• 45.

    פורעי בת עין לבית הסוהר (ל''ת)

    .., 03/05/09 21:44

  • 44.

    כותרת הסתה שמאלנית פרועה,וחסרת בושה נגד היהודים שהותקפו ע''י פורעים

    דרור הנאור מרמת גן, 03/05/09 20:26

    פלשתינאים.
    הכותרת השיקרית בעליל,קושרת את פציעת הפורעים הפלשתינאים לפעילות המתנחלים, למרות שבגוף הכתבה נמסר כי הפורעים נפצעו ע''י חיילי צה''ל, שפעלו נגדם.
    אין בושה למסיתים השמאלנים.
    ברור שלא תפרסמו את התגובה הזו, רק רציתי שתדעו שיש מי שעוקב אחרי ההסתה שלכם.

    • דרור תנסה לא להקליד המון שטויות . תודה . (ל''ת)

      מכיוון שאתה ימני שוטה ., 03/05/09 21:22

      • ועכשיו משהו לעניין, שמאלן סהרורי.... (ל''ת)

        דרור הנאור מרמת גן, 03/05/09 22:37

    • בואנ'ה דרור...... אתה וואחד ראש בלטה (ל''ת)

      הי U, 03/05/09 21:42

  • 43.

    למה אנחנו צריכים לממן אותם?

    הרוב סובל בגלל מיעוט, 03/05/09 18:16

    לא רוצה לשמור על המתנחלים האלה שרק עושים צרות

  • 42.

    הדיווח שלכם שקרי לחלוטין. תושבי בת עין טיילו לגבעה סמוכה וחזרו בדרך ק

    משה בודק, 03/05/09 17:57

    ק רובה לכפר הערבי אז יצאו משם המוני ערבים ורגמו אותם באבנים.

  • 41.

    רק פעולות נקם מהסוג הזה יביאו שקט לאזור

    קירשנבויים , 03/05/09 17:22

    ברגע שהאוייב הערבי יבין שכשהוא פוגע ביהודים זה יחזור לכפר שלו כמו בומרנג אז הוא יחשוב פעמיים

    • שמע טמבלבוים .. אל תציק לנו בשטויותיך (ל''ת)

      תודה, 03/05/09 21:42

  • 40.

    מדוע לא זורקים לכלא את פרחחי בת עין ? (ל''ת)

    רגע .., 03/05/09 16:04

  • 39.

    הרצון שלהם ליזרוק אותנו לים בכול מחיר עדין לא מרפה מהם (ל''ת)

    פקק תנועה , 03/05/09 13:55

    • עלנו לידאוג בכול מ חיר שדבר זה לא יקרה יותר נכון הם רוצים לידחוק אותנו

      פקק תנועה , 03/05/09 13:59

      לים על ידי אמצעים ורעיונות גאוגרפיים שונים

  • 38.

    26.4.09 נהג טרקטור פלסטיני נהרג בהתפרעות שוטרים מירושלים

    יגאל, 03/05/09 12:18

    היום פרץ עימות בין שוטרים מירושלים לבין נהג טרקטור פלסטיני. על פי החשד, השוטרים יצאו לכיוון הטרקטור וירו לעבר הפלסטיני.
    מבית חולים הדסה נמסר שפליסטיני נפצע באורח אנוש ונפטר.
    בתקרית נפצעו קל גם שני שוטרים.
    לטענת דובר המשטרה, הפלסטיני הוא זה שאחראי לתגרה.
    המדובר בהתפרעות הרביעית בעיר בשנה האחרונה.

    • חזק!!!!!!!! (ל''ת)

      די להסטה נגד המתנחלים, 03/05/09 13:49

      • מה הקשר ? יש לך בדיחות בזוקה (ל''ת)

        הלו, 03/05/09 16:05

        • לאדון הלו .....כמה תגובות מאפשרים לך כאן...לי בקושי יש אחת.. (ל''ת)

          רומאו, 29/12/09 17:27

    • פשוט נכון- הסילוף לא יאמן! (ל''ת)

      מיכאל, 03/05/09 16:14

    • מיצית את רמת אמינות התקשורת הישראלית (ל''ת)

      בתגובה קצרה, 04/05/09 07:44

  • 37.

    ערבים רוצחים לא תכתבו

    גועל נפש, 03/05/09 11:30

    רק מתנחלים 'מתפרעים'
    אבל ערבים, בסך הכל רצו לרצוח ילד בגרזן, לא ייפה להתפרע נגדם.
    עיתון שמאלני מסריח

  • 36.

    כנסו ותיראו את הסמלים של הפתח ושל החמאס, תראו איך הם רוצים את כל ישראל

    yairNofar , 03/05/09 09:36

    פתח:
    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7%AA%22%D7%97

    חמאס:
    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%97%D7%9E%D7%90%D7%A1

    אז חברים.. אם אתם חושבים שאם יהיה "שתי מדינות ל-2 עמים" אז אתם טועים.. תהיה מלחמה.. חכו ותראו.. הם רוצים גם את תל-אביב

  • 35.

