• 62.

    ההלכה

    יאון, 27/06/11 15:25

    ההלכה קובעת כי אם תינוק לאם לא יהודייה עבר מקווה במשל השנתיים הראשות להולדתו והורין מתחייבים לגדלו כיהודי, הוא נחשב יהודי לכל דבר ועיקר!

  • 61.

    התורה לא שמורה לחרדים! (ל''ת)

    לוקחים בעלות על תורה בלי בושה, 23/07/10 12:54

  • 60.

    זו מזימה של בית הדין הרבני להפוך את כל היהודים לרפורמים (ל''ת)

    הם ממאיסים עמצם בכוונה תחילה, 13/07/09 04:03

  • 59.

    גוי

    אני, 19/05/09 12:28

    רק בגלל שיהודי חסם ליהודי את החנייה
    אז החוסם החליט להגיד לנחסם שהוא גוי
    בגלל שאמר לא להזיז את הרכב לפני שיתפלל ולא אחרי.
    יהודי אמיתי זה.

  • 58.

    כל עוד הדיינים פרמיטיביים וחשוכים, המצב ימשיך להחמיר (ל''ת)

    וזה רע ליהודים., 19/05/09 12:27

  • 57.

    אז שיתגייר שוב מה הבעיה ? (ל''ת)

    קובי, 12/05/09 02:10

    • כי הוא כבר יהודי!!!!

      pitz, 14/07/09 14:59

      למה שיבזבז עכשיו שנה בשביל שיכולו לתת לו חותמת של ''יהודי''????

  • 56.

    אחרי זה הדתיים מתפלאים למה בורחים מהדת (ל''ת)

    K-9, 11/05/09 23:34

    • בניגוד לנצרות והאיסלאם, היהדות איננה דת מיסיונרית

      אייל, 25/05/09 12:37

      יהודי הוא מי שנולד לאם יהודיה ואז יהדותו אינה מוטלת בספק.
      מי שרוצה להיות יהודי ולא נולד לאם יהודייה חייב לקבל עליו עול מצוות. אחרת מה בעצם הופך אותו ליהודי?
      מה אתם חושבים שיהדות זה כמו נצרות? מטבילים והופכים לנוצרי?
      או כמו האיסלאם? קוראים כמה פסוקםי וזהו התאסלמנו?.
      לא רבותי, אני חילוני, אבל אני מכבד את היהדות כי בניגוד לדתות האחרות המבקשות להשילט את האמונה שלהן בעולם, היהדות עושה בדיוק הפוך.
      נצרות בתקופתה שלה יצאה למסעות צלב ובכריחה את כולם להתנצר.
      איסלאם, יצאה לג'יהאד - מלחמת קודש וכפתה וכופה את האמונה שלה בכל העולם. כל מי שלא מתאסלם הוא מבחינת האיסלאם כופר שדינו מוות.
      היהדות שונה. אינה דורשת מהעמים להצטרף אליה. נהפוך הוא מבדילה את עצה. אנחנו יהודים ואתם לא. תחיו באמנותכם ואנו נאמין באלוהים שלנו. מי שבאמת רוצה להצטרף שיראה נכונות עליונה לכך ויקבל על עצמו את עול מצוות.
      אחרת כל מי שבא לו יוכל לקרוא לעצמו יהודי בלי להבין בכלל מה המשמעות של זה.
      ואני מוכן להתערב שיש רבים בקרבנו שאינם יהודים, לא עברו גיור כהלכה ואין להם הבנה בסיסית למה הם יהודים ומה המשעות של זה.
      תבינו רק דבר אחד - להיות יהודי זה בין היתר להשלים עם העובדה שבעולם ישנאו אותנו ולא ישנה מה נעשה. נהיה נחמדים אל האוייבים, נהיה רעים אליהם, ניתן להם חיים ברמה גבוהה או נתייחס אליהם כמו במשטר אפרטהייד, זה לא ישנה תמיד ימצאו תירוץ לשנוא את היהודי. ככה זה היה וככה זה יהיה.

  • 55.

    קשים דתיים לישראל כספחת (ל''ת)

    מזרחן, 11/05/09 19:23

  • 54.

    האבא אמר: ''לדבוק באמונה ובמצוות'' -- הבן לא דבק במצוות

    גילוי האמת !!!, 11/05/09 07:42

    ובדיוק בגלל זה בית דין לא מכיר ביהדותו!
    הבן: ''שאביו היה מתפלץ'' הרי בציטות של אביו מדובר בצורך לדבוק באמונה ובמצוות.
    אם הבן היה מגשים חזונו של אביו, גם במעט, כמו הכיפות הסרוגות, קצת שבת קצת מצוות קצת תפילה, הרי לא היה בית דין מכריז עליו גוי.
    אבל הלז חי כגוי גמור - כמו כמה מהיהודים מאונס שמכריזים על עצמם ''ישראלים'' אנטי יהודים, ולפי דעת אביו וההלכה היהודית הוא איננו יהודי.
    וזאת מהסיבה שהגיור נכפה עליו על ידי אביו! וכשגדל יכול למחות ביהדותו - ואכן עשה כן במעשיו.
    הבן במקום לחזק מעט את התורה ומצוות - בחר בדרך עימות והלך לנישואי גויים. הרב שחוזר מחופה של זוג הומואים ''מחתן'' את יוסי -- על פי דת שאיננה מדתי ישראל - וזה ליוסי לא מפריע כלל - בעצם כנראה שהוא באמת גוי.
    אם אשתו יהודיה - הרי הילדים שלו יהיו יהודים כהלכה למרות שאביהם גוי.
    נו טוב ...

