• 48.

    חיסון גורם לך להיות חולה ונזקק לאורך שנים

    גוגלל, 10/06/09 18:39

    וזה מה שחברות התרוףות המייצרות חיסונים רוצות. כיוון שיש להם כוח הם מכריכים ממשלות לקנות חיסונים ו''למכור'' אותם.

    ככה יכריחו גם את ילדיכם להיות היפראקטיבי/אלרגי/אוטיסט וסתם מנוזל כל חייו. אז תרצטרך לתרופות או לא\\?

    גגלו בבקשה
    jon rappaport vaccines

    ותגיעו להרבה אמיתות לקום ולהתמרד נגד הדבר הזה.

  • 47.

    שיווק ותו לא

    עליזה ד., 18/05/09 08:37

    שיווק ותו לא. זה הקטע. כנראה שהמדינה נתקעה עם כמויות של חיסונים שרכשה ועל מנת לעודד רכישה פנתה להפעיל את הכוח המצוי בידה - סנקציה כלכלית. ראו את השיווק האגרסיבי שהיה בטלויזיה להתחסן כנגד שפעת ראו את השיווק האגרסיבי לחיסון נגד סרטן צוואר הרחם בילדות.
    הורה שמחסן ילדיו מבלי שבדק לעומק מה באמת יש בחיסונים, כיצד באמת מפיקים אותם, מהן תופעות הלוואי האמיתיות כפי שהן מפורטות על המסמך הרשמי המצורף לחיסון מטעם החברות המייצרות עצמן- ואין מדובר רק בתופעות חום קלות וכו' - לוקח על עצמו את מלוא האחריות.

  • 46.

    זאת כבר לא דמוקרטיה עם כל ההיטלים האלה

    לא מחסנת, 17/05/09 10:20

    המדינה מדרדרת מדחי אל דחי
    חוצפה שאין כדוגמתא
    וכמובן מי ששוב ישלם את המחיר זאת האוכלוסיה החלשה.

  • 45.

    לכל המגיבים פה בעד החיסונים

    לא מחסן, 14/05/09 12:38

    תחסנו/תחסלו את הילדים שלכם ואל תבלבלו בשכל לאחרים. הרי ברור מה הסיבה האמיתית לעידוד החיסונים כ ס ף !!!!
    דופקים את אצמכם ואת הילדים שלכם כדי שחברות התרופות ימשיכו להרוויח הון. הכנסה הגבוה ביותר היא מהתרופות שמוכרים, כי מה הסיבה האמיתית שמפעילים סנקציה כספית נגד הסורבים... כדי לכסות על ההפסדים.

  • 44.

    לכל המגיבים פה בעד החיסונים

    לא מחסן, 14/05/09 12:25

    תחסנו/תחסלו את הילדים שלכם ואל תבלבלו בשכל לאחרים. הרי ברור מה הסיבה האמיתית לעידוד החיסונים כ ס ף !!!!
    דופקים את אצמכם ואת הילדים שלכם כדי שחברות התרופות ימשיכו להרוויח הון. הכנסה הגבוה ביותר היא מהתרופות שמוכרים, כי מה הסיבה האמיתית שמפעילים סנקציה כספית נגד הסורבים... כדי לכסות על ההפסדים.

  • 43.

    צודק צודק ושוב צודק! החיסונים הורגים ומחלים אותנו ---

    דניאל, 14/05/09 12:02

    אגב מנחם,
    המחלה של בנך קוקי, כנעט ב-100% נגרמה מחיסונים. אמרת שהוא חלה שוב אחרי הגיוס, אחרי החיסונים כלומר, זה שקוף וברור לעין.
    אגב, הדבר היחיד שיוציא אותו מזה זו דיאטת:
    GFCF ללא גלוטן וללא חלב, שאוטיסטים רבים עושים אותה כדי להבריא. זה עוזר גם לסכיזופרניה, יש מחקרים ברורים מאד וידועים.
    כי מה שקורה זה שהכספית בחיסונים הורסת את האנזימים שמעכלים חלב וחיטה, ולכן מץפתחות מחלות כמו צליאק, סכיזופרניה, אוטיזם וכו'.

  • 42.

    חיסון ילדים

    ניצה, 10/05/09 11:01

    ההורים שלא מחסנים את ילדיהם פוגעים קשות בכלל החברה, ומנצלים ללא בושה את העובדה שכל שאר הילדים מחוסנים...הילד שלך גבירתי לא חלה כי כל שאר הילדים מחוסנים..והוא עלול להדביק ילדים אחרים ולהפיץ מחלות קשות. זהו ניצול נוראי שאסור להרשותו בחברה מתוקנת.

    • אם הילדים מחוסנים כנגד מחלה איך זה

      אם, 10/06/09 18:40

      שהם מסתכנים?

      שטויות בולוק,

  • 41.

    מאמר אמיץ ומדהים - תודה. (ל''ת)

    מתן קורן, 08/05/09 11:06

  • 40.

    הגם מנחם בן אוטיסט?

    haoren , 06/05/09 05:15

    לא ולא הוא איננו אוטיסט אלא סתם הדיוט מצוי המגבב רצף של דברים סרי טעם.
    כיצד יסביר למשל מדוע קיימת תמותת תינוקות כה רבה באפריקה במדינה בה אני מתגורר(אנגולה) ובה אין מחסנים תינוקות כלל.
    גשו לאתר ארגון הבריאות הבינלאומי וצפו במספרי תמותת התינוקות במדינות שבהן אין צורך להלחם בממסד וברופאים מרובעים, שם לא מקבלים לא קיצבה ולא חיסונים וילדים מתים כמו זבובים בתוך צינצנת. אולי כדאי להנהיג זאת גם כאן ואז תנוח דעתו של מנחם בן הפטפטן הבלתי נלאה

    • רדו מההתלהמות

      הילה, 06/05/09 09:27

      כל אחד פה מנסה להתגבר על הקודם על ידי כינויים יותר פוגעים. באפריקה מתים קודם כול בגלל תנאי סניטציה ירודים ובגלל חוסר תזונה וכו, בנוסף, מתים שם בין השאר, כי לא ניתנות תרופות כמו אנטיביוטיקה במקרה הצורך. לא בגלל שלא מחסנים.

      • אתה צודק חלקית - בהחלט מתים שם גם מחוסר חיסון

        ס., 07/05/09 12:22

        גם בתנאי סניטציה מעולים - ברגע שמישהו חולה אפילו מחלה פשוטה הופכת למגפה. דבר שני - תהיה בטוח שמתנגדי החיסונים והכדורים כמו מנחם בן מתנגדים גם לאנטיביוטיקה...

        • הנשך, תגובה

          הילה, 07/05/09 15:52

          זה לא כל כך נכון. הטבעונים ודומיהם מתנגדים לחיסונים, והם משתדלים לתת אנטיביוטיקה טיבעית, אבל לא תמיד. הסניטציה אצלם מצויינת, והאוכל ללא רעלים, ובדרך כלל אין צורך באנטיביוטיקה. ולא רק הם מתנגדים לחיסונים, יש רבים, והם לא מתנגדים לאנטיביוטיקה. כשיש דלקת, נותנים אותה, אם זאת אכן דלקת, חיידקים ולא וירוס, ולא ניתן להתגבר עליהם בדרך אחרת. והמחלות שנגדן ניתן חיסון פה, הן לא המחלות מהן מתים באפריקה.

