• 89.

    צודק חוץ מ...

    הורקנוס יוחנן, 25/07/09 14:07

    ההיסטוריה נכונה, גם ניתוחי המצב נראים (לי) לא רעים בכלל, אישית מאכזב אותי לקרוא את הפרשנויות הדתיות שלו.

    IP: 85.64.56.98 דווח על תגובה זו

  • 88.

    כ''כ חבל לי שאינך בכנסת

    רעות, 22/05/09 14:47

    אני מקווה שבע''ה עוד אזכה לראות אותך ראש ממשלה!

    IP: 87.68.215.230 דווח על תגובה זו

  • 87.

    moshe feiglin

    ilyesh, 27/04/09 00:14

    mashiah now please god

    IP: 68.120.68.209 דווח על תגובה זו

  • 86.

    לצערי אנחנו לומדים מההיסטוריה את מה שמשרת את דעתנו הפוליטית

    פקפקן, 24/04/09 12:42

    כדי למלא את משאלות הלב של ההוזים בשליטה על כל שיטחי א''י כדאי ללמוד מה שקרה בקוסובו כאשר ניסו לעשות טיהור אתני. סטאטוס של תושב או לא זה טוב בשיחות יום השישי. להזיז כך 3 מליון אין כח שיעשה את זה. באשר לקיצוניות ולסמוך על כח עליון הרי עם ישראל כבר למד את הלקח של הקיצוניים הבוטחים באלוהים אשר הביאו את עם ישראל כמעט לאבדון.םעם זה היה אשור ובבל ואחר כך האימפריה הרומית. בעת החדשה היה זה הצורר הגדול מכל ואיפה היה שומר ישראל? זקיפות קומה מזויפת וטיפשוט מדינית הביאו את עם ישראל לגלות ולא חטאים כאילו או אחרים כפי שהרבנים מנסים לתרץ, איוולת של הקיצוניים היא שהביאה לאסונות.

    IP: 79.176.43.218 דווח על תגובה זו

    • מה זה ''שליטה'' ?! זה שלנו !!

      איתן נ., 26/04/09 01:44

      אתה מאופס?

      IP: 85.65.229.199 דווח על תגובה זו

  • 85.

    ניתוח מבריק וראליסטי של המצב הפוליטי

    מוז לוי, 23/04/09 22:09

    בודדים האנשים המסוגלים בימינו להגיע לרמת הבנת המצב כפי שפייגלין מבין.אין ספק כי הוא ראוי להנהיג אותנו בתקופה קשה זו.

    IP: 212.76.110.126 דווח על תגובה זו

  • 84.

    בינתיים - אני בעד בינתיים

    ליאור, 23/04/09 13:08

    פרופ יוסף בן שלימה ז''ל אמר כך בדרשתו האחרונה לבני המכנות הקדם צבאיות ה''חילוניות'' מעורבות.
    אם נתפשר מראש על חצי לא נקבל כלום אם לא נוותר אידאית על כלום נקבל חצי וכשנמשיך להאמין בכך ולחנך את ילדינו כך הם ''יקבלו'' עוד . הוא הסביר זאת בצורה פשוטה לעמנו יש בשורה כלל אנושית ועל מנת לקיימה לרווחת העולם כולו כולל לערבים ישראל השלמה מחויבת המציאות כי עצמאות גיאו-כלכלית -ביטחונית מוכרחה להיות לעם על מנת שישלים את ייעודו ללא תלות באחרים. כמו כל אדם פרטי כך גם עם.

    IP: 217.132.157.86 דווח על תגובה זו

  • 83.

    חזק וברוך!!

    בעז, 23/04/09 11:49

    מאמר מבריק כרגיל

    IP: 213.151.60.68 דווח על תגובה זו

  • 82.

    קשה לראות דברים כה פשוטים לאשורם (ל''ת)

    כי התקשורת שוטפת מוח יום-יום, 21/04/09 15:06


    IP: 62.90.99.138 דווח על תגובה זו

  • 81.

    פייגלין, בבקשה אל תפסיק לכתוב עד שכל העם ילך בדרכיך

    שי, 20/04/09 16:43

    אתה חייב יותר להופיע בתקשורת, אתה התקווה האמיתית.

    IP: 81.218.245.1 דווח על תגובה זו

  • 80.

    ליברמן כבר נראה ריאליסט על ידך

    ציוניוני הדרך, 20/04/09 16:41

    יופי שאתה נשען על ההיסטוריה, ככה צריך, לא? תראה לאן זה הביא אותנו?
    אינך מכיר בשינויים גיאופוליטיים, בהתהוות של עמים חדשים(ישראלים או פלסטינים לצורך העניין).
    עזוב פייגלין, אתה רטוריקן מוכשר אך יחד עם זאת מעורער בנפשך.
    באמת טוב שגורשת מהליכוד בבושת פנים, מקווה שישכילו לעשות כך בעיתון מעריב.

    IP: 77.126.125.253 דווח על תגובה זו

    • כרגיל

      דנה.ג. , 20/04/09 22:37

      הפוסל במומו פוסל. למה לא תנסה להיות ספציפי ותגיד על מה בדיוק אתה חולק ולמה.

      IP: 93.172.156.85 דווח על תגובה זו

  • 79.

    יישר כוח למשה פייגלין, כתבה מצוינת.הוא ימין אמיתי! (ל''ת)

    לא אמרתי כלום , 20/04/09 13:31


    IP: 77.127.51.168 דווח על תגובה זו

  • 78.

    חברים- קומו והתפקדו לליכוד ותעזרו למשה לבצע

    מתפקד ליכוד ותיק, 20/04/09 12:45

    אפשר להתפקד דרך אתר הליכוד תוך 2 דקות. וזה גם מאוד זול.

    IP: 212.179.79.226 דווח על תגובה זו

  • 77.

    לכבוד מה משה פייגלין.

    barak555 , 20/04/09 11:47

    קראתי בהתעניינות יתרה את המאמר שלך.
    אין ספק שהלוואי והדבר היה יכול להיות אפשרי. במיוחד לאחר שחווינו את כישלונות השלום בזה אחר זה.
    אבל איך תיצור רצף טירוטריאלי בין המדינות? מה תעשה עם כל הפלסטינים ביו"ש???
    הפלסטינים לא יודעים לשלוט על עצמם הם כל חייהם לא ידעו להסתדר לבד.
    ועל כן אני מסכים עם הרצון שלך. זו אכן זכותינו לשלוט בארץ הזו. אך הדבר לא ריאלי ולא יכול להתקיים. אני כל כך רוצה שהחזון שלך היה קורה אך החזון של ציפי לבני ושל קדימה הרבה יותר אמיתי עינייני ועכשווי. וזה לא משאיר לי ספק אלא להאמין בדרך קדימה.
    אני מאוד רוצה את מה שאתה מציע. זה החלום הבלתי יאומן של כל יהודי. אך מאז התנ"ך עברו המון שנים קרו הרבה דברים וכן יש לך 3 מליון פלסטינים שחיים פה.

    IP: 87.68.236.21 דווח על תגובה זו

    • לברקן שאלה נכונה.. והפתרון:

      רועי , 20/04/09 16:09

      http://he.manhigut.org/index2.php?option=com_docman&task=doc_view&gid=425&Itemid=105

      IP: 213.151.37.86 דווח על תגובה זו

    • החזון של ליבני יביא להשמדתה של המדינה

      רוסי מלח הארץ, 20/04/09 18:36

      נכון,החזון שלה יותר פרגמטי,אך לאן הוא יוביל אותנו?הרי ברור לכל בר דעת שהם לא יסתפקו במדינה פאלסטינית אפילו בגבולות 67,והם לא מסתירים את זה.הם לא מוכנים להכיר בנו אפילו בגבולות מצומצמים כמדינה יהודית.הדרך של ליבני קלה יותר,אך היא תוביל להשמדתה של המדינה,הרי ברור שזה רק עניין של כמה עשורים עד ש''ערבים ישראלים'' יהפכו להיות הרוב במדינה.גם עם הכל ילך חלק עם מדינה פאלסטינית ובאמת יהיה שלום,המדינה יהודית בגבולות 67 תתקיים בקושי 20 שנה עד שגם היא תהפוך למדינה פאלסטינית.נכון דרך השניה היא קשה ותביא להרבה מתחים עם העולם אך אין לנו ברירה ,זה לא עניין של שטחים,זה עניין של הישרדות כפשוטו.

      IP: 192.118.11.101 דווח על תגובה זו

    • אתה צודק

      דנה.ג. , 20/04/09 22:43

      יש קושי להאמין שאפשר להגשים את החלום כאשר המציאות בשטח כל כך מאיימת- 3 מיליון פלסטינים. אבל קודם כל לפני הפיתרון הטכני אני מרמינה שאדם צריך לגבש לו רצון כאשר הרצון הוא מוחלט ואין פיקפוקים שזה החלום וזאת המטרה אז מפשילים שרוולים וניתן ליצור תוכניות מעשיות, הבעיה היא חוסר הרצון המוחלט, יש ערעור על הרצון הזה מבפנים ולכן אין נסיון מספיק למצוא פיתרון אמיתי - עזיבה מרצון של ערביי יו"ש - התוכנית של משה פייגלין זאת התחלה חשובה ולמרות שאולי ניתן להוסיף לה תיקונים רבים היא לפחות יסוד סביר להגדרת רצוננו ותחילת גיבוש פעולה רעיוני

      IP: 93.172.156.85 דווח על תגובה זו

  • 76.

    כולם בבקשה להתפקד לליכוד ולתת למשה את הכח לשנות (ל''ת)

    שמעון, 20/04/09 10:23


    IP: 212.179.79.226 דווח על תגובה זו

  • 75.

    טוב שישנם עוד אנשים כמו האיש הזה - תודה לאל (ל''ת)

    חיים, 20/04/09 09:42


    IP: 217.132.110.191 דווח על תגובה זו

  • 74.

    נו פייגלין אתה צודק אז מה ? חוסיין אובמה חושב אחרת

    rambash1 , 20/04/09 09:27

    ההסטוריה של לפני חורבן הבית השני דומה מידי להיום , מעניין מה תהייה ההתפתחות הפעם

    IP: 217.132.35.221 דווח על תגובה זו

    • אובמה זה לא גורם יחיד בעולם (ל''ת)

      אמריקה זה לא אלוהים!, 20/04/09 11:01


      IP: 192.118.11.101 דווח על תגובה זו

    • אנחנו חייבים להתחזק

      דנה.ג. , 20/04/09 22:45

      באמונה שלנו , בעצמנו, בזכות שיש לנו על המקום הזה

      IP: 93.172.156.85 דווח על תגובה זו

  • 73.

    ענק! (ל''ת)

    טל, 20/04/09 01:09


    IP: 85.250.107.240 דווח על תגובה זו

    • ואז מה נעשה עם ערביי יהודה ושומרון ? ניתן להם אזרחות ? (ל''ת)

      איציק, 20/04/09 04:57


      IP: 24.185.4.146 דווח על תגובה זו

      • לא - ניתן להם תעודת תושב. (ל''ת)

        רז, 20/04/09 07:32


        IP: 192.118.12.9 דווח על תגובה זו

  • 72.

    פשוט , בהיר , צמוד לעובדות , למה קשה להבין את זה (ל''ת)

    @ בנצי - א @, 19/04/09 23:51


    IP: 93.172.52.157 דווח על תגובה זו

    • ואז מה נעשה עם ערביי יהודה ושומרון ? ניתן להם אזרחות ? (ל''ת)

      איציק, 20/04/09 04:58


      IP: 24.185.4.146 דווח על תגובה זו

  • 71.

    הכי חשוב שהמשיח גר בארץ'ישרואל ואתה בן דוד שלו.

    ד''ש מהמציאות, 19/04/09 23:13

    חולה נפש עם הפרעת אישיות שלא אובחן רשמית הוא עדייו חולה נפש.

    IP: 93.173.134.101 דווח על תגובה זו

    • תת- רמה

      דנה.ג. , 20/04/09 22:46

      תגובה דוחה

      IP: 93.172.156.85 דווח על תגובה זו

  • 70.

    משה פייגלין - שנזכה לראות אותך ראש ממשלה.

    שרון כ''ץ, 19/04/09 23:07

    אמן.

    IP: 93.172.45.6 דווח על תגובה זו

  • 69.

    לעם שלנו יש נטיות אובדניות

    פסיכיאטר לאומי, 19/04/09 22:49

    יש חלקים בעם שפשוט לא רוצים בקיומו.האמונה העיוורת בשלום ההזוי בא להסתיר את האמת הפשוטה.הם פשוט לא רוצים להתקיים!

    IP: 77.127.193.73 דווח על תגובה זו

    • תיקון: זה לא העם אלא העשירון הנאור המיעוט!!.. (ל''ת)

      רועי , 20/04/09 16:12


      IP: 213.151.37.86 דווח על תגובה זו

  • 68.

    לא יעזור האיש צודק למה מגיע להם כל כך הרבה מדינות ירדן עזה ויו''ש (ל''ת)

    רחלי, 19/04/09 22:47


    IP: 217.132.170.72 דווח על תגובה זו

  • 67.

    פיגלין חי בסרט

    הוא עוד יגרום לנו בסוף להקים מדינה דו לאומית., 19/04/09 22:30

    הוא משיחיסט שמוביל אותנו למלחמות מיותרות. לערבים יש את החמאס לשהם ולנו יש את פיגלין שלנו.

