• 76.

    אלו הבררה של הבררה שינאה עצמית חלאות אדם הייתי מטרנפאר אותם לאירן

    יובל ארהב, 02/05/09 05:39

    שם היו ילדי הקאפו הבוגדים ומזלזלים במולדת מבינים מה יש להם והם לא יו'דעים להעריך שם יתלו אותם על עמוד בכיכר העיר על מנת שיראו ויראו ימח שמם וזיכרם

  • 75.

    לתת להם עבודות שירות ספונג'יה והחלפת חיתולים לקשישים (ל''ת)

    רחבעת עם, 01/05/09 21:08

  • 74.

    הכל מתחיל מהחרדים

    אריה, 01/05/09 11:35

    אלמלא הלגיטימציה להשתמטות שניתנה לחרדים - ההזויים האלה לא היו יכולים להשאר דקה אחת והיו מגורשים ע''י הציבור. אבל מה נלין עליהם כאשר להשתמטת הממוסדת מהצבא, של עשרות אלפי חרדים, יש גב ממלכתי?

  • 73.

    צריכים לכלוא ולאמלל אותם. יש צורך בשיוויון בנטל. (ל''ת)

    מיכל, 30/04/09 22:27

  • 72.

    בזכות אותם קציני צבא אתם על הרגליים...הזויים וחננות שכמותכם (ל''ת)

    herzi33 , 30/04/09 08:24

  • 71.

    מי שלא עושה שיורת צבאי או לאומי שירד מהארץ!

    שיר, 28/04/09 15:57

    היום ערב העצמאות, אתם חושבים שהינו יכולים לחגוג אותו בלי החיילים שנלחמים למען מדינתו ימים כלילות?
    מי שלא נאה לו גיוס חובה מוזמן לרדת מהארץ ורצוי כמה שיותר מהר.

  • 70.

    סרבנות

    דוד, 28/04/09 07:55

    הכל בא מחינוך בבית,כשאני רואה את החינוך לערכים שהתנועה המסורתית מחנכת ומגשימה בנוער שלה למען העם והמדינה למצויינות ולחימה למען המדינה, לעומת אוסף שרצים הזויים,אך משפיעים על הנוער המנותק והמנוכר
    שבשורה הסופית פוגע במדינה וערכיה.
    למה כולם שם אשכנזים??????

  • 69.

    לפחות לסרבנים האלה יש אידאולוגיה. מה הסיבה של החרדים? (ל''ת)

    אורית, 27/04/09 19:03

    • אורית אורית

      avievan , 01/05/09 03:48

      לפני שמדברים חושבים, אני נאור כמוך שאר משפחתי חרדים, סבי נהרג במלחמת השחרור אבי נפצע קשה כול אחי ואני שירתנו ביחידות קרביות, אחיותי שירתו בצה"ל למרות שיכלו להצהיר כדתיות ולא עשו זאת, עכשו אורית: האם זו אידיאולוגיה או פטריוטיזים? או זוהי פליטה של בחורה כל כך מטומטמת שלא יודעת דבר מהחים שלה?

    • יש להם נחל חרדי ויש להם אמונה יש גם כיפה סרוגה שהם מלח הארץ (ל''ת)

      יובל ארהב###, 02/05/09 05:40

  • 68.

    השמאל הזה גרוע מהחמאס והחיזבללה גם יחד. (ל''ת)

    להקיא מהם, 27/04/09 18:58

  • 67.

    בוגדים בעמם חסרי מצפון ואחריות חברתית הפרשות חברתיות (ל''ת)

    ציוני הגיוני , 27/04/09 18:58

  • 66.

    איזו בעיה יש לכם עם אנשים שהצבא שיחרר?

    רות מאור , 27/04/09 18:57

    הרי הצבא שיחרר את האנשים שלא משרתים. מה אתם רוצים בדיוק.
    במקום להשתמש בעידוד למשרתים, ובעידוד משמעותי יותר למשרתים בקרבי, יושבים ומלבים שנאה, ומקטרים, ואיזה כיף להסית. כשאין מה להגיד אפשר תמיד לרדת מתחת לחגורה...

    www.kansukansu.blogspot.com

    • יש רבים שמחליטים לתרום רק לעצמם (מנימוק אידאולוגי) (ל''ת)

      ויש לטפל בחזירים ..., 01/05/09 07:33

  • 65.

    אלה מיום שישי שליקקו חומוס בבלעין אחרי שירקו על חיילי מג''ב

    ספרדי כפול, 27/04/09 18:51

    לאסוף את כל החמקנים מהרחוב בהפגנות מול הקירייה לא לתת להם מנוח אפילו לא שעה אחת עד שיעזבו את אדמת הקודש ארץ ישראל השלמהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

    לכל יפה הנפש למינהם

  • 64.

    המשטרה צריכה לחפש פושעים ואלה ממש לא.מה עם כמה אלפרונים

    לא צבא, 27/04/09 18:25

    לאיזון? שוב הפשיסטים מרימים ראש ? על איזה חוק הם עברו בדיוק? חוק נגד ליברמן? ביבי?

  • 63.

    יש חופש יתר לשונאי המדינה הפועלים כנגדה

    היגיע הזמן, 27/04/09 18:19

    כבר לא מדובר בחופש דיבור
    מדובר בחופש להרוס

  • 62.

    מיותר מיותר מיותר

    שוקו, 27/04/09 16:03

    הסרבנים עושים יותר נזק כשנותנים להם כזאת תשומת לב ומשאבים. צריך פשוט להתעלם מהם. כל אותם הליכים נגדם זה הדלק שמחזק אותם. זה החמצן שלהם.

    פשוט להתעלם מהם.

    • צודק

      amit-z , 27/04/09 16:26

      אסור לתת להם במה אבל יש לנדות אותם ולשלול מהם אתהאזרחות.

  • 61.

    כבר לא מדברים על שלום ולצערי גם כבר לא על צדק

    גיל, 27/04/09 13:56

    אויי אנשים איזה לחץ אתם יוצרים סביבכם למה אתם כול כך אוהבים לריב ולהיתווכח למה!? אולי בימקום לריב ולחפש סיבות למה לא ולמה אי אפשר ליחיות ביייחד !!!! אז בואו ליפניי שאנחנו רוצים ליחיות אם אחרים נילמד איך ליחיות בייחד

    • עם ערבים אפשר לחיות

      amit-z , 27/04/09 16:01

      עם שמאלנים קיצוניים שיוצאים נגד המדינה כל הזמן אי אפשר

  • 60.

