• 121.

    אם ליברמן פוחד משלום אזורי וחושב שזה מתכון להשמדת ישראל שיחזור לרוסיה

    הרגש הנכון , 22/05/09 00:14

    מר ליברמן אם אתה חושד מהסכם אזורי ואתה חושב שזה ''מתכון להשמדת ישראל''-אתה יכול לחזור לרוסיה שם אתה מוגן.
    אפשר להציע לליברמן לא לשחרר סלוגנים לאוויר
    אם הוא כל כך חושד ''משלום אזורי'' קודם כל לקבל יעוץ מברק ואנשי בטחון בכירים ומנוסים בעלי דעה בנושא .
    לליברמן אין ניסיון מדיני ולא אסטרטגי כל שהוא בקשר להסדרים עתידיים של מדינת ישראל-וגם תפקידו כשר חוץ לא מנוסה שגם לא מתיעץ בשום תחום אומר דרשיני!.

  • 120.

    אך להפריד בין שני עמים אם מדינת ישראל טרם הגדירה בחוק את העם הישראלי ?

    אשר בן-שלמה , 24/04/09 18:42

    מדינת ישראל אינה מכירה בקיומו של העם הישראלי. לפי תורת ישראלי, העם הישראלי הוא העם היהודי, העם העברי. בספר ויקרא, פרק כ"ד, פסוק י', ישראלי הוא כל מי ששייך לאומה העברית. במרשם האוכלוסין אין רישום של לאום ישראלי כביטוי ללאום היהודי. השמאל בישראל מנסה להפריד בין ישראליות ליהדות. העם היהודי אינו עם מדיני, כלומר, עם טריטוריאלי. אלילו מדינת היהודים היית נקראת בשם "יהוד", כפי שהיא נקראה בתקופת בית שני, היה אפשרי להפריד בין העם היהודי לעם אחר בארץ-ישראל. אבל היום העם היהודי הוא עם חוץ-טריטוריאלי. לא-ניתן להפרדי בין עם טריטוריאלי ועם חוץ-טריטוריאלי.

  • 119.

    bebe, ma hhevdel bn bebe ltsipy ota gveret bshinuy aderet. (ל''ת)

    gol, 23/04/09 15:09

  • 118.

    ליברמן צודק מה כל הרעש התקשורתי הזה (ל''ת)

    stl9876 , 23/04/09 06:49

  • 117.

    116 אם היית קורא ספר בחיים העלובים שלך היית לומד שהשמאלנים (ל''ת)

    הקימו את המדינה הזו והימין רק הורס מאז, 23/04/09 01:11

    • טעות - ההורים הקימו והילדים השמאלנים שלהם סובלים מהרס עצמי

      בדוק , 23/04/09 18:28

      לכן הורסים כל חלקה טובה במדינה. וגם המזרחים הגיעו ועזרו לבנות את המדינה אבל לא מוכרים אותה. לא סובלים מהמחלה החשוכת מרפא של השמאל הקיצוני.

    • עאתה מדבר על לקרוא ספר, עד כמה שזכור לי אריק שרון אינו בדיוק שמאלני

      irmi1 , 29/04/09 11:39

      ורפול, הרמטכ"ל לשעבר גם הוא לא היה שמאלני ועוד רבים רבים וטובים שהיו בלח"י באצ"ל שאחראים להקמת המדינה, יותר מאלו שירו על אוניית המעפילים...

  • 116.

    שמאלנים,לכו חפשו לכם מדינה אחרת כאן זו ארץ ישראל (ל''ת)

    tal669 , 22/04/09 23:56

    • חפש וטרינר שירפא אותך עז גבעות מתנחבלת שכמוך (ל''ת)

      נס ודגל, 23/04/09 00:39

    • ל-116

      אמיתי, 06/05/09 08:49

      כאן מדינת ישראל שגבולותיה....?!!?

  • 115.

    בעוד יומיים שלושה עוד עיתונים יפרסמו מידע זה

    שירהw , 22/04/09 23:41

    חיסול המדינה במכירה פומבית. זה מדהים - הכל כתוב בנבואות ואובאמה רמוז ביחזקאל ל"ח מפסוק ב - ה-א של אובאמה היא סוף המילה "נשיא" - אין ספק שאובאמה הוא גוג וזה מוביל אותנו בע"ה יתברך אל הגאולה השלמה.

    --------------------------------------------------------------------------------

    תדהמה וזעם בצמרות המדינית והצבאית הישראלית, כאשר נודע (ביום ג' 22.4), כי הנשיא האמריקני אובמה אישר עסקת נשק גדולה בין צבא טורקיה וצבא לבנון שתכלול הצבתם של מדריכים צבאיים טורקיים ביחידות הצבא הלבנוניות.
    יום רביעי, כח ניסן תשס"ט, 22:28, 22 באפריל 2009


    מדריכי קומנדו טורקיים יגיעו ללבנון כדי לאמן יחידות של הצבא הלבנוני.
    המקורות הצבאיים של תיקדבקה מוסרים על התבטאויות קשות של דרגים בכירים ישראליים על צעדו זה הנשיא אובמה. מקור בכיר מאוד אמר בלילה: זהו סימן נוסף לכך כי נשיא ארצות הברית איננו לוקח בחשבון בצעדיו במזרח התיכון שום שיקול ביטחוני של מדינת ישראל.

    הגורם הוסיף ואמר: 'נשיא לבנון הגנרל מישאל סולימן, הוא הנשיא הלבנוני הראשון שמאיים על ישראל להשתמש בכוח צבאי נגדה, ואשר הגיע ביום ג' לאנקרה כדי לחתום על עסקת הנשק, התחייב בפומבי, יותר מפעם אחת להעמיד את צבא לבנון לרשות חיזבאללה במקרה של עימות נוסף עם ישראל. במקרה כזה, אומר המקור הישראלי, כוחות המאומנים על ידי קצינים טורקיים ומצוידים בנשק טורקי יילחמו מול היחידות הישראליות? המקור גם הזכיר את העובדה כי למעלה מ-50 אחוז מחיילי צבא לבנון הם חיילים שיעים שנאמנותם נתונה לחיזבאללה.

    המקורות הצבאיים של תיקדבקה מדווחים כי המקור הישראלי ניסה למתן את דבריו, אולם מתוכם נשמע למעשה, כי הנשיא אובמה פעל במתן הסכמה זו להתחלת פירוק הברית הצבאית הקיימת בין ישראל לטורקיה, והמהווה את אחת מאבני היסוד של המדיניות הצבאית האמריקנית במזרח הים התיכון.

    עוד מוסרים המקורות שלנו, כי נשיא לבנון מישאל סולימן לא הסתיר, בעת בואו לאנקרה, כי הוא בא לשם בעקבות הסכמתו של הנשיא אובמה לצעד זה.

    לאחר פגישה בין משלחת צבאית טורקית בראשותו של נשיא טורקיה עבדאללה גול, ובין משלחת לבנונית צבאית, שבראשה סולימן עמד, וטכס חתימה על הסכמים צבאיים בין שתי המדינות אמר הנשיא הלבנוני: 'אנחנו (הטורקים והלבנונים), סקרנו את המדיניות האמריקנית החדשה כלפי האזור, לאור ביקורו האחרון של באראק אובמה בטורקיה'. ציטוט המקור:

    We reviewed the new (U.S.) policies towards the region in light of President (Barack) Obama's recent visit to Turkey.

    המקורות של תיקדבקה מדווחים כי בישראל אפילו אינם יודעים מה ההיקף העסקה הצבאית שנחתמה בין שתי המדינות מאחר ולא וושינגטון ולא אנקרה דאגו לעדכן את ירושלים בנושא. כל מה שידוע הוא, כי טורקיה תספק ללבנון כמויות גדולות של נשק ומדריכים צבאיים.

  • 114.

    יוזמת שלום ערבית? למה לא יוזמת שלום ישראלית? ממתי ערבים יוזמים שלום? (ל''ת)

    ברעם , 22/04/09 22:21

  • 113.

    ליברמן נגד השלום האזור (בעד מה הוא בעד?) אין גיבוש בנושא

    סילביו , 22/04/09 21:34

    האם יש לנו ראש ממשלה -למה לכל ההכרזות הלאומיות שלנו עונה ליברמן ולא ראש הממשלה-כמה סגני ממשלה יש לביבי ומה מותר להם?-בממשלה הזאת אין דאות מגובשות וחד קוליות לא בתחום המדיני ולא בתחום החוץ.
    אנחנו חיים בזמן הכי מתאים להסדר שלום עם הפלסטינים כי כוח הרטעה שלנו בעליה והפלסטינים כבר עייפים מהמצב (במיוחד כלכלי) ומצב הלוחמה ובהחלט רוצים הסדר גם בקשר החזרת הפליטים(רק מי שהרוצה לחזור) אבל לחזור למדינת פלסטין-צריך למצוא הסדר גם לזה)

  • 112.

    ולכן אסור לתת לאובמה להתקפל לתת מדינה לטרור נגד ישראל (ל''ת)

    חיים, 22/04/09 21:16

  • 111.

    גם גולדה אמרה "אף שעל " קיבלה מלחמה ולאחר 5 שנים לחצה את ידו של סאדאת (ל''ת)

    סבזי , 22/04/09 20:54

    • גם פרס אמר שלום אוסלו לחץ ידיים לערפאת, וקיבלו יחד פרס נובל לשלום,

      irmi1 , 29/04/09 11:44

      איזה בדיחה, ועוד קיבלננו, שתי אנתיפאדות, טרור של מסעדות ואוטובוסים מתפוצצים, הרוגים ופצועים, טילים ממדינת האסלם החמאסי מעזה, ומי יודע איך זה יגמר....

  • 110.

    כל הכבוד לליברמן (ל''ת)

    אוריאל, 22/04/09 20:52

  • 109.

    ליברמן צודק !!! (ל''ת)

    כל הכבוד, 22/04/09 20:33

    • ליברמן אכן צודק,מי שמסוגל לשחוט כתרנגולת את בני עמו בתירוץ

      אין אמון ברוצחי יהודים כמקרה הגרזן בבת עין-הי''ד של, 23/04/09 00:57

      שמתוכננת הפיכה בחצרו,=(מוברכ נגד חיזב-שטן)
      ואן טו טו יתלו את סמי שיהאב המסכן.
      מי שמסוגל לשחוט ילד בן 10 שמשחק בביתו שלו
      (שלמה דביר הי''ד השפוך),
      ומוסגל לשחוט את בני עמו המסכנים(יתלו את הארור סמי שיהאב)
      ומסוגל לשקר במצח נחושה
      (דוגמא?לא חסר.אחמד אבו אל-ריט ''ליברמן לא ידרוך במצריים ולא נדבר איתו לעולם''-ולמחרת;בכל העיתונים;עומר סולימן הואיל ב''טובו'' הרעיל לבקר אצל ליברמן.
      מי שעושה כל זאת ועוד-שלא יתפלא אם מחר-דבר ראשון בבוקר-ישראל תימחק מהמפה את איראן.
      אחמדינג'אד-הנה אנו באים גם אליך(כמו שבאו לעראפת,סדאת,קדאפי,מוברכ הכוסראבאכ והיטלר הקטן-אייכמן ודמניוק!!!!)ברור?????????
      nrg-נא לפרסם תגובתי זו.

  • 108.

    היוזמה הערבית וחיינו

    עמי נדב , 22/04/09 18:43

    היוזמה הערבית להסדר במזרח התיכון, אינה לטובת ישראל.
    אין יוזמה שהערבים יציעו שתתמוך בנו. גם דבש יכול לגרום לבחילה. אין מצב , לצערי, אין מצב של שלום בין ישראל והאסלם. כשהם מביטים בנו, אינם רואים בני אדם. הם רואים בנו קופים או חיות אחרות.
    הסיפור שלהם שאלוהים בחר בהם לשלטון כדת
    ובעיקר השחעית, סותמת כל אפשרות להסדר.
    אנהי לא אתאסלם, והם לא יעזבו את החרב, כי: דין מחמד בסייף"
    לא אנפוליס, לא אהוד ברק, ולא כלום. כך יימשך המצב עד....

    • דבש גורם יותר לצרבת מאשר לבחילה (ל''ת)

      pele_11 , 22/04/09 21:39

  • 107.

    ליברמן התנגד ל''זכות השיבה''. הוא צודק. (ל''ת)

    ישראלי 1, 22/04/09 18:04

  • 106.

    ליברמן יגיע לכלא עוד לפני שיהיה שלום . זה בטוח. (ל''ת)

    סבזי , 22/04/09 17:30

    • כה אמר הנביא סבזי.אז הנבואה ניתנה לשמאלנים (או שמא ערבים). (ל''ת)

      panacea , 22/04/09 18:17

    • הו הא זה עוד הרבה זמן

      pele_11 , 22/04/09 23:26

      איך אתה מוכן לחיות עוד כל כך הרבה שנים ללא "שלום"?

  • 105.

    פשששששששששש איזה כותרת בחרה מיה בנגל

    pele_11 , 22/04/09 17:22

    ''ליברמן נגד השלום האזורי''
    ליברמן נגד זכות השיבה,משהו שבוודאי גם מיה בנגל נגדו,אבל אין מה להתרגש,ככה זה בשמאל הבולשביקי,הכוח בידיהם,והם משתמשים בו ומנצלים אותו עד תום.

  • 104.

