• 99.

    מדינה פלסטינית תהיה בלי יהודים? אז גם מדינה יהודית - בלי ערבים (ל''ת)

    פתרון מאוזן לשלום, 03/05/09 23:48

  • 98.

    מיטשל הזה לא מבין כלום. אובמה צריך להחליף אותו במישהו פרגמטי

    גיא, 22/04/09 08:43

    שמבין שהסכמי אוסלו הם כבר לא מה שהיה פעם.

  • 97.

    כמו שיש מדינות עם לאום ערבי יש גם מדינה אחת בעולם עם לאום יהודי "ישראל

    סילביו , 20/04/09 00:30

    אין שום מניע לקרא לישראל "מדינה יהודית" כי באמת היא כזאת! זה לא סוטר שום הסכם בעתיד עם הפלסטינים עם באמת רוצים הסדר שלום ולא רק ניצול ישראל.גם צברים ישראלים שנולדו בישראל יש להם הורים יהודים כי זה הלאום בישראל.מדינות עם לאום ערבי יש 22 לדוגמה:ירדן מצרים סוריה לבנון סאודיה להן יש לאום ערבי.מצריים וירדן ("עם לאום ערבי") חיים איתנו בשלום! נתניהו צודק שלישראל יש לאום יהודי-כמו שלאיטליה יש לאום נוצרי!.מדינה פלסטינית תקום עם הפלסטינים יקירו את כל הזכויות של ישראל באזור גם כמדינה יהודית.

  • 96.

    הימין הקיצוני האחרון להבין מה שכולם הבינו (ל''ת)

    סבזי , 19/04/09 16:41

  • 95.

    ממשלה זו תביא לאישור הכנסת,את ההצעה ''שתי מדינות לשני עמים'' והכנסת תאשר

    נתן.ש מעלות., 18/04/09 18:54

    השפויים יקבעו גורל המדינה ולא ההזויים.

  • 94.

    הF16 שלי חושב אחרת מר מיטשל. (ל''ת)

    The blue yonder, 18/04/09 16:49

    • ומי נתן לך F16 אם לא ארה"ב ? (ל''ת)

      סבזי , 19/04/09 16:42

  • 93.

    מיטשל הוא ערבי לבנוני. כל קרובי משפחתו של אובמה מלפני הנישואים הם מוסל

    א.ב., 18/04/09 14:20

    מים. די לאשליות.

  • 92.

    שתי המדינות הם ירדן וישראל. עזה למצריים, אפילו שהמצרים

    ירמי201 , 18/04/09 13:05

    יצעקו עד סכר אסואן שהם לא יאפשרו לנו לבקר במצריים האנטישמית, שונאת ישראל, שבטעות טוטלית החזרנו להם את כל סיני כאילו כלום כאילו אף ישראלי לא נהרג על כיבושה והגנת ישראל מפני נסיון מצריים להשמידנו, והשארנו את עזה שמלכתחילה היתה של מצריים אצלנו (ועוד אומרים שהיהודים חכמים) ואנחנו ניתן לליברמן לענות להם ולהזכיר להן את סכר אסואן ולרמוז שיש לנו במקרה במחסן האחורי כמה פצצות רציניות. את אזרחי יהודה ושומרון הערביים יש להגדיר כאזרחי ירדן והיהודים כאזרחי ישראל. לסורייה יש לומר שלום תמורת שלום, ואם יאיים במלחמה, יש להזכיר לו שראינו כמה שהוא גיבור שישראל פוצצה לו את הכור האטומי, והוא ישב ברסט רום משקשק ובוכה, ולצחוק לו בפרצוף...ואולי עדיף שגם לו ליברמן יענה....ולמה נראה לי שעד שליברמן לא יהיה ראש ממשלה לא יהיה שלום, כי איתו הם יבינו שלא כדאי לשחק....

  • 91.

    ראינו כמה ההמלצות שלכם שוות בעזה (חמאס) ועיראק (איראן) (ל''ת)

    זה הכלכלה דומי, 18/04/09 09:19

  • 90.

    כן, שני מדינות, ירדן הפלסטינית וישראל היהודית (ל''ת)

    שני גדות לירדן, 18/04/09 09:17

  • 89.

    מיטשל שלום ותודה לא מעוניינים.צריך להתמקד בחיזוק הקשרים מול סין ורוסיה (ל''ת)

    mnementh , 18/04/09 08:45

  • 88.

    ניסינו לחסל את ישראל במלחמות

    ועכשיו בשלומות, 18/04/09 02:04

    ורק אצלנו יש עדיין מי שמוכן להאמין למילה ערבית יותר מלפצצה שלהם.

  • 87.

    מיטשל הפלסטינים הם הירדנים.

    משיח יבוא, 18/04/09 01:43

    יהודים זו האמת .שמאלנים זו האמת בשורה אחת
    וכל היהודים צריכים לומר זאת ביחד
    ליבני אל תכשירי את הפלסטינים
    יהודים חיים במובלעות .עוד מספר שנים
    ערביי ישראל יבקשו מדינה .
    מה אתם מנהיגים טיפשים
    העולם המערבי הזוי לא יכפת לא שלא תהיה מדינה ליהודשים
    יהודים ראו הוזהרתם . יש מציאות מרה
    ואחרית מרה כלענה
    שמאלנים ממש עוררתם את אויבנו ותומכנו נגדנו בהבל לשוהכם .
    תשתקו כבר ראינו איזה חינוך נתתם בדרככם הטיפשH,

  • 86.

    שתי מדינות לשני עמים הפיתרון האופטימלי השאלה היכן תהיה המדינה הפלסתיני

    יוסף הגלילי, 18/04/09 00:52

    ברור שזה הפיתרון האופטימלי אלא שלמדינה ממפוצלת חציה בעזה וחציה בגדה אין זכות קיום ולכן הפיתרון הראלי היחיד הוא מדינה פלסתינת בחוף הצפוני של סיני בין אל עריש לברדוויל. אפשר להפוך גם את הקמתה לפרוייקט בין לאומי בנושא אקולוגיה . עצם הקמתה בסיוע בי''ל ייצור מקורות פרנסה לפלסתינים רבים וייתן דחיפה כלכלית לאיזור כולו כולל אירופה.
    עכשיו נותר רק לקוות שההגיון יגבר על האמוציות וכמובן שת''פ של המצרים. 

  • 85.

    פתרון של שתי מדינות הוא אינטרס קיומי של מדינת ישראל

    יגאל, 18/04/09 00:19

    המשך המצב הקיים מוביל למדינה דו-לאומית. חלוקת הארץ לשתי מדינות לאום היא הדרך הריאלית היחידה בראיה היסטורית לשמור על מדינת ישראל בשליטה יהודית .

    • הבולשיט שלך כבר פאסה אחרי ההתנתקות. עם ישראל לא יקנה את זה שוב (ל''ת)

      mnementh , 18/04/09 08:48

      • למגיב 08.48 אתה חי בעולם הזוי,רוב מוחץ בעם חושב כמגיב 90 . (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 18/04/09 18:44

    • מדינה פלשתינאית אחד או שתי מדינות פלשתינאיות ?

      אשר בן-שלמה , 20/04/09 12:36

      פלשתינה הוא השם שהרומאים ושהבריטים נתנו לארץ-ישראל. פירושו של הכינוי פלשתינה הוא "ארץ-פלשתים". החלטת 181 של האו"ם קבעה שתי מדינות פלשתינאיות : אחד יהודית ואחד ערבית. ירדן היא חלק בלתי-נפרד של פלשתינה המנדטורית, לכן היא המדינה הפלשתינאית הערבית. עד ערב הקמתה מחדש של מדינת היהודים, השלטונות הבריטיים בארץ-ישראל רשמו בתעודות לידה של היהודים בארץ : "נתינות פלשתינאית", כלומר, "נתינות ארצישראלית". הבעיה היום היא שחלק מהציבור היהודים במדינת ישראל שולל את האצישראליותם ומבקשים הקמתה של מדינה ארצישראלית או פלשתינאית אחד, בסתירה להחלטת האו"ם 181 שהתייחסה לשתי מדינות פלשתינאיות, אף-על-פי שמדובר על החלטה לקויה, לאחר ובשנת 1947 המדינה הפלשתינאית הערבית, היא ירדן, כבר הייתה קיימת. לדבר על מדינה פלשתינאית היום, פירושו של דבר, מדינה שאופיה לכלול את כל פלשתינה, בשני עברי הירדן, כולל הטריטוריה הישראלית. מדובר כאן, לא על מדינה פלשתינאית ערבית נוספת, אלא על מדינה ערבית שמבקשת להוות את הדמות הפוליטית של פלשתינה (ארץ-ישראל) כולה. אני מתנגד לכל רעיון שסותר את זכות קיומה של מדינת ישראל בחלק המערבי של פלשתינה. פלשתינה יש רק אחד, והיא הטריטוריה של הפלשתינה המנדטורית. מי שמדבר היום על מדינה פלשתינאית מדבר למעשה על מדינה יורשת של פלשתינה המנדטורית, דבר הסותר את החלטת 181 של האו"ם, הקובעת חלוקתה של פלשתינה.

  • 84.

    שיחפש ת'חברים שלו....

    אחד ש..., 17/04/09 23:16

    רואים את עזה ומבינים שלערבים נותנים אצבע הם רוצים את כל היד.

  • 83.

    שתי מדינות לשני עמים הפיתרון האופטימלי השאלה היכן תהיה המדינה הפלסתיני

    יוסף הגלילי, 17/04/09 22:46

    ברור שזה הפיתרון האופטימלי אלא שלמדינה ממפוצלת חציה בעזה וחציה בגדה אין זכות קיום ולכן הפיתרון הראלי היחיד הוא מדינה פלסתינת בחוף הצפוני של סיני בין אל עריש לברדוויל. אפשר להפוך גם את הקמתה לפרוייקט בין לאומי בנושא אקולוגיה . עצם הקמתה בסיוע בי''ל ייצור מקורות פרנסה לפלסתינים רבים וייתן דחיפה כלכלית לאיזור כולו כולל אירופה.
    עכשיו נותר רק לקוות שההגיון יגבר על האמוציות וכמובן שת''פ של המצרים. 

  • 82.

    אני אוהב

    מעופף:, 17/04/09 21:50

    אני אוהב כשלוחצים כל ההנאה היא שכמה שיותר לוחצים הכיף הוא יותר גדול אז שילחצו חזק חזק ואז נשפריץ על כולם.

  • 81.

    נתניהו יודע היום וידע זאת מזמן. שיהיה שתי מדינות לשתי עמים.

    benzi. a, 17/04/09 21:40

    נתניהו מלך ההצהרות הדמגוגיות וללא כיסוי ידע זאת היטב מאז ומתמיד שמה שיהיה זה שתי מדינות לשתי עמים. וגם ידע ויודע היום שאת ישובי יו''ש יצטרכו במוקדם או במאוחר לפנות . וגם חלוקת ירושלים זה עובדה קיימת.
    את רמת הגולן מחזירים לסורים.
    אבל! נתניהו ידע גם שחמומי המוח מהימין רוצים לשמע דברים אחרים ולכן דבר בשפתם את מה שהם רצו לשמוע וכך הלהים במיוחד את חמומי המוח ההזויים והסהרורים למיניהם. כך או אחרת מה שנתניהו יעשה בפועל זה בדיוק מה שעשו קודמיו רק שזה יהיה עם נזקים מדיניים והשפלה למדינת ישראל...

  • 80.

    יפה, עכשיו להעביר את כל הפולשים הפלסתינאצים לירדן

    ש, 17/04/09 21:35

    היא המדינה הפלסתינית.

  • 79.

    ואל תשכחו את גלעד שליט,,, בבקשה (ל''ת)

    1000 + 27 ימים בכלא, 17/04/09 21:32

  • 78.

    חייבים להיפטר מהפלסטינים אחת ולתמיד. (ל''ת)

    שרון, 17/04/09 21:32

  • 77.

    THE TWO STATE IDEA WILL FINISH WITH ISRAEL

    URI BAR , 17/04/09 21:28

    IF ISRAEL JUST WANT TO LET THE HITLER'S OF OUR TIME , ABBAS , ARIKAT ETC FINISH WHAT WAS STARTED IN 1939 OK - BUT PLEASE DON'T CALL IT A PEACE PLAN IT IS JUST A MORE SOPHISTICATED HOLOCAUST 2009

  • 76.

    לא תקום מדינה פלסטינית כי מדינות ערב לא רוצות מהסיבה

    קובי, 17/04/09 21:02

    שהאמצעי הפלסטיני העם שהומצא ממלא להפליא את מטרת תורת השלבים והיא השמדת מדינת ישראל .האומה הערבית לעולם לא תיצור מדינה פלסטינית בשביל מה הם צריכים אותה ? והם יודעים טוב מאד איך לטפל בהם והוכיחו זאת כמה פעמים ולא המערב ולא האום שמום היה אכפת ולא יהיה אכפת .כמה טובחים בדפור יום ביומו ולמי אכפת ?

  • 75.

    זהו הפתרון היחיד

    גדעון, 17/04/09 20:54

    אין אנו רוצים מדינה דו לאומית שבה אחוז גדול של לא יהודים. אין אנו רוצים במדינה כדוגמת דרום אפריקה לשעבר. לכן זהוהפתרון המעשי היחיד

  • 74.