    IP: 84.108.224.202 דווח על תגובה זו

    • משיחיסט זה אתה המאמין בהזיות השלום (ל''ת)

      פייגלין הכי שפוי ופרגמטי בארץ הזאת, 19/04/09 22:42


      IP: 77.127.193.73 דווח על תגובה זו

    • מדינה דו לאומית

      דנה.ג. , 20/04/09 22:51

      סליחה? אתה לא מודע לעובדה שיש בתוך הקו הירוק איזורים שלמים שאתה לא מורשה להיכנס אליהם והם בעצם לא שייכים לך הלכה למעשה? כמו: המשולש בגליל,כל הכפרים הערביים בירושלים- לעיר העתיקה גם לא פשוט להיכנס,יש ערים מעורבות שהדמוגרפיה בהם משתנה לרעתנו כמו: לוד,חיפה,עכו,יפו,ועוד...

      להם תהיה מדינה מטוהרת מיהודים ולך תהיה מדינה מאוד מעורבת , מדינה קטנה בתוך שטחי הקו הירוק שבעצמה תתחלק ומחולקת כבר.

      IP: 93.172.156.85 דווח על תגובה זו

  • 66.

    שאלה לשמאל: מי מוכן לומר בלב שלם שהערבים מוכנים לפשרה כלשהי? (ל''ת)

    panacea , 19/04/09 22:24


    IP: 91.76.251.50 דווח על תגובה זו

    • שאלה לימין: מי מוכן להגיד ממכם בלב שלם שביום שהם ירצו שלום

      שנינו עמים דפוקים. הימין שלנו והחמאס שלהם,אותו זבל, 19/04/09 23:17

      אתם תסכימו לשלום ולהיפרד מהשטחים? רצחתם את רבין שעשה הסכמים, זוכר? אנחנו לא פרטנר כמו שהם לא פרטנטר. אנחנו תריכים שימותו לנו עוד 5000 חיילים במלחמות וגם הם צריכים שימותו להם עוד 5000 איש במלחמות

      IP: 84.108.224.202 דווח על תגובה זו

      • אני מוכן.וכמוני רוב העם.אבל אתה לשאלתי מוכן לענות? (ל''ת)

        panacea , 20/04/09 00:10


        IP: 91.76.251.50 דווח על תגובה זו

      • אני לא מוכן להסכמים האלו

        קדימה לתהום , 20/04/09 11:23

        ה"הסכמים" שעשה רבין הביאו לפיגועים המוניים שלא היו כמותם קודם לכן וליצירת "צבא" ערבי בשטחי יש"ע - "המשטרה הפלסטינית". עזוב שבנשק שנתנו להם הם רצחו יהודים. עזוב שהמסגרת הארגונית שיצרו רבין ופרס קרי הרשות הפלסטינית הפכה לגוף מסודר ומוכר שהתוצרת היחידה שלו היא טרור ואלימות.

        העיקר שהיו "הסכמים" והיו הזיות שלום..

        השלום האמיתי יהיה כשאנחנו נהיה בעלי הבית המוחלטים בכל ישראל כולל יהודה (ירושלים) שומרון ועזה.
        להקים מדינת טרור בתוכנו יצור מצב של מלחמה תמידית.

        IP: 89.138.102.217 דווח על תגובה זו

      • אתה הזוי (במקרה הטוב)

        יהודי, 20/04/09 15:42

        לחשוב שנתינת משאבים (שטחים, נשק וכד') לטרוריסטים עשויה להביא לשלום זו הזיה פושעת במקרה הטוב, ופשע אינטרסנטי במקרה הפחות טוב.
        זה מה שרבין עשה (בסיוע חמדני מיצובישי וכד') , ואתה מנסה להטיף להמשיך בדרכו.

        IP: 194.90.25.27 דווח על תגובה זו

      • עזוב את הימין המשיחי. הם לא למדו כלום ולא ילמדו כלום עד שכולנו נמות. (ל''ת)

        hanochh , 26/04/09 01:22


        IP: 89.138.111.140 דווח על תגובה זו

      • באוסלו תמכו איזה 80 אחוז מהעם

        טוני, 22/04/13 10:12

        הבעיה לא אצלינו,הבעיה היא שגם אם נניח תושבי שכם עזה וכו,ירצו את סוף הסכסוך,יכול לבוא מנהיג מצרי סורי איראני או עיראקי ולהצית את הסכסוך להזרים כספים ונשק וניהיה באותו מצב שאני היום רק על חצי מהטריטוריה.

        IP: 81.218.37.2 דווח על תגובה זו

  • 65.

    פיגלין חי בסרט

    הוא עוד יגרום לנו בסוף להקים מדינה דו לאומית., 19/04/09 22:09

    הוא משיחיסט שמוביל אותנו למלחמות מיותרות. לערבים יש את החמאס לשהם ולנו יש את פיגלין שלנו.

    IP: 84.108.224.202 דווח על תגובה זו

  • 64.

    הפלסטינים אינם מהגרים מארצות ערב, עיוות אמיתות היסטוריות

    פלסטיני על אפך וחמתך, 19/04/09 21:57

    היהודים הישראלים הם המהגרים מכל ארצות העולם.

    IP: 79.182.115.71 דווח על תגובה זו

    • 66 אתה זבלן מוח (ל''ת)

      יהודי, 19/04/09 22:12


      IP: 93.172.132.78 דווח על תגובה זו

    • תלמד היסטוריה. ליהודים היתה מדינה בפלשתינה כשהערבים עוד היו שבט! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 19/04/09 22:17


      IP: 87.68.133.118 דווח על תגובה זו

    • 66 על פי תגובתך על בטוח שאתה יהודי מומר שהוריו המירו את דתם

      felix342 , 20/04/09 03:25

      בגלל הכיבוש הערבי האימפריאליסטי במאה העשרית ואם לא אז אתה במקור שג'יד ג'דק הגר מאחת מארצות ערב.
      אני גר בעכו- וכשאני שואל ערבי מהיכן הוא בא או מהיכן הוריו באו? חלקם הגדול עונה לי שהוריו היגרו מאחת ממדינות ערב- מסוריה, ממצרים, מלבנון,או כל מדינה ערבית אחרת ותאמין לי שיש לי חבר ערבי שטוען שהורי הוריו באו מחבש. קוראים אותו שפיק אחלה גבר שחור יפה תאר שהיום הוא יהודי שהתגייר בגלל שהתחתן עם יהודיה וחי בירושלים.

      IP: 77.127.53.39 דווח על תגובה זו

    • אני קורא לזה להיות אדם חופשי

      שי, 20/04/09 05:51

      שעובר לאן שמתחשק לו... אני מציע לכולם לעשות את אותו הדבר.

      IP: 74.57.254.52 דווח על תגובה זו

    • אין עדויות שלפני יותר מ- 500 שנה ואני מגזימה במספר השנים

      דנה.ג. , 20/04/09 22:55

      היה עם ש-קרא לעצמו פלסטיני בעולם, ידוע שמדובר בערבים כמו במדינות ערב האחרות, ברור שזאת המצאה של הבריטים .

      IP: 93.172.156.85 דווח על תגובה זו

  • 63.

    הסיבה החשובה ביותר להקמת מדינה פלסטינית

    שלומי, 19/04/09 21:33

    היא הבטחת עתידה של המדינה היהודית.

    משיחיות עלתה לנו בגלות של 2000 שנה, לא עוד.

    IP: 77.126.30.186 דווח על תגובה זו

    • הגבולות הצרים של 67 לא מבטיחים את עתידה של המדינה היהודית (ל''ת)

      gilberet , 19/04/09 21:57


      IP: 192.117.110.196 דווח על תגובה זו

      • לגילברט: נכון שאתה עולה חדש?

        הגזענות היהודית מבטיחה מדינה דו לאומית, 19/04/09 22:14

        אתה כמו שאר העולים לא מבינים שישראל התקיימה גם לפני 67. את עדיין לא יודעים מהן מלחמות וההשלכות שלהן, אבל אל תדאג אתה עוד תדע.מי שהקים את המדינה ויודע את מכאובי המלחמה הם הצברים, הם הפלמחניקים, האצל, הלחי, חיילי צה''ל שנפגעו במלחמות רבות, ובטח לא ליברמן ששירת כמש''ק ממטרות או כל מיני עולים שלא יודעים שמדינת ישראל התקיימה פעם גם לפני 67.

        IP: 84.108.224.202 דווח על תגובה זו

        • אם לא איכפת לך שירתתי בקרבי.

          גנאדי, 20/04/09 05:10

          אני מצטער שאני מקלקל לך את התאוריה הגזענית שלך לגבי עולים חדשים ששירתו בשריון ואפילו הגיעו לקצונה.
          הגבולות שלפני 67, תוארו ע''י השמאלני אבא אבן, כגבולות אושוויץ. ואכן גבולות אלו היו הזמנה לתוקפנות, לפידאינים ולמלחמה טוטאלית ב67 שבנס גדול יצאנו ממנה גם ברווח. אתם רוצים לחזור לתקופה ההיא? השתגעתם?

          IP: 99.237.230.209 דווח על תגובה זו

        • טילים עליך ישראל

          ט. יל, 20/04/09 08:32

          לפני 67 לא היו טילי כתף שיכולים להוריד מטוס ג'מבו עם 500 נוסעים בנתב''ג.
          באוסלו הסכמנו על שטחים תמורת שלום, וקיבלנו טילים תמורת שטחים.

          IP: 79.179.28.242 דווח על תגובה זו

      • ישראל המוקפת בפתחלנד וחמאסתן נמצאת בסכנה קיומית! (ל''ת)

        אלכס טוקבק, 19/04/09 22:18


        IP: 87.68.133.118 דווח על תגובה זו

    • ומה עם ''ערביי ישראל''?במקרה הטוב אתה דוחה את הקץ לעשר שנים הבאות (ל''ת)

      גם בתוך קו הירוק הם יהפכו לרוב!, 19/04/09 22:01


      IP: 192.118.11.101 דווח על תגובה זו

    • מספיק עם הסיסמאות,

      מצוּבָּה, 20/04/09 05:03

      הגד משהו שמתקבל על הדעת. פייגלין מסביר לך שמדינה פלסטינית איננה מבטיחה את עתידה של המדינה היהודית אלא להפך. גם הנסיון שלנו מראה זאת. ומה אתה? בולע את הקיא שלך.

      IP: 99.237.230.209 דווח על תגובה זו

    • זאת אשלייה

      דנה.ג. , 20/04/09 22:56

      מדינה פלסטינית תיצור מצב מסוכן לישראל ותיקח עוד שטחים לריבונותה בתוך הקו הירוק שטחים שיושבים עליהם ערביי ישראל שמאמינים שהם פלסטינאים

      IP: 93.172.156.85 דווח על תגובה זו

  • 62.

    השמאל עוד יעמוד נדהם שאנחנו נשאר פה בחיים בזכות פייגלין (ל''ת)

    תודה למשה. מתי כבר תחליף את ביבי?, 19/04/09 21:25


    IP: 79.179.36.145 דווח על תגובה זו

    • השמאל לא יעמוד נדהם אלא יתכלה מעצמו.

      הנביא עמוס, 20/04/09 05:13

      יש גבול לטיפשות ולהתבהמות. זיקניהם ילכו בדרך כל הארץ ודור חדש לא יקום.

      IP: 99.237.230.209 דווח על תגובה זו

  • 61.

    הזמן הוא דרך שחייבים ללכת בו ואין דרך אחרת זה נקבע מלמעלה

    מאמין בכוח העליון, 19/04/09 21:16

    פוליטקה ועוד פוליטקה שמאל ימין הספרים ישראל פלסטין יהודי ערבי , יש נביאים יש ספרים ובכולם מסופר על אחרית הימים , תשאלו את החכמים מכל הדתות יגידו לכם שאנחנו לקראת הסוף , המלחמה הגדולה בדרך ,

    IP: 93.172.129.2 דווח על תגובה זו

  • 60.

    הפעם הגזמת.בן גוריון קיוה שהבריטים יישארו???

    ח''ב, 19/04/09 20:41

    אני ממש תומך ברעיונות שלך ומאמין שהיום בו יהיה ראש ממשלה אמוני למדינת ישראל קרוב בהרבה ממה שנדמה.אך כפי שאתה בעצמך טוען במאמר מהאמת אסור להתעלם ואסור לבנות בנין שלם על שקר.אם היה כאן מישהו שהבין מהי משמעותה של ריבונות בכלל וריבונות יהודית בפרט,ושצפה מהלכים רבים קדימה היה זה בן גוריון.אני סבור כפי שאמר פעם אחד ההיסטריונים שלולא בן גוריון פשוט לא היתה קמה כאן מדינה,לאף אחד ממנהיגי הרויזיוניסטים לא היתה יכולת מעשית,ומנהיגותית כמו לבן גוריון-מנאומים לא בונים מדינה.
    אינני מבין מדוע מצאת לנכון להתנגח באיש ועוד בטענה כל כך מופרכת.מדוע לא די לך בכך שבן גוריון היה טוב לשעתו וכיום צריך מנהיגות אחרת.
    הכרת הטוב ויחס של כבוד כלפי מנהיג דגול כמו בן גוריון (למרות הרבה ביקורת בעניינים שונים) הם דבר חשוב ובסיסי עבור מי שרוצה להיות ביום מן הימים ראש ממשלה בישראל

    IP: 217.132.13.126 דווח על תגובה זו

    • נכון.סתם השמצה,חבל. (ל''ת)

      ענת, 19/04/09 21:48


      IP: 217.132.13.126 דווח על תגובה זו

    • היו תקופות והיו תקופות

      gilberet , 19/04/09 22:01

      היו תקופות כמו הסזון בהם בן גוריון וטדי קולק שיתפו פעולה עם הבריטים והסגירו להם לוחמי אצ"ל שאחר כך נתלו.
      והיו תקופות אחרות בהם הם נאבקו בבריטים.
      המציאות היא לא שחור לבן.
      ובוא לא נשכח שהאצל והלחי מיררו לבריטים את החיים כאן והיו הקטליזטורים ליציאתם.

