• 56.

    אבל לא כל הערבים רעים מלידה, ישנם גם מוסלמים טובים. (ל''ת)

    להיות ערבי זה קשה, יש לך תסביך מלידה., 03/05/09 13:34

  • 55.

    אז מה אתה מציע שנעשה עם כל הדאגות? שנברח כפי שאמר השר פלד?

    יריב, 03/05/09 07:52

    השר יוסי פלד מתריע:

    משפחות רבות יעזבו את ישראל
    אם אירן תגיע ליכולת גרעינית

    אז למה לחכות ולמה להסתכן? ראו כמה בטוח לגור בקנדה וגם רוב עריה הן בעלות איכות חיים הרבה יותר גבוהה מערי ישראל (ונקובר מקום רביעי. תל אביב מקום 103, ירושליים 119).
    מה שעות הקבלה בשגרירות הקנדית?

    • התחלת טוב , הסייפא....

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 03/05/09 08:52

      שכנעת אותי , אתה לא אותו יריב , הנכד של.

    • אני לא מופתע שאנטי-ציונים קיצוניים כמוך מדברים על הגירה

      יאיר ק , 03/05/09 16:04

      זה תהליך טוב לעם וגם למיעוט השולי. אנחנו נפטרים מעונשכם, ואתם יכולים לשכוח מאתנו. דווקא שיעור איבוד היהודים הרבה יותר גבוה שם (כל יהדות צפון אמריקה תתבולל בעוד דור אחד או שניים לכל היותר), אבל לרוב האנטי ציונים מעולם לא היה באמת אכפת מהעם הזה.

  • 54.

    ''כל האנטישמים הם אנטי-ציונים''. לא מדויק.

    קומפורטי, 03/05/09 04:45

    האוונגליסטים הפונדמנטליסטים בארה''ב הם אנטישמים מובהקים שרואים ביהודים כלי לזירוז ביאת המשיח (שלהם- קרי ישו). לכן הם גם תומכים נלהבים במפעל הציונות.
    לכן מדויק יותר להגיד שרוב האנטישמים הם אנטי- ציונים.

  • 53.

    את המחיר על הטימטום עוד נשלם... (ל''ת)

    עמית, 03/05/09 01:09

  • 52.

    הסכנה האסטרטגית הקונקרטית המדאיגה ביותר הם החרדים הטאליבנים אשר מחבלים

    סכנה אסטרטגית קיומית, 03/05/09 00:19

    בכלכלת המדינה ובחוסנה הצבאי.

  • 51.

    אילולא אנטי ציונים היו מחלקים פרסים זה לזה - היה בן דרור ימינ י מקבל

    פרז יזרעל, 02/05/09 23:10

    כבר את פרס ישראל

    • על מה?-דמגוגיה בכתיבה עיתונאית? (ל''ת)

      Ehad Haam-Zionist, 03/05/09 00:30

      • הפתגם 'הפוסל במומו פוסל'..כאילו נכתב עבורך (ל''ת)

        ziontrain , 03/05/09 02:43

  • 50.

    הלא בסך הערבים הם מהגרים ערבים בארץ ישראל ובעולם הרחב.

    לא ברור למה הכותב מעצבן את הערבים, 02/05/09 22:41

    הלא בסך הערבים הם מהגרים ערבים בארץ ישראל ובעולם הרחב.
    מה הערבים מיללים שרע להם בישראל שילכו לעזה.
    מה הערבים רוצים את אחיהם מעבר הירדן שיעברו לגור איתם.
    מה הערבים כל כך ריגשים שילכו לחפש את החיים שלהם תחת שילטון מוסלמי.
    ממה הערבים כל כך מודאגים, שירתמו לשירות לאומי למען המדינה שנותנת להם פיתחון פה.
    כאשר מדובר על פליטים הלא ישנה תשובה לכך. כאשר הערבים יחזירו לי פיצויי על רכושי במדינת ערב ועל העוול שגרמו למשפחתי ולי על הגירוש הערבי של יהודים. רק לאחר מכן נחשוב אם בכלל מגיע להם פתחון פה. במילים יפות שיחפשו את זה שתרם אותם לפטמה.

    • אנחנו עם מהגרים מיום שאברהמ'ל אבינו הגיע לבגרות.מין צוענים שכאילו... (ל''ת)

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 03/05/09 08:54

      • אברהם הוא אביך, כלומר אתה בעצם ''חצי יהודי'' האמנם? (ל''ת)

        שועל ''נפלת'' אתה מודה בעובדות., 03/05/09 13:41

        • אני יהודי גאה . (ל''ת)

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 03/05/09 16:53

  • 49.

    לחדול להעביר כספים לאוניברסיטאות כל עוד חלאות כאלו ניזונות מהן

    blabla11 , 02/05/09 21:46

    יש להתחיל לפקח על האוניברסיטאות במיידי וללא דיחוי.

    החופש האקדמי הפך לבית בושת.

    התיאורים מהכתבה מחדדים כי גדלה במדעי הרוח קבוצת אוטו-נאצים, לא פחות. והכל-הכל על חשבון משלם המיסים.

  • 48.

    א ממ א לל ' ה ! ! ! (ל''ת)

    יונה אש, 02/05/09 21:00

  • 47.

    הבעיה היא שגם אצלנו ''נדבקים'' במחלת ארה'ב ''הפייוס'' עם המוסלמים

    סוף, סוף מישהו מתחיל להבין מה ,מה זה ערבי (מוסלמי), 02/05/09 20:23

    סוף, סוף מישהו מתחיל להבין מה ,מה זה ערבי (מוסלמי)
    הבעיה היא שגם אצלנו ''נדבקים'' במחלת ארה'ב ''הפייוס'' עם המוסלמים.
    האסון שארה'ב מביאה על העולם הרחב הולך ומתרחב מיום ליום.
    האמרקאים איבדו שליטה בעולם הרחב, ולכן כאדי להם להפסיק לתת או לחלק הוראות לעצמם ובטח שגם לעמי העולם . כל הוראה שלהם מביאה אסון. הנה דוגמת פקיסטאן, הטליבאן ארגון של טרוריסטים משטלט על פצצה אטומית.
    הנה עירק או אפגנטאן לארה'ב אין מה לחפש שם.אבל גם אובמה דפוק לא קטן. הבטיח לצאת ונשאר ''תקוע'' בישבן של המוסלמים.

    • איזה חוסר הבנה מופלא של אדם שכותב כל כך הרבה על הבנה.

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 02/05/09 21:13

      ומה זה "ערבי נוצרי" ? מתנצרעבי?
      הידעת שחלק נכבד בדור מייסדי ארגוני הטירור היו נוצרים?
      שנוצרי תכנן את רצח ה 11 במינכן?
      שרוב המוסלמים בעולם לא סובלים את הערבים?
      מנין אתה שואב את הידע הרב , כלומר מלבד התגובות המסיתות והפרועות של ידידיך?

    • בואו נודה על האמת

      סטודנט, 03/05/09 13:08

      ההיתנהלות האמרקאית במיזרח התיכון והעולם המוסלמי זה היתנהגות של פיל בחנות חרסינה
      האמרקאים לחצו על השח הפרסי לתת זכויות אזרח/אדם ולא לחסל את חומני וקיבלנו את אירן הפאנטית, ארה''ב מימנה את סאדם חוסיין עד שפעמיים פעלו נגדו והקימו מעיין דמוקרטיה שלא עובדת ונתנו יותר כוח לאירן,ארה''ב מנעה מהצבא הטורקי לעשו סדר בתורקיה ולהגן על הדמוקרטיה ולכם תורקיה יותר קיצונית, ארה''ב נתנה לחמאס להישתתף בבחירות וזה ממש כיף שלטון חמאס בעזה.ויש עוד הרבה דוגמאות
      הערביסטים של מחלקת המדינה האמרקאית לא יודעים ולא מבינים כלום בעולם המוסלמי

      • הלא לא כל טרוריסיט הוא מוסלמי, לא זה רק בלי כוונה, או במקרה כך (ל''ת)

        פתגם נפוץ, 03/05/09 13:38

  • 46.

    זכות השיבה לישראלים, שיחזרו לאירופה ומדינות ערב.

    אשרף, 02/05/09 19:24

    שיחזרו למדינות שההורים שלהם באו משם ,הם נטע זר בקירבנו, הם לא שייכים לכאן.הם בנים של מהגרים.

    אנחנו הערבים התושבים המקוריים של פלסטין עם מדינה או בלי.

    • חחחחחחחחחח!! אשרף, זה מה שהאבא ואמא האידיוטים שלך לימדו אותך?

      דון קורטיזון , 02/05/09 19:52

      אני מצטט אחר:
      "אלה הן העובדות ההיסטוריות הנכונות..
      אף אחד לא יכול להתכחש לעובדות,
      למרות שאתם מנסים לסלף ולטשטש. 1
      .ישראל היתה למדינה ב - 1312 לפנה"ס, אלפיים שנים לפני קום האיסלאם.
      2.לאחר כיבוש הארץ ב- 1272 לפנה"ס היהודים שלטו בארץ אלף שנים והיתה להם נוכחות רצופה בה במשך 3,300 שנים.
      3.במשך יותר מ- 3,300 שנים ירושלים היתה הבירה היהודית. ירושלים מעולם לא היתה בירתה של ישות ערבית או מוסלמית. אפילו הירדנים, כשהם כבשו את ירושלים, לא עשו אותה לבירתם ומנהיגים ערביים לא ביקרו בה.
      4.ירושלים נזכרת יותר מ- 700 פעמים בתנ"ך ואף לא פעם אחת בקוראן.
      5. דוד המלך ייסד את העיר ירושלים, רגלו של מוחמד לא דרכה בה.
      6. האו"ם הכריז על הקמת מדינה ליהודים ולא מדינת כל אזרחיה...כך שמה שנשאר לכם זה לחזור למחראות מהן נשפכתם..הלאה ערבים טרוריסטים."

      • איפה הייתם 2000 שנה ??? אבא או סבא שלך מהגר

        אשרף, 02/05/09 20:04

        המקום שלכם לא כאן!!!

        • אשרף גם אתם לא הייתם כאן, רובכם בנים של מהגרי עבודה מסוף המאה ה -19! (ל''ת)

          אהמ, 02/05/09 20:17

        • בהתחלה תלמד היסטוריה

          אחד מכפ''ס, 02/05/09 20:18

          ואחרי זה תגיב.

          • לא חביבי. הוא לא ילמד. אם הוא ילמד מהיכן הוא בא, הוא יתאבד מהבושה. (ל''ת)

            דון קורטיזון , 02/05/09 20:56

        • זה שאתה ילד ערבי דביל וחסר השכלה שנובח כמו כלב. זה לא אומר שאתה צודק. (ל''ת)

          דון קורטיזון , 02/05/09 20:24

          • למה אתה חייב לגדף ? (ל''ת)

            סבזי , 03/05/09 04:38

            • צודק, מתנצל. דברים כאלה מוציאים אותי מכליי. (ל''ת)

              דון קורטיזון , 04/05/09 23:01

    • אני נולדתי בארץ, אבי נולד בארץ, סבי נולד בארץ

      ., 02/05/09 20:23

      כמו שהיתה הגירה המונית של יהודים, היתה הגירה המונית של ערבים. לא כל ערבי שגר באזור הוא ''חי פה מימי קדם''.

      בנוסף לכך, אם מחזירים את כל האנשים שהיגרו, לפחות כמה עשרות שנים אחורה, יש לנו בלאגן לא נחוץ.
      כמה אנשים עברו ממזרח אירופה למערבה? כמה אנשים היו פליטים אחרי מלחמת העולם (הראשונה והשניה)?, כמה אנשים פלשו לאמריקה?
      מספיק לראות את הסטטיסטיקות על מפוני גוש קטיף כדי לראות שזה רעיון לא טוב (אבטלה גבוהה, מעטים מהם בנו בתים, לרבים הובטח סיוע שכמובן לא הגיע)

      דברים נוסח זכות השיבה גורמים ליותר בעיות מאשר הם פותרים, ולטעמי עדיף שאנשים יתרכזו בפיתרון בעיות כך שיהיה להם עתיד טוב יותר, במקום הנצחת בעיית הפליטים.