    שתי מדינות לשני עמים זה הפיתרון המושלם

    אוליבר טוויסט, 17/04/09 20:54

    בתור אדם המגדיר עצמו כשמאל ציוני, אני חושב שזו האוטופיה.
    רק שיש בעיה אחת. הדרך לאוטופיה עוברת בגולאג ואינה ממשיכה הלאה. השאלה היא איך יראה אותו גולאג. ואני רואה שתי אפשרויות נכבה 2 או סוריה הגדולה.
    לא היתה ולא תהיה מדינה מוסלמית שבירתה ירושלים.

  • 73.

    פתרון שתי המדינות כבר קיים, יש ירדן-פלסטין ישראל ליהודים

    Avi Ecuador, 17/04/09 20:50

    זה לא פתרון לתת לעמלק מדינה אתנית נקייה מיהודים בעזה וביהודה ושומרון ולא פתרון לתת ליהודים מדינת סלט ירקות בקו הירוק שהם בהמשך יהפכו בה למיעוט עם אידיוטים שמאלנים שתומכים בהם ועוזרים להסביר שבקו הירוק קיימת מדינת אפרטהייד.
    כתבתי לכם לפני מספר שנים על הפתרונות שיש להביא ואין חדש תחת השמש, זה התגובה שכתבתי לכם לפני שנים ממשיכה להיות נכונה:
    * הברירה הראשונה היא להתייחס לנקודת ההתחלה שבה מדינת ישראל הוכרזה כמדינת היהודים ונוצרה לאחר שיהודים במדינות אירופה ומדינות ערב סבלו, נרצחו ונזרקו בבעיטה בידי העמים שהם שכנו בתוכם וחזרו למולדתם ההיסטורית שכל שנותינו בגלות הייתה זיקה ותפילה למדינה שממנה גלינו, ארץ ישראל, מדינה יהודית חד לאומית.
    לגבי הערבים החיים בתוכה להוציא להם בעזרת האו''ם ומדינות ערב דרכונים של אזרחים זרים לכל המוסלמים הערבים, דרכונים של אחת ממדינות ערב לפי בחירתם ויוכלו לחיות, אם ירצו כאן כאזרחים זרים.
    טרנספר יישור וסיפוח אוטומטי לכל ערביי השטחים בשלבים כתגובה על כל פיגוע.
    זאת היא חובתנו שלא ניתנת למשא ומתן ופשרות בכדי להגן על עתיד הדורות הבאים אם אנו רוצים לחיות כמדינה חופשית.
    * הברירה השנייה להיות מדינה דו לאומית ישראלית פלסטינית שבהמשך תהיה פלסטינית ישראלית ואולי פלסטינית ועוד מדינה פלסטינית בתוכנו, ברירה זו היא בעצם חדלונו של העם היהודי בארצו ישראל בעזרת השמאל ובמקרה הפחות גרוע גלות של העם היהודי בארצו שלו כשבשלושת האפשרויות זו היא קטסטרופה לעם היהודי.
    * אפשרות שלישית היא הפיכתה של מדינת ישראל למרכז לכל יהודי העולם, להפוך את כל יהודי העולם וכמובן גם את אזרחי החוץ הישראלים לאזרחים שיש להם זכות הצבעה לכנסת ולנשיאות, משהו הדומה לבחירות לנשיאות לארצה''ב, יכול להיות שלישראל יהיה משתלם להפוך את הבחירות לבחירות אזוריות שבם לדוגמה יהיו 120 אלקטורים שמתוכם יינתנו ליהודי ארצה''ב הזכות לבחירה של 80 אלקטורים, יהודי הארץ 20 אלקטורים ויהודי שאר העולם 20 אלקטורים.
    זה אומנם נראה לכאורה לא הוגן כלפי תושבי הארץ מבחינת כמות  האלקטורים אבל זה ימנע כנראה מחלמאים עם מוח גלותי ושמאלנים וערבים שיש ביניהם מטומטמים שהיום מגיעים לשלטון בקלות יחסית מלאבד את עמם לדעת ולתת את ארץ ישראל במתנה לערבים.
    * עשיית טרנספר דו צדדי; היהודים יפונו מכל האזורים מאזור אשקלון עד אילת כולל אילת ואשקלון, כל הדרום והערבים יפונו משטחי הקו הירוק יהודה ושומרון וירושלים, העולם במקום לבזבז על נשק ופצצות, להסתכן במפולת כלכלית ושואה ישקיע אחוז קטן מהכספים שהוא אמור להוציא בעתיד ויחסוך הרבה חיים.
    * הברירה החמישית יכולה להיות במקרה שמנהיגי ישראל לא יעמדו בלחץ של הגויים ותידרש מהם להקים מדינה דו לאומית והיא תראה זאת כאפשרות אטרקטיבית  בגלל שמאל הוזה שקיים בנינו.
    במקרה זה עלינו לוותר, להיפרד באופן סופי מהחלום של מדינת ישראל העצמאית ולדרוש ללא שום פשרות את סיפוחנו לארה''ב ולהיות אולי עוד כוכב בדגל האמריקאי, להפוך למשהו בסגנון דיסניקודש או ישרקודש ולהיות אזרחים אמריקאים יהודים למי שירצה.
    במקרה זה כל אזרח אמריקאי יהודי יהיה מאחוריו מעצמה שתדאג לו וכשירצה וכשיעלו מים עד נפש יהיה לו את האפשרות לחיות בפלורידה לדוגמה.

  • 72.

    עותק הועבר לוותיקאן

    אמיר,מרכז., 17/04/09 20:39

    כולל כתובת ה ip של המגיבים הפאשיסטיים העולמיים,זהירות פעם הבאה שוטר יגיע אל הכותבים הביתה עם צו מעצר לחקירה בעוון הסתה,ראו הוזהרתם,החוק נכנס לתוקפו החל מיום ראשון הקרוב,מקרים חריגים שעקבנו אחריהם יזכו לדפיקה בדלת מהמחסלים של הוותיקאן,זהו שעתך בינימין נתניהו להתפטר ולהעביר את כול הסמכויות לגברת ראש הממשלה ציפי ליבני,הזמן שלך הולך ואוזל,לא נהסס להשתמש בכול הכלים החוקיים להפלתך יחד עם אביגדור ליברמן,אהוד ברק כול הכבוד על הנחישות,אתה יכול להיות קצת יותר סחבק,לגבי המנהיגות שלך אינני מטיל בה ספק,אתה מנהיג אמיתי,דרכי דרכך לאובמה,אני ואשתי רוצים מסוק מארין עם דלק חינם במימון ממשל אובמה,כדי להיכנס היטב לתפקיד שקיבלנו מפיטר האנס קולבנבך והוא - שליחי הקוורטט למזרח התיכון,בברכת שבת שלום,הזוג המאושר.נ.ב ג''ושין מרגיש מצוין את האהבה אליו ומוהן ראנה רוצה את יונית לוי כנשיאת המדינה.יונית תתכונני עוד 9 ימים ושעתיים את נשיאת המדינה.שמעון פרס קבל התנצלותי על ההודעות הבוטות אבל זאת הייתה הסתה ומניפולציה רוסית פנימית,לא התכוונתי לאף מילה,לגבי יונית ההחלטה התקבלה,היא המועמדת היחידה לרשת את התפקיד,אני אעשה בדיוק את מה שאינשטיין עשה ואסרב,אני מוכן להגיע לביקור אצלך ולוודא שבתאריך 13.6.2009.יונית נשיאת המדינה וציפי ליבני כבר ראש ממשלה אהוד ברק שר ביטחון ובינימין נתניהו שר האוצר.זה קבוע לגבי שאר השרים כפי שהוצע - שר יהודי נוצרי ומוסלמי על כול משרד כשהם עובדים ברוטציה - ממשלה מתואמת עם 360 שרים מכהנים בעמדות המפתח,למקומות היכון צא מאיר דגן תן לי להיות עם העם מאחורייך,אנחנו על דרך המלך (כאן היה אמור להיות סמיילי עם קריצה).

  • 71.

    עותק הועבר למטה האירופול והאינטרפול ולקבוצה בסקייפ

    אמיר,הר האושר., 17/04/09 20:37

    כולל כתובת ה ip של המגיבים הפאשיסטיים העולמיים,זהירות פעם הבאה שוטר יגיע אל הכותבים הביתה עם צו מעצר לחקירה בעוון הסתה,ראו הוזהרתם,החוק נכנס לתוקפו החל מיום ראשון הקרוב,מקרים חריגים שעקבנו אחריהם יזכו לדפיקה בדלת מהמחסלים של הוותיקאן,זהו שעתך בינימין נתניהו להתפטר ולהעביר את כול הסמכויות לגברת ראש הממשלה ציפי ליבני,הזמן שלך הולך ואוזל,לא נהסס להשתמש בכול הכלים החוקיים להפלתך יחד עם אביגדור ליברמן,אהוד ברק כול הכבוד על הנחישות,אתה יכול להיות קצת יותר סחבק,לגבי המנהיגות שלך אינני מטיל בה ספק,אתה מנהיג אמיתי,דרכי דרכך לאובמה,אני ואשתי רוצים מסוק מארין עם דלק חינם במימון ממשל אובמה,כדי להיכנס היטב לתפקיד שקיבלנו מפיטר האנס קולבנבך והוא - שליחי הקוורטט למזרח התיכון,בברכת שבת שלום,הזוג המאושר.נ.ב ג''ושין מרגיש מצוין את האהבה אליו ומוהן ראנה רוצה את יונית לוי כנשיאת המדינה.יונית תתכונני עוד 9 ימים ושעתיים את נשיאת המדינה.שמעון פרס קבל התנצלותי על ההודעות הבוטות אבל זאת הייתה הסתה ומניפולציה רוסית פנימית,לא התכוונתי לאף מילה,לגבי יונית ההחלטה התקבלה,היא המועמדת היחידה לרשת את התפקיד,אני אעשה בדיוק את מה שאינשטיין עשה ואסרב,אני מוכן להגיע לביקור אצלך ולוודא שבתאריך 13.6.2009.יונית נשיאת המדינה וציפי ליבני כבר ראש ממשלה אהוד ברק שר ביטחון ובינימין נתניהו שר האוצר.זה קבוע לגבי שאר השרים כפי שהוצע - שר יהודי נוצרי ומוסלמי על כול משרד כשהם עובדים ברוטציה - ממשלה מתואמת עם 360 שרים מכהנים בעמדות המפתח,למקומות היכון צא מאיר דגן תן לי להיות עם העם מאחורייך,אנחנו על דרך המלך (כאן היה אמור להיות סמיילי עם קריצה).

  • 70.

    שחרורו של יונתן פולארד הוא אינטרס לאומי של ישראל וכל תושביה. (ל''ת)

    Moises, 17/04/09 20:32

  • 69.

    עותק הועבר למטה האירופול והאינטרפול ולקבוצה בסקייפ

    אמיר,מרכז., 17/04/09 20:31

    כולל כתובת ה ip של המגיבים הפאשיסטיים העולמיים,זהירות פעם הבאה שוטר יגיע אל הכותבים הביתה עם צו מעצר לחקירה בעוון הסתה,ראו הוזהרתם,החוק נכנס לתוקפו החל מיום ראשון הקרוב,מקרים חריגים שעקבנו אחריהם יזכו לדפיקה בדלת מהמחסלים של הוותיקאן,זהו שעתך בינימין נתניהו להתפטר ולהעביר את כול הסמכויות לגברת ראש הממשלה ציפי ליבני,הזמן שלך הולך ואוזל,לא נהסס להשתמש בכול הכלים החוקיים להפלתך יחד עם אביגדור ליברמן,אהוד ברק כול הכבוד על הנחישות,אתה יכול להיות קצת יותר סחבק,לגבי המנהיגות שלך אינני מטיל בה ספק,אתה מנהיג אמיתי,דרכי דרכך לאובמה,אני ואשתי רוצים מסוק מארין עם דלק חינם במימון ממשל אובמה,כדי להיכנס היטב לתפקיד שקיבלנו מפיטר האנס קולבנבך והוא - שליחי הקוורטט למזרח התיכון,בברכת שבת שלום,הזוג המאושר.נ.ב ג''ושין מרגיש מצוין את האהבה אליו ומוהן ראנה רוצה את יונית לוי כנשיאת המדינה.יונית תתכונני עוד 9 ימים ושעתיים את נשיאת המדינה.

    • עשה טובה לך להיתאשפז========================== (ל''ת)

      ston , 18/04/09 06:09

  • 68.

