• 120.

    Ahmeninijad is a Muslim Blasphemer. In all three religions Witnesses a

    a, 19/09/09 13:55

    Ahmeninijad is a Muslim Blasphemer. In all three religions Witnesses are required to deparate lie from truth. Because GOD NEVER LIES.
    When he says that the Holocaust did not happen, despite witnesses from all over the world, it is clear that it is not Islam speaking from his mouth but some kind of madness or some kind of Persian spinoff

  • 119.

    המן הרשע בעידן המאה ה-21

    רבקה, 23/04/09 14:23

    הרי כל מה שקורה כעת זה נאמר ונכתב לפני מאות ואלפי שנים בתנ''ך של העם היהודי פשוט הכל תלוי בנו עם ישראל איך נתהנהג אם נרצה להיות כאחת מאומות העולם אחמדינג'אד ינצח ויצליח ואם נתנהג ככבשה בין 70 זאבים ה' ילחם לנו ואנו נחריש שוב הכל תלוי בנוי בהתקרבות שלנו לבורא עולם, בצניעות של בנות ישראל בהפסקת ניבולי הפה ברדיו הממלכתי ועוד ועוד. הרשימה ארוכה,

    שמחתי ששמעתי במקרה (הפסקתי לשמוע רדיו, חזרתי בתשובה והכל הבל הבלים) את ראש הממשלה בערב השואה והגבורה כשהייתי באוטובוס על תגובתו בק''ע הנאום של צורר היהודים מאירן אחמדינג'אד שהוא המן הרשע
    שרוצה להשמיד לאבד את העם היהודי.

    אנא מכם עם ישראל הקדושים והטהורים שאו תפילה לבורא עולם שישמיד את כל שונאי ישראל ושהאטום וכלי המשחית יתפוצצו על שונאי עם ישראל ועל האירנים בפרט


    אוהבת אתכם עם קדושים

  • 118.

    איראן והקשר הנאצי - חלק אחרון

    שירהw , 22/04/09 12:10

    ועל זה נאמר, "מה שהיה - הוא שיהיה, ומה שנעשה - הוא שייעשה" (קהלת א, ט). מגילת אסתר מגלה לנו ששורשי עמלק, השונא ההיסטורי לעם ישראל, נמצאים דווקא בפרס. כזכור, המן העמלקי היה פרסי, וגם אחשוורוש הפרסי עפ"י חז"ל רצה לא פחות מהמן לחסל את כל היהודים בעולם (ר’ משל התל והחריץ בגמרא מגילה י"ד ע"א. כמו כן חז"ל מספרים שכשאמר לאסתר המלכה "עד חצי המלכות" הוא התכוון עד לבקשת המשך בניית בית המקדש, שהפרסים הורו להפסיק את בנייתו באותה תקופה, משום שאחשוורוש היה מוכן לעשות הכל - חוץ מזה).

    אמנם עשרת בניו של המן נתלו, אך זרעו של המן לא חוסל (וכמובן שזרע עמלק ממשיך להתקיים עד ביאת גואל צדק), וכמו ש"מבני בניו של המן למדו תורה בבני ברק" (מסכת סנהדרין דף צ"ו ע"ב), כך גם צאצאים אחרים שלו, מן הסתם, המשיכו להתקיים. חז"ל מספרים במדרשים השונים על מגילת אסתר, שרבים מהעמלקים שבאותה תקופה הסתירו את שנאתם ליהודים ועשו את עצמם כאוהבי היהודים (כמדומני שזה מובא בדברי חז"ל על "ורבים מעמי הארץ מתייהדים"), אך נשארו בסתר אנטישמים עוד יותר, ומן הסתם הרימו את ראשם בהמשך הדרך.

    אגב, מעניין לציין שבבלוג ירנן יעקב היתה בעבר התייחסות לנשיא איראן הנוכחי אחמדי-ניז’אד כאותו המן שחז"ל אומרים שעתיד לקום באחרית הימים, אם עם-ישראל לא יעשה תשובה.

  • 117.

    איראן והקשר הנאצי

    שירהw , 22/04/09 11:59

    בס"ד ב' בטבת תשס"ו (2.1.06)


    » איראן והקשר הנאצי: זרעו של המן?


    תחקיר מיוחד של שופרניוז מגלה פרטים חדשים-ישנים אודות שורשי האנטישמיות האירנית. מסתבר, שאיראן היתה בעלת הברית הקרובה ביותר להיטלר בתקופת מלחמת העולם השניה, ואזרחיה ממש סגדו לצורר היהודים אדולף היטלר ימח שמו. האיראנים של אז ניסו לעשות את הכל כדי לשכנע את הנאצים להשמיד גם את היהודים שבארץ ישראל. השואה, מסתבר בכלל לא זרה לאיראנים…


    התחקיר המעניין של שופרניוז, שמזכיר לנו שלא רק האירנים רצו לשלוח אותנו לאלאסקה, אלה גם "ידידינו" מהמערב (אמנם בתור "עבדים", אלא שהבעיה היתה שאלאסקה לא הסכימה שיגיעו אליה יהודים, למרות שהיה מדובר בפליטים מגרמניה הנאצית).

    לא זו בלבד, אלא שמסתבר גם שעצם שינוי שמה ההיסטורי של "פרס" ל"איראן" הגיע בהשראת הנאציזם ותאוריית הגזע הנאצית הידועה לשמצה. ע"פ ספרו של ההסטוריון האמריקאי אדווין בלאק, השאה הפרסי בתקופת הנאצים, רזה שאח פאהלאבי, כל כך התלהב מתאוריית הגזע, ומעליונות הגזע הארי, שהוא ראה את הפרסים משתייכים אליו, ולכן שינה את שמה של פרס ל"איראן", שם שמשמעותו בפרסית אינו אלא: "הגזע הארי"!

    אירן של אז היתה המוקד של כל הפעילות הנאצית במזרח התיכון. יהודי בבל נושאים עימם צלקת קשה מה"פארהוד", אותם פרעות אנטישמיות בחג השבועות 1941, שבהם טבחו הערבים ביהודי בגדאד ושללו את ממונם, בזמן נסיון ההפיכה הנאצי בעיראק. מסתבר שכל ההוראות למה שקרה באותה התקופה יצאו מאיראן, ולאחר שהמרד דוכא, נמלטו מתכנניו - לאירן.

    התחקיר המקיף של שופרניוז, מגלה פרטים רבים נוספים על זהותה של אירן של היום, ומזכיר לנו שלמעשה המשטר הידידותי באירן (שחוסל ב-1979 ע"י המהפכה של חומייני, שהחזירה את אירן לשורשיה האנטישמיים) הוקם רק לאחר שהבריטים פלשו לאירן והקימו את המשטר הזה.

    התחקיר גם מזכיר את שלושת דיוויזיות האס-אס הנאציות המוסלמיות של המופתי של ירושלים (שנמלט לאירן, ולאחר מכן לברלין) שנודעו לשמצה בשל מעשיהם הזוועתיים נגד יהודים בתקופת השואה, בעיקר באיזור בוסניה. מתוך 30,000 הרוצחים המוסלמים שהיו בדיוויזיות אלה, היו יחידות שלמות של נאצים-איראניים, שגוייסו בגלוי באיראן.

    כפי שאפשר לראות, אכן נושא השואה כלל אינו חדש לאיראנים…

    ההערצה המדהימה של האיראנים לנאצים, הביאה אותם לתלות שלטים ברחבי השווקים של טהרן, בתקופת השואה ומלחמת העולם השנייה, שבהם מצהירים מוסלמים השיעיים האנטישמיים של אירן: "בשמיים א-ללה הוא אדונכם, אבל על הארץ: אדולף היטלר (ימ"ש)".

    אגב, מבדיקה מהירה שביצעתי באינטרנט גיליתי ברשימת המפלגות הפאשיסיטיות בעולם, שבאיראן היו 3 מפלגות נאציות (אפשר לראות את הכיתוב "Nazi" לייד שמותן), ששתיים מהן על פי הנאמר עדיין פעילות. תשוו את הדגל של "המפלגה הנאציונל סוציאליסטית של איראן" עם הדגל של הנאצים…


    --------------------------------------------------------------------------------


    השם1.נט

  • 116.

    הגימטריא של נשיא אירן: המן

    שירהw , 22/04/09 11:13

    מתוך הש1.נט

    בס"ד ה' בשבט תשס"ז (24.1.07)


    » הגימטריה של נשיא איראן: המן


    בשיעור המוקלט מלפני שבוע (פרשת וארא) של כבוד הרב שמעון דהן שליט"א, הוא אמר בין שאר הדברים, כשהזכיר את נשיא אירן, ששמו עולה בגימטריה כשמו של הצורר העמלקי מפרס העתיקה, המן הרשע.

    האמת היא שהיה קשה לי קצת להבין לפי איזה חשבון הגיע כבוד הרב לגימטריה הזו, אבל בס"ד נראה לי שייתכן שהבנתי את החישוב הנכון.

    שמו של נשיא איראן, כפי שאנחנו מכירים אותו הוא מחמוד אחמדינג’אד. אבל מסתבר שזה לא בדיוק השם שלו…

    השם של נשיא איראן נכתב כך בפרסית: محمود احمدی نژاد, האות המסומנת באדום היא האות שגורמת את הבלבול בהגיית שמו של הנשיא הפרסי. השפה הפרסית אמנם משתמשת מזה מאות שנים באלף בית הערבי, אך ההגייה של האותיות בפרסית שונה מהגייתם בערבית. הגיית האות "ח" באלף בית הערבי, נעשית ע"י הפרסים כהגיית האות ה"א. רק הגיית האות ח’א (כמו כ’ רפויה) הערבית נהגית כמו בערבית (מי שרוצה פרטים נוספים להגייה הפונטית הפרסית יוכל לבדוק בויקיפדיה בקישור הזה. אגב, האות ژ היא תוספת פרסית לא"ב הערבי, והיא נהגית כ-ז’, כמו J בצרפתית).

    לכן הפרסים הוגים את שמו של הנשיא האיראני בתור "מהמוד אהמדי נז’אד".

    כעת אפשר לראות ששמו הפרטי של הנשיא האירני, כפי שהאירנים הוגים אותו, כפי שהוריו קראו לו כשנולד, שונה מכפי שהוא נכתב בתקשורת.

    אם כן שמו הפרטי של הנשיא האירני הוא "מהמוד", תשאירו את ה"מה" ההתחלתיים, ו’+ד’=י’, תוסיפו את ה-מ’ השניה ותקבלו 50, כלומר נ’, והנה מצאתם ש"מהמוד" הוא בדיוק המן…

    אגב, קראתי לפני מספר חודשים חידוש של מישהו, לגבי השם השני של הגמד האירני: "אהמדי". למעשה השם "אהמדי נז’אד" משמעותו הוא נצר למשפחת אהמד (ר’ כאן בשיחה בויקיפדיה "ומשמעות השם כולו…"), וזה מזכיר מאוד את שם משפחתו של המן, כמתואר במגילה: "המן בן המדתא האגגי" (אסתר ג)…

  • 115.

    אושוויץ,שוויץ חסר רק שתי אותיות המהות זהה כנראה (ל''ת)

    חן, 22/04/09 10:22

  • 114.

    אני צריכה עזרה

    sari, 21/04/09 20:59

    קראתי את הכתבה וראיתי בחדשות, יש לי להגיש עבודה באזרחות. אני אשמח אם תעזרו.
    מה הן הזכויות שנפגעו? מי הוא הפוגע ומיהו הנפגע?

  • 113.

    ל 107 נגזל...

    Avi Ecuador, 21/04/09 15:22

    עזוב, תתרכז בבניית עמלק, זה הרבה יותר יקר ליהודים וגם לשמאלנים, התכנית שלהם למחוק אותך!
    אולי תדרוש מהם 80000 מיליארד דולר על הקרבנות ובזבוז הכספים עליהם, על זה שצבא הכנה לעמלק בונה אותם, תוכל גם לתת לחרדים שאתה מגלה שנאה כלפיהם מופלגת.
    עוד קניבל ''יהודי'' שאוכל רק ''כשר''ת רק יהודים.

