• 65.

    שלום לערבים ויהודים תפסיקו מלחמות כדי לחיות בשלום (ל''ת)

    חייל בדואי, 07/08/10 03:53

  • 64.

    לגרש לגרש ללבנון !! דחוף !! החלטי !! כמו שרבין עשה ... ללא בגץ (ל''ת)

    שושו, 23/07/09 09:12

  • 63.

    שאלה אני רוצה תשובה

    פרפור, 04/05/09 18:25

    מה דעתך מיקי 63 על יהודים שהורגים ערבים לדוגמה (שפרעם)יאם לגרש אותם ולאן ???שוויון

  • 62.

    צריך לבטל את כל זכויות האזרח לכל בני המשפחה שלהם. אי

    מיקי, 04/05/09 00:46

    אפשר בנסיבות שאנחנו חיים בהם, מוקפים אויבים היטלראים, להתייפייף.
    מעניין איזה עונש יתנו בלבנון למשת''פים שהם טוענים שתפסו. אולי צריך פשוט להשוות את העונש.

  • 61.

    לא להכליל אבל לחליט: פעולה נגד המדינה= מאסר ואח''כ וגירוש

    גרוש למפגעים, 03/05/09 14:46

    גירוש יבהיר: אין אפשרות להיות אזרח המדינה שבה אתה פוגע.
    נכון, ההגיון פשוט, נכון, זה צודק, נכון זה ברור לכולם... אז אולי בכל זאת זה יקרה???
    אגב, כולל יהודים (ועננו, הכתב ההוא מהארץ, היועץ של ערפאת, הפרופסור שמכפיש את המדינה בלי סוף כדי לקדם עצמו בחוגי השמאל באירופה,
    חברי מפלגות הקוראים להשמדת המדינה (דב חנין שכנראה ממוצא יהודי, וחבריו הערבים), ועוד).

  • 60.

    פלטפורמה 770

    ישראל אורבך, 03/05/09 14:41

    כשמגיעים משקועים זרים לגליל ורוצים לרפא ןלשקם מיפעלים ותעסוקה ומביאים מיליוני דולרים אותו בית משפט מחוזי בחיפה מסיע לפושעים מהעולם התחתון להשתלט על התעשיה והמיסחר ולמפרק לפרק מיפעלים ותשתיות הגליל זו חבית חומר נפץ שתיתפוצץ לכולם בפנים מדוע הכל מתחיל וניגמר בכבוד חתונה מישפחה פרנסה מכובדת בזמן שמעבירים מעטפות ושוחד ושחיתות אני אעשה סדר בגליל סדר של כבוד לזולת כשהראש מסריח ומושחת

  • 59.

    נאמנות למדינה

    פרפור, 01/05/09 12:15

    כשנופל חייל בדוי או דרוזי לא מגיבים 61 שנות נאמנות למדינה לא טוב .????????????אחד עושה טעות ...כולם אשמים ..סעיר לעזזל

  • 58.

    לא לעשות להם כלום! מנהל מקרעין שמאלני מונע הקמת ישובים יהודיים הרבה,

    כבשהפועה , 01/05/09 07:57

    ..הרבה יותר.אם הם חבלים-מנהל המקרקעין ורשויות האכיפה, המונעות התיישובת יהודית ולא מונעות פלישות ערביות-מלאכי החבלה! חייבים לעצור השמאל הפאשיסטי. הם הסכנה האמיתית. הערבים הם רק הקאפו.

  • 57.

    איפה יפי הנפש השמאלניים?! ליברמן תתחיל לפעול לא רק לדבר!

    חיפאי, 01/05/09 07:46

    דו קיום אעלק

  • 56.

    יד ברזל בישראל עכשיו. אנו התנועה הנציונל סוציאליסטית, כנסו:

    הנציונל סוציאליסטים , 30/04/09 21:52

    בטחוני:
    ======

    כינון משטר צבאי בישראל

    השמדת רצועת עזה ומחבלים בגבולותינו

    הרחבת גבולות "מרחב המחייה" של ישראל על פני מדינות נוספות במזה"ת + השתלטות משאבי נפט בגבולותיהם


    אפס אחוז אבטלה:
    ==============
    הלאמת המחצבים והמשאבים, הבנקים והמשכנתאות
    משכנתאות עם אפס אחוזי ריבית

    העברת הטיפול במשפחות הפשע לידי הצבא

    הרחבת התוצרת והייצוא הצבאי וייצור מקומות עבודה המוניים לעם

    • אתה שמאלן מתחזה או חולה רוח מסוג אחר. (ל''ת)

      panacea , 30/04/09 21:58

      • חולי רוח זה אזרחים ששותקים שהממשל שלהם מעביר 175 מיליו שקל לחמאס (ל''ת)

        הנציונל סוציאליסטים , 30/04/09 23:31

    • מה אתם בסדר?? עדיף להישאר עם אבטלה וטרור ולא משטר נאצי בישראל!

      silver_bullet , 30/04/09 21:59

      הלא מזה ברחנו בשביל מה? בשביל להיות בדיוק אותו דבר??

    • את הקול שלי קיבלתם אם תתמודדו בבחירות הבאות

      אביבית ג , 30/04/09 22:01

      נמאס מכל הרפיסות והניוון !

    • מלוכלכים, המצב גם ככה רגיש בין שני עמינו ואתם יהודים גזענים רוצים ...

      באשי מהקירייה , 30/04/09 22:06

      לעשות את זה עוד יותר גרוע?

