• 66.

    קשקשת וחלומות פז של עיתונאית החצר שסוגדת לאון וקשרים

    merbi85 , 27/04/09 23:27

    היא שוב משווקת שלא צריך אדמות ולא צריך ליתקש על חלקי הארץ. מצידה ניתן לאחזיר כול ירושלים וכול אדמה שערבים מבקשים לקבל. היעקר שמסיבות השלום המזויף יתקימו והיא תוזמן לקוקטילים בבתי המלון הטובים. לפי התיוריות המטורפות של פז מלמד מדינות יתפרקו מיד וגם אם תיפרוץ מילחמה רצוי לאפסיד ואסור לנצח ממש געונית האשה הזאות. חבל רק שהיא לא מיעצת למדינות ערב שם בטח שהיא יכולה ליפרוח וליאות סוף סוף מאושרת. כמובן כולנו צריכים לקוות שהיא לגמרי לא יתחרפנה.....חלומות הזויות של שמאלנית קיצונית......

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הבעיה היא שייקח עוד לפחות 2 דורות עד שנשתחרר מהחרדות והסיוטים שלנו

    רות מאור , 27/04/09 15:10

    חוסר הבטחון העצמי, חוסר האמונה בעצמנו, הם הגורמים לרבים כל כך לחפש "מנהיג עם ביצים" "מנהיג שיודע ערבית". חסרה כאן ההערכה העצמית, שאנחנו די חזקים על מנת להיעזר באחרים, ועדיין להישאר עצמאיים. להיות תרבותיים, דמוקרטים, וחזקים. ביקורת עצמית היא לא חולשה - היא חוסן.
    התחושה הכללית היא של מדינה שתושביה הולכים בחושך ושרים בקול כדי להפחיד את השדים.

    www.kansukansu.blogspot.com

    הגב לתגובה זו

    • הניתוח נכון , הסיבות לא כל כך . אנשים שהתחנכו מילדותם כנאו פשיסטים

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 27/04/09 15:42

      ( גם אם קראו לזה "קומוניזם" , זה היינו אך ) מחפשים מנהיג . קודם בחרו במטרה , ליברמן , ואח"ך סימנו סביבו את המעגלים
      ( ה"העקרונות והדוגמות" פחחחח).
      רק שהוא , זה לא הם למזלנו.

      הגב לתגובה זו

    • נסראללה וחבר מרעיו הם אכן שדים

      ליאור, 27/04/09 22:54

      לא ביולוגית, אבל כן מבחינת כוונותיהם והמשעשים שהם מוכנים לעולל.
      לישראל יש הרבה ביקורת עצמית.
      לצד השני אין.
      אם ביקורת עצמית מקטינה את המסוכנות וחוסרה מגדיל אותה, אז מדינות ערב מסוכנות בצורה עצומה.
      הרבה יותר מישראל.

      הגב לתגובה זו

      • אם מדובר ב''ליאור מירושלים'' שמגיב ללא הרף בYNET . הרי שמתק שפתיך

        מוות לגזענות, 28/04/09 14:25

        פה אינו יכול להשכיח את כמויות ההסתה והשנאה שהפצת בשבועיים האחרונים.לא בקורת עצמית ולא נעליים. הסתה צרופה גזענית.
        אם לא , קבל את התצלותי הכנה , והעיקר שהדברים שנכתבו על ההוא , יפורסמו.

        הגב לתגובה זו

  • 64.

    ההזויה הזאת היא תוצאה של החינוך הקיבוצי

    amir, 27/04/09 01:44

    מייסדי המדינה היו מתהפכים בקברם אם היו רואים את הקיבוצים של היום.
    בין הקיבוצים האידיאליסטיים של פעם לחבורות הפרזיטים הנקראות קיבוצים היום אין כלום מן המשותף. הבנים המוכשרים עזבו מזמן והנשארים עסוקים במלחמות פנימיות על הפגר המתדלדל.
    חברי הקיבוצים דהיום הם אסופה של כלומניקים לא יוצלחים הנצמדים לקרנות המזבח של מה שנשאר מהמודל הקיבוצי שהתאים לימים של טרם מדינה.
    המדינה התקדמה והקיבוצים לא השכילו להתפתח באותו קצב אז הם פתאום מקדשים ערכים שאף פעם לא היו ערכי הקיבוץ.
    הקיבוצים של פעם כבשו את הארץ בעשרות שיטות ואלתורים, גירשו את הפורעים הערבים והיו חוד החנית של המפעל הציוני. לעומתם חבורת הפלגמטים הזאת המדברת בשם הקיבוצים מדקלמת אידיאלים שמאלניים נשגבים לכאורה ופוסט ציוניים ופרו ערבים למעשה ולא עושה מעשה פרודוקטיבי אחד.

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון!!!

      ליאור, 27/04/09 22:52

      אשתי מקיבוץ, ומשפתחתה משם.
      יש שם לוחמים בשלדג, שיריון, צנחנים ואפילו בגולני (על תקן אשכנזי מחמד).
      יש שם מהנדסים, מרפאות בעיסוק, אחיות, רפתנים, אנשי מחקר באקדמיה, וגם... פחות מוצלחים.
      אוסף האנשים שאתה מתאר קיים בכול קבוצה גדולה מספיק של אנשים.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    יעל,אני מאוד מקווה שאם היה משהו שזיעזע אותך אודות השואה זו השואה עצמה

    אייל , חולון, 27/04/09 00:50

    אני מקווה שאת מזועזעת יותר מהשואה עצמה מאשר מהעובדה שהיא גרמה לנו להיות עם ששומר על עצמו ועל קיומו במדינתו.

    זכותך לחשוב שאנחנואחראיים בלעדיים לשנאה כלפינו ולכל המלחמות שבאו עלינו.

    אבל המציאות מעידה על כך שלכל מטבע ישנם שני צדדים , ולא יזיק לך ולעדר ה''נאורים'' שמלקים את המדינה שלהם ללא רחם ע''י ביקורות לא אובייקטיביות , לזהות גם את המניעים של אלו שרוצים להעלים את הישות הציונית , ולהבין שמניעים אלו , זהים ברוחם למניעים של אלו שהעלו את היהודים ההם , על רכבות אל מחנות הריכוז.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    גברת, הגנה על עמנו ומדינתנו זה לא ''נראטיב''.

