• 49.

    ליברמן מסוכן למדינת ישראל (ל''ת)

    ירושלים, 27/04/09 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מגיבי הימין בולטים בטפשותם (ל''ת)

    ירושלים, 27/04/09 15:58

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    כל הכבוד ליברמן - אמרת את מה שציבור שלם זועק כבר שנים !!! (ל''ת)

    דני, 27/04/09 13:25

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    כשליברמן אומר "בלי אולטימטומים" הוא מתכוון ש:

    רות מאור, 27/04/09 09:54

    גם הוא יבוא בלי אולטימטום? או שרק לצד השני אסור לבוא עם תנאים מוקדמים?

    www.kansukansu.blogspot.com

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מדוע כולם מתלוננים נגד נתניהו על כך שהוא בא לתקן את הדרוש תיקון

    פקק תנועה , 27/04/09 08:15

    בנתיים שמתי לב שמי שמיתלונן אלו הם אזרחים שיש להם מכול טוב והם פשוט דואגים לתחת שלהם שחס וחלילה נתניהו יקצץ להם קצת ממנו ואלו שאן להם מיתלוננים באמת בגלל שאן להם ולא ביגלל שיש להם ובזה נתניהו לא אשם אז מה אתם רוצים מנתניהו

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    בנוגע לביקורו של נתניהו במצרים: מדוע מנהיגי ישראל "עולים לרגל"

    ורדינה , 27/04/09 03:24

    אל נשיא מצרים וההוא אינו טורח לבקר בישראל?
    אילו יחסי שלום?

    הגב לתגובה זו

    • גם מלכת אנגליה לא באה לכאן . נו ? אז ליברמן יקלל אותה? (ל''ת)

      יורקשייר LTD, 27/04/09 07:30

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    תגובת המאה מאת שמאלנית,נא לקרא:

    panacea , 26/04/09 22:42

    לבנצי, לשוחר שלום, ולכל המגיבים האחרים:

    רות מאור, 26/04/09 17:09

    די באלאק תבדקו מתיחות לפני שאתם מקרקסים את עצמכם וסותמים את האינטרנט בשטויות.
    יש אתר נפלא בשם "לא רלוונטי" ושם בודקים כל מיני מכתבי שרשרת ושמועות, כדי לוודאי שזה לא קישקוש.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    היה לנו נשיא ולעגו לנו,כעת יש לנו שר חוץ שאין מה להתגאות בו. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 26/04/09 21:44

    הגב לתגובה זו

    • ויש לנו ראש ממשלה שראשי מדינות העולם לא מאמין לו

      benzi. a, 26/04/09 22:15

      וגם רוב העם לא מאמין לו.

      הגב לתגובה זו

      • אתה ממש גאון-לא מאמינים לו? אז התחננו שיסביר את ישראל במקום ציפי במהלך

        panacea , 26/04/09 22:31

        המלחמה האחרונה,נו....

        הגב לתגובה זו

        • נתניהו מסביריהו פשוט נהנה לפטפט באנגלית ...... ... . . . (ל''ת)

          טאלירן, 27/04/09 07:33

          הגב לתגובה זו

          • בלופריהו עשה זאת כתעמולת הבחירות וכדי לקדם את ענייו הפולטים. (ל''ת)

            benzi. a, 27/04/09 11:21

            הגב לתגובה זו

            • הבנו-בזמן שציפי נתפסה בחוגי בית, היא התחננה שביבי יסביר בעולם. (ל''ת)

              panacea , 27/04/09 12:23

              הגב לתגובה זו

              • עזוב את השמאל הם משחררים קיטור - אחרי הכל הם עפו לאופוזיציה

                בדוק , 27/04/09 13:07

                והם בוכים לקחו לי, גנבו לי, עשו לי, ניגנו לי.

                הגב לתגובה זו

                • ל 13.07 ביבי היה מת כדי שקדימה תכנס לגואליציה,לבני העדיפה את הדרך מעל

                  נתן.ש מעלות., 27/04/09 15:34

                  פני הערך.וביבי נשאר עם שותפיו הטבעיים (לדבריו) ועם האבודה,זה בדוק.

                  הגב לתגובה זו

        • ל 22.31 אכן ביבי נסע עם רעיתו ללונדון,הפרשה ידועה לכולם.

          נתן.ש מעלות., 27/04/09 11:21

          בנצי אכן צודק,ביבי לא מכבד את הבטחותיו.וכפי שטענתי לפני הבחירות,''ביבי אסון לשכבות החלשות''.הגזרות בדרך ואינני מופתע כלל,ביבי לא השתנה במאומה.

          הגב לתגובה זו

  • 41.

    את הקשקושים של ליברמן שמענו בזמנו ממנחם בגין .

    benzi. a, 26/04/09 21:03

    מנחם בגין בהיותו באופוזיציה . התנגד נמרצות לכול מהלך או הסדר מדיני. הוא טען שאל לנו לסגת או למסור אפילו גרגיר של חול מאדמת סיני. את השלום יקבלו המצרים רק תמורת שלום. בגין דרש שלא לבא במו''מ עם מתווך האום גונאר יאריניג כאשר השליח רצה שישראל תיסוג כ-20 ק''מ מתעלת סואץ ואז המצרים יבואו עימנו להדרר מדיני ואולי לשלום. בגין עלה על בריקדות והלהים את המוני האספסופים וטען שקו הגבול של ישראל זה מחצית קו המים של תעלת סואץ.
    ואז לאחר מלחמת יום הכיפורים והקורבנות הרבות בגין עלה לשלטון. . הוא כבר לא חשב פעמיים והחזיר את כל סיני והרס את חבל ימית . אגב וזה חשוב! הנסיגה מסיני גם חלק מהעיר אילת שהייתה ברשות ישראל עד 67 גם היא נמסרה למצרים.
    המסכנה היא שהברבורים של מנהיגי הימין שיהיו הזויים ככול שיהיו. במציאות הם מוסרים הכול וזוחלים על ארבע כדי להתרפס בפני מנהיגים הערבים ועם הסדרים מהגרועים ביותר ונזקים מדיניים שאותם בקרוב נראה אצל בביהו המלהים הלאומי.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ליברמן,תחזור בחזרה למקום מוצאך ותניח לנו לנפשנו.קח איתך גם את נתניהו,

    SIMON852, 26/04/09 20:45

    ברק ואת כל התומכים שלכם.
    אנחנו נסתדר טוב מאוד בלעדיכם....בטוח.

    הגב לתגובה זו

    • וגם אתה תחזור למקום מוצאך (ל''ת)

      באפריקה, 26/04/09 23:05

      הגב לתגובה זו

      • SIMON852 חוזר מאפריקה עם תוכי על הכתף, שואל המוכס:"מאיפה הבאת אותו?"

        panacea , 27/04/09 09:53

        עונה התוכי: " מאפריקה"

        הגב לתגובה זו

        • panacea מי שיחרר אותך מגהה (ל''ת)

          הופססס, 27/04/09 15:44

          הגב לתגובה זו

    • אתה איכסה - אף אחד לא יחשוד בי שאני נמנית על להקת המעודדות

      רות מאור, 27/04/09 09:51

      של ליברמן.
      אבל התבטאות כזו? לך תכתוב על הלוח1000 "גזענות זה פשע"

      www.kansukansu.blogspot.com

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    ליברמן, יש לך רעיונות מהתחת, עם ריח של חארה..

    הצדיק , 26/04/09 19:34

    בזמן הקצר שאתה שר החוץ על תנאי כבר הספקת להגיד לאובמה מה להגיד, למצרים מה להגיד לעבדאללה מלך ירדן מה להגיד לאירופאים בכלל מנהל חדש לעולם..

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מדוע הקולחוזניק החשוד הזה ליברמן .. מנסה להרעיש?

    סבזי , 26/04/09 18:40

    15 מנדטים ?
    כמו השיר -:
    "העם מטומטם והעם ישלם,"

    .

    הגב לתגובה זו

    • הנה חזר הגזען העלוב - מה יש לך נגד רוסים?! (ל''ת)

      יודע-דבר, 26/04/09 18:42

      הגב לתגובה זו

      • יודע דבר,- אתה סוג של צ'וקצ'ה ? (ל''ת)

        סבזי , 26/04/09 18:49

        הגב לתגובה זו

        • אין לי מושג מה משמעות המילה, אבל אני מניח שאם אתה אומר את זה

          יודע-דבר, 26/04/09 19:44

          אז מדובר באיזה גידוף או אמירה גזענית...
          שיהיה לך יום טוב, אע"פ שאתה גזען עלוב.

