• 56.

    הקוזק האמיץ שוב נופח גבורותיו ...... (ל''ת)

    בובליל הסורי, 04/02/10 18:48

  • 55.

    ליברמן לא מדבר אלינו אלא אל הביבונים אפורי התחת שלו.

    שפתי כהן-יגאל כהן, 04/02/10 16:49

    וראי איך אפורי התחת מניפים זנב ושואגים:
    היידה ליברמן היידה שומר הבארים הסלקטור.

  • 54.

    עופרת יצוקה פתחה צוהר להסדר שלום-כי עוצמתינו הוא גורם מרטיעה

    סילביו , 29/04/09 02:11

    כדי לשמור על ההרטעה באזורינו כי זה שם המשחק צריך לפעול בכוח ומייד כנגד כל תוקפנות שיזומה מהחמאס הפלסטינים או כל תוקף.ברק צודק באומרו שהסכם שלום באזורינו לעשות מעמדת כוח ןלא התרפסות.חולשה מזמינה תוקפנות.אם התנאים של ישראל יתמלאו ויסופקו אפשר לבחון הסכם שלום מקומי ואזורי עם מינימום סיכונים עבורינו-אם הזמן יתאים לכך נוכל לעשות הסדר שלום גם עם סוריה ולבנון תלוי ברצון המנהיגים.רק עמדה נוקשה מצידנו יביא לשלום-יחד עם זאת הסכמי שלום צריכים לספק את כל הצדדים בפועל.
    yes we can!

  • 53.

    ליברמן שותה כרוני וכל יום פולט שטויות שמזיקות לבטחונה של מדינת ישראל.

    שמעון לוי,בת ים. , 27/04/09 07:13

    ליברמן ביחד עם נתניהו , ברק ותומכיהם מסוכנים מאוד לקיומה של מדינת ישראל.

  • 52.

    בזה הוא מצליח: לא לרדת מהכותרות אפילו ליום אחד הודות לכל היציאות שלו (ל''ת)

    יותר טוב מפריס הילטון, 26/04/09 21:25

  • 51.

    ליברמן שומר הברים ומכה הילדים אינו פרטנר לאף נושא והוא גורם רק נזקים.

    SIMON852 , 26/04/09 20:40

    ליברמן,ברק,ליברמן ותומכיהם מסוכנים לכל העולם.

  • 50.

    מה זה מארחת ? טרור החמס מנוהל מתוכה. (ל''ת)

    מדינת טרור, 26/04/09 11:05

  • 49.

    ליברמן לא מתרפס=כמו פרס=כל פעם שאסד=פותח את פיו=הנוכל הזה לא מתכוון בא (ל''ת)

    נ.כהן אסד=מדבר כמו שבשבת=העיקר לא להרדם=משועמם@^@, 26/04/09 10:28

  • 48.

    את רמת הגולן אסור להחזיר בשום פנים ואופן (ל''ת)

    פקק תנועה , 26/04/09 08:05

    • אם ליברמן מתכוון להחזיר את רמת הגולן בשלב כולשהוא בעתיד

      פקק תנועה , 26/04/09 08:09

      לסוריה הרי הוא אבד עלנו בעניים כמו האחרים ברייש גלוייה וזה יהיה אסון בלתי הפיך לכול הדורות ולעם ומדינת ישראל

      • אל תדאג 42 שנה רק מדברים - עוד ידברו עם הנין של אסד

        בדוק , 26/04/09 10:47

        הם מברברים ואנחנו מתברברים. פוליטיקה של דברת.

  • 47.

    ליברמן לא צריך להגיב בזעם. הוא ידוע כתומך ב-2 מדינות כולל ערביי ישאל (ל''ת)

    יעקב, 26/04/09 06:40

  • 46.

    ליברמן הסתבך עם המצרים ,אז הוא עבר לתקוף את הסורים. (ל''ת)

    ממילא אין שלום, 26/04/09 00:54

  • 45.

    האיש הזה ימיט עלינו אסון (ל''ת)

    צביקה, 25/04/09 23:42

    • אל תדאג איש,כל העולם יודע שליברמן מוקיון שכונתי (ל''ת)

      סבזי , 26/04/09 01:16

      • זה בדיוק שורש הבעיה , ואינו מצחיק אותי כלל. (ל''ת)

        שועל חסידה ו26 קרפדו , 26/04/09 09:48

    • מי שהמיט אסון זה רבין ופרס.

      אלה עובדות, 26/04/09 11:15

      להסית נגד מי שחושב הפוך ממכם אתם יודעים.זה לשון הרע.גם זאת עובדה.והעובדה האחרונה להיום היא שללא הסכם אוסלו כל צרות הטרור של ה-16 שנים האחרונות במדינת ישראל לא היו קיימים.אלה אסונות רבים,אלפי הרוגים בשני הצדדים,עשרות אלפי פצועים.וכל זה ללא שלום.הסכם אוסלו הביא טרור ומלחמות.מלחמת אוסלו,מלחמת עזה,מלחמת לבנון השניה שהתחילה לאחר חטיפת שליט שכתוצאה ממנה ישראל תקפה חזק בעזה ולא ויתרה,אז חיזבאלה רצה לעזור לחמס,להסית את הלחץ ממנו,לגרום לו לא להשבר והם ביצעו את החטיפה בצפון.3 מלחמות כתוצאה מהסכם אוסלו.מה אתה רוצה מליברמן?מה הוא עשה?לא עשה כלום עד היום.ואתה מסית נגדו רק מהסיבה שהוא חושב הפוך ממך ושאתה לא מכבד דעות של אחרים,שזאת בעיה של חינוך.

