• 29.

    ביקור האפיפיור בישראל

    חיים ואסתר קושנר פנקס, 17/05/09 21:25

    איננו פוליטיקאים. מהיבט אישי של יהודים
    שגדלו על אדמת ומסורת ישראל, מפריע לנו חוסר
    הפרופורציה שלצערנו טבוע בעמנו. אפשר היה להאכיל הרבה פיות ולעודד ילודה בהון שמושקע כללית בחריגה מצניעות הליכות. למשל במשכורות של נבחרינו המייצגים את כנסת ישראל, בפסטיבלים למיניהם, ביניהם מופע יום העצמאות, וכך בכל אירוח, כולל של האפיפיור. וזאת מבלי לפגוע בכבודו של שום אורח.
    עם חשבונות היסטוריים של עוולות, בעיקר בגין השתלטויות דתיות - ובשם הקנאות נערכו רוב המלחמות בעולם, וכיום עדים אנו להשתלטות גורפת בשינוי אדרת - לעולם לא נשכיל להקשיב הדדית ולהתעלות לדו-שיח עם מי שלאו דוקא בדעתנו. כאדם מאמין, בטוחים אנו שאם נרצה, גם זו לא תהיה אגדה, ונוכל להגיע לבגרות הדרושה להיות אור לעצמנו, ואולי אולי גם לגויים.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כתבה מגמתית

    משה, 15/05/09 02:32

    למה לא ח''כ ד''ר, הוא משכיל לא איזה תמהוני זועם שנבחר לכנסת, יש לו דעה שראוי לדון בה

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מיצריך אותו (ל''ת)

    דוד, 13/05/09 17:28

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    למה לא

    בעז כהן, 07/05/09 14:48

    לא צריך שיבוא האפיפיור כי זה מדינה של יהודים ולא של גויים

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    hjghj

    uyh, 06/05/09 13:24

    jagdu

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    בן ארי מראה לנו איפה ה'איחוד' על ציר דת''ל- חרד''ל

    חרדל אמיתי [עם קצת קטשופ], 06/05/09 12:29

    פוניבז', אה?
    למה לא מרכז או יותר טוב הרעיון היהודי [שהפופ יראה שניים וחצי תלמידים...]

    בן ארי רק מראה בהתבטאויותיו כמשיח לפי תומו היכן נמצא ליבו [ולב המפלגה אותה הוא מייצג] על ציר הציונות מול חרדיות.....

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    יש הרבה סוכנים של הכס הקדוש בממשלת הבזויים במיוחד מקבלי האתנן מש''ס (ל''ת)

    אל תבליגו יותר !!!!!!!!!!!!! עת לפעול, 05/05/09 20:11

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    בן ארי דבק בדברי בלעם -עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב ? (ל''ת)

    סבזי , 05/05/09 19:28

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ישוע הוא משיח צדקנו

    עמנואל, 05/05/09 18:30

    עם ישראל צריך לחזור בתשובה ולהכיר בברית החדשה לטבול ולעבוד את האל ואז תבוא הישועה

    הגב לתגובה זו

    • עמנואל, המיסיונריות שלך לא במקומה.

      סבזי , 05/05/09 19:26

      יהודים לא מנסים לגייר נוצרים ואתה אל תנצר יהודים .

      זכותך להיות מה שתבחר.

      אך מיסיונריות עבור יהודים היא פגיעה.

      הימנע מכך .

      הגב לתגובה זו

      • לתשובת סבזי לעמנואל על תגובתו לנושא ביקור האפיפיור.

        אסתר קושנר פנקס, 17/05/09 21:40

        היבט המיסיונריות צר מדי. רצוי שילמד קצת
        הסטוריה.

        הגב לתגובה זו

    • תגובת עמנואל מה-5.5.2009

      אסתר קושנר פנקס, 17/05/09 21:36

      יש לי רושם שלא יזיק אם תעיין קצת בהסטוריה
      בשעות הפנאי שלך.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    מי צריך את האפיפיור האנטישמי הזה כאן? קודם שיכיר בשואה ואז נדבר.. (ל''ת)

    לא אמרתי כלום , 05/05/09 15:59

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    טוב לעם ישראל שיש מי שמוחה על ביקורו של מנהיג שונאי ישראל.