          הגב לתגובה זו

          • צ'וקצ'ה זה איסקימואי.

            אחד מכפ''ס, 26/04/09 19:58

            וסבזי מה הבעיה שלך ניגמרו המילים ועכשיו אתה כותב שטויות.

            הגב לתגובה זו

            • "יודע דבר" זה היה ניסיון לבדוק אם אתה רוסי . אתה לא.

              סבזי , 26/04/09 20:10

              ואין לי דבר נגד רוסים.

              רק נגד לאומנים ופשיסטים נפוחים מכל העמים

              ישראל ביתנו עלתה בעזרת סיסמא מחליאה .
              .

              הגב לתגובה זו

              • סבזי יקירי אם אתה חושב שישראל ביתנו עלתה בזכות ליברמן אתה טועה טעות

                יודע-דבר, 26/04/09 23:41

                חמורה מאוד. ישראל ביתנו עלתה בזכות השמאל.
                ישראל ביתנו עלתה בזכות רבין ז"ל, בזכות שרון, בזכות אולמרט, בזכות לבני, ובזכותך.
                ישראל ביתנו עלתה כי לעם נמאס. ישראל ביתנו עלתה כי העם הבין שבתמורה ל"מחוות" אנחנו מקבלים טילים. ישראל ביתנו עלתה כי העם הבין שבתמורה ל"נסיגות" אנחנו מקבלים מתקפות. ישראל ביתנו עלתה כי העם מבין ש"המתונים" של לבני (פת"ח) עדיין לא הפסיקו לייצר טרור, עדיין לא הפסיקו להטיף לשנאת היאהוד. מר ליברמן לא כזה דובר רהוט, יש לו רעיונות שמתיישבים עם דעת הקהל וזהו. אם יצא לך להקשיב לו אין ספק שהוא לא רטוריקן ברמתו של מר בנימין נתניהו, אבל מה לעשות העם התפכח מאשליית השלום והעם בחר ימין.
                תשלימו עם זה.

                ואם לא תעיר לשר התיירות על שמו, ולשר החוץ על מוצאו לא יאשימו אותך שאתה גזען. ואני לא רוסי, אני לא מבין למה אתה חושב שצריך להיות רוסי כדי לא לשנוא אותם. כל פעם מחדש אתה נחשף במערומיך, ולמרות שאתה מעמיד פני "ליברל", הליברלים האמיתיים במדינה הם לא אלו שמתהדרים בנוצות לא להם. גזען.

                הגב לתגובה זו

    • סבזי ידידי בתקופתינו אין הרבה הנאות,ממך אני נהנה תודתי לך. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 26/04/09 21:24

      הגב לתגובה זו

      • הזהר ממחלות מין. (ל''ת)

        panacea , 26/04/09 21:56

        הגב לתגובה זו

      • אם אתה נהנה מסבזי

        pele_11 , 26/04/09 22:02

        זה אומר עליך שאתה לא פחות,ואולי אפילו יותר גזען טיפש ואידיוט ממנו.

        הגב לתגובה זו

        • panacea , ופלא11 ...זוג נאהבים ? (ל''ת)

          הילה, 27/04/09 16:17

          הגב לתגובה זו

          • אני נדהם ונפעם כל פעם מחדש מרמת השנינות של מגיבי השמאל! (ל''ת)

            panacea , 27/04/09 17:47

            הגב לתגובה זו

  • 37.

    כל הכבוד ליברמן, סוף סוף שר חוץ עם אישיות (ל''ת)

    טוני, 26/04/09 14:07

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ל''שוחר שלום'' :כולנו ''שוחרי שלום'' בעת שרובינו אנטי פשיסטים .

    מוות לגזענות, 26/04/09 12:53

    הפשיזם הולך ומתגבר מיום ליום , ומחלחל לכל פינת טוקבק .
    איני משוכנע שהוא עצמו כה פשיסט גזען כפי שמעריציו חושבים , אך הם זקוקים לתחליפי גולדשטיין את כהנא.

    הגב לתגובה זו

    • בהחלט ! ופה לא מדובר ברוב מדומה של 65:55 אלא על רוב של 99% . (ל''ת)

      ג'וק בודד בערבה, 26/04/09 13:12

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    lavigdor librman

    rosenberg nitschiya, 26/04/09 12:17

    zo hpam hrishona shomed sr chuts zkuf koma vlo gluty hchfets lrtsot et hparits yshar koach

    הגב לתגובה זו

    • תרגום לעברית:"לאביגדור ליברמן: זו פעם ראשונה שעומד שר חוץ זקוף קומה וכ (ל''ת)

      panacea , 26/04/09 22:34

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    צודק! אם הם רוצים שלום שיירצו אותו בלי תמורות! שלום אמיתי זה שלום בלי

    לא אמרתי כלום , 26/04/09 12:03

    דרישות..

    הגב לתגובה זו

    • נכון.שלום אמיתי זה שלום שלא תלוי בדבר.

      אחרת אולי המטרה היא הדבר ולא השלום, 26/04/09 16:20

      בגלל זה,אם רוצים הצלחה,צריך לעשות מהלכים שלא תלויים בדבר.רק רצון טוב של אנשים טובים משני הצדדים.ואם אנשים לא טובים אסור לעשות עיסקאות.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    רמת הגולן לא עומדת למו''מ

    משה, 26/04/09 11:31

    אני בעד החזרת רוב שטחי יהודה ושומרון ועם זאת לא מוכן להחזיר את רמת הגולן.נכס אסטרטגי שלא יסולא בפז.רוצים שלום?נחכור את הרמה לתקופה של 100 שנים ןנכריז שזו אדמה סורית עם דייר מוגן(ישראל)בדמי מפתח.

    הגב לתגובה זו

    • יהודה ושומרון הם גם שטחים אסטרטגיים

      לא אמרתי כלום , 26/04/09 12:05

      ואסור לנו לתת נקודה מהם...הם שטחים הרריים שאם איראן ימ"ש תפציץ עם פצצת אטום לא יהיה להם הרבה נזק, אנחנו צריכים להעביר את הערבים שם לעזה ושהמדינה הפלשתינאית תהיה רק עזה...השטחים האלו שייכים לנו ואפילו הערבים שם לא אומרים שהשטחים האלו שייכים להם...גיבורי התורה שלנו היו שם ונתינת שטחים אלו היא כניעה וחילול השם..

      הגב לתגובה זו

      • ותחשבו על המשוואה הבאה :ככל שרוחבה של מדינת ישראל יוצר כך סיכוייה של

        ג'וק בודד בערבה, 26/04/09 12:58

        פצצה איראנית לפגוע קטן לא????
        ודי לחכימא ברמיזא.

        הגב לתגובה זו

    • כניראה שאין מושג קלוש לגבי מה שאתה מגבב פה

      הבורות מסוכנת, 26/04/09 12:53

      זה שרמת הגולן חשובה ונוצר קונצנזוס לאומי סביב חשיבותה, לא הופך את יו''ש לפחות חשובה ,אילו ידעת על סמך הכרות השטח את חשיבות השומרון לבטחון המדינה דבר שמוטל בספק, אבל אתה עוד אחד שניזון מתקשורת \\תשקורת שהפכה את יו''ש לסתם ''שטחים'' לך תיסע לאלפי מנשה שנמצאת כ- 20 ק''מ בלבד מעל המרכז, ומשקיפה על מסלולי ההמראה והנחיתה של נתב''ג, סע , זה פחות מחצי שעה מהרצליה, אבל לא תעשה את זה, ותמשיך לחיות באשליות , ובעיוות המציאות, ותמשיך '' לוותר על מקומות שלאחר מכן יהפכו את חייך וחיי אוכלוסי המרכז לגיהנום, ואפילו לא תבין איך ומדוע,

      הגב לתגובה זו

      • צודק 100% - הקמת מדינה פלסטינית בתוכנו תביא את השואה הבאה (ל''ת)

        בדוק , 26/04/09 14:22

        הגב לתגובה זו

      • הגבת יפה , לשם מה מה ה''ההלקאה ההדדית הזו?''. האם גם את התכונה הגלותית

        מודל עתיק, 26/04/09 14:25

        הזו ייבאנו לא טרחנו לשרש מתרבותנו המתחדשת.
        את שלך אמרת - ישר ולעניין , לאיזה צורך אתה עולב בשני ויכולתיו השכליות?

        הגב לתגובה זו

        • מתגברת את כוחו טמבלון - מה הפכת להיות מפענח כתובים

          בדוק , 26/04/09 17:10

          כניראה שהיכולת שלך מוגבלת רברבן.

