• 64.

    6 מיליון יש לו הוכחות מדויקות, וב 93 הוא נתקע?

    לא נמצאו, 05/08/14 14:43

    שיתביישו המעליזים, ולמיטב ידעתי ההפרכה הלא מבוססת, אם השאלות הסתמיות האלו נוגדת את חוקי מדינת ישראל.
    באיראן ימחו ללמוד שבמדינת ישראל יש חוקרים שיש להם בעיה אם חלק מהעובדות של השואה

    IP: 85.64.195.61דווח על תגובה זו

  • 63.

    תמיד תמצא חוקרים שיסבירו לך למה כל דבר שקרה לא קרה

    חקירת השואה, 05/08/14 14:31

    אבל לדעתי אסור לפי חוק לעשות זאת במדינת ישראל. וטוב שכך

    IP: 85.64.195.61דווח על תגובה זו

  • 62.

    ל"דרומית גאה" ולשונאי חרדים ואנטי דתיים

    ישראל קרמר, 10/03/13 12:36

    ב"ה

    כדאי שתתעדכנו:
    יותר ממחצית מהחרדים והחרדיות בגיל עבודה עובדים ומתפרנסים, כך שא"א להכליל. בחלוקה מגדרית מדובר ב-52% מהחרדיות בגיל עבודה ו-48% מהחרדים.

    כמו כן, יותר ויותר חרדים מתגייסים לצבא (יש לציין שמהם מעל 90% הולכים לעבוד וזה יותר מ-83% שבציבור הכללי (כלומר ש-83% מיוצאי הצבא החילוניים הולכים לעבוד וזה פחות מאצל יוצא הצבא החרדיים).
    כך שא"א להכליל.

    כל המחלוקת לגבי הדת מתחילה מבריאת העולם. מי שהיה אומר לכם שהמחשב שלכם היה יכול להיווצר מעצמו, הייתם בטוחים שיצא מדעתו, אז עולם ומלואו כן נברא מאליו?!
    'כשם שהבית מודי על הבנאי, הדלת [מעץ] על הנגר והבגד על האורג, כל העולם מודיע על הקב"ה שהוא בראו'.

    IP: 77.125.4.218דווח על תגובה זו

  • 61.

    כל הסיפורים של החרדים הם המצאה, כדי להחזיר בתשובה

    אתאיסטית דור 3 לשואה, 24/02/12 11:47

    גם שאר הסיפורים כמו ''המכתב של רויטל'' עם הילדה היפה שנהנתה מיופיה ונענשה על כך מלמעלה וכן הלאה.

    כשהייתי קטנה, הוריי לקחו אותנו לסמינר ערכים, ושם בלבלו לנו את המוח עם סיפורי ''צ'יזבטים'' וכל מיני אגדות שלא היו ולא נבראו כדי להפחיד את הילדות בכל הנוגע לצניעות.

    כדי למנוע מנשים לקדם עצמן ולפתח עצמן, מספרים להן שאנשים בערבר הרגו עצמם כדי לא לעבור על חוקי התורה.

    IP: 77.126.218.251דווח על תגובה זו

  • 60.

    מה זה? לקחו לי את הילדות!!!!

    רחלי, 22/02/12 23:33

    זוכרת כמו אתמול את המורה מספרת את הסיפור הזה בפאתוס מטורף עם דמעות בעיניים.

    עכשיו למי אני אמורה להאמין?

    IP: 87.69.132.98דווח על תגובה זו

  • 59.

    ''60 שנות מחקר'' !!!

    ''איכא דאמרי'', 29/06/10 05:51

    איזו התרגשות מציפה אותי
    לנוכח ''60 שנות מחקר''.

    דמגוגיה זולה,
    בסה''כ מדובר בגיבובי מחקרים,
    שעוסקים בסיפור מלפני 60 שנה.

    וזה נקרא שישים שנות מחקר...

    IP: 77.126.225.26דווח על תגובה זו

  • 58.

    האים יכול להיות כזה סיפור

    אריה, 31/01/10 04:27

    בתור חרדי מימישפחה חרדית התשובה היא כן.
    פשוט זה אחד מיה שלושה דברים שאמורים לימסור הנפש (עבודה זרה.גילוי עריות ושפיכות דמים(
    וכשזה המוני זה יותר קל.
    ולא זה לא היה נדיר רעל ולכן יכול להיות שזה קרה.
    מיותר לציין שגם אויבינו אומרים איך אפשרי בכזה מקום קטן כמו אושביץ להרוג כך הרבה

    IP: 199.203.55.52

    • אריה, אל תפרסם טעות אם אינך יודע

      ''איכא דאמרי'', 29/06/10 04:35

      פליאני עליך שאתה מכנה את עצמך חרדי ממשפחה חרדית, וטעית בשלש הלכות שהם ממש דיני נפשות, ואתה מפיץ את הטעות ברבים.

      א. אשה אינה חייבת למסור נפש במקרה כזה.
      ב. ובפרט שמדובר בנשים לא נשואות.
      ג. ובפרט שמדובר בגברים גויים.

      תשאל כל תלמיד חכם אמיתי, ותראה שטעית.

      IP: 77.126.225.26 דווח על תגובה זו

    • טועה ומטעה

      יוסף, 02/05/11 18:06

      עפ''י ההלכה אף אשה נאנסת מותרת לבעלה כשם שמצינו באסתר המלכה שהייתה נשואה למרדכי ונבעלה למלך אחשורוש על שום שהייתה ''קרקע עולם''.

      IP: 84.109.62.227 דווח על תגובה זו

      • עוד פעם ''מותרת לבעלה''?? איזה מושגים חולניים פרימיטיבים

        אתאיסטית דור 3, 24/02/12 11:50

        המושגים שלכם כ''כ חולניים. אתם בכלל לא מתבוננים מנקודת מבטה של הילדה או האישה, אלא רק מנקודת מבט זכרית דתית אטומה. זה לא יאומן שעדיין קיימים מליונים כמוכם.

        IP: 77.126.218.251 דווח על תגובה זו

  • 57.

    ברכותי

    שי, 23/04/09 13:59

    הזמן שלוקח לי שלפרסם כאן תגובה ארוך יותר מהזמן שהיה לוקח לסבא שלי לפרסם מכתב למערכת ''פראבדה''. במה לדעות שונות? פלורליזם? מישהו?

    נו, אולי בפעם שלישית זה ילך. הנה התגובה שנשלחה כבר פעמיים אך טרם פורסמה:

    הנה שאלה עתיקה: ''מה זה קשור ליהדות?''

    התשובה כמובן פשוטה - זה סיפור (בעיקר) על חרדים ועל מערכת החינוך של החרדים ביחס לשואה. לכן זה קשור ליהדות.

    יש כמובן הרבה סיפורים על השואה שקשורים ליהדות. יש גם רבים שתועדו ואומתו. מבין כל הסיפורים הללו nrg לא מביאים אפילו אחד (יש בערוץ ארבע התייחסויות ליום השואה - האחת ידיעה חדשותית שקשורה לשואה רק בכותרת, טור אישי שרובו פוליטי, חידה יומית והטור לעיל).
    מה כן נבחר? לא סיפור על השואה, סיפור על סיפור על השואה שיש לו מסר ברור: החרדים המציאו (בלשון העו''ד שהפכה את זה למקצוע - 'ממציאי שואה') סיפור על השואה כי הם לא מסוגלים להתמודד איתה. החרדים מחנכים לכך שעל אישה להיהרג ובלבד שלא יגעו בגופה (אמי שתחי' התחנכה ב''בית יעקב'', אפילו באחד קיצוני יחסית ולא ראיתי אותה שוטפת ידיים אחרי שלחצה יד לגבר, מצאתם ''בית יעקב'' ממש ייחודי...).
    הטור הזה מתאים לפורים, הוא טור בתחפושת. אין כאן טור על השואה, יש כאן טור על חרדים.

    אגב, בשולי הדברים - לאחר שקראתי את הטור, חיפשתי את המאמרים המקוריים. מתברר שהמאמרים שעליהם הסתמכה העו''ד הרבה פחות פסקניים ממנה. מאמר של החוקרת המרכזית בנושא מסכם ואומר: ''המסתורין האופף את סיפור תשעים ושלוש נערות בית יעקב נשאר בלתי פתור. אנו יכולים רק לרכך חלק מהטיעונים של אלו המכחישים את אמיתותו ולטעון שלא הוכיחו שהאירוע לא היה יכול לקרות. אולי הוא קרה. אבל, ושוב אולי, הוא לא קרה. האם היה יכול לקרות? ודאי''.

    מעניין אותי היה להיות זבוב בחדרו של העורך שהחליט שזה הסיפור ליום השואה.

    IP: 132.64.102.161

  • 56.

    ברכותי

    שי, 23/04/09 13:56

    הזמן

    IP: 132.64.102.161דווח על תגובה זו

  • 55.

    חילונים, די לתפיסות החשוכות!!!!

    איכפת, 23/04/09 02:02

    אין שום ענין לאישה שנגעה בגבר לשטוף ידים בסבון, ואף אחד לא מורה על כך לבנות חרדיות. בת חרדית על כל פנים, לא אמורה לגעת בגבר, ואם נגעה, תעשה תשובה לעצמה.

    די למיתוסים!!!!

    עוד מעט יכתבו שהחרדים עושים סקס על סדין עם חור (ואולי זו תפקיד הטלית קטן?).

    די!!!!!!! צאו מזה, חילונים.

    IP: 77.125.18.174דווח על תגובה זו

  • 54.

    חילונים, די עם התפיסות החשוכות!!!! (ל''ת)

    איכפת, 23/04/09 01:57


    IP: 77.125.18.174דווח על תגובה זו

  • 53.

