• 44.

    הימין ''המאוס''

    חזק הנביא, 30/04/09 11:08

    הימין ''המאוס '' כדבריך המלומדים הוא שיזם והוציא לפועל את מבצע הנסיגה מגוש קטיף .הימין עשה זאת אך ורק כדי למנוע מתייחס ל44שפיכות דמים אך לצערנו התוצאות היו שונות.מתייחס ל-44

  • 43.

    על הימין המאוס להפנים שמלבד מלחמות יש עוד דברים בחיים (ל''ת)

    פנקוטה דבש אסולין, 30/04/09 09:09

  • 42.

    גם הם מבינים כמו השמאל...שאנו יישות זמנית באזור (ל''ת)

    herzi33 , 30/04/09 06:59

  • 41.

    והשמאל הקיצוני הפנים שאנו מדינה יהודית?בבקשה להתחיל עם השמאל ששכח מה ז

    קורן נאוה טבריה-פלשתין ? להד''ם!!!!, 30/04/09 05:54

    זה להיות יהודי!

    • נאווה שכחה מה זה להיות נורמלית (ל''ת)

      נו, 30/04/09 09:04

  • 40.

    היום התגלה פרצופו האמיתי של מכחיש השואה אבו-מאזן. היום ברור שכל משא ומ

    היום התגלה פרצופו האמיתי של מכחיש השואה אבו-מאזן., 30/04/09 02:24

    היום התגלה פרצופו האמיתי של מכחיש השואה אבו-מאזן. היום ברור שכל משא ומתן הוא שלב נוסף בתוכניות הזדוניות להשמדת ישראל''

    • אתה לא משעמם את עצמך ימני משוקץ ? (ל''ת)

      רגע..., 30/04/09 09:05

  • 39.

    עידכון

    חזק הנביא, 29/04/09 19:38

    מתיחס למסר 31,לשאלה המלומדת מי לא יודע .התשובה היא אלה שרוצים -הם יכולים לרצות-להחזיר לישראל היהודית ערבים ''האוהבים אהבה בלתי נשלטת ''את עם ישראל ולכן הם רוצים לחזור גם במחיר גירושנו מארץ הקודש לסיכום נאומר להם never ever

  • 38.

    טעות לעולם חוזרת

    חזק הנביא, 29/04/09 18:55

    מתייחס לשלי מספר 36'המשפט ''כל תכרסמו''שגוי ולכן יש לקרוא ''כך תכרסמו''שומר השפה העברית ''לא ינום ולא ישן''גם זה פטריותיות לא כן?

  • 37.

    מכל מלמדי השכלתי

    חזק הנביא, 29/04/09 18:00

    המונח יהדות מתייחס אך ורק לדת.לעומתו המונח ישראל מתייחס ללאום .סוגייה זו לא הוכרעה סופית ועדיין -כך אני סבור-ניתנת לפרשנות נוספת.מתייחס למספר 1 שמבלבל בין שנ המונחים

  • 36.

    מכיון שסוגית "מיהו יהודי " לא נפתרה הדרישה אינה רלוונטית . (ל''ת)

    סבזי , 29/04/09 17:58

  • 35.

    בשם השפה העברית

    jחזק הנביא, 29/04/09 17:16

    לכבוד המערכת :לידיעתכם.ככל שתמשיכו לא להתייחס לשגיאותיהם בעברית של המגיבים כל תכרסמו בקרידיט שנותן לכם ציבור. התעלמותכם או גרוע יותר אי התייחסותכם לשגיאות כמוה כשותפים לשגיאות,כעתונאים או מפרסמים או-לא יודע מה ההגדרה שלכם-אמורים אתם להיות שליחיה ללא מרכאות של שפת קודש הקודשים,מקוה ששורות מלומדות אלה יגיעו לאוזניו של מנהלכם -עושה רושם שאין לכם מנהל-אחרת לא הייתי נאלץ להיחלץ להצלת כבודה של העברית .זה שהאקדמיה ללשון גם היא מתעלמת או לא מתייחסת זה לא אומר שעבדכם הנאמן יירדם בשמירה.תקוה תמיד יש פסימיות never

  • 34.