    • אם חילונים אינם יהודים אז למה בית הדין הרבני כן דן בענייניהם? (ל''ת)

      גם אני לא דווק במצוות, 13/07/09 04:05

  • 53.

    תגובה ל - 49 - אל תבלבל בין תורת ישראל ובין יהדות

    יצחק, 29/04/09 09:46

    אל תבלבל בין תורת ישראל ויהדות. אין ביניהן שום מכנה משותף. להיפך, בין תורת יהודה ובין האיסלאם והנצרות, וכן גם לשאר האמונות הדתיות למיניהן, יש הרבה מן המשותף. לעומת זאת, תורת ישראל מיוחדת בחילוניותה. לכן רק אם אינך דתי, אתה יכול להיות בן ישראל אמיתי. העובדה שהדתיים טוענים אחרת, היא שאלה פוליטית. אתה תעמוד על זכותך להיות יהודי לפי דרכך, בדיוק כמו שהם מתעקשים להגדיר את היהדות במונחים של אלילות ואף אחד לא קם.

  • 52.

    היהדות איננה מקבלת גרים - ועם ישראל צריך להיות מובדל מהשאר

    רק ליוצאים מן הכלל מרשים להכנס ליהדות, 29/04/09 08:38

    ליהדות, בניגוד לאיסלם ולנצרות, אין מטרת התפשטות.
    לעם ישראל יעוד רוחני יחודי, ואם מתוספים עליו שאר אומות, הם מקשים על ישראל את מלאכתם.
    לשם השגת יעודו של עם ישראל צריך רק שישראל עצמם יובדלו מהגויים ויבצעו המוטל עליהם.
    לכן גיור איננו רצוי בישראל

    מי שלא מבין שיהודי זה יעוד רוחני וכל חייו הם לשם השגתו (מרצונו במקרה הטוב) ... יתקשה להבין ולקלוט ההוגנות והחיוב שבחוקי ההידות (כמו כולנו היום)

    אבל חוקי היהדות חוקקות לשם השגת היעוד הרוחני של עם ישראל ולא בשביל מטרה אחרת.

    לגבי הקטע של התבוללות וגיור לשם חתונה וחיים טובים - היהדות מקיאה זאת ופוסלת...
    כי זה משבש

  • 51.

    היהדות דוחה מתגיירים - זו המדיניות הרשמית

    רק מי שבאמת רוצה בדת ישראל - הופך יהודי, 29/04/09 08:17

    המדיניות הרשמית (שולחן ערוך - יורה דעה):

    כשבא להתגייר אומרים לו: ''מה ראית שבאת להתגייר? אי אתה יודע שישראל בזמן הזה דחופים, סחופים (פירוש: אבודים וסחופים מן ''מדוע נסחף אביריך'') ומטורפים, ויסורים באים עליהם?'' אם אמר: ''יודע אני ואיני כדאי להתחבר עמהם'' – מקבלין אותו מיד.

    עובד כוכבים קטן, אם יש לו אב – יכול לגייר (אותו). ואם אין לו אב ובא להתגייר, או אמו מביאתו להתגייר – בית דין מגיירין אותו, שזכות הוא לו וזכין לאדם שלא בפניו.
    בין קטן שגיירו אביו, בין שגיירוהו בית דין – יכול למחות משיגדיל, ואין דינו כישראל מומר אלא כעובד כוכבים.
    במה דברים אמורים? כשלא נהג מנהג יהדות משהגדיל. אבל נהג מנהג יהדות משהגדיל – שוב אינו יכול למחות.

    • ספר מעשה אדם!!!!

      שולחן ערוך עם מפה., 29/04/09 09:20

      שולחן ערוך זה לא התורה!!!
      מקסימום סיפור לפני שינה (מדע בדיוני(.

      בס''ד באמסע בס''ד השני

  • 50.

    הדיינים מרושעים וטפשים אבל גלעד קריב כרגיל תופס טרמפ

    בעגלא ובזמן, 28/04/09 17:04

    צריך שניים לטנגו - אין דבר שמשמח יותר את גלעד קריב וחבר מרעיו מהערות וסמי-פסיקות כאלה של דיינים ורבנים חרדים. עכשיו הוא יכול להופיע בכל כלי תקשורת וגם לנכס את פרופ' פקנהיים ולגלגל עיניים על הגותו וכו'

    מסכנים המתגיירים הנופלים בין פטיש הדיינים המכה ללא רחם וללא שכל (ובניגוד להלכה) ובין הסדן הרפורמי חובב הפרובוקציות (והתרומות הזורמות מחו''ל בעקבותיהן)

  • 49.

    זהו! שכנעתם אותי- אני לא מעוניין להיות יהודי יותר

    ronentat , 28/04/09 15:15

    אם כיהודי שלא מאמין, לא שומר מצוות, בועל נידות ואוכל שפנים, אני עדיין נחשב ליהודי, ואדם שכל חייו חי כיהודי נאלץ לחיות כחרדי על מנת שלא יוציאו אותו מכלל ישראל, רק מפני שלא נולד לאם יהודיה- אני מעוניין לצאת מכלל ישראל!
    לא רוצה להיות חלק מהדת המכוערת הזאת, לא רוצה להיות תחת שליטתם של רבנים גזעניים שעושים הכל כדי לבטל יהדות של אנשים טובים מהם, רק כי הם לא "מספיק יהודים" לטעמם.
    שחררו אותי מעולה של דת חשוכה לא רוצה להיות יהודי.- תנו לחיות כחסר דת!