      • So very true (ל''ת)

        Jesse, 27/04/09 06:52

  • 44.

    זאת הדרך שלו להיות באג'נדה, פעם פירסום בשטויות ואז בהתנצלויות (ל''ת)

    זיג זאג, 25/04/09 23:05

  • 43.

    אולי בכלא יהיה לו גם זמן להלחין את כל הההגיגים שלו. (ל''ת)

    מיכל, תל אביב, 25/04/09 23:03

  • 42.

    ליברמן צודק בכל מילה שינתי את דעתי (ל''ת)

    סבזי מכפר מנדא, 25/04/09 23:01

  • 41.

    נשים לב! ליברמן: הפיתרון הוא ''שני עמים'', לא שתי מדינות. כלומר -

    י.פ., 25/04/09 22:37

    מדינה יהודית אחת, שבתוכה חי גם עם אחר, כפי שעם ישראל עצמו חי בגלות במשך 2000 שנה.
    אפשר לתת להם אוטונומיה, אך לא מדינה. כלומר לא צבא, נשק וריבונות על הקרקע. לא מתאים להם, הם יכולים להקים את המדינה שלהם אישם בעולם, לא בארצנו.

  • 40.

    sanity back at last (ל''ת)

    arik, 25/04/09 22:35

  • 39.

    שמאלנות משולה לאידייס ,הרס מנגנונון החיסון הלאומי . (ל''ת)

    הפיתרון פשוט -פעמיים ''שמע ישראל ''-בוקר וערב ., 25/04/09 22:21

    • ואתה משול לרבנים הצבועים

      ש, 25/04/09 22:46

      יום וליל מטיפים לכך ש''הכל משמים'', ושליהודי מאמין אין צורך בדבר כי אלוהים ידאג לו, ואז שהם מאושפזים בבית חולים עם עורק סתום, כל התפילות שלהם נזרקות לפח והמדע המערבי החילוני הוא זה שמציל אותם. וכמובן שלאחר מכך הם אומרים ברכת הגומל כאילו התפילות והמלאכים בשמים הם אלו שהצילו אותם, ולא הרופא עם הצינתור.

      אתה ודומיך משולים אליהם כי יום וליל אתם מגדפים ומקללים את המשאלנים, אבל ביום הדין אנחנו אלו שנציל אתכם. לליברמן יש שנה-שנתיים לחרב את יחסי החוץ של מדינת ישראל, לביבי יש אותו זמן לחרב את הכלכלה ולברק זמן דומה להרוס את הביטחון (ברק הוא כיום איש ימין אני מזכיר לך). ואחרי שאלו יגרמו את הנזק שלהם השמאל יאסוף את השברים ויתקן. וזה כמובן לא יפריע לך ולחבריך להמשיך לגדף אותנו לאחר מכן.

      יום טוב.

      • איך תצילו אותנו? שוב תהרגו מאות ילדים פלסטינים?

        פנדה , 26/04/09 13:12

        הימין לא שותף לתאוות הדם השמאלנית, הנובעת מצביעות ושקרים עצמיים. אנחנו לא צריכים להעלות מאות ילדים פלסטינים קורבן למולך השלום, זו לא נחשבת "הצלה" בשבילנו, אז אנא, את פנטזיות הרצח תשאירו בדמיון החולני שלכם, ותנו לימין "להרוס" את יחסי החוץ הממש מצוינים שעשה השמאל (כי ללכת ולהרוג ילדים בלי סיבה ממש עושה טוב ליחסי החוץ שלנו).

        • פנדה -, אולמרט וליבני חניכי בית"ר ואילו ברק אינו שמאל . (ל''ת)

          סבזי , 26/04/09 18:44

  • 38.

    הגיע הזמן בדמות בכירה בממשלת ישראל תאמר דברים כמו שהם בצורה גלויה - ..

    א. מתל אביב, 25/04/09 22:10

    ישנם לא מעט שלא אוהבים את ליברמן וישנם מנגד שכן ולכן הוא נבחר למה שהוא נבחר.
    הגיע הזמן ששר חוץ ישראלי יאמר ללא פחד או חשש את מה שמתלחששים מאחור.לא יתכן שמדינה זרה (ואף עוינת במדיה מסוימת) תבוא במגע עם אויבי ישראל ותחמש אותם,דבר שידוע לכל,ואנחנו נדבר איתם על שלום כאילו אין שום דבר ברקע.
    מקווה שכולם ילמדו פוליטיקה מליברמן.