    הפוטנציאל הערבי להכריע את ישראל מגבולות הקו הירוק..

    yairNofar , 22/04/09 17:13

    חח איך בשטח כל כך קטן כמו ישראל, רוצים לעשות 2 מדינות. זה בחיים לא יקרה. זה מצחיק אותי. אל תתרגשו חברים. בחיים לא תהיינה פה 2 מדינות כי זה פשוט לא אפשרי - כמו מבחינה מדעית אי אפשר לחזור בזמן ככה גם 2 מדינות. בקיצור אין אפשרות טכנית וביטחונית.. מה עם מקורות המים? איך הם יספיקו ל-2 מדינות? תעופה אזרחית - איך בשטח כל כך קטן בקושי חיל האוויר והתעופה האזרחית מסתדרים ובנס אין פה תאונות. אז קל וחומר מרחב אווירי בשטח הקטן שישאר לנו אחרי שהערבים ינגסו בשיטחנו. באיזור השרון מפרידים 11 ק"מ בין הים לבין יהודה ושומרון. ככה שאם תהיה מלחמה עוד 10 שנים בנינו לבין פלסטין אז תוך 4 שעות הם יבתרו את ישראל ל-2 (המרחק כל כך קטן). איך מדינת ישראל תצליח לשמור על גבול כל כך מסורבל כמו גבולות לפני מלחמת 67.איך חיל האוויר יוכל לתת מענה לאיום אווירי. הרי אם תהיה להם מדינה הם יוכלו להביא מטוסים והרי הגבול יהיה בירושלים כמה ייקח למטוס פלסטיני לחצות את הגבול לירושלים? תשובה: שניה אחת ולתל אביב: 10 שניות. אני לא אתפלא אם פלסטינים יורידו לנו את מגדלי עזריאלי או ירסקו מטוס אל תוך הכנסת כמו ב-11 בספטמבר - זה פשוט לא אפשרי לשמור על מרחב אווירי בשטח כל כך קטן. מטוס אזרחי עמוס תיירים לא יוכל להמריא או לנחות בישראל בלא סכנת יירוט. חחח שדה תעופה פלסטיני בירושלים.. אני רק מדמיין שנוחת בירושלים מטוס של חברת "איראן איירליינס".. הדרך קצרה מאוד להתרסק אל תוך הכנסת או על בית ראש הממשלה.. חח ואיך יגיעו מעזה לרמאללה.. הם יבנו לעצמם צבא במימון 22 מדינות ערב עם טנקים ויתכוננו למלחמה נגדינו. שלא נדבר על מלחמה ביולוגית או כימית שמקרבת את האויב ללב ליבה של הארץ ולמקורות המים.
    אל תדאגו חבר'ה אין פה מקום ל-2 עמים. הטרור ימשך תמיד כי הם לא רוצים רק את גבולות 67, הם רוצים גם את חיפה, יפו, רמלה, לוד, טבריה, צפת, גדרה את כל גוש דן וכו'.
    מגבולות הקו הירוק, טווח הטילים כנגד מטוסים בידי הטרור מספיק כדי לכסות את שמי ישראל. טווח 5 עד 20 קילומטר שבין הקו הירוק וכבישי האורך של מדינת ישראל קצר מספיק כדי לחסום בתוך דקות ספורות את תנועת הרכב בצירים המרכזיים של המדינה. בין קלקיליה לבין כביש 6 מפרידים 30 מטר!! מדינה פלשתינית שתקום על גבולות הקו הירוק תוכל למנוע את גיוס המילואים בהתקפת פתע משולבת. אם באמצעות טנקים בתוך חצי שעת נסיעה, אם בירי טילים מדויק אל צמתים מרכזיים, ובכך להכריע אחת ולתמיד את המערכה.ל א בכדי, אבא אבן, ממנהיגי השמאל הציוני מפעם, הגדיר את גבולות הקו הירוק כ"גבולות אושוויץ". עזה - חח זה פשוט מצחיק אותי. איזו מן מדינה זאת תהיה חבל על כל מילה. בשביל לעבור מ- יו"ש לעזה יצטרכו לעבור דרך ישראל חחח זה פשוט מצחיק אותי..
    אובמה אם אתה רוצה 2 מדינות אז סבבה אבל לא על חשבוננו! על חשבונך! על חשבון 22 מדינות ערב הגדולות מה לנו יש בסך הכל את ישראל הקטנה. גם את זה אתה רוצה לקחת ממנו? תתבייש לך!
    לסיכום: הפוטנציאל הערבי להכריע את ישראל מגבולות הקו הירוק בהתקפת פתע משולבת, מפתה דיו כדי למנוע שאיפה ערבית לשלום אמיתי (כפי שלמדנו מהסכמי אוסלו). ניירות חתומים, אינם יכולים לעצור שרשראות טנקים, טילים, ובעיקר לא את השאיפה הערבית להביא לפתרון הסופי של הבעיה הציונית.

  • 103.

    המצאת העם הפלסטיני הוא העיוות המוסרי שגורם להמשך הסכסוך.

    yairNofar , 22/04/09 17:12

    ה"עם הפלשתיני" הינו בדותא שנוצרה בשלהי שנות ה-70. מעולם לא היה עם פלשתיני, מעולם לא היתה מדינה כזו, לא היה לה שליט, לא היה מטבע, אין ספרות פלשתינית לפני שנות ה-70, אין תרבות פלשתינית לפני תקופה זו. אפילו המילה 'פלסטין' זרה בלקסיקון הערבי (ב-לסטין), ומנהיגם הדגול יאסר ערפאת היה יליד מצרים.



    ספרי מסעות רבים מהמאה ה-19 (מארק טווין - מסעותיי בארץ הקודש) מתארים בפירוט ארץ שוממה עם מיעוט תושבים בערים בודדות כגון: ירושלים,טבריה,חברון,עזה - כאשר מספר התושבים היהודים בהם לעיתים משתווה ועולה על אלו של הערבים.



    סיפורי הצ'יזבאט על מאות אלפי פליטים ערבים ש"חיו בארץ מאות שנים" הינם בעצם סיפורים על פליטים שהגיעו מספר בודד של שנים לפני קום המדינה לשטחי הארץ מסוריה, ירדן, וערב הסעודית, ומייד לאחר כינון המדינה ברחו מכאן בעצת שליטי ערב. לא היו ולא נבראו פליטים. לא הספיקו לחיות כאן עשור וכבר לקחו את רגליהם ונסו בחזרה למולדתם.



    אז מי חי כאן מאות בשנים ??



    כל ההמצאה הזו נוצרה לשם חיסולה של מדינת ישראל - ולא פלא שהם עסוקים במלחמה במקום בבניין עצמי...הם פשוט לא עם.



    השטחים נכבשו מידי מדינות - מצרים וירדן,

    על מדינת ישראל לעמוד ולצעוק זאת בחוצות הערים ובקולי קולות.

    בהחלטות מועצת האו"ם לפני 1967 אין איזכור ליצור הנקרא "עם פלשתיני".

    ב-1988 ירדן ויתרה על הדרישה שיו"ש שלה

    גם בהסכם השלום בין ירדן לישראל לא מוזכר הדבר הזה עם פלסטיני.. לא מוזכרים גבולות 67. שום דבר שקשור ל"פלסטינים" לא מוזכר. הסיבה היחידה שישראל לא מספחת לעצמה את יו"ש זה רק בגלל שאם ישראל תספח לעצמה את יו"ש אז היא צריכה לתת אזרחות לכל התושבים (הערבים) ביו"ש. וישראל לא רוצה לתת להם אזרחות בשביל שלא תיווצר מדינה דו לאומית והרוב היהודי ישאר.

  • 102.

    ההיסטוריה של העם היהודי נמצאת כולה ביו"ש

    yairNofar , 22/04/09 17:11

    קבר רחל, קבר יוסף, מערת המכפלה, הר עיבל, הר גריזים, הכותל, מקומו של בית המקדש, מנהרות הכותל, עיר דוד, מגדל דוד ועוד.. היכן נתקיימה ממלכת יהודה וממלכת ישראל כמו שנכתב בתנ"ך? בהרצליה או ביו"ש?!? ביהודה ושומרון נמצאים הרבה מקורות מים שאנחנו כל כך צריכים. יהודה ושומרון זהו שטח אסטרטגי מבחינת כבישים ומבחינת ביטחון וגובה. ביהודה ושומרון יש הרבה מרבצים של סלע משובח שנועד לבניה - אוצרות טבע. כמו כן חלק מיו"ש הוא ים המלח שמיותר לציין כמה הוא חשוב מבחינה כלכלית למדינת ישראל. מדבר יהודה, בקעת הירדן. כל המורשת שלנו שמה. הרבה אתרים ארכיאולוגים.
    מה ההבדל בין תל-אביב לבין לונדון? מה זה "ארץ הקודש" ("The holy land" כמו שאומות העולם מכנים)? תל אביב? חיפה? ראשל"צ,הרצליה, רמת גן? - גוש דן? לא ולא!! ארץ הקודש כולה נמצאת ביהודה ושומרון!! איפה נמצאו המגילות הגנוזות? בחולון? לא! בשטחי יהודה! איפה נמצאים כל ההוכחות שישנו עם יהודי? בתל-אביב? או בירושלים המזרחית?!! כל ההיסטוריה וההוכחה שלנו על הארץ הזו נמצאים ביהודה ושומרון!! כל מי שהוא יהודי אמיתי אסור לו לתת יד לוויתור על שטחי ארץ הקודש! אנחנו היינו כאן לפניהם ועוד נהיה!! הדבר הזה שנקרא "שלום" זו רק אשליה! הם רוצים את כל ישראל לא רק את גבולות 67! גבולות 67 זה רק השלב הראשון!! אבו מאזן יותר מסוכן מהחמאס! המדינה ה"פלסטינית" האמיתית היא ירדן! 80% מתושבי ירדן הם "פלסטינים"!! הפיתרון היחיד זה טרנספר! אין ברירה!
    המקומות הקדושים לעם היהודי רובם נמצאים בשטחי יו"ש ורק הם מצדיקים את בעלותינו ההיסטורית על ארץ ישראל כולה! איך אפשר לתת מקומות שמצדיקים ומוכיחים אותנו כעם ואת בעלותינו על הארץ לידי ערבים?!

    • כולה ביו"ש?

      רות מאור , 22/04/09 21:17

      ומה עם עיראק? מצרים? פרס? מלכת שבא מאתיופיה? אל תוותרו על אף שעל. דין יו"ש כדין העולם כולו.

      www.kansukansu.blogspot.com

      • רות מאור

        pele_11 , 22/04/09 21:35

        אני "מת" על הסרקזם שלך

      • אותי שכנעת, אז זה לא ביו"ש ולכן גם לא בירושליים, ולכן גם לא בחיפה ולכן

        irmi1 , 29/04/09 12:18

        גם לא בעכו, נהרייה, רמלה, תלאביב,שייך מוניס, יפו, שדרות הכבושה, ובאינדקוצייה, חוזרים לגרמנייה טהרן ובבל...

  • 101.

    לא לשלום, כן לביטחון..

    yairNofar , 22/04/09 17:10

    תראו לי מדינה אחת בעולם שעושה "שלום" עם טרוריסטים

    אין מדינה בעולם, שאירגוני טרור מכים בה באופן שיטתי ויומיומי,
    נשים וילדים כאחד, גרזנים פטישים מסמרים פצצות במסעדות ואוטובוסים.

    והמדינה, במקום להילחם בטרוריסטים - עושה איתם "שלום".

    משחררת להם מחבלים, נותנת למחבלים שלהם תואר ראשון,
    מוותרת על שטחים למען הטרוריסטים,
    עוקרת יהודים מביתם -החוקי-.

    ועוד מה, לא רק כל זה ..... תראו לי שמאל אחד בעולם שמצדיק טרור.
    השמאל הסהרורי הישראלי - הוא השמאל היחיד בעולם שמצדיק את הטרור של הפליטים הללו.
    (אל תקראו להם פלסטינים, פלסטין זה שם של שטח - לא שם של "עם" .. צריך להיות מטומטם בשביל לקרוא לחבורת פליטים ממדינות זרות "עם")

    תראו לי מדינה אחת בהיסטוריה שהתמודדה עם מה שאנחנו מתמודדים - והפיתרון שלה היה: "הסכמי שלום"...

    אמרתי את זה אז, ואני אומר זאת גם היום.

    מדינה שאין ביכולתה להגן על אזרחיה - ימייה ספורים.
    מדינה שיש ביכולתה להגן על אזרחיה - ובמקום זה "מרחמת" על אויב אכזר - אין לה זכות קיום.

    בנימין נתניהו - ראש ממשלת ישראל, אני מקווה מאוד שתוכל לשנות קצת מהאסונות שהשמאל הביא עלינו,
    לאיזה מצב הגענו, אירגון טרור מכתיב לנו את סדר היום?

    (עכשיו יקפצו כל השמאלנים ויגידו "אז מה אתה מציע")

    זה פשוט, אני מציע מלחמה. מלחמה אמיתית וכואבת.
    מלחמה מול אויב אכזר שלא בוחל בגרזנים פטישים ופצצות באוטובוסים.

    אני מציע מלחמה שתגבה מאיתנו מחיר יקר, חיי לוחמים ואזרחים.

    אני מציע מלחמה, לא "שלום" .. לא "אשליות" ... לא "פנטזיות".

    אני מעדיף מלחמה אמיתית וכואבת, על "שלום" מזוייף ואכזר.

    אני מעדיף מלחמה אחת כמו שצריך, אחת כזאת שלא ישכחו אותה לדורות.
    מאשר "שלום" של מטומטמים, שמוביל ל"קורבנות שלום" לרצח אזרחים ולהמשך הטרור.

    תראו לי מדינה אחת בהיסטוריה שניצחה טרור כמו שלנו, עם "הסכמי שלום" הזויים.

    בטרור נלחמים, לא מדברים איתו, לא מכירים בו, לא שואלים מה שלומו.

    בטרור -נלחמים- .. זה או הטרוריסטים - או אנחנו.
    לנו אין ארץ אחרת, זו המולדת שלנו.

    לטרוריסטים הללו - יש הרבה ארצות, וגם אם לא - זה ממש לא מעניין אותי.

    • נו ברור הימין נגד שלום . לא חדש. (ל''ת)

      סבזי , 22/04/09 17:31

      • לך נדמה שאתה בעד שלום

        pele_11 , 22/04/09 18:00

        אבל מרוב טיפשות אטימות והתנשאות אתה לא מבין שמה שהשמאל מציע לא יוביל לשלום כי אם למלחמה עקובה מדם,כפי שכבר הוכח בעבר עשרות פעמים.

  • 100.

    שיפסיקו לקרוא לניסיון הערבי ליטול מהיהודים את מולדתם "שלום"

    yairNofar , 22/04/09 17:09

    אולי כבר יפסיקו לקרוא לניסיון הערבי ליטול מהיהודים את מולדתם "תהליך השלום"

    אולי כבר תיפסק הפארסה ההיסטורית הזו?

    לערבים אין קשר לארץ ישראל.

    לא היה מעולם.

    כפי שלמיליונים מהם שהגיעו בעשורים האחרונים לאירופה - אין קשר לאירופה. כפי שהגירתם לאירופה לא הפכה את אירופה לפלסטין, גם הגירתם לישראל לא הפכה אותה לפלסטין.

    בכל המרחב האדיר שמסביבנו השייך להם, הכתם הזערורי היחידי שאינו שייך להם, ולא היה שייך מעולם, זו ארץ ישראל. זה הר הבית. זו ירושלים.

    אז אולי די כבר עם הבדיחה האבסורדית הזו, לעזאזל?

    מיליון יהודים גורשו מארצות ערב, וביום שהגיעו למולדתם ישראל - בו ביום חדלו מלהיות פליטים.

    לכן, אותו תהליך לכיוון השני ייצור בדיוק את אותו הדבר.

    כל הערבים שישובו למדינות מולדתם הערביות, יפסיקו להיות פליטים.

    הגיע הזמן לשים קץ לכיבוש הערבי על ארץ שכל תיעוד שתיעד אי פעם בן אנוש - מעיד כי היא הארץ שהייתה והינה ארצו של העם היהודי.

    כל סנטימטר בארץ הזו מכיל ארכיאולוגיה המעידה על כך.

    די לכיבוש המסגדים על העולם המערבי.

    די לכיבוש הערבי על ארץ ישראל.

    ערבים שובו למדינותיכם.

    ישראל לא תהיה שלכם לעולם.

    ישראל לא הייתה מעולם ארץ מולדתו של אף ערבי.

    הניחו לנו. לכו הביתה. ביתכם לא כאן !!!

  • 99.

    "ליברמן נגד השלום" אתם מדברים כאילו ליברמן אוהב מלחמה..

    yairNofar , 22/04/09 17:07

    "השלום" = להעביר את כל הערבים ל-22 מדינות ערב.. זה הפיתרון היחיד.

    • אתה טרנספריסט (ל''ת)

      סבזי , 22/04/09 17:33

      • חכה חכה עד שהערבים ישתלטו על המדינה

        pele_11 , 22/04/09 20:49

        ויטרנספרו אותך ביחד עם כל משפחתך.