    הפוטנציאל הערבי להכריע את ישראל מגבולות הקו הירוק..

    yairNofar , 03/05/09 09:33

    חח איך בשטח כל כך קטן כמו ישראל, רוצים לעשות 2 מדינות. זה בחיים לא יקרה. זה מצחיק אותי. אל תתרגשו חברים. בחיים לא תהיינה פה 2 מדינות כי זה פשוט לא אפשרי - כמו מבחינה מדעית אי אפשר לחזור בזמן ככה גם 2 מדינות. בקיצור אין אפשרות טכנית וביטחונית.. מה עם מקורות המים? איך הם יספיקו ל-2 מדינות? תעופה אזרחית - איך בשטח כל כך קטן בקושי חיל האוויר והתעופה האזרחית מסתדרים ובנס אין פה תאונות. אז קל וחומר מרחב אווירי בשטח הקטן שישאר לנו אחרי שהערבים ינגסו בשיטחנו. באיזור השרון מפרידים 11 ק"מ בין הים לבין יהודה ושומרון. ככה שאם תהיה מלחמה עוד 10 שנים בנינו לבין פלסטין אז תוך 4 שעות הם יבתרו את ישראל ל-2 (המרחק כל כך קטן). איך מדינת ישראל תצליח לשמור על גבול כל כך מסורבל כמו גבולות לפני מלחמת 67.איך חיל האוויר יוכל לתת מענה לאיום אווירי. הרי אם תהיה להם מדינה הם יוכלו להביא מטוסים והרי הגבול יהיה בירושלים כמה ייקח למטוס פלסטיני לחצות את הגבול לירושלים? תשובה: שניה אחת ולתל אביב: 10 שניות. אני לא אתפלא אם פלסטינים יורידו לנו את מגדלי עזריאלי או ירסקו מטוס אל תוך הכנסת כמו ב-11 בספטמבר - זה פשוט לא אפשרי לשמור על מרחב אווירי בשטח כל כך קטן. מטוס אזרחי עמוס תיירים לא יוכל להמריא או לנחות בישראל בלא סכנת יירוט. חחח שדה תעופה פלסטיני בירושלים.. אני רק מדמיין שנוחת בירושלים מטוס של חברת "איראן איירליינס".. הדרך קצרה מאוד להתרסק אל תוך הכנסת או על בית ראש הממשלה.. חח ואיך יגיעו מעזה לרמאללה.. הם יבנו לעצמם צבא במימון 22 מדינות ערב עם טנקים ויתכוננו למלחמה נגדינו. שלא נדבר על מלחמה ביולוגית או כימית שמקרבת את האויב ללב ליבה של הארץ ולמקורות המים.
    אל תדאגו חבר'ה אין פה מקום ל-2 עמים. הטרור ימשך תמיד כי הם לא רוצים רק את גבולות 67, הם רוצים גם את חיפה, יפו, רמלה, לוד, טבריה, צפת, גדרה את כל גוש דן וכו'.
    מגבולות הקו הירוק, טווח הטילים כנגד מטוסים בידי הטרור מספיק כדי לכסות את שמי ישראל. טווח 5 עד 20 קילומטר שבין הקו הירוק וכבישי האורך של מדינת ישראל קצר מספיק כדי לחסום בתוך דקות ספורות את תנועת הרכב בצירים המרכזיים של המדינה. בין קלקיליה לבין כביש 6 מפרידים 30 מטר!! מדינה פלשתינית שתקום על גבולות הקו הירוק תוכל למנוע את גיוס המילואים בהתקפת פתע משולבת. אם באמצעות טנקים בתוך חצי שעת נסיעה, אם בירי טילים מדויק אל צמתים מרכזיים, ובכך להכריע אחת ולתמיד את המערכה.ל א בכדי, אבא אבן, ממנהיגי השמאל הציוני מפעם, הגדיר את גבולות הקו הירוק כ"גבולות אושוויץ". עזה - חח זה פשוט מצחיק אותי. איזו מן מדינה זאת תהיה חבל על כל מילה. בשביל לעבור מ- יו"ש לעזה יצטרכו לעבור דרך ישראל חחח זה פשוט מצחיק אותי..
    אובמה אם אתה רוצה 2 מדינות אז סבבה אבל לא על חשבוננו! על חשבונך! על חשבון 22 מדינות ערב הגדולות מה לנו יש בסך הכל את ישראל הקטנה. גם את זה אתה רוצה לקחת ממנו? תתבייש לך!
    לסיכום: הפוטנציאל הערבי להכריע את ישראל מגבולות הקו הירוק בהתקפת פתע משולבת, מפתה דיו כדי למנוע שאיפה ערבית לשלום אמיתי (כפי שלמדנו מהסכמי אוסלו). ניירות חתומים, אינם יכולים לעצור שרשראות טנקים, טילים, ובעיקר לא את השאיפה הערבית להביא לפתרון הסופי של הבעיה הציונית.

