• 37.

    קארתי (לצערי) את הכתבה ואני נאלץ להסכים אם המגיבים שאמרו ששלח דמגוג

    Ehad Haam-Zionist , 07/05/09 03:28

    וטיפש.

    חבל...

  • 36.

    הבעיה של ישראל - כנסו

    ליברל לאומי, 07/05/09 01:11

    הבעיה של ישראל היא לא אובמה ולא נסראללה, לא משעל ולא אחמדניג'אד.

    הבעיה של ישראל היא עיתונאים מגוייסים כמו עופר שלח שמנותקים מהמציאות ולא מסוגלים להודות שכל ויתור של ישראל בעשור וחצי האחרונות התפרש כחולשה והצד השני ניצל אותה להתחמשות וטרור.

    הבחירות האחרונות הוכיחו שהעם אינו מטומטם, אם לפוליטיקאים קצת שכל הם יטפלו בתקשורת ויהפכו את ערוץ 10 לפטריוטי כמו FOX NEWS.

  • 35.

    שלח אני מבין שהיתה לך ישיבה עם משעל וחבורת הרוצחים של החמאס דמגוג עלוב (ל''ת)

    רוני, 07/05/09 00:12

  • 34.

    האוייב לא מבזבז ממון לפרשנות ,יש לא, חינם ויש לו בתוכנו שעוזרים לו (ל''ת)

    מנוול ועיוור, 06/05/09 22:46

  • 33.

    הסיבה לשקט עלייתו של ביבי

    Amir, 06/05/09 22:30

    Being a typical reporter, Ofer Shelach prefers not to even mention it, but it is actually

    EFFECT BIBI

    Looking at the number of Rockets that were shot in the last few months, shows that in January, February, and half March it was relatively high and then it went down immediately after this government was sworn in

    I won't be surprise if Netanyahu sent a message to the heads of the Hamas that if the shooting is renewed they will be assasinated

    The leaders there want to live so that message would have force them to calm down

    Ofer Shelach will do everything not to give the government credit

  • 32.

    השקט בדרום הוא תוצאה ישירה של עופרת יצוקה וההרתעה של צה''ל

    נעמן שפוי, 06/05/09 22:10

    השקט בדרום הוא תוצאה ישירה של עופרת יצוקה וההרתעה של צה''ל
    החמאס מבין כי פשעי הגראד והחמאס אינם מועילים לו

  • 31.

    אותה פעולה צה''לית הייתה כנגד מנהרה, כזכור,

    שולטהייס, 06/05/09 20:51

    ולמעט הנשיא קרטר, שכתב שזו הייתה ''מנהרה הגנתית'', אף אחד לא חשב שהיא נבנתה כדי להחזיק שם עראק בטמפרטורה אידיאלית.

    • בפרט שעראק אסור באיסלאם... (ל''ת)

      מאיר_5728 , 07/05/09 13:30

  • 30.

    אתה צודק.........תורת יסין

    קובי, 06/05/09 20:23

    ממש מבוססת על רצונה של ישראל לשלום עם הפלסטינים ולא להשמדתה.....הם מחכים ליונת השלום....לא להזדמנות לתקוף אותנו שמבחן התוצאות הוכיח זאת מספר רב של פעמים .לגבכם עיתונאי השמאל כל איום על ישראל הם ניצני שלום....ככל שנוותר יותר השלום יגיע....זה לא שינאה עיוורת ליהדות ולישראל....אנחנו הרעים ...הם הטובים.....ודרך אגב מישהו בזמן האחרון טרח לעיין שוב באמנת החמס? או באמנת הפתח ? האם משהו השתנה ? האם אתם זוכרים שישראל עצמה יצרה את שתי המפלצות ? ומה התוצאות ? עד מתי ?

  • 29.

    איזה שקט? בעמוד הראשי כתוב על קסאמים ותקיפות של חיל האוויר

    שלח, אולי תפסיק לקשקש?, 06/05/09 20:20

    לא ייאמן שאדיוט שהילל את נסראללה חודש לפני מלחמת לבנון השניה, ושהעליל שקרים ושמועות מנופחות על חיילי צה''ל בעופרת יצוקה עדיין מפרשן.