      תלכו לעזאזל

      • אתה לא רואה שזה סבזי? אחרי שחסמו אותו הוא חוזר בתור פרובוקטור (ל''ת)

        panacea , 30/04/09 22:21

    • חתיכת פרובוקטור-בא תוכיח שאתה לא מתחזה:

      panacea , 30/04/09 22:19

      תן קישור כלשהו ל"ארגון" שלך,הרי שאתם מעוניינים להפיץ את ה"אידאולוגיה" שלכם, נכון, אז בא תסביר איך לומדים על ארגונך,איך מצטרפים,וכו'.
      בכל מקרה יצאת זבל אנושי,גם אם אתה מתחזה פרובוקטור (וכך נראה),וגם אם אתה נאצי דפוק.

      • חומרי התעמולה יעלו בקרוב, האם דוא"ל ושיחת סקייפ יעזרו לך?

        הנציונל סוציאליסטים , 30/04/09 23:12

        הדוא"ל שלנו:

        natsocisrael@gmail.com

        אתן לך את חשבון הסקייפ במייל.

        צור (צרי) קשר בברכה!

    • נשמע אחלה.מה עם ההומואים? ו..נגיד,החארות של הכלבים כל המדרכות?

      אופס, 30/04/09 23:46

      ומכבי תל אביב שמפסידה? ועם נימני? מה עם שרון וקסלר? אף פעם לא מדייקת בתחזית צריך לעשות משהו אתה..ומה עם מנחם בן..? הוא יעמוד בראש התנועה..?לא? אני לא מצטרף..טוב אז אולי תעשו משהו עם החומוס של סובחי ..כבר לא משהו..והרמזור בהרצל פינת סלמה לא מתחלף..בטח אתם סתם מבטיחים לא תטפלו..אז מה יש להצביע בעדכם..באר נפט מסריחה?

  • 55.

    מה הפירוש של המושג השמאלני הידוע "עשבים שוטים?

    דמר94 , 30/04/09 21:38

    מה הפירוש של המושג השמאלני הידוע "עשבים שוטים?
    "העשבים" הם כל הערבים וה"שוטים" הם השמאלנים! רק
    הפרדה מוחלטת שפירושה "העברה מסודרת בנחישות וברגישות" של כל הערבים אל צידו המזרחי של הירדן תפתור את הבעיה אחת ולתמיד!

    • עשבים שוטים זה כאלה שאבדו צלם אנוש יהודי וקוראים ''לחסל'' אוכלוסיות

      אופס, 30/04/09 23:52

      והם הבושה הבור וחסר הדעת של העם היושב בציון אחרי שחייה נאצית השתמשה בדיוק באותן סיסמאות וחירפוני השמד שאתה ושכמותך משתמשים בהם.

  • 54.

    בדוי ממרר

    פרפור בדוי מן הצפון, 30/04/09 21:23

    כל אדם שמנשה לפגוע בבטחונה של ישראל לא משנה מי ??? היו בעבר מכל הדתות ? צריך עונש כבד שאחרים ילמדו לכח רות סוף....

  • 53.

    להרוס את בתי המחבלים ומיד ולגרש את משפחותיהם לעזה (ל''ת)

    ישראלי, 30/04/09 18:37

  • 52.

    בינתיים מי שמודה שהרג מאות אזרחים זה צה''ל.הם משחקים במטעני צינור.

    אופס, 30/04/09 17:12

    העם הזה היהודי היושב בציון חי בסרט.רוצה להרוג אזרחים ושבני דודים שלהם יישבו בשקט.מה שמפליא שהם באמת יושבים בשקט שקט מופתי.פה ושם יש נערים שמנסים להפחיד את היהודים עם איזה צינור ממולא חומר נפץ.והימין מתנפל כמוצא שלל רב..לא יעזור לכל נובחי הימין.רוב רובה של האוכלוסיה הערבית שומרת חוק ואתם סתם גזענים שמתים לתפוס את אדמת הערבים.אתם לא סובלים אף אחד שלא יהודי ..אתם גזענים נקודה..הפיגוע כביכול שנמנע הוא לחם לגזענות שלכם.

  • 51.

    אפשר לחשוב שבדואי הוא שוודי, תגידו 5 ערבים (ל''ת)

    עוג, 30/04/09 16:20

    • מצחיק מאוד (ל''ת)

      יצחק, 01/05/09 09:07

  • 50.

    ליברמן הבתחת אין נאמנות אין אזרחות,מתי זה קורה? (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 30/04/09 16:15

    • מר שאבי

      כרובית, 30/04/09 17:16

      הבטחת כותבים כך תלמד עברית

  • 49.

    על מה אתם מתפלאים?

    maximum3 , 30/04/09 15:42

    אני ממש לא מופתע, ההפך בדיוק מה שציפיתי והתרעתי בפני רבים.

    • אני כן מופתע שהערבים ברובם המכריע שמרו על איפוק כשהצבא שלך החריב עולמם

      אופס, 30/04/09 17:18

      של אחיהם

      • אחיהם...

        זו הבעיה, 01/05/09 10:17

        אופס

  • 48.

    איפה אותו שמאלני שיקום ויגיד שהם רק בני אדם שוחרי שלום... (ל''ת)

    אריאל, 30/04/09 15:17

    • הם באמת אנשים שוחרי שלום רק שאנשים כמוך יגרמו לפיצוץ.אתה פירומן. (ל''ת)

      אופס, 30/04/09 17:16

  • 47.

    יואשמו ב''סיוע לאוייב''?! ממתי יש לנו אוייב? יש ''הצד השני'',

    דרור מרמת גן, 30/04/09 15:14

    יש ''שכנינו'', אבל אין אוייב.

  • 46.

    ליברמן ! כמה שליברמן צודק !