    עוד מומלץ לאולפן

    חזק הנביא, 29/04/09 16:45

    ל-21 לת,לארוג אמנם יותר טוב מ-''להרוג''אבל לא בקונטקסט הלז.מי שלא יודע עברית מוזמן לא מאוחר ללמוד.ושוב אין תלמיד גרוע יש מורה לא משגיח.למערכת:מותר לטעות אסור לחזור על טעות

  • 33.

    מומלץ לאולפן....

    חזק הנביא, 29/04/09 16:29

    ל-31 .אולי צריך ''אישור''מאשור או שמא מנינוה.אין תלמיד גרוע יש מורה...לא משגיח.רמז דק כמו רגל של פרה.זכרו האחריות היא תמיד מיניסטראלית,ומוטב מאוחר מאשר בכלל לא

  • 32.

    מדינה מוגדרת בידי האזרחים שלה ולא בידי שליטי עם אויב

    שלומי, 29/04/09 16:02

    ממשלה גלותית וחסרת עקרונות שמחפשת כל תירוץ להשאיר את 2 העמים במצב הביניים השטני הזה.

  • 31.

    מי לא יודעה שמדינת ישראל היא מדינה יהודית על זה לא צריך אשור (ל''ת)

    שמואל, 29/04/09 12:39

  • 30.

    נכון,אבל אנחנו לא זקוקים להכרה הפומבית שלהם,מי צריך הכרה מהם

    טלי, 29/04/09 12:36

    די עם השטות הזו,ביבי

  • 29.

    צריך להבהיר להם שדעתם לא נחשבת ולא משנה מה הם יגידו=צריך לשנות מהלך נג (ל''ת)

    נ.כהן די להתחנן אליהם=אנחנו עובדה מוגמרת=עד מתי???, 28/04/09 18:33

  • 28.

    לא שלום ולא נעליים ! מי שמחפס שלום שיתכונן למלחמה,, (ל''ת)

    צארלי, 28/04/09 14:15

  • 27.

    בשביל מה הרעש והצילצולים -הרי מגילת העצמאות אומרת זאת

    ש.לוין, 28/04/09 11:52

    ''בארץ ישראל קם העם היהודי!!!!.... מה אתם עושים רעש ופונים לפלסתינאים לקבל מהם לגיטימציה למדינתנו ולעצמאותינו. בושה וחרפה לכל הפוליטיקאים הקטנים האלה שלא מבינים שום דבר בציונות בארץ ישראל ובמדינת ישראל היא מדינת היהודים.
    אנחנו אזרחי מדינת ישראל היהודים מכריזים שוב בזאת על מדינת היהודים היא מדינת ישראל
    שם כל היהודים בארץ ובתפוצות!!!!!

    • מסכים עימך לחלוטין. הבזיון הוא כולו שלנו.

      יריב, 28/04/09 13:38

      אבל לרוב המגיבים אבד ערך הבושה. לדוגמה. אני לא מסוגל לעכל את העובדה ששר החוץ הגאה של מדינה גאה עם אזרחים גאים, יסכים להיפגש בחשאי, כגנב במחתרת, עם שר מצרי שדורש זאת ולא שולח אותו ''לכל הרוחות''. ולא רק שביזה אותנו במעשה זה אלא חטף את התכולה של כל סירי הלילה במצרים על פרצופו ודרכו זה נשפך גם עלינו.
      זוכר את להקת ''כוורת''? הם שרו פעם ש''פתאום קם אדם בבוקר ומחליט שהוא עם ומתחיל ללכת''. בן גוריון הוא אותו אדם. הבעיה היא שרבים מהמגיבים לא רוצים להשלים עם העובדה שהוא לא קרא לנו ''מדינת יהודה'' או ''מדינת ציון'' אלא החליט לתת למדינה שם חדש. מדינת ישראל, כמו שמתאים להתחדשות. הוא הסתכל לעתיד ולא לעבר. אבל יש אנשים שזה מפחיד אותם אז הם בכוח עצום בונים שוב את הגטאות היהודיות בארץ.

  • 26.