          הגב לתגובה זו

          • הבהרה '' התגובה היתה ל''בורות''...וכו'.

            מודל עתיק, 26/04/09 20:45

            מעניין מי השחצן המוגבל ?

            הגב לתגובה זו

  • 32.

    טוקבקיסטים. שימו לב כי זה חשוב!

    benzi. a, 26/04/09 10:51

    עכשיו אנחנו מגיבים מדי פעם פוגעים זה בזה ומביעים את מה שרוצים להביע או להשמיע.
    רבותי! החגיגה הזאת הולכת להגמר.
    יש מידע כי שר האוצר יובל שטייניץ הולך להוציא חוק מס על האינטרנט. וזה אומר כל מייל שנשלח זה יעלה לנו 15 אג' וכל תגובה לכתבה (טוקבק) יעלה 9 אג'
    אגב גם על כל מייל שנקבל נשלם 10 אג'.
    חשוב לקחת את זה לתשומת לב ולהתקומם כנגד הגזרה הזאת. נכון שיש מצב כלכלי קשה וצריך להתמודד עימו. אך לשלם סכומי עתק כדי שביבי יוכל להרכיב (להרקיב) ממשלה או לשלם אתנן גבוה לש''ס עבור עולם הישיבות והפרזיטים אוכלי החינם לזה הממשלה יש כסף די והותר ומה שנשאר . זה לסחוט עוד ועוד את אזרחי המדינה הייצרנים משרתי המילואים ומשלמי המיסים. תחשבו על זה כי זה נוגע גם לאותם המתלהמים סביבו של ביבי שבהם זה יפגע יותר מהרגיל כי הם עושה האינטיפאדות בכול אתרי האינטרנט למען האליל שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • .עוד גזירה מבית ליצמן-מס על אינטרנט 1-5-2009 יום ללא אינרנט

      שוחר שלום , 26/04/09 10:58

      .עוד גזירה מבית ליצמן-מס על אינטרנט
      קבלתי כרגע אימייל זה תוכנו:
      נושא: רוצים לגבות מס על שרותי האינטרנט - אין גבול לחוצפנה של ממשלת ישראל
      מה ששר האוצר החדש רוצה לעשות עם האינטרנט, תוכנית ששר האוצר החדש יובל שטייניץ מכין כדי לממן את הממשלה הרחבה ואת המדיניות הבטחונית והפיננסית החדשה. התוכנית תתפרסם בעוד כמה שבועות. התוכנית היא להתיל מס על האינטרנט!!! המס ייגבה דרך ספקי האינטרנט והמחירון יהיה כך:
      - מייל: 15 אגורות.
      - כל מצורף (attachment) למייל: 9 אגורות.
      - גלישה: 11 אגורות למגהבייט (בדומה לאינטרנט הסלולרי).
      - הודעת איי.סי.קיו (או אם.אס.אן או כל תוכנית
      הודעות מיידיות אחרת): 7 אגורות.

      חייבים לעצור את התוכנית ולהציל את חופש הביטוי!!!
      איך אתם יכולים לעזור?
      בשתי דרכים
      * תעבירו את זה הלאה שכמה שיותר אנשים ידעו
      * והשתתפו ביום ללא אינטרנט! ב-1.5.2009
      לא נגלוש, לא נשלח מיילים ולא נשתמש ב-איי.סי.קיו. נראה להם שלא נסכים למס על חופש הביטוי!!!!!!
      תעבירו הלאה כדי שעד ה 1.5 כמה שיותר אנשים ידעו וישתתפו במחאה!!
      לא ניתן לעשוק אותנו!!!!

      הגב לתגובה זו

      • קיבלתי עכשו אימייל - השמאל ירד מהפסים עבר למשבצות

        בדוק , 26/04/09 11:12

        סובל מנזילות מוחית. או אולי משפעת החזירים.

        הגב לתגובה זו

        • מה אתה מבין משפעת החזירים??? חבר בדוק - אז תבדוק

          שוחר שלום , 26/04/09 11:18

          שפעת החזירים המסוכנת ביותר מכל המחלות
          החזיר מבחינת די אן אי הוא הקרוב ביותר לבני האדם - 99% הדי אן אי של החזיר הוא כמו שלנו ובהשתלות של שסתום הלב משתמשים בשסתום של חזיר (גם בארץ!!)
          הקדוש ברוך הוא אסר אלינו, היהודים, לאכול בשר חזיר בגלל חשש לקניבליזם.
          וזה שיש גם לאנשיםמאמינים שתל של חזיר בלב, זאת עובדה,

          הגב לתגובה זו

      • למה יום בלי איטרנט ? עדיף חודש בלי ליצמן! (ל''ת)

        הגיון, 26/04/09 11:48

        הגב לתגובה זו

    • עוד גזירה מבית ליצמן לא מבין את רוח הזמן - 2 ש"ח על קופסת סיגריות

      שוחר שלום , 26/04/09 11:03

      1.ליצמן לא מבין את רוח הזמן - סיגריות פסה אי-סיג אין
      אני מעשן כבר זמן מה אי-סיג (סיגריה אלקטרונית) ועכשיו אני חוסך כ500ש"ח בחודש (מחסנית אי-סיג עם ניקוטין עולה כחמש ש"ח)
      אז שיעלו את המחירים למעלה ואז כולם יעברו לאי-סיג ושכרם יצא בהפסד!!!
      אי-סיג לעשן זה בדיוק כמו סיגריה רגילה, יש עשן והנאה כמו סיגריה

      הגב לתגובה זו

      • ליצמן 2 ש"ח על סיגריות (מאמר בכלכלה בעיתון זה)

        שוחר שלום , 26/04/09 11:06

        שכחתי לציין - אי-סיג אין עוד בישראל
        שכחתי לציין - אי-סיג אין עוד בישראל
        ואני מקווה שלא יטילו על אי-סיג מס ואם כן אז תעשיית ההברחות תעלה שלב, כי אי-סיג הוא קטן כמו סיגריה ומחסנית השווה לחפיסת סיגריות היא קטנה כמו פילטר!!
        נו מר ליצמן איך תתמוד עם העובדה הזאת???

        הגב לתגובה זו

        • רק 2 ש''ח על סיגריות?, צריך להקפיץ ב- 10 ש''ח לפחות!!

          אן דבר כזה לא יכול להפסיק, 26/04/09 12:58

          כדי שאלה שמעשנים יתחילו לממן כבר עכשיו את אישפוזם בבתי החולים, וכדי לממן את הנזקים שהם גורמים ,!!
          למי שלא מתאים , שלא יעשן,!! '' לא יכולים להפסיק?, קישקוש בלבוש,! מי שמעשן לא רוצה להפסיק,!!

          הגב לתגובה זו

      • איזה סוג -Smoking Everywhere?

        פנדה , 26/04/09 14:11

        אני גם רוצה לעבור לאי-סיג אבל יש המון מותגים, טווח המחירים מאוד גדול ואני לא יודע איזה לבחור...

        הגב לתגובה זו

        • עכשיו השמאלנים עושים מעצמם צחוק...אפילו הערבים לא יקחו אותם ברצינות (ל''ת)

          panacea , 26/04/09 22:02

          הגב לתגובה זו

    • 1.5.09 הוכרז כיום ללא אינטרנט כמחאה=חשוב מאד לעצור גזרה באיבה=בושההה (ל''ת)

      נ.כהן חשוב לציין ולהעביר לכלם יום ללא אינטרנט 1.5., 26/04/09 11:18

      הגב לתגובה זו

    • אתה רציני? הוא לא נורמלי! כדי לעשות הפגנות נגד זה...

      לא אמרתי כלום , 26/04/09 12:07

      אפילו כדי שבן אדם יביע את דעתו הוא צריך לשלם!

      הגב לתגובה זו

    • לבנצי, לשוחר שלום, ולכל המגיבים האחרים:

      רות מאור, 26/04/09 17:09

      די באלאק תבדקו מתיחות לפני שאתם מקרקסים את עצמכם וסותמים את האינטרנט בשטויות.
      יש אתר נפלא בשם "לא רלוונטי" ושם בודקים כל מיני מכתבי שרשרת ושמועות, כדי לוודאי שזה לא קישקוש. ולענייננו, תבדקו כאן:
      http://www.info.org.il/irrelevant/item.php/6253862088400078033

      www.kansukansu.blogspot.com

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    שמאלנים-אתם מבינים למה כנופית ''שלטון החוק'' מחפשת אותו

    עמרי, 26/04/09 10:49

    כי הוא ימני זה מזכיר משטרים אפלים מאירופה

    הגב לתגובה זו

    • לשפוך מילים לא עולה כסף, הה?

