• 29.

    אני מאד פימנסטית אבל לצה''ל צריך ללכת ומי שלא הולךשיתן את הדיןן

    רחלי, 01/05/09 11:42

    רק באמת חולים או נכים יכולים להיות משוחררים ,
    אבל נכים בראש לא יכולים לקבל רשיון נהיגה ועוד הטבות למינהם

  • 28.

    לסגור אותם בכלובים בגבול עזה....ואז נראה שיגידו של צריך צבא (ל''ת)

    herzi33 , 01/05/09 10:00

  • 27.

    שעבוד האידאל הפמניסטי לנרטיב של השמאל ההזוי מחזק את השובניזם (ל''ת)

    ציוני הגיוני , 30/04/09 22:10

  • 26.

    לכו תמשיכו לגדל שערות בבית השחי וסתמו את הפה שלכן

    homosful , 30/04/09 21:35

    חבורה של סתומות יפות נפש שמנותקות מהמציאות

  • 25.

    פמיניסטיות אמיתיות הן לוחמות במג''ב-אין קשר בין פמיניזם לסרבנות

    לוחמת מג''ב, 30/04/09 12:45

    פמיניסטיות אמיתיות הן לוחמות במג''ב-אין קשר בין פמיניזם לסרבנות -
    קוראת לכל הבנות להתגייס למג''ב

  • 24.

    עד שלא יפשטו גם על ישיבות, זו רדיפה פוליטית לשמה. (ל''ת)

    צ'רצ'יל , 30/04/09 12:08

  • 23.

    מדהים החיבור בין פמיניסטים, הומולסבים והאיסלאם הפשיסטי

    פנדה , 30/04/09 11:13

    פשוט מדהים איך תנועות שאמורות לקדש זכויות אזרח ולהילחם בשובניזם ובהומופוביה, משתפות פעולה עם האיסלאם הפאשיסטי, אשר תחת חסותו מתבצעים פשעים איומים נגד האנושות, אשר תחת מרותו נשים הופכות לשפחות מין נטולות זכויות הכלואות בבתיהם ופניהן מוסתרות ברעלה, והומוסקסואלים נסקלים בכיכר העיר. פשוט מדהים ולא יאמן, זה נושא למחקר סוציולוגי - לי אין שום הסבר מניח את הדעת לתופעה הזאת, שאגב - לא אופיינית רק לישראל.

  • 22.

    תיכף יצטרף לחגיגה גם איזה ארגון של הומואים (ל''ת)

    גלחכעגלךכחעיגך, 30/04/09 10:41

  • 21.

    מה קורה לכן...מחפשות תשומת לב????תלכו לעזה תמצאו הרבה (ל''ת)

    herzi33 , 30/04/09 06:57

  • 20.

    כותרת: סטודנטים בטכניון מגבים את המשטרה (ל''ת)

    סטאס, טכניון, 30/04/09 00:44

  • 19.

    להעביר אותם לעזה. (ל''ת)

    פשוט ונכון, 29/04/09 22:55

  • 18.

    פמיניסטיות זה בסדר יחסית....אבל גם שמאלניות? יש גבול! (ל''ת)

    לא אמרתי כלום , 29/04/09 22:51

  • 17.

    האסלאם פמיניזם ומה שבניהם!

    סטוטנט, 29/04/09 21:02

    שום דבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    אין קשר בין האסלאם המאשר נישואים של בנות 12 לגברים מבוגרים, האסלאם המבצע עיקרה של הדגדגן על מנת שנשים לא יהנו ( כן כן זה קורה בסעודיה ואפילו במצרים למרות שהם נלחמים נגד זה ), האסלאם המכריז על האישה כרכוש!!!!!!! אז איפה נכנסים פה פמנזים
    זה בסך הכל בדיחה גרוע של השמאל בארץ שמחפש דרך לבטא את עצמו דרך קבוצות שונות אך בו זמנית הם דורכים על הזכיות של אותם נשים מוסלמיות שסובלו חרפה עליהם....

  • 16.