  • 34.

    ההיסטוריה של העם היהודי נמצאת כולה ביו"ש

    yairNofar , 03/05/09 09:32

    קבר רחל, קבר יוסף, מערת המכפלה, הר עיבל, הר גריזים, הכותל, מקומו של בית המקדש, מנהרות הכותל, עיר דוד, מגדל דוד ועוד.. היכן נתקיימה ממלכת יהודה וממלכת ישראל כמו שנכתב בתנ"ך? בהרצליה או ביו"ש?!? ביהודה ושומרון נמצאים הרבה מקורות מים שאנחנו כל כך צריכים. יהודה ושומרון זהו שטח אסטרטגי מבחינת כבישים ומבחינת ביטחון וגובה. ביהודה ושומרון יש הרבה מרבצים של סלע משובח שנועד לבניה - אוצרות טבע. כמו כן חלק מיו"ש הוא ים המלח שמיותר לציין כמה הוא חשוב מבחינה כלכלית למדינת ישראל. מדבר יהודה, בקעת הירדן. כל המורשת שלנו שמה. הרבה אתרים ארכיאולוגים.
    מה ההבדל בין תל-אביב לבין לונדון? מה זה "ארץ הקודש" ("The holy land" כמו שאומות העולם מכנים)? תל אביב? חיפה? ראשל"צ,הרצליה, רמת גן? - גוש דן? לא ולא!! ארץ הקודש כולה נמצאת ביהודה ושומרון!! איפה נמצאו המגילות הגנוזות? בחולון? לא! בשטחי יהודה! איפה נמצאים כל ההוכחות שישנו עם יהודי? בתל-אביב? או בירושלים המזרחית?!! כל ההיסטוריה וההוכחה שלנו על הארץ הזו נמצאים ביהודה ושומרון!! כל מי שהוא יהודי אמיתי אסור לו לתת יד לוויתור על שטחי ארץ הקודש! אנחנו היינו כאן לפניהם ועוד נהיה!! הדבר הזה שנקרא "שלום" זו רק אשליה! הם רוצים את כל ישראל לא רק את גבולות 67! גבולות 67 זה רק השלב הראשון!! אבו מאזן יותר מסוכן מהחמאס! המדינה ה"פלסטינית" האמיתית היא ירדן! 80% מתושבי ירדן הם "פלסטינים"!! הפיתרון היחיד זה טרנספר! אין ברירה!
    המקומות הקדושים לעם היהודי רובם נמצאים בשטחי יו"ש ורק הם מצדיקים את בעלותינו ההיסטורית על ארץ ישראל כולה! למה באנו לארץ ישראל ולא לאוגנדה? תחשבו על זה קצת!! ואת כל ההוכחות האלה אתם רוצים לתת לגויים?! איך אפשר לתת מקומות שמצדיקים ומוכיחים אותנו כעם ואת בעלותינו על הארץ לידי ערבים?!

  • 33.

    הם רוצים להפוך את ישראל למדינה שרוחבה רק 11 ק"מ - זה פשוט מפחיד

    yairNofar , 03/05/09 09:32

    ארצות הברית זו יבשת המשתרעת מהאוקיינוס האטלנטי לשקט על מרחב של 5000 מיילים ומקנדה בצפון למקסיקו בדרום על מרחב של 3000 מיילים. 5000 מייל = 8000 ק"מ ו3000 מייל = 4800 ק"מ. אז שטח של 8000 כפול 4800 ק"מ להם זה טוב, ומישראל הם רוצים לקצץ את רוחב המדינה ל11 ק"מ. למישהוא זה נשמע הגיוני? אין דבר כזה בעולם מדינה שהרוחב שלה 11 ק"מ. אין לה קיום והיא נתונה לסכנה..

    אם יחלקו את הארץ, עתודות הקרקע של ישראל יאזלו וזה יגרום למחירי הדירות והקרקעות לעלות גבוה - יותר מהמחיר היקר של היום (בגלל זה גם עכשיו יקר בגלל סיבה זו).

    הקמת מדינה פלסטינית זה לא רק איום ביטחוני אלא איום כלכלי על ישראל.

  • 32.

    המצאת העם הפלסטיני הוא העיוות המוסרי שגורם להמשך הסכסוך.

    yairNofar , 03/05/09 09:31

    ה"עם הפלשתיני" הינו בדותא שנוצרה בשלהי שנות ה-70. מעולם לא היה עם פלשתיני, מעולם לא היתה מדינה כזו, לא היה לה שליט, לא היה מטבע, אין ספרות פלשתינית לפני שנות ה-70, אין תרבות פלשתינית לפני תקופה זו. אפילו המילה 'פלסטין' זרה בלקסיקון הערבי (ב-לסטין), ומנהיגם הדגול יאסר ערפאת היה יליד מצרים.