    • לאבי מאקואדור

      107, 21/04/09 18:17

      עזוב...תמשיך לספור את כספי הגזלה שממשלתך
      מעבירה אליך.
      כולי התנצלות על כי הטרחתיך ממרבצך וגרמתי
      ל''ביטול בעיסוק בכספים''.ראה בהתנצלותי כאילו ואנו מצויים בערב יום כיפור.
      קשה לך להשלים עם זה שקם יהודי ודורש סיוע
      ברכישת דירה גם לזוגות צעירים לא-חרדים
      הרוצים להקים בית בישראל,ואשר למרבית התימהון להוריהם אין לכך כסף.
      אתה יכול לחזור לעיסוקך החביב ולאכול את החילוניים ןהלא- חרדים.
      אגב, מה שלום שכנך הוגו צ'אבס, העמלק מס' 2
      בעל בריתו של ידידך אחמדינאג'ד.
      אכן, בהצטרפותך אליהם השלמת לשלישיית צוררי ישראל לתפארת העם.

  • 112.

    מדינה שיש לה שר חוץ גיזען, לא יכולה למחות כל כך, עצוב אבל נכון (ל''ת)

    עופרר , 21/04/09 15:07

    • זה שיש לנו אנשים כמוך זו בעיה (ל''ת)

      גדי, 21/04/09 15:10

      • בחיאת דינאק! (ל''ת)

        עופרר , 21/04/09 16:05

  • 111.

    אני קורא לכולם להחרים את הפרסים ולא לקנות מהם שטיחים

    מוכר שטיחים, 21/04/09 14:54

    גם אם זה במבצע של 50 אחוז הנחה

    • צודק, רק בהחרמת השטיחים הפרסים ננלמד אותם לקח (ל''ת)

      מוטי, 21/04/09 15:09

  • 110.

    שיחסלו את הגמד הפרסי מה קורה נתניהו? (ל''ת)

    יעד, 21/04/09 14:49

    • מה רוקה נתניהו או מה קורה נתניה?

      סמי חתוכה, 21/04/09 15:32

      נראה לי שבנתניה מבינים יותר טוב בחיסולים..

  • 109.

    יומו קרב

    עופר, 21/04/09 12:52

    מאחמדינגאד רואים את השינאה בעניים שלו אדם אכזרי שרוצה לפגוע במדינת ישראל אני מאמין שכמו שסדם חוסין שילם את המחיר גם היום שלו יגיע במהרה

  • 108.

    עכשיו הוא רוצה שתי מדינות לשני עמים?

    דגכקדאע, 21/04/09 11:46

    נשיא איראן,שדורש כעת שתי מדינות לשני עמים כנראה שכח מה היה לפני 60 שנה.
    הוא שכח שמההתחלה ישראל הייתה מחולקת לשני ההעמים,וירושלים הייתה מוכרזת כאיזור בינלאומי,אבל לא,הערבים לא רצו להתחלק בארץ עם היהודים והם אלה שהתחילו את מלחמת ההעצמאות שבה ישראל ניצחה בכבוד-עוד לא היה צבא ישראלי וכבר תקפו אותנו 7 צבאות ענק!
    הערבים לא ידעו עם מי יש להם עסק והפסידו!
    הערבים לא יודעים להפסיד בכבוד!
    עכשיו נשיא איראן רוצה שתי מדינו לשני עמים?!?
    ההיסטוריה חוזרת על עצמה....

  • 107.

    הכל בגלל -נתניהו-אולמרט-שרון- אלי ישי

    נגזל על ידי ממשלת ישראל, 21/04/09 09:47

    מה אתם רוצים מאחמדינג'ד-הוא תלמידם החרוץ של ממשלות ישראל וועדת הכספים של הכנסת.
    ממשלות ישראל האחרונות הן גזעניות :
    מפלות לרעה את האוכלוסיה החופשית ומטפחות את האוכלוסיה החרדית המשגשגת הודות לכספים
    שנגזלו ממשלמי המיסים משרתי צה''ל ,נכי צה''ל
    ומשפחות הנופלים במערכות ישראל.
    דוגמאות :
    1. הגזלנים הנ''ל מספקים מימון לקניית דירה
    לאוכלוסיה החרדית המשתמטת בעוד שזוגות
    צעירים חילוניים לא מקבלים דבר.
    2. אפלייה בין דם לדם: פוטרים משרות בצבא
    את הצעירים החרדים (ושולחים אותם ללמוד
    ולרכוש מקצוע בחינם-להיות רב זה גם
    מקצוע עם משכורת תחילית של 11,000 ש''ח
    בעוד שצעיר חילוני שנתן 3 שנים-אחרי
    סיום לימודיו משתכר 3000-4000 ש''ח).
    צעיר חילוני לעומת זאת נשלח לשרת בצבא
    ביחידה קרבית- ברוב המקרים.
    במקרה של נפילה,חס וחלילה,זוכה
    להלווייה בחינם... ההורים השכולים אשר
    כעבור מס' שנים עלולים לחלות ובשל כך
    לאבד את פרנסתם,חס וחלילה-משרד הביטחון
    מתנער מהם.
    3. שכר לימוד :תלמידי הישיבות פטורים מלשלם
    או משלמים סכום סמלי.
    צעיר חילוני לעומת זאת-צריך לשאת במלוא
    שכר הלימוד.
    4. ביטוח חיים:תלמידי ישיבות זוכים
    בביטוח חיים המשולם על ידי משרד
    האוצר.במקרה מוות,המשפחה זוכה לתשלום
    נכבד מחברת הביטוח ופטורה מדאגות
    פרנסה.
    צעיר חילוני לא זכאי לביטוח ובנוסף
    לכך נקרא לשרות מילואים ומסכן חייו.
    5. פיטורים מעבודה: בוגרי ישיבות לא
    מפוטרים מעבודה בעוד שחילוניים
    נזרקים ללא היסוס.
    יש עוד תחומי אפלייה.
    היבנתם ממי אחמדינאג'ד הצורר לומד
    ומי הם מוריו ''האצילים'' ....

    • קצת הגזמת, זה לא היום הנכון לפילוג, בטח לא כזה

      יעלי , 21/04/09 09:54

      וההכללות שעשית הן הקצנה מסוכנת. כן, אני צעירה חילונית שעומדת לרכוש דירה עם בעלי, שמשרת במילואים כל הזמן, מוביל חיילים לקרב ומקבלת נאדה. ברור שזה מרגיז אותי, אבל מכאן ועד להקצנות שלך יש מרחק גדול מאוד. תזהר בלשונך...

      • לא הקצנה !!!

        107, 21/04/09 10:07

        יעלי הנכבדה,
        זו לא הקצנה.
        זו זעקה נגד אפלייה צינית.
        מאחל לך, בכל הלב,שתצליחו לרכוש דירה,
        שבעלך יחזור משירותי המילואים בשלום
        ותקימו משפחה לתפארת.

        • לא מדובר על אפליה - מדובר על דמוקרטיה שבטית

          פנדה, 21/04/09 10:12

          כאשר יש קבוצות אוכלוסיה שפועלות באמצעות הדמוקרטיה להגביר את כוחן, נוצרת ''אפלייה'' כזאת. אני לא אוהב את זה, אבל זו השיטה, וזה לא חלק מהמדיניות הישראלית או מחוקת המדינה.

          • זו אכן מדיניות וכמובן בכייה לדורות ,למצער

            107, 21/04/09 12:05

            פנדה הנכבד / הנכבדה
            מסכים עמך שהאפליות של ממשלות ישראל הן לא חלק מ''החוקה'' (מרכאות, כי אין לנו חוקה)--
            זה ברור כשמש.
            אך בניגוד לדבריך: כשהחלטות שלטון מפלות
            חוזרות על עצמן והן הופכות לשיטה--קל וחומר
            שהן מדיניות.
            מן המפורסמות הוא שמעשה מדינה-קרי שלטון-זו
            מדיניות, ואין טעם להסתתר אחר מעשי-מכבסות-
            מילים.
            בנוסף לכך,מעשה מדינה שהוצאו לפועל בעקבות
            ''הסכמים'' והבטחות לפני בחירות- ללא קשר
            לקניית שלטון שלא בצדק- היא דוגמא למדיניות
            ובמקרה זה, למדיניות מעוותת.
            איחולי נדירות חיוביים-פנדה בעל חיים נדיר.

    • אתה פשוט שקרן וגזען

      גדאל , 21/04/09 10:06

      תתביש לך על השטויות שהמצאת ממןחך הקודח כל העובדות והמספרים אינם נכונים אין כאלה דברים אני חרדי ולא קיבלתי את כל הדברים האלה אין משכורות כאלה לרבנים ואין ביטוחים חינם בקיצור שטויות במיץ עגבניות ועוד ביום השואה בושה שהעלו את הדברים שלך

      • אם אתה מתלהם -משמע : אמת אמרתי

        107, 21/04/09 11:27

        האזרח גדאל,
        1. טענותי הן נגד הגורמים המחליטים ולא נגד
        קבוצה כלשהיא-הדגשתי זאת.
        2. העובדות שהבאתי הן בדוקות.
        מקורות המידע :פרסומי הממשלה והודעות של
        חברי כנסת מש''ס ומיהדות התורה כפי
        שפורסמו בפרסומים חרדיים-אני אדם דתי
        וחי בקרב סרוגים וחרדים ; אני קורא
        עתונים דתיים וחרדים.
        3. מאחל לך, בכנות ,כדברי חז''ל :
        אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו-לענין
        הכותרת של תגובתך;
        לא ליפול במלכודות ''הפוסל במומו פוסל'',
        ולשון הרע.
        אל תקנטר שום אדם אפילו נוכרי (ספר
        חסידים ס' ע''ע)-בשל הכותרת שלך.

  • 106.

    מהי נויטרליות

    זמי דרום, 21/04/09 09:35

    אדם הולך ברחוב ורואה אדם אחר מנסה לרצוח איש ברחוב אשתו פונה איליו ואומרת לו תעזור תתערב. הוא אומר אני נויטרלי.
    אני חושב כי התגובה של נשיא שוויץ ביזתה את ניוטרליותה של שוויץ ועשתה ממנה צחוק.
    אין צורך לקיים יחסים עם מדינה ''נויטרלית'' כזאת.

  • 105.

    אני לא יודעת מי מכם יודע, אבל אתמול היה גם יומולדת להיטלר...

    יעלי , 21/04/09 09:31

    הרוצח ההמוני נולד ב-20 באפריל, ביום שבו עלה נשיא אירן מכחיש השואה ודיבר על גזענותה של מדינת ישראל. ערב יום השואה. זה צריך ללמד אותנו משהו על "רבותי, ההיסטוריה חוזרת..."

    • הורג אותי איך כלכך הרבה אנשים זוכרים את יום הולדתו של היטלר

      מוטי, 21/04/09 15:11

      עצוב

  • 104.

    ליכבוש את שוויץ (ל''ת)

    מוטי, 21/04/09 08:52

  • 103.

    ומה עם הניטרליות של ישראל בנוגע לשואה הארמנית? (ל''ת)

    אילן, 21/04/09 07:51

  • 102.

    לא להחזיר את השגריר כל עוד הנשיא הזה מכהן! (ל''ת)

    ניטרלי, 21/04/09 07:29

  • 101.

    להחרים את שוויץ.....זבלים פחדנים (ל''ת)

    herzi33 , 21/04/09 07:09

  • 100.

    gamad katan verasha

    ovikanobi , 21/04/09 04:34

    the swiss are (always have been) anti-semitic , in additon, being with our haters is a better business practice.
    as for the little man with the big mouth he's just that - big mounth like Naser was.
    The little clown is somewhat sure of himself because he does not have a common border with Israel so he opens his mouth just like Nasser did

  • 99.

    גם בשואה הייתם ניטרליים - צבועים שכמותכם

    נעם חביב, 21/04/09 04:03

    חיים משיני הזהב של דור שנעלם

  • 98.

    נייטרלי הוא כל מי שפוחד לקחת עמדה (ל''ת)

    עין לציון, 21/04/09 01:14

  • 97.