      IP: 192.117.110.196 דווח על תגובה זו

    • מדובר על הלך המחשבה

      דנה.ג. , 21/04/09 00:42

      של מנהיגות היישוב באותה תקופה ובאמת מי שפעל נגד הבריטים היו האצל והלחי והם היו נתפסים על ידי אנשי ההגנה ומועברים לבריטים , זאת אומרת שההגנה לא פעלה באופן תקיף נגד שהייתם של הבריטים בארץ וזה בדיוק מה שכותב הכתבה מתכוון לןמר, אין לעובדה הזו קשר למנהיגותו של בין גוריון ולדברים הגדולים שהוא עשה. תיאור העובדות לא צריך להביא לניגוח המנהיג הראשון של מדינת ישראל.

      IP: 93.172.156.85 דווח על תגובה זו

  • 59.

    וליהודים יש את ניו יורק והוליווד , אז אנחנו לא צריכים את ישראל? (ל''ת)

    אלעד, 19/04/09 20:37


    IP: 85.64.44.28 דווח על תגובה זו

  • 58.

    65% מהעם זז ימינה כדי לשרוד - וחלק מזה שפיגלין כותב למעריב (ל''ת)

    ענת, 19/04/09 20:30


    IP: 77.127.54.11 דווח על תגובה זו

  • 57.

    פייגלין ''שוכח'' שהוא חבר ה''ליכוד'' ונותן כח לביבי לבגוד בימין. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 19/04/09 20:29


    IP: 84.110.233.149 דווח על תגובה זו

    • על עצים שהם אבנים ועל אבנים שהם עצים.. (ל''ת)

      רועי , 20/04/09 16:15


      IP: 213.151.37.86 דווח על תגובה זו

    • כן בגלל זה..

      דנה.ג. , 20/04/09 23:00

      ביבי עבד כל כך קשה להעיף אותו, בגלל שפייגלין נותן לו כוח הוא עשה את כל השמיניות באוויר שהוא יכל לעשות כדי שהוא יזוז למקום לא ריאלי ברשימת הליכוד.

      IP: 93.172.156.85 דווח על תגובה זו

  • 56.

    אז פייגלין חושב שיש להם מדינה ,,, אז מה ??? כל יתר העולם לא חושב כך,,, (ל''ת)

    אף אחד לא רוצה לדבר איתו - אז מה הוא שווה ?, 19/04/09 20:19


    IP: 89.139.101.210 דווח על תגובה זו

    • אם אתה "העולם" אז אנחנו בבעיה רצינית..

      רועי , 20/04/09 16:16

      חסיד אומות העולם..

      IP: 213.151.37.86 דווח על תגובה זו

    • קודם כל..

      דנה.ג. , 20/04/09 23:05

      גם אם כל העולם לא יכיר באמת חשוב שאנחנו כולנו נכיר בה כדי שלפחות השקר לא יחיה בתוכנו. דבר שני תזכור שרוב העולם לא נקט אצבע כדי להציל את יהודי אירופה בשואה ולכן צריך להיזהר מהיכנעות לרצונות העולם שנובעים ממניעים אינטרסנטים וגם אנטישמיים. לדעתי צריך לזכור שאחת הסיבות לכך שקיים אצלנו פחד מהעולם זה כוח ההרגל מלהיות נשלטים על ידי אומות העולם, ברגע שיש מדינה ויש עצמאות קשה למי שרגיל שישלטו בו להיות עצמאי ולא לפחד יותר, אז חלק גדול מהפחד מהעולם קשור להרגל.

      IP: 93.172.156.85 דווח על תגובה זו

  • 55.

    ''הישראלים הם פיקציה''? אם זה הופך את פייגלין לפיקציה, אני בעד (ל''ת)

    אורית, 19/04/09 20:03


    IP: 84.228.243.53 דווח על תגובה זו

    • לא הבנת..

      דנה.ג. , 20/04/09 23:07

      הישראלים הפכו עצמם לפיקציה כאשר הם ויתרו על הצדק ההיסטורי שלהם, על התרבות היהודית והזהות היהודית שלהם. כשלעצמם בוודאי שאין כאן שום פיקציה כי ישראל=יעקוב אבינו

      IP: 93.172.156.85 דווח על תגובה זו

  • 54.

    תקראו את ספרו של משה פייגלין

    משה, 19/04/09 19:54

    מלחמת החלומות בהוצאת הספריה האמונית.
    תבינו איפה אתם חיים - ועוד יותר חשוב - למה אתם חיים...

    IP: 79.176.45.169 דווח על תגובה זו

    • קישור:

      רועי , 20/04/09 16:18

      http://he.manhigut.org/content/blogcategory/109/186/

      IP: 213.151.37.86 דווח על תגובה זו

  • 53.

    חובה על כל מוסלמי נאור לקרוא זאת ולהסיק מסקנות

    נביל, 19/04/09 19:29

    אין כאן שום כוונה לפגוע בבני דת זו, אלא רק לנסות ולפקוח את עיניהם. גנטית גם הם יכולים לעשות זאת, הרי הם דודני היהודים... מה מפריע? לדעתי הדת ומנהיגיהם הדיקטטורים.

    אוכלוסית היהודים בערך שליש האחוז מכלל תושבי העולם
    אוכלוסית המוסלמים בערך עשרים אחוזים מכלל תושבי העולם

    למרות זאת הנה יחסי הזכיה בפרסי נובל
    שמונה עשר אחוזים מכלל הזוכים הם יהודים
    רק תשיעית האחוז מכלל הזוכים היו מוסלמים (עאראפאת כלול למרות שלא היה ראוי הוא זכה)

    מה קורה כאן? מדוע הפערים? כל אחד יחשוב ויסיק מסקנות בעצמו

    כמה מוסלמים נרצחו ע''י מוסלמים בשישים השנים האחרונות? המספר מבהיל

    הערכה שמדובר בין 20-30 מליון מוסלמים נרצחו ע''י בני דתם
    כמה מוסלמים נהרגו במלחמתם נגד היהודים: מדובר בפחות
    מעשרת אלפים, המספר כולל את כל חללי המלחמות מאז קום המדינה

    מה תרומתם של המוסלמים להתפתחותו התעשייתית של העולם במאה השנים האחרונות? כמעט אפס. פרט לעובדה שרכשו כלי נשק ותרמו מכספם להתפתחותה של תעשיה זו אין להם שום תרומה

    והיהודים? תרומתם כל כך רבה שלא ניתן להכלילה כאן, אחד מהמפורסמים שמשום מה שוכחים את יהדותו הוא אנדרי סיטרואן שמוצא הוריו מהולנד ופולין שנחשב לאבי תעשיית המכוניות הצרפתית ואשר הביא את תעשית המכוניות הצרפתית אל גבהים לא פחות תלולים מתעשית המכוניות האמריקאיות, חייבים להזכיר את שני היהודים שישמו את עיקרון הקרור במכוניות והנרי פורד האנטישמי נאלץ בעל כורחו להשתמש בהמצאתם לפני שמתחריו יעשו זאת.

    לדעתי מזרח תיכון החי בשלום מסכן את תעשיות מדינות העולם ויעמידן בתחרות קשה. אין לאמריקאים שום אינטרס שכאן תקום תעשיה שתתחרה בהם, כנ''ל גם לגבי האירופאים, הסינים, הקוריאנים, הרוסים ואחרים.
    כל עוד לא יבינו זאת מנהיגי המוסלמים במזרח התיכון, לא ישכון כאן שלום.

    IP: 173.34.87.63 דווח על תגובה זו

  • 52.

    כליכודניק אני מתבייש שמרידור בכנסת ופייגלין לא שם,ביבי לא נסלח לך (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 19/04/09 19:19


    IP: 90.184.143.75 דווח על תגובה זו

  • 51.

    תאור אמיתי של מצב מעורר יאוש הרבה יותר נעים לחשוב על שלום

    ציוני הגיוני , 19/04/09 19:12

    אחווה יהודית ערבית ,
    השלום מעבר לפינה ,
    זה רק הקיצוניים בשני המחנות סרבני שלום,
    האוייב שלך בדיוק כמוך (הוגה הדעות המופלא שלום חנוך)
    עוד ויתור קטן וננגב חומוס בדמשק

    IP: 89.138.98.39 דווח על תגובה זו

    • ''קיצונים בשני הצדדים'' - הנה עוד דברי טירוף וזוועה של יהודי ששונא את (ל''ת)

      זהותו ואת היהדות ואת היהודים, 19/04/09 21:26


      IP: 79.179.36.145 דווח על תגובה זו

    • שאלה לשמאל: מי מוכן לומר בלב שלם שהערבים מוכנים לפשרה כלשהי? (ל''ת)

      panacea , 19/04/09 22:55


      IP: 91.76.251.50 דווח על תגובה זו

  • 50.

    נו למה? כי המלך חוסיין נתן את הגדה לפלסתינאים..זה למה? (ל''ת)

    הצדיק , 19/04/09 19:08


    IP: 85.250.246.194 דווח על תגובה זו

    • הכול תודות לשמאל הישראלי (ל''ת)

      אחד מכפר סבא, 19/04/09 20:02


      IP: 77.124.160.131 דווח על תגובה זו

  • 49.

    פייגלין - אני גאה להיות ישראלי. תודה. (ל''ת)

    הוטעיו, 19/04/09 18:46


    IP: 79.178.192.23 דווח על תגובה זו

    • זו זכותך..אני לא..זו זכותי... (ל''ת)

      הצדיק , 19/04/09 19:58


      IP: 85.250.246.194 דווח על תגובה זו

    • אני דווקא מתביישת- בגלל אנשים כמו פייגלין (ל''ת)

      אורית, 19/04/09 19:59


      IP: 84.228.243.53 דווח על תגובה זו

      • תמשיכי בבישנותך ונראה לאן תגיעי - אנחנו עם פייגלין (ל''ת)

        אני גאה, 19/04/09 21:22


        IP: 99.237.234.8 דווח על תגובה זו

        • אל תדבר בשמנו (ל''ת)

          אנחנו, 19/04/09 22:36


          IP: 84.228.243.53 דווח על תגובה זו

      • גם אני מתביישת להיות חלק מישראל בגלל פיגלין.

        רוני, 19/04/09 22:21

        ישראל מעלה מנהיגים שתומכים בגזענות, חוסר סובלנות, אי כיבוד האחר= התנהגויות שאנחנו סבלנו מהם בגולה כשהיינו חלשים. עצוב שעכשיו אנחנו מתקרבים יותר יותר לדעות פאשיסטיות. אח''כ אנחנו עוד מעיזים לבכות על אנטישמיות בעולם, בעוד שבארץ נשמעות קריאות כמו ''מוות לערבים'' בכל מקום.
        כאילו יש הבדל בין ה''מוות ליהודים'' בגרמניה הנאצית לבין ''מוות לערבים'' בישראל הימנית קיצונית. פיגלין לא מצטער על הריגה של פלשתינאים חפים מפשע, הוא לא רואה כפסול ברצח מיותר של פלשתינאים, בדיוק כמו שאירופה לא ראתה כפסול בלהפוך אותנו לשעיר לעזזאל ולשלוח אותנו למשרפות. ליברמן, פיגלין ועוד כמה פסיכים יובילו אותנו למדיניות פאשיסטית שנצטער עליה במשך שנים אחר כך

        IP: 84.108.224.202 דווח על תגובה זו

        • יחי ההבדל הקטן

          רועי, 20/04/09 08:42

          היהודים בגרמניה לא פעלו בכדי לזרוק את הגרמנים לים.
          הם היו פטריוטים גרמנים.

          IP: 79.179.28.242 דווח על תגובה זו

  • 48.

    לא לגמרי מסכים עם הסקירה ההיסטורית שלך.

    כבשה פועה , 19/04/09 18:39

    בן גוריון היה פקידון מפא"י אפור. אפרטצ'יק ותו לא. מוגבלויותיו האישיות הן שכפו עליו מלחמת חורמה במ.בגין ז"ל. יחד עם זאת, בן גוריון היה ציוני (והיום היו קוראים לו כהאניסט רחמל"צ). נפילת העיר העתיקה ואי שחרור יו"ש הן כשלונות אופרטיביים של צבא לא מקצועי, שנוהל ע"י קומיסרים מסוגו של רבין. אין כל יסוד להצביע על נסיון "התחמקות מיעודנו הטבעי" בהקשר זה. מאות נפלו על לטרון, צה"ל ניסה 4 פעמים לכבוש את ג'נין וכשל. למעשה בכל עימות נקודתי צה"ל כשל מול הלגיון. לא משום העדר תחושת שליחות אלא פשוט משום שאנשים לא נכונים ניהלו את הצבא (את רבין הזכרנו?). בבואנו לשפוט את הכשלון האופרטיבי, עלינו גם לזכור כי 7000 לוחמים ואזרחים נפלו במהללך כשנה מתוך אוכלוסיה של פחות מ-800,000. אם נזכור שהיום, אנו מפסיקים מלחמות ומרימים דגל לבן בגין שבוי אחד, בכל זאת נראה כי יש לתת קרדיט מה לאותו דור תש"ח.
    עם כל יתר התובנות-מסכים בהחלט.

    IP: 89.138.81.204 דווח על תגובה זו

    • כדאי לקרוא. תשובה טובה ועניינית. (ל''ת)

      עמי, 20/04/09 21:05


      IP: 194.90.113.98 דווח על תגובה זו

  • 47.

    ומדוע מדינת ישראל לא נמצאית בארצות הברית למשל?

    דני ב., 19/04/09 17:59

    הרי רוב יהודי העולם גרים שם ומספר היהודים שם גבוה ממספרם בארץ? מדוע אם כך אתה מתעקש על ארץ ישראל?
    בוא נשאל עוד שאלה? מדוע בניגוד להבטחה האלוהית שבה קיבלנו ארץ ישראל עד לנהר הפרת אתה וחבריך לא רצים לגור מעבר לירדן? למה לא תלך לגור בעיראק למשל ? הרי גם זה שלנו.