    אוכלי שולחן איזבל

    יצחק צדוק, 27/04/09 13:54

    זה לא התחיל היום וגם לא אתמול תמיד היו בעם ישראל סרח עודף תרתי משמע . בד''כ הם באים מהשכבות המבוססות כלכלית אולם ריקים מבחינה ערכית ורוחנית . כדאי לבדוק מי באמת מממן אותם ? על כגון אלה ראוי להתפלל בימים הנוראים '' שלח רפואה שלמה לחולי עמך '' לא נותר אלא לרחם עליהם ולהתפלל לשלומם הנפשי .

  • 59.

    לכלא לכמה שנים טובות, ולמה המשטרה לא משלמת לאנשים מביני עניין כדי

    דב פנדה , 27/04/09 13:49

    להפיל את האתרים האלה?

    • לא כלא,כרטיס טיסה הלוך לאירן (ל''ת)

      amit-z , 27/04/09 16:02

  • 58.

    השתגענו לגמרי?

    שוקו, 27/04/09 13:44

    הסתה לסרבנות? נו, אז שיסיתו. תמיד יהיו את אלה שישתמטו. באמת צריך להשאיר אותם בכוח? על זה לבזבז כוחות משטרתיים?

  • 57.

    השמאלנים החארות האלו צריכים לטוס מהמדינה הזאת! (ל''ת)

    לא אמרתי כלום , 27/04/09 12:25

  • 56.

    יוצא מהכלל קמוניזים ופאשיזים מיתערבבים ביחד ואסון מדינה בדבר זה (ל''ת)

    פקק תנועה , 27/04/09 12:17

  • 55.

    ירון

    amit-z, 27/04/09 11:53

    יש לשלול מהם את האזרחות ולגרשם למדינה ערבים כדוגמאת אירן.

  • 54.

    ואילו היו אלה רבנים?

    דני המוכיח , 27/04/09 11:03

    האם זו היתה עבירה אילו היה מדובר ברבנים \\מתנחלים? האם היו עוצרים ולו אדם אחד? למה עוד אפשר לצפות מהדמוקטטורה הישראלית ????

    • מה הוכחת דני המוכיח?

      דון קורטיזון , 27/04/09 11:09

      קשקשן.
      צריך לעצור כל מי שעובר על החוק. נקודה.
      ימני, שמאלני.
      אבל לשם העמדת דברים על דיוקם:
      הרבנים קראו לסירוב פקודה ולא להשתמטות מגיוס. (לא שזה פחות חמור, אבל נא לדייק).

  • 53.

    שהדתיים והרבנים יתגייסו למלחמת דת ההבל שלהם - תעצרו גם אותי (ל''ת)

    אבי ישראל, 27/04/09 11:01

  • 52.

    מה עם כל המגיבים כאן שמעודדים השתמטות? איפה המשטרה? הראיות מונחות כאן (ל''ת)

    panacea , 27/04/09 10:56

  • 51.

    עמנואל יש חוק ומי שמפר אותו נעצר מה לעשות אנרכיסטים שיפגינו בסומליה (ל''ת)

    אוהד בן, 27/04/09 10:45

  • 50.

    אנחנו כבר שם. במלחמה עצרו את לאה שקדיאל ועוד 5 מפגינים בבאר שבע

    עמנואל , 27/04/09 10:32

    שהפגינו בהפגנה שקטה נגד האלימות משני הצדדים.

    אלה הם פניה של "הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון" בימינו.

    • דמגוג. אולי עצרו אותם משום שלא קיבלו אישור לכך?

      דון קורטיזון , 27/04/09 11:12

      וזאת היתה התקהלות בלתי חוקית?
      חסרות הפגנות שמאל בארץ??? חלאס עם זריית החול בעיניים.

  • 49.

    על הזכות להביע דעה גם כשהיא מנוגדת לדעת הרוב. דמוקרטיה.

    מולי, 27/04/09 10:08

    כשמדינה מקימה מנגנון שלם להשתקה והפחדה של עם תחת כיבוש, בבוא הזמן מתחיל המנגנון גם לפעול נגד המדינה הכובשת. אף חברה דמוקרטית, שנכנסת למסע של דיכוי וכיבוש, לא תצא מהמסע חברה דמוקרטית. אנחנו גולשים במהירות במדרון החלקלק שבו נשמיד את מעט החוסן הדמוקרטי שעוד נותר לנו.

    • מי שפוגע בחוסן שלנו זה אנטי-דמוקרטיים כמוכם

      פנדה , 27/04/09 15:16

      אתם הרי אנארכיסטים, כלומר אנטי-דמוקרטיים, אז מה פתאום עכשיו להתלונן נגד הדמוקרטיה?

      כידוע לך, אחד מיסודותיה של מדינה דמוקרטית הוא שלטון חוק, וכאשר אתם עוברים על החוק, מה לעשות - אתם צריכים להיענש. נכון שזה לא תמיד קורה, כי יש לנו מערכת משפט לא מאוד יעילה, אבל כשזה קורה, והמשטרה תופסת עבריין וביהמ"ש מעמידו לדין - צריך לברר על כך.

      אם יש לך בעיה עם חוק מסוים - בשביל זה יש לך כמה ח"כים שאתה יכול לפנות אליהם ולבקש שיפעלו לשנות אותו. ברגע שאתה פועל נגד החוק, תהיה מוכן גם לשאת בעונש.

  • 48.

    הלאה המשטרה הפוליטית! כל הכבוד ל''פרופיל חדש''! (ל''ת)

    עומר, 27/04/09 10:05

  • 47.

    צה''ל הוא הרי הצבא הכי מווווסרי בעולם

    בן, 27/04/09 09:58

    לסרב לשרת בצה''ל זה למעשה אחד מערכי הצבא - טוהר הנשק. ובתור קצין לשעבר אני יכול להעיד שכמעט כל פעולה שעשינו רמסה את הכלל הזה. החל ממחסומים מרושעים וכלה בחטיפות של אנשים מביתם בניגוד לחוק.
    אני תומך בתנועה הגדלה הזאת של משתמטים ומאמין שרק כך תשנה מדינת ישראל את ערכיה המיליטנטים ותתחיל לשקול ברצינות אופציות של שלום עם שכניה.

    • חחחחחחחחחחחח!! אוי אתה גדול! ליצן. מאיפה באת???

      דון קורטיזון , 27/04/09 11:17

      אין!
      להעתיק את השורה הזאת לפנתיאון ההתבטאויות המטומטמות ביותר שנכתבו על ידי מטקבק שמאלני אידיוט:
      "לסרב לשרת בצה"ל זה למעשה אחד מערכי הצבא - טוהר הנשק."
      אולי התכוונת לסרב לפקודה בלתי חוקית בעליל, נכון?
      חחחחחחחח אוי אתה שרוט.
      עלק "קצין לשעבר" ו"מחסומים מרושעים"...
      תשמע, אתה פשוט הזוי.
      כל כך טיפשי שאתה אפילו לא מכעיס, רק מצחיק.

