• 31.

    לרצוח את כל המחבלים הארורים לאלתר ולספסיק כבר להגן עליהם!!! (ל''ת)

    אנחנו מדינה של הומואים!!!!, 08/05/09 14:23

  • 30.

    האשמים האמיתיים במותו הם צה''ל והממשלה

    זאב, 07/05/09 19:47

    משתתף בצער המשפחה הפחד כי זה יקרה גם לבני החייל מדיר שינה מעניי
    האשמים האמיתיים במותו הם צה''ל והממשלה
    עם ההוראות שאסור לפתוח באש
    אם ההוראה היתה לפתוח באש לכל מי שמתקרב ובודאי מתקיף את חיילי צה''ל המשפחה שהיתה בוכה היום היא משפחתו של הנבל שהסית ולא משפחתו של חייל צה''ל
    די לרחמנות עד מתי יש גבול לרפיון הידיים

    • זה מראה שהחלפנו ממשלה,אבל החלפנו כלומניקים בכלומניקים הישנים.

      הרמה בכנסת נמוכה ביותר, 08/05/09 08:57

      כך ששום החלפה מתוך הכנסת לא תוכל לעשות את העבודה.אלה אנשים חסרי בינה(שלא מבינים איך צריך להתנהל)וחסרי אופי(שלא מסוגלים לעמוד מול הדרישות של מנהיגים אנטישמים זרים מהעולם הנוצרי שהוא העולם המערבי)

  • 29.

    להכניס לצה"ל משמעת, ולהוציא מצה"ל את "טוהר הנשק". לא חבל על הבחורים? (ל''ת)

    Yossi V , 07/05/09 17:42

  • 28.

    מדוע מגיעים למצב של עימותים פיזיים? לירות ע"מ להרוג! (ל''ת)

    Yossi V , 07/05/09 17:25

  • 27.

    תדע כל אם עבריה: שמירה על ''טוהר הנשק'' עלולה להפוך אותה לאם שכולה... (ל''ת)

    הקורא בין השורות, 07/05/09 16:59

  • 26.

    אונ' ביר זית ?

    south, 07/05/09 16:12

    זוכרים את אניס צפורי, סטודנט בן 20 לתקשורת באוניברסיטת ביר-זית ברמאללה ?

    החשוד המרכזי -ישראלי חבר גיהאד שתכנן לפגוע בדמויות מפתח בישראל .

    כנראה שזה מה שחפשו צהל בביר זית

  • 25.

    מחפשים אשמים

    נועה, 07/05/09 16:04

    העיקר -הטחת האשמה בביבי/הכפר/הערבים/השמאלנים
    ואחותם
    המקרה עדיין בחקירה כמו שכתוב יתכן ש''החייל נהרג מפליטת כדור של עצמו או של חברו לפלוגה או שנהרג מאש עוינת של מחבל'' - משמע יתכן ונהרג מאש כוחותינו בשוגג .
    לא שזה לרגע מקל על כאב המשפחה

    אבל יכולה להיות כמו אנחת רווחה שלא מדובר בתסיסתה של אינתיפדה שלישית .

    כצפוי מישראלים חמי מזג במקום לראות את התמונה הגדולה מפחדים להודות באשמה כולנו אשמים כאחד .

    תנחומיי למשפחה .

  • 24.

    אין מילים

    נתי, 07/05/09 15:40

    כואב כואב ועוד כואב ,באוטובוס אדם יודע מתי הוא צריך לרדת ,בחיים האלה נשאר רק לזעוק ולהיתחננן שלא נלקח תרם זמנינו,[תנחומי לאבלים] ושלא נראה שוב צער לעולם

  • 23.

    צבא מטומטם! מוות מיותר! מה אתם נכנסים לעימותים איתם? תירו על מנת להרוג (ל''ת)

    נעמן, שפוי , 07/05/09 15:12

    • החייל נהרג במהלך "עימותים" של הפלסתינים עם צה"ל. אתם קלטתם??= בלעין2 (ל''ת)

      נעמן, שפוי , 07/05/09 15:13

  • 22.