      אונר''א החל את עבודתו עם 726,000 אנשים שהיו פליטים, וכרגע מדובר על 4 מיליון. תוך 61 שנות עבודה, מספר הפליטים, במקום לרדת, במקום שיהפכו את מחנות הפליטים לערים לכל דבר, עלו, ומצבם של הפליטים הפלסטינים מדרדר (תקן אותי אם הוא לא- אחרת זה מוזר לי שמדווחים על מעל 50% אבטלה בעזה ואנשים שבונים בתים מחימר), ועכשיו מוכרים להם לוקשים על פתרון בעיית הפליטים ע''י ... חזרה לבתים (שלרוב לא קיימים) ועבודה בשדות (שבנו עליהם).

    • אתם בכלל יצאתם מתוך האדמה ואתם בכלל צריכים להיות צמחי בר מוגנים... (ל''ת)

      דון קורטיזון , 02/05/09 20:25

    • אשרף

      doron yehuda, 02/05/09 20:41

      go fuck your self you mother fucker stupid arab

    • מצידי אתה יכול להמשיך לגור פה בלי מדינה.

      ג'קסון , 02/05/09 23:54

      אתה יכול גם לנצל את הזמן ללמוד הסטוריה.

      • זהו? עכשיו גם ישראל לא מדינה? (ל''ת)

        שועל חסידה ו26 קרפדו , 03/05/09 08:56

  • 45.

    רשימת האנשים השנואים בארץ,כנסו מעודכן

    שאבי מהעיריה , 02/05/09 19:05

    יוסי ביליין-מוסיף להוביל ללא עוררין ובהפרש רב
    2)אבנון אברמוביץ ממציא האתרוג שמסמל את כל הגועל של תקשורת השמאל בארץ
    3)יוסי שריד -עדיין לא נס ליחו
    4)שולה אלוני -עדיין בצמרת
    5)רמי יצהר המתועב בעל האתר הצהוב ענין מרכזי
    6)זהבה גלאון -חובבת הערבים
    7)פרופסור שטינהלר-שקורה לרצח מתנחלים
    8)גאולה אבן האנטיפטית
    9)כרמית גיא-חברת ח"דש
    10)עמנואל רוזו מהעיתונאים השנואים בארץ
    11)אברם בורג,האיש הצבוע ביותר בארץ
    12)גדעון לוי
    13)עמירה הס-שקבעה בbbc שאבנים לא פוגעות בשבוע שרצחו את התינוק יהודה שלנו
    14)הזמרת אחינועם נוני
    חברי הכנסת הערבים לא ברשימה כמובן,אם השארתי מישהו בחוץ נא לתקן אותי ,כי יש הרבה מועמדים והנושא הוא נזיל

    • הלכה לה אילנה ובא זה.

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 02/05/09 19:36

      לטוקבק לעולם לא יחסר מופרע תורן.

      • מה זה השם שלך, גן חיות? (ל''ת)

        בושה, 03/05/09 16:02

        • אילנה , מתנצל , באמת שאת הרבה יותר מעניינת מהטמבל וחבורתו. (ל''ת)

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 03/05/09 17:01

    • שאבי השפויים אוהבים אותך, (ל''ת)

      גודמן, 02/05/09 19:42

    • שאבי צריך לפרסם את הרשימה יום יום חזק ואמץ (ל''ת)

      גודמן, 02/05/09 19:45

    • להשלמת השנואים

      גודמן, 02/05/09 19:59

      נעמי קלין
      דב חנין
      יריב אופנהיימר

      • תודה על ההערות הבונות,זה ילקח בחשבון כמובן (ל''ת)

        שאבי מהעיריה , 02/05/09 20:18

    • אתה סתם שונא את עצמך,מעניין למה? (ל''ת)

      ג'קסון , 03/05/09 00:17

  • 44.

    לורד האו האו לא לבד בחוקניה

    רן לוי, 02/05/09 18:35

    איתו ביחד נמצאים על הסירה ליידי האו האו (עמירה הס) והאו האו ג'וניור (עקיבא אלדר)

    זו מהדורה מחודשת של שלושה רעלנים בסירה אחת. שייזהרו שהעץ לא ייפגע מהרעל. אנחנו כבר חסינים - הזוג לדיעה האו האו ממשיך לספר לנו כמה אנחנו נוראיים, כמה החמאס נפלא.

    הם עושים זאת והאו האו ג'וניור מלשין לחבר'ה הטובים מאירופה וארה''ב על כל בדל מאחז והתנחלות, מביא דברי שלום מופרכים, לוחץ בפומבי על האירופים והאמריקניים ללחוץ על ישראל - מעין לובי שמאלני של איש אחד.

    עבור שניים מהם זהו עניין כלכלי גרידא - צריך לבדוק מי מממן את נסיעותיהם של הלורד והליידי לכל הכינוסים האנטי יהודיים, מי משלם את חשבון ההוצאות וכו'.

    ושימו לב - הסכנה אינה במהדורה העברית של דר שטירמר. הסכנה האמיתית היא באתר האינטרנט ובעיתון המודפס באנגלית. וכפי שהודו בגילוי לב עורך הארץ לשעבר דיויד לנדאו ושליח העתון לשעבר בארה''ב שמואל רוזנר, בילאדי שהפך לדר קעקער שהפך לדר שטירמטר גורם נזק עצום לישראל.

    • הארץ עיתון שגורם לנזק אבל זה מחריד לקרוא לו ''דר שטירמר (ל''ת)

      שפוי ציוני, 02/05/09 18:50

      • מחריד לא הורג-נזק כן!

        sasi, 02/05/09 21:46

        הנבלים הם סרטן הצומח על ''דמוקרארטיה'' אך כל סרטן הוא קטלני !
        יש להשמידו ובהקדם ללא מכבסת מילים פסדו-דמוקראטית!

    • עקיבא אלדר?-מהעיתונאים הציוניים השקולים ושוחרי שלום שיש במדינת ישראל..

      Ehad Haam-Zionist, 02/05/09 18:53

      מה מבדיל בינו לבין נחום ברנע מידיעות או מעוזי בנזמין, רוביק רוזנטל ועופר שלח-עיתונאים מעמיקים של מעריב...

      • אולם המסית את מטרתו השיג .

        שועל חסידה ו26 קרפדו , 02/05/09 19:38

        עובדה , הוא גרם לנו להגיב.

        • אגב , מלבד ברנע שהוא קלאסה בפני עצמו ,האחרים בכלל לא בליגה של אלדר.

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 02/05/09 19:40

          השוואה שלא במקומה.

          • בנזמין בהחלט בקלאסה (ורוזנטל בתחומו) (ל''ת)

            Ehad Haam-Zionist, 02/05/09 19:44

            • לכל הקרפדות - כל האנטי ציונים שציינתם ראויים לכם ואתם להם (ל''ת)

              מלכת האמבטיה, 02/05/09 20:00

      • למסית הפו"צ האנטישמי, באמת אין הרבה הבדל ביניכם וכולכם מתאימים לאל ארד (ל''ת)

        איציק המרכז , 02/05/09 21:00

    • עקיבא אלדר הוא בהחלט יהודי אנטישמי,אכול שינאה עצמית (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 02/05/09 20:16

  • 43.

    לורד האו האו לא לבד בחוקניה

    רן לוי, 02/05/09 18:32

    איתו ביחד נמצאים על הסירה ליידי האו האו (עמירה הס) והאו האו ג'וניור (עקיבא אלדר)

    זו מהדורה מחודשת של שלושה רעלנים בסירה אחת. שייזהרו שהעץ לא ייפגע מהרעל. אנחנו כבר חסינים - הזוג לדיעה האו האו ממשיך לספר לנו כמה אנחנו נוראיים, כמה החמאס נפלא.

    הם עושים זאת והאו האו ג'וניור מלשין לחבר'ה הטובים מאירופה וארה''ב על כל בדל מאחז והתנחלות, מביא דברי שלום מופרכים, לוחץ בפומבי על האירופים והאמריקניים ללחוץ על ישראל - מעין לובי שמאלני של איש אחד.

    עבור שניים מהם זהו עניין כלכלי גרידא - צריך לבדוק מי מממן את נסיעותיהם של הלורד והליידי לכל הכינוסים האנטי יהודיים, מי משלם את חשבון ההוצאות וכו'.

    ושימו לב - הסכנה אינה במהדורה העברית של דר שטירמר. הסכנה האמיתית היא באתר האינטרנט ובעיתון המודפס באנגלית. וכפי שהודו בגילוי לב עורך הארץ לשעבר דיויד לנדאו ושליח העתון לשעבר בארה''ב שמואל רוזנר, בילאדי שהפך לדר קעקער שהפך לדר שטירמטר גורם נזק עצום לישראל.

  • 42.

    No communtity is entirely rich or entiely poor

    felix342 , 02/05/09 16:50

    הלפר האנטי שמי.
    האשמים העיקריים בכישלון,בבערות, בעוני,בדריכה במקום,בחוסר מוטיבציה בפיתוח העולם השלישי הם לא אחרים מאשר המשטרים הטוטליטרים והמושחתים שם.
    היהודים בעולם כולו תרמו לעולם כולו החל מהרמב"מ,איינשטן,פרוייד, שפינוזה והרשימה עוד ארוכה.
    מארקס ואנגלס שאתה מחזיק בתפיסתם האידאולוגית אף הם היו יהודים.
    איך אמר לנין? הדת היא אופיום להמונים הוא רק שכח שהקומניזים היא עוד דת אטאיסטית שלא שרדה בקושי 100 שנה, להוציא כמה מדינות בדרום אמריקה.
    על אפך ועל חמתך היהודים ימשיכו להצליח ולשגשג בכל העולם.
    עם ישראל חי.

  • 41.

    נראה שהשם ''ג'ף'' הוא קיצור

    רונן גולדשטיין, 02/05/09 16:50

    של השם ''ג'וסף''. ג'וסף מנגלה.

  • 40.

    ההלכה היהודית שוללת ערכי חירות,שיויון,נאורות,השכלה,קידמה,הומניות,

    האם חובש כיפה יכול להיות אנטי ציוני?, 02/05/09 16:13

    סובלנות,מוסר וערכי דמוקרטיה ולכן נשאלת השאלה האם חובש כיפה יכול להזדהות עם ערכי המדינה והציונות וכך להיות נאמן לה....?

    • היהדות המציאה המושגים הללו והנחילה את חלקם לנצרות, טיפש שמאלני. (ל''ת)

      כבשה פועה , 02/05/09 17:37

  • 39.

    ארה"ב טיפחה את הטליבאן ואל קאידה בשנות 80 כדי להילחם בסובייטים.

    סבזי , 02/05/09 16:04

    עלה באפגינסטן בבחירות נשיא עם אוריינטציה קומוניסטית
    הוא התכוון לערוך רפורמה אגררית(חלוקת אדמות מחדש) כדי לנתץ את השלטון הפיאודליזם השבטי דתיקיצוני.

    הטאליבן מרדו בו בסיוע אמריקאי .

    הסוביטים סייעו לו.

    הCIA צייד וטיפח את הטאליבן
    כולל את בן לאדן .

    בהמשך מינפו צ'ייני בוש ואנשי תאגידי הנפט
    את הטרור הבן לאדני כדי לפלוש לעיראק
    ולהשתלט על משאבי הנפט .