    IP: 62.90.100.19 דווח על תגובה זו

    • כי ארצות הברית לא שייכת ליהודים. ארץ ישראל כן. (ל''ת)

      דע מי אתה., 19/04/09 20:44


      IP: 80.230.36.207 דווח על תגובה זו

    • אם וכאשר יתאפר ויהיה לנו הכוח נגור גם עד נהר פרת (ל''ת)

      gilberet , 19/04/09 22:04


      IP: 192.117.110.196 דווח על תגובה זו

    • מדינת ישראל לא נמצאת בארה''ב משום

      המגיב הידוע, 19/04/09 22:53

      שליהודים כקבוצה אין יומרות לשנות את ארה''ב, להתקיים שם כמדינה בתוך מדינה ולנקוט בשם אמונתם בפעולות שנוגדות את מהות המדינה. הערבים רוצים להחיל על המדינה את ערכיהם, הזרים לערכים היהודים (ואפילו לערכים המערביים) שעליהם נבנתה המדינה, לפחות לגבי עצמם, ולהיות אוטונומיים וליצור מדינה בתוך מדינה, לעומת ההשתלבות של יהודי ארה''ב בחיי המדינה. אין מה לדבר על זה בכלל. והשאלה היא לא איפה אתה גר אלא איפה אתה בונה בית לעם היהודי, כך שלא יהיה כפוף ישירות לשלטון זר. אם זה היה מתאפשר לעשות את זה בעיראק למה לא? כרגע זו לא אופציה.

      IP: 79.176.118.13 דווח על תגובה זו

    • ההתבוללות בארה''ב מעוררת אימה

      שי, 20/04/09 05:53

      50% מתחתנים עם גויים, עושים ילדים ו-50% מהם גם מתגרשים, כי שכחנו מי אנחנו

      IP: 74.57.254.52 דווח על תגובה זו

    • באמת למה?

      דנה.ג. , 21/04/09 00:50

      מה דעתך? נראה לך שאנחנו דווקא כאן במקרה?

      לא הולכים לירדן משום שיש מדינה ריבונית שהחליטה לא לקחת את הריבונות על ירדן ואין כוח צבאי שמוכן להשיב את הריבונות הזאת לעם היהודי התשובה נכונה גם לגבי עיראק- אז זה נכון מבחינה טכנית. עוד שיקול חשוב הוא עד כמה אנחנו מוכנית לסכן את חיילינו התשובה אנחנו לא רוצים שפיכות דמים, מלחמה תהיה רק אם מדינות ערב יתקפו את ישראל ובמקרה כזה אסור לוותר על שטחים שיכבשו או בעצם ישוחררו בזמן מלחמה שכזו

      IP: 93.172.156.85 דווח על תגובה זו

  • 46.

    פייגלין זז שמאלה

    מישהו בנתיב הימני, 19/04/09 17:53

    השלים עם זה שרצועת עזה לא שלנו.
    אמרנו לך לא להיכנס לפוליטיקה.

    IP: 84.228.101.28 דווח על תגובה זו

    • לא נראה לי שהוא השלים הוא מציג את עמדת השמאל להראות כמה

      קדימה לתהום , 19/04/09 19:47

      מגוחך רעיון השתי מדינות

      IP: 89.138.102.217 דווח על תגובה זו

  • 45.

    לא נסלח לביבי שגזל ממך מקום בכנסת (ל''ת)

    ירושלמי, 19/04/09 17:35


    IP: 93.172.72.193 דווח על תגובה זו

    • פייגלין הוא לא ליכוד אולי כך אבל לא ליכוד!! (ל''ת)

      ליכודניק, 19/04/09 17:58


      IP: 62.90.18.189 דווח על תגובה זו

      • טענותיו של פייגלין כולן, מגובים במצע הליכוד. פייגלין ליכוד-אתה לא. (ל''ת)

        כבשה פועה , 19/04/09 18:26


        IP: 89.138.81.204 דווח על תגובה זו

  • 44.

    ברק וביבי יפנו את ההתיישבות בגדה !!! (ל''ת)

    הם אמרו,,,, 19/04/09 17:28


    IP: 217.132.27.32 דווח על תגובה זו

    • כמו שצריך... (ל''ת)

      הצדיק , 19/04/09 19:57


      IP: 85.250.246.194 דווח על תגובה זו

  • 43.

    feiglin, you are so ignorant its not even funny anymore (ל''ת)

    doug/new york, 19/04/09 17:27


    IP: 24.239.173.240 דווח על תגובה זו

  • 42.

    הלו! מערכת! התחרפנתם?

    מחל, 19/04/09 17:17

    תגובה 30 - תיקוני כתיב מיועדת למערכת , לא לפרסום!

    IP: 79.181.134.109 דווח על תגובה זו

  • 41.

    אולי הם רוצים מדינה בגדה ובעזה היות והם גרים שם מאות שנים

    אבי, 19/04/09 17:16

    המתנחלים הם הציבור האיכותי ביותר של מדינת ישראל אבל בנושאה מדיני הם טמבלים מושלמים.

    יש פתרון גרוע שהוא שתי מדינות לשתי עמים ויש פתרון יותר גרוע שהוא מדינה יהודית ערבית מבית מדרשם של פיגלין.זאת מדינה גדולה יותר בשטחה אך היא שתביא את קץ הציונות.
    נותר לשאוף רק למדינה עם שטח קטן אבל רוב מוצק יהודי

    IP: 93.172.94.184 דווח על תגובה זו

    • אז למה הם מעולם לא ביקשו מדינה ביש"ע לפני ששת הימים?

      קדימה לתהום , 19/04/09 19:56

      למה ב-1964 הוקם אש"ף וחרט על דגלו הקמת מדינה פלסטינית במקום הישות הציונית - לפני(!) 1967 בשעה שכל ה"שטחים" היו בידי ירדן מצרים וסוריה.

      צריך לשאוף למדינה בגודל סביר וכוללת את המקומות החשובים ביותר לנו (אסטרטגית ולאומית) כלומר יש"ע.

      מעבר לזה השלטון צריך לעבור גם במהות וגם למעשה להיות יהודי. ערבי שלא יהיה מוכן לקבל את זה יעבור למדינה אחרת. אם הוא יהיה מוכן לקבל את זה שיש שלטון יהודי במדינת היהודים הוא יוכל לחיות כאן ולקבל זכויות אדם מלאות.

      IP: 89.138.102.217 דווח על תגובה זו

    • אתה טועה ומטעה - הם לא גרים שם מאות שנים

      gilberet , 19/04/09 22:09

      יש מספיק עדויות לכך שהארץ הייתה די שוממה עד לפני 200 שנה.
      רוב הערבים הגיעו לכאן יחד עם התחדשות הישוב היהודי.
      "השטח הקטן" עליו אתה מדבר הוא בעצם גיטו קטן בין גדרה לחדרה, הגיטו הקטן הזה יאויים על ידי מדינות ערב שינסו לחסלו בכל הזדמנות ובכל צורה ודרך.
      זה יהיה באמת סוף הציונות.
      אז תפסיק לקשקש מנטרות שמאלניות ותפעיל קצת את ההגיון

      IP: 192.117.110.196 דווח על תגובה זו

    • אבל לא יהיה רוב מוצק יהודי

      דנה.ג. , 21/04/09 00:56

      גם בפיתרון השתי מדינות כי בתוך ישראל יש הרבה מאוד לא יהודים ברובם ערבים ושטחים שלמים שאת לא יכולה להתקרב אליהם , הם פשוט לא שייכים לך כבר , רוב יהודי מוצק בתוך הקו הירוק זאת סתם אשלייה!!! ומה שיקרה זה שגם תוותר על שטח וגם תוותר על רוב יהודי

      IP: 93.172.156.85 דווח על תגובה זו

  • 40.

    צודק כרגיל! (ל''ת)

    חנניה, 19/04/09 17:09


    IP: 212.76.97.73 דווח על תגובה זו

  • 39.

    פייגלין כותב חיבורים של ילד בכיתה ג' והימין מתמוגג

    סבזי , 19/04/09 16:52

    אגדות עם על ארץ גדולה ששייכת רק לו

    כמה אינפנטילי

    בגלל טיפוסים כמו פייגלין יצאנו לגלות והיה חורבן בית שני.

    IP: 89.138.42.25 דווח על תגובה זו

    • נכון. והתמהוני הזה מדבר אל עצמו. אין מי שמוכן בכלל לדבר איתו,,, (ל''ת)

      המדבר לרוחות השמיים, 19/04/09 17:27


      IP: 217.132.27.32 דווח על תגובה זו

    • אם באגדות מדובר

      רונית, 19/04/09 20:38

      אז גם הנוכחות שלך כאן היא אגדה

      IP: 192.117.253.41 דווח על תגובה זו

      • הוא מגלם את תפקיד הצפרדע... (ל''ת)

        panacea , 19/04/09 21:56


        IP: 91.76.251.50 דווח על תגובה זו

    • בגלל טיפוסים כמו פייגלין החשמונאים יצאו למרד והקימו את ממלכת החשמונאים

      gilberet , 19/04/09 22:15

      תפסיק לקשקש כל הזמן על חורבן בית שני.
      עם ישראל ידע לאזור גבורה ולכבוש את הארץ בימי יהושע בין נון, דוד המלך ויהודה המכבי.
      אין שום הכרח להשוות את המצב דווקא לתקופת בית שני, אנו לא במציאות של חורבן ואובמה לא הולך להחריב לנו את בית המקדש.

      IP: 192.117.110.196 דווח על תגובה זו

      • החשמונאים ? הורקנוס ? אריסטובלוס ? שמות יוונים..

        סבזי , 20/04/09 01:11

        הרי החשמונאים היו נגד מתיוונים לא?

        IP: 217.132.40.62 דווח על תגובה זו

    • אם פייגלין בכתה ג', אתה אוטיסט.

      רוטשילד, 20/04/09 05:16

      אינני מבין מדוע האמת צריכה להכאיב כל כך ומדוע השמאל רוצה להתאבד ולגרור את כולנו עמו?

      IP: 99.237.230.209 דווח על תגובה זו

    • ממתי איכפת לך הגלות??? (ל''ת)

      רועי , 20/04/09 16:20


      IP: 213.151.37.86 דווח על תגובה זו

    • נו ואיך התגובות שלך?

      דנה.ג. , 21/04/09 00:59

      תסתכל טוב על מה שכתבת. זה נראה לך בוגר וחכם? - 4 משפטים שחצי מהם זה גידופים דביליים והחצי השני זה כלום פשוט כלום!!!

      IP: 93.172.156.85 דווח על תגובה זו

  • 38.

    צבוע בלבוש כבשה

    שמאלן איש קדימה, 19/04/09 16:51

    פייגלין,,,למי אתה אומר את זה..זה מיועד רק לחולדות כמוך שתומכים בליכוד של ביבי נתניהו ואתם אלה בלבד שאפשרתם לו להקים ממשלת בובות שתביא עלינו אסון של שתי מדינות על שטח מדינת ישראל.בדיוק כמו שאפשרתם לו בעבר להחזיר את חברון למנוולים ..

    IP: 89.138.253.163 דווח על תגובה זו

  • 37.

    זה שנתנו לך לכתוב.סימן שימות המשיח מתקרבות.

    מופאסה, 19/04/09 16:50

    פעם היה אסור לשמוע מוסיקה מזרחית.
    פעם היה אסור לך להגיד ובטח שלא לכתוב.כתבה מסוג כזה..
    פעם העם היה יותר מאוחד.היו פחות ישראלים ויותר יהודים .
    פעם לא היתה בושה להגיד שאתה מאמין באלוהים.
    והיום.....אני לא צריך להגיד לכם מה היום.זה אתם יודעים.
    המשך יום נעים לכולם.

    IP: 68.195.52.255 דווח על תגובה זו

  • 36.

    כמה טיפש אתה יכול להיות? תמים אתה בטוח לא!

    יעל, 19/04/09 16:42

    התוכנית שלך גאונית, יותר טוב מזה אי אפשר לבקש.למה שכל הערבים בעולם לא יעברו לגור ביחד במדינות ערב. יש להם את מצריים, סוריה, לבנון וירדן. כבר ארבע מדינות עומדות לשרות הפלשתינאים.אין פה כלל שאלה האם גם הערבים מעונינים בפיתרון המבריק שלך. זה גם לא משנה לך. פייגלין רוצה אז הוא יקבל. אדון מאוד לא נכבד אתה חי בללה -לנד

    IP: 212.117.142.227 דווח על תגובה זו

    • ואתה קטן אמונה

      פליקס, 19/04/09 17:05

      לא שפייגלין יותר טוב, כי גם הקיצוניות השניה היא לא טובה - אבל יש לומר שמבין שתיהן: היתי בוחר בקיצוניות שלו ולא שלך.
      מגלומן עדיף על פקפקן.

      IP: 79.179.114.5 דווח על תגובה זו

    • עוד אחת מהשמאל שהכרותה עם ההסטוריה לקויה בחסר

      יעל, 19/04/09 17:48

      רוב תושבי מצרים ולבנון אינם ערבים. באם תכני אותם ערבים בפניהם הם יעלבו. כדאי לך לקרוא ספרי הסטוריה, גם מהעת החדשה.

      IP: 173.34.87.63 דווח על תגובה זו

    • התוכנית של השמאל הרבה יותר הגיונית

      יהודי, 20/04/09 16:19

      ניתן להם שטחים ונשק והם ישתמשו בו לשמירה עלינו, וינגבו איתנו חומוס.
      חבל שלא הוספתם בתוכנית עוד כמה סעיפים, כמו למשל שאנחנו ניתן לאירן פצצת אטום, והם בתמורה יזרקו עלינו פרחים, ויצעדו איתנו אל השקיעה.
      מומלץ.

