כנראה חלק מהממצאים של חיזבללה הוא בעיקר להציג הצלחות ליפני הבחירות הקרובות דבר אשר כל מטרתו היא למנף את מפלגתו.סביר גם שאשפי התעמולה החליטו לצבור תפיסות במשך הזמן ולהגיש את המנה כאשר היא גדושה ועמוסה על מנת למקסם את השפעתה התעמולתית של הידיעה. מצד שני נשאלת השאלה היא העם אופן הפעלת הרשתות היא נכונה. למשל לגייס סוכן אחד והוא יגייס את שאר חברי הרשת או לגייס בעצמנו את כל הסוכנים דבר שכנראה פחות סביר מבחינת זמן עלויות ואפקטיביות. אולי שיטת הסנבייץ' יכולה להיות קצת יותר אפקטיבית. מצד אחד להפעיל יותר רשתות שיהיו קטנות יותר, דבר שיצור מידור טוב יותר וימנע נפילתה של כל הרשת.
ואפילו לגייס בשמם של ארגונים אחרים.
אבל כנראה שבלבנון ישנה חשיבות גדולה יותר לכמות המידע מאשר לאיכותו.