    • יאלה-קישט קישטא !!! (ל''ת)

      וקח איתך כמה שיותר ערב רב., 28/04/09 20:25

    • אתה לא מבין מהחיים שלך -לך תלמד קצת ואח''כ תברבר

      jak, 19/05/09 12:08

      מזכיר לי את הפרק בסיינפלד....
      חחח

  • 48.

    כדאי לך להיות יהודי כי לאור העליה בכחם של החרדים תוקם אינקויזציה

    אנוס חילוני, 28/04/09 14:15

    במדינת ההלכה שהם יקימו ואוי יהיה לנכרים ולחילונים.

  • 47.

    הפתרון בגיור חילוני יהודי לצד הכרה בגיורים של יתר הזרמים

    ד''ר אפרים זדוף, 28/04/09 10:22

    בעם היהודי יש זרמים שונים, דתיים וחילוניים. גישתו של כל אחד ביהדות לגיטימית וזכותו של כל אחד לגייר על פי דרכו. על מדינת ישראל להכיר בכל הגיורים הללו, גם בגיור החילוני וגם בגיורים הדתיים השונים, וגם בזכותם של כל הזרמים לערוך חתונות יהודיות על פי דרכם ולרשום חתונות אלה כחתונות יהודיות לכל דבר.
    לטוענים שזה יגרום פילוג בעם אציע שיקראו את כל התגובות כאן ויראו שהפילוג קיים ממילא. לאף אחד אין מונופול על האמת היהודית.
    וצדיק באמונתו יחיה.
    ראו:www.tmuraisrael.org.il

    • אין זרמים ביהדות - זו המצאה של המבקשים להתבולל ולבולל (ל''ת)

      כולם לפי התורה וחז''ל - קצת הבדל במנהגים וזהו, 29/04/09 12:57

  • 46.

    כרגיל-כתבה מטעה (המלווה ברגשנות יתרה שאינה במקום) ומהומה על לא כלום.

    אין אפשרות לגייר ילד בן שנתיים-נ ק ו ד ה !!!, 28/04/09 00:38

    ואת זה אף רב או בית דין לא יכול לשנות !
    זו התורה והיא שמגדירה מי הוא יהודי או גר.
    אמנם מי שנולד גוי,והוריו התגיירו,נוהגים לחנך אותו על יהדות-זה לא הופך אותו ליהודי אא''כ יתגייר עפ''י רצונו בגיל הבגרות-13.הגיור צריך להתבצע מרצון גמור וללא שום פניות (נוחות חברתית,כלכלית,הכרות עם בן זוג יהודי ורצון להנשא לו וכו').כיוון שהנ''ל לא התגייר כהלכה-אין על מה לדבר.
    שונה המצב כאשר גוי התגייר כראוי והפסיק לשמור מצוות-רק אז אי אפשר לבטל את הגיור.
    מכיוון שמדובר בהחלטה משמעותית מבחינה רוחנית (התחייבות בלתי הפיכה ב-613 מצוות במקום-7 של בני נוח)-לטובתו הרוחנית של הגר גם בודקים את רצינותו בנושא,שכן הוא יתן את הדין למעלה כיהודי לכל דבר..

  • 45.

    Give money to the Rabbi Chlouch and close ur conversion.

    lili, 27/04/09 22:37

    Rabanut is business there is no thora.

  • 44.

    אני בהחלט רוצה לשדרג את עצמי ולנמיר את דתי ולואי שהיו מסלקים אותי מהדת

    מקנא בך....., 27/04/09 21:40

    היהודית,הנחותה,השפלה מוסרית,הגזענית ומה לא.אל יהי חלקי בדת הזו אמן ואמן.

  • 43.

    אתה פשוט בור ועם הארץ אם אתה חושב שהמיעוט שבמיעוט שביהודים

    קובעים מי הוא יהודי, 27/04/09 15:59

    הרבנים לא קובעים כלום לגבי העם היהודי, רק המיעוט שבמיעוט מתייחס בכלל למה שהם מחליטים ורק להם הם קובעים ותו לא!
    לכן אתה יכל להירגע מפני שבעיני רוב העם היהודי אתה יהודי לכל דבר עד שתבחר לעצמך אחרת!

  • 42.

    חבל שהנושא "מטופל" ע"י רפורמים שלא ממש ממשיכים את היהדות על אף יהדותם (ל''ת)

    שי לי , 27/04/09 15:33

  • 41.

    עיוות הדין שנעשה ליוסי פקנהיים

    דליה, 27/04/09 15:16

    מזעזע את העולמות העליונים והתחתונים.

    לא זו היהדות!

  • 40.

    מה הענין עם יהודי או לא יהודי... יותר נכון להיות בן אדם ולצערי יש הרבה

    hanochh , 27/04/09 15:07

    יהודים שהם לא בני אדם ואםילו הערבים טובים מהם. מכירים אותם? אני בטוח.

  • 39.