  • 37.

    The fanatical left wing is Israels greatest danger

    revolution is here, 25/04/09 22:06

    A group of ignorant self destructive miserable excuses for human beings. with no self pride and no backbone. Asisteing arab-nazis to destroy the state of israel. The fanatical small is like a malignant growth, and should be removed surgically from jewish society

  • 36.

    איבט דוברמן ממיט עלינו אסון

    שוחר שלום , 25/04/09 21:54

    חיבים לדבר עם שכנינו.אין ברירה אחרת

    • The disasters that the left wing yehudonim such as yourself brought on

      Israel, 25/04/09 22:04

      The disasters that the left wing yehudonim such as yourself brought on Israel will take a long time to fix. Try to grow a backboe and some self respect, it might help you with your life. The small is the biggest danger for the jewish people and for israels existance in its weakness and ass licking to an anti-semitic world.
      Tel Aviv

    • חייבים לדבר ..לא רוצים (ל''ת)

      קובי, 25/04/09 23:48

  • 35.

    ליברמן חזק ואמץ. עם ישראל איתך. כל השנים סבלנו משמאל קיצוני,איפה היית? (ל''ת)

    mnementh , 25/04/09 21:49

    • אני לא עם ליברמן (ל''ת)

      עם ישראל, 25/04/09 22:13

  • 34.

    עוד אחד שהצטרף למפלגת ''אין-פרטנר'' ? (ל''ת)

    אינפנטילוס חוליגנוס, 25/04/09 21:47

  • 33.

    סוף סוף שר חוץ שלא חושש להשמיד את ישראל... כל הכבוד ליברמן!

    ש, 25/04/09 21:25

    תמשיך ככה וננתק את היחסים עם האירופאים המתחסדים ועם האמריקאים ההפכפכים ונישאר רק עם בעלות ברית חזקות כמו מיקרונזיה! ואז מנקודת החוזק הזאת נכריז מלחמה על המדינות השכנות כדי להראות להם שלא מתעסקים עם ישראל! אין דרך יותר טובה להראות את זה מלשלוח עשרות אלפי חיילים ישראלים למוות בטוח!
    ואחרי שנושמד ע''י הגרעין האיראני כי הרחקנו את כל התומכים שלנו ולאף אחד בעולם כבר לא היה אכפת מבעיה הזאת, יספרו לנצח על מדינת ישראל, מדינה שהיא לא פרייארית! כל הכבוד ליברמן!

    • 34- עצוב כמה שאתה צודק (ל''ת)

      ליברמן לכלא, 25/04/09 22:14

  • 32.

    כמה אתגעגע אליו כשיהיה בכלא! (ל''ת)

    אורי, 25/04/09 21:25

    • למה שיהיה בכלא? הוא לא מפושעי אוסלו. (ל''ת)

      mnementh , 25/04/09 21:51

      • הוא יהיה בכלא . לא לדאוג (ל''ת)

        סבזי , 25/04/09 22:45

    • קורא תגובתך ושואל למה שמאלנים כל כך לא סובלים את האמת (ל''ת)

      אריה, 25/04/09 21:58

  • 31.

    ליברמן עושה לביבי בית ספר,ביבי בקרוב תהיה לא רלוונטי (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 25/04/09 21:18

  • 30.

    תירוצים עלובים,במקום אמירת אמת,מחלישים את עמדת מדינת

    דרור מרמת גן, 25/04/09 20:58

    ישראל,לא רק כלפי חוץ, אלא גם כלפי פנים,ומקרבים את היום שבו תוותר ממשלת ישראל על רמת הגולן.
    תמיכת סוריה בטרור הפלשתינאי,בחיזבאללה ובאיראן, איננה סיבה קבילה,אלא תירוץ עלוב, לאי החזרת הגולן לסוריה.
    על ממשלות ישראל לומר כך:''סוריה תקפה את מדינת ישראל ב 1967 והפסידה במלחמה, וזה מחיר התוקפנות.
    רמה''ג חיונית לבטחונה של ישראל והיא לא תוותר עליה''.
    רמה''ג צורפה לסוריה באקט של מדיניות אימפריאליסטית בין צרפת לבריטניה, והיא נמצאת בשליטה ישראלית שנים רבות יותר משהייתה תחת שליטה סורית.
    מדיניות של להרוויח זמן טובה רק לממשלות עלובות שלא מסוגלות להתמודד באומץ מול המציאות.

  • 29.

    שלום תמורת שלום!

    אריאל, גליל, 25/04/09 20:46

    זו הנוסחה היחידה האפשרית שכן הנוסחה ''שטחים תמורת שלום'' היא לא רק אווילית אלא בעיקר לא מוסרית מיסודה!

    • אמן. אבל יש אצלנו שמאלנים קיצוניים שהורסים לנו את החיים :( (ל''ת)

      mnementh , 25/04/09 21:50

      • מצידי תישן עם ליברמן בצינוק אחלה חיים יהיה לך . (ל''ת)

        סבזי , 25/04/09 22:47

      • אבל אין להם מנדטים,ולא תומכים.