  • 39.

    המדינה לא פוגעת בחופש הבחירה

    פרופ' קתרוס, 06/05/09 04:33

    דווקא במקרה הזה החופש לבחור בידך: אתה יכול לבחור לחסן - ולקבל את קצבת הילדים, או לבחור לא לחסן - ולא לקבל את קצבת הילדים.
    בכלל, כל חוק מדינה פוגע ביכולתך לבחור: יש חוק שלא מתיר לך לבחור ברצח של מישהו אחר, יש חוק שמכריח אותך לעצור באדום (חוצפה!), חוק שאוסר עליך לגנוב, וכיו''ב.

    • המדינה פוגעת בחירויות חשובות

      morsagmon, 06/05/09 11:30

      במדינות מתוקנות ישנו חוק הסכמה מדעת לכל תרופה הנכנסת לגוף. חירות בסיסית זו עומדת למבחן ראשון בישראל עם החוק המוצע.
      במדינה מתוקנת ישנה חוקה המבטיחה חירויות בסיסיות. אצנו יש חוקי יסוד. המטרה של חוקה היא להבטיח ששום חירות בסיסית לא תהיה מותנית בשום שירות לו האזרחים זכאים.
      עם החוק המוצע תהיה פגיעה משמעותית באחד מחירויות הפרט החשובות ובעצם בעקרונות דמוקרטים.

      משחק הלוגיקה שלך משעשע בתחילה, אך איננו משכנע. מה דעתך על חופש בחירה לקחת אנטיביוטיקה מדי יום באופן קבוע לכל האוכלוסיה (על מנת להימנע מזיהומים, כמובן) ולהנות משיעור מס על עבודה בשיעור של 10% או חופש לבחור שלא לקחת אנטיביוטיקה באופן המוצע ולשלם מס על עבודה בשיעור של 50%.
      חופש בחירה...

      כפי שכתבתי, מדובר במס על סקטור מסויים ותו לא.

      מור

  • 38.

    תגובה ל morsagmon

    rivi, 06/05/09 03:33

    מור היקרה אם את חושבת שהחיסונים כל כך מזיקים ורעים ,אל תחסני את ילדיך ולכי לחיות במקום שבו כל ההורים אינם מחסנים את ילדיהם. יש הרבה ארצות כאלה . אם את אומרת לי אין בעיה או שאת טפשה או עברת שטיפת מח. אחוז התמותה של תינוקות באוכלוסיות לא מחוסנות הוא אחד מכל חמישה. אחוז התמותה מסיבוכי החיסון אחד ל ?????? אם את מעדיפה לקחת את הסיכון של אחד מחמישה עשי זאת. אבל אל תסכני תינוקות שעדיין לא חוסנו בבואך במגע איתם. מכת החצבת שהיתה בארץ לפני כשנה מקורה באנגליה מדינה היגיינית לחלוטין בעלת רפואה מודרנית ומערבית. חלו והפיצו אותה אך ורק אנשים לא מחוסנים . לצערנו גם תנוקות מתחת לגיל שנה בקטגוריה זו ולכן הם אלו שסבלו הכי הרבה ממוןת ומסיבוכים שונים. באזור שאני גרה בו יש ישוב שבו נהוג לא לחסן ורק שם התפרצה המגיפה ילדים בבית הספר של ביתי שלא חוסנו היו מאושפזים בבית החולים וגם תינוקות. כל מי שחוסן לא נדבק. שוב ההבדל היחיד בין ביתי וחבריה שנדבקו הוא מי חוסן ומי לא. לדעתי את סובלת מתסמונת ''וישמן ישורון ויבעט'' את לא רואה הרבה תינוקות מתים (בזכות החיסונים) אז את יוצאת נגד הדבר העיקרי שנותן להם יכולת לשרוד את המחלות הנוראיות. ושוב אם את באמת חושבת שחיסון אינו טוב ואינו יעיל וכו.. וכו...לכי לחיות במקום שבו כולם נוהגים כמוך ואל תסכני את הילדים שלנו. אם את עדין פה את גם צבועה וגם פרזיטית.

    • לריבי היודעת הכל על חיסונים...

      morsagmon, 06/05/09 09:07

      ריבי, נראה לפי תשובתך שמי שעברה שטיפת מוח היא דווקא את, ובדוגמא של התפרצות החצבת הוכחת זאת היטב.
      משרד הבריאות יוצא בקמפיין הפחדה כתוצאה ממקרי חצבת, בבחינת שטיפת מוח לציבור, ואת נופלת בפח.
      לשם דוגמא, את יכולה לראות שיש התפרצויות חצבת גם בקרב אוכלוסיות מחוסנות היטב. כמה דוגמאות (מחקרים מדעיים ומוסדות בריאות מוכרים):

      חצבת: אפקט של תכנית שתי מנות חיסון בקטלוניה, ספרד

      [World Health Organization, 1999, 77 (2)]

      התרשים מראה עליה חדה בשיעור מקרי החצבת לכל 100,000 איש מיד לאחר מתן מנות החיסון. מגמת דעיכת המחלה באופן כללי – ללא קשר לחיסון
      ------------------------------
      התפרצות חצבת באוכלוסיית בית ספר מחוסנת מאד (טורונטו, קנדה)

      [Canadian Medical Association Journal, Vol 155, Issue 10 1407-1413, 1996]

      94.2% - שיעור המחוסנים (10% קיבלו מנת חיסון שנייה לפני ההתפרצות)
      -------------------------------
      התפרצות חצבת באוכלוסיית קולג' מחוסנת מאד (ארה"ב)

      [American Journal of Public Health, 1991 March; 81(3): 360–364]

      ההתפרצות – שנתיים לאחר דרישת החיסון לרישום לקולג'.

      כיסוי חיסוני: למעלה מ 98%.
      --------------------------------
      התפרצות ממושכת של חצבת למרות אמצעי מניעה ובקרה נאותים (מונטנה, ארה"ב)

      [American Journal of Epidemiology, Vol. 126, No. 3: 438-449, 1987]

      98.7% מהתלמידים היו מחוסנים.

      ההתפרצות נמשכה לאורך 12 דורות המגפה
      ----------------------------------
      התפרצות חצבת בקרב אוכלוסיית בית-ספר מחוסנת לגמרי (טקסס, ארה"ב, 1985)

      [New England Journal of Medicine, Volume 316:771-774, March 1987]

      דרישת חובה לרישום לביה"ס – החיסון.

      "...למעלה מ 99% היה תיעוד של חיסון."