    זה לא האהבה של השרץ בן השטן שרוצה להגן אולי על העמלקיים

    Avi Ecuador, 21/04/09 01:09

    יש לו שטחים לרוב לזבל נוסף לאיבן בולה.
    השנאה שלו לישראל ולארצות הברית מעוורת אותו.
    ''ויחזק ה' את לב פרעה''.
    בסך הכל המערב היום למד שמהאסלאם הוא צריך לפחד ומבין שישראל היא רק ההתחלה שאמורה לתת לבני השטן כוח ולהמשיך בדרכם.
    התרבות הזאת ממש מסוכנת לעולם, זו תרבות השטן שמביאה את הגהנום לכדור הארץ.
    אומר לכם, מזל שאין לבני השטן מוח יהודי,היו משתמשים בשמאל לחיסול ישראל.

  • 96.

    מה כבר אפשר לעשות מולו חוץ ממלחמה מסוכנת וקשה?

    נפתלי הרץ אימבר, 21/04/09 00:54

    להכריז על מלחמה נגדו ונגד ארצו היא ברירה לגיטימית אך כזו הנושאת השלכות קשות ביותר.
    האם אנחנו הצלנו ללמוד כיצד ניתן למגר את האיום הזה, הכל כך מוכר והכל כך מבעית, בלי לפתוח במלחמה עקובה מדם?
    שישה עשורים חלפו והעולם הזה עדיין לא יכול להתמודד עם מחרחר מלחמה נוסף.
    שישה עשורים שבקרבם טראומת יוגוסלביה, הטירוף ברואנדה, האומללות של ויאטנם, הזוועות של צ'צ'ניה וכל מה שקורה איתנו כאן.
    מהי הדרך האחרת?
    מתי היא תמצא?
    מי ימצא אותה?
    אנחנו? איך?
    עצוב לי מדי.

  • 95.

    תגובה לכתבה

    ma15lev , 21/04/09 00:14

    יש למתק את היחסים הדיפלומטיים עם שוויץ !

  • 94.

    עלוב פשוט עלוב...

    דור ר, 20/04/09 23:26

    אחמדינג'אד = גזען
    פשוט בושה שנותנים במה לאפס כזה.

  • 93.

    לסטודנטים שהתחפשו לליצנים

    יגאל, 20/04/09 22:41

    למה לא זרקתם עליו נעליים?

    • למה לא פרצתם בצחוק קולני במקום בצעקות?????????? (ל''ת)

      יהושפט, 20/04/09 23:42

  • 92.

    Swiss Bastards

    Amir, 20/04/09 22:35

    They made fortunes by keeping the money of dead Jews and Germans alike durgin and after the war.

    Let them make watches and shut up on important issues.

  • 91.

    החנטריש (או בפרסית חנדה-ריש) ממית אסון על עמו שלו, לפני הכל

    YOUTUBE - חושף את השטן המזוקן, 20/04/09 22:33

    צפו ב-YOUTUBE והפיצו לכל העולם.

    רישמוב- YOUTUBE:
    bahar bahare emsal

    (שפירושו: אביב אביב השנה)

    וקבלו סרטונים של שיר מחאה בפרסית,
    שימו לב ישנם לפחות שני סרטונים שונים לאותו שיר.
    צפו בהם עד תם ותבינו איזו שואה מחולל המטורף באיראן.(תמונות מחרידות וקשות לצפייה)
    אגב, איניג'אד, במלא חמורותו מככב בסרטונים לבוש כאפייה בדמות ערפאת.

    מה כבר אפשר לצפות מאידיוט מטורף המתעלל בבני עמו?
    איניג'ד, סכנה לאנושות כולה.

  • 90.

    שוויץ הגזימה אבל האחריות הינה על האו''מ

    ירון, 20/04/09 22:14

    שנבין מזה האו''מ הזה ואם מי יש לנו עסק. כל הכבוד למפגינים ולמדינות שלא השתתפו מלכתחילה.

  • 89.

    ננצח

    אורי, 20/04/09 22:11

    אוי לעם ששוכח את עברו ,עם ישראל חי וקיים

    לעולם ועד ,כוחנו באחדותנו ןבמוחנו ,

  • 88.

    ימים שלך ספורים.

    לנשיא אירן, 20/04/09 21:46

    בעזרת ה' המכה הראשונה לגזען אחמדינג'אד - בקרוב.

  • 87.

    הנשיא האיראני

    סמדר תורג'מן , 20/04/09 21:42

    כמו שהשם שלו מסובך כך גם האופי שלו
    הרוע שלו מורגש בכל מקום

    • המן-היטלר מאיראן

      Avi Ecuador, 20/04/09 21:48

      ישראל צריכה לראות בו אויב ולשאול את עצמה אם היא הייתה פוגעת בהיטלר לפני שעשה ליהודים את השואה אם היא הייתה קיימת או היה לה או לאחד היהודים הזדמנות.
      לפני מבצע לכורים אטומים יש לעשות מבצע מיידי

    • השם הנכון הוא: ''ההיטלר הקטן מטהרן'' (ל''ת)

      אלון, 21/04/09 15:10

  • 86.

    החוצפה והצביעות של שוויץ

    ponnye , 20/04/09 21:39

    כנראה מי שהיה אנטישמי לא יכול לשנות את ריגשותיו,אייך העזו השוויצרים לארח ,ועוד בערב יום השואה את האדם שקורא להשמדת ישראל, כנראה שנמאס להם להיות צבועים, כמו שתמיד הם ידעו לשחק. כל הכבוד לליברמן ולמר נתניהו שהחזירו את השגריר, חבל שגם שגריר שוויץ לא גורש מהארץ. אולי בעקבות ועידה מכוערת זו אובמה יפסיק להתחנף למוסלמים, אבל כנראה שלא הוא מתנהג כמו טרומן ערב מלחמת העולם ומכסה את עיניו מפני האמת,העולם המערבי בלי זעזוע לא לומד, כמו ה-11 בספטמבר,חבל שרק בדרך זו לומדים מי הם שונאינו בעלי תוכנית הגרעין.

    • אין שגריר, יש קונסולית והיא זומנה לשיחת נזיפה (ל''ת)

      פנדה, 21/04/09 10:17

  • 85.

    הנשיא האיראני

    סמדר תורג'מן , 20/04/09 21:36

    כמו שהשם שלו מסובך כך גם האופי שלו
    הרוע שלו מורגש בכל מקום

  • 84.

    מה ההתרגשות?

    ישראלי, 20/04/09 21:27

    יש מאמרי מערכת בעיתונים פה בארץ שאומרים אותו הדבר.
    לא התרגלתם?

    • לצערי אתה צודק בהחלט . ודי לעין בכתבות של גדעון לוי . (ל''ת)

      אבו יסמין, 20/04/09 22:20

  • 83.

    מענין איזה הגדרה

    ערבי, 20/04/09 20:59

    נותנים בישראל ללבירמן שהוא כמו היידר באוסטריה,ליברמן בישראל זה התואם של היידר,אבל כרגיל ישראל רואה את מה שטוב לה,שנית האם שאלתם פעם אחצ למה כל העולם שונא אותכם,כנראה שיש סיבה מהותית

    • אני אסביר לך למה

      יהודי וגרמני אותו הדבר, 20/04/09 21:06

      למה שונאים אותנו? זה פשוט מאוד...אנחנו לועגים לשאר העולם וחושבים כי אנחנו הגזע העליון דביוק כמו השלטון הנאצי. זה למה.הבנת? מה הבנת? לא הבנת

      • yehudi germani oto ha davar

        kish, 20/04/09 22:47

        THANK YOU VERY MUCH
        I needed 2 C some one to calling it by its name

    • הסיבה ברורה

      חילוני, 20/04/09 21:21

      הנצרות היא סתירת היהדות, כל עוד היהודים קיימים הנצרות היא שקר והם יודעים את זה.
      האיסלאם הוא העתקת היהדות על שבטי ישמעאלים שמכירים בעם היהודי כנבחר אבל טוענים שאלוהים שינה את דעתו. כל עוד היהודים קיימים האיסלאם הוא שקר ואתה יודע את זה.

      למה אין אנטישמיות במקומות שלא מעורבים בהם מוסלמים ונוצרים?
      למה האנטישמיות נשארת ללא קשר למה שיהודי בוחר לעשות? להתבולל, להמיר את את דתו,או כל דבר אחר?

      כל עוד יהודי אחד קיים בעולם הנצרות והאיסלאם הם שקר!

    • Ana aiidan adunnu mitlaka

      Jaqueline/Arad, 20/04/09 21:31

      Many Israelis are ashamed by appointing Liebermann as a minister in their government

    • אם לא טוב לך מר אחמד, אז תתקפל לאחת ממדינות הערביות שמסביבך!

      ציוני, 20/04/09 21:36

      להבדיל ממך, ליהודים בשואה לא הייתה את הפריבילגיה הזאת לעבור למדינה אחרת.
      כנראה שיותר מדי טוב לך בארץ שלנו עם הכספים שאתה מקבל מהביטוח הלאומי ומרמת החיים שיש לך כאן ושברור לך שלא תזכה לה באף מדינה ערבית. אף מדינה אחרת בעולם, לא הייתה מאפשרת למיעוט המסכן את שלומה רמת חיים שכזו. זו הצרה של מדינת היהודים, ושוב אם אתה כ''כ שונא אותנו, נשמח מאוד אם תפנה את מקומך כאן ותעבור למדינה ערבית. אתה הבנת את זה מר אחמד?

      • מר ביטון, מועלם ושות', בגלל גזענים שכמוך בעתיד האחמדים ישלטו בישראל

        EXTRA-שמאל , 21/04/09 10:02

        אל תחזיר שטחים, אל תעשה שלום, המשך את הכיבוש והרצח, אך את הנשק הדמוגרפי לא תצליח להביס, בעתיד הלא רחוק ישראל תהפוך למדינת כל אזרחיה , וכנראה בשלטון מוסלמי.

        • מר אקסטרה היקר

          גדי, 21/04/09 15:07

          כשתבין שכל מה שהשמאל שלך הביא עלינו היה רק הרג אזרחים ישראל תוכל לדבר.

    • 84 קרא את זה חשוב

      יהודי, 20/04/09 21:38

      קודם כל שקול מילים כיוון שללא מדינת ישראל לא היה לך יא' ערבי טיפש מחשב ואינטרנט להפיץ דעותייך המפגרות כמו שאתה עושה עכשיו.
      שנית, תקרא לאט כי אתה לא מבין למה אתם הגברים הערבים טיפשים והנשים שלכם סובלות.... אז העולם לא שונא אותנו אלא משחק אותה שונא אותנו כדי להרגיע אותכם ולהכניס לכם ולהעלים אותכם בעתיד מה שאומרים בתקשורת ומה שקורה בחדרי חדרים שונה בהחלט!! הבנת?? לא הבנת?? מה הבנת?? אז זהו לא הבנת!!

    • אני אגיד לך!אתם לא נאמנים לכלום -גם לא לעצמכם.לנו אין לאן ללכת

      אליקבליקבום , 20/04/09 21:47

      בעוד שלכם יש משהו כמו 22 מדינות ערב -שגם הם לא סובלים אותכם.את ההגדרה שלכם כעם פלסטיני קיבלתם מאיתנו -ברוב טיפשותנו.
      הסתכלת בזמן האחרון בגלובוס?-כמה אדמה כבר יש לנו שגם אותה אתם רוצים?-הייתה לכם הזדמנות ב-48 לחלוקת הארץ שאותה דחיתם -ומאז פיספסתם עוד כמה הזדמנויות כאילו.
      אם היית חי אצל אחיך הערבים -רוב הסיכויים שלא היית יודע לכתב ולהגיב ברשת- כנראה שגם לא הייתה לך גישה כזאת!!
      הנאמנות שלכם לא קיימת -ראה איך אתם מגיבים כל פעם שתוקפים אותנו-מה גם שאנחנו "אשמים "אם ההתקפות של אחיך הערבים פוגעים גם בכם!!
      ליברמן אומר שאם אדם חי במדינה הוא לא יכול לחתור תחתיה-מה פה לא בסדר?-רק עכשיו המיצרים מודים בכך שעל אדמתם חותרים לפגוע בממשל שלהם(וננראה שיוציאו אותם להורג-כך אני מקווה) -גם זה לא בסדר?-או שמא להם זה מותר ולנו אסור?
      אתם שלא תרמתם כלום לאנושות חוץ מהרג ורצח (אפילו של אימותיכם ואחיותכם-בשם"כבוד המשפחה")-אל תטיפו לנו מוסר על זה שאנו מגינים על מולדתינו שחזרנו אליה לאחר שהוגלינו ממנה בכוח!!
      לנו אין מדינה אחרת!!!