  • 46.

    אפילו המנוח יצחק רבין אמץ אל ליבו את המשתמט בעל פרופיל 21 - אביב גפן (ל''ת)

    מה רוצים מהם, 27/04/09 09:41

    • נכון ובגלל הרקבון הזה אנחנו סבלנו מים של רצח וטרור (ל''ת)

      אוהד בן , 27/04/09 09:58

  • 45.

    מענין מי הגופים שתורמים להם כסף?

    רונית, 27/04/09 08:46

    מי שיודע מי ממן את הגוף הנורא הזה מתקבש לפרסם זאת כאן.
    חוצפנים גם משתמטים משרות צבאי, גם לא הולכים לעשות שרות אזרחי וגם עוברים על כמה חוקים!

  • 44.

    מה עם החרדים וסגנים השרים שלהם המסרבים להישבע אמונים

    אהרון, 27/04/09 08:26

    מה עם החרדים וסגני השרים שלהם המסרבים להישבע אמונים למדינת ישראל. מה עם כל אלה הנלחמים ב''אוהלה של תורה'' ושולחים את האחרים להלחם עבורם?
    בושה להזכיר את אושוויץ כפי שעושה 34 ניצול גס ובוטה של השואה.

  • 43.

    יום ה סיימתי 27 יום מילואים, במה אתם שונים ממני? (ל''ת)

    מילואימניק, 27/04/09 08:25

    • שיש לנו שכל/חיים/כסף/משפחה נפלאה

      יהוהצבאותסופרסטאר , 27/04/09 08:49

      כל אלו נראות לי סיבות לא רעות בשביל לא ללכת ל27 יום מילואים

      • תגובה כזאת היא סיבה מספיק טובה...

        דון קורטיזון , 27/04/09 10:41

        על מנת שלא ישרתו אותך גם. מה אתה אומר?
        תגיש תלונה במשטרה? -שינפחו לך את הפנים.
        רוצה טיפול בבית חולים? קופת חולים? -למה לתקן לך את הפרצוף? -נשאיר ככה, יותר טוב.
        פרצה שריפה אצלך בבית? -נביא תפוחי אדמה.
        שכל-בספק רב.
        חיים-לא לאורך זמן.
        כסף-לא חיים ושכל? לא כסף.
        משפחה נפלאה-רק בשבילם צריך לשרת.

        • משרתים שירתו וימשיכו לשרת

          יהוהצבאותסופרסטאר , 27/04/09 14:37

          זה מאוד פשוט ,מסבירים לברברים שהם בצבא השם
          ושכשהם נלחמים זה על קידוש השם (לא זה לא באיראן חכה לטקסי יום הזכרון הקרובים ותשמע)
          ואז הילידים כ"ך נרגשים שהם ממהרים להגן על כל אחד.
          ואגב הגנה ,אני לא צריך אם המצב יהיה קשה אני
          ישר לוקח את המשפחה לאה"ב או קנדה (500k ) ואתה יכול לקבל ויזת הגירה של משקיע אני לא סומך על יכולת הברברים ומנהיגיהם להגן עלי.
          גם ביטוח הבריאות שלי הוא של חברה אמריקאית פרטית-כשאחלה אני לא רוצה פקידים דבילים שיתהו אם טרחתי לחלות עפ"י הקריטריונים בסל התרופות או שבחוצפתי אני חולה מחוץ לסל.
          אז אין לך מה לדאוג לי ,אם אתה תבוא לטפל בי אז כשנדבר ותספר לי איך תפסת את אשתך בוגדת בך כשהיית במילואים או איך ביטוח לאומי מתעלל בך למרות שאתה תורם למדינה אז אני אטרח להסכים איתך ולהגיד שאתה "מלח הארץ" וכמה שצריך אנשים כמוך ואחרי שתלך בחזה מורם אני אתגלגל מצחוק עם הילדים שלי על הסיפור שלך ואתן להם עוד סיבה למה לא להתגייס

          • יש רק סיבה אחת למה לא להתגייס.

            דון קורטיזון , 27/04/09 18:32

            ואלו אנשים כמוך.
            שחושבים שמי שנהרג על מנת להגן עליהם, הוא ברברי. ערב יום הזיכרון. לא להאמין שאנשים כמוך חיים ביננו.
            אני מזמין אותך לארוז מזוודות כבר עכשיו.
            אם אני אראה מישהו תוקף אותך ברחוב. אני ארוץ לעזרתך. ולא אעמוד מהצד. ובטח שלא אצחק עליך מאחורי הגב. אני שמח על הכנות.
            זאת שחשפת ברצון. זאת שהעידה עליך שאתה צבוע.
            סבבה לך שאתה אתאיסט. אני חילוני. אבל יהודי. אז לכן להגיד שאני לגמרי לא מאמין אני לא אומר. אבל ממש לא דתי. רחוק מכך. ומעולם לא ידעתי שאני בצבא השם ומעולם לא אמרו לי דבר כזה. וגם אם אמרו ושכחתי, כנראה שזה לא היה חשוב מספיק.
            נכון שאני מסכים איתך בנקודות מסוימות כמו ביטוח הבריאות.
            אשתך אם תרצה לבגוד בך, תעשה זאת גם מתחת לאף שלך. אשתי לא תבגוד בי, כי אין כזאת.
            ביטוח לאומי מתעלל גם בך.
            אני לא משרת בצבא בשביל ביטוח לאומי.
            אני ושכמותי משרתים בצבא כי אני יודע שרק כך אתה ושכמותך תוכלו להקליד את תשפוכת הביבים בניחותא ללא כל הפרעה.
            לך, תעשה חיים אי שם. ובבוא היום תבנה על האמריקאים ואירופאים שיחלצו אותך ממחנות ההשמדה.
            לא בשם השם וקדושת האדמה אתה צריך לכבד את הארץ. אלא בשם המכנה המשותף שהביא את כולנו לכאן.
            הבשורה הרעה היא שאתה נמצא בשפל המדרגה.
            הבשורה הטובה היא שאתה לא יכול לרדת נמוך יותר מהמקום הזה. המקום שבו כלום לא נחשב בעיניך מלבד עצמך.

  • 42.

    זה מתחיל מהבית...

    חזאי הטמטום הישראלי , 27/04/09 08:05

    אלה תוצרים מעוותים של גן מתאבד ודפוק בעם היהודי.

    להקיא ולהתרחק

  • 41.

    פרופיל חדש זה תנועה של פושעים נקווה שיצננו אותם בכלא טוב מאוחר מאף פעם (ל''ת)

    אוהד בן , 27/04/09 08:05

  • 40.