      "אנו מסיקים שהתפרצויות חצבת יכולות לקרות בבית ספרת למרות שלמעלה מ 99% מהתלמידים קיבלו חיסון ולמעלה מ 95% נמצאו מחוסנים"
      -----------------------------------
      חצבת מתונה וכשל חיסון משני במהלך התפרצות ממושכת בקרב אוכלוסיה מחוסנת מאד

      [Journal of American Medicine Association, Vol. 263 No. 18, May 1990]

      "...הופעה של כשל חיסוני משני נגד חצבת וחצבת שונה בגין החיסון אינה מהווה גורם מעכב בבקרת מחלת החצבת בארה"ב, אולם עשויה להביא לדיווח חסר במקרי החצבת ולהערכה מופרזת ביעילות החיסון בקרב אוכלוסיה מחוסנת מאד"
      ---------------------------------

      ריבי, אני יכול להבטיח לך שאף אחד ממאות מקרי התפרצות החצבת באוכלוסיות מחוסנות מאד לא הובא לידיעתך ע"י משרד הבריאות. מעניין. דווקא החצבת היתה המחלה שהחלה בארה"ב את הדיון הציבורי הנוקב והביקורתי על החיסונים בשנות השבעים/שמונים, בשל חוסר היעילות שלו והנזקים שהוא גורם. אבל למה שתדעי זאת, את הרי בשטיפת מוח...
      את גם בטוחה שהחיסונים הם אלו שמיגרו את המחלות הזיהומיות. אנא עייני כאן (זהירות - לא לשטופי מוח סופניים):
      http://www.hisunim.com/articles/Disease_and_Vaccinations_in_History_Charts.htm

      לבריאות,
      מור

  • 37.

    ,''שנות האלפיים'' באיראן אולי לא בישראל

    ארץ אוכלת יושביה, 06/05/09 01:00

    פה משתלטים עלייך
    איזה חיסונים נחליט בשבילך
    איזה גן תלך
    איזה בית ספר (רק בשכונה שלך)
    לרוב מה תעשה בצבא
    חסר גם שידאגו פה לדייטים לאנשים

  • 36.

    למה לו לחסן הילדים -אם הילד יחטוף שיתוק יהפוך לנטל למדינה כנכה

    סילביו , 06/05/09 00:58

    הצעה מצויינת פעם ראשונה שרואים דאגה לבריאות העם-כן למנוע קצבת ילדים ממי שלא מחסן את ילדין-למה שהילד יסבול והמשפחה תסבול-החיסון חינם!

  • 35.

    איזה שטויות. עכשיו אני רוצה חופש בחירה לא לשלם מיסים ! ואם כבר יש חופש

    catas , 06/05/09 00:52

    בחירה לכל מה שבא לי, אז אולי הפריירים שמחסנים את הילדים שלהם, כדי ששלי יהיו מוגנים, ישלחו את הילדים שלהם לצבא, וכך שלי יהיו גם מוגנים מהסכנה הזו, ויוכלו לבחור לא לעשות צבא.
    זה נכון - יש סיכון מסויים, קטן, בחיסונים. זה משתנה מחיסון לחיסון. אבל בהסתכלות כוללת על האוכלוסיה - זה בטל בשישים לעומת הרווח העצום, וכמות האנשים והילדים שנמנעות מהן מחלות איומות. כל חברה יכולה לשאת אחוז מסויים, קטן, של פרזיטים שלא מתחסנים. אבל אם המספר עובר גבול מסויים, כמו שקרה עם החצבת בישראל לפני שנתיים - המחלה מתפרצת מחדש.

  • 34.

    הנושא איננו החיסונים

    morsagmon , 06/05/09 00:02

    הנושא איננו חיסונים כי אם שלילת חירויות פרט בסיסיות במדינה "דמוקרטית".

    הרי ברור לכל אחד, לרבות פקידי האוצר ומשרד הבריאות, שהורה שלא מחסן את ילדיו לא ישנה את עמדתו בגין קצבאות הילדים. מדובר בהטלת מס נוסף על מגזר מסויים. זה הכל. היום זה הלא-מחוסנים, מחר זה הסטודנטים, מחרתיים זה הנכים. הרי כל קיצוץ בכספי הציבור "חוסך חיים". לא?!

  • 33.

    מסכים לגמרי

    עומר, 05/05/09 21:48

    אמנם מה שאיכפת לי הוא הרבה פחות הפגיעה בדמוקרטיה והרבה יותר הפגיעה בבריאות, אבל אני מסכים לגמרי עם מה שנכתב כאן: הבחירה צריכה להיות בידי ההורים, והנהירה הזאת אחרי חיסונים, כאילו הם יכולים לעשות רק טוב, לדעתי היא נהירה שבה רוב הנוהרים הם בורים בתחום הרפואי (וטוב שכך, טוב שלא נאלצו ללמוד על בשרם או נפשם את התחום הרפואי) שלא יודעים שגם בחיסונים כנראה שיש סכנות, ולעיתים כנראה שהן גדולות מאוד.

    אני לא חושב שלמדינה יש זכות להחליט שאני אכניס לגופי או לגוף ילדיי חומרים כאלה ואחרים. ואין לה גם זכות לקנוס אותי או לשלול ממני הטבות שאינן קשורות באם אני מחליט שלא להכניס את החומרים הללו.

    • שוב עם הקשקושים: איפה ההוכחות?!?

      שוקו, 05/05/09 23:08

      אתה טוען שאלה שמחסנים את ילדהם בורים בתחום הרפואי. איפה ההוכחות שחיסונים מסוכנים לילדים? אין שום הוכחות כאלה. לא היה ולא נברא. נקודה. כמה הורים לילדים אוטיסטים שטוענים שזה מחיסונים זו לא הוכחה רפואית.

      • אתה די בטוח בעצמך

        morsagmon , 05/05/09 23:36

        כדי להבין שהחיסונים יכולים גם לגרום נזקים (רבים ומגוונים), מספיק להציץ בדו"ח ממשלת ארה"ב על הפיצויים הכספיים ששילמו לנפגעי פיצויים (2 מיליארד דולד בעשרים שנה):
        http://www.hrsa.gov/vaccinecompensation/statistics_report.htm

        זה שבמדינת הקומבינות מסובבים לנפגעים את הגב ומאכילים את הציבור לוקשים זה לא אומר שאתה כאזרח חייב ליפול לפח הזה.

        מור

      • חובת ההוכחה חלה על מי שיוזם את הפעולה - הזרקת רעל לגוף הילד (ל''ת)

        אלכס, 06/05/09 00:24

  • 32.

    אנוכיות וטפילות...

    רוני, 05/05/09 21:30

    זה נחמד מאוד שהלא מחוסנים נהנים מכך שרוב האוכלוסיה מחוסנת וכך הם מוגנים כמעט... כשיש התפרצות בדר''כ המקור אצל הלא מחוסנים ואז גם אלה שחוסנו לפעמים החסינות שלהם יורדת והם בלי לדעת חשופען גם...אז אולי יש כאן גם אלמנט של אנוכיות?? וטפילות? אולי?

    • אולי. ואולי לא.

      morsagmon , 05/05/09 23:40

      חסינות העדר היא מיתוס שמשרת את האינטרס לשמור על רייטינג מחוסנים גבוה.

      יש מחקרים המראים התפרצויות מחלות באוכלוסיות מחוסנות היטב (גם 100%). כמו כן, אין עוררין על העובדה שרובן ככולן של מקרי הפוליו בעשורים האחרונים נגרמו מהחיסון עצמו.