    איזה משפט אינפנטילי!!!!!

    איש, 23/04/09 01:54

    ''שמעתי על מכחישי השואה, אך מעולם לא פגשתי ממציאי שואה''

    לדעת מכחישי השואה כל היהודים בבחינת ''ממציאי השואה'', וא''כ מה החידוש והמציאה שיש כאן.

    IP: 77.125.18.174דווח על תגובה זו

  • 52.

    בראשל''צ יש רחוב די מרכזי על שמן- צ''ג בנות. לקח לי שנים להבין את פרושו (ל''ת)

    תמר, 22/04/09 23:36


    IP: 77.125.188.35דווח על תגובה זו

  • 51.

    מה? מיתוסים בחברה החרדית?! מה עם אלוהים? (ל''ת)

    אנונימי, 22/04/09 18:50


    IP: 77.125.36.219דווח על תגובה זו

  • 50.

    סיפורה האמיתי של הנערה ממאיר שפייה

    אלעד, 22/04/09 15:09

    נערה יתומה ניצולת שואה שהגיעה לפנימית מאיר שפייה ונפצעה קשה משריפה שפרצה במטבח
    וכאשר הוציאו אותה הכבאים .למרות הכאב הנוראי היא בקשה מהכבאי לכסות אותה ....

    IP: 189.25.25.184דווח על תגובה זו

    • כמה קדושה יש בבני ישראל

      כ, 22/04/09 16:54

      תודה על הפרסום הקצר

      IP: 213.151.47.44 דווח על תגובה זו

    • עוד מיתוס חולני של חרדים

      הרי הם, 24/02/12 11:53

      הרי הם בעצמם אומרים שמותר לשקר כדי להחזיר בתשובה, אז מדוע יש אנשים המאמינים לסיפורי חרדים? זה פשוט חולני.

      IP: 77.126.218.251 דווח על תגובה זו

  • 49.

    סיפורי גבורה כמו אלו קיימים משחר ההיסטוריה

    Glatze, 22/04/09 13:54

    גם באנגליה היו מספרים על נזירות אשר התאבדו או השחיתו את גופן או פניהן כדי לא להיאנס ע''י פולשים ויקינגים. גם זה התגלה לבסוף כמיטוס.

    שקרים תמיד מתגלים בסוף, ואסור בשום פנים להמציא שקרים בהקשר של השואה. זה רק עוזר למכחישים לחזק את טענותיהם ונותן להם לגיטימציה להכחיש.

    IP: 212.235.116.68דווח על תגובה זו

    • בדר''כ הממציאים הם החרדים..

      ולכל אמת, ממציאים שקר, 24/02/12 11:57

      הדיווח שלהם על מקרים, הוא פשוט מעוות. הוא מנסה ללמד ערכים יהודיים, במקום לדווח על מה שקרה מבחינה מציאותית וערכית באמת.

      לפני זמן מה, חרדים תקפו חרדיות על כך שלובשות פאה נוכרית וגנבו לאחת הנשים את הפיאה. במקום לזעום על האלימות נגד נשים, הם כתבו ש''למזלה היה שם זוג מוכר פיאות בסביבה והיא זכתה לכיסוי ראש אחרי מס' דקות''..שימו לב על מה הם שמים דגש..על זה שהיא צריכה למהר לכסות עצמה. זה פשוט הזוי.

      IP: 77.126.218.251 דווח על תגובה זו

  • 48.

    תגובה ל-29

    יונה, 22/04/09 11:41

    באושוויץ לא היה בית בושת לצורכי הגרמנים כי זה נגד את טוהר הגזע. היה בית בושת לאסירים שרצו הגרמניםלצ'פר אותם על העבודה הטובה שעשו.הנשים בבית הבושת היו אסירות לא יהודיות.

    IP: 77.127.22.240דווח על תגובה זו

  • 47.

    חרדים מחפשים להיות גיבורים בכל מחיר

    דרומית גאה , 22/04/09 10:41

    גם במחיר השקרים על שואה.
    חרדים הם פחדנים עלובים שלא מסוגלים למעשי גבורה.
    לכו לשרת בצבא ותהיו גיבורים!

    IP: 93.173.146.8דווח על תגובה זו

    • דרומית אני זוכר אותך מנצחת במו ידך את הצבא המצרי בתעלה (ל''ת)

      צפוני, 22/04/09 15:00


      IP: 89.138.216.185 דווח על תגובה זו

  • 46.

    בעקבות הכתבה: עיריית קופנהגן עקרה את פסל בתולת הים הקטנה

    מה כל כך דחוף להרוס מיתוסים?, 22/04/09 08:52

    רק ישראלים עסוקים בהרס מיתוסים, לגלות עובדות (ובעיקר בדיות) שבעצם אנחנו כולנו (לא כולל מחבר המחקר כמובן) הגרועים בבני אנוש וכן הלאה.
    קדימה לקראת האור: הריסת המדינה היהודית, שהיא כמובן היחידה בעולם שלא צמחה בדרכי נועם ותרבות.
    ואגב, ה''חידוש'' וה|סקןפ'' כל בכותבת החרוצה הוא בפיגור של 30 שנה לפחות... ואגב, גם את הגלגל כבר גילו.

    IP: 89.139.94.67דווח על תגובה זו

    • מה כ''כ חשוב לשמר מיתוסים שקריים כמו יהוה ועם נבחר? (ל''ת)

      אתאיסטית דור 3 לשואה, 24/02/12 11:58


      IP: 77.126.218.251 דווח על תגובה זו

  • 45.

    איך הסיפור הפך למיתוס קידוש השם- זה לא ב3 דברים עליהם צריך למות!

    מעין, 22/04/09 08:34

    לא אמורים להתאבד רק על: שפיכות דמים, עבודה זרה וגילוי עריות?!
    איפה שימוש כפילגש לגוי נכנס? אני שואלת באמת!

    IP: 132.64.40.19דווח על תגובה זו

    • נכון ולא נכון

      ''איכא דאמרי'', 29/06/10 04:46

      נכון שאשה לא חייבת למסור נפש במקרה כזה.
      בפרט שמדובר בנשים לא נשואות, ובפרט שמדובר בגברים גויים.

      ולא נכון לומר שאין בזה קידוש ה', אם היא חפצה למסור נפש במקרה כזה, יש בזה קידוש ה'.

      נא ללמוד לפני שמגיבים.

      אגב מדבריך משתמע שאינך יודע הגדרה הלכתית, מהו גילוי עריות, וידיעותיך מתבססים על הגדרה משפטית חילונית, שאיננה נכונה לפי התורה.

      IP: 77.126.225.26 דווח על תגובה זו

      • אין בזה שום קידוש אלא ביזוי של עצמה..ותראו אילו מושגים

        יש לכם, 24/02/12 12:01

        כאילו אם היא נשואה, זה פחות גרוע או יותר גרוע מרווקה.

        ע''פ היהדות, העונש לאנס הוא רק אם אנס ''אשת איש'' (מושג חולני לכשעצמו..המדבר על שיוך אישה לאיש), כי פגע בכבוד הגבר. אילו אנס בתולה, הוא רק צריך לשלם לאביה ולהמשיך לאנוס אותה כל ימיי חייה, תחת מה שנקרא ''נישואין''. ואם לא שמעו בחורה צורחת באונס, מענישים אותה.


        כל המיתוסים החרדיים מעלים על נס ערכים מעוותים וחולניים. הילדות כ''כ תמימות ולא מבינות מה מנסים להחדיר לראשן.

        IP: 77.126.218.251 דווח על תגובה זו

        • כואב אבל אתה צודק

          , 12/03/16 18:48

          לא יכול להיות שדברים איומים ונוראים כאלו נכתבו בשם יוצר היקום,הזמן והמרחב, והתודעה. לא שייך.

          IP: 46.121.82.87 דווח על תגובה זו

  • 44.

    החרדים שוב משקרים אותנו (ל''ת)

    נמאס, 22/04/09 08:22


    IP: 79.181.148.178דווח על תגובה זו

  • 43.

    חבל שלקח 60 שנה לחקור ולהוציא את האמת על השקר

    א.ת, 22/04/09 08:08

    חבל שמיהרו לתת רחוב מבלי לבדוק קודם,
    בושה שעד היום לא מצאו לנכון לתת רחוב על שמו של ד''ר קסטנר.
    איך מעולם לא קמה משפחה וסיפרה את הסיפור של בת שהיתה סגורה בחדר עם עןד 92 בנות,רק על סמך מכתב עם שם אחד?
    אנשים מאמינים בשקר של עצמם.עצוב.

    IP: 82.81.62.107דווח על תגובה זו

  • 42.

    כל הכבוד לחוש הביקורת והאמת

    קורא נאמן, 22/04/09 08:08

    בתגובה מספר 29 של אחד העם ''כיסוי החורים בסיפור'' כנגד הכתבה הלא רצינית בעליל שמוצגת כאן.

    IP: 212.235.98.140דווח על תגובה זו

  • 41.

    שטויות אסור להתאבד בדת שלנו.מותר לתת את קידוש השם אך זה משהוא אחר

    שי, 22/04/09 07:54

    לנו אסור להתאבד ובטח שלא בגלל גרמני אחד או שניים.
    הכי הרבה מותר לנסות להרוג את זה שמולך כדי שהוא יהרוג אותך = זה קידוש השם

    IP: 79.182.22.163דווח על תגובה זו

  • 40.