    • לבירמן הוא היידר בישראל!!!!

      עם ישראל, 20/04/09 22:21

      לבירמן זה מה שטוב לישראל!

    • ליברמן יציל אותנו ממליונים שיעשו בנו פוגרום

      יהודי, 20/04/09 23:59

      ולמה העולם שונא אותנו? כי אנו רוצים לחיות,על אפו ועל חמתו.
      בוא אני אשאל אותך שאלה יותר חשובה. למה את רובם המוחלט של הפיגועים כיום עושים רק מוסלמים? כנראה שיש סיבה מהותית.

    • תגובה לערבי

      אבי, 21/04/09 00:07

      לך לאירן, שם מקומך

    • לערבוש-כמה שהעולם שונא אעותנו-אותכם שונאים פי 1000 (ל''ת)

      panacea , 21/04/09 16:13

  • 82.

    התמיכה ה

    גורפת בישראל, 20/04/09 20:28

    עכשיו נראה את ממשלת ישראל מסרבת לקריאות השלום של המדינות המתונות הערביות ואת קריאות המערב להשיב את זכויותיו של העם הפלסטיני!!!
    האירני ניצח יטמבלים

  • 81.

    PSEUDONEUTRAL SCHWEITZ

    Jaqueline, 20/04/09 20:24

    Money is the God of Switzerland and its bible is :LE SECRET BANCAIRE. SWISS ARE THE REAL MONEYMONGERS They will do and undo to worship their God .Mamon has became a true idolatry in the confederatio helveticae .Read ''La Suisse par dessus tout soupc(s)on

    • One day,the world will realise you are RIGHT (ל''ת)

      HGF, 20/04/09 21:20

  • 80.

    ''אני רק שאלה''--משיב לטוענים-להד''ם--יש דברים בגו! ציונות=גזענות אירופית

    ZIONISM is RACISM of EUROPEAN ORIGIN, 20/04/09 20:14

    1. הממשלה הגזענית לא נוסדה על-ידי הספרדים, ילידי מרוקו ועיראק, תימן ואלג'יר -- אלא נגדם ונגד הערבים תושבי הארץ מזה דורי דורות. הממשלה התבססה ע''י יוצאי רוסיה ופולין בעיקר!
    2. אפילו באיראן... חבר פרלמנט יהודי ושמו מוריס מוטמד Morris Motamed שנבחר בשנת 2000 ושנית ב- 2004. לפניו היה מאנושר אליאסי, ואחריו סיאמק מורסאדאך. לפי החוקה האיראנית מ- 1906 הקהילה היהודית --בת לערך 25.000 איש-- זכאית למושב אחד בפרלמנט. הוא מגן על האינטרסים של היהודים והנוצרים, [ע''פ ויקיפדיה באנגלית הוא גם ביקר את הטמבלויזיה האיראנית על תוכנית ''אנטישמית'' ונשאר בחיים... מוריס הוא חבר הועדה לאנרגיה ותומף בתכניתה הגרעינית של איראל ''אטום לשלום''.]
    3. לענין ''מי יותר ברברי ישראל או איראן'' - בואו נשאיר את הוויכוח להיסטוריונים. על-כל פנים העולם התרבותי פסק שישראל עברה על חוקי המלחמה, ופשעה נגד החוק ההומניטרי והסכם ג'נבה [ה-4].
    4. הטיעון של הימין הקציצוני ש''הפלסטינים אשמים במצבם'' מזכיר את הטיעון הפשיסטי שיהודים הם שהביאו על עצמם את האנטישמיות.

    • תגובה ל81

      ציקו, 20/04/09 22:11

      או שאתה דביל אמיתי או שאתה ערבי.איך אתה משווה בין משטר טרור תולה עיתונאים ,לסביות, הומואים,נשים וכל מתנגד לשלטון בחוצות העיר לישראל כן אז יש להם אחלה עלה תאנה מצאו איזה יהודי מסכן ומפוחד לשים בפרלמנט כאילו הוא יכול באמת להתנגד למשהוו''העולם התרבותי'' שפסק שישראל עברה פשעי מלחמה הוא צבוע לחלוטין שכח בדרך את רוסיה סין אנגליה סודו וכו המבצעות כל יום פשעי מלחמה העולם התרבותי איך שאתה מכנה אותו נוצר בזכות העושר שבא מעבדות וניצול משאבים וכח אנושי זול עד היום

    • ''העולם התרבותי'' הוא אותו אחד ששלח 6 מיליון לתאי הגזים

      פנדה, 21/04/09 10:26

      אז בבקשה אל תספר לי על עולם תרבותי. עולם שבו מדינה שתולה אנשים בכיכר העיר וסוקלת נערות למוות היא נציגת זכויות האדם, אין לו רשיון מוסרי לעסוק בשפיטה, כפי שעבריין מורשע לא עוסק בשפיטה.

      אבל תמשיכו עם ההסתה ושנאת החינם, באופן מוזר זה אפילו נותן לנו כח להמשיך. עברנו את פרעה, עברנו את היטלר - נעבור גם אתכם.

  • 79.

    התגובה שלי?

    אנונימי חחחח (שושנה), 20/04/09 20:03

    יא חתיכת אפס לך תתאבד!!!!!!!!!!

    הטיפש בילבל בינינו לבין עצמו הוא הגזען האמיתי . שילך לעזאזל הנשיא העמלקי הזה כולם יודעים שהוא (טכנית אירן) היה מעורב בשואה טוב הוא אירני לא? שונא יהודים לך תתפוצץ!
    טיפש עוד נתלה אותך על עץ כמו הסבא הקדום שלך המן!!!
    ''זכור את עשה לך עמלק'' מה לא?

  • 78.

    שוויץ ארץ נייטרלית... חה חה חה איזו בדיחה (ל''ת)

    ממש ממש נייטרלית, 20/04/09 19:55

  • 77.

    מה רוצים ממנו פה שמאלנים הולכים עם דגלי חמאס בשעת מלחמה (ל''ת)

    אני, 20/04/09 19:52

  • 76.

    למה אחמדינג'אד צריך להיות יותר ציוני מהשמאל ‬ הקיצוני בישראל?

    דרור הנאור מרמת גן, 20/04/09 19:50

    שרת החינוך בעבר,שולמית אלוני, מצאה את פרופ' לייבוביץ' המנוח ראוי לקבל את פרס ישראל, למרות שהוא השווה את חיילי צה''ל לנאצים.
    בשמאל הקיצוני ''שלנו'' (פעילי שלום, בפי התישקורת) מכריזים כי ישראל היא מדינה גזענית,פאשיסטית המבצעת פשעי מלחמה,ואיש אינו פוצה פה ומצפצף, אז מה רוצים מהמטורף האיראני המצטט אותם?

    נסיון שלישי לעבור את הצנזורה.

    • אתה יותר נמוך מנמוך (ל''ת)

      iritkev1 , 20/04/09 21:01

      • פרטי,הסבירי ונמקי. תודה. (ל''ת)

        דרור הנאור מרמת גן, 20/04/09 22:42

  • 75.

    בריטניה

    זה אני..., 20/04/09 19:47

    אני לא מבין מילא ספרד צרפת בלגיה וכל החולרות הללו שלא היה טעם להתייחס אליהם אבל בריטניה??????פה הייתה צריכה לקום הצעקה!!!

    • בריטניה מדינה אנטי יהודית מובהקת

      שמוליק, 20/04/09 20:55

      רוב ההחרמות לאוניברסיטאות באים מבריטניה. גם בקום המדינה, הם עזרו לערבים ואילו את העולים המסכנים לאחר זוועות אירופה הם הכניסו למעצר או סילקו בחזרה לים.

  • 74.

    הכנסו

    אזרחי ישראל דורשים עונש מוות לחלאה האיראנינאצית, 20/04/09 19:42

    הם נטשו???? הכל הצגה לישראל על גבי הפלזמות אם באמת היה איכפת להם הם בכלל לא היו מגיעים לפסטיבל השקר האיראנינאצי הם ידעו בדיוק מה יקרה וגם נטישתם את החדר בוודאי שלא מספיקה הם חייבים לגרור את החלאה הנאצית הזו באזניים לבית הדין בהאג על ''קריאת תיגר'' ועל ''ביטול קיומינו'' החלאה הנאצית החזירית הזו חייבת להכנס מיד מאחורי סורגים כמו חיה בגן חיות אסור לאפשר לו יותר להסתובב חופשי הם היו חייבים לדאוג להכנסתו מיד לכלא אבל הפחדנים עשו רק הצגה קטנה ועלובה ''יצאו מהחדר'' ביג דיל נא לא לצנזר

  • 73.

    Time to tell the world about Swiss neutrality

    Menachem, 20/04/09 19:39

    The provide a stage for holocust deniers and other terrorists in the name of neutrality. Israel should start publicizing the role of the Swiss government and Swiss banking and industry in support of the nazzi regime, Libia, Iraq and Iran chemical and neuclear programs.

  • 72.

    אירן גזענית נגד הבהאים וכל המיעוטים שחיים בה. (ל''ת)

    מוטי, 20/04/09 19:35

  • 71.

    שוויץ היא מדינה אנטישמיות ידועה עוד מתקופת השואה ....

    יחיאל כ''ץ, 20/04/09 19:34

    ה''סיפורים'' על שוויץ הניטראלית כביכול לא נכונים.כל מי שחווה את זוועות הנאצים יודע ששוויץ לא סייעה לנרדפי הנאצים. אדרבא , היא הסגירה לגרמניה חזרה יהודים שברחו לשוויץ.

  • 70.

    המופרה הזה הנצי הזה מי נשאר לשמוע אותו הערבים

    דבורה וייס חייפה, 20/04/09 19:31

    ומדרום אפריקה הם לא זוכרים מה שעשו איתם הכושים האלה מחאו לא כפיים נבלות יצאו משם העולם היה ריק רק הנבלות האלה מחאו לא כפיים לנצי הזה

  • 69.

    צריך תגובה דיפלומטית לא פרופורציונלית בזמן הוועידה

    דיפלומט לשעבר, 20/04/09 19:30

    כמו לדרוש משגריר שוייץ לעזוב את הארץ תוך 24 שעות ולהוריד באופן רשמי את דרג הקשרים בין שתי המדינות.
    שוייץ אכן עברה את גבול הנייטרליות ולכן צריך להראות לה שהיא מחוץ לגבול.אם היא חושבת שהיא יכולה להיות נייטרלית בלי שגריר בישראל אז היא טועה.

  • 68.

    הפרימט הפרסי מכוכב הקופים..

    וואו, 20/04/09 19:17

    וואי כמה שהוא דומה לבן אדם.....

    • כנראה שעשו חוץ מהעז עוד שיכפול...

      חחח, 20/04/09 19:30

      כנראה ששיכפלו גם בבון וקראו לו:
      אחמד-דינק-ג'חש

  • 67.

    איזה בכיין האחמדינגאד הזה (ל''ת)

    ahmi-nutjob, 20/04/09 19:14

  • 66.

    אחמדינג'ד = איידס - זהו הנגיף הפוליטי...

    איידס 2, 20/04/09 19:09

    אחמדינג'ד = איידס - זהו הנגיף הפוליטי החדש, שעדיין לא מצאו חיסון כנגדו!

    הוא ערמומי, וכל האנטיביוטיקות (ארה''ב/אירופה/ישראל), עומדות חסרות אונים מול הנגיף הזה!!!

    • אינך יודע כמה אתה צודק. הפארסי הזה מופעל על-ידי הנגיף שנקרא

      יהושפט, 20/04/09 23:56

      ''הפרוטוקולים של זקני ציון'' (הקשיבו היטב למה שהוא אמר: על פליטים שנשלחו על-ידי ממשלות אירופאיות לכבוש את פלסטינה מידי הפלסטינאים בתואנה שהיתה שואה) כמו אחיו היטלר, גם הוא משוכנע שהוא מציל את העולם מהרוע הגדול ביותר שישנו. רבים מאיתנו אפילו לא מזהים את הנגיף. וכנראה שאי-אפשר למגר אותו, כי כל פעולה נגד הנגיף תתקבל על ידי זה שנטרף על-ידיו כפעולה מתוחכמת של הרוע. כך חשב עראפאת. כך חושבים מטיפים רבים בעזה וכמה ממנהיגי המוסלמים בארצנו.