    אנשים נלעגים, מגעילים, פחדנים, אגואיסטים ודוחים ! (ל''ת)

    ovan , 29/04/09 19:52

  • 15.

    רק שיזכרו לא להתכופף במיקלחת

    Dan, 29/04/09 19:37

    החברה בכלא 6 אוהבים צעירים תימהונים, והבנות שם יחגגו על הסרבנית החדשה

  • 14.

    רדיפת קבוצת ''פרופיל חדש'' היא צעד נוסף במדרון התלול אל הפאשיזם

    זוכר את המאה העשרים, 29/04/09 19:13

    אם לא נעצור עכשיו את ההדרדרות, עוד מעט יהיה מאוחר מדי.

    • כנראה יש לך זיכרון גרוע.. (ל''ת)

      ציוני , 29/04/09 20:07

  • 13.

    שיסדרו גם להם מקום בכלא

    גלעד, 29/04/09 19:00

    כמה זמן לוקח לעצור מנוולים שחשודים בהמרדה ולאי ציות לחוק?

    נקווה שאלו לא היו המעצרים האחרונים.

  • 12.

    הקשר לפמיניזם דחוק עד קלוש

    מוטי, 29/04/09 18:59

    כמו שיש בין השמאלנים גם כאלה שגרים בירושלים ובכל זאת אוהדים את בית''ר, יעלה על הדעת שבין אלו ששונאים את המדינה ואת צה''ל אפשר למצוא גם פמיניסטיות וגם אחרות שאינן מגדירות עצמן כך. אין בכך שום חידוש.
    יש לי חשד שהמנשר הכועס והשונא הזה לא נבנה דווקא סביב הפמיניזם וחבל שזה מה שהגיע לכותרת.

    • כותבים "פמיניזם" אבל מתכוונים לפסבדו-פמיניזם

      פנדה , 30/04/09 11:15

      אותו עלק-פמיניזם שדחף את ציפי לבני (כמעט) לשלטון. אני מכנה את זה מיגדריזם - לא שאיפה לשוויון, אלא שאיפה לעולם חד-מגדרי. כמובן שעולם כזה לא יכול באמת לשרוד, אם כן השאיפה לחיסול כללי של האנושות היא כנראה מה שמחבר את השמאל הרדיקלי אל הפסבדו-פמיניסטיות.

  • 11.

    ואחרי זה ידברו על החרדים...

    צריך להגיד את האמת..., 29/04/09 18:58

    התופעה מתפשטת בקרב הציבור החילוני ואין מה שיעצור...אחוז גדול מהציבור החרדי לוקח חלק בנטל, אבל את זה אף אחד לא מספר לכם, המון חרדים מתגייסים, הולכים לזק''א,ועושים שירות לאומי...

  • 10.

    רואים את התמונות שלהם ומבינים - אנשים תמהוניים ופריקים. (ל''ת)

    ציוני, 29/04/09 18:49

    • אגב.. ה"פמיניסטיות" האלה לא מייצגות את הפמניסטיות בארץ

      ציוני , 29/04/09 18:54

      מדובר בסתם הזויות עם דעות שמאל קיצוני.

      אין בין זה לבין פמינזם דבר.
      בישראל יש כורח קיומי להתגייס לצבא - וההפך, הפמניסטיות צריכות להאבק כדי שנשים יוכלו להצטרף לכל יחידות הצבא.

  • 9.

    הם מנסים עכשיו לעורר דיון בטוקבקים כדי לשטוף את המוח לעוד צעירים

    אחד שכבר התווכח רבות עם מפעילי ''פרופיל 21'', 29/04/09 18:46

    בחוסר ההיגיון שלהם.
    בחיאת אל תזרמו איתם

    חג עצמאות שמח

    • מה זה משנה? שיעלו כל טיעון שבא להם..

      ציוני , 29/04/09 18:56

      הטיעון על דמוקרטיה הוא מגוחך, וגם מכחישי שואה מעלים אותו באירופה...
      גם לחופש ביטוי יש גבולות והסתה לפלילים (השתמטות מהצבא ברמאות זה עבירה פלילית) היא עבירה מובהקת.. והיא גם למגבלות על חופש הביטוי.. אין מדינה בעולם שמותר להסית בה לעבירה על החוק..
      בישראל העונש על כך הוא עד 3 שנים במאסר, ומי יתן והם יקבלו את העונש המלא.

