• 53.

    כל הכבוד לצה''ל!!! (ל''ת)

    אבי, 06/06/09 22:07

  • 52.

    די עם ההתנצלות

    יוני, 06/06/09 21:57

    תפנו את כל הנבלות למה שהכוחות האמריקאים והבריטים עשו ועושים בעיראק ואפגניסטן
    מחלמה זה לא בית מרקחת
    די להתנצל ולהצטדק!!!

  • 51.

    הם הסתתרו אחרי נשים וילדים - וצה''ל אשם??

    ציוני, 06/06/09 21:41

    מה קורה כאן?? מישהו אי פעם האשים ערבים בפשעי מלחמה נגדנו מהפרעות בחברון וקודם לכן, ועד הקסאמים של היום??

  • 50.

    לסגן הרמטכ''ל הייתי מציע שיבקר

    נח, 01/05/09 19:04

    בפרל -הרבר,וילמד איך האמריקאים הגיבו על התקפת הבסיס הצבאי שם.
    אם לא שמעת עוד ,אזכיר לך.פצצת אטום על הערים הירושמה ונגסקי שאין ולא היו שם אנשים חמושים .ואיש לא בא להתנצל על כך אלא שהאשימו מה שגם נכון את היפנים שהפציצו ללא הודעה מוקדמת,ולכן מגיע להם מה שקבלו.וכדאי לך לבקר בפרל הרבר לראות ולישמוע,איך האמריקאים חושבים עוד היום על המארע הזה.

  • 49.

    למה מרשים כל ביקורת זדונית נגד חיילנו. אין בעולם צבא אנושית משלנו..

    borisdo , 01/05/09 12:24

    מלחמה,זאת מעשה אכזרי שכולם מעבקים תוך איומים על חים.לפעמים טועים ופוגעם בכחות עצמי.
    אין מלחמה שאזרחים לא משלמים.
    אין בעולם צבא אנושית משלנו שלא פוגעת באזרחים.זה שמחפס מלחמה משלם מחיר.
    למה מרשים כל ביקורת זדונית נגד חיילנו. אין בעולם צבא אנושית משלנו..

  • 48.

    בשביל מי לכל הרוחות מפורסם הדו'ח והכתבה ??

    גימלאי שלחם בכל מלחמות צה'ל, 24/04/09 21:49

    מעניין לדעת מה היה אומר האלוף דן הראל אם היה לוחם פעיל למשל במלחמת יום הכיפורים', על הפגיעות הברוכות באזרחי וחיילי ארצות ערב שתקפו אותנו להשמידנו ֱֱ

    • מענין יותר מה התרומה בתגובתך.... (ל''ת)

      אורן, 24/04/09 23:35

      • שיפסיקו לברבר כמו ביבי... וילחמו כמו כל צבא בעולם..

        אורי, 25/04/09 09:21

        אורן , אם היית כמו שאני חושב לוחם ממש באחת ממלחמות ישראל האמיתיות ,הרי ברור לי שהבנת את הכוונה.----ו''די לחכימא ברמיזה''...(דרך אגב, אני סא'ל בדימוס שמאלן וחבר קיבוץ ממפלגת מר'צ)

  • 47.

    בעיראק כל יום נהרגים עשרות בפיגועים והעולם שותק.וכאן השמאל מקטר (ל''ת)

    herzi33 , 24/04/09 09:54

    • אנו מתעסקים בעצמנו . מה שקורה בעיראק אינו בשליטתנו (ל''ת)

      סבזי , 24/04/09 15:37

  • 46.

    בושה וחרפה, מדינה וצבא שאוכלים את עצמם, צה"ל פעל 100% נכון

    פקקי , 24/04/09 02:12

    מלחמה זה מלחמה, לא אנחנו יזמנו את זה
    הצבא עשה את המקסימום

    איזה צבא דבילי יש לנו
    "ועדת חקירה" אתם לא מתביישים??
    חרא של שלטון

  • 45.

    מגיבי הימין הקיצוני דוגמת panacea , המשוקץ בעד רצח . וחבל . (ל''ת)

    סבזי , 23/04/09 18:27

    • התגובה לא משעשעת ווודאי אינה עושה את חיינו קלים יותר. (ל''ת)

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 23/04/09 19:13

      • זו סיסמא שעובדת לכל כיוון , ולהיפך. אתה מזמין במודע הסתה נגדית , למה?

        שועל חסידה ו26 קרפדו , 23/04/09 19:14

        לאן זה אמור לקדם אותנו?

        • אתה מאנשי ברק המוסרי ?. הומור זה נחמד . הפצצת ילדים פחות . (ל''ת)

          סבזי , 23/04/09 20:08

          • הילדים האלה לא נהרגו במכוון, צה"ל עשה את המקסימום

            פקקי , 24/04/09 04:26

            חוץ מזה בא נראה אותך אומר את זה אחרי פיגוע בתל-אביב

            אתה מבין לבד שאתה חתיכת זבל מלוכלך

      • המגיב הימני הלז מסית בכל מקרה . אל דאגה . (ל''ת)

        סבזי , 23/04/09 20:10

    • לך לעזאזל שמאלני מכוער (ל''ת)

      פקקי , 24/04/09 04:24

      • הוא ערבי מרק"ח סבזי - זה שם ערבי - איפוא שמעתם בכלל שם כזה ? (ל''ת)

        בדוק , 24/04/09 15:07

      • בעזאזל יש הרבה פקוקים כמוך . לא כייף . (ל''ת)

        סבזי , 24/04/09 15:39

  • 44.

    הכתבה והתחקיר אינן על הסיבות לעופרת יצוקה אלא על תוצאות המבצע.

    שועל חסידה ו26 קרפדו , 23/04/09 15:13

    תשובה לכל המתלהמים שלוקחים אישית
    ( למה? ) ומתעקשים להתייחס דווקא לפרטים שאינם נשוא הכתבה.

  • 43.

    למשמיצים לתיאבון - האם גם ירי על כותותינו היה בכוונה?

    אורי, 23/04/09 14:30

    מלחמה הייתה בעזה ולא תרגיל על שולחן חול או תרגיל תיאורטי.
    במלחמנ צריך לקבל החלטות במהירות, כשם שלרופא מנתח אין פנאי לערוך דיונים עד אין קץ כשהבטן, החזה או הגולגולת פתוחים.
    נעשו דברים שבדיעבד אנו יודעים שהיו נמהרים, בשוגג או ברשלנות. אבל לפי הדיווח לא נעשו בכוונה פעולות שאסור לעשותן. וכידוע - מי שעשה בעבר בכוונה דברים שלא ייעשו נתן את הדין.
    לכן, העליהום של רופאים למען זכויות וכד' אינו מרשים כלל, ובפרט שהם תמיד מלחמים על זכויות של פלשתינים. כל אנשי הצדק והמוסר האלה מעולם לא אמרו דבר על ידי מכוון לשם הרג של נוסעים ברכנ פרטי, או על הירי לשם הרג על שדרות ושאר היישומים באזור.
    אלה אנשים צבועים שאיני יכול להבין את מניעיהם, ואולי כן...

  • 42.

    למשמיצים לתיאבון - האם גם ירי על כותותינו היה בכוונה?

    אורי, 23/04/09 14:26

    מלחמה הייתה בעזה ולא תרגיל על שולחן חול או תרגיל תיאורטי.
    במלחמנ צריך לקבל החלטות במהירות, כשם שלרופא מנתח אין פנאי לערוך דיונים עד אין קץ כשהבטן, החזה או הגולגולת פתוחים.
    נעשו דברים שבדיעבד אנו יודעים שהיו נמהרים, בשוגג או ברשלנות. אבל לפי הדיווח לא נעשו בכוונה פעולות שאסור לעשותן. וכידוע - מי שעשה בעבר בכוונה דברים שלא ייעשו נתן את הדין.
    לכן, העליהום של רופאים למען זכויות וכד' אינו מרשים כלל, ובפרט שהם תמיד מלחמים על זכויות של פלשתינים. כל אנשי הצדק והמוסר האלה מעולם לא אמרו דבר על ידי מכוון לשם הרג של נוסעים ברכנ פרטי, או על הירי לשם הרג על שדרות ושאר היישומים באזור.
    אלה אנשים צבועים שאיני יכול להבין את מניעיהם, ואולי כן...