    שירלי, 05/05/09 15:47

    ושאף אחד לא יתחיל לספר לנו כאן שהאיש הזה יותר טוב מקודמיו כי הוא לא, הכל מהפה אל החוץ ובשום אופן אסור ללכת אחרי העובד עבודה זרה הזה שולל.
    אסור אסור אסור לתת לו שום נכס ושום מטר אדמה מארצנו הקדושה.
    תנסו לתת לו איזה שטח שלדעת הערבים זה שלהם נראה אתכם.
    אני מוחה על ביקורו של האיש הזה!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שמע

    מעדר, 05/05/09 15:34

    קמצן ביחסים כמו שהיהודי הגלותי קמצן בכסף. מתגעגע להיות הקנאי האחרון? הצטרף לחמאס, אצלם מצדה זה לא סוף אלא תנאי.

    אתה מוציא שם רע ליהודי הלאומי.

    אם בוחרי ונבחרי האיחוד הלאומי ירחיבו ליבם וכוחם לעזור לישראל ובישראל במקום לבדלנו בגויים בקינטורים וקיטורים יבוא לציון גואל.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בן ארי צודק בהחלט והמשמיצים אותו פשוט בורחים מדיון רציני

    motimorg, 05/05/09 15:27

    גילוי נאות: לא הצבעתי לבן ארי ולמפלגתו. גם אני מתנגד לדיעותיו בדרך כלל.
    אבל, בניגוד לכל מיני שמאלנים שרפרטואר התגובות שלהם מצומצם ביותר ושאין ביכולתם לנהל דיון רציני בשום עניין, אני כן חושב שראוי לחשוב לפחות מה אומר האיש.
    בן ארי לא גזען ולא קורא להחרים את הנצרות ואת מי שמאייש את ה"כס הקדוש".
    בן ארי טוען ובצדק כי האיש הזה בעל עבר בעייתי ויכולתו של הפופ הנוכחי לעורר מהומות בין-גזעיות ובין-דתיות הוכחה כבר מספר פעמים. לכן, אומר בן ארי, יש מקום אמנם לקבל אותו בכבוד אבל... בקצת יותר צניעות. לכן, מוסיף האיש, לא כל כך מובן מאליו שיש מקום להעניק לכנסיה כל מיני צ'ופרים כ"תגמול" על כך שהאיש הזה משמיץ את מדינת ישראל, מצדד בפלסטינאים, החזיר לכנסיה מכחיש שואה, וכו'.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כמה יעלה לי ביקור הקשיש עם השמלה שבסוף הביקור ישחרר ...

    משלם מיסים, 05/05/09 15:23

    נפיחה נגד ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • זה יעלה לאזרחי ישראל העניים המון כסף+רמיסת כבודנו היהודי לאומי

      אין חכם כבעל ניסיון, 05/05/09 17:05

      +כמה אמירות מביכות של ה''כס הקדוש'' נגד מדינת ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    כבוד העם היהודי בארץ ובתפוצות.

    katif , 05/05/09 14:50

    מיכאל בן ארי העלה בדבריו את כבוד העם היהודי.
    אין לבזבז כוחות על מלחמות אבודות, אבל אין לוותר בנושא הכבוד היהודי.
    נזכור את האיקויזיציה, מסעי הצלב, הפוגרומים ועלילות הדם! לא עוד! לא נוותר על כבודינו.

    האמת שה"פופ" בא לחגוג "פסח שני" כי בראשון היה בחו'ל.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אכן צודק הבחור,ואללה צודק שאני חושב על זה הוא צודק (ל''ת)

    הבחור ההוא, 05/05/09 14:06

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    גאוה יהודית

    אבי, 05/05/09 14:01

    גאוה להיות יהודי זה לא רק בכדורגל בינלאומי.
    הגיע זמן שנפסיק להתרפס מול העולם.
    האם זה לא נכון שיש מכחישי שואה בתפקידים רמים בכנסיה? האם זה לא נכון שלא ננקף אצבע ע''י האפיפור בזמן השואה ושבכל זאת יש מחשבה להפוך אותו ל''קדוש''? האם זה לא נכון שבשם הנצרות אלפי יהודים נטבחו? מספיק להתרפס. רק ח''כ אחד פותח פה - זה באמת עצוב.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אם האידיוטיזם היתה מחלה ,בן ארי היה מאושפז כלחייו!

