• 5.

    אהרנוביץ שר חרוץ, עוקב אחר פועלו ומאוד מתרשם... (ל''ת)

    בטחון הפנים בידיים טובות..., 11/05/09 14:41

  • 4.

    חשוב, אבל חשוב גם שיהיה צוות חקירת זירת פשע

    פנדה , 03/05/09 12:59

    בכל העולם כבר הבינו שפענוח מקרה פשע דורש שחקירת זירת הפשע תעשה ע"י צוות מיומן שמכיל גם בלשים, ולא רק ע"י אנשי מז"פ שמתמחים רק באיסוף וניתוח דוגמיות. רק ראיות פורנזיות משמעותיות יכולות להביא לתהליך משפטי מהיר והוגן. הסתמכות המשטרה על עדויות ובעיקר על הודאות מביאה לתהליכים משפטיים שמסתמכים על ראיות חלשות, ומגיעים בסוף לעסקת טיעון, או שמתמשכים עד אינסוף, או שבסוף מסתיימים עם הרשעת חפים מפשע או ללא הרשעה.

    בנוסף חייבים להקים מכון מתחרה באבו-כביר. המכון באבו-כביר מתנהל בצורה שערורייתית, במשטרה יודעים את זה, אבל מבינים שאם יפתחו את העניין זה יכול להעמיד בספק מקרים רבים ולגרום לפתיחתם מחדש של אלפי תיקים.

  • 3.

    זה רק אומר שאין מישפטי צדק

    יאיר, 03/05/09 10:17

    כי השופט בטוח יודעה מה יש מאחורי הקלעים ולא מרשיעה

  • 2.

    כבוד השר

    uzzi1955 , 03/05/09 09:06

    זה דבר נכון לעשות , אבל מה כשהפרקליטות טועה ובגדול בכל מיני עסקאות טעון מוזרות.
    וכאשר המשטרה מפשלת בחקירות .
    ומה אם אלימות שוטרים בחקירות ????

  • 1.

    ומה עם הטעויות החמורות של הפרקליטות? מי יציל אותנו מהם? (ל''ת)

    דינה, 03/05/09 08:58