    שכחו הפצפיסטים שהם היו המצע הנוח לעלית היטלר והם לא לומדים מההיסטורית

    אוהד בן , 27/04/09 08:02

    הדמים שלהם.היטיב לבטא את הסלידה מהאנשים האלה שהביאו לאסונות צרציל

  • 39.

    אבד האמון במפקדי-צה''ל. מפקירים שבוי בידי האויב.

    לוחם-צנחן בדימוס, 27/04/09 07:54

    על קיר חדר-הישיבות במטכ''ל התנוססה, ואולי עדיין מתנוססת, אמירתו של בן-גוריון:''תדע כל אם... שבנה החייל מופקד בידי מפקדים ראויים. המפקד העליון של צה''ל זאת ממשלת-ישראל, והיא, באמצעות המפקדים לובשי-המשים, מהרמטכ''ל ומטה, אחראים לשלומם ולחירותם של החיילים. השירות בצה''ל, על פי חוקי מדינת-ישראל הוא חובה. אין למלש''בים (מועמדים לשירות בטחון) ולהוריהם הספקנים לגבי אחריות הצבא ומפקדיו כלפי הבנים והבנות שלהם, שום דרך לחמוק מהשירות הצבאי, אלא בתחבולות חוקיות, גם אם עולה מהן לפעמים ריח לא נעים. אני עצמי כלוחם בצנחנים בעבר, וכמי שבניו ובתו התגייסו לצה''ל, מטיל כיום ספק ברצון שלי לראות אותם משרתים, במילואים ובסדיר. בעיקר - לנוכח הפקרתו של גלעד שליט בשבי, היום כבר 1037 ימים, ומי-יודע-כמה ימים עוד. חישבו גם על זה.

  • 38.

    הפאשיסטים מתלהמים בטוקבקים והחכמים עושים מעשה

    21 גאה מאוד, 27/04/09 07:47

    כל המלחמה בסרבנות נדונה לכשלון.
    הציבור השפוי מבין שאין שום סיבה להלחם בגלל חלומות משיחיים של פנאטים דתיים ואספסוף מתלהם
    הנוהה אחריהם בשביל תחושת ערך מופרכת.
    תסתכלו על אחוזי המתגייסים הצונחים ,תראו את הפניקה של צהל וכל הקמפיינים המגוחכים למלחמה בהשתמטות.
    האתרים הללו קמו כדי למלא צורך ,כשאני השתחררתי נאלצתי ללמוד תוך כדי תנועה איך להגיע לפרופיל הנכסף ,עכשיו הכל מתומצת ביעילות באחד האתרים ,אני רוצה לציין שרב השמועות שנוהגים להפריח על השלכות ההשתמטות
    מגיעות מהרהורי ליבם של אלופי צה''ל ולא מהשטח ,התקבלתי לפקולטה מאוד מבוקשת באוניברסיטה ,מעולם לא נתקלתי בבעיה להשיג עבודה (להפך ,כל פעם שהחלטתי לעבור בררתי בין כמה הצעות) מעולם לא עבדתי במשכורת נמוכה מ 15K (היום אני ואשתי שהשתמטה אף היא מרוויחים יותר מ 40K כל אחד) ומעולם לא הרגשתי חריג ,יותר מחצי מהאנשים בשכבה החברתית שלי השתמטו בסדיר או במילואים
    אז נכון מי שקורא טוקבקים קורא את השטויות שכותבים אנשים משועממים (גם אני משועמם עכשיו) ההבדל הוא שעל כל שעת פנאי של שמאלן משתמט עוכר ישראל ,יש 8 שעות פנאי של פאשיסט ימני מתוסכל ומובטל (והוא בטח גם משאיר לאשתו את כל הטיפול בבית אז אפשר להוסיף עוד שעתיים לטור הפנאי)
    ורק בשביל להקדים תרופה למכה אציין ש''הכותב איננו אשכנזי וגם לא מזדיין עם ערבים''

    • גא במה? פרזיט! לך לא תהיה עבודה? אני עו''ד בת''א, אצלנו לא תעבוד

      עו''ד במשרד צמרת, 27/04/09 09:56

      לעולם. הבטחה. גם לא אצל מרבית הקולגות

      ואני אומר לך, זו תנועה שתופסת תאוצה. אין צבא? אין עבודה. זה בא מהעם, ומכאן החוזק

      אין פה להלין על מי שבאמת ובתמים שוחרר מסיבות מוצדקות, ולא אכנס למה הכוונה. ברי כי אתה אינך אחד מהם, ואתה למעשה פוגע בהם.

      אני קורא לכמה שיותר מעסיקים להתנהג כך

      • עו"ד צמרת =אישיות תחתית (ל''ת)

        יהוהצבאותסופרסטאר , 27/04/09 14:18

    • אתה בעצם גאה, ביום הזכרון, שיש הורים אחרים שבוכים על ילדיהם ולא הוריך

      פנדה , 27/04/09 15:22

      ממש גאווה גדולה להיות ערס פרזיט. העיקר שאתה לא "פאשיסט"... סתם חלאה טפילית.

    • אתה אולי לא אשכנזי ולא מזדיין ערבים. בעברית, כן? -אתה פשוט נמושה.

      דון קורטיזון , 27/04/09 18:38

      על שאר הדברים אפשר להתווכח מכאן ועד לנצח נצחים. לא על היותך צואה אנושית.

  • 37.

    ומה עם עובדיה יוסף??

    אור, 27/04/09 07:18

    הוא לא מעודד סרבנות? למה, ש''סניקים עושים צבא? אז למה הוא לא בכלא??
    מדינה דפוקה , צבועה ומושחתת

  • 36.

    נוער זבל

    איתי1960 , 27/04/09 07:13

    זה נוער זה ? זה בררה

  • 35.

    מה זה שמאל הזוי?

    השני מהאמצע , 27/04/09 06:51

    שמאל שמתרגם ססמאות מאנגלית (שלום עכשיו=PEACE NOW), שמדקלם ססמאות (די לכיבוש), שאינו מעמיק להבין תהליכים היסטוריים(הציונות כמהפכה וכתהליך היסטורי, הלאומנות הערבית כתהליך היסטורי).
    שמאל שאין לו תשובה לכוחנות הערבית ולסירוב הפלשתינאים לשלום (שייך אמין אל חוסני 47, עראפאת 2000).
    גרוע מזה, שמאל של עשירים שאין לו חמלה כלפי עובדי קבלן, עובדי נקיון, עובדי שמירה, מקבלי שכר מינימום, מובטלים, חסרי בית, קשישים שאין להם כסף לתרופות, סחר בנשים וכו'.
    שמאל של אופנה, תספורות, לבוש מתאים.
    פוזה

    • החלק האחרון של התגובה שלך, הוא הכואב במיוחד

      פנדה , 27/04/09 15:25

      למעשה, אין שמאל אמיתי בישראל. השמאל הסוציאליסטי זנח את הטיפול בבעיות החברה שלנו, ועבר לטפל בבעיות חברה של מדינה אחרת. אחרי זה הם מתפלאים למה רק אחוזים בודדים מהעם עדיין תומכים בהם, אחרי שהם פעם היו הרוב.