    שה תמים, 30/04/09 15:13

    אבל השמאלנים הקשקשנים ימשיכו לתמוך באויב עד שיפגע בהם פיזית !

  • 45.

    כמה מהר הורדה הכתבה הזו לשולי הדף. קללות של יהודיה

    דרור מרמת גן, 30/04/09 15:10

    לפלשתינאית בחברון, תפסו כותרת ראשית במשך ימים רבים.

  • 44.

    מדוע גדר הביטחון לא הוקמה מצפון-מערב לכפרי עמק עירון והמשולש??!!

    יהודה בן-ישראל , 30/04/09 15:01

    הגיע הזמן לשנות את מיקום הגדר ולמתוח אותה כך שישובים ערביים בשני אזורים אלה של המדינה יהיו בצידו הדרום-מזרחי של הגדר...!!!

  • 43.

    גיא בכור על אפקט ליברמן

    yaacovsh , 30/04/09 14:38

    ד"ר גיא בכור


    בקושי נכנס לתפקיד כשר חוץ, בקושי הספיק להתבטא (אם הפרקליטות תאפשר לו בכלל לתפקד), אך אפקט אביגדור ליברמן בעולם הערבי - כבר בתוקף. רבים מאוד שם מתייחסים אל אביגדור ליברמן כאל ראש הממשלה בפועל של ישראל, ולוקחים את הדבר ברצינות רבה. התדמית שלו היא של נבוט, אדם כוחני, מעין תואם-פוטין, שלא יהסס להפיל את הפטיש על ראשם של הפלסטינים או של מחבלים אחרים, והתדמית הזו עובדת. לומר שנתקוף את סכר אסואן במקרה של התקפה מצרית על ישראל זה דבר נורא לומר, אך המצרים לקחו זאת מילולית, והורתעו. אופציה של התקפת ישראל מצידם כבר לא תהיה. הם יודעים שהמשמעות היא נד מים בגובה 150 מטר, צונאמי ענק, שיביא למות מיליונים תוך שעה. הם יודעים שישראל לא תעשה זאת, הם יודעים שלא יתקיפו אותה, אך הרתעה הושגה.
    אל תתייחסו יותר מידי אל התקשורת הישראלית, אין היא מבינה, וכרגיל, אין הרבה קשר בינה לבין המציאות במזרח התיכון. היא שפכה כמובן דליים של מי ביוב על ליברמן, אך בעולם הערבי מעריכים מאוד מנהיגות חזקה. לא יגידו זאת בפומבי, כמובן, אך הם יפגשו איתו, ויזהרו עכשיו מאוד מפתיחת עימות צבאי עם ישראל, בעיקר הפלסטינים.
    אינני יודע אם זו אישיותו האמיתית של ליברמן, או רק תדמית, אך במשחק הפנטזיות התודעתי, אפקט ליברמן כבר פועל, בדיוק כפי שאפקט נסראללה עבד אלינו והכה בנו באופן תודעתי. העולם הערבי מתרגם את ליברמן לתדמית מנהיגיו שלו, בעלי הנבוט, ולכן נכנס לעולם מושגים מוכר לו, מרתיע מאוד. משמעות הדבר שהוא נפרד מעולם המושגים הבלתי מוכר לגבי ישראל, זו שטען כי היא חלשה, נחלשת ומתפוררת. משמעות הדבר גם פרידה סופית מתיאורית קורי העכביש, כאשר ישראל רק ויתרה וויתרה, למען איזה שלום ערטילאי ולא ברור. באזור שלנו מי שמוותר נתפס כחלש, ולכן הודעתו החד משמעית של ליברמן שנגמר עידן הויתורים, פעלה את פעולתה במרחב שלנו. אפקט ליברמן חזק עוד יותר, כיוון שבא לאחר שרת חוץ שאיש לא ספר אותה באזור, ולאחר ראש ממשלה שנתפס כחלש, ולא כריזמטי.
    הרי פרדוקסאלית, מי שמודיע כי הוא מוותר - נתפס כחלש, אז למה לעשות איתו שלום? אפשר לחסל אותו צבאית. אך מי שמודיע כי לא יהיו עוד ויתורים, דווקא הוא מקרב את השלום, שכן רוצים לעשות שלום עם חזק, פוחדים ממנו

    • זו שורש הצרה.ועל הטיפשות הערבית רק הערבים אחראים . עבורנו ביבי

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 30/04/09 15:23

      הוא הבוס .

      • ליברמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן (ל''ת)

        רק ליברמן, 30/04/09 15:52

      • טפשות לא טפשות....

        ASCH , 30/04/09 15:59

        לא לך, ולא לי, האשכנתוזים מאירופה ה"נאורה" לשפוט אותם במושגים שלנו.

        אלו השכנים וזו תרבותם. רוצה להשתלב במרחב? תבין אותם ותתנהג לפי הציפיות. אחרת תקבל אי שקט, התרסה, ומלחמות. וזה בדיוק בעייתו הגדולה של השמאל.
        ובמבחן המציאות מקבלים:

        שמאל= דיבורים של שלום בתאוריה, ביזוי המדינה, מלחמה, וטרור בפועל.

        ימין= דיבורים על מלחמה ו"רק בכח" בתאוריה ושלום ושקט בפועל. כבוד אני לא אכתוב: השמאל החתרן, בחתירתו לשלטון, מבזה את ישראל הרבה יותר מאל-ג'זירה והליגה הערבית ביחד.

        • התייחסתי ספציפית לכך שלכאורה הם רואים בליברמן ר"מ.

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 30/04/09 16:21

          אולם גיא בכור הוא פרשן ומאד יכול להיות שזוהי פרשנותו .
          בפועל , אין שום עדויות לכך.