  • 41.

    אין אף ''פוליטיקאי'' ישראלי עם ביצים שמסוגל להגיד את האמת (ל''ת)

    מלח בעיניים, 23/04/09 13:00

    • מהי האמת שאתה מצפה לה -- היתה מלחמה באמת ולא בעיתון (ל''ת)

      אורי יעקובי, 23/04/09 14:30

      • קרא בבקשה תגובה מס' 40 .או לך לעשות סיבוב. (ל''ת)

        מלח בעיניים, 23/04/09 15:37

  • 40.

    אני מציע לצאת ל''מבצע'' קטנטן של שבועיים.ולהביא הוכחות חדשות (ל''ת)

    מלח בעיניים, 23/04/09 12:47

  • 39.

    זה לא פעם ראשונה ש''טעויות'' עושים לנו צרות (ל''ת)

    מלח בעיניים, 23/04/09 12:31

  • 38.

    במקום להתנצל בפני כלי התקשורת,יש להמשיך בחיסול החמא''ס עד תום!!! (ל''ת)

    קפטן ג'ק, 23/04/09 10:54

  • 37.

    שכחו למה הייתה מלחמה?? כי היה ירי לעבר אזרחי מדינת ישראל תושבי הדרום

    ג'נג'י = ת''א, 23/04/09 10:39

    וצה''ל הוא צבא ישראלי שמתפקידו היה להגן על האזרחים, שהכלבים שלהם ילכו לארגוני הטרור שהם בעצמם בחרו אותם, תמכו בהם סייעו להם החביאו את הטרוריסטים בביתם האחריות עליהם!! חבל שצה''ל לא הפציץ יותר והכל נעצר בגלל לבני המנוולת שהיינו לפני הבחירות ופחדה להביך את החבר שלהם חוסיין אובמה!!! כל הכבוד לצה''ל ולדעתי צה''ל צריך להחזיר את חיל האוויר ולהמשיך להפציץ אותם עד כלות נשמתם!!!

  • 36.

    מדינה שמתנצלת על הגנת אזרחיה אין לה זכות קיום (ל''ת)

    herzi33 , 23/04/09 06:58

    • בדיוק ההיפך.רק מוכיח שזו מדינה מוסרית ואכפתית. (ל''ת)

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 23/04/09 08:52

      • בוא נמשיך ללקק פצעינו וליילל ולתת לצד השני לחגוג...שמאלן דביל (ל''ת)

        herzi33 , 24/04/09 09:52

  • 35.

    מדוע אנו זורים מלח על הפצעים שלנו שעדיין לא הגלידו ???? (ל''ת)

    אוהב ציון, 22/04/09 20:12

    • אחרים נפצעו ואתה מילל ? חחח ענק (ל''ת)

      סבזי , 22/04/09 20:46

      • אתה פשוט מטומטם (ל''ת)

        פקקי , 24/04/09 04:27

  • 34.

    צבא ההגנה לישראל

    ponnye , 22/04/09 19:38

    מוסר טוהר נשק, חברות,ורעות כמו בצ.ה.ל איין באף ולאף מדינה בכול העולם,איפה יישנו צבא שחוקר את דרכיו, גם אם זה יביא לביקורת ציבורית, איין. ולכל יפי הנפש והארגונים למינהם, אולי תתנו את יחסכם באמת למי שצריך, כשהחמאס טבח באנשי הפתח מילה לא שמעו מכם,שירו על שדרות במשך שנים מילה לא שמעו מכם, אולי תנסו להודות איין עוד צבא מוסרי כמו שלנו, יישר כוח, אשכנזי ברק ועל הכוח שהם נותנים לחיילים לעסוק במלאכתם,בשקט בלי לפחד מהתקשורת ,ומכול מי ששונא את עצמו.

  • 33.

    ובכל זאת.צהל צבא בעל מוסר גבוה.

    בני123 , 22/04/09 19:03

    בכל מלחמה יש טעויות,כווין שזו מלחמה ומשתמשים בנשק,נהרגים אנשים.אפילו חיילים שלנו שנפגעים מכוחותינו.
    יחד עם זאת,אם המחבלים לא היו מנהלים את המלחמה שךהם מתוך אולוסיה אזרחית ו/או לא היו פושטים את מדיהם ו/או לא היו משתמשים בחפים מפשע כמגנים חיים היו פחות קורבנות נקיי כפיים.
    דבר נוסף ולא פחות חשוב הוא ששלטונות הצבא אינם מנסים לטייח עובדדות,ועל כך יש לברך.

    • צ.ה.ל אכן שומר על מוסר לוחמיו . איש לא יכול ללמד אותנו מוסר מהו. (ל''ת)

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 23/04/09 08:54

  • 32.

    אני פשוט לא מאמין למה שקורה פה!!! (ל''ת)

    מדינה שהורסת את עצמה, 22/04/09 19:01

  • 31.

    השיטה של המחבלים היא להעזר ב''טוהר הנשק'' של היהודים, כדי להביס את היהוד

    אמא, 22/04/09 18:51

    היהודים. סיסמאות-כזב כמו ''כוחנו במוסריותנו'' טובות רק בשביל לייצר אמהות שכולות....

    • את מערערת על ''כוחנו במוסריותנו''? הרי בזכות המוסר הביסו לוחמי הגיטאות

      אופס..., 22/04/09 19:06

      את הנאצים! מה, לא? אופס...

  • 30.

    האם פעולות צבאיות שבהם משתמשים בנשק אפשר ללא טעויות?

    סילביו , 22/04/09 18:48

    בשעת קרב כאשר משתמשים בנשק זה לא כמו בשחק שאפשר לשמור על כל כללים.כדי לחסל את היריב משתמשים בכל האמצעים-האם האמריקאים משתמשים בקרבות עם כפפות?!
    כל הכבוד שצהל מבקר את עצמו אבל צריך לדעת שצהל עושה את המקסיםום לשמור על ערכי קרב.
    כל המפרשים ביקורת צהל כפגיע באזרחים במתכוון טועה ומטעה.
    אי אפשר להמנע מטעויות בלחימה בשטח בנוי ובאוכלוסיה צפופה ועוינת
    לכל המלעינים רוצה לראת אתכם בתנאיי קרב אלו.

  • 29.

    האזרחים שנפגעו כביכול האם באמת הם חפים מפשע?! (ל''ת)

    שי, 22/04/09 18:12

  • 28.

    ומה עם האחריות שלך, יפה-נפש?

    לכל יפי-הנפש, 22/04/09 17:53

    אני מבין שאתה מעדיף אותנו קורבנות
    טהורים, ולא מנצחים שופכי דם...זכותך.
    אבל מה בקשר לפלשטינים? הרי לולא אתה ושכמותך, היינו יכולים להגיב על הקסאם הראשון בהריגת כמה עשרות פלשטינים - כמו כל מדינה שפויה, ואז לא היינו צריכים את המבצע הזה, ויותר מאלף פלשטינים היו חיים היום. אגב, לו הגבנו כמו גויים, בתחילת
    האינטיפדה, היינו טובחים בלי חשבון כמה עשרות מהם, אבל אלפי פלשטינים היו חיים היום...
    הרחמנות והמוסריות שלנו, שאתה ושכמותך טיפחתם עלו לפלשטינים באלפי קורבנות מיותרים....

  • 27.

    העולם כלו נגדנו ואנחנו עוזרים להם באספקת אינפורמציה נ-עצמנו=דיייינמאס! (ל''ת)

    נ.כהן למי זה איכפת באמת=לערבים ולעולם זה רק מועיל!, 22/04/09 17:39

  • 26.