    יצחק, 26/04/09 23:10

    תמשיכי לכתוב על אוכל. בזה את אולי מבינה - בביטחון ופוליטיקה את בורה גמורה.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    עיוות ועצות אחיתופל

    השני מהאמצע , 26/04/09 21:01

    לא הפכנו לכוחניים.
    אנו נאלצים להתגונן מפני העולם המוסלמי, שלא חווה את מלחמת העולם ועדיין מאמין בכוחנות בסגנון יפן וגרמניה.
    ביום שבו נשמע לעצות-אחיתופל ונתפרק מכוחנו, תהיה כאן שואה שניה.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ואני תמה ולא מאמין שאחרי כל מה שקרה לעם היהודי בשואה, השמאלנים עדיין

    ישראל1020 , 26/04/09 17:52

    לא רוצים מדינה יהודית קטנה אחת בעולם. השמאלנים רוצים שמדינת ישראל תהיה מדינה "לא יהודית". מה תהיה זהותה של מדינה זו? בכלל לא מעניין אותם, העיקר שתהיה מדינה "לא יהודית". היא יכולה להיות מדינת "כל אזרחיה" או מדינה פלסטינית עם אזרחים ממוצא של אנשים שפעם קראו להם יהודים, או איזה המצאה חדשה כלשהי. העיקר, לא מדינה יהודית.
    העולם לא נגדינו. השמאלנים שונאי התרבות היהודית נגדינו! מה שלא הצליחו כל אוייבינו במשך אלפי שנים בנסיונותם להשמיד את היהדות, מנסים השמאלנים בכל המרץ להרוס את הדת היהודית בכל מחיר ובכל דרך.
    לא תצליחו שמאלנים. חבל על כל החללים שיפלו בגלל חירחורי השנאה שלכם.
    עם ישראל חי וקים!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    בלי לקראו יודע שמזאתי יוצה רק פרובוקציה אנטי-ישראלית. שונאת ישראל. (ל''ת)

    borisdo , 26/04/09 16:58

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לא מהעולם הנאור אני מתרגש...

    ליאור/, 26/04/09 16:21

    רוסים באפגניסטאן לא היו חלק מהעולם הנאור.
    גם הסודנים בדארפור.
    גם הברברים באלג'יר.
    החילונים בפקיסטן, אפגניסטן ואיראן.
    נגד אף אחד מהם לא ניצב העולם הנאור.
    יעל, את רוצה להתחלף איתם?
    מאיתנו מצפים? שהרוסים יחזירו ליפן את איי סחלין.
    שצרפת תחזיר לגרמניה את שטרסבורג.
    זה לא ישמש את יפן וגרמניה כפלטפורמה להתקפה...
    כשיעשו את זה, אז נדבר...

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    The Left's love of words

    HaMashkif , 26/04/09 16:18

    The delusional Lefty has a new pet word. Why is the Left obsessed with semantics and inventing new “revolutionary” words that keep changing according to the political fashion and the identify of the Left’s foreign “love affairs” from the Maoists to the Islamo fascists? When you use double and triple moral standards, when there’s no clear definition what is “right” and what is “wrong”,
    when you are consumed with sickening guilt that you live despite your enemies efforts to destroy you, when you use one lie in order to explain another, then you love to play with words. Words in the mouth of the Lefties can prove that black is white and white is black. This is one of the reasons they hate Judaism, that clearly distinguishes between good and bad. It’s not a coincidence that the king of the self hating Jewish anarchists is a semantics professor, who lives on the top of the Western academic ivory tower which he preaches to destroy.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אנחנו מדינה חזקה רק שהמנהיגים לא דואגים לאינטרסים הנכונים.

    נתימ , 26/04/09 15:36

    8 שנים מחבלי החמאס האכילו אותנו קסאמים ולא עשינו כלום. חיזבאללה (ארגון טרור) הוריד אותנו לברכיים, כל יום מישהו אחר מאיים על קיומה של מדינת ישראל אם זה ערבים מבית ומחוץ.
    איפה המדינה החזקה שאת מתארת הרי הפסדנו בכל האתגרים שעמדו בפנינו, אין במה שאני אומר לגרוע מעוצמת הצבא, העם, הגאווה הלאומית והאחדות שיש לכל עם ישראל כשקמים עלינו לכלותנו אלא רק במנהיגים שאנחנו בוחרים על עצמנו.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    קטע מתוך השיר ''קודש הקודשים'' של אורי צבי גרינברג

    לקרוא ולהפנים., 26/04/09 15:31

    בשיר מספר אצ''ג על בן הבא למקום שבו נרצחה אמו בשואה ומנהל עמה שיחה בדמיונו. האם משננת באוזניו את לקח השואה – על העם היהודי לא להרפות לעולם מכוח הנשק ומכוח הזרוע:

    ''תמיד יומם ולילה עם הרובה על שכמך, בני,
    אף בבוא הגואל וכתתו עמים חרבותם לאתים
    והשליכו רוביהם אל האש,
    אתה לא, בני, אתה לא!''

    את הנרטיב ההזוי שלך כבר ניסינו פעם, זה נגמר באירוע שבעקבותיו נכתב השיר הזה ועוד רבים כמוהו.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    די תנו קצת להרטיב לנו את הנראטיב - היא מנסה תדר חדש (ל''ת)

    בדוק , 26/04/09 14:06

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    גם אני רוצה מהכדורים הורודים שהשמאל לוקח

    בדוק , 26/04/09 13:57

    אף פעם לא אהבו אותנו הכל שקר וכזב. כולם צבועים ואינטרסנטים. כל העולם הזה סובב על ציר של אינטרסים בין מדינות. ולא צריך ללכת רחוק גם עם משקפיים ורודות אפשר לראות.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מציע להרחיב את הסיסמא ל-" יעל-פז מלמד והעולם נגדנו"

    Puki , 26/04/09 13:46

    ראיתי כמה העולם לא היה נגדנו בעופרת יצוקה .. תעשי טובה ברור שהעולם נגדנו פשוט הרוב לא אקטיבים כמו איראן ...

    מי בעדנו בדיוק? ארה"ב? זה בערך הכול...כול אירופה אנטישמית ונשלטת ע"י מוסלמים שישמחו לשחוט אותך בהזדמנות הראשונה

    הגב לתגובה זו

    • מסכים ב - 100%

      חיימקה, 26/04/09 13:52

      יפת נפש

      הגב לתגובה זו

    • ארה''ב עושה אותו הדבר רק לאט,ששים שנה.לא בוער להם כלום. (ל''ת)

      מלח בעיניים, 26/04/09 13:54

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    יעל פז-מלמד, התחלת טוב סיימת רע מאוד... (ל''ת)

    וירטואל קומנטטור , 26/04/09 13:34

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מה לעשות שהעולם ברובו הגדול נגדנו !!! (ל''ת)

    Even Mekir , 26/04/09 13:25

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    30% מכל החלטות האו''ם הן נגד ישראל. הכול בגלל הנרטיב השגוי.

    יגאל, 26/04/09 13:08

    ישראל היא 1/1000 מאוכלוסיית העולם. ולמרות זאת 30% מכל החלטות האו''ם מתעסקות בישראל. והחלטות האלה הן תמיד נגד ישראל. אם ארה''ב לא הייתה משתמשת בזכות ווטו באופן תדיר האחוז היה מתקרב ל-100.
    כמובן, אף אחד לא אשם בזה מלבד עצמנו. הכול בגלל הנרטיב השגוי.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ברור שהאיום האיראני הוא בסה''כ תירוץ ישראלי עלוב:

    האסטרטג, 26/04/09 13:07

    קל להוכיח שהאיום האיראני הוא בסה''כ תירוץ ישראלי להרחבת משטר האפרטהייד בשטחים הכבושים, לנוכח העובדה שגם בזמנים שקדמו להיווצרותו של האיום האיראני, ישראל בנתה התנחלויות בלי הכרה וסירבה לדון בקווי המתאר של מדינת פלשתין.

    הגב לתגובה זו

    • נו, אם קל להוכיח אז תוכיח...

