• 63.

    אין לך צאנס להיות ראש ממשלה ,,,,,אין לך טיפת אחריות .. (ל''ת)

    אוהב ישראל, 23/05/11 22:42

  • 62.

    ATEM EZRACHEI MDINAT GETO V'ANI EZRACH USA

    YESH HEVDEL GADOL, 18/05/09 04:03

    ZIUNUT = A'ASON AGADOL B'YOTER LAAM AYEHUDI, YOTER M'A'SHO'A. BADUK

  • 61.

    מאוד מעצבן אותי ש Y NET מצנזר תגובות של אנשי ימין!!כנסו

    שאבי מהעיריה , 04/05/09 20:09

    כל מגיב מימין יודע את זה,שהוא מגיב לכתבה ב Y NET הצנזור יעצור את התגובה הלגיטימית בגלל שהיא לא מתאימה לדעתו הפוליטית של נןני מוזס בעל האתר,לכן לעולם לא אקרא פירסומת ב Y NET
    אני נכנס לפרסומות רק ב NRG ונכנס ל כתבות ווידאו רק ב NRG ואתר הבית שלי הוא NRG כמובן,לא מוכן לפרנס אתרים שמצנזרים את התגובות שלי

    • אתה צודק!!!! (ל''ת)

      שמשון, 04/05/09 21:02

    • זנ ידוע-תנסה לכתוב שטויות-אולי יצליח לך.. (ל''ת)

      לפעמים., 05/05/09 04:01

  • 60.

    דרום עיראק השיעי עתיר נפט - איראן רוצה אותו . כל השאר פיתות וחמוצים (ל''ת)

    סבזי , 04/05/09 19:57

  • 59.

    הזמנים הקשים החלו עם הקמת ממשלת אולמרט ובתפקיד ציפי לבני כשרת חוץ

    משה בודק, 04/05/09 19:20

    שמא יצביעו לנו חסידיה על הישג אחד שלה כשרת חוץ?

  • 58.

    זמנים קשים? היה יכול להיות הרבה יותר גרוע אם את היית בראשות הממשלה (ל''ת)

    יצחק ההוא, 04/05/09 19:12

  • 57.

    מבקש את סליחתך

    צרורי, 04/05/09 18:26

    כבוד הגברת לבני, אני מצטער שהצבעתי לליברמן, אני שמתחרט על העובדה שקניתי את הפחד שליברמן מכר לנו בדמות ערביי ישראל. אם היה אפשר להחזיר את הגלגל אחורה, את היית המועמדת שלי. מקווה לראות אותך בבחירות הבאות, ועוד יותר מקווה שלעם ישראל לא יגרם נזק כלשהו מכול בחינה שהיא בעבור כול דעה שהיא.

  • 56.

    שאלת תם לכל תומכי ליבני (מתנגדי ביבי-יותר נכון):

    panacea , 04/05/09 17:14

    איפה כל צעקותיכם על ליברמן וביבי "מחרחרי המלחמה", "צמאי הדם"?

    "תנו לי להיות ברורה – בכל הנוגע לאיראן – אין אופוזיציה בישראל". דברי ליבני
    היא מדברת בפרוש על זה שישראל תפציץ את איראן במקרה הצורך!
    אז עכשיו זה בסדר? השרץ מוכשר על-ידי ציפי?
    דו-פרצופיות שלכם.אבל כל הכבוד ללבני על הצגת חזית אחידה והגנה על האינטרסים של המדינה מול ממשל עויין.

    • אני ואתה ניחנו בחשיבה מהירה - מתקתקים אותה אחד ועוד אחד

      בדוק , 04/05/09 17:32

      אצל השאר המוח חורק חבל.

      • בדוק, אני לא מרשה לך להיפגש עם panacea. את שלי! (ל''ת)

        איש הקרח , 04/05/09 17:51

    • קונצנזוס לגבי הצורך להגן על עצמנו מפני אוייבינו תמיד היה ותמיד יהיה

      איש הקרח , 04/05/09 17:42

      לא קשור למי הצבענו

      • אחזור על השאלה אם לא הבנת:אותם דברים מפי ביבי הם "חרחורי מלחמה" ומפי

        panacea , 04/05/09 17:49

        לבני:"כל הכבוד ציפי'לה".
        יש לך תגובה עינינית, לא סחור-סחור?

        • ני מעולם לא טענתי שביבי הוא מחרחר מלחמה. טענתי רק שהוא לא יוצלח ולחיץ

          איש הקרח , 04/05/09 17:53

          שהתפקיד גדול עליו. לגבי ליברמן הסיפור שונה. הבנאדם חי בפאזה אחרת לגמרי ולא מבין את כללי המשחק. מותר לזרוק סיסמאות מפגרות בזמן הבחירות אבל לאחריהן יש לפעול בשקט ובזהירות לברור מילים בקפידה כי זאת דיפלומטיה.

  • 55.

    ליבני ישלום עכשיו חותרים תחת מדינת ישראל (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 04/05/09 16:42

  • 54.

    ציפי אין עלייך. רוב העם השפוי מאחורייך.

    barak555 , 04/05/09 16:20

    לא סתם קיבלת 28 מנדטים. רק בזכות מי שאת.
    המשיכי בדרכך והתמיכה בך רק תגבר בבחירות הבאות ומי ייתן ותהיי ראש הממשלה.

    • היא קיבלה אותם בזכות מי שהוא ביבי...

      פנדה , 04/05/09 16:57

      אבל אני בהחלט מאחל שכל מי שחושב שלבני היא ראויה שיצביע לה בבחירות הבאות... זה יבטיח את מקומם של הרבה אהבלים על ספסלי האופוזיציה, אבל קואליציה היא אף פעם לא תצליח להקים.

    • לא חושב שיש בכנסת אנשים באמת ראויים

      יואב, 04/05/09 17:18

      מאמין שיש ראויים אבל הם לא מתעסקים בפוליטיקה

  • 53.

    משהו על התגובות כאן -

    נועם, 04/05/09 15:54

    לפי נושא הכתבה ניתן לחזות באופן מדויק את תוכן התגובות...כל התגובות לכתבה מאופינות בשליליות יתר כלפי נבחרת ציבור ונראה שללא קשר למה שהיא אומרת או עושה.
    תקוותי היא שכל נושאי דיבה רעה שכנראה היחידים שמגיבים (עדיין זאת האישה שנצחה את הבחירות) לא ישתלטו על שאר ענפי התקשורת וימשיכו להסתתר מאחורי המסך הקטן.
    בדרך זו ניתן לקלל לשקר להעליל וגם להמציא עובדות
    נמאס מהשיטה

    • יודע למה? כי הם מפחדים!! אנשים מגיבים בכזאת תוקפנות רק כלפי יריב אמיתי

      איש הקרח , 04/05/09 16:19

      ליהני היא הדבר האמיתי ושאיפתנו לחיים טובים יותר. כאשר הממשלה ההזויה בראשות טווידל די וטווידל דאם, הכובען המטורף, המרמיטה, מלכת הלבבות המטורפת המפטי דמפטי ושאר ההזויים תיפול סופסוף אז יגיע זמנה של המלכה האמיתית התקווה שלנו ציפי ליבני. אמן כן יהי רצון.

