידך
      אתה אינך ראוי להגנתם. אם זה הדיבור שלך לך תחפש לך מקום אחר לחיות בו
      אני בז לך

      • מה אתה קופץ

        אוסישקין, 10/05/09 12:51

        זה לא חדש, והצעה הגיוניתץ אנשי מערכת הבטחון כאשר הם בפנסיה ועושים המון כסף ממקורות אחרים שיצמצמו להם את הפנסיה התקציבית.
        להרבה מהקצינים המשוחררים יש ערך מוסף ענק בזכות השירות שלהם, ואם הם ממשמים אותו אז יפסיקו לחלוב את המדינה במקביל.
        אם זכרוני אינו בוגד בי, שליש מתקציב הבטחון הוא פנסיות. פרה קדושה.
        האם ידעת שכשברק היה מחוץ לפוליטיקה הוא היה מרויח אלפי $ לערב (בזכות העבר הצבאי והפוליטי שלו) ועדיין מקבל את מלוא הפנסיות שלו: ראש ממשלה לשעבר, שר לשעבר, רמטכל לשעבר והשד יודע איזה עוד פנסיות.
        ישנם עשרות אלפים עם מקרים דומים, אולי לא כל כך קיצוניים, אבל עדיין אנשים שהם בעשירון העליון גם בלי הפנסיה הצבאית.

        ובמקרה, אני עשיתי צבא, בחזית הדרומית ביום כיפור. לא שזה רלוונטי.

        • אוסישקין,אתה צודק שיטפלו בהם אישית ולא בכל שאר מיסכני הקבע (ל''ת)

          טורונטו טורונטו, 10/05/09 13:02

  • 40.

    היה לנו פעם כחם יחידי שהציעה לעם ישראל צבאה קטן וכחם. (ל''ת)

    borisdo , 10/05/09 07:39

  • 39.

    פגיעה בנכי צה''ל = הפקרת פצוע בשדה הקרב (ל''ת)

    חייל, 10/05/09 07:29

  • 38.

    שיקצצו קודם כל במקבלי הפנסיות בעודם עובדים במשרות הבכירות במשק. (ל''ת)

    קיבוצניק מהדרום, 10/05/09 07:19

  • 37.

    יש להריד את הטבות מאנשי קבע!!!!!!

    מני, 10/05/09 07:16

    אוכלים נהנים על חשבונינו

  • 36.

    שני יוצאי הסיירת המהוללת עושים תרגית הסחה למתחילים- אם ברצונך להגן על

    רעמסס, 10/05/09 06:44

    היעד- עשירי ישראל חבריהם במקרה הזה, עשה הרבה רעש במקום אחר כך שתשומת הלב של הציבור תתמקד שם ולא ביעד שלהם. אבל הציבור לא מטומטם כפי שחונכו שניים אלה להאמין, והבין את התרגיל המסריח שלהם. יש במה לקצץ, ראשית אין לשלם פנסיה של 40 אלף לחודש לאלה שמרווילים יפה מאוד מכל מיני עבודות, פנסיה כשמה נועדה לאפשר חיים עם תום העבודה ולא לאפשר לאנשי הגם וגם לקנות עוד ועוד דירות לילדיהם. שנית- יש להעלות את גיל הפרישה מצה''ל, זו שערוריה שפורשים מהצבא בגיל 40-45- 50 עם פנסיה מלאה ואחר כך תופסים את המשרות הבכירות במשק. הבנתם היכן הכסף עכשיו? נא לא לצנזר בבקשה, תודה.

  • 35.

    כי נגעו לו בצעצועים, לא חס וחלילה, בגלל שיש עוני. מפלגה אבודה ! (ל''ת)

    השני מהאמצע , 10/05/09 06:41

  • 34.

    קיצור תולדות שלטון השמאל

    yaacovsh , 10/05/09 06:15

    אין להם רוב. אבל יש להם תקשורת, משפט, אקדמיה משטרה וצבא.
    אז איך שולטים?
    לפעמים גוזזים פאות וחוטפים ילדים.
    לפעמים משנים את הבחירות על ידי שינוי קולות בקלפיות הערבים
    לפעמים מפעילים עמותות נגד החוק,
    ולפעמים סתם שמים פס על מה שאמר הבוחר באמצעות שוחד.
    אבל זה לא יחזיק מעמד. העם יאמר (שוב...) את דברו.

  • 33.

    מוכן להתערב - גם אם נתניהו יגיד לא!! ברק ישאר וחצי...