    אני קורא לרבים הספרדים לא לקבל את עמדת הרבנים האשכנזים

    א, 27/04/09 14:56

    הרבנים הספרדים היו מתירנים בענייני הלכה מאז ומעולם ונטו חסד עם החלשים ,

    אני קורא לכם להתנער מהרבנים האשכנזים כמו שעשיתם עם ש''ס וללכת בדרך הביניים והפשרה לטובת אלפי מתגיירים בישראל ולקרבם במקום להרחיקם !! וזו דרכה של יהדות ספרד מאז ומעולם.
    אל תתנו לרבנים האשכנזים להשתלט עליכם .

    • ל- 39 אתה ממש לא מכיר את ההבדלים

      אשכנזי, 11/05/09 07:33

      אם היית קצת מתעמק היית מבין שהרבנים הספרדים לחלוטין לא ניו ואינם מתירנים. ראה פסיקותיו המאוד מחמירות של הרב עובדיה למשל בנושא כשרות, בנושא שבת וכו'.

  • 38.

    האם דוד המלך יהודי ? מעניין מי גייר את רות המואביה ? כנסו !

    א, 27/04/09 14:47

    לפי הרבנים האורטודוכסים שכידוע החליפו את אלוהים בתפקיד דוד המלך הוא בכלל לא יהודי כי רות המואביה שהיא הסבתא שלו לא התגיירה ברבנות וצריך לבטל לדוד המלך ולכל בית דוד את הגיור ... חה חה חה..

    תמורת תשלום מהצד רבננו המלומדים יסכימו לסדר העניינים ...תראו את תעודות הכשרות המצחיקות של הרבנים לבתי עסק בבני ברק...תשלם תקבל...כאילו שהרבנים יושבים בין הסירים על הגז במסעדות .. הם רואים את הכסף !!!

    לפי השיטה של הרבנות כל הבתים בישראל לא כשרים ואסור לאכול בהם כי אין להם תעודת כשרות ...

    אני בטוח שהרבנים מטילים ספק ביהדותו של אלוהים !!! הייתכן ?

    אני יהודי שגדל וחי בבית דתי שומר מצוות ומתבייש שאלו הרבנים אז בטוח שאנחנו לשיטתם אוכלים טרפות ונבלות שיתביישו להם !!

    יוסי פקנהיים אתה יותר יהודי מהם שמחללים את שם ה'' לשוא ..אלוהים ישמור

    • דוד יהודי או לא אם אשת ישי יהודיה או לא - רות לא רלונטית לזה. (ל''ת)

      דג מדבר, 27/04/09 20:43

    • רות המואביה

      יהודי, 28/04/09 00:16

      קיבלה על עצמה את קיום התורה והמצוות ולכן הגיור שלה תקף. מה הקטע להתגייר אם אין בכוונתך לחיות כיהודי? עדיף שתישאר גוי ותחסןך לעצמך את כל הכאב ראש

  • 37.

    ברוך שלא עשני גוי.

    דודי, 27/04/09 14:31

    איזה כיף להיות יהודי וכן- יש אחריות לכל פעולה שלנו. אם אנחנו רוצים לחיות בארץ אנחנו חייבים להגן עליה.
    אם אנחנו רוצים להיות משוייכים ליהדות אנו חייבים לקבל את המרות.
    החיים קשים למי שפורק עול כי הוא מבולבל.

  • 36.

    כמי שנשוי לגרת צדק אני יכול להעיד שמי שמתגייר באמת עושים לו\\לה כבוד...

    אדון מיכאל עם סוכריה , 27/04/09 13:33

    גדול בבית דין.

    כל כך כבוד עד שאב בית הדין בת"א [הרב בן שמעון הי"ו] בענוותו ומרוב שהתרשם מגיורה של אשתי בקש ממני שאברך אותו.

  • 35.

    איזה מין דיינים אלה?אלוהים ישלם להם בבוא היום אמן (ל''ת)

    אתם מכוערים, 27/04/09 13:16

  • 34.

    חבל שבשביל כותרת עלובה וללבות את השנאת חינם כותבים את העיקר רק בסוף...

    אדון מיכאל עם סוכריה , 27/04/09 13:15

    בתגובה לכתבה מסרה הנהלת בתי הדין הרבניים כי "במהלך בדיקת הגירושים של מר פקנהיים הועלתה הסברה שהגיור שלו לא נעשה כהלכה. אולם מכיוון שבית הדין נדרש לנושא הגירושים בלבד, הוא לא קיבל כל הכרעה בנושא הגיור וגם לא קבע ששמו יועבר לרשימת פסולי החיתון".

  • 33.

    לכו למקוואת של הגברים בלילה... תראו איך הם חוגגים אחד (על) עם השני

    עופרר , 27/04/09 12:57

    אחלה יהודים :-))

    • אתה סתם זבל שקרן וגם הומו מסריח

      אדון מיכאל עם סוכריה , 27/04/09 13:11

      מאחל לך שפע HIV ON THE WAY

      • עופר- אתה דוגמא לישראלי הדימגוג והעלוב

        emet, 27/04/09 14:28

        מתערב שלא הבנת את הכתבה אפילו.

  • 32.

    למען המשך קיומה של מדינת ישראל

    Even Mekir , 27/04/09 12:55

    יש לסלק את הרבנים ושאר מטורפים מהמדינה לפני שאילו יהרסו את כל מה שעדיין טוב אצלינו.