    More lies , more chutzpa of Arab neo-historians

    HaMashkif , 07/05/09 14:24

    Mr. “Shocher Shalom” (shalom my foot) in thread No. 3 is saying that the Arabs
    who live in the land of Israel are actually “descends of Jews who converted to Islam in the sixth century”. First of all, Islam didn’t come up until the seventh century, but let’s call it an innocent error. But more important: Jews were slaughtered by Mohammad’s terrorists in Medina because they didn’t want to convert. The grand-grand-grand – grand father of Ra”Shi, an old man, was stuck to a wall with nails until he died, because he wouldn’t convert. So this “historian” has the chutzpah to tell us that all the Jews in Eretz Israel converted to Islam? What’s next? Soon they will tell us that Jesus was Palestinian.
    The root of the evil is in Islam itself. The Koran is telling us that the Jews “changed” the Holy Books. We lied. Ishmael was the favorite son, not Isaac. Abraham went to Mecca first, not to Eretz Canaan. It all began then, by their crazy “prophet” whom Ram"Bam called the “mad man” and it has continued until these days

    • Error correction

      HaMashkif , 07/05/09 14:28

      Should be “descendants of Jews” , not “descends of Jews”

  • 21.

    אלוהים לא נוקם

    שי, 07/05/09 13:53

    צר לי מאוד על החייל שנהרג,יהי זכרו ברוך,
    אבל אלוהים לא נוקם,אלוהים זו אהבה טהורה.
    בני האדם אלה שנוקמים.
    הנקמה מלשון נמק.זאת אומרת הנוקם גורם לעצמו נמק.

    • כדאי לך לפתוח ספר תהילים פרק קמ"ט ו-צ"ד ולראות האם אלוקים נוקם או לא

      איתן2 , 07/05/09 14:42

      לא יודע מי אמר לך את הקשקוש הזה, אבל זו ממש נצרות (וגם הם רק אומרים את זה ולא מיישמים). וממש לא מדובר פה על נקמה ילדותית וקטנונית.

    • נקמה זה מלשון נקם, לא נמק...יש לך דיסלקציה? חוצמזה, אלוהים נוקם. שמעת

      Yossi V , 07/05/09 18:45

      נקמה זה מלשון נקם, לא נמק...יש לך דיסלקציה? חוצמזה, אלוהים
      נוקם. שמעת פעם על התנ"ך? מה שאסור, זה ליהודי לנקום ביהודי, כנאמר: "לא תיקום ולא תיטור את בני עמך. ואהבת לרעך כמוך. אני השם"
      תסתכל בפרק ט"ו פסוק י"ח בספר ויקרא. פרשת קדושים.

  • 20.

    דוכיפת אוגוסט 1992

    בוגר הגדוד, 07/05/09 13:53

    יהי זיכרו ברוך.
    תנחומים למשפחתו ולאחיו החיילים


    חזיזה לנצח

  • 19.

    חבל על כל טיפת דם

    דרוזי תותח, 07/05/09 13:19

    שתי מדינות לשני עמים
    חבל על כלהצעירים האלה משני הצדדים

    קיצוניים מפה ומשם שבו בצד השנאה אוכלת אתכם ומבעירה את האזור

    • הנה הסרט שהתשקורת מאכילה אותנו- "שתי מדינות לשני עמים"

      איתן2 , 07/05/09 14:46

      מתי תצאו כבר מהסרט הזה. הערבים רוצים להעיף אותנו לכל הרוחות, הוויכוח ביניהם הוא רק טקטי.

  • 18.

    חבל על כל טיפת דם

    דרוזי תותח, 07/05/09 13:13

    שתי מדינות לשני עמים
    חבל על כלהצעירים האלה משני הצדדים

    קיצוניים מפה ומשם שבו בצד השנאה אוכלת אתכם ומבעירה את האזור

    • כבר דיברנו על זה לפני 40 שנה, הבולשיט הזה לא יקרה (ל''ת)

      ושנינו יודעים שאין לנו פרטנר אמיתי אלא רוצח פשיסטי, 08/05/09 14:24

  • 17.