    עותק הועבר למטה האירופול והאינטרפול ולקבוצה בסקייפ

    אמיר,מרכז., 17/04/09 20:24

    כולל כתובת ה ip של המגיבים הפאשיסטיים העולמיים,זהירות פעם הבאה שוטר יגיע אל הכותבים הביתה עם צו מעצר לחקירה בעוון הסתה,ראו הוזהרתם,החוק נכנס לתוקפו החל מיום ראשון הקרוב,מקרים חריגים שעקבנו אחריהם יזכו לדפיקה בדלת מהמחסלים של הוותיקאן,זהו שעתך בינימין נתניהו להתפטר ולהעביר את כול הסמכויות לגברת ראש הממשלה ציפי ליבני,הזמן שלך הולך ואוזל,לא נהסס להשתמש בכול הכלים החוקיים להפלתך יחד עם אביגדור ליברמן,אהוד ברק כול הכבוד על הנחישות,אתה יכול להיות קצת יותר סחבק,לגבי המנהיגות שלך אינני מטיל בה ספק,אתה מנהיג אמיתי,דרכי דרכך לאובמה,אני ואשתי רוצים מסוק מארין עם דלק חינם במימון ממשל אובמה,כדי להיכנס היטב לתפקיד שקיבלנו מפיטר האנס קולבנבך והוא - שליחי הקוורטט למזרח התיכון,בברכת שבת שלום,הזוג המאושר.

  • 67.

    כבר יש מדינת טרור אחת בעזה

    ד, 17/04/09 20:13

    אז למה צריך שתים?

  • 66.

    נמסטה מיטשל - לחיי ה cia המוסד וסוכנות הביון ההודית אובמה ודיוויד מיל

    אמיר,מרכז., 17/04/09 19:45

    אנחנו איתך לאורך כול הדרך חבר,הממשלה הבאה תהיה ממשלת מרכז שמאלנית בראשות ציפי ליבני,אנחנו מאמינים שלא צריך להזיז גבולות אלא להרים גדרות,להזיז מכשולים,להיות אגרסיביים ומלחמתיים במאמצי השלום,לקבוע יעדים וזמנים ולעמוד בהם,חינכו אותנו בצבא שזמנים הם קודש,בעינייני קדושה אנחנו הסוכנות הכי ליבראלית ,עצמאית וחופשיה מבין אומות העולם,הודו סין יפן וישראל הם מעצמות העולם,כרגע הרוסים עומדים בשעת מבחן - האם הם יקריבו את חייו של פוטין ויחסלו אותו או שאנחנו נצטרף להמשיך להיאבק בגיס החמישי במשוואות ארבעת העולמות שלנו בכפולות של עשרת הספירות,או שפשוט ניתן לטבע לעשות את שלו -זה דורש ממכם התחייבות ונאמנות למדינת ישראל ולערכים שהיא חרתה על דיגלה והם חיבור בין השמיים לאדמה בין 2 חגורות כחולות.אם הים הוא קליידוסקופ של העולמות העליונים אז ירדנו למצולות האוקיינוסים ושרנו את שירת הים מהמקום הנמוך בעולם - ים המוות ועלינו חזרה למעלה,נכנסנו בשלום ויצאנו בשלום,נעשה זאת שוב ושוב עד שכול האנרגיות התחתונות בכדור הארץ יעברו סובלימציה,עד שאחרון הרעבים בהודו וסין יקבל אוכל חינוך ושלום,עד שהשמחה תהיה נחלת כולם,עד שנדע כולם להפריד בין קודש לחול,בין עיקר לטפל,בין סובל דיחוי לבין קריטי,מאמצי השלום והתנופה שהבאת למזרח התיכון הם בטיימינג מושלם,אנחנו מעוניינים לעסוק אך ורק בנושאים הקדושים והם בניית בית תפילה לכול העמים בירושליים האוניברסאלית,רבים יכולים להתנדב ולהיות חלק מהבונים אם הם רק ירצו ויביעו נכונות,זאת החובה שלנו,הגוספל שלכם,סאלם עליכום מיטשל אנחנו צועדים איתך זקופים בדרך השלום שהטווה לנו יצחק רבין,אנחנו לא מעוניינים לעסוק בעבר אלא רק בעתיד שכבר קרה וקורה שוב ושוב,תודה לך על האמון,דרישת שלום לאובמה.שבת שלום לכול בית ישראל.

  • 65.

    נמסטה מיטשל - לחיי ה cia המוסד וסוכנות הביון ההודית

    mossad headquerter - TEL AVIV, 17/04/09 19:40

    אנחנו איתך לאורך כול הדרך חבר,הממשלה הבאה תהיה ממשלת מרכז שמאלנית בראשות ציפי ליבני,אנחנו מאמינים שלא צריך להזיז גבולות אלא להרים גדרות,להזיז מכשולים,להיות אגרסיביים ומלחמתיים במאמצי השלום,לקבוע יעדים וזמנים ולעמוד בהם,חינכו אותנו בצבא שזמנים הם קודש,בעינייני קדושה אנחנו הסוכנות הכי ליבראלית ,עצמאית וחופשיה מבין אומות העולם,הודו סין יפן וישראל הם מעצמות העולם,כרגע הרוסים עומדים בשעת מבחן - האם הם יקריבו את חייו של פוטין ויחסלו אותו או שאנחנו נצטרף להמשיך להיאבק בגיס החמישי במשוואות ארבעת העולמות שלנו בכפולות של עשרת הספירות,או שפשוט ניתן לטבע לעשות את שלו -זה דורש ממכם התחייבות ונאמנות למדינת ישראל ולערכים שהיא חרתה על דיגלה והם חיבור בין השמיים לאדמה בין 2 חגורות כחולות.אם הים הוא קליידוסקופ של העולמות העליונים אז ירדנו למצולות האוקיינוסים ושרנו את שירת הים מהמקום הנמוך בעולם - ים המוות ועלינו חזרה למעלה,נכנסנו בשלום ויצאנו בשלום,נעשה זאת שוב ושוב עד שכול האנרגיות התחתונות בכדור הארץ יעברו סובלימציה,עד שאחרון הרעבים בהודו וסין יקבל אוכל חינוך ושלום,עד שהשמחה תהיה נחלת כולם,עד שנדע כולם להפריד בין קודש לחול,בין עיקר לטפל,בין סובל דיחוי לבין קריטי,מאמצי השלום והתנופה שהבאת למזרח התיכון הם בטיימינג מושלם,אנחנו מעוניינים לעסוק אך ורק בנושאים הקדושים והם בניית בית תפילה לכול העמים בירושליים האוניברסאלית,רבים יכולים להתנדב ולהיות חלק מהבונים אם הם רק ירצו ויביעו נכונות,זאת החובה שלנו,הגוספל שלכם,סאלם עליכום מיטשל אנחנו צועדים איתך זקופים בדרך השלום שהטווה לנו יצחק רבין,אנחנו לא מעוניינים לעסוק בעבר אלא רק בעתיד שכבר קרה וקורה שוב ושוב,תודה לך על האמון,דרישת שלום לאובמה.שבת שלום לכול בית ישראל.

  • 64.

    נמסטה מיטשל - לחיי ה cia המוסד וסוכנות הביון ההודית

    mossad headquerter - TEL AVIV, 17/04/09 19:35

    אנחנו איתך לאורך כול הדרך חבר,הממשלה הבאה תהיה ממשלת מרכז שמאלנית בראשות ציפי ליבני,אנחנו מאמינים שלא צריך להזיז גבולות אלא להרים גדרות,להזיז מכשולים,להיות אגרסיביים ומלחמתיים במאמצי השלום,לקבוע יעדים וזמנים ולעמוד בהם,חינכו אותנו בצבא שזמנים הם קודש,בעינייני קדושה אנחנו הסוכנות הכי ליבראלית ,עצמאית וחופשיה מבין אומות העולם,הודו סין יפן וישראל הם מעצמות העולם,כרגע הרוסים עומדים בשעת מבחן - האם הם יקריבו את חייו של פוטין ויחסלו אותו או שאנחנו נצטרף להמשיך להיאבק בגיס החמישי במשוואות ארבעת העולמות שלנו בכפולות של עשרת הספירות,או שפשוט ניתן לטבע לעשות את שלו -זה דורש ממכם התחייבות ונאמנות למדינת ישראל ולערכים שהיא חרתה על דיגלה והם חיבור בין השמיים לאדמה בין 2 חגורות כחולות.אם הים הוא קליידוסקופ של העולמות העליונים אז ירדנו למצולות האוקיינוסים ושרנו את שירת הים מהמקום הנמוך בעולם - ים המוות ועלינו חזרה למעלה,נכנסנו בשלום ויצאנו בשלום,נעשה זאת שוב ושוב עד שכול האנרגיות התחתונות בכדור הארץ יעברו סובלימציה,עד שאחרון הרעבים בהודו וסין יקבל אוכל חינוך ושלום,עד שהשמחה תהיה נחלת כולם,עד שנדע כולם להפריד בין קודש לחול,בין עיקר לטפל,בין סובל דיחוי לבין קריטי,מאמצי השלום והתנופה שהבאת למזרח התיכון הם בטיימינג מושלם,אנחנו מעוניינים לעסוק אך ורק בנושאים הקדושים והם בניית בית תפילה לכול העמים בירושליים האוניברסאלית,רבים יכולים להתנדב ולהיות חלק מהבונים אם הם רק ירצו ויביעו נכונות,זאת החובה שלנו,הגוספל שלכם,סאלם עליכום מיטשל אנחנו צועדים איתך זקופים בדרך השלום שהטווה לנו יצחק רבין,אנחנו לא מעוניינים לעסוק בעבר אלא רק בעתיד שכבר קרה וקורה שוב ושוב,תודה לך על האמון,דרישת שלום לאובמה.שבת שלום לכול בית ישראל.

  • 63.

    ואל תשכחו את גלעד שליט ! (ל''ת)

    מופקר בשבי 1000 + 27 ימים !!!, 17/04/09 19:30

  • 62.

    האיסלאם ''סוגר'' בטבעת חנק על ישראל אח''כ על אירופה וארה''ב (ל''ת)

    ואובמה מדבר עצמו לדעת, 17/04/09 19:25

  • 61.

    מיטשל ואבו מאזן שוחחו בערבית! (ל''ת)

    אין לסמוך על אף אחד מלבדנו!, 17/04/09 19:23

  • 60.

    לא תקום עוד מדינה פלשתינית. קיימת כבר מדינה פלשתינית והם מוזמנים

    shlomokz , 17/04/09 19:17

    לעבור אליה.הנשיא המוסלמי של ארה,בלא יכתיב לנו את האינטרסים שלנו.מכסימוםהוא יכול למנוע מאיתנו סיוע ואזיהיה אחראי לתוצאות פעולותינו....

    • אולי לא תקום מדינת עמלק

      Avi Ecuador, 17/04/09 20:49

      אבל אם תלוי במנהיגנו ובערבים שלא יפריעו לשמאל שלנו ישראל תעלם!
      בכל מקרה לפי ''חזון מנהיגנו'' היא לא אמורה להיות מדינת היהודים ובכל מקרה לצערי ישראל תעבור קטסטרופה או שואה.

  • 59.

    אין דבר כזה עם פלסטיני,השקר הגדול !!!!!!!!!!!!!!

    אייל, 17/04/09 19:15

    העולם שונא אותנו,והערבים מוכרים לעולם סיפורי אלף לילה ולילה,וכולם קונים את זה.
    עלינו להיות חזקים מאחורי המנהיג שלנו ביבי נתניהו,אנחנו העם,ניתן לו את הגב החזק שהוא זקוק לו,מול איומי ארה''ב והערבים,אנחנו עם סגולה,ועם זאת קשה עורף !!!
    עם ישראל חי,השואה לא תחזור שנית !!!

  • 58.

    בבקשה, אל תשכחו את גלעד שליט !!! (ל''ת)

    עוד יום בשבי החמאס, 1000 + 27 ימים !!!, 17/04/09 19:14

  • 57.

    יהודי ארה''ב תמכו באובמה למרות שידועו מי הוא ועמדותיו

    מיכה, 17/04/09 19:12

    עכשיו אנחנו הישראלים נצתרך לאכול את מה שבישלו לנו, בסיוע השמאל.

  • 56.

    מדינה פלסתינית

    אהוד, 17/04/09 19:01

    האמרקאים ידידי ישראל ???????
    רוצים להקים מדינה לישות הפלשתינת פתאום הם ידידיה הנאמנים והחשובים ביותר אותם הם מאמצים ללבם בקום ידידת האמת ישראל אותה שכח הממסד האמרקאי תמורת חופן ( חבית נפט ) היגע הזמן לומר להם זאת בבהירות וניחושות לפיכך שיאמצו אותם ויקימו להם מדינה פלשתינאית בארצות הברית של אמריקה בארץ זו יש הרבה מקום למדינה חדשה פלשתינאית
    ולצרף לאומה זו את הנברת ליבני ותומכיה

  • 55.

    אכן ארה''ב תחדל להתקיים אם לא יהו כאן שתי מדינות לשני עמים (ל''ת)

    הצילו את ארה''ב !, 17/04/09 18:59

  • 54.

    כשהגבתי וכתבתי שעוד יתגעגעו לבוש בישראל צחקו עליי הקוראים

    מאיר, 17/04/09 18:55

    כל ההסטוריה הייתה שהדמוקרטים האמריקקים היו לרעתינו, והרפובליקנים האמריקנים לטובתינו. קרטר הכריח אותנו קלינטון גם. בוש נתון לנו יד חופשית הוא היחידי שראה את הסכנה שיש בעולם המוסלמי. הדמוקרטים זה השמאל של אמריקה חיים באיזה כוכב אחר

  • 53.