      רות מאור, 26/04/09 17:11

      אולי בכל זאת זה רעיון טוב להטיל מס על טוקבקים?
      סתאאאאם

      www.kansukansu.blogspot.com

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    מי שרוצה באמת שלום לא מעמיד תנאים - ולא מאיים (ל''ת)

    בדוק , 26/04/09 10:45

    הגב לתגובה זו

    • נכון,! וזה מה שליברמן אומר לסורים התוקפנים !! (ל''ת)

      שלום תמורת שלום, 26/04/09 11:55

      הגב לתגובה זו

    • ליברמן לא מפסיק להעמיד תנאים ואולטימטומים . הדרישה שלא להעמידתם

      ג'וק בודד בערבה, 26/04/09 13:06

      הנה בדיוק כהעמדתם .
      לתשומת ליבך האימהי והרחב.

      הגב לתגובה זו

    • וגם-בתורת הנהול , סעיף ''משא ומתן'' תמצאי שמשא ומתן בנוי מתנאים,

      ג'וק בודד בערבה, 26/04/09 13:09

      של הנושאים ונותנים.
      אחרת לא מדובר במשא ומתן אלא במשהו אחר .

      הגב לתגובה זו

      • אני מתה על חוכמולוגים כמוך - רק בערבה אפשר למצוא אותם

        בדוק , 26/04/09 17:12

        משועממים עד קץ נפשם.

        הגב לתגובה זו

        • שירה.דעותייך זהות לדעותייה של בדוק מתגובה מס' 1..מדהים. (ל''ת)

          נעמן אלול, 27/04/09 06:32

          הגב לתגובה זו

          • מדהים שאתה מפיל עלי תגובות של אחרים - מדהים מדהים

            בדוק , 27/04/09 13:01

            מה קרה עם היקיצה רצת לטקבק לי. בטח כבר מתוך שינה אתה כבר מטקבק לי.

            הגב לתגובה זו

            • בדוק את משעממת ומעופשת גשי לסוף התור (ל''ת)

              ד''ר פלאצק, 27/04/09 15:49

              הגב לתגובה זו

  • 29.

    נכון צודק ליברמן - בלי אולטימטום - ירצו או לא ירצו לא יקבלו (ל''ת)

    בדוק , 26/04/09 10:43

    הגב לתגובה זו

    • בדוק לא יהיה לך אירוע מוחי כי אין לך מוח (ל''ת)

      הודעה משמחת, 27/04/09 15:36

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    ה''שלומניקים מקדימה בראשות הציפי לא לשכוח ליקקו לליברמן את.............

    טוטו, 26/04/09 10:18

    ממשלת נתניהו עוד לא חודש שהיא מתפקדת
    וכל החארות מקדימה פותחים את הפה
    2 מלחמות כושלות\\+שרת חוץ טיפשה כבר מעבירים
    ביקורת על הממשלה\\\\\\ואיפה הבושה שמגגס?

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    בקיצור - ליברמן, מתשובתך אנו מבינים שלא תוכל להיכנס למצרים (ל''ת)

    דווקא מתאים לי...., 26/04/09 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    איבט דוברמן ממיט עלינו אסון

    שוחר שלום , 26/04/09 10:10

    שכחתי לציין - אי-סיג אין עוד בישראל.
    נקווה שעוד זמן קצר ישב בכלא וכך ניפתר ממנו...אחרת....... התחילו לארוז את המזוודות

    הגב לתגובה זו

    • סליחה לצערי השתרבבה בתגובה שלי שורה לא נכונה

      שוחר שלום , 26/04/09 10:13

      לאיבט דוברמן אין כל שייכות לאי-סיג זאת הייתה תגובה שלי על העלאת המס על סיגריות בעיתון זה.....עמכם סהליחה שוחרי שלום

      הגב לתגובה זו

      • עצם הקיום שלך לא נכון-לא רק שורה אחת מסכנה בתגובה. (ל''ת)

        panacea , 26/04/09 22:36

        הגב לתגובה זו

        • panacea מה פשענו שאנו נחשפים לטימטומך הסופני? (ל''ת)

          סבזי , 27/04/09 00:15

          הגב לתגובה זו

          • הנה רשימת הפשעים שלך: א) בגידה, ב) הסתה, ג) הוצאת דיבה,

            panacea , 27/04/09 09:48

            ד) סילוף ועיוות עובדות במתכוון (שקר),ה) טימטום ופיגור עברייני,ו)משכב זכר ונקרופיליה עם נתן ש. מעלות.
            יש עוד הרבה, אבל בנתיים נסתפק בזה.

            הגב לתגובה זו

            • ל 09.48 ליבי עליך איש מסכן,הלואי והייתי יכול לעזור לך, (ל''ת)

              נתן.ש מעלות., 27/04/09 11:33

              הגב לתגובה זו

              • אתה יכול לעזור לי ולכולם: סתום את הפה המ...שלך. (ל''ת)

                panacea , 27/04/09 12:27

                הגב לתגובה זו

  • 25.

    סוף סוף לא מתרפסים ומתחנחנים בפני אף אחד,כמו החלולה (ל''ת)

    החלילן, 26/04/09 09:35

    הגב לתגובה זו

    • וגם ההישג היחיד שנשיג זה בידוד מכל העולם

      רות מאור, 26/04/09 17:16

      אבל זה נהדר כי אנחנו עם לבדד ישכון, ולא צריך אף אחד.
      בימין נחסל את איראן, ביד שמאל את סוריה. עם הרגל נבעט באמריקה, עם הרגל השניה בתורכיה ועם האף נעשה נה באוזן לאמריקנים.
      אין עלינו.

      www.kansukansu.blogspot.comr

      הגב לתגובה זו

      • את אישה זקנה מסכנה

        pele_11 , 26/04/09 22:09

        גלותית סנובית ומגעילה.
        וגם מכוערת. כמעט שכחתי...

        הגב לתגובה זו

        • שכחת להוסיף שמזמן היא לא קיבלה ויטמינים. (ל''ת)

          panacea , 26/04/09 22:37

          הגב לתגובה זו

          • אף אחד לא יהיה מוכן לתת לה ויטמינים

            pele_11 , 26/04/09 22:56

            כנס לבלוג שלה תראה איך היא נראית,ותחזור אלי להגיד לי אם אתה מוכן לתת לה ויטמינים.

            הגב לתגובה זו

            • לא תודה,לא רוצה סיוטים. (ל''ת)

              panacea , 27/04/09 09:48

              הגב לתגובה זו

              • רמת הדיון הענייני פה מצד ימין

                רות מאור, 27/04/09 09:58

                נראית בדיוק כמו רמת הדיון הפוליטי שלכם: לא קיימת.
                כשאין טיעונים ענייניים - נכניס כאפות. זה הדבר היחיד שאנחנו מכירים.

                www.kansukansu.blogspot.com

                הגב לתגובה זו

                • מגדירה עצמה כאינטלקטואלית בת 57 אוהבת את מרסדס סוסה

                  בדוק , 27/04/09 10:27

                  לא מכוערת נחמדה וגרושה. אמרתי לכם מתאימה לסבזי.שניהם שמאלנים קיצוניים.

                  הגב לתגובה זו

                  • בדוק!!! גם אני אוהב את מרסדס, הרבה משיריה הם שירי משוררים שהולחנו, ויש

                    panacea , 27/04/09 11:03

                    לה קול מדהים.

                    הגב לתגובה זו

                • לרותי'לה: מה קרה? פגענו בנקודה רגישה (אולם נשכחת?).זה בבדיחות הדעת

                  panacea , 27/04/09 11:01

                  מעניין לקרא תגובותייך על "הזיין הקטן" של PELEץ סליחה על הגסות,אבל זה ציטוט מדברייך.
                  אבל לעצם העיניין: דרגת מרירות ואגרסיה כמו שלך אומרת דרשני, ומזמינה חקירה במישור המיני, עם רמז עבה לתיסכול מיני עצום.