    דת מחלת נפש

    דש, 22/04/09 07:14

    סיפורי הבתולות מופיעות באיסלם גם ובנצרות
    הדת שימשה במדבר קבוצות של בני אדם ליצור לכידות כדי להתמודד עם עם אויבים מבחוץ
    היום הדת משמש בעיקר כמנוף פוליטי ומקור הכנסה
    מחקרים שנעשו באוניברסיטת קולומביה בארה''ב עשו השוואה בין הדת לטקסים ולא-OCD
    ספרו האחרון של זיגמוד פרויד שנקרה ''משה'' עשה לאיש שמסופר בתנ''ך פסיכואנליזה והמסקנה האיש סבל ונוירוזה
    או בשפת רחוב משה היה חולה נפש
    אבל כאמור קשה להיתווכך עם אמונה ,עם יש משהוא שמאמין שעכבר זה פסנתר אין דרך לשכנע אותו בטעותו
    ניטשה אמר שהדת הומצא כדי לישמור על העשירים מפני הענים

    IP: 93.172.106.71דווח על תגובה זו

    • מסכימה. דת היא תחליף לאמונה אמיתית.

      דרומית גאה , 22/04/09 10:58

      אלהים הוא אוניברסלי אחד לכל היצורים החיים. דת - המצאה אנושית שמחליפה את האמונה האמיתית בבורא עליון.
      אנשים המציאו קובץ של איסורים והנחיות ע"מ לנהל את החברה בדרך נוחה.
      מי אמר שלהיות בתולה זה טוב ולהזדיין בכיף זה רע?? אלהים??

      IP: 93.173.146.8 דווח על תגובה זו

      • אני מאחל לשכמותך כי ''תזכי'' לטיפול ע''י הישמעאלים (כפי שצופה הנבואה).. (ל''ת)

        רק אל תשכחי לספר לנו כמה נעים זה היה-תודה!, 22/04/09 23:14


        IP: 77.124.77.87 דווח על תגובה זו

        • מדוע אתה מאחל לה להאנס?? דתי מסריח רשע שונא נשים (ל''ת)

          אתאיסטית א-מינית, 24/02/12 12:04


          IP: 77.126.218.251 דווח על תגובה זו

    • חילונים מוסתים

      יוסף, 02/05/11 18:09

      חבל שאינך יודע את הדעה של רוב הפסיכואנליטים היום הסוברים כי פרויד עצמו היה חולה נפש.

      IP: 84.109.62.227 דווח על תגובה זו

      • פרויד באמת היה חולה נפש..והוא המשיך קו דתי בעניין נשים

        פרויד שונא נשים, 24/02/12 12:07

        פרויד באמת היה חולה נפש ונמשך לאימו. ע''פ חייו המציא רעיונותיו החולניים. פרויד הגדיר את האישה כמו ביהדות, ע''פ תחושות העדר. הגדיר אותה ע''פ מה שהיא לא וע''פ מיזוגניה ורגשיי נחיתות..בדיוק כמו שאר הדתיים. כאילו איבר מינה הוא העדר, במקום ממשות. פחד מסירוס.
        הוא גם חשב שגברים מפותחים יותר מוסרית, למרות שמאז ומעולם הוכח שנשים הרבה יותר מפותחות מוסרית. הוא פשוט הגדיר מוסר ע''פ חוקים, והן הגדירו מוסר ע''פ אמפטיה, מצפון, הכרה ערכית של כל דבר ע''פ המקרה..וכו'.

        IP: 77.126.218.251 דווח על תגובה זו

  • 39.

    כל יהודי שמתאבד על קידוש השם, עולה לשמים ומקבל תשעים ושלוש טהורות כאלה

    לאלוהים יש פטנט איך גם לתת את הקדושות שלו, 22/04/09 07:09

    למתאבד אחד, וגם לשמור עליהן קדושות, בשביל המתאבד שני, ושלישי, ורביעי... הוא רוצה שכולנו נתאבד כדי שנהיה טהורי גזע כמוהו, נאצי מסריח

    IP: 80.179.119.22דווח על תגובה זו

    • את משוגעת. אני יאשפז אותך בקורב, מה את קוראת לי נאצית מה את פסיכית? (ל''ת)

      אלוהים, 22/04/09 09:30


      IP: 81.218.140.69 דווח על תגובה זו

      • את משוגעת, היא לא דיברה אליך, היא דיברה אלי. תיזהרי לדבר בפורומים

        אלהים, 22/04/09 09:36

        כי אם לא תיזהרי אני יאשפז אותך ואהיה מסכן כי אני אוהב רק אותך, ומה אני יעשה בלעדיך? אהיה אלהים אחד דבילי של אומואים? מגעילים אותי אלה, אל תשתגעי תעשי לי טובה

        IP: 81.218.140.69 דווח על תגובה זו

        • יהוה הוא שונא נשים פסיכופט כפוי טובה נטול מצפון . (ל''ת)

          יהוה הרע שבאלים, 24/02/12 12:09


          IP: 77.126.218.251 דווח על תגובה זו

  • 38.

    לא להאמין כמה שנאה יש כנגד החרדים , כואב שזה מה שיש לכם לעשות ביום כזה (ל''ת)

    מפוכח, 22/04/09 06:47


    IP: 89.139.195.16דווח על תגובה זו

    • מגיעה להם כל שנאה שבעולם. פרזיטים עלובים. (ל''ת)

      דרומית גאה , 22/04/09 10:44


      IP: 93.173.146.8 דווח על תגובה זו

  • 37.

    כתבה מגמתית לדעתי יש מקום לבדוק סיפור זה חשוב לדעת האמת (ל''ת)

    דולפין סגול , 22/04/09 06:20


    IP: 77.124.133.186דווח על תגובה זו

  • 36.

    טוב למות בעד תומתנו (ל''ת)

    דולפין סגול , 22/04/09 06:16


    IP: 77.124.133.186דווח על תגובה זו

  • 35.

    צרפו לזה את סיפור האדמורים שברחו....

    חיים, 22/04/09 04:55

    והשאירו את צאן מרעיתם למות בשואת אירופה ותבינו שהעולם החרדי בנו על שקרים סיפורי אלף לילה ולילה והם אולי האסון הגדול ביותר של העם היהודי .....

    IP: 84.229.26.65דווח על תגובה זו

    • צרפו לזה גם כמה מנהיגים ציוניים שברחו ותשלים את התמונה (ל''ת)

      כל האמת, 22/04/09 15:02


      IP: 89.138.216.185 דווח על תגובה זו

  • 34.

    משתמשים בסיפור בדוי כדי לגייס תרומות? (ל''ת)

    חבל ולא מקובל, 22/04/09 04:45


    IP: 89.139.173.152דווח על תגובה זו

    • גם ישראל החילונית והמתקדמת סוחטת תרומות ותמיכה פוליטית על גבם של קורבנ (ל''ת)

      חילוני, 22/04/09 14:40


      IP: 89.138.216.185 דווח על תגובה זו

  • 33.

    כל העולם החרדי בנוי על מיתוסים וחצאי שקרים

    חרדי מלידה, 22/04/09 02:32

    על כל רבי מספרים שהוא עושה ניסים כל יום,
    ושהוא קורא מחשבות ויודע הכל.
    הקטע הוא שמלמדים אותך בגיל צעיר שאם אתה מאמין לכל סיפורי הניסים אז אתה טיפש.
    ואם אתה לא מאמין אז אתה ''כופר'' שזה הרבה
    יותר גרוע מטיפש.
    אבל דבר אחד בטוח,זה כיף אדיר לחיות
    בסיגנון חרדי,וזה אפילו התמכרות.

    IP: 77.126.153.56דווח על תגובה זו

    • אם באמת הייתה חרדי היית יודע כי ישנו כלל שמי שיודע לא מראה שהוא

      יודע,ומצניע את ידיעותיו.. אך מה לעשות כי גם בדורנו, 22/04/09 03:40

      הבלתי ראוי זכינו לגדולי ישראל (להבדיל מבאבות ושאר ירקות של מיסטיקנים המתחפשים לחרדים ויכולים להטעות רק חילונים)?
      כל מי שהינו ירא שמים אמיתי וזכה להתייעץ עם רב גדול אמיתי מכיר בכך כי למרות ענוותנותו והצנעת הדברים-לאותו רב יכולות רוחניות בלתי טבעיות.זה עניין של נסיון והתרשמות ולא של חינוך.לגבי הסיפור שלך על הטיפש והכופר-זו בדיחה פנימית בעולם החרדי על החסידים,ולא דרך חינוך כפי שהצגת..

      IP: 77.124.77.87 דווח על תגובה זו

  • 32.

    העולם החרדי תמיד הצטיין בבדיות (ל''ת)

    י.ג., 22/04/09 01:34


    IP: 154.5.233.129דווח על תגובה זו

  • 31.

    חרף ''חוקי הגזע'' היו במחנות ההשמדה חדרים שהיו מיועדים ל''בידור'' הסגל

    חשוב לציין, 22/04/09 01:06

    לשם היו מובאות יהודיות לשם אינוסן, ''בצנעה'' כדי שלא ייחשף הדבר לעיני כלובחדים שהיו חסרי חלונות או עם חלונות אטומים, אולם כולם ידעו על כך!

    IP: 84.229.6.142דווח על תגובה זו

  • 30.

    ..what holiday or week day should fit better for telling the truth.

    Monty , 22/04/09 01:03

    ..what holiday or week day should fit better for telling the truth.

    IP: 88.88.52.29דווח על תגובה זו

  • 29.