    • מאחר, ובניגוד לדבריך, לבני לא ניצחה את הבחירות

      פנדה , 04/05/09 16:29

      ומאחר והיא משתייכת לאחת הממשלות הגרועות בתולדותינו, שהביאה לשתי מלחמות ושיאי שחיתות, אפשר לצפות שיהיו מגיבים רבים שיגיבו בשליליות. אותי באופן אישי ציפי לא מעניינת, היא פאסה, ואין לי שום ביקורת על דבריה - צפויים ומשעממים. דעת המיעוט שלה ידועה, לגיטימית כמו כל דעה אחרת, אבל שולית ולכן לא מעניינת. אותי יותר מעניין לשמוע מה אלה שבאמת ניצחו בבחירות (ולא רק עשו חגיגת נצחון) יגידו בארה"ב.

      • מענין כמה ציפי משלמת להם עבור כל ליקוק - מלקקים בהיסטריה (ל''ת)

        בדוק , 04/05/09 16:38

      • א.היא ניצחה בבחירות ולא "את" הבחירות כי בחירות אי אפשר לנצח.

        שועל חסידה ו26 קרפדו , 04/05/09 16:42

        ב. אפשר לנצח על תזמורת , וליבני דווקא נראית כאחת שיכולה היתה להיות מנצחת לא רעה , אלא שהתזמורת...
        ג. לכם יצא להרכיב ממשלה מן ההפקר ולו רק מהסיבה שישראל לא יכולה לקיים בחירות חוזרות , לפחות כך טען הרוב , למרות שאני הייתי המיעוט שקרא לבחירות חוזרות....

        • ישראל בהחלט הייתה מקיימת בחירות חוזרות לו לא הייתה קואליציה

          פנדה , 04/05/09 16:49

          אבל איפה שנכשלה ציפי פעמיים הצליח ביבי - ודווקא בזה אני לא מאשים אותה, זה קשה מאוד להקים קואליציה בישראל ודורש הרבה חוכמה וניסיון שאין לכל אחד.

          אם את, כמוני, לא אוהבת את השיטה הנוכחית, אז תדחפי לבחירות נשיאותיות או לפחות להעלת אחוז החסימה. אבל להתבכיין ש"הרווחנו מן ההפקר" זה מאוד ציפי-לבני (או בעצם שאול-מופז?) מצדך...

          אגב, אם כבר מתקטננים, אז "נצחה את הבחירות" אמר נועם, וזה גרר את הטעות שלי.

          • שיהיה לך פנדה כסף על כל אותם פעמים שהעליתי פה רעיונות לשינוי שיטת

            שועל חסידה ו26 קרפדו , 04/05/09 18:41

            הבחירות , שעיקרן בחירה ישירה.

      • עזוב אותך מסמנטיקה. כן ניצחה, לא ניצחה, לא משנה. היא התקווה שלנו

        איש הקרח , 04/05/09 17:15

        למדינה שפוייה. היא מייצגת את מה שנכון וטוב ואין ספק שזמנה להיות ראש משלה יגיע גם יגיע על אפכם ועל חמתכם.

        • חי בתקוה מת סבלנות (ל''ת)

          בדוק , 04/05/09 17:20

        • אוי ואבוי לנו אם היא התקווה שלנו.

          דגדג, המרתף, 04/05/09 18:05

          עדיין לא ברור לי כיצד אדם שפוי יכול לתמוך בנעבעכית ההיא.

      • מסכים עם פנדה. המדינה אינה בראש מעיינה אלא הכבוד (ל''ת)

        איתמר, 04/05/09 17:22

    • שאלה לי אליך

      דוד כהן , 05/05/09 02:41

      מצד אחד אתה טוען כי ליבני ניצחה את הבחירות. מצד שני במציאות נתניהו הוא ראש הממשלה וליבני באופוזיצייה.

      האם אתה מסוגל להסביר את הכשל הלוגי שבין המציאות לבין טענתך?

  • 52.

    עם כל ההתנגדות לתגובות הימין המבולבלות והחפות משכל ישר , שאלה:

    שועל חסידה ו26 קרפדו , 04/05/09 15:50

    איך זה שפרס וליבני עובדים בארה"ב כפלס"ר ומחלקת פינוי מוקשים עבור ביבי?
    האם קוראים דברים מתחת לפני השטח שאין מדווחים לנו עליהם????

    • שועלי, מאז שחדת לי את החידה אני לא ישן בלילות, לא אוכל

      איש הקרח , 04/05/09 16:29

      אני במתח אטומי. מתי תגלה לי?

    • אולי לא קראת עיתונים בזמן האחרון, אבל הדברים הם מעל פני השטח

      פנדה , 04/05/09 16:44

      ממשל אובאמה יצא בהצהרות לא אחראיות, לפני שבירר את עמדות כל הצדדים. זה כמובן בעייתי עבורנו, כי זה סותר את המדיניות שבה בחר הבוחר הישראלי בבחירות דמוקרטיות. זה גם בעייתי עבור אובאמה, שלא רוצה להצטייר כמי שמוכר את ישראל, הרי עדיין הוא קיבל תמיכה רבה מיהודי ארה"ב. אז מן הסתם תדרש כאן עבודה דיפלומטית, ביחוד לאור זה שהממשלה הקודמת התמחתה בעיקר בלהגיד "Yes sir" לדוד סם.

      הצד השני של המטבע הוא שאובאמה הוא נשיא פרגמטי, כזה שמוכן להשתחוות בפני מלך סעודיה וללחוץ יד לטירנים כמו הוגו צ'אבס. לפחות כך זה מצטייר. מבחינה זאת מצבנו טוב, אין הנחתת פקודות כוחנית אלא דיפלומטיה. זו הסיבה שאנחנו שולחים את פרס, שהוא מומחה בדיפלומטיה (לבני לא קשורה לעניין, היא דיברה באיפא"ק, לא עם הממשל) לרכך עניינים ו"לסלק מוקשים" כדבריך. למזלנו, מי שילך אחריו זה יהיה ביבי, דובר אנגלית אמריקנית רהוטה ובעל יכולת מילולית טובה, ולא לבני, דוברת אפורה ומשעממת שהיתה כנראה הקבצה ד' באנגלית.

      • אני אגלה לכם - כי לגברים בדרך כלל נופל האסימון מאוחר יותר

        בדוק , 04/05/09 16:59

        מכינים את התקיפה על אירן. ככה העסק עובד.
        לכן היא טענה שלגבי אירן אין אופוזיציה.
        לא שאני בעד אבל שיהיה.

    • סביר מאוד להניח שלא מדווחים לנו על כל מה שקורה. (ל''ת)

      איש הקרח , 04/05/09 17:02

  • 51.

    אובאמה..[חוסיין ]...רק אתה תשמיד את ישראל....מוסלמי הזוי (ל''ת)

    herzi33 , 04/05/09 13:58

  • 50.

    לבני=ככל שתתפקדי בביבי=ותעבירי עליו ביקורת רעה=השלטון ירחק ממך לעד^*^ (ל''ת)

    נ.כהן תעשי בחכמה ותהיה פחות אסרטיבית כלפי הבית שלך, 04/05/09 13:01

  • 49.