        הם רק יכולים לדבר בתיקשורת ולהסית את העולם נגדנו, 26/04/09 11:18

        שזאת בגידה,שהיא עברה פלילית שלא מטופלת משום מה.יש פושעים שלא מטפלים בהם כתוצאה משחיתות המערכת.

  • 28.

    שום כלום לו ישראל ולו עם אחר לו הכסף ולו הזהב.יש רק אמת אחת אידבח יהוד (ל''ת)

    אבשלום, 25/04/09 20:44

  • 27.

    סוף סוף שר החוץ שלא חושש לומר את האמת...כל הכבוד ליברמן!!! (ל''ת)

    שלומי111 , 25/04/09 20:43

  • 26.

    מי שמאמין שאיפשר לקיים שלום עים הערבים?זה שלום בשיטה הערבית ותרבותה. (ל''ת)

    אבשלום, 25/04/09 20:40

  • 25.

    ליברמן צודק!! הוא בז לאלה האומרים ששלום עושים אם אוייבים.....

    דודי, 25/04/09 20:13

    סוריה במדיניותה היא אוייבת ואינה רוצה בשלום אמת אלא כטקטיקה לקבל הגולן.
    אותו לא תקבל במלחמה.

    • עם מי נעשה שלום, עם הנגב? (ל''ת)

      ב''ש- הפרטנר היחיד שנשאר, 25/04/09 22:15

  • 24.

    ליברמן אדם מציאותי שמסביר בצורה מעולה את דעות הרוב במדינה (ל''ת)

    מוחמד, 25/04/09 19:53

    • ליברמן לא מייצג אותי (ל''ת)

      הרוב במדינה, 25/04/09 22:16

  • 23.

    כל ליצן נהיה פה שר חוץ

    shy2507 , 25/04/09 19:37

    מדינה של פשיסטים וזה מה שמגיע לנו

    • כי מאז שהשמאל עלה לשלטון נהיה פו קרקס..ברוך השם הגיע ליצן

      קובי, 25/04/09 19:50

      חיזוק בשם ליברמן..תיקראי לו פשיסט שויין .. לא ניראה לי שאת פגעת ..תנסי משהו יותר חזק כדי לפגוע בו..את מזה חלשה ..

  • 22.

    ככה צריך לדבר אתם ישר ולענין=ולא להתרפס=ולעבור לדום על מוצא פיו=נמאס@^ (ל''ת)

    נ.כהן כל שרי החוץ עד היום לא העמידו אותו במקומו=די, 25/04/09 19:22

  • 21.

    ליברמן מוכן לעשות שלום רק בתנאי שאסד ישבע אמונים למדינת ישראל

    סבזי , 25/04/09 18:57

    רצוי גם שיאכל בורשט ויתחיל לשנוא ערבים .

    על צלוחית בורשט בפאתי לטקיה יחתמו איווט ובשאר על הסכמים נהדרים

    וודקה אוקראינית וכמה פיסות רינגה ופלמידה מיובאת

    לא לדאוג

    השלום מתקרב .

    • מאיפוה ערבי מבין באוכל רוסי (ל''ת)

      בדוק , 25/04/09 19:29

    • אתם הערבים סוגדים לכח.

      מיתמית , 25/04/09 20:18

      אתם פשיסטים דתיים שסוגדים לכח, לסמלים של מאבקים אלימים, מעריצים רוצחי המונים, נופלים לעצות אחיתופל של "יפי נפש" שמאלנים וחושבים כי כך מתנהל העולם. משום כך אתם כל הזמן נופלים חללים לכזבים שלכם ומתנהלים מאכזבה למפח נפש וחוזר חלילה כבר יותר ממאה שנים.

      ביום בו תודו שהפסדתם בקרב ותשלימו עם דעות ועמים אחרים תתחילו לנצח באמת. עד אז תאכלו כהרגלכם הרבה חרא.

      • מיתמית יקרה, פשיסטים וגזענים הם מאותה המחלקה (ל''ת)

        אולי אין הבדל בינך ל''ערבים''?, 25/04/09 22:17

        • הגזענות דווקא בהודעתו של סבזי - תקרא שוב (ל''ת)

          פנדה , 26/04/09 11:07

          • פנדה אתה בור ועם הארץ (ל''ת)

            השמה ומיון, 27/04/09 23:22

  • 20.

    ליברמן חשוד בעיניי

    שמואל ד. , 25/04/09 18:53

    אבל לפעמים הוא אומר דברים נכונים, והאמירה הזו הינה אחת מהן.
    אכן, מדינת ישראל צריכה להבהיר, כי לעת הזאת היא אינה רואה בסוריה פרטנרית להסכם שלום וכי היא *תשקול* אפשרות זו כאשר סוריה תסכים לכל אלה:
    א. לפשרה טריטוריאלית "כואבת" ברמת הגולן.
    ב. להכיר במדינת ישראל כמדינה יהודית.
    ג. להפסיק לתמוך באיראן, בחיזבאללה, בחמאס ובכל אויב אחר של ישראל.