    יהי זכרו ברוך...הצבא נוהג בעדינות יתר בגלל השמאל ההזוי (ל''ת)

    herzi33 , 07/05/09 13:11

    • נכון!!! (ל''ת)

      יוסי, 08/05/09 14:25

  • 16.

    ישראלים לכו הביתה. (ל''ת)

    מלח בעיניים, 07/05/09 12:59

  • 15.

    יהי זכרו ברוך, ה' ינקום דמו במהרה בימינו ונאמר אמן.. (ל''ת)

    לא אמרתי כלום , 07/05/09 12:08

    • אמן ואמן (ל''ת)

      אמרת הרבה!!, 08/05/09 14:25

  • 14.

    כבר היו פיגועים בעבר בביר זית במיוחד בגשר.

    ירון, 07/05/09 11:38

    כמו הירי על האוטובוס שרצח את המורה מנווה צוף - חלמיש.

  • 13.

    ה' ינקום דמו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מעין, 07/05/09 10:32

    • אל היהודים מלא נקמות

      Yossi Rumyal, 07/05/09 11:06

      חבל רק שזה אומר שהקדוש ברוך הוא וברוך שמו צריך להתנקם בחייל היהודי הכשר שירה בו בשוגג.

      אני בטוח שאלוהים יתפנה לזה מייד אחרי שהוא יגמור לנקום את דמם של שש מיליון קורבנות השואה.

      • ליוסי,סליחה,אבל הציניות הזו מיותרת כאן.. (ל''ת)

        אריה, 07/05/09 11:26

        • סליחה אריה על חוסר הטעם הטוב

          Yossi Rumyal, 07/05/09 11:46

          אבל יש לי סף רגישות מאוד נמוך לפנאטיות דתית. לא מוצא חן - לא נורא.

      • גם אם מאש כוחותנו האשמה על המתפרעים בביר זית! (ל''ת)

        ירון, 07/05/09 11:35

      • שעושה השוואות לשואה??

        עוד פעם קשקשן, 07/05/09 11:37

        מה באת להגיד, שכמו שכאן החייל נורה בשוגג מאש כוחותינו (וכרגע זאת לא המסקנה...), ככה גם בדינו את השואה?
        אדון יקר, אתה נשמע הזוי...

        • שמע אם אתה לא מבין דברים פשוטים, אל תגיב

          Yossi Rumyal, 07/05/09 11:49

          אתה לא חייב להביך את עצמך עם ההיסטריה.

          • לא זוכר ששאלתי

            אם להגיב או לא, 07/05/09 12:20

            אבל מי שיש לו סף רגישות למשהו(ולא משנה למה) - זה אתה ידידי.
            אני אישית מעדיף אנשים עם סף סובלנות או רגישות גבוה, אבל זאת כנראה בעיה שלי.
            את השימוש בשואה אני לא ממש אוהב ולא משנה לאיזה כיוון פוליטי, זה לא נראה לי שייך, בטח לא כאשר חייל נהרג.

      • הקדוש ברוך הוא זועם על עמו כי חמסו את הארץ והפכו למרצחים!!

        שוחר שלום , 07/05/09 11:47

        הקדוש ברוך הוא זועם על עמו כי חמסו את הארץ והפכו למרצחים!!

        • שלום לך שליחו של הקדוש ברוך הוא

          ''שוחר שלום''?, 07/05/09 12:22

          אני מבין שאתה יודע כול כוונה שלו, אולי תשאל אותו בשבילי למה אנשים כאן שונאים כול כך אחד את השני לפני שהם מפנים חצים כלפי האויב?
          על הדרך קח את הכדור האדום ושתה כוס מים...

          • גם הנביאים לא היו שליחים של הקדוש ב.ה. הם היו חכמים יותר

            שוחר שלום , 07/05/09 12:52

            גם הנביאים לא היו שליחים של הקדוש ב.ה. הם היו חכמים יותר וראו כיצד בני ישראל הולכים בדרך הלא נכונה.......ומה קורה היום?? האם לרצוח אנשים בדם קר זה מעשה מכובד?? לצערי בישרל כן!!