    ממשל ארה"ב הודה שהעניין הכימי נועד כדי

    להצדיק את הפלישה והיה ספין מתוכנן.

    • הבל ורעות רוח

      יאיר ק , 02/05/09 18:03

      מה שקרה זה שהמפלגה הקומוניסטית המקומית בצעה הפיכה נגד השלטון המתון ששלט במדינה עד אז.
      הם נהלו מדיניות קומוניסטית ורדפו את האיסלם, מה שקומם עליהם את שאר המדינה. הסובייטים התערבו כדי להציל את הממשלה, ואילו האמריקאים, הסעודים והפקיסטנים תמכו במורדים.

      הטאליבן לא היה קיים אז בכלל, ובן לאדן עצמו מעולם לא קיבל תמיכה מארה"ב למרות שהוא השתתף במרד. לאחר נסיגת הסובייטים ותבוסת הממשלה, ארה"ב והסעודים הפסיקו להתערב במדינה. המורדים התפצלו לקבוצות וכל אחת מהם שלטה באזור מסוים.

      פקיסטן הקימה ועודדה את הטאליבן כדי שישתלט על המדינה. ממשל הטאליבן נתן לבן לאדן מחסה לאחר שגרשו אותו מסודן, ואת השאר כולנו יודעים.

      • אתה כנראה קראת הסטוריה בספר בלי דפים.

        סבזי , 03/05/09 04:32

        הכל ממוסמך
        בן לאדן טופח ונתמך CIA
        גש ותתעדכן
        אלו מקורות אמריקניים רשמיים .

        השבטים עליהןם מתבסס הטאליבן התנגדו לרפורמות של ראש הממשלה הקומוניסט (חלוקת האדמות מחדש) ומרדו בו.

        ארה"ב מעדיפה שלטון איסלמי קיצוני ולא קומוניסטי ולכן חברה לסעודיה ופקיסטן .


        גש תלמד דברים .
        למד גם על מעורבות הבריטים והאמריקנים באיראן של לפני ההפיכה .
        תבין יותר.

        • היו דפים ,אבל מחוקים - בספר שלו.

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 03/05/09 08:59

          לאחרונה אפילו עשו על זה סרט לא רע בכלל בכיכובם של אום הנקס וג'וליה רוברטס....

          • רק טיפשים לומדים היסטוריה מהוליווד

            יאיר ק , 03/05/09 16:07

            אתה בטח גם מאמין שארה"ב נצחה את מלחמת העולם השניה בכוחות עצמה בלבד כמו בכל הסרטים שם...

            • ארה"ב אכן לא ניצחה לבדה . היא נעזרה בשני ילדים שמנים לצורך הענין

              שועל חסידה ו26 קרפדו , 03/05/09 17:09

              ואני מבקש שתפיק לנבל את הפה , משום שבסופו אל תתפלא מי פה יצא הטמבל....

  • 38.

    עייפות ? זה נכון ........אבל מי גורם לעייפות ?

    אליוי, 02/05/09 15:56

    מי שחותר תחת היסודות בהתמדה וללא ליאות
    זה השמאל הרדיקלי
    השמאל שמשחיר את פנינו והופך כל עמדה לבלתי לגטימית הוא הגורם לעייפות במלחמה
    כנגד קיצוני האיסלם
    ביילין החזיר את הצפעונים של מצפן מלונדון
    שרת החינוך לשעבר מעניקה פרס ישראל לגאד
    נאמן שפועל להפיכת ישראל למדינה דו לאומית
    עם רוב ערבי
    השמאל גם לימד את הערבים לדבר על שלום
    בלי לעשות כלום למען השלום
    יש גורם בשמאל האירופאי שמדבר על שלום ?
    כל סוכני השלום הערביים התבררו כסוסים
    טרוינים
    אל שפי העזתי פייסל חוסני עזמי בישארה
    ואפילו סרי נוסייבה
    (קראתי את נוסייבה ואין שם ויתור על זכות שיבה)

    • אין ספק-השמאל אשם גם בהפצת קדחת החזירים(בהבל פיו כמובן ובנישוקים לכל)! (ל''ת)

      Ehad Haam-Zionist, 02/05/09 16:38

  • 37.

    הם מפיצים נחשלות,בערות,עדתיות,טפילות,שנאה,עוני,פיגור,אלימות,פלגנות,

    מה מפיצים החרדים והש''סניקים הטאליבנים?, 02/05/09 15:51

    הסתה,סכסכנות,בורות,מחלות קבצנות,בטלנות והשתמטות ומה לא....?אם יש עוד מישהו המלבט בשאלה הם הם לנו או לצרנו? ימצא את התשובה כתובה באותיות ברורות ונהירות שאינן משתמעות יותר מאשר לאמת ושפה אחת.

  • 36.

    אם מוחמד הנביא היה רואה את מה שהטאליבן עושה בשמו, הוא היה מתבייש. (ל''ת)

    דון קורטיזון , 02/05/09 15:32

    • תקרא קצת על מוחמד הוא עשה אותו דבר!!! (ל''ת)

      שמאלני אבל שפוי וציוני!, 02/05/09 16:50

      • דין מוחמד בסיף, אבל זאת הקצנה מטורפת. (ל''ת)

        דון קורטיזון , 02/05/09 21:00

  • 35.

    ימיני-המשך במיחזור הגירה על ''ליברמן זהב''-בפקיסטן וגישת אובמה אינך מבין

    Ehad Haam-Zionist, 02/05/09 15:28

    ''איך זה שהטליבן הובס ושנה לאחר מכן הוא זוכה לנצחון'' אתה שואל??-לך ושאל את גורג בוש שאיפשר כל זאת!!! בפלישתו הדוגמטית לעירק בוש וצייני הזניחו במכוון את המלחמה באפגניסטן ונתנו לטליבן זמן ומרחב להתאושש ולתקוף (שמוקד התמיכה בהם הוא בין עשרות המליונים של שבטי הפאשטון הנמצאים בחלקם בתוך פקיסטן.

    כמו שנאמר בתגובה 52 פקיסטן הרבה שנים היא מדינה מעורערת ומסוכנת בגלל גירעונה המקיף, אך מי שחושב על ישראל כ''שוטר מהודו ועד כוש'' שוגה באשליות מסוכנות מאד. לתת לאובמה ולארהב לטפל בסכנה ולייצר את מערכות הגרעין שלא יפלו בידים מסוכנות.

    אם נחזור לבעית ''אפ-פאק'' (אפגניסטן/פקיסטן) הרי בוש הוא שאיפשר למצב להידרדר בגלל הפניית רוב הצבא לעירק, והייתה עליו ביקורת קשה במערכת הבחירות מצד אובמה ואחרים. מאז הגביר אובמה את כמות החיילים באפגניסטן ואישר פעולות תקיפה די נרחבות מעבר לגבול האפגני-ומרכז מאמץ מדיני מקיף באמצעות שליח מיוחד ותקיף-ריצרד הולברוק.

    אירן היא בדיוק המקרה ההפוך: שוב בוש ב8 שנות שלטונו הוא זה שנכשל במדיניות עצירת התקדמות הגרעין הצבאי (כמו שנכשל עם צפון קוריאה)-אובמה פועל נכון עם אירן, ומנסה להגדיר את התחומים שבהם יש לארב ולאירן אינטרסים לפעולה משותפת (למשל באפגניסטן שבה לאירן יש השפעה רבה על השבטים שהיוו את החזית הצפונית שהתנגדה לטאליבן), וכן להגיע להסכמה על מדיניות שלא תביא לעירעור עירק עם עזיבת הכוחות האמריקאים תוך שנתים. מעבר למחוות האישיות והמהלכים המדיניים מחכה אובמה לתוצאות הבחירות בחודש הבא, ואז יפעל בתקיפות ויעילות בשיטת המקל והגזר כדי להגביל את הגרעין האירני לצרכים אזרחיים ולא לפיתוח צבאי.

    הדבר האחרון שהעולם והאמריקאים צריכים היא מלחמה שלישית באירן, שכמובן תדרדר את עירק ואפ-פאק, תביא כ''בונוס'' מטחי טילים והרג רב בישראל....והתוצאה תהיה בסוף נפילת אובמה לרפובליקני דמגוגי נוסח ליברמן/ניקסון, המשך שנות לחימה עקובות מדם, ולבסוף קיפול זנב אמריקאי ונסיגה מבישה מכל(כל!!!) המזרח התיכון (כמו שהיה בוויאטנם).

    במונחים אמריקאים אובמה שואף להיות רוזוולט (שהציל את הכלכלה והחברה האמריקאית, אך ידע גם מה לעשות מדינית ומתי להפנות למאמץ מלחמתי)-ולא גונסון (שהצעיד קדימה את התמורות החברתיות המקיפות בארהב לא פחות מרוזוולט-אך הסתבך במלחמה מיותרת באופן אומלל שקבר אותו ופצע קשות את העם האמריקאי.

    • גבר, וואו, זה היה הזוי. (ל''ת)

      דון קורטיזון , 02/05/09 15:35

      • לדון הלא שקט-תגיד לי מה לא הבנת ואסביר לך יותר. (ל''ת)

        Ehad Haam-Zionist, 02/05/09 15:43

    • בראשית ברא ה' .....ואח"כ הגיע א-ו-ב-מ-ה. והצילנו ממנו.

      ASCH , 02/05/09 15:46

      קדוש קדוש קדוש אובמה צבאות. תבוא מלכותו וייבנה מקדש אובמה במהרה בימינו על פסגת הקפיטול ונשב בבית אובמה כל ימי חיינו.

      אמן. סלע.

      עוד נראה למה אובמה מסוגל ולמה לא.

      חכמינו אמרו כבר מזמן: מאז נפילת המקדש, ניתנה הנבואה לשוטים.

      היות ואתה ניבאת שלום עם ה"פלסטינים" (הרי אמרת שנפגשת עם אנשי אש"פ עוד בשנות ה80, כשזה היה עבירה על החוק) ואין איתם שום שלום. ואפילו לא "שלום". וכן ניבאת שמר"צ הקדושה שלך תעמיד 12-15 מנדטים בבחירות 2009, אני בספק אם אפילו הגעת לדרגת שוטה.

      • מר אשך הלא יקר-איך נסיוני להשפיע על תומכי מדיניות השלום להצביע למר''צ..

        Ehad Haam-Zionist, 02/05/09 15:59

        ...שנכשל כידוע, ו12-15 מנדטים עברו לקדימה....משנה כהוא זה על גישתו הנכונה של אובמה?

        איך זה שהוספתי את הנוצה הצנועה שלי בסוף שנות השמונים(כשהשתתפתי במפגשים עם ישראליים/פלשתינאיים מבלי לעבור על החוק), ואכן בסוף 1988 חל מהפך מדיני אדיר ואש''ף הכיר בישראל וויתר על תביעתו בקוי 67 (שוב, הנוצה שלי הייתה קלילה, אך השקעתי מאמץ בדיבור עינייני עם אינטלקטואלים פתוחים לחשיבה ושלום כמו חנאן עשרווי)....צריך להשפיע על הערכת פעילות ממשל אובמה?

        תגיד מה אינך מבין ואסביר לך

        • תפסיק לשקר לנו!

          ASCH , 02/05/09 17:52

          כבר כשערפאת נכנס לעזה- בשיירתו היו מבוקשים, שישראל סירבה להכניס. כבר ביום הראשון של ביצוע העסקה המלוכלכת אליה הובלתם את המדינה- ניסו לרמות אתכם ואותנו.
          למה אני כותב ניסו? כי השב"כ ידע.... וממשלת ישראל שתקה על הפרת החוזה.