      • פעם מזמן לפני המון זמן. ראיתי איש שמאל אמיתי!

        דון קורטיזון , 27/04/09 18:44

        הוא היה בטלוויזיה.
        אני לא זוכר באיזו תכנית ראיונות הוא היה. אני חושב שעם גבי גזית.
        האדם הזה שאיני זוכר את שמו. אבל אני בהחלט לא אשכח את סיפורו.
        היה נוסע עם בגדים, צעצועים, ממתקים ומצרכים לגדה. שם הוא מחלק אותם לנזקקים. הוא היה עובר בהתנחלויות ונותן לנזקקים. ואחר כך במחנות הפליטים.
        הוא לא שנא איש. לא מתנחלים ולא ערבים.
        אני הבטתי עליו בהערצה.
        ואז הבנתי שראיתי איש שמאל אמיתי.
        לצערי, מאז לא נתקלתי בכאלו יותר.
        השמאל הפך מתלהם ובוטה בדיוק כמו הימין הברברי כביכול שהוא מוחה כנגדו.
        זה לא שמאל. זאת בבואה קיצונית אחרת.

  • 34.

    לשלוח אותם לאושוויץ, שיראו מה קורה כשמתנהגים כמו כבשים (ל''ת)

    השני מהאמצע , 27/04/09 06:41

  • 33.

    לכל המתלהמים נגד המחזירים בתשובה, כנסו

    Nov , 27/04/09 05:34

    תבדקו סטטיסטית מי משרת יותר בצבא, בשירות לאומי, בזק"א, או בארגונים התנדבותיים אחרים -- דתיים או חילוניים. הילדים של החילונים יורדים מהארץ או פועלים לפי העצות שבאתרים שהוזכרו בכתבה (עצות שמסתובבות בבתיה"ס, בצ'אטים וכו' הרבה לפני שקמו האתרים הללו, שבסה"כ ריכזו את זה תחת קורת גג אחת). אם לא המחזירים בתשובה, אין לנו עתיד כעם יהודי. וחוסן לאומי חשוב לעם לא פחות ואולי יותר משירות צבאי בפועל. תחשבו על זה כמו שירות קרבי מול יחידות תומכות לחימה: למרות שהראשונים קורעים את התחת ואף מסכנים את חייהם בניגוד לאחרונים, הרי שלא ניתן לקיים צבא רק על יחידות לוחמות, ללא מערך לוגיסטיקה, אפסנאות, וכו'. וככה גם עם הדתיים והחרדים.

  • 32.

    ובחלומי אני רואה תנועה זהה בצד הפלשתיני... אך זה עדיין חלום

    אריק , 27/04/09 03:34

    יש חוק במדינה אותו צריך לכבד. קריאה להשתמטות משרות צבאי שמעוגן בחוק כמוה כמו קריאה לאי תשלום מיסים או מרי אזרחי.
    מה שים קוראים לו זאת אנרכיה ןלא דמוקרטיה.
    הלוואי שלא נצטרך לשרת בצבא, לא אנחנו ולא שכנינו אך יש לעשות זאת כל זמן שזה החוק.

  • 31.

    פרופיל חדש - חזק ואמץ

    צחי, 27/04/09 02:43

    עושים עבודה יקרה וחשובה. המדינה בתהליך מסוכן של הפיכה למדינת משטרה וצבא פאשיסטית. מקווה שבני נוער רבים ישאלו שאלות על הסיבות להתעלמות המוחלטת של ההנהגה מיוזמות שלום כוללות של מדינות ערב. יש כאן אינטרסים שלי גורמים שונים שזקוקים למלחמה התמידית הזאת. זה לעולם לא יגמר אם לא אנחנו נקום ונאמר - די!
    מעצר של אנשים לא יעצור את הגל הזה. אי אפשר לכלוא את האמת.
    חיזקו ואמצו!!!!!

    • חבל שאין קנסות נגד טימטום, היה מרושש אותך! (ל''ת)

      ברעם , 27/04/09 03:23

      • אתה עוד מתייחס אליו ברצינות?

        דון קורטיזון , 27/04/09 11:23

        הוא ושכמותו חברים בארגון "עוד אלביס חי"
        ב"תנו לחוצנים לחיות"
        ובעמותת "יד לפרעוש". שקוראת להפסיק את השואה של הזן שלהם באמצעות הדברה, אלא באמצעות הידברות.

    • אתה זבל כמו הזבל שיוצא מידך המזוהמת (ל''ת)

      איתי1960 , 27/04/09 07:15

  • 30.

    Throw them in jail for life

    Yossi, 27/04/09 02:42

    or better off - send them to Gaza with no possibility of returning to Israel

  • 29.

    ממש מרגיש כמו במשטר הבולשוויקי. (ל''ת)

    עמנואל , 27/04/09 02:25

    • למה אתה לא מרגיש כמו בוגד?בזכות החיילים שלנו אתה קיים, לצערי! (ל''ת)

      ברעם , 27/04/09 03:22

      • דווקא אני עשיתי צבא, ועושה מילואים, וציד המכשפות הזה מעורר בי בחילה!

        עמנואל , 27/04/09 10:28

        הייתי יכול להתווכח עם האנשים האלה.

        אבל לשלוח משטרה לעצור אותם על דברים שכתבו?! זה דמוקרטיה? בשביל זה אני מגן על המדינה הזו?!

        אני מתבייש, ואם מחר ינחת בתיבת הדואר שלי צו, אני אשקול בפעם הראשונה בחיי לסרב לו.

        • עמנואל. אתה בדיחה.

          דון קורטיזון , 27/04/09 10:42

          הדברים שנכתבו הם עבירה על החוק.
          חוק.
          אתה יודע מה זה, נכון?

          • על דמוקרטיה וחופש הדיבור שמעת?

            עמנואל , 27/04/09 17:19

            בדמוקרטיה לא עוצרים אנשים על דברים שהם אמרו או כתבו, למעטת מקרים יוצאים מהכלל של הסתה לרצח.

            אבל לפי ההגיון שלך נעצור מחר כתב רכב אם הוא יכתוב על רכב שיכל להגיע ל 180 קמ"ש, כי נסיעה במהירות כזו היא לא חוקית!