    כיסוי החורים בסיפור

    אחד העם, 22/04/09 00:12

    1 המכתב נזרק מבעד לחלון ללא מען ספציפי או שהיה על גופה והקברן ראה לנכון להעביר המכתב הלאה וכהנה על יד הדמיון הטובה (סבי למשל זרק מכתב מרכבת המכתב נאסף ע''י גוי שהעבירו למחתרת הבלגית שהעבירה אותו למשפחה שהסתירה את סבתי שכבר לא נמצאה שם . המכתב נמצא ע''י בן המשפחה שהעביר את המכתב לאבא שלי לפני כשנה- סיפור זה אמיתי והינו פחות ריאלי מהגעת המכתב לניו יורק זמן קצר אחר המלחמה) 2 הבנות השיגו את הרעל ככדורים ע''י פרטיזנים שגנבוהו מבית מרקחת וזאת עוד טרם הקמת הגטו ופלישת הנאצים וכהנה על יד הדמיון ( סבתא של חבר סיפרה שתושבי הבניין בה גרה קנו וחילקו ביניהם ציאניד מהחשש מפלישת רומל- גרה בארץ-נראה לי יותר הגיוני להשיג רעל בפולין של המלחמה מאשר בארץ ישראל שתחת שליטת המנדט.) 3 הגטו לא היה קטן והאנשים דיברו על סיפור זה אלא שאף אחד לא האמין להם כעבור זמן קצר קיבל הסיפור חיזוק בדמות המכתב. 4 חיה הנ''ל נולדה להורים ממוצא הונגרי ומכאן השתרבב הניב ההונגרי לאידיש הפולנית. 5 באושביץ פעל בית בושת בכפיה לסיפוק צרכיהם המיניים של הגרמנים למרות חוקי הגזע כנראה שהתאוות האישיות חזקות מתאורית הגזע של היטלר.

    IP: 173.68.247.80דווח על תגובה זו

    • יפה מאוד . זה מה ששיערתי בדיוק . כנראה שיש אנשים שיש להם ענין לטאטא את (ל''ת)

      הסיפור הזה, 22/04/09 06:20


      IP: 96.242.60.218 דווח על תגובה זו

    • המקרה הזה הוא אמת לאמיתה

      אפרים - הסטוריון, 22/04/09 07:23

      הדבר היחידי שאינו מדוייק הוא שלא כל הבנות מתו מהרעל וקבוצה קטנה מאד של חמש בנות עברו זוועות נוראיות עד שנרצחו.
      את העובדה המרה הזאת הסתירו וחבל אבל לומר שהמקרה הזה לא קרה בכלל, זה גובל בפשע.

      IP: 79.179.150.215 דווח על תגובה זו

      • אפרים - מי היה העד לאותו מקרה? מישהו חזה בזה ונשאר בחיים? (ל''ת)

        פנדה, 22/04/09 11:11


        IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

        • פנדה-מה זה משנה בעצם? האם הכותבת קבעה את פסיקתה לאי-אמיתות

          panacea , 22/04/09 15:35

          הסיפור לאחר מחקר מעמיק, לאחר משפט?
          גם בסיםורים אחרים (רצח רבין,אונס התיירות בעין-גדי וכו'),אפשר למצא חורים.
          למה להרוס סיפור, יהיה זה מיתוס או לא ואגב כך לספק חומר נוסף למכחישי השואה?

          IP: 89.179.197.36 דווח על תגובה זו

    • בבית הבושת הועסקו אסירות פולניות

      הילה, 22/04/09 13:29

      בהתאם לחוקי הגזע, חייל גרמני שנתפס שוכב עם יהודיה, הוצא להורג

      IP: 207.232.63.73 דווח על תגובה זו

      • בכל המלחמות, חיילים אנסו נשים..

        אבל סיפורי החרדים, 24/02/12 12:14

        סיפורי החרדים נועדו ללמד בנות לשמור על ''צניעות'' מתוך מניעים חולניים של גברים עם רגשי נחיתות שרוצים להשאיר את הנשים בכלא ביתן.


        אתם צריכים לראות באתרים החרדיים, איך גברים מפשפשים בלבושן של נשים. הם מתדיינים שעות על גבי שעות רק על פיאות כן לא...וכל טקסא על פיאה הוא כאורך הגלות.

        IP: 77.126.218.251 דווח על תגובה זו

  • 28.

    היו כ''כ הרבה מקרי אונס המוניים

    יהודי, 22/04/09 00:06

    במיוחד משתפי הפעולה האוקראינים והפולנים שהובילו את היהודים מחוץ לעירות וירו בהם - הרבה נשים נאנסו שם. גם במחנות הריכוז- זה קשר שתיקה שלא מדברים עליו. רק אתמול שמעתי אשה ברדיו שתיארה כיצד נאנסה בידי פולני שזיהה אותה כיהודיה.

    IP: 77.125.111.196דווח על תגובה זו

    • זה נכון משחר האנושות ועד היום..כמובן גם ובמיוחד אצל היהודים

      אישה, 24/02/12 12:17

      ככל שחוקרים, מגלים כי אונס היתה תופעה נורמטיבית משחר האנושות. כשלא היתה השפעה נשית, גברים חשבו שזה בסדר לאנוס את מי שבא להם והילדה/אישה אשמה על כך ש''פיתתה אותם''. מסקנה - מוסר לומדים מערכים נשיים ולא ממעשים גבריים.


      עדיין, סיפורי החרדים לא נובעים מהרצון ללמד על שיעורי האונס אז והיום, אלא מרצון לדרדר נשים לאמונות דתיות מעוותות ולכך שהן צריכות לשרת גבר יהודי.

      IP: 77.126.218.251 דווח על תגובה זו

  • 27.

    ולא יכולתם להתאפק הא? הייתם חייבים לפרסם את זה דווקא ביום השואה...

    NRG, כיהודי, אתם מגעילים אותי., 21/04/09 23:53

    אני מכיר אישית את הפרופ' שוורץ ואם היא אומרת שהסיפור הוא מיתוס ככל הנראה הוא אכן כזה.
    ובכל זאת, בחרתם לפרסם זאת דווקא היום, ביום השואה, ולספק עוד שמן למדורת הכחשת השואה שבוערת ביתר-שאת בימים אלו (כי אם זה סיפור מומצא, יגידו האחמדניג'אדים למינהם, מי יודע מה עוד?)
    אני כבר לא יודע אם שיקול הדעת הלקוי שלכם נובע מטמטום או רוע.
    תתביישו.

    IP: 80.230.100.193דווח על תגובה זו

    • תגובה חכמה-והעיתוי מראה גם על ''רצינות'' הכתבה,60 שנה ''חקרו'' ורק היום יש

      מסקנה..-פשוט רוע צרוף ללא קשר להיה או לא היה !!!, 22/04/09 01:04

      אין כאן שום תוכן רציני על רצינות הפרכת המכתב.לא אתפלא לתגובה מיד ושם אם טומי לפיד זכה לנהל שם (ואינני פוסל את המפעל חלילה).החמור מכל הוא המיתוס כי הוקמה כאן מדינה ''יהודית''..
      מילא מדינה יהודית בה חיים גם יהודים שלא שומרים מצוות,אך מדינה שבה לרדוף יהודים שומרי תורה זו שיטה מבוססת,ודרך להתבסס בחיים ???- התקשורת (כולל ''הממלכתית'') עסוקה באופן יום יומי ברדיפת היהדות ובשטיפות מוח שיטתיות כנגד כל סממן יהודי,ואפילו מסורתי (החגים:מסתכמים באכילה משמינה ומזיקה,גורמים למריבות ולהוצאות,בכיפור יש תאונות,בלג' בעומר שריפות וזיהום אוויר וכו וכו''..).
      כל כתב יודע כי בכדי להתפרנס-צריך להתנגח ביהדות,ועל כך יעידו הטורים היום יומיים,שבכל מקרה יקשרו את הרע ליהדות..
      יש לי רק בקשה צנועה-לאחר שיגיע העונש לאותו חלק בעם שראוי לו (השואה תהיה משחק לעומת מה שצפוי לפי הנבואה אם לא נעשה תשובה) אל תשאלו את השאלה:איפה היה השם..
      שכן גם לפני השואה הוזהר הציבור החילוני=תנועת ההשכלה על הצפוי לקרות אם לא ישנו את דרכם.אז אני כבר מקדים ושואל את מי שמשתף פעולה עם הערב רב שהקימו כאן מדינה ל א יהודית-אנשים ריקים רעים ופוחזים,איפה אתם ?!!!
      מדוע אינכם לומדים דבר מן הנסיון?-התורה מזהירה על כך כי לפני בוא המשיח נחזור לארץ כאשר יהיו כאן ערבים,והארץ שוממת עד לבואנו.שהפרסים יפתחו במלחמה עולמית גדולה שלא הייתה כמותה בעולם (מוות של מיליארדים בתוך דקות ספורות).ישמעאל יצרו לעם ישראל באופן מצמרר עד שישמע א-ל תחינותינו,ואין טעם לפרט.. הכל מתרחש לנגד ענינו,ורובנו אדישים ומתכחשים לאחריות שלנו,ולמציאות הנרקמת לנגד ענינו-ממש כמו בשואה.גם שם הייתה תקופה בה יכלו אנשים להתפקח ולהציל עצמם,אך הם בחרו להתכחש עד שהיה כבר מאוחר להנצל.. זו מדינה יהודית?- אלו המסקנות ולקחי השואה?- לבגוד בכל ערך יהודי ולשחק למטרת הנאצים להשמיד את העם היהודי בגלל מה שהוא מייצג,רק שהפעם זה דרך שטיפת מוח של ערב רב שכביכול הקימו מדינה יהודית-מה שמוביל את עם ישראל להשמדה רוחנית המובילה בהכרח לגשמית מ''רצון'' ?!!!

      IP: 77.124.77.87 דווח על תגובה זו

      • כמה הערות

        בן ישיבה, 22/04/09 08:04

        נא לא לסלף את התורה ולא להמציא דברים שלא כתובים. זה רק מביא ח''ו לידי חילול השם.

        לא מוזכר בתורה שום דבר על פרסים, ומיליארדים שימותו וכל יתר מה שכתבת...