    עכשיו המחן של ביבי וכמה הוא חזק מול לחצים! (ל''ת)

    glubos , 17/04/09 18:45

    • במבחן התוצאה של נתניהו: הוא חזק בדיבורים ולחיץ ומזיע במעשים.

      benzi. a, 17/04/09 21:44

      לא רחוק היום ומתלהמי נתניהו וסהרורי הימין יקללו את נתניהו שבעתיים מאשר קיללו את שרון ואולמרט. ימים יגידו...

  • 52.

    מישהו אמר, להיות עם חופשי בארצנו?

    יוסי חדד, 17/04/09 18:30

    יש לזכור שהמילים המקוריות הן: ''לשוב לנחלת אבותנו...'' ככה זה, כשלא מבינים שאנו פה בזכות אבותנו, לא נהיה גם עם חופשי בארצנו.

  • 51.

    עוד עב''ם מבית היוצר של השמאל שאינו מחוסר לקרקע המציאות. (ל''ת)

    יוסי, 17/04/09 18:30

  • 50.

    2 מדינות, אוקיי, אבל אחת לערבים בלבד ואחת ליהודים בלבד

    ברחל בתך הקטנה, 17/04/09 18:29

    אחרת תקום מדינה ערבית בלי יהודים, וערבים ימשיכו לגור ולהתנחל במדינה היהודית, לחתור תחתיהם והמלחמה הקיומית תתעצם.

  • 49.

    אירופה וארה''ב החליטו להיפטר מהבעיה ששמה ישראל ע''י הקמת מדינה ערבית

    המטיף, 17/04/09 18:27

    נקיה מיהודים בשטחיםומדינה דו- לאומית בישראל. לא יקום ולא יהיה- גם במחיר נתק מארה''ב.

  • 48.

    שתי מדינות

    נפתלי וסרמן, 17/04/09 18:26

    גם אנחנו חושבים שהפתרון הטוב ביותר הוא שתי מדינות לשני עמים. אחת לאינדיאנים ואחת למהגרים שהגיעו לארה''ב.

  • 47.

    הפלסטינים לא מוכנים לקבל את ישראל כמדינה יהודית- אז קיפצו לנו. (ל''ת)

    קיבוצניק מהדרום, 17/04/09 18:26

  • 46.

    ישראל חיה כמה שנים טובות ללא עזרת ארה''ב, ונראה שבקרוב נצטרך לכך שוב. (ל''ת)

    רעמסס, 17/04/09 18:25

  • 45.

    מדינה ערבית בין הירדן לים איננה פתרון אלא פצצת זמן.

    haimrosen , 17/04/09 18:22

    לערבים לא חסר שטח ריבוני. יש להם את בשטח הגדול בעולם אחרי רוסיה.

    • 100עוד כמה שנים ערביי ישראל ירצו מדינה.מדינת הפלסטינים היא ירדן חד וחל

      משיח יבוא, 18/04/09 01:48

      אבל בגלל מרעילי עמנו והמערב בתוכנו הוא יתמהמה.יהודים אין דרך אחרת עם אחד בקול אחד.כמו במעמד הר סיני
      אוינו ותומכיהם עומדים עלינו לכלותנו

  • 44.

    אמריקה הפכה אוהדת האיסלאם.

    pinco9 , 17/04/09 18:20

    לא לשכוח מי נשיא ארה"ב.
    מ וב א ר ק ח ו ס י י ן א ו ב א מ א.
    ומסתבר שהוא לא אוהב יהודים.ושלח ארצה אנטישמי לא קטן שרוצה להקים את חאמסטן בשכנות לישראל.

  • 43.

    שתי מדינות לשתי עמים? אחד פלשתיני ומה העם השני? מדינה יהודית? (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 17/04/09 18:19

  • 42.

    מיטשל הוא ממוצא לבנוני? אז הוא ודאי אוביקטיבי. (ל''ת)

    elkazam , 17/04/09 18:17

    • אולי השורשים שלו מחיזבללה עברו ללבנון יחד איתו (ל''ת)

      בדוק , 17/04/09 18:34

    • כמו נסראללה. (ל''ת)

      כונתאר., 17/04/09 21:40

  • 41.

    כל מנהיג שנגע במדינה סיים לא טוב (ל''ת)

    םם, 17/04/09 18:08

  • 40.

    כל מנהיג שנגע במדינה סיים לא טוב (ל''ת)

    םם, 17/04/09 18:08

  • 39.

    וואלה....נראה שהאמריקאים החליפו את הערבים.....מה הלחץ???? (ל''ת)

    herzi33 , 17/04/09 18:07

    • הלחץ נובע מכך שאובמה גם חצי מוסלמי (ל''ת)

      בדוק , 17/04/09 18:14

      • הכתובת על הקיר- למלכת אנגליה לא השתחווה - אבל למלך ערב הסעודית השתחווה

        בדוק , 17/04/09 18:20

        ערבי או לא ערבי.

      • חצי מוסלמי וחצי ערבי, שנבחר במידה רבה בעזרה גדולה של יהודונים עלובים- (ל''ת)

        שיומם יבוא בקרוב, כמו שבא בארצות ערב-ארה'ב., 17/04/09 21:46

  • 38.

    חיוך שכזה ופה פנים כאילו הראש שלו מחובר לתחת און ליין (ל''ת)

    ךך, 17/04/09 18:07

  • 37.

    ממש פיתרון יצירתי- נכון?

    עצבני, 17/04/09 18:01

    על זה נאמר ,היכן שטיפש זורק אבן ,הרבה חכמים לא ימצאו אותה.
    במאה ה 20 המציאו את העם הפלסטיני,ובמאה העשרים ואחד ינסו לתת לו מדינה על חשבון היהודים כמובן.
    ''העם הפלסטיני'' הינו חלק בלתי ניפרד ממלכת ירדן,תמיד היה ותמיד יהיה.
    לא יעזור לאובמה ( המתגלה '' כאוהב ישראל'')
    וגם לא למיטשל (שדם ערבי /לבנוני ,זורם בעורקיו) עם ישראל ישאר בארץ ישראל על אפם וחמתם של יוצאי גאנה למיניהם ויוצאי ערב למיניהם.
    לכל דבר ,ממשל אובמה מחפש פיתרונות יצירתיים אבל כשמגיעים לבעית ישראל,נעזרים בהמצאות של המאה הקודמת לפיתרון שקיים ממילא.הפלסיטנאים לירדן.נקודה

  • 36.

    מיטשל צודק - 2 מדינות

    אמיר,מרכז., 17/04/09 17:57

    הגבולות לא זזים אפילו מטר אחד,הם נפתחים מעצמם על ידי כוח מסדר גבוהה יותר,הבעיה היא לא גדר כאן,או טרספר לשם,כולם נשארים במקום היחידים שחסרי מנוחה הם הנאצים והפשיסטיים שיכולים להיות כול אחד ואחת ברחוב או בשכונה,חוסר המנוחה של מגיבי המכונה באדום,מסגיר אותם - דוואר דוואר אתם הקורבנות - אתם החזירים,אותכם אסור לאכול כי אתם טמאים,כמו וירוסים שיורדים מהמטריקס,ומזהמים לנו את השמיים,תחזרו חזרה לגיהנום,משם באתם ולשם תלכו,שם תקברו לעד.
    אתם הסיטרא אחרא בלבוש כביכול אנושי - אתם תתי אדם,מסכנים,שתימצאו לעצמכם מקום להישאר בו לנצח מתחת לאדמה תשארו שם,תודה,מכולנו.
    יאללה לקללות להשמצות ולהפחדה הרגילה שמתחילה לאבד את עצמה לדעת,כול שאר הקוראים שבת שלווה ורגועה ובמיוחד לקוראים ממזרח.

  • 35.

    אין,זה לא יעזור שום דבר

    pele_11 , 17/04/09 17:54

    עריקאת יכול להמשיך ולשקר במצח נחושה שהפלסטינים עמדו בכל דרישות מפת הדרכים,(מיגור הטרור,מעצר אמיתי של טרוריסטים וכ"ו)
    התקשורת הישראלית+העולמית+פקידים אמריקאים,לא ידרשו כלל מהפלסטינים למלא את חלקם בהסכמים,התעמולה נגד "ממשלת הימין הקיצוני" בישראל תלך ותגבר,בסיועה הנדיב של ציפי לבני,ואז יקרה אחד מהשניים- או שתוקם מדינת חמאסטן טרוריסטית כפי שקרה בעזה,ואז יתחילו הטילים על מישור החוף וערי המרכז,או שהממשלה "הקיצונית" תיפול,ואז תוקם לנו שוב ממשלת שמאל קיצונית בראשות לבני,לשמחת התקשורת,שתקים את מדינת חמאסטן הטרוריסטית מעל גוש דן.

  • 34.

    פתרון שני המדינות חייב להיות לשני הלאומים!! וזה החידוש!! ואיתו אפשרי

    דודי, 17/04/09 17:52

    הציבור בישראל יוכל לחיות אם פתרון לשני העמים אחרי הסכמי אוסלו הכושלים ואחרי פינוי חבל עזה והסכם עתידי אם הפלשתינאים רק!!! אם יהיה הסכם משכנע ויסודי לבעיית עירוב איכלוסין יהודים/ערבים ישראליים פלשתינאים.
    או אז תוכל כל ממשלה ימנית מרכז לשכנע את הציבור ואת העולם בנכונות כוונתינו!!
    שני מדינות לשני העמים, ירושלים מחולקת האחת ליהודים השנייה לערבים בכללותם!!

    שני מדינות לשני הלאומים!!
    ערביי ישראל יוצאים מערי ישראל ועוברים לשטח יהודה ושומרון אם כלל הפלשתינאים!!

    זהו הסכם צודק!! יסודי!! אמיתי!!! כואב לשני הצדדים!! ושניהם משלמים מחיר יקר ומוערך למען שלום אמיתי והסטורי בין הלאומים!!
    כל דבר אחר הינו מבחינת הונאה מצד הערבים לסחוט ולסחוט שטחים ולאט לאט לשלוט ברחבי ארץ ישראל בתוכה ומחוצה לה.

  • 33.

    מיטשל צודק - 2 מדינות

    אמיר,מרכז., 17/04/09 17:51

    הגבולות לא זזים אפילו מטר אחד,הם נפתחים מעצמם על ידי כוח מסדר גבוהה יותר,הבעיה היא לא גדר כאן,או טרספר לשם,כולם נשארים במקום היחידים שחסרי מנוחה הם הנאצים והפשיסטיים שיכולים להיות כול אחד ואחת ברחוב או בשכונה,חוסר המנוחה של מגיבי המכונה באדום,מסגיר אותם - דוואר דוואר אתם הקורבנות - אתם החזירים,אותכם אסור לאכול כי אתם טמאים,כמו וירוסים שיורדים מהמטריקס,ומזהמים לנו את השמיים,תחזרו חזרה לגיהנום,משם באתם ולשם תלכו,שם תקברו לעד.
    אתם הסיטרא אחרא בלבוש כביכול אנושי - אתם תתי אדם,מסכנים,שתימצאו לעצמכם מקום להישאר בו לנצח מתחת לאדמה תשארו שם,תודה,מכולנו.
    יאללה לקללות להשמצות ולהפחדה הרגילה שמתחילה לאבד את עצמה לדעת,כול שאר הקוראים שבת שלווה ורגועה ובמיוחד לקוראים ממזרח.

  • 32.

    אלוהים אדירים,איזה נזק ענק עשו שרון,אולמרט וליבני,עם חזון 2 המדינות

    שאבי מהעיריה , 17/04/09 17:48

    לך עכשיו תצא מהבוץ שהם השקיעו אותנו בו

    • העם לא יתן שתקום בתוכנו מדינת פלסטין - יהיו פה הפגנות ענק

      בדוק , 17/04/09 17:57

      שאתה לא מעלה בדעתך. העם יעיף את הממשלה הביתה אם היא תחתום על הסכם כזה ותתחיל לפעול. העם אמר את דברו והעם זה הרוב היום ימין. העם הלך ימינה בבחירות כדי למנוע הקמת מדינה פלסטין בתוכנו. לא עוד שואה על מדינת ישראל.

      • העם גם לא יתן שיחריבו לו יישובים יהודיים פורחים ...

        הערה של תם, הגדה של פסח, 17/04/09 18:11

        אבל עם כמה פרסומאים + תקשורת שוטפת מוח + צבא, משטרה ובתי משפט מגוייסים = הכל אפשרי.

        והעם ישב בשקט ומחה כפיים (או דמעה) ונתן לקלגסי שרון האלימים להרוס בית אחר בית, משפחה אחר משפחה, ילד אחרי ילד - באכזריות ובנחישות ...

        לתפארת עם ישראל שיושב (מול הטלויזיה) ולא חושב ולתפארת האורות הכתומים שממשיכים לבעור ולהאיר ...

      • אל תדברי בשמי (ל''ת)

        העם, 17/04/09 19:01

        • אתה עמך - אתה לא נחשב לעם (ל''ת)

          בדוק , 19/04/09 17:49

  • 31.

    ואני בעד שלוש מדינות לשלושה עמים

    אור, 17/04/09 17:47

    ואולי ארבע מדינות לארבעה עמים וחמש לחמש ושש לשש, - מה אכפת לי כמה לכמה, תביאו שלום תקבלו שלום, תביאו מלחמה, תקבלו מלחמה.