          זמן קצר אחרי זה, ערפאת נתן את נאום יוהנסבורג המפורסם שלו, בו הצהיר בערבית, שה"שלום" שחתם, הוא תכסיס, שלום חודייבה. גי בכור, אז עיתונאי בהארץ היה צריך להלחם נגד כל העולם העיתונאי הישראלי בכדי לפרסם זאת. ואני אומר: תעמולני השמאל הקיצוני, בהשתלטותם על התקשורת פצחו כאן במשע השקרים והתעמולה העויינת, שהעם, ללא האינטרנט, היה צריך תעצומות נפש בכדי להתגבר עליה. והתגברנו.

          ב1997 ראיתי כתבה על כח 17. משמר הנשיאותי של ערפאת:
          השירים שלהם היו משהו כמו: "כח 17 בעכו ויפו". הם רימו אתכם, הכבשים הטפשות.
          ואתם מרוב דוגמטיות והטירוף שלכם נתתם לעצמכם להיות מובלים בשקר.

          וגם היום אתה ממשיך ומשקר לנו על "אובמה", בעודך תומך בכל צעד פוליטי שיחליש את ישראל אסטרטגית צבאית ומדינית. אתה בוגד, וצריך להשפט על החתרנות שלך. ולגבי המפגשים "ללא עבירה על החוק" שאתה ממשיך ומשקר לנו- זה לא אתה תקבע מה זה עבירה על החוק ומה לא. אם כתוב: אסור להפגש עם אנשי אש"פ ונפגשת- עברת על החוק וזהו.

          • כבוד שופט/תליין-נווט אותי למסמך שעלי לחתום בעינים עצומות לפני שליחתי..

            Ehad Haam-Zionist, 02/05/09 18:57

            למחנות ''חינוך מחדש''.....זה שאינך בקיא בפרטי החוק הישראלי-מילא (ועידות פתוחות לתקשורת לא היו אסורות)-אך כל עמדותי ב37 שנות העמקת שלטון הכיבוש נועדו להציל את הציונות ומדינת ישראל מצפרני ההידרדרות למעשים אפרטהיידיסטים ומנטליות כהניסטית/ליברמניסטית לחיפוי על גזלנות נדלנית (4 שנים בין בחירת רבין לבחירת נתניהו לא הצליחו לגלגל אחורה את העמקת ההתנחלויות המטרפדות).

            היו היה ימין מדיני שהעמיק את שלטון הכיבוש (מגולדה ועד נתניהו ושרון)-והיה מחנה שלום ציוני מפוקח (שביילין הוא מייצגו המעולה) שניהל מדיניות עקב בצד אגודל של שמירה על התנאים ההכרחיים לישראל בדרך להשגת השלמה מעשית בין הצדדים, בלי הפרחת ערבסקות א-לה-שימון של ''מזרח תיכון חדש''. אף אחד לא התאהב בערפת וחשב שהוא ''אמא תרזה''-אך ההתקדמות המעשית החשובה בימי רבין (ובחלון ההזדמנויות הטוב שלאחר נפילת הגוש הסובייטי ונצחון מלחמת המפרץ וסירוסו הפומבי של סדאם), נגדעה בירי מרצח ימני קיצוני ובעלייתו של נתניהו המטרפד.

            למה אנשים חושבים שמדיניות ימננית גזלנית ואי הכרה בקיומו של העם הפלשתינאי דווקא היא שתשכנע אנשים רגישים במערב ששואפים לפתרון הוגן ונכון (ויציב!!!) לבעיה הומנית ומדינית של עם שנשחק בין כוחות מדיניים חזקים-ישראל ושליטי ערב שלא שמים עליהם (והבעיה מתעצמת גם באשמת המנהיגות הפלשתינאית, מתוך קשייה לצאת מהדוגמטיות הנרטיבית של עמה, למרות מהלכים דרמטיים והיסטוריים בעשור שלפני הסכם אוסלו-שהביאו להכרה בישראל ולקיום שיחות שלום אתה).

            לא צריך לקבל את כל ביקורתו של גדעון לוי (נדיר שאני קורא אותו)-או את גישתו של גף הלפר (שלשבחו אפשר להגיד שהוא מציג עצמו ודעותיו בגלוי לכל ופותח עצמו להתקפה של כל זב ומזיל ריר ישראלי(וגם לביקורות ענייניות קשות של איש שלום ציוני כמוני)-ונראה לי כי ימיני מגזים מאד לגבי דעותיו של גורג גלאווי (שמעתי פעם הרצאה שלו, ומה שאמר שונה משמעותית ממה שימיני מתאר).....כדי להבין שפתרון של שלום הוגן ובטחון יציב ביננו לפלשתינאים ושאר שכיננו הוא מה שדרוש לישראל-ושיקום הפליטים ללא שיבה לישראל ב''זכות'' או בלעדיה(סיפוח ירושלים על שליש מליון פלשתינאיה כיום)-ולא ''ליברמניזם נאור'' שבכל מדינה אחרת במערב יש לו שם מתאים וזכרונות עבר עגום ורע.

            • תראה חביבי, הכל טוב בתיאוריה. ואולי הכוונות שלך טובות...

              דון קורטיזון , 02/05/09 20:20

              אבל אתה יודע איך זה עובד.
              הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות.
              כל התוכניות שלכם נהדרות. ובראש שלכם הכל יוצא אל הפועל, בצורה נהדרת ואיך שמדינת ישראל תפעל לפי שיטתכם, נרוץ אני ותושבי ג'נין בשדות הפרחים, אוחזים ידיים. הם יניחו תפילין ואני אצום ברמאדן.
              אבל אם נהיה רציניים לרגע.
              אתה כותב בשיא הרצינות, כיאה לאחד שמאמין בכל ליבו בצדקת דרכו.
              היכן הבעיה? שכל התיאוריה שלך לא קיימת בשטח הלכה למעשה. בעוד שאחרים כמותך הבינו ומתפקחים מידי יום. וכתוצאה מכך גם המפלגות שלכם מתכווצות בהתאם. אתה ממשיך להיאחז בה באובססיביות.
              כמו שרוב הימנים במדינה, כולל אני. הפנמנו את המציאות בשטח וויתרנו על השאיפה לארץ ישראל השלמה ועל שאיפות נוספות. כך גם אתה ואחרים חייבים(!) לא צריכים, אלא חייבים להתאים את עצמכם למציאות. זאת שברורה לכל אחד מלבדכם.

              • הפסוק ''עם לבדד ישכון ובגוים לא יתחשב'' אינו ברכה-חוג האנשים הרואים איתי

                Ehad Haam-Zionist, 02/05/09 21:59

                עין בעין את מהות הפתרון האפשרי(ואת קשייו) דווקא התרחב: אם לפני 41 ואף 31 שנה היו השקפותי ''בטלות בשישים'' בקרב יהודי ישראל (2 חברי כנסת ואולי 5% בעם)-ולא הייתה להם כמעט אחיזה בינלאומית-הרי בשנות השמונים היא גדלה משמעותית בארץ ובעולם- ובעשרים השנים האחרונות היא הפכה מהר להבנת הרוב העולמי (כולל יהודי העולם) שזה הפתרון היחיד האפשרי-וגם מיעוט גדול או רוב קטן בקרב יהודי ישראל חושב כך. יתירה מזאת, גם העולם הערבי התפתח (לאט מדי לטעמי, ועם נסיגות זמניות כואבות ואלימות) להכרה המעשית בישראל ולראיית הפתרון שאני תומך בו כמוצא הלאומי והמדיני הנכון במזרח התיכון

                • טוב נו, שיכנעת אותי. עכשיו שכנע את שכיננו ותחזור אליי עם תשובה (ל''ת)

                  דון קורטיזון , 04/05/09 23:03

            • מה יש לכבשה הזאת? לגמרי איבדת שאריות תבונה לעט זיקנה?

              ASCH , 02/05/09 20:29

              מה יש לך לחתום על מסמכי הודעה? כל הסרוורים מלאים בדברי הבלע וההסתה האנטי ישראלית שלך. כל הקריאות שלך להשתלטות גורמים זרים על ישראל (כך גם ל"אסטרטג" שקרא בפירוש להתקפת נאט"ו על ארצנו. נראה שהוא עוד יותר שונא ומטורף ממך), ניתנות להורדה חינם אין כסף.
              על זה ועל החתרנות שלך נגד המדינה בשנות ה-80 (בה הודת בפומבי כבר פעמיים) עליך להשפט.

              לענות אותך בשביל חתימה? פחחחחח.
              ומה פתאום לשלוח אותך ל"מחנות"? אני ימין. זה השמאל, שמומחה בענייני מחנות עבודה וריכוז. מה לי ולהם?
              עבורך - מפגש דו קיום עם פייסל השוויש בכלא ישראלי רגיל. חתרן ובוגד.

            • כל נדרי שבוקע מפיך-מעוות כמו הסברים של יודנראט בזמנו

              sasi, 02/05/09 21:55

              ניתוח שלך הוא היתחסדות הזויה....פועל למען ציונות ומדינה.... כך גם היו יודנראט ויבסקציה ברוסיה(פעלה למען היהודים-ביראביגיאן!) קאפו לא פעם עבדו אם יודנראט ומי משענת שלך-גוש השלום?

      • WHAT'S YOUR POINT?

        שועל חסידה ו26 קרפדו , 02/05/09 19:59

        כשזה ביבי אתם קופצים ומודיעים על 100 ימי חסד וכן הלאה , לאובאמה לא צריך לתת צ'אנס ?
        שלא לדבר על כך שלביבי יש מקדמה של שנתיים וחצי בתור ראש ממשלה פעיל .
        בינתיים אובאמה כבר הוכיח שהוא לא מתכוון להיות אותו סוציאליסט מחלק הרכוש להמונים כפי שהודעתם, אלא ההיפך.
        לא התקפל בפני איראן למרות שאמרתם - להיפך .
        הוא לוחץ על ישראל - נו? קלינטון , גדול ידידינו , לא התחיל כך את הקדנציה השניה ?
        תמיד אותו סיפור לגבי נשיא אמריקני דמוקרטי שזה עתה נבחר .
        מלבד קרטר ההזוי , שבאמת היה תופעה פסיכית , אולם , ראה זה פלא : קרטר הביא לשלום החשוב בתולדות מדינת ישראל .

        • אתה עושה חוסר צדק לקארטר-הוא אכן הותנע על ידי תודעה מוסרית דתית חזקה..

          Ehad Haam-Zionist, 02/05/09 22:07

          אך העובדה שהתעקש והביא לשלום החשוב ביותר בין ישראל ומצרים(תוך לחץ על שתי הפרימדונות סעדאת ובגין, וניטרול הנושא הפלשתינאי מלשמש מכשול)-מלמדת שבכל זאת הייתה בו אמנות של מדינאי אמיתי

    • בוש אשם בהכל.הוא הקים את האיסלאם הקיצוני,הפיץ את הקוראן

      שמאלני אבל ציוני!, 02/05/09 15:58

      וטבח בפליטים מסודן.

      • בוש לא ''הקים'' את קיצוני האיסלם-אך כשלי מדיניותו הדוגמטית חיזקה אותם...

        Ehad Haam-Zionist, 02/05/09 16:30

        ...ומוטב שלישראלים דמגוגים יפסיקו להשתמש בטבח בקארפור כקרדום פוליטי לחפרור בו (ביד ימין איתנה)-הרגישות הציבורית הרחבה מאד בארהב למוראות הטבח בדארפור עוד לא הגיעה לישראל (אלא ככלי ניגוח פוליטי נבער מדעת)

        • אז אתה וחברייך מהשמאל מארגנים הפגנה נגד טבח העם

          שמאלני אבל שפוי וציוני, 02/05/09 16:51

          בדרפור באותה תדירות שאתם מתפרעים בנעלין?

        • על איזו "רגישות ציבורית רחבה" אתה מדבר?

          יאיר ק , 02/05/09 18:05

          כולם מודעים לכך שיש טבח, כן, אבל הם במודע אינם עושים דבר כדי לעצור את זה.