    בני123 , 05/05/09 13:54

    פשוט מטומטום.

    הגב לתגובה זו

    • מי שמפגין גאווה יהודית שרשית הוא אידיוט בעיניך ? (ל''ת)

      נמאס ממתרפסים, 05/05/09 15:25

      הגב לתגובה זו

    • אחרי שיהיה לך דוקטורט כמו לבן ארי תחלק לו ציונים

      motimorg, 05/05/09 15:31

      אני מניח שאין לך אפילו מושג קלוש באיזה תחום יש לו תארים אקדמייםץ בעצם ברגע שדיעותיו הפוליטיות אינן לרוחך כבר הוא הופך למטומטם, אידיוט וכו'.
      אגב, זה מאד מאפיין אנשי שמאל, האבחנה היסודית והמבוססת על עובדות...

      הגב לתגובה זו

      • מונטי.השכלה מוכיחה גם חוכמה????

        בני123 , 05/05/09 18:48

        יש כמה דר' בחו"ל ,יהודים שהיו בין יוזמי חרם ואי ההכרה של אוניבסיטות ישראליות.
        גם אותם גיניתי בכל פה.

        אני נגד כל מי שמזיק למדינה.חד וחלק.

        כאשר ביקר כאןהאפיפיור פאולוס ה-6 ,גרם ךמדינה הוצאות מחדגיסא,ומאידך גיסא,הכניס המון כסף בשל ביקור צליינים ותירים נוצרים לארץ.
        אנחנו משבעים לביקור תיירים לארץ וביקור האפיפיור יניב את הפרי הזה.בסופו של דבר ,זה יכניס למדינה כסף רב,שלא לומר גם תעסוקה לחסרי עבודה בכל מקום בו יבקר.

        אז אם אני אותר שבן ארי אידיוט,אני יודע מה אני אומר.

        האהבל הזה מוכן לגדוע את הענף עליו כולנו יושבים,ובתנאי שלא יבקר אף נוצרי כאן.

        הגב לתגובה זו

        • תרגע

          dgdgdgd, 07/05/09 17:52

          אני דווקא חושב שהדברים שדר' בן ארי אומר הם צודקים תיכנס לתוך המשמעות שלהם ותיראה שהוא צודך ואתה טועה כי אם יש משהוא שהיה קצין גרמני(אולי)בשואה אנחנו צריכים לשרוף אותו חי ולא לתת לו חיבוק על מה שהוא עשה.

          הגב לתגובה זו

  • 11.

    הזוים מתנגדים להזוים (ל''ת)

    אילן, 05/05/09 13:48

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    יצור נאלח ממשיך מישנתו הגזענית של כהנא, חרפה למדינה דמוקרטית !!!!!!!!! (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 05/05/09 13:33

    הגב לתגובה זו

    • מה זה קשור לכהנא ?

      katif , 05/05/09 14:45

      בן ארי לא כהניסט, הוא יהודי חם, אוהב המדינה, הצבא והתושבים.
      ישנה מלחמה דתית! בין הנצרות ליהדות ואנו לשמחתי יהודים ולשמחתי יש לנו היום בכנסת את ח"כ ד"ר מיכאל בן ארי, המעלה את המורל היהודי בארץ ואולי גם בעולם.