        • הוא כל הזמן מחכה כי הוא ערבי בעצמו - מתי שמעת לאחרונ שם כזה סבזי

          בדוק , 23/04/09 19:50

          זה שם ערבי.

  • 98.

    שונאי ישראל מחפשים דיל כזה שלפיו מדינת ישראל יימחק ממפא. (ל''ת)

    borisdo , 22/04/09 16:53

  • 97.

    מי מוכן להסביר לי במה ליברמן יותר קיצוני ממדינות ערב "המתונות"? (ל''ת)

    panacea , 22/04/09 16:47

  • 96.

    ליברמן צודק, תיקראו את היוזמה לפני שאתם מטקבקים שטויות

    ליברמן צודק, 22/04/09 16:18

    ליברמן צודק, תיקראו את היוזמה לפני שאתם מטקבקים שטויות.

    • היוזמה לא מזכירה את זכות השיבה. תקרא אתה לפני שאתה מטקבק שטויות (ל''ת)

      אורית, 22/04/09 16:36

      • ועוד איך מזכירה את זכות השיבה ועוד מדברת על חלוקת ירושלים

        ליברמן צודק, 22/04/09 17:09

        רואים שלא קראת אלה נופלת לספינים חסרי בסיס ותוכן.

  • 95.

    רק רגע ? \\זה חדש שהימין מתנגד לשלום ? (ל''ת)

    סבזי , 22/04/09 15:37

    • השלב הבא של השמאל: מי שלא מוכן לקבל את אמנת אש"ף יוכרז מתנגד שלום

      panacea , 22/04/09 15:50

      כמה שאתם דפוקים.לא רק שהכותרת שקרית ומגמתית, אתה מוסיף את סיסמאותיך המטומטמות.
      אין יהודי שלא כמהה לשלום.
      ליברמן, כמו רוב העם בישראל, להם אתה קורא מתנגדי שלום, נגד היוזמה הערבית המסוכנת לנו.
      הערבים רוצים שלום? יתגמשו גם הם וייהיו מוכנים לפשרות.אלא שהערבים ה"מתונים" שמציעים את היוזמה, הרבה יותר קיצוניים מליברמן.אבל כל קוץ במידבר המתינות הערבית והאסלאמית הוא פרח.

      • אתה מתנגד לשלום . זו עובדה . (ל''ת)

        סבזי , 22/04/09 16:19

        • ואתה מתנגד לקיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית (ל''ת)

          ירון, 22/04/09 16:22

        • אתה בעד התאבדות. ממש רץ להשתפד על הביונתות. עובדה. (ל''ת)

          Bruce ALMIGHTY , 22/04/09 16:30

        • בוא תסביר

          pele_11 , 22/04/09 18:03

          למה הוא נגד שלום ואתה בעד

          • אין לו הסבר-הכל אצלו זה ססמאות ריקות.שים לב שאינו עונה לעולם לעיניין (ל''ת)

            panacea , 22/04/09 18:10

        • זה לא שלום - זה התאבדות של מדינת ישראל - אין לכם מוח להבין (ל''ת)

          בדוק , 23/04/09 18:42

    • הימין לא מתנגד לשלום. הימין מתנגד להיתאבדות! (ל''ת)

      פקח את עינך שמאלן עיוור!, 22/04/09 16:07

      • הימין בחיים לא חיסל ראש ממשלה נכון? (ל''ת)

        סבזי , 22/04/09 16:21

        • השמאל מעולם לא בגד, הלשין, שיקר וטעה בכל התחזיות לגבי העתיד, נכון? (ל''ת)

          Bruce ALMIGHTY , 22/04/09 16:27

          • השמאל צדק .2 מדינות ל2 עמים זה פיתרון של שמאל שאפילו הימין אימץ (ל''ת)

            סבזי , 22/04/09 17:34

            • חוכמה מאוד קטנה

              pele_11 , 22/04/09 18:05

              מה שאתה עושה. אחרי שהבאתם לפה את עראפת עם 40,000 רוצחיו,זה לא חוכמה כל כך גדולה לכפות על המדינה שלנו להסכים ל "שתי מדינות לשני עמים"

            • נכון שאתה ערבי (ל''ת)

              בדוק , 23/04/09 19:37

        • נכון מאוד

          pele_11 , 22/04/09 18:10

          הימין בחיים לא חיסל ראש ממשלה. מי שחיסל ראש ממשלה הוא יגאל עמיר,ויגאל עמיר הוא לא "הימין" לפי מיטב ידיעתי,כפי שטרוריסט ערבי אחד אינו "כל הערבים".
          מה היית אומר אם מישהו היה קם ואומר שכל הערבים הם פשיסטים גזענים בגלל איך שדיבר אתמול אחמד איניג'אד?

          • התחלת גם להגיב לעצמך? אתה סובל מתסמונת דו-קוטבית שלא פלא א ופלא ב (ל''ת)

            איש הקרח , 22/04/09 18:12

            • איפה ראית שאני מגיב לעצמי?

              pele_11 , 22/04/09 20:50

              נכון,אני ימני אבל עדיין לא מטומטם.
              או שאתה חושב שכל הימנים מטומטמים?

              • ראשית, אני חושב שאתה די חכם, יחסית לימני כמובן :-)) הטעות כולה שלי

                איש הקרח , 22/04/09 22:00

                מסתבר שטעיתי והתגובות הרצופות שלך לא קשורות אחת לשניה.

    • סבזי למה אתה הולך סחור וסחור - נכון שאתה ערבי (ל''ת)

      בדוק , 23/04/09 19:39

  • 94.

    עדיף לקחת את היוזמה הערבית אחרת ידברו על 47 (ל''ת)

    אזהרה לממשלה, 22/04/09 14:53

    • תודה על העצה, אחמדיניג'אד. (ל''ת)

      panacea , 22/04/09 15:52

  • 93.

    כותרת מגמתית ושקרית

    panacea , 22/04/09 14:38

    ליברמן לא נגד שלום אזורי,אלא נגד היוזמה הערבית-יחי ההבדל הגדול.
    מציירים את ליברמן כרודף מלחמות ומתנגד לשלום.
    בסך הכל הוא רואה,כמו רבים אחרים הכמהים לשלום אמיתי ובר קיימא,שהיוזמה הערבית תביא לחיסול ישראל.
    השלב הבא הוא לה כריז על מי שמתנגד ליוזמות חמאס להשמדתנו יקרא מתנגד לשלום.

    • ליברמן שכח שימי הבחירות עברו ועליו להתנהל בדיפלומטיות

      איש הקרח , 22/04/09 14:48

      ולא כמו פיל בחנות חרסינה. התנהלות קולנית ומתריסה כמו שלו לא תביא לנו שום תועלת.

      • אתה מגיב אליי? מה הקשר בין מה שכתבתי לתגובתך?

        panacea , 22/04/09 15:13

        ליברמן לא רוצה את היוזמה הערבית-כמו רוב העם.
        אנו בעידן חדש, סוף לליקוקים ולהתרפסות.
        נפעל לפי מה שנח לנו ולא לפי מה שנח לארצות ערב "המתונות" (שאגב,הן קיצוניות הרבה יותר מליברמן,אבל כל קוץ במדבר הערבי של המתינות הוא פרח).
        איש הקרח המרבה להגיב: אם תרצה להגיב לתגובותיי, אנא ממך התייחס לגופו של עיניין וענה ישירות.

        • מר מזור או תרופה: התכוונתי לכך שגם אם ליברמן צודק בטענותיו עליו להתנהל

          איש הקרח , 22/04/09 16:14

          בשקט ובדיפלומטיה ולא בהתרסה. קשקושים והתלהמויות מתאימים לאחמדיניג'אד ודומיו ולא לאנשים רציניים. כעת הבנת?

          • יופי: אז יש לך תשובה על זה שהכותרת מגמתית ושקרית? (ל''ת)

            panacea , 22/04/09 18:12

  • 92.

    אכן המצע של ליברמן היו רעיונות טובים,לצערי כולן נשארו בגדר רעיונות.

    נתן.ש מעלות., 22/04/09 14:00

    אי לכך אין מה להתרגש מפליטות פיו,הוא מוכר דיו לשכנינו הקרובים והרחוקים.

  • 91.

    מפירות את חתימתן

    יאיר, 22/04/09 13:40

    זכותה הלגיטימית של מדינת ישראל כמדינת היהודים, מנומקת לא רק משום השואה הנוראה, ובוודאי שנחתמה כראוי ע''י מדינות רבות ב-1948 שלצערנו הרב מזגזגות היום יחד עם השמאל הצבוע ומפירות את חתימתן. יש לחזק את נתניהו וממשלתו הראוייה ולבוז למזגזגים למיניהם שמביישים את אלו שעלו בעשן המשרפות.

  • 90.

    אתה ראש הממשלה הבא . (ל''ת)

    הבוחר, 22/04/09 13:11

  • 89.

    ליברמן אני שמח יש תמורה בעד הקול שלי !!! (ל''ת)

    תיהיה חזק לישראל ., 22/04/09 13:10

  • 88.

    תפסיקו לשקר - לא מדובר בשום שלום - לא יהייה שלום עד ביאת גואל

    שירהw , 22/04/09 12:50

    צדק והוא כבר כאן. חוסיין אובאמה רוצה בחיסול מדינת ישראל - תתחילו להפנים. אינני שייכת לאף מפלגה ואינני שייכת לאוהדי ליברמן, אולם השקרים של השמאל כבר נמאסו עלי ועל רוב הציבור. רוב הציבור יודע את האמת. כנסו לאתר דניאל מסרים מעולם האמת ושם תיראו את האמת האבסולוטית בע"ה.

  • 87.

    המערכת מתנצלת

    רות מאור , 22/04/09 12:38

    במקום ליברמן נגד השלום האזורי: "מתכון להשמדת ישראל" צ"ל "ליברמן מתכון להשמדת ישראל".

    www.kansukansu.blogspot.com

    • פשיו, איזו שנינות! (ל''ת)

      פרס ישראל על מפעל חיים, 22/04/09 13:11

    • ומה פתאום אכפת לך שישמידו את ישראל? (ל''ת)

      pele_11 , 22/04/09 18:35

  • 86.

    ליברמן בטוח משמיד את ישראל (ל''ת)

    מלח בעיניים, 22/04/09 12:33

  • 85.

    יש פה מישהו שלא מסכים עם המשפט הנ"ל?!

    grishah , 22/04/09 12:28

    "הבעיה העיקרית ביוזמה היא זכות השיבה לפליטים וזה הרסני למדינת ישראל, כי היא לא תשאר מדינת העם היהודי"
    ואם יש פה יהודי שרוצה את זה,
    שיפסיק לעשן סמים......... זה לא עושה למוח שלו טוב.....

    כי אם מישהו אחר חוץ מליברמן היה אומר את זה, אף אחד לא היה תוקף, אבל כזה ליברמן אז חייבים לתקוף!

  • 84.

    אנשים הזויים תוקפים אותו

    grishah , 22/04/09 12:21

    למה מישהו מכל אלה שצועקים נגד ליברמן עכשיו (חוץ מהערבים) רוצה שיבואו לפה ערבים?!
    אז למה תקופים אותו על זה שהוא אמר שהיוזמה הזאתיתהרוס את המדינה?!
    רק שומעים ליברמן ישר תוקפים, בלי לעצור, לחשוב, למה מישהו פה מוכן שיבואו לפה כל הערבים האלה?
    חוץ מאולי כמה שמאלנים מסוממים....וערבים

    אז אולי שכל הפוליטיקאים שתוקפים אותו, שיגידו מה הפתרון שלהם... אולי קדימה בעד זכות השיבה של הערבים?! אם כן אז שיגידו את זה, שכל העם ידע,
    אחרת.... שיפסיקו עם הפוליטיקה והפגיעה במדינה ושישבו בשקט!

    • גרישה שטו טה חוצ'יש ? (ל''ת)

      מלח בעיניים, 22/04/09 12:34

      • שטו טה חוצ'יס בעצמך. אין לך נימוק יותר משכנע? (ל''ת)

        סוכר באוזניים, 22/04/09 13:12

  • 83.

    התבטאויות של מי שהולך לכלא (ל''ת)

    נו, באמת, 22/04/09 11:53

  • 82.

    שאלה לאלו שרוצים שתי מדינות לשני העמים

    מישהי מחולון, 22/04/09 11:52

    אם יהיה שתי מדינות לשני העמים האם כל הערבים שנמצאים עכשיו בשטח של ישראל יועברו למדינה ערבית?
    לא? אז לא רוצים מדינה ערבית נוספת. שילכו לסוריה.

  • 81.

    ליברמן, איתך לאורך כל הדרך!! הצל אותנו מנתניהו הלחיץ וברק השמאלן!! (ל''ת)

    רן, 22/04/09 11:52

  • 80.

    ליברמן נגד השמדת ישראל בדרך ה''שלום'' הכוזב-עוד מדינה ערבית בקרבנו תביא

    קורן נאוה טבריה-נא לדייק בעובדות!, 22/04/09 11:04

    לחורבן!

    • כל הכבוד לנאווה קורן מטבריה

      pele_11 , 22/04/09 11:30

      צריך להמשיך לרמוס ולהרוס את תוכניות השמאלנים. תוכנית השמאל בישראל היא להרוס את ישראל בשם השלום הנאורות והקידמה.
      כל הכבוד המשיכי בחשיפת האמת.
      בהצלחה לך מרונן גולדשטיין.

      • תגדיר לי בבקשה מי הם בעיניך אנשי השמאל הבוגדים הזוממים להרוס את המדינה

        איש הקרח , 22/04/09 12:05

        ואם אפשר אז לפי שיוך מפלגתי. האם מפלגת קדימה? האם מפלגת העבודה? אתה כל הזמן מדבר על בוגדים ערטילאיים. נקוב בשמות כדי שנדע כולנו ממי להיזהר.

        • מי שיישם את אוסלו וכל מי שתמך בו.

          אלה שהביאו את הטרור מטוניס, 22/04/09 12:21

          ושרוצים לתת מדינה לאש''ף.

        • אנשי השמאל שזוממים להרוס את המדינה

          pele_11 , 22/04/09 12:35

          הם בדיוק אותם אלו שמתנגדים לדעתו של ליברמן בהקשר של הפליטים. מספיק לראות את השמאלנים שמגיבים פה באתר,בשביל להבין מה יקרה למדינת ישראל אם יוכנסו אליה פליטים.
          ודרך אגב,עוד לא שמעתי מה דעתך איש הקרח בסוגיית הפליטים. בסוגייה זו אין שטח אפור,זה או לבן או שחור. אין באמצע. הפלסטינים דורשים שנכיר בזכותם לזכות השיבה,ואנחנו צריכים להגיד כן או לא,ומי שאומר כן,בעצם מסכים לחיסול מדינת ישראל.

          • אני כמובן נגד זכות השיבה בכל צורה וכל בצורה נחרצת

            איש הקרח , 22/04/09 13:06

            אבל בניגוד אליך, אני יודע באיזו מציאות אנו חיים וזו ממש לא אוטופיה. חובה לשמור על האינטרסים החיוניים של ישראל ועדיין להמשיך ולהתדיין (ולו למראית עין) עם הפלסטינאים במטרה להגיע להסדר כלשהו. דרך אגב, ההתבטאויות המתלהמות שלך ושל אחרים נגד שמאלנים, בוגדים, גיס חמישי..בולשביקים ושאר קשקושים בלה..בלה..בלה.. לא מוסיפים לכם כבוד.