  • 30.

    נתניהו, שמע מה דעתו של שלמה בן-עמי . אחד שהתפקח מ-2 מדינות..... (ל''ת)

    יפה, 17/04/09 17:46

  • 29.

    והצילו את גלעד שליט ! אל תשכחו אותו בכלא ! 1027 ימים ! (ל''ת)

    הצילו איש צעיר אחד, 17/04/09 17:36

  • 28.

    הקמת מדינה פלסטינית

    pele_11 , 17/04/09 17:36

    הוא אינטרס לאומי של ארצות הברית?
    ומי אמר שבגלל התמיכה הכספית של ארצות הברית בישראל,ישראל צריכה לפעול לפי האינטרס הלאומי של ארצות הברית, ולא לפי האינטרסים הלאומיים שלה עצמה?

    • בן כמה את/ה? מי מקשיב לך? (ל''ת)

      מי אתה? איך קוראים לך?, 17/04/09 17:42

  • 27.

    זה לא הפתרון היחיד!! הפתרון כבר קיים!! ישראל מדינת היהודים וירדן

    ג'ינג'י = ת''א, 17/04/09 17:34

    מדינת הפלסטינים!! העם היהודי לא יוותר לעולם על ירושלים ועל הגולן!! לא לזכות השיבה ולא להקמת מדינת טרור!! פושעי אוסלו המיטו על מדינת ישראל רק אסונות עם ההסכמים הארורים שלהם! נגמרו הימים שהממשלות של המפיונרים שרון אולמרט והכנופיות שלהם רק ויתרו והרסו את ישראל על מנת לבנות לאבו צ'וסם ולרוצחיו מדינה!! ירדן ומדינות ערב הם המדינות הארורות שלהם!!פושעי אוסלו והשמאלנים ההזויים הם שמלבים את השנאה כלפי העם היהודי וכלפי מדינת ישראל! חוסיין אובמה, קלינטוו, טורקיה אירופה האנטישמית והשמאלנים ההזוים והבזויים הם סכנה לקיום ולביטחון העם היהודי וסכנה למדינת ישראל!!!

  • 26.

    דברי הסנטור מיטשל

    ולדמיר, 17/04/09 17:33

    למרות שדבריו של הסנטור מיטשל אינם אלא בלון ניסוי,הדבר מסוכן.זוהי עמדה חד צידית לחלוטין התומכת בכל תביעות הפלסטינים כולל חיסול היישות הציונית .שכן ,אנא בואו והסבירו לי למה הם חותרים ?בואו בבקשה ובידקו את מעשיהם.כל פעם הם שוברים את המו''מ (?) את המונולוג המתנהל בינם וביננו במקום בו אין הצד היהודי מסוגל לקבל יותר את התכתיבים האירופאים והאמריקאים וכחודשיים אח''כ דורשים לחדש מו''מ מאותה נקודת סיום .הפלא ופלא מנהיגינו חסרי חוט השידרה מסכימים לכך.אז מה התחדש? מדוע מנהיגינו אינם אומרים לה''ה מיטשל :באם רצונם של הפלסטינים במו''מ כנה והוגן ואכן יש להם מה להציע ולא רק לדרוש ,מוכנים אנו למו''מ אבל ,הכל מהתחלה ולא בנקודת השבירה !!וזאת כי נקודת השבירה איננה קיימת יותר ונעלמה!זוהי השפה היחידה המובנת במזה''ת שכן באם נסכים להיכנע הפעם נקודת ההתחלה תהא על קווי כ''ט בנובמבר 1947 ,גבולות שהגברת ליבני כבר הסכימה עליהן!!!!!

  • 25.

    ביבי יודע להגיד מצויין באנגלית...כן אדוני המניסטר !!

    אמסלם, 17/04/09 17:32

    אין כמו ביבי לדבר באנגלית שוטפת..

  • 24.

    הפוטנציאל הערבי להכריע את ישראל מגבולות הקו הירוק..

    yairNofar , 17/04/09 17:30

    חח איך בשטח כל כך קטן כמו ישראל, רוצים לעשות 2 מדינות. זה בחיים לא יקרה. זה מצחיק אותי. אל תתרגשו חברים. בחיים לא תהיינה פה 2 מדינות כי זה פשוט לא אפשרי - כמו מבחינה מדעית אי אפשר לחזור בזמן ככה גם 2 מדינות. בקיצור אין אפשרות טכנית וביטחונית.. מה עם מקורות המים? איך הם יספיקו ל-2 מדינות? תעופה אזרחית - איך בשטח כל כך קטן בקושי חיל האוויר והתעופה האזרחית מסתדרים ובנס אין פה תאונות. אז קל וחומר מרחב אווירי בשטח הקטן שישאר לנו אחרי שהערבים ינגסו בשיטחנו. באיזור השרון מפרידים 11 ק"מ בין הים לבין יהודה ושומרון. ככה שאם תהיה מלחמה עוד 10 שנים בנינו לבין פלסטין אז תוך 4 שעות הם יבתרו את ישראל ל-2 (המרחק כל כך קטן). איך מדינת ישראל תצליח לשמור על גבול כל כך מסורבל כמו גבולות לפני מלחמת 67.איך חיל האוויר יוכל לתת מענה לאיום אווירי. הרי אם תהיה להם מדינה הם יוכלו להביא מטוסים והרי הגבול יהיה בירושלים כמה ייקח למטוס פלסטיני לחצות את הגבול לירושלים? תשובה: שניה אחת ולתל אביב: 10 שניות. אני לא אתפלא אם פלסטינים יורידו לנו את מגדלי עזריאלי או ירסקו מטוס אל תוך הכנסת כמו ב-11 בספטמבר - זה פשוט לא אפשרי לשמור על מרחב אווירי בשטח כל כך קטן. מטוס אזרחי עמוס תיירים לא יוכל להמריא או לנחות בישראל בלא סכנת יירוט. חחח שדה תעופה פלסטיני בירושלים.. אני רק מדמיין שנוחת בירושלים מטוס של חברת "איראן איירליינס".. הדרך קצרה מאוד להתרסק אל תוך הכנסת או על בית ראש הממשלה.. חח ואיך יגיעו מעזה לרמאללה.. הם יבנו לעצמם צבא במימון 22 מדינות ערב עם טנקים ויתכוננו למלחמה נגדינו. שלא נדבר על מלחמה ביולוגית או כימית שמקרבת את האויב ללב ליבה של הארץ ולמקורות המים.
    אל תדאגו חבר'ה אין פה מקום ל-2 עמים. הטרור ימשך תמיד כי הם לא רוצים רק את גבולות 67, הם רוצים גם את חיפה, יפו, רמלה, לוד, טבריה, צפת, גדרה את כל גוש דן וכו'.
    מגבולות הקו הירוק, טווח הטילים כנגד מטוסים בידי הטרור מספיק כדי לכסות את שמי ישראל. טווח 5 עד 20 קילומטר שבין הקו הירוק וכבישי האורך של מדינת ישראל קצר מספיק כדי לחסום בתוך דקות ספורות את תנועת הרכב בצירים המרכזיים של המדינה. בין קלקיליה לבין כביש 6 מפרידים 30 מטר!! מדינה פלשתינית שתקום על גבולות הקו הירוק תוכל למנוע את גיוס המילואים בהתקפת פתע משולבת. אם באמצעות טנקים בתוך חצי שעת נסיעה, אם בירי טילים מדויק אל צמתים מרכזיים, ובכך להכריע אחת ולתמיד את המערכה.ל א בכדי, אבא אבן, ממנהיגי השמאל הציוני מפעם, הגדיר את גבולות הקו הירוק כ"גבולות אושוויץ". עזה - חח זה פשוט מצחיק אותי. איזו מן מדינה זאת תהיה חבל על כל מילה. בשביל לעבור מ- יו"ש לעזה יצטרכו לעבור דרך ישראל חחח זה פשוט מצחיק אותי..
    אובמה אם אתה רוצה 2 מדינות אז סבבה אבל לא על חשבוננו! על חשבונך! על חשבון 22 מדינות ערב הגדולות מה לנו יש בסך הכל את ישראל הקטנה. גם את זה אתה רוצה לקחת ממנו? תתבייש לך!
    לסיכום: הפוטנציאל הערבי להכריע את ישראל מגבולות הקו הירוק בהתקפת פתע משולבת, מפתה דיו כדי למנוע שאיפה ערבית לשלום אמיתי (כפי שלמדנו מהסכמי אוסלו). ניירות חתומים, אינם יכולים לעצור שרשראות טנקים, טילים, ובעיקר לא את השאיפה הערבית להביא לפתרון הסופי של הבעיה הציונית.

    • שתהיה בראי תגובה מעולה- הרגעת אותי. אבל לצערי קשה לי להאמין לביבי (ל''ת)

      ימנית מודאגת, 17/04/09 20:56

    • תגוה מעולה- אבל לצערי זה לא תלוי בנו. בעלי המאה הם הקובעים (ל''ת)

      מעולה, 17/04/09 20:57

  • 23.

    המצאת העם הפלסטיני הוא העיוות המוסרי שגורם להמשך הסכסוך

    yairNofar , 17/04/09 17:30

    ה"עם הפלשתיני" הינו בדותא שנוצרה בשלהי שנות ה-70. מעולם לא היה עם פלשתיני, מעולם לא היתה מדינה כזו, לא היה לה שליט, לא היה מטבע, אין ספרות פלשתינית לפני שנות ה-70, אין תרבות פלשתינית לפני תקופה זו. אפילו המילה 'פלסטין' זרה בלקסיקון הערבי (ב-לסטין), ומנהיגם הדגול יאסר ערפאת היה יליד מצרים.

    ספרי מסעות רבים מהמאה ה-19 (מארק טווין - מסעותיי בארץ הקודש) מתארים בפירוט ארץ שוממה עם מיעוט תושבים בערים בודדות כגון: ירושלים,טבריה,חברון,עזה - כאשר מספר התושבים היהודים בהם לעיתים משתווה ועולה על אלו של הערבים.



    סיפורי הצ'יזבאט על מאות אלפי פליטים ערבים ש"חיו בארץ מאות שנים" הינם בעצם סיפורים על פליטים שהגיעו מספר בודד של שנים לפני קום המדינה לשטחי הארץ מסוריה, ירדן, וערב הסעודית, ומייד לאחר כינון המדינה ברחו מכאן בעצת שליטי ערב. לא היו ולא נבראו פליטים. לא הספיקו לחיות כאן עשור וכבר לקחו את רגליהם ונסו בחזרה למולדתם.



    אז מי חי כאן מאות בשנים ??



    כל ההמצאה הזו נוצרה לשם חיסולה של מדינת ישראל - ולא פלא שהם עסוקים במלחמה במקום בבניין עצמי...הם פשוט לא עם.



    השטחים נכבשו מידי מדינות - מצרים וירדן,

    על מדינת ישראל לעמוד ולצעוק זאת בחוצות הערים ובקולי קולות.

    בהחלטות מועצת האו"ם לפני 1967 אין איזכור ליצור הנקרא "עם פלשתיני".

    ב-1988 ירדן ויתרה על הדרישה שיו"ש שלה

    גם בהסכם השלום בין ירדן לישראל לא מוזכר הדבר הזה עם פלסטיני.. לא מוזכרים גבולות 67. שום דבר שקשור ל"פלסטינים" לא מוזכר. הסיבה היחידה שישראל לא מספחת לעצמה את יו"ש זה רק בגלל שאם ישראל תספח לעצמה את יו"ש אז היא צריכה לתת אזרחות לכל התושבים (הערבים) ביו"ש. וישראל לא רוצה לתת להם אזרחות בשביל שלא תיווצר מדינה דו לאומית והרוב היהודי ישאר.

    • ולכן יש צורך כי ירדן ומיצרים יקבלו בחזרה אחריות על השטחים הכבושים

      blabla11 , 17/04/09 17:34

      השטחים נכבשו מידי מדינות - מצרים וירדן, ולהם ורק להם יש להחזיר את השטחים.

      על מדינת ישראל לעמוד ולצעוק זאת בחוצות הערים ובקולי קולות. החזרת השטחים רק למדינות מהן הם נכבשו.

      לא רוצים? לא תקבלו !

      ירדן לגדה, עזה למצרים - בהתאם לכל החלטות מועצת האו"ם משנת 1948 ואילך !

      בהחלטות מועצת האו"ם לפני 1967 אין איזכור ליצור הנקרא "עם פלשתיני".

      או זה או כלום.

      • ב-1988 ירדן ויתרה על יו"ש לכן הם שייכים לישראל!! (ל''ת)

        yairNofar , 17/04/09 17:45

        • אבל אפשר לתקן טעות היסטורית - למה שאנחנו נהייה הקורבן

          בדוק , 17/04/09 17:48

          מה החוצפה הזאת לומר לנו שהקמת מדינה פלסטינית זה הפיתרון היחיד. מנגון ההשמדה העצמית פועל נגדנו.

      • התעקשות על מסירת שטחים לתוקפן זה סימן חולשה וייצר אובדנות

        העולם לא מתנהל ככה, 17/04/09 18:39

        אגב, אני חילוני שגם הצביע עבור מפלגות מהמרכז שמאלה.