      העדר היחיד שכן עובד כאן זה אותם אנשים שלא בודקים בעצמם את הנושא לעומק, אבל כן אוכלים מה שמאכילים אותם ללא עוררין.

      מור

  • 31.

    מנחם אתה הזוי, איש לא שואל לדעתך, את דעותיך שמור למשפחתך (ל''ת)

    אזרח פשוט, 05/05/09 21:27

  • 30.

    איזה יופי!

    חובב בן, 05/05/09 21:26

    אחרי שמנחם בן פטר את העולם מאימת מחלת האיידס, הוא התפנה לטפל בסוגית החיסונים.
    אין ספק - האיש עילוי, הוא מרפא את העולם מכל תחלואיו בהינף מקלדת.

  • 29.

    נכון - ילדים שימותו (אחד ל 100000) לא צריכים להעמיס על קופות החולים

    פשוט חוסכים בהוצאות טיפול בילדים, 05/05/09 21:00

    ובטח יחייבו ההורים לשלם עבור החיסון....

  • 28.

    לא מקבל את דעתו

    אורי, 05/05/09 20:39

    אם היה מדובר באוכלוסיות מצומצמות של ילדים חריגים - כמו אוטיסטים למשל - ניתן היה להבין ולהתחשב - שכן אי מתן החיסון לא היה מאפשר התפרצות מגיפה.
    כאשר מדובר באוכלוסיות רבות - זה פתח למגיפות - וזכותה של מדינה להגן על אזרחיה ומשאביה (עלות עצומה כשהמגיפה פורצת).
    עסקתי פעם בתחום ובדקנו ומצאנו שאין כל הוכחה שחיסונים גורמים נזקים - כולל אצל ילדים חריגים.
    אפשר להוציא את הילדים החריגים מהכלל, ולאפשר לא לחסן אותם במשולשת - אבל אני לא ממליץ מעבר לכך.
    חבל שמנחם בחר הפעם לספק את יצר הפרסום שלו בתחום שבו יכול להגרם נזק של ממש אם מישהו במקרה גם יקשיב לו.

    • מצאתם שאין כל הוכחה שחיסונים מזיקים ????

      morsagmon , 05/05/09 23:47

      אני בטוח שחיפשתם ממש ממש טוב...
      ממשלת ארה"ב פיצתה נפגעים בשני מיליארד דולר עד היום:

      http://www.hrsa.gov/vaccinecompensation/statistics_report.htm

      מקבץ קטן של מחקרים המראים נזקים:
      http://www.hisunim.com/articles/Vaccines_Introduce_Disease.htm

      אני גם מניח שאתה לא מודע לעלוני היצרנים בעצמם המצביעים על הנזקים האפשריים מהחיסונים שלהם. תראה למשל בהרצאה זו:
      http://www.youtube.com/watch?v=kFP-6ZskeMU

      והנה רופאה שגם כן בדקה ומציגה את ממצאיה:
      http://www.hisunim.com/articles/Tenpenny_HTML_1024/INDEX.html

      והנה כמה אנשים שבדקו, כנראה קצת יותר טוב ממך, והגיעו למסקנות הבאות:
      http://www.hisunim.com/articles/Quotes_Page.htm


      ממש בודק מוסמך אתה...

      מור סגמון

      • וואו- אילו עדויות ''אובייקטיביות''

        הגיונית, 05/05/09 23:58

        כמו להביא הוכחות לתכנון תבוני הישר מאתר של אוונגליסטים נוצרים... ממש חוכמה.

        • ממש לא משכנע. מה?

          morsagmon , 06/05/09 00:22

          מחקרים מדעיים, מדענים ורופאים, ממשלה שבית משפט פדראלי פוסק פיצויים לנפגעים ויצרנים שכותבים שהחיסונים שלהם גם פוגעים קשה. ממש "לא משכנע".
          למה את מצפה בדיוק?!

      • ואני בטוח שאתה חיפשת ממש טוב - בדיוק את מה שרצית למצוא

        BA, 06/05/09 00:15

        הבטתי על הקישור הראשון ממקבץ של ''מחקרים'' - ושם הרפרנס הראשון המצטט ''עובדות'' איומות היה מתוך The American Chiropractor
        וכל השאר היה מתוך תעשיית הקונספירציה כנגד חיסונים.
        אני בטוח שזה ימשיך לעבוד על המשוכנעים, שמעדיפים דעת רופאי אליל.

  • 27.

    אין מה לעשות - מדינה מתוקנת לא צריכה לתת לאהבלים לפגוע בכולם

    BA, 05/05/09 20:12

    ואתה מנחם, מה לעשות, לא בנאדם רציונאלי. כפי שאתה מאמין באלוהים ואןלי בעבמים ומי יודע איזה שטויות אחרות, כך גם אתה מאמין בתיאוריות קונספירציה משוגעות בנוגע לחיסונים.עובדות המסופקות ע''י רופאים ומדענים לא רלבנטיות בעבורך, כי אתה חי בבועת הקונספירציה. ומי שטיפש מספיק לא לחסן את ילדיו צריך לשאת בהוצאות הטיפול שיגרמו בשל טיפשותו ולא שאר משלמי המיסים.

  • 26.

    שמע מנחם, לא ראיתי אותך באח הגדול , הייתי בחול אבל רק מהשמועות החלטתי

    אדר, 05/05/09 20:12

    שאני קורא אותך מעכשיו באופן קבוע !!!!!

  • 25.

    ya'll goin' to get screwd...

    NWO, 05/05/09 20:11

    this vaxin shit is the biggest threat to our organs, they are planing to get rid of you and the MF's runin' this show will get you by their propoganda, my people open your eyes they are deliberately to dose you and control you and eventually kill you all, my pepole unite.

  • 24.

    שמע מנחם, לא ראיתי אותך באח הגדול , הייתי בחול אבל רק מהשמועות החלטתי

    אדר, 05/05/09 19:45

    שאני קורא אותך מעכשיו באופן קבוע !!!!!

  • 23.

    לונדון וקירשנבאום מרוויחים 130,000 ש"ח בחודש,ואנחנו משלמים

    שאבי מהעיריה , 05/05/09 19:24

    ידוע שערוץ 10 חייב מיליונים על הזכיון למדינת ישראל ,אבל הוא טוען שאין לו כסף ומסרב לשלם,אז איך זה שיש לו כסף לצמד הקשישים השמאלנים?אני קורא לשר התקשורת כחלון לעצור את השחיתות,ולסגור את הערוץ השמאלני

  • 22.

    בצפון אמריקה ילד לא ייכנס לכיתה ללא הוכחות חיסונים

    יריב, 05/05/09 19:14

    אז תפסיק לבלבל לנו את המוח עם ''חופש הבחירה'' שלך. מי שלא יתחסן ייענש. כל מה שנותר לקבוע זה איזה עונש להטיל כדי להיות אפקטיבים. זכותך לא להתחסן. אבל זכות הציבור לסגור אותך בבית ולהכריז עליך כאדם שמסכן את בריאות הציבור.
    ואם זה לא מוצא חן בעיניך, קובי אלכסנדר ייארח אותך ברצון בגאמביה.