      פנדה , 26/04/09 16:04

      מזכיר לי מבחן בגיאומטריה, כשלא יודעים איך להגיע לפתרון אומרים - "קל לראות שמשולש A חופף למשולש B... מ.ש.ל". כנראה אתה תוצר של אותה מערכת חינוך, שדאגה ללמד אתכם על הנאכבה אבל לא הסבירה את העקרונות החשובים של לוגיקה והסקת מסקנות.

      ואגב, כמה טעויות סמנטיות בפסקה אחת קצרה? השטחים לא כבושים, כידוע, רק תושביהם נמצאים תחת כיבוש בגלל שהם לא חלק מעם ישראל, כפי שתושבי ברלין חיו תחת כיבוש. ככה זה, כשאתה מתחיל מלחמה אתה עלול למצוא עצמך תחת כיבוש. אבל השטחים שעליהם הם יושבים לא סופחו לישראל, לא היו שייכים לאף ישות מדינתית קודם לכן - ולכן אינם שטחי כיבוש.

      טעות שניה, באותו משפט - "משטר אפרטהייד". זהו משטר שהיה נהוג בדרא"פ שבו הפרידו שחורים מלבנים. בישראל לא נהוגה הפרדה גזעית כזאת, לכן לא ברור השימוש השגוי בביטוי הנ"ל.

      טעות שלישית - מדינת פלשתין. חיפשתי בויקיפדיה, ואני די בטוח שלא הייתה כזאת מדינה, וסביר להניח שגם לא תהיה. ייתכן ששכחת את שמה של מדינת ירדן, שהיא מדינת הפלשתינאים, אבל מסיבות ברורות (היא קמה לפני שהומצא העם הפלסטיני) לא מכונה בשם פלשתין. או שאולי התכוונת לא"י בימי שלטון הבריטים - אז היא כונתה פלשתינה, אבל גם אז היא לא הייתה מדינה אלא מושבה.

      הגב לתגובה זו

      • ל''פנדה'':

        האסטרטג, 27/04/09 10:26

        כתבתי שההוכחה לכך שהאיום האיראני הוא בסה''כ תירוץ להרחבת משטר האפרטהייד, נעוצה בעובדה שישראל העמיקה אותו גם בזמנים שקדמו לאיום זה.

        השטחים היו שייכים לירדן לפני מלחמת ששת הימים.
        ישראל אמנם לא סיפחה את השטחים שכבשה, אך החילה עליהם שלטון ב''תפיסה לוחמתית''.
        הגרמנים בברלין חיו בקרב בני עמם אשר כוננו לעצמם מסגרת מדינתית אחרת (מ. גרמניה).

        בישראל האפרטהייד בא לידי ביטוי בשלילה הממוסדת של זכויותיהם הליברליות של הפלשתינאים, בכבישים ליהודים בלבד, בהחכרת קרקעות ליהודים בלבד, באי מתן אזרחות לכ - 3.5 מיליון פלשתינאים הנתונים תחת שלטון ישראל.

        מדינת פלשתין תקום על אפו ועל חמתו של האספסןף הישראלי.

        הגב לתגובה זו

        • ''זו ארצנו'' - זו האסטרטגיה שלי.

          מה האסטרטגיה שלך?, 27/04/09 11:29

          מה האסטרטגיה שלך? להשתיל את ערכיך הליברלים באמצע המזה''ת ולקוות לטוב? לשכוח מי אתה ומה אתה? כיצד תצדיק את עצם קיומך פה? לפי שיטתך לפני 100 שנה החליטו כמה רוסים הזויים להקים פה קולוניה אירופאית על חשבון השבטים הערבים המקומיים, והם מדכאים אותם עד עצם היום הזה.
          חושב ככה? זכותך! לפחות תלך עם זה עד הסוף ותחזור לאירופה, שם יוכלו נכדיך להשתייך לכל לאום ודת לפי בחירתם. נקווה רק שבעתיד אף אחד לא יבקש לבדוק אם יש להם שמינית דם יהודי...

          הגב לתגובה זו

          • תשובה:

            האסטרטג, 27/04/09 12:28

            א. הערכים הליברליים הם נחלתם של כל בני האדם.
            ב. הקולוניאליזם הישראלי בא לידי ביטוי בשטחים הכבושים.

            הגב לתגובה זו

            • לא יודע אם אתה ערבי , יהודי או סתם דפוק בשכל

              איש הקרח , 27/04/09 13:06

              חבל בכלל להתווכח איתך. את כל מה שאמרת יש לזרוק לאסלה ולהוריד את המים במהירות כדי שלא יסריח.

              הגב לתגובה זו

              • אני יהודי, ואני מבין שנגמרו לך המילים :) (ל''ת)

                האסטרטג, 27/04/09 14:34

                הגב לתגובה זו

                • האמן לי יש לי המון להגיד :-))

                  איש הקרח , 27/04/09 14:56

                  רק מה, אני מזהה מיד פרובוקטורים בגרוש (כמוך בדיוק) שמטרתם לא ממש להתווכח בצורה עניינית ולקדם משהו אלא סתם לזרוק סיסמאות ריקות ולעורר מהומות ומריבות.

                  הגב לתגובה זו

                  • אאמין רק כאשר תעז להעלות טיעון כלשהו. (ל''ת)

                    האסטרטג, 27/04/09 16:04

                    הגב לתגובה זו

        • לא מדוייק

          שלמה, 27/04/09 23:22

          ירדן לא החזיקה ביהודה ושומרון בשום שלב שהוא ולכן אין היא גם תובעת שטחים אילו חזרה, לומר ששטחים אילו היו בריבונות מדינית כלשהי אחר התקופה העותומנית היא בורות גמורה

          הגב לתגובה זו

  • 47.

    יעל אהבתי את הכתבה.יש לנו הכל אין לנו עצמאות.תמיד מחליטים בשבילינו (ל''ת)

    מלח בעיניים, 26/04/09 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    כשהייתי בפריז הבנתי שבאמת העולם לא נגדנו, התובנה לא אחרה להגיע

    מיתמית , 26/04/09 13:00

    הבנתי שהשמאל הישראלי הוא נגדנו, העולם דווקא לא כל כך.

    הגב לתגובה זו

    • בגלל שנאת חינם עשו סבון מהיהודים (ל''ת)

      מלח בעיניים, 26/04/09 13:04

      הגב לתגובה זו

      • אז למה אתה מלבה את השנאה? למה אתה שונא יהודים ואוהב טרוריסטים ערבים? (ל''ת)

        ישראל1020 , 26/04/09 18:32

        הגב לתגובה זו

    • הרבה אמת במה שכתבת!

      קדימה לתהום , 26/04/09 14:29

      כשנחזור לכבד את עצמנו ונתנהג כריבונים בארצנו העולם העולם יהיה איתנו.