    ספרי מסעות רבים מהמאה ה-19 (מארק טווין - מסעותיי בארץ הקודש) מתארים בפירוט ארץ שוממה עם מיעוט תושבים בערים בודדות כגון: ירושלים,טבריה,חברון,עזה - כאשר מספר התושבים היהודים בהם לעיתים משתווה ועולה על אלו של הערבים.

    סיפורי הצ'יזבאט על מאות אלפי פליטים ערבים ש"חיו בארץ מאות שנים" הינם בעצם סיפורים על פליטים שהגיעו מספר בודד של שנים לפני קום המדינה לשטחי הארץ מסוריה, ירדן, וערב הסעודית, ומייד לאחר כינון המדינה ברחו מכאן בעצת שליטי ערב. לא היו ולא נבראו פליטים. לא הספיקו לחיות כאן עשור וכבר לקחו את רגליהם ונסו בחזרה למולדתם.

    אז מי חי כאן מאות שנים ??
    כל ההמצאה הזו נוצרה לשם חיסולה של מדינת ישראל - ולא פלא שהם עסוקים במלחמה במקום בבניין עצמי...הם פשוט לא עם.
    השטחים נכבשו מידי מדינות - מצרים וירדן,

    על מדינת ישראל לעמוד ולצעוק זאת בחוצות הערים ובקולי קולות.
    בהחלטות מועצת האו"ם לפני 1967 אין איזכור ליצור הנקרא "עם פלשתיני".
    ב-1988 ירדן ויתרה על הדרישה שיו"ש שלה

    גם בהסכם השלום בין ירדן לישראל לא מוזכר הדבר הזה עם פלסטיני.. לא מוזכרים גבולות 67. שום דבר שקשור ל"פלסטינים" לא מוזכר. הסיבה היחידה שישראל לא מספחת לעצמה את יו"ש זה רק בגלל שאם ישראל תספח לעצמה את יו"ש אז היא צריכה לתת אזרחות לכל התושבים (הערבים) ביו"ש. וישראל לא רוצה לתת להם אזרחות בשביל שלא תיווצר מדינה דו לאומית והרוב היהודי ישאר.

  • 31.

    הציונות החדשה זה לגאול אדמות מהערבים ביו"ש כמו שהיה לפני קום המדינה..

    yairNofar , 03/05/09 09:30

    הציונות החדשה זה לגאול אדמות מהערבים ביו"ש כמו שהיה לפני קום המדינה.. ככה לעשות בדיוק ביו"ש!! להקים ישובים חדשים, לקנות אדמות מערבים.. לבנות תשתיות וכבישים.. ככה קמה מדינת ישראל.. לאחר שקמה מדינת ישראל, המטרה החדשה היא לחזק ולהקים מחדש יישובים חדשים ביו"ש.. אני ציוני אמיתי וזו מטרת הציונות!!

  • 30.

    תפסיקו לקרוא לניסיון הערבי ליטול מהיהודים את מולדתם "שלום"

    yairNofar , 03/05/09 09:30

    תפסיקו לקרוא לניסיון הערבי ליטול מהיהודים את מולדתם "שלום"
    אולי כבר יפסיקו לקרוא לניסיון הערבי ליטול מהיהודים את מולדתם "תהליך השלום"
    אולי כבר תיפסק הפארסה ההיסטורית הזו?
    לערבים אין קשר לארץ ישראל.
    לא היה מעולם.

    כפי שלמיליונים מהם שהגיעו בעשורים האחרונים לאירופה - אין קשר לאירופה. כפי שהגירתם לאירופה לא הפכה את אירופה לפלסטין, גם הגירתם לישראל לא הפכה אותה לפלסטין.

    בכל המרחב האדיר שמסביבנו השייך להם, הכתם הזערורי היחידי שאינו שייך להם, ולא היה שייך מעולם, זו ארץ ישראל. זה הר הבית. זו ירושלים.

    אז אולי די כבר עם הבדיחה האבסורדית הזו, לעזאזל?
    מיליון יהודים גורשו מארצות ערב, וביום שהגיעו למולדתם ישראל - בו ביום חדלו מלהיות פליטים.
    לכן, אותו תהליך לכיוון השני ייצור בדיוק את אותו הדבר.
    כל הערבים שישובו למדינות מולדתם הערביות, יפסיקו להיות פליטים.

    הגיע הזמן לשים קץ לכיבוש הערבי על ארץ שכל תיעוד שתיעד אי פעם בן אנוש - מעיד כי היא הארץ שהייתה והינה ארצו של העם היהודי.
    כל סנטימטר בארץ הזו מכיל ארכיאולוגיה המעידה על כך.

    די לכיבוש המסגדים על העולם המערבי.
    די לכיבוש הערבי על ארץ ישראל.
    ערבים שובו למדינותיכם.
    ישראל לא תהיה שלכם לעולם.
    ישראל לא הייתה מעולם ארץ מולדתו של אף ערבי.
    הניחו לנו. לכו הביתה. ביתכם לא כאן !!!