      IP: 194.90.25.27 דווח על תגובה זו

    • קודם כל תלמדי לכבד אנשים אחרים

      דנה.ג. , 21/04/09 01:05

      כי כשאת מתבטאת בצורה כזאת את מורידה את עצמך הכי למטה שאפשר למרות שנדמה לך שהנה ירדת על בין אדם.

      אחרי שקצת תורידי את האף ותביני שאין לך את כל התשובות תוכלי לנסות להבין שכדי שמשהו יתרחש צריך קודם כל להאמין בו כלומר: לפני שהערבים יקבלו את הפיתרון מי שצריך לקבל אותו זאת את.

      IP: 93.172.156.85 דווח על תגובה זו

  • 35.

    פלסתינאים ע''פ שמם גרים בפלסתין, אז ממתי בדיוק ירדן זו ''פלסתין''?! (ל''ת)

    עוד דמגוג, 19/04/09 16:41


    IP: 212.199.63.162 דווח על תגובה זו

    • אל חוגר יתהלל כמפתח. תלמד היסטוריה לפני שאתה מבלבל את המח.

      יודע-דבר , 19/04/09 16:59

      ירדן הוקמה על פלשתינה המנדטורית, וזה אפילו כתוב בתוך המאמר.
      לו היית טורח לקרוא המאמר או ללמוד היסטוריה, היית יודע.

      IP: 99.255.88.232 דווח על תגובה זו

      • פלסתין הוא השם הרומי לישראל (ואיליה קפיטולינה - י-ם) ירדן זה מקום אחר (ל''ת)

        עוד דמגוג, 19/04/09 17:03


        IP: 212.199.63.162 דווח על תגובה זו

        • לידיעתך!! רוב חלקי ירדן נכללים בהגדרה הרומית (ל''ת)

          נביל, 19/04/09 17:50


          IP: 173.34.87.63 דווח על תגובה זו

    • מי לא יודע לקרוא?

      שלמה, 19/04/09 17:10

      אין דבר כזה פלסטינים!!!
      יש ערבים מכל מיני מקומות שהתיישבו בארץ ישראל.
      עם שהוקם לפני 40 שנה לא יכול לטעון לזכויות היסטוריות על שום מקום כי אין לו היסטוריה פה.
      ולהזכיר לכל הגאונים- העם היהודי קיים כבר מאות רבות, שלא לומר אלפי שנים. (פסח- זוכרים?)

      IP: 89.139.32.47 דווח על תגובה זו

  • 34.

    כרגיל הכותב הכי מוכשר של nrg

    יונתן, 19/04/09 16:37

    תענוג לקרא כל מאמר

    IP: 79.177.112.150 דווח על תגובה זו

  • 33.

    ענק..פשוט גאוני!! (ל''ת)

    רועי , 19/04/09 16:35


    IP: 212.76.99.217 דווח על תגובה זו

  • 32.

    מה בדיוק אתה מציע לעשות עם התושבים הערבים ביש''ע.

    תני, 19/04/09 16:22

    נניח לשיטתך: כל השטח בשליטה שלנו. מה עם התושבים הערבים?
    לגרש - נעזוב בצד את המוסר לרגע, זה לא מעשי.
    האם אתה מתכונן לתת להם תשתיות חינם? אני משער שלא. אתה תרצה לקחת מהם מס. אני בטוח שאתה מכיר את הביטוי no taxtation without representation. אתה מתכונן לתת להם זכות הצבעה לכנסת?
    יש טענה על צביעות העולם: למה לא באים בכאלו טענות על סין שכבשה את טיבט?
    מעבר לעניין של הגודל יש שוני אחד בולט. הטיבטים הם אזרחים סינים. ערביי יש''ע הם לא אזרחים של אף אחד. אי אפשר להמשיך כך.

    IP: 212.179.37.133 דווח על תגובה זו

    • שואה. כמו שעשו לנו גלם לנו מותר לעשות לאחרים. (ל''ת)

      ניר, 19/04/09 16:39


      IP: 62.219.72.241 דווח על תגובה זו

      • לנאצי הקטן ניר:

        אלעד דקר, 19/04/09 21:03

        אני מקווה שעוד לפני שתצליח להזיז אצבע בכיוון של השואה שאתה מתכנן תגמור כמו הפושעים הנאצים בנירנברג:
        עם חבל על הגרון וכפות הרגליים מטר מעל האדמה!!!!!!!!!!!!!!!

        IP: 93.172.65.89 דווח על תגובה זו

        • אלעד , אתה בחור רגיש, הוא התכוון לגוש קטיף

          מעבירים אוכלוסיות, 19/04/09 21:29

          וכמו בכל מקום אחר בעולם

          IP: 99.237.234.8 דווח על תגובה זו

          • לזה שמתייחס להתנתקות מגוש קטיף כעל שואה יש יכולת לעשות

            רוני, 19/04/09 23:13

            השוואות כמו לילד בן 6. והנה כמה הבדלים:
            הנאצים רצחו אוכלוסיה שאיננה נמניית עם בני עמם. ישראל לעומת זאת העבירה אוכלוסייה שהינה חלק מהעם היהודי, העם החזק בשטח מדינת ישראל. הנאצים רדפו מיעוטים והיו בעד שלילת זכויות למיעוטים, ואילו ההתנתקות ניתקה אותנו מהגזענות כלפי המיעוטים ששררה בעזה ומי שנהג שאופן אלים כלפי המיעוטים היה המתנחלים... המתנחלים התנהגו לחיילים באלימות רבה וגם כלפי המוסלמים בעזה, ולעומת זאת הנאצים התנהגו באלימות כלפי היהודים. המתנחלים לא מבינים מהי דמוקרטיה כיוון שאינם מוכנים לקבל החלטות של הממשלה כשהיא לא תומכת בהם והגרמנים הנאצים שעלו באופן דמוקרטי הפכו את הדמוקרטיה לדיקטטוריה. אה ופרט אחרון וחשוב- המתנחלים במשך עשרות שנים קיבלו כספים מהמדינה על חשבון משלם המיסים והיו לעדיפות רבה על פני האזרחים הפשוטים שבתוך הקו הירוק, היהודי הגלותי אף פעם לא היה בעל עדיפות על הגוי בגולה בכלל ובגרמניה בפרט. המתנחל אף קיבל פיצויים והעבירו אותו לגור בתוך הארץ , ואילו היהודי בגרמניה נרצח, ראה את משפחתו נרצחת מולו ועבר לגור בגטו. חבל לי שאתם המתנחלים מסתכלים על גבולות 67 כעל גטו בהשוואה המטופשת שלכם בין השואה לבין ההתנתקות, במיוחד עקב העובדה שאזרחי גבולות 67 שמרו עליכם ומתו עבורכם בצבא במהלך כל כך הרבה שנים, שילמו מכספם בשביל שיבנו לכם כבישים עוקפים ובתים שסובסדו על ידינו ונדפקו בכך שבמקום שהכסף של המדינה יושקע בחינוך, בריאות וברווחה הוא בוזבז על שטח שהיה ברור שנצא משם גם ככה. אם לא נאה לכם לשבת בתוך גבולות 67 ואתם מרגישים בגטו אתם מוזמנים לטוס מפה. נמאסתם עלינו ובגלל זה היום לא איכפת לנו מהסבל שלכם. כל השוואה בין השואה לבין ההתנתקות הינה דמגוגיה ומראה על חוסר הבנה בסיסית של מהי השואה. בתור נכדה לסבא שכל משפחתו נרצחה בשואה אני מתביישת להיות חלק ממך ואינני רואה שום קשר אליך.

            IP: 84.108.224.202 דווח על תגובה זו

    • באיחוד האירופי יש מדינה בשם לטביה

      צבי, 19/04/09 16:56

      בלטביה כ30 אחוז מאוכלוסיה הם ממוצא רוסי או אוקראיני,והם אינם אזרחי לטביה למרות שהם נולדו שם,יש להם מעמד מוזר הנקרא ''לא אזרח לטבי'',מדובר באנשים טובים שומרי חוק שלא עשו שום דבר רע ללטבים,הסיבה שאין להם אזרחות היא שהם צאצאים של כובשים הסובייטים.אין להם זכות לבחור ולהיבחר,אין להם זכות למלא משרות רבות במדינה,אך יש להם זכויות פרט מלאים.להזכירך מדובר במדינה שהיא חלק מאיחוד האירופי הסופר נאור.

      IP: 192.118.11.101 דווח על תגובה זו

      • שטויות. אתה מדבר על אנשים שהגיעו ללטביה בזמן הכיבוש הסובייטי (ל''ת)

        הפלסטינים נולדו כאן, 19/04/09 20:06


        IP: 84.228.243.53 דווח על תגובה זו

        • אנשים האלה פעלו למען עצמאות של לטביה,רבים מהם כבר כמה דורות במדינה,והכי חשוב הם לא מפוצצים אוטובוסים בריגה (ל''ת)

          צבי, 19/04/09 21:16


          IP: 192.118.11.101 דווח על תגובה זו

      • ומה על קלינינגרד? נתנו לגרמנים אארכה של יומיים לעזוב עם

        panacea , 19/04/09 22:12

        מטלטלין שמשקלם לא יעלה על 50 ק"ג.
        לא הייתה שם שום החלפת אוכלוסין אלא פשוט עונש מוצדק על התוקפנות הגרמנית נגד הרוסים.
        הערבים עדיין נשבעים ומנסים להשמידנו.האם לא מגיע להם עונש? נה היו הם עושים לנו אילו רק יכלו?

        IP: 91.76.251.50 דווח על תגובה זו

        • יש לציין שקלינינגרד(קננינסברג) הוא שטח גרמני מובהק (ל''ת)

          ככה זה בעולם.תוקפן משלם בשטח של ארצו, 19/04/09 22:31


          IP: 77.127.193.73 דווח על תגובה זו

        • פתגם שכדאי לשנן

          יורי, 20/04/09 08:49

          ביבי אמר פעם:
          אם הערבים יניחו את נשקם - יהיה שלום.
          אם ישראל תניח את נשקה - לא תהיה ישראל.

          IP: 79.179.28.242 דווח על תגובה זו

      • לצבי, שים לב לציטוט הבא מוויקיפדיה לגבי לטביה:

        אלעד דקר, 20/04/09 12:58

        ''Language and citizenship laws have been opposed by many Russophones, although a majority have now become citizens. (Citizenship was not automatically extended to former Soviet citizens who settled during the Soviet occupation or to their subsequent offspring. Children born to non-nationals after the reestablishment of independence are automatically entitled to citizenship.)''
        שים לב בעיקר למה שכתוב על ילדים שנולדו אחרי שלטביה הכריזה על עצמאות.

        IP: 93.172.65.89 דווח על תגובה זו

    • תקראו את העצה שלי

      אחד מכפר סבא, 19/04/09 20:00

      כול הטריטוריות ביו''ש שבהם חיים יהודים שזה קצת יותר מ40 אחוז מיו''ש [כולל רוב עמק הירדן אריאל קרני שומרון וכו'] יעברו לישראל כשטח ריבוני של מדינת ישראל וכול האזורים שבהם חיים ערבים יעברו לידי הירדנים והפיקציה שניקראת ''פלסתינים'' תיעלם כלא הייתה .בדרך זאת אף אחד לא יעבור מביתו ותהיה אפרדה בינינו לבין ערביי יו''ש.

      IP: 77.124.160.131 דווח על תגובה זו

    • אני מכיר את הביטוי אבל הוא אידיוטי

      קדימה לתהום , 19/04/09 20:05

      גם שוויץ וגם יפן (ומסתבר גם לטביה) לא מביאות אזרחות לכל מי שנולד במדינה. יכולים לעבור 6 דורות ולא תקבל אזרחות שוויצרית, רק זכויות אדם. וזה עובד טוב מאוד.

      במדינה בעלת תפקיד יחודי כשלנו - המדינה של העם היהודי הדבר הכרחי פי כמה. מישהו כאן יכול לדמיין איך תראה המדינה הזו עם רוב ערבי בכנסת? עם ראש ממשלה ערבי?

      IP: 89.138.102.217 דווח על תגובה זו

    • ל-תני

      דנה.ג. , 21/04/09 01:16

      אפשר לנסות לעודד הגירה לגבי תשתיות ברור שאם יש תושבים שחיים תחת השלטון שלך אתה חייב לדאוג להם לתשתיות, מבחינתי החוקים הבינלאומיים לא חייבים להיות תקפים כלפי אני יכולה להחליט לקחת מהם מס ,לתת להם זכויות של תושבים- בריאות,לימודים וכו.. ועדיין לא לתת להם זכות הצבעה- זאת זכותי להחליט החלטה כזאת.

      אם אנחנו בזמן מלחמה לדעתי מותר לנו לגרש את הציבור של האויב - אנחנו לא חייבים להם כלום, תלוי גם בהתנהגות האוכלוסייה אם הם מנסים להילחם בנו אז אפשר לגרש אותם אבל אם הם לא נלחמים אז המצב הוא שונה

      לסיכום: כדאי להעמיק בתוכנית ההגירה מרצון של משה פייגלין זה בעצם פינוי - פיצוי רק שלנו כלפיהם.

      IP: 93.172.156.85 דווח על תגובה זו

  • 31.

    מר פייגלין עושה חשבון בלי בעל הבית ?

    זה לא עובד חמודי, 19/04/09 16:14

    יש אימפריות יש מאזן כוחות.

    אנשים כמו פייגלין היו סיקריקים לפני 200 שנה

    הנתונים רלוונטיים רק עבורינו

    אין לאומות העולם שום מחויבות לחלומותיו של פייגלין.