            • עכשיו גם היית בתקופת הנביאים?

              ''שוחר שלום''?, 07/05/09 13:21

              וראית מה הם עשו וכיצד?
              איך הגעת לשם, במכונת זמן?
              מי סיפר לך מי היה חכם ומי לא ועל מה ולמה הנביאים התנבאו איך שהם התנבאו?
              רצח בדם קר?
              לך למשפחות הפשע והחיילים שלהם ותגמול אותם מזה, ואחרי זה תגיע לשאר העם בקלות...

        • ה''שלום'' הוא מפלטו האחרון של הנבל... (ל''ת)

          xx, 07/05/09 17:04

  • 12.

    האשמה רובצת על גבו של הרמטכ''ל אשכנזי

    אזרח ישראלי (אי), 07/05/09 10:19

    בעבר, באירועים טרגיים כאלו, היה מקובל בצה''ל, לחקור את הדרג הפיקודי, הכי בכיר, לוודא שלא נעשו שגיאות ברמה של הדרג הפיקודי הכי בכיר.

    מאז שאולמרט פרץ/ברק בחרו את גבי אשכנזי לתפקיד רמטכ''ל, לצערנו, קרו יותר מידי מקרים טרגיים, של ירי כוחותינו על כוחותינו, עם קורבנות רבים.

    כל מי ששירת בצה''ל, יודע, שהמפקד הוא זה שמשרה את האווירה בקרב החיילים בצבא.

    תמיד צה''ל ידע להנחות את החיילים בנהלי פתיחה באש, באופן כזה, שחייבים לבצע ווידוי שאכן לא יקרה ירי טרגי, של כוחותינו על כוחותינו.

    אירוע יחיד הוא ''מקרה''.
    שני אירועים הם ''צירוף מקרים''.
    שלושה אירועים ומעלה, בצפיפות זמן שכזו, הם כבר ''תופעה''.

    אין מנוס מהמסקנה, שבצה''ל יש אווירה של חוסר זהירות שלא יהיה ירי טרגי של כוחותינו על כוחותינו.

    לא ה-ש''ג אשם, אלא, המפקד.
    משמע, הרמטכ''ל גבי אשכנזי, חייב ללכת הבייתה.

    • רואים שאין לך מושג על מה אתה מבלבל את השכל

      Yossir , 07/05/09 11:32

      אשכנזי הוא הרמטכל הכי טוב שהיה בצה"ל

      • אתה כנראה לא רואה ולא שומע

        אזרח ישראלי (אי), 07/05/09 12:42

        רואים מייד, שיש אנשים שלא רוצים לראות ולשמוע !!!

        זה לא המקרה הראשון ולא השני, לצערנו, מתחילת כהונתו של אשכנזי, שיש ירי טרגי של כוחותינו על כוחותינו.

        זה תפקידו של מפקד, למנוע מצבים טרגיים כאלו.

        לאחר יותר מידי מקרים כאלו, של ירי כוחותינו על כוחותינו, אי אפשר יותר לעצום את העיניים, ולדקלם קישקוש ש-''שיש לנו רמטכ''ל טוב...''.

        כבר ראינו מה טיבו של הרמטכ''ל הקודם, שהלך להמר בבורסה, במקום לנהל מלחמה.

    • אתה יודע כמה כוחותינו על כוחותינו היה במלחמת של''ג?

      אבי גולדמן, 07/05/09 14:21

      בערך שליש מההרוגים היו מזה, אז אל תבלבל, זה דבר שמה לעשות- אי אפשר להימנע ממנו לחלוטין, ובטח שזה לא קשור לרמטכ''ל, זה קשור לנהלי לחימה כלליים שלא נקבעים בידי רמטכ''ל מסוים.