  • 65.

    ועידת האו''ם נגד גזענות

    נוסטרדאמוס, 20/04/09 19:09

    אל תאשימו את אחמדינג'אד כי כולם יודעים מהן דעותיו ולא מעט אם לא רוב מנהיגי העולם תופסים אותו כבן אדם הזוי. האשמים האמיתיים הן מדינות וגופים יותר רציניים מהמנהיג ההוזה. שווייץ שמארחת אותו ונותנת לו פתחון פה קבל עם ועדה והחמור ביותר, שמהווה מבחינתי אישיות בלתי רצויה במדינתו הוא באן קי-מון שנועד איתו והביע צער על החרם הנרחב ומדבר על מציאות חדשה ושינויים. אותו, את אחמדינג'אד ואת נשיא שוויץ הייתי שולח לכמה שנות גלות במדינות אפריקה. היו רואים מה זה רצח עם, מנהיגים דיקטטורים. מעניין כמה שלושת אלה היו מטיפים אז נגד גזענות. כל אחד מהם הוא גזען בפני עצמו. לא קצת אירוני שגזענים מנהלים ועידה נגד גזענות? כל החרם המוצדק והנטישה נותנים להם קצת אמת בפרצוף הצבוע של העולם הזה. או''ם שמו''ם הכל נכון. לכו תנו לאלה לשמור עלינו וסופנו קרב..

  • 64.

    מגיע לאיראנים שיש להם מדינת איסלאם קיצונית

    אמירה, 20/04/09 19:07

    אני מאחלת להם שלא ידעו יום דמוקרטיה אמיתי ושהנשים שלהם תמיד יהיו עטופות כמו פיתה.

    לשונאי ישראל האלה מגיע כל הרע שקורה להם.

    • בהחלט לא מגיע להם, משום שהם קורבן. (ל''ת)

      שאול א., 20/04/09 19:31

  • 63.

    בושהשלא מתנקשים בו.כמה סבל היינו חוסכים אם היו מתנקשים בהיטלר (ל''ת)

    אבי, 20/04/09 19:04

  • 62.

    The Norwegian foreign minister is still in teh room-please add a pror

    Monty , 20/04/09 18:55

    The Norwegian foreign minister is still in teh room-please add a protest comment in the Norwegian TV station website!

    You can write in English there. Just place a title, name and email address- no need to register or verify the address.

    Thanks!


    http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/article2686913.ece

  • 61.

    צבר בן צבר וניצול שואה

    ציון ציוני , 20/04/09 18:51

    אני יליד הארץ, דור רביעי בה. אין ולא היה לי כל קרוב או מודע אשר נספה בשואה. עם זאת בפרוס יום השואה, בכל שנה מחדש, אני מרגיש כמו אוד מוצל. אותם ילדים קטנים עם ידיים מורמות, הזקנים והנשים בעיניים קרועות מביטים בזוועה המתחוללת לנגד עיניהם, כל אלו הם בני, אחותי, סבי וסבתי. השירים באידיש מעלים דמעות ביני למרות שאיני דובר אידיש. וכל זה למרות שאני צבר גמור, הייתי מ''פ בחטיבת חי''ר במילואים וסיימתי שרות מילואים בגיל 58 כסגן אלוף. השואה היא טראומה הבוערת בתוכי באש שאיננה כבית. צריך לשמר את הזכרון ואת האש הבוערת למען המשך הקיום שלנו כאן. נזכור ולא נשכח.

    • לך תספר למטורף כמו הננס הפרסי וכמו מטיפי השנאה בעזה וכמו שליחיהם

      יהושפט, 21/04/09 00:00

      בישראל (כמו טיבי) שאתה דור רביעי כאן. זה סותר את התיאוריה שלהם על מהות הציונות ועל המקור הגזעי של החברה הישראלית (''פליטים אירופאים'' - לא יהודים - כפי שטען בן-המן הלז היום) ולכן מה שאתה אומר לא יכול להיות אמיתי.

  • 60.

    והשאלה המתבקשת כאן היא לא למה הם נוטשים את האולם ?

    אייל , חולון, 20/04/09 18:50

    אלא למה הם נכנסו אליו מלכתחילה ?

    מה חשבתם לעצמכם שם דיפלומטים בגרוש ?

    שאחמדיניג'אד ינצל את הבמה הזו בכדי לשאת נאומים חוצבי להבות בעד שלום עולמי ואהבת העמים ?

    באמת חשבתם שדרבן תהפוך אותו להיות הדלאי למה ? או אמא תרזה ?

    חשבתם שהוא יספר לכם שבמתקנים להעשרת אורניום (האלו שהאיראנים טוענים שהם למטרות שלום) מייצרים יונים לבנות ?

    ועידה נגד גזענות שמעניקה חופש ביטוי לסמל המובהק ביותר כיום של הגזענות בעולם.

    ועוד באיזה עיתוי.

    ועידת הצביעות תסתיים בכל ענות חלושה ובקוקטיילים שישיקו מנהיגים אירופיים שחוזרים על החטא של אבות אבותיהם שהתרפסו בפני היטלר , לפני שהוא כבש את אדמתם והחריב ממנה כל חלקה טובה.

    ועל כך נאמר - אבות אכלו בוסר.

  • 59.

    את נאום מחמדיניג'ד לא כתב במקרה גדעון לוי . (ל''ת)

    אבו יסמין, 20/04/09 18:47

  • 58.

    ממליצה לנשיא שוויץ לראות את הפרק האחרון של סיינפלד השומרוני הטוב (ל''ת)

    אין דבר כזה נייטליות חפה מפשע לנוכח פשעים, 20/04/09 18:47

  • 57.

    עובדה שנתנו לזבל הזה פתחון פה

    יהודי גאה, 20/04/09 18:34

    אין ספק שיש לחסל את ההיטלר החדש מאירן, איש לא יעשה זאת במקומנו,חסולו הפיזי (דגם מורנייה) ולא חשוב מי חסל אותו יאותת לכל הצוררים מה דינו של חלאה מסוג זה.

  • 56.

    תנו לעזתי 50.000 $ הוא כבר ישחרר אותנו מהקוף המטורף ממחלת הרדיפה (ל''ת)

    ston , 20/04/09 18:31

  • 55.

    יש רק פיתרון אחד הפצצה באטום של מתקני הגרעין האיראנים כנסו

    שאבי מהעיריה , 20/04/09 18:25

    כל שאר האופציות הם קישקוש,זה הדבר היחיד אשר יעזור
    העולם יצעק מהפה ולחוץ ,ואולי גם ממשל האיטולות יקרוס

  • 54.

    להפיל את מטוסו של אחמד דיני - זב בדרך חזרה לפרס !

    גד הגמד, 20/04/09 18:24

    לא מבין מה נותנים לו לטייל בעולם להיטלר ההגאוואד הזה? יללה להפיל...

  • 53.

    סוכן ישראלי

    החושבת בגדול, 20/04/09 18:18

    לדעתי אחמדיניג'אד הוא סוכן ישראלי שתול בדאש הפירמידה השלטונית של אירן.
    בנאומיו ההזויים ומראהו הדבילי הוא עושה רק טוב לישראל. תודה אחמדיניג'אד.תמשיך כך ותביא את ישראל לראש רשימת המדינות האהודות בעולם!

    • חושבת בקטן מאוד. יש להתבונן ברצינות בתומכים הרבים של אחמ' ברחבי העולם (ל''ת)

      מוש, 20/04/09 18:34

      • ראשית תלמד לא לנסות להעליב! שנית...

        הושבת בגדול, 20/04/09 18:50

        קיומי של אדםבזוי זה עוזר לחשוף את תומכיו הרבים שהיו נסתרים ומכך מסונים יותר. ותחשוה על זה.

    • יש להטיל על מישפחות הפשע את משימת החיסול,כאשר צה''ל אינו מסוגל... (ל''ת)

      פקק תנועה ,מושב צפרירים., 21/04/09 10:50

  • 52.

    זה שארגן ועדה גזענות נגד ישראל ונתן במה לאחמדי' ביום שוא, הוא פושעה.. (ל''ת)

    borisdo , 20/04/09 18:16

  • 51.

    חבל שלא פירסמתם את כל מה שהפרסי אמר

    מוכר שטיחים, 20/04/09 18:15

    הוא גם האשמים את ישראל בכך שהיא לא הסכימה לתת 50 ש''ח על כל שטיח שהפרסים רצו למכור והייתה מוכנה לשלם רק 40 ש''ח.

    • יש לי בבית שטיח פרסי ואין לכם מושג כמה דורכים עליו (ל''ת)

      בנמש, 20/04/09 18:43

      • תוצרת הארץ

        דוד, 20/04/09 19:28

        בנמש

        חבל שאין לך שטיח מתוצרת הארץ

  • 50.

    מדינת העם היהודי -סמליה יהודיים -שלטון יהודי (ל''ת)

    סאמי, 20/04/09 18:13

  • 49.

    אני לא מבין, הוא טועה? הממשלה שלנו לא גזענית?

    יוסי, 20/04/09 18:12

    חשבתי שאנחנו שונאים את הערבים. לא? אמא שלי סיפרה לי שגירשנו את הערבים מכאן, שאנחנו גרים בבתים שלהם,,שלקחנו להם את האדמות, שאין להם שיוויון זכויות , שאנחנו גונבים להם כל יום עוד אדמות בשטחים, זה נכון? שאנחנו מתיחסים אליהם כמו האפרטהייד, כמו לאינדיאנים. זה נכון? אז מה אם הוא צודק שאנחנו גזענים, גם הוא גזען, זה לא נורא

    • חבל שאמא שלך,או הסבתא שלך,לא נשארו באירופה!! (ל''ת)

      דרור הנאור מרמת גן, 20/04/09 19:55

    • יוסי.אתה הטוקבקיסט היחיד כאן שדובר אמת.כל השאר שטופי מח (ל''ת)

      מדינה שנישדדה מהילידים., 20/04/09 21:05

    • שכחת רק פצצת אטום קטנה.. ושכחת עוד כמה עובדות.. גם את שמך שכחת (ל''ת)

      יהושפט, 21/04/09 08:35

    • ''מתייחסים אליהם כמו באפרטהייד''? פעם אחרונה שבדקתי, הבחור הערבי

      שיושב לידי בטכניון קיבל הרבה פחות ממני בפסיכומטרי, 21/04/09 10:23

      אך מקבל תנאים מצויינים ומלגות שאני אינני זכאית להן, ונכנס בגלל העדפה מתקנת.

      אז ההפרדה היחידה שיש כאן, זאת העובדה שערביי ישראל עובדים הרבה פחות - ומקבלים הרבה יותר.
      (לא דיברתי כלל על העובדה שהוא בן 20 ואני 24, משום שכמו כל ישראלית הגונה- ביצעתי שירות צבאי של שנתיים, ובנוסף נקראת ל-21 ימי מילואים בשנה).

      אז תפסיק לקשקש.
      את אדמת ישראל קיבלו יהודי הארץ בצורה חוקית ולגיטימית, לא קיים דבר כזה ''העם הפלסטיני'' עליו אתה כל כך מרחם, משפחותיהם עדיין במדינות השכנות לנו, והם הובאו לישראל לא מזמן, כפועלים של השלטון העות'ומאני.
      אז תפסיק לקשקש.

      אולי, כשיהיה לך קצת זמן, תפתח אנציקלופדיה, ותקרא מי היה במדינה לפני 3200שנה לערך.

  • 48.

    יום יגיע (אולי) ובישראל יצמח דור יותר תרבותי שידע למחות בצורה ראויה

    ממש גאווה לאומית, 20/04/09 18:12

    ובכלל מעניין אותי אם יו''ר התאחדות הסטודנטים מימן את הנסיעה והשהות מכיסו הפרטי, או שנדמה לו שאם התנהג כליצן הוא זכאי שהוצאותיו לטיול בחו''ל ישולמו שלא מכיסו. ודבר אחרון - אשמח אם מישהו יביא אחת ולתמיד הוכחה רצינית אחת שאירן הודיעה אי פעם שהיא תחסל את מדינת ישראל (היא תחסל, לא שהמדינה תחסל את עצמה!) ואני מבטיח להביא על כל מובאה כזו עשר הוכחות לכך שאישים בישראל הודיעו שישראל תתקוף את אירן.