    אחמד טיבי מתעתע

    יוסף, 28/04/09 11:36

    אחמד, לא מדובר במהות. מהות אנחנו ניצוק. מדובר בשייכות, שתי מדינות לשני עמים האחת שייכת לעם הפלסטיני הבדיוני ובכך יהפוך להיות ממשי ומדינה אחת השייכת לעם היהודי- בלי הכרה בשייכות זו למה שנכיר בזכותכם לנהל מו''מ בכלל ?

    • אמנם דעותיו עכורות כמו ביוב, אבל ''הברקותיו'' שקופות לכל בר דעת (ל''ת)

      אחמד שקוף ולא מתעתע באיש, 28/04/09 15:04

  • 25.

    צריך להפוך את ישראל ליהודית בפועל ולא במילים הצהרות והכרות כאלה ואחרות (ל''ת)

    שרון, 28/04/09 11:07

  • 24.

    עוד תירוץ לא לעשות שלום! הגדרת המדינה כיהודית, זאת גזענות! (ל''ת)

    רחל - מרצ, 28/04/09 10:08

    • תירוץ לא לעשות שלום

      שפוי, 28/04/09 11:48

      זה לא תירוץ זה המהות.

    • תירוץ לא לעשות שלום

      שפוי, 28/04/09 11:52

      יש להבדיל בין לאומניות וגזענות.

    • למזלי ..מרץ הסהרורית קיבלה את מה שמגיע לה בבחירות! (ל''ת)

      לרחל.., 28/04/09 14:11

    • רחל ממר''צ הההאאא מר''צ שחכתי העם החליט משהו אחר... דמוקרטיה

      קובי, 28/04/09 14:24

      לא..מדינה יהודית לא טוב תהגרי לירדן או
      לסוריה ..ואנחנו מזה גיזענים ואני גאה בזה
      תביני ערבים לירדן וכול הבעיות יפתרו..
      עוד תירוץ לעשות שלום בלי לוותר..

    • רחל- מרץ, או פאטמה שרץ, זו מדינת היהודים, וכל השאר שיחנקו מקנאה (ל''ת)

      גלאי מתחזים, 28/04/09 15:26

      • רחל ...ישר קולטים שאת מהימין . למה להתחזות? (ל''ת)

        סבזי , 29/04/09 19:04

  • 23.

    כל המחוות שעשו ממשלות ישראל; לערפאת, לאבו-מאזן ולאחרים

    דבורה ש. , 28/04/09 10:05

    כמו; העברת כספים (שברוב המקרים שימשו את החמאס ולא את הפתח), פתיחת סגרים, שחרור אסירים והעברת משאיות שלימות של נשק מסוגים שונים,(שבהרבה מקרים שימש כנגדנו) במה זה קדם את היחסים בינינו ו/או את השלום?
    כל פעם מחדש מטיחים את האמת שלהם בפנינו! ורק בישראל לא מאמינים שלפלסטינים, זו היתה ותהיה דעתם על ישראל לעולם!
    הגיע הזמן שהשמאלנים ועוכרי ישראל ביניהם לשנות תפיסה, כי אין יותר מחוות, אלא צעד כנגד צעד, דהיינו; יתנו יקבלו, לא יתנו לא יקבלו שום מחוות מכל סוג שהן עד שיתנו!
    וגם כל אלה שלוחצים על ממשל ארה"ב, כדי שזה ילחץ על ממשלת ישראל לויתורים שונים ללא תמורה, מה הם מרוויחים מזה? אם לא השמדת ישראל, ח"ו? זה מה שכתוב בישעיהו הנביא "כי מהרסייך ומחריבך ממך ייצוא" זאת אומרת, מה נלין על הגויים, כאשר חלק מהיהודים הם אלה שדורשים זאת!

  • 22.

    מה אכפת לי מה הוא חושב עלי?? מה שחשוב (ל''ת)

    זה מה אני עושה..., 28/04/09 09:42

    • למי איכפת מה אתה עושה? (ל''ת)

      תפנים, 28/04/09 11:14

  • 21.