        יש נבואה על שיבת עם ישראל לארצו כשהיא שוממת ונבואה זו אכן מתגשמת לנגד עינינו.

        IP: 212.235.98.140 דווח על תגובה זו

        • לך תלמד את דברי-הגמרא,זוהר,רמח''ל הגאון מווילנא,ואח''כ תקרא לעצמך: (ל''ת)

          בן ישיבה !, 24/04/09 05:06


          IP: 77.124.77.87 דווח על תגובה זו

    • מזדהה עם כל מילה ! כבר לא נשאר לעיתונות בארץ מה לקלקל ולהרוס. (ל''ת)

      יהודי, 22/04/09 06:34


      IP: 213.151.36.108 דווח על תגובה זו

    • דווקא מי שממציא סיפורים עלול להביא להכחשת שואה

      פנדה, 22/04/09 11:13

      להגיד שסיפור כלשהו מתברר כמיתוס אינו הכחשת שואה, זה חלק מהחקר ההיסטורי. אני לא מבין - אתה מעדיף להאמין בשקר?

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

      • ברור כי מכחישי השואה לא עושים זאת עקב טעות אלא במגמתיות.. (ל''ת)

        לכן ה''חשש'' שלך לא ענייני ולא שייך !, 23/04/09 23:36


        IP: 77.124.77.87 דווח על תגובה זו

  • 26.

    אם כך, מעניין מי הגבר שכתב את זה? (אם מדובר בעידה החרדית הוא צריך (ל''ת)

    להיות גבר ולא אישה. )לא?, 21/04/09 23:50


    IP: 89.139.12.228דווח על תגובה זו

  • 25.

    כנראה שהכותבת והחוקרת לא יודעות כלום על השואה...

    אני, 21/04/09 23:48

    אמנם היו חוקי הגזע הארי, אבל הגרמנים לא הפסיקו לאנוס כל יהודיה שיכלו.
    באשוויץ היה מבנה מיוחד, היה סמל מיוחד שהוטבע בנשים ששימשו לזנות, והיו שם גם יהודיות!!
    לא יודע מאיפה הבאתם את זה שהגרמנים לא נגעו ביהודיות...
    כנראה שנפלתם לצביעות של הנאצים, זה מה שהם רצו שנזכור, עם נאור עם חוקים...
    בפועל הם היו בהמות שרצחו, גנבו, אנסו והשפילו כמה שיכלו...

    IP: 79.177.103.30דווח על תגובה זו

    • המצאת את זה עכשיו (ל''ת)

      dd, 22/04/09 00:48


      IP: 79.183.112.173 דווח על תגובה זו

      • ממש לא

        מנ, 22/04/09 06:05

        אכן היו ביתני זונות מיוחדים

        IP: 89.139.136.200 דווח על תגובה זו

      • מכיר את הספרים שלו?

        ק.צטניק, 22/04/09 08:00

        השעון, בית הבובות ועוד

        IP: 212.235.98.140 דווח על תגובה זו

        • הסיפורים של ק.צטניק אינם כוללים רק אמת (ל''ת)

          שלומית, 22/04/09 13:32


          IP: 207.232.63.73 דווח על תגובה זו

    • 26, נכון אך גם היהודים היו כאלה..הם אנסו, היכו ורצחו יהודיות

      יותר מהנאצים, 24/02/12 12:25

      אם תתבונן בראיה רחבה יותר, היהודים הביאו לאונס, רצח והתעללות בנשים, הרבה יותר מאשר הגרמנים.

      באופן כללי, עמים חתוכים (מילה), מתוסכלים יותר מינית..יש להם נחיתות עצבית והם שטופי זימה וסקס בכל רגע ורגע ביחס לעמים טבעיים שאינם חתוכים.

      שנית, התורה היהודית, הביאה למיתוס סיפור הבריאה היהודי בו חווה היא צלע אדם - זן נחות משררתת שנבראה עבור מישהו ולא עבור עצמה, ועוד ע''י אל זכר.

      שלישית, היהודים הביאו הרבה מאוד חוקים אנטי-נשיים לעולם.

      רביעית - יהודים במקור בעד חיתון בנות 3!!!!!!

      אז הם כמו כל שאר העמים המזוויעים..לא פחות גרועים מאף קבוצת גברים אחרת בהיסטוריה ואולי גרועים בהרבה.


      ומה זה קשר למיתוסים חולניים שחרדים ממציאים? שמעתי כבר אלפי סיפורים של מחזירים בתשובה למיניהם והם לא מבינים איזה נזק הם עושים לכל מי שמגדיר עצמו יהודי. הם הופכים את העם הזה לעם הכי שקרן שיש. סיפורים שהם רק נזק לכולם, אך תועלת למחזירים בתשובה השולטים בהמון.

      IP: 77.126.218.251 דווח על תגובה זו

  • 24.

    על חרדים אשכנזים אני מאמין שהם ימציאו כי זה לא הדבר היחיד שהם המציאו

    צבי אריה זאב דב ביר, 21/04/09 23:48

    הם מנסים לשכתב את כל ההיסטוריה ע''פ הקשקושים שלהם

    IP: 96.242.60.218דווח על תגובה זו

    • You are a stincking motherfucking pig (ל''ת)

      Bruce ALMIGHTY , 22/04/09 14:16


      IP: 84.152.49.68 דווח על תגובה זו

    • 24, האמת שמחזירים בתשובה מזרחיים נוהגים להמציא אפילו

      יותר סיפורים שקריים, 24/02/12 12:27

      דתיים אורטודוקסים לא שונים במובן הזה. האמצעים מקדשים את המטרה ה''נעלה'' שלהם..והיום רוב הסיפורים השקריים מגיעים דווקא מהדתיים המזרחיים..(אגב הנשים המזרחיות הן האוכלוסיה מס' אחת של קניית הלוקשים שמוכרים להן).

      IP: 77.126.218.251 דווח על תגובה זו

  • 23.

    מוסד שמקיים את חוק הפרדת הגזעים

    ג. אביבי, 21/04/09 23:43

    מוסד שמקיים את חוק הפרדת הגזעים בין קירותיו, בנות יעקוב, ויוצר חומות בין התלמידות האשכנזיות לבין התלמידות המזרחיות והאתיופיות על בסיס גזעי, ממש כשם שהגרמנים עשן כלפי יהודים (בעיקר אשכנזים) וצוענים, יכול גם יכול לדבוק במיתוס שכולו בדיה.
    מי שלא מספר לתלמידותיו על בריחת המנהיגים החרדים והרבנים תוך הפקרת צאן מרעיתם יכול גם לספר על עלילות גבורה ועל ניסים שכלל לא קרו.

    IP: 85.250.198.167דווח על תגובה זו

    • אתיופיות? מאן דכר שמיי? (ל''ת)

      נעמן, שפוי , 21/04/09 23:57


      IP: 24.185.32.41 דווח על תגובה זו

  • 22.

    אין דבר המסייע יותר למכחישי השואה מסיפורים כאלה ורדיפת הבצע של... (ל''ת)

    ...העוסקים בשילומים, 21/04/09 22:34


    IP: 212.199.63.162דווח על תגובה זו

  • 21.

    בחיפה

    ירון, 21/04/09 22:33

    מתחת לואדי ניסנאס ומעל תחילת אלנבי ישנו רחוב ללא מוצא בעל שתי שמות התשעים ושלוש והנזירות
    איזור זה מאוכלס כיום כמעט כולו ע''י בני מיעוטים ובעבר הלא רחוק ע''י יהודים

    סיפור דומה להפליא רק עם הבדל קטן על 93 נזירות ולא יהודיות

    נקודה למחשבה ולמחקר

    IP: 93.172.55.52דווח על תגובה זו

  • 20.

    הסיפור קרה גם קרה... (ל''ת)

    סיפור נכון, 21/04/09 22:20


    IP: 41.208.48.184דווח על תגובה זו

  • 19.

    כבר בספר ''אני מאמין'' של פרופ' אליאב לפני 40 שנה מוטל ספק באמינות המכתב (ל''ת)

    אורי, 21/04/09 22:20


    IP: 212.179.28.71דווח על תגובה זו

  • 18.

    האם מישהו יודע למה דווקא 93 ? המספר הזה מסמל משהו ?

    רוני מהשרון , 21/04/09 22:12

    עד כמה שידוע לי, אין למספר זה שום משמעות מיוחדת ביהדות... הוא גם לא כפולה של ח"י או משהו כזה, וגם לא נראה לי שיש לו משמעות מיוחדת בגימטריא... סתם, מאוד מעניין...

    IP: 217.132.126.25דווח על תגובה זו

    • 93 הכלים במקדש ככתוב במשנה (ל''ת)

      אסתר, 21/04/09 22:30


      IP: 84.109.139.160 דווח על תגובה זו

    • כמדומני

      שלמה ג., 22/04/09 03:44

      ישנו מדרש על 93 ילדים שקפצו למים מתוך ספינה שהובילה אותם לרומא לאחר חורבן הבית. הם עשו זאת לאחר שנודע להם כי הם מיועדים למשכב זכר. בעת קפיצתם קראו את הפסוק מבשן אשיב, אשיב ממצולות ים. נראה לי שהסיפור הנ''ל הוא גירסא מודרנית לסיפור ההוא.

      IP: 70.24.139.136 דווח על תגובה זו

  • 17.

    כל הדת היא שליטה, ומבוססת על מיתוסים שלא היו ולא נבראו (ל''ת)

    הם גרועים ומשחיתים, 21/04/09 22:06


    IP: 77.125.121.198דווח על תגובה זו

    • לפתי

      david, 21/04/09 23:49

      אם כך גם מלחמת ששת הימים שניצחנו בה בשישה ימים שלוש צבאות גדולים יחשב בעיני ילדיך כמיתוס כמו שאר הניסים שקרו לעם היהודי.