    מה טעות?! טעות מי שהביא את הסכם אוסלו. (ל''ת)

    רון, 22/04/09 17:23

    • חבל שהסכמי אוסלו לא נערכו כבר ב 11.06.1967 (ל''ת)

      ל.שקולניק דגניה ב', 22/04/09 19:58

      • נכון. כל מילה מיותרת. (ל''ת)

        benzi. a, 22/04/09 21:00

        • זו הצרה שב 67 אוסלו היתה עדיין התנחלות סקנדינבית קטנה וישראל לא

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 23/04/09 09:06

          יותר מכפר סיני גדול.
          לקח כמה שנים למצוא את אוסלו , אשר הפכה בינתיים לעיירה שוודית פרובינציאלית בדרום נורבגיה ( בעבר זו היתה ממלכה אחת עם מלך צרפתי בשם ברנדוט - אבל זה סיפור אחר ).
          כמה מטיילי קיטבג מהתק"ם שעברו שם בדרך ללפלנד (החלה עונת ציד האילים של סנטה קלאוס), גילו את העיירונת הנחמודת שהפכה ברבות הימים לפרבר צפוני של עזה . בהתרגשות התקשרו למזכיר הקיבוץ שסיפר לחברים : ד"ש מהילדים שהלכו לחפש אחר איל הצפון ומצאו את ממלכת השלום ,שמה "אוסלו".
          וכל השאר , הרי הוא כתוב בספר הספרים של שלום עכשיו....

  • 25.

    רק החמאס שיורה ורוצח בכוונה תחילה - לא טועה!!! (ל''ת)

    רותם, 22/04/09 17:20

  • 24.

    חבל שלא מסרתם את התחקירים לגוף אחר. אבל זה משגה טקטי ולא רשעות (ל''ת)

    מעניין שחוקרים רק את מעשי היהודים, 22/04/09 17:02

  • 23.

    האם יש, היכן עוד יש עוד צבא שחוקר ומפרסם ומודה בטעויות ??

    איה - אף אחד לא מושלם, 22/04/09 17:02

    מעולם לא היה ספק בחפותו של צה''ל.
    נקי מכל כוונת זדון או כוונה מכוונת לפגוע באזרחים.

    טעויות קורות תמיד.

    עם כל הרצון הטוב לעולם לא תיהיה הצלחה של 100% כמו גם שאין 100% הצלחה בהמנעות מפגיעה בחיילים לדאבוננו.

    צה''ל יש לנו רק אחד.
    כל הפרגון וכל התמיכה.

  • 22.

    צ. ה. ל. הוא הצבא המוסרי ביותר בעולם.

    benzi. a, 22/04/09 17:02

    האזרחים בעזה שנפגעו זה פועל יוצא ממצב המלחמה ובגלל העובדות שהחמס לחמו אך ורק מתוך האוכלוסיה ומבתי הספר והמסגדים וגני הילדים. בכול תולדות מלחמות ישראל נפלו רבים וטובים מלוחמנו כדי להגן על אוכלוסית האוייב. לא היה מקרא שכוח צהלי או חייל מהשורה שפתח בירי לעבר האזרחים. גם במבצע עופרת יצוקה עשו הכוחות את מיטב יכולתם ואף בסיכון גבוה של לוחמי צ.ה.ל. כדי לא לפגוע באוכלוסיה האזרחית. ואם אכן הם נפגעו צריך להאשים את האוייב המטורף שלחם מבלי לעשות חשבון לאכולוסיה שלהם ואף השתדל מאוד לפגוע באוכלוסיה שלנו. כולנו שרתנו בצבא כחיילים וקצינים במסגרות הסדיר הקבע והמילואים. וכולנו שאיבדנו בקרבות מפקדים חברים ופיקודים יודעים מהו רמת המוסריות של כוחותינו בזמני קרב איש לא יוכל לערער על המוסריות הזאת כולל אלה העושים את התחקירים .

  • 21.

    האם סגן הרמטכ"ל הוא לא אותו אלוף שהיה אחראי על גירוש היהודים מגוש קטיף (ל''ת)

    gilberet , 22/04/09 16:58

    • שום גירוש . זה היה פינוי מסודר לתוך המדינה הריבונית . (ל''ת)

      סבזי , 22/04/09 17:06

      • לגרור אנשים מהבתים בהם הם גרו 20 שנה זה יותר מגירוש זה טרנספר

        gilberet , 22/04/09 18:08

        ולעקור יהודים מארץ ישראל זה פשע כלפי העם היהודי

      • סבזי שלום(חבל''ז) . הם לא תופסים שמי שיישב אותם שם החליט לבצע רוורס

        צרלס דארווין+יעקב ההזוי בן יצחק, 22/04/09 20:06

        ולגילברט

        א''י לא שייכת לאמא שלך וגם לא שייכת לאף אחד אחר.

        הטרטוריה נוצרה במפץ הגדול עוד לפני שה''הומו- סאפינס'' ירד מהעצים.

      • פינוי מסודר + מכות צרחות ואלימות (ל''ת)

        פקקי , 24/04/09 04:27

  • 20.

    מצחיק...בזכות כל ה''מוסריים'' ויפי-הנפש, נהרגים וייהרגו חפים מפשע

    פודבי פיינטה, 22/04/09 16:33

    בכמויות...אם היינו מגיבים על הקסאם הראשון בהפגזה על
    שכונות עזה, עשרות היו נהרגים אבל מאות ואלפים של חפים מפשע משני הצדדים היו בחיים.
    לפעמים, יפי-נפש, הרחמנות היא הרוצח הנורא מכולם...
    והסיפור עוד לא נגמר. שוב נצטרך להיכנס לשם, במקום להפגיז כנדרש. שוב ניצטרך להרוג סתם, וחוזר חלילה...אז נא להפנים: דם
    החפים-מפשע, משני הצדדים, בראשם של אבירי המוסריות וטוהר הנשק.

    • אם מישהו יפגע בך אתה תרצה שהעניין ייחקר . זה כל המוסר . (ל''ת)

      סבזי , 22/04/09 17:07

      • אז זהו שלא

        אייל אשכול , 22/04/09 17:11

        אם מישהו פוגע בי אני ארצה שהעניין יפסק לא סתם יחקר.

        היות ואת את שלב החקירות עברנו עברנו לשלב הפעולה.

        היחדים שיש להם דם על הידיים מעופרת יצוקה הם החמאס.

        • איש \\ אין ויכוח לגבי פגיעה בחמאס אלא על פגיעה באזרחים (ל''ת)

          סבזי , 22/04/09 17:15

          • איזה עיתוי גרוע

            טל, 22/04/09 17:58

            אתמול היה יום השואה, שבו זוכרים 6 מיליון יהודים שנרצחו על ידי הנאצים. כולנו יודעים מי התומך הכי גדול של החמאס: מכחיש השואה האנטישמי אחמדינגאד. ולחשוב שיש יהודים שעוד מסתתרים תחת המילה ''מוסריות'' ומאשימים את החיילים הישראלים האשמות שאין להן כל בסיס, למרות שמנסים בכל הכח להוכיח אותן. יהודים כמוך זה פשוט בושה!

            • לכולם ידוע שההאשמות נכונות לפחות בחלקן . אבל שכמותך מעדיפים לטייח את ה (ל''ת)

              סבזי , 22/04/09 20:48

              • "לכולם ידוע שהאשמות נכונות"? אתה כלב מסריח.גם הפרוטוקול של זקני ציון א

                panacea , 23/04/09 14:07

                אמיתי-נכון יא כלב? חקרו ומצאו שההאשמות לא נכונות.
                אתה המיץ של הזבל.ערבי מתחזה.

          • החמס ירה במכוון מבתים מאוכלסים- תפנה את טענותיך אליהם

            yafaz , 23/04/09 11:43

            לא לצה"ל שהגיב לירי.
            למה אתה מצפה? שצה"ל ישלח חיילים לקרבות פנים אל פנים ויכנס למלכודות שחמאס הכינו לו?
            חובתו של צה"ל חוץ מהגנה על אזרחי ישראל
            היא שמירה על חיי חייליו
            לכן יורים על מקורות ירי על ישראל/צה"ל גם בידיעה שעל ידי כך יפגעו אזרחים
            יש דרך מאוד פשוטה למנוע הרג אזרחים פלשתינים
            לא לירות טילים על ישראל. זה אפילו יותר חסכוני לפלשתינים. שאת הכסף ישקיעו הפלשתינים בחינוך והשכלה ויצירת מקורות תעסוקה ואז נוכל לטקבק פה על נושאים יותר נעימים מהרג בשוגג של אזרחים ובתוכם ילדים...