    • --למה אתה מציף נודניק? (ל''ת)

      הלו, 03/05/09 16:03

      • למה?? כי חשובה לי הארץ הזו!! כי אני לא חי בבועה!! אני לא עיוור כמוך!!

        yairNofar , 03/05/09 23:23

        זה שאנחנו חיים כאן זה לא מובן מאליו!!

  • 29.

    כתבה מאוזנת, כותרת שאחראי לה עורך האתר השמאלני-קיצוני-מסיתה ושקרית (ל''ת)

    כבשה פועה , 03/05/09 07:46

  • 28.

    להזכירכם: בעימות בין גוש_דנים וערבי בדולפינאריום נהרג הערבי ועוד כמה

    גדעון ארליך, 03/05/09 05:10

    לאלה שמתלוננים נגד הניסוח המהופך למציאות, עוד לא התרגלתם לסטייל של הבראנז'ה בעיתונות?

  • 27.

    המתנחלים ''מתפרעים'' והערבים ה''מסכנים'' נפצעו - איזו יושרה של עיתון (ל''ת)

    גל, 03/05/09 04:39

  • 26.

    אנשי בת עין מתנהגים כשמעון ולוי. יעקב אבינו לא אהב זאת .

    סבזי , 03/05/09 03:27

    פעולות נקם עצמאיות עלולות לדרדר עוד ועוד את המצב המתוח ממילא באזור זה .

    סכנת שפיכות דמים גוברת ותגבר שרשרת מעשי נקם .
    יש את צה"ל .

    האם אין מלך בישראל ואיש הישר בעיניו יעשה ?
    מה אמר יעקב על שמעון ולוי בברכתו לבניו?

    האם ישראל -יעקב היה שמאלני ויפה נפש מדי עבור הימניים שלנו?

    • Shimon veLevi did a great job, and with chochma.First they circumcised

      them, so that when they neutralize, they were Jews, 03/05/09 06:50

      so the neighbors will not stick up for them, fershteist. Yaakov avinu was not the least upset for their neutralization, since the torah spells out, lo yeasse nevala kazot beyisrael. Indeed, the Torah spells out Yaakov's fear for retaliation, since his family was a minority. Other then that, they were heros!!!

      You also seem to forget, by murder, there is no issue of nekama, as it clearly states, ki yecham levavo... ein lo damim, kol sheken when one kills bemeizid and with eidim, chayav mitta. And more, haba lehorgech, hashkem lehorgo. Turning the other cheek, is a goyish concept, never so under the laws of Torah. And if they would heed them, there would have never been world wars, or any war. Uviarta hara mikerbecha. So my dear friend, mi she'eno baki bedinei nefashot, lo yihye essek imahen.

      • They were kriminals (ל''ת)

        שים לב-, 03/05/09 16:08

  • 25.

    בית עין אני קצין צהל ואני מצדיע לכם ישר כוח

    אלון, 03/05/09 02:24

    תהיו חזקים זו מדינתנו ואף אחד לא יקח אותה מאיתנו

  • 24.

    מעריב שמאלני? --- כל העיתונות הזאת ימנית - כוול הארץ ..... (ל''ת)

    יואב, 03/05/09 02:22

  • 23.

    מעריב תוקע את עצמו לפינה שמאלנית קיצונית ומתפלא להיכן בורחים הקוראים!

    יותם, 03/05/09 01:48

    הקוראים לא סובלים את מעריב עקב שמאלניותו הקיצונית.

  • 22.

    הדיסקט בעתון שלכם תקוע במושג מתנחלים

    שמואל אביתר , 03/05/09 01:35

    מציע לכם להשתמש במושג הרבה יותר בטוח ומקובל ושמו :"ישראלים" כיוון שאכן האנשים הגרים בבת עין הם ישראלים!

    די פתטי הענין הזה של תיוג קבוצות בחברה הישראלית לפי השקפת עולם או אורח חיים. לא בדיוק מרשם לסובלנות וליברליות שהעתון משוכנע מן הסתם, שהללו מסגולותיו!
    ,

  • 21.

    מה קרה ??? ברק ישן באותו זמן ??? ואיפשר לטפל בפורעים היהודיים,,, (ל''ת)

    מפקיר שליט, בונה התנחלויות - שמאל עלאק,,,, 03/05/09 01:30

  • 20.

    אוסף של חוליגנים פחדנים המתנחלים. מתגרים ואחר כך הצבא צריך לשמור עליהם (ל''ת)

    אלי, 03/05/09 01:11

    • Actually, they take care of business, and perform very well. If not

      for the milltary interference, they would gomer,, 03/05/09 07:02

      vechaval

  • 19.

    בגלצ הכותרת היא -עימותים בגוש עציון: שני פלסטינים נפצעו

    דוד צפוני, 03/05/09 00:53

    בכותרות של מעריב והארץ כבר נמצאו האשמים....