      • שתי הרעות החולות בצה''ל

        אזרח ישראלי (אי), 07/05/09 22:12

        רעה חולה ראשונה,
        אותם המפקדים החובבנים של שיטת ה-''סמוך עלי...''.
        מלחמות צה''ל רוויות במקרים של מפקדים כמו אריק שרון, במלחמת יום הכיפורים, שעיקר דאגתו הייתה כיצד להתפרסם ולנצח ב''מלחמות הגנרלים''.

        רעה חולה שנייה,
        המוסר המזויף מאז הקמתו של צה''ל, צה''ל שבוי בעקרונות הזויים ובלתי מוסריים של השמאל, בניגוד מוחלט לערכי היהדות, שמצווה עלינו להרוג את האוייב לפני שהאוייב יפגע בנו, בפרט כאשר מדובר באוייב חסר אנושיות כמו הערבים.

        רוב האירועים הטרגיים של ירי כוחותינו על כוחותינו, נבעו מרשלנות פושעת שנגרמה עקב שתי הרעות החולות שפורטו לעיל.

        כל מי שמנסה לטייח את העובדות הללו, רוצה בהמשך האירועים הטרגיים האלו.

  • 11.

    כואב הלב, רק בזכות גיבורים כמוהו אנחנו חיים פה (ל''ת)

    maximum3 , 07/05/09 10:02

  • 10.

    החמאס מישתלט על יהודה ושומרון (ל''ת)

    פקק תנועה , 07/05/09 10:02

    • ולא ירחק היום ויערך מי בצע ביהודה ושומרון נוסת רצועת עזה (ל''ת)

      פקק תנועה , 07/05/09 10:03

      • מבצע ביהודה ושומרון ימיט עלינו אסון נורא!!

        שוחר שלום , 07/05/09 10:17

        מבצע ביהודה ושומרון ימיט עלינו אסון נורא!!
        לא לשכוח כי עזה הייתה מנותקת לחלוטים מהעולם ומהעיתונאים וצה"ל יכול היה לבצע פשעי מלחמה איומים ללא אפשרות של תגובה מבצעית או פוליטית!!
        השתגעת?? הפצצות בגדה יחזרו עלינו כמו בומרנג

        • קראתי את שכתבת אבל במקום "שוחר שלום" שמתי

          lili_lili , 07/05/09 10:26

          "מחבל טרוריסט" ותראה איך זה מתאים בדיוק למה
          שהזבלים האלא אומרים.
          אני לא יודע אם אתה ערבי,ערבי טירוריסט,או מחבל מזוהם,בכל מקרה גם את השמאל ההזוי מסוגך אני מכניס לתוך המשוואה של השמות שציינתי.
          בקיצור הכח טוב שתלך לחפש מי ינענע אותך יחתיכת זבל,ביום בו נופל חייל צה"ל זבל כמוך מעיז להרים את ראשו ולקשקש.

          • מתלהם שוטה ושתוי, אתה לא מכבד את תנאי האתר, מקלל ומזבל את הפה, חבל

            שוחר שלום , 07/05/09 10:54

            מתלהם שוטה ושתוי, אתה לא מכבד את תנאי האתר, מקלל ומזבל את הפה.
            אני לא ערבי, ולא טרוריסט ואין לך זכות לקלל אותי...יא חתיכת זבל מטומטם!!

            • אז "יא חתיכת זבל מטומטם" זה בכפוף לתקנון האתר?

              פנדה , 07/05/09 13:15

              תראה איך קפצת פתאום, מעניין שלרוצחי ילדים יש לך סבלנות וסובלנות אין קץ, אבל מי שתוהה, ובצדק, האם ייתכן שאתה טרוריסט ערבי, אתה ישר מקלל ומגדף... האם זה בגלל שהוא יהודי? ואין זה מוכיח בדיוק את טענותיו, שאתה כבר עברת צד והיום אתה יותר קרוב רוחנית לרוצחי החמאס?

        • Only a second Nakba will save Israel

          HaMashkif , 07/05/09 14:43

          The Arabs understand only force. If not force, then more brutal force. Their leaders know that. Look at Al Hamma, Black September, and Iraq's Saddam Hussein. Sooner or later the Second Nakba will come because the Arabs' quest for death and blood is so strong, and the Jews' quest for life is just as strong. These two will have their final clash and this time the Jews will be smarter.