            • זה שהחמאס פושע זה ידוע . אני עוסק בעם שלי ולא בשלהם. (ל''ת)

              סבזי , 23/04/09 20:11

              • אתה עוסק בשבילהם (ל''ת)

                פקקי , 24/04/09 04:31

              • העם שלך??? (ל''ת)

                פקקי , 24/04/09 04:31

                • הוא ערבי מאום אל פחם שכן של טיבי (ל''ת)

                  בדוק , 24/04/09 15:11

                • אתה לצערי מהעם שלי למרות שאתה עילג, בור .פקוק וטיפש מוחלט (ל''ת)

                  סבזי , 24/04/09 15:41

          • האזרחים ההם תמכו בחמאס והם המיטו זאת על עצמם, שיגידו תודה על שלפחות

            פקקי , 24/04/09 04:29

            עשו את המקסימום כדי לא להרוג אותם

      • כשהחמאס הורג אף אחד לא מדבר, והוא עושה זאת במכוון, צה"ל לא פועל במכוון (ל''ת)

        פקקי , 24/04/09 04:28

  • 19.

    מבצע צבאית, זאת לא מבצע בתא של ניתוח בבית החולים. מלחמה, מעשה עכזר

    borisdo , 22/04/09 16:33

    שיפסיקו לראות קסמים ויתר פעילות עוינות,
    אז צה"ל לא יופעל כלל. לא יהיו קורבנות בכלל, משני צדים.
    מלחמה לא יכולה להיות אחרת.
    מבצע צבאית, זאת לא מבצע בתא של כירורג בחדר ניתוח בבית החולים. מלחמה, מעשה אכזר.

    כנראה מהתנהגותם של חניעה וחיילונים אחרים מעזה, שעוד לא למדו לקח
    וממשיכים לנסות סבלנות של עם ישראל.

  • 18.

    כאשר יורים לתוך אחת הערים הצפופות בעולם, לא ניתן לטעון שההרג לא מכוון.

    EXTRA-שמאל , 22/04/09 16:27

    כאשר מוציאים לפועל מבצע הכולל הפצצות אל תוך אוכלוסיה אזרחית, לא ניתן לומר כי ההרג לא היה מכוון, מעבר לויכוח על הכיבוש ועל הברוטליות של ישראל, אם ברור כי הלוחמים של החמאס נמצאים בתוך אוכלוסיה אזרחית (והיכן אתם מצפים שיהיו כאשר אין להם מוצא אחר ) פשוט לא יוצאים למבצע שכזה, כי הרי כל בר דעת יודע שזה יגמר במרחץ דמים של אוכלוסיה אזרחית, אם בכל זאת יוצאים למבצע הנ"ל בידיעה והסכמה שיהיו קורבנות חפים מפשע רבים, הרי שמדובר פשוט ברצח עם, ואת הוויכוח על כך חייבים לנהל בבית הדין שבהאג.

    • ומי ייתן, יום אחרי יום השואה

      אייל אשכול , 22/04/09 16:35

      שיתפסו קאפואים כמוך וימצו איתם את הדין.

      חתיכת מפלצת שכמוך

      • מצטרץ לקריאתך,אייל. (ל''ת)

        panacea , 23/04/09 14:08

        • לך תצטרץ (ל''ת)

          סבזי , 23/04/09 21:35

        • סבזי ערבי שהחליט להלך עלינו אימים באלגנטיות (ל''ת)

          בדוק , 24/04/09 15:13

      • הוא לא קאפו הוא בן אנוש הוגן ואילו אתה פשיסט (ל''ת)

        סבזי , 23/04/09 21:36

    • כשיורים מתוך אחת הערים...והופכים תושביה למגן אנושי,אי אפשר להתבכיין

      יותר מדי חיילים איבדנו מתוך ''הומניות'', 22/04/09 16:37

      אויבינו מנצלים את זה בציניות.אדון אקסטרה, אם אתה מעדיך שאח שלך או בן שלך ייהרגו בגלל דרכי המלחמה הנבזיות של האויב - תצהיר על כך בקול. אני אינני מוכן לזה.
      להזכירך: יצאנו מעזה. התאפקנו בלי סוף. מה עוד אתה רוצה?
      מדוע אינך גר בשדרות?

    • ישראל לא יורה במתכוון על אזרחים חפים מפשע ,אל תסית.

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 22/04/09 16:40

      אבל אין ספק שאת המחיר הנלווה והנורא אמדו ולקחו בחשבון .
      וכי היתה ברירה אחרת?

    • אסור לירות לתוך עיר צפופה, גם אם משם יפגיזו את אזרחיך יום-יום. (ל''ת)

      חסינות מוסרית לטרור, 22/04/09 16:55

      • יותר מוסרי לתת לעיר האוייב לפגוע באזרחייך יום יום?

        yafaz , 23/04/09 11:35

        אנחנו לא נוצרים והושטת לחי שניה אינה במורשתינו.

        אצלינו הכלל הוא "הבא להורגך השכם להורגו" משתדלים לצמצם פגיעה בחפים מפשע

        האחריות על הפגיעה היא על מי שיורה מתוך אוכלוסיה אזרחית בידיעה שבכך הוא חושף אותם לסכנת פגיעה

      • חתיכת אידיוט שכמותך (ל''ת)

        פקקי , 24/04/09 04:30

    • עפ''י אמנת ג'נבה מותר לירות על אוכלוסיה אזרחית שיורים מתוכה

      אפרים, 22/04/09 17:05

      החמאס יורה מתוך אוכלוסיה אזרחית בידיעה שהמשת''פים הישראלים יצליחו להלך אימים על החברה הישראלית.

    • אתה יפה נפש אמיתי

      טל, 22/04/09 17:36

      כשאני קוראת תגובות של אנשים כמוך, אני פשוט חושבת שכל חייל שהולך ומסכן את עצמו בשביל אחד כמוך עושה טעות, וכל אמא שמסכימה לזה לא יודעת. אנשים כמוך, יפי נפש, הם פשוט בושה לעם הזה, לאותם אנשים שיושבים במקומות כמו שדרות וחוטפים קסאמים כבר שנים ובגלל אנשים כמוך לא יוצאים ומסדרים את הענין כמו שצריך פעם אחת ולתמיד. מה שמדהים זה שאני בטוחה שאתה לא מתייחס אפילו לקורבנות הישראלים, הם לא נחשבים, נכון? ועוד משהו שברצוני להזכיר לך: אזרחי עזה בחרו בחמאס בתור מנהיגים ובין מנהיגים כאלה ואזרחים כמוך, חיילים שיוצאים לקרב משלמים את המחיר.

  • 17.

    אחר כך מתפלאים מדוע הנורווגים מבקשים לשפוט את אולמרט....

    יחיאל כ''ץ, 22/04/09 16:21

    על פשעי מלחמה? . צריך לנהוג בנושאים רגישים כאלה באופן שונה. ביקורת פנימית כן הצגת עובדות רק בפני גורמים אחראיים ולא בפני הציבור כולו. כאילו שחסר לנו אוייבים מבחוץ?.
    כאן לא שוויץ. כאן המזרח תיכון.מידרג המוסר שלנו אינו מידרג המוסר של החמאס ודיי בהלקאה עצמית. מעניין אם בחמאס ימינו ''ועדת'' בדיקה'' לחקר הירי על אזרחי ישראל מתוך ריכוזי אוכלוסיה פלסטינאית ? הרי הוכחות לכך יש. איפה משרד החוץ?.איפה מערך ההסברה של מדינת ישראל? . שוב אנחנו ''מוכיחים'' את אזלת ידנו והתפתלות מילולית לא תעזור.צריך להיות חכם ולא רק צודק!!!!!.

    • לא מתפלאים. גם לא על שמזמינים את אחמדינג'ד לנאום באוניברסיטאות בארה''ב

      שמעת על טבח חברון 1929, למשל?, 22/04/09 17:00

      שמעת איך הענישו את הרוצחים? את הרוצחים הנאציים? במשפטי נירנברג הענישו באופן סמלי קומץ נאצים. כל היתר המשיכו לחיות ברווחה עד זקנה ושיבה. ראיתי כמה כאלה בני שמונים בטיול של כיף שעשה להם בית האבות המפואר שבו הם מבלים את זקנתם.