  • 18.

    לפי בכתבה דווקא הפלסטינים התפרעו ותקפו מתנחלים. בהפוך לכותרת. (ל''ת)

    מיכאל, 03/05/09 00:46

  • 17.

    שמאלן, עם יד על הלב, תענה ישר

    שאלה מימני, 03/05/09 00:39

    שמאלן יקר הקורא טוקבק זה, אנא ענה: ברור לי שאתה מזועזע לגמרי מהפיגוע שבו חיית אדם מכה בגרזן בראשו של ילד עד מוות. עם זאת, ברור לי כי כותרת המאמר מקפיצה לך גם כן את הפיוזים. אמור נא בכנות גמורה, מה מקפיץ אותך יותר? האם העובדה ש-''איכס, ככה מתנהגים יהודים, אלימים, שרק מלבים את השנאה והאלימות, ומבאישים ריחינו בעולם'', או עובדת הרצח? סתם, שאלה פסיכולוגית מעניינת.
    השאלה נובעת מכך שברור לי הזעזוע העמוק מההתפרעות לכאורה שמתוארת בכתבה, מעצם התגובות השמאליות. מאידך, תגובות שמאליות לעוצמת הזעזוע מהרצח- גרזן, לא היו, ואם היו, היו קלושות, או אפילו בסגנון של: ''שיהרגו אלו את אלו, ויעזבו אותנו בשקט''- עיין פה באחד הטוקבקים.

  • 16.

    כל הכבוד לגיבורי בת עין!

    תמר, 03/05/09 00:30

    רק כך.

  • 15.

    למה הם ירו גיבורי בת עין? (ל''ת)

    סבזי , 02/05/09 23:34

    • כי רצחו להם ילד לפני שבוע סבזי

      gilberet , 02/05/09 23:37

      ואז אני לא זוכר ששאלת למה רצחו ילד יהודי

    • תקרא את הכתבה. מי שפצע את הפלסטינים זה צה''ל. (ל''ת)

      מיכאל, 03/05/09 00:49

      • צהל מגונן על מתפרעים יהודים ? זה צבא או מיליציה? (ל''ת)

        רגע, 03/05/09 16:47

    • כי הם גיבורים, שמשיבים לקמים נגדם מכה אחת אפיים.

      יהודים, 03/05/09 17:42

      הלואי על כולנו.

      • הם לא גיבורים --...הם טרופי דעת שזוכים להגנת הצבא (ל''ת)

        מישהו, 03/05/09 18:07

  • 14.

    מי אשם?

    אברהם בן-צבי, 02/05/09 23:20

    כפר פלשתיני המגדל שהיד אינו יכול להתחסד ולומר שהוא לא השתתף ברצח הנער בבת-עין. ידע כל ערבי שאם לא ישלוט בכפרו משטר חזק נגד כל מה ומי שמצמיח שהידים, הוא ימשיך להיות קרבן להתקפות מצד כפרים יהודיים שכנים - ובצדק. התנועה היא תמיד דן-סיטרית.

  • 13.

    צה"ל הפך לצבא פלאסטיני,עוצר יהודים ;שומר על מחבלים,אני מאשים את נתניהו

    שאבי מהעיריה , 02/05/09 23:01

    כרגיל בחרנו ימין קיבלנו את ה שמאל

    • למה חשבת אחרת? נתניהו הצביע בעד ההתנתקות

      gilberet , 02/05/09 23:35

      לנתניהו אין שום עמוד עמוד שידרה כמנהיג ימין. הוא נשבר בקלות

  • 12.

    אני לא מבין למה מבצע פיגוע הגרזן עדיין חי, היה צריך להרוג אותו.. (ל''ת)

    לא אמרתי כלום , 02/05/09 22:28

  • 11.

    כותרת ראויה: פיגוע..... מחבלים-מתנחלים יהודים ירו ופצעו....

    ערבי לא שונא, 02/05/09 22:26

    אגב.....

    חחלומות אספניה:
    העם הכי חכם
    הצבא הכי מוסרי

    האמת: עם טמבל-רדוד ופשיסט
    צבא: יורה פצצות פוספור ופצצוךת מצרר על אזרחים....

    לילה טוב

    • לא כל הישראלים תומכים במתנחלים (ל''ת)

      אבל כל הערבים תומכים במחבלי החמאס, 02/05/09 22:40

    • בתור התחלה זה טוב...למדנו ממכם..הכרחתם אותנו לעשות כמוכם (ל''ת)

      גם אנילא שונא, 29/12/09 17:55

  • 10.

    כל העולם בתנופה אל האור ביחד עם אובמה, ואנחנו מזכירים לכולם כמה דפוקים

    silver_bullet , 02/05/09 22:21

    אנחנו.

    בושה וחרפה. העולם משתנה, מתפתח, מתקדם.