    מכרים ותיקים, 10/05/09 02:50

    איזה משבר ואיזה בטיח..
    הרי אנחנו מכירים את ברק
    זוכרים את ההתבטאויות שלו על אולמרט
    במספר הזדמנויות שונות
    אם לא ככה אנחנו נעזוב אם לא אחרת אנחנו נעזוב...
    נו..? הוא עזב..?
    ומשידענו מנסיון שלא עזב.. גם לא התכוון..
    אני במקום ביבי אומר לו, לא מחזיק אותך,
    ומובטח לביבי שהוא לא יצטרך להחזיק אותו,
    כי הוא לא ילך...
    הוא רק יצא לחבר הסבר למה לא..

  • 32.

    שיקצץ בשרים ובמשרדים לפני שהוא מקצץ בביטחון! (ל''ת)

    דב פנדה , 10/05/09 02:25

  • 31.

    כרגיל מעריב מנפח את הדברים. הכל יגמר יהיה תקציב ולא משבר ולא בטיח (ל''ת)

    classicf , 10/05/09 02:18

  • 30.

    סין עדיפה על ארצות הברית

    אישון לילה, 10/05/09 02:05

    ארצות הברית בירידה חדה אסור לישראל לוותר על בריתות שכבר נמנעו בעבר בגלל ארצות הברית שאומנם סוחרת בנפשנו, אך המחיר היה נכון כאשר הם היו אמריקה . היום יש כבר כמה אמריקות לכן חייבים לשקול מחדש את הבריתות של מעצמת ישראל !

    • סין מדינה של עושק ועבדים

      Avi Ecuador, 10/05/09 05:36

      שם ב 1 דולר והמשלוח עוד מספר דולרים.
      ביגוד ועוד מוצרים הכל במחירים אפסיים, האנשים שם עבדים בחור.
      זה לא מתאים למנטליות היהודית ובטח לא לשמאלנית אצלנו.
      הייתי יכול לספר לך על החומה הסינית שמיליונים של אנשים מתו כעבדים על בניית במשך אלף שנים, הייתי יכול לספר לך שבדורנו בכפרים כאשר נולדה ילדה הרבה כפריים קברו את ביתם בכדי שיתאפשר להם להביא ילד נוסף וזה יהיה זכר מכיוון שהאחריות על ההורים הזקנים בהמשך היא על הבן שלוקח את ההורים בהמשך תחת חסותו.
      עזוב, אל תבחר ברוסים בסינים או בערבים.
      ברגע שהאור מארצות הברית יכבה חס וחלילה העולם הזה יחזור להיות חושך אחד גדול.
      תתפלל לשלומה של ארצות הברית, זה הרבה יותר לוגי מאשר לסמוך על השמאל ''שלנו'' וההזיות שהוא חי בם.

      • תרד מהעץ למציאות החיים !! צדק זה לבוהמה לא מעשי,,,,, (ל''ת)

        שושו, 10/05/09 08:24

        • ליהודים בכלל ולישראל זה עניין של לשרוד

          Avi Evuador, 10/05/09 17:48

          ובלי אמריקה עם סין או רוסיה או ערבים שמחליפים אותה כמעצמה דומיננטית, לפחות היהודים חוזרים להיות נרדפים ואנטישמיות תהיה ללא גבול.
          ישראל עם עולם בלי ארצות הברית?
          פשוט לא תתקיים כמדינה ואפילו לא כשמורת טבע לצערי!
          תתפלל לשלמה של ארצות הברית ושהיא תמשיך להיות האור של העולם בנושא דמוקרטיה למרות שגם שם אין שלמות.

    • יש דבר כזה שנקרא נאמנות והחזרת טובה (ל''ת)

      מה כבר נשאר מהבן אדם..., 10/05/09 06:03

  • 29.

    תעירו אותי כשיסתמן מאבק בין התחת של ברק ובין הכסא, עד אז תנו לי לישון. (ל''ת)

    יגאל כהן, 10/05/09 01:56

  • 28.

    לא ייתכן משבר כשברק מתכוון בכל מחיר להישאר בקואליציה. (ל''ת)

    ברק דואג לעתידו הפוליטי, 10/05/09 01:26

  • 27.

    לא ייתכן משבר כשברק מתכוון בכל מחיר להישאר בקואליציה. (ל''ת)

    ברק דואג לעתידו הפוליטי, 10/05/09 01:26

  • 26.

    העולם הכיר באחריות בעלי ההון והבנקים לקריסת הכלכלות,,,רק אצלנו לא,,,, (ל''ת)

    אצל ביבי, החלשים, ניפגעי בעלי ההון,,, הם המשלמים, 10/05/09 01:25

  • 25.