    ישראל היא מדינה י ש ר א ל י ת !!! לא יהודית, מוסלמית או בודהיסטית.

    EXTRA-שמאל , 28/04/09 09:38

    איראן לעומת זאת היא מדינה מוסלמית ........

    • אפילו ערבים יודעים שאנחנו י-ה-ו-ד-י-ם (הם צועקים ''לארוג את ה יהודים'' (ל''ת)

      ולא צועקים ''לארוג ישראלים''. למד מערבים מי אתה באמת, 28/04/09 10:08

      • לפחות לך ללמוד עברית. איך נתנו לך בכלל אזרחות במדינת ישראל? (ל''ת)

        יריב, 28/04/09 12:57

        • ליריב (לא סתם נתנו לך שם של מחרחר ריב): אחיך הערבים האהובים יודעים עבר

          panacea , 29/04/09 14:36

          עברית על בוריה? כשתדע את שפת האם של הגיב (כניראה עולה חדש)ת או מתמתיקה או תרבות כמו שהוא יודע-נתיחס ביותר סלחנות להערותיך הפוגעניות והמטומטמות.

      • אפילו ערבים יודעים שכותבים להרוג ,לארוג זה כבר עניין שקשור לטקסטיל. (ל''ת)

        EXTRA-שמאל , 28/04/09 17:07

        • הפעם צודק: הערבים מומחים בכל הקשור בלהרוג. (ל''ת)

          panacea , 29/04/09 14:37

    • אקסטרא שמאל.או אקסטרא אחמד.....??אתה לא יהודי??ככה אתה סתם בלי זהות (ל''ת)

      herzi33 , 28/04/09 10:47

    • קרא עובדות היסטוריות . ישראל היא מדינת הלאום של העם ....

      יחיאל כ''ץ, 28/04/09 11:43

      יהודי. החלטת תוכנית החלוקה(ומכאן שמה) של ארץ ישראל נקראה בפי הבריטים פלסטינה -א''י היא הקמת שתי מדינות בשטח המנדט הבריטי של ארץ ישראל. התוכנית מדברת במפורש על הקמת שתי מדינות אחת יהודית ואחת לערביי ארץ ישראל. בשלב זה , טרם יציאת הבריטים מהארץ לא ניתן שם למדינה היהודית. רק בהכרזת העצמאות של מדינת ישראל ששה חודשים לאחר מכן בה' באייר תש''ח קרא בן גוריון בהכרזתו המפורסמת :'' ....היא מדינת ישראל.'' .
      מילות הפתיחה של מגילת העצמאות הן;'' בארץ ישראל קם העם היהודי בה עוצבה דמותו התרבותית וההיסטורית......... ובתוקף זכותנו הטבעית וההיסטורית , ועל יסוד החלטת האומות המאוחדות מיום כ''ט בנובמבר תש''ז (1947) אנו מכריזים בזאת על הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל היא מדינת ישראל''

      הצעה לי לך , ברוח נעימה ולא בהתלהמות שמאפיינת אותך , לפני שאתה מגיב כדאי שתקרא עובדות היסטוריות .

      • עובדות היסטוריות אבל לא עובדות משפטיות

        יריב, 28/04/09 13:26

        אותו בן גוריון שציינת, וכל הממשלות אחרין, מעולם לא הביאו את מגילת העצמאות לאשרור הכנסת. לבית המשפט בישראל לא נותרה ברירה, ובאחד מפסקי דינו החשובים, קבע שהמגילה היא רק הצהרה ללא כל תוקף משפטי. וזה נכון אפילו להיום. אנחנו אוהבים לצטט את דברי המגילה אבל לא לעשות אותה למסמך חוקי בישראל. ויש שתי סיבות לכך. האחת היא שיהדות התורה וכל החרדים והרבנים שלהם בבני ברק ובירושלים ובעוד מקומות בארץ ובחו''ל, לא מכירים במדינת ישראל ואפילו לא עומדים בזמן הצפירה הבוקר. והסיבה השניה היא שהמגילה גם מצהירה שישראל תהיה מדינה עם שיוויון זכויות לכל אזרחיה. ואתה הרי מתנגד ל''מדינת כל אזרחיה'', נכון?
        וכמה תהיות.
        אם ישראל היא מדינתו של הלאום היהודי אז מדוע אין בישראל שום חוק שקובע שישראל היא מדינה יהודית?
        אם ישראל היא מדינת הלאום של העם היהודי אז מדוע נטורי קרתא ממאה שערים וממדינת ניו יורק משתפים פעולה עם אחמניג'אד?
        אם ישראל היא מדינת הלאום של העם היהודי אז מדוע יש יותר יהודים בארצות הברית מאשר בישראל? ההגיון אומר שרוב היהודים חושבים אחרת ממך ומאחרים בקשר למהות מדינת ישראל.