    ככה אנחנו רוצים להראות לעולם דוגמה? זה "אור לגויים" ?? זה חושך לגויים

    • אז למה אובמה לא רוצה לצאת מעירק ולהעביר סיוע "הומניטרי" לטליבן??

      אביבית ג , 02/05/09 22:31

      ומה עם שני מיליון הפליטים שברחו מעירק בעקבות הכיבוש האמריקאי? שלא לציין את כל משפחות ההרוגים העירקים - למה אובמה לא רוצה לפצות אותם?? זה אור זה??

    • מעניין רק אנחנו מפריעים לאובמה אים נעשה שלום כול הצרות

      קובי, 02/05/09 23:47

      בעולם יסתיימו..ותגידי לי היכן העולם משתנה בדיוק היכן..תנסו לקחת מטר מאחד ממדינות ערב תנסו ..תהיה מילחמה ורק בויתור שלנו העולם יהיה בסדר..בושה וחרפה לך ..בגדול אנחנו לא דפוקים..בדרך שלך נידפק וזה בסדר
      שאמריקה פלשה לעירק..וחיסלה מאות אנשים..
      למרות שבן לאדן הוריד את מגדלי התאומים..
      ועוד הרבה ליכלוך שאמריקה מבצעת

    • Stupid son of a bitch. Iran is the light?

      reality check, 03/05/09 00:20

      I would like to put a silver bullet right between your eyes you anarchist piece of shit. the anarchists days r numbered

  • 9.

    כרגיל הערבים התחילו והשמאל והתקשורת מסיתים נגד המתנחלים (ל''ת)

    יוסי, 02/05/09 22:19

    • בטח גם התקשורת נתנה להם רובים ואמרה להם לירות בערבים נכון? (ל''ת)

      מאוד הגיוני, 03/05/09 01:12

      • לא, רבין נתן להם רובים...

        פנדה , 03/05/09 11:33

        אבל הוא לא היה צריך להגיד להם לירות ביהודים - הם הבינו את זה לבד.

  • 8.

    קראתם לעצמכם יהודים באתם לפה מארץ הכוזרים לקחתם את אדמתנו

    באשי מהקירייה , 02/05/09 22:13

    ועכשיו גם את חיינו אתם רוצים לקחת.

    תפסיקו לשקר את העולם אתם לא "יהודים" אתם בני העממים הטורקיים הכוזרים. לכו מאדמתנו והניחו לנו לפשנו

    • באתם לכאן מארצות האיסלאם, ועכשיו אתם קוראים לעצמכם "פלסטינאים"

      אביבית ג , 02/05/09 22:26

      להזכירך:

      בארץ ישראל היו 4 ריבונויות יהודיות במהלך ההיסטוריה מהעת העתיקה ועד ימינו - כאשר לא הייתה מעולם ריבונות "פלסטינאית" כטענתך!

      במשך אלפיים שנים שיהודים חיו בארץ תחת כיבושים שונים (הביזנטים, הפרתים, בית אומיאד,, צלבנים, ממלוכים, טורקים), שים לב טוב טוב! במשך אלפיים שנים אלו תמיד היה רוב יהודי בערי הארץ (ירושלים, חברון, צפת, טבריה, שכם ...)

      אז מה אתה מבלבל במוח?

      • ערבים

        שונא, 02/05/09 22:49

        מה שהורג אותי הם יודעים שישראל לעולם לא היתה שייכת להם. השטיפת מח שהם מקבלים ממנהיגם .יום אחד קם להם אדם סהרורי כמוחמד שעין בספרי התנך והחליט להקים דת חדשה שהיא דת השטן..פלשתינאים.. אתם לא הייתם עם. אתם לא עם.. ולא תהיו עם.. יום השחיטה עליכם קרוב.. כמו שאמרו חז''ל.. ערבי טוב זה ערבי מת

        • אוהב

          לעזאל !!!!!, 03/05/09 23:23

          מה אתה חושב שאתה עושה ??? אתה חושב שזה הפתרור להרוג את כל הערבים ????
          אני אגיד לך מה, אולי זה באמר הפיתרון הסופי.. רגע... לא מזכיר לך משהו ????

          אבל אתם יודעים מה?
          הבעיה היא לא הוא, תמיד יהיו משוגעים ותמיד תהיה גזענות למגר,הבעיה היא אתה, אתה האדם שקורא את התגובה של האדון ''שונא'' ומחליט שלא להגיב, על כך תקום ותיפול החברה שלנו, אל תתן לגזענות לעבור ללא תגובה.

  • 7.

    חוצפה!!!

    יוני, 02/05/09 22:10

    תשנו את הכותרת זה לא נכון הפלסטינים התפרעו וכוחות הביחון השתמשו באמצעים לפיזור הפגנות ושתי פלסתינים שהתפרעו נפגעו!!מכוחות הביטחון

    • על איזה הפגנות אתה מדבר...אתה מתכוון היתפרעויות.......... (ל''ת)

      היתפרעויות לא הפגנות, 29/12/09 18:01

  • 6.