    IP: 89.138.42.25 דווח על תגובה זו

    • בעוד יומים נציין כולנו את פועלם של ''אומות העולם'' שלך לפני 70 שנה

      דביר, 19/04/09 16:18

      אדיוט..כמוך שלא למד כלום מההיסוריה בטח יראה סרטים בDVD באותו זמן

      IP: 217.132.162.67 דווח על תגובה זו

      • ללא ברה"מ בריטניה וארה"ב היינו מושמדים . זה לא ברור לך? (ל''ת)

        סבזי , 19/04/09 16:49


        IP: 89.138.42.25 דווח על תגובה זו

        • למרות ארה''ב ובריטניה 6 מליון נרצחו..וזה ברור לך? (ל''ת)

          דביר, 19/04/09 17:01


          IP: 217.132.162.67 דווח על תגובה זו

        • תקון בריה''מ ובריטניה לא סייעו למדינת היהודים. קרא ולמד. (ל''ת)

          נביל, 19/04/09 17:53


          IP: 173.34.87.63 דווח על תגובה זו

        • מילא ארה''ב, אבל בריטניה? תלמד הסטוריה

          ליאור, 19/04/09 17:53

          הבריטים צררו אותנו ומסרו נשק לערבים

          IP: 77.125.83.207 דווח על תגובה זו

        • אתה רוצה להגיד

          רונית, 19/04/09 20:31

          שברית המועצות ארצות הברית ובריטניה אוסטרלי קנדה ההודים הסיקים כולם נלחמו בהיטלר כדי להציל את היהודים מציפוני הנאצים?

          IP: 192.117.253.41 דווח על תגובה זו

        • נכון שאנו חבים להם-אבל לא בגלל שהם ניסו לעזור לנו-הם פשוט נצחו

          panacea , 19/04/09 22:15

          במלחמה שהייתה להם עם גרמניה-ואגב כך ניצלנו.במקרה, כתוצאת לוואי.לאף אחד לא היה אכפת מהעם היהודי.גם היום המצב זהה-רק אנו יכולים לדאוג לעצמנו.

          IP: 91.76.251.50 דווח על תגובה זו

          • לולא מונטגומרי עצר את רומל באל עלמיין.. אוי ואבוי היה. (ל''ת)

            סבזי , 20/04/09 01:15


            IP: 217.132.40.62 דווח על תגובה זו

            • ומענה לטענתי? הם נלחמו את מלחמתם שלהם-לא היה אכפת מהיהודים

              panacea , 20/04/09 08:41

              נכון שניצחונם הציל אותנו,אבל כדרך אגב מבחינתם.

              IP: 91.76.249.121 דווח על תגובה זו

    • אתה טועה עקרונית

      יהודי, 20/04/09 16:39

      אומות העולם ואמריקה בפרט שותפה לחזון שמופיעה בתנ''ך, הבעיה היא שמדינת ישראל בוגדת בו.

      IP: 194.90.25.27 דווח על תגובה זו

    • גם לנו אין שום מחויביות

      דנה.ג. , 21/04/09 01:18

      לחלומותיהם של אומות העולם כמו אלא בועידת דרבן הנאצית. אנחנו לא חייבים לתת להם להשמיד או להחליש אותנו על ידי הפיכתנו למדינה קטנה מאוד שיהיה קל לתקוף אותה- קטנה וחלשה.

      IP: 93.172.156.85 דווח על תגובה זו

  • 30.

    צודק 100% כתמיד

    ינקי, 19/04/09 16:06

    אין עליך

    IP: 93.172.12.1 דווח על תגובה זו

  • 29.

    למערכת, שגיאות כתיב.

    מחל, 19/04/09 16:02

    בסוף החלק הראשון בקטע המתחיל ''כך או אחרת...'' בשורה אחת לפני האחרונה כתוב ''הפריע למטמורופוזה...'' שתי שגיאות, צריך להיות ''הפריעה למטמורפוזה...''. בחלק השני המתחיל ב''למותר לציין...'' בשורה הראשונה, מילה אחת לפני האחרונה כתוב ''באות'' צריך להיות ''באותן'' [עם ן סופית].
    נא תקנו בהתאם , תודה.

    IP: 79.181.134.109 דווח על תגובה זו

    • מה אתה רוצה ממקום שעובדים בו ילדים??

      ילד, 19/04/09 17:57

      ככה זה נראה.

      IP: 62.90.18.189 דווח על תגובה זו

    • אלו טעויות הקלדה-אבל כשנגמרים הטיעונים יש לתקוף לגופו של איש. (ל''ת)

      panacea , 19/04/09 22:17


      IP: 91.76.251.50 דווח על תגובה זו

  • 28.

    אל תיקרי 'הערבים' ו-'אובמה' אלא 'הערבים, כולל את אובמה'

    רענן, 19/04/09 15:48

    בארך חוסיין אובמה - ערבי מצד אמא, מוסלם אפריקני מצד אבא.

    IP: 132.64.80.170 דווח על תגובה זו

    • ואתה עילג משני הצדדים (ל''ת)

      סבזי , 20/04/09 01:16


      IP: 217.132.40.62 דווח על תגובה זו

  • 27.

    לראות את האסירים הפלשתנאים מתפקעים מצחוק ממערכונים שהם מפיקים

    ירמי201 , 19/04/09 15:41

    על גלעד שליט היקר, ולהתקל בזלזול המלגלג והמתנשא של ערביי הגליל המערבי בתחנת דלק בכפר מנדה או ברחוב בחיפה, אומרות לי שאת הקרב על מדינה יהודית ישראלית כבר הפסדנו. למרות שאני לא דתי ובבודאי שלא מאמין באיזה איש עם זקן לבן שיושב למעלה, מאחורי השמש, ומכוון כל, נראה לי שכל מה שנותר לנו לעשות זה להתפלל ולהשאיר את ההתפתחות העתידית בידי שמיים.

    IP: 98.216.35.234 דווח על תגובה זו

    • מסכימה איתך

      דנה.ג. , 21/04/09 02:03

      וזה באמת נורא ואיום.



      דרך אגב: גם אני לא מאמינה "באיזה איש עם זקן לבן שיושב למעלה , מאחורי השמש,ומכוון כל" איך קוראים לאמונה הזאת שאתה מדבר עליה? משהו מדתות המזרח?


      חח (:

      IP: 93.172.156.85 דווח על תגובה זו

  • 26.

    כרגיל. ניתוח מבריק, חכם וצודק. כל הכבוד. (ל''ת)

    מיכל, 19/04/09 15:31


    IP: 212.235.98.140 דווח על תגובה זו

  • 25.

    לא מספיק להיות צודק,צריך להיות גם חכם.

    טובה, 19/04/09 15:28

    על פי כל הקרקרטיונים של עם גם היהודים לא היו עם עד שהופיעה הציונות,אלא קהילה דתית. יהודים התפללו לציון,אך לא מהרו לעלות אליה(גם שטכנית ניתן היה לעשות זאת,כפי שניתן גם היום ורבים משום מה מעדיפים לחיות בגולה).
    אתה קובע שלא היו פלסתינאים לפני המאה ה-19. האם המאה ה-19 היא קו הגבול להווצרותו של עם ? הרי ידוע לכל שהתודעה הלאומית של הערבים החיים בא''י התגבשה כתוצאה מההתיישבות הציונית,כפי שכל כיבוש חיזק את התודעה הלאומית.
    העובדות הללו לא משנות לגבי המציאות.כיום ישנה קבוצה גדולה של ערבים החיים בשטחי א'' שיש להם תודעה לאומית נפרדת.עומדות בפנינו שתי בררות: או לשמור על כל א''י ואז לספח עוד מיליון וחצי פלסתינאים או לחלק את הארץ.
    הפתרון הוא בתחום הפוליטי ולא האידאי. אם נשלוט על כל הארץ וניתן להם זכויות אזרח הרי שברור שהמדינה תהיה מדינה דו-לאומית,גם אם יישמר רוב קטן של יהודים. אם נחליט שלא לתת להם זכויות אזרח מלאות,נהיה מדינת אפרטהייד מנודה שקיומה לאורך זמן יהיה מוטל בספק. לא מספיק להיות צודק,צריך להיות גם חכם ודווקא אותם מנהיגים שהסכימו בעבר לתוכניות חלוקה קשות,הוכיחו שבחשבון היסטורי הם צדקו ולא האנשים שדבקו בטרמינולוגיה צודקת,אך לא ישימה.

    IP: 77.125.234.142 דווח על תגובה זו

    • ציטוט מעיתוני השבת האחרונה

      מחל, 19/04/09 16:20

      ''אל תהיה צודק! תהיה מסכן! , תיקון, אל תהיה צודק, תהיה ערבי!''
      החשיבה הזו הביאה אותך למסקנותייך.
      פייגלין חושב אחרת, ''תהיה צודק!''

      IP: 79.181.134.109 דווח על תגובה זו

    • להגיד שהציןנות

      רונית, 19/04/09 20:18

      הפכה את היהודים לעם מה זה? שקר חדש מבית מדרשו של השמאל? אם היהודים לא היו עם הציונות לא היתה נוצרת פשוט לא היה בה צורך ובטח שמדינת ישראל לא היתה קמה וחיה.
      בקשר לתודעה מה שאת אומרת זה שהתודעה משתנה בהתאם לנסיבות. אז היום זה ככה ומחר זה אחרת

      IP: 192.117.253.41 דווח על תגובה זו

    • לתומי חשבתי שעם לשראל הוא עם עתיק,הרבה לפני הציונות.

      panacea , 19/04/09 22:19

      אבל למען הרעיון השמאלני ההומני מותר,כדאי ומומלץ לסלף ולהטעות.

      IP: 91.76.251.50 דווח על תגובה זו

      • הציונות אכן ביקשה ליצור עם חדש - עם ישראלי

        פנדה, 20/04/09 11:11

        אבל המציאות הוכיחה שהישראלים - אולי בגלל שכניהם הערבים - נצמדים יותר למעגל הזהות היהודי (גם אם לא דתי) ופחות ששים ליצור ישראלי חדש נטול דת וזהות. הרעיונות האלה עדיין קיימים במיעוט השמאלני ההולך ונכחד אבל תוצאות הבחירות האחרונות הוכיחו שהם מאבדים אחיזה.

        IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

    • המבחן האמיתי

      ראובני, 20/04/09 08:58

      המבחן הוא הנכונות לפשרה:
      הערבים לא מוכנים להכיר במדינה היהודית.
      זה כל העניין.

      IP: 79.179.28.242 דווח על תגובה זו

    • תקראי בתנ"ך

      דנה.ג. , 21/04/09 01:28

      כתוב שם שאחרי יציאת מיצריים בני ישראל הילכו במדבר כשמטרתם להגיע לארץ ישראל , הם עוד היו עם שנקרא עבריים במצרים - עם עבדים רק אחרי מתן תורה הם הפכו לעם ישראל, עם אחד, תראי את הכמיהה של העם הזה לארצו , כמיהה שיתקבלה מהחלטת אלוקים שהארץ המסויימת הזאת תהיה שייכת ליהודים ורק בה הם יוכלו להתפתח.
      התנ"ך הוא בערך מלפני 3000 שנה , זאת אומרת שעם ישראל עתיק מאוד והיה קשור למקום הזה עוד בתחילת התהוותו . לעומת עם כזה עתיק ניצב עם שהוקם הרבה אחרי המאה ה-19 פחות מ-200 שנה לעומת אלפי שנים . מי מנצח לדעתך?

      IP: 93.172.156.85 דווח על תגובה זו

  • 24.

    העיוות של אובמה

    יצחק, 19/04/09 15:22

    מאמד ומעולם, לארצות הברית היה יחס מיחוד למדינת ישראל, יחס שנגזר מתפיסות דתיות ומוסריות. היחס המועדף נשען גם על העובדה שמדינת ישראל היא המדינה הדמוקרטית היחידה במזרח התיכון. לראשונה קם נשיא אמריקני שרוצה להפוך את הקערה על פיה. הוא מעדיף להשתחוות לפני דיקטטור, להחמיא למכחיש שואה, אבל מסרב להיפגש עם ראש ממשלתנו. הוא איננו עוד ידידנו מן המערב. זו בעיה חריפה הרבה יותר מדרישותיו הפוליטיות המטומטמות.

    IP: 194.90.99.146 דווח על תגובה זו

  • 23.

    לתת לערבים תמריצים לעזוב--הרבה כסף שילכו מפה.

    חיפאית, 19/04/09 15:20

    תאמינו לי שתעלם הזהות ה''פלסטינית''.

    IP: 79.178.58.42 דווח על תגובה זו

  • 22.

    להנהלת NRG אפשרבבקשה שפיגליין יכתוב יותר פה באתר

    שאבי מהעיריה , 19/04/09 15:14

    פעם בשבוע זה מעט לא מספיק

    IP: 90.184.143.75 דווח על תגובה זו

    • שאבי אולי תכתוב קצת פחות? (ל''ת)

      אתה מכביד, 19/04/09 16:14


      IP: 89.138.42.25 דווח על תגובה זו

      • נודניק,דיי להידחף להודעות שלי,מציקן (ל''ת)

        שאבי מהעיריה , 19/04/09 19:23


        IP: 90.184.143.75 דווח על תגובה זו

  • 21.

    מר פייגלין , העם נרדף על ידי הפוליטיקה,כך גם אתה.............

    שאול קאופמן , 19/04/09 15:14

    מר פייגלין,הפוליטיקה והפוליטיקאים גמרו עם המדינה ועם ההסטוריה של עם ישראל.

    יש טעויות שניתן לתקן ויש טעויות שלא ניתן לתקן,אבל במקרה זה רק מלחמה יכולה לשנות את העובדות בשטח,אולם מי שאמורים להחליט על כך הם שוב הפוליטיקאים שטעו והם יטעו שוב.