  • 16.

    בקיצור מדובר ברמטכ"ל אדיוט שמספק תחמושת לשונאי ישראל בעולם

    שאבי מהעיריה , 22/04/09 16:06

    לכן על ממשלה לשלוח אותו לפנסיה מוקדמת,שיהיה קצת עם הנכדים

    • שאבי קח את פייגלין שלך וצא לפיקניק בגבול הסורי (ל''ת)

      סבזי , 22/04/09 16:28

  • 15.

    אם הפלסטינים לא היו יורים עלינו כמה שנים לא היו נפגעים אצלם חפים מפשע

    yafaz , 22/04/09 16:01

    אין מלחמה בלי נפגעים חפים מפשע
    צה"ל הוא אחד מהצבאות המוסריים בעולם
    אצל צה"ל מנסים להימנע מפגיעה באזרחים ולהפיק לקחים לאחר המלחמה
    ואילו אצל הפלסטינים הרג אזרחים בפיגועים ובירי טילים הוא מטרה לגיטימית.

    • היה טוב יותר אלמלא נולדו , ולא היתה נוצרת ממילא שום בעיה.לזה כיוונת?

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 22/04/09 16:14

      זה לא אני המורה , זה הוא התחיל.

      • טוב שנולדו. חבל שירו... (ל''ת)

        yafaz , 22/04/09 16:30

        • שוב? זה לא אני המורה , זה הוא התחיל? (ל''ת)

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 22/04/09 16:35

          • מדובר בסיבה ותוצאה לא בקטע של "מי התחיל"

            yafaz , 23/04/09 11:09

            מי שבאופן קבוע, במשך שנים יורה טילים על אוכלוסיה אזרחית

            שלא יבכה אח"כ על תוצאת מעשיו


            למדינה הזכות לנקוט בצעדים משמעותיים להגן על בטחון אזרחיה

            ולאחר שאזהרות לא הועילו, ישראל מילאה את חובתה ויצאה למלחמה להגנת תושבי הדרום.

          • קרפדה,סליחה על השאלה האישית: בן כמה אתה? אינפנטיליות לא עוברת עם הגיל?

            panacea , 23/04/09 14:12

            אתה מתווכח לשם הויכוח, מתיחס לטפל במקום לעיקר ובונה על זה הרים וגבעות.
            אנא,חזור לבסיס: האם הם יורים עלינו, מסרבים לקבל כאן מדינה יהודית ונשבעים להשמידנו,ואפילו ממשיכים לירות קסאמים כאשר מפצירים בהם להפסיק ומזהירים מהתוצאות הקשות? כן או לא? ענה ישירות ולא את אחת התשובות המתחמקות שלך.

            • אם תשכתב את השאלה יש סיכוי שאענה לך . (ל''ת)

              שועל חסידה ו26 קרפדו , 23/04/09 14:45

  • 14.

    התחקיר הזה (המיותר, אגב) מוכיח שוב...

    ארז, 22/04/09 15:57

    שישראל נלחמת בצורה מוסרית, גם כשהאוייב שניצב מולה נלחם בצורה הכי בלתי מוסרית שתיתכן. לא נהגה ישראל כפי שנוהגות אותן מדינות המטיפות לה מוסר, מס' ההרוגים בעזה לא היה מסתכם ב-1300...

    • תחקיר שנערך ע"י הנחקר באמת אין בו שום צורך והוא לא שווה את הנייר שעליו

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 22/04/09 16:11

      נכתב.
      למה מונעים מגוף אובייקטיבי לערוך תחקיר ?
      מצדי שיגנזו את המימצאים אח"ך , אולם עצם הרעיון , מחשיד אותנו עוד יותר.
      וכרגיל , נהיה "בסדר" ו"צודקים" , נאכל את מה שמספרים לנו ונסיק , שוב , את המסקנות הכי לא נכונות.
      שיבושם לנו.

      • בכל גוף גדול ראוי שתהיה מערכת של ביקורת פנים

        yafaz , 22/04/09 16:19

        לצורך הפקת מסקנות והתייעלות
        אני לא מבינה מה מפריע לך?

        עדיף שצה"ל לא יבדוק את עצמו?!

        • תחקיר זה משהו אחר לגמרי , פה מדובר במחקר שמצריך וועדה .

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 22/04/09 16:34

          שיהיה לך כסף כמו כמות התחקירים שעשיתי בחיי.
          צ.ה.ל. לא צריך ,ואינו אמור לחקור את עצמו , למרות אמונתי , ואולי דווקא בגללב , בצבאנו ובחוסנו. הפיזי והמוסרי.

          • אין לי בעיה שיפתחו גם בועדה

            yafaz , 23/04/09 11:31

            רק שאין לנו כסף מיותר, כמו שאתה מציין שנדרש לצורך כך. אנחנו ממשיכים לצערינו להקדיש הרבה מאוד משאבים כדי להגן על עצמינו מפני חלאות שחושבות שאין לנו זכות קיום בארץ ישראל או בכלל
            לצערינו הרב האפיזודה הזו ש"בכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו" לא חלפה עם שלטון הרייך השלישי ועדיין יש מדינות ואוכלוסיות שמשקיעות במקום בחינוך ובתרבות אמצעים רבים להשמדתינו כמו החמאס ואחמדניג'אן שאף מכריז על כך ברייש גלה וזוכה לתשואות ותמיכה כמעט מכל המדינות הערביות

      • אם תמצא גוף אובייקטיבי, נא הודע

        ארז, 22/04/09 16:28

        ולא, כל ארגוני ה''זכויות'' למיניהם אפילו לא מתקרבים לאובייקטיביות...

        • אם תכריח אותי , אמצע לך בודק חיצוני ואובייקטיבי DON'T CHALLANGE ME

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 23/04/09 03:44

          ברור לך למה כיוונתי .
          מה שמטריד הוא/הם ג'ילברט וחבורתו שמודים כי היה טיוח וזה בסדר מבחינתו/ם .

          • תפסיק לבלבל-מי זה הגורם האוביקטיבי? (ל''ת)

            panacea , 23/04/09 14:13

            • רק משום שהכרחתם אותי , אענה - רק לפני שבועיים סיים הפנטגון לחקור

              שועל חסידה ו26 קרפדו , 23/04/09 15:10

              את כשלי מלחמת לבנון השניה .
              מה עוד?

              • אוי ואבוי!!! מה אתה קופץ מנושא לנושא? האם חקרו "פשעי מלחמה"?

                panacea , 23/04/09 15:35

                ועכשיו אנו מדברים על מלחמת עזה.בה צהל עשה עבודה מהוללת,זה שהדרג המדיני נחל כישלון קולוסאלי בתרגום ניצחון צהל להשגים מדיניים,לא מפחית מגודל ההשג הצבאי,כך שלקחי מלחמת לבנון השניה נלמדו היטב.

                • פשעי מלחמה זו המצאה שלך. (ל''ת)

                  שועל חסידה ו26 קרפדו , 23/04/09 16:26

                  • ועופרת יצוקה לא היה יותר מניסוי כלים מוצלח שגרם להרג המוני , באשמתנו

                    שועל חסידה ו26 קרפדו , 23/04/09 16:29

                    או לא.
                    החמאס ממשיך להצטייד ועולם כמנהגו נוהג.

  • 13.

    כשאני חושב על הילד בן ה 7 שנפגע מהקאסם,כולי זעם על הרמטכ"ל השמאלני

    שאבי מהעיריה , 22/04/09 15:57

    מישהו חוקר את הפגיעה בו?

    • אתה מסתתר מאחורי ילדים שאבי (ל''ת)

      סבזי , 22/04/09 16:01

      • פספסת את העיקר. טענתו היא שהמלחמה הייתה בתגובה לירי טילים

        yafaz , 22/04/09 16:25

        מי שהסתתר מאחורי אוכלוסיה אזרחית אלו היו החמאס

        • ממש לא קשור לתגובה ולא נראה שהמסיתן זקוק למתורגמן. (ל''ת)

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 22/04/09 16:30

      • ומאחורי מי אתה מסתתר?