            וגם נעצור את כל מי שקרא לסירוב פקודה בהתנתקות. וכל מי שקורא להקמת מאחזים בלתי חוקיים.

            • זה ממש לא אותו הדבר! אבל ממש לא!

              דון קורטיזון , 27/04/09 18:52

              ברגע שאתה קורא לדבר עבירה. אתה מסית ואתה שותף לדבר עבירה.
              לקרוא לסירוב פקודה בלתי חוקית בעליל. אינה עבירה.
              הנה, מענישים אוהדי כדורגל על הסתה לגזענות!
              ולדוגמאות שנתת:
              אין מה לעצור כתב שהכין כתבה על כלי רכב שמגיעים ל-180 קמ"ש. אבל ברגע שאותו כתב יכתוב שרצוי וראוי לנסוע ב-180 קמ"ש. ואף ייתן המלצות וכלים בפועל איך לעבור על החוק מבלי להיתפס. הרי שזאת הסתה לדבר עבירה!
              הסיבה שקוראים לסירוב פקודה בהתנתקות, היא מכיוון שחלקם טוענים שזאת פקודה בלתי חוקית בעליל.
              למרות שכן, אני בהחלט מסכים שמי שקורא לסירוב פקודה. עובר על החוק ויש למצות עימו את הדין.

        • חופש ביטוי אינו כולל חופש פרסום מדריך לעבירה על החוק

          יאיר ק, 27/04/09 17:46

          אלא אם אתה חושב שמותר (למשל) לפרסם מדריך ליצירת חמרי נפץ, הרכבת והחבאת פצצות... אם הפושטקים האלו הם אמיצים כל כך כמו שהם עושים את עצמם, אז הם יכולים לשאת בתוצאות החוקיות של מעשיהם.

    • אתה יודע בכלל מהו משטר בולשוויקי? (ל''ת)

      אריק , 27/04/09 03:36

  • 28.

    המשטרה התעוררה מהתרדמת העמוקה

    יחזקאל,הרצליה , 27/04/09 00:18

    לאחר שנים של הזנחה/בטלה ואדישות כללית.
    משטרת ישראל המהוללה יצאה ממצב הקומה.
    פתאום גילו שהשמאלנים הם עבריינים !
    אל חשש שמאלנים !
    בעוד 5 שנים תקבלו גזר-דין של 100 ש'ח קנס.

  • 27.

    אחרי הפקרת גלעד שליט,,, לא צריך לעודד סרבנות,,, (ל''ת)

    הבנתם ?, 27/04/09 00:03

  • 26.

    אחרי עזה,,, לא צריך לעודד סרבנות,,, (ל''ת)

    הבנתם?, 27/04/09 00:02

  • 25.

    החקירה תטוייח כישתברר שמדובר בבנים של שופטים, פרקליטים ועיתונאים (ל''ת)

    כנניהו המיסר, 26/04/09 23:53

  • 24.

    איזה שטויות החקירה הזאת

    דניאל, 26/04/09 23:23

    ברצינות אין למשטרה דברים יותר חשובים לעשות?

    • דניאל אתה מבייש את שמך (ל''ת)

      איתי1960 , 27/04/09 07:17

  • 23.

    להעמידם על סעיף של בגידה והמרדה (ל''ת)

    להעמידם על סעיף של בגידה והמרדה, 26/04/09 22:55

  • 22.

    מה שלא סיפרו לכם

    M, 26/04/09 22:31

    הוא שהשוטרים הגיעו בשבע בבוקר לבתיהם של אנשים, עצרו אותם לחקירה והחרימו מחשבים אישיים (לא של משרדים), כולל מחשב של ילדה בת 9.
    מדינת משטרה!

    • גרמת לי לבכות

      גלעד, 27/04/09 01:37

      כ''כ נוגע ללב. פשוט מזעזע...
      משטרה שעושה עבודתה - איפה נשמע כדבר הזה?

    • ממש יורדות לי דמעות (ל''ת)

      אורן, 27/04/09 02:16

    • מה שלא סיפרו לנו זה איזה סוג של חרא אתה. (ל''ת)

      ברעם , 27/04/09 03:25

    • מחשב של ילדה בת 9?

      pele_11 , 27/04/09 05:38

      פשששש אסון גדול מאוד. איך יתכן שבמדינה דמוקרטית עם חוקים ברורים נגד הסתה להשתמטות ומרי אזרחי,מחרימים מחשב של "ילדה בת 9 ?

    • אני שומע את מה שאתה אומר

      פנדה , 27/04/09 15:27

      וזה נשמע לי כמו "אוי יו יוי... עברתי על החוק ובאו לעצור אותי... אוי יו יוי..." :)))

  • 21.

    אחרי 1000 + 36 ימי הפקרת חייל בשבי - לא צריך לעודד סרבנות,,, (ל''ת)

    הבנתם?, 26/04/09 22:30

  • 20.

    אחרי מלחמת עזה - לא צריך לעודד סרבנות,,, (ל''ת)

    הבנתם?, 26/04/09 22:29

  • 19.

    2000000שסניקים וחרדים לא משרתים בצה''ל,לא עובדים מחלישים את המדינה (ל''ת)

    ונחשבים לימין.הערבים לעומתם עובדים ומתפרנסים., 26/04/09 22:15

    • החרדים לא רוצחים את הילדים שלנו ולא מפוצצים אוטובוסים

      חרדי שעובד מתפרנס ושירת בצבא, 26/04/09 22:34

      אז לך תלמד קצת על פרופורציות.

    • 2 מיליון? אז בבחירות הבאות ראש ממשלה חרדי והלך עליך (ל''ת)

      אתה סתום יותר או פנטזיונר יותר?, 26/04/09 22:52

    • האנרכיסטים בעיה שולית שסניקים וחרדים בעיה גדולה פי מיליון שאפשר לפתור

      על ידי שינוי שיטת הממשל.ביבי ליבני ליברמן וברק...., 26/04/09 23:22

      מבינים ויודעים את גודל הבעיה אבל אפילו לא מנסים להתמודד על ידי שיתוף פעולה לשינוי השיטה זה בידיים של האפסים האלה.

    • מאיפה אתה מגייס מספרים? וערבים עובדים? בייצור מטעני חבלה? (ל''ת)

      ברעם , 27/04/09 03:27

  • 18.

    "מתאבד, מקומך בנח"ל"

    עומק , 26/04/09 22:13

    כך כתוב על מודעות בשכונת מאה שערים בירושלים. מדוע שם המשטרה אינה עושה דבר?

  • 17.