    • WRONG!!!

      Oregon USA, 06/05/09 00:37

      MYy children went and still going to school with no immunizations, You can make the choice in USA.

    • לא נכון, לא נכון, ושוב לא נכון. בור ועם הארץ (וגם ארצות אחרות!) (ל''ת)

      מה אתה מדבר שטויות???, 14/05/09 15:21

  • 21.

    מנחם בן בור בנושאי רפואה בדיוק כמו פקידי האוצר

    רופא מומחה לזיהומים, 05/05/09 19:03

    מנחם בן, שמומחיותו היא סיפורים שאינם מבוססים על מחקרים אמינים, קובע בפסקנות כי פקידי האוצר בורים בנושאי בריאות. האם מנחם בן מומחה בנושאי בריאות?
    מומחיותו בנושא דומה לזו של אנשי האוצר.
    מחקרים רבים הוכיחו חד משמעית כי אין קשר בין אוטיזם לחיסונים (היה מחקר בעבר שתמך בקשר זה , אך הוא הוכח כבלתי אמין ולא נתמך באף מחקר מאוחר יותר). אילו היה מחקר
    א מ י ן התומך בקשר שבין חיסונים לאוטיזם, מר בן ותומכיו היו מיד נתלים בתוצאתו ולא היו טוענים, כי אין לסמוך על המחקרים מאלף סיבות.
    בורותו של מנחם בן בנושאי בריאות הופגנה גם בטענתו, כי נגיף ה-HIV אינו גורם לאיידס. אני מציע למר בן ולתומכיו להסכים להזריק לדמם דם של חולה הנגוע בנגיף ה-HIV כדי להוכיח את ידענותם בנושאים רפואיים.

    • בור היה ובור נשאר- רק עם יותר רייטינג

      בחורה נורמלית, 05/05/09 20:57

      מקריאה של כמה טורים של מר בן- ואל תאשימו אותי שהפסקתי אחרי כמה עקב ירידת ה-IQ שלי תוך כדי קריאה- אני יכולה לומר בביטחון שבן מצוין בלכתוב על נושאים שאין לו מושג ירוק בהם, בדעתנות ופסקנות השמורה לזוכי פרס נובל. [ולראיה, במקום לחפש מאמרים או עדויות אמיתיות- מסתמך על *כתבה* מאוד מאוד מוטה בטלויזיה המסחרית- וואו, איזה מקור אמין ומדעי!]

      ולגופו של עניין- בוא נראה מי נכלל בקבוצה המתנגדת לחיסונים- חרדים והורים ניו-אייג'יים היפים. כולם מרוצים מהסידור כל עוד יש חיסוניות-שבטית, כלומר הרוב מחוסנים ולכן המחלה לא קיימת באוכלוסיה (ולכן הבת שלו לא חלתה, ''ברוך השם'').
      ברגע שהמאזן הזה יתהפך ל''טובת'' הלא מחוסנים- המגפות הללו יתפרצו שוב, כמו שקרה בבריטניה אחרי שהורים היסטריים (כמו בן) הפסיקו לחסן את ילדיהם לחצבת- תוך זמן קצר פרצה שם מגיפה וילדים מתו!

      • מגיפת החצבת פרצה כאן בישראל בעיקר בגלל החרדים שלא חסנו ילדים

        catas , 06/05/09 00:33

        נגד חצבת ("בעזרת בשם" הילדים שלהם לא חולים...), והמחלה עברה לאנגליה ולארה"ב עם חולים ישראלים (חרדים) שנסעו מישראל לשם !!! הדבר הזה הוכח ע"י בדיקה גנטית של הווירוסים.

  • 20.

    צודק- אין לכפותעל אדם שלא מעוניין בחיסון לקבל אותו (ל''ת)

    ירון, 05/05/09 18:43

  • 19.

    מה זה לא ברור המדינה מנסה כמה שפחות לתת כסף לאזרחים שלה

    amit-z , 05/05/09 18:36

    וכל זה למען משכורתם של השרים וח"כ ואוכלי חינם למינהם

  • 18.

    פעם ראשונה שאני מסכים עם מנחם בן.

    אבא לילד חריג, 05/05/09 18:16

    נכון. אין לי שום הוכחה שקשיי ההתפתחות של הילד שלי נובעים מהחיסון ההוא מגיל 4 חודשים. אני רק זוכר שהוא לא ישן 18 שעות אחר כך. גיליתי מאוחר יותר שביפן - ארץ מתקדמת ומודרנית לגמרי - מחסנים החל מגיל שנתיים (התמותה אצלהם ירדה מאז שהחליטו על זה) , דיברתי עם אימא ששותפה למצבי והיא היתה בגרמניה שם הרופאים היו בהלם מכמות החיסונים שילד ישראלי מקבל בשנה הראשונה לחייו.
    במקרה הטוב מדובר בנושא שנוי במחלוקת ואני אף פעם לא אדע מה גרם לבן שלי ליהיות כפי שהוא. לכל מי שחושב שרפואה היא מדע מדוייק והרופאים כולם הם בדעה אחידה בכל נושא הרשו לי להזכיר ענף רפואי בשם 'הומואפטיה' שנחשב בפקולטאות הרשמיות לסוג של עבודת אלילים
    ובכל קופות החולים כבר פתחו מרפאות הומואפטיות ורופאים מוסמכים עובדים בהם.
    לפני חמישים שנה היתה מחלה בשם 'גזזת' שהטיפול לה היה הקרנות . הורים אחראיים לא רצו שהילדים שלהם יפיצו את המחלה (וכמובן שרצו שהילד יבריא) ולכן מסרו בחפץ לב את ילדיהם לטיפול שגרם לאחר מכן למותם של אותם מטופלים מסרטן שנים אחר כך. לכו תדעו מה ימצאו בעוד חמישים שנה על החיסונים

    • הומאופתיה אינה ענף רפואי - היא ענף ברפואה אלטרנטיבית (ל''ת)

      לירון, 05/05/09 18:50

  • 17.

    קשקוש. חיסונים זה דבר חשוב.

    שוקו, 05/05/09 17:51

    אחוז האוטיזם לא עלה, זה נראה כאילו הוא עלה בגלל שעכשיו מאבחנים את זה הרבה יותר טוב. אין שום הוכחה שחיסונים לילדים גורמים כל סיכון כלשהו ויש המון הוכחות בריאותיות שאי מתן חיסונים יכול להוביל לשיתוק ומוות.

    הכת העולמית נגד חיסונים היא דבר מסוכן והזוי. אני אחזור שוב: אין שום הוכחות מדעיות שחיסונים לילדים גורמים לאוטיזם. שום כלום.

    • תקרא את תגובה של 18.

      אלכס, 05/05/09 19:54

      איזה הוכחות מעבר לאלו אתה רוצה עוד? אב ( ואני לגמרי מאמין שזה סיפור אמיתי) לא היה כותב את זה עם לא היה ברור לגמרי שחיסונים גורמים לנזקים ובמיוחד לילדים

  • 16.

