• 11.

    מה שהכי חשוב ש לא יחזור שטחים מהנגב לפלשטינאים במסגרת של חלופי שטחים (ל''ת)

    פקק תנועה , 27/04/09 11:59

    • בימקום לסקל את העיקר מקדמים את הטפל בימקום להיעתסק באיום הקומי ולבטלו

      פקק תנועה , 27/04/09 12:02

      כולם מתפנקים על דברים שהם לטובת הציבור וביגלל דברים אלו קשה לנו להחזיק מדינה נורמלית כפי שאנו חפצים בה

  • 10.

    נו באמת,חוסר סבלנות תכונה ישראלית-משפרים ואתם מקטרים

    nba, 26/04/09 20:02

    סוף סוף תהייה רכבת מהירה לבש
    ומתי היא תמשיך עד איילת
    אני מחכה כבר 30 שנה-כנראה שלא בדור שלי

    • וכמה פעמים עוד ישפרו? ''חוסר סבלנות''? אתה שוטה! (ל''ת)

      ''חסרי הסבלנות'', 03/05/09 20:30

  • 9.

    כדאי יותר שייתנו את הדעת לאיחורים הבלתי נסבלים

    מנחם, 26/04/09 16:35

    של הרכבת מה שהופך את ה-''50 דקות'' לשעה וחצי בפועל.
    רמת הדיוק של רכבת ישראל נמוכה מזו של הרכבת המצרית ולאף אחד לא איכפת.
    לעיתים קרובות אין קשר בין ההודעות בכריזה לבין המצב בפועל - לדוגמא: בד''כ דיווח על רכבת מהירה מתקרבת מתקבל אחרי שהיא כבר עברה, האזהרות נגד עישון ברציפים מעטות ועלובות שלא לדבר על דחיסת הנוסעים האיומה בקרונות.
    אין ביקורת, אנשי הרכבת לא יודעים וגם לא רוצים לתת שרות סביר לנוסעים.

  • 8.

    כסאות תפוסים

    אחד שאכפת לו, 26/04/09 16:27

    חוצפתה של הנהלת ועובדי הרכבת עוברת כל גבול. אני מציע למי שעובדי החברה יושבים במקום שרכש בכסף - להגיש תביעה משפטית. לדעתי זה זוכה בגדול. גם עובדי אל על מחכים עד עליית אחרון הנוסעים ויושבים בכסא ריק או של הצוות ולא על חשבון נוסעים משלמים.

  • 7.

    נוסעת ברכבת מדי חודש

    שרי, 26/04/09 16:20

    אני מאוד מרוצה מהנסיעה ברכבת, אבל מפריעים לי השיבושים וההמתנות באמצע הדרך כדי לתת זכות קדימה לרכבת שמגיעה מהכיוון האפוך, גם זמן הנסיעה הוא גורם מעצבן ובסוף רכבות ישנות ולא ממש נוחות, הגיע הזמן להביא קרונות חדשים ולפי רוח הזמן, באירופה הרכבות מאוד נוחות, מדוע שאצלנו לא תיהנה רכבות חדישות ביותר? אנא לתשומת ליבכם שם בהנהלת הרכבת.
    תודה, מצפה לתשומת לב.

    • איפה יש קרונות ישנים

      מתי בפעם האחרונה נסעת ברכבת?, 26/04/09 17:23

      תגידי מה שאת רוצה על הרכבת, הקרונות חדשים לגמרי

  • 6.

    רכבת=פרה חולבת כספים, יש פיקוח שאכן נעשות עבודות ???

    ל-ב''ש, 26/04/09 16:06

    לדעתי השידרוגים האלה ייעשו מעתה ועד עולם, תמיד כשצריך לכתוש איזה עשב מהמסילה - יסגרו את נתיב הנסיעה ל- 5 ימים כדי שיגיעו ויורידו וזה יירשם כמיליון שקל בתקציב.

  • 5.

    שילמתה כרטיס מחלקה ראשונה וקיבלת את כל החמולה של זוזו מהאחזקה

    יכס, 26/04/09 16:03

    העיקר שפיטרו את עובדי הרכבת שלא שירתו בצה''ל אבל לעושים מילואים בש''ס כמשגיחי כשרות בהילטון יש מקום

  • 4.

    ושוב: המדינה הזו יושבת על הצומת בין סדום לחלם

    רות מאור , 26/04/09 16:01

    רוצים לקצר, לאפשר לאנשים מקומות עבודה, אבל מערימים קשיים כהר.
    מ-ע-צ-ב-ן

    www.kansukansu.blogspot.com

  • 3.

    שידרוג המסילה

    אבי .ש, 26/04/09 16:00

    כולה 15 ימים של סבל ואחרי זה ים של אושר

  • 2.

    רכבת ישראל - לעג לרש

    אוריה, 26/04/09 16:00

    במקום שהמדינה תעודד תושבים לעבור לנגב היא עושה צחוק מהעבודה.
    אני כיום גרה בב''ש ועובדת במרכז מתוך 5 ימים בשבוע שאני אמורה לנסוע ברכבת - כי כמו שאומרים המרכז התקרב לנגב.... אולי פעם בשבוע יש נסיעה ללא תקלות ברכבת ישראל....
    בושה וחרפה למדינת ישראל

  • 1.

    עם כל הכבוד לקיצור זמני הנסיעה לנגב - לא כך תיישבו אותו !!!

    רוני מהשרון , 26/04/09 15:48

    יותר אפשרויות עבודה ! יותר פיתוח סביבתי (שישובי הנגב לא יראו כמו מזבלות), יותר בטחון אישי, יותר טיפול בשכבות מצוקה ובבדואים (בעיקר) ויותר נקיון כפיים ויושר... ואז יהיה על מה לדבר... (מעט מאוד אנשים יכולים לגור בירוחם / דימונה / מצפה רמון ולנסוע כל בוקר לעבודה במרכז... לא משנה כמה תשפרו את התחבורה...)

    • כשאפשר יהיה להגיע בפחות משעה לתל-אביב הוא כבר ייושב מעצמו

      פנדה , 26/04/09 16:39

      "ליישב" אזור פירושו להביא לשם אנשים שלא ממש מתים לגור שם, ולא יכולים לייצר מקומות פרנסה - ובכך לדרדר אותו לעוני. כשאתה מאפשר לאיזור לנשום, אתה מאפשר לשוק לעשות את שלו. היום דירה בב"ש עולה רבע מדירה בת"א. כשהמרחק ביניהן יצטמטם תחול תנועה מהמרכז לכיוון הדרום.