    למדתי אובאמית בתקופת הקמפיין של חוסיין

    שירהw , 04/05/09 13:01

    "יהודים יקרים, אובאמה אמר שהממשל שלו יפעל להכנת "שלום"

    שירהw , 24/01/09 22:49

    "באקטיביות ובאגרסביות" - האם אתם מבינים טוב את פשר המילים האלה?! בנוסף לכך אובאמה לא מחכה לבחירות, הוא שולח את שליחו האנטישמי, גורג מיטשל, שהוא ממוצא לבנוני, בלשון המעטה, מידי לישראל כבר השבוע, למזרח התיכון, לישראל ולראשות הפלשתינית, וכנראה, גם לסוריה. כלומר את אובאמה באמת לא מעניין מה יהיו תוצאות הבחירות בישראל, , ואני לא סתם אומרת זאת, לאובאמה יש תכנית מסודרת לגבי המזרח התיכון והיא לרעת מדינת ישראל. אובאמה מתכוון להשליט כאן סדר והוא יהפוך כל ראש ממשלה שיהייה כאן לכלבלב שלו. עוד נכונו לנו ימים קשים. יש נבואה בזוהר, שלפני ביאת המשיח אדום (הנצרות - ראש העולם הנוצרי היא אמריקה) תכבוש את הארץ הזאת לתקופה קצרה, עד שהשם יתברך יעצור אותה וימליך עלינו את משיח צדקנו. יהודים יקרים - תוך מספר ימים נדע בדיוק מה אובאמה מתכוון לעשות כאן. כנסו לאתר "דניאל מסרים מעולם האמת" - כדי להבין את הארועים המתרחשים לנגד עינינו. כתהייה בידי הנבואה מהזוהר, כלומר המקור המדוייק אכתוב זאת כאן. בינתיים, יהודים יקרים, עשו כל מה שביכולתכם לחזור אל השם יתברך. כתוב שרק אלה יינצלו והקב"ה אוהב את כל היהודים ומחכה להם - אבל הזמן אוזל - אנו לפני שעת ה-0 , המלכת המשיח. ליבני, ברק ונתניהו ממש לא רלוונתיים לאור ההתפתחויות והם יודעים היטב, שאובאמה לא לטובתנו אבל ממשיכים עם השטויות שלהם." עד כאן מה שנכתב בינואר וראו היום כבר מבינים שאובאמה רוצה לחסל את המדינה ומיטשל , השליח האנטישמי של חוסיין אובאמה כבר שכר משרדים בתל אביב בביקורו האחרון - לא מוזר? הם מתכוונים להקים כאן מטה שיפעל מתוך המדינה - בקיצור - אמריקה= הנציב העליון נוסח 2009.

  • 48.

    imagine !!!!!!

    realistic one , 04/05/09 11:56

    Imagine there's no Heaven
    It's easy if you try
    No hell below us
    Above us only sky
    Imagine all the people
    Living for today

    Imagine there's no countries
    It isn't hard to do
    Nothing to kill or die for
    And no religion too
    Imagine all the people
    Living life in peace

    You may say that I'm a dreamer
    But I'm not the only one
    I hope someday you'll join us
    And the world will be as one

    Imagine no possessions
    I wonder if you can
    No need for greed or hunger
    A brotherhood of man
    Imagine all the people
    Sharing all the world

    You may say that I'm a dreamer
    But I'm not the only one
    I hope someday you'll join us
    And the world will live as one

  • 47.

    ns,h gk ebebv ak khcbh gus kpbh vprhhnrhz ceshnv

    שירהw , 04/05/09 11:18

    שירהw , 01/03/09 11:47
    , ליבני יותר גרועה מאולמרט, לא מעניין אותה כלום חוץ מלהיות ראש ממשלה. היא מגלומנית והקב"ה צחק על כולם. נצחון באחוז אחד - כולם מבינים שזו בדיחה. אתמול בשעה 17.00 כתבתי כך באחת מתגובותי ואני מצטטת: "נו, יכול להיות שהקדוש ברוך שהוא מנהל את העולםהמליך את ליבני למעט זמן כדי להשפיל אותה ואת משלות הערב רב עוד קצת...הוא מנהל כל מהלך ומהלך - כתוב: "אין בן אדם נוקף אצבע עד שמכריזים על כך משמים". בזמן הזה אולמרט יכול להמשיך ולהרוס - וכעת בלי חשבון, כי הוא כבר לא חייב שום דבר לאף אחד(דברים אלה כתבתי יום אחרי הפריימריז בקדימה ומאז היתה מלחמה בעזה שאין לה שום הישג מדיני ובטחוני 0רק אתמול והים היו רקטות בעוטף עזה) - גם זה משמים. ביאת המשיח עניין של של זמן קצר מאד מ-א דראש השנה, שזה מוצאי שביעית. רבותי הפריימריז האלה הם בסך הכל בדור - אמנם בדור משעמם אבל בדור" . יכול להיות שהקב,ה
    ימליך אותה לזמן קצר בשביל הבדיחה. מזל שמשיח צדקנו כבר כאן. כתוב "לב שרים ומלכים ביד השם". השם יתברך ממליך מלכים ומנהל אותם. המדינה הזו הגיעה לסופה. משיח בפתח ועומד להתגלות כל רגע. כתוב שמשיח לא יבוא עד שהמדינה הציונית - מנהיגיה - "יהיו שפלים עד למאד" לשון רש"י. אז כנראה שהם זקוקים לעוד קצת השפלה. יהודים יקרים! אל תשימו לב לפריימריס, הכל שטויות, לנו העם היהודי יש תורה, חיזרו אל השם יתברך כדי לזכות לחיי נצח"? את כל זה כתבתי אתמול.(ביום הפריימריז) ומה קרה מאתמול עד היום, מפלה לתקשורת, שרצתה בכוח להמליך את ליבני ולסוקרים, שיש לי חשש כבד שעשו יד אחת בפרסום השקרים. בתגובה אחרת כאן ב-אחד האתרים כתבתי כך: "יהודים יקרים! זהו הריקוד האחרון של קדימה וכל יתר המפלגות. הכל בדיחה. הקדוש ברוך הוא נותן להם להשתעשע עוד קצת, לעשות מעצמם עוד קצת צחוק...." נו אין כאן צחוק לאחר השקרים של התקשורת והסקרים?! וביום שלישי השבוע כתבתי: "כל המתמודדים גרועים בדיוק כו אולמרט. הישועה לא תבוא מהם. כמו שלאולמרט לא היתה שום מדיניות - כך למתמודדי קדימה אין שום מדינות. הכל קשקוש בלבוש. מזל שמשיח כבר כאן. הישועה לא תבוא מהם..." בתגובה אחרת באחד האתרים כתבתי אתמול(יום הפריימריז בקדימה). בערך בשעה 21.00 : "כבר כתבתי כאן לפני זמן קצר, שאני לא רואה את אולמרט הולך כל כך מהר וימים יגידו, בין היתר אני מתבססת על הנבואה בתנא דבי אליהו מלפני 2000 שנה (מדרש אליהו הנביא) שאולמרט (שם כתוב תלמרא) הוא המלך האחרון שבימיו יבוא המשיח. אכן המשיח כבר כאן - יש הרבה סימנים לכך ונבואות שברובן התקיימו. כמו כן לא נראה לי שתורכב ממשלה כל כך מהר.

    • בלה..בלה..בלה..בלה..בלה..בלה..בלה..בלה..בלה..בלה (ל''ת)

      איש הקרח , 04/05/09 11:42

    • סופרקליפרג'ליסטיקאסביאלידושס.

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 04/05/09 15:31

      במשפט הזה טמון הרבה יותר עושר ועומק ממאה תגובות של הנ"ל.

      • אין כמו מרי פופניס. הייתי רוצה אחת כמוה שתסדר את כל הבלאגן

        איש הקרח , 04/05/09 16:34

        במילת קסם אחת....