          • למרות שאתה נמצא בארהב אינך מודע לפעילות צעירים בבתי ספר ובאוניברסיטאות

            Ehad Haam-Zionist, 02/05/09 18:25

            הם לא הצליחו לעצור את הטבח, אך זאת פעילות מלמטה מקיפה לאין שיעור יותר מאשר כל פעילות הפגנתית נגד ישראל.

            • דווקא אני לא נמצא בארה"ב..

              יאיר ק , 02/05/09 19:59

              אני עוקב אחרי השיח הציבורי שם בעיתונים ובבלגוים. דרפור לא מוזכרת הרבה. טוב לשמוע שתאי הסטונדנטים פעילים יותר.

              • אתך הסליחה-זה הרושם שהתקבל מתגובות ב2-3 בלילה...עיתונים זה לא הכל.....

                Ehad Haam-Zionist, 02/05/09 21:43

                ....במיוחד שמדובר על פעילות מלמטה אצל צעירים-או מעמידה עיקשת ושקטה משך שנים של בוגרים מאד עם דגל ודוכן החתמה בפינת רחובות מרכזית בהרבה עיירות קטנות....

    • ולהזכיר לכולם, רוזוולט הכניס את ארה''ב למלחמת העולם ה-2 (ל''ת)

      לא מתרגש מפאשיסטיוניסטים, 02/05/09 16:04

    • המדיניות של אובמה באפגינסטן מעט שונה ממה שתיארת ואולי בעייתית

      יאיר ק , 02/05/09 17:45

      ההבדל העיקרי בין המדיניות של אובמה למדיניות של בוש הוא לא במשלוח חיילים נוספים (בוש כבר החל בכך לקראת סיום כהונתו, ובכלל המשלוח נדון להכשל בייצוב המדינה בכוחות עצמו - אסביר למה למטה), אלא בכך שאובמה קיבל את הקו הפקיסטני שבוש דחה בתוקף והולך לנהל מו"מ עם "טליבאן מתון"[1]. השאלות הגדולות הן:

      1. האם יש הבדל של ממש בין "הטליבאן המתון" לבין "הטליבאן הלא מתון"?
      2. האם אפגניסטן שבה "טליבאן מתון" יכולה להימנע מלהיות חממה לטרור כפי שהיתה תחת שלטון הטליבאן?
      3. אם השיחות לא יכללו את מנהיגי הטליבאן שארה"ב מנסה לתפוס, האם אפגינסטן יכולה להתייצב?[2] אם הם כן יכללו את אותם אנשים, ראה שאלה 1 עוד פעם.

      קשה לדעת אם המדיניות של אובמה תצליח, ואנו יכולים רק לשבת בצד ולקוות שהוא יצליח.

      באשר לשליחת כוחות נוספים, לעולם לא יהיו מספיק חיילים אמריקאים שם. כוחות צבא צריכים אספקה והלוגיסטיקה באפגינסטן מאוד קשה עקב המבנה ההררי ועקב זה שרוב המדינות מסביב לאפגניסטן לא משתפות פעולה עם ארה"ב (הנתיב היחידי לאספקה הוא דרך פקיסטן עצמה). המספר המקסימלי שארה"ב יכולה לתמוך בו הוא קטן בהרבה ממספר הכוחות הסובייטיים שניסו ונכשלו להשתלט על אפגניסטן. הפתרון היחיד לאורך זמן הוא אימון כוחות מקומיים, וחוסר הדגש של אובמה בעניין זה הוא טעות
      (במקום זה, אובמה ניסה לגייס כוחות אירופאיים, ובאופן לא מפתיע קיבל "לא" נחרץ).

      [1]
      http://www.cnn.com/2009/POLITICS/03/31/clinton.afghanistan/

      [2]
      http://www.reuters.com/article/featuredCrisis/idUSISL492661

      • יאיר-פעמים לא העבירו-שיתוף עם הסונים האלימים בעירק הביא להצלחה-והצבא..

        Ehad Haam-Zionist, 02/05/09 22:26

        בהנחיית אובמה ובעידוד הגנרל פטריאס בוחן אפשרות זאת באפגניסטן (לא בפקיסטן).

        בכל מקרה קיים אימון צבאי (שמועצם בימים אלו) של כוחות מקומיים, אך עיקר השינוי בהובלת אובמה והילרי הוא בהשקעה מסיבית בצד האזרחי ואלטרנטיבה כלכלית באפגניסטו ופקיסטן-ביחוד בנושא גידול הפרג לאופיום

        כללית פקיסטן היא מדינה פוסט-קולוניאלית מרובת שבטים עוינים, אך הקמתה הייתה הכרחית לאור השנאה והשחיטה המסיבית של מליונים בין הינדים למוסלמים.

        • יש יותר ממאה מיליון מוסלמים בהודו!

          יאיר ק , 03/05/09 15:55

          ורובם המכריע חיים בשלווה, כך שלדבר על "השנאה והשחיטה המסיבית בין הינדים למוסלמים" זה בכלל לא מדויק. פיצול פקיסטן מהודו היה טעות היסטורית בגלל שהיה זה טבעי שאידאלוגיה פאן-איסלמית תתקיים בפקיסטן (דרך הכי פשוטה לאחד בין שבטים עוינים זה לזה) ותזלוג מחוץ לגבולות המדינה, עם תוצאות כמו הטליבאן...

          שנית, הסונים בעירק היו במצב שונה לגמרי. רובם לא היו פנטים דתיים, והאינטרס שלהם היה "אולי נצליח להעיף את האמריקאים, אבל אז השיעים יגמרו אותנו". הטאליבן היא תנועה אידיאלוגית הרבה יותר, שחושבת שהם ינצחו אם הם יחזיקו מעמד עוד קצת... אבל נחיה ונראה.

          • מאה מליון מוסלמים ששמים קצוץ על הפליסטינים בפרט והעולם הערבי בכלל.

            שועל חסידה ו26 קרפדו , 03/05/09 17:06

            ותודה לשר ההסברה של הימין הקיצוני שבהיר לכולם את הנקודה.

    • נחש מי דחף את ג'ורג'י בוי לפלוש לעיראק? ניחשת ? זכית בתגובה חינם.

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 02/05/09 19:50

      פקיסטן , עוד "מדינה" מלאכותית תוצרת הוד מלכותה , שרק רצתה לברוח מהר ככל האפשר מכל חלקי האימפריה המתפוררת -וברגע האחרון-מעצם אותו קיום אנוס ומלאכותי - אין לה סיכוי להתגבר על חולייה ואסונה הכלכלי .כבר היה עדיף להם להיות חלק מהודו , שהיא הרבה יותר מאורגנת ומסודרת .
      ( מזכיר משהו ? בקנה מידה מוקטן בהרבה , אך מהסביבה הקרובה? ). חשוב לזכור כי מלבד ישראל , אף אחת מקולוניות לא היתה ערוכה לעצמאות ממוסדת , למרות גנדי בהודו ועוד מקרה בודד פה ושם .
      אבל למה שהפליסטינים ילמדו שיעור מאחרים?
      אמרנו להם שהם יכולים להקים מדינה , והם האמינו.

      • שוב אתה עושה חוסר צדק ליהודים שהיו הרוב בניאו-קונ. האידיאולוגים..צייני

        Ehad Haam-Zionist, 02/05/09 22:18

        דחף לכך מעשית(עם רמספלד) יותר מכל אדם אחר-ושניהם לא יהודים.

        פקיסטן היא מדינה פוסט-קולוניאלית, אך הקמתה הייתה הכרחית לאור השנאה והשחיטה המסיבית של מליונים בין הינדים למוסלמים.

        אל תשליך מזה לגבי הפלשתינאים (שמזמן כינויים הוא ''היהודים של העולם הערבי'')-וגם הקביעה ש''כל הקולוניות'' אנן יכולות (אינהרנטית?) לקיים דמוקרטיה או לפחות שלטון מסודר אינה בדיוק נכונה (וגם לא הייתי סומך בעיניים עצומות על העתיד לקרות ה''ישראל המסודרת'')

        • ציוניסט. א. כיוונתי למדינת ששת מליון היהודים שחיים מחוץ לארה"ב.

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 03/05/09 09:14

          ב.קיום דמוקרטי אינו חזות הכל צריך גם לאכול בדמוקרטיה, ואתה מבין שלא התכוונתי לאוסטרליה , קנדה או אפילו גאנה.
          3.לגבי הפלסטינים אני עומד על דעתי שטובתם דורשת שידחו את מועד הקמתם , ומאוחר יותר טוב יותר עבורם.

    • למסית הפו"צ האנטישמי, החטא הקדמון נעוץ באלילך האנטישמי קרטר שהפיל את ש

      איציק המרכז , 02/05/09 21:07

      שלטון השאה באירן ואיפשר לחומייני להשתלט על אירן.

      קלינטון, אליל אחר שלך שראשו היה מונח בין רגליו, העלים עין מהתחזקות האיסלם התוקפני.

      בוש דווקא לחם באיסלם המטורף, בוא נראה איך אלילך החדש אובמה מטפל בעניינים אלה.

      אתה כבר מבין שהוא יכשל, לכן אתה מנסה להפיל את התיק על בוש, לא ממש יעזור לכם...

      אתם חלק מעולם ישן, הזוי מטורף וחסר קשר למציאות, בכל מקום שניתן לכם לפעול, גרמתם נזק אדיר.

      בחו"ל, כבר כתבתי, בארץ, הזיות אוסלו שלכם הביאו לאלפי נרצחים ונכים בנוסף לנזקים כבדים אחרים.

      ואתם,?

      קנאים פנאטיים בדת השלום שאינכם מתייחסים כלל למציאות ולעובדות, משקרים, מעלילים, משחירים ללא לאות.

      ושבוע טוב לך.

      • רק יצאה שבת ואיציקלה הנפשע תומך טבח גולדשטיין (אם יש פקודה)-מגיב..

        Ehad Haam-Zionist, 02/05/09 23:33

        את שטויותיו הרגילות....

  • 34.

    מדינת ישראל מממנת קיני צרעות של תלמידי ישיבות שמחונכים על שנאת ערכיה

    חממות בערות=על חשבון משלמי המיסים, 02/05/09 15:12

    רק זה הם גם מחונכים לשנאת העבודה,השרות הצבאי,מערכת בתי המשפט,הדמוקרטיה והמדינה שלשיטתם הוקמה בחטא.ממתי מדינה מממנת את אלה הרוצים ברעתה?

  • 33.

    כל ביקורת נגד ישראל אי אכן בלתי לגיטימית.

    שמאלני אבל ציוני, 02/05/09 14:33

    במצב הנוכחי,כשמתבצע רצח עם בסודן,הפרות זכויות אדם בכל מדינות ערב ואפריקה,וקולו של השמאל לא נשמע,כל ביקורת נגד ישראל
    נתפסת כאנטישמית ולפי דעתי בצדק.

    איך יתכן שכל פעם שפלשתינאי נחתך בגילוח מתקיימות הפגנות המוניות,אבל כאשר נשים אפריקאיות נאנסות,השמאל משפיל את עיניו ולא מבושה.

    אם כל בני האדם שווים,הייתי מצפה לראות הפגנות זהות של השמאל נגד רצח העם בסודן.

    ישראל שמסוגלת להשמיד עם בלחיצת כפתור נלחמת 60 שנה מול האויב הפלשתינאי דווקא בגלל שהיא לא רוצה להשמיד אותו.

    המכשול העיקרי לשלום לפי דעתי הוא השמאל הרדיקלי הישראלי והבין לאומי.

  • 32.

    פקיסטן תמיד הדאיגה , לאוו דוווקא בגלל הטאליבאן , ותמיד היתה רחוקה מכדי

    שועל חסידה ו26 קרפדו , 02/05/09 14:33

    שנוכל לעשות משהו בהתאם.