                  הגב לתגובה זו

        • ל 22.09 המחשיב עצמו לפלא,תשלים עם העובדה אתה איש מסכן וירוד. (ל''ת)

          נתן.ש מעלות., 27/04/09 11:36

          הגב לתגובה זו

          • לנתן הנותן ציונים: אתה מכיחר אותו אישית? כי התגובות שלו נורמליות בהחלט (ל''ת)

            panacea , 27/04/09 12:29

            הגב לתגובה זו

            • לאן החבר שלך איש הקרח ברח - כניראה שנמס השלג בהרים (ל''ת)

              בדוק , 27/04/09 12:57

              הגב לתגובה זו

              • סתם בשביל הכיף, ולהראות לכם איך אתם ממהרים להסיק מסקנות.

                רות מאור, 27/04/09 13:39

                אם 32 זה זקן, אז אני זקנה. לקחתם את התמונה של אמו הנפלאה של בן זוגי, ובניתם עליה תילי תילים של קורות חיים. מדהים.
                אני יושבת כאן, מגיבה ומשועשעת מאוד.
                ועדיין - במקום לטעון טיעונים ענייניים, כאשר הם אוזלים, מתחילים לזרוק עוגות בוץ. מצחיק בעליל. אבל זה בסדר.
                יום נפלא שיהיה גם לכם. לי כבר יש.

                www.kansukansu.blogspot.com

                הגב לתגובה זו

                • לרות,בהמשך לדיאלוג המשעשע:

                  panacea , 27/04/09 14:32

                  בקשר ל"כשניגמרים הטיעונים.."וכו'.
                  את הטיעונים לשמאל הסברנו ,והמציאות הוכיחה, אין ספור פעמים.אבל,להסביר לשמאל זה כמו לטחון מים. לכן רוצים קצת להשתעשע, ובאמת משעשע לראות שאת רותחת מזעם וטורחת להגיב.
                  לעצם העיניין: הטענות היו
                  א) את זקנה.
                  ב) את מכוערת.
                  ג) את לא מקבלת ויטמינים לכן את מרירה.
                  את טענה א' ניסית להפריך.את ב' וג' את כניראה לא יכולה להפריך, נו מילא, אחת מתוך 3 זה גם משהו...
                  ועוד משהו: איך זה שצריך כל הזמן להוכיח שאין לך אחות-כמו שאתם נוהגים ואוהבים לעשות לביבי?

                  הגב לתגובה זו

                  • היא גם למרות הכל שקרנית - תיכנס לגוגל ותקיש את השם שלה

                    בדוק , 27/04/09 15:34

                    ושם תמצא אותה. מה עכשו היא תספר שלקחה לאמו של החבר שלה את השם ? . מתאים לשמאלנים הכל.

                    הגב לתגובה זו

                    • לא הבנת: היא לקחה לאמו של החבר שלה את החבר. (ל''ת)

                      panacea , 27/04/09 17:50

                      הגב לתגובה זו

                      • זה טוב - הצחקת אותי - משכשכת בזנב השמאלנית הזאת

                        בדוק , 27/04/09 18:59

                        חושבת שאנחנו מטומטמים שאפשר לסבן אותנו.

                        הגב לתגובה זו

                        • בדוק שייכת לימין ומשוקמת עקב טפשות כרונית (ל''ת)

                          נא להכיר-, 27/04/09 23:20

                          הגב לתגובה זו

  • 24.

    צודק!!! ושינהל ככה בצורה נחרצת גם משאים ומתנים עם החרדים. (ל''ת)

    תודה, 26/04/09 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ליברמן .. בקיצור (ל''ת)

    קובי, 26/04/09 09:25

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אן לסגת מרמת הגולן סוף פסוק ולעולם ובשום פנים ואופן ועבור שום דבר (ל''ת)

    פקק תנועה , 26/04/09 09:24

    הגב לתגובה זו

    • פקק תשאל את שכנך,מי שלח את רון לאודר לדמשק ? ביבי (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 26/04/09 21:38

      הגב לתגובה זו

      • אי אפשר להיתעלם לגמרי ולחלוטין ממישהוא שמצייץ לכיוונך בקשר למשהוא

        פקק תנועה , 27/04/09 08:10

        אפשר להגיע להסכמה ברגע שהוא יבין בגישה הכוללת שלו שהוא טעה ומתעה את עצמו והכונה לדרישות הערבים מאיתנו ואז אפשר יהיה להגיע להסכם כלשהוא וכך זה עובד חביבי הבעיה העיקרית היא אצלנו שאנו בתור עם ועדיין ולאחר כול המאועות שעברנו במהלך ההסטוריה שלנו ןמאז ומעולם ומתמיד גרמו לנו רק להיתחנף לאויבנו במקום לעמוד על שלנו ודרישותנו הנכונות והמוצדקות משכננו לכן עלנו אסור לוותר מבחינה מדינית ביטחונית ופוליטית וגאוגרפית וכלכלית על רמת הגולן ביקעת הירדן כולה ירושלים ולטרון צפון ים המלח שטחים בנגב ובואדי ערה זכות השיבה החלקית ונסיגה גורפת בשיטחי יהודה ושומרון לגבולות 67 ברגע שנבןי ורק אנחנו שכך צריך להיות העינינים יסתדרו על ימי מנוחות

        הגב לתגובה זו

        • ל 08.10 אינך עונה על שאלתי שלא נוחה לך,האם ניתן לסמוך על ביבי ?.

          נתן.ש מעלות., 27/04/09 11:42

          כבן הארץ הזו יליד השליש הראשון של המאה הקודמת,מיותר להזכיר לי חשיבות גבולות ביטחון.ועבורי גבולות הביטחון הם,תוכנית יגאל אלון ז''ל.

          הגב לתגובה זו

          • בהחלט ניתן לסמוך על נתניהו .הינך רואה שהגולן. עדיין בידנו וכך יהיה .

            פקק תנועה , 27/04/09 13:43

            לעולמי עד ..ובקשר לתוכנית אלון ועל כך מיסתמכת התוכנית של הנסיגה משומרון ויהודה .ובכן אים כך. מדוע מיפלגת העבודה לא אימצה תוכנית זו .בשנים שעברו. ולאחר מכן .הם ויתרו על יותר נכסים גאוגרפיים בשומרון ויהודה. לטובת הפלשטנאים אתה רואה בעצמך. ששום דבר לא זז מקומו. לעבר של שלום קבוע ובר קיימא .וזה בגלל הפשלות של מיפלגת העבודה ב עבור שלום בכול מחיר .ועם ישראל לא מוכן להגיע לשלום בכול מחיר. כפי שהוא לא מוכן. לשחרר את גלעד שליט. בכול מחיר ממקום שיביו המצמרר אצל החמאס .אבל השאלה היא אחרת .מבחינה חברתית אישית ציבורית פסיכולוגית ופילוסופית מדוע ישנם קבוצות בחברה הישראלית שפשוט מוכנים לימכור את מדינתם וחלקי מולדת בעזרת טענות מוזרות ומשונות שרק הדימיון היהודי מסוגל להמציאו ולרכזו כדברים נכונים. כשלמעשה הם בפרוש דברים מתעים ולא נכונים ושלא מותאמים למציאות החים של אויבנו ושכננו ומציעות החיים שלהם ומטרותיים הסופיות לגבינו .אתה בהחלט טועה .ולא ברור הצורך לותרנות הנדיבה הזו על שטחי עם ומולדת והכניסה לחץ על איומים מדינות ערב ועכשיו לאחרונה מברק אובמה שאים ימשיך כך הוא ימצא את עצמו במערכת בחירות חדשה וארצות הברית תהפוך למדינת אוייב של ישראל וגרג בוש יחזור לשילטון והאירגונים היהודים בארהב שתמכו בברק אובמה יתחילו לישוא את עצמם מה עשינו שנתנו לברק אובמה לעלות לשלטון ואולי כך יבואו ימות המשיח וכול יהדות ארצות הברית על כול מליוניה יעלו סוף כול סוף למדינת ישראל שהיא מקור מחצבתם הלאומי וההיסטורי

            הגב לתגובה זו

  • 21.

    ליברמן כשוטה התורני

    רואה שחורות, 26/04/09 09:14

    ליברמן כשוטה התורני יורה את כל המחסנית בפתיח
    מבזבז הצהרות בחודש הראשון ועד להדגחתו יצטרך להסביר ולהתנצל על דבריו
    הוא מתנהג כשוטה רעשן וחבל
    מהמקום שבו נמצא הוא יוכל רק להתקפל ןמהר
    ביבי בשלב זה מודע לאורך חייו הפןליטיים הקצרים של ליברמן נותן לו להשתול כי כשבא לנסיגות הוא מומחה

    הגב לתגובה זו

    • '' רואה השחורות'' לא שומע, ולא מבין כלום

      אופטמטריסט, 26/04/09 09:20

      אורך חיו הקצרים של ליברמן מתגלים כארוכים יותר ויותר מאז שליברמן יצא לדרכו הפוליטית העצמאית כוחו הולך ומוכפל ומתעצם , וזאת לעומת הנאורים מהשמאל שהולכים ונעלמים ונמוגים אל מול המציאות שאף פעם לא הצליחה לבלבל אותם, ראה מבעד לעננים השחורים שבהם אתה מוקף את המקרה של מרץ שבבחירות הבאות תעלם לחלוטין, ראה את המפלגה האבודה, ראה,,, ! כלומר אם יש לך בכלל יכולת ראיה,!