        טל, 22/04/09 17:44

        הצבא הזה איבד כל כך הרבה חיילים כי הם לא רצו להרוג ילדים חפים מפשע, למרות שכולם יודעים (יש תמונות) שילדים גם כן יורים ומיידים אבנים בחיילינו. אבל סליחה זה בטח בסדר בעיניך, נכון? אולי אתה רוצה גם שהחיילים יבקשו מהילדים לזוז לפני שהם יורים ?

    • כשאני קורא את התגובה שלך , אני עונה לך בקור רוח

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 22/04/09 16:07

      סתום 'תה ג'ורה חתיכת מסיתן עלוב נפש ונכלולי .

      • בפעם הבאה, אל תשכח לקחת את הכדורים בזמן... (ל''ת)

        yafaz , 22/04/09 16:27

        • התגובה לא היתה אליך , חבל שהתערבת . התגובה למסיתן , 13. (ל''ת)

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 22/04/09 16:37

  • 12.

    רוצים עוד טעויות כאלה...בבקשה....בבקשה (ל''ת)

    קוקוריקו, 22/04/09 15:55

  • 11.

    ברומא תנהג כרומאי....מה ההתחסדות???? (ל''ת)

    herzi33 , 22/04/09 15:54

    • ואיך היית נוהג בברלין 39' ? (ל''ת)

      סבזי , 22/04/09 15:59

      • בברלין 39 היהודים לא ירו טילים על הגרמנים

        yafaz , 22/04/09 16:29

        מה שלא מנע מהם להרוג 6 מליון יהודים חפים מפשע אזרחים תמימים, אנשים נשים ותינוקות בשיטות המזוויעות ביותר בכל רחבי אירופה הכבושה

        תלמד הסטוריה יא אהבל!

        • yafaz למרות טיפשותך אענה לך -מי שמתנגד לחקירה תומך ברצח (ל''ת)

          סבזי , 22/04/09 16:36

          • שוב זילות השואה.הייתי שמח לפגוש אותך ולטפל בך-אתה כלב בן כלב. (ל''ת)

            panacea , 23/04/09 14:15

            • panacea , למדת לגדף ? פרצופך הבזוי נחשף טיק טק. (ל''ת)

              סבזי , 23/04/09 18:19

          • החמאס מתנגד לחקירה ועם כל זאת אתה אחד מתומכיו הנלהבים (ל''ת)

            פקקי , 24/04/09 04:32

            • איך אני מתומכיו כשכתבתי שהחמאס פושע ? שאתה כסיל מעוך (ל''ת)

              סבזי , 24/04/09 15:43

  • 10.

    הכי חוקי זה לירות 8 שנים לעבר ישראל ולהרוג יהודים בכל מקום !!!! (ל''ת)

    דפנה, 22/04/09 15:45

    • כל פגיעה באזרחים היא פשע מלחמה שמעידה על מוסר ירוד . החמאס אינו מופת ל (ל''ת)

      סבזי , 22/04/09 15:50

      • ההבדל שהחמאס והפלשתינים רואים באזרחים מטרה לגיטימית

        yafaz , 22/04/09 16:06

        ואילו צה"ל מנסה להימנע מכך ע"י הפצת כרוזים והודעות טלפוניות לתושבים הגרים בסמיכות ללוחמים של החמאס.
        תראה לי עוד צבא בעולם שנוהג כך
        יש גם סרטונים בYOUTUBE שמראים איך לוחמי חמאס גוררים ילדים כמגן אנושי
        אם הילדים האלו יהרגו, את מי יאשימו?- את צה"ל כמובן
        על מי נופלת האחריות על שימוש באזרחים כמגן אנושי?
        האם לישראל אין הזכות להגן על תושביה מפני ירי טילים?!

        • דווקא לנו כיהודים חשוב לחקור ולהוקיע פגיעה בחפים מפשע .

          סבזי , 22/04/09 16:34

          לא נוכל לבוא לעולם בידיים נקיות .

          בעידן המצלמה כולם רואים הכל .

          דרוש יושר כדי לבדוק ולהשריש תופעות רצחניות בקרבנו

          לומר -"אני הכי מוסרי בעולם" אינו פיתרון ואינו מענה ותשובה לגופות ילדים מוטלות

          • אפשר לחשוב שהעולם נקי שאנחנו צריכים לבוא אליו בידיים נקיות

            gilberet , 22/04/09 16:38

            האמריקאים לא הפציצו את בגדד במלחמת המפרץ?
            הבריטים לא רמסו את זכויות האדם של נתיניהם בקולוניות.
            ועוד לא הגעתי למוסר שהפגינו כל אותם מדינות במלחמת העולם השניה.
            רק אנחנו היהודים צריכים להיות יותר צדיקים מהאפיפיור ולהגיש את הלחי השניה.

          • לסבזי העילג: האם ב''להשריש'' התכוונת ל''לשָרֵש''? (ל''ת)

            gilberet, 22/04/09 16:54

            • כמובן ש"לשרש " ככה אני בטוח שקראת אני מסופק אם הפנמת (ל''ת)

              סבזי , 22/04/09 17:11

              • אבל הקטע הזה בו אתה אומר שאתה יהודי-זה בצחוק,נכון? (ל''ת)

                panacea , 23/04/09 14:16

                • panacea , עליבותך וטפשותך הן שלך. איש לא יקח לך . לא לדאוג (ל''ת)

                  סבזי , 23/04/09 18:21

                • הסבזי הזה זה החבר של הצדיק - שפעם היו רודפים אחרינו - עד שניקו אותו

                  בדוק , 24/04/09 19:10

                  מה שמו לא זוכרת. הוא החליף רק שם.

          • התשובה לגופות ילדים מוטלות בעזה

            yafaz , 23/04/09 11:16

            היא הפסקת ירי הטילים על אזרחי ישראל.
            ישראל לא יכולה להבטיח שבירי מוצדק מבחינה מוסרית על מי שיורה את הטילים על ישראל לא יפגעו חפים מפשע. כי אי אפשר למנוע זאת- אם יש לך רעיון כיצד נשמח שלמוע כי אזרחי ישראל לא שמחים על הרג חפים בצד הפלשתיני ואני בתוכם.
            זכותה של כל מדינה לנקוט באמצעים הנדרשים להפסקת ירי טילים על אזרחיה

          • מטומטם, תראה מישהו בא אליך עם אקדח מה תעשה? כנס ואני יגיד לך

            פקקי , 24/04/09 04:34

            פשוט תן לו להרוג אותך ואל תרים יד, זה מעשה נואל.
            יהודי לא מרים ידיים. נקודה.

            מספיק היתה שואה אחת.
            למגר את החמאס ואת השמאל!!!

    • בשמונה השנים האלו נהרגו בעזה 3000 איש מתוכם 1400 אזרחים (ל''ת)

      עידו, 22/04/09 18:35

      • למה באיזורים אחרים ביהודה ושומרון לא נהרגו כלל אזרחי בתקופה זו?

        yafaz , 23/04/09 11:19

        כי חמאס לא ירה מהם על ישראל טילים

        אתה משתמש בדמגוגיה זולה לכסות על אחריות החמאס למצב הבלתי נסבל בעזה שאגב ידוע גם בעולם בזכות הטלויזיה הצרפתית שסקרה את המתרחש בעזה כמה כשבועיים לפני פרוץ מבצע/מלחמת עופרת יצוקה

      • כמה ערבים ומוסלמים נהרגו באותה תקופה בידי בני עמם? אילו ישבו

        panacea , 23/04/09 14:18

        כאן בארץ אנגלים, או סינים או ארגנטינאים-מבטיח לך שמאות אלפי עזתים היו נהרגים, אבל למזלם אנו עם רחום.

  • 9.

    די ומספיק שקצני צה''ל מפטפטים ללא הרף!

    נח, 22/04/09 15:42

    זו בעיה פוליטית,שהפוליטיקאים ידברו!
    אבל לפני שאלה פותחים את פיהם,שיקחו דוגמא
    מנשיא ארה''ב,איך הוא מגן על אנשיו מה-C.I.A
    לא משנה מה עשו אף אחד לא יועמד לדין.ובמצבים בלתי רגילים חייבים לנקות באמצעים בלתי רגילים.ציטוט מדבריו של אובמה
    ''כשחסידי אומות עולם ''האשימו את ה-C.I.A ,בענוי טרוריסים!!!!