      • והיא גם לא קשורה* (ל''ת)

        ציוני , 29/04/09 18:57

      • החוק הבינלאומי קובע שאין לשפוט אדם המסרב להיות חלק מכוח מיליטנטי

        אחד שכבר..., 29/04/09 19:05

        מסיבות מצפוניות. זאת הדילמה שתהיה עכשיו לשופטי בג''צ/שר הפנים בנושא.

        הטיעון המרכזי שלהם אומר שהמדינה ומוסדותיה גורמים לחברה להיות מילטינטית יותר מסיבות כלכליות(תעשיה בטחונית), מסיבות פוליטיות ומסיבות נוספות, ושהתחושה שיש לנו אויבים רבים היא חלק משטיפת המוח הנ''ל.

        • יש לצה"ל ועידה מיוחדת לרוצים לצאת על רקע פציפיסטי ו"מצפוני"..

          ציוני , 29/04/09 20:03

          ולכן הקטע הזה גם אם קיים בחוק הבינלאומי לא קשור..


          בקשר לשאר, זה מגוחך..שיפתחו לרגע תחנה טלוויזיה ערבית, או ישמעו את דברי אנשי חמאס, חיזבאלה,איראן וסוריה.

          שיכנסו לPMW למשל.. אחלה אחר - רק שלשום פורסם בו קלטת של אימאם חמאסניק מהרצועה ששודרה בטלוויזיה של החמאס בו הוא עשה הסתה נאצית ובסוף קרא "להשמדת ילדי היהודים"

        • יש הבדל בין פציפיזם לבין מה שהם עשו

          פנדה , 30/04/09 11:19

          הם המרידו והסיתו לעבירה על החוק - זה הרבה יותר חמור, ועל זה הם נענשו. בתור "פציפיסטים" החבר'ה האלה מאוד לוחמנים, ואני מקווה שגם העניין הזה לא יחמוק מעיני השופטים. בכל אופן, מדובר בחלאות פרזיטיות, שמעוניינות שאחרים ימותו כדי שהן תוכלנה להמשיך להכפיש את המדינה. אם היה להן טיפה של כבוד עצמי היו עושות מעשה פחימה וחוצות את הגבול.

  • 8.

    גם זונות הצמרת מצטרפות לקרי(ע)ה. (ל''ת)

    אסי, 29/04/09 18:44

  • 7.

    לא ראיתי שוטרים פושטים על משרדי ש''ס או אגודת ישראל

    דני ב., 29/04/09 18:15

    אנו לא ספרטה והצבא איננו מעל הכל.
    נכון יש חובת גיוס במדינה אך זכותו של כל אחד להביע דעתו.
    זה ההבדל בין ארץ דמוקרטית לפאשיזם.
    עוד מעט יקימו משטרת מחשבות.
    אגב בבני ברק לא תראו דגלי ישראל גם לא בעימנואל אלעד וברמות בית שמש.
    גם הגיוס לצה''ל לא בראש מעינייהם.
    מדוע לא פשטה המשטרה שם?

    • מה הקשר? זו עבירה פלילית.

      ציוני, 29/04/09 18:50

      ולהסית אליה זה כמו להסית לרצח או לנסיעה בלי רשיון.

      החוק גם מדבר בפירוש על הסתה להשתמטות והעונש לזה הוא עד שלוש שנים בכלא.

      דעה זו דעה - ומה שהם עושים זו לא דעה זו הסתה לעבריינות.

    • אתה טועה ובגדול, עיריית בני ברק מוצפת בדגלי ישראל... (ל''ת)

      א, 29/04/09 18:59

  • 6.

    מתאים למיה בנגל - לפרסם את השטות הזאת - ביום העצמאות - איכס (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 29/04/09 18:10

  • 5.