  • 28.

    ''מעטים זוכרים אבל הסיבוב שהוביל לעופרת יצוקה התחיל מפעולה צה''לית

    דן, 06/05/09 19:32

    אז מבצע עופרת יצוקה התחיל מתוקפנות של הציונים?
    אנחנו גם זוכרים שהפעולה לא נבעה מחשק של הרמטכ''ל לעשות רושם על הח'ברה אלא על הרקע של נסיונות פיגועים בגדר וחששות לחטיפה.

  • 27.

    שומעים.פיסססססססס בום טראאאך..שמעתם ?זה השקט בדרום נחמד לא??? (ל''ת)

    אופס, 06/05/09 19:21

  • 26.

    הסיבה לשקט עלייתו של ביבי - כל היתר קשקושים (ל''ת)

    כלכלן, 06/05/09 18:54

  • 25.

    אתה ממש (ל''ת)

    הזוי, 06/05/09 18:38

  • 24.

    המהלך שהוביל ל''עופרת יצוקה'' החל מפעולה צה''לית בתוך שטח הרצועה.

    ברק המ.ניאק רצה לרכב על ''נצחון'' לראשות הממשלה-וכשל, 06/05/09 18:16

    למה מצנזר האתר את התגובה? ולמה אומר הציבור --וגם רוב בוחרי המפלגה האבודה-- שברק מתחרז עם ''מאנייק''?-- טוב שמצוי עיתונאי אמין שמזכיר לציבור את מעשי ברק! כי עד ה- 4 לנובמבר שררה רגיעה מוסכמת בין ישראל לחמאס. ואז עשה אהוד ברק בתיאום עם אהוד אולמרט פרובוקציה שהציתה את התבערה, ככשלח יחידת צנחנים לפעולה מעבר לגבול הרצועה שבו נהרגו 5 אנשי חמאס. אבל זה רגיל אצלנו ששר ביטחון עם או בלי תיאום עם ראש ממשלה משתמש בצבא לצרכיו הפוליטיים. על מעשה דומה האשים גם שאול מופז את שרון בכותרת ראשית אדומה ב''ידיעות'', יומיים לפני שחזר בו והצטרף ל''קדימה''.

  • 23.

    מה אתה נותן להם רעיונות? (ל''ת)

    דודו, 06/05/09 17:03

  • 22.

    מה אתם חושבים שיש להם שם בעזה לעשות?הישראלים הזויים.

    אופס, 06/05/09 17:03

    יושבים שם מיליון ומשהו בני אדם נשים גברים זקנים,אנחנו כאן משחקים בכלכלה ותקציבי מיליארדים,שכנים נרקבים בהזנחה פושעת
    מידי פעם אנחנו מורידים עליהם טונות של פצצות בגלל צינורות מעופפים
    וכל מה שאנחנו דורשים הוא שיישבו בשקט..העם הזה היושב בציון הזוי לגמרי.

    • ''צינורות מעופפים''? תספר את זה לילדי שדרות

      דן, 06/05/09 19:35

      תספר את זה לילד שרגליו נקטעו, אבל הטוב ביותר, כדי שתוכל לספר להם את זה שתעבור לגור בשדרות או בדרום אשקלון. קטן עליך צינורות מעופפים.

      • מסכים צריך לטפל בבעיה לא בצורה מטומטמת שהממשלה החליטה.

        אופס, 07/05/09 08:22

        מה אשמים מאות תושבי עזה?אני מכיר את הטיעון הם בחרו בחאמס.
        הם יורים?
        צריך היה ללכת על מבצע נועז ויעיל לחסל הנהגות אבל.אבדנו את זה .

        פוחדים פחד מוות מאבידות.התוצאה.?מבצע מסורבל חסר תוחלת ותועלת.קשה להיות ישראלי בעולם היום.ןבשביל מה?מה השגנו ?

  • 21.

    מה אתה נותן להם רעיונות? (ל''ת)

    דודו, 06/05/09 17:02

  • 20.