            • אני לעולם לא השתמשתי בביטוי בוגדים וגיס חמישי

              pele_11 , 22/04/09 17:27

              לעומת זאת בבולשביקים אני משתמש כל הזמן ולמה לא? מי שאומר את האמת זה לא מוסיף לו כבוד? בולשביקים לידיעתך,זה לא כינוי גנאי,
              יש אנשים שמתגאים בכך שהם בולשביקים.

              • אתה יכול להשתמש חופשי זה מה שכל מר"צ ביחד - גייס חמישי ובוגדים

                בדוק , 23/04/09 18:47

                קומוניסטים. מה שנכון נכון.

      • וואלה פלא - נשמע כמו תוכנית פעולה אמיתית מבית הימין

        רות מאור , 22/04/09 14:26

        אחרי שהשמאל בנה את המדינה, תבואו אתה וחבר מרעיך ותהרסו הכול.
        הרבה יותר קל להרוס מלבנות.

        www.kansukansu.blogspot.com

  • 79.

    רק מלחמת אחים נגד השמאל והערבים יביא לעם ישראל שלום!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שמאל = אויבים, 22/04/09 10:38

    • ''מלחמת אחים'' ? השמאלנים לא יהודים (ל''ת)

      יהודי, 22/04/09 11:13

      • ומי בדיוק יילחם נגד השמאל?

        רות מאור , 22/04/09 12:41

        הטר"ש מהתותחנים? אלי ישי? אולי תגייסו את תורתם אומנותם?
        אוי אוי אוי. איפה עם סגולה ואיפה אתם?

        www.kansukansu.blogspot.com

        • למה הטר''ש? אפחד לא רוצה להילחם כאן, אבל היום, גב' מאור, הטרש'ים אצלכם (ל''ת)

          אביב גפן, 22/04/09 13:16

    • הגזמת.כאיש ימין אומר לך שמקומך בכלא. (ל''ת)

      panacea , 22/04/09 15:55

  • 78.

    מהי עמדת ישראל?

    טים תם, 22/04/09 10:38

    אנאפוליס לא, יוזמת האיחוד הערבי לא. מהי עמדת ישראל לפתרון בעית הערבים החיים בתחומי ישראל? ליברמן הוא שר החוץ, ועמדתו אמורה לייצג את עמדת הממשלה.הוא אינו איש אופוזיציה, ורפלקס ה''לא לא'' אינו עונה על דרישות התפקיד. מה כן לעשות מר לעברמן?

  • 77.

    ליברמן צודק!! ביבי בשביל מה הלכנו לבחירות?? הלכנו כדי לעצור את התהליכי

    ג'ינג'י = ת''א, 22/04/09 10:37

    של השמאלנים האנטישמים האלה!! אל תיכנע ללחצים של השמאלנים!! זה מתכון בדוק להשמדת מדינת ישראל!! הלכנו לבחירות כדי לנטרל את התוכניות של השמאלנים אותם חזרה לממשלה, והם לוחצים ללכת על המדיניות הרות האסונות שלהם לעם היהודי ולמדינת ישראל. בשביל מה הכנסת את הכישלון הזה לממשלה? איזה הישגים יש להם? מה הם כל-כך מתלהבים מהמדיניות השמאלנית ההרסנית שלהם?? בגלל פרסי הנבלה מהאנטישמים ככה הם לוחצים לחסל את המדינה?? מי אמר שהתוכניות של השמאלנים היא תורה שבע''פ שצריך ליישם את זה? מי אמר שהתוכניות שלהם הם טובים לעם היהודי? מי קבע שהשמאלנים מתווים תוכניות הרות אסון ואנחנו אנשי הימין צריכים ליישם את התוכניות הארורות שלהם?? לכן ביבי לך על העקרונות של הימין שבחר בך בגלל המדיניות הזאת לא למדינת טרור לצידנו, לא נוותר על ירושלים עיר בירת העם היהודי ולא נוותר רמת הגולן, לא נאפשר את זכות השיבה, לפני זה מעולם לא היה עם פלשתיני! ירושלים נזכרת בתנ''ך אלף פעם ואף פעם אחת בקוראן שלהם!! ירושלים ניתנה ע''י הקב''ה לעם היהודי!!

    • לך לישון לאיזה מאה שנה כמו חוני המעגל (ל''ת)

      איש הקרח , 22/04/09 12:07

  • 76.

    למה ''לירות לכל עבר''?מדיניות ישראל שונה היום.

    איזה טרמינולוגיה קשה, 22/04/09 10:35

    העם אמר את דברו.ליברמן ומפלגתו זכו להיות המפלגה השנייה בגודלה.המצע היה גלוי.לפני ואחרי,ואין שום זיגזוגים.
    מדיניות ישראל היום שונה.זה שזה לא מוצא חן בעיני השמאל,והתקשורת,לא צריך לכנות מדיניות חדשה כ''לירות לכל עבר''.זה נסיון להלך אמים על שר חוץ נבחר שישנה דעתו לפי דעת העיתון.ליברמן עמד למבחן הציבור ונבחר.העיתון לעולם לא עמד למבחן הציבור.
    משהו שכפוי על הציבור וראוי לכל הפחות שישקף באובייקטיביות.

    • צודק, רק שמדובר במפלגה השלישית בגודלה, לא השנייה (ל''ת)

      בכלל הצבעתי קדימה, 22/04/09 11:07

  • 75.

    ליברמן העם איתך והמיעוט הצעקני שמסית נגדך שייך ל-16 המנדטים

    שקיבל השמאל, 22/04/09 10:35

    או שזה בכלל ערבים כותבי עיברית.עלה והצלח,בשביל זה ניבחרת.

  • 74.

    הפליטים האלה לא יכנסו בחיים לישראל!!!

    ציוני, 22/04/09 10:25

    שכל העולם יוציא מהראש ת'שטויות האלה

  • 73.

    שהפרקליטות תגיש כבר כתב אישום ותפטור אותנו מהמבוכה והנזק הבינלאומיים. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 22/04/09 10:22

    • ותביא לפה מיליוני ערבים אתה בטח מתכוון?

      grishah , 22/04/09 12:23

      נכון זה יעזור לנו הרבה...............................................................................................................................................................................

    • מזוז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 (ל''ת)

      רות מאור , 22/04/09 12:42

      • לא יעזור לך, מאור'ציקית. מזוז כבר התחיל לארוז. (ל''ת)

        רות המואביה, 22/04/09 13:17

  • 72.

    שהפרקליטות תגיש כבר כתב אישום ותפטור אותנו מהמבוכה והנזק הבינלאומיים. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל, 22/04/09 10:20

  • 71.

    תמהוני הזה שר החוץ?כול פרחח יכול להיות שר בישראל זה ברור כשלג (ל''ת)

    מני, 22/04/09 10:17

    • טוב לדעת שהשמאל תומך בזכות-השיבה של הפליטים (ל''ת)

      יהודי, 22/04/09 11:14

      • אף אחד לא תומך בזכות השיבה אבל יש הבדל בין זה להצהרות מיליטנטיות (ל''ת)

        ליברמן פוחד מהכלא, 22/04/09 11:55

        • הצהרות מילטנטיות?

          pele_11 , 22/04/09 12:44

          איפה ראית הצהרות מיליטנטיות?
          וחוץ מזה לא לימדו אותך שברומא צריך להתנהג כרומאים? אתה חושב שאם תצהיר הצהרות שאינן מיליטנטיות,זה יעזור במשהו ''לתהליך השלום''?
          נדמה לך שאתה יכול ''לחנך'' את הערבים לדבר מתון? ואם תדבר מתון,תרכך את עמדת הערבים?
          אתה חושב שיש מישהו אצלהם שמטיף לדיבורים מתונים? ואם היו אצלם 4-5 שמדברים מתון זה היה עוזר משהו ''לתהליך השלום''?
          מישהו היה מקשיב לדיבורים מתונים? עוד לא קלטת איפה אתה חי?

      • מאיפה בדיוק שאבת את היגיון הברזל הזה?

        רות מאור , 22/04/09 12:44

        wwwkansukansu.blogspot.com

        • הצהרות מילטנטיות זה ''מתנגד ליוזמת השלום'' במקום ''מסתייג מסעיף הפליטים'' (ל''ת)

          אורית, 22/04/09 16:40

  • 70.

    תמהוני הזה שר החוץ?כול פרחח יכול להיות שר בישראל זה ברור כשלג (ל''ת)

    מני, 22/04/09 10:16

  • 69.

    LIBERMAN,GO TEACH THE GOLEM OBAMA,U R SO MUCH BETTER THAN HIM (ל''ת)

    AVI, 22/04/09 10:08

  • 68.

    שברק יתעסק בבביטחון ויניח לליברמן לנהל את מדיניות החוץ

    gilberet , 22/04/09 10:06

    יש מספיק עבודה בתחום הביטחון
    עזה
    גלעד שליט
    אירן
    אחרי שיסיים את עבודתו שיביע את דעתו בענייני מדיניות

    • רק שלברק יש לפחות נסיון בבטחון ,לקרנף,אין אף ניסיון במש החוץ (ל''ת)

      יוחאי, 22/04/09 10:16

      • ניסיון בלי שכל לא עוזר.

        מסוכן, 22/04/09 10:31

        לליברמן יש שכל שלכם השמאלנים אין.עובדה שהעם בחר בו וגירש אותכם.מפלגת העבודה שהיו לה 40 מנדטים כשהיתה ציונית ירדה כיום ל-13 מנדטים כתוצאה מחבירתה לאש''ף.

        • בלי שכל ובלי ניסיון

          רות מאור , 22/04/09 12:46

          הרבה יותר גרוע.
          זה שליברמן זכה במנדטים רבים זו לא עובדה ש*לו* יש שכל. זה עובדה שלרבים מדי בארץ *אין*.

          • עובדה שהוא ידע מה להגיד כדי שהעם יבחר בו.

            בשביל לדעת מה להגיד צריך שכל, 22/04/09 14:36

            אהוד ברק לא יודע מה להגיד.הוא גם לא יודע מה לעשות,הוא תמיד נכשל מול הטרור.הוא כבר לא חדש ורווי כישלונות.לפחות הוא הוכיח שהוא לא מתאים.תני צ'נס לדם חדש של איש שעוד יש לו סיכוי להוכיח את עצמו ומדבר נכון,חושב נכון.ניבחן אותו לפי המעשים כי לדבר כל אחד יכול ורק המעשים הם מה שקובעים.

          • בלי ויטמין ש' עוד יותר גרוע-נכון? אישה נעשית מרירה ואגרסיבית,שמאלנית (ל''ת)

            panacea , 22/04/09 17:41

          • משוואה חדשה

            pele_11 , 22/04/09 17:55

            מי שבוחר למפלגה שבסופו של יום מתברר שיש לה הרבה מנדטים= "אין לו שכל".

            מי שבוחר למפלגה שבסופו של יום מתברר שכמעט נמחקה מהתודעה של הציבוריות הישראלית= "יש לו שכל"

  • 67.

    אני שם 100 שקל שליברמן לא קרא את היוזמה הערביח (ל''ת)

    dd, 22/04/09 10:06

    • אתה קראתה את היוזמה.. אים שמתה 100 שקל לדבר מאוד חשוב אתה תימני

      קובי, 22/04/09 12:51

      אני מוכן לשים 1000 שקל ויותר שהוא קרא ..אבל עזוב בואו נעשה יוזמה יהודית ונעביר אותם לירדן ..

    • אל תשים. אני קראתי. זכות השיבה מופיעה שם. (ל''ת)

      זוכרת, 22/04/09 13:19

      • זכות השיבה לא מופיעה שם, אלא חתירה ל''פתרון צודק ומוסכם'' (ל''ת)

        אתה אנאלפבית?, 22/04/09 16:41

        • פתרון "מוסכם" ע"פ החלטה 194 == "זכות השיבה"

          יאיר ק , 22/04/09 18:18

          החלטה 194 דורשת את יישום "זכות השיבה", כך שכל פתרון ה"מבוסס" עליה בבירור כולל את זכות השיבה. כמובן, יש שורה שךמה אחרת של דרישות קיצוניות שם כגון חלוקת הכנרת (ע"פ קווי ה4 ביוני), או שאפילו נורמליזציה לא מוזכרת ביוזמה...

  • 66.

    מה לעשות שהוא צודק?

    אוהב שלום, 22/04/09 10:05

    וכל האחרים יודו בזה אם רק יסכימו להסיר את מסיכת הצביעות מעל פניהם

  • 65.

    כולם לא יכולים לישראל מלבד

    רוביק, 22/04/09 10:00

    השמאל החותר תחת שושיות המדינה ומכרסם בבטחון ישראל מבית ובכל ערוץ TV איסלאמי זמין.
    סרטן השמאל פשה באמצעות מרצי השמאל באקדמיות והפך כתנאי לקבלת תואר מותנא בקבלת תורת מאו של השמאל הקיצו.
    זה החל בקיבוצים שהצמיחו דורות של מרגלים נגד ישראל ובמעשיי חתרנות גורפת של העיתונאים ש''חונכו'' על ברכי אותם מרצים.
    מכאן הסכנה הגדולה מכולם להשמדת ישראל היא מחתרת השמאל מבית המשמשת כלי בידי שונאי ישראל הן להכפשת ישראל בעולם והן באנרכיזים בבילעין ובנעלין במצלמות וידיאו שסיפקה אירופה לביילין/בצלם אשר עורכים את הסרטים ומשלבים הונאה ותרמית בעריכה שטנית ובהגשת החומר לאלג'זירה המפיצה בעולם הערבי ב-''הסברה'' ע''י גדעון לוי עזמי בשארה עמירה הס ועוד.
    לא הטרור יכניע את ישראל כי אם סכין השמאל בגבה של ישראל באמצעות הבוגדים בע''מ תרתי משמע

  • 64.

    להזכירכם - זו לבני שבחרה בליברמן.

    פה, 22/04/09 09:59

    לבני העדיפה ממשלה עם ליברמן כשר חוץ, מאשר ממשלה שהיא לוקחת בה חלק מרכזי, אבל לא כראש ממשלה.
    זו הבחירה היחידה שהייתה בידה בהתחשב בתוצאות הבחירות ובהחלטת חברי הכנסת וזה מה שהיא בחרה.

    היא בעקביות הדליפה לתקשורת את רצונה בקריסת ממשלה בישראל, על חשבון האזרחים, כדי שהיא תוכל להיות ראש ממשלה בהמשך.

  • 63.

    ******************* רק טרנספר יביא שלום ******************* (ל''ת)

    שקוף, 22/04/09 09:58

  • 62.

    יוזמת מה????

    bahary5 , 22/04/09 09:54

    אף פעם לאורך כל הדרך שום יוזמה ערבית לשלום לא הייתה ממש יוזמה .
    הם מנסים להרדים אותנו,הם מאמינים שחלק מעמנו מאמין להם
    ושהם יעשו את העבודה בשבילם וירדימו את הייתר .ואז יתגשם חלומם,לזרוק אותנו לים..תפסיקו לשחק בנו למדנו להכיר אותם ...חלס יה מחמוד.

  • 61.