        מעציב אותי להיווכח שוב ושוב שרוב המגיבים אפילו עברית לא יודעים, ואני מוכן להמר שאין להם שום מושג על התרבות הישראלית העברית, על התנ''ך ועל ההיסטוריה שלנו ב 150 השנים האחרונות.

        • קשקשן וחרטטן המסתתר תחת עברית טובה. ( גם ערבים יש כאלו)

          אחיזת עיניים, 28/04/09 15:20

          נקבע במפורש, שזו מדינתו של היהודי '' בית לעם היהודי'' אמת? אמת
          בית המשפט אינו המוסד העליון ומשקולים פוליטיים הסטוריים, השאירו את המגילה ככזו
          אמת? אמת
          מאז ועד היום הועלו לפי חוק רק יהודים ובית המשפט קיבל זאת דה פקטו. אמת? אמת

          ילד, לך תעשה שעורי בית, ואל תבלבל למבוגרים את המוח

        • התבלבלת

          לקשקשן, 28/04/09 15:22

          בית לעם היהודי- אמת? אמת
          מעלים רק יהודים. אמת? אמת

          אתה מבלבל את המוח. אמת? אמת

  • 20.

    המוסלמנאצים לא מכירים בזכותם של היהודים למדינה.

    ., 28/04/09 09:17

    הגיע הזמן לעשות להם טרנספר.

  • 19.

    החשיבות בהכרה בישראל כמדינה יהודית היא למנוע שימוש בחוק השבות ממי שלא

    אמיר_נ , 28/04/09 08:54

    יהודי אחרת הויכוח על חזרת הפליטים לא יסתיים

  • 18.

    מדינת ישראל שללה את הארצישראליות של היהודים

    אשר בן-שלמה , 28/04/09 08:45

    פלשתינה הוא השם שהרומאים והבריטים נתנו לארץ ישראל. פירושו של הכינוי פלשתינאה הוא ארץ פלשתים. עד לפני תום המנדט הבריטי בארץ ישראל, השלטון האנגלי בארץ רשם בתעודות הלידה של היהודים הארצישראלים : נתינות פלשתינאית. כך, פלשתינאי הוא הכינוי הלועזי לארצישראלי. עד לפני הקמתה של מדינת ישראל היהודים בארץ ישראל ראו בעצמם ארצישראלים או עברים. אחרי הקמתה של מדינת ישראל הזהות הארצישראלית נמחקה מהתודעה הקולקטיבית היהודית. התנועה הלאומנית הערבית ניצלה את המצב והכריזה שרק הערבים היושבים בארץ ישראל הם ארצישראלים. לטענתם, כמצוין כאמנת אש"פ, האומה היהודית אינה קיימת והארצישראליות שייכת רק לערביי הארץ. על בסיס אותן עקרונות המצוינות באמנת אש"פ, המהווה יסוד של הרשות הפלשתינאית, הינו דבר בלתי-אפשרי לצפות שהערבים יכירו בארצישראליותם של היהודים, לאחר והיהודים עצמם וויתרו על ארצישראליותם. רפובליקת פלשתינה הערבית, יורשת של פלשתינה המנדטורית, נועדת, על פי יסודותיה החוקתיות, להחיל את ריבונותה על כל פלשתינה, כולל שטחה של מדינת ישראל, לאחר שהיהודים בשנת 1948 וויתרו על ארצישראליותם. אך לצפות שהערבים הארצישראלים יכירו ביהודים כארצישראלים לאחר והיהודים שוללים את ארצישראליותם ? עובדה שהגדרת "מיהו יהודי" בחוק השבות מהווה הגדרתה של האומה היהודית בתור אומה חוץ-טריטוריאלית, כלומר, חוץ-ארצישראלית. כל עוד החקיקה הישראלית טרם שחזרה את האומה היהודית כאומה עברית או ארצישראלית, לא-ניתן לצפות שהערבים בארץ ישראל יכירו בזכות קיומה של רפובליקת ישראל היהודית, לעומת רפובליקת פלשתינה הערבית. ההכרה ביהדותה של מדינת ישראל צריכה להתחיל מקרב היהודים עצמם, לאחר והשמאל במדינת ישראל שואפת למחוק את זהותה היהודית של ישראל, על ידי חזון לעיצובו של לאום ישראלי נפרד מהאומה היהודית.