    בגלל הנהול הקושל של המדינה יצרנו לנו אויבים בכל העולם,כך שאין מי שיתמוך בנו בצדקתנו.

    ההסברה חסרה מיום הקמת המדינה,כך ש כל העולם רואים אותנו ככובשים,לא כשבים לארץ ממנה גורשנו.

    אפשר רק לבכות על הנזק שעשינו לעצמנו.

    אנשי דת והסטוריונים עסקו רק לא בענין הנכון,לא הסבירו לעולם על הזכות שלנו על המקום.לא הסבירו לעולם שאין מושג פלסטין,גם היהודים הלכו לקראת הערבים ונכנעו לדרישותיהם. כעת לך לשנות את ההסטוריה של 60 שנה אומללות

    IP: 79.179.111.37 דווח על תגובה זו

    • אני מסכימה איך אבל..

      ורד, 19/04/09 15:39

      אתה אומר שאין פתרון.. זה לא נכון!
      אתה לא יכול להסתכל מבחוץ על המדינהשלך ולהגיד ''פה אתם לא בסדר, ושם אתם כשלון''. לאדם יש זכות להתלונן עלמה שנעשהבמדינה, רק אחרי שהוא עשה את הכל כדי למנוע את המצב ולתקן אותו מבפנים. אם לא עשית את זה,אין לך הזכות להתלונן בכלל!

      IP: 213.151.43.40 דווח על תגובה זו

  • 20.

    עם כל הצדק בדבריך את בניי שלחתי לארה''ב לחיות וללמוד לא מוכן לסכנם (ל''ת)

    י.א, 19/04/09 15:13


    IP: 93.173.239.135 דווח על תגובה זו

  • 19.

    מר פייגלין , העם נרדף על ידי הפוליטיקה,כך גם אתה.............

    שאול קאופמן , 19/04/09 15:10

    מר פייגלין,הפוליטיקה והפוליטיקאים גמרו עם המדינה ועם ההסטוריה של עם ישראל.

    יש טעויות שניתן לתקן ויש טעויות שלא ניתן לתקן,אבל במקרה זה רק מלחמה יכולה לשנות את העובדות בשטח,אולם מי שאמורים להחליט על כך הם שוב הפוליטיקאים שטעו והם יטעו שוב.

    בגלל הנהול הקושל של המדינה יצרנו לנו אויבים בכל העולם,כך שאין מי שיתמוך בנו בצדקתנו.

    ההסברה חסרה מיום הקמת המדינה,כך ש כל העולם רואים אותנו ככובשים,לא כשבים לארץ ממנה גורשנו.

    אפשר רק לבכות על הנזק שעשינו לעצמנו.

    אנשי דת והסטוריונים עסקו רק לא בענין הנכון,לא הסבירו לעולם על הזכות שלנו על המקום.לא הסבירו לעולם שאין מושג פלסטין,גם היהודים הלכו לקראת הערבים ונכנעו לדרישותיהם. כעת לך לשנות את ההסטוריה של 60 שנה אומללות

    IP: 79.179.111.37 דווח על תגובה זו

  • 18.

    פייגלה

    רספוטין, 19/04/09 15:07

    גם ליהודים יש כמה מדינות ,מדינת ניו- יורק ,מדינת לוס -אנגלס,מדינת קנדה,יושבים בהם מיליוני יהודים.הטיעון שלך פייגלה מתאים בול לרמה של הצ'חצ'חים,הערבים היהודים שלנו.

    IP: 85.64.86.151 דווח על תגובה זו

    • תשובה לצ'חצ'ח

      יצחק, 19/04/09 15:24

      מי שאיננו מבין את ההבדל בין מקום שבו יושבים אזרחים ובין הגדרה עצמית, לא היה ראוי לתגובה, אבל ודאי שאיננו יכול לקרוא למשה פייגלין צ'חצ'ח.

      IP: 194.90.99.146 דווח על תגובה זו

      • הישראלים בניו-יורק מחשיבים עצמם לישראלים? גם הפלסטינים בירדן

        אורית, 19/04/09 20:19

        כן, עם הצ'חצ'חים רספוטין הגזים אבל הטיעון מאוד הגיוני: יש יותר יהודים בארה''ב מאשר בישראל. האם זו סיבה להגיד: ליהודים יש מדינה, שיהגרו כולם לארה''ב? כמובן שלא. הפלסטינים נולדו כאן, בדיוק כמונו, אבותיהם חיו כאן אלפי שנים, בדיוק כמונו. הפלסטינים שחיים מחוץ לגבולות הארץ הם פליטים והם מבקשים לחזור אליה. אבל אני מבינה שהגיון או היסטוריה לא יעזרו כאן, אז אולי עובדה אחת פשוטה כן תעזור: הפלסטינים חיים כאן, יש כאן 3.5 מיליון פלסטינים ועוד מיליון ערביי ישראל שרובם מגדירים עצמם כפלסטינים. אם תעצמו את העיניים ותשננו: אין פלסטינים, אין פלסטינים, זה לא יגרום להם להעלם.

        IP: 84.228.243.53 דווח על תגובה זו

        • יש פלסטינים-אבל מקומם לא כאן.מה לעשות והארץ הזו קטנה מלהכיל שני עמים?

          panacea , 19/04/09 22:22

          בעיקר כאשר עם אחד מצהיר תמיד שאינו יכיר באחר גם לאחר שתינתן לו אדמה כדי לייסד בה מדינה.
          הערבים אינם מוכנים לפשרה.
          מי מוכן להכחיש זאת?

          IP: 91.76.251.50 דווח על תגובה זו

          • אני מוכנה. מי שלא מכיר במדינת ישראל זה החמאס, לא הפתח (ל''ת)

            נוח להציג את כולם כקיצונים, 19/04/09 22:38


            IP: 84.228.243.53 דווח על תגובה זו

            • באמת? מאיפה הידיעה הזו? רוב הפלסטינים חולמים לזרוק אותנו לים

              panacea , 19/04/09 23:03

              לכי לכיכר המרכזית בשכם-יש שם פסל של מפת "פלסתין", הכוללת את כל שטח ישראל.
              החמאס מגביר כוחו גם בגדה ובעתיד הלא רחוק עלול לשלוט גם שם.\\0בגלל היאוש של הפלסטינאים....נו...כאשר הרסנו להם את עזה בגלל עקשנות החמאס הם היו פחות מיואשים,נכון?).
              את חיה באשליות מסוכנות-אגב, גם ערביי 48 מחכים ליום בו יוכלו לשלוט עלינו.
              את שוכחת את סוגיית "הכבוד הערבי" שבגללו אב שולח את בנו לרצוח את בתו שלו.

              IP: 91.76.251.50 דווח על תגובה זו

        • ההבדל הוא

          יצחק, 19/04/09 22:41

          שיהודי ארה''ב מעולם לא תבעו הכרה לאומית יהודית בארה''ב. הפלסטינאים כן. ובעיקר - הכרה בזכויות לאום אינה נגזרת של מגורים במקום אלא של הכרה בינלאומית בזהותם. הטענה של משה היא שהפלסטינאים עושים שימוש כפול ומשולש בהכרה זו. זוהי טענה רצינית למרות שהיא ישנה.

          IP: 93.172.164.56 דווח על תגובה זו

        • את טועה

          אבי, 19/04/09 23:23

          הפלשתינים לא חיים כאן אלפי שנים , זו טעות נפוצה. רובם היגרו לפה בתקופת המנדט הבריטי מכל רחבי האימפריה בעותומאנית שהתפרקה. הם נמשכו לכסף ולכלכלה המתפתחת שהתחילו ליצור הציונים.הבריטים כמובן לא הוציאו להם ספרים לבנים. תקאי בספרי ההסטוריה.
          הטעות היותר קשה שלך היא ההשוואה בין יהודי ארה''ב לפלשתיני ירדן. בארה''ב היהודים פחות מ-2% ובירדן הפלשתינים יותר מ-70%.
          הבדל משמעותי לא?

          IP: 82.166.158.58 דווח על תגובה זו

  • 17.

    כהרגלו מר פייגלין בניתוח מדוייק של המציאות

    דני ירושלים, 19/04/09 15:07

    כיום משה פייגלין וחבריו במנהיגות יהודית הם היחידים במציאות הישראלית משמאל ומימין שקולעים למציאות כפי שהיא באמת.
    מר פייגלין חזק ואמץ, תמשיך כך ויום יבוא ותשב על כס ראש הממשלה. אולי אז נתחיל את שיבת ציון האמתית.

    IP: 132.64.213.84 דווח על תגובה זו

  • 16.

    פייגלין גדול, פייגלין לראשות הליכוד! (ל''ת)

    ירושלמי אחד, 19/04/09 15:04


    IP: 93.172.72.193 דווח על תגובה זו

    • ומה רע בביבי שמנמניהו שלכם? (ל''ת)

      הלו, 19/04/09 16:15


      IP: 89.138.42.25 דווח על תגובה זו

  • 15.

    אתה צודק כרגיל עד שזה כמעט משעמם.. (ל''ת)

    דניאל, 19/04/09 15:02


    IP: 212.179.79.226 דווח על תגובה זו

  • 14.

    חלוקת ארץ ישראל המערבית...

    ארז, 19/04/09 15:00

    רק תנציח את הסכסוך. הגיע הזמן לזנוח את הרעיונות היבשים והמדממים ולעבור לרעיונות חדשים - מדינה ''פלסטינית'' בירדן, מדינה ''פלסטינית'' בסיני, או פשוט להכיר במציאות - אין עם ''פלסטינאי'', ולכן הוא לא צריך מדינה...

    IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

  • 13.

    עד מתי ימשיך תמהוני המוזר הזה פייגלין עם אותם טיעונים חלולים ונבובים

    מורדו , 19/04/09 14:58

    ככל שפייגלין וחבר מרעיו ימשיכו לטעון אותם טיעונים נבובים אודות המדינ הפלסטינית בירדן והאחרת בעזה, יותר ויותר אנשים ידגלו בראיון של הקמה מדינה פלשטינית בשטחי יהודה שומרום ועזה לצד מדינת ישראל.
    מדהים הכיצד התמהונים הקיצוניים האלו לא מבינים שהזמן פועל לרעתנו וככל שנאחר לפתור את הסיכסוך המחיר אשר יידרש מאיתנו יהיה גבוה יותר ויותר

    IP: 217.132.119.190 דווח על תגובה זו

    • התמהוני היחיד זה אתה (ל''ת)

      אחד מכפר סבא, 19/04/09 19:53


      IP: 77.124.160.131 דווח על תגובה זו

  • 12.

    משה לא נסלע לנתניהו ששדד לך מקום בכנסת,אתה הליכוד האמיתי (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 19/04/09 14:57


    IP: 90.184.143.75 דווח על תגובה זו

    • למה הליכוד האמיתי? הוא רוצה להיות המשיח האמיתי (ל''ת)

      חבל שאין חמור לבן..., 19/04/09 20:11


      IP: 84.228.243.53 דווח על תגובה זו

  • 11.

    צודק באלף אחוז, העם איתך אל תוותר לרפיסות הביילנית (ל''ת)

    שלמה אילת, 19/04/09 14:53


    IP: 85.250.132.211 דווח על תגובה זו

  • 10.

    כי אנחנו ארץ אוכלת יושביה...והשמאלנים ההזוים לוחצים למדינה שלישית (ל''ת)

    herzi33 , 19/04/09 14:50


    IP: 212.199.153.67 דווח על תגובה זו

  • 9.

    חחח, גדול. שתי מדינות לשני עמים: הערבי והיהודי

    טוקבקילר, 19/04/09 14:45

    גם אני בעד!

    IP: 192.117.118.49 דווח על תגובה זו

    • אתה לא צריך להיות בעד

      אחד מכפר סבא, 19/04/09 14:57

      זאת פשוט עובדה[חוץ מעם אחד שהוא שכח והם הכורדים].

      IP: 77.124.160.131 דווח על תגובה זו

    • אפשר להתחיל

      מספר סיפורים, 20/04/09 08:21

      להלן סיפור:
      כשהחלו שיחות ה''שלום'' עם הפלסטינאים, ביקש הנציג הישראלי לספר סיפור:
      ''לאחר שמשה רבנו ואהרון רחצו לפני עלייתם להר סיני, התברר להם שבגדיהם נגנבו. חקירה קצרה העלתה כי הפלסטינאים, הם שגנבו את הבגדים...''
      כאן התפרץ הנציג הפלסטינאי וצעק: ''זהו שקר!בעת ההיא לא היו בכלל פלסטינאים!''
      אמר הנציג הישראלי בחיוך: ''יפה. עכשיו אפשר להתחיל בשיחות.''

      IP: 79.179.28.242 דווח על תגובה זו

  • 8.

    כתבה נפלאה! צודק 1000 אחוז (ל''ת)

    יוני, 19/04/09 14:40


    IP: 212.76.105.92 דווח על תגובה זו

  • 7.

    את שבנתה תנועת העבודה הימין הורס=התחיל בזה בגין הטיפש במדנאים=החזיר

    סיני והשאיר 2מליון עזתים מחוברים לישראל.במו ידיו.., 19/04/09 14:39

    החמיר את הבעיה הפלשתינית.הצרה שגם פיגלין בא ממקום של דיבורים הפעם עם זקן וכיסוי ראש אבל ממש בלי קשר אמיתי לארץ.הימין הזה שקשוב במיני המינים של הדתיים וחרדים קשור לארץ רק דרך עבודת אלילים.

    IP: 79.180.204.87 דווח על תגובה זו

    • תגובה מצמררת

      דנה.ג. , 21/04/09 01:37

      והיום יום השואה. לשמוע על זקן וכיסוי ראש ביום כזה . הגרמנים גילחו את הזקנים של היהודים בשואה ורצחו אותם בדם קר.