      הזמן שבו היהודים הסתובבו הכי בחופשיות בעולם וזכו ליחס הטוב ביותר היה אחרי ששת הימים כשהראנו שאנו חזקים ומוכנים להלחם על ארצנו.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    היהודים המבודדים ''יודעים'' לחיות רק בעולם היהודי. (ל''ת)

    מלח בעיניים, 26/04/09 12:54

    הגב לתגובה זו

    • שטוף את המלח מהעיניים שלך ואז תוכל להבחין באמת הפשוטה. (ל''ת)

      ישראל1020 , 26/04/09 18:30

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    מילים כדורבנות (ל''ת)

    אופיר, 26/04/09 12:52

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אלפיים שנה הם מאשימים את העולם בצרות שלהם.עבדים ליינקים. (ל''ת)

    מלח בעיניים, 26/04/09 12:50

    הגב לתגובה זו

    • אתה מנסה לזרות מלח בעיניים. אבל רק שמאלנים נופלים בפח שלך. (ל''ת)

      ישראל1020 , 26/04/09 18:28

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    מילים כדורבנות (ל''ת)

    אופיר, 26/04/09 12:47

    הגב לתגובה זו

    • ''מילים כדורבנות'' כמו דרבן 1 או דרבן 2? (ל''ת)

      הבלשן, 26/04/09 16:43

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    אין עוד מדינה בעולם שמדינות אחרות קוראים להשמדתה.

    ציוני, 26/04/09 12:26

    אין עוד מדינה בעולם שמתעסקים בה בכל כך אובססיביות (ולא רק הערבים, אלא גם, ובעיקר.. העולם ה''נאור'' כמו שקראת לו)

    אין עוד עם שמתנהלת כנגדו הסתה ברמות האלה, אנטישמית לחלוטין שלא נופלת מההסתה הנאצית (רק לפני יומים איזה אימאם חמאסניק קרא להשמיד את ילדי היהודים ואמר שהפרוטוקולים של זקני ציון הם פרוטוקלים אמיתים מפגישה של יהודים והיא מתארת את התוכניות שלהם וכו'..)וספיק לפתוח איזה עיתון או טלוויזיה ערבית, בעיקר של הפלסטינים אבל ממש לא רק בשביל לדעת זאת..

    הגב לתגובה זו

    • אין עוד מדינה ''דמוקרטית'' עם שטחים כבושים. (ל''ת)

      מלח בעיניים, 26/04/09 12:56

      הגב לתגובה זו

      • איזה שטויות

        יובלית, 26/04/09 13:03

        נו, באמת!!

        הגב לתגובה זו

      • מה אתה אומר ? הפגנת בורות לתפארת

        מר קו, 26/04/09 13:14

        מה דעתך בתור התחלה על ספרד (חבל הבאסקים וקטאלוניה , בריטניה (סקוטלנד , וויילס , איי פוקלנד , גיברלטר) , ארה''ב (טקסס , קליפורניה וכל השטחים שנחמסו מהאינדיאנים) ?

        הגב לתגובה זו

      • כבושים ממי? (ל''ת)

        רונן, 26/04/09 13:25

        הגב לתגובה זו

      • שטויות. ירדן כובשת 70% מארץ ישראל. (ל''ת)

        יגאל, 26/04/09 13:31

        הגב לתגובה זו

      • ארה''ב בפורטו ריקו (ל''ת)

        מצ'לס, 26/04/09 14:11

        הגב לתגובה זו

      • בכל מדינה יש שטחים כבושים.. אולי באנטרטיקה יש עדיין שטחים לא כבושים (ל''ת)

        קדימה לתהום , 26/04/09 14:32

        הגב לתגובה זו

        • אבל לא בכל מדינה יש עבדים.הבנת בחור ? (ל''ת)

          מלח בעיניים, 26/04/09 14:51

          הגב לתגובה זו

          • עבדים ???? ממש ממש עבדים?????

            רונית, 26/04/09 19:20

            כמו עבדים היינו לפרעה בארץ מצריים
            ,

            הגב לתגובה זו

        • בטח יש.. הרוסים לפני שנה תקעו שם דגל ואמרו שזה שלהם

          ציוני, 26/04/09 15:19

          ועכשיו הם רבים עם האמריקאים..

          הגב לתגובה זו

      • קשקשן, יש אין ספור מדינות דמוקרטיות עם שטחים

        ציוני, 26/04/09 15:16

        שהם הרבה יותר כבושים מאשר הגדה המערבית ועזה (שבכלל לא כבושים על פי החוק הבינלאומי, כי לאף מדינה בעולם לא הייתה ריבונות עליהם מלפני 67)

        ספרד, עד היום שולטת בשתי ערים שלמות ממרוקו.. וגם הם בנו שם גדר הפרדה כמו זו שיש פה..
        רק שהגדר הפרדה אצלנו מפרידה בין ישראל לבין השטחים..
        בעוד שהגדר הפרדה שלהם מפרידה בין השטחים, לבין שאר מרוקו.
        הטורקים שולטים על כורדיסטאן,
        ההודים, הדמוקרטיה הגדולה בעולם, שולטים על קשמיר.

        ואלה רק המדינות שיש בעיה עם הכיבוש שלהם..
        כל שאר המדינות בעולם יש שטחים כבושים..
        למשל טקסס, שזה שטח כבוש לכל דבר.. האמריקאים יצאו בשביל טקסס למלחמת תוקפנות נטו, וכבשו אותה בכוח הזרוע..
        וככה גם רוב שאר ארצות הברית שהם כבשו אותה בעזרת טבחים באינדיאנים, במלחמת תוקפנות אחרי מלחמת תוקפנות.
        פשוט עבר מספיק זמן, כך שהיום זה כאילו לא קרה.. יעני.. גם פה אם נחכה מספיק זמן.....
        וכמובן באירופה שכל הגאוגרפיה המדינית שם בנויה על אין ספור כיבושים במלחמות תוקפנות..

        ופה.. השליטה בשטחים, שהיא ממש לא כיבוש על פי החוק הבינלאומי (ממי בדיוק השטח כבוש?) קרתה בעקבות מלחמת הגנה, שבה הערבים פתחו (סגירת תעלת סואץ, זריקת פקחי האו''ם מסיני, והכנסת כוחות ענקיים, בנוסף לאיומי השמדה בלתי פוסקים.. עם הכוח לגבות אותם, כוח שהוא היה פי 3 יותר גדול מאשר הישראלי.. ובאותה מידה גם יותר מתקדם [נשק סובייטי, כשהסובייטים בשיאם.. לעומת נשק אירופאי כשהרוב ממלחמת העולם השניה])
        שעד היום קיימת אך ורק מסיבה אחת - סירוב הערבים לשלום, שנמשך לא רק מ67 אלא גם מ36.. ומטרור שלא נפסק.. גם אחרי שיצאנו משטחים (דרום לבנון ועזה)

        הגב לתגובה זו

      • אתה מכיר מדינה דמוקרטית ללא שטחים כבושים?

        פנדה , 26/04/09 16:08

        מוזר, מדינות בד"כ לא מתקיימות באויר הפתוח, אלא על שטח אדמה. ואין עדיין אף מדינה בהיסטוריה של כדוה"א שתפסה שטח ריק מאדם וקראה לו שלה - כל השטחים וכל הגבולות היום כתובים בדם, אין מדינה שקמה ללא מאבקים ואין גבול שנקבע ללא מלחמה. אפילו ניו-זילנד, שלכאורה אין יותר שוחרת שלום ממנה, נכבשה מבני המאורים, שגם הם כבשו אותה מידי הילידים המקומיים שהיו בה, ושנאכלו לתאבון ע"י העולים החדשים מפוליניזיה. כך כמובן (ואפילו גרוע יותר) גם באוסטרליה. גם קנדה הנאורה לא ייצבה את גבולותיה ללא מלחמה עם ארה"ב, שכמובן כבשה את הילידים האמריקאים.