      הגב לתגובה זו

      • ראה שינוי טומי לפיד

        רואה את, 26/04/09 09:40

        גם לפיד זל זכה ב 15 מנדטים ונעלם
        ליברמן לא עשה כלום בפוליטקה הישראלית עד היום
        כדמגוג הוא מנוסח בהתאם ועונה לנהיות ציבור מתהלם
        וכשיתחיל לסגת מכל מילה שאמר בלחץ זה או אחר מקסם השוא יתפוגג
        כל מילה שלו נרשמת
        כל כסף שהעביר מתוייק
        הוא מתנהד כעבריין על זמן שאול שאין לו מה להפסיד

        הגב לתגובה זו

        • מפלגת ה''מרכז'' , ''ד''ש'' , כן . אולם לצערנו ישראל ביתנו לא תעלם , ולא

          ג'וק בודד בערבה, 26/04/09 14:36

          באשמת ליברמן , אלא בשל דעותיה , אשר מצביעיה בטעות מייחסים לראשה .
          לא אתפלא אם אף הוא ינטוש את מפלגתו , ויחבור לביבי בשלב כלשהוא , כאשר יוחוור לו שציפיות רוב בוחריו ( והמבין מבין ) הן מעבר לכל חלום פרוע שלו עצמו.
          ישנו סקר מעניין מאד המציג חתך ברור של האוכלוסיה אשר בחרה בי''ב . הסקר , בקיזוז הדרוזים ועוד כמה שלא אציין , מציג תמונה אפלה מאד של אוכלוסיה שונה לחלוטין מכל חזון ציוני שהוא, כולל זה של ז'בוטינסקי וממשיכי דרכו , וכולל העמדת ערכים מסולפים בראש סדרי העדיפויות , ולפני , דווקא, טובתה של מדינת ישראל .

          הגב לתגובה זו

          • הסיבה היחידה בגינה ליברמן לא יחבור לביבי באותה המפלגה

            רות מאור, 26/04/09 17:19

            היא שתיווצר התנגשות אגו-אים בקנה מידה הרסני.

            www.kansukansu.blogspot.com

            הגב לתגובה זו

            • התנגשות אגו-אים זה לא כל כך נורא

              pele_11 , 26/04/09 22:07

              כמו התנגשות סנוביזם...

              הגב לתגובה זו

  • 20.

    ליברמן אתה מתחיל להדאיג. השאר את ההתקפלות לנמושות (לא חסרים כאלה) (ל''ת)

    גולני, 26/04/09 09:13

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אובמה יסתפק בסוף באי לוחמה באזור לא שלום ולא בטיח (ל''ת)

    שרוליק , 26/04/09 09:13

    הגב לתגובה זו

    • שרוליק מה אתה עושה פה ?? בדוק אמורה להיות בתגובה 19 ולא כבודך...!

      צפניה הטוסיק, 26/04/09 11:29

      זוז לתגובה אחרת ותן לבדוק את מס' 19 המכובד.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    יש ללמוד מהטורקים שסירבו לדון בתביעת סוריה לחבל איסקנדרון

    haimrosen , 26/04/09 09:06

    התורכים הציעו לסורים שלום תמורת שלום - והצליחו.
    אצלנו יש "גאונים" הממהרים לקבל את דרישות סוריה ואומרים כי המחיר של השלום "ידוע". ידוע ?

    הגב לתגובה זו

    • זה עניין '' פשוט''

      שר העבודה, 26/04/09 11:14

      הסורים מבינים היטב שכל ניסיון שלהם לאיים או לפגוע בטורקים ימיט עליהם אסון , ויעלה להם בנוסף להרס מוחלט של תשתיות , מאות אלפי הרוגים גם באובדן של טריטוריות נוספות לטובת הטורקים ,
      אילו הסורים היו יודעים שזו עלולה להיות מבחינתם תוצאה של היתגרות ותוקפנות כלפי ישראל, הם היו יושבים בשקט,! בדיוק כפי שהם מתנהגים מול הטורקים ,! חד וחלק,!!

      הגב לתגובה זו

    • הטורקים שלך מתחילים הערב בתמרון משותף עם הסורים.לידיעתך. (ל''ת)

      ג'וק בודד בערבה, 26/04/09 20:48

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    היכן תגובה מיספר 19 (ל''ת)

    פקק תנועה , 26/04/09 09:00

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הפעם ליברמן צודק

    צפונית מהצפון, 26/04/09 08:46

    בדרך כלל אני ממש לא מסכימה עם ליברמן, אבל במקרה הזה הוא ממש צודק -
    כי איך אפשר לבוא למו''מ עם תנאים מוקדמים ואולטימטום בצידם? הרי זה בכלל לא מו''מ ואז באמת אין לנו מה לעשות שם.

    אסור לרדת מהגולן - הוא שלנו לנצח נצחים!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ויהי ערב ויהי בוקר יום חדש.....אמש - סוריה לא היתה פרטנר + 1000

    שועל חסידה ו26 קרפדו , 26/04/09 08:44

    תגובות מתלהמות "היידה איווט " בכל הטוקבקים .והיום - ריטואל הטיקבוק יחזור על עצמו , פלוס מינוס אותה כמות התלהמות . הם לא צריכים לקרוא , מספיק שכתוב " ליברמן אמר" ( לא חשוב מה ) ישר קופצים ומצדיעים במועל יד.
    ומחר? גם הוא יום חדש, או מה?
    מחרתיים כפי הנראה נשב בדמשק , עם אסאד , ועם/בלי תנאים מוקדמים .

    הגב לתגובה זו

    • גן ילדים .

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 26/04/09 08:48

      מישהו מוכן להרים טלפון לביבי ולהזכיר לו שהוא ראש הממשלה?
      ובאותה העת להעיר את השמאל על כל מגיביו ומקלדותיו המושחזות?
      ככה נותנים לליברמן להשתלט על הכותרות ולעשות צחוק מעצמו והמדינה?

      הגב לתגובה זו

    • נא לא לפרסם כסילותך ברבים. מספיק שהחוג הקרוב אליך יודע. (ל''ת)

      ASCH , 26/04/09 08:57

      הגב לתגובה זו

      • הייל ASCH

        mraric, 26/04/09 12:15

        אני מהמקורבים לכסיל.

        הגב לתגובה זו

        • עזוב אותו זה לא הוא - ליברמן עושה לו את זה.

          ג'וק בודד בערבה, 26/04/09 12:48

          תרתי משמע...
          רגע , ואולי הוא זה שעושה את ליברמן , ובתשלום?

          הגב לתגובה זו

  • 14.

    כיום אין בחירות

    אדם, 26/04/09 08:43

    כצפוי ,,גם ליברמן אינו אותו ליברמן לפני הבחירות ,הגיע עם סיסמאות,,וכיום מוכן להרבה דברים ולמו''מ

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    המינוי הגאוני של ביבי!!! שר חוץ עם ביצים, לא שר חוץ מלקק ולא משיג כלום (ל''ת)

    אריק, 26/04/09 08:40

    הגב לתגובה זו

    • גם לכלב יש ביצים

      רות מאור, 27/04/09 10:04

      הוא כל הזמן מלקק אותן.

      www.kansukansu.blogspot.com

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    ליברמן לא הוזמן לקהיר! השמיים נופלים על השטאטל היהודי הקטן!