    • איזו שפה זו? האם צ'יפופית מדוברת? אולי ניב נסתר של השימפנזית?

      איש הקרח , 04/05/09 16:32

      הידעת ששימפנזים מתקשרים ביניהם באמצעות נהמות והברות קטועות המלוות בשפת גוף סוערת? בעצם את נורא מזכירה לי משהו כזה...

  • 46.

    תגובה זו נכתבה בינואר השנה - וראו כמה שהיא אקטואלית לרבות הנבואה

    שירהw , 04/05/09 11:09

    שירהw , 08/01/09 14:0 שנכתבה לפני 2000 שנה "...ואיראן צוחקת כל הדרך אל המלחמה. האימוים של איראן של אירן הם לא בכדי. אירן מתכוונת לכל מילה שלה. אירן רוצה לכבוש את העולם. שימו לב לבלגן שיש בעולם - כולם נגד כולם. האנטישמיות בשיאה. השנאה נגד ישראל עולה גדותיה. בהפגנות שנערכו בבריטניה נשמעו דבורים כגון: "ישראל היא שורש כל הרע בעולם" - מדהים מתאים בדיוק להלכה "עשו שונא ליעקב" עם סיבה ובלי סיבה - זה לא משנה. להלן נבואה מדהימה (ילקוט שמעוני ישעיהו ס):אמר רבי יצחק "שנה שמלך המשיח נגלה בו כל מלכי אומות העולם מתגרים זה בזה. מלך פרס (אירן) מתגרה במלך ערבי (ערב הסעודית) והולך מלך הערבי לאדום (אמריקה והעולם הנוצרי) ליטול עצה מהם. וחוזר מלך פרס ומחריב את כל העולם. וכל אומות העולם (אלה שישארו) מתרעשים ומתבהלים ונופלים על פניהם ויאחזו אותם צירים כצירי יולדה.
    וישראל מתרעשים ומתבהלים, ואומרים להיכן נבוא ונלך ? ואומרים להיכן נבוא ונלך?
    ואומר להם (הקב"ה) בני אל תתייראו, כל מה שעשיתי לא עשיתי אלא בשבילכם, מפני מה אתם מתייראים, הגיע זמן גאולתכם" וכעת ביאור המדרש: אמר רבי יצחק (לפני כ-2000 שנה מה צפוי לקרות בעולם באותה שנה שבה מלך המשיח עתיד להתגלות. 1. איומי מלחמה יישמעו מכל עב בתוך המדינות ובין מדינה לחברתה. נשיא אירן (פרס) מאיים במלחמה נגד מלך ערב הסעודית (סעודיה) שהיא היחידה ממדינות ערב שנצמד לה השם "ערב" וזה כולל את המדינות הערביות המתונות מצרים וירדן - עובדה שפעם ראשונה בהסטורי קרא נסארללה, הגרורה של אחמדיניזאד לאחים המוסלמים לעשות הפיכה במצרים.
    2. והולך מלך ערב הסעודית למדינות המערב ובראשם אמריקה להתייעצות איך לנהוג כנגד איומי המלחמה האירניים.
    3. "...וחוזר מלך פרס.." פשוט וברור שאי אפשר להחריב את העולם בנשק קונבנציונלי אלא הכוונה היא שמחריב את העולם בנשק גרעיני - אין הכוונה כל העולם , אלא "רובו ככולו" , כלומר מחריב את כל מדינות העולם (לא את ישראל בגלל שמירת השם יתברך על עם ישראל וארץ ישראל) וכל היתר ברור. יהודים יקרים אנו בעיצומה של מלחמת גוג ומגוג - השם עומד להמליך על עם ישראל ועל כל העולם כולו את משיח צדקנו, לפני כן המלחמה תתפשט ותהייה קשה מאד. מי שרוצה לזכות לקבל פני משיח צריך לחזור אל השם יתברך ולקיים תורה ומצוות אחרת, כך כתוב, אין סיכוי לשרוד מלחמה זו. אנא הרבו בתפילה למען חיילי צה"ל ועם ישראל וכנסו לאתר דניאל מסרים מעולם האמת

  • 45.

    לאובאמה חוסיין תכנית מגובשת להשמדת ישראל

    שירהw , 04/05/09 10:11

    שירהw , 19/04/09 21:46

    -זה כבר לא קשור לליבני או לנתניהו. לאובאמה תכנית מאד מגובשת לחיסול המדינה ותפסיקו לבלבל את המוח עם 2 מדינות - הכל קשקוש בלבוש - גם אובאמה לא מתכוון לזה וגם לא הפלשתינאים. אין פתרון בידי בשר ודם - הגענו לשפיץ.לאובאמה יש בת ברית חדשה והיא אירן - הוא מתחבר לציר הרשע, כולל סוריה וצאבס, שהיה שנוא נפשו של בוש. אצל אובאמה הכל מתוכנן. אובאמה רוצה לחסל את מדינת ישראל. הוא שועל ערמומי, שאומר דבר והפוכו - רק כדי לבלבל את ישראל וכל העולם. הוא רמוז בנביא יחזקאל בפרק ל"ח העוסק במלחמת גוג ומגוג ומסתבר שהוא גוג. קיראו את יחזקאל ל"ח, ל"ט ותראו שכל מה שכתוב שם אובאמה החל ובצע - אחד הסימנים הברורים, שמיטשל, שליחו של אובאמה למזרח התיכון עומד לשכור משרדים בתל אביב - כדי לנהל מו"מ עם הפלשתינים במקום ממשל ישראל - זה מהמם - נראה שמיטשל עומד להיות כאן הנציב העליון כמו בזמן הבריטים - זאת האמת!!- אתם תיווכחו בכך מהר מאד, כי לאובאמה אין סבלנות והוא רץ בקצב מסחרר. עד שממשלת ישראל תבין בדיוק מה קורה - יהייה מאוחר אבל דעו לכם ! המשבר עם ארה"ב הוא מצויין - זה הסימן המובהק ביותר שאולת עם ישראל בידי הקב,ה קרובה מאד. המילה משבר היא אותיות מ ב ש ר - כלומר המשבר העמוק הזה מ ב ש ר את ביאת משיח צקדנו על פי כל הנבואות.

    • מה יהיה שירה...מה יהיה איתך. (ל''ת)

      סבזי , 04/05/09 11:09

    • כנס

      שירהw , 04/05/09 12:07

      יפה, קלטת מה שרבים לא הבינו עדיין- לאובאמה ולאירופה נמאס מהקוץ בתחת

      רעמסס, 03/05/09 21:08

      ששמו מדינת ישראל היהודית, והם החליטו לשים סוף לסיפור ע"י מכירת ישראל לערבים כפי שמכרו את צ'כוסלובקיה לנאצים ערב מלחמת העולם. אבל יש לי חדשות לאובאמה ולאירופאים- אנו לא נלך כצאן לטבח שוב.

      • הפעם שירה צודקת (לפעמים פוגעים במטרה,מה לעשות?). (ל''ת)

        panacea , 04/05/09 14:11

        • מה לעשות?לא ללכת אחרי המתבאים בשערי העיר. לאחרונים שעשו זאת

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 04/05/09 15:37

          קוראים היום נוצרים.

          • שמת לב שאמרתי "הפעם"? גם שעון מקולקל מראה פעמיים ביום את השעה הנכונה (ל''ת)

            panacea , 04/05/09 17:51

    • וואלה...מילים בסלע....צודקת במאה אחוז....וזה מה שהשמאל לא קולט (ל''ת)

      herzi33 , 04/05/09 13:56

  • 44.