    • ליברמן חשוד בעיניי .. תיפנה ל100 (משטרה)ותגיש תלונה

      קובי, 25/04/09 19:46

      לא יעזור ..רמת הגולן שייכת לעם היהודי ..
      פשרה כואבת אין חיה כזאת ..

      • אולי הסורים גם יכירו בנתניהו כראש ממשלת ישראל? (ל''ת)

        ואולי אז ליברמן יפסיק לחשוב שהוא ראש ממשלה?, 25/04/09 22:19

  • 19.

    הפוך - ליברמן לא פרטנר לשלום,לכישלון בוודאות. (ל''ת)

    אמיר,מרכז., 25/04/09 18:52

  • 18.

    ליברמן מדבר על עובדות בשטח - עם עובדות לא מתווכים (ל''ת)

    בדוק , 25/04/09 18:51

    • ועם עובדות לא מתווכחים (ל''ת)

      בדוק , 25/04/09 18:52

      • בדוק- את מתווכחת בעיקר עם עצמך (ל''ת)

        סבזי , 25/04/09 18:59

        • עובדה שאתה מחפש אותי בנרות - ככה זה שמאלנים חולנים (ל''ת)

          בדוק , 25/04/09 19:03

          • סבזי אבל מצאתי לך כלה את רות מאור - אולי תביא לך את האור

            בדוק , 25/04/09 19:05

            שניכם מפליצים שמאלנים לכל הצדדים.

            • בדוק למה שלא תלעסי קצת אזבסט למטרת ריענון חניכיים? (ל''ת)

              סבזי , 25/04/09 19:09

              • אתה כמו עוזראין - זורקים אותך מהדלת מופיע מהחלון

                בדוק , 25/04/09 19:17

                זורים אותך מהחלון מופיע בתיקרה. זורקים אותך מהתיקרה נופל על הריצפה. נופל וקם נופל וקם עוד רגע שב ונעלם.

                • אני מקווה שליברמן לא מתחיל לקבל רגליים קרות ופיק ברכיים

                  פקק תנועה , 26/04/09 09:03

                  אים זה יקרה אז בימקומות אחרים עלולה להיות היתחממות לא רצויה

  • 17.

    ליברמן??? ואללה הוא עבדאי. (ל''ת)

    benzi. a, 25/04/09 18:47

  • 16.

    liberman

    sigalit, 25/04/09 18:45

    liberman , Zah gever

  • 15.

    מיה בנגל: שוב פעם הנודניק הזה נגד שלום אזורי (ל''ת)

    pele_11 , 25/04/09 18:36

  • 14.

    הוא פשוט צודק..סוריה רוצה רק את רמת הגולן..ואת הקירבה של

    קובי, 25/04/09 18:23

    האמריקאים..מי צריך שלום איתם הגבול הכי בטוח איתם מאז המלחמה האחרונה..רמת הגולן שייכת לעם היהודי..ליברמן אתה אומר אמת
    תמשיך לא לפחד כי אתה בשילטון כי העם החליט אחרת לשמור על המדינה ..ולשמאל הנאור החכם
    שלא עשה כלום במהלך השנים והמית עלינו אסונות וקורבנות אין זכות דיבור..

  • 13.

    נו פרקליטות, כמה זמן עוד נאלץ לסבול את הפיגורה הנ"ל ?

    EXTRA-שמאל , 25/04/09 18:04

    תגידו ,גם בחדר החקירות הוא מפזר כאלה "פנינים" ?

    • טוב שאתה מציין שאתה אקסטרא שמאל

      pele_11 , 25/04/09 18:38

      אחרת לא היינו יודעים שאתה מקבוצת הבולשביקים שמשתמשת "בשלטון החוק" נגד מי שאינם מסוגלים להתמודד עם מאן דהוא פוליטית דמוקרטית.

    • לא יעזור ליברמן יתקע לך בגרון 4 שנים EXTRA סטיופיד סליחה (שמאל) (ל''ת)

      קובי, 25/04/09 19:09

      • התגובה הכי לא מצחיקה שראיתי היום (ל''ת)

        שווקוו, 25/04/09 21:20

  • 12.

    ליברמן היחיד שאומר את האמת. עצתי לליברמן היא שאם הוא רוצה להצליח

    Ehad Haam-Zionist , 25/04/09 17:53

    כפוליטיקאי עליו ללמוד לשקר ודעת להטעות להטעות.

    מומחי השקרנים הם בשמאל ואני לא בטוח שהם ישישו ללמד אותך.

  • 11.

    קשקוש עלוב

    שירקעס, 25/04/09 17:48

    קשקוש עלוב של אדם נבער מדעת.

    וכי ממתי ''תמיכתה של סוריה בארגוני טרור ... מוכיחה כי אינה פרטנר לשלום'' ???

    מה הקשר בכלל ?