    • HEIL HITLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אדון מיכאל עם סוכריה , 27/04/09 13:12

  • 31.

    איזה כיף לי-אני אוכל חזיר ולא צם בכיפור ואני יהודי (ל''ת)

    ff, 27/04/09 12:23

    • בתקווה שתידבק (ל''ת)

      דודי, 27/04/09 14:28

  • 30.

    שיגיש תביעת נזיקין

    ברוס, 27/04/09 11:58

    כל מי שקורה לו משהו כזה, המהווה הפרה של החוק, צריך להגיש תביעת נזיקין. זה ירתיע אותם מלהתנהג כך.

  • 29.

    לא מבין...

    סתם אחד, 27/04/09 11:55

    אם אתה לא שומר את מצוות העם היהודי, למה בעצם התגיירת? ולמה אתה בעצם מצפה שתחשב ליהודי ללא קיום המצוות לאחר שהתגיירת?
    מה משמעות ההתגיירות שלך בעצם?

    • מה אתה רוצה ממנו - הוא התגייר כשהיה בן שנתים (ל''ת)

      דג מדבר, 27/04/09 12:50

  • 28.

    חלון שבוש

    ישראל פוזן, 27/04/09 11:11

    כמשהקים את הגיור, כמשיודע הכל, כמשהנושא חשוב לו ,כמשתמיד כותב מכתבים לחכולם על הכל ,אני מייצר לחקבוע כי אכן קשים הימים האלה מהקודמים וסוף מערך הגיור קרב.

    • טעות קשה

      רחב אצל יריחו, 27/04/09 14:37

      לא פוזן אלא רוזן . לא חלון שבוש אלא כולו שיבוש

  • 27.

    אדם שגוייר ואינו מקיים תורה ומצוות איננו יהודי

    אלון.ב, 27/04/09 11:02

    אני לא איש הלכה אבל נראה לי הגיוני שאדם שהיה גוי ולא שומר מצוות הגיור שלו פיקטיבי.והרפורמים כהרגלם מנסים להרוס את העם היהודי,אני מדגיש שאני לא מכיר את המקרה הספציפי הזה ולכן אני מדבר באופן כללי.

    • אתה לא איש הלכה אבל נראה לך?

      הלכתי, 27/04/09 14:07

      לא כ''כ נעים לי לומר לך, אבל אתה טועה לחלוטין. אי אפשר לבטל גיור בדיעבד, בגלל שום סיבה שהיא. זו ההלכה, וכך היתה מאז ומעולם. כל מי שאומר אחרת הוא בעצמו רפורמי.

      • אתה צודק במאת האחוזים!!! (ל''ת)

        שי לי , 27/04/09 15:31

  • 26.

    פקנהיים היה יהודי יקר

    יצחק, 27/04/09 10:51

    אבל התחתן עם נוצריה. היא התגיירה רק אחר שילדה את יוסי, אבל מעולם לא קיבלה מצוות. גיור מכל סוג שהוא איננו שווה דבר אם אין מקבלים מצוות. ככה זה.

    • כתוב שהיא שמרה מצוות! למה אתה משקר? (ל''ת)

      הבנת הנקרא, 27/04/09 14:08

  • 25.

    תמורת 500$ נאשר את הגיור

    דרוקמן, 27/04/09 10:40

    זה יותר זול מטיסה זוגית לקפריסין

  • 24.

    רבקה לוביץ - איפה את וקולך ? (ל''ת)

    גרים וגיורות בהמתנה, 27/04/09 10:32

  • 23.

    דייני הרבנות והגיור - החוצה!!!!!

    שזיף בתחתית, יופלה, 27/04/09 10:09

    סבלנות , חבר'ה , הרבנות תעכל את עצמה לדעת,
    עוד עשר שנים והרבנות תיסגר.
    חבל, אבל הרבנות תחזור לעם ואז היהדות תחזור לעצמה.

  • 22.

    החרדים רצו להחמיר על הגיור, ושלחתם אותם לרפורמים.

    מויש, 27/04/09 10:06

    תראו מה גרמתם, חבורת רבנים מטורפים שלא חושבים על כלום!!!

  • 21.

    מי ישמע מה הפסדתה, אור לגויים, בנתיים הם חיים טוב מהיהודים. (ל''ת)

    חלם, 27/04/09 10:03

  • 20.

    מערך הגיור קרס

    אמיתי יוגב, 27/04/09 08:45

    טוב שמעלים את נושא הגיור לכותרות . היום לא נותר ממערך הגיור אלא חורבות.
    בכחודשים האחרונים המערכת קרסה. דיינים נותנים הוראות סותרות טהפקידות החדשה. הפקידות הישנה נלחמת בחדשה וכל המערכת נתונה בכיפופי ידיים. האגום לא בוצע וכנראה גם לא יבוצע.
    מספרי הלומדים מהנמוכים שהיו בשנים האחרונות. אם אין לומדים לא יהיו גיורים.
    מערכת ההסברה נשארה במשרד הקליטה ואינה פועלת עם הפקידות החדשה.
    בימים הקרובים טפול החלטה על פיזור המערך הקיים כיוון שהפקידות החדשה כשלה.
    יכנסו 10 דיינים חדשים שיגרמו לאבטלה קשה לדיינים הוותיקים וזה יביא לפניה לכית הדין לעבודה ויצור סכסוך עבודה קשה.לכן הוחלט על פירוק מערך הגיור והעברתו לרבני הערים.