    לא ייתכן משבר כשברק מתכוון בכל מחיר להישאר בקואליציה. (ל''ת)

    ברק דואג לעתידו הפוליטי, 10/05/09 01:25

  • 24.

    למעשה תקציב הביטחון של ישראל מתועל לא נכון

    Avi Ecuador, 10/05/09 01:24

    הבעיה היא קודם כל מנטליות!
    עם צבא הרבה יותר פרימיטיבי מצה''ל חוסיין בספטמבר השחור פתר את הבעיה העמלקית בארצו.
    כאשר הולכים על צבא בזבזני שהולך ומפגיז גבעות וחמורים והולך לבנות את עמלק והולך ועובד בפינצטה ומלחמות כירורגיות שהוא לא יכול לאפשר לעמו ומסבירים לכם בשיטות העבודה שלו שזה צבא שצריך להיות של מעצמה, ישראל יום אחד תעמוד ותבין שהיא בסך הכל מדינה פצפונת עם צבא שמקבל תקציבים בסדר גודל של מעצמות אולי.
    אז נכון, יש לשמור על ישראל אבל לא ללכת על מלחמות אוויליות כמו מלחמת לבנון ומלחמת עופרת רקובה שמטוסים עולים לאוויר ומבזבזים דלק וטילים על מטרות של איזה דיונות או איזה שרץ שישראל מחפשת בנרות ומסבירה לכם שאסור לפגוע באזרחים, אם מפגיזים את נהריה אז מחריבים את דמשק ובירות וכל התשתית הכלכלית שלהם ויפסיקו לירות עלינו מאוד מהר, אני מבטיח לכם...
    איך חוסיין בספטמבר השחור עבד לפי השיטות החסכניות שלו ללא מירכאות?
    עלה על הכפרים שלהם בטנקים והבריח אותם ו''הסביר'' להם בשיטות שהם מבינים שהוא ישלח את כולם לאלף עזאזל וראו זה פלא?! היו לו ולעמלק פחות אבדות מאשר לשמאלנים ליהודים ועמלקיים ביחד והוא פתר את הבעיה שלו לשנים ובתקציב זול, השכיל גם להכיל את אחריותנו על הזבל שהשאיר לנו ביהודה ושומרון.
    אז באמת ברק, אתה אומנם מצפה ללוויינם ולמטוסים ולטכנולוגיה אבל היא לא מנוצלת נכון, צבא בזבזני במלחמותיו האבסורדיות שמפעיל כוח אש גדול במקום להגיב כשפוגעים בתושבים על ידי התראה וחלוקת עזה ל3 איזורים, התרעה מחיקתה שרפתה וחרישתה.
    הולכים עושים ''שלום'' אבסורדי וניקלה עם מדינות שניסו להשמיד את ישראל, מחלקים להם מתנות ואלה שם מקבלים את כל שישראל השיגה בדם בחינם, אפילו לא דורשים את הכסף לפינוי המתנחלים מהגויים, אפילו לא דורשים פיצויים.
    לא יכלו לדרוש ממצריים 40000 מיליארד דולר תמורת השלום והחזרת סיני וגרוש ימית? כנ''ל לגבי סוריה ועמלק ולדרוש מהם פיצויים של 80000 אלף מיליארד דולר מכל אחד אם מחזירים להם שטחים.
    אני לא מבין את ברק ואלה ההזויים כמותו שאת כל הנטל הולכים לדרוש מהעם ואלה הגויים בני העוולה שמנסים להשמידנו מהם רק מצפים למילה טובה ולתת להם מתנות כשהם למעשה לא מוותרים על כלום.
    בשיטה הזאת שישראל הולכת, סליחה, מתדרדרת הייתי מציע לתת את כבשת הרש במתנה לארצות הברית על משקל משפט המלך שלמה ולקבל אזרחות אמריקאית, את הנשק של צה''ל שיתנו לעזאזל ושהאמריקאים יאכלו אותו מצידי, שישלחו צבא אמריקאי או יגיסו חלק מהיהודים והשמאלנים בארץ איתם לצבא אמריקאי.
    מי צריך את צה''ל בשיטה המטומטמת הזאת?

  • 23.

    ברק לא ינוח ולא ישקוט עד שהוא יהיה ראש ממשלה,ולעזאזל עם המדינה

    Swedish Josh , 10/05/09 01:24

    זה לא משנה מי ניצח בבחירות, זה לא משנה מה הציעו לו לקואליציה או האם זה רצון הבוחרים שלו
    אהוד ברק חושב שהוא עוד בסיירת ויש לו משימה! להיות ראש ממשלה על אפם וחמתם של אזרחי מדינת ישראל שבאווילותם חשבו שפה זה דמוקרטיה!