        הדאגה שלך מובנת. אך הבעייה היא האמורפיות של התנהלות העולם הערבי. מעל לכל יש הנאמנות עד מוות לאומה הערבית המוסלמית. מתחת לכל זה, אקרובטיקה מדינית המסתמכת על נכונות פשיסטית להקריב את ההמונים - לחיי האדם אין ערך.

        אם מצרים וירדן כמדינות מוותרות על שטח, אין זאת אומרת שהאומה הערבית מוותרת עליו - זאת לעולם לא יעשו. תמיד רק ישאפו להשתלט על עוד ועוד שטח. אז הם יוצרים מנוחיות מדינית את העם הפלסטיני הפיקטיבי, ולפיכך ''חסר המדינה'', ויש לו תיאבון אין קץ לחטוף ולבלוע טריטוריות.

        הכרה במציאות היא המפתח לכל פתרון. הבעייה היא שהערבים מצליחים לשטות בעולם החופשי עם ההמצאה המדינית הזאת שנקראת עם פלסטיני.

    • אתה צודק וכל מה שכתבת נכון-אבל הם נילחמים בנו כל הזמן

      מירים, 17/04/09 20:59

      מה עושים?

  • 22.

    אולי כבר יפסיקו לקרוא לניסיון הערבי ליטול מהיהודים את מולדתם "שלום"

    yairNofar , 17/04/09 17:29

    אולי כבר יפסיקו לקרוא לניסיון הערבי ליטול מהיהודים את מולדתם "תהליך השלום"

    אולי כבר תיפסק הפארסה ההיסטורית הזו?

    לערבים אין קשר לארץ ישראל.

    לא היה מעולם.

    כפי שלמיליונים מהם שהגיעו בעשורים האחרונים לאירופה - אין קשר לאירופה. כפי שהגירתם לאירופה לא הפכה את אירופה לפלסטין, גם הגירתם לישראל לא הפכה אותה לפלסטין.

    בכל המרחב האדיר שמסביבנו השייך להם, הכתם הזערורי היחידי שאינו שייך להם, ולא היה שייך מעולם, זו ארץ ישראל. זה הר הבית. זו ירושלים.

    אז אולי די כבר עם הבדיחה האבסורדית הזו, לעזאזל?

    מיליון יהודים גורשו מארצות ערב, וביום שהגיעו למולדתם ישראל - בו ביום חדלו מלהיות פליטים.

    לכן, אותו תהליך לכיוון השני ייצור בדיוק את אותו הדבר.

    כל הערבים שישובו למדינות מולדתם הערביות, יפסיקו להיות פליטים.

    הגיע הזמן לשים קץ לכיבוש הערבי על ארץ שכל תיעוד שתיעד אי פעם בן אנוש - מעיד כי היא הארץ שהייתה והינה ארצו של העם היהודי.

    כל סנטימטר בארץ הזו מכיל ארכיאולוגיה המעידה על כך.

    די לכיבוש המסגדים על העולם המערבי.

    די לכיבוש הערבי על ארץ ישראל.

    ערבים שובו למדינותיכם.

    ישראל לא תהיה שלכם לעולם.

    ישראל לא הייתה מעולם ארץ מולדתו של אף ערבי.

    הניחו לנו. לכו הביתה. ביתכם לא כאן !!!

  • 21.

    ההיסטוריה של העם היהודי נמצאת כולה ביוש

    yairNofar , 17/04/09 17:28

    קבר רחל, קבר יוסף, מערת המכפלה, הר עיבל, הר גריזים, הכותל, מקומו של בית המקדש, מנהרות הכותל, עיר דוד, מגדל דוד ועוד.. היכן נתקיימה ממלכת יהודה וממלכת ישראל כמו שנכתב בתנ"ך? בהרצליה או ביו"ש?!? ביהודה ושומרון נמצאים הרבה מקורות מים שאנחנו כל כך צריכים. יהודה ושומרון זהו שטח אסטרטגי מבחינת כבישים ומבחינת ביטחון וגובה. ביהודה ושומרון יש הרבה מרבצים של סלע משובח שנועד לבניה - אוצרות טבע. כמו כן חלק מיו"ש הוא ים המלח שמיותר לציין כמה הוא חשוב מבחינה כלכלית למדינת ישראל. מדבר יהודה, בקעת הירדן. כל המורשת שלנו שמה. הרבה אתרים ארכיאולוגים.
    מה ההבדל בין תל-אביב לבין לונדון? מה זה "ארץ הקודש" ("The holy land" כמו שאומות העולם מכנים)? תל אביב? חיפה? ראשל"צ,הרצליה, רמת גן? - גוש דן? לא ולא!! ארץ הקודש כולה נמצאת ביהודה ושומרון!! איפה נמצאו המגילות הגנוזות? בחולון? לא! בשטחי יהודה! איפה נמצאים כל ההוכחות שישנו עם יהודי? בתל-אביב? או בירושלים המזרחית?!! כל ההיסטוריה וההוכחה שלנו על הארץ הזו נמצאים ביהודה ושומרון!! כל מי שהוא יהודי אמיתי אסור לו לתת יד לוויתור על שטחי ארץ הקודש! אנחנו היינו כאן לפניהם ועוד נהיה!! הדבר הזה שנקרא "שלום" זו רק אשליה! הם רוצים את כל ישראל לא רק את גבולות 67! גבולות 67 זה רק השלב הראשון!! אבו מאזן יותר מסוכן מהחמאס! המדינה ה"פלסטינית" האמיתית היא ירדן! 80% מתושבי ירדן הם "פלסטינים"!! הפיתרון היחיד זה טרנספר! אין ברירה!
    המקומות הקדושים לעם היהודי רובם נמצאים בשטחי יו"ש ורק הם מצדיקים את בעלותינו ההיסטורית על ארץ ישראל כולה! איך אפשר לתת מקומות שמצדיקים ומוכיחים אותנו כעם ואת בעלותינו על הארץ לידי ערבים?!

  • 20.

    לא לשלום, כן לביטחון

    yairNofar , 17/04/09 17:27

    תראו לי מדינה אחת בעולם שעושה "שלום" עם טרוריסטים

    אין מדינה בעולם, שאירגוני טרור מכים בה באופן שיטתי ויומיומי,
    נשים וילדים כאחד, גרזנים פטישים מסמרים פצצות במסעדות ואוטובוסים.

    והמדינה, במקום להילחם בטרוריסטים - עושה איתם "שלום".

    משחררת להם מחבלים, נותנת למחבלים שלהם תואר ראשון,
    מוותרת על שטחים למען הטרוריסטים,
    עוקרת יהודים מביתם -החוקי-.

    ועוד מה, לא רק כל זה ..... תראו לי שמאל אחד בעולם שמצדיק טרור.
    השמאל הסהרורי הישראלי - הוא השמאל היחיד בעולם שמצדיק את הטרור של הפליטים הללו.
    (אל תקראו להם פלסטינים, פלסטין זה שם של שטח - לא שם של "עם" .. צריך להיות מטומטם בשביל לקרוא לחבורת פליטים ממדינות זרות "עם")

    תראו לי מדינה אחת בהיסטוריה שהתמודדה עם מה שאנחנו מתמודדים - והפיתרון שלה היה: "הסכמי שלום"...

    אמרתי את זה אז, ואני אומר זאת גם היום.

    מדינה שאין ביכולתה להגן על אזרחיה - ימייה ספורים.
    מדינה שיש ביכולתה להגן על אזרחיה - ובמקום זה "מרחמת" על אויב אכזר - אין לה זכות קיום.

    בנימין נתניהו - ראש ממשלת ישראל, אני מקווה מאוד שתוכל לשנות קצת מהאסונות שהשמאל הביא עלינו,
    לאיזה מצב הגענו, אירגון טרור מכתיב לנו את סדר היום?

    (עכשיו יקפצו כל השמאלנים ויגידו "אז מה אתה מציע")

    זה פשוט, אני מציע מלחמה. מלחמה אמיתית וכואבת.
    מלחמה מול אויב אכזר שלא בוחל בגרזנים פטישים ופצצות באוטובוסים.

    אני מציע מלחמה שתגבה מאיתנו מחיר יקר, חיי לוחמים ואזרחים.

    אני מציע מלחמה, לא "שלום" .. לא "אשליות" ... לא "פנטזיות".

    אני מעדיף מלחמה אמיתית וכואבת, על "שלום" מזוייף ואכזר.

    אני מעדיף מלחמה אחת כמו שצריך, אחת כזאת שלא ישכחו אותה לדורות.
    מאשר "שלום" של מטומטמים, שמוביל ל"קורבנות שלום" לרצח אזרחים ולהמשך הטרור.

    תראו לי מדינה אחת בהיסטוריה שניצחה טרור כמו שלנו, עם "הסכמי שלום" הזויים.

    בטרור נלחמים, לא מדברים איתו, לא מכירים בו, לא שואלים מה שלומו.

    בטרור -נלחמים- .. זה או הטרוריסטים - או אנחנו.
    לנו אין ארץ אחרת, זו המולדת שלנו.

    לטרוריסטים הללו - יש הרבה ארצות, וגם אם לא - זה ממש לא מעניין אותי.

    • היה עונג לקרוא את תגובתך-כל הכובד (ל''ת)

      יהודיה הכי גאה, 17/04/09 21:06

  • 19.

    יש לשאול את ארה''ב אם הם מכירים בישראל כמדינת

    העם היהודי!, 17/04/09 17:26

    אני לא רואה שהם לוחצים על בבומאזן
    להצהיר שהוא מכיר בישראל כמדינת העם היהודי!

  • 18.

    למה כולם מתנגדים לשתי מדינות? זה פתרון אידיאלי!

    שמאלני אבל שפוי וציוני!, 17/04/09 17:20

    דבר ראשון בהסכמה לשתי מדינות אין בהכרח הסכמה שהמדינה הפלשתינאית תהיה בעבר הירדן המערבי!!!

    דבר שני הפלשתינאים לעולם לא יכירו בישראל כבמדינה יהודית,כך שאנחנו סתם חופרים לנו בור!

    דבר שלישי,מדינה לעם הפלשתינאי מבטיחה שלערביי ישראל יהיה מקום בו הם יוכלו לממש את השאיפות הלאומיות שלהם,יותר לא נסכים לבוגדים מבית!

    מדינה פלשתינאית בעבר הירדן המזרחי היא הפתרון היחיד שיבטיח שלום!

    נתניהו צריך להסכים לשתי מדינות בלי להתחייב על מיקום המדינה הפלשתינאית וכך יעביר את התפוח הלוהט לידיהם של הפלשתינאים וההיסטוריה הוכיחה כבר שהפלשתינאים לא יחמיצו הזדמנות להחמיץ.

  • 17.

    1000 + 27 ימים גלעד שליט מופקר בשבי ! הצילו אותו ! (ל''ת)

    אל תשכחו ! אחינו הוא, 17/04/09 17:19

  • 16.

    two states ISRAEL & JORDAN (ל''ת)

    Goergy'le my stuipid boy, 17/04/09 17:19

  • 15.

    אחרי שביבי הסכים, אין בעיה להעביר זאת לפלסטינים

    שמאלן מצוי, 17/04/09 17:19

    מי אתם קיצונים ימנים קשקשנים שתחלקו על החלטות ביבי נתניהו ראש ממשלת ישראל ! !

  • 14.

    החלטת מועצת הביטחון של האו''ם מס. 242 לא מזכירה ולו במילה אחת הקמת...

    יהודה בן-ישראל, 17/04/09 17:19

    מדינה נוספת בין הירדן לים. 242 היתה ונשארה הבסיס לתהליך השלום בין ישראל והעולם הערבי ועל בסיסה כבר הושגו שני הסכמי שלום, בין ישראל למצרים ובין ישראל לירדן.

    אין שום סיבה הגיונית, אם אנו באמת רוצים להגיע להסדר של דו-קיום בשלום עם שכנינו, לקדם הקמתה של מדינה נוספת שכלכלית, חברתית, פוליטית ודתית לא תהיה מסוגלת להתקיים בצורה עצמאית ולכן רק תהווה מקור של חוסר יציבות.

    בדיוק גמור חוסר יציבות זו היתה מטרתו של ערפאת כשהוא קידם את תורת השלבים אשר אחד מהם היה להקים מדינונת שלא תוכל להתקיים אולם תהווה בסיס יציאה לפעולות צבאיות אנטי ישראליות במטרה להביא בסופו של דבר את חיסולה של מדינת הלאום של העם היהודי.

    זו הרי מטרת הפת''ח שערפאת הקים כבר ב-1954 ואשר חרוטה באמנה של אירגון זה, אמנה שעדיין קיימת ולאורה פועלים מר עבאס, דחלאן, עריקאת ואחרים.

    רצועת עזה מאז שישראל פינתה כל איש, אישה, ילד, זקן וגופה מתה משמשת את ''המהפכה הפלסטינית'' בדרך שערפאת תיכנן. האם לכך שואפת ארה''ב? אנו, בני העם היהודי, בישראל ובתפוצות, אשר ישראל היא מדינת הלאום שלו, לא נוכל לקבל זאת ולא משנה המחיר שנצטרך לשלם.

    אולם הסדר על בסיס 242 בין ישראל לירדן וישראל לעזה בנושאי השטחים המחזקים בהחלט מתקבל על הדעת.