      IP: 77.125.28.102 דווח על תגובה זו

    • הגבת פעם אחת, קלטנו שאתה בור וכסיל, אז אתה מגיב שוב כדי שנהיה בטוחים? (ל''ת)

      יהודי לא חרדי, 21/04/09 23:55


      IP: 80.230.100.193 דווח על תגובה זו

    • יהודי

      david, 22/04/09 00:42

      ידידי היקר שמחתי מאד שאתה יהודי למרות שאינך חרדי אך באיזו זכות הינך קובע שאני גם בור וגם כסיל אני יהודי פשוט ואפילו הדיוט ולכן הנני מברך אותך בברכה שתתקרב לערכי היהדות גם אם אינך יהודי חרדי וזכור את המשפט הבא לעולם אל תהי קלה בעינך ברכתו של הדיוט

      IP: 77.125.28.102 דווח על תגובה זו

  • 16.

    כתבה לא ברורה

    קצת שכל, 21/04/09 21:49

    עם כל הכבוד לתמיהות שהעלתם, לא הוסבר בכתבה האם המכתב מפוברק ומעולם לא נשלח או שמא אכן נשלח מפולין וכו'. לא ברור מי, ע''פ החוקרת, המציא את הסיפור.

    IP: 213.151.36.56דווח על תגובה זו

  • 15.

    לדעתי צריך לשמוח ולברך שאסון כזה לא ארע באמת

    ב.ק., 21/04/09 21:29

    במקום להצטער, כול הצדדים צריכם לברך ולשמוח שהאסון הנורא של אונס והתאבדות לא התרחשו במציאות.

    IP: 79.179.117.40דווח על תגובה זו

    • אולי לייסד יום שמחה על נס ההצלה ? (ל''ת)

      א, 21/04/09 23:42


      IP: 85.64.209.151 דווח על תגובה זו

    • לשמוח שמה לא קרה?השואה? (ל''ת)

      איזה מין שמחה?, 21/04/09 23:45


      IP: 75.197.61.72 דווח על תגובה זו

  • 14.

    גם אני תלמידת בית יעקב לשעבר וגם בשבילי זה הלם... (ל''ת)

    SkySoul , 21/04/09 20:57


    IP: 82.81.5.20דווח על תגובה זו

  • 13.

    כל חייהם של החרדים מושתתים על מיתוסים נלעגים ושקריים (ל''ת)

    פתטי, 21/04/09 20:56


    IP: 93.173.109.145דווח על תגובה זו

  • 12.

    גם אני שמעתי את הסיפור הזה בבית יעקב, לא יודעת אם הסיפור אכן קרה או לא

    לאה, 21/04/09 20:56

    אך ללא ספק יש אלפי סיפורים על בנות ישראל בזמן השואה קדושות ומעונות, שגם בגיא צלמוות שמרו על צניעותן וקדושתן בכל מחיר.

    נקודה למחשבה:
    אני באמת לא מבינה את הדחף הזה להכחיש את הסיפור, מי יודע אולי בעוד מאה שנה יהיה מי שיכחיש את כל סיפור רון ארד???????

    IP: 85.250.83.188דווח על תגובה זו

    • כיום אף אחד לא מאיים על זיכרו של רון ארד

      אני, 22/04/09 20:08

      אבל כשישנם מכחישי שואה שמחפשים מתחת לאדמה כל פיפס, אמיתי או מזוייף, שעלול לערער את אמינותם של ניצולי השואה ושל העדים והעדויות הקיימים בידנו, סיפורים בידיוניים שמתקבלים כאמת יכולים לגרום לנו לנזק עצום בטווח הארוך. נזק שלא שווה את גאוות היחידה שהסיפור מקנה לאחדים מאיתנו.

      IP: 89.138.173.233 דווח על תגובה זו

      • אני מסכימה איתך שחשוב מאד שהסיפורים יהיו אמיתים ולא בידיוניים

        לאה, 22/04/09 21:19

        אבל מה לעשות שאני לא חושבת שאפשר בכזאת קלות לקבוע שהסיפור הנ''ל לא קרה.
        אני מתארת לעצמי שאם אכן הסיפור קרה הרי לחלק מהבנות כן נשאר משפחה וחברים שיודעים מה קרה לבנות וכנראה שמהם התחיל הסיפור, לפי דעתי הסיכוי שהסיפור נכון הוא גדול, אולי היום אין מי שיוכיח את זה בפועל אבל זה לא אומר שצריך להכחיש את זה.
        בקשר לרון ארד- אנחנו נמצאים היום עשרים שנה לאחר שנפל בשבי אף אחד לא יודע מה עלה בגורלו, אין סיבה שבעוד מאה שנה לא יקום איזה פסיכי שיגיד שכל סיפור רון ארד מצוץ מהאצבע.

        IP: 89.139.137.104 דווח על תגובה זו

        • אבל מדוע זה מופת בעינייך?

          אתאיסטית, 24/02/12 12:40

          בבקשה תפסיקו להיות כאלו תמימות ולקנות כל לוקש שמספרים לכן. נשים נאנסו מאז ומעולם, בכל התרבויות ובצורות אכזריות שלא ניתן לתאר. כמובן שנשים ''יהודיות'' הן חלק מהנשים בעולם, וככאלה נאנסו גם הן כילדות וכנשים..לפני ואחרי שהגדירו עצמן כיהודיות..עם ובלי קשר ליהדותן או אמונתן. הגברים היהודים - גם הם כמו כל גברברי העולם אנסו ילדות ונשים בדרכים אכזריות.
          כולנו צאצאי אנסים ויש לכך ראיות רבות, גם בלי לשאול את סבת סבתך..שחיתנוה בגיל 8.

          כמובן שבמלחמה, נשים וילדות נאנסות הרבה יותר.

          אבל במקום להבין את הקשר הרחב יותר של הבעיה, מספרים לכן סיפור זה כדי לקרב אתכן לאידיאולוגיה שמרנית ארסית וערמומית, כדי שתרגישו רע עם עצמכן על כך שאתן מעיזות ללכת למועדון או ללבוש חצאית מעל הברך (''הרי פעם יהודיות הרגו עצמן כדי לשמור על צניעותן'') וכו'..
          אתן לא מבינות שמעבירים לכן מסרים תפלים ולא רלוונטים מבחינה ערכית ?
          להיפך!, אנחנו אמורות ללמוד להלחם, לשנות את פני החברה, לעשות מה שאנחנו רוצות.. ולא לנסות שוב את מה שניסו כבר אלפי שנה - ללכת ע''פ ערכים שגברים כתבו על צניעות ושטויות צבועות אחרות כמו התורה.

          IP: 77.126.218.251 דווח על תגובה זו

  • 11.

    מעניין שגם לא מספרים להם על בריחת רבניהם והשארת צאן מרעיתם למוות בטוח. (ל''ת)

    רעמסס, 21/04/09 20:44


    IP: 93.172.247.228דווח על תגובה זו

    • צודק

      שלמה ג., 22/04/09 03:48

      רק לשם המידע. כמה רבנים ברחו והשאירו את צאן מרעיתם מאחור? וכמה רבנים יכלו להנצל ובחרו להשאר עם צאן מרעיתם?
      ושאלת השאלות: כמה מנהיגים ציוניים העדיפו לעשות כל דבר אפשרי כדי להציל את עצמם גם במחיר מותם של אחרים? על גרינבוים שמעת? על רומקובסקי שמעת?

      IP: 70.24.139.136 דווח על תגובה זו

  • 10.

    ל- 6

    איש יהודי, 21/04/09 20:37

    מקור הדחף למצוא הוכחות על הסיפור נובע מהתעננות כנה ואמיתי במאורעות השואה, לא רק כהיסטוריונים חובבים, אלא גם כיהודים שאכפת להם מהיסטוריית עמם באופן כללי, ומבנות יעקב, וחקר האמת באופן פרטני.

    לעניות דעתי מה שמזעזע בסיפור הזה הוא לא ההמצאה. ייתכן שזו פשוט טעות כנה ואמיתית. ייתכן שהמזעזע הוא שאחרי שברור וחד משמעי שאין כזה דבר - האם ייתכן שמלמדים כזו טעות פיקטיבית ומגמתית בבתי ספר של בית יעקב ? זו הדרך לחינוך ? עידוד של שקר פקטיבי ? עד כה שהוא נשמע אציל ויחודיי ?!

    אני מקווה שזה לא כך

    IP: 212.76.113.197דווח על תגובה זו

  • 9.

    אולי הגיע הזמן לתקן עוול היסטורי

    אורי, 21/04/09 20:33

    ולהסב את שם הרחוב על המאורע שלא היה (שגם ככה מספק שמן לגלגלימכחישי השואה) לרחוב על זכר ישראל קסטנר. שהציל אלפי יהודים ונרצח פעמיים...

    IP: 217.132.12.203דווח על תגובה זו

    • קסטנר מכר את נפשו לשטן

      יצחק, 21/04/09 22:52

      עשרות אלפי היהודים ואולי מאות אלפי היהודים שנשללה מהם האופציה לברוח ולמצא מחסה בכל מקום שהוא נשללה מהם בגלל הכחשת קסטנר את חיסולם הקרוב והמתוכנן אינם יכולים להעיד על כך.
      יכולים להעיד על כך אלפי צאצאיהם של יהודי הונגריה שלמרות הכל הצליחו להמלט כאשר חלקם אולי עדיין חי ועד להכחשות קסטנר.

      IP: 80.179.212.176 דווח על תגובה זו

    • אם כבר רחוב ע''ש אירנה סנדלר

      אולם, 24/02/12 12:42

      אולם כדאי להפוך שמות רחובות לשמות פרחים, נופים, עצים..דברים נייטרלים, אחרת יהיה וויכוח אינסופי לגבי שמות רחובות..וחלוקה לא שווה בין נשים וגברים, רק בגלל שהנשים גידלו את הילדים.