    הוא ימשיך לעשות בלאגן, יערער על כל החלטה ויצור משבר אחרי קרע רק בשביל להביא אותנו לעוד בחירות מוקדמות.
    ואם בדרך המדינה תתדרדר עוד כמה מטרים לכיוון התהום? אז מעולה! ככה הוא יראה יותר גיבור כשהוא יפרוץ בשאגת "דאוס אקס מכינה" ויחוש להצלתנו.

    חתיכת נאד.

    • ביבי חיפש להיות מחושק עם השמאל

      Avi Ecuador, 10/05/09 01:47

      ברק יחתור תחתו, ברק בזבזן, תנו לו כסף להקים את עמלק ןאולי אפילו ימצא לכם את איראן למלחמה.
      תסלחו לי, ברק מברבר ומסכן את עם ישראל.
      הוא סכנה קיומית עם הממשלה הזאת.

  • 22.

    אם ברק יעזוב את הממשלה,,, אני ארקוד ערומה בכיכר העיר,,, (ל''ת)

    קירקס ביביברק יצא לדרך, 10/05/09 01:23

  • 21.

    הקוברות מסיירת מטכ''ל השטלתו על המדינה. כך נראה קן הנחשים,ברק,ביבי בוגי

    טורונטו טורונטו, 10/05/09 01:22

    מופז,ליפקין, וילנאי,דיכטר, ועוד כמה גנרלים סנה,טפואד,דוברי צה''ל למיניהם, עזרא, חסון, ליבני, אם אלו אתם רוצים לנהל מדינה????? ממש הצחקתם אותי! הבעיה שגם אחמד, מוסטפה זחאלקה, טיבי ועוד צוחקים. אולי תחליפו את שיטת הבחירות ואנחנו נחליט את מי אנו רוצים????????

  • 20.

    מבוא לפופוליזם בסיסי ע''י פרופ' אהוד ברק

    רועי, 10/05/09 01:17

    אהוד ברק מנסה להפחיד אותנו כך שלא נקצץ בתקציב הבטחון, קל לו יותר: הוא לא חייב לפרט מה הם האיומים. הוא יודע שתמיד תקציב הבטחון יראה כחשוב ביותר, במיוחד במדינה שמרבית מנהיגיה ונבחריה הם יוצאי צבא בדרגות גבוהות. די לשמוע על תנאי הפנסיה והשירות של קציני צה''ל הבכירים, כדי להבין שיש הרבה שומן לקצץ ממנו. פשוט אין בעל בית, לאף אחד לא אכפת מבזבוזים ואף אחד לא יושב לרעהו על הראש. תקציב החינוך ותקציבי הרווחה פשוט קוצצו עד שכבר בשלב הזה מגיעים ל''בשר החי''. הגיע תורו של תקציב הבטחון.

  • 19.

    ובשנים האחרונות קיבלנו ביטחון ?? מספיק לדבר שטויות (ל''ת)

    -, 10/05/09 01:02

  • 18.

    הוא יו''ר מפלגת העבודה ? או יו''ר צה''ל ? לא ברור , פשוט לא ברור, ברור ?? (ל''ת)

    חחחח, 10/05/09 01:02

  • 17.

    אין שום קשר בין ביטחון לפנסיה ותנאי משרתי הקבע והבזבזת בצבא. (ל''ת)

    משלם המסים, 10/05/09 01:01

  • 16.

    כרגיל , המנטרה הזו שחוזרת על עצמה מפי ברק. (ל''ת)

    כ, 10/05/09 01:00

  • 15.

    קירקס ברק-נתניהו ,,, לא קונים ''משבר'' עלאק. (ל''ת)

    ברק לא יעזוב, ביבי לא יעזיב,,, חרטה ברטה,,,, 10/05/09 00:57

  • 14.

    יש פתרון אל ייאוש

    מיכאל הכהן, 10/05/09 00:41

    טפלו כפי שעשה אביכם אברהם בלהים אחרים
    אלהי ממון
    נפצו אותט את כל הטייקונים ואז יהייה כסף לכווווולם
    ליתר פרטים כנסו לאתר הכהנים
    http://hacohen.goop.co.il

  • 13.