    התופעה היא של תפוח רקוב ,שפוגע ישיר ובעקיפין בבטחון המדינה

    אזרח ,איכפתניק., 29/04/09 18:07

    וגם באזרחי המדינה.אתם אנשים משועממים שמחפשים כותרות ,משתמשים במליצות כמו דמוקרטיה,ופמיניזם שאין להם שום קשר,לפגיעה בקונצנזוס רחב ביותר ,ומובן מאליו.בעת קשה ביותר כאשר אנחנו מאויימים ,יותר מאי פעם,מצד אוייבים,שלא רוצים אותכם, כאן.ושעה שהולכים לקבל הכרעות לעתיד,זה ממש לא הזמן להתיפיף,ולהרוס,

  • 4.

    מיעוט סתום בלום - הן של הסרבנים והן של הפמיני- סטיות (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 29/04/09 18:04

  • 3.

    אוקיי. אז מה הרעיון האלטרנטיבי לצבא? הא????

    יעל, 29/04/09 17:53

    אני שמאלנית ואני מסכימה שהצבא שלנו לעיתים לא נוהג באופן מוסרי, כמו שהוא כל כך אוהב להציג כלפי חוץ. אבל מה לעזאזל האלטרנטיבה לצה''ל? וכל סרבני המצפון ויתר המשתמטים ''סתם ככה כי אין לי *** לשרת בצבא''- מישהו מתגייס במקומכם! מישהו מקריב את חייו! מישהו מקריב שלוש שנים ומפסיק את החיים שלו כדי להגן על חייכם ועל משפחותיכם. אם כולנו לא נשרת ב''צבא הכיבוש'', מה יהיה עם המדינה שלנו? חמאס, חיזבאללה ושאר הארגונים פשוט יהרגו אותנו וזהו? פצפיזם זה אחלה, באמת. אבל אין לזה מקום כרגע. אם אתם כל כך איכפתיים- תתגייסו ותשנו מבפנים. תלכו להיות מפקדי מחסומים ותדאגו שיתייחסו שם באופן ראוי יותר לערבים. וכו'. אבל להגיד- אני לא מתגייס, זו פשוט בושה. מזל שיש כמה אנשים אחרים שפויים במדינה הזו, כמוני. שהיו בצבא וגאים בכך!

    • יעל, אני שרתתי בצבא 3 שנים, אך אם הייתי צריך לשרת היום, הייתי מסרב.

      EXTRA-שמאל , 29/04/09 18:15

      אילו היתה קמה תנועה חברתית רחבה המסרבת לשרת בצבא כל עוד קיים כיבוש, אולי ניתן היה לאלץ את "מנהיגנו" ליישם את רעיון "שטחים תמורת שלום" ,ההשוואה אולי מעט מוגזמת, אך אילו היו חיילי הרייך השלישי עורקים או מסרבים פקודה, היה הדבר מובן בעיניך. אנו עדין לא הרייך השלישי, אך מלאכת הכיבוש היא פשע כנגד האנושות, ואין לתת יד לדבר שכזה, להתגייס ולשרת במחסומים אפילו "באופן הומאני" ,זה שיתוף פעולה עם הכיבוש והסכמה שבשתיקה.

      • אני שרתתי 3.5 שנים והייתי משרת גם 5 אם הייתי צריך

        NY, 29/04/09 18:42

        תעברו כולכם לשוייץ, שם אין מחסומים אבל גם אין אוכלוסייה שמנסה להרוס את המדינה.
        לאחרונה יצא לי להכנס לדיון עם בחורה שמחזיקה בדעות דומות לשלך. היא אמרה ''תצאו מהשטחים, תנו להם את מה שהם רוצים על מנת שהילדים שלך לא יצתרכו ללכת למלחמה...''. גם בליבי אני רוצה שהילדים שלי לא יצאו למלחמה, אבל האם זו הדרך? לתת להם את כל מה שהם דורשים? אני לא אכנס כרגע לזה שאין שום בסיס הסטורי לדרישות שלהם, אולם אתייחס לעובדה שהם אומרים ש-67 זו רק ההתחלה. באופן מאוד מוזר אנשי השמאל פיתחו שמיעה סלקטיבית.
        יצאנו מעזה, קיבלנו טרור וטילים, נצא מהגדה, נקבל את אותו הדבר. ברגע שמנסים להקל על החיים של הפלסטינאים ומבטלים מחסומים זה מייד מתפרש כחולשה וביצוע של פיגועים.