  • 19.

    עפ''י כל דין הוא אינו יהודי וזה סופי חבל''ז לבלבל במוח (ל''ת)

    קריב יקרב אותו לישו אדונו, 27/04/09 07:04

  • 18.

    ההלכה היהודית שוללת ערכי חופש,שיויון,מוסר,נאורות,הומניות ועוד אז תשמח

    אשריך זכית, 27/04/09 05:16

    ויגל ליבך על כי פטרו אותך מעונשה של דת זו.

    • הב, הב. הב הב הב ! (ל''ת)

      בעע, 27/04/09 06:01

  • 17.

    אם אלה יהודים אני חייל קמבודי בצבא בודהא! (ל''ת)

    אילן, 27/04/09 04:31

  • 16.

    מי שאשם הם המושחתים שמינו את החרפה הזאת המתקראת דיין (ל''ת)

    וגם אלו המאפשרים לו להמשיך ולהתעמר ביהודים, 27/04/09 02:11

  • 15.

    מגיע למי שהולך לבתי דין של עכו''ם המכנים עצמם 'בית דין רבני' (ל''ת)

    דיין שנוגע ביין = היין נחשב לנסך, 27/04/09 00:26

  • 14.

    אפשר גם להפסיק להיות יהודי?? (ל''ת)

    אייל, 27/04/09 00:06

    • בעקרון-לא. אבל מי ששואל על כך מן הסתם איננו יהודי ואכמ''ל. (ל''ת)

      בעע, 27/04/09 05:41

  • 13.

    כבוד לרב עמאר אבל הרבנות מבטלת את עצמה

    מסורתית, 26/04/09 23:57

    אם ימשיכו ברבנות לפגוע בגיור (וכל כך חשוב לגייר בעת הזו שרבים בארץ אינם יהודים ע''פ ההלכה) יקום מערך גיור חלופי (כפי שכמעט קרה ע''י צוהר) ונגיע למצב של רשימות וספרים נפרדות - מן הראוי שברבנות יעשו בדק בית רציני שטובת עם ישראל מאחוריו. זו עת לקרב לא להרחיק

  • 12.

    אין צורך להתגייר. אנחנו אוהבים אותך כפי שאתה. (ל''ת)

    רינת ד., 26/04/09 23:41

  • 11.

    עוד מעט האשכנזים יקבעו גם שלאכול חזיר זה מנהג יהודי (ל''ת)

    חילוני, 26/04/09 22:58

  • 10.

    בקרוב יצא כל האמת על הגיור

    לא משנה, 26/04/09 22:37

    אני יודע כי בימים אלה יוצאת כתבת תחקיר גדולה על הגיור.
    יהיו שם דברים קשים גם על דמויות מפתח במשרד ראש הממשלה שנתנו ידם לכל מה שהיה כולל גורמים בנציבות שירות המדינה .
    לפי ידיעתי תפתח חקירה על דיינים שעשו עבודה פקידותית וקבלו שכר דיינם. על דיינים שקבלו שכר שלא הגיע להם.
    צפו להתפתחויות מרעישות

  • 9.

    החלטתי לדבר

    איינהורן דוד - גבעתיים, 26/04/09 21:37

    אני מלווה גרים לבית הדין כ 8 שנים.
    לפני 5 שנים קיוינו כי הרבנים דרוקמן וקליין יחוללו שינוי.לצערי הם ירקו דם עברו שבעה מדורי גהנום ולא הצליחו לשנות. יש במערכת שליחי בית דין מרובעים, שקבלו הוראות מפקיד ששמו מ...ן . הם לא נתנו לשום שינוי לקרות. עד היום הם מנסים להוציא את הנשמה למתגיירים.
    יש דיינים שגולשים באינטרנט באתרים פונוגרפיים כדי לחפש שם את המתגיירות.יש שם דיין פ..ס שכל היום עסוק בשאלות אינטימיות...
    היום מינו פקיד יסלזוון שבא ממכון של יהדות שיש שם גם מורים רפורמים ואף אחד לא שם עליו דיינים עושים אותו בדיחה.
    כל זה אני יודע כי אנחנו משפחה מגבעתיים שמלוים גרים.
    אם לא הייתי מפחד מלשון הרע הייתי מספר כל מה אני יודע.
    מסקנה גרים שבו בבית לא אוהבים אתכם שם בגיור.

    • אני מסכימה ממה שנאמר

      נטלי עינבר, 26/04/09 22:13

      אני ליויתי את חברה של אחי לבית דין.
      היה שם דיין שלא התבייש לשאול אותה איפוא היא קונה ''עדי בדיקה'' {זה משהו ששמים אחרי מחזור ..}ששאלתי אותו אם לא מתבייש אמר לי שזה כמו לשאול איפוא גבר קונה לולב.
      יש שם חטטנות באינטימיות של אדם.
      בושה.