          • יש עדויות לכך: כנס לאתר שלו ותקרא בעצמך. (ל''ת)

            ASCH , 30/04/09 21:49

    • לא מספיק "הרתעה" מילולית, יש לחסל את האוייבים מבפנים ומבחוץ (ל''ת)

      דמר94 , 30/04/09 21:43

  • 42.

    שימו לב שהערבים גרים בבתי קרקע ולא בבניין מגורים

    שיבנו להן בניין מגורים, 30/04/09 14:33

    כמו היהודים. על ידי בניה של בתי קרקע הם משתלטים על יותר שטחים וכך הם משתלטים על שטחים גדולים בארץ ישראל.

  • 41.

    ערבים זה לא טוב - כבר אמרתי לכם (ל''ת)

    בדוק , 30/04/09 14:29

  • 40.

    איפה כל השמאלנים הבוגדים שבגללם זה קורה!!!!!

    מאיה, 30/04/09 14:26

    בגלל השמאל יש לנו את כל הטרור הזה!!!!

  • 39.

    ערבים= גיס חמישי , מתי תבינו ? (ל''ת)

    ג'ק, 30/04/09 14:24

  • 38.

    ועכשיו יגידו שכל הבדואים מחבלים. (ל''ת)

    שועל חסידה ו26 קרפדו , 30/04/09 14:20

    • הבוקר זיכה סגן נשיא בית המשפט שני עבריינים אנשי העולם התחתון

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 30/04/09 14:31

      מרצח , בשל "סתירות" בעדותו של העד המרכזי, למרות שכולם , כולל ביהמ"ש עצמו יודעים שמדובר ברוצחים שכירים של העולם התחתון .
      איזה שיט , עכשיו בטח יגידו עלינו בעולם הגדול שאנו עם של רוצחים שכירים , אויבי האנושות .
      מה אמרת? כבר אומרים ? בגלל המבצע ההוא .
      אבל אני לא יריתי ....
      בכלל הייתי בניו יורק לרגל עסקי....
      אומרים ומכלילים , לפני שבודקים .

  • 37.

    מר' ביבי!!!!

    לירן, 30/04/09 14:20

    צעד הראשון שאתה צריך לעשות זה להוריד להם את הזכויות כגון:ביטוח לאומי כו' וכו'..

  • 36.

    הגיע הזמן להראות לבדואינים את מה שערביי 48 ראו

    עומר בראונשוויג, 30/04/09 14:20

    את המשאיות נוסעות לעבר ירדן ובא לציון גואל.

  • 35.

    i am sure that the SOCIAL SECURITY they got on time all their life

    Abi, 30/04/09 14:19

    There should be TWO Social Security and Tax systems.One for Jews and one for Arabs
    Lets give each people to benefit from thier own sources - both when they pay and when they collect

  • 34.

    הינה ההוכחה שליברמן צדק!!!!!

    ליאת, 30/04/09 14:15

    אין נאמנות-אין אזרחות!! להטיל עליהם עונשים כבדים-למען יראו ויראו.

  • 33.

    אני מצפה לתגובתם של הח"כים מהסיעות הערביות וחברי מר"צ שבודאי יצדיקו

    יהודה בן-ישראל , 30/04/09 14:13

    פעילות זו לחטוף חיילי צה"ל.

  • 32.

    נאמנות=אזרחות. כה אמר אביגדור ליברמן. צודק!!! (ל''ת)

    felix342 , 30/04/09 14:10

  • 31.

    ומי עוד מופתע?!

    להביט לעובדות ולמציאות!!, 30/04/09 13:58

    רק כסילים , רק טיפשים, רק עיוורים וחרשים ,
    רק פסולי עדות , לא רואים , ולא שומעים , ולא מבינים , את שאיפותיהם , את רצונם,!
    יהודים תפסיקו לחיות תוך טמינת הראש בחול,!
    יהודים תתעוררו, עליכם להחליט שאתם לא מוכנים יותר לשקר והאשליה שמלעיטים אתכם , בתשקורת,!!

  • 30.

    לחפף....לחפף מכאן הכי מהר שאפשר.....מי שלא טוב לו כאן שינסה בעזה (ל''ת)

    herzi33 , 30/04/09 13:56

  • 29.

    זו התשובה לג'עפר פרח ומוסאווא הטוענים לגזענות בישראל- יש סיבה טובה. (ל''ת)

    רעמסס, 30/04/09 13:45

  • 28.

    1000 + 40 ימים גלעד שליט מופקר בשבי,,, די לאיבה ולהרג ההדדי,,, (ל''ת)

    הצילו כי אחינו הוא, 30/04/09 13:44

  • 27.

    הותר לפרסום: יש עוד מיליון כאלה (ל''ת)

    נ, 30/04/09 13:25

    • בבקשה. (ל''ת)

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 30/04/09 14:23

  • 26.

    הפסיקו! הערבים האילו הם גשר לשלום עם העולם הערבי! זה פוגע במרקם העדין! (ל''ת)

    רחל - מרצ, 30/04/09 13:22

    • למי שלא הבין ..זה נאמר באירוניה במטרה למשוך תגובות... (ל''ת)

      אחד שהבין..., 30/04/09 14:01

  • 25.

    הפסיקו! הערבים האילו הם גשר לשלום עם העולם הערבי! זה פוגע במרקם העדין! (ל''ת)

    רחל - מרצ, 30/04/09 13:20

    • את קוראת לתכנון פיגועים וחטיפת חיל גשר לשלום?! (ל''ת)

      גאנימה, 30/04/09 13:41

    • נמאס מיפי הנפש עמם הנך נמנית, די כבר בנות יענה! (ל''ת)

      חיפאי, 01/05/09 07:48

  • 24.