    • וליהודים תמיד היו ויהיו סיבות לדאוג .

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 02/05/09 14:35

      ואם לא יהיו , אז ימצאו , או ימציאו.

      • ומה מדאיג את ידידי הצפוני ? (ל''ת)

        ג'וק בודד בערבה, 02/05/09 14:52

      • הידרדרות אפגניסטן ''טובה'' לימין בישראל-התסבכות אמריקאית תוריד את הלחץ..

        Ehad Haam-Zionist, 02/05/09 15:49

        של אובמה על ישראל והפלשתינאים ועמי האזור להגיע להסכם שלום יציב.....

    • גם מיקרונזיה מתחילה להדאיג. הם אוכלים יותר מידי קוקוסים. זה איום קיומי

      ציוני עצבני, 02/05/09 15:44

      על ישראל!
      לא מאמינים - חכו עוד 400 שנה ותראו

      • תגידו אתם עושים צחוק - לפקיסטן יש אטום - אם הטאליבן ישתלט על השילטון

        בדוק , 02/05/09 18:53

        גם ארה"ב יכולה ללכת לישון. אתם כניראה מבלבלים בין אפגניסטן לפקיסטן.ארה"ב בזמנו עקבה אחרי פקיסטני שעבד באטום בהולנד והעביר את המידע לפקיסטן. אח"כ היתה עסוקה באפגניסטן לחפש אחרי בן לאדן. והעלימה עין שהפקיסטני בנה שם את האטום כי היתה זקוקה לעזרתם. התעוררה רק אחרי שהתחיל להפיץ את האטום בארצות ערב. ודאגה שישאר בהסגר בביתו בפקיסטן. אחרי שהפך למליונר. ממכירת הידע.
        ארה"ב עושה את הטעויות הכי גדולות. ותחטוף אותה בחזרה מהדלת האחורית.

        • לבדוק יש נקודה, אבל אין דבר שישראל יכולה לעשות בעטיה. (ל''ת)

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 03/05/09 09:16

  • 31.

    אייטולות דוהרות לכיוון פקיסטאן ובמקסיקו מעסיקים בביולוגי

    @ בנצי - א @, 02/05/09 14:16

    אין גבול לתעלולי איסלם בדרך לכיבוש העולם
    ואובמה בפח של שלום עכשיוניקים שלו

  • 30.

    בן דרור היקר,חבל שכמוך יש מעט.קשה להתמודד עם דה לגיטימציה

    מזל גדי, 02/05/09 13:43

    העולם כל כך התפתח מדעית,שרוב האנשים הפכו לאנאלפבטים.מוכרים להם זבל והם לא יודעים עם זה זבל או לא.אז מה הפלא שהאיסלמופשיסטים וכמה יהודונים מוכנים למכור את העצמאות תמורת נזיד העדשים.במהפכה הבולשביקית היו הרבה תומכים יהודים,חלקם כמנהיגים חוסלו,אך רבים מאוד האמינו לתעמולה של סטאלין,שמש העמים,כן גם כאן בארץ ישראל,לכן בן דרור יקירי תמשיך לכתוב ולפתוח עיניים לעיברים,אולי הם יבינו בשלב כל שהו,מתי אני לא יודע,גם עם נוחת על ראשם נבוט הם לא מאמינים שזה נבוט שמיעד להם.

  • 29.

    אז מדוע ימיני מוכן להתפייס על ההתנחלויות? (ל''ת)

    טוקבקילר, 02/05/09 13:23

    • כי ימיני גם נגד הטליבאן היהודי (ל''ת)

      ציוני, 02/05/09 14:26

  • 28.

    גדעון סער משתכר ממחמאות תקשורת השמאל,ולא פועל נגד המרצים שונאי ישראל

    שאבי מהעיריה , 02/05/09 13:22

    כזכור סער היה עוזר של דורית ביניש בעבר,ועכשיו במקום חעשות את העבודה שלו כנציג הימין ולהעיף הביתה את שונאי ישראל מהאונברסיטאות בארץ,הוא בוגד במצביעי הימין כדי לקבל תקשורת אוהדת מהשמאל

  • 27.

    הבחירה באובמה לנשיא הולכת ומתבררת לא רק כאסון לישראל אלא לכל העולם....

    המטיף בשער, 02/05/09 13:16

    והחיזור הפתטי של אובמה אחר אירן
    זו רק ההתחלה.

  • 26.

    הבעיה עם ימיני היא שהוא אף פעם לא מסתכל בראי

    עוזי, 02/05/09 13:05

    כל מה שצריך זה לעבור על המאמרים בהם הוא תוקף את ההתנחלויות והמתנחלים ואז להשוות למאמר הזה. הוא יוצא לא פחות אנטישמי מלוי רק שקל יותר להתעלם מהמראה.
    ימיני כבר הצביע לא פעם על סרבנות הפלשתינים כמכשול לכל הסכם שלום אבל כשמדובר במתנחלים הוא עדיין עם אותו קיבעון פלשתיני כאילו האדמות שייכות להם או שכל התתנחלויות הן מכשול לאיזהשהו שלום.

  • 25.

    האם הערבים נחשבים שמים? או רק היהודים? הלואי שמישהוא יענה (ל''ת)

    יוסי, 02/05/09 12:47

    • הערבים הם שמים,אבל אנטשימיות בהקשר הנוכחי מתמקדת

      שמאלני אבל שפוי וציוני!, 02/05/09 16:00

      בשנאת יהודים.

      לא כל המוסלמים הם ערבים ולכן רוב המוסלמים אינם שמים.

  • 24.

    לשר התקשורת כחלון,הקצבנו לך חודש ימים לפעול נגד ערוצי הטלוויזיה,כנסו

    שאבי מהעיריה , 02/05/09 12:47

    אין ספק שהשינוי שאנו הכי מצפים לו בימין אחרי הבחירות הוא שינוי פני הטלווזיה במדינת ישראל,היום השמאל הקיצוני שולט ב 3 הערוצים בעזרת נורית דאבוש ראש הרשות השניה ןמשה גביש מנכ"ל ראשות השידור,אנו מצפים מהשר הנבחר כחלון להדיח את 2 האנשים האלו ואת כל חברי מועצת הראשות השניה וכן להקים ערוץ חדשות של 24 שעות ביממה עם אורנטציה ימנית,במידה והשר ונתניהו לא יפעלו בנושא,נעשה להם אינטיפאדה של טוקבק

    • כמה דברי בלע יכול אדם אחד להשמיע? (ל''ת)

      איש הקרח , 02/05/09 14:01

      • ואתה ממשיך לבזבז עליו תגובות? (ל''ת)

        שועל חסידה ו26 קרפדו , 02/05/09 14:29

        • ולמרות הקקופוניה של שניכם - צריך להתחיל לדאוג לייצוג נאות של הרוב

          קקון, 02/05/09 19:25

          הציוני בתקשורת הישראלית שנשלטת כיום על ידי הפלשתינים אם לשפוט על פי תכניה.

    • טוב שהעלתה את הנושא הזה

      רונית, 03/05/09 02:53

      חייבים לשנות כאן סידרי בראשית

  • 23.

    עם עוצמות הנפץ האדירות שבידי ישראל , גם מטורף ידע שלא כדאי לתקוף את

    אבו יסמין, 02/05/09 12:37

    ישראל .

    • רק מטורף סומך על מטורפים... (ל''ת)

      משיגע, 02/05/09 19:25

  • 22.

    עיוות מספרים..

    ציוני, 02/05/09 12:33

    הערבים ב1921 כבר קיבלו 70 אחוז מארץ ישראל או ''פלשתינה''

    אז עכשיו הם מדברים על אוי ואבוי הם יקבלו ''רק'' 22 אחוז גם מארץ ישראל המערבית?

    חח.. מגוחך..
    גישה של ''מה ששלי שלי, ועל מה ששלך נעשה מו''מ''..
    פתטי.

    • אתה צודק - וראוי לציין שחבר הלאומים גינה בחריפות את הבריטים

      ZIONI, 02/05/09 19:28

      שנתנו את ארץ ישראל המזרחית לשייך שהגיע מן החיג'אז במסגרת מדיניותם המופרכת להקים כאן מדינת חסות ערבית תוך מחיקת הצהרת בלפור והתנועה הציונית.

  • 21.

    הקו העובר בין הפאשיסט לבין האנטישמי, יובא, כנראה, בהמשך

    מר קו, 02/05/09 12:11

    כנראה, בהמשך, ויוצג על ידי תגובותיו של הפאשיסטיוניסט-אחד העם במאבקו עם האנטישמי, או יותר נכון האוטו-אנטישמי הידוע בטוקבקינו הלא הוא מר ג'ורג'.

    נמתין כולנו למקרא הגיגיהם.

    בכל מקרה, מזל לנו ולגורלינו שנתברכנו בעיתונאי כבן דרור ימיני. אחד ויחיד בדורו. ישר כוח בן דרור ימיני.

  • 20.

    מי מתערב שאותו ג'ף הלפר בא ממדעי הדשא בלבד?

    ASCH , 02/05/09 12:01

    מדעי הדשא מושכים אליהם כל מיני טיפוסים מוזרים, בין חולי נפש ממש לסתם טמבלים. אפשר להיות גם טמבל או חולה רוח, וגם מרצה במדעי הדשא. נסה במתמטיקה או הנדסה: שם אלו עפים מהפקולטה לאחר חודש. או לייתר דיוק מראש לא מתקרבים אפילו לאזורי הקפיטריה.

    • הוצאת לי את המילים מהפה

      ?, 02/05/09 12:22

      תנאי הקבלה הכה נמוכים למדעי החברה והרוח, גורמים לתופעה הזוייה, בה אנשים שאפילו לא סיימו בגרות, יכולים ללא מאץ רב לקבל תואר דוקטור.
      יש להעלות את הדרישות ורף הקבלה באופן מלאכותי וללא תלות בביקוש. הן לתוכניות לתואר ראשון, והן לתוכניות לתארים מתקדמים.

      • תנאי קבלה נמוכים (הקורצים לבני מיעוטים)-אינם הסיבה.

        כבשה פועה , 02/05/09 12:49

        הסיבה האמיתית לכך שבעלי תארים מתקדמים אוחזים בדעות שמאלניות-פאשיסטיות נעוצה בהעדר רפרנטורה לאישור פרסומים מדעיים. בעוד הרפרנטורה המקובלת לפרסום מאמרים מדעיים שבתחום המדעים המדוייקים-רפרנטורה בינלאומית, קפדנית מאוד, אובייקטיבית כנגזרת מאופי המחקר האוניברסלי ואנונימית (כלל ברזל הוא שלא מחבר המאמר ולא הבודק יודעים זה את זהותו של זה), מנגנון האישורים לפרסום בעתון מדעי מתחום הסוציולוגיה או החברה, בד"כ מקומית ומודעת היטב לזהות הבודק והנבדק. נושאי המאמר-אינם יכולים להיות אוניברסליים, כאלה הנוגעים לכלל החברה האנושית, אלא נוגעים בחוליים מקומיים בלבד. היות ובפקולטות, למה שאתה מכנה "מדעיהדשא"-רק דעה אחת לגיטימית-זו של השמאל הקיצוני-פאשיסטי, אין סיכוי להוצאת פרסום היוצא מנק' ראות שונה. לא רק זאת, אלא שאף עצם קבלתם של חברי סגל מותנית בקיום מתאם בין דעותיהם הפוליוטות של המועמדים לאלו של חברי סגל המחלקה הרלוואנטית. התוצאה-האחדת הדעה ושכפול ג'ף הלפרים בכל הפקולטות למדעי הרוח בישראל תוך התדרדרות רמת המחקר לכוון של אופורטוניזם זול.