    מה פסול בדברי ליברמן האמת ? מישהו חושב שישראל תתקיים

    classicf , 22/04/09 09:53

    אם תינתן זכות השיבה לערבים. עוד אשלייה מבית מדרשו של אוסלו והסמול. לדעתי ליברמן צודק ב-100% וביבי החכם ידע כבר לשחק על כל הקופה שיש לו פעם כפשרן לגבי ליברמן והכרזותיו ופעם כפשרן על דבריו של ברק.ביבי כל הקלפים בידך. בהצלחה

    • צודק. (ל''ת)

      panacea , 22/04/09 15:57

  • 60.

    על הערבים לבחור בין פיצויים לישראל לבין השבת כל הרכוש היהודי שנגזל

    ש, 22/04/09 09:46

    ליברמן מתון מדי - הרי לערבים אין שום זכות שיבה, מה פתאום לתת לטרוריסטים מוצהרים פרס על תוקפנותם ?
    מי שפותח במתקפה ומפסיד, צריך לשלם לקורבן פיצויים ולא לקבל פרס.

    • נכון מאוד

      ירושלים, 22/04/09 09:59

      שונאינו שרוצים להשמידנו
      בואו נתחיל בפיצוי 10 מיליון דולר לכל קורבן טרור ואחר כך ניתן להם זכות ישיבה בכלא או שישארו מחוץ לארצנו
      שונאי ישראל הרוצים להשמידנו
      שלום לא יהיה איתם לעולם הכי הרבה קצת רגיעה עד המתקפה הבאה
      השם יעזור- לא אף אחד אחר

  • 59.

    ליברמן מציב גבולות ברורים, כל הכבוד עלה והצלח

    טוני, 22/04/09 09:43

    ככה צריך לנהוג שר חוץ חזק
    תודה ליברמן

    • מה הגבולות הברורים שהוא מציב? נכון לאיזו שעה?

      רות מאור , 22/04/09 15:21

      www.kansukansu.blogspot.com

      • אז מה גם ליברמן נהייה אופורטוניסט? (ל''ת)

        pele_11 , 22/04/09 20:54

  • 58.

    וכי מה ביבי חשב שיהיה כשמינה את התמהוני המוזר והגזען לשר החוץ?

    מורדו , 22/04/09 09:41

    שיוכל כעת הדייסה שהוא בישל.
    הבעיה שיחד עם ביבי גם אנחנו נוכל מאותה דייסה הכוללת לחץ גדול מארה"ב ואירופה עלינו, מחלוקות קולניות בין השרים והאשמות הדדיות לעיני הכול וכיו"ב.
    מי שחשב שממשלת ביבי הראשונה הייתה הגרועה בתולדות המדינה, שיחכה כמה חודשים ויראה שזאת הנוכחית גרועה עשרת מונים מן הממשלה הגרועה ההיא..

    • אבל ליבני היתה מתה להקים את הממשלה עם "התמהוני" האמיתי

      בדוק , 22/04/09 09:51

      שיורה כל מילה בול פגיעה למטרה.

      • אם ליברמן למרות חילוקי הדעות זה שמו היה מקבל מציפי מה שרצה לא

        iritkev1 , 22/04/09 09:55

        היה ממליץ על ביבי לראשות הממשלה. אז נכון שציפי רצתה אותו אבל לא בתור שר חוץ. במטבחונים ובחדרי הקומבינות מדברים בשקט אנחנו לא יודעים מה אומרים ובדיעבד שומעים רק מה שהם רוצים שנדע. שקיפות עלק

      • בדוק מתחרז עם דיבוק. יש לך אובססיה לליבני וקדימה (ל''ת)

        איש הקרח , 22/04/09 12:08

        • לשטרנחובסקי החדש,איש הקרח.

          panacea , 22/04/09 16:05

          לאחר שגמרתי להתפעם מכישורייך הפואטיים: מה לגבי תגובה לטענותיה של בדוק, במקום לענות במשפטים פוגעניים שאין בהם כלום?

          • תודה אבל אני דווקא מרוקאי. הזמנת אותי אליך לגליל זוכר?

            איש הקרח , 22/04/09 16:19

            חוץ מזה, ממש לא עניתי בצורה פוגענית.

            • אהלן אברג'יל! חסמו אותך וחזרת בשם אחר! מקווה שלמדת לקח.

              panacea , 22/04/09 16:29

              ההזמנה בתוקף.עכשיו אני במוסקווה לכמה חודשים, כמו שאמרתי לך.

              • כבר אמרתי לך שאשמח להיפגש. אני אוהב להתווכח עם אנשים אינטיליגנטים (ל''ת)

                איש הקרח , 22/04/09 18:16

              • אל תזמין אותו הוא שמאלני קיצוני ממר"צ או רק"ח - קודם שיחזור ליהדות (ל''ת)

                בדוק , 23/04/09 18:34

            • אני מהימין

              pele_11 , 22/04/09 17:33

              ומוכן לסנגר על איש הקרח בשבועה.
              איש הקרח מדבר נקי עיניני,ללא קללות ובלי התלהמות. אני נשבע!

              • pele אחי אתה בסדר גם אם לפעמים דעותיך מוזרות במקצת

                איש הקרח , 22/04/09 18:17

                אני נהנה לעקוץ אותך וגם להיעקץ. זה חלק מהמשחק. עלה והצלח

                • כבר אמרתי לא פעם

                  pele_11 , 22/04/09 18:42

                  כמו בכל דבר ועניין,גם בין השמאלנים יש ויש.
                  ואתה הוא מסוג השמאלנים שממש כיף לדבר ולהתווכח איתם. להגיד לך יותר מכך? אני נהנה להחליף איתך דעות הרבה יותר ממה שאני נהנה לפעמים לדבר עם אנשים "ימנים מהמחנה שלי". כשהדיבור בינינו יהיה מכובד ומכבד איש את רעהו,אז תמיד יהיה כיף להמשיך ולדבר ולהתווכח להסכים ולא להסכים,העיקר שאנחנו יודעים ומבינים שבסופו של דבר כולנו על אותה סירה. גורל דומה לכולנו.

                  • הכל בסבבה אחי :-)) (ל''ת)

                    איש הקרח , 22/04/09 19:58

    • קודם למד עברית-יאכל ולא יוכל, נאכל ולא נוכל.לעצם העיניין:

      panacea , 22/04/09 16:02

      מי שיאכל את הדייסה יחד עם הלב זה אויבי ישראל כמוך.
      ליברמן צודק בדחותו את היוזמה הערבית הכוללת את זכות השיבה ואגב כך חיסול מדינת ישראל.
      ליברמן, כמו רוב עם ישראל המרוצה מעמוד השידרה שהוא מפגין, רוצה שלום בר קיימא שיבטיח ביטחון למדינת ישראל היהודית.

      • panacea אתה מרבה ללהג פטפוטים חסרי שחר . חבל . (ל''ת)

        סבזי , 22/04/09 17:30

        • הבנתי: טיעונים לוגיים,נימוקים-זה בשבילך פיטפוטים.

          panacea , 22/04/09 17:44

          אבל מה-אתה כמו ילדון חייב את המילה האחרונה (ועדיף שיהיה זה איזה עלבון או סיסמא בומבסטית),אז שיבושם לך.

  • 57.

    תפקיד שר החוץ הוא להגן ולקדם אינטרסים ישראלים.

    haimrosen , 22/04/09 09:41

    לפי הכותבת , ישראל צריכה להתנהג כסמרטוט ריצפה.

    • אם זה האינטרס הלאומי שלנו, אני הנסיכה דיאנה (ל''ת)

      צ'רלס, 22/04/09 11:57

      • אז באמת יש חיים אחרי המוות! (ל''ת)

        panacea , 22/04/09 16:05

  • 56.

    עוד נאכל הרבה קש על מינוי הקרנף הפוליטי :''גול עצמי של ביבי

    The voice of experience/Dimona, 22/04/09 09:35

    אין לי כלום נגד דעותיו ,רק שהוא בוטא וחסר מינוח דיפלומטי שר חוץ אמור לאמר הדברים הכי מזעזעים בדרך הכי נעימה באנגלית אומרים:
    To say the nastiest things in the nicest manners .Unfortunately ,our ''honorable'' lacks the proper manners

    • סחתן על האנגלית..עדיף לאכול קש ולא עופרת אים אתה מבין

      קובי, 22/04/09 10:16

      עדיף להיות בוטא וחוצפן מאשר אחד שמחייך ומובילים אותו לשחיטה כמו כבש ..תאמין לי הם היו מעדיפים את ליבני זה החלום הרטוב שלהם..וחוץ מזה מה כול כך בוער אין דברים אחרים לעשות בעולם .. מה הלהט למכור את המדינה..הערבים לירדן

      • צודק ! עזה למצרים והגדה לירדן .אבל מי ישמע בעולם ?

        #, 22/04/09 10:43

        תפקידו של העולם אינו לחפש צדק אלא אינטרסים כלכלים בלבד ! האינדיוידואל מחפש צדק אבל מדינה מחפשת אינטרסים.

  • 55.

    ליברמן צודק ואמיתי

    שלומי, 22/04/09 09:31

    ליברמן פוליטיקאי ישר ונאמן אומר את מה שיש לו בלי לפחד.
    והוא אכן צודק .הוא ראש הממשלה הבא

  • 54.

    האויבים מחוץ הם כאין וכאפס לעומת האויבים והחתרנים (ל''ת)

    בוגדים מבית!ליברמן עלה והצלח!, 22/04/09 09:30

  • 53.

    ממשלת ישראל - ביזיון

    ג''ימי אוליבר, 22/04/09 09:29

    אביגדור ליברמן מבשל רע,ממשלה של חדלי אישים.איך אתם נותנים לליברמן לדבר?
    המתכון לאסונות מתבשל במוח האפרוח של אביגדור הסוכן הכפול,עושה דברם של אוליגרכים - ימח שמם וזיכרם.תתכוננו לבחירות חוזרות.ליברמן קח את עצמך ועוף לכול הרוחות,אתה פרסונה נון גראטה.
    אישיות בלתי רצויה בישראל.

    • Unfortunately,our people are politicaly BLIND .U R very RIGHT (ל''ת)

      Jaqueline, 22/04/09 10:13

  • 52.

    מי שמפחד

    דרור, 22/04/09 09:26

    מי שמפחד להרגיז את חוסיין (אובמה) שיעבור לגור באמריקה.
    מי שמפחד להרגיז את הערבים שיילך לגור במדינה ערבית.
    שיזדיין אובמה והחברים הערבים שלו.

  • 51.

    ליברמן כל כך צודק. כל הכבוד לך תמשיך לא לאעזב.

    לילי בלום, 22/04/09 09:23

    אכן שתי מדינה פלשתינית פירושה התאבדות למדינת ישראל אני מקוה שנתניהו וליברמן יצליחו למצוא נוסחה שתעקוף כינון מדינה לערבים. יש להבהיר לאובמה שאת הצלחותיו יעשה במדינתו ולא על חשבון אובדן ישראל. אכן אם המצרים לא רוצים לפגוש את נציג העם בישראל שילכו לכל הרוחות .

  • 50.

    סתם דמוניזציה - תקשיבו למה שהוא אומר

    המלך הוא ערום, 22/04/09 09:22

    ''הבעיה העיקרית ביוזמה היא זכות השיבה לפליטים וזה הרסני למדינת ישראל, כי היא לא תשאר מדינת העם היהודי'' - זו בכלל לא אמירה קיצונית. נהפוך הוא, יש על זה קונצנזוס כמעט מוחלט בקרב היהודים הציוניים, גם כאלה שבצד השמאלי של המפה האידיאולוגית. מי שתומך בשיבה הפלסטינית הם היהודים הפוסט-ציוניים שבשמאל הקיצוני וכמובן הערבים.

    ליברמן דווקא התבטא פעמים רבות בעד הסכמים מדיניים וטריטוריאליים עם הערבים, ואפילו התייחס לחילופי שטחים עמם, כולל במזרח ירושלים. אבל בניגוד לראיה הפשטנית של רבים בשמאל ובכלל, ובניגוד לאמירות הרטוריות החלולות של העולם, כולל ידידינו בארה''ב, ליברמן חוזר ומדגיש שיש הסכם ויש הסכם! היוזמה הסעודית היא אכן מתכון לחורבן ישראל כמדינת היהודים ועל זה רובנו כבר הסכמנו מזמן. הסכם בר-קיימא חייב להבטיח את בטחוננו ואת הרוב היהודי בארץ, וזה בדיוק מה שליברמן אומר, כמו גם מנהיגים רבים אחרים משמאלו.

    דבריו של ליברמן קיצוניים משום שהעיתונאית החליטה להציג אותם ככאלה. הפשיטו מהידיעה את כל המלל הריק שהוא בגדר דעה של כותבת הידיעה, השאירו את העובדות העיתונאיות, ותישארו בסך הכל עם הציטוט הזה של ליברמן. אם זה קיצוני אז כנראה שגם אני קיצוני, ואני לא הצבעתי בשבילו.

    • ^^^^ כנסו כנסו. כל מילה בסלע ^^^^ (ל''ת)

      מיקי, 22/04/09 10:07

  • 49.

    מזוז: תגאל אותנו כבר מהקשקשן הזה! למה מושכים את חקירת התיקים שלו?

    רות מאור , 22/04/09 09:21

    www.kansukansu.blogspot.com

  • 48.

    איך אפשר להסכים להסכם כלשהוא שכולל זכות שיבה??? (ל''ת)

    אבל הוא צודק!, 22/04/09 09:17

  • 47.

    ''ברק מקדם את היוזמה הערבית''?זה אומר הכל ומסביר את אוסלו

    ואת הרגיעות עם החמס, 22/04/09 09:17

    יש מי שעוד לא למד שדרך קסטרו היתה דרך מוטעת,נוראית והרסנית,גם אם היא לא נעשתה בכוונה זדון.לא משתפים פעולה עם האוייב ! גם לא עם האמריקאים במצב שהם תומכים ברצונות האוייב.ברק כניראה לא היה מצתרף ללוחמי מרד גטו וורשה לפי איך שהוא מתנהג.אבל אם כל היהודים היו מתנהגים כמו לוחמי גטו וורשה מההתחלה עד הסוף,אז הגרמנים היו רוצחים יהודים אבל לא היו מסוגלים להגיע לכמויות שהם הגיעו.היהודים עבדו בשביל הגרמנים,התכנסו כשהורו להם,סימנו את עצמם,הלכו בעצמם למקומות ההשמדה,חפרו את הבורות בעצמם,התפשטו בעצמם,פינו את הגופות בעצמם.זה מה שמפלגת העבודה עושה ב-16 האחרונות,מבצעת את הוראות ארה''ב שהיא מדינה זרה שרוצה ליישם את היוזמה הערבית.אתם מקשיבים לעצמכם.. היוזמה הערבית.מה עם היוזמה היהודית ? איזה משא ומתן זה כשמקבלים את יוזמת הצד האחד.היוזמה היהודית היא שמדינת פלסטין היא בירדן שהיא חלק מארץ ישראל שחולק ע''י הבריטים וניתן לערבים כבר ב-1920.רק לפני 90 שנה.עכשיו נתחיל לדבר וניסגור איפה שהוא באמצע.מה זה הדבר הזה שמקבלים את יוזמן צד אחד כאילו שהוא ניטרלי.יש יהודים ויש ערבים,גם ליהודים יש דרישות.אם היהודים לא היו מבצעים את הוראות הנאצים בכלל,הם לא היו מסוגלים להשמיד כל כך הרבה יהודים,הם לא היו מסוגלים להחביא את המעשים הללו.הרי הגרמנים המציאו את ההשמדה בגזים כדי לפטור את הירי של הצבא הגרמני ביהודים,דבר שפגע בניפשותיהם של החיילים.זה ראינו אתמול בתוכנית טלביזיה.הם פתרו את הבעיה ע''י זה שהיהודים ביצעו את כל העבודות.ליהודים אסור לשתף פעולה עם האוייב.גם לא עם אמריקה כשהיא מבצעת מהלכים מטעם האוייב.יותר מאלף נירצחים יהודים יש ממלחמת הטרור שניגרמה כתוצאה מתוכניות ארה''ב ליישב את הטרור ע''י תוכנית אוסלו בארץ ישראל.