    תאכלס הרבה כפרים בגליל היו מוכנים להשמדה שלנו, חיים כאן כי יש להם הכל (ל''ת)

    בחורה מהצפון, 30/04/09 13:09

  • 23.

    עדיין נוטרים טינה למדינה על הנכבה- ולכן שונאים יהודים וחפצים במותם! (ל''ת)

    כל ערבי-מוסלמי, נוצרי,בדואי, דרוזי, 30/04/09 13:02

  • 22.

    ערבים- לא מתפלא.....מאוכזב מהבדואי...חשבתי שהם אנשים טובים.. (ל''ת)

    לא אמרתי כלום , 30/04/09 13:01

  • 21.

    גייס חמישי למדינת ישראל! (ל''ת)

    דורון מועלם, 30/04/09 12:59

  • 20.

    חמור ביותר. עליהם להיענש בכל חומרת הדין.

    רות מאור , 30/04/09 12:53

    עם זאת אסור להשליך מהם על כל האוכלוסיה הערבית.

  • 19.

    הבריטים בישלו דייסה מורעלת במזרח התיכון וברחו (ל''ת)

    @ שר ההיסטוריה @, 30/04/09 12:51

  • 18.

    סעודיה מזמינה את שכירי חרב של לארנס לחזור הביתה

    @ בנצי - א @, 30/04/09 12:49

    לפני שיהודים יזרקו אותם

  • 17.

    כפרים בגליל חיים פה בשביל ביטוח לאומי, היו צריכם לחיות בעזה ולא פה! (ל''ת)

    כפרים בגליל הם השונאים שלנו ומוכנים להשמיד אותנו!, 30/04/09 12:43

  • 16.

    לכל המסיתים נגד כפר מגאר

    דרוזי ממגאר, 30/04/09 12:43

    עד היום כ 120 חללים במערכות ישראל
    כ 550 חיילים קרביים בסדיר
    כ 130 קצינים בקבע חלקם קצינים בכירים
    כ 1100 צעירים בכוחות הביטחון האחרים
    ביוב ברחובות-מערכת חינוך קורסת עובדי מועצה 6 חודשים ללא משכןרת -אפליה זועקת לשמיים
    אף לא מחבל אחד יצא ממגאר ומי שאומר אחרת הוא שקרן גדול
    לכל הימניים המובטלים שלא עושים כלום חוץ מלזרוע שנאה בכל מקום השורשים שלנו פה יותר חזקים מהזקנים הנושרים שלכם ומהשכל הפסיכופטי שלכם

    • לא רק דרוזים חיים במרר וכפרי הצפון, יש תמיד יוצאי דופן, נחף אחד מהם... (ל''ת)

      אתה צודק אבל...., 30/04/09 13:13

    • 21 מבקש ממך לקרוא את התגובה שלי תודה.

      יהודי גאה שחי במדינת היהודים, 30/04/09 13:13

      בס''ד

      אין ספק שאתם תורמים למערך הביטחוני אף אחד לא דיבר על הדרוזים בכתבה בכלל על מה אתה מתרעם חוץ מהתרומה הביטחונית שלכם במדינת ישראל תבין שמי שלא משלם מיסים ועוד תשלומים שחובה לשלם כך יראו התשתיות שלכם ברחובות יש לי לא מעט חברים דרוזים בשפרעם בדלית אל כרמל בעוספיה במרר אז תבין שאין אפליה המילה הזו יצאה מהלקסיקון במילניום הזה תוציא לך מהראש ודבר שלישי אם אתה מחפש שורשים אחי סע לסוריה כי השורשים החזקים שלכם נמצאים שם ללכלך על הזקנים שלנו שבזכותם אתה נמצא במדינת היהודים אז תשמור על הפה המלכולך שלך יא חתיכת זבל לך לעזאזל אתה וכל הדרוזים ועופו לסוריה שם יהיה לכם תשתיות וכבוד סתום זה מה שאתה יום טוב.

      • המתנחל רוצה לגרש אותי מפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        דרוזי ממע'אר, 30/04/09 15:42

        מי אתה שתגרש את הדרוזים מפה יא גזען נאצי מטומטם, הדרוזים חיים בארץ הזו כשהייתים מנווטים במדבר עדיין. אתה תחזור למולדת שלך, (מדינות ערב או מאירופה במקרה הטוב).
        במשך 60 שנה הדרוזים תורמים למדינה, ועם זאת עדיין נמצאים אנשים כמוך שפשוט לא יכולים להעריך את האנשים, ולהגיד תודה, כי כנראה גדלת על ערכים מגעילים כמוך, וההורים שלך לא לימדו אותך להעריך את האנשים.
        פשיסט, נאצי, גזען שכמוך יעוף מפה....הדרוזים נשארים פה לעד.........

        • לדרוזי

          כרובית, 30/04/09 17:26

          אל תתייחס לי ניראה שזה ערבי שמתחזה ומסית אתם עם נפלא ונאמן אין כמוכם תורמים ונאמנים אוהבים אותכם

        • ידידי הדרוזי- איש לא מדבר על הדרוזים של מע'אר, או על הדרוזים שחיים

          רעמסס, 30/04/09 18:59

          בכל ישראל, אתם אזרחים שווי זכויות והוכחתם את נאמנותכם למדינה מאות ואלפי פעמים. מדברים על אותם מוסלמים היוצאים נגדנו בדיוק כפי שהם יוצאים נגדכם, ואתה יודע כמוני שאם רק יוכלו אתם תהיו הראשונים עוד לפנינו בהם יטפלו אותם קיצונים. ולמען הדיוק ההיסטורי- הדרוזים הגיעו לכאן במאה ה- 17 בעקבות רדיפות המוסלמים בסוריה- יום טוב.