    ASCH , 26/04/09 08:39

    הפריץ הגדול מהדרום לא רוצה בייקרו של השר. אוי!!!! אוי!!!! אוי!!!! וואי!!!! וואי!!!! וואי!!!! מה נעשה, נרעשו בני הגלות? איך זה ייתכן? הפריץ הפסיק לאהוב את השטאטל הקטן ואותנו בגלל השר. ואנחנו כה לחוצים לאהבה מהמצרים!!!! אוי אוי אוי!!!!
    .......................................
    תכלס, מה יש לנסוע למדינה מפגרת וענייה זו, מלכת העולם השלישי (לייתר דיוק- הליכלוכית)? מה הם יכולים לתת לנו? את המו"מ על גלעד תקעו בכוונה, את עזה ניסו בכל כוחם, הדל, להטיל עלינו. פועלים נגדנו בכל שיח פנים ערבי, ומתנגדים לשלום ביננו למדינות המפרץ.
    .......................................
    לאור ההתנהלות שלהם, ה"שלום" הוא בסה"כ הסכם אי לוחמה לזמן בלתי מוגבל. וכל עוד הם מקפידים (ולפי מה שקראתי- הם כן מקפידים) על פירוז סיני מצבאם, ועמידה על פרטי ההסכם הבטחוני- אין לנו איתם בעייה.
    .......................................
    אפשר בהחלט לחסוך את הנסיעה. גם נחסוך בדלק- שיפור איכות הסביבה. גם נמנע מגידופים פומביים של השרים שלהם במעמד ראש הממשלה ושר החוץ שלנו, אל מול העיתונות השטופה בשנאת חינם כלפינו שתמחא מייד כפיים בחדווה. וגם תימנע השפלה עצמית נוספת של ישראל- השולחת את ראש הממשלה למצריים כמו שבני הגלות שלחו מהשטאטל שלהם שליחים לפריץ, לעיר הגדולה, ליפול על ברכיהם בפניו ולהתחנן לדבר זה או אחר.

    הגב לתגובה זו

    • יפה - חותם על כל מילה (ל''ת)

      gilberet, 26/04/09 08:57

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    צריך לזכור! איך עבר הגולן לשליטת ישראל!!

    היסטוריה, 26/04/09 08:36

    הרושם שקיים הוא שישראל שולטת על רמת הגון בשל קפריזה רגעית והחלטה לכיבוש, אבל המציאות והעובדות ההיסטוריות מלמדות דברים שונים, בשנות השישים לאחר מעשי תוקפנות יום יומיים מצד הסורים שהיו מבוצרים על רכסי רמת הגולן והפגיזו מעשי שיגרה את יושבי הגליל ועמק בית שאן, המטירו אש תותחים ומרגמות על קיבוצים ומושבים, גני ילדים , חקלאים שעיבדו את השדות, ומטיילים אקראיים, אבל בזאת לא נגמרה תוקפנותם, הם יזמו והקימו עם המצרים והירדינים קואליציית מלחמה שמטרתה כיבושה של ישראל הצעירה ובמלחמת ששת הימים לאחר ימממות של הפגזה בלתי פוסקת של הסורים על הגליל ועמק בית שאן, והחולה, החליטה ממשלתו של אשכול ז''ל להביא לכך סוף ותוך מלחמת מגן! טבעית וליגיטימית שוחרר השטח של רמת הגולן ועבר לשליטת ישראל, מאז שורר שקט באזור ,! יש גם לזכור שעל פי החלטת כנסת ישראל סופחה רמת הגולן, והפכה לשטח ריבוני ישראלי,! בדין ועל פי כל חוק בין לאומי,! ולכן אין בכלל על מה לדבר, אם הסורים רוצים שלום ?, תפאדל יש לדבר איתם על שלום,! לא על שטח, שכבר לא שייך להם , ולא יחזור להיות שלהם ,!!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    גונב את ההצגה מנתניהו. ראה הוזהרת: שרה'לה תתחשבן איתך! (ל''ת)

    הרשלה, 26/04/09 08:34

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הסדר הוגן לרמת הגולן

    משה מ,,,, 26/04/09 08:32

    הסדר הוגן לרמת הגולן
    א, הסורים לא מקדשים את הגבול הבין לאומי (שנקבע בין הבריטים והצרפתים) מה שמקל על הסגת ההסדר
    ב, עניין הכבוד מאוד חשוב בעיני הערבים לכן אם ישראל זוכה בשינוי גבול לטובתה צריך שגם הם יקבלו תמורה
    ג,חלק גדול מרמת הגולן חשוב מאוד לביטחון ישראל לכן ההסדר מחייב פשרה על הגולן . ובתמורה יקבלו את החוף הצפון מזרחי של הכינרת לשימוש תיירותי . ובעזרת מימון בין לאומי יפתחו פרויקט תיירותי גדול ומכניס דבר שלא היה לסורים קודם לכן , ותהיה לסורים גישה חופשית מהגבול החדש שיקבע בהסכמה אל הפרויקט באמצעות גשר עילי או מנהרה
    כך יצאו שני הצדדים נשכרים . ושלום על הגולן !

    הגב לתגובה זו

    • שום חוף צפוני ושום בטיח - הגולן שייך לישראל נקודה

      gilberet, 26/04/09 09:00

      הם הפסידו אותו במלחמה
      מלחמה זה משחק פוקר - מי שמפסיד - מפסיד
      אם לא נבהיר לעולם הערבי שאלו כללי המשחק לעולם לא נגיע לשלום

      הגב לתגובה זו

      • יחי יחי יחי יחי יחי !!!! (ל''ת)

        צפירה בורשטיין-תל עדשים., 26/04/09 11:38

        הגב לתגובה זו

      • הנה שוב ממחזר התגובות העלוב מהשומרון חוזר לסורו. (ל''ת)

        מדברים מדברים ואומרים כלום, 26/04/09 14:42

        הגב לתגובה זו

      • מה סורי ברמת הגולן?

        השני מהאמצע , 26/04/09 21:18

        אזור שהיה מיושב ביהודים גם בעבר.
        כבשנו מחוז מוזנח והפכנו אותו לגן פורח ומשגשג.
        ממש כמו את ארץ ישראל.

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    אני תומך בעמדה זו של ליברמן. (ל''ת)

    שמואל ד., 26/04/09 08:30

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    יש לנו שר חוץ שמדבר כמו בבר השכונתי אחרי 5 וודקה על הדלפק (ל''ת)

    דש, 26/04/09 08:23

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי שזה יגיע למצב הזה.

      אני, 26/04/09 09:04

      אך המצב כרגע עדיין רחוק ממה שכתבת. צריך לדבר איתם בתקיפות ובלי יותר מדי חשבון. כן, כמו ערס מצוי. רק את השפה הזו הם מבינים. חשבתי שלאחר 61 שנה כולם יבינו את זה סוף סוף.

      הגב לתגובה זו

    • דש הגדרת את ליברמן כפי שהוא,יש להודות על המינוי לביבי. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 26/04/09 21:41

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    ככה זה במזרח התיכון...ליברמן תותח....בואו נשב ללא שום תנאי מוקדם (ל''ת)

    herzi33 , 26/04/09 08:19

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כמו שצריך... לא לוותר לתומכיי הטרור (ל''ת)

    גד, 26/04/09 08:11

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ליברמן היחיד שמשאיר אותנו שפויים עם כבוד בעולם!!! (ל''ת)

    אורלית, 26/04/09 08:09

    הגב לתגובה זו

    • .4 ...הכתיבה שלך מזכירה לי את זאב בן-ג'בוטינסקי המנוח. [היה איש ליכוד] (ל''ת)

      נעמה השפויה ,ממעלות .[האמיתית] תומכת ליבני !!!!, 26/04/09 08:38

      הגב לתגובה זו

      • זאב ז'בוטינסקי ולא בן ג'בוטינסקי - כנראה שתומכי ליבני עילגים.... (ל''ת)

        דנה, 26/04/09 13:16

        הגב לתגובה זו

        • דנה כארץ קולטת עליה,לא היה מקום לתגובתך. (ל''ת)

          נתן.ש מעלות., 27/04/09 11:44

          הגב לתגובה זו

  • 3.