      • אתם פורצים את כל הגבולות כולל חוצפה הרבה יותר מהגויים (כך נאמר על עם

        ישראל-בשמים ממעל ועל הארץ מתחת איו עוד ז''א אם, 27/04/09 05:38

        יהודי ללא תורה ויראת שמים הוא הגרוע מכולם,וכל היתרון הוא בשמירת התורה).
        ופתאום ראו זה פלא-בישנות תהומית קופצת עליכן.. אז תדעי זו לא בישנות אלא סלידה מן המצוות,ומי שחש כך אינו גר אמיתי !
        בניגוד למקובל לחשוב התורה עוסקת בכל תחום ותחום בחיים,כולל האינטימיים ביותר.אצלינו תחומים אלו הם חלק מן המצוות ואין שום צורך להתבייש שלא במקום,מה גם שרבנית מלמדת נשים חלקים אלה.השאלה הינה חכמה וטכנית בכדי לברר את אמיתות הגיור.אינני רואה כל בושה בכך שהבחורה תציין מקום שממנו היא קנתה.. בדקי מה באמת מפריע לך !

        • הב, הב, הב, הב, הב! (ל''ת)

          כופים, נמאסתם, 27/04/09 09:59

      • נטלי עינבר יהודיה יקרה, הדיין לא שאל שאלה אינטימית [איפה הקניה] אלא...

        אדון מיכאל עם סוכריה , 27/04/09 13:24

        שאלה עיניינית וחוקרת כי זה אכן תפקידו.
        אף אחד לא מכריח אף אדם להתגייר אלא להפך.
        וזה עיקר העיקרים בכל הנושא הזה!!!

        נ.ב. בושה עליך שאת מביישת עצמך עם תגובות לא עינייניות וחכמות. בהצלחה

      • כיהודי דתי אני מוקיע מנוולים הפועלים בשמי, גם אם הם ''דיינים''.

        תכתבי באיזה מקום זה קרה, 12/05/09 01:04

        יש מיעוט מסריח, שבסרחונו מדביק את האחרים שהם הגונים.
        בדיוק כמו שני חיילי צה''ל המבצעים דברים חמורים, ובגללם משמיצים את רבבות החיילים שאפילו ממש סיכנו את חייהם כדי שלא ייפגעו, עד כמה שאפשר, חפים מפשע.
        מספיק דג מלוח מסריח אחד להדביק בריחו את כל האחרים.
        לעומת כמה דיינים או רבנים שהם חלאה, יש פי כמה וכמה שהם צדיקים ממש.
        בבית הכנסת שלנו נודע שרב שהגיע אלינו עשה מעשים חמורים. אחרי בדיקה מדוקדקת הוכח שההאשמות נכונות. גירשנו אותו מן הקהילה בבושת פנים. הוא עבר לגור במקום מרוחק ופתח חנות זולה לבגדים.

    • Give money to the Rabbi and close ur conversion. See Rabbi Chlouch (ל''ת)

      oudi, 27/04/09 00:31

    • אם כבר החלטת לדבר אז למה שטויות ?- ''רב'' רפורמי איננו ולא יוכל להיות רב

      לעולם ! בדיחה זה להיות כופר ולקרוא לעצמך רב., 27/04/09 08:06

      איך בדיוק יכול הדיין לדעת היכן אתה גולש?
      לשון הרע זה גם ברמיזה,או סיפור חלקי-אם היית באמת שומר על כך,לא היית כותב כלל,כיוון שדבריך הם לא לשון הרע אלא הוצאת שם רע ! אם אתה יודע או לא מה המשמעות של מעשיך,לא יפטור אותך מן הדין.אלה מן החמורות שהעברות,וכמעט שאין עליהן תשובה.
      אתה בטח ממשיך לגחך,אך צוחק מי שצוחק אחרון..

    • תחליט לשתוק---כי אתה עובר על גרוע מלשון הרע שזה מוציא שם רע

      אדון מיכאל עם סוכריה , 27/04/09 13:26

      יום הדין עוד כמה חודשים סה"כ

  • 8.

    Close Rabanut forever. Rabbi Amar is not jewish.Rabanut is business (ל''ת)

    miri, 26/04/09 20:34

  • 7.

    איך בטלו גיור של ילד? הרי היה בן 2.

    דג מדבר, 26/04/09 20:06

    אין דבר כזה.

  • 6.

    לא ידעתי שהלכה כבית שמאי... (ל''ת)

    הלל הזקן, 26/04/09 19:40

  • 5.

    מי שהולך לישון עם כלבים קם עם קרציות...

    הצדיק , 26/04/09 19:38

    ככה זה כמתעסקים עם רבנים..סליחה עם קרציות...

    • AMENNNN

      KISH, 27/04/09 02:30

      HTTP://DAATEMET.CO.IL

  • 4.

    לא צריך להדחף

    יהודי כשר (אפילו על פי הרבנות), 26/04/09 18:52

    אל תנסה להדחף למועדון שלא רוצה בך, בפרט אם המועדון הוא מפוקפק ופרימיטיבי.

  • 3.

    תפסיקו להמציא לכם יהדות קלה

    esther170 , 26/04/09 18:02

    רוצים יהדות? תלכו עד הסוף למקורות במקום להמציא שיטות שאתם רוצים שיכללו תחת "יהדות".

    • תלך למקורות ותמצא לי משהו בסגנון שה''דיין'' הזה עשה. לחשוב מה רבי

      רועי, 26/04/09 19:36

      ישמעאל בן אלישע היה אומר עליו אחרי מה שאמר לרבי שמעון. פשוט מזעזע. התנהגות ה''דיין'' היא בניגוד לדעת חז''ל. פשוט פנאטי, ממש מתאים לו להיות שמותי.