    לקצץ בשומנים של הביטחון

    משתתף במשלחת צה''ל לפולין, 10/05/09 00:38

    תפסיקו לשלוח טבחים ונגדים למשלחות לפולין במסע דילוגים הזוי של 5 מחנות השמדה ב-5 ימים כדי ''לזעזע'' אותם ושיחתמו קבע.הדרכה ברמה של חטיבת ביניים, טקסים פאתטיים. בזבוז נוראי וחסר תועלת.

  • 12.

    חזון אחרית הימים מתחיל,מוכנים? (ל''ת)

    כול העולם נושא עיניים לישראל, 10/05/09 00:31

  • 11.

    חזון אחרית הימים ממשלה שלימה עומדת למשפט אלוהים (ל''ת)

    כול העולם נושא עיניים לישראל, 10/05/09 00:30

  • 10.

    ביבי, תגיד כבר את 4 המלים

    מושון מחולון, 10/05/09 00:20

    תגיד כבר ''2 מדינות ל2 עמים''.
    אתה יודע שזה מה שיהיה בסופו של דבר, אין מה לעשות.
    ברגע שתגיד את זה, תוכל להעיף את מפלגת העבודה המפולגת מהממשלה (זה נראה לך הגיוני לתת 7 תפקידים לחלקיק מפלגה של 8 חברי כנסת?)
    ולהכניס את קדימה במקומם.
    מספיק כבר עם בלבולי הביצים של הימין, אתה יודע יפה מאוד שאין דבר כזה באמת גוש ימין, והוכחת את זה לבד.

  • 9.

    ברק צודק כאשר להב מונחת החרב על גרוננו הביטחון מעל לוכל (ל''ת)

    אריק, 10/05/09 00:14

  • 8.

    באמת?

    לובנגולו, 10/05/09 00:13

    ברק לא יוותר על הכסא אפילו אם יקצצו את כל הביטחון העיקר שישאר לו המשרד

  • 7.

    בגלל המיליארדים שנותנת ממשלת נתניהו למזיקים החרדים מקצצים לכולם.... (ל''ת)

    בגגל ההסכמים הקואליציונים עם החרדים, 10/05/09 00:11

  • 6.

    ב''עופרת יצוקה'' ברק זרק מליונים להשפיע על הבוחר,והיום הוא מתנגד לחיסכון (ל''ת)

    רחלה מאשדוד, 10/05/09 00:10

    • וגם במלחמהה הזו נכשל.

      השני מהאמצע , 10/05/09 06:56

      צה"ל נלחם נגד מיליציה סוג ב לכודה בתא שטח חסר עומק ונכשל בשל חוסר נחישות של הדרג המדיני.

  • 5.

    ברק ''עושה שרירים'' להרשים את מתנגדיו שלא יפרשו מהעבודה, (ל''ת)

    בצלאל, 10/05/09 00:08

    • בצלאל מעבר לפוליטיקה,האם נחזור על משגי העבר ?אי מוכנות צה''ל,ימחים ריקי

      נתן.ש מעלות., 10/05/09 08:07

      מקוה אכן שביבי מבין את גודל האחריות בנושא רגיש זה.

  • 4.

    משבר קואולציוני מתקרב או משאלת לב של התקשורת ? (ל''ת)

    דקל ב , 10/05/09 00:08

  • 3.

    ישששששש בחירות עוד פעם ,איזה כיף יום חופש מהעבודה !!!!

    dudu740 , 10/05/09 00:06

    איך אפשר לנהל ככה מדינה תגידו לי ?!

  • 2.

    ברק בסוף יתקפל, באחריות. (ל''ת)

    שימי, 10/05/09 00:01

  • 1.

    יכולה ועד איך יכולה וצריכה לקצץ בשומנים של הבטחון

    רבק, 09/05/09 23:55

    נתניהו - שחרר את בקר מהממשלה, הוא פשוט מנותק ואם יעזוב לא יהיה לו לאן לככת מלבד , לאיבוד. אם תראה את המשכורות והפנסייה של הקבע תגלה שהם חיים בסרט, עם כל הצער בדברים שאני הולך להגיד הצבא בשני המלחמות לא הביא תוצאות לעומת התקציב שהוא מקבל וכמו בכדורגל, משלא מביא תוצאות צריך להשקיע בו פחות בכדי שילמד להשיג תוצאות טובות יותר, הציבור כבר לא כל כך מכבד את משרתי הקבע וזה הזמן לקצץ בו בכדי שיחזור למשנדרש ממנו. החינוך והמבוגרים צריכם לקבל את הכסף ממנו ירדבביטחון!

    • i love mr barak.....obbbaaaamma (ל''ת)

      johny, 10/05/09 06:17