    יש אמת ויש סילוף האמת בדבריו

    ענבר, 05/05/09 17:42

    ראשית, דבריו של מנחם בן נכונים בחלקם. גופנו הוא מערכת מאוד חכמה, שיודעת להתמודד עם מחלות למיניהן. אולם, גופו של תינוק כבן מספר חודשים אינ ו חזק כגופו של אדם בוגר, ובמחלות מהן יחלים אדם כבן 18, תינוק כבן מספר חודשים, ימות. בכדי למנוע מוות מיותר זה מחוסנים ילדים כבר מגיל צעיר עד מאוד, ויש בזה הגיון רב.

    מצד אחד, סוף כל סוף המדינה מתעוררת ונלחמת בהזנחת ילדים שבמקרה זה נובעת מאי-מתן חיסונים שמונעים מוות, ומאידך - כופה על כל אחד מאיתנו את מערכת החיסונים שהיא עצמה החליטה כי היא הכרחית.

    יש תמיד שני צדדים למטבע, וגם הפעם, אך אולי יש דרך אחרת שבה ניתן לגרום להורים לחסן ילדיהם. אולי באמצעות קמפיינים הסברתיים, אך אוי ואבוי - כיצד שכחתי? אנחנו מדברים פה על פקידי האוצר, והרי קמפיין שכזה יעלה כסף. כסף - מילה כה גסה בסלנג של פקידי האוצר.

    • יש הרבה מבוגרים המקבלים זריקה נגד שפעת

      amit-z , 05/05/09 18:39

      וחולים בעקבות השפעת פעמים רבות לאחר הזריקה וזה דבר דיי ידוע ומוכח.
      אני לא מבין ברפואה אבל יכול להיות שיש כאלו שהחיסונים לא מתאימים ומאוד מזיקים להם וקופ"ח כנארה שלא עושות בדיקות מתאימות מי יכול לקבל את החיסון ומי לא.
      ידוע שגם במשך השנים החיידקים למדו להתמודד עם האנטיביוטיקה והם גוברים על חלק ממנה.

  • 15.

    imagine...

    realistic one , 05/05/09 17:22

    Imagine there's no Heaven
    It's easy if you try
    No hell below us
    Above us only sky
    Imagine all the people
    Living for today

    Imagine there's no countries
    It isn't hard to do
    Nothing to kill or die for
    And no religion too
    Imagine all the people
    Living life in peace

    You may say that I'm a dreamer
    But I'm not the only one
    I hope someday you'll join us
    And the world will be as one

    Imagine no possessions
    I wonder if you can
    No need for greed or hunger
    A brotherhood of man
    Imagine all the people
    Sharing all the world

    You may say that I'm a dreamer
    But I'm not the only one
    I hope someday you'll join us
    And the world will live as one

    • איזה שיר מדהים זה ..אה?...התפילה הכי יפה (ל''ת)

      מזל שיש מוסיקה, 06/05/09 01:10

  • 14.

    מנחם בן הוא טיפש שמשוכנע שהוא חכם

    ראיתי תינוקת לא מחוסנת גוססת ומתה מחצבת, 05/05/09 16:42

    ''קשה מאוד לשלול אבחנה של הורים שילדיהם נולדו בריאים לחלוטין, וזמן מה אחרי החיסון התנתקו והפסיקו להתפתח''

    הורים גם אומרים לילדים שלהם שהחום בבננה זה דבש, נו אז?
    מה מנחם בן מציע? שהורים יעשו אבחנות?

    אולי מישהו צריך להסביר למנחם בן שאוטיזם זה לא משהו שבולט מיד לאחר הלידה.

    אהבתי את המשפט הבא:
    ''מערכת הבריאות לעולם לא תודה, כמובן, כי האוטיזם נגרם עקב חיסון''
    דמגוגיה קלאסית. אני מציע את המשפט הבא:
    ''מנחם בן לעולם לא יודה, כמובן, כי יש לו פנטזיות מיניות על הנכדה בת ה-6 של השכן''
    עובדה, חכו ותראו.

    ולכל אלה הממליצים לקרוא קצת על הנושא:
    כל אחד יכול לפתוח אתר באינטרנט ולכתוב בו מה שמתחשק לו.
    יש ספרות רפואית שהמתפרסם בה נבדק ונתון לביקורת מקצועית. כל היתר לא מספיק אמין.

    אם מנחם בן או אחד הקוראים מכיר תרופה מצילת חיים שאין לה תופעות לוואי הוא מוזמן לשתף.
    יש אנשים שפניצילין יכול להרוג אותם. הם רגישים לתרופה.
    אז להפסיק לטפל בפניצילין?

    • 14- כל הכבוד (ל''ת)

      יגאל, 05/05/09 20:00

  • 13.

    אידיוט

    רופאה, 05/05/09 16:30

    ''יש כאלה הגורסים'' ו''יש כאלה הטוענים''... אלה שגורסים וטוענים מכירים ספרות רפואית בדיוק כמוך. הסיבות לעליה באבחון מחלה כלשהי(אוטיזם היא הדוגמה שנתת) הן מגוונות (פניה מוגברת לביצוע האבחון, שינוי אן הרחבת קריטריונים לאבחנה וכו). הוכח כי אין קשר בין אוטיזם לחיסון לחצבת (שפעם ניסו לקשור לאוטיזם). רק המחשבה על ילדים לא מחוסנים גורמת לי לפריחה מורביליפורמית....
    כל הכבוד לך שלא חיסנת את בתך הקטנה - היא תודה לך על כך ביום בו תגלה שנדבקה באדמת בטרימסטר ראשון של ההריון שלה....

    • זה מה שאת - הרופאה - מאחלת לבת שלו?

      אלכס, 05/05/09 17:41

      זה שרופאים לא יודעים לקשור בין תופעות שונות המתרחשות בגוף והנפש שלנו זה סך הכל הבורות של רופאים עצמם ( לא כולם). אם היית קצת פותחת את המוח שלך ורואה מה קורה מסביב לא היית כה משוכנעת בטיב של החיסונים. חיסון (לפחות במתכונת הנוחכית) זה רעל בהתגלמותו ויפה שעה אחת קודם שכולם ידעו על כך.

      • לא ראיתי פה שום איחול.

        שוקו, 05/05/09 17:53

        היא נתנה לו תרחיש אפשרי לתוצאה מאי מתן חיסון.

        פותחת קצת את המוח? זה ההסבר הרפואי שלך? תני לי קישור להוכחה רפואית מדוע חיסונים זה רע.

  • 12.

    נערי האוצר לא מפספסים אף הזדמנות

    אוסישקין, 05/05/09 16:01

    לכפות את התרבות הפשיסטית שלהם על העם דרך הקופה שלנו.
    לפני שהם זורקים את הפיליפינים וההודים שמטפלים בזקננו הייתי רוצה לדעת כמה מהם מוכנים לטפל בהוריהם, לנגב אותם ולרחוץ אותם. ואם הם לא מוכנים לעשות את זה, למה הם מצפים מאחרים לעשות את זה? התשובה ברורה.

  • 11.