        הגב לתגובה זו

    • מי שאמר לך שהמלחמה נגמרה משקר. (ל''ת)

      מלח בעיניים, 26/04/09 12:58

      הגב לתגובה זו

    • סימן שתורת ישראל אמת , '' עם לבדד ישכון ... ימשיך כבודו (ל''ת)

      גואל, 26/04/09 14:56

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    אולי בעולם הנאוראין מדינה שלא מכירה בזכותינו למדינה אך יש

    הפסיכיאטר המחוזי, 26/04/09 12:14

    יש הרבה מדינות שחושבות שליהודים אין זכות למדינה משלהם. והפתרון של מדינות אלו הוא השמדת מדינת היהודים. ומדינות העולם הנאור מעולם לא יצאו מהכלים להגן על זכות היהודים
    למדינה ולהצלה[כולל בשואה].
    ולכן הנרטיב שהעולם נגדנו עדיין בתוקף. ולכן יש לשמור על עוצמתה הבלתי מתפשרת של מדינת ישראל.ואם את רוצה להמר על גורלך וגורל משפחתך זו זכותך המלאה. אך אל תהמרי על גורל אחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מה עם הנרטיב של החלולה שרצתה למכור המדינה לפלסטינים,טוב שיש ליברמן (ל''ת)

    עוזי-קצרין, 26/04/09 12:01

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ''אין מדינה בעולם הנאור שמערערת על זכותנו למדינה''? חיה בפלנטה אחרת?

    יגאל, 26/04/09 11:52

    43% מהאמריקנים: ישראל - סכנה לשלום העולם
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2842948,00.html
    לפי סקרים שנערכו באיחוד האירופי, ישראל תופסת את המקום הראשון כ''סכנה לשלום העולם''. בהולנד, למשל, סוברים כך 74 אחוז מהאוכלוסייה. לא איראן. לא צפון-קוריאה. ישראל. החיבור בין הממצאים הללו יוצר את אחת ההונאות הגדולות ביותר של העת החדשה: ישראל נתפסת כמדינה האחראית לכל שבר, צרה ומצוקה. היא סכנה לשלום העולם.
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/482/564.html
    סקר האיחוד האירופי: 59% מהאירופאים קובעים - ישראל היא הסכנה הגדולה ביותר לשלום העולם
    http://www.news1.co.il/archive/001-D-32968-00.html?tag=18-42-59
    סקר חדש מגלה כי לשליש מאזרחי שוודיה יש יחס שלילי ליהודים, ולישראל.
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/882/807.html?hp=1&loc=19&tmp=7263
    שיעור גבוה של אירופים נגוע בעמדות אנטי-יהודיות ובאמונות הקשורות בתיאוריות קונספירציה אנטישמיות ישנות - כך עולה מסקר שהזמינה הליגה נגד השמצה, ונערך בקרב כ-2,000 איש בחמש מדינות אירופיות - ספרד, איטליה, צרפת, גרמניה ופולין - בחודשים מרס ואפריל.20 אחוז ממשיכים להאשים את היהודים במותו של ישו.
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3399672,00.html

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר אמריקנים?

      ציוני, 26/04/09 15:17

      בארצות הברית אחוזי התמיכה בישראל עומדים על כ65 אחוז.. ואחוז התמיכה לפלסטינים בכ8 אחוז..

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    יעל, כשקוראים אותך מקבלים את התשובות לכל השאלות שלך (ל''ת)

    אוהד, 26/04/09 11:16

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ממש ממש נמאס משמאלנים (ל''ת)

    דניאל, 26/04/09 11:02

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    רק מדינה כפויה תודה כשלנו יכולה להגיד שהעולם נגדנו למרות הסיוע שקיבלנו

    מורדו , 26/04/09 11:01

    אין מגינה בעולם כולו שקיבל סיוע כספי וגם צבאי כשלנו.אפילו הסיוע שקיבלו מדינות אירופה לאחר מלחמת העולם השניה ע"פ תוכנית מרשל הוא כאין וכאפס לעומת הסיוע שאנו קיבלנו.
    -יתרה מזאת, אלמלא הסיוע שקיבלנו מדינת ישראל לא הייתה קמה ובוודאי שלא הייתה קולטת כל עליה שנקלטה ומובן שלא היינו מגיעים להישגים הצבאים אשר הגענו והתעשיה לא הייתה כל כך מצליחה וכיו"ב.
    אבל מה לעשות שאותו עולם אשר כה עזר לנו אינו יכול לעמוד מנגד כשאנו מדכאים עם אחר וגוזלים ממנו את אדמותיו.
    הבה נכונן שלום אמת עם הערבים ונראה איך כבמטה קסמים העולם לא יהיה נגדנו.

    הגב לתגובה זו

    • זה מאד נארטיבי מצדך וגם מעט נאיבי , תודה. (ל''ת)

      ג'וק בודד בערבה, 26/04/09 11:28

      הגב לתגובה זו

    • הי, מורדו, תקרא תגובה 34 - אולי, אבל רק אולי תבין. שמאלנים קשי הבנה.

      ישראל1020 , 26/04/09 18:22

      זה שאתה חושב שאנחנו פה רק בגלל "הסיוע" שהעולם נותן ונתן לנו, מורה על בורות ונאיביות בידע בסיסי על מה שבאמת קרה למדינת ישראל בתחילת דרכה, והמציאות שבה אנו חיים היום.
      ועוד דבר קטן, אין אפשרות למדינת ישראל לכונן שלום עם הערבים כל זמן שהערבים אינם מעוניינים בכך. ואין 'מטה קסמים' בעולם המציאותי!
      שמאלנים אכן קשי הבנה. לדאבונינו.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    העולם לא נגדנו - אבל הוא פשוט יותר בעד הפלשתינאים !

    פנינה - ניצולת שואה מהמרכז, 26/04/09 10:57

    ציינתי בכותרת ''ניצולת שואה'' לא בגלל שזה נותן לי איזה שהוא קידום בדעותי - אלא רק כדי להסביר לך.
    גם אז היהודים חשבו ש''העולם הנאור'' לא יתן שיהרגו סתם כך יהודים - אבל מנהיגי העולם הנאור נפגשו בועידה בשנת 1938 לדיון אם לקבל פליטים יהודים לארצותיהם - ואף אחד ממנהיגי ''העולם הנאור'' לא הסכים לקבל אפילו פליט אחד ! הם טענו שגם פליט אחד זה יותר מדי ! ובטח זכורה לך האוניה עם פליטים שהסתובבה בין ימים וארצות, ואף ''עולם נאור'' לא נתן לפליטים להכנס לארצותיהם ! ו''העולם הנאור'' ידע כבר ב-1942 על השמדת היהודים השיטתית, ואף אחד ממנהיגיהם לא נתן הוראה להפציץ את קווי הרכבות למחנות ההשמדה, כי לאף אחד לא היה באמת איכפת.אני הייתי ילדה קטנה בת 3 כשפרצה המלחמה ואין לי תשובות למה לא התקוממו, אבל רצחו את אבי ואחי ואת כל הגברים בעיירה ובסביבה, ירו בהם אל הבור, ואנחנו נשארנו אמא, סבא וסבתא ואחיותי, והגויים מסביב רק שרפו ורצחו, וגם אותנו שלחו למחנות טרנסניסרה ומשם לא חזרו 90% מיהודי האזור, גברים אחדים באמת ברחו ליערות, אבל הזקנים, האמהות עם התינוקות - לאן יכלו ללכת? ומי בכלל הזהיר אותם ? כולם האמינו ש''העולם הנאור'' לא יאפשר רצח המוני כל כך, לעיניהם! אז תוציאי לך מהראש את הבטחון ב''עולם הנאור'' - יש לו אינטרסים משלו, ואנחנו לא אחד מהם ! ואנחנו צריכים להיות מוכנים להגן על עצמנו - כי זה מה שנשאר לנו,וזכרון השואה חשוב מאד !