    • 20 מתעלם מהמדענים ששירתו את כוחות האופל

      פוצר, 02/05/09 13:04

      חלקם מתוך הזדהות אידיאולוגית כגון ד''ר מנגלה וחלקם מאופורטוניזם כגון ד''ר וורנר פון בראון.מדען אטום פקיסטני העביר טכנולוגיית אטום לצפון קוריאה ואירן.אנשי המדעים הראליים לוקים לעיתים בראיה פשטנית של מורכבות ההתנהגות האנושית.אילולי פילוסופים כגון זן זאק רוסו היינו מצויים עדיין תחת דיקטטורת מלכים או אנשי דת.

      • אני לא מתעלם מכלום:

        ASCH , 02/05/09 15:32

        1. מנגלה: מנגלה היה אדם מעשי, ופעל על פי תפיסתו, לטובת האנושות. היות והמשטר שתחתיו הוא פעל, סימן אותנו היהודים בדרגה שמתחת לדרגת האדם, הקרובים יותר לבעלי חיים (כמו החברים של ג'ף בעזה הטוענים שאנחנו בני קופים וחזירים)- חיינו לא נחשבו אז, בדיוק כמו חיי ארנבות במעבדות לפיתוח שמפו. יחד עם זה, הוא ביצע מחקרים שללא ספק, הרפואה המודרנית מרוויחה מהם היום. אינני מצדיק את פועלו, ובחשבון המוסרי-אנושי הגדול, מחנות הריכוז הם ביטוי מכוער ליכולות האדם להיות רשע, ועדיף שלא היו מתקיימים מעולם. חשוב גם לציין את הכיעור והאכזריות של תעשיית התרופות והתמרוקים כיום עם הניסויים בבעלי החיים. זה לא פחות מרושע ומכוער, אף שהתרגלנו להגיד: מותר האדם מהבהמה.

        2. דר' וורנר פון בראוון פעל בכדי לקדם את הטיסות לחלל. למען כל האנושות. כולל גם אותך וגם הגרמנים וגם הטאליבאן. את התוצרת האינטלקטואלית של פועלו אנו יכולים לראות בכל המראה של כל לווין ואסטרונאוט לחלל. זאת הייתה התקופה שלו, ובמסגרתה פעל.

        3. מדען האטום הפקיסטאני, אכן עשה מעשה שלא ייעשה תמורת בצע כסף.

        מה מייחד את שלושתם?
        כולם י-י-צ-ר-ו מ-ש-ה-ו. וזה כבר מעמיד אותם בדרגה גבוהה מדרגתו של אותו ג'ף שחוץ מתוצרת בית הכיסא, נראה שלא ייצר דבר בחייו.

        מה עוד מייחד אותם? החתירה ליצירה הנובעת מחדוות היצירה. בהיותי איש הייטק, העסוק בזאת מהבוקר ועד הערב, השאיפה הבלתי נשלטת הזאת, מוכרת לי. אפילו יותר מדי טוב.

        מה מניע את אותו ג'ף? מה תוצרתו, חוץ מייצירת שנאה? כולה במלל פיו, המערבבת שקרים בוטים עם פחדנות אינטלקטואלית והזיות טירוף על קנוניה של עמו נגד העולם בסגנון "הפרוטוקולים של זקני ציון"?

        צודק בן-דרור: המערב כיום חווה את אחת מהתופאות המרושעות והבזויות ביותר: בגידת האינטלקטואלים של המערב.
        במקום להיות הנביא בשער, העומד על דיכוי האדם ועל פלורליזם, הזרם האינטלקטואלי הפך לעדר כבשים המפוחדים עד אימה מהאיסלאם המיליטנטי ומנסים למצוא חן בעיניו ע"י התקפה נגד אלו שמוצאים עוז ותעצומות נפש להלחם בתופעה. בדיוק כמו שהאינטלקטואלים במערב הוכיחו עצמם כפחדנים ושפלים בעודם מבקרים את מדיניות ארה"ב וברית נאט"ו כנגד הקומוניזם, שבנה יותר מ50000 טנקים שצילם הוטל על כל מרחבי אירופה מאז מסך הברזל.

        אינני יודע על המאה ה18 או ה16. אבל היום מדעי הדשא מייצרים ערמות של תועבה מעוותת פחדנית ושפלה. אין בכלל רקע להשוות את פועלם של האקדמאים ממדעי הטבע-ההנדסה למדמנת הטירוף המשוקץ שיוצא מכל החורים במדעי ה"רוח". לפחות בישראל.

        • יצאת מדעתך או שמדובר בדלקת אשכים? אחת המפלצות הגדולות בהיסטוריה-מנגלה

          אישך, 02/05/09 19:34

          מוגדר על ידך ''כאיש מעשי''
          וורנר פון בראון עסק בטיסות לחלל - ואתה מתעלם מכך שקודם לכן עסק ביצור ה-פאו 1 ופאו 2 (V1, V2) כדי להטילם על לונדון

          • נכון מאוד! זו הדרך של תעמולני השמאל הסרטני הממאיר!

            ASCH , 02/05/09 20:19

            להוציא דברים מהקשרם, לשפץ קצת, להמציא קצת לבשל.... והנה ישנו חומר הסתה פרוע שופרה דשופרה. ברגע שכתבתי את התגובה ידעתי שיבוא אחד כמוך ויעשה את זה.

            מה שאני לא מבין איך לקח לך 4 שעות שלמות לעשות את זה.

    • מה הפלא? בעלי הדעות "הנכונות" יעברו את המבחנים,יתקבלו לעבודה בסגל האקד

      panacea , 02/05/09 16:44

      האקדמי."חזור על השטויות שלי ועל השקרים-תתוגמל".לאחר מכן יעבדו בתקשורת או בבתי המשפט.שם ההגיון והלוגיקה אינם מוחלטים...ניתנים למניפולציה לפי ארצונו של "בעל הדעה".

  • 19.

    מחצית ממקבלי פרסי ישראל-מועמדים פוטנציאליים להשתתפות בכנסי השנאה שלMSU

    כבשהפועה , 02/05/09 11:24

    למה ללכת רחוק? החוגים השולטים בישראל באג'נדה התקשורתית ובשיח התרבותי-אנשי השמאל הקיצוני-פאשיסטי-אינם שונים מג'ף הלפר או גדעון לוי. למען האמת, אופתע מאוד אם אחד מן הצמד הזה לא יהיה מועמד ראוי לקבלת פרס ישראל בשנה הבאה או השנה שלאחריה.
    אז למה ללכת רחוק? תעשיית השקר מתחילה כאן. לעלילות דם כנגד היהודים המתגוררים ביו"ש הטוענות ל"הכאתרועהפלסטיניתמים", "כריתתעציזית", "עושקקרקעות" ועוד כהנה וכהנה מ"עוולות הכיבוש".. שותפה כל המערכת המשפטית וכל (כמעט) התקשורת. אנשי מפלגות השמאל והבונדיסטים, שעוד ב-48 התנגדו להקמת מדינה יהודית, טוענים כעת בזכות הפיכת ישראל למדינת כל-אזרחיה. הם שולטים בתקשורת וסותמים פה לכל קול מתנגד. מהותית, דרישותיהן אינן שונות מן המתווה של אחמדיניג'אד או ג'ף הלפר וגדעון לוי.

    בשביל להצליח במאבק כנגד ביטול האלמנט היהודי המכונן, צריך בהירות מוסרית. בלי גווני האפור. אם אתה מקבל העקרון של טרנספר ליהודים-ואתה מקבל, אזי במהותך, אינך שונה מגדעון לוי.. להוציא תג המחיר כמובן.
    לכן חייבים להגדיר היטב את האוייב. חייבים לבטל את נשף המסכות. כיום, ראש החץ להשמדת ישראל היהודית-אינו בטהראן, אלא בצפון-ת"א. אתה, שהינך אחד הקולות הבודדים בתקשורת הלא שפויה, הקורא לקיום מדינה יהודית-לאומית, חייב לשנות אזימוט ולהפסיק לנסות ליירט טילים בליסטיים מכוון שוויץ ואיראן. במקום זאת עדיף שתתרכז באיום הקסאם תוצרת-בית (תרתי-משמע) הנמצא פחות מ 2-3 ק"מ מקרליבך.

  • 18.

    מרצה לשעבר או לשהווה? (ל''ת)

    שי, 02/05/09 11:15

  • 17.

    מי שאוהב את ימיני שיקרא את ספריו של דרשוביץ (ל''ת)

    ימין, 02/05/09 11:11

  • 16.

    תמורת יציבות בעולם מקריבים ראש של יהודי

    אנטוני הופקינס, 02/05/09 11:04

    אמריקה של חוסיין אובמה תחבור לאיחוד האירופי.

  • 15.

    למזלנו אין לטאליבנים החרדים,עדיין,נשק......... (ל''ת)

    למזלנו......, 02/05/09 11:01

  • 14.

    ממשלת ישראל באמצעות הקיצבאות לחרדים מסייעת להפיץ את שפעת הטפילות

    שפעת הטפילות החרדית, 02/05/09 10:49

    האפידמית,נגיפית חרדית אשר הנידבקים בה מאושפזים בישיבות בבידוד ובורות.תסמיני שפעת זו הם:סרוב לעבוד,השתמטות,בערות,טפילות,עוני,פיגור,בטלנות וקבצנות.

    • המשך מתן קיצבאות לחרדים ע''י ממשלת נתניהו ה''פטריוטית'' תמוטט את כלכלת

      זה ימוטט את המדינה, 02/05/09 11:03

      המדינה בסופו של דבר.

    • ועל כך כבר נאמר ''העבודה משחררת'' המדינה הציונית היא אסון ליהודי! (ל''ת)

      שפעת-האנטישמי, 02/05/09 12:03

  • 13.

    איפה ההזוי שיגיד שהכל זה מזימה של ארה''ב

    וירטואלי, 02/05/09 10:48

    נגד בנות בריתה של סין?

  • 12.

    הלפר הפעיל טריק ידוע-האשם את היריב במטרות שלך-עצמך

    גל, 02/05/09 10:38

    זה לא סוד שהשמאל רואה בצמצום אוכלוסיית העולם -מטרה ראויה. המאה ה20 קיימה כל כך הרבה מדינות מושתתות על רעיונות השמאל, ובכולן זה התממש, בדרכים שונות.

  • 11.

    עיתונות במיטבה - ימיני מצביע על הסכנות האמיתיות (ל''ת)

    לא ימין ולא שמאל , 02/05/09 10:22

  • 10.

    פקיסטן את מי זה מעניין ..ש בדלת האחורית יש לי את החמאס

    קובי, 02/05/09 10:15

    אמריקה מתיימרת להיות השוטר של העולם סבבה
    אזי היא צריכה לשאת בתוצאות..ואים אמריקה עיפה שתישן צהריים בין 14 ל16 ..אנחנו צריכים לדאוג לעם שלנו ..לעמוד על המשמר
    תוקפים אותנו נתקוף בחזרה ונפרק אותם לגזרים בלי רחמנות..

    • אם פקיסטן נופלת לידי הטליבאן זה נשק גרעיני לאל-קעידה. כדאי להתעורר (ל''ת)

      לא ימין ולא שמאל , 02/05/09 10:51

  • 9.

    טוב שהפנית תשומת לב לזירה המוזנחת (ל''ת)

    מזרחן, 02/05/09 10:07

  • 8.

    אם אובמה יפעל לפירוק הנשק האטומי בעולם, מצבנו ייטב

    קובי, 02/05/09 10:05

    ולא שאני בעד שישראל תתפרק מנשקה האטומי, אך בהחלט נהיה מוגנים יותר.
    שנית, אנחנו והאסלאם רצוי כל אחד בצד אחר. ברגע שזה יקרה, הם יהרגו אחד את השני. כשזה לא קורה אנחנו רואים כעת מה קורה

  • 7.