  • 46.

    נתניהו בחור חכם

    קוקו, 22/04/09 09:17

    כששר החוץ אומר משהו - הוא אומר תרגעו זה רק ליברמן. וכששר הביטחון מדבר שמאלה - הוא מרגיע - זה רק ברק שמרצה את יוני העבודה... ככה הוא נשאר נקי בעיני כולם עד שיתקרב מועד הבחירות (שיוקדמו גם הפעם כמובן...)וכולם יצטרכו לתפוס צד

    • נתניהו בחור חכם. הוא חכם רק על טפשים. ויש רבים כאלה. (ל''ת)

      benzi. a, 22/04/09 09:24

      • אכן ישנם המון טפשים. אתה כמשל. גם כסיל וגם מלא שנאה עצמית.

        ASCH , 22/04/09 09:27

        זכית מכל העולמות.

      • בנצי היקר את כל משאלות ליבך בתסכולך כתבת בגלל תוצאות הבחירות

        classicf , 22/04/09 09:48

        אתה מלין על ביבי וחוכמתו שהיא רק על טפשים? ועליך נאמר כבר אויל מחריש לחכם יחשב

    • חכם במה? בלהיבחר? מה אחר כך? המשחקים האלה? (ל''ת)

      rr, 22/04/09 10:07

  • 45.

    ליברמן צודק לחלוטין (ל''ת)

    יאיר, 22/04/09 09:15

  • 44.

    ליברמן בחייך אתה שונא אותנו.. הערבים אוהבים אותנו ודואגים לנו יותר

    קובי, 22/04/09 09:15

    ממך ומביבי בחייך איך אתה לא רוצה להחזיר שטחים ..ואת ירושלים נו ..מתי שנחזיר הכול
    הם פשוט יעזבו אותנו בשקט בגטאות שהם יקימו עבור העם היהודי

  • 43.

    כל הכבוד לו מי צריך שלום ברק הביתה (ל''ת)

    ערן מהמרכז, 22/04/09 09:14

  • 42.

    ליברמן צודק!

    סיון, 22/04/09 09:11

    מתי תתעוררו יהודים ותבינו שכל מה שהערבים
    רוצים זה אתכם בים?
    אם יהיו 2 מדינות צמודות הדרך לחיסולנו תהיה
    קצרה ומהירה.
    המצב הוא לא נח לכולנו אך ההיסטוריה חוזרת
    על עצמה, תתעוררו!!! ליברמן כולנו אתך!

  • 41.

    ליברמן הוא שמאל - איך הוא עובד בעיניים על כל הימניים.

    אחד, 22/04/09 09:09

    פתאום הוא מוכן להחזיר שטחים - רק נגד חזרת פליטים.

    אז יש לו הסכמה איתי, כתומך מרץ.

    ליברמן=שמאל.

  • 40.

    גם צ'ימברלין לא רצה להרגיז את היטלר

    דוד, 22/04/09 09:09

    אז לא נרגיז את אובמה ?
    לא נרגיז את אחמינאגד ?
    לא נרגיז את אסד ?
    לא נרגיז את נסראאלה?
    לא נרגיז את חאלד משעל?

    כולם לא רוצים בטובתינו, לא צריך לראות אף אחד ממטר ולעשות רק מה טוב לנו.....

    • ממש קשור-ואם כבר ליברמן יכול היה לשבת בממשלה של גרמניה בלי בעיה (ל''ת)

      rr, 22/04/09 10:08

  • 39.

    הפיתרון היחיד עזה חוזרת למצריים, למי שמלכתחילה היתה שייכת

    ירמי201 , 22/04/09 09:04

    ואשר בגין בטעותו הנוראית השאיר את עזה בידי ישראל לאחר שמסר חזרה את כל סיני למצריים. סיני שכל כל הרבה ישראליים שילמו בדמם כדי לכבשה על מנת להציל את ישראל ממלתעת הנאצים הערביים. תושבי יהודה ושומרון הערביים יצביעו לירדן יחד עם ערביי ישראל, והיהודים לישראל. שלטון משותף של ירדן וישראל ביהודה ושומרון, עד שהערבים יהגרו לירדן יחד עם כל משפחות הפשע וכל משתמטי הצבא בישראל כולל היהודים. כל מי ששרת בצהל, פתור מתשלום לימודים להשכלה גבוהה עד תואר שני, ויקבל הנחות מפליגות לקניית ביתו הראשון. כל משתמטי הצבא ישלמו תשלום ראלי עבור לימודים, כלומר 30,000 דולר לשנה. לא טוב לכם, תשרתו בצהל או שתלמדו בחו"ל. עדיפות למקומות עבודה במגזר הציבורי והפרטי לבוגרי צהל ועדיפות רבה יותר לקרביים. מי שרוצה מדינה שבא אחמד טיבי ומובארכה הערביים נותנים את המהות ההווי והתרבות שימשיך לתמוך בברק, שיעלם בבחירות הבאות. כל ישראלי שיכול ימשיך לחפש דרך להגר מישראל.

    • עזה וסיני היו שיכים לערבים רק תקופה קצרה בהיסטוריה.

      לילי בלום, 22/04/09 09:16

      בגין בטעותו שכנראה הבין אות מאוחר מדי מסר לערבים את סיני שהיא חלק מארץ ישראל. לגבי שאר ההשקפות בכתבה מזדהה איתך לחלוטין. הגיע זמן לעשות סדר הוגן במדינה. אגב לדעתי את כל ההטבות למשרתים הבדואים או יתר המעוטים יש להעניק בשוויונית כמו ליהודים.

    • נחזיר את עזה למצריים והם יתנו אותה לפלסטינאים...מה עשית בזה? (ל''ת)

      ee, 22/04/09 10:09

  • 38.

    חמסטן 2 עם גבול בירושלים וכפר סבא היא סכנה קיומית (ל''ת)

    ליברמן אומר אמת, 22/04/09 09:03

  • 37.

    ארה''ב מעוניינת לחזק מדינות מתונות ? תנו לי שם של מדינה מתונה (ל''ת)

    מוטי, 22/04/09 09:02

  • 36.

    שיפסיקו לקרוא לניסיון הערבי ליטול מהיהודים את מולדתם "שלום"

    yairNofar , 22/04/09 09:00

    אולי כבר יפסיקו לקרוא לניסיון הערבי ליטול מהיהודים את מולדתם "תהליך השלום"

    אולי כבר תיפסק הפארסה ההיסטורית הזו?

    לערבים אין קשר לארץ ישראל.

    לא היה מעולם.

    כפי שלמיליונים מהם שהגיעו בעשורים האחרונים לאירופה - אין קשר לאירופה. כפי שהגירתם לאירופה לא הפכה את אירופה לפלסטין, גם הגירתם לישראל לא הפכה אותה לפלסטין.

    בכל המרחב האדיר שמסביבנו השייך להם, הכתם הזערורי היחידי שאינו שייך להם, ולא היה שייך מעולם, זו ארץ ישראל. זה הר הבית. זו ירושלים.

    אז אולי די כבר עם הבדיחה האבסורדית הזו, לעזאזל?

    מיליון יהודים גורשו מארצות ערב, וביום שהגיעו למולדתם ישראל - בו ביום חדלו מלהיות פליטים.

    לכן, אותו תהליך לכיוון השני ייצור בדיוק את אותו הדבר.

    כל הערבים שישובו למדינות מולדתם הערביות, יפסיקו להיות פליטים.

    הגיע הזמן לשים קץ לכיבוש הערבי על ארץ שכל תיעוד שתיעד אי פעם בן אנוש - מעיד כי היא הארץ שהייתה והינה ארצו של העם היהודי.

    כל סנטימטר בארץ הזו מכיל ארכיאולוגיה המעידה על כך.

    די לכיבוש המסגדים על העולם המערבי.

    די לכיבוש הערבי על ארץ ישראל.

    ערבים שובו למדינותיכם.

    ישראל לא תהיה שלכם לעולם.

    ישראל לא הייתה מעולם ארץ מולדתו של אף ערבי.

    הניחו לנו. לכו הביתה. ביתכם לא כאן !!!

  • 35.

    המצאת העם הפלסטיני הוא העיוות המוסרי שגורם להמשך הסכסוך.

    yairNofar , 22/04/09 08:59

    ה"עם הפלשתיני" הינו בדותא שנוצרה בשלהי שנות ה-70. מעולם לא היה עם פלשתיני, מעולם לא היתה מדינה כזו, לא היה לה שליט, לא היה מטבע, אין ספרות פלשתינית לפני שנות ה-70, אין תרבות פלשתינית לפני תקופה זו. אפילו המילה 'פלסטין' זרה בלקסיקון הערבי (ב-לסטין), ומנהיגם הדגול יאסר ערפאת היה יליד מצרים.



    ספרי מסעות רבים מהמאה ה-19 (מארק טווין - מסעותיי בארץ הקודש) מתארים בפירוט ארץ שוממה עם מיעוט תושבים בערים בודדות כגון: ירושלים,טבריה,חברון,עזה - כאשר מספר התושבים היהודים בהם לעיתים משתווה ועולה על אלו של הערבים.



    סיפורי הצ'יזבאט על מאות אלפי פליטים ערבים ש"חיו בארץ מאות שנים" הינם בעצם סיפורים על פליטים שהגיעו מספר בודד של שנים לפני קום המדינה לשטחי הארץ מסוריה, ירדן, וערב הסעודית, ומייד לאחר כינון המדינה ברחו מכאן בעצת שליטי ערב. לא היו ולא נבראו פליטים. לא הספיקו לחיות כאן עשור וכבר לקחו את רגליהם ונסו בחזרה למולדתם.



    אז מי חי כאן מאות בשנים ??



    כל ההמצאה הזו נוצרה לשם חיסולה של מדינת ישראל - ולא פלא שהם עסוקים במלחמה במקום בבניין עצמי...הם פשוט לא עם.



    השטחים נכבשו מידי מדינות - מצרים וירדן,

    על מדינת ישראל לעמוד ולצעוק זאת בחוצות הערים ובקולי קולות.

    בהחלטות מועצת האו"ם לפני 1967 אין איזכור ליצור הנקרא "עם פלשתיני".

    ב-1988 ירדן ויתרה על הדרישה שיו"ש שלה

    גם בהסכם השלום בין ירדן לישראל לא מוזכר הדבר הזה עם פלסטיני.. לא מוזכרים גבולות 67. שום דבר שקשור ל"פלסטינים" לא מוזכר. הסיבה היחידה שישראל לא מספחת לעצמה את יו"ש זה רק בגלל שאם ישראל תספח לעצמה את יו"ש אז היא צריכה לתת אזרחות לכל התושבים (הערבים) ביו"ש. וישראל לא רוצה לתת להם אזרחות בשביל שלא תיווצר מדינה דו לאומית והרוב היהודי ישאר.

    • העם הפלסטינאי הוא בדותא כמו שהעם היהודי בדותא

      55, 22/04/09 10:10

      את העם הפלסטינאי המציאו בשנות ה 70 ואת שלנו לפני 5000 שנה.

    • כדאי שתימנע מטיעונים היסטוריים, בגלל שהעם היהודי נטש את הארץ עד לשואה

      אפרים, 22/04/09 10:37

      עד לשואה חיו בארץ פחןת מאחוז אחד מיהודי העולם. הטיעונים לצידקת דרכנו צריכים להתחיל מתוכנית החלוקה של האו''ם בשנת 1947.

  • 34.

    ההיסטוריה של העם היהודי נמצאת כולה ביו"ש

    yairNofar , 22/04/09 08:59

    קבר רחל, קבר יוסף, מערת המכפלה, הר עיבל, הר גריזים, הכותל, מקומו של בית המקדש, מנהרות הכותל, עיר דוד, מגדל דוד ועוד.. היכן נתקיימה ממלכת יהודה וממלכת ישראל כמו שנכתב בתנ"ך? בהרצליה או ביו"ש?!? ביהודה ושומרון נמצאים הרבה מקורות מים שאנחנו כל כך צריכים. יהודה ושומרון זהו שטח אסטרטגי מבחינת כבישים ומבחינת ביטחון וגובה. ביהודה ושומרון יש הרבה מרבצים של סלע משובח שנועד לבניה - אוצרות טבע. כמו כן חלק מיו"ש הוא ים המלח שמיותר לציין כמה הוא חשוב מבחינה כלכלית למדינת ישראל. מדבר יהודה, בקעת הירדן. כל המורשת שלנו שמה. הרבה אתרים ארכיאולוגים.
    מה ההבדל בין תל-אביב לבין לונדון? מה זה "ארץ הקודש" ("The holy land" כמו שאומות העולם מכנים)? תל אביב? חיפה? ראשל"צ,הרצליה, רמת גן? - גוש דן? לא ולא!! ארץ הקודש כולה נמצאת ביהודה ושומרון!! איפה נמצאו המגילות הגנוזות? בחולון? לא! בשטחי יהודה! איפה נמצאים כל ההוכחות שישנו עם יהודי? בתל-אביב? או בירושלים המזרחית?!! כל ההיסטוריה וההוכחה שלנו על הארץ הזו נמצאים ביהודה ושומרון!! כל מי שהוא יהודי אמיתי אסור לו לתת יד לוויתור על שטחי ארץ הקודש! אנחנו היינו כאן לפניהם ועוד נהיה!! הדבר הזה שנקרא "שלום" זו רק אשליה! הם רוצים את כל ישראל לא רק את גבולות 67! גבולות 67 זה רק השלב הראשון!! אבו מאזן יותר מסוכן מהחמאס! המדינה ה"פלסטינית" האמיתית היא ירדן! 80% מתושבי ירדן הם "פלסטינים"!! הפיתרון היחיד זה טרנספר! אין ברירה!
    המקומות הקדושים לעם היהודי רובם נמצאים בשטחי יו"ש ורק הם מצדיקים את בעלותינו ההיסטורית על ארץ ישראל כולה! איך אפשר לתת מקומות שמצדיקים ומוכיחים אותנו כעם ואת בעלותינו על הארץ לידי ערבים?!

    • And who the hell ares about that? (ל''ת)

      Just a one , 22/04/09 09:52

      • למה אתה מתבטא בגרמנית? עדיף ספניולית או אידיש

        איש הקרח , 22/04/09 13:14

        פארשטייט? קפיש? הבנת?