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ראינו איך בלבנון 2 צהל היה מאוד מאוד חזק... (ל''ת)

    י, 26/04/09 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    עכשיו את מגייסת גם את השואה כדי לתרץ את משיחיות השלום שלך?!!הזויה! (ל''ת)

    רסקולניקוב, 26/04/09 10:55

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לדרוש מאיתנו לקלוט מליוני מהגרים מוסלמים זה כן ערעור

    על זכות קיומנו, 26/04/09 10:42

    כי אם אחוז הערבים בישראל יעלה באופן משמעותי, אותם שמאלנים שתומכים בכך ימהרו לעזוב (כי איכות החיים כבר לא משהו כשההרכב הדמוגראפי ישתנה), ואז אחוז הערבים יהיה עוד יותר גדול.
    וזה כן יהיה חיסול מדינת ישראל, גם אפ המדינה הערבית שתהיה כאן תמשיך להיקרא בשם זה.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    כן, כן, אנחנו נורא חזקים. ברור. (ל''ת)

    אני, 26/04/09 10:34

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אנא שובי לכתוב על בורקס,במדיניות ממילא אינך מבינה (ל''ת)

    סתמאחד, 26/04/09 10:27

    הגב לתגובה זו

    • לא כל כך בטוח שהיא מבינה בבורקס. היית קונה ממנה בורקס ? (ל''ת)

      קונדיטור, 26/04/09 12:16

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    יעל=הכל טוב ויפה=מה את מציעה=לתת כל מה שהם מבקשים ומה נקקבל בתמורה???. (ל''ת)

    נ.כהן במהותך את גלותית=מוכנה להיכנע לכל תכתיב=למה?, 26/04/09 10:19

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מה שצריך למצוא

    רוני, 26/04/09 10:00

    מה שצריך למצוא זה נאראטיב חלופי ליעל פז מלמד. כמה נפוכה ככה טועה.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לכנופיית שלטון החוק יש תשובה מדוע יש רק אייכמן אחד

    amir, 26/04/09 09:58

    ביום ששחררו את דמיאניוק הבנתי שמערכת המשפט נרקבה. וזה היה הרבה לפני שכנופיית שלטון החוק החליטה שהכול שפיט והיא זו שצריכה לשלוט במדינה.
    מערכת המשפט הרקובה הפכה בראשותו של הברק הידוע לסניף שמאלי של מרץ. מערכת המשפט בפסיקותיה המוטות שמאלה היא שמערערת את יסודות הדמוקרטיה יותר מכל.
    משהו בצה''ל ובמדינה השתבש בדרך וצריך לחזור לסדר בראשית.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מי שחושב שמה שהערבים מכינים לנו הוא פחות משואה, רק משלה את עצמו.

    אבי געזונט, 26/04/09 09:54

    הגרמנים תחילה החלו ברצח יהודים בשיטות של ירי, חנק במשאיות כדומה אבל מהר מאוד גילו ש-א. ש''ההספק'' הוא נמוך ו-ב. מראה הדם והגופות גורם לחלק גדול מהחיילים להלם ודיכאון ומנטרל את יכולתם להלחם. ולכן היו צריכים הנאצים להקים מפעל אדיר להובלה והשמדה.
    לערבים אין בעיה עם דם או גופות, נהפוך הוא מראה הדם רק מכניס אותם יותר לאקסטאזה מפלצתית (רציתי לכתוב חייתית, אבל זה עלבון לחיות) כך שהם מסוגלים להתנפל על יהודים ולעקור את איבריהם הפנמיים בידיים חשופות.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מדינה חזקה משמעה ותרנות ? וגם: האם הותרנות הזו תביא אכן שלום ?

    ירון, 26/04/09 09:53

    ארה''ב מדינה חזקה, היא מותרת על משהו למכסיקו או לקנדה ?
    רוסיה חזקה, היא מותרת לבוסנים ?
    סין חזקה מאד, היא מותרת לטיבטים שכבשה בכוח ?
    יש בכלל בעולם כולו מדינה אחת, אחת, שנדרשת לויתורים טריטוריאליים או אחרים שיביאו לחיסולה ? (דוגמא: זכות השיבה)
    מה זה הסגנון הזה, אתה חזק משמע אתה צריך לותר לאוייב שלך ?
    צריך להפנים אחת ולתמיד: הפלסטינאים והסורים הם האוייבים שלנו, וויתורים שלנו נראים להם תמיד כמעט מידי למטרה שלהם, שלא נהיה כאן !
    את רוצה לותר, זכותך, אבל רוב העם לא מסכים איתך, רוב העם לא מוכן להיות הותרן היחידי בעולם, ולתת מעצמו לאוייבים המושבעים שלו. רוב העם יודע שזה לא יביא שלום אלא רק יעודד תאבון לעוד ויתורים על שתחוסל המדינה הזו על ידי עצמה בלבד.
    אני רוצה לומר לכותבת: להיות חזק זו לא בושה, זו דכות והכרח כאן במזרח התיכון. זכותנו וחובתנו אף להמשיך ולהתעצם, ולהציב קיר ברזל מול הערבים והאירנים. כדי שיפסיקו אף לחלום על חיסולנו.
    אולי אז יבוא שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    השמאל המטורף ממחזר את הססמא אנחנו חזקים

    אליוי, 26/04/09 09:50

    אפשר בקלות לשחזר מה היא קראה שהקפיץ לה
    את הפיוז כנראה אחד מרבני השמאל כתב מאמר לגלגני על יום השואה .....
    תמיד נעמוד מול הערבים מעטים מול רבים
    אם היחס יהיה 1:3 אז הנצחון שלנו מובטח
    כאשר היחס גדול יותר נצטרך להתבסס על
    אומץ רוחנו ועל עוצמתנו

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כן, יש לנו מדינה. אבל אם יעל פז-מלמד ושות' ימשיכו לדחוף אותנו לתהום

    יגאל, 26/04/09 09:23

    אז לא תהיה לנו מדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אם אנחנו החזקים...

    ארז, 26/04/09 09:19

    אז מדוע שנוותר? החלש בדרך כלל מוותר ומתפשר, לא החזק...
    ''אין מדינה בעולם הנאור שמערערת על זכותנו למדינה'' - את בטוחה בקביעה הזו? אולי לא שמעת על מדינות כמו אירן, סוריה, הרש''פ...

    הגב לתגובה זו

    • בריאלי ובצופים מלמדים : החזק מגן על החלש . ולא ההיפך. (ל''ת)

      ג'וק בודד בערבה, 26/04/09 13:18

      הגב לתגובה זו

      • אני מקווה

        רונית, 26/04/09 19:07

        שבצופים מלמדים להבחין בין אוייב לאוהב

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    גם אז לא האמינו שזה יכול לקרות כמו היום את לא מאמינה.