      הגב לתגובה זו

    • מה מכל הטענות שלך רלבנטי לנושא הדיון?

      motimorg, 05/05/09 15:48

      הטענה כאילו מי שדעותיו ימינה מאד ממר"צ וחד"ש פסול מלהבחר לכנסת אינה חדשה. תמיד השמאל היה מאד ליבראלי כלפי זכות הבעת הדיעה, בעיקר של אלו שמתנגדים לקיום המדינה, ובלבד שדעה זו תהא מחוגי שמאל קיצוני.
      אלא שכמו שבחורה שהולכת עם מחשוף גדול יכולה עדיין לטעון כי אסור לאף אחד להטריד אותה מינית, ממש כך אפילו איש ימין קיצוני רשאי לטעון כי ביקור האפיפיור בעייתי.
      הבעיה מתעוררת כאשר המשטרה מסרבת לקבל תלונה ממי שהולכת עם מיני או שהכנסת מסרבת לדון בדרישה של ח"כ מהימין רק משום שהוא מהימין.

      הגב לתגובה זו

      • אתה טוען שהשמאל סותם פיות ? מי היו אלה שרצחו את רבין ואמיל גרינצווייג?

        EXTRA-שמאל , 05/05/09 17:38

        אנה ממך, אל נא תתמם, אתה יודע בדיוק כיצד פועל הימין בכל הנוגע לסתימת פיות, זו היא חלק ממשנתו של כהנא וממשיך דרכו בן ארי, מטרתו היחידה של הנ"ל היא יצירת פרובוקציה הנובעת מגזענות דתית, לרוב אזרחי ישראל ישנה בעיה גדולה בהרבה עם מר בן ארי מאשר עם האפיפיור.

        הגב לתגובה זו

        • די לשמאל

          ילד בסדר, 07/05/09 17:59

          כן ומי רצח את 6 מליוני היהודים שנירצחו בשואה שהיו שווים הרבה יותר מיצחק רביןואמיל גרנצויין.
          ומי רצח את האלפים שנהרגו באינקוויזיציה אם לא הנצרות והאפיפיור הזה שותף גם לשואה וגם לאינקוויזיציה ואם כבר מדברים אז תבדוק ותראה שיש בעיה יותר גדולה בארץ עם האפיפיור יותר מאשר עם דר' בן ארי
          מקווה שתבין

          הגב לתגובה זו

  • 9.

    כשהתחלתי לקרוא, רציתי לחנוק את בן-ארי. כשסיימתי...

    שמידט, 05/05/09 13:26

    הבנתי שיש משהו במה שהוא אומר.
    הוא לא מתנגד לביקור, אך מוחה על החגיגיות.
    אני חושב שזה הוגן ולגיטימי.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הידד, בריוני השמאל שוב ניצחו (ל''ת)

    יש דין, 05/05/09 13:24

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מיכאל מול כל חסרי החוליות

    יוסי לונדין, 05/05/09 12:57

    ומה מתוכנן במסגרת ביקור הוד קדושתו האפיפיור
    א. לקראת הפגישה עם הרבנים הראשיים נדרשו אנשי ''היכל שלמה'' לסלק ממקום הפגישה תערוכת חנוכיות כדי שהוד רוממתו לא יצטלם ח''ו עם סמל יהודי
    ב. פמליית האפיפיור דורשת להוריד את המגן דוד מסמל הנט''ן שילווה את הפמליה
    ג. הכנסיה דורשת לקראת הביקור-ריבונות ! לא פחות ולא יותר על כעשרה אתרים קדושים לנצרות כולל קבר דוד בהר ציון, ונשיא מדינתנו היקר לוחץ בכל אמצעי על השר אלי ישי להענות לבקשה החצופה
    ד. וזה עוד בלי לדבר על הכחשת השואה, המסיון וכו' ובעיקר על כך שמן הסתם הביקור יסתיים במתן גיבוי לעם הפלשתינאי הנאבק על חירותו מול כוחות הרשע
    ה. יש גבול למה שמוכנים לעשות בשביל עוד כמה תיירים...
    ה. למיכאל חזק ואמץ

    הגב לתגובה זו

    • אתה בטוח לגבי הפרטים הללו? (ל''ת)

      אמנון, 05/05/09 13:25

      הגב לתגובה זו

      • הכל פורסם בתקשורת

        יוסי לונדין, 05/05/09 16:59

        בשבוע האחרון באתרים שונים. אני מקווה שאכן אתבדה ושהבזיון הלאומי יהיה מצומצם יותר...אולי הוא ירצה להוריד את הדגל גם ממטוס אל על?