    • סוריה לא רוצה מילחמה נגד ישראל ..במקביל היא לא יכולה לשלוח חיילים

      קובי, 25/04/09 18:14

      סוריים לבצע משיטחה משימות של התאבדות..או תקריות לחימה..מה כן מתי שיש לוחמי חיזבאאללה שמוכנים להילחם נגד ישראל למה לא לעזור בדרך עקיפה ..ויש קשר פשוט מאוד ..
      מתי שאת ניכנסת לתהליך שלום את צריכה להיתנער מכול הטרור ולהיכנס לתהליך הזה ..
      להראות נכונות ..בגדול הגבול הסורי הוא אחד הגבולות הבטוחים בעולם מי צריך שלום בתמורת רמת הגולן..רמת הגולן שייכת לעם היהודי
      נקודה

    • מה הקשר בכלל?

      pele_11 , 25/04/09 18:42

      אצלנו הוציאו מפלגה פוליטית מחוץ לחוק, (כהנא) ועל מדינה ממוסדת שתומכת בטרור אתה בא להגן ושואל מה הקשר בכלל?
      אתה קשקשן עלוב וצבוע,עדיף שתסתום את הפה שלך שלא נשמע ונבין עד לאיזה רמות הגיעו האידיוטיזם של השמאל.

  • 10.

    ליברמן מתבטא כמו האחים קובלובה (ל''ת)

    סבזי , 25/04/09 17:45

    • הנה חזר הגזען (ל''ת)

      יודע-דבר , 25/04/09 17:48

      • הבט בראי ותראה גזען .למה לבוא לכאן? (ל''ת)

        סבזי , 25/04/09 17:52

        • לא , הוא צודק לגמרי

          pele_11 , 25/04/09 18:46

          אתה גזען עלוב וצבוע. מה הבעיה להודות,גם שהדובר הוא ליברמן,שהוא צודק? מה הוא אמר בסה"כ? הוא אמר שסוריה היא מדינה תומכת טרור,גם אמריקה אומרים זאת, (ציר הרשע) אז מה אתה קופץ כמו איזה אידיוט גזעני?

          • מעניין עד היום היינו בטוחים שסוריה תומכת של הציונות המתחדשת (ל''ת)

            סבזי , 25/04/09 18:49

    • סבזי - סוריה שייכת לציר הרעש - מה ההצגות שלך ? (ל''ת)

      בדוק , 25/04/09 18:56

      • ציר הרשע - מהציר והבציר שלך (ל''ת)

        בדוק , 25/04/09 18:56

  • 9.

    ועכשיו יבאו התגובות של השמאל על ''הפאנטיות'' של ליברמן

    יגאל, 25/04/09 17:42

    הלוואי ופוליטקאים אחרים יוכלו להציג גם כן את האמת כפי שהיא ולא להתחבא מאוחרי מילים ריקות מתוכן.
    ליברמן צודק בכל מילה וזה פשוט מעצבן את השמאלנים. אם הוא היה אומר משהו מופכח ולא מציאותי אז מילא, אבל זאת פשוט האמת

  • 8.

    תמורת פגישה עם מובארק ליברמן יוותר על הגולן (ל''ת)

    נפתלי, 25/04/09 17:37

  • 7.

    הימין תמיד בחר בשרי החוץ פתטיים,אך הרוסי הליצן הזה הוא שיא הפטתיות

    מורדו , 25/04/09 17:31

    אם בוחנים את שרי החוץ שנבחרו ע"י ממשלות הימין(יצחק שמיר,דוד לוי,סילבן שלום וכיו"ב)לעומת שרי החוץ של ממשלות השמאל (גולדה מאיר,אבא אבן,יגאל אלון, שמעון פרס) ואיך התיחסו בעולם לאלה ולאלה, רק נוכל להגיע למסקנה שלעומת שרי החוץ המבריקים של השמאל, כדרכו בקודש הימין בחר לתפקיד שר החוץ באנשים שבמקרה הטוב נראו מגוחכים בעיני העולם ובמקרה הגרוע ידעו להרגיז את הממשלים באמריקה ובאירופה והביאו את היחסים לשפל שלא ידענו כמותו.
    אבל יש להודות שלמען האמת לעומת הליצן הזה ליברמן, שרי הימין הנ"ל לא נראים כל כך פתטיים כעת.

    • התכוונתי לפתטיות (ל''ת)

      מורדו , 25/04/09 17:33

      • שגיאות כתיב הם החלק הקטן בבעיות שלך - לך לטיפול (ל''ת)

        Ehad Haam-Zionist , 25/04/09 17:47

        • אכן כך, מורדו. אתה בהחלט פטתי גם ללא שגיאות כתיב.

          ASCH , 25/04/09 18:02

          אפשר לתקן שגיאת הקלדה עם שמים לב ומשקיעים. ואף אני טועה ומקליד עם שגיאות לעתים. אבל הבעייה שלך היא כסילות, ולא טעויות הקלדה.

    • ואתה מורדו, מה איתך ? אתה פטתי או פתטי? (ל''ת)

      ovan , 25/04/09 17:44

      • מורדו צודק לחלוטין . ליברמן מסתמן כמוקיון אנטיפתי (ל''ת)

        סבזי , 25/04/09 17:48

        • ואתה מסתמן כבוגד מסריח (ל''ת)

          mnementh , 25/04/09 21:51

    • "הרוסי הליצן הזה" - אתה לא מתבייש להתבטא בגזענות שכזו?