    • זה נכון. (ל''ת)

      mnementh , 18/04/09 08:49

  • 13.

    מה היה עד היום

    שלום פסגות, 17/04/09 17:15

    את הפתרון הזה כבר הציע בוש ובעצם הסכים לו אולמרט, אז למה זה עוד לא קורה? כי זה עוד שקר של כאילו שלום ושכאילו מדברים. הם רוצים מדינה אחת לעם אחד והכוונה לעם הפלסתינאצי. (זכות יוצרים לביטוי - ברל כצנלסון) שום דבר לא השתנה מאז.

  • 12.

    מדינה פלסטינאית לצד מדינה אמריקאית באמריקה

    אלון, 17/04/09 17:15

    זה הפיתרון היחיד

  • 11.

    ההסתרה של ממשלת ישראל!

    דוד צימרמן, 17/04/09 17:12

    ממשלת ישראל ( אולי לבד מליברמן) לא מגלה לציבור ישראלי את מה ( שבאמת!!!)רוצים הערבים!

    הערבים רוצים:
    1.מדינה משלהם '' יודנריין'' ( ובגרמנית: נקיה ל ח ל ו ט י ן מיהודים,עד אחרון שבהם..)
    2. מדינה בגבולות 67/ ש-ל-א תהיה מדינה יהודית אלא מדינת כל אזרחיה שאליה ( בשלב ראשון) יהגרו כ100,000 פליטים מלבנון ולערבים יהיו 20% ממושבים בכנסת!!!

  • 10.

    פתרון שתי המדינות כבר קיים, יש ירדן-פלסטין ישראל ליהודים

    Avi Ecuador, 17/04/09 17:11

    זה לא פתרון לתת לעמלק מדינה אתנית נקייה מיהודים בעזה וביהודה ושומרון ולא פתרון לתת ליהודים מדינת סלט ירקות בקו הירוק שהם בהמשך יהפכו בה למיעוט עם אידיוטים שמאלנים שתומכים בהם ועוזרים להסביר שבקו הירוק קיימת מדינת אפרטהייד.
    כתבתי לכם לפני מספר שנים על הפתרונות שיש להביא ואין חדש תחת השמש, זה התגובה שכתבתי לכם לפני שנים ממשיכה להיות נכונה:
    * הברירה הראשונה היא להתייחס לנקודת ההתחלה שבה מדינת ישראל הוכרזה כמדינת היהודים ונוצרה לאחר שיהודים במדינות אירופה ומדינות ערב סבלו, נרצחו ונזרקו בבעיטה בידי העמים שהם שכנו בתוכם וחזרו למולדתם ההיסטורית שכל שנותינו בגלות הייתה זיקה ותפילה למדינה שממנה גלינו, ארץ ישראל, מדינה יהודית חד לאומית.
    לגבי הערבים החיים בתוכה להוציא להם בעזרת האו''ם ומדינות ערב דרכונים של אזרחים זרים לכל המוסלמים הערבים, דרכונים של אחת ממדינות ערב לפי בחירתם ויוכלו לחיות, אם ירצו כאן כאזרחים זרים.
    טרנספר יישור וסיפוח אוטומטי לכל ערביי השטחים בשלבים כתגובה על כל פיגוע.
    זאת היא חובתנו שלא ניתנת למשא ומתן ופשרות בכדי להגן על עתיד הדורות הבאים אם אנו רוצים לחיות כמדינה חופשית.
    * הברירה השנייה להיות מדינה דו לאומית ישראלית פלסטינית שבהמשך תהיה פלסטינית ישראלית ואולי פלסטינית ועוד מדינה פלסטינית בתוכנו, ברירה זו היא בעצם חדלונו של העם היהודי בארצו ישראל בעזרת השמאל ובמקרה הפחות גרוע גלות של העם היהודי בארצו שלו כשבשלושת האפשרויות זו היא קטסטרופה לעם היהודי.
    * אפשרות שלישית היא הפיכתה של מדינת ישראל למרכז לכל יהודי העולם, להפוך את כל יהודי העולם וכמובן גם את אזרחי החוץ הישראלים לאזרחים שיש להם זכות הצבעה לכנסת ולנשיאות, משהו הדומה לבחירות לנשיאות לארצה''ב, יכול להיות שלישראל יהיה משתלם להפוך את הבחירות לבחירות אזוריות שבם לדוגמה יהיו 120 אלקטורים שמתוכם יינתנו ליהודי ארצה''ב הזכות לבחירה של 80 אלקטורים, יהודי הארץ 20 אלקטורים ויהודי שאר העולם 20 אלקטורים.
    זה אומנם נראה לכאורה לא הוגן כלפי תושבי הארץ מבחינת כמות  האלקטורים אבל זה ימנע כנראה מחלמאים עם מוח גלותי ושמאלנים וערבים שיש ביניהם מטומטמים שהיום מגיעים לשלטון בקלות יחסית מלאבד את עמם לדעת ולתת את ארץ ישראל במתנה לערבים.
    * עשיית טרנספר דו צדדי; היהודים יפונו מכל האזורים מאזור אשקלון עד אילת כולל אילת ואשקלון, כל הדרום והערבים יפונו משטחי הקו הירוק יהודה ושומרון וירושלים, העולם במקום לבזבז על נשק ופצצות, להסתכן במפולת כלכלית ושואה ישקיע אחוז קטן מהכספים שהוא אמור להוציא בעתיד ויחסוך הרבה חיים.
    * הברירה החמישית יכולה להיות במקרה שמנהיגי ישראל לא יעמדו בלחץ של הגויים ותידרש מהם להקים מדינה דו לאומית והיא תראה זאת כאפשרות אטרקטיבית  בגלל שמאל הוזה שקיים בנינו.
    במקרה זה עלינו לוותר, להיפרד באופן סופי מהחלום של מדינת ישראל העצמאית ולדרוש ללא שום פשרות את סיפוחנו לארה''ב ולהיות אולי עוד כוכב בדגל האמריקאי, להפוך למשהו בסגנון דיסניקודש או ישרקודש ולהיות אזרחים אמריקאים יהודים למי שירצה.
    במקרה זה כל אזרח אמריקאי יהודי יהיה מאחוריו מעצמה שתדאג לו וכשירצה וכשיעלו מים עד נפש יהיה לו את האפשרות לחיות בפלורידה לדוגמה.
    לדעתי אם לא בוחרים בבחירה הראשונה שהיא חובתו המורלית של כל יהודי שואף חיים וצדק, עלינו לבחור באפשרות זו בכדי לשרוד אולי כאמריקאי וכפרט וזאת בעיקר בגלל מנהיגים חלמאים בעלי מוח גלותי שלא יודעים להגן על אזרחיהם ומאבדים את עמם לדעת.

  • 9.

    אין דבר שנקרא "עם פלשתיני",אז מדוע שתהיה לו מדינה? אגדת ה"עם הפלשתיני"

    blabla11 , 17/04/09 17:09

    ה"עם הפלשתיני" הינו בדותא שנוצרה בשלהי שנות ה-70. מעולם לא היה עם פלשתיני, מעולם לא היתה מדינה כזו, לא היה לה שליט, לא היה מטבע, אין ספרות פלשתינית לפני שנות ה-70, אין תרבות פלשתינית לפני תקופה זו. אפילו המילה 'פלסטין' זרה בלקסיקון הערבי (ב-לסטין), ומנהיגם הדגול יאסר ערפאת היה יליד מצרים.

    ספרי מסעות רבים מהמאה ה-19 (מארק טווין - מסעותיי בארץ הקודש) מתארים בפירוט ארץ שוממה עם מיעוט תושבים בערים בודדות כגון: ירושלים,טבריה,חברון,עזה - כאשר מספר התושבים היהודים (!!!) בהם לעיתים משתווה ועולה על אלו של הערבים.

    סיפורי הצ'יזבאט על מאות אלפי פליטים ערבים ש"חיו בארץ מאות שנים" הינם בעצם סיפורים על פליטים שהגיעו מספר בודד של שנים לפני קום המדינה לשטחי הארץ מסוריה, ירדן, וערב הסעודית, ומייד לאחר כינון המדינה ברחו מכאן בעצת שליטי ערב. לא היו ולא נבראו פליטים. לא הספיקו לחיות כאן עשור וכבר לקחו את רגליהם ונסו בחזרה למולדתם.

    אז מי הם טוענים שחי כאן מאות בשנים ??

    כל ההמצאה הזו נוצרה לשם חיסולה של מדינת ישראל - ולא פלא שהם עסוקים במלחמה במקום בבניין עצמי...הם פשוט לא עם.

    השטחים נכבשו מידי מדינות - מצרים וירדן, ולהם ורק להם יש להחזיר את השטחים.

    על מדינת ישראל לעמוד ולצעוק זאת בחוצות הערים ובקולי קולות. החזרת השטחים רק למדינות מהן הם נכבשו.

    לא רוצים? לא תקבלו !

    ירדן לגדה, עזה למצרים - בהתאם לכל החלטות מועצת האו"ם משנת 1948 ואילך !

    בהחלטות מועצת האו"ם לפני 1967 אין איזכור ליצור הנקרא "עם פלשתיני".

    או זה או כלום.

    • Stories

      dan77777 , 17/04/09 17:16

      All this is also a fairy tail ,check please also other historical books, including the Tanah and you will see that they are mentioned. However, the issue is not relevant, as we are in an age of globalization, the borders are disapiring, people come together, internet creates a new reality. We can choose where and how to live. So the diversity you claim is only makingg us weaker. Why Israel can not work on the same bases of Switzerland? different cantons, different people?
      The fact that we have a Jewish state, does not give you anything. The same way you live in Israel you can live in Ny or London. So why to fights? Why not to make Israel a normal country open for all the religions?

      • הצחקת אותי.... חחחח... הפלסטינאים מוזכרים בתנ''ך??? תחזור לכיתה א'

        המורה לתנ''ך, 17/04/09 17:20

        אה.. נכון, ערפאת הרי טען שהוא מצאצאי היבוסים.... אז אם ככה אתה צודק, הם מוזכרים בתנ''ך...


        עד מתי תמשיכו עם השקרים הפאתטיים שלכם?

      • האם כדי להיות שמאלני צריכים ללקות בניתוק כרוני מהמציאות?

        blabla11 , 17/04/09 17:30

        1. הפלשתינים מצויינים בתנ"ך ??? היכן??? יש שתי אפשרויות: א. אתה שקרן. ב. אתה מתבלבל עם המושג "פלישתים" שהקשר בינם לבין הפלשתינים מלבד דימיון המילה אינו קיים.
        מכיוון שהצהרת הצהרה שיקרית ומשוללת יסוד מציאותי אין אני מעוניין להמשיך לדסקס אותה איתך לפני שתלמד על מה אתה כותב.

        2. למה אנו לא יכולים לחיות כמו בלונדון ?
        הממ..שאלה מעניינת...אולי כי מפלגת ומוסדות החמאס ששולט בעזה ונתמך ע"י מרבית הציבור הערבי שחי בשטחים קורא בגלוי להשמדת העם היהודי באשר הוא יהודי, לחיסול מדינת ישראל, לרצח כל מי שאינו מוסלמי, והשתלטות מוסלמית על העולם? ...שוב פעם אתה לא לומד את החומר שאתה כותב עליו.
        האם קראת לאחרונה את אמנת החמאס, או שאתה מעדיף להתעלם מכך, להתעלם מהטילים שנורים לעבר אזרחי ישראל - ילדיםנשים וטף, ולשכנע את עצמך בהזיות וורודות?

        לפחות ישראל היא מדינה דמוקרטית עם חופש דיבור - כך שגם אתה בהזיותך יכול בעצם לתמוך במי שקורא לשואה נוספת ליהודים.

        3. לא ירחק היום וגם המוסלמים בלונדון יחליטו שהם "עם כבוש באנגליה...", ואז נראה מה תאמר להם.

    • יפה כתבת. (ל''ת)

      pinco9 , 17/04/09 18:22

    • תותח אתה צודק - זה מה שאני טוענת כל הזמן - להחזיר אותם לשורשים (ל''ת)

      בדוק , 17/04/09 18:46

      • השורשים שלך הם - שפחה במצרים של פרעה -רוצה לחזור? (ל''ת)

        סבזי , 17/04/09 23:33

        • השורשים שלי תקועים עמוק באדמת מדינת ישראל (ל''ת)

          בדוק , 18/04/09 09:04

        • ושלך?, נערת ליווי מהמחששה של שכם?. (ל''ת)

          פטמה נבלוסי., 18/04/09 12:35

    • למגיב 17.09,בקצרה אכן תגובתך בלה בלה,גיבוב שטויות אחד גדול. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 18/04/09 18:50

  • 8.

    מה אתה אומר?????

    רועי, 17/04/09 17:07

    אינטרס אמריקני? האם סיכון קיומה של מדינת ישראל בעקבות הקמת מדינת אויב בלב השטח שלה הוא אינטרס אמריקני? האם בעלת הברית היחידה שלהם אינה בעלת חשיבות מספיק גדולה? ממתי זה הפך להיות אינטרס אמריקני?
    מיטשל מדבר שטויות, או שיש פה תרגיל הונאה גדול מאוד נגד ישראל!!!!!