  • 9.

    עוד ממיטב הנוער של הציונות הדתית. (ל''ת)

    עצוב, 07/05/09 09:55

  • 8.

    אני מדוכיפת נובומבר 95...תהיו חזקים!!! (ל''ת)

    אודי, 07/05/09 09:46

  • 7.

    מה אתם מחפשים בביר זית? הניחו להם! (ל''ת)

    ., 07/05/09 09:43

    • מה אתם מחפשים בא''י הניחו לנו! (ל''ת)

      אני, 07/05/09 10:47

    • אתה כנראה אוהב פיגועים- אחרת אין לי הסבר לאמירה כזו

      איתן2 , 07/05/09 14:27

      הניחו להם- הניחו להם לייצר שוב נשק ולשקם את כל מערכת הטרור שהושתקה כמעט לגמרי מאז חומת מגן. תפסיקו להפריע להם כל הזמן!

  • 6.

    החייל הראשון של ביבי

    עומר, 07/05/09 09:37

    ולא האחרון
    רציתם ביבי? תקבלו אותו היטב

    • אידיוט. חייל נפל היום וכל מה שאכפת לך זה ביבי?

      פנדה , 07/05/09 10:09

      השנאה שלכם העבירה אותכם על דעתכם.

    • זאת אולי הערה הכי מטומטמת ששמעתי בחיי... (ל''ת)

      אודי, 07/05/09 10:21

    • לא רק אידיוט גם לא חכם

      ניסים, 07/05/09 10:25

      גם אויל מחריש לחכם ייחשב

  • 5.

    מ"אש כוחותינו" הופך שגור מדי או שחייבים "הסכם שלום"

    חתולה בהלם , 07/05/09 09:30

    ועל כן נכפה על הפלסטינאים עד שיקבלו מדינה משלהם ויוכלו להרוג בנו יותר טוב...

  • 4.

    גבולותיה של ארץ ישראל ימשיכו אותנו עד קצוותם, בין אם נרצה בזה או לא

    אם תרצו, וגם אם לא, 07/05/09 09:27

    זוהי טיבה של נבואת א-ל כאשר היא מתגשמת אם רוצים בה אם לא!

  • 3.

    ברור שמאש כוחותינו נפגע החייל, כפי שידוע אין נשק בביר זית לפלסטינאים

    שוחר שלום , 07/05/09 09:27

    ברור שמאש כוחותינו נפגע החייל, כפי שידוע אין נשק בביר זית לפלסטינאים!!
    עבור תןשב ביר זית שנתפס עם נשק (אפילו עם רוגטקה) זה מעצר, מאסר, השפלה ומכות.
    ביר זית הוא כפר שליו שתושביו סובלים מטרור כבד הן מצד מג"ב והן מצד המתנחלים, אבל מזלם שצה"ל מבולבל ויורה אחד על השני.....חבל לי על החייל שנהרג בגלל טעויות כה איומות, תנחומים למשפחה

    • תתביש

      המגיב, 07/05/09 09:52

      אתה לא מתבייש לכתוב ''מזלם שצהל יורה אחד על השני''. אני מאחל לך שיהיה לך ''טוב'' כמו למשפחת החייל.

      • הם בצד השני, ביש מזל שלנו - שימחה בלב שלהם, ככה זה!! (ל''ת)

        שוחר שלום , 07/05/09 10:56

        • ''שוחר שלום''???

          לא מבין אותך, 07/05/09 11:32

          וואללה כשנהרגים ערבים, אני לא שמח, אבל אין ספק שאצלם זה אחרת, מעניין איך אצלך חביבי...