    • כמה שאתה צודק.הסיפור הוא שאירן הופכת למעצמה אזורית וזה לא מתאים

      שטפו לכם את המח., 20/04/09 21:16

      לישראל.ועל כן ישראל יצאה בקמפיין עולמי נגד אירן בטיעון שהם רוצים להשמידנו.

  • 47.

    האם הח''כ הערבי השתתף בסוף בועידה?

    גדי, 20/04/09 18:12

    אם כן יש לא להכניס אותו לארץ.

    • לא..אם היינו כמו שהקוף הפרסי מתאר אותנו

      Yossir , 20/04/09 18:33

      היינו מדמן מורידים אותו לאיזה צינוק עם נחשים כמו באירן.

      אבל מה לעשות שהעולם טיפש.

      הוא שתק לפני 70 שנה והוא שותק עכשיו כשהיטלר2 מנסה לקום.למזלנו הוא יותר טיפש מהמקור ולא יצליח לעשות הרבה.

  • 46.

    נותנים כותרת לאחמדניג'חש (ל''ת)

    yosi46 , 20/04/09 18:07

  • 45.

    אחמאדניגאד וההתאחדות לכדורגל בישראל שונאי יהודים ואוהבי ערבים!!!!!!!!!

    ששי, 20/04/09 18:02

    יש קו מחבר בין ההתאחדות לכדורגל בישראל אבי לוזון ושליחו - אבן עזרא) לאחמדניגאד. שניהם שונאי יהודים וביתר ואוהבי ערבים

  • 44.

    היהודי המושפל ממשיך ביחסים עם שוויץ ו-''מבין'' עניין!!! (ל''ת)

    אני מזרחי בוש בשלטון הרופס, 20/04/09 18:01

  • 43.

    שויץ - ''הנייטרליות'' שלה תמיד משחקת לידי כוחות השחור, משום מה... (ל''ת)

    מעין, 20/04/09 17:58

  • 42.

    תמיד אמרתי אירופה תבין שהיא תיפגע ראשונה על ידי ישראל ''באם'' הכל יסתדר (ל''ת)

    מעופף:, 20/04/09 17:55

  • 41.

    למה לא ציינתם שהנציד הירדני הוא אחד מהנציגים שיצא מהאולם

    ירון, 20/04/09 17:55

    אני חושב שזה ראויל ציון.

    • צודק!!!!!! כל הכבוד לעם הירדני (ל''ת)

      תמר, 20/04/09 18:04

      • זה לא העם הירדני זה המלך (ל''ת)

        ירון, 20/04/09 18:18

    • אם כך, - כל הכבוד וברכה למלכות ירדן. (ל''ת)

      borisdo , 20/04/09 18:04

      • באמת כל הכבוד, לפחות יש מדינה ערבית שפויה באיזור. (ל''ת)

        גדי, 20/04/09 18:11

  • 40.

    אני מצפה מגרמניה שתנתק יחסיה עם איראן בשל עברה השחור (ל''ת)

    מרקל(לה), 20/04/09 17:53

    • מקרל יוצאת כל הזמן נגד אירן

      עמי, 20/04/09 18:03

      אני לא יודע אם זה טוב שהיא תנתק את הקשרים כי דרכה אפשר לדעת דברים, אבל אין ספק שמרקל לא סובלת את השטן מאירן.

  • 39.

    אחמדינאג'אד חולה נפש!ושמעון פרס צודק!

    טניוש, 20/04/09 17:51

    באיראן כל בן אדם רביעי מוצא להורג בפומבי וזה בסדר מבחינתם...(מבחינת הערבים,כגון האירנים,ועוד פסיכים דומים..).
    זה דבילי להגיד שלא הייתה שואה,כי לזה דווקא ישנן הוחכות רבות!
    מה עובר על כל האידיוטים הללו שמכחישים שואה!?

    • תגובה לטניוש-אירנים הם ארים הודו אירופים, וערבים הם שמים! לא לערבב! (ל''ת)

      אירופי זה אני, 20/04/09 17:58

  • 38.

    בכל דור עומדים עלינו לכלותינו.... (ל''ת)

    סער, 20/04/09 17:45

  • 37.

    יש רק תשובה אחת שישראל מחוייבת לתת לגמד האיראני

    א.א., 20/04/09 17:42

    יש רק תשובה אחת שישראל מחוייבת לתת לגמד האיראני, ויש לה את מיטב המטוסים והטילים הנדרשים לשם כך. צה''ל חייב לחלק מיידית מסכות לאזרחים ולבצע לאלתר , באישור הממשלה (ואם או בלי אישורו של אובמה), את מה שמיליוני היהודים בישראל ובעולם מצפים ממנו, ויפה שעה אחת קודם !!!

    • אני איתך. צריך לטפל בהם טרם יהיה מצבנו מאוחר מידי.

      barak555 , 21/04/09 14:08

      אמנם בטוח תהייה תגובה כואבת אך היא עדיפה לעומת מצב בלתי אבסולוטי שיש לאיראן פצצה אטומית.

  • 36.

    שווייץ תשלם ביוקר על ארוח הועידה הפרו מוסלמית הזו!!!שאר האירופים הבינו

    אירופי זה אני, 20/04/09 17:42

    שטילים אירניים מכוונים על אירופה והבינו ששווייץ סגרה על עיסקת נשק גדולה מאוד עם אירן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    הולנד בלגיה צרפת וגרמניה לא יישבו בצד כשטיל אירני גרעיני מכוון על אירופה!!

    • יש לזכור שהקנצלריט יצאה נגד אירן בשבוע הראשון להיבחרה.

      עמי, 20/04/09 17:57

      היא אחת מהידידות הטובות שיש לנו.

  • 35.

    שויץ

    דוד, 20/04/09 17:38

    יהודים שברחו לשויץ במלחמת העולם השניה
    נזרקו בחזרה לגרמניה למות
    חתימה בדרכון יהודי גם בא מהם
    העושר שיש להם בא מדם רב שנשפך

    • השוויצים גם שמשו הבנקאים של היטלר והרייך השלישי (ל''ת)

      תמר, 20/04/09 18:06

  • 34.

    הממשלה צריכה לבחון כיצד ניתן ליצור לשוויץ נזק דיפלומטי מקסימלי

    בני, 20/04/09 17:36

    אין מה לעסוק יותר מידי באחמדיניג'ד עצמו. הרי כל מנהיג שמפעיל טרור בשם אלוהים הוא לא ממש פרטנר לשיחה רצינית.

    צריך למנוע את המוטיבציה של שוויץ ומדינות אחרות לתת במה למנהיג של המשטר האפל בעולם כיום, ואת זה ניתן לעשות רק על ידי הסבת נזק דיפלומטי רב לשוויץ.

    תגובה מוגזמת של ישראל עלולה למצב אותנו כמתנגדים העיקריים, וזה לא טוב מכיוון שאנחנו אינטרסנטים ואז כל ההתנגדות עלולה להתפרש כאינטרס פרטי ולא כעיקרון מוסרי.

    לכן אני חושב שלא צריך להחזיר את השגריר באופן קבוע ולנתק קשרים, ונכון יותר להסב את הנזק באמצעות הצהרות של מדינות אחרות כמו ארה''ב ואוסטרליה כנגד הבחירה של שוויץ לארח את הטינופת הפוליטית שנקראת ''ועידת דרבן 2''.

  • 33.

    אחמדינג'אד הוא היטלר של איראן

    חגית, 20/04/09 17:34

    אחמדינג'אד הוא היטלר של איראן

  • 32.

    הנשיא אובמה מתגלח על חשבוננו. (ל''ת)

    זוהר, 20/04/09 17:34

  • 31.

    אובמה ''וושינגטון תיעזר בתיווך השוויצרי מול איראן'' (ל''ת)

    האם גם השחור מכחיש שואה, 20/04/09 17:29

  • 30.

    מזה השטויות האלו המשיח צריך לבוא (ל''ת)

    אנוכי, 20/04/09 17:27

  • 29.

    השחקן עלה לשלטון עח ישראל

    שלומי, 20/04/09 17:27

    אם הקוף היה אוהב את ישראל . מה היה מחזיק אותו בשלטון במדינת החושך,חומר למחשבה פשוט לא כל מה שאומר האדיוט צריך להגע לאוזננו,

  • 28.

    על המורשת הנייטרלית של שוייץ שילמו רבים בדמם

    פלורליסט, 20/04/09 17:23

    המורשת הזאת הביאה אותם לשלוח פליטים יהודים חזרה אל זרועות הנאצים. עד היום הם לא שילמו על כך. ראינו את התנהגותם ביחס לרכוש היהודי שהזין את הנייטרליות הזאת. גם עתה מאחורי החזות השוייצרית הניטרלית המלווה בהשתחויויות בפני צורר היטלראי כמו אחמניג'אד, עומדים אינטרסים כספיים ציניים. הגיע הזמן להסיר את המסיכה מפניהם.

  • 27.

    היחס של המדינה לאתיופים מוכיח שהחברה הישראלית גזענית (ל''ת)

    למרות שאחמידיג'ד פושע, 20/04/09 17:21

  • 26.

    Both of them are false (ל''ת)

    Ron13 , 20/04/09 17:20

  • 25.

    ימח שמו

    kk, 20/04/09 17:17

    ימח שמו וזכרו

  • 24.

    מספיק עם הדיבורים

    יותם, 20/04/09 17:17

    אני דורש ממשלת ישראל להשמיד את האיום האירני בכל הכח.
    לא יתכן שהנאצי הזה מתקדם לנשק גרעיני.

    יש למדינה מלאי של כמה מאות ראשי קרב גרעיניים.

    צריך להשתמש בהם , ה י ו ם !!!!!!!!!!!!!!

  • 23.

    אנטישמים של עולם מבינים אחד את שני, עולם צבועה. לכן אכמדיאנים חוגגים.

    borisdo , 20/04/09 17:15

    אנטישמים של עולם מבינים אחד את שני, עולם צבועה. לכן אכמדיאנים חוגגים.
    כך בצעו כל הליכים נבלים נגד יהודים בהיסטוריה דמים.
    מבצע של בייליס, דריפוס בצרפת.
    אנטישמים לא השתנו. בעיה שאנחנו לא יכולים לעצור אותם וחגיגות שלהם.
    זאת הזדמנות להפגין אנטישמיות מכול עילה שהיא, בלא יחס לצדק.

    • אנטישמים נותנים במה לאנטישמים המסלפים. בלא קשר לאמת וצדק. (ל''ת)

      borisdo , 20/04/09 17:19

    • מגיבי הימין כאן גזענים כמו אחמדיג'אד (ל''ת)

      תמיד רואים, 20/04/09 17:22

      • לאנטישמיים אין הבדל בין שמאל לימין. הם חיות. (ל''ת)

        borisdo , 20/04/09 18:01

  • 22.

    האם העולם הלבן האירופי-צפון אמריקאי מגן על ''עופרת יצוקה''???

    מי השתגע - אהוד ברק או אחמדיניג'אד?, 20/04/09 17:14

    למי שצפה ביציאת נציגי אירופה מעולם הועידה ברור שכאן קורה אסון דיפלומטי מסוג חדש. נראה שהתנגשות בין העולם העני לעולם העשיר שמנצל את העניים וחי על חשבונם בלתי נמנעת, וחבל.
    נשיא איראן מיתן את דבריו, אך זה לא סיפק את אירופה - בעיקר את גרמניה - שמטילה את אשמת השואה על הפלסטינים... כאילו שהם רצחו שישה מליון יהודים. הם כמובן גם אשמים בשואה שלהם עצמם - בנאכבה... וישראל - כאילו כובסה במכבסה גרמנית מתוצרת בוש [Bosch]

    • go to hell!! (ל''ת)

      hila, 20/04/09 18:00

    • 22 אתה צודק במאה אחוז.ישראל חברה של גרמניה.צחוק העולם (ל''ת)

      מיהו חברך ואומר לך מי אתה, 20/04/09 22:01

    • עצוב לי שאנשים כמוך מדברים עברית

      פנדה, 21/04/09 13:41

      פשוט כשלון של מערכת החינוך שאנשים כמוך קיימים בכלל.