      IP: 77.126.218.251 דווח על תגובה זו

  • 8.

    נא לפנות לספר ''בית הבובות '' מאת ק .צטניק -יחיאל די נור (ל''ת)

    פיינר, 21/04/09 20:26


    IP: 212.143.191.33דווח על תגובה זו

    • מוכר לי היטב הסיפור

      Glatze, 22/04/09 13:58

      בתי בושת מאין אלו קמו לא כדי לשרת חיילים גרמנים/אריים אלא כדי לשרת יחידות מסופחות של רומנים, ליטאים, אסטונים, אוקראינים ותורכים.

      בשביל החיילים הגרמנים קמו בתי בושת בהם הועסקו בכפיה נשים ממזרח אירופה.

      מדהים שלא מדברים על נושא קורבנות המין בשואה.

      IP: 212.235.116.68 דווח על תגובה זו

  • 7.

    גם בפתח תקוה יש רחוב התשעים ושלוש (ל''ת)

    רוזנברג יצחק, 21/04/09 18:30


    IP: 84.228.161.31דווח על תגובה זו

    • גם בראשון (ל''ת)

      אדום 1, 21/04/09 21:11


      IP: 62.219.101.159 דווח על תגובה זו

      • גם בחיפה

        רועי, 21/04/09 22:27

        אבל מה שמעניין הוא שלרחוב בחיפה יש שם משני שהוא הנזירות
        והסיםור לפי מה שאבא שלי סיפר לי דומה להפליא על 93 נזירות שהתאבדו יחדיו
        הוא מכיר את הסיפור משום שגדל ברחוב זה ולכן זה מה שסיפרו לו

        נקודה מעניינת לחמשבה לא

        IP: 93.172.55.52 דווח על תגובה זו

      • רק שאצלנו זה צ''ג בנות

        אבי סער, 21/04/09 22:57

        לא ידעתי שיש רחוב התשעים ושלוש תמיד הכרתי את זה כצ''ג בנות

        IP: 80.250.149.60 דווח על תגובה זו

    • גם בניו יורק. East & West (ל''ת)

      נעמן, שפוי , 22/04/09 00:02


      IP: 24.185.32.41 דווח על תגובה זו

  • 6.

    מה מקור הדחף למצוא ''הוכחות'' לניפןץ הסיפור?

    יאיר, 21/04/09 18:24

    אין הוכחות שהסיפור לא התרחש. כמו שאין הוכחות שאברהם אבינו לא היה ( רק ''לא מצאו הוכחות שהוא כן היה '' ) .
    מה מניע אנשים לחפש הוכחות נסיבתיות לאי
    קיומו של הסיפור?
    1.על ידי ניפוץ מיתום אפשר לפרסם את קיומך ולהוסיף עוד כמה נקודות לפירסום וטיפןח האגו.
    2.נורא נחמד לנפץ מיתוסים , במיוחד כאלה של חרדים.
    3.סיפור תומתם של בנות אלה מאפיל ומעיק על העולם הפנימי המיתרני של אנשים מסוימים - לפחות התת מודע.

    IP: 82.81.25.90דווח על תגובה זו

    • תזהר מדחפים

      יוספוס פלביוס, 21/04/09 20:08

      את כל השאלות שאתה מעלה כלפי הכותבת אתה יכול להפנות כלפי עצמך וכלפי הציבור החרדי.

      הסיפור עצמו מוזר ואם אכן סביר להניח שלא התרחש במציאות, מנין התעוזה להמשיך להנחיל את הסיפור לדורות הבאים. ולדבר על טהרת הבנות.

      יש מספיק עדויות אחרות בהקשרים אלה ואחרים סביב קידוש השם ושמירת הטהרה. מדוע מנגנון ההגנה החרדי כל כך מקובע ומעדיף להנציח סיפור מפוברק.

      IP: 87.68.148.197 דווח על תגובה זו

      • ראה תגובתי ב''תגובה למגיבים'' (ל''ת)

        יאיר, 22/04/09 01:22


        IP: 82.81.25.90 דווח על תגובה זו

    • כלומר אם אין הוכחה שסיפור לא התרחש סימן שהוא כן התרחש

      רוצים עוד מיתוסים, 21/04/09 20:41

      לא פלא שכשהיוונים המציאו את הלוגיקה היהודים המציאו את התלמוד.

      IP: 93.173.74.155 דווח על תגובה זו

      • היוונים

        אופיר, 22/04/09 07:47

        אומנם המציאו את הלוגיקה - אבל גםהשתמשו בעקרון ''הוכחה על דרך השלילה''

        IP: 93.172.186.46 דווח על תגובה זו

    • משום שאם מכחיש שואה היה חוקר את זה היה לו ''נשק'' לצדקתו

      כ, 21/04/09 21:36

      אין צורך להמציא סיפורים - יש אינסוף סיפורים אמיתיים גם כך. תאר לך שמכחיש שואה היה חוקר ומוצא שאין הוכחה לקיום הסיפור, האם זה לא היה מעמיד בספק עוד סיפורים? לכן כדאי שאנו נהיה ללא רבב ונדבק באמת, הנשגבת מכל דמיון גם כך.

      IP: 212.179.61.202 דווח על תגובה זו

    • חשוב להקפיד לוודא אמינות העדויות והסיפורים

      אורן, 21/04/09 21:52

      דווקא כדי לשמור על האמינות ולא לתת פתחון פה למכחישי השואה.
      ושהחרדים יפסיקו להתלונן. אם הם רוצים לנפץ ''מיתוס'' שיחקרו למה אדמו''רים ורבנים ברחו והפקירו קהילות

      IP: 87.68.171.63 דווח על תגובה זו

    • אני אגיד לך מה הבעיה בסיפור הזה

      Esc, 21/04/09 21:56

      נאמר כאן בפה מלא, שעדיף שהאישה תמות מאשר שהיא תיאנס. מה שמחזק סברות חשוכות לפיהן קורבן אונס אשם באונס. כיוון ש''היא יכלה למות ולא לתת לו לאנוס אותה'' וזה היה יותר מכובד.
      זאת הבעיה, וזאת הסיבה למה העובדה שהסיפור הזה לא אמיתי מלמדת על כך שהסיפור הזה חייב להפסיק להיות מקור להטפת מוסר.

      IP: 82.81.253.107 דווח על תגובה זו

      • ראי נא בהמשך את ''תגובה למגיבים'' (ל''ת)

        יאיר, 23/04/09 01:05


        IP: 82.81.25.90 דווח על תגובה זו

      • לא זה הסיפור...

        ''איכא דאמרי'', 29/06/10 04:57

        הסיפור לא בא לפסוק הלכה. כי לפי ההלכה אפילו אשה נשואה, ואפילו שהאנס הוא יהודי ממשפחתה, איננה חייבת למסור נפש, והיא לא תיענש לא בעולם הזה ולא בעולם הבא, ואין רב אמיתי שיאמר שהיא חטאה.

        הסיפור ממחיש את רצונו של היהודי [ולא רק נשים] להישאר דבוק בתורה וביהדות, והוא מוכן למסור נפש אפילו במקרה שהוא פטור.

        זה הסיפור!!!

        IP: 77.126.225.26 דווח על תגובה זו

    • אין חיה כזאת "להוכיח שהסיפור לא התרחש"... "הוכחה" זה רק למשהו שקרה... (ל''ת)

      רוני מהשרון , 21/04/09 22:21


      IP: 217.132.126.25 דווח על תגובה זו

    • לא באמת יאיר-רק בור מושלם יכול לכתוב משפטים מגוכחים כמו שכתבת

      ttt, 21/04/09 23:38

      כאילו צעקת בכל הגרון ש 1+1 שווה 50.

      אין לי כוח להסביר לך כי ממילא לא תבין אבל כל אחד מהמשפטים שלך הוא טעות לוגית יסודית.

      IP: 79.183.112.173 דווח על תגובה זו

      • עם כל הרעש - אין לך שום דרך לוגית להוכיח את אי קיומו של האירוע (ל''ת)

        יאיר, 23/04/09 01:14


        IP: 82.81.25.90 דווח על תגובה זו

    • תגובה למגיבים.

      יאיר, 22/04/09 01:19

      1.הסיפור לא קרה במחנה השמדה - אלה בישובם של התלמידות. אין עוד עדויות - כי לא נשארו ניצולים - והכותבת היא היחידה שיכולה לספר.
      בשואה היו אירועים רבים שלא נשאר להם זכר.
      אז מאיפה תבוא הוכחה?
      2.הסיפור הזה קרה בעבר בהיסטוריה היהודית בכמה נסיבות. המוכר שבהם הוא על אני-ה רומאית מלאה שבויות יהודיות שנישבו לזנות.
      הבנות קפצו למים והתאבדו.
      3.היהדות לא מקדשת התאבדות כדרך הימנעות מאונס. להיפך - בספרות ההילכתית עולות כאן שאלות קשות , כשהדוגמא ההפוכה היא אסתר המלכה.

      IP: 82.81.25.90 דווח על תגובה זו

      • זה מעבר לעניין של ''זה שאין הוכחה לא אומר שזה לא קרה''

        אוקיי, אני אנסה..., 22/04/09 20:03

        הסיפור כולו מוזר ולא מתאים למציאות שהתקיימה באותה תקופה. חיילים נאצים שתיכננו לאנוס יהודיות ל הודיעו להן על כך מראש (כדי שלא להסתכן בכך שמישהו יגלה את התוכניות שלהם. הרי אסור היה לגרמנים לקיים מגע מיני עם יהודיות, מחשש להתערבות הגזע). רעלים וסמים למיניהם היו מצרך נדיר ועקרונית בלתי ניתן להשגה, כך שלא ייתכן שהיה בנמצא רעל מספיק לתשעים ושלוש בנות. דרכי התקשורת בין הגטאות לבין שאר העולם היו שמורות היטב. אפשר להאמין שמכתב שהוברח מבית יעקב (הוברח על די מי? הרי לא היו ניצולות מאותה קבוצה...) אבל להגיד שהוא הגיע עד ניו יורק...?