    החרדים לא מחסנים את ילדיהם מתוך בורות ולא מיתוך אמונה באלוהים

    אלון, 05/05/09 15:48

    אין מאחורי ההחלטה לא לחסן שום הלכה דתית
    יכול להיות שיש רבנים מטומטמים
    ויכול להיות שיש אמונות טפלות
    ועצלנות
    הרי לקחת לטיפת חלב עשרה ילדים כפול עשר חיסונים לכל אחד זה די הרבה ימים

  • 10.

    צודק מנחם בן!!!! (ל''ת)

    אזרח, 05/05/09 15:23

  • 9.

    לצערי, לדעותיך הייתה חשיפה מוגזמת וכנראה שזו הסיבה שבגינה

    מבינה ברפואה, 05/05/09 15:23

    אתה כותב בעיתון כזה ולא בעיתון איכותי אחר.
    אין לך טיפה הבנה ברפואה ודעותיך שנאמרו שוב ושוב הוכיחו כמה אתה דמגוג ומרשה לעצמך לטעון גם בנושאים שאין לך מושג בהם.
    כדאי שתוריד פרופיל. די לנו מאנשים כמוך.

    • וסתם לקרוא למנחם דמגוג ללא שום הוכחה זה מה שאת מבינה ברפואה? (ל''ת)

      אלכס, 05/05/09 17:42

  • 8.

    צודק מנחם בן!!!! (ל''ת)

    אזרח, 05/05/09 15:20

  • 7.

    יש הגיון רפואי טהור לבחירה לא לחסן.

    יעל, 05/05/09 15:16

    ובנוסף
    לא ניתן להעלים עין מהשיקולים הכלכליים העומדים מאחורי תעשיית התרופות והקמפיין למען חיסונים. לאילו שמתנגדים לאי מתן החיסון אני מציעה לקרוא קצת בענין ואז להביע דעה.
    הבחירה לקבל כמובן מאליו את כל מה שמשרד הבריאות קובע שנכון עבורינו, היא עיוורון מוחלט.
    זה אותו משרד שאישר את מוצרי רמדיה....
    תשאירו מקום קטן לאפשרות שאולי גם הם טועים לפעמים.

    • גם תעשיית האוכל עושה המון כסף...אנא הפסקי לאכול במיידית! (ל''ת)

      לירון, 05/05/09 18:46

      • גם מאוכל צריך להיזהר

        morsagmon , 05/05/09 23:54

        נכון, רוב האוכל הנכנס לפה שלנו בעולם המערבי גם כן מהווה נטל וגורם נזק (לפחות יש אוכל שנכנס לפה שלנו...).

        גם מהרבה מאכלים הייתי מציע לך להימנע!

        מור

    • כל עוד חלק מזערי של הורים לא מחסנים

      דורון, 05/05/09 19:04

      מצבנו עוד טוב.זה שהילדים לא נדבקים נובע מחוסר חשיפה לפתוגן של המחלה.אם רוב האנשים לא היו מחסנים אז היינו רואים את תוצאות העניין בדמות מגיפות.

  • 6.

    כתבה מעולה, נכונה וחשובה

    אבישי מתיה, 05/05/09 15:14

    תזכורת: חברת התרופות, בסיועו האדיב של משרד הבריאות, הפכה מחלה קלה כמו אבעבועות רוח לעניין הרה גורל. היא כמובן הסתירה את העובדה שהחיסון טוב רק לכמה שנים, בעוד שאם הילד נדבק, עובר את המחלה ומחלים - הוא מחוסן לכל חייו.

    • אתה טועה ומטעה

      מדען, 05/05/09 16:25

      מחקרים הראו שהחיסון יעיל לעשרות שניםץ
      הנקודה היא לא מחכים עשרות שנים עד שמאשרים חיסון, ולכן בזמן האישור אי אפשר לטעון שהחיסון יעיל לתמיד.

      • הבעיה היא עוד לפני כן

        אלכס, 05/05/09 17:47

        עצם החיסון נגד מחלה כה חשובה לגוף שלנו, מחלה שהיא מנקה את הגוף, מחלה שחשוב שכל ילד יעבור אותה, החסון שכזה מזיק בצורה בלתי נתנת לתאור. למה לבצע חיסון כאשר מחלה לא קטלנית בכלל? למה לא לחשוב קצת לפני? הרי אתה מדען כפי שאתה טוען

        • אלכס - אתה טועה ומטעה

          לירון, 05/05/09 18:45

          מחלת אבעבועות הרוח היא אומנם לרוב מחלה קלה אך גם יש לה סיבוכים אפשריים כמו דלקת ריאות חריפה, פגיעה במוח הקטן וגם דלקת במוח.

          המחלה אינה מנקה את הגוף, מאיפה אתה מביא שטויות כאלה? וכמובן שהיא גם לא מחלה חשובה (מה זו מחלה חשובה?)

          לגבי החיסון, אם אתה טוען שהוא מזיק בצורה בלתי ניתנת לתיאור, אולי תביא גם הוכחות לטענה הזאת? וכשאני אומר הוכחות אני מתכוון למקור אמין ולא איזה אתר אנטי-חיסוני מעפאן או לחילופין מנחם בן...

          • לירון, למקרא דבריו של אבישי חשתי ''חבל'' נורא.

            מקור אחר, 05/05/09 20:58

            אני מאוד אהבתי להיות חולה באבעבועות רוח. דומיה לצרעת ממארת, ולפי רבותינו כל הגוף צרעת טהור.

            יתרה מכך, אני המתנתי בצפיה למחלה זו. חברי שהקדימו אותי באיזה שבוע חופש מהלימודים עוררו בי קנאה והגבירו את הצפיה.

            עד היום יש לי זכרונות טובים מההדגרדיות ומהחופשה מבית הספר למשך שבוע.

            אתה יודע מה אני לא חליתי אף פעם בחזרת, ואף על פי כן אני מצר על כך. הפסדתי שבוע חופש מהמוסד. לכל החברים שלי היה ולי לא!

            ולדעתי, מנחם בן באמת לא מתיימר להיות דוקטור אמנם הוא טוען שמי שמוחל על רצונו החופשי הופך לחיידק.

        • יש כאלו שהחיסון מזיק להם והגוף שהלם לא יכול לקבל את החיסון

          amit-z , 05/05/09 18:46

          ובכל זאת נותנים להם חיסון וזאת כנארה בשל חוסר בדיקת התאמה למתן החיסון

      • אבל לבטח אפשר לטעון שהחיסון יעיל בנזקו (ל''ת)

        סבן, 10/06/09 18:54

    • עוד מומחה לבולשיט

      כל אחד שלמד ביולוגיה בתיכון נהיה לי פרופסור., 05/05/09 19:55

      לחיסון לאבעבועות רוח יש שתי הצדקות:

      1. הוא חוסך להורים ישיבה בבית עם הילד החולה והפסד ימי עבודה, שעולים הרבה יותר ממנת חיסון אחת.

      2. המחלה קלה בילדים ומחסנת, אבל הנגיף נשאר רדום לכל החיים במערכת העצבים, עשוי להתפרץ במצבי סטרס שונים ולגרום לשלבקת חוגרת, שאם לא מאובחנת ומטופלת בזמן (וקשה לאבחן אותה מוקדם), עלולה להוביל לסיבוכים רציניים יותר במערכת העצבים.