    • אני מוכן להעביר לבחור הזה את היהדות שלי בשמחה..

      הצדיק , 26/04/09 19:40

      תמורת שקל אחד אני מוכן למכור את היהדות שלי, למה זה טוב מי צריך אתזה????. טוב לי להיות ישראלי...

      • אתה צודק 100%-אתה ואחמד לא שונים במאום בחיי היום יום (ל''ת)

        רק בעיה קטנה-מכיוון שאתה לא יהודי לא תקבל את השקל!, 27/04/09 05:26

      • ככה מוותר בקלות על יום השואה יום כיפור מצות, להיות נרדף??? (ל''ת)

        חלם, 27/04/09 10:09

      • מכיוון שכך יהדותך אינה שווה אגורה בשוק החפשי (ל''ת)

        סוחר ידוע, 27/04/09 12:16

      • אם הרבני והדיינים המושחתים שיושבים ברבנות נקראים יהודים -אז אני ממש לא (ל''ת)

        עופרר , 27/04/09 12:55

        • אין שמחה כהתרת הספקות.. -תדע עופר אם היה לך ספק אז תדע כי אתה לא יהודי (ל''ת)

          ולא אכנס להסברים כאן כיצד אני יודע זאת., 27/04/09 21:41

  • 2.

    צריך להסביר לאנשים, שהם יכולים להיות גויים טובים.

    משה, יוסטון, 26/04/09 17:41

    למה צריך גריים?

    • תעשה לי טובה ותשאר ביוסטון. מי אתה שתקבע? אברהם גייר, הלל גייר, אלעזר

      הלל, 26/04/09 19:39

      המודעי גייר, מספיק חכמים כדי לדעת שעם ישראל צריך לאמץ את אלו שרוצים להשתייך אליו. אני מאחל לך להיות יהודי טוב, אבל נראה לי שיש לך מרחק ללכת

      • הם גיירו דתיים ולא חילונים פלצנים כמוך (ל''ת)

        יהודי מקורי, 27/04/09 06:08

        • אתה בור מדאורייתא

          יצחק, 27/04/09 12:15

          אלעזר המודעי גייר אדומים לאחר מלחמת כיבוש והכנעת אדום הם גויירו בכפיה. לא רק שלא היו גרי צדק - אף גרי אריות לא היו

          • אתה סותר את עצמך ב'' לא הבנת אותי וגם לא הבנת את מה שעשה אלעזר (ל''ת)

            אז תחזור לגמרא שם ותלמד שוב, 27/04/09 21:54

    • תמיד עדיף גוי טוב מיהודי חארה... (ל''ת)

      הצדיק , 26/04/09 20:02

      • אתה צודק-אבל ערב רב שכמותך,הגרוע מכולם !!! (ל''ת)

        בעעע, 27/04/09 07:32

        • אתה עושה שירות נהדר לחילונים. (ל''ת)

          חושף את פרצופה האמיתי של הדת. תמשיך ככה., 27/04/09 10:07

    • חו''ל

      ישראלי, 27/04/09 02:48

      נשוי לגיורת 33 שנה .צו בל יעבור היא צמה ביום כיפור.. נירות שבת מדי יום שישי. נירות נשמה כלולות. לפני שהיכרתי אותה אינני זוכר מתי הינחתי תפילין. אשה זו הכריכה אותי להניח תפילין מידי יום ביומו??? היא לא נחשבת כיהודיה מספיק בשבילכם ? בשבילי היא קדושה

      • חייל שמציית לפוקדות פעם כן פעם לא, הוא חייל ? (ל''ת)

        עצור וחשוב בהגיון, 27/04/09 07:53

        • מה שבטוח - אתה אף פעם לא שירתת בצבא (ל''ת)

          O_o, 27/04/09 10:08

          • מי סיפר לך על זה?

            אלי, 27/04/09 16:01

            להזכירך: לפחות שליש מההרוגים מלחמת לבנון ובעופרת יצוקה היו דתיים.

      • אדרבה, היא דווקא כן נחשבת ליהודיה ע"פ הדיינים ומגיע לה ולך כבוד גדול!!

        אדון מיכאל עם סוכריה , 27/04/09 13:40

        תזכו לעשות עליה לארץ הקודש בקרוב אמן!
        ירושלים של זהב אמריקה של כסף [אבוד!]

        נ.ב. לא הזכרת טהרת המשפחה בעז"ה

  • 1.

    עוד כפירה חרדית

    יהודי, 26/04/09 16:52

    האנשים האלה פועלים בניגוד להלכה. המציאו לעצמם תורה, וממשיכים להמציא עוד ועוד דברים שאין להם כל אחיזה בהלכה. רמב''ם, שולחם ערוך, וכל ספרי ההלכה המקובלים מסכימים, כי אין אפשרות לבטל את הגיור, אלא אם נעשה בבית דין של אנשים שאינם שומרי מצוות (וגם זה חידוש של ר' משה פיינשטיין).

    • פאקא פאקא :(((((((((( נראה אותך מוכיח את השטויות שלך (ל''ת)

      שי, 27/04/09 07:04

      • קצת מביך לראות בור ועם הארץ מזלזל באדם אחר... (ל''ת)

        נבוכה, 27/04/09 14:13

    • ליהודי - חשוב מאוד

      יצחק, 27/04/09 12:12

      אנא המצא מראה מקום לפסיקה של הרב פיינשטיין