    פטפטן בלתי נלאה

    אלכס, 26/04/09 08:04

    סתום כבר!!!! דמגוג

    הגב לתגובה זו

    • תזכיר לי.... ממתי אמירת אמת היא דמגוגיה? (ל''ת)

      ASCH , 26/04/09 08:24

      הגב לתגובה זו

      • דמגוגיה בגרוש.. לא פה בבקשה ~ (ל''ת)

        נריה חשוון [חסדאי], 26/04/09 11:38

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    עלנו לקוות שליברמן לא מתחיל באמת לקבל רגליים קרות ופיק ברכייים (ל''ת)

    פקק תנועה , 26/04/09 08:01

    הגב לתגובה זו

    • אחרת נגיע למצב של איבוד כול שטחי צפון המדינה עבור סוריה

      פקק תנועה , 26/04/09 08:03

      וליברמן יודיע לנו שהוא עושה הכול ידי חובתו ומה שרואים משם לא רואים בכלל

      הגב לתגובה זו

      • לגברת בדוק מתגובה 19,גשי להכין ממרח פאטה [כבד קצוץ],מה לך ולפוליטיקה ? (ל''ת)

        פקק תנועה נווה מונסון----ראש אירגון הפקקים, 26/04/09 08:09

        הגב לתגובה זו

      • של סנדלייך מעל רגלייך ליפניי שאתה מדבר על ליברמן הלץ .הוא אחד משלנו... (ל''ת)

        שבתאי אלול, 26/04/09 08:11

        הגב לתגובה זו

      • שימו לב מי מיתגורר היום בצפון המופלא !! (ל''ת)

        מנחם בוים___ הרצליה., 26/04/09 08:11

        הגב לתגובה זו

        • הצפון אינו שמור לפולנים כמוך בילבד !!! ...חרפה עלייבה. (ל''ת)

          בובי אברייג'יל-מייאמי., 26/04/09 09:00

          הגב לתגובה זו

        • ליפני כשנתיים וחצי ספגתי פגיעה כימעט ישירה מטיל של נסראלה

          פקק תנועה , 26/04/09 09:10

          ועים מזל מהשמים לא היו ניפגעים במקום מגורי המיקרה הזה היה ב8 לאגוסט יום שבת בשעה 8 ו20 בבוקר 2008 ליפני כשנתיים וחצי אן להחזיר שום שטח גאוגרפי שמאיים ואחר שמאויים לשום מדינה שכנה באזור ובטח לא את רמת הגולן

          הגב לתגובה זו

          • תיקון טעות 2006 (ל''ת)

            פקק תנועה , 26/04/09 13:50

            הגב לתגובה זו

      • להטיל על מישפחות הפשע את המשימה לחיסול סורייה,כאשר ליברמן ..

        דוד בירג'ול ..[אבירג'יל], 26/04/09 08:13

        איינו מסוגל....!!
        תמורת חנינה גורפת כמובן.

        הגב לתגובה זו

      • פקקוש אתה ממש צופנת פענח המיתולוגי.. איש חכם ובעל חזון פקוק. (ל''ת)

        נפתלי הפלצן מעפולה [בעלה של ציפי ליבני], 26/04/09 08:14

        הגב לתגובה זו

    • פקק .דעותייך זהות לדעותייה של בדוק מתגובה מס' 19 מדהים.!!! (ל''ת)

      פקק תנועה ק.מלאכי [בשכנות לקצב], 26/04/09 08:10

      הגב לתגובה זו

      • רבותי ההיסטוריה חוזרת לא נורא ההיסטוריה שפטה אותנו על טעוית עם ישראל

        פקק תנועה , 26/04/09 08:58

        ושופטת אותנו ותישפוט אותנו בעתיד בגלל מחדלי העבר והוה והעתיד אן דבר עם ישראל מקבל את מה שהוא רוצה ואת מה שהוא לא רוצה ובעיקר את מה שהוא לא רוצה וביגלל שהוא מבולבל עד כדי עומק נישמתו מבחינה פוליטית מדניתית כלכלית אישית ציבורית וגאוגרפית.חוץ מיזה יש לי הרגשה שהשבת עברה אצלכם בסדר .חג שמח וכול טוב .

        הגב לתגובה זו

      • ככה זה שסובלים מהגבלה מוחית - מטקבקים 6 פעמים את אותן המנטרות

        בדוק , 26/04/09 09:00

        החוזרות על עצמם כל פעם בשם אחר. פחדן פלצן שכמותך.

        הגב לתגובה זו

        • צאר לי להגיד לך שאת קשקשנית בעצמך ולא מחונכת בנוסף לכול

          פקק תנועה , 26/04/09 09:20

          עליך לילמוד באופן דחוף את הבנת הניקרא היכן את מזהה בתגובתי פחדנות ונסיגה להפך אני ימני בדעותי ואפילו יותר ממך את לא מבינה שאים פוליטיקאי כמו ליברמן שמזוהה כימני קיצוני פתאום מוסיף מילה פה וימשפט שם שמנוסח בצורה כזו או אחרת זה מעורר תהיות וחשדות לגבי כונותיו בהמשך הדרך את כניראה באמת לא מבינה שום דבר בפוליטיקה אם את מגיבה כך לתגובתי לכן את יכולה באמת להפסיק לברבר את מוחנו

          הגב לתגובה זו

          • לא לך בכלל כתבתי - אלה לזה שהגיב לך כמה פעמים רק שינה שם (ל''ת)

            בדוק , 26/04/09 09:23

            הגב לתגובה זו

            • בדוק ! הצדק עימך ! אישתי ואני מעריצים של התגובות שלך..יחי יחי יחי (ל''ת)

              סמי ז'ינו ואישתו ,רמלה., 26/04/09 11:33

              הגב לתגובה זו

      • לצערי הרב מיספר 19 הבדוקה היתגלתה כמבולבלת בצורה רצינית ביותר (ל''ת)

        פקק תנועה , 26/04/09 09:22

        הגב לתגובה זו

        • אני לא מבולבלת אתה יותר מבולבל - אפילו שבינינו לא תמיד אתה

          בדוק , 26/04/09 09:27

          קולע למטרה. אני לא מגיבה לך. רק מגינה עלייך. לא ראית שהוא ניסה לשלשל אותי לחינטרושים שלו.

          הגב לתגובה זו

          • אים כך עלנו להמשיך בדרכנו עד הניצחון הצודק עלנו להמשיך לשמור על הגחלת

            פקק תנועה , 26/04/09 10:04

            מה שמדהיג ביותר אם התגובות של ברק אובמה

            הגב לתגובה זו

            • אבל על הגחלת של יהודה ושומרון לא ראיתי שאתה שומר במיוחד

              בדוק , 26/04/09 10:55

              לבל תקום מדינה פלסטינית. אני שומרת לך שאסד לא התקרב לחיפה. פי מיליון יותר מסוכן אם תקום מדינה פלסטינית. שא את הדגל.

              הגב לתגובה זו

              • ניתן להקים מדינה פלשטנאית על פי דרישותנו אבל הם לא מוכנים לכך

                פקק תנועה , 26/04/09 13:46

                לכן אן שום היתקדמות בענין זה ואי אפשר להיתעלם מענין זה לחלוטין כבר עברנו שלב זה וזה מאוחר מידי מכדי לבטל רעיון לחלוטין זה אבל הם לא מוכנים לתביעותנו לכן העסק נימשך בגלל שיש להם נוכחוות ביריחו שכם גנין רמאללה וכפרים שונים וחצי ניהול אוטונומי משל עצמם וכוליי ורצועת עזה ועוד

                הגב לתגובה זו

                • פקקי - פקוק לנו במרכז - הביתה לירדן בחזרה על תעלה בכלל רעיונות

                  בדוק , 26/04/09 14:17

                  אנחנו לא צריכים אותם כאן בשום צורה. הם שייכים לירדן פליטי מלחמת ששת הימים.

                  הגב לתגובה זו

                  • אל תעלה רעיונות (ל''ת)

                    בדוק , 26/04/09 14:18

                    הגב לתגובה זו

                  • אני חושב בדיוק כמוך אבל אני יודע שזה פשוט לא יקרה לכן

                    פקק תנועה , 26/04/09 14:37

                    עלינו לידרוש ןלעמוד על כך שאסור לנו לסגת מרמת הגולן ביקעת הירדן צפון ים המלח ירושלים ולטרון ואי מתן שטחים חלופיים בנגב ובואדי ערה ואי הסכמה לרעיון זכות השיבה החלקית ונסיגה גורפת לגבולות 67 ביהודה ושומרון וכוליי

                    הגב לתגובה זו

          • ראשו טמון בסחי.... המבין יבין......הוא סתם עוד פפק מאהב של דליה מנוחין (ל''ת)

            אתי דוביידוב-עירית תל אביב, 26/04/09 11:35

            הגב לתגובה זו

            • אתה מגיב חסר חינוך מתוצרת הארץ אן פלא מדוע מערכת החינוך במדינה קורסת (ל''ת)

              פקק תנועה , 26/04/09 13:49

              הגב לתגובה זו

    • של מישקפייך מעל עיינך ,כאשר אתה מזכיר את שמו של מר איווט...!! (ל''ת)

      שבתאי תישריי, 26/04/09 11:37

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    צודק בישביל מה לדבר כמו ציפי ולעשות 2 מלחמות כושלות. (ל''ת)

    אלגרה, 26/04/09 07:59

    הגב לתגובה זו