          • תפסיקו לדבר לא יפה על הדרוזים. וגם לא חסר בדווים נאמנים.

            ASCH , 30/04/09 21:47

            האוייבים של המדינה הם קודם כל יהודים מהשמאל הקיצוני ואח"כ הלאומנים הערבים, כמו בל"ד. חמאס ופתח הם כלבים קטנים שנובחים, עם מטפלים בהם כמו שצריך. אותם לאומנים, ללא סיוע השמאל - לא יתקיימו אפילו יום אחד כאן. תפסיקו לחפש בעיות אצל אחרים. רוב הבעיות של ישראל הן בגלל ישראל עצמה.

      • אנהי לא מאמין שאתה יהודי עם תגובה כזאת-הדרוזים הם אחינו, (ל''ת)

        panacea , 30/04/09 21:55

    • רוב הדרוזים נאמנים אבל אם יש בוגדים, צריך לטפל בהם בחומרה!

      דמר94 , 30/04/09 22:21

      יש תמיד יוצאים מן הכלל! גם הין היהודים יש הרבה בוגדים יהודונים! זה שהדרוזים ברובם אנשים נאמנים למדינה אינו ממעיט את חשיבות תפיסת הבוגדים (אפילו אם הם דרוזים או יהודונים), העמדתם למשפט והענשתם בכל חומרת הדין.

      • רוב היהודים נאמנים , אבל אם יש בוגדים - יש לטפל בהם בחומרה! (ל''ת)

        שועל חסידה ו26 קרפדו , 01/05/09 11:50

        • רוב הצ'רקסים נאמנים , אבל... (ל''ת)

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 01/05/09 11:51

          • רוב הטוקבקיסטים נאמנים , אבל.... (ל''ת)

            שועל חסידה ו26 קרפדו , 01/05/09 11:52

            • רוב....אבל.... (ל''ת)

              שועל חסידה ו26 קרפדו , 01/05/09 11:53

              • בקיצור , מי שמך להחליט איזהו נאמן ומהו בוגד ? מי אתה ומה עשית עבור

                שועל חסידה ו26 קרפדו , 01/05/09 11:54

                המדינה?

  • 15.

    למה המדינה לא משקיעה באזרחים.. ואם משהוא טוען...

    modco2, 30/04/09 12:35

    שאני לא שייך לפה אני דור 7 בארץ..
    המדינה צריכה להשכיע במוסדות חינוך ופרויקטים שכל אחד ימצא לו את המזגרת המתאימה.. בביקור אחרון שלי בגן החיות ראיתי שכל חיה לבד ולא יחד אחרת היו תורפים אחד את השני... וגם נותנים להם אוכל בזמן שלא יעלא להם ה ''סוכר'' לראש...
    שינוי מתחיל מכל אחד ואחד מאתנו ... ולא החלטה או חוק ממשלתי שיהפוך אותנו לאנשים טובים יותר
    תודה

  • 14.

    בוויינט, כתוב ישראלים. ממש......ערבים ובוגדים. טרנספר לערבים

    נא לדייק שם בויינט, 30/04/09 12:34

    ישר ידעתי שמדובר בבוגדים הערבים.אין ולא היה מעולם דו קיום.

    • ויינט לא רוצה לפגוע במרקם העדין ובידידות האמיצה בין יהודים לערבים

      מאבחן, 30/04/09 15:21

      בויינט מקפידים לציין השתייכות מגזרית רק כאשר הדבר נוגע לאירועים שליליים שנעשו במגזר החרדי.

      עיתונות מגוייסת.

  • 13.

    אולי זה קשור לשפעת החזירים????????????????????????? (ל''ת)

    שמאלן קיצוני, 30/04/09 12:29

  • 12.

    מה נסגר עם כפר מרר צריך בדק בית דחוף נראה לי הרבה מחבלים צומחים שם! (ל''ת)

    מרר צבועים!, 30/04/09 12:28

    • אנחנו נאמנים

      דרוזי ממגאר, 30/04/09 12:36

      מר בחור

      נראה לי שאתה לא מחובר איזה מחבלים צמחן ממגאר?

      • כמו הבדואי לדוגמא ועוד יצוצו אחרים, אולי לא מהדרוזים אבל מהמגזר המוסלמ (ל''ת)

        בחור, 30/04/09 13:08

        • בבקשה. (ל''ת)

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 30/04/09 14:33

    • אף מחבל לא יצא עדיין ממרר-לא לשקר בבקשה.הם גם חטפו טילים מחיזבאללה (ל''ת)

      panacea , 30/04/09 16:56

    • הדרוזים הוכיחו את נאמנותם למדינה מזמן, אבל המדינה עדיין לא.....

      דרוזי ממגאר, 30/04/09 19:04

      לא נראה שאחרי 60 שנה של הקרבה, עדיין צריכים הדרוזים להוכיח נאמנות, שאלה זו לא רלוונטית כיום....אילו אני צריך תשובה לשאלה: האם מדינת היהודים נאמנה לדרוזים, כפי שהם נאמנים לה??????

      • לדרוזי ממרר-אתה צודק.הלוואי וכל המגזרים היו כמו הדרוזים (ל''ת)

        panacea , 30/04/09 20:33

        • הדרוזים אחלה אנשים במיוחד מוחמד נאפע (ל''ת)

          חחחחח, 01/05/09 04:16

          • אז יצא האחד דפוק.המגזר הדרוזי זהב.גם אצלנו יצאו כמה חלאות. (ל''ת)

            panacea , 01/05/09 14:08

  • 11.