    המתנחלים..חיות אדם עם כיפה על הראש.. (ל''ת)

    הצדיק , 02/05/09 21:55

    • מי שכותב "חיות" על יהודים טובים הוא...

      yaacovsh , 02/05/09 21:59

      א. כנראה פוסל במומו
      ב. לא מכיר את המתנחלים
      ג. אוהב שונאים ושונא אוהבים וסופו כסופם של שונאינו.

    • והשמאלנים - מסוממים והזויים עם סמי אוסלו, שלום ומזרח תיכון חדש (ל''ת)

      gilberet , 02/05/09 23:32

    • האנשים שאתה מכנה חיות..............

      כמה רוע, 02/05/09 23:59

      מתגייסים לצבא בהמוניהם, קופצים על רימונים, יוצאים להלחם יום אחרי החתונה,מקריבים חיים למען חבריהם, נהרגים במלחמות ובפעולות בכדי שאתה תוכל לשבת על הכיסא מול המחשב.. מגעיל

      • ממש שהידים

        אהרון, 03/05/09 00:33

        כולם ?

        • רובם. אני מניח שלא עשית צבא אחרת לא היית שואל את זה

          פנדה , 03/05/09 11:35

          או שהיית ג'ובניק בקריה, שם אכן מספרם קטן.

      • האנשים שאני מכנה ''חיות'' הם טרוריסטים, והמתנחלים האלה מתאימים להגדרה (ל''ת)

        מתנחלים לכלא, 03/05/09 01:13

    • השמאלנים בוגדים המשתפים פעולה עם האוייב. (ל''ת)

      דרור הנאור מרמת גן, 03/05/09 10:42

  • 5.

    המתנחלים= מנהיגי העתיד שלנו (ל''ת)

    yaacovsh , 02/05/09 21:32

    • אוי ואבוי לנו ..... מתנחלים - פנאטיים --- לאומניים - שונאי שיוויון (ל''ת)

      יואב, 03/05/09 02:23

  • 4.

    מסתבר שטרוריזם וקיצוניות זה לא רק איסלם, הא? (ל''ת)

    אורית, 02/05/09 21:30

    • אם הגנה עצמית היא טרור אתה צודק. אבל לדעתי טרור זה...

      yaacovsh , 02/05/09 22:01

      התקפה אנטישמית חסרת פשרות של שונאי ישראל שבכל הדורות קמים עלינו לכלותינו. ההבדל הוא שבדור האחרון המתנחלים לא מתרפסם אלא משיבים מלחמה השערה בעוד אנשי השמאל הקיצוני מביאים לטרור בהתרפסויותיהם

    • מסתבר (ל''ת)

      ש, 02/05/09 22:19

      • אם לירות בחפים מפשע היא ''הגנה עצמית'', אני לא יודעת מה זה טרוריזם (ל''ת)

        אורית, 03/05/09 01:09

    • לא, זה גם אוטו-אנטישמים כמוך (ל''ת)

      פנדה , 03/05/09 11:36

  • 3.

    אנשי בת -עין אנו אתכם (ל''ת)

    ירושלמי, 02/05/09 21:22

    • אני ממש לא איתם..ויש עוד כמה שפויים שלא איתם.. (ל''ת)

      הצדיק , 02/05/09 22:01

    • מי זה אנחנו?

      שוקו, 02/05/09 22:22

      אני לא איתם, כמו שאני לא עם החמאס. קשה מאוד להבדיל בין שתי הקבוצות: שניהם מזוקנים הזויים ואלימים שמקדשים רגבי עפר על פני קדושת החיים בשם איזשהו ספר עתיק, ולא בוחלים באמצעים האלימים ביותר כדי להשיג את מטרותיהם. לא צודק?

      • You should really go rabins way (ל''ת)

        fuck'em all, 03/05/09 08:57

    • אנשי בת-עין גם אנחנו איתכם. (ל''ת)

      תל אביבי, 02/05/09 22:30

      • אנחנו לא עם טרוריסטים, ולכן אנחנו בהחלט לא איתכם (ל''ת)

        אורית, 03/05/09 01:07

        • צודקת, כדאי שנדייק

          פנדה , 03/05/09 11:40

          אנשי בת-עין, רוב עם ישראל אתכם, פרט למיעוט קטנטן (כ-3% לפי תוצאות הבחירות) שתומך בטרור.

          • מתנחבלי בת עין מקומכם בכלא (ל''ת)

            שמעון, 03/05/09 16:43

  • 2.

    מעולה

    ש, 02/05/09 21:21

    שהמטורפים של החמאס והמטורפים של בת עין ילחמו בינהם, העיקר שישאירו אותנו מחוץ לזה.

  • 1.

    שצבא ששומר על מתנחלים מפני פלס' ולהיפך,תמיד יפסיד לחיזבללה והחמאס (ל''ת)

    וותיק מלחמות, 02/05/09 20:54