  • 17.

    כולכם יודעים שהם מבלפים....הם רק רוצים שנעוף מכאן לכל הרוחות (ל''ת)

    herzi33 , 28/04/09 07:25

  • 16.

    דברי אבו מאזן מוכיחים ש''האמנה הפלשתינאית'' לא בוטלה

    טלי יהלום , ת''א, 28/04/09 06:51

    הדרישה של הפלשתינאים למדינת לאום פלשתינאית, ובו בזמן שלילת הזכות של היהודים למדינת לאום משלהם מוכיחה שהפלשתינאים לא ביטלו את ''האמנה הפלשתינאית'', הם רק שינו את הטקטיקה.

  • 15.

    ישראל תהיה יהודית ציונית רק כשהערבים יעברו מכאן הלאה רחבעם זאבי צדק

    יובל ארהב, 28/04/09 06:42

    אבו מאזן לעולם לא הכיר בעם ישראל הם רוצים לנשל אותנו מאדמות אבותינו והמילחמה היא על הקיום של עם ישראל

  • 14.

    היום התגלה פרצופו האמיתי של מכחיש השואה אבו-מאזן. היום ברור שכל משא ומ

    היום התגלה פרצופו האמיתי של מכחיש השואה אבו-מאזן., 28/04/09 04:25

    היום התגלה פרצופו האמיתי של מכחיש השואה אבו-מאזן. היום ברור שכל משא ומתן הוא שלב נוסף בתוכניות הזדוניות להשמדת ישראל

  • 13.

    מדובר בחלק מתכנית זדונית, רחמית (רחם) לטווח ארוך לנשלנו מארצינו

    ovan , 28/04/09 02:58

    ובכך לקבוע שלוש או יותר מדינות ערביות. האחת מדינת טירור פונדמטליסטית קיצונית בעזה, השניה עוד מדינת טירור פונדמטליסטית קיצונית באיו"ש והשלישית עם מיעוט יהודי

  • 12.

    זה רק קלף בכדי לחלק את ירושלים! את תגררו למשחקים! (ל''ת)

    אילן, 28/04/09 02:46

  • 11.

    ניסיון של נתניהו לתרץ את הפיכתו לשמאלני. (ל''ת)

    ג'קסון , 28/04/09 02:09

  • 10.

    הנה עוד הוכחה שהפלסטינים לא מוכנים להשלים עם מדינה יהודית

    לא יעזור גם אם נחזור ל 67., 28/04/09 01:43

    הם רוצים להרוס אותנו. נ-ק-ו-ד-ה.

  • 9.

    גזעןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן חחחחחחחחח

    סאמי עביד עזה, 28/04/09 00:14

    ברורר כי אין פלסטיני אחת יכוללהכיר שי פלסטין יהודיה
    גם אין מוסלם אחת מסוגל להכיר שי פלסטין שיחת ליהודים
    כי היהודים יחיו כול חיהים בלי הכרה
    היהודים הים שיבת קטנה יוכלים לחיות במזרח התיכן רק
    כי פלסטין הי ארץ שיחת למוסלמים מי הרבה שנים
    ברור שי היהודים כבשו אותה
    למסלמים יש סבלנות לחזיר אותה
    היום היהודים חיים וכבשו אותה לפני 63 שנה
    נחכה אוד כמה שנים
    אוד10
    20
    המסלמים (הסונים+השיעים) לא יקבלו את מדינה יהודית ביורשלים
    כי יורשלים הי בירת העם המוסלמים
    האר הבית
    היהודים נראה לי אבדו את הכל
    בורחים מי האמת
    הים לא רוצים שלום
    כי אין שלום
    שלום על מה?
    מה שלום מלה בלי תוכן
    אין פה טעם
    ברורר שי היהודים יחיו על החארב כל הזמן
    חחחחחחחחחחחחחחחח

  • 8.

    תמימים היינו ותמימים נישאר

    ג'קסון , 28/04/09 00:05

    הדרישה הזאת היא היא רק דרך של נתניהו לתרץ את הפיכתו לשמאלני.עכשיו שהפלשתינאים מכירים באנו כמדינה יהודית אני מוכן לחזור לגבולות 67,יאמר נתניהו.במילחמה הבאה נצטרך לגרש את הפלשתינאים ולהרגיל את העולם,דבר שהיינו צריכים לעשות מזמן,שארץ ישראל שייכת ליהודים.אחרת גורלינו יהיה כגורל טרומפלדור.

  • 7.

    וסחטנות בסיוע תקשורת תומכת טרור- עפ''י מחקרים אקדמים מקובלים:

    'שלום' עם שקרנים - פיקציה של 'עם' לצורך תעמולה, 27/04/09 22:56

    הטרור מקדם את אינטרסיכם ואתם מקדמים את אינטרסי הטרור-סימביוזה. צנזרו כהרגלכם.

  • 6.

    מתי אחמד טיבי יפנים שהוא חצילון

    פלאפלית, 27/04/09 22:40

    אני מחכה כבר ליום הזה

  • 5.

    אני לא מבין בהסכמי אוסלו אמרו שהתנאי הוא: שיכירו בנו (ל''ת)

    מוטי, 27/04/09 22:28

    • נכון! אוסלו היה שקר של השמאל המטורף! (ל''ת)

      שמאלנים = אויבים!, 28/04/09 00:22

  • 4.

    וכשיפנימו ??? אנחנו נפנה את הגדה ורמת הגולן מההתיישבות היהודית ??? (ל''ת)

    תמו ימי התרוצים השיקריים למניעת שלום !, 27/04/09 22:20

  • 3.

    עם האמת אין עומדים על המקח (ל''ת)

    דולפין סגול , 27/04/09 21:59

  • 2.

    אבו מאזן רוצה 3 מדינות לעם 1: פאתחלנד, חמאסטאן וישראל דו לאומית (ל''ת)

    משה, 27/04/09 21:51

  • 1.

    קשקוש של משרד החוץ

    רון וייס , 27/04/09 21:26

    האם ישראל תכיר במדינה הפלסטינית כמדינה
    מוסלמית סונית?
    האם הפלסטינים נדרשים להכיר בישראל כמדינה יהודית אורתודוקסית או רפורמית או קונסרןןטיבית או חילונית?
    מה זה עניינם?

    • זה מפני שיש פלסטינים ישראלים,לכן לא יתכן שיגורו פה ושם (ל''ת)

      שתי מדינות ,אחת נקיה, שניה פלסטינית, 27/04/09 22:10

    • אחרת, לא ילך

      נו באמת, 27/04/09 22:13

      אם הם לא מקבלים את הנוכחות שלנו כמו שאנו, אף פעם לא יהיה שלום. אנחנו צריכים להכיר בזה שהם, כמו שהם, כאן וכך גם הם צריכים לקבל אותנו עם הדרך שלנו לצידם.
      אחרת יהיה פה רק מוות לעוד יותר מדי זמן.

    • קיימת חשיבות עליונה להכרה ביהדותה של ישראל

      אד, 27/04/09 22:17

      כך שלאחר הסדר, ערביי ישראל לא ישאפו לשנות את אופיה היהודי וכך גם ישראלים שיגורו במדינת פלסתין העתידית - אלה לא ינסו לשנות את אופיה הערבי.הסירוב הפלסתינאי חשוד ביותר ומצביע על חוסר כנות.