    הנה הם באים מגיבי הימין הסהרורי.מיליון וחצי ערבים אצלם זה פשוט לזרוק

    אופס, 30/04/09 12:27

    רחמנות עליכם
    אתם עדה של מוסתים חסרי בינה ודעת.
    נובחים בכל הזדמנות ומתנפלים בלי מחסום לפיכם או למקלדתכם,
    נובחים ונובחים כמו מוכי טירוף ומשפיכים כל שטות אפשרית.
    רחמנות על העם הזה שיש לו מגיבים כאלה פאשיסטים מעלי צחנה.

    • עיין במילון בערך ''סהרורי''..יא אהבל..ותסתכל במראה.אחרי זה. (ל''ת)

      רומן, 30/04/09 12:44

    • הנה הם באים השמאלנים יפיי הנפש. סכין בגב האומה.

      ג'קי, 30/04/09 13:56

      5.5 מליון יהודים שלא יכולים לחיות בשקט ומאוימים מדיי יום ע''י מחבלים ומשתפי פעולה שכמותך.
      אתם עדה של אהבלים חסרי מח חוט שדרה שיכות ואיזה שהוא אפיון של בן אנוש נורמלי.
      דואגים לאויבים ומשתינים על אחיכם.
      רחמנות על העם הזה שיש בו בוגדים כמוך למרות שאני דיי בטוח שאתה גם ערפי מסיבה פשוטה שאפילו לא הזדהית כי אתה גבר ערפי אמיץ רק בחמולה או עם פצצות עליך ערפי.

  • 10.

    זה רק עניין של זמן לפני שטיבי וברכה יצדיקו את מעשיהם...!! (ל''ת)

    יהודה בן-ישראל , 30/04/09 12:26

    • ...ויאשימו את "הכיבוש"...!! (ל''ת)

      יהודה בן-ישראל , 30/04/09 12:27

  • 9.

    סתם נטפלים לערבים,הם בסך הכל

    lili_lili , 30/04/09 12:24

    רצו לעשות סרט על חטיפת חיילים,שניים מתוך הארבע בכלל רועה צאן אחד מהם לוקה בנפשו והאחרון התכונן לקראת גיוסו למשטרה ע"י אימון לקראת מצב של חטיפת חיילים.
    99.99% מערביי ישראל מחבלים 0.01 אחוז הנותר סתם שונאי ישראל.

  • 8.

    4 ערבים ובדואי...

    נטע, 30/04/09 12:24

    זה נשמע כמו התחלה של בדיחה....

  • 7.

    הם לא אשמים,תיכף עו''ד שלהם יטען לאי שפיות

    א.ת, 30/04/09 12:19

    והם ישוחררו ויחגגו עם כל ''הלא שפויים'' שביצעו או עמדו לבצע פיגועים ושוחררו.

  • 6.

    חייבים לטרנספר את הערבים לפני שיהיה מאוחר ירדן אחלה מקום לגייס החמישי

    יובל ארהב, 30/04/09 12:18

    לאלו שרוצים דו קיום שיסעו לעזה או ירדן או דרום לבנון ויראו לנו שם איך יש דו קיום כאן בישראל חבל על הזמן הערבים רוצים לחסל את המדינה ויפה שעה אחת קודם לטרנספאר אתך הזבל לפני שיהיה מאוחר

  • 5.

    מדובר ב 7 ולא ב 5........................

    ניר מטבעון, 30/04/09 12:13

    בדואי הוא גם ערבי.
    לדעתי האישית,כולם אותו דבר.
    הם ''אוהבים'' אותנו מדממים.

    • תגובה ל 7

      בדוי אסלי, 30/04/09 12:25

      עם דבריך אי אפשר להתווכח - אתה פשוט צודק .

      • בדואי- משרת בצבא אבל ערבי לכל דבר= מחבל, יום יבוא וגם אתם תעופו! (ל''ת)

        אל תדאג גם אותך נמצא!, 30/04/09 12:39

        • יאללה, די כבר עם שנאת חינם! מה פתאום "יעופו"?

          ASCH , 30/04/09 18:20

          אנשים המשרתים בצה"ל ותורמים למדינה "יעופו"? איזה שד נכנס בכם?

  • 4.

    לצעירים הערביים אין מסגרות הזדהותיות

    שמאלני וציוני!, 30/04/09 12:08

    ולכם הם עוסקים בהטרדות,גניבות,ונאדליזם,אלימות,רעש וכולי

    עכשיו הזמן לכפות שירות לאומי,שמחד יצור מסגרת נוקשהעם כללים ומאידך יגרום להזדהות עם המדינה.

    לפחות עד ההסכם בו יתבצעו חילופי אוכלוסיה.

  • 3.

    ממילא הם יצאו זכאים.

    חבל''ז, 30/04/09 12:08

    היחידים שירוויחו מהפרשה יהיו עו''ד

  • 2.

    בושה שאולמרט,ברק,ציפי,ושרי "קדימה" אישרו את המלחמה וההרג בעזה

    רינה , 30/04/09 12:07

    לצערי בגלל שאולמרט,ברק,ציפי,ושרי "קדימה"
    אישרו את המלחמה,וההרג בעזה,כמעט מדי יום
    יש נסיונות נקמה מהצד הפלשתינאי,ולצערי עכשיו הוכח שאולמרט,ברק,ציפי,ושרי "קדימה"
    גם פגעו בדו-קיום,בגלל שאחיינו ערבי-ישראל
    מנסים לנקום על מה שבני דודינו עברו בעזה.