      IP: 93.172.156.85 דווח על תגובה זו

  • 6.

    פייגלין - חצאי אמת גרועים משקר.

    יצחק, 19/04/09 14:36

    במלחמת העצמאות השתחררנו גם מהבריטים. מאין הבאת שבן גוריון לא רצה שהבריטים יעזבו?
    נכון, הערבים פתחו במלחמה ולא קיבלו את תוכנית החלוקה של האו''ם, אבל זכור שיישוב יהודי של 600 אלף היה צריך לעמוד מול צבאות - מצרים, ירדן (הלגיון), סוריה, לבנון ועירק - מצויידים ומאורגנים. לא מפני שה''ישראלים'' לא רצו בירושלים - הם פשוט לא הצליחו לעמוד מול הלגיון הערבי. זכור - גם גוש עציון נפל, למרות שתושביו ניסו להילחם ולהיאחז בו.
    גם כך, מלחמת העצמאות הייתה הישג אדיר! כבר אז הורחבו גבולות המדינה מעבר למה שהאו''ם הקציב לה.
    הבעייה באמת היא שהשמאל, מאז 67', המציא מנטרה איומה ומטומטמת: ''שטחים תמורת שלום'', שיש גם היום יותר מדי ישראלים שמאמינים שעלינו לתת את שטחי ארצנו תמורת הסכם ''שלום'', וחמור יותר - שהם חושבים שיהודה ושלום הם ''לא שלנו''. אבל כאשר אתה נלחם נגד המגמה המסוכנת הזאת, הישאר צמוד לאמת ההיסטורית ואל תסלף אותה.

    IP: 217.132.65.17 דווח על תגובה זו

    • אז יש היסטוריה שאתה לא מכיר

      טוקבקילר, 19/04/09 15:27

      אפשר לראות בפעולותיו של בן גוריון בבירור שלא היתה לו שום כוונה לכבוש את איו''ש או ירושלים. להיפך, הוא עשה הסכם סודי עם מלך ירדן על חלוקת השטח. האצ''ל והלח''י ניסו לדחוף לכיבוש ירושלים אבל בן גוריון השלה אותם.

      IP: 192.117.118.49 דווח על תגובה זו

      • איפה מצאת את כל זה? אולי תצטט מקורות?

        יצחק, 19/04/09 22:39

        ברור שלבן גוריון לא הייתה כוונה לכבוש את איו''ש: א) מפני ששטחים אלו היו צריכים להיכלל לפי החלטת האו''ם במדינה הערבית, החלטה שישראל (יותר נכון, הנהגת היישוב היהודי) קיבלה.
        ב) מפני שלישראל ולצה''ל שאך זה הוקם לא היה כוח לעשות זאת מול הלגיון הערבי והצבא המצרי.
        להגן על הרובע היהודי(ולא לכבוש את העיר העתיקה) ניסו כוחות ההגנה - ללא הצלחה. לאצ''ל וללח''י לא היה חלק בקרבות, ואיש לא ''השלה'' אותם. אז יש באמת היסטוריה שעני לא מכיר, אבל מפני שאתה המצאת אותה.

        IP: 217.132.182.132 דווח על תגובה זו

    • חצי ממשלה ("ממשלתהמדינההזמנית") התנגדה להצהיר על עצמאות. תלמד עובדות (ל''ת)

      כבשה פועה , 19/04/09 19:01


      IP: 89.138.81.204 דווח על תגובה זו

  • 5.

    Kol a Kavod (ל''ת)

    ephi, 19/04/09 14:29


    IP: 77.183.213.223 דווח על תגובה זו

  • 4.

    עד מתי ימשיך מצעד האיוולת של השמאל ההזוי שעדיין מאמין

    קירשנבויים , 19/04/09 14:24

    שהערבים רק רוצים את ישע וגם אילו רק רצו את ישע איך לכל הרוחות אנחנו יכולים לחלק את המולדת הפצפונת שלנו השמאל מנסה להפוך אותנו ללישראלים עבריים או כנענים הכל בכדי שנשכח את זהותינו זה לא ילך להם אנחנו לעולם לא נשכח מאיפה באנו

    IP: 132.74.14.30 דווח על תגובה זו

    • עד מתי תמשיך לדבר לעצמך

      שמאלני תבוסתן מצוי, 19/04/09 17:00

      אתה כמו פייגלין חושב שאם תסתתר מאחורי הגדרות וקלישאות לא תצטרך להסתכל לאמת בעיניים.
      לצורך העניין זה לא משנה אם יש 2 מדינות פלשתינאיות או 200. משנה העובדה שאנו שולטים על מיליוני אנשים שלא רוצים בנו וחיים כאן ללא זכויות אזרח. אם פייגלין מציע לגרש אותם מפה (טרנספר) שיגיד את זה בקול רם , העובדות לא ישתנו בגלל שהוא החליט שירדן היא מדינה פלשתינאית.
      לגביך אתה - מתי תבין שאם הבעיה היא דמוגרפית ולא בטחונית (בסוף היא גם תיהיה בטחונית , כשיהיו פה 2 פלשתינאים על כל יהודי) אז ממש לא משנה אם הערבים רוצים רק את יו''ש (את ע' הם כבר קיבלו ודווקא משרון ) או לא. כך שהשאלה הימנית הידועה - למה השמאל לא מבין מעידה על כך שהימין מזמן לא הוציא את הראש מהתחת ולא מסתכל סביבו - אני בהחלט מבין מה הם רוצים השאלה היא איך הם יותר קרובים לקבל את זה ? מתוך מדינה קטנה שצמודה אלינו וגבול בינינו או כשהם כבר בתוך המדינה שלי? (עובדה ,בנו גדר כדי להרחיק אותם)

      IP: 192.115.252.2 דווח על תגובה זו

      • כנראה שאני לא מדבר לעצמי עובדה הגבת

        קירשנבויים , 19/04/09 17:23

        ולגבי הטענות שלך אני מסכים שהבעיה היא דמוגרפית ולכן או שאנחנו מגרשים אותם לירדן או שאנחנו עוברים לשטון אפרטהייד שאין לי בעיה איתו דרך אגב הם יהנו מכל הזכיות חוץ מזכות הצבעה במדינה היהודית כמו שחוק השבות הוא חוק ליהודים בלבד כך גם ההצבעה לכנסת תיהיה מעניין אותי למה דווקא טרנספר ליהודים לא מפריע לך ולערבים מאוד מפריע לך אשמח לתשובה בעניין

        IP: 87.68.126.220 דווח על תגובה זו

      • דווקא מתוך מדינה פלסטינית יקל עליהם לפעול נגדנו!

        תקרא, 19/04/09 18:59

        בזכות חופש הפעולה שיינתן לטרור בסיטואציה כזו, יהיה למחבלים הרבה יותר קל לפעול בין אם מדובר במתאבדים או בטילי גראד וקסאם על גוש דן, נתב''ג ועוד. קשה להאמין שאינכם מבינים זאת שם בשמאל.
        לעומת זאת, כאשר צה''ל שולט בשטח - הרבה יותר קשה לטרוריסטים לבצע את זממם ולפגוע בישראל וראינו זאת ביו''ש מאז ''חומת מגן''.

        IP: 77.125.20.198 דווח על תגובה זו

      • נכון הגדרת את עצמך: שמאלני תבוסתן מצוי.

        יצחק, 19/04/09 22:48

        וכמו שמאלני מצוי, השפה המזלזלת שלך בכל מי שלא חושב כמוך מעידה על רמתך התרבותית (לא אחזור על הגסויות שלך). גם העובדה ש- 75% מאזרחי ירדן הם פלסטינים לא מזיזה לך - בשבילך היא לא מדינה פלסטינית. אתה רוצה שלוש וחצי מדינות לערבים: ירדן, יו''ש ועזה + חצי ישראל לערביי ישראל. באמת גם חכם וגם סופר צודק.
        המזל שלנו הוא שהסוג שלך הולך ופוחת - ראה את תוצאות הבחירות (או שגם אתה, כמו ציפי מקדימה חושב ש''קדימה'' ניצחה בבחירות).

        IP: 217.132.182.132 דווח על תגובה זו

      • הבעיה היא השנאה הדתית של הערבים כלפינו (ל''ת)

        דנה.ג. , 21/04/09 01:40


        IP: 93.172.156.85 דווח על תגובה זו

  • 3.

    כל כך צודק! להתנחל! להתנחל!!הלאה!! עוד ועוד!!!!

    נדיה!, 19/04/09 14:22

    עוד בתים ועוד בתים קדימה!

    IP: 89.139.146.130 דווח על תגובה זו

    • בין הנילוס לפרת - רק מדינת ישראל! (ל''ת)

      חולם בלילות, 19/04/09 19:06


      IP: 79.178.192.23 דווח על תגובה זו

  • 2.

    מספיק עם ההחלומות הרטובים. אי אפשר לגרש 3 מיליון איש.

    יריב, 19/04/09 14:05

    אינני מאמין שפייגלה לא מבין זאת

    IP: 74.13.119.115 דווח על תגובה זו

    • אפשר גם אפשר

      zvikaga , 19/04/09 14:28

      ההסטוריה (גם הקרובה) מוכיחה זו.
      אם היינו עם נורמלי, היינו עושים זאת מזמן.

      IP: 212.179.61.18 דווח על תגובה זו

    • יריב, מספיק עם הדמגוגיה!

      מחל, 19/04/09 14:34

      פייגלין לא מתכוון לגרש ערבים [כן לגרש הפועלים להשמידנו], את הפתרון היצירתי שלו אפשר לקרוא בכתביו. הבעיה כפי שהוא מציג אותה היא היהודים הבורחים מזהותם היהודית ולא הערבים.

      IP: 79.181.134.109 דווח על תגובה זו

    • יריב, אבל לגרש חצי מיליון ישראלים - את כן אפשר לעשות

      יצחק, 19/04/09 14:38

      נכון? אינני מאמין שאתה לא מבין את זה.

      IP: 217.132.65.17 דווח על תגובה זו

    • ולגרש 300000 יהודים אפשר?

      ארז, 19/04/09 14:58

      מה ההבדל?

      IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

      • צודק (ל''ת)

        יצחק, 19/04/09 15:25


        IP: 194.90.99.146 דווח על תגובה זו

      • פינוי ההתנהלויות על אדמות שדודות אינו גירוש אלא אכיפת החוק.-פשוט מאוד (ל''ת)

        מורדו , 19/04/09 15:28


        IP: 217.132.119.190 דווח על תגובה זו

        • שדודות ממי?? תלמד הסטוריה אחי (ל''ת)

          .., 19/04/09 15:49


          IP: 192.116.63.77 דווח על תגובה זו

        • שדודות ממי?

          ארז, 19/04/09 16:39

          הרי שלטון הכיבוש הירדני-מצרי לא היה חוקי. לפני כן שלטו שם הבריטים מתוקף כתב המנדט. לפני כן העותמאנים. לפניהם כל מיני ממלכות ערביות. לפניהם, הצלבנים. לפניהם הכיבוש הערבי. לפניהם הפרסים. לפניהם הביזנטים. לפניהם הרומאים. לפניהם החשמונאים. לפניהם היוונים (בית סלווקוס ובית תלמי). לפניהם שוב הפרסים. והיו גם המצרים והאשורים והבבלים. אבל בכל ההיסטוריה הארוכה הזו חסרה לי קבוצה אחת - ה''פלסטינים''... מכיוון שהם מעולם שלטו כאן, לא ברורה לי התייחסות לשטחי יש''ע כ''שדודים'' ממישהו...

          IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

      • ההבדל הוא בדמגוגיה

        טובה, 19/04/09 19:00

        אם בעיניך חיים תחת שלטון ישראלי ריבוני בתוך גבולות מדינת ישראל,זה גירוש,הרי שבאמת יש לך בעיה בהבנה או אתה סתם דמגוג גרוע.

        IP: 77.125.234.142 דווח על תגובה זו

        • אז אם היום נכנס עם צבא לביתך ונעביר אותך לדימונה - זה לא יהיה גירוש?

          פנדה, 20/04/09 11:36

          וכמובן גם נאסור אליך לשוב לעירך, נהרוס את הבית שבנית, וגם את בית הכנסת שסמוך אליו. את קברי בני משפחותיך נחפור באישון ליל ונעשה לכולם הלוויות חוזרות בבית הקברות של דימונה - האם באמת תוכלי לטעון שלא גורשת מביתך?

          IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

    • נכון, לא חייבים לגרש

      פנדה, 19/04/09 14:59

      אבל לא חייבים לתת אזרחות למי שמבקש להשמידך. מבחינתי שאף ישוב לא יזוז מילימטר, ושלכל אחד תהיה זכות בחירה בין אזרחות ישראלית לאזרחות פלסטינית - כלומר ירדנית. פרט לכך, יש לשקם את מיליון הפליטים שמוחזקים בכח במחנות פליטים ע''י אונר''א. לשחרר אותם מאחיזתה של אונרא ולשקם אותם במדינות קולטות ברחבי העולם - כפי שנעשה עד היום עם 100 מיליון פליטים מאז מלה''ע II.

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

    • We can asked the poles and chechs

      ephi, 19/04/09 15:03

      how they done with german

      IP: 77.183.213.223 דווח על תגובה זו

    • וטיהור אתני של יהודי ארצות ערב עם קום מדינת ישראל

      מיליון יהודי ערב, 19/04/09 15:18

      זה היה בסדר. מדובר בכמעט מיליון איש.

      IP: 79.178.58.42 דווח על תגובה זו

  • 1.

    גדול (ל''ת)

    ציון, 19/04/09 14:01


    IP: 84.109.252.150 דווח על תגובה זו