    אותי יותר מדאיג הטאליבן היהודי בשטחים מאשר בפקיסטן אי שם

    דרורה, 02/05/09 09:52

    השאיפה של ג'ף הלפר שתקום מדינה דו לאומית לגיטימית בדיוק כמו השאיפה של בן דרור ימיני שיקומו שתי מדינות לשני עמים.

    תמיכתו של ג'ף הלפר בזכות השיבה לגיטימית בדיוק כמו תמיכתו של בן דרור ימיני בחוק השבות.

    חבל שהוויכוח בין שתי העמדות לא מתנהל באופן ענייני אלא תוך הטחת כינויי גנאי דוגמת, אנטישמי, אפרטהייד, תואם-אחמדיניג'אד, גזען וכדומה.

    עם זאת, יש הבדל חשוב אחד בין ג'ף הלפר לבן דרור ימיני. הראשון פעיל באופן מעשי, מסכן את עצמו, פועל נגד הקונצנזוס. ואילו השני, מסתפק בכתיבה בתנאים משרדיים לא מאיימים, וזוכה לחיבוקו של הקונצנזוס.

    • אלה שתי דעות לגיטימיות? גם עמדה אנטישמית אצלך היא "לגיטימית"? (ל''ת)

      לא ימין ולא שמאל , 02/05/09 10:48

      • "טובה" ו"דרורה" היא אותה אנטישמית שונאת ישראל הזויה.אחמדינגאד הישראלי.

        מנחם בן , 02/05/09 11:47

        עדיף לא להתייחס לאנטישמים הפוסט ציונים הללו...היו בחירות והם קיבלו 3 מנדטים בלבד(היו כמה הזויים שצפו 15?!?)!אז למה להקשיב להם??....ואולי היא בכלל פאטמה הערבי/ה כי מי שמצדיק את גף הלפר ושכמותו הוא האנטישמי המודרני...

        שאלה מהותית שלא התקבלה עדיין תשובה עניינית לגביה:
        מי אלה ה"פלשתינים"?האם היו קיימים לפני 67?היכן הם מוזכרים בהיסטוריה?

        תשובה:
        אין עם כזה-זוהי המצאה של תרבות השקר הערבית ובחסות השמאל ההזוי בישראל.
        לא היה עם כזה לפני 67 והם לא מוזכרים בהיסטוריה(כולל בקוראן).

    • דרורה, לגיטימיות לג'ף הלפר?

      איציק, 02/05/09 12:55

      אני מסכים שהטחת כינויי גנאי אינה ויכוח ענייני, אבל להעריץ אדם כמו ג'ף הלפר, שתומך בדרישות אוייבי המדינה זו מחלת נפש: אדם נורמאלי לא מתאבד.חוק השבות לא מאאים על אף ערבי, בעוד שתוצאת הגשמת זכות השיבה ברורה לגמרי. (זה ענייני, מפני שהערבים שלך מצהירים על כוונותיהם בפומבי)
      מה לעשות, טפשות היא מחלה חשוכת מרפא.

    • דרורה אחות של טובה מהשמאל האנטישמי? (ל''ת)

      לא חבר בכת השלום, 02/05/09 15:07

  • 6.

    הטאליבאנים החרדים חיים בארץ בשטחים אקסטריטוריאלים בארץ בהם הם השליטו

    אנלוגיה לארץ, 02/05/09 09:52

    את חוקי השריעה=הלכה ואין הם מכירים בחוקיותה,בלגטימיות של הממשלה ובסמכות בתי המשפט.התעצמותם הדמוגרפית והתפשטותם בעידוד ובמימון הממשלה מבטיחה לנו מלחמה עתידית בין כוחות הבטחון והממשלה כנגד הטאליבנים החרדים בקסבות בית שמש,בני בקר,אלעד ומקומות אחרים.מי שלא רואה את מה שקורה בארץ צריך להרכיב דחוף משקפיים........

    • פרופורציות

      חרדי, אלעד, 02/05/09 11:40

      לא כל דתי הוא טאליבאן, מספיק עם הדמוניזציה הזאת.
      תחיה בבני ברק ואח''כ תחיה עם הטאליבאן ואז נראה אותך משווה ביניהם.

      שבת שלום.

      • מותר לטקבק בשבת????

        רונית, 02/05/09 12:36

        יפה.....

  • 5.

    עושה דה לגיטימציה לכל ביקורת על ישראל

    טובה, 02/05/09 09:46

    אתה ממשיך בחלוקת תעודות הכשר לחופש הביטוי.
    כדרכך אתה תוקף בחמת זעם את דוברי השמאל הקיצוני ומשייך אותם לאויבים המרים ביותר של ישראל ומקבע בציבור את המשוואה של שמאל באשר הוא שווה אחמיניגאד וחבר מרעיו.כן,אתה תמיד תחזור ותצהיר על ההיתר שאתה נותן להשמיע ביקורת כלפי ישראל,אך בנשימה אחת עושה דה לגיטימציה לכל בקורת כזו.
    גם ליברמן זוכה אצלך להכשר ואתה מעדיף להתעלם מהרטוריקה הגזענית,הלאומנית שלו שמטרתה לדחוק את הערבים מכאן וכך גם מבינים זאת רוב תומכיו.
    במקום להתמודד עם הטענות הלגיטימיות של השמאל כלפי ישראל(כיבוש,אפליה ואחריות למציאות המתהווה),אתה חוזר ומחזק את תחושת הקורבנות שלנו ועם התקרבנות שום דבר טוב לא יכול לצאת(אפשר לראות זאת אצל הפלסתינאים שמטפחים דורות את תחושת הקורבנו שלהם וממשיכים לחיות בזבל,תרתי משמע).

    • טובה, שכחת שימיני הוא שמאלן בעצמו שמעלה טענות נגד הכיבוש (ל''ת)

      לא ימין ולא שמאל , 02/05/09 10:47

    • את טיפשה וצבועה, טובה

      סתם מישו, 02/05/09 11:58

      1. ''גם ליברמן זוכה אצלך להכשר..''. נכון, טובל'ה, אצלכם, הצבועים, מקובל ונהוג לסתום את הפה לאחרים, ולנזוף אף במי שמתייחס אליהם...
      2. בגן של ביתי השתולל אחד הילדים (בן של איזו עורכת דין מאיזה ''זכויות אדם''..), והחטיף מכות לביתי ולאחרים. בברור אצל הגננת נשמעו מפיו ''פנינים'' (שימו לב! ילד בן 4): ''גם לי יש חופש ביטוי'', ''אתם לא תסתמו לי את חופש הביטוי שלי'' וכד'.
      את הבנת את זה? אני לא בטוח, טובל'ה.. את בדיוק כמו אותו ילד בן ה-4.....
      3. ובכלל, למה את חושבת שכל ביקורת היא לגיטימית?????. לא, טיפשונת, ה''ביקורות'' מהסוג שתואר כאן אינן ביקורות אלא פרצי שנאה עיוורת והסתה.

    • ליברמן הוא שמאלן.

      ציוני, 02/05/09 12:40

      מבחינת דעות מדיניות הוא לא שונה בדבר כמעט ממר''צ ו''שלום עכשיו''

      תומך בשתי מדינות כמובן..
      הוא בעד למסור את כמעט כל השטחים לפלסטינים, כולל כמה פעמים שהוא התבטא בעד למסור שטחים ממזרח ירושלים.
      ההבדל היחידי בינו לבין מר''צ ושלום עכשיו זה שהוא מפוכח..
      מר''צ ושלום עכשיו רוצים לעשות חילופי שטחים מהנגב..
      ישראל ביתנו רוצה לעשות חילופי שטחים מהמשולש.

      זה כל ההבדל בין ליברמן ומר''צ..
      ליברמן לא רוצה להשאיר את הסיכסוך והבעיה הדמוגרפית לילדינו.

      ישוב כמו אום אל פאחם למשל, כ50 אלף תושבים.. הישוב יושב ממש כמעט על הגבול בין ישראל לגדה המערבית, הישוב הוא קיצוני.. ראש העיר שם הוא מהפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית שזה לא יותר משלוחת חמאס בתוך ישראל..
      איזה סיבה יש לא לספח אותם לגדה המערבית? (בלי שאף אחד כמובן לא זז מביתו, פשוט המדינה הפלסטינית כשתקום תספח את השטח הזה ובתמורה ישראל תספח את גושי ההתישבויות)

      התושבים שם יקבלו תעודות תושב ישראליות כך שיוכלו להמשיך לעבוד אם הם עובדים בתוך ישראל
      ויקבלו תעודות זהות פלסטיניות.

      רעיון פשוט חכם דמוקרטי וצודק מאין כמוהו.

      מר''צ לעומת זאת רוצה להביא את השטחים מישראל מהנגב ולא שטחים מיושבים - דבר מטומטם וטיפשי.

      בקשר לשאר מה שכתבת, ימיני לא אומר שצריך לסתום להם את הפיות - ימיני פשוט אומר שמדובר באנשים עם דעות קיצוניות ולא לגיטימיות מבחינת השיח הציבורי והאקדמאי.

      • באמת?

        גם אני ציוני, 02/05/09 16:11

        רעיון פשוט חכם דמוקרטי וצודק מאין כמוהו.
        רק מה, תושבי אום אל פחם כבר אמרו ''לא, תודה''!

        • גם בגוש קטיף אמרו לא תודה

          רן כהן, 02/05/09 18:33

          זה לא ממש עזר להם.

  • 4.

    מאמר מצוין, מדויק וחד אבחנות (ל''ת)

    דן, 02/05/09 09:43

  • 3.

    עוד מאמר משובח, מלא עובדות, מתוצרת ימיני (ל''ת)

    תודה, 02/05/09 09:42

  • 2.

    ירושלים

    נבו, 02/05/09 09:35

    הגיע הזמן שנתעורר. לשלום אמיתי דרושים שני צדדים שמעוניינים בשלום. כל זמן שצד אחד לא מעוניין בו, הוא לעולם לא יושג. אנחנו כבר עייפנו ממלחמות ולכן אנו רודפים אחר השלום, אך זה רק ירחיק אותו מאיתנו. צריך לדעת להילחם כשצריך, גם אם עייפים, ברגע שהצד השני יהיה עייף וירצה שלום בכל מחיר נוכל להגיע לשלום. לא הפוגה באש, על זה אסור להתפשר, שלום, שהדבר הכי חשוב בו הוא חינוך בהתאם בבתי הספר מפיצי השטנה שלהם.

  • 1.

    אם יש זכות שיבה למתנחלים - צריכה להיות זכות שיבה לפלסתינים (ל''ת)

    הגיון פשוט, 02/05/09 09:27

    • "לכל בעיה קשה יש פתרון פשוט, אלגנטי ...

      zviboger , 02/05/09 11:49

      ושגוי" - מצוטט מפי אינשטיין

    • זכות שיבה למתנחלים? לאן?

      בשם ההיגיון, 02/05/09 13:00

      לפי דעתך לתחומי הקו הירוק? אז לאן אתה רוצה שיחזרו הפלסטינים? גם כן לתחומי הקו הירוק?
      אידיוטים יש בשמאל - למזלנו בכמות מאד קטנה 0תוצאות הבחירות).

    • בהחלט צריך לאפשר את זכות השיבה!

      רן כהן, 02/05/09 13:11

      חייבים לאפשר לכל פלסטיני שרוצה לחזור למדינת האם שלו לחזור לשם. הרי אין כזה דבר עם פלסטיני. יש פשוט אסופה של ערבים ממדינות שונות שבאו הנה כדי לעשות דווקא ליהודים. שהפלסטינים המצרים יחזרו למצרים, שהסעודים יחזרו לסעודיה ושהידרנים יחזרו לירדן ובא לציון גואל.