        • ששש... הוא חושב שזה לטינית

          רות מאור , 22/04/09 14:31

          www.kansukansu.blogspot.com

    • עצוב, אך כמו באלפיים השנה עד השואה - א''י לא מעניינת את העם היהודי (ל''ת)

      אפרים: צריך לאמר את האמת, 22/04/09 10:26

  • 33.

    הפוטנציאל הערבי להכריע את ישראל מגבולות הקו הירוק..

    yairNofar , 22/04/09 08:58

    חח איך בשטח כל כך קטן כמו ישראל, רוצים לעשות 2 מדינות. זה בחיים לא יקרה. זה מצחיק אותי. אל תתרגשו חברים. בחיים לא תהיינה פה 2 מדינות כי זה פשוט לא אפשרי - כמו מבחינה מדעית אי אפשר לחזור בזמן ככה גם 2 מדינות. בקיצור אין אפשרות טכנית וביטחונית.. מה עם מקורות המים? איך הם יספיקו ל-2 מדינות? תעופה אזרחית - איך בשטח כל כך קטן בקושי חיל האוויר והתעופה האזרחית מסתדרים ובנס אין פה תאונות. אז קל וחומר מרחב אווירי בשטח הקטן שישאר לנו אחרי שהערבים ינגסו בשיטחנו. באיזור השרון מפרידים 11 ק"מ בין הים לבין יהודה ושומרון. ככה שאם תהיה מלחמה עוד 10 שנים בנינו לבין פלסטין אז תוך 4 שעות הם יבתרו את ישראל ל-2 (המרחק כל כך קטן). איך מדינת ישראל תצליח לשמור על גבול כל כך מסורבל כמו גבולות לפני מלחמת 67.איך חיל האוויר יוכל לתת מענה לאיום אווירי. הרי אם תהיה להם מדינה הם יוכלו להביא מטוסים והרי הגבול יהיה בירושלים כמה ייקח למטוס פלסטיני לחצות את הגבול לירושלים? תשובה: שניה אחת ולתל אביב: 10 שניות. אני לא אתפלא אם פלסטינים יורידו לנו את מגדלי עזריאלי או ירסקו מטוס אל תוך הכנסת כמו ב-11 בספטמבר - זה פשוט לא אפשרי לשמור על מרחב אווירי בשטח כל כך קטן. מטוס אזרחי עמוס תיירים לא יוכל להמריא או לנחות בישראל בלא סכנת יירוט. חחח שדה תעופה פלסטיני בירושלים.. אני רק מדמיין שנוחת בירושלים מטוס של חברת "איראן איירליינס".. הדרך קצרה מאוד להתרסק אל תוך הכנסת או על בית ראש הממשלה.. חח ואיך יגיעו מעזה לרמאללה.. הם יבנו לעצמם צבא במימון 22 מדינות ערב עם טנקים ויתכוננו למלחמה נגדינו. שלא נדבר על מלחמה ביולוגית או כימית שמקרבת את האויב ללב ליבה של הארץ ולמקורות המים.
    אל תדאגו חבר'ה אין פה מקום ל-2 עמים. הטרור ימשך תמיד כי הם לא רוצים רק את גבולות 67, הם רוצים גם את חיפה, יפו, רמלה, לוד, טבריה, צפת, גדרה את כל גוש דן וכו'.
    מגבולות הקו הירוק, טווח הטילים כנגד מטוסים בידי הטרור מספיק כדי לכסות את שמי ישראל. טווח 5 עד 20 קילומטר שבין הקו הירוק וכבישי האורך של מדינת ישראל קצר מספיק כדי לחסום בתוך דקות ספורות את תנועת הרכב בצירים המרכזיים של המדינה. בין קלקיליה לבין כביש 6 מפרידים 30 מטר!! מדינה פלשתינית שתקום על גבולות הקו הירוק תוכל למנוע את גיוס המילואים בהתקפת פתע משולבת. אם באמצעות טנקים בתוך חצי שעת נסיעה, אם בירי טילים מדויק אל צמתים מרכזיים, ובכך להכריע אחת ולתמיד את המערכה.ל א בכדי, אבא אבן, ממנהיגי השמאל הציוני מפעם, הגדיר את גבולות הקו הירוק כ"גבולות אושוויץ". עזה - חח זה פשוט מצחיק אותי. איזו מן מדינה זאת תהיה חבל על כל מילה. בשביל לעבור מ- יו"ש לעזה יצטרכו לעבור דרך ישראל חחח זה פשוט מצחיק אותי..
    אובמה אם אתה רוצה 2 מדינות אז סבבה אבל לא על חשבוננו! על חשבונך! על חשבון 22 מדינות ערב הגדולות מה לנו יש בסך הכל את ישראל הקטנה. גם את זה אתה רוצה לקחת ממנו? תתבייש לך!
    לסיכום: הפוטנציאל הערבי להכריע את ישראל מגבולות הקו הירוק בהתקפת פתע משולבת, מפתה דיו כדי למנוע שאיפה ערבית לשלום אמיתי (כפי שלמדנו מהסכמי אוסלו). ניירות חתומים, אינם יכולים לעצור שרשראות טנקים, טילים, ובעיקר לא את השאיפה הערבית להביא לפתרון הסופי של הבעיה הציונית.

  • 32.

    תעיפו כבר את הפוטין(ה) הזה

    אודי, 22/04/09 08:56

    תעיפו לנו מהעיניים את השומר בארים הזה שנהייה שר החוץ של מדינת ישראל. פשוט לא יתכן שיצור שהכישורים היחידים שלו זה לחרחר ריב, וליצור קשרים עם מאפיונרים שמדברים רוסית (סליחה שכחתי :גם לתת סטירות לחי לילדים קטנים) יהיה שר חוץ של מדינה.הוא נזק בכל צעד שיעשה.

  • 31.

    מה הלחץ?

    אני, 22/04/09 08:55

    מדינה אחת לשני העמים. בנתיים...

  • 30.

    ליברמן תמשיך להגיד את מה שרוב העם חושב ובבחירות הבאות אתה 40 מנדטים

    ירמי201 , 22/04/09 08:51

    ברק הביא את העבודה ל13 והוא יעלם. כי ברק זה לא טוב לעם ישראל ולא לגלעד שליט. כל ילד מבין את זה. מספיק היה לשמוע את מה שפרידמן אמר עליו מה שאולמרט אמר עליו. ביבי יגמור מהר את הקריירה איך מכר את כל תפקידי המפתח למפקד שלו מהסיירת. שתי מדינות ויזמת השלום הערבית תביא כל יהודי שיכול להגר לחו"ל. זה בדוק. נשיא שמשתחווה ככה לעריץ דיקטטור ערבי, לא יכול להיות זה שיגיד לישראל מה לעשות. למעשה התנהגותו מרמזת על מחשבותיו אמונתו ואץ מי הוא רואה כמספר אחד. כשישתחווה לנשיא פרס, אז אפשר יהא לדבר איתו, לא לפני זה. ליברמן ראש הממשלה הבא של ישראל. מתכון בטוח לשלום אמיתי. ביבי ורובי שייכים להסטורייה. שנהם לא יבחרו יותר...

    • With people like you we can all pack and leave (ל''ת)

      Just a one , 22/04/09 09:53

      • יא אלוהים, מה יש לך מגרמנית ספרותית? דבר עברית יא סנוב (ל''ת)

        איש הקרח , 22/04/09 16:21

        • צודק לגמרי (ל''ת)

          pele_11 , 22/04/09 17:46

    • ליברמן רק אומר מה לא-שיגיד מה כן (ל''ת)

      44, 22/04/09 10:11

  • 29.

    שאלת תם למיה בנגל: "עלולה ליצור זעם בארה"ב":

    ASCH , 22/04/09 08:49

    כתבת את זה בגלל הערכה כנה....או שזאת תקוות לב נסתרת?

    • ידוע ממזמן שהיא בעד שתי מדינות לשני עמים - שחר של יום שחור (ל''ת)

      בדוק , 22/04/09 08:52

    • גם ההשתחוות של מובארק ברק אובמה למלך הסעודי הדירטטור עוררה זעם

      ירמי201 , 22/04/09 09:07

      אם לא בוז תימהון ובושה.

  • 28.

    ליברמן אתה יותר ישראלי מהרבה חארות שיושבים שם למעלה ואתה צודק

    כל הכבוד לך !!1, 22/04/09 08:48

    היחיד שלא מוכר אותנו!!!

    • כן. הוא ישראלי ללא ספק. עם פה גדול וקול רם

      רות מאור , 22/04/09 09:19

      וכוחניות יהירה ללא כיסוי.
      כך נראה הישראלי החדש: איסטרא בלגינה מפלסטיק קיש קיש קריא.

      www.kansukansu.blogspot.com

      • אז אולי באמת תחליפי אזרחות וניפטר מעונשך? (ל''ת)

        ישראלה, 22/04/09 13:24

        • מי צריך כינמת כמוך בישראל תעופי לעזה ותייבבי שם (ל''ת)

          בדוק , 22/04/09 15:28

          • הכוונה לרות שלא רואה את האור רק את החשך (ל''ת)

            בדוק , 22/04/09 15:29

  • 27.

    על ליברמן נכתבו השורות - תאונה למדינה עונה מפכ''ל המשטרה

    אמיר,מרכז., 22/04/09 08:48

    יושבים שעות מחכים שציפי תבוא - ידה בכול
    יהודה ארזי מפלבל בעיניו,ביבי תביא לנו קפה,ציפי לא באה ציפי גם לא מטלפנת.אנדראה מרקל בדלת כולה חיוכים.הנה כי כן מתחלף עידן שעה בשעה,ציפי תבוא - ציפי תטלפן.
    פעמון המנזר מקפיץ את אהוד ברק - החותך בעשן.בפתח מתגלים האינטרפול עם הכובע ביד.
    הבנקים נופלים,הכול מוכן ומזומן,אנחנו נהיה עם כול הכסף כאן - בפדרציה של כאן,ציפי תבוא ציפי תטלפן.סטנלי פישר נתן אתמול ראיון - שרי אריסון תיעלם,בנק הפועלים על הכוונת ואותי מעניין העבודה והמילואים והמחשבה האלוהית בתנועה.כן כן תודעה קוסמית בתנועה,כן כן.

  • 26.

    ליברמן...מסתבר שאתה יותר פטריוט מהרבה חרות כאן בישראל (ל''ת)

    herzi33 , 22/04/09 08:45

  • 25.

    אני מעריך את ליברמן כל הכבוד לו

    גיל רמת הגולן, 22/04/09 08:43

    אומנם לא הצבעתי עבורו אבל נראה שמתחת לחגורה יש לו מה שאין לברק ולביבי . לא יהיה שום עימות זה ויכוח עקרוני ואנחנו חיים עאן לא האמריקאין שבעוד 4 או 8 שנים יוחלפו באחרים וילכו כל אחד לחוותו הענקית ויעשו לביתם מיליונים ואיפה תהיה מדינת ישראל?

    איזו שאלה את מי זה מעניין בכלל?

    תחשבו על זה

  • 24.

    במקום שארה''ב תחליש את המדינות המוסמיות הקיצוניות,היא מנסה לחזק את

    המתונות ע''י תמיכה בטרור הפלסטינאי ופגיעה בישראל, 22/04/09 08:42

    הפוך גוטה הפוך.ע''י פגיעה במדינות בקיצונים המתונים באופן טיבעי יתחזקו.אמריקה יכולה להחליט ללכת בדרך עקומה,אבל אסור שישראל תשתף פעולה איתה.יש גבולות שלא עוברים אותם.יהה המחיר אשר יהיה.גם להם יהיה מה להפסיד מפגיעה בישראל.

  • 23.

    ליברמן הכי טוב למדינת ישראל להחזיר אותם לירדן עם השטחים

    בדוק , 22/04/09 08:38

    ואת עזה למצרים. יותר מזה אנחנו לא צריכים.

  • 22.

    לא חשוב מה אומר ליברמן. בין כה וכה הוא עוד מעט הולך למשפט פלילי (ל''ת)

    לירון, 22/04/09 08:36

  • 21.

    ליברמן צודקת היוזמה הערבית לא נכונה לישראל ומסוכנת.

    עדן, 22/04/09 08:35

    שיפסיקו לקשקש ולשקשק הגיע הזמן שנציג עמדות שפויות בנושא השלום.
    כן להכרזה על מידנת ישראל כמדינת היהודים
    כו לביטול זכות השיבה

    ולא אחד ענק לכל יוזמות השלום ההזויות המסתובבות בשטח ונמצאות כאן רק להרוויח זמן עד שניעלם סופית!!!

    • ליברמן הפך ימני קיצוני רק בדיבורים,אך אדם נמדד במעשיו.....!!

      tomy ---איש יהודי החי באר''הב הברית., 22/04/09 09:10

      ברקורד שלו הוא אפס מאופס במעשים ,מלך באיומים ודיבוריי סרק.

  • 20.

    אצל ליברמן הפה גדול מהמוח !

    א.ש.ח. פ''ת ., 22/04/09 08:32

    הרי מוטב שהיה מצהיר ששום פליט לא יחזור לישראל - דבר שמקובל בישראל ובכל מדינה השוחרת לשלום אמיתי .

    • ואצלך הראש גדול הרבה יותר מהפה אבל ריק לחלוטין (ל''ת)

      ליברמן אומר האמת, 22/04/09 09:09

      • רוב הדולארים שליברמן הילבין נימצאים בשוייץ. זו הסיבה שהוא סרב לנתק..

        ז'ינו אביריג'יל--- מעלה גיתם., 22/04/09 09:23

        לנתק את הקשרים המדיניים עם ממשלת לוצרן בשוייץ.
        אצלו כסף מדבר !!

    • שלום אמחתח עם מי? החמאס? ערביי יהודה ושומרון שאם צהל לא היה שם

      ירמי201 , 22/04/09 09:15

      היו ממזמן נהפכים לחמאס 2. שלום עם סורייה תומכת ציר הרשע? שלום עם איראן שדוגלת בהשמדת ישראל? עם סעודייה הדיקטטורית. שיוזמת השמדת ישראל כאילו תמורת שלום. אולי גם אתה רוצה לשתחוות למלך הסעודי ורצוי שתעשה את זה באוסלו....

    • יש בי עצבות על ליברמן ,אותו פרצוף מזוקן ,שמשדר סחי רפיסות וכיעור נפש.. (ל''ת)

      נפתלי הפלצן מעפולה......!!![בעלה של ציפי], 22/04/09 09:25

  • 19.

    ליברמן - הרי יכולת להצהיר - שום פליט לא יחזור לישראל !!

    צדוק, 22/04/09 08:29

    וכל מי שנאור בארץ ובעולם ולא רוצה בחיסולנו - היה מסכים .
    אז למה אתה בטיפשותך גורם נזק למדינה וגם לדברים שאתה תומך בהם.

    • אתה לגמרי צודק (ל''ת)

      אורית, 22/04/09 16:48

  • 18.

    הצאר והצרות- (ל''ת)

    אורלב , 22/04/09 08:28

  • 17.

    זה האמתמזל שיש ליברמן (ל''ת)

    ענת, 22/04/09 08:25

  • 16.

    הוויתורים מצידם לא מצדינו!!

    גולדה, 22/04/09 08:25

    אני בהחלט מסכימה עם ליברמן! זכות השיבה היא שלנו! היינו שם לפניהם!וגם לא פיצויים
    מה עם הפיצויים של מדינות ערב ליהודים שנאלצו לברוח ממדינות ערב?
    התנאי היחיד הוא הכרת מדינת ישראל ושלום עבור שלום ולא יותר מזה.
    מספיק להתרפס בפניהם הגיע הזמן שנעמוד על שלנו בגדול!!!!