    ליבני קשת הבנה, לצערי, אולי אפילו יותר מזה אבל נסתפק ב"קשת הבנה"...

    שירהw , 04/05/09 10:06

    ליבני עדיין לא מבינה שחוסיין אובאמה שינה את מדיניות ארה"ב ב-180 מעלות. ארה"ב אף פעם לא היתה ידידה אמיתית של ישראל אבל היו לה כאן אינטרסים ותו לא. כעת בא הרשע הזה חוסיין והפך את הקערה על פיה. לא רק שבחון ישראל מעניין אותו אלא הפוך - הוא רוצה בהשמדת ישראל - לדעתו ולדעת אנטישמים רבים מדינת ישראל היא הגורם לכל הרוע בעולם. כעת הסכנה היא לכאורה איראן אבל לא רק, איראן מקבלת היום רוח גבית אבסולוטית מאובאמה ולכן הרשת אתמול לעצמה לאיים על ישראל איום קונקרטי ראשון שתשמיד את ישראל תוך פחות מ-11 יום. דעו לכם ותפנימו זאת היטב - הכל מתואם עם חוסיין אובאמה - וכלפי חוץ אובאמה מדבר אובאמית - כשאני אומרת אובאמית - היא לא שפה קשה בכלל . יש כלל אחד בשפה זו - כל מה שאובמה אומר לתקשורת וכל הגמגומים שלו שהוא מחוייב לבטחון ישראל - שקר וכזב - אובמאית זה לומר בדיוק ההיפך ממה שהוא מתכוון ועושה. זאת הדרך שלו להרדים את הצבור וכך הרדים את כל אמריקה בקמפיין הבחירות. הוא רשע, שקרן ודיקטטור - הוא כבר הספיק לשנות את אמריקה והוא רוצה להיות דיקטטור. הוא הקים לראשונה רשת שידור בערבית - כמובן לאחיו המוסלמים. יהודים יקרים! אין לנו על מי להשען אלא על אבינו שבשמיים. אנחנו עומדים לפני מלחמה גדולה שממנה יצמח משיח בן דוד - יחזקאל ל"ח,ל"ט וכל הנביאים. לכן אין זמן! צריך מהר לחזור אל השם יתברך ולהרבות בתפילות כדי לזכות לחיי נצח. אגב, אתמול פורסם בערוץ 1 שאמריקה השלימה עם איראן גרעינית, ואתמול פורסם באותו ערוץ שלראשונה נשמע איום קונקרטי מרמטכ"ל צבא איראן על השמדת ישראל תוך 11 יום - היכן כל יתר כלי התקשורת??, דבקה מפרסמים זאת כבר הרבה זמן. לליבני אני מציעה לשבת בשקט ממילא חוץ מלדבר היא לא עושה ולא יכולה לעשות כלום. הימים הם קשים ויהייה מפחיד. כתוב שמי שיהייה דבוק לבורא עולם באמונה ובביטחון יינצל. כנסו לאתר דניאל מסריםמעולם האמת.

  • 43.

    ציפי לבני את גדולה! מקווה שתהיה ראש ממשלה בקרוב מאוד!! (ל''ת)

    אברהם, 04/05/09 09:34

    • אלה זמנים קשים - היא לא גמרה למכור את כל המדינה - לא הצליח לה

      בדוק , 04/05/09 13:34

      בעולם הבא תהייה ראש הממשלה של האידיוטים.

      • למה עצבים נשמה? מה עם הפגישה שלנו על קפה ועוגה? (ל''ת)

        איש הקרח , 04/05/09 15:22

  • 42.

    ליבני את לא מסוגלת לפרגן אין סיכוי שתהיה ראש ממשלה (ל''ת)

    d z, 04/05/09 09:17

  • 41.

    קשקוש. הספק בקיומה העתידי של ישראל בא מאוסלו ולא מטהרן.

    ASCH , 04/05/09 09:08

    ה"פלסטינים" זה מיתוס מומצא אך ורק בכדי להציג נרטיב נגדי ליהדות ולישראליות. המשחק נגדם הוא משחק של סכום 0. זאת אומרת אין מצב ששניהם יכולים להרוויח או לשטף פעולה. או זה או זה יפסיד. ברגע שישראל הסכימה לאמת את השקר הזה- אנחנו בבעיה רצינית.

    יכולנו להיות כבר עכשיו פליטים ללא מדינה או נתינים מדוכאים סוג ב' של מדינה ערבית. אבל מזלנו שהערבים.... הם כל כך ערבים, והם הצילו את המדינה שלנו מהיהודים.

    לסיכום: הדיבורים על "האיום האירני" זה קשקוש מוחלט. ספק גדול אם בכלל תהיה להם פצצה כלשהי אי פעם. ואם תהיה, ספק גדול מאוד אם בכלל יעיזו להוציא אותה מהמחסנים, לא כל שכן לשלוח אותה. הסכנה האמיתית לישראל באה מהיהודים עצמם, לייתר דיוק מהשמאל הקיצוני שממשיך להטיף למדינה "פלסטינית" ממערב לירדן (תוך התעלמות בוטה מכך שכבר היום יש אחת ממזרח לו).

    • אתה באמת מאמין בזה??

      רועי, 04/05/09 10:02

      שאוסלו יותר מסוכן מאיראן?
      איך זה מסתדר לך עם היגיון בריא? או שאתה דתי מדי כדי להשתמש בהיגיון?
      מה כל כך מסוכן באוסלו? מה קשה לך להבין שישראל תצטרך יום אחד להסדיר את יחסיה עם העולם הערבי? כמה זמן אתה מתכוון לחיות פה על החרב?

      • להסדיר את יחסיה עם העולם הערבי - כן. אם אפשר. אבל...

        ASCH , 04/05/09 10:50

        אין לזה שום קשר למחטף התחמני והשקרי שחתמתם באוסלו.

        זה כמו שהאנגלים היו מסדירים את יחסיהם עם הגרמנים ב1942 תוך הכרזה שפריס, צפון אפריקה פולין ומוסקווה הם שטחים גרמניים בזכות, וצריכים להיות מצורפים לרייך.

        • כמה זמן אני מתכוון לחיות על החרב?

          ASCH , 04/05/09 11:09

          כמה זמן שצריך עד שיהיה כאן שלום. בסה"כ מאז מלחמת 1973, שהשמאל הקיצוני עשה כל מאמץ "להוכיח" לנו שהפסדנו בה, אין כל איום של מלחמה קונבנציונלית על מדינת ישראל.

          אכן חתיכת "הפסד" הם הנחילו לנו.

          מה כן יש מאז? נשאר רק המאבק בטרור. היכן גדל הטרור? היכן שיש:

          1. הסתה, שלא מאותגרת בתקשורת נגדית. מי סגר את "קול ישראל" בערבית, עם לא השמאל בשנות ה90 המופקרות? הרי יש לנו כבר "שלום" איתם, אז למה שנדבר איתם? נכון? ככה אתם חושבים?

          2. סיוע פוליטי המפורר את עמידותה ובטחונה העצמי, בחברה האזרחית בצד המותקף. כאן כלל אין מה להרחיב: השמאל שולט בנושא ללא עוררין.

          3. מניעה וסיכול המאבק נגד הטרור ע"י כלים דמוקרטיים, כמו עמותות, תקשורת, קבוצות לחץ פוליטי, ומינוי קפדני של שופטים עם האג'נדה הרצוייה.