      יודע-דבר , 25/04/09 17:47

      בכנות, משמח אותי לראות "ליברל" נחשף במערומיו.
      תמיד ה"ליברלים" הם ליברלים רק במה שקשור לשנאת יהודים. בוש לך.

      • ליברמן בלתי נסבל בכל מקרה . (ל''ת)

        סבזי , 25/04/09 17:50

        • טשקיולר , צ'וק ביינדם. דהה וואר? (ל''ת)

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 25/04/09 17:56

        • יותר נכון: סבזי, ערס מכוער, בור וגזען שונא- בלתי נסבל בכל מקרה. (ל''ת)

          ASCH , 25/04/09 17:59

          • ASCH אתם מכירים? נראה שלא . מהמידע שלי SEBZI היא בלונדינית

            שועל חסידה ו26 קרפדו , 25/04/09 18:02

            צעירה מקרני שומרון שמשקה את העצים מדי ערב , לקול צלילי "ערב מול הגלעד" בביצועו של חסיד ליברמן הידוע....

            • לא, אנחנו איננו מכירים.

              ASCH , 25/04/09 18:06

              מתיקות שפתו של אותו סבזי מזכירה לי יותר איזה שהיד מבל"ד, ערס אלים. או את המטורפים הקיצוניים שלנו אנשי חד"ש והאנרכיסטים האלימים. האלימות והשנאה היוקדת נצפית לאורך כל תגובותיו כאן.

      • ליודע דבר

        pele_11 , 25/04/09 18:51

        לא הוא לא מתבייש להתבטא בגזענות כזאת "הרוסי הליצן הזה",כי הוא אכן גזען ואת זה אנחנו יודעים לא מהיום.
        הבעיה היותר מעיקה של סבזי ומורדו,שהם לא רק גזענים,הם גם צבועים.
        תנסה אתה הימני לומר על השר מג'אדלה נניח,
        "הערבי הליצן הזה",ותראה איך צמד הצבועים-בטלנים-גזענים, הללו יקפצו עליך בקריאות גזען גזען.

        • צא ולמד מתחסד--גזענות זה לשלול זכויות של אדם בגלל מוצאו .

          סבזי , 25/04/09 19:08

          עצם ציון עדתי או אתני של אדם
          אינו גזענות .

          כל עוד אין השלכת תכונות גנטיות והצעה לפגוע בזכויותיו .בשל עובדה זו.
          ..

          • נו,אז מה ? התחלת להרצות לנו עכשיו?

            pele_11 , 25/04/09 20:11

            אף אחד לא אומר שאתה גזעני רק בגלל שהזכרת את מוצאו של ליברמן,בלי שום קשר לאיזכור שלך שליברמן הוא "ליצן רוסי",אתה ומורדו גזענים בני גזענים,וגם צבועים.

            • pele_11 כשעונים לך יפה אתה מתנפח . אסלח לך מחמת טיפשותך .. (ל''ת)

              סבזי , 25/04/09 22:44

    • שכחת לציין אדון מורדן, שגולדה מאיר, אבא אבן ויגאל אלון

      יותר מבוגרת ממך, 25/04/09 18:04

      הם יותר ימניים מהימין היום

      • לגברת המבוגרת ונהדרת . מעט נסחפת ,נכון יותר לאמר שהליכוד הוא מפא''י/רפי

        ג'וק בודד בערבה, 25/04/09 22:53

        של אז , ובהחלט מייצג יפה את דרכם של ב.ג. ותלמידתו גולדה .
        אם זאת יגאל אלון שהיה ממייסדי מפלגתי ז''ל מעולם לא היה ימני חמרות עברו הבטחוני ועל אבא אבן תמיד לגלגו בגלל היותו יונה , אף בעיני העבודה.

  • 6.

    רק ליברמן מבין ערבית ,נקודה.

    דרום, 25/04/09 17:26

    מה שלא יאמרו רק ליברמן מבין את הערבים
    ורק הוא יודע איך להתנהג איתם

    סוריה לא יכולה לרקוד על 2 חתונות לדבר על שלום ומצד שני לתמוך בטרור

    ''

    • כמה נכון!!!!!!!!

      עם ישראל, 25/04/09 17:59

      נכון כנכון היום והשמש בצהריים.

      • רק ליברמן מבין ערבית, לכן הוא אומר שמצרים היא המדינה החשובה באזור (ל''ת)

        חנפנות זה תמיד עוזר, 25/04/09 22:22

  • 5.

    קרקס

    שועל חסידה ו26 קרפדו , 25/04/09 17:23

    זה לא מילה.
    בעת שבעתון השכן מתפרסמת כל השבת כתבה ,מוגבת היטב , ע"כ שהנ"ל מדבר עם הפלסטינים על שתי המדינות כפתרון , מפרסם מעריב את הכותרת הגדולה בעלת הכתבה הקצרצרה ( בשבת , מישהו אמר שליברמן שומר שבת? ) , כקונטרה לפובליציסטיקה ההיא.
    מלבד העובדה שמכל הרעש נדמה שהוחלפו היוצרס וזוהי ממשלת ליברמן בשיתוף צר הוצר ביבי.
    מעניין מתי נתניהו יתעשת ויתחיל להראות מי הבוס?