        חורים נוספים בסיפור התשעים ושלוש מופיעים גם בגוף הכתבה. למען האמת, התקשתי להאמין לסיפור כבר מהפעם הראשונה ששמעתי אותו. אבל לא ידעתי שהוא נחקר והוכר באופן רשמי כמיתוס.

        וכמו שכבר אמרו פה. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להפיץ מיתוסים בלתי בדוקים על השואה. לא כשכל כך הרבה מכחישי שואה קופצים על כל בדל-ראייה-לכאורה, כדי לקדם את האג'נדה שלהם.

        IP: 89.138.173.233 דווח על תגובה זו

        • ראי נא מס' 29 (ל''ת)

          התייחסות לדברייך, 23/04/09 01:09


          IP: 82.81.25.90 דווח על תגובה זו

  • 5.

    הפיכת השואה לארוע כלל-אנושי, והסקת מסקנות כלל-אנושוית ממנה, היא סוג של

    הכחשת שואה, 21/04/09 18:10

    הכחשת שואה. הם מנסים להפוך את זה ל''בעצם כולם כאלו''...

    IP: 72.89.135.126דווח על תגובה זו

    • תגיד אתה רציני? אז איזה מסקנות אתה רוצה שיסיקו?

      מי פה תורם להכחשת השואה, 21/04/09 20:34

      לפי מה שאתה אומר לאף עם חוץ מהעם היהודי לא צריך להיות איכפת מהשואה, כי לפי מה שאתה אומר רק ליהודים זה יכל לקרות , אז למה שלאיראנים. אבו מאזן יהיה איכפת מלהכחיש אירוע שאין לו כל קשר אליהם?

      IP: 132.73.80.213 דווח על תגובה זו

    • השואה היא אירוע אוניברסלי שאמור לעניין (ולזעזע) כל בן אנוש !!!

      רוני מהשרון , 21/04/09 22:17

      בעקבותיה, ובעקבות הזוועות של מלה"ע ה II הוקם ארגון האו"ם... בפעם הראשונה בהיסטוריה האנושית התכנסו כל אומות העולם תחת גג אחד ולמרות שהארגון הזה מאוד "מזייף"... זאת לפחות התחלה של משהו.

      IP: 217.132.126.25 דווח על תגובה זו

      • תיקון קטן

        אופיר, 22/04/09 07:40

        אומנם האו''ם הוקם, אך זאת לא הפעם הראשונה שכל האומות מתכנסות - חבר הלאומים פעל עוד לפני מלחמת העולם הראשונה וגם בשניה - הוא היה ארגון חסר כוח והשפעה לכן פורק...
        בדיוק כמו מה שצריך להיות עם האו''ם בימינו...

        IP: 93.172.186.46 דווח על תגובה זו

  • 4.

    הגרמנים אנסו יהודיות -גם במחנות.ה''הונחה'' כאן- כמו זאת שלא היה דוד (ל''ת)

    רמי ת''א, 21/04/09 17:50


    IP: 82.81.25.90דווח על תגובה זו

  • 3.

    תגובה

    יוסי, 21/04/09 17:24

    העובדה שלא מצוא הוכחה, אינה אומרת שזה לא לא קרה

    IP: 24.188.128.69דווח על תגובה זו

    • מסכימה לחלוטין, מי אמר שסיפור המכבים

      מסכימה, 21/04/09 21:37

      אכן קרה, או יציאת מצרים, האם בכך נשלול על אחד מציוני ההסטוריה של העם היהודי? או כל דת שהיא תשלול את ימי הציון שלה בגלל שיש סיכוי שאולי זה לא נכון / לא קרה?????????
      סיפור יפה עם מוסר יפה שמשמש את החרדים בחינוך בנותיהם. כל הכבוד

      IP: 83.92.186.155 דווח על תגובה זו

      • אני לא בטוח שזה סיפור יפה, ובאופן אישי לא אוהב את המסר שבו

        פנדה, 22/04/09 12:15

        אבל תפדלו. אני לא גדול בתורה, אבל מגיבים לפני גם אמרו שמדובר בהתנהגות שהיא בהתאם להלכה - התאבדות שלא על קידוש השם.

        IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 2.

    נכון או לא, אבל סיפור כזה לא יסופר על נערות תל אביב (ל''ת)

    משום-מה, 21/04/09 17:20


    IP: 89.139.54.160דווח על תגובה זו

    • אני אגיד לך ''משום מה''

      זאביק השועל, 21/04/09 19:32

      משום שבנות תל אביב הן אינטליגנטיות הגיוניות ויודעות להציב לעצמן סדר עדיפויות רציונלי.
      אותן תשעים ושלוש בנות אם היו או לא היו כמו אבות אבותיך ו (אולי) אבות אבותי שהעדיפו לעלות על המוקד ולא לאכול חזיר היו קנאים חשוכים ואידיוטים.

      IP: 217.132.187.249 דווח על תגובה זו

      • עדיף למות על הרגליים ולא לחיות על הברכיים (ל''ת)

        מגהטרון, 21/04/09 20:53


        IP: 82.81.36.10 דווח על תגובה זו

        • אתה טועה

          הזקן של נייטלי, 21/04/09 22:00

          עדיף לחיות על הרגליים מאשר למות על הברכיים

          IP: 217.132.187.249 דווח על תגובה זו

      • לכל מטבע יש שני צדדים

        ערן, 21/04/09 21:29

        אם כולם היו מעדיפים לאכול בשר חזיר/להשתחוות לפסלים וכ''ו וכ''ו, אז העם הזה היה מתפזר מזמן ולא היינו כאן עכשיו.

        יש סדר עדיפויות, אבל לכל מטבע יש שני צדדים.

        IP: 84.108.41.77 דווח על תגובה זו

        • ןאז מה האנושות הייתה מפסידה?

          זאביק השועל, 21/04/09 22:01

          את הרב עובדיה?

          IP: 217.132.187.249 דווח על תגובה זו

          • your name was Achmed or cristin today (ל''ת)

            what an idiot, 21/04/09 23:45


            IP: 66.114.68.114 דווח על תגובה זו

            • Its Kristin and not Cristin and besides she cute (ל''ת)

              Monty , 22/04/09 01:05


              IP: 88.88.52.29 דווח על תגובה זו

          • גם אם ערב רב שכמותך יחזור בתשובה,יתפלל וישמור 7 מצוות בני נוח (ל''ת)

            לא בטוח שתזכה להיות עפר לרגליו בעולם האמת.. אם.., 22/04/09 03:27


            IP: 77.124.77.87 דווח על תגובה זו

            • אין סיכוי

              זאביק השועל, 22/04/09 07:32

              אין שום סיכוי שאתפלל או אחזור בתשובה. אני מאחל לך להתאבק בעפר רגליו כבר בעולם הזה , אם ריח זעה ומבחר פטריות רגלים עושים לך את זה. לעולם האמת שקרנים כמוך לא מגיעים.

              IP: 195.200.205.22 דווח על תגובה זו

          • אין אנושות ללא עם יהודי.

            סטפן צוויג , 22/04/09 05:24

            האנושות קיימת בגלל, עבוּר ובזכות העם היהודי.

            IP: 99.237.230.209 דווח על תגובה זו

            • אין אנושות ללא עם אסטוני

              זאביק השועל, 22/04/09 07:34

              כך כתב הסופר האסטוני המהולל קאנדוואק רוספיסט.

              IP: 195.200.205.22 דווח על תגובה זו

      • מסכים עם כל מילה

        שלמה ג., 22/04/09 03:52

        ואכן הרוצחים הגרמניים שגם הם חשבו כמוך בדיוק, אנא קרא את מיין קאמפ או את הערך על היטלר באינציקלופדיה העברית, היו סמל לקידמה ולנאורות.

        IP: 70.24.139.136 דווח על תגובה זו

      • אין על מה למות

        יוסף, 02/05/11 18:16

        אמר אחד הפילוסופים אם אין דבר שאתה מוכן למות עליו גם חייך אינם שווים ועל מי אם לא בנות תל אביב זה נאמר.

        IP: 84.109.62.227 דווח על תגובה זו

    • גם לא הסאטמריות משיינקין או בנות האולפנה מדרום העיר?

      פנדה, 22/04/09 14:49

      בטח יעניין אותן לשמוע שרק בגלל שהם חיות בתל-אביב ניתן לדעתך לרמוז שהן אינן נשות חיל חסודות.

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

    • בנות ת''א לא יאמינו לכל לוקש שמספרים להן כמו חרדיות

      ומסורתיות, 24/02/12 12:49

      חילוניות גם יודעות מה זה אונס, בעוד מסורתיות וחרדיות חושבות שאם הן נאנסות זה מגיע להן.

      איזה מין חינוך זה?

      IP: 77.126.218.251 דווח על תגובה זו

  • 1.

    גם מיתוס מצדה לא ממש מדוייק. (ל''ת)

    צ'רצ'יל , 21/04/09 16:09


    IP: 193.37.129.141דווח על תגובה זו

    • עד כמה שידוע... הוא דווקא כן ! (פלביוס מספיק אמין + ממצאים שונים...) (ל''ת)

      רוני מהשרון , 21/04/09 22:13


      IP: 217.132.126.25 דווח על תגובה זו