    מילושוויץ, 26/04/09 09:13

    מזכיר לי את הסיפור של מנהיגות יהודי הונגריה אם אני לא טועה.אשר קיבלו הזהרה על שהולכים לקחת אותם וקהילתם לאושויץ להשמדה, אך הם העדיפו משא ומתן עם הנאצים לתת להם כל שרצו ובסוף הושמדו.
    בדומה לשמאל היום בישראל אשר מעדיף להחביא ראשם בחול ולשא ולתת עם הערבים אשר קוראים יומם וליל להשמידינו!
    הנארטיב ממשיך וחוזר על עצמו. גם אז לא האמינו שזה יכול לקרות כמו היום את לא מאמינה. אך מעשי פשע של רצח עם ממשיכים לקרות באפריקה ואפילו באירופה (זוכרת את מילושוויץ) ואין העולם נוקף אצבע.
    בתוכנית טלויזיה לפני מספר חודשים טענת ''אני לא תמימה'' את צודקת בנדון! את פשוט מטומטמת ממעלה ראשונה

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מזכיר לי את הסיפור של מנהיגות יהודי הונגריה אם אני לא טועה

    reality check, 26/04/09 09:12

    מזכיר לי את הסיפור של מנהיגות יהודי הונגריה אם אני לא טועה.אשר קיבלו הזהרה על שהולכים לקחת אותם וקהילתם לאושויץ להשמדה, אך הם העדיפו משא ומתן עם הנאצים לתת להם כל שרצוובסוף הושמדו.
    בדומה לשמאל היום בישראל אשר מעדיף להחביא ראשם בחול ולשא ולתת עם הערבים אשר קוראים יומם וליל להשמידינו!
    הנארטיב ממשיך וחוזר על עצמו. גם אז לא האמינו שזה יכול לקרות כמו היום את לא מאמינה. אך מעשי פשע של רצח עם ממשיכים לקרות באפריקה ואפילו באירופה (זוכרת את מילושוויץ) ואין העולם נוקף אצבע.
    בתוכנית טלויזיה לפני מספר חודשים טענת ''אני לא תמימה'' את צודקת בנדון! את פשוט מטומטמת ממעלה ראשונה

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הנראטיב קיים: ''השמאל נגד מדינת היהודים!'' (ל''ת)

    שולה, 26/04/09 09:04

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הגיע עונת ה"נארטיב".כנראה שנארטיבים בזול , בימים אילו.

    שועל חסידה ו26 קרפדו , 26/04/09 08:58

    תוך שבוע כל המדינה למדה להגיד נארטיב:
    נארטבתי
    נארטבת ( "...סליחה לא הספקתי לפשוט את המכנסיים )
    וכן הלאה עד שמוחותינו יבושלו היטב ויהפכו לפירה ברוטב נארטיב .
    נארטיב טעם .

    הגב לתגובה זו

    • אין ספק שליברמן העמיד לכמה מגיבים .

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 26/04/09 09:01

      מאז ההתבטאות נגד סוריה , אמש אחה"צ , שהוחלפה באחרת אמש בחצות , כל הכלבלבים זולגי הריר לא מסוגלים לעצום אין .

      הגב לתגובה זו

    • אני הכי אוהב נראטיב בטעם לימון

      גיל, 26/04/09 10:36

      בעיקר בקיץ בים.

      הגב לתגובה זו

    • גם אני נרטאבתי היום

      גן חובה, 26/04/09 11:26

      כשהגננת לקחה אותנו למשחקי מים בקניון.
      אח''ך חילקו לכולם נארטיב בטעם קולה , והלכנו הביתה עייפים אך מה זה נארטיביים.

      הגב לתגובה זו

    • מה עדיף נראטיב אגד או נראטיב דן?

      מילי, 26/04/09 11:54

      כי נראטיב דן יש בתדירות גבוהה יותר.
      אבל מצד שני נראטיב אגד מגיע גם למקומות רחוקים ונידחים.

      הגב לתגובה זו

    • גם האוכל בנראטיב טעם לא רע.

      בוריס, 26/04/09 11:57

      אבל לא כשר.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    העולם לא נגדנו. השמאל הישראלי נגדנו. ומביט את כל העולם נגדנו.

    ASCH , 26/04/09 08:53

    בסרטים, בהצגות, בהצהרות בומבסטיות נגד ישראל בתקשורת הזרה, בספרים ובעיתונים. והגויים שומעים ואומרים: אם זה מה שהיהודים עצמם אומרים על עצמם- אז זהו כנראה פרומיל ממה שהם עושים באמת. וואלה היהודים והישראלים- כנראה גרועים מהנאצים.
    .......................................
    מי הביא לכאן את הערס מטוניס? מי הפך את יהודה ושומרון למדמנת טרור? מי מטיף שאם הערבים דורשים מאיתנו משהו, מיידית חייבים להסכים (רמת הגולן כמשל)? ואחרי שתקבלו פתק מהראיס, והמאבק הערבי ימשיך נגדנו, מה תגידו? שלא הסכמנו ל"זכות שיבה"? ותזעקו זעקה גדולה ל"שלום", ותתאספו שוב בכיכר מלכי ישראל, ותפעו כמו כבשים, כמו שכתוב לכם בשיר "תנו לשמש לעלות - אמרו כן לזכות שיבה"?
    ........................................
    העולם לא נגדנו. לעולם לא אכפת. לא מאיתנו ולא מערבים. הם אפילו שונאים אותם יותר מאיתנו במקרים רבים (ראיתי בארה"ב במו עייני). זה השמאל שלנו שנגדנו: חד"ש, ומר"צ, והאגף ה"יוני" בעבודה, וראש הסוכנות לשעבר, הצבוע בורג. והאנרכיסטים שמחשיבים עצמם יותר קיצוניים משמאל קיצוני.
    על שאר המפלגות הערביות לא אומר שהן "שמאל": הן ימין לאומני וגזעני ערבי. אבל בטעות מטופשת קוראים להן "שמאל".

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    רק הבבונים מהליכוד,מש'ס ומהקולוניות נגדנו! (ל''ת)

    החייל האלמוני, 26/04/09 08:44

    הגב לתגובה זו

    • אדם כמוך, שזו היא לשונו וזהו סגנונו, אינו אלא גזען שטוח מצח

      ל-15, 26/04/09 09:15

      ובלשונו שלו = בבון. טול קורה מבין עיניך.

      הגב לתגובה זו

      • בבון אבל מה זה מארטיבי!!! (ל''ת)

        ג'וק בודד בערבה, 26/04/09 11:29

        הגב לתגובה זו

    • את מי אתה מייצג-הסגנון שלך יותר בבוני מבבון. (ל''ת)

      דינ-טל, 26/04/09 10:25

      הגב לתגובה זו

      • החייל צודק חלקית כי הסכנה היחידה היא בהמון מעמונה ובאספוף ממיגרון

        דין-דין מיום הדין, 26/04/09 11:46

        נכון שגם הערפדים המאכלסים את ישיבות ש''ס
        הם סכנה קיומית ומוחשית,אבל במקרה שלהם
        מספיק אם ננתק אותם מוורידי הצוואר שלנו
        והם יתפוגגו ברעב מעצמם.