  • 21.

    זה מחזיר אותי לילדות (ל''ת)

    עלילות קופיקו באו''ם, 20/04/09 17:12

  • 20.

    שוייץ עדיין מחזיקה בזהב יהודים מהשואה- (ל''ת)

    אליקבליקבום , 20/04/09 17:11

    • ממשלת ישראל מחזיקה כספי פיצויים ומזניחה ניצולים (ל''ת)

      לא ידעת?, 20/04/09 17:24

      • נכון מאוד!! המנהיגים(הגנבים) שלנו הם העונש הגדול ביותר שלנו!! (ל''ת)

        אליקבליקבום , 20/04/09 20:21

  • 19.

    החזרת שגרירים

    שמואל אביתר , 20/04/09 17:10

    ענין בעתו. ויפה שעה אחת קודם!

    האיראני הזה יודע יפה מה הוא עושה.
    מכין את דעת הקהל להשמדתה של ישראל בכלי המשחית שלו, ולא יהיה לו הסוס ולו הקל, לעשות זאת.
    כדור שיפלח את מוחו ההוזה יעשה יותר מכל הדבורים ונסיעותיו הנדירות מחוץ לארצו, הם הזדמנות נאותה לכך!
    ולואי והיתה לי האפשרות!

    • אם היה לך קשר למוסד היית יכול...

      חזי, 20/04/09 17:21

      לדעתי המוסד יכול וצריך לתכנן התנקשות בחייו רצוי על ידי מתנקש סוני או נוצרי

    • תמיד אמרתי אירופה תבין שהיא תיפגע ראשונה על ידי ישראל ''באם'' הכל יסתדר (ל''ת)

      מעופף:, 20/04/09 17:54

  • 18.

    בקרוב יגיע סופו של האדיוט אחמדינג'אד!!! (ל''ת)

    עילאי, 20/04/09 17:08

  • 17.

    בהחלט היה רצוי להשתתף ולענות. סתם ברחנו מהתמודדות (ל''ת)

    בריחה מהמציאות, 20/04/09 17:07

  • 16.

    מה נעשה כשאובאמה ייפגש עם אחמאדינג'אד ?

    אבנר - ניו יורק, 20/04/09 17:07

    נחרים את ארה''ב ונחזיר את השגריר בוואשינגטון הביתה ?
    כפי הידוע לי גם הרוסים נפגשו איתו ,אז מה ?
    ישראל לא צריכה להכנס להיסטריה , בעולם יודעים טוב מאוד מי זה אחמאדינג'אד ומה הוא מייצג , אם ישראל תחליט באיזשהו שלה להיכנס באירן היא תיהיה מגובה בחצי עולם שרק מחכה לרגע הזה .

  • 15.

    הגזענים והאנטישמים הגדולים בהיסטוריה יושבים בינינו ומתקראים ''יפי הנפש'' (ל''ת)

    עודד, 20/04/09 17:05

  • 14.

    מהיום אם אני רואה ''מיוצר בשוויץ'' אני לא קונה !! (ל''ת)

    8, 20/04/09 17:00

  • 13.

    אני מאמין באלוהים שברא את האדם.. אני רואה את הקוף הזה

    קובי, 20/04/09 16:55

    ואני מטיל ספק קטן וחושב שבמקרה של אחמאדיניג''ד דרווין צודק

  • 12.

    האם הנשיא האיראני טעה בעובדות, או שעצם ציון העובדות מרגיז?

    אני, רק שאלה, 20/04/09 16:54

    1. ''הם שלחו מהגרים מאירופה כדי לייסד ממשלה גזענית בשטחים הכבושים'', אמר הנשיא האיראני. נכון או לא?
    2. ישראל מונהגת על ידי ''ממשלה גזענית''. נכון או לא?
    3. בהמשך דיבר אחמדינג'אד על ''גזענות ברברית של ישראל'' ועל מדינות התומכות בציונות ובפשעיה. מה נכון?
    4. האם אין הפלסטינים ''נמצאים תחת כיבוש זר''?

    • 5. בפסח מכינים מצות עם דם של ילדים נוצרים - נכון או לא? (ל''ת)

      פנדה, 20/04/09 17:38

    • תשובה לרק שאלה

      אחד, 20/04/09 17:49

      1. הציונות וחזרת העם היהודי לארץ ישראל החלה עוד במאה ה-19 לפני השואה שעוד לא היה פה כלום. בין תושבי הארץ היו כאן דורות של יהודים.
      2.ישראל אינה גזענית יש לה חברי פרלמנט פלסטינאים, סטודנטים ערבים זוכים לאפלייה מתקנת בקבלתם ללימודים ומשרות ציבוריות. יש לי חבר ערבי שלמד איתיבעל משרה ציבורית, אני עשיתי צבא ומילואים, ואין לי עדיפות עליו. אני מאחל לו בהצלחה.
      3.ישראל מקבלת את זכות קיומם של שכניה. אויביה לא.
      4.פלסטינים מעוניינים להיות תחת כיבוש, הם דחו שתי הצעות למדינה, ובחרו בקונפליקט אלים בכל הזדמנות.

      אז אדון אני רק שאלה תבין:זה לא מספיק להתחכם בחיים, צריך להיות נבון ולהסתכל למציאות בעיניים, מצב הערבים בזה''ת הוא אחריותם בלבד ולא תוצאה של גזענות.

    • תשובות עובדתיות לשואל התמהוני

      ב.ל, 20/04/09 17:59

      1.הם לא שלחו אף יהודי לארץ יהודים גרו בארץ מאז ומעולם בירושלים בחברון בפקעין ועוד מעבר לכך עד להכרזת המדינה היהודית לפי החלטת החלוקה של האום האנגלים בעלי המנדט בארץ אסרו התנגדו ועצרו את עלית הפליטים היהודים לארץ (קרא הספר הלבן)
      2.ישראל מונהגת על ידי ממשלה נבחרת אתה יכול לכנות אותה איך שנוח לך האמת שונה בתכלית והעובדה שאתה מרשה לעצמך לדבר בגנותה מוכיחה זואת יותר טוב מכל קישקוש שלך
      3.''הפוסל במומו פוסל'' אירן הפונדמנטליסטית והחשוכה לפי כל אמת מידה אוביקטיווית אינה יכולה להטיף מוסר לאף מדינה אחרת
      מדינת ישראל היא מדינה המגוננת על אזרחיה מפני טרור ורצח יהודים באשר הם יהודים מאז יסודה לפני מה שאתה מגדיר כיבוש
      מדינה רשאית וחיבת להגן על אזרחיה בכל דרך
      ובכל מצב
      4. אין עם פלסטיני ולא היה כזה עם מעולם
      עם שמעולם לא היה עם עצמאי בשום יום בהיסטוריה האנושית נוסד במוחך הקודח

    • אני רק תשובה.

      ymic83 , 20/04/09 18:00

      1. בזמן הטורקים הארץ הייתה יחסית שומם. מאיפה הגיעו הערבים.
      2. לא ידעתי שיהודי מרוקו, טוניס, ספרד, ארה"ב וקנדה הגיעו מאירופה.
      3.הבאנו לפה יהודים מאירופה לשטח שנכבש ע"י הבריטים שנכבש מהטורקים, שנכבש מהמוסלמים שנכבש מהנוצרים, שנכבש מהמוסלמים שנכבש מהנוצרים\\רומאים שכבשו את זה מאיתנו.
      3. אין משהו גזעני בלא לעזור לאנשים שהכריזו שרוצים להרוג אותך. חוץ מאשר אם אתה שמאלני ואז צריך לעזור לאויב שלך להרוג את בני עמך.
      כן, האזרחים המצריים והירדנים שקוראים לעצמם פלסטינים נמצאים תחת כיבוש ישראלי שכבש את השטחים מירדן ומצרים. כמובן אתה שמאלני אז אתה מייצר לעצמך בראש סיפור שהיה באמת מדינת פלסטין פה מתישהו. והם מוזמנים לעזוב מתי שהם רוצים, לחזור למדינה שלהם (למרות שסביר להניח שלמדינות שלהם לא תהיה שום בעיה להרוג אותם, כמו שראינו בעבר)
      ד"א אם יש לנו הסכם שלום עם ירדן ומצרים ןהשטחים עדיין אצלנו אז לפי החוק הבין לאומי השטח שלנו.
      אבל אל תתן לעובדות לבלבל אותך.

    • טעה גם טעה

      סטאס, חיפה, 20/04/09 18:01

      לא מהגרים אלא תושבים חוזרים, לא ממשלה גזענית אלא ממשלת ימין שאינה חוששת להגן על מדינתה, לא ברברית, ברברי הוא זה שמאיים להשמיד מדינה ולזרוק אזרחיה לים, ברברי הוא זה שכורת ידיים, ברברי הוא זה שנלחם מתוך אוכלוסייה אזרחית, מי שמגן על אזרחי מדינתו לאחר ספיגה של שמונה שנים נמצא בצד הנגדי של הסקלה, שום כיבוש זר, אלא עם שיושב בארצו שהיא גם ארצו של עם נוסף, שלו עוד ארצות רבות נוספות, כפי שאמר יאסר ערפאת, העם הפלסטיני אינו בעצם אלא רסיס מהעם הערבי הגדול,
      לך תלמד הסטוריה, לך לך אל המוסלמים ותחיה תחת חוקי השריעה המזעזעים שלהם, הערבים יכלו לקבל חצי מהארץ אבל הם רצו את כולה, הם עדיין רוצים את כולה וזה מתבטא בהתעקשותם להגר לתוך תחומי מדינת ישראל, אתה מוג לב ואם אתה חושב שאין לך זכויות על הארץ הזו, אתה מוזמן לעזוב, אלא שאתה מעדיף לחבור לאויב, כי להתמודד מולו קשה לך, אתה מפחד, הם רבים, הם אגרסיביים, הם בעלי עתודות נפט גדולות, לא בקלות תתכן תקומת ישראל מחדש, לא למוגי לב היא נועדה, עזבנו לנפשנו, לך לך בחזרה לארץ ממנו הגרת, ואני אשאר להילחם על ארצי ומדינתי

    • אני חמש תשובות .

      שמואל ב', 20/04/09 18:10

      1. לא רבתי . אף אחד לא ''שלח''אותנו , חזרנו לביתנו שזרים אכלו אותה . 2.עד כמה שידוע לי , אין חברי כנסת יהודים באף פרלמנט ערבו-מוסלמי. 3.איננו ברברים נהפוך הוא , איננו קמים בבקר ויורים טילים לעברכם ! כמו -כן הציונות היא תנועה יפת נפש ומתחשבת ולראיה , התנועות האיסלמיות ''הנאורות'' הלא גזעניות , המסתתרים מאחורי נשים וילדים . 4.לא ברור לי , הנתון תחת כיבוש נוסע בג'יפים של 100,000 $ בית על ההר מאבן ושיש של 2.000.000 ִ$ הכנסה חודשית קבועה לכל החיים מן הביטוח הלאומי . 5 . אתה מאד דיסאינפורמטיבי כמו כל אחיך , חולה במחלה שיכחה ונפש , סע לריאד הטיפול שם מיידי.

    • אלהים... איזו בורות

      תמר, 20/04/09 18:19

      הפלסטינים לא היו נמצאים במצבם זה אם לא היו נלחמים בנו במלחמת ששת הימים. לידיעתך,
      עוד לפני המלחמה הסתובבו הערבים, תושבי המדינה, וחילקו בינהם את הבתים והשטחים שלנו? כי הם חשבו שנפסיד!