    קשקוש.. הם מפחדים מתגובת צה'ל ,באוויר בים וביבשה !! (ל''ת)

    לוחם סדיר, 06/05/09 16:17

    • כן, בגלל זה הם ממשיכים לירות קסאמים (ל''ת)

      דוקטרינת הכח מיצתה את עצמה, 06/05/09 21:56

  • 19.

    החמאס לא משתף פעולה עם אדון שלח מהבוקר 3 פצמרים וקאסם אחד (ל''ת)

    הפרשן, 06/05/09 15:51

  • 18.

    לא מבינה למה לא פרסמתם את תגובתי מהבוקר, המתחילה במילים

    זלמנאית, 06/05/09 15:05

    ''בדיוק, עופר''. מה קרה, דרכתי על איזו יבלת?

  • 17.

    הם ירו המון גם אחרי המבצע. הם הפסיקו לאחר הקמת הממשלה! (ל''ת)

    באמת מעניין למה ???, 06/05/09 14:55

  • 16.

    מאמר מלוהג ומלוקק

    מאיר_5728 , 06/05/09 14:26

    מצד אחד אומר שלח שהשקט הוא "תולדה של המתנה לתוצאות ביקור נתניהו בוושינגטון וסיום דיאלוג ארה"ב עם סוריה ואיראן". מצד שני הוא טוען ש"עזה זקוקה לזמן כדי ללקק את פצעיה". האם ליקוק הפצעים אינו תוצאה של הכוח שהופעל בעזה? מה קרה? שלח הפך לאחד מ"חסידי הכוח"?
    עופר שלח - אתה זקוק לזמן כדי ללהג שוב את מאמרך ופחות ללקק לאובמה.
    ונא לזכור - השקט מכיוון הגדה המערבית הוא תולדה של "חומת מגן" והתערבות מהירה של צה"ל בכל מקום בו מנסים לארגן טרור. כך ש"חסידי הכוח" של שלח די צודקים.

  • 15.

    החמס מנסה ליצור הרתעה

    אליוי, 06/05/09 14:15

    גם חיזבאללה וגם החמס מנסים ליצור מאזן הרתעה מול ישראל
    אתם לא פוגעים--אנחנו לא פוגעים
    אתם פוגעים קצת --אנחנו פוגעים קצת
    אבל אסור לטעות
    חמס ממשיך במלוא המרץ לתכנן חטיפת חייל
    חמס ממשיך בכל הכוח לנסות לחדור לגדה
    ברור עוד דבר
    האינטרס של אירן הוא ליצור שקט
    וההוראה מאירן (לא מסוריה) היא לשמור על
    שקט זמני
    אבל אירן מתכננת משהוא גדול לפחות כך
    ניתן להבין מההצהרות שלהם על
    בקרוב....

  • 14.

    השקט (היחסי) בדרום הוא אינטרס של החמאס

    ארז, 06/05/09 13:51

    לשבת בשקט עד שהאמריקאים יכופפו את ישראל - ואז הם יחדשו את האש, כשלישראל כבר לא תהיה התמיכה האוטומטית מוושינגטון - שם הממשל השלומיסטי של הנשיא חוסיין יתייצב לצידו של החמאס.

  • 13.

    חיילי צהל בעופרת יצוקה עדיין מחכים להתנצלות של שלח על העלילה הקשה..... (ל''ת)

    דקל ב , 06/05/09 13:16

    • הקשקשן לעולם לא יתנצל (ל''ת)

      מוטי, 06/05/09 13:32

      • נכון שכן מדובר בעליתיסט נפוח מעצמו שלא שם קצוץ על דעת קוראיו (ל''ת)

        נווד, 06/05/09 14:51

  • 12.

    השקט ביישובי הדרום : 5 פצצות מרגמה מהבוקר (ל''ת)

    יגאל, 06/05/09 12:57

  • 11.

    שטויות במיץ זבל

    סטודנטית, ירושלים, 06/05/09 12:47

    עופרת התחיל כתוצאה מ-8 שנים של טילים ומחוסר נכונות חמאס להודנה.

    השקט עכשיו נובע מכך שחמאס חוששים מנתניהו.
    נקודה.

    די לעיוות המציאות.

    • לאו דווקא החשש מנתניהו אלא בעיקר במכות בעופרת יצוקה (ל''ת)

      ערביסט, 06/05/09 14:55

  • 10.