          היות והשמאל עונה היטב לכל שלושת הסעיפים במהותו והתנהלותו, יוצא מכך, שללא השמאל בארץ, המאבק הטרוריסטי נגד ישראל היה נחלש מאוד עד כדי הפסקה (אינשאללה). ודווקא שלטון השמאל בתקשורת, בתי המשפט, העמותות, ומדעי הדשא, הוא - הוא המונע שקט מהאזור.

          לכן אני מתכוון לחיות את חיי על החרב עד להעלמותו של השמאל מהמפה הפוליטית בישראל. לגמרי אם אפשר. ואז תוך כ10 שנים יגיע ההסדר עם העולם הערבי. בלי ברברת ה"שיבה" ובלי שום "וויתורים כואבים".

          ואם לא יגיע? מספיק לנו גם דיכוי הטרור ושקט בגבולות. ואת זה נקבל, גם נקבל ביד נדיבה ללא השמאל. וזה בהחלט הישג גדול ומשמעותי כשלעצמו. אז ללא השמאל כנראה שגם לא נחייה על החרב. אפילו בלי ה"וויתורים הכואבים".

      • בוא נתפשר על כך ששניהם מאוד מסוכנים (ל''ת)

        פשרה פשוטה, 04/05/09 10:59

  • 40.

    ציפי לבני מגלה מנהיגות ממלכתית!

    לוקרנו, 04/05/09 08:57

    היא מייצגת בכבוד את ישראל, שלא כמו הממשלה המנופחת שלנו.

  • 39.

    קראתי בוואלה את מה שאמרה ונחרדתי מהטירוף של ציפי (ל''ת)

    יואב, 04/05/09 08:51

  • 38.

    נמאס כבר לשמוע אותה. הרי היא נתנה לחמאס מדינה! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 04/05/09 08:46

  • 37.

    מעניין שמשמיעים אותה יותר מראש הממשלה

    אבי, 04/05/09 08:36

    כשביבי היה באופוזיציה לא השמיעו אותו.
    תקשורת שמלאנית כבר אמרנו

  • 36.

    ל מגיב/ה 22 נא לקרוא

    יוני, 04/05/09 08:34

    חייב לציין שאני מסכים עם תגובה מס' 6.

    • למגיב 55 מתאריך 16.05

      panacea , 04/05/09 17:54

      חייב לציין שאני לא מסכים עם מגיב 33וחצי מעמוד 45,אבל מסכים עם חמתו של מגיב 34 ממלך הפלאפאל (האמיתי-אני לא מסכים ללא אמיתי).

  • 35.

    הם בכלל רוצים שלום? למה ערפאת לא חתם?

    אייל, 04/05/09 08:34

    למה אבו מאזן לא חתם?
    הציעו להם הכל?
    \\מה עם החמאס.
    ניתן הכל והפיגועים ונהאיומים ימשכו.
    הם יעשו בינהם חלוקת עבודה עבודה.
    צד אחד יעשה פיגועים וצד שני ישחק אותה בכאילו שלום

  • 34.

    ציפורה, תחזרי דחוף הביתה ודבי בלול!!!! אף אחד לא נתן לך מנדט לדבר!! (ל''ת)

    די להזיק למדינה!!!!!!!!!!, 04/05/09 08:33

  • 33.

    מתי היו זמנים קלים לישראל (ל''ת)

    פקק תנועה , 04/05/09 08:04

    • אני לא מבין את ההצהרות הפולטיות הללו ישנה כאן בעיה קשה של חוסר ידיעת

      פקק תנועה , 04/05/09 08:06

      העתיד ביגלל בעיות העבר והווה

  • 32.

    מי שמך?

    אפי, 04/05/09 08:00

    חוצפנית!

  • 31.

    אם כל הכבוד ללבני, אינני חושב שהיא מודעת לכך שמדינונת ערבית-פלסטינית

    יהודה בן-ישראל , 04/05/09 07:54

    לא תהיה מסוגלת מסיבות אובייקטביות להיות ברת קיימה, וזאת בנוסף לסיבות הסוביקטביות הנעוצות בתורת השלבים של ערפאת לחיסולה של ישראל.

    היא אמנם צודקת שאנו צריכים לנתק את עצמנו מהם, והדרך הפרגמאטית והמבוססת על החוק הבינלאומי הטובה ביותר לעשות זאת היא השימוש בהחלטת מועצת הביטחון של האו"ם 242 כלשונה.

    באמצעות 242 ניתן להעביר את מרבית שטחי יהודה ושומרון לרשות ירדן ואת עזה לרשות מצרים.

    אם כי הירדנים והמצרים, כפי שהדברים נראים בפשטות עתה, אינם מעוניים בכך, הסיבות של ביטחון משטרי מדינות אלה והעזרה הכלכלית, פיננסית ואחרת בה הן תזכנה, אין לי שום ספק, ישכנעו אותן ללכת על מהלך זה.

    לכן, כן פרידה אולם רק במסגרת 242 של האו"ם, כלומר האופציה הירדנית והמצרית.

    • סליחה: עם כל הכבוד ללבני... (ל''ת)

      יהודה בן-ישראל , 04/05/09 07:54

    • לו רק הדבר היה אפשרי, הייתי שמח להחזיר את השטחים לירדן ועזה למצרים. (ל''ת)

      איש הקרח , 04/05/09 07:59

      • כן - אז למה אתם לא שוטפים את המוח בכל העולם להחזיר לירדן ומצרים

        בדוק , 04/05/09 08:11

        את כל הפליטים של מלחמת ששת הימים עם השטחים. ושוטפים את המוח על שתי מדינות לשני עמים. כי לא איכפת לכם מהדורות הבאים. כי לא אתם בניתם את המדינה. כי לא חונכתם על אהבת המולדת. כי כולכם אגואיסטים אנרכיסטים ונרקיסיסטים.גייס חמישי גדל במדינה לצערנו הרב.

        • גברת מכובדת אני אנסה לומר את הדברים בעדינות, כל ממשלות

          iritkev1 , 04/05/09 11:31

          ישראל חטאו בעבר כשעדיין היה אפשר להחזיר לירדן ומצרים. אך מאחר ואנחנו התעקשנו לא להחזיר נוצרו שם כינים של טרור וכאוס ואף מדינה כולל מדינתנו לא רוצה לקחת אותם תחת חסותה יותר. הייתה הזדמנות שהוחמצה כרגיל מתחושת הכוח הישראלית הידועה. עכשיו צריך לתת להם אדמה ודגל שינהלו את חייהם בעצמם ואנחנו נתעסק עם הפצעים שלנו שאת חלק מהם. אם תסרבי לקפה ועוגה של איש הקרח אני אשמח ללכת במקומך. תעדכני אותי בעניין

          • את יכולה לרוץ עם איש הקרח אפילו לרומן וחתונה - ברכותיי

            בדוק , 04/05/09 12:46

            וכמו שנאמר זה יתכן זה אפשרי להחזיר את הגלגל אחורה ולגלגל את פליטי מלחמת ששת הימים בחזרה לירדן ומצרים. שם המשחק פוליטיקה אחרת. במקום למכור שתי מדינות לשני עמים שכל הפוליטיקאים ימכרו אותם בחזרה לירדן ומצרים. אנחנו לא ברירת מחדל של אף אחד. לפצעים שלהם שידאגו ירדן ומצרים לא אנחנו אנחנו חייבים לצאת מהמשחק הזה. כי הוא יקבור את מדינת ישראל.