    • ''שלחו''

      תמר, 20/04/09 19:59

      מה זאת אומרת שלחו מהגרים מאירופה?
      גם את/ה מכחיש שואה? לפי דעתי הם ''נשלחו'' מאירופה ע''י היטלר וחבר מרעיו, פרט לכך תלמד קצת היסטוריה לפי וועדת פיל הוחלט על הקמת א''י עוד לפני השואה, אבל הפלסטינים התנגדו לכך בכל תוקף.בגלל אנשים כמוך משמיצים את כל השמאלנים, אני שמלאנית אבל חושבת שאחמדיניג'אד הוא חלאת המין האנושי, וכן אני בעד חיסול האיום האירני ובתור תושבת אשדוד צידדתי במבצח עופרת יצוקה. תפסיקו להתרגש מהבכי שלהם אתם לא מבינים שהם לא רוצים עצמאות, הם פוחדים מהרגע שבו יצטרכו ל''נהל'' מדינה בעצמם ולתת דין וחשבון לעולם כי אז יצטרכו להתנהל כמו כל העמים.

    • ''אני רק שאלה''--משיב לטוענים-להד''ם--יש דברים בגו! ציונות=גזענות אירופית

      ZIONISM is RACISM of EUROPEAN ORIGIN, 20/04/09 20:11

      1. הממשלה הגזענית לא נוסדה על-ידי הספרדים, ילידי מרוקו ועיראק, תימן ואלג'יר -- אלא נגדם ונגד הערבים תושבי הארץ מזה דורי דורות. הממשלה התבססה ע''י יוצאי רוסיה ופולין בעיקר!
      2. אפילו באיראן... חבר פרלמנט יהודי ושמו מוריס מוטמד Morris Motamed שנבחר בשנת 2000 ושנית ב- 2004. לפניו היה מאנושר אליאסי, ואחריו סיאמק מורסאדאך. לפי החוקה האיראנית מ- 1906 הקהילה היהודית בת לערך 25.000 איש זכאית למושב אחד בפרלמנט. הוא מגן על האינטרסים של יהיהודים והנוצרים, [ע''פ ויקיפדיה באנגלית הוא גם ביקר את הטמבלויזיה האיראנית על תוכנית ''אנטישמית'' ונשאר בחיים... מוריס הוא חבר הועדה לאנרגיה ותומף בתכניתה הגרעינית של איראל ''אטום לשלום''.]
      3. לענין ''מי יותר ברברי ישראל או איראן'' - בואו נשאיר את הוויכוח להיסטוריונים. על-כל פנים העולם התרבותי פסק שישראל עברה על חוקי המלחמה, ופשעה נגד החוק ההומניטרי והסכם ג'נבה [ה-4].
      4. הטיעון של הימין הקציצוני ש''הפלסטינים אשמים במצבם'' מזכיר את הטיעון הפשיסטי שיהודים הם שהביאו על עצמם את האנטישמיות.

    • מה שיצא טוב מהתגובה הטיפשית שלך הן התשובות המנומקות שנתנו לך (ל''ת)

      אחלה תשובות. כל הכבוד., 20/04/09 20:38

    • תשובות

      ישראלית גאה, 20/04/09 20:43

      1.המשפחה שלי עלתה מטורקיה באמצע שנות ה-30 משום שהיתה ציונית. אף אחד לא גירש אותם משם. אבי והדודים שלי נלחמו במחתרות משום שהיו ציונים, לא כדי ''לייסד ממשלה גזענית בשטחים הכבושים'' שלא היו קיימים אז ואף אחד לא חשב שיהיו כאלה.
      2.הממשלה הוקמה ממפלגות שנבחרו כחוק על ידי העם הישראלי. האם העם כולו גזען?
      3. ''הגזענות הברברית של ישראל'' כל כך גדולה שערבים ישראלים (ביניהם כאלה שחושבים עצמם לפלסטינים) לומדים בכל האוניברסיטאות ומחזיקים במשרות רמות, כולל שופטים.
      4. הפלסטינים כל כך נמצאים תחת כיבוש זר שכאשר הוצע להעביר את אום אל פאחם וכפרי המשולש לרשות הפלסטינית במסגרת חילופי שטחים, קמה אצלם צעקה גדולה. ודרך אגב, גם רצועת עזה נמצאת תחת כיבוש זר?

    • אתה בטח ערבי... (ל''ת)

      סער א , 20/04/09 21:40

  • 11.

    נשיא אירן

    דני, 20/04/09 16:53

    העולם לא למד דבר.ועידה של צבועים ואנטישמים מגעילים.אנחנו צרכים לסמוך רק על עצמנו ולהפטר סוף סוף מהגמד המכוער הזה.לפני שהוא יפטר מאתנו.ביום השואה תתבישו צבועים צמאי דם.

    • שונעים אותנו

      עופר, 21/04/09 13:01

      לא יעזור הם שונאים את עם ישראל אני מאמין שהיום שלהם קרב

  • 10.

    הפעם זה יהיה שונה לגמרי...

    רמי, 20/04/09 16:51

    לכל מי שחושב שהפעם השמדת העם היהודי תהיה קלה כמו בתקופות אחרות טועה טעות מרה!!!
    לא עוד נוגש כצאן לטבח אנחנו פה ומוכנים לתת ''פייר פייט'', אין חדש תחת השמש אירופה בחלקה נשארה צבועה ואדישה. אגב רינה או שמא נכנה אותך ריינא השמאל ההסטורי לא היה מונע מגזענות, אלא מצורך אמיתי להגן על תושבי מדינת ישראל ...כן אני חוזר מדינת ישראל תכניסי את זה טוב טוב לראש מדינת ישראל !!!
    אפנה אותך בשנית לדפי ההסטוריה של העם הנפלא הזה ותראי כיצד שרד עם 4000 שנה כאשר טובי מוחות הרשע ניסו להשמידו פעם אחר פעם וזה כאשר כל ההגנה שהייתה לעם הזה הייתה אמונה פשוטה תארי לך מה יקרה הפעם כשינסה מאן דהוא לחולל חלילה שואה שניה...

    נצח ישראל לא ישקר

    • תודה, רמי

      אור18, 21/04/09 07:51

      יפה דברת וריגשת אותי עם ''נצח ישראל לא ישקר''.

  • 9.

    יההה... קוף מדבר. אפילו בספארי אין דבר כזה. (ל''ת)

    חחחח, 20/04/09 16:48

  • 8.

    הגיע הזמן שיהודי אירן בישראל ידרשו פיצויים מאחמדיניגד (ל''ת)

    יוסי, 20/04/09 16:43

  • 7.

    ועדיין לא עזבו מספיק אנשים... (ל''ת)

    לי, 20/04/09 16:42

  • 6.

    חלק מהמורשת של שויץ זה למנוע מיהודים שנמלטו מהנאצים להגיע למקום מבטחים (ל''ת)

    ולהחביא אצלם את הכסף שנשדד מהקורבנות., 20/04/09 16:42

  • 5.

    אחמדינג'אד וחבורת הג'יהדיסטים מהשמאל האנטי ציוני הם אנטישמים דוחים (ל''ת)

    ההיסטוריה תקיא אותם, 20/04/09 16:42

  • 4.

    תראו איזה מכוער..לא יזיק לו להתגלח..הוא דומה לקוף. (ל''ת)

    לא אמרתי כלום , 20/04/09 16:41

    • הפרצוף שלו מסגיר את עצמו

      שלום עכשיו, 20/04/09 16:57

      רואים שאחמד הוזה דברים הוא ממציא דברים וחושב שהוא ישנה עם הדעות ההזויות שלו את העולם

      • הוא לא רק דומה-הוא קוף אמיתי! (ל''ת)

        אני, 20/04/09 17:52

    • לדביל שלא אמר כלום שב בשקט..אירן מדינה שתומכת בטרור כנסו..

      חכם מיימון, 20/04/09 17:16

      ולמרות זאת אובמה חושב שע''י לחיצת ידיים האירנים יפסיקו לתמוך בטרור הכלל עולמי
      החיזבאללה כבשו את לבנון במטרה של טרור אירני ובעזה החמאס מהווה איום טרור אירני
      לדעתי אובמה יעשה טעות ביצירת קשרים באירן כל עוד שהאירנים נותנים חסות לאירגוני הטרור
      העם האירני חי תחת אותו איום יום יומי של ההנהגה האירנית ולדעתי שיחרור אירן יביא לשלום באזור וחופש לעם האירני

  • 3.

    הוא שכח להזכיר את הפליטים היהודים ממדינות ערב וגם מאירן! (ל''ת)

    דוד, 20/04/09 16:41

  • 2.

    הציונות איננה גזענית!השמאל ההיסטורי הוא הגזען!

    רינה, 20/04/09 16:39

    הציונות איננה גזענית,ואני מכירה המון ציונים שפויים שמקדמים את רעיון הציונות.
    אך השמאל ההיסטורי,והפוליטיקאים,הם כן.
    השמאל ההיסטורי אישר כיבוש שטחים,ובניית התנחלויות,וגם הרג פלשתינאים.גם השמאל העכשוי.לכן הפוליטיקאים מהשמאל הם הגזענים,
    ולא האנשים הפשוטים.

  • 1.

    הציונות איננה גזענית!השמאל ההיסטורי הוא הגזען!

    רינה , 20/04/09 16:39

    הציונות איננה גזענית,ואני מכירה המון ציונים שפויים שמקדמים את רעיון הציונות.
    אך השמאל ההיסטורי,והפוליטיקאים,הם כן.
    השמאל ההיסטורי אישר כיבוש שטחים,ובניית התנחלויות,וגם הרג פלשתינאים.גם השמאל העכשוי.לכן הפוליטיקאים מהשמאל הם הגזענים,
    ולא האנשים הפשוטים.

    • בתקופה שכזו זה לא הזמן להתלקחות פנימית!

      עדי, , 20/04/09 16:53

      גם אם דבריך צודקים, ויש הרבה מקום לדון בהם, מה שמתחייב כרגע זה עמדה נחרצת של ישראל בנוגע לשוייץ. ואולי מומלץ שישראל תנתק את יחסיה עם מדינה זו ודומות לה. הצורר האירני אחמדינגא'ד שר"י צריך היה להיות מוקצה ומוחרם אך לא כך הם פני הדברים.
      ערב יום השואה ודומה שלא הרבה השתנה...

      • לא חושב שישראל יכולה לעשות כזה דבר

        מיור, 20/04/09 16:57

        כמו שישראל לא יכולה כמו רוסיה למחוץ את הפלסטינאים.
        היא גם לא יכולה לנתק כך קשרים דיפלומטיים.
        אנחנו פה רק בזכות ארה''ב וזאת האמת

        • אוי הבורות...

          פנדה, 20/04/09 17:42

          מדינת ישראל לא הוקמה בעזרת ארה''ב, אלא על אפה וחמתה של ארה''ב, שאף איימה במרומז שתפעל צבאית נגד ישראל אם תוכרז המדינה.

          כל הסיוע הכספי האמריקאי תורם בסה''כ ל-5% מהתוצר - 5%! כמובן שהסיוע באו''ם הרבה יותר חשוב, אבל אם ארה''ב תהפוך שוב למדינה עוינת, מבחינה כלכלית וצבאית נוכל לעמוד בזה.

          כמובן שמבחינה צבאית ארה''ב יכולה למחוץ אותנו בשעתיים וללכת לאכול ארוחת בוקר, אבל את זה אפשר להגיד על כל מדינה פרט לרוסיה וסין, לכן ניתן לטעון שכל מדינה בעולם חיה וקיימת בזכות ארה''ב...

          • עצם העובדה שישראל לא חיסלה את אחמנינאג'אד עד היום ,זו הוכחה מדעית...

            סאבי נחמנוביץ'--טבריה, 21/04/09 12:55

            שהוא אחד משלנו.

      • היא ערביה מרק"ח - זה כמו להסביר לקיר (ל''ת)

        בדוק , 20/04/09 17:04

        • בדוק חיזרי לסנדוק (ל''ת)

          היי, 20/04/09 17:23

      • עדי

        יוסקה, 20/04/09 17:05

        כל הכבוד , יפה דיברת , גם אני דוגל באחווה ושלום בתוככי עם ישראל וכך נוכל לעמוד איתן מול האוייבים הכל כך רבים שיש לנו

    • ומאיזה עץ את נפלת? (ל''ת)

      תומר, 20/04/09 16:54

    • שטויות במיץ עגבניות (ל''ת)

      אדם פשוט, 20/04/09 17:02

    • רינה היא ימנית עם עורמה בזויה . שיהיה ברור (ל''ת)

      הימין רקוב וגזען, 20/04/09 17:20