          • אני נגד אלימות, רצח והשמדת עם, בכל האומות, גם בישראל ארץ מולדתי

            שוחר שלום , 07/05/09 11:50

            אני נגד אלימות, רצח והשמדת עם, בכל האומות, גם בישראל ארץ מולדתי.
            לצערי נהרגים אנשים חפים מפשע בגלל שילטון מאוס.
            זה קרה גם באירופה בשנות הארבעים

            • בטח אם היית שם היית גם אז רוקד על הגגות

              פנדה , 07/05/09 13:17

              אה, סליחה, אם אתה באמת יהודי (מה שקשה להאמין) אז כמה שהיית אומר שאתה אוהב את הנאצים עדיין היו שולחים אותך לתאי הגזים. חבל שאתה לא מבין שעם האיסלאם הפאשיסטי זה בדיוק אותו דבר, וזה שאתה תומך ומעודד אותם לא יעמוד לזכותך ביום הדין שאותו אתה משתדל לקרב.

    • בטח. גם את כל הפיגועים אנחנו עשינו לעצמנו.

      מיכל, 07/05/09 09:54

      שוחרי שלום כמוך יובילו אותנו לאבדון.

      • את הפיגועים לא עשינו בעצמינו, הם גם לא זרקו פצצות עליהם!!

        שוחר שלום , 07/05/09 11:12

        את הפיגועים לא עשינו בעצמינו, הם גם לא זרקו פצצות עליהם!!
        הם גם לא הרגו נשים וטף מתוכם, הם גם לא הקימו את המחסומים וכדומה

        • את הוורוד או האדום?

          איזה כדור לקחת יא חביבי?, 07/05/09 11:43

          יא חביבי, אתה הזוי, נשים וטף הרגו אנשי פת''ח חמא''ס ודומיהם גם מקרב האוכלוסיה היהודית בפיגועים וגם מקרב האוכלוסיה הפלש'.
          על מה שאמרת ראוי להמשיך - ''והם גם באו לפה בימי אברהם אבינו לגור בארץ, יחד עם 12 השבטים וכבשו את הארץ עם יהושע בין נון בימי עזרא ונחמיה'', עזוב, כך כדור, שתה כוס מים ותירגע...

          • אתה טועה, חברי המלומד, בדיקות די,אן,איי הוכיחו

            שוחר שלום , 07/05/09 11:54

            אתה טועה, חברי המלומד, בדיקות די,אן,איי הוכיחו שהפלסטינאים הרבה יותר קרובים לדוד המלך מאשר אתה ואני, הם היהודים שבמאה השישית עברו לאיסלם...זה בדוק!!

        • בטח שהם הרגו נשים וטף מתוכם

          פנדה , 07/05/09 13:18

          למעשה, רוב ההרוגים הפלסטינאים בשנים האחרונות הם מידי הפלסטינאים עצמם.

    • ביר זית זה אוניברסיטה

      נו באמת, 07/05/09 10:20

      אין שמה נשק כמו שבכביש אין מכוניות

      • יש אוניברסיטה ויש כפר, בכפר אין נשק ותושביו שוחרי שלום, זה בדוק!!

        שוחר שלום , 07/05/09 10:57

        יש אוניברסיטה ויש כפר, בכפר אין נשק ותושביו שוחרי שלום, זה בדוק!!

        • מכיר את הכפר ולא מדבר משמועות

          עמיר, 07/05/09 11:30

          אדון ''שוחר שלום'' יקר, הכפר עליו אתה מדבר הינו קן צרעות, ויש ממנו לא פעם יריות בחתונות (שומעים עד היישוב עטרת הקרוב אליו...), ככה שנשק - בטוח יש בו.
          ''מתנחלים'' לא מתקרבים אליו, ככה שגם כאן הבאת עובדות מסולפות (מאיפה שמעת\\ראית את זה), ומה עושים שם מג''ב - מודה, אני לא יודע.
          אגב, את החייל שנהרג אני מכיר היטב, חמד של בחור.
          הקיצר, חבל על האנרגיות שלך שמתועלות לכיוון הלא נכון בעליל - תפקח את העיניים ותסתכל מסביב, אף אחד לא רוצה אותך כאן בארץ חוץ מהאחים שלך, הערבים רוצים אותך רק תחת שלטון שלהם - תפנים, תבין תטמיע ואז תפעל.