      • אים נחזיר את כול שטחי המולדת האלו לעם שלא מכיר בנו אנו נחייה

        פקק תנועה , 04/05/09 08:11

        בתוך גטו מוסלמי גדול ולוחץ במדינה שגודלה מטר על מטר

        • הם צריכים לחזור להיות תחת שילטון ירדן ומצרים בחזרה - לא עלינו התיק (ל''ת)

          בדוק , 04/05/09 08:24

      • האופציה הירדנית-מצרית בהחלט אפשרית על בסיס 242 אם אנו מוכנים לבחון אות

        יהודה בן-ישראל , 04/05/09 08:23

        בצורה מעט מרכבת!

        הסיבות:

        1) לכ ברור שמדינונת ערבית-פלסטינית, גם בתנאים הטובים ביותר, לא יכולה להיות ברת קיימה כלכלית. והתנאים הרי רחוקים מלהיות טובים. הנתק הגאוגראפי, פוליטי, כלכלי, חברתי, דתי והיסטורי בין הגדה המערבית ובין רצועת עזה הוא מאד עמוק. האוריאנטציה של שני מחוזות אלה שונה כמעט מכל בחינה.

        במצב דברים זה, מדינה ערבית-פלסטינית "עמצאית" תהיה מקור תסיסה מתמדת ואיום על המשטרים בירדן ובמצרים וכן במדינות ערביות נוספות באזור, בנוסף לישראל כמובן, כשהכח מאחורי תסיסה זו תהיה איראן.

        רק מהסיבה הזו טוב למדינות ערב ובעיקר מצרים וירדן לשלוט במחוזות אלה.

        אולם יש גם גזר ולא רק מקל בהקשר זה והוא: תמיכה כלכלית, פיננסית ויעוצית מאסיבית על ידי מדינות ערב אינטרסנטיות, על ידי הקהילייה הבין לאומית ועל ידי ישראל לפתח את דרום רצועת עזה, את צפון סיני ואת הערבה הירדנית מתוך הנחה שניתן באזורים אלה לפתח חקלאות, תיירות, תעשייה, מסחר ומחצבים לרווחת תושבי רצועת עזה ושאר אזרחי מצרים מצד אחד, ותושבי יהודה ושומרון ושאר תושבי ירדן מצד שני.

        פריחה כלכלית שכזו תהווה את המסד לחיים של דו-קיום בשלום בין ישראל לשכנותיה הערביות-מוסלמיות ותעצור את תנופת תורת השלבים לחיסולה של מדינת ישראל מבית מדרשו של מיודענו לשימצה, מר יאסר ערפאת.

  • 30.

    את צריכה להחדיר למוחך ולהבין שהקמת מדינה פלסטינית בתוכנו

    בדוק , 04/05/09 07:46

    תביא את השואה הבאה למדינת ישראל. גם מבחינה אסטרטגית וגם מבחינה דמוגרפית. גרמת מספיק נזקים למדינה. הפכת כבר יותר גרועה מביילין. בגלל הטימטום של השמאל לא יהיה זכות קיום לדורות הבאים במדינה. רואים רחוק רואים שקוף.
    וינוגרד הדגיש שהשמאל סובל מראיה אסטרטגית לקויה. ואם נתניהו יצטרף לדעתך. הוא יכול לכתוב את הספר הבא שלו. תחת הקבר - קברנו את מדינת ישראל. כי תחת השמש כבר לא נתקיים.

  • 29.

    האם לא נמצא נואם ראוי ממנה לייצג אותנו בימים אלה? (ל''ת)

    ??, 04/05/09 07:44

  • 28.

    לבני, את לא ראש ממשלה, אין לך זכות לקבוע

    דרורה צחור, 04/05/09 07:38

    מסמרות לגבי הדרך להשגת השלום. את אפס מאופס וחדלת אישים שרצה לקבל קצת תשומי ועל הדרך גם גורמת לנזקים.
    העם אמר את דברו, נמאסו דרכי השלום שלך ושל השמאל ההזוי שאליו את משתייכת, למרות הרקע ממנו את באה.
    את זוכרת את הקמפיין - היא לא מסוגלת להתמודד? אז את פשוט מוכיחה זאת יום אחר יום.
    פשוט תסתמי!!!!

  • 27.

    ןמזלנו שבשעה קשה זאת את יושבת באופוזיציה (ל''ת)

    דוקטור ספין , 04/05/09 07:27

    • נכון-אבל יש לציין שדבריה לגבי אי הסכמתה המוחלטת של ישראל

      panacea , 04/05/09 14:16

      לאיראן גרעינית- מאוד במקומם.
      לא יוכלו כעת לטעון ש"הממשלה הקיצונית" שוחרת מלחמה נגד איראן,הנה גם האופוזיציה השמאלית-מרכזית גם טוענת כך,כך שלמעשה יש קונצנזוס בעםץ (למעט שמאל קיצוני אנרכיסטי,וכמובן ערבים,שבעיניין זה לא נחשבים כבעלי דעה לגיטימית).

  • 26.

    מה לא נכון בדברי לבני??? משתלחים ברברים סתם לשם התלהמות (ל''ת)

    ישראלסקי פרימיטיבסקי, 04/05/09 07:25

    • כליכודניק אומר לך: אתה צודק! לבני דווקא עוזרת להראות חזית אחידה

      panacea , 04/05/09 17:05

      נגד איראן.

  • 25.

    ציפי , אם הימין כועס עלייך סימן שאת אחלה (ל''ת)

    סבזי , 04/05/09 07:22

    • צודק לגמרי! (ל''ת)

      איש הקרח , 04/05/09 07:41

      • אנו כועסים גם על משעל ,אחמדיניג'אד,ג'ורג' חבש.אז גם הם בסדר? (ל''ת)

        panacea , 04/05/09 17:04

        • הכעס ישבש לך את תיפקודי הכבד. (ל''ת)

          סבזי , 04/05/09 19:51

  • 24.

    מספר 7 ו 6 וכדומיהם מאיזה גן חיות יצאתם? תחזרו לכלובים שלכם

    iritkev1 , 04/05/09 07:16

    בהמות

  • 23.

    לבני אמרה, לבני סבורה, לבני תקפה, לבני הגיבה, לבני מסרה, לבני הודיעה

    יגאל, 04/05/09 07:08

    די לשטיפת מוח שמאלנית! די!!

  • 22.

    מי שלח אותה ואת מי היא מייצגת?

    בלה בלה, 04/05/09 07:04

    מדוע לא מדווחים מה אמר הנציג הרשמי הישראלי בכנס? הרי אין שום תוקף לדבריה של שרת החוץ לשעבר? אולי כדאי לרענן את זכרון העיתון: הבחירות מאחורנו.

  • 21.

    ליבני: הציבור בישראל מטומטם תענישו אותו עד שימליך אותי לר''מ (ל''ת)

    ואז האה''ב תעשה מה שהיא רוצה עם ישראל, 04/05/09 07:04

  • 20.

    ליבני - הוא שהיא אדם שפל או שהיא אדם ממש מטומטם - שלא מבין ההשלכות (ל''ת)

    תראו במה בחרתם!, 04/05/09 07:03

  • 19.

    היא נובחת מה שהאדון האמריקני רוצה לשמוע (ל''ת)

    וזוכה לעוגיה - ומחיאות כפים, 04/05/09 07:01

  • 18.