  • 15.

    ליברמן מחזיר אותנו לגלות.

    גדעון, 22/04/09 08:22

    שר החוץ של ישראל מנהל מדיניות של היהודי הגלותי שחושב כל הזמן איך לשרוד בבידוד העולמי -הלו ליברמן תתעורר יש לנו מדינה שצריכה להשתלב באזור ולחיות בשלום עם שכניה.
    כל שלום דורש ויתור של שני הצדדים.מוטב לעשות זאת בהסכמה ולא מתוך אילוצים בבידוד בין לאומי.כעם לבדד ישכון-אין דבר כזה בתקופתנו,

    • כל שלום דורש וויתור של 2 הצדדים. על מה מוותרים הערבים? (ל''ת)

      ASCH , 22/04/09 09:29

      • הם מוותרים על "הכבוד הערבי"...לא יאנסו אותנו ואחר כך ירצחו,ישר ירצחו

        panacea , 22/04/09 16:31

        מה, לא מספיק לך?

    • לחיות בשלום .

      אחד, 22/04/09 16:00

      לחיות בשלום אם חבורה של ברברים לא תודה.

  • 14.

    הנזק שגרם קלינטון מספיק קיבלנו לבנון בעזה לא תודה !!! (ל''ת)

    רק כוח עם ערבים, 22/04/09 08:22

  • 13.

    צודק ליברמן. הכי טוב לספח את השטחים ולקלוט 2 מיליון ערבים לישראל!

    שי, 22/04/09 08:19

    אידיוט.

    • הביתה לשורשים שלהם לירדן ומצרים - מאלה המדינות ניכבשו השטחים (ל''ת)

      בדוק , 22/04/09 08:40

      • סדר ניצחת את צודקת. איך בדיוק עושים את זה? מעלים אותם על רכבות משא?

        איש הקרח , 22/04/09 09:21

        אולי נעלה אותם על זינזנות? תסבירי לי איך בדיוק נגרש מכאן את כל הערבים? העלת רעיון מדהים ומבריק וחובה עליך לדבר עם ראש הממשלה והרמטכ"ל ולעדכן אותם.

        • מגיעים עם הסכם לירדן - הרי כבשנו את החלק הזה ממנה

          בדוק , 22/04/09 09:27

          במקום להפיל עלינו את התיק. שתיקח את התיק שלה בחזרה.

          • ואם לא בא להם אז מה עושים? כובשים את ירדן? (ל''ת)

            איש הקרח , 22/04/09 12:15

            • מי אתה קרציה אחד שרודף אחרי כולם - גם לנו לא בא - מה אנחנו ברירת מחדל (ל''ת)

              בדוק , 22/04/09 15:25

              • את לא רואה שאני מאוהב... (ל''ת)

                איש הקרח , 22/04/09 16:22

            • מה לעשות שהמלך חוסיין ויתר על הגדה לפני די הרבה שנים?

              רות מאור , 22/04/09 15:30

              אין לאן להחזיר אותם, עברו 14 יום ואין פתק החלפה.
              אנחנו כבשנו אותם, כאב הראש הוא שלנו. תפנימו כבר.
              גם מצרים לא רוצה את עזה. שוב אנחנו תקועים עם כאב הראש הזה.
              אסאד היחיד שלא ויתר על השטחים שלו - ואת זה לא מוכנים להחזיר. צחוק הגורל.

              www.kansukansu.blogspot.com

              • שטויות כאלה עוד לא נשמעו כאןI "ויתר על הגדה לפני הרבה שנים"

                panacea , 22/04/09 18:50

                ואילו החשבון ההסטורי שלך לגבי הפלסטינאים מתחיל בראשית המאה ה20
                באמת, סינכרוניזציה מאוד סלקטיבית! אז הוא ויתר על הפלסטינאים-אנחנו חייבים לקבלם כשכן עויין?

                • ב-1988 הודיע חוסיין על ניתוק היחסים של ממלכת ירדן

                  רות מאור , 22/04/09 19:55

                  עם הגדה המערבית.
                  לך תלמד קצת לפני שאתה מבטל אנשים ב"שטויות".

                  www.kansukansu.blogspot

                  • הביתה הביתה לשורשים שלהם לירדן הבנתם - או שאתם סובלים ממיגבלה שיכלית (ל''ת)

                    בדוק , 23/04/09 16:38

                  • יש לך בעיה קשה עם הבנת הניקרא.קראי שוב את תגובתי,חשבי ואז הגיבי (ל''ת)

                    panacea , 02/05/09 00:20

    • מדוע לקלוט 2 מליון ערבים?

      ארז, 22/04/09 08:57

      פינוי-פיצוי לערבים, ושילכו לחפש את מקומם במדינות ערב.

      • ארז - מה אתה אומר

        אדם פשוט, 22/04/09 09:57

        אולי נישב אותם ''במזרח''.
        די לגזענות
        הגיע הזמן לחלוקת הארץ

        • או יותר טוב בים (ל''ת)

          אחד, 22/04/09 15:57

  • 12.

    ליברמן, אני כל כך שמח שהצבעתי בשבילך.

    מערכניק לשעבר, 22/04/09 08:18

    אהוד ברק, עד מתי תמשיך את הקו השמאלני אשר הוביל אותנו לכל כך הרבה סבל . פשוט תתעורר. וחוץ מזה לשלום צריך 2, והצד הפלסטינאי לא התגמש בכולם מאז הסכמי אוסלו, ובנוסף יותר ממה שברק הציע ב-2001, אף ראש ממשלה לא יציע, ובתמורה קיבלנו את האינתיפאדה השנייה.

    • שטויות במיץ

      אדם פשוט, 22/04/09 10:03

      הקו השמאלני הקים את מדינת היהודים

      • לא רק הקים

        רות מאור , 22/04/09 15:33

        כל הימין נוהה בסופו של דבר אחרי הקווים שהשמאל מתווה, אלא שבדרכם המפותלת והכבדה הם מפסידים המון זמן, דם ודמים.
        אבל מה זה חשוב - העיקר "נראה להם"

        www.kansukansu.blogspot.com

        • לא מסכים. ישנם תהליכים שצריכים "להתבשל" במשך הזמן

          איש הקרח , 22/04/09 16:32

          האנשים חייבים לעבור שינוי תודעתי מסויים המלווה בהתפכחות. רק אז ניתן להניע תהליכים קדימה. לצערי, לאורך כל ההיסטוריה אנשים מסרבים ללמוד משגיאותיהם של אחרים.

          • כל מה שכתבת נכון,

            רות מאור , 22/04/09 20:01

            ומכיוון שזה כך - אפשר לדפדף כמה דפים לאחור ולראות מי חתום על איזה תוכניות - לפני שפוערים לוע ומכנים אזרחים טובים בכינויים מזלזלים. אז מסתכלים ורואים איך בשורה התחתונה אותם אזרחים מושמצים הם, הם החתומים על הרעיונות והתוכניות.

            www.kansukansu.blogspot.com

            • פוערים לוע?

              pele_11 , 22/04/09 21:02

              מאיפה החוצפה ועזות המצח לבקר אנשים "שפוערים לוע", ע"י מי שפוערת לוע בכינויים "ימנונים" "ליברמנונים"?

  • 11.

    שליח של פוטין במשרד החוץ מפיץ רעל ושנאה הביתה דוב רוסי הביתה (ל''ת)

    משה המנהיג, 22/04/09 08:18

  • 10.

    שליח של פוטין במשרד החוץ מפיץ רעל ושנאה הביתה דוב רוסי הביתה (ל''ת)

    משה המנהיג, 22/04/09 08:18

  • 9.

    שליח של פוטין במשרד החוץ מפיץ רעל ושנאה הביתה דוב רוסי הביתה (ל''ת)

    משה המנהיג, 22/04/09 08:18

  • 8.

    מפחיד אותי שר החוץ הרוסי של מדינת ישראל

    דש, 22/04/09 08:15

    בשלב הבא להשתמש בכספי התמיכה האמריקאית לרכוש מיגים מרוסי כדי לקרב את תעשיות הנשק האמריקאית והרוסית
    מה שכן מוכרחים להגיד לרוסים כל הכבוד הצליחו להחדיר למוקד השלטון במדינת ישראל את האיש שלהם

    • לשמאלני מפחיד רוסיה ? אותי מפחידה אמריקה ויש קבלות (ל''ת)

      עזה תחילה הפכה לחמסטן, 22/04/09 08:23

      • בזכות מי בזכות ארה"ב - שלחצה לתת להם בחירות חופשיות

        בדוק , 22/04/09 08:36

        אח"כ טענה כמו ממשלת שרון לא חשבנו שהחמאס יעלה לשילטון. קל מחתיכת חדר סגול לתת הוראות שזה לא באיזור שלך ולא על הבשר שלך.

        • אני מניח שהתכוונת לחדר הסגלגל (אליפטי) ולא לצבע הסגול (ל''ת)

          איש הקרח , 22/04/09 09:16

        • אבל כאין מנהיג בישראל אז הגולם שיושב על הכיסא מבצע את ההוראות (ל''ת)

          מהחדר הסגול ללא החלטה עצמאית, 22/04/09 09:23

      • מי מספק את הנשק לאויבי ישראל לחמאס חיזבאאלה ואירן רוסיה (ל''ת)

        הזבל הרוסי, 22/04/09 10:35

    • אם פוטין יגיד טאווריש איווט - יקפוץ וישאר תלוי באוויר.

      רות מאור , 22/04/09 15:25

      טאווריש פוטין הוא בוס. אומר לאיווט מה עושה. איווט עושה. מה לעשות - פוטין בוס.

      www.kansukansu.blogspot.com

      • רות מאור מוציאת הדיבה: יש לך ראיות? למה לא פנית למשטרה?

        panacea , 22/04/09 16:34

        כי כל הדיבורים שלכם זה בולשיט אחד גדול המבוסס על המצאות,עיוות המציאות וההסטוריה,שקרים והכפשות.

        • אחרי כל מה שהימין אמר על השמאל - זה צל חיוור ביותר של דיבה

          רות מאור , 22/04/09 19:46

          כשאתה תיגש למשטרה ותגיש תלונה נגד יוסי ביילין, שולמית אלוני וכל שאר האזרחים החשובים שאתם קוראים להם בוגדים, שקרנים, צבועים ועוד מחמאות ממחמאות - אני אשקול את זה.
          אמא שלך לימדה אותך שאתה כזה מיוחד ולך מותר מה שאסור לאחרים?

          • תגידי,יא שקרנית מוציאת דיבה: איפה ראית אותי מאשים את האישומים שהזכרת?

            panacea , 28/04/09 18:43

            שוב המצאות ודברים ללא ביסוס.
            רמה של ילדה בגן בסגנון" אתה התחלת"

    • אם יש לך הוכחות פנה למשטרה-אם לא אתה מוציא דיבה מלוכלך וזבל. (ל''ת)

      panacea , 22/04/09 16:32

  • 7.

    אופצית זכות השיבה=סוף למדינת העם היהודי (ל''ת)

    ד''ר סמואלוב, 22/04/09 08:15

  • 6.

    הקמת חמאסטן 2 בגדה וזכות השיבה הם אסון לישראל !

    mag222 , 22/04/09 08:12

    צודק ליברמן !

  • 5.

    ליברמן אתה השפוי הכי גדול בממשלה - רואים רחוק רואים שקוף

    בדוק , 22/04/09 08:11

    כבר אמר וינוגרד שהשמאל סובל מראיה אסטרטגית לקויה.

  • 4.

    האמיתי היחידי מבין כלהצבועים

    ג'וני, 22/04/09 08:09

    אין כמו ליברמן!!!
    הוא היחיד שיכול להציל את המדינה המתדרדרת הזו.
    כל הערבים, אבל כולם, בלי יוצא מן הכלל, היו שמחים לראות אותנו-היהודים מתחת לאדמה.
    הרי לאנשים כמו אסד ואחמדיניג'ד יש זמן-המטרה הברורה שלהם היא השמדת ישראל, אם עכשיו ואם עוד 50 שנה.
    אז למה לא להתל ביהודים במסווה של יוזמת שלום איזורית?
    הכל שקר ורק ליברמן אומר את זה בגלוי!!!

    • Leaders

      Just a one , 22/04/09 09:58

      Remember, it is always easier to lead with negativity than with positivity.

      We will all wake up in an years time to see the damage this guy is doing to us.

      Yes, he says some things that are correct, but the way he expresses his views are totally not acceptable in the real world The sooner he realizes that the better.

      • עכשיו עברת לפורטוגזית של ימי הביניים? למה שלא תכתוב בעברית שפת הקויידש (ל''ת)

        איש הקרח , 22/04/09 16:24

        • מה זה עוד הפעם ''קויידש''? (ל''ת)

          דני, 22/04/09 19:21

  • 3.

    צודק ליברמן - מתכון בדוק לחיסול מדינת ישראל מבחינה אסטרטגית ודמוגרפית

    בדוק , 22/04/09 08:06

    לא עוד אמרתם אתמול. לא עוד להקמת מדינה פלסטינית בתוכנו. לא חוק השיבה. מדינות מתונות זמנית עם אינטרס לצד הערבי בלבד. פיקחו את העיניים רואים רחוק רואים שקוף.

  • 2.

    "עלולה" לעורר זעם

    שמואל אביתר , 22/04/09 08:05

    זו לא עובדה זו הערכת מצב של העתונאית!

    ונניח שמדיניות ישראל עלולה לעורר זעם: זו סיבה להתקפל? אם אכן היוזמה הערבית מסכנת את בטחונה של ישראל - עדיף לספוג זעם במקום לספוג אבדן.
    לפי הברברת הישראלית המצויה, ופחדיה מפני עמידה על צרכיה על פי תפישתה, ולפי האובמהמניה שאחזה פה את כל המבינים, מוטב לנו להתקפל ולהפסיק להרגיז את העולם. אם נושמד - לא נרגיז אף אחד ולא נהיה עלולים בכלל.

    אם הצבור הצביע ימינה, וכנראה שכך הדבר, הרי שהוא מראש ידע מדוע הוא מצביע והעתונאים, שבדרך כלל שייכים למחנה מוזר, הזוי ומנותק - צריכים להפסיק להלך אימים על ארץ ריבונית.

    • תגובה יפה מאד. מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      יוסי דינור, 22/04/09 09:21

  • 1.

    צודק במאה אחוזים אן שום הבדל בין קיצוצים (ל''ת)

    פקק תנועה , 22/04/09 08:04

    • פיזים פוליטים מדיניים ביטחוניים אישיים ציבוריים גאוגרפיים

      פקק תנועה , 22/04/09 08:06

      כולם מכילים את אותו הנזק והאסון לעם ומדינת ישראל

      • תגובתך מעוררת בי פעימות לב וגעגועים לברל כאצאנלסון המנוח...! (ל''ת)

        פקק תנועה נווה מונסון----ראש אירגון הפקקים, 22/04/09 09:07

        • אך זה כשתגובתי היא נגד מדיניות ברל כצנלסונים למינייהם (ל''ת)

          פקק תנועה , 22/04/09 09:45