    מצחיק איך השמאל כבר עם תירוצים להצלחת נתניהו (ל''ת)

    .., 06/05/09 12:12

    • איזה הצלחת בביביהו ואיזה נעליים..זה רק הודות לברק. אהוד (ל''ת)

      לוחם הנדסה קרבית, 06/05/09 18:49

      • ברק היה כבר בשלוש שנים של חוסר שקט (ל''ת)

        .., 06/05/09 21:18

  • 9.

    לא רוצים לשמוע אותך יותר

    גיל, 06/05/09 11:35

    לך לחבר שלך דני זמיר.

    • תתפלא, הוא שמח לשמוע אנשים כמוך ושמח לעלות להם על העצבים (ל''ת)

      קיק, 06/05/09 14:51

  • 8.

    הסיבה לשקט זה בחירה של החמאס ממניעים ברורים

    רן, 06/05/09 11:19

    החמאס יודע עכשיו שאובמה לצידם, וכל יריה של קאסם שמימלא לא גורם נזק ישרת את הישראלים, ולכן הבחירה של החמאס לא לירות היא בחירה טקטית בלבד, לא לתת שום סיבה לישראל לנצל את הירי ולהגיד שכל עוד יש טרור לא יתנהל שום משא ומתן, החמאס מעוניין בלחץ על ישראל מצד אמריקה להסיר את המצור על עזה, להפסיק את הבנייה בשטחים, וכל זה יושג רק שלישראל לא יהיה תירוץ להגיד- הנה הם יורים עלינו טילים ואתם רוצים שנסיר את המצור? הפלסטינאים בסה''כ יותר חכמים מרוב הישראלים הטיפשים שחושבים שהמבצע העלוב הזה עופרת יצוקה הועיל במשהו!

    • השקט מהגדה גם הוא בגלל אותן סיבות?

      מאיר_5728 , 06/05/09 15:45

      שקט יחסי שנמשך כ-5 שנים?
      או שגם "חומת מגן" לא הועיל במשהו!?

  • 7.

    מצויין (ל''ת)

    אלון, 06/05/09 11:11

  • 6.

    מתחילים להסביר שזה ''לא בגלל שביבי בשלטון''

    קיקו, 06/05/09 10:58

    לא משנה כלום מה שתכתבו אתם השמאל, כי גם אחרי המלחמה המשיכו לשלוח טילים,עם החלפת הממשלה אצלנו הם חושבים פעמיים אם לתקוף, וזו האמת ואתם לא תשנו אותה.בכלל אתה רואה את הדברים בעין אחד לך תתעסק בכדורסל

  • 5.

    אם השמאל יצליח לקצץ לנתניהו כנפיים הטרור יתחדש (ל''ת)

    @ בנצי - א @, 06/05/09 10:02

  • 4.

    אם ישראל רוצה שהפלסטינים יעסקו בבניה ולא בהרס...

    אימרו כן לרגיעה ולשלום!, 06/05/09 07:46

    היא צריכה לאפשר להכניס צמנט וברזל לבניית 5,000 הבתים שהצבא ברק הרס, ולשיפוץ 11,000 הבתים שנפגעו כשהצבר ירק עופרת.

    • תודבה ל"אמרו כן לרגיעה"

      אילנה, 06/05/09 09:39

      ואולי גם לצד השני יש צד בעניין? הם הרי לא מפסיקים להבריח נשק - שישתמשו בכסף שנתנו להם לשיקום ולא ל"צחצוח חרבות", אחרת כל שנתיים הם יצטרכו להשתקם מחדש.

      • אילנה - החמאס הבריח אף-35 ופצצות לייזר תוצרת ארה''ב... (ל''ת)

        צ'יצ'ח המצחצח חרבות נמצא בממשלת ישראל!, 06/05/09 13:47

    • מדוע החמאס לא עוסק בבניית מדינה?