    הרי היא מזמינה לחץ אמריקני על ישראל - בתקווה שיפרק הממשלה והיא תזכה (ל''ת)

    איזו שפלה ובוגדנית, 04/05/09 07:00

  • 17.

    אפשר היה לשלוח את יריב אופנהימר .. היה פחות מזיק ממנה (ל''ת)

    מסיתה נגד ממשלת ישראל, 04/05/09 06:59

  • 16.

    היא יודעת שהיא מסיתה נגד ממשלת ישראל - ועושה כן בכוונה

    למרות שברור לה שהיא מזיקה !, 04/05/09 06:58

    מה היא מנסה להוכיח?
    שאם היא תדקלם מה שרוצים לשמוע בארה''ב ימחאו לה כפיים?
    וגם יגידו שממשלת ישראל קיצונית וחבל שלא ציפי ראש ממשלה
    ואז יגידו שצריך להפעיל לחץ ועיצומים נגד אזרחי ישראל שכן יבחרו ''נכון'' כלומר ליבני
    התנהגות מופקרת וזנותית שלא ראויה לח''כ מתחיל

  • 15.

    האשה חולה בשפעת המשתפ''ים! (ל''ת)

    שרצים, 04/05/09 06:56

  • 14.

    האשה חולה בשפעת המשתפ''ים! (ל''ת)

    שרצים, 04/05/09 06:56

    • היא פשוט התאסלמה והפכה לדוברת החמאס פלסתין והגיהאד האיסלמי

      בדוק , 04/05/09 07:58

      מהרסייך ומרחבייך מתוכנו יצאו.

  • 13.

    לאובמה: עזוב דמוקרטיה תמליך אותי על ישראל! (ל''ת)

    רפובליקת בננות, 04/05/09 06:54

  • 12.

    שמעון פרס ממין נקבה (ועוד גרוע ממנו) (ל''ת)

    כנראה שאין גבול לשיפלות ולאיגואיזים, 04/05/09 06:52

  • 11.

    להסית את העמים לצאת למלחמה על ישראל - עוד לא היה יו''ר אופוזיציה כמותה

    כמה שכל יש לה ..., 04/05/09 06:51

    וטוב שלא

  • 10.

    ויפתח העתון את פיו

    ron008 , 04/05/09 06:28

    ציפי מה עשית 3 שנים בממשלת אולמרד מלבד מלחמם כיסאות איזה שלום הבאת לנו איזה הסכמים גרועים עשית 1707 והסכם עם החמס מלב זה כלום כל תקופתך בפוליטיקה
    את מונעת ע"י כותבי ספינים כמו אייל ארד וחבר מרעיו שמחר עם ביבי יקרא לו הוא יקשקש בזנב ויבוא לביבי את הרפש של ביבי את לקחת

  • 9.

    מסתתר משהו מסתורי מאחורי העובדה שציפי נואמת (ל''ת)

    בשם ממשלת הימין, 04/05/09 06:27

  • 8.

    בוגדת לכלא ציפציף בגדת בעמך ובמולדתך (ל''ת)

    יוסי תל אביב יפו, 04/05/09 06:20

  • 7.

    התהליך שאני מכנה??? אני אני אני אני אני

    אני אני, 04/05/09 06:13

    פאתט....

  • 6.

    זו פעם ראשונה שאני שומע את ציפי שאנחנו מדינה יהודית (ל''ת)

    בזכות ביבי, 04/05/09 05:58

  • 5.

    בתור שרת החוץ או נציגת ישראל באום את מעולה, אבל לא למעלה מזה. (ל''ת)

    ברעם , 04/05/09 05:37

    • הפעם הנאום מעולה כי נכתב בשם ביבי. יחי ההבדל הקטן

      זה הכל, 04/05/09 06:02

      עד כה שום נאום שנתנה לא היה מעולה. הנאום לא של ציפי, קראה אותו מספר פעמים בטיסה.

    • היא בינונית גם כדי להיות מנהלת לול תרנגולות (ל''ת)

      צייפ-צייפ, 04/05/09 06:11

    • ציפי לבני נציגת ישראל מעולה?... מגוחך לחלוטין

      דרורה צחור , 04/05/09 07:46

      כבר שכחתם איך היא קברה את מלחמת לבנון השניה עם 0 הישגים והרס תשתית ההרתעה של ישראל?...
      תתעוררו, אסור היה לשלוח את היצור הזה לייצג שום דבר בשם מדינת ישראל. אילו רצה העם שציפי תייצג אותו, היתה היא נבחרת ביחד עם השמאל ההזוי להשלטת המדיניות שלהם. כיוון שהימין נבחר וברוב מוחץ לשם שינוי, אז כדאי מאוד שציפי פשוט תסתום ותשב בבית, או לכל היותר בכנסת.

      • דווקא לבנון השנייה הסתיימה עם הישג מדיני מינורי

        פנדה , 04/05/09 16:18

        אבל עדיין הישג. בסה"כ המלחמה הייתה מוצלחת, בעיקר הודות לטעויות רבות שעשה חיזבאללה, והעובדה שהצלחנו להפתיע אותו היא בעלת אפקט הרתעתי. עופרת יצוקה כבר הסתיימה ללא שום הישג מדיני, גם אם היה כאן "הישג" צבאי. בשני המקרים התשואות והבוז שייכים ללבני.

  • 4.

    ציפי כל מילה שךך שןןה זהב כך אני אוהב אותך (ל''ת)

    דוד, 04/05/09 05:28

    • סימן שאתה אוהב שילחצו עם אזרחי שיראל בכדי שיקבלו מדיניות ליבני? (ל''ת)

      היא מזמינה לחץ אמריקני נגדנו, 04/05/09 07:02

  • 3.

    מעניין אם מישהו הבין את האנגלית שלך ציפורה (ל''ת)

    אנלפבית, 04/05/09 05:24

  • 2.

    דפקת את ישראל

    avievan , 04/05/09 04:34

    בהיותך שרת החוץ והינך ממשיכה לדפוק את ישראל היום, רדי מהבמה ציפי אביך ז"ל מתהפך בקברו על מה שאת עושה, איך נפלו גיבורים לחינם בזמן שאת מכרת את ישראל לאו"ם ועכשו את מדברת על האיום האירני, הלו את זו שנתנה להם להרים ראש ברגע שנכנעתם לחיזבאללה, התעוררי ציפי התעוררי

    • אני מחזק את דבריך.ציפי את אופוזיציונרית למדינה (ל''ת)

      elrunner , 04/05/09 04:43

      • והנה דעתי בנידון

        שונא כדאיניקים, 04/05/09 06:24

        סביר שציפי מאוד השתוקקה לייצג אותנו באיפאק. ביבי מעונין למנוע קסחים והסכים שתנאם שם, אבל מה שמייצג את הימין ולא את השמאל כפי שעשתה עד כה.

        הסיבה האישית שלה לייצג את ישראל היא, לקשור קשרים ולהכשיר את הקרקע לימים הבאים כשתרוץ שוב בבחירות הבאות.

        מקווה שזה מתקבל על דעתכם. כי זוהי הסיבה היחידה שיש שינוי במהות הנאום

    • Just Relex

      ornit, 04/05/09 04:51

      think again ,and i am not a lefty

  • 1.

    כל אחד נהיה דובר המדינה?!

    אחד שנמאס לו, 04/05/09 04:05

    היא רק עושה נזק לישראל, היא לא נבחרה אז שתשב בבית.