        • אני מוכן לעוד 10 שנים של שרות

          homosful , 30/04/09 21:43

          השמאלנים לא מבינים שהדעות שלהם זה ללכת כצאן לטבח.

      • הוא עובד בתגובות עבור המחבלים. הוא פשיסט ולא שמאל חלילה.

        ''יעל..'' אינו שמאל בשום אופן., 29/04/09 21:20

        אני מכיר את טעוני המחבלים והתעמולה בה משתמש ''יעל''.

      • ננסה רגע להתעלם מההשוואות לנאצים

        פנדה , 30/04/09 12:05

        לא נראה לכם קצת לא סביר שאתם דורשים שטחים בשביל לעשות איתנו שלום? ממתי דורשים משהו בשביל לעשות שלום עם מישהו? אם אתם רוצים שלום - אפשר לעשות שלום, אבל בלי דרישות מוקדמות, אתם תפסיקו את ההסתה והטרור ואנחנו נסיר מחסומים וכו'. אבל מה הקשר עכשיו לשטחים? רוצים שטחים? תמצאו בורר הוגן, ותוכיחו שמגיעים לכם שטחים. אתם הרי יודעים שתפסידו כי השטחים לא באמת מגיעים לכם על פי שום קריטריון.

        הציבור בישראל הבהיר לכם את עמדתו - שלום תמורת שלום, שטחים תמורת שטחים. זה הדבר המוסרי וההגיוני ביותר. אם אנחנו נהיה אלה שנצטרך להסביר לעולם שאחד ועוד אחד שווה שתיים ולא שלוש, אז כנראה שזה התפקיד שלנו - "מציון תצא תורה" וכו'. אבל אסור להמשיך עם השקר הזה שלפחות אנחנו יודעים שהוא לא נכון.

  • 2.

    אני קורא לכל שפוי ובר דעת לא לשרת בצבא הכיבוש !!!!!!!! (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 29/04/09 17:28

    • שמאלני

      רונית, 29/04/09 18:14

      אין לך זכות קיום כאן.אתה קולוניאליסט מתועב שגירש את העם הילידי שהיה כאן וחי על חורבותיו. הגיע הזמן שתעשה צדק

    • אני קורא לכל שפוי ובר דעת להוקיע את השמאל הקיצוני והפמיניסטיות המזויפו

      חגי אשדודי, 29/04/09 18:20

      ת אלה הם גיס חמישי

    • המילה ''צבא הכיבוש'' היא שקר והמצאה איראנית,אתה מסית נגד

      אזרח ,איכפתניק., 29/04/09 18:32

      הצבא המוסרי ביותר שקיים ,שהוא המגן על האזרחים במדינה ,נמצא היכן שנמצא ,כי לא משאירים לו ברירות.אתה צריך להודות ,במקום להפיץ דיברי הסתה מסולפים.

    • אתה חושב ששמאל=אנטישראליות ואנטישמיות. לך לאהוביך המחבלים.

      אתה 'שמאל'? אתה אפילו לא יודע מה זה., 29/04/09 21:17

      אני שמאל אמיתי 3 דורות ומכיר את הטריקים וההתחסדות של האנטישמים ותומכי המחבלים.

    • אתה אקסטרא חאמאס ולא אקסטרא שמאל (ל''ת)

      herzi33 , 30/04/09 08:23

    • אני מאוד שפוי ומאוד בר דעת ובזכות זה אני משרת במילואים

      homosful , 30/04/09 21:51

      כדי לשמור על כל עם ישראל כולל חארות כמוך. וכן כשאני על מדים אני ישמור עליך בגופי עד המוות למרות שאתה חרא.

  • 1.

    אלה לא פמיניסטיות, אלא הגיס החמישי המוסווה לפמיניסטיות. (ל''ת)

    פרופ, 29/04/09 17:13