        הגב לתגובה זו

        • ניסיון שני

          רונית, 26/04/09 20:33

          אתה מזכיר לי סרט נאצי שראיתי פעם

          הגב לתגובה זו

    • ואתה מה אתה - שימפנזה ? שאתה צוחק על בבונים,... (ל''ת)

      Even Mekir , 26/04/09 13:28

      הגב לתגובה זו

      • אח,אח יא בלאטה! כבר בכיתה ג' למדנו ש''מותר השימפנזה מהבבון'' (ל''ת)

        תאופיק מקמפ בלאטה, 26/04/09 15:16

        הגב לתגובה זו

        • אם זה נה שמנחם אותך..... (ל''ת)

          רונית, 26/04/09 19:01

          הגב לתגובה זו

  • 14.

    נציגת חונטת השמאל הלבן הצלבני והאנטי יהודי

    זהירות מהקורא התמים :, 26/04/09 08:38

    מתגייסת כדי להחליש את מדינתינו הקטנטנה את חלקת אלוהים הקטנה של היהודים, ולנסות ע''י סימום הציבור בנראטיבים מסוכנים לפורר את כוחינו.

    כך שניפול כפרי בשלם לידייהם הרצחניות של הגרמנים אופס סליחה התכוונתי לחומניסטים הבארבריים נפילה ללא קרב.
    אליטת השמאל הלבן המתנשא והסטליניסטי פועלת במרץ למחוק כל זהות יהודית מהישראלים, ארגוניי השמאל הניאופשיטסטי יונקים את כוחם מכסף ארופי שמקורו במציצת דמם של 6 המיליונים לפני השלכתם לאש. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    העולם לא נגדנו- השמאל העולמי- כולל ישראל - נגדנו (ל''ת)

    בן דוד ימיני, 26/04/09 08:37

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    שטויות!! אין לנו כח, מדינה?- בקושי, צבא - לא יעיל! אנחנו החלשים פה!!

    רן, 26/04/09 08:35

    התאוריה הזו שאנחנו חזקים עם מדינה ובשביל זה עלינו לוותר זו שטות אחת גדולה!! להפך,זה רק עובד נגדנו מכיוון שמצפים מהחזק לוותר, אבל האמת אנחנו המאוימים פה ומוקפים במילארד ערבים עוינים, אנחנו חלשים פיזית (חוץ מכמה מטוסי קרב משוכללים) אבל ברמת השטח אנחנו חלשים במדינתנו,מפחדים מהערבים, מפחדים מהפושעים, אפילו מפחדים מוועדי העובדים לצורך רפורמות כלכליות, לכן גם לקרוא למה שיש לנו פה מדינה הייתי נזהר, אנחנו לא כאלה חכמים ומעמדנו עדיין מוטל בספק!! אז די עם מצגת השווא הזו של אנחנו חזקים ולכן עלינו לוותר!!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    נראטיב

    זאב123 , 26/04/09 08:32

    ראשית לשמחתי הרבה אני רורא בעיתון עברי יהודי והשאלה היא מה פרוש המילה נראטיב האם זו מילה עיברית עתיקה חדשה או לקוחה משפה אחרת. אנא הסבירי את המילה ואז אולי נבין טוביותר את הכתבה ההזויה הזו.הרי מה שרצית לומר ואת משננת זאת בהיזדמנויות שונות אבל מפחדת לכתב הוא השורה התחתונה שלך והיא הגיע הזמן שחיילי צהל ופסיקו להתנהג כמו הנאציםכן.תתעוררי עכשו אחרי ששומעים את האירני את הנשיא הנפלא שלך אובמה ושאר העולם ששתקו בזמן שהסבתא נלקחה לא ידוע לאן עכשו חייבים להבין שרק אנחנו אחראים וגורלנו ומי שלא חושב קח ימצא עצמו עם הסבתא.

    הגב לתגובה זו

    • נראטיב =פלצנות לשמה (ל''ת)

      אין לה מושג מה הביטוי היהודי, 26/04/09 08:41

      הגב לתגובה זו

      • בוקר נארטיבי טוב גם ידידי היקרים. (ל''ת)

        ג'וק בודד בערבה, 26/04/09 11:31

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    עוד שמאלנית אשכנזיה שרוצה למות תרבותית שקטה ומרומה . (ל''ת)

    אלגרה, 26/04/09 08:07

    הגב לתגובה זו

    • הנארטיב - הפליצו אותו מתוך הלקסיקון של ליבני (ל''ת)

      בדוק , 26/04/09 14:03

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    כבר יש נרטיב חדש - השמאלנים נגדנו (ל''ת)

    המבין, 26/04/09 08:06

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    נראטיב חדש

    Bernson, 26/04/09 08:00

    יש לי הצאה לנראטיב חדש: ''שמאלנים מתוכנו קמים עלינו להשמידנו''. מאוד תואם את המצב, לדעתי.

    הגב לתגובה זו

    • תזהר שפרופ' שטרנהל לא יאשים אותך בהסתה. (ל''ת)

      pele_11 , 26/04/09 19:22

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    כיום ואז יהדות השואה לא האמינו שהם עומדים בפני השמדה (ל''ת)

    נסי נרטיב ''סמוך לא יקרה שוב'''', 26/04/09 07:56

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    זיכרון חוקי נירנברג אינם מתפקדים-גם אם נתבולל זה לא יעזור לנו-יהודים מ

    קורן נאוה, טבריה,בדה-ז'וו הזה כבר היינו!, 26/04/09 07:52

    מבינים את זה!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    את הזויה - העם היהודי עדיין נרדף -ברגע שישראל תהיה חלשה

    אזרחית, 26/04/09 07:51

    ישמחו להפטר מאיתנו.תפקחי את העיניים הגב' פז-מלמד.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    צודקת, התקופה שהתייחסנו למשל לערפאת כאל סבאל'ה חביב לא היתה הזויה...

    טמבל1, 26/04/09 07:39

    כל האנטישמיות שמתעוררת ומלובה תדיר גם על ידי ישראלים מופלאים בעולם, זה סתם תוצאה של הדמיון שלנו...
    השכנים שלנו? מופלאים, הכל דמיון פרוע שלנו.

    טוב לקום בבוקר ולהמשיך לחלום
    אלא שזה לא ממש ממש נורמלי!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הנרטיב שלי הוא הנרטיב של סבתא שלי

    דן, 26/04/09 07:36

    הגיע הזמן שניתן כבוד לעבר שלנו, לקהילות שחרבו, לתרבות שניסו להשמיד הנאצים ימח שמם וזכרם.
    יעל פז מלמד כמובן מוזמנת לאמץ כל נרטיב אחר.
    בינתיים אני שמח שהמדינה לא מתנערת מעברה.

    ואגב, יעל, הניצולים הביאו לכאן נרטיב חדש והוא: בניה והתחדשות.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ''אין מדינה בעולם הנאור'' שמערערת על זכותנו להתקיים

    דינ-טל, 26/04/09 06:50

    אבל כולם יחד מטילים את התפקיד על אחמדיניג'ד שיעשה עבורם את העבודה המלוכלכת.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    שמאל

    לירז, 26/04/09 06:48

    את מייצגת את השמאל הקיצוני ההזוי

    הגב לתגובה זו