    10 ו-14 צודקים. תפתחו את העיניים קיצוניים חביבים שלי. כנסו

    hanochh , 26/04/09 21:44

    ככה זה במדינת חלם: הגנרלים שולטים ומכתיבים מה נכון ומה לא, הדוסים הקיצוניים משתמטים, הערבים צוחקים על כולנו והשאר הולכים ללוויות של בניהם שנופלים... ואחר כך אתם מתפלאים למה יש משתמטים...אולי כי הם פשוט יותר חכמים מכולנו?

    • אני אסביר את ההבדל:

      דון קורטיזון , 27/04/09 10:59

      לערבים ולחרדים ניתן פטור על פי חוק. לא שזה מקובל עליי.
      אבל אנחנו מדברים כרגע על אכיפת החוק. נכון? והחוק אומר שחרדים וערבים פטורים.
      לעומת זאת, מי שקורא לאוכלוסיית גיוס חובה להשתמט, עובר על החוק. נקודה.

  • 16.

    אסור לשרת בצבא כיבוש בשום אופן וצורה !!!!!!!!!!!!!

    EXTRA-שמאל , 26/04/09 21:39

    אין לתת יד להתעללות בעם הפלשתיני !!!!!!!!!!!

    • EXTTRA שמאל אתה עקרב אבל עם תעקוץ תטבע עם כולנו בים טרור ורצח אז עדיף

      אוהד בן , 26/04/09 21:59

      שתתאפק

      • אוהד - הצלחת לעקוץ את העקרב

        ברווז במטבח, 27/04/09 00:02

        תגובה יפה, קצרה וקולעת
        קבל ח''ח

    • שכחת לציין שאתה גר בצפון תל אביב (ל''ת)

      אריק , 27/04/09 03:38

    • אז מה היה לנו?

      pele_11 , 27/04/09 05:47

      להתפטר מאביגדור ליברמן באמצעות "שלטון החוק",ובאמצעות אותו שלטון חוק,להטיף לסרבנות והשתמטות. יופי מצויין. מבקשים מהפרקליטות להפעיל את סמכויותיה ע"מ לשנות את רצון העם באמצעות "אכיפת החוק",ובו בזמן לשים זין על אותה מערכת אכיפת החוק,ולקרוא לציבור לעבור על החוק.
      מומחים לצביעות אתם בשמאל הקיצוני,זה דבר ידוע,רק השאלה שנותרת פתוחה היא,מאיפה יש לכם את החוצפה וחוסר הבושה להיות כאלה צבועים מגעילים?

    • יש לי הצעה בשבילך..

      amit-z , 27/04/09 12:00

      תחזיר אתתעודת הזהות שלך ותעבור לגור בעזה.
      תעשה את זה בתור סולידריות שעם שאתה כלכך אוהב.

    • אז הנה, בעזה אין כיבוש - החמאס קורא לך...

      פנדה , 27/04/09 15:30

      נו, אתה מתגייס? אה, שכחתי, זה לא עניין צבא הכיבוש, אתה סתם נמושה... נו טוב - מילא לפחד ליפול בקרב, אבל אפילו ללכת לקריה אתה מפחד? מה, בגלל שבוגי אמר שיש שם נחשים? או שאתה מפחד שיראו לך את ה-Extra Small במקלחות המשותפות בטירונות?

  • 15.

    מוטב מאוחר מאשר אף פעם לא. (ל''ת)

    ציוני אוהב עמו., 26/04/09 20:58

  • 14.

    לסגור מיד ולעצור את מפעילי אתרי ברסלב,החמאס,ש''ס,חיזבאללה,הידברות,חב''ד

    לסגור את אתרי האינטרנט הבאים:, 26/04/09 20:55

    הפת''ח,יד לאחים וכל שאר האתרים המעודדים השתמטות משרות צבאי.בד''כ חוזרים בתשובה מפסיקים לעבוד ולשרת בצה''ל.

  • 13.

    אנרכיסטים מזוכיסטים עם תסביך נחיתות עמוק. רואים שהיתה להם ילדות קשה... (ל''ת)

    עודד, 26/04/09 20:50

  • 12.

    הכנסו לאתר חופש ותבינו את פגיעתם הרעה והמזיקה של המיסיונרים היהודים

    אתר חופש הכנסו, 26/04/09 20:45

    ואירגוני ההחזרה בתשובה.

    • מה קשור עכשיו? אתה סתם מפיץ שנאת חינם.

      פנדה , 27/04/09 15:32

      מצאת לך יום מאוד מוצלח לעשות את זה, אין ספק, אבל בתור אחד שכן נכנס לאתרים האלה - אני חושב שהחזרה בתשובה בשיטות של הפחדה והטעייה היא גרועה, אבל הפצת שנאת חינם כמו שאתה עושה עכשיו גרועה יותר ממנה.

  • 11.

    שירתתי שירות מלא,ואני מבינה בנות שמשתמטות

    רוב המגיבים המתלהמים בכלל לא הגיעו לגיל גיוס, 26/04/09 20:45

    תפקידי הבנות בצבא זאת בדיחה.כן,כן ימכרו לכן את הלוקשים שעכשיו זה כבר לא ככה-זה כן.אתן תעבדו קשה לסיים קורס יוקרתי ישלחו אתכן לאיזה בסיס שבו רוב המפקדים יחשבו שאתן לא מבינות כלום מהחיים שלכן כי רק לוחמים מבינים.וזה במיקרה הטוב.נכון-יש בנות שמשרתות שירות אמיתי ותורם,אבל על כל אחת כזו יש שלוש שפשוט מסמנות איקס על הקיר ומחכות שהזמן יעבור.ולא אני לא מוצאת שום סיבה שהן צריכות להקריב שנתיים מחייהן כדי לא לעשות כלום ולהגיד שהן שירתו.אם הצבא לא חושב שיש לבנות מה לתרום שחררו אותנו.ואם מגייסים אותנו-תמצאו תפקידים בעלי משמעות שלא עושים צחוק מהזמן שתרמנו.אני אישית מצטערת שלא קמתי והלכתי שהבנתי את הביבוז ב''שירות''שלי.ולא,לא לכל חייל יש תרומה.זה פשוט טיעון דמגוגי פשטני ומניפולטיבי.

    • די לשקרים והפרובקציות של המשתמטת (ל''ת)

      אוהד בן , 26/04/09 22:00

      • אין פה שום שקר,אוהד,לצערי שירתתי שירות מלא כמדריכת ספורט. (ל''ת)

        ואני מצטערת על ''שירותי'' בצהל.פשוט ביזבוז זמן., 27/04/09 01:50

    • כל אחת מוצבת בתפקיד על סמך נתוניה השכליים. נראה לי שגם את הוצבת כך (ל''ת)

      אריק , 27/04/09 03:41

    • לא כל הבנות 'נופלות' ככה

      איזה ממורמרת, 27/04/09 07:47

      אני שרתי שירות מצוין ונהנתי מכל רגע.