          • מעדיף שלטון אחר מאשר קנוניית ביבי-איבט דורברמן

            שוחר שלום , 07/05/09 11:44

            אני מכיר את האנשים שגרים בביר זית, כולם חקלאים מסכנים שהמתנחלים גנבו להם קרקעות והם שתקו, שום מחבל לא יצא מביר זית!! ועדיף אולי שלטון אחר מאשר יש לנו כיום!
            קראת על הגזירות החדשות של משרד האוצר?? לפחות אחר כניעת ישראל לא יוציאו כל כך הרבה כסף על צבא שמן ומדושן!!

            • איזה קרקעות גנבו להם ואיזה מתנחלים בדיוק?

              לא הבנתי, 07/05/09 12:05

              פרט נמק והסבר, אני לא מכיר שום קרקע גנובה.
              על ''הגזרות'' קראתי גם קראתי ויש לי לא מעט השגות, אולם זה עדיף על שלטון ערבי ואתה יכול לראות שידידנו בירדן, מצרים או לבנון, לא מצליחים כמונו ויוכיחו לא מעט ערביי ישראל (גרתי כמה שנים ביישוב בצפון ויצא לי לא מעט לדבר עם כאלה) שעדיף לחיות כאן תחת שלטון שמוציא כאלה ''גזרות'' ולכן קטונתי...
              לגבי חקלאי ביר זית - הם אכן מסכנים ורובם המוחלט מעבד קרקע לא שלו, אבל אל תדאג, אבו מאזן כבר יעשה סדר שם, ברור...

              • תשובה: המתנחלים מעטרות "סיפחו" קרקעות השייכות לתושבי ביר זית

                שוחר שלום , 07/05/09 12:48

                תשובה: המתנחלים מעטרות "סיפחו" קרקעות השייכות לתושבי ביר זית ואף גדעו עצי זית - מקור ההכנסה העיקרי של תושבי הכפר

                • אתה מבולבל ומבלבל

                  עמיר, 07/05/09 13:27

                  אין שום קשר בין היישוב ''עטרת'' שבשומרון (כעשר דקות נסיעה מביר זית) לאזור עטרות שבצפונה של ירושלים.
                  היישוב עטרת לא הוקם על שום אדמה פרטית (גם הכפר ביר זית ברובו לא יוזב על קרקע כזו גם לטענת הפלש'), לא ''סיפח אליו שום קרקע (תוואי היישוב לא השתנה זה שנים...) ואם תצליח להוכיח לי שאחד מתושבי היישוב השתתף בעקירת עץ זית (אין כאלה באזור היישוב ממש, אגב, סתם לידיעה...) - אני מעניק לך את פרס הבלש החובב המצטיין, פשוט כי אין שם אנשים כאלה, האנשים שם בעלי משפחות, לא מחפשים צרות ולא עימותים.
                  אני לא אוהב המצאות של עובדות (בפרט כאלה שמאד קל לי לסתור) ועוד יותר לא אוהב המצאות של פרשנויות סביב עובדות לא נכונות...

            • כמו שאתה נשמע, אתה מעדיף בטח את שלטון החמאס? (ל''ת)

              Yossi V , 07/05/09 17:28

            • כמו שאתה נשמע, אתה מעדיף בטח את שלטון החמאס? (ל''ת)

              Yossi V , 07/05/09 17:29

          • למה לא להמציא עובדות שמחזקות את הדעה שלו?

            איתן2 , 07/05/09 14:33

            זה בדיוק מה שעושים השמאלנים בתשקורת כבר שנים רבות. וחוצמזה, מזה משנה מה המתנחלים עושים או לא עושים, בכל מקרה הכל בגללם.

  • 2.

    כואב. מחזק את המשפחה ואת החייל שירה בשוגג (ל''ת)

    אורי, 07/05/09 09:21

  • 1.

    מי נתן להם את הרובים? אדריכלי אוסלו והמזרח תיכון החדש... (ל''ת)

    gilberet , 07/05/09 09:21