      • תרגע, יהודים לא יורשו לגור במדינה הפלסטינית (ל''ת)

        אבל ערבים יוכלו לגור במדינת ישראל, 27/04/09 22:51

    • אתה מדבר שטויות... יהדות היא לא רק דת, היא גם לאום...

      מארק, 27/04/09 22:28

      כשמדברים על הכרה במדינה יהודית, לא מבקשים הכרה במדינת הלכה ולא מתייחסים כלל ליהדות בפן הדתי שלה.
      מדובר במדינה שמשמשת כבית לעם היהודי, שהעם היהודי הוא הריבון בו גם אם חלילה וחס יום אחד נהיה בה מיעוט.

      • 100% (ל''ת)

        panacea , 27/04/09 22:58

    • אל תהיה יותר צדיק מהאפיפיור!

      שמחה צחור, 27/04/09 22:50

      יש הבדל, והדוגמאות שהבאת לא קשורות לכלום. לא הכל הגיון יש גם מהלכים רגשיים שאפשר לנתח רק בדיעבד. מצטערת, לדעתי יש לך כשל כי אתה נדבק מדי לשכלתנות חוכמולוגית מיותרת ולא מרגיש מה קורה סביב באמת.

    • שכחתם!! משרד החוץ מנוהל על ידי איבט דוברמן

      שוחר שלום , 27/04/09 22:53

      שכחתם!! משרד החוץ מנוהל על ידי איבט דוברמן והוא לא יודע לסתום את הפה המלוכלך שלו.
      אני מציע לחוקק את חוק השיבה עבור דוברמן, שיעוף חזרה למקום ממנו הוא הגיע ויעשה להם צרות, לא לנו, ילידי ישראל....אמן

      • control your dirty mouth, you racist, shame on you (ל''ת)

        panacea , 27/04/09 22:59

      • ווהואו מי צריך אנטישמיים כשיש אותך

        שוחרת שוחרי שלום, 27/04/09 23:02

        שוחרי השלום האלה הם אנשים עם כל כך הרבה אלימות פנימית, די לכו לקורס של שרי אריסון או משהו

      • שוחר שלום נכבד,אני מציע

        lili_lili , 27/04/09 23:18

        שתנשק לאיווט ליברמן את הביצים ותשתוק.

      • ben guryon came from russia 2

        sean, 28/04/09 02:58

        and meny more

      • נחשף ה"ליברל" במערומיו. גזען שונא יהודים. לאן עוד יתדרדר השמאל?

        יודע-דבר , 28/04/09 05:29

        בן גוריון מתהפך בקברו

      • ''שוחר שלום'' האמנם? -אתה מחרחר מריבות לא שוחר שלום.

        יחיאל כ''ץ, 28/04/09 11:27

        בלי להתייחס לתגובותיך בכלל , כנראה שאתה לא מבין את המשמעות של המושג ''שוחר שלום''.

      • ליברמן קיבל את המנדטים שלו..לא מתאימה לך הדמוקרטיה..תעבור לעזה! (ל''ת)

        ''לשוחר השלום''ומחחרחר מלחמת אחים!!, 28/04/09 14:13

      • ילד, לא לבזבז זמן של מבוגרים. פויה (ל''ת)

        עסוק, 28/04/09 15:13

      • אנחנו רוצים את ליברמן פו איתנו לטוב ולרע ..לא טוב לך איתנו לך לך

        קובי, 29/04/09 11:40

        למדינות ערב תעשה שלום בר קיימא..אולי תביא את הגאולה לעולם ..אבל את התורה שלך אתה לא יכול למכור כי תיראה כמה אנשים נגדיך..
        אני מציע לך לא למכור מסטיקים של בזוקה
        כי הבדיחות שלך על ליברמן לא מצחיקות ..

    • מדובר על יהדות כלאום לא כדת.מדינה יהודית מול מדינה ערבית. (ל''ת)

      לא מדינה מוסלמית.הבנת?, 28/04/09 08:09