      • אריק איבחון מעולה (ל''ת)

        אוהד בן , 27/04/09 08:08

    • "דמגוגי פשטני ומניפולטיבי"? -אשכרה תימצתת את התגובה שלך בשלוש מילים. (ל''ת)

      דון קורטיזון , 27/04/09 10:57

  • 10.

    תפסיקו לחפש את הגרוש מתחת לפנס

    רות מאור , 26/04/09 20:37

    קל מאוד לטפס על האנארכיסטים ועל המסייעים האחרים למשתמטים חילונים.
    התחילו את החיפושים במקום שבו ההשתמטות סיטונית: במגזר ה"דתי".
    אבל איתם, אף אחד לא מתעסק. אז מתעלקים על מה שאפשר. כמו בעניין העבריינות, תופסים דגי רקק ומוותרים לפושעים הכבדים.

    www.kansukansu.blogspot.com

    • תבדקי בסיירות... 60% דתיים (ל''ת)

      גיא, 26/04/09 21:40

      • מה אתה מגיב בכלל

        pele_11 , 27/04/09 05:34

        לשמאלנית הפרובוקטורית הקיצונית הסנובית הזו?

    • את לא חכמה, את מתחכמת.

      דון קורטיזון , 27/04/09 11:06

      מה לא ברור?
      לחרדים ולערבים פטור על פי חוק. אידיוטי. מסכים. אבל זה מותר על פי חוק. יש לך בעיה? נפעל לשינוי החוק.
      אבל כרגע, החוק אומר: למי שיש חובת התגייסות, חייב בגיוס. והסתה על מנת לעודד השתמטות, משמעה עבירה על החוק.

    • השנאה שלך לציבור הדתי אינו יודע גבולות

      amit-z , 27/04/09 11:58

      שתדעי מה האחזוים של המתגייסים מהציבור הדתי\\חרדי ביחדיות הקביות תדברי.
      אחוז המשתמטים מהצבא מתומכי השמאל הוא לא פחות מאלו שחיים בבני ברק ואם כבר אצלכם עושים צבא אז זה באיזה משרד בקיריה.

  • 9.

    פחדנים, לכו תעצרו רב חרדי שמטיף לא להתגייס!

    דוד, 26/04/09 20:37

    תנועת פרופיל חדש מסייעת לכמה עשרות או אולי מאות בשנה. רב חרדי מורה לאלפים להשתמט משירות צבאי. העיקר שלחתם בלשים על חבר'ה שמאלנים שבריריים. פחדנים על חלשים, תמיד הייתם.

    • קשקשן, שלח את חברי הכנסת שלך לחוקק חוק שמגייס חרדים ואז דבר. (ל''ת)

      דון קורטיזון , 27/04/09 11:24

    • טעות. חרדים מקבלים פטור - לא צריכים להשתמט

      פנדה , 27/04/09 15:34

      זה בעייתי, נכון, אבל לא עבירה על החוק. נסה שוב. תבדוק אולי הם אוכלים דם של ילדים נוצרים לפסח, שמעתי פעם משהו בקשר לזה.

  • 8.

    תדאגו לדבר עם נתניהו וממשלתו שיפסיקו לממן את אירגוני ההחזרה בתשובה (ל''ת)

    קריאה לרמטכ''ל ולמטכ''ל, 26/04/09 20:28

  • 7.

    מה עם וואללה????

    TNL , 26/04/09 20:21

    האתר עוד מעט יחלק סוכריות לנוער משתמט

    • כן רשת שוקן תעזור לאויבינו לכתוב את הפרוטוקולים של זיקני ציון 2 (ל''ת)

      אוהד בן , 26/04/09 22:22

  • 6.

    שירו שיר לשלום ולא למלחמה...

    הלאה הכיבוש, 26/04/09 20:03

    הלאה הציונות.

    • הלאה, הלאה הכיבוש - עד שנחזור מהצד השני

      THAT'S THE SPIRIT, 26/04/09 20:48

      כל הכבוד חביבי, צריך עוד כמוך ולא כמו התבוסתנים האלה

    • חבל שאני לא רואה אותך פנים מול פנים

      איתי1960 , 27/04/09 07:20

      הייתי מועך אותך כמו זבוב על הקיר

    • הלאה לטנק שידרוס לך את הפנים... (ל''ת)

      דון קורטיזון , 27/04/09 10:53

  • 5.

    לצערי הוט ויס נותנות במה למחזירים בתשובה המעודדים השתמטות משרות צבאי (ל''ת)

    ערוצי טלביזיה לעידוד השתמטות, 26/04/09 20:01

  • 4.

    זה ''שלטון החוק'' שלכם, עכשיו תאכלו מה שבישלתם (ל''ת)

    לסרבנים, 26/04/09 20:00

  • 3.

    אירגוני ההחזרה בתשובה כולל המיסיונרים החב''דניקים מחבלים בחוסנה הצבאי

    מחבלים יהודים, 26/04/09 19:58

    של המדינה בכך שהם מחזירים בתשובה צעירים שמפסיקים בד''כ לשרת בצה''ל ובכך הם מסייעים לאוייבנו.למה לא עוצרים אותם?

    • אנשי חב''ד וחוזרים בתשובה משרתים בצה''ל הרבה יותר מתושבי מדינת תל אביב (ל''ת)

      אפרת, 26/04/09 20:23

    • לאפרת- תענוג לקרוא את תגובתך

      דתי מסוכן לציבור, 26/04/09 20:41

      לשמאלני ה''נאור'' והפיקח שמכנה את עצמו בשם שגובל בהסתה.

  • 2.

    למה לא עוצרים ומשליכים לכלא מיסיונרים יהודים המטיפים נגד שרות צבאי? (ל''ת)

    אמנון נאסראללה, 26/04/09 19:52

  • 1.

    להחמיר בעונש ו להעמידם על סעיף של בגידה והמרדה

    אלי, 26/04/09 19:51

    בהזדמנות זו אני חוזר על הצעתי שכל מי שלא ממלא חובות ולא משרת בצבא או בשרות לאומי לא יוכל לקבל זכויות כגון: רשיון נהיגה, דרכון ודמי אבטלה. כמו כן לא יוכלו המשתמטים ללמוד באוניברסיטאות.

    • אמן סלה - לשלול זכויות ממשתמטים!!! (ל''ת)

      יונתן, 26/04/09 23:26

    • 100% (ל''ת)

      פנדה , 27/04/09 15:35