      ארז, 06/05/09 13:50

      נגמר ה''כיבוש'' בעזה לפני כמעט 4 שנים - ובכל הזמן הזה, החמאס עסוק בהתחמשות למלחמה. מדוע הוא לא מנצל את המתנה שנתנה לו ישראל לבנייה ולשיקום? בדיוק כמו שעראפת ה''מתון'' לא עשה דבר למען האוכלוסייה - הם לא מעוניינים במדינה, אלא בהשמדתה של ישראל.

      • משאית בטון זה לא רובה .

        שועל חסידה ו26 קרפדו , 06/05/09 14:48

        ניסית פעם להעביר מערבל בטון דרך מחילת חפרפרות?

  • 3.

    שקר וכזב השקט בדרום הוא כתוצאה מעופרת יצוקה.אתה קשקשן בילתי נילאה (ל''ת)

    מוטי, 06/05/09 07:45

  • 2.

    כן...ולא-מוקד החשיבה של החמאס הוא איך לנצח בבחירות בעוד 8 חודשים...

    Ehad Haam-Zionist, 06/05/09 07:10

    ולכן מהלכיו של אובמה ''לשכנע'' את נתניהו לתכניתו האזורית הטובה (ואת מדינות ערב שישכנעו את אבו מאזן במתן גב חזק לכניסתו להסכם שלום)-יקבעו יותר מהשיחות עם אירן (שתוצאותיהן המדיניות של גזרים תמורת אי התגרענות צבאית ואיום במקל סנקציות גדול, יושגו תוך שנה או יותר).

    • אחד העם ציוני (????) - מתי כבר תבין , אובאמה לא עובד אצלך

      מר קו, 06/05/09 09:44

      תפסיק כבר לנפנף עם אובאמה ולהלך אימים עלינו. אובאמה לא עובד אצלך ולא אצל ציפי לבני.

    • האירנים, כידוע, ימרחו את השיחות...

      ארז, 06/05/09 13:48

      והשלומיסטים בוושינגטון, הסולדים מכל פעולה צבאית, ישמחו לתת להם למרוח אותם. כך שבעוד שנה לחמאס תהיה מטריה גרעינית - וטילים שיגיעו לתל אביב. אכן, עוד הצלחה מסחררת למדיניותו של הנשיא חוסיין.

    • למדינות ערב אינטרס ברור לתת גב לפליסטינים עם או בלי "תוכניות אזוריות".

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 06/05/09 14:46

      ובלבד שלא יצטרכו לשאת בשום אחריות לתוצאות .
      בכלל , בכל פעם שאתה מרים את נס הפתרון האזורי איני יכול שלא להזכר באיזהשהוא הסדר אזורי קטן שהושג ע"י שלישייה כלשהיא , ממש לפני מלחהע"מ ה II.
      הסדר אזורי תמיד מצטייר כמסך עשן ובריחה מהתמקדות בעיקר.

      • גם אתה לקית בתסמונת צמברלין/היטלר/סטלין...למה לא רוזוולט/צרציל/סטלין??

        Ehad Haam-Zionist, 06/05/09 15:18

        אחת הסיבות המרכזיות לכשלון קמפ דויד היה חוסר לחץ אמריקאי תקיף על ישראל ומדינות ערב (כדי שיתנו גב חזק לפלשתינאים להגיע ולקיים הסכם). למדינות ערב כמו לפלשתינאים תמיד יש מספיק תירוצים למה לא, ונסיון לאת מהשפה ולחוץ בלי להתחייב מדי(ויש למנהיגיהם עם הכועס עליהם).

        ההסכם יהיה פרטני עם כל מדינה(פלשתין, סוריה ולבנון)-אך חייב להיות גב חזק מצרי סעודי וגם ירדני.....וכמו שאמרת, כיום האינטרס שלהם ברור. אני לא מבין למה אתה רוצה להגיע להסדר רק עם מדינה אחת (סוריה או פלשתין), כשאחרת נשארת פרי בשל ביידי האירנים.

  • 1.

    תגיד אתה שליח של משעל? פשוט לא יאומן שנותנים לך לכתוב דבר כזה

    יעקב, 06/05/09 07:06

    השקט בדרום מתקיים כי עזה על סף קריסה ועוד מבצע קטן דמוי עופרת יצוקה והחמאס יאבד את בסיס האמון שיש לו בעזה.