  • 4.

    סוריה, מזה שנתיים מנסה להידבר עם ישראל

    רות מאור , 25/04/09 17:16

    ונדחית כל הזמן.

    www.kansukansu.blogspot.com

    • אין צורך להתרגש מהכותרת לעיל.

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 25/04/09 17:24

      בתהליך השגת השלום - סוריה הבאה בדרך.

    • "לדבר" עם ישראל...? חחח קוראים לזה לתת את הגולן לסוריה

      Ehad Haam-Zionist , 25/04/09 17:50

      תמיד שמאלנים כמוך מייפים את השקרים שלהם במילים אחרות.

      הגולן הוא הרבה יותר ישראלי מסורי.

      ובבקשה תפסיקי לפרסם את האתר ההזוי שלך על גבי מעריב. תתביישי

      • הגולן לא "יותר" ישראלי מסורי . הוא ישראלי עפ"י החלטתנו

        שועל חסידה ו26 קרפדו , 25/04/09 17:59

        ( למרות שהאו"ם לא אישרר ) . אין פה יחסיות .
        בהצהרתך אתה רק מחליש את כוחנו במשא ומתן.

        • עכשיו על פי החלטתנו, בעוד 50 שנה ע"פ החלטת האו"מ.

          ASCH , 25/04/09 18:12

          לא חיים רק בשביל הרגע. החיות שורדות את הרגע. בני אדם מתכננים לרחוק, עד כמה שאפשר. ושוב: אין למסור את הגולן לסוריה בשום מקרה. אפילו תמורת שלום אמת סטייל לוקסמבורג (שאותו לא נקבל בכל מקרה). הסורים רוצים שלום? אין בעייה, מחר חותמים. שלום תמורת שלום. וספחים כלכליים, שספק מה יצא לנו מהם מול המדינה פושטת הרגל הזאת. אבל יאללה, נחתום. שיהיה.

          • ASCH, אם הסורים רוצים שלום-שיסכימו לחכירת הגולן לתקופה של 500 שנה.

            panacea , 26/04/09 16:30

            זהו פיתרון הוגן, שיכריז על הרמה כעל סןריתף, אבל תשאר בידנו כדי למנוע חרב דמוקלס מרחפת מעל ראשינו.

      • אתה יודע איך אתה נקרא?

        רות מאור , 25/04/09 18:58

        כמו הבתולה הזקנה והמכוערת שסוף סוף מישהו הסכים לצאת איתה אז היא סירבה לו "כי הוא רוצה רק סקס"

        www.kansukansu.blogspot.com

        • רות מאור - אני מבין שאת מדברת על עצמך. כבר אמרת לנו שאת זקנה

          Ehad Haam-Zionist , 25/04/09 19:13

          בפעמים קודמות, אבל לא ידעתי שאת "בתולה"..

          איך בדיוק הצלחת לעבוד בכביש וגם להישאר בתולה ניפלא מבינתי..

          • מי עובדת בכביש?

            pele_11 , 25/04/09 20:06

            אל תדבר שטויות,רות מאור לא עבדה ולא עובדת בכביש,אם היא היתה עובדת בכביש לא היתה לה פרנסה,היא דוחה ושמנה הרות מאור הזאת.

    • ומי דחה אותה ולמה? (ל''ת)

      pele_11 , 25/04/09 18:57

      • לא יודע מי דחה אותה ולמה. אבל בכנות - העלתה אצלי חיוך.

        ASCH , 25/04/09 19:49

        תכלס, הצליחה להצחיק אותי. טוב שלפחות משהו טוב יוצא (מדי פעם) מכסילי השמאל הממאיר.

  • 3.

    ליברמן הוא פושע נגד השלום (ל''ת)

    תל אביבית, 25/04/09 17:15

    • מי זה "שלום"? שלום אבוטבול? (ל''ת)

      ASCH , 25/04/09 18:13

      • ליברמן הוא מושחת, והוא פושע לא נגד השלום, אלא נגד המדינה שלנו (ל''ת)

        אורית, 25/04/09 22:23

  • 2.

    ליברמן, אני פשוט מעריץ אותך,הלוואי ותהיה ראש הממשלה (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 25/04/09 17:09

  • 1.

    נו מה לעשות, הוא צודק - סוריה אשמה בפשעי מלחמה לרוב, ומתגאה בזה

    ש, 25/04/09 17:08

    איך אפשר לדבר על שלום עם פושעים נאצים מוצהרים ?

    • אז מה ? שמן שמשמין ואיש לא מפסיק לקנות ולהשתמש. וגם נודע לי

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 25/04/09 17:26

      שמחר תזרח השמש.
      שכחת לכתוב שעם עובדות לא מתווכחים.
      SO...