    • איזה שטויות !! הוירוס הזה נשאר לקנן בגוף לכל החיים ! והוא מתפרץ שוב

      catas , 06/05/09 00:41

      בשלב מאוחר יותר בחיים, כאשר אנו מבוגרים או נחלשים מבחינה חיסונית, בתור מחלה הנקראת שלבקת חוגרת, שהיא מאוד לא נעימה.המחלה הזאת יכולה לחזור שוב ושוב בדיוק כמו הרפס, ואכן הוירוס הזה הוא בן דוד שלו.
      החיסון מונע את זה !

  • 5.

    מדינה דמוקרטית מאוד. (ל''ת)

    לא?, 05/05/09 15:00

  • 4.

    אני מסכימה

    מרים, 05/05/09 14:52

    ילדי כבר גדלו אך אני דואגת לנכדי וניני.
    אני מסכימה לכל מילה שנכתבה.
    אני מאד מעודכנת בנושא. חברות התרופות מרוויחות הון עתק וחבל להם להפסיד את הטריליונים בכל העולם. כמובן שבעולם השלישי זה הציל המונים, אבל אצלינו חייבים לתת להורים את הזכות להחליט. אי אפשר לכפות עלינו.

    • פרזיטית

      מדען, 05/05/09 16:24

      כשכולם מסביבך מחוסנים, אז אין לך ממה להדבק.
      את חייה בסרט -''בעולם השלישי זה הציל מליונים'' - מה את יודעת על העולם השלישי. יש לך מושג מה שיעורי התמותה שם.

      • אתה סוטר את עצמך פעמיים אדוני המדען

        אלכס, 05/05/09 17:52

        1. היא לא לבד שלא מבצעת חיסון, יש הרבה כאלו ועדיין אין שום גידול במחלות שציבור די רחב בארץ לא מחסן נגדם. לחשוב, לחשוב, לפתוח עיניים
        2. אם אתה טוען שבעולם השלישי התמותה עדיין גבוהה וחיסון ''לא היציל מיליונים'' בניגוד למה שמרים טוענת אזי חסון לא עוזר גם שם באותה צורה שהוא אמור לעזור לטענתם של חסידי החיסון.

        • עדיין חלק ההורים שלא מחסנים

          דורון, 05/05/09 19:07

          הוא מזערי ביחס לאלה שכן,ועדיין רוב גדול באוכלוסייה מחוסן.ייקחו מספר שנים להבחין בהשפעות ההורים שבוחרים ללא לחסן את ילדיהם היום.

  • 3.

    אוה מנחם בן בשם הבורות והדמגוגיה

    אריק, 05/05/09 14:47

    בטח שהבת שלך לא חלתה בכלום - מסביב כולם מחוסנים אז היא לא תדבק, אבל אם מאסות יפסיקו לחסן אז נראה מה יקרה, יתר על כך יש יותר תינוקות אוטיסטים(יש גם הרבה יותר הפרעות למידה - שם ברור שזה עניין של אבחון אבל זה לא מעניין את אדון בן) ויש יותר חולים אבל תמותת תינוקות במדינות מפותחות=מחסנות ירדה משמעותית ונמוכה עשרות מונים ממדינות מפותחות פחות ומחוסנות פחות - אז יש טעם לפגם בכפיה של משהו שהוןא בגדר רשות הפרט, אין מקום לקמפיין האנטי חיסוני שפתח בו המלומד הידוע מר מנחם בן

    • החיסונים חשובים אבל הדרך בה הם מוצעים לציבור פסולה

      שחר ישראלי, 05/05/09 15:52

      במקום לתת להורים את האופציה להחליט איזה חיסון כדאי לקחת ומתי, משרד הבריאות מכריח את ההורים לאשר ''חבילה'' של חיסונים (4 או 5). ברור שזה יכול להשפיע לרעה. הפקידים יודעים שכמה אחוזים מהמחוסנים יפגעו. בסטטיסטיקה שלהם זה יוצא בסדר אצל ההורים זה 100% פגיעה. לכן הורים מחליטים, בצדק לא לקחת סיכונים.
      קרא קצת חומר על הנושא ותבין. אני את הילדים שלי לא אחסן בשיטות של משרד הבריאות.

      • סליחה, מה זה פה, מסעדה עם תפריט?

        שוקו, 05/05/09 18:17

        להורים אין שום ידע רפואי כדי להחליט איזו זריקה לתת. אני עדיין מחכה ללינק למחקר רפואי שמוכיח שחיסונים לילדים זה דבר מסוכן. אין כזה דבר.

        • יש לי חדשות בשבילך

          שחר ישראלי, 05/05/09 23:59

          להורים יש יותר ידע מה טוב לילדים שלהם מאשר לפקידי האוצר או פקידי משרד הבריאות (ראה ערך רמדיה).
          הרבה הורים וסתם אזרחים יותר מעודכנים אפילו מרופאי המשפחה. הזמן שבו הרופאים היו סגני אלוהים עבר, האינטרנט פתח לכולם אם העיניים וכדי שגם אתה תתחיל לשאול שאלות אם הבריאות שלך חשובה לך.

    • חוץ מחסון יש עוד כמה הבדלים מהותים בין מדינות מפותחות לבין מדינות עולם

      אלכס, 05/05/09 17:57

      1. הגיינה
      2. מודעות לאספקטים נוספים של רפואה מערבית
      3. מצבם של בתי חולים
      4. ידע פשוט
      5. מספר ילדים במשפחה
      6. הזנחה
      7. רעב
      אתה רוצה שאמשיך?

  • 2.

    כתבה מצוינת ונכונה. אסור לחסן!!!! כנסו

    מוישה, 05/05/09 14:44

    חוצפה של מדינה. סנקציות? שלילת קצבאות הילדים? מי צריך את הקיצבאות העלובות האלה, העיקר שהילדים שלי לא מסתובבים עם הרעל הזה בגוף. לצערי, רוב האנשים בישראל מרובעים, שלא לומר צרי אופקים, ולכן הם ממשיכים להאמין לכל הסיפורים על ''חשיבות'' החיסונים. תקראו קצת בנושא, תחכימו, ותפסיקו להיות רובוטים של הממסד ושל הרופאים הקונבנציונלים, שעושים זאת מתוך אינטרסים שהם לאו דווקא דאגה לבריאות הילדים

    • תודה שהפגנת לנו בורות מהי... (ל''ת)

      הנאור מציון, 05/05/09 15:52

    • אתה אדיוט

      מדען, 05/05/09 16:21

      כל השטויות שמנחם בן הזכיר הופרכו לחלוטין בניסויים מבוקרים

  • 1.

    הוווו מנחם בן גם דוקטור נהיית ???????? (ל''ת)

    geula54 , 05/05/09 14:23

    • אולי תלמדי לקרוא

      אביב ישראלי, 05/05/09 14:45

      מנחם בן לא נותן לך חוות דעת רפואית הוא מנסה להסביר לך תהליך בירוקטי פסול.