  • 8.

    יש לפטר את הרמט"כל אשר הורה לבצע תחקיר שכזה,אין שום צורך בתחקיר

    שאבי מהעיריה , 22/04/09 15:39

    אגב,איזה תחקיר החמאס מבצע?

    • שאבי קח את פייגלין שלך וצא לחקור מתנחבלים קצת. (ל''ת)

      סבזי , 22/04/09 15:44

      • ידוע שהקרן החדשה לישראל משלמת 1000 יורו בחודש למגיבים ערבים פה

        שאבי מהעיריה , 22/04/09 15:48

        ידוע שהקרן החדשה לישראל משלמת 1000 יורו בחודש למגיבים ערבים פה
        ,במימון אירופי עויין,אז אין מה להתרגש מהם
        כ-30% מהכספים שמחלקת הקרן בישראל מופנים לארגונים ערביים כעדאלה לצורך קידומם של ערביי ישראל [1]. ארגונים אחרים המקבלים מימון מהקרן הם בצלם, האגודה לזכויות האזרח בישראל, שדולת הנשים, אדם טבע ודין וקו לעובד. בין הפעילים בקרן נמנים אליעזר יערי, נטע זיו, רחל ליאל, עדנה אולמן-מרגלית ואליס שלוי.

        • שאבי מוכיח שוב את מצבו ההזוי (ל''ת)

          סבזי , 22/04/09 16:02

      • סבזי - תענה לעניין בלי להתלהם (ל''ת)

        gilberet , 22/04/09 15:48

        • הוא לא מסוגל-אין לו טיעונים חוץ מאשר ססמאות כלליות בומבסטיות. (ל''ת)

          panacea , 23/04/09 14:20

  • 7.

    להסתכל לאמת בעיניים

    אזרחית, 22/04/09 15:27

    די לטייח.

    • למה לא לטייח? גם בלי זה הם רוצים להשמיד אותנו (ל''ת)

      gilberet , 22/04/09 15:50

      • גילברט כבר הודה שהמוסר שלו נאצי (ל''ת)

        סבזי , 22/04/09 16:04

        • סיסמא חסרת הגיון . לנאצים לא היה מוסר.

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 22/04/09 16:19

          רק לג'ילברט יש מין מוסר כפול כזה .
          לפחות הוא מודה שעדיף לטייח.

          • המוסר שלי הוא "הבא להורגך השקם להורגו" - זה המוסר היהודי (ל''ת)

            gilberet , 22/04/09 16:39

            • זה פסוק שחביב על העולם התחתון (ל''ת)

              סבזי , 22/04/09 17:12

              • בעולם התחתון הורגים גם מי שלא בא להורגך

                gilberet , 22/04/09 18:11

                אל תמציא שטויות
                הבא להורגך השכם להורגו זו הדת היהודית.
                הבא להורגך חמול עליו זו הדת הנוצרית

              • סבזי: הבא להורגך אמור לו "You don't have to this"!

                פקקי , 24/04/09 04:36

                ותהא נשמתך צרורה בצרור החיים

    • אז הנה האמת

      ארז, 22/04/09 15:55

      ונראה שהיא לא נוחה לך - צה''ל בסופו של דבר לא הורג אזרחים ''חפים מפשע'' בלי סיבה, סתם כך כי בא לו. קשה לך עם הקביעה שישראל, בניגוד לצד השני, היא מוסרית, נכון?

      • די עם הסיסמאות , כולה תחקיר פנימי של צ.ה.ל. (ל''ת)

        שועל חסידה ו26 קרפדו , 22/04/09 16:17

        • אז הנה האמת

          ארז, 22/04/09 16:30

          הנה האמת - והיא לא נעימה לכל ''חובבי ציון''. צה''ל הוא צבא מוסרי, לא היה הרג מכוון של ''חפי מפשע'', ולא ניתן לנהל מלחמה סטרילית כשהאוייב מתחבא מאחורי ילדים ונשים (שזה, אגב, פשע מלחמה - אבל אל תתן לעצמך להתבלבל עם העובדות...).

  • 6.

    אולי תפסיקו כבר לפרסם את זה?

    #dnm# , 22/04/09 15:22

    באמת שנמאס לי לראות כל הזמן כתבות חדשות על "טעויות".
    זאת מלחמה. לא מעניין אותי מי נהרג שם. בשבילי הכל חוקי.

    • מסכים! (ל''ת)

      ליאור, 22/04/09 15:28

    • אתה איש ימין קיצוני . אותו חומר של מכחישי שואה (ל''ת)

      סבזי , 22/04/09 15:33

      • אתה מכחיש שואה - בזה שאתה משווה בכלל את השואה לעזה אתה מוזיל אותה

        gilberet , 22/04/09 15:52

        האם צה"ל הקים מחנות ריכוז, מוות ומשרפות לחבריך בעזה?
        ההשוואה שלך הופכת אותך למכחיש שואה

        • אין שום השוואה לשואה . אתה פשוט בעד חיסול ערבים . הבנתי

          סבזי , 22/04/09 15:56

          העיקרון של אטימות כלפי אסונו של האחר וכאבו

          זה מה שמאפיין אנטישמים גזענים וימין קיצוני

          אתה נגד לחקור נגד לבדוק .

          לו היית נולד גרמני היית בוודאי נאצי נלהב.

          • האם זה לא משנה מי זה אתו ה"אחר" שאני אטום לסיבלו?

            gilberet , 22/04/09 16:31

            האם אני לא אמור להיות אטום לסבלו של עם שגזל את ארצי ורצח את בני עמי?
            התשובה היא כן, אני אמור להיות אטום לזה.
            בדיוק כמו שאני אטום לסיבלו של היטלר שהפסיד במלחמה והתאבד או לסיבלו של איכמן שניתלה בכלא הישראלי

          • תעשה לי טובה

            #dnm# , 22/04/09 16:36

            אם הפלסטינאים היו רוצים, הם היו פועלים לשלום והיו מנסים את כל הדרכים להפיל את החמאס.
            בדיוק כמו פה, פעילי שלום מפגינים בעד שלום.
            תראה לי איזה הפגנות או משהו בסגנון עשו הפלסטינאים?

          • השוות הרבה פעמים את ישראל לגרמניה הנאצית,אל תכחיש עכשיו.יומך יגיע (ל''ת)

            panacea , 23/04/09 14:21

            • panacea , האומלל- ישראל רחוקה מלהיות גרמניה הנאצית למרות טיפוסים כמוך (ל''ת)

              סבזי , 23/04/09 18:24

      • יש להתנהג לאויב לפי אותו המוסר שהאויב מתנהג אלינו. אין הנחות. (ל''ת)

        ישעיהו לייבוביץ, 22/04/09 15:56

        • לייבוביץ' , לאויב החמאסי אין מוסר , לא הבנתי אם כך את הצעתך..... (ל''ת)

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 22/04/09 16:22

          • הבנת מצויין

            ארז, 22/04/09 16:31

            אם החמאס שם לו למטרה לפגוע באזרחים ישראלים, אין כל סיבה שאזרחים בצד השני יהיו חסינים מפגיעה.

            • המוסר בימין הקיצוני הוא מוסר-דמים . מתאים לעולם התחתון (ל''ת)

              סבזי , 22/04/09 17:02

              • העולם התחתון הם הערבים שגוזלים מעם ישראל את ארץ ישראל (ל''ת)

                gilberet , 22/04/09 18:18

              • והמוסר של הערבים? (ל''ת)

                פקקי , 24/04/09 04:37

            • זה מוסר? זו טקטיקה לא מוסרית בעליל ופושעת. (ל''ת)

              שועל חסידה ו26 קרפדו , 23/04/09 03:48

          • הבנת יפה.אבל אתה מאמין לכזבי האויב ומקבל בהבנה את התנהגותו

            כדאי לך ללכת לסדנה, 22/04/09 16:48

            שתשחרר אותך מתסביך השינאה העצמית. זו מחלה אשר משום מה רווחת אצל יהודים.