  • 7.

    הם ךא מוכנים להכיר במדינה יהודית והם שמים את כל התנאים, הגיע הזמן שגם

    יואב, 17/04/09 17:06

    אנחנו נעמיד תנאים שבילעדיהם לא נזוז לשום כוון. הגיע הזמן שנתחיל להבהיר לעולם את האמת הגיע הזמן מר נתניהו שבמקום למנות שרי ישראבלוף תמנה שר חשוב כמו שר הסברה.

  • 6.

    מיטשל,תפסיק לבלבל במוח.מדינת חמס בעזה.מדינת חמס/פתח ביוש ומדינה מעורבת

    אליקו , 17/04/09 17:06

    תגיד, אתה השתגעת?????????

  • 5.

    נקווה שהם לא התבלבלו והתכוונו לפתרון הסופי ....

    cohyos , 17/04/09 17:05

    איך שזה נראה מהכיוון הכללי של אובמה, לשם האמריקאים מושכים אותנו ....
    אני מקווה שהמנהיגות שלנו תראה ותבין שאת האמריקאים מעניין רק האינטרס האמריקאי (אחרת הם מועלים בתפקידם מבחינתם) ובהתאם המנהיגים שלנו יתחילו לדאוג למה שטוב ליהודים .....

    • And you you think we can survive without America?

      dan77777 , 17/04/09 17:09

      All the world is against israel and only USa supported Israel. without USa , Israel will be alone, no support, no political influence and no money. By the way, hope you have enough education to understand English

      • נו, אז להסתפח אליהם, מי צריך מדינת גלות שיהפכו אותה ערבים ושמאלנים (ל''ת)

        למדינת אפרטהייד, 17/04/09 17:14

      • support

        נפתלי וסרמן, 17/04/09 18:32

        and you think that U.S.A. can survive without the support from Israel?

    • דברי המשיב 2

      ולדמיר, 17/04/09 17:37

      אכן כן ,ה''ה אבו מאזן שות' מדברים על ''הפתרון הסופי''אולם פתרון זה שמציעים הם הוא חזרה לתוכנית הנאצית לחיסול כל יהודי העולם !!! אלא שהפעם לא בהסתר אלא בגלוי בחסות האירופאים שאומרים זאת בפה מלא :חבל שהנאצים לא סיימו את המעשה ''ובמיוחד הפוליטיקאים האנגלים שאומרים :הואיל ולא שיתפנו פעולה עם הנאצים אזי ידינו נקיות ולכן,יכולים אנו לטעון לכך ''.בארה''ב ידידו הטוב של הנשיא הינו לואיס פרחאן ואחרים הטוענים זה מכבר כי יש לחסל את היישות הציונית ולחסל יהודים רק בשל היותם יהודים !!!לכן,אנא צאו ולימדו מיהם ידידנו ?! האם יכולים אתם לסמוך על ''משענת הקנה הרצוץ''

    • את אובהמה ולהקתו מעניין רק האינטרס של איראן-חיזבלה-חמאס ולא האמריקאי. (ל''ת)

      בזאז-זינסקי-יו(ע)ץ בכיר לאובהמה., 18/04/09 12:14

  • 4.

    פתרון שתי המתינות כבר קיים יש ידן-פלסטין ישראל ליהודים

    Avi Ecuador, 17/04/09 17:05

    זה לא פתרון לתת לעמלק מדינה אתנית נקייה מיהודים בעזה וביהודה ושומרון ולא פתרון לתת ליהודים מדינת סלט ירקות בקו הירוק שהם בהמשך יהפכו בה למיעוט עם אידיוטים שמאלנים שתומכים בהם ועוזרים להסביר שבקו הירוק קיימת מדינת אפרטהייד.
    כתבתי לכם לפני מספר שנים על הפתרונות שיש להביא ואין חדש תחת השמש, זה התגובה שכתבתי לכם לפני שנים ממשיכה להיות נכונה:
    * הברירה הראשונה היא להתייחס לנקודת ההתחלה שבה מדינת ישראל הוכרזה כמדינת היהודים ונוצרה לאחר שיהודים במדינות אירופה ומדינות ערב סבלו, נרצחו ונזרקו בבעיטה בידי העמים שהם שכנו בתוכם וחזרו למולדתם ההיסטורית שכל שנותינו בגלות הייתה זיקה ותפילה למדינה שממנה גלינו, ארץ ישראל, מדינה יהודית חד לאומית.
    לגבי הערבים החיים בתוכה להוציא להם בעזרת האו''ם ומדינות ערב דרכונים של אזרחים זרים לכל המוסלמים הערבים, דרכונים של אחת ממדינות ערב לפי בחירתם ויוכלו לחיות, אם ירצו כאן כאזרחים זרים.
    טרנספר יישור וסיפוח אוטומטי לכל ערביי השטחים בשלבים כתגובה על כל פיגוע.
    זאת היא חובתנו שלא ניתנת למשא ומתן ופשרות בכדי להגן על עתיד הדורות הבאים אם אנו רוצים לחיות כמדינה חופשית.
    * הברירה השנייה להיות מדינה דו לאומית ישראלית פלסטינית שבהמשך תהיה פלסטינית ישראלית ואולי פלסטינית ועוד מדינה פלסטינית בתוכנו, ברירה זו היא בעצם חדלונו של העם היהודי בארצו ישראל בעזרת השמאל ובמקרה הפחות גרוע גלות של העם היהודי בארצו שלו כשבשלושת האפשרויות זו היא קטסטרופה לעם היהודי.
    * אפשרות שלישית היא הפיכתה של מדינת ישראל למרכז לכל יהודי העולם, להפוך את כל יהודי העולם וכמובן גם את אזרחי החוץ הישראלים לאזרחים שיש להם זכות הצבעה לכנסת ולנשיאות, משהו הדומה לבחירות לנשיאות לארצה''ב, יכול להיות שלישראל יהיה משתלם להפוך את הבחירות לבחירות אזוריות שבם לדוגמה יהיו 120 אלקטורים שמתוכם יינתנו ליהודי ארצה''ב הזכות לבחירה של 80 אלקטורים, יהודי הארץ 20 אלקטורים ויהודי שאר העולם 20 אלקטורים.
    זה אומנם נראה לכאורה לא הוגן כלפי תושבי הארץ מבחינת כמות  האלקטורים אבל זה ימנע כנראה מחלמאים עם מוח גלותי ושמאלנים וערבים שיש ביניהם מטומטמים שהיום מגיעים לשלטון בקלות יחסית מלאבד את עמם לדעת ולתת את ארץ ישראל במתנה לערבים.
    * עשיית טרנספר דו צדדי; היהודים יפונו מכל האזורים מאזור אשקלון עד אילת כולל אילת ואשקלון, כל הדרום והערבים יפונו משטחי הקו הירוק יהודה ושומרון וירושלים, העולם במקום לבזבז על נשק ופצצות, להסתכן במפולת כלכלית ושואה ישקיע אחוז קטן מהכספים שהוא אמור להוציא בעתיד ויחסוך הרבה חיים.
    * הברירה החמישית יכולה להיות במקרה שמנהיגי ישראל לא יעמדו בלחץ של הגויים ותידרש מהם להקים מדינה דו לאומית והיא תראה זאת כאפשרות אטרקטיבית  בגלל שמאל הוזה שקיים בנינו.
    במקרה זה עלינו לוותר, להיפרד באופן סופי מהחלום של מדינת ישראל העצמאית ולדרוש ללא שום פשרות את סיפוחנו לארה''ב ולהיות אולי עוד כוכב בדגל האמריקאי, להפוך למשהו בסגנון דיסניקודש או ישרקודש ולהיות אזרחים אמריקאים יהודים למי שירצה.
    במקרה זה כל אזרח אמריקאי יהודי יהיה מאחוריו מעצמה שתדאג לו וכשירצה וכשיעלו מים עד נפש יהיה לו את האפשרות לחיות בפלורידה לדוגמה.
    לדעתי אם לא בוחרים בבחירה הראשונה שהיא חובתו המורלית של כל יהודי שואף חיים וצדק, עלינו לבחור באפשרות זו בכדי לשרוד אולי כאמריקאי וכפרט וזאת בעיקר בגלל מנהיגים חלמאים בעלי מוח גלותי שלא יודעים להגן על אזרחיהם ומאבדים את עמם לדעת.

  • 3.

    נקווה שהם לא התבלבלו עם הפתרון הסופי ....

    yos, 17/04/09 17:01

    איך שזה נראה וההתנהלות של אובמה באופן כללי, לשם הם מושכים אותנו.
    אני מקווה המנהיגים שלנו אכן בוחנים את האמריקאים בפרספקטיבה שהם עושים באמת מה שטוב לאמריקה, ובהתאם ידאגו למה שטוב ליהודים...

  • 2.

    הפיתרון היחיד של התקשורת:לפמפם את המנטרה:"שתי מדינות לשני עמים".......

    דקל ב , 17/04/09 17:01

    די חאלס. הרי התקשורת וציפי לבני הפסידו בבחירות ,לא ?

    • צודק. התקשורת בארץ שיטחית ורדודה. מדובר בעתיד המדינה ולא בפרסומת לשטיח

      blabla11 , 17/04/09 17:12

      צודק. התקשורת בארץ שיטחית ורדודה. מדובר בעתיד המדינה ולא בפרסומת לשטיח.

      ה"עם הפלשתיני" הינו בדותא שנוצרה בשלהי שנות ה-70. מעולם לא היה עם פלשתיני, מעולם לא היתה מדינה כזו, לא היה לה שליט, לא היה מטבע, אין ספרות פלשתינית לפני שנות ה-70, אין תרבות פלשתינית לפני תקופה זו. אפילו המילה 'פלסטין' זרה בלקסיקון הערבי (ב-לסטין), ומנהיגם הדגול יאסר ערפאת היה יליד מצרים.

      ספרי מסעות רבים מהמאה ה-19 (מארק טווין - מסעותיי בארץ הקודש) מתארים בפירוט ארץ שוממה עם מיעוט תושבים בערים בודדות כגון: ירושלים,טבריה,חברון,עזה - כאשר מספר התושבים היהודים (!!!) בהם לעיתים משתווה ועולה על אלו של הערבים.

      סיפורי הצ'יזבאט על מאות אלפי פליטים ערבים ש"חיו בארץ מאות שנים" הינם בעצם סיפורים על פליטים שהגיעו מספר בודד של שנים לפני קום המדינה לשטחי הארץ מסוריה, ירדן, וערב הסעודית, ומייד לאחר כינון המדינה ברחו מכאן בעצת שליטי ערב. לא היו ולא נבראו פליטים. לא הספיקו לחיות כאן עשור וכבר לקחו את רגליהם ונסו בחזרה למולדתם.

      אז מי הם טוענים שחי כאן מאות בשנים ??

      כל ההמצאה הזו נוצרה לשם חיסולה של מדינת ישראל - ולא פלא שהם עסוקים במלחמה במקום בבניין עצמי...הם פשוט לא עם.

      השטחים נכבשו מידי מדינות - מצרים וירדן, ולהם ורק להם יש להחזיר את השטחים.

      על מדינת ישראל לעמוד ולצעוק זאת בחוצות הערים ובקולי קולות. החזרת השטחים רק למדינות מהן הם נכבשו.

      לא רוצים? לא תקבלו !

      ירדן לגדה, עזה למצרים - בהתאם לכל החלטות מועצת האו"ם משנת 1948 ואילך !

      בהחלטות מועצת האו"ם לפני 1967 אין איזכור ליצור הנקרא "עם פלשתיני".

      או זה או כלום.

    • הרי התקשורת שמאלנית - ושטיפת מוח יום יומית ידועה שעובדת טוב

      בדוק , 17/04/09 17:20

      כל יום יגידו לך שהפיתרון היחיד זה שתי מדינות לשני עמים. בסוף תיקנה את המשקה הזה.
      ככה הם מניעים את הגלל בארץ ובחו"ל. ותופרים לנו את הקבר. במודע או לא במודע. אין כמו שטיפת מוח.

      • כל יום כמה כותרות של שתי מדינות לשני עמים - כולם יחשבו שאנחנו

        בדוק , 17/04/09 17:24

        עומדים להקים בתוכנו את מדינת החלומות והניפלאות שלנו.

        • זה הפך למוצר ממכר - אתה פותח עיתון - פותח אינטרנט - רואה חדשות

          בדוק , 17/04/09 17:34

          שומע חדשות ברדיו: המנטרה חוזרת על עצמה
          שתי מדינות לשתי עמים. אם זאת לא שטיפת מוח חולנית מה כן.

      • למה לקשקש בקומקום --ג'ורג' בוש אינו שמאלני. (ל''ת)

        סבזי , 17/04/09 23:34

    • הפתרון היחיד של הימין- לשנן ''אין עם פלסטיני'' (ל''ת)

      אולי זה יעלים את הפלסטינים?, 17/04/09 19:04

  • 1.

    למה ביבי לא נואם באו''ם וחושף את תרמית ה''העם הפסטיני'' ?? (ל''ת)

    אין דבר כזה פלסטינים, 17/04/09 16:59

    • ביבי לחץ יד לערפאת וכינהו ידידי ושותפי (ל''ת)

      סבזי , 19/04/09 16:43