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא רוצים עוד אחד מאילה

    טבק, 05/05/09 12:41

    הדת, הדתות והאמונות הם משקולת כבדה על צווארה של האנושות. מספיק זה מספיק . די זה די. הגיע הזמן שנפסיק לחיות על פי אמונות טפלות ודימיונות חסרי בסיס. עד מתי נמשיך לממן את חזיונות העבר המזינים אגדות לגבי המציאות אותה אנו חיים. עד מתי נמשיך בכספינו ובהסכמתינו לגרום לאוכלוסיות שלמות לחיות בשקר אשר הופך אצלם להרגל. להפסיק ועכשיו לממן בתי כנסת מסגדים וכנסיות, רבנים, קאדים וכמרים. הדתיות צריכה להפוך לתחום במקצוע ההסטוריה. האנשים האמינו בדברים שלא היה להם בסיס במציאות, כך צריך ללמד בבתי הספר, היום אנו לא מאמינים, אנו יודעים, הידע היא מילת המפתח לדרך בה אנו צריכים לנהל את חיינו.

    הגב לתגובה זו

    • טבק - תחזור בתשובה

      חיים, 05/05/09 13:25

      וזכור מה עשה לך העמלק

      הגב לתגובה זו

    • היום יותר מתמיד אנו מאמינים ובזכות אמונה זו הגענו עד הלום

      אלו שלא האמינו נשארו בחו''ל ובניהם אבדו לנצח, 05/05/09 17:10

      רק אמונה חזקה בנצח ישראל מחזיקה אותנו מול מאות מיליוני ערבים, והתקפה אטומית איראנית שאו טו טו מגיעה.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    היום אני מבין את ירמיהו הנביא אשר עם הארץ והאליטה בזו לו (ל''ת)

    בן ציון, 05/05/09 12:33

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    איזה איש פאתטי הבן ארי הזה

    אלון, 05/05/09 12:20

    יש משהו שהוא לא נגד? בחירות הבאות הוא ייעלם כמו גימיקים הזויים מהעבר מבית היוצר של הימין כמו בא-גד.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מחפש כותרות גם על חשבון טובות המדינה (ל''ת)

    שרון, 05/05/09 11:54

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    גם אני חושב כך אים פרס מעונין לימכור את מדינת היהדים לנוצרים בנוסף (ל''ת)

    פקק תנועה , 05/05/09 11:48

    הגב לתגובה זו

    • ולמוסלמים אז מה יגידו אזובי הקיר המיסכנים (ל''ת)

      פקק תנועה , 05/05/09 11:49

      הגב לתגובה זו

    • למד עברית !!!! אם כותבים ב''א'' ו''ם'' בלי ''י'' באמצא (ל''ת)

      יהודית, 05/05/09 12:34

      הגב לתגובה זו

      • האות יוד היא לא מקור הבעיה הבעיה היא שנושא הכתבה נכון וצודק וכך

        פקק תנועה , 05/05/09 14:49

        גם תגובתו של כוכב הכתבה הזו

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    בן ארי- יהודי גאה!

    מנחם, 05/05/09 11:36

    כל הכבוד לח''כ מיכאל בו ארי. חשוב לזכור את הזוועות שעוללה הכנסיה ליהודים. מיכאל בן ארי- יהודי גאה!

    הגב לתגובה זו

    • יהודי וגאה ומחפש פרסומת רעש וצילצולים מיותר לחלוטין (ל''ת)

      משה, 05/05/09 12:36

      הגב לתגובה זו

    • לא יפה בכלל

      גורודיש, 05/05/09 13:46

      בן ארי הוא יהודי דתי. תתבייש לך על הכינוי ''גאה'' שהדבקת לו.

      הגב לתגובה זו

      • למה, מי שדתי אינו גאה? (ל''ת)

        משה, 05/05/09 15:21

        הגב לתגובה זו

        • יהודי גאה???

          -חסוי-, 11/05/09 18:48

          יהודים צריכים לנהוג בענווה ולא בגאותנות! אלו המידות המיוחדות אצל היהודים ענווה!

          הגב לתגובה זו