            • ומה עם כזבי דובר צה"ל ? (ל''ת)

              סבזי , 22/04/09 17:03

              • שום כזבים (ל''ת)

                פקקי , 24/04/09 04:38

        • מגוחך שאתה קורא לעצמך ישעיהו ליבוביץ', האיש שתבע את רעיון הכיבוש המשחי (ל''ת)

          עידו, 22/04/09 20:31

      • השואה פשתה בגלל "יפי נפש" מצחינים כמוך (ל''ת)

        פקקי , 24/04/09 04:37

    • 100% הכתבות האלה פשוט מקוממות! שערוריה! (ל''ת)

      פקקי , 24/04/09 04:36

  • 5.

    ישראל-המדינה היחידה בעולם שיורה לעצמה ברגל. (ל''ת)

    מצעד איוולת, 22/04/09 15:22

  • 4.

    בישראל תמיד מכים בחטא על מעשם שנבאו כתוצאה מצורך איומי וקיומי של ישראל (ל''ת)

    פקק תנועה , 22/04/09 15:16

    • לתת לצהל לחקור את עצמו מוביל לתוצאות צפויות מראש

      סבזי , 22/04/09 15:30

      טעות מודיעינית .
      אשמת האויב.
      הקרבן לא ציית להוראות.

      ותמיד לסיכום יאמר הקצין ש-
      צהל פעל על פי אמות מידה הכי מוסריות .

      • אפשר לחשוב שהפתח והחמאס פועלים לפי "אמות מידה מוסריות"?

        gilberet , 22/04/09 15:45

        אולי תסביר לי מה זה בכלל:
        "אמות מידה מוסריות"
        מי קבע מה זה מוסר, מה מוסרי ומה לא?
        אתם השמאלנים הרי לא מאמינים באלוקים ובחוקי ההלכה אז מה זה מוסר? מושג שאנשים המציאו, באותה מידה אפשר להמציא אותו באלף צורות אחרות.
        אני למשל יכול לקבוע שזה מאוד מוסרי שאני הורג אנשים וזה לא מוסרי שאנשים הורגים אותי.
        מה רע בזה?

        • גילברט יש לך מוסר של המפלגה הנאצית לצערי (ל''ת)

          סבזי , 22/04/09 15:47

          • ולך יש מוסר של ישו הנוצרי

            gilberet , 22/04/09 15:53

            נותנים לך סתירה אז תגיש גם את הלחי השניה

            • א-ישו היה יהודי -ב- יפה שאתה מודה שמוסרך נאצי -ג- אתה עילג (ל''ת)

              סבזי , 22/04/09 15:57

              • ואתה מודה שמוסרך נוצרי - אז אולי עדיף שתתנצר.

                gilberet , 22/04/09 16:34

                רבים מאויבי העם היהודי היו יהודים מומרים שעברו לדתו של ישו הנוצרי.

                • מוסר יהודי "כי דרש דמים אותם זכר לא שכח צעקת עניים..".

                  סבזי , 22/04/09 16:48

                  תהילים ט 13

                  • הפסוק הזה מדבר על הגויים שרצחו את עם ישראל - לא על הפלסטינים (ל''ת)

                    gilberet , 22/04/09 16:53

                    • ולא ישפך דם נקי בקרב ארצך אשר ה' אלהיך נתן לך נחלה והיה עליך דמים (ל''ת)

                      סבזי , 22/04/09 16:56

                      • גם הפסוק הזה לא רלוונטי - מדובר בהגנה שיש לספק לרוצח בשגגה בזמני שלום

                        gilberet , 22/04/09 18:24

                        הציטוט המלא הוא:
                        "פן ירדף גאל הדם אחרי הרצח כי יחם לבבו והשיגו כי ירבה הדרך והכהו נפש ולו אין משפט מות כי לא שנא הוא לו מתמול שלשום ... ולא ישפך דם נקי בקרב ארצך אשר ה' אלהיך נתן לך נחלה.
                        מה זה קשור למלחמה בערבים שגוזלים את ארצנו ורוצחים את ילדינו?

                        • עבור הימין גם -הפסוק" בקש שלום ורדפהו ".. לא רלוונטי . (ל''ת)

                          סבזי , 22/04/09 20:44

                    • וואלה!

                      פקקי , 24/04/09 04:38

                      הפסוק מדבר בדיוק על הטרור הפלסטיני

        • ג'ילברט , מהכפתלך האי-מוסר של הנקניק החמאסי? תדאג למוסר שלך.

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 22/04/09 16:24

          אי אפשר ללמד מוסר חיות חסרות מוסר.

    • לידידי פקק תנועה,כל מילה בסלע! (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 22/04/09 15:42

    • לא נמאס לכם לשעמם עצמכם למוות בסיסמוא אינסופי? (ל''ת)

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 22/04/09 16:26

      • רבותי אתם פשוט גדולים מהחיים וכולכם צודקים אבל אן מי שיצדיק אותנו

        פקק תנועה , 23/04/09 09:11

        וזו הבעייה העיקרית שלנו וכשאני צ ודק אז ברור שאני צודק ולשאבי מהעירייה עלינו להגדיל כמה שיותר את מיספר התגובות שלנו הנכונות והצודקות שלנו .כול טוב ולהתראות בהמשך .

  • 3.

    השתגעתם?!

    חסן, ביירות, 22/04/09 15:16

    איפה תחקיר של הפלשתינים על פשעי המלחמה שלהם? וכן, אני כן רוצה לרדת לרמה שלהם, ולא, אני לא רוצה לפעול עפ''י אמנת ז'נבה, כי האוייב שלנו לא מעניין אותו האמנה או בג''צ או בצלם, ואם הם אינם מגבילים את עצמם, למה שאנחנו נגביל?
    ולא, זה לא אומר שאנחנו טרוריסטים,זה אומר שהם טרוריסטים ואנחנו פועלים על מנת להגן על עצמנו.
    מספיק עם זה כבר, נמאס מהחקירות הפנימיות, יורים עלינו פה טילים, צריך להפציץ אותם בלי הפסקה, עד שיתחננו להפסקת אש.
    וגם אם חפים מפשע נפגעים אז שייפגעו, אנחנו מכונים לטרור, וטרור שמתחבא באוכלוסייה תומכת, דמה בראשה.

  • 2.

    לא יכול להיות קוראים לו הענק ריאן.. תחברו 16 בני אדם ותקבלו ריאן

    קובי, 22/04/09 15:12

    טוב מה הם בוכים זה טוב גן עדן ..

  • 1.

    זאת מלחמה עם אויב אכזר ביותר. תפסיקו לחקור ולהוציא מוטיבציה מהחיילים (ל''ת)

    הרי יהיו עוד מלחמות, 22/04/09 15:11

    • כן כן. אז מותר להרוג חפים מפשע ? (ל''ת)

      סבזי , 22/04/09 15:46

      • עובדה שכן. (ל''ת)

        #dnm# , 22/04/09 16:40

        • רצח (ל''ת)

          סבזי , 22/04/09 16:58

          • ו..? (ל''ת)

            #dnm# , 22/04/09 17:31

      • מי שבוחר חמאס ושולח את ילדיו לקבל חינוך שאהידי - אינו חף מפשע (ל''ת)

        אפרים, 22/04/09 16:43

        • הנה בנית לעצמך אליבי להרג ילדים נשים וזקנים (ל''ת)

          סבזי , 22/04/09 17:04

          • ואיזה אליבי יש לך? (ל''ת)

            טל, 22/04/09 17:51

            • רק תומך רצח כמוך זקוק לאליבי ,טל (ל''ת)

              סבזי , 22/04/09 20:45

            • האליבי שלו? בזמן הרצח קיבל מנה מאחמד-אז הוא לא אשם. (ל''ת)

              panacea , 23/04/09 14:23

              • panacea , אתה מתבצר בכסילותך . שם אתה חש בנוח . (ל''ת)

                סבזי , 23/04/09 18:26

                • אימאלה! וואיי באמת? מרשים (ל''ת)

                  פקקי , 24/04/09 04:41

          • הם כרו לעצמם את באר המוות (ל''ת)

            פקקי , 24/04/09 04:40

      • לזה אתה קורה חפים מפשע??????????? (ל''ת)

        פקקי , 24/04/09 04:40

        • כן אידיוט. מה לא ברור? (ל''ת)

          סבזי , 24/04/09 15:45