    • ואף מילה על הקסאמים שגרמו למלחמה, למרות ההתנתקות...

      לוחם ותיק, 30/04/09 12:12

      רינה או רנה, תתעוררי או שבסוף תגרמו עוד ''נכבה'' לעצמכם.

    • סכין בגב האומה

      יוחאי, 30/04/09 12:28

      אז מה?עכשיו כשתחתפי קיתונות של כעס תגידי שהימין אלים?זה לא קשור לימין,שמאל או מרכז..זה קשור להחלטה שכל אזרח במדינת ישראל צריך לקבל.אם הוא איתנו או עם יימח שמם.אם היית קוראת את הכתבה ולא משתלחת בצורה עיוורת,היית מגלה שההתארגנות החלה 4 חודשים לפני העונש שדפקנו להם(כן,עונש וכן, הגיע להם).
      ערביי ישראל הם לא אחינו כמו שאף אחד שהוא לא אח שלי הוא לא אחינו.למה שהם ינקמו על עזה?מה זה קשור אליהם?רק בגלל שגם שם יש ערבים?
      די כבר עם הבדלי דת,גזע ומין!!

      • יוחאי אתה לא יהודי?

        רינה , 30/04/09 12:49

        ערבי-ישראל הם אחיינו,אחיי,אחייך.כך לפי התורה.עם אתה אינך זוכר את הסיפור....אז אם
        אתה טוען שערבי-ישראל אינם אחיינו,אז אתה אינך יהודי.

        • רק כבשים תמימות כמוך עוד יקראו להם בשם 'אחים'

          מורה נבוכים , 30/04/09 15:17

          אם עוד לא הבנת-לא מעניין אותי שהם ערבים.
          מעניין אותי שהם תוקעים סכין בגב העם.
          אםהם לא יכולים לבלוע את זעמם ולפחות לשבת בשקט הם לא ראויים להיות אזרחי ישראל.
          חוץ מזה שבתורה גם כתוב שהארץ של העם היהודי
          (מה לעשות).
          אני לא ימין ולא שמאל.אני אזרח מדינת ישראל שתומך בשלטון החוק.מי שעובר על החוק בגבולות מדינת ישראל צריך להיות מוכן לחטוף על הראש.את תופסת בכלל שאת מצדיקה רצח של אזרחי ישראל?העם שלך!אם תרצי ואם לא!
          ואם לא,את מוזמנת לעבור,את כבר יודעת לאיפה...

          • לא נראה לי שהיא כבשה תמימה. ממש לא.

            ASCH , 30/04/09 16:04

            היא אנרכיסטית ואנטי-ישראלית. או לחילופית היא ימנית קיצונית וכותבת זאת על מנת להמאיס את השמאל. בכל מקרה כתיבתה מגוכחת.

        • רינה

          שמואל, 30/04/09 16:04

          אני זוכר את הוידיו במסכה 'אני ב100%בטוח שאת לא יהודיה 'אם כבר את מבינה בתורה אולי תספרי לנו באיזה קונטקס הערבים הם אחינו? כדי לרענן לך את הראש אספר לך אני . בני יעקב שנקראו בני ישראל על שום יעקב ישר באל.והיהודים הם בני ישראל ' ואילו הערבים הם צאצאי ישמעל ועישו.אם נלך רחוק מקסימום הם בני דודים 'משום אברהם .היהודים בני ישראל צאצאי אברהם ושרה אמנו'ואין שום קשר בין הגר ושרה'הגר הייתה שיפחתה של שרה אמנו'לכן יהדות הולכת לפי מקור האם ולא האב.אמא יש רק אחת אבות רבים.

        • את מאמינה בתורה כמו שאני מאמין בקוראן!

          דמר94 , 30/04/09 22:32

          את ערביה מהסוג המזוהם ביותר, שמסתתרת מאחורי שם יהודי! גם אם היית יהודיה ולצערנו יש יהודונים כאלו, הדיעה שלך ושלהם לא תעזור! תרצו או לא תרצו בסוף כולכם יחד עם משתפיכם היהודונים תעברו לצד השני של הירדן.

  • 1.

    האם יש עוד בינינו אנשים שלא ברור להם עם מי יש לנו עסק...?? (ל''ת)

    יהודה בן-ישראל , 30/04/09 12:04

    • מזה זמן רב היינו צריכים לראות את גדר הביטחון עוברת מצפון-מערב לעמק ...

      יהודה בן-ישראל , 30/04/09 12:12

      עירון והמשולש. אם כך היה, קבוצות טרור היוצאות מכפרים ערביים במשולם ובעמק עירון לא היו מסוגלים בקלות כזו להסתובב בארץ שעל מנת לפגוע ביהודים, רק משום שהם יהודים.

    • לאזרחהפשוטזה ברור שהם מחבלים הבעיהמתחילה עים השמאל (ל''ת)

      יוסי, 30/04/09 12:14

      • ואיפה היא נגמרת??בהשמדתם? (ל''ת)

        אולי?, 30/04/09 12:22

    • שאלה: מה היה הקשר הישיר או הבלתי ישיר בין חברי כנסת ערביים לבין פושעים

      יהודה בן-ישראל , 30/04/09 12:15

      ערבים-מוסלמים אלה...??

      • מי שמתנדב לסנגר על רוצחים= שותף לפשע (ל''ת)

        כה פשוט, 30/04/09 15:25

    • עם מי לפי דעתך??עם קיצוני הימין שרוצים לעלות הכל באש? (ל''ת)

      אופס, 30/04/09 12:16