• 281.

    מכון ויצמן

    סטודנט, 04/04/10 01:20

    'עומר ברגותי אמר אתמול: ''לימודיי באוניברסיטת תל אביב הם עניין אישי, ואין לי עניין להגיב''. '

    הוא מרשה לעצמו להתערב ולנסות לפגוע באופן ישיר, עד כדי ביטול הפירסומים האקדמיים שלי, בלימודיי שהם עניין אישי שלי... אבל הלימודים שלו הם ''עניין אישי''?!

    לפי אותו הגיון אני יכול לזרוק רימון לביתו, הרי הרימון הזה הוא עניין אישי שלי...

    IP: 79.180.10.172דווח על תגובה זו

    • תגובה

      גיא, 13/05/13 22:17

      אם ישראל היא מדינת אפרטהייד כיצד נתנו לו ללמוד כאן.אם ישראל היא מדינת אפרטהייד כטענת ח"כ (בתקווה שלשעבר) זועבי איך יש בה שלוש מפלגות ערביות בכנסת והערבים הם אזרחים שווים?
      אם לפי החוקה הפלסטינית ליהודים אסור להיות אזרחי המדינה הפלסטינית מדוע הרשות אינה מדינת אפרטהייד?

      IP: 109.160.227.158 דווח על תגובה זו

  • 280.

    עומר ברגותי

    מירב, 18/03/10 12:06

    אנשים כעומר ברגותי במדינה אחרת היה יושב

    מאחורי סורג ובריח על השמצותיו.

    אך כולי פליאה על מדינתנו שנותנת לאנשים

    כמותו במה ואפשרות ללמוד במוסדותיה, זו בושה

    וחרפה לנו כמדינה.

    IP: 212.25.115.86דווח על תגובה זו

  • 279.

    אל תשתה בבאר ששתית ממנו (ל''ת)

    מירית לוי, 19/02/10 19:39


    IP: 84.109.151.78דווח על תגובה זו

  • 278.

    נאה דורש נאה מקיים

    ישראל, 17/01/10 12:02

    אם מר עומר ברגותי קורא להחרים אוניברסיטאות ישראליות
    הדבר הראשון שהוא חייב לעשות זה לא ללמוד באוניברסיטה כזו ובהחלט יש לעזור לו בזאת

    IP: 85.65.6.105דווח על תגובה זו

  • 277.

    איזכור פנינה ברוך בסוף הכתבה הוא נסיון להסוט את תשומת הלב ממעשיו השל ב

    תדי, 26/12/09 22:01

    מה ענין שמיטה להר סיני ?. ענינו של ברגותי שונה מענינה של פנינה ברוך כרחוק מזרח ממערב ואין שום דמיון ביניהם.

    האם הגב' ברוך פעלה להטלת חרם עולמי אקדמי על אוניברסיטת תל אביב ואנחנו לא ידענו?

    IP: 89.138.223.124דווח על תגובה זו

  • 276.

    לא להרשות

    שושי יוגב, 13/05/09 13:15

    עבר את הגבול, לא להרשות לימודים באוניברסיטת תל אביב.

    חייבים להציב גבולות אחרת לאן נגיע????

    IP: 147.237.70.103דווח על תגובה זו

  • 275.

    חלם

    אי, 09/05/09 08:36

    מקום שבו חכמי חלם שולטים הטימטום נימצא בשפע, מה עוד צריך כדי לומר מדינה אוכלת יושביה,ומחריבה ביחד.
    הדוגמא לפניכם אוניברסיטת תל אביב, בעיקר ראשה שהם החלמאים.

    IP: 79.178.255.96דווח על תגובה זו

  • 274.

    יש גבול לטפשות

    רחלי, 30/04/09 21:06

    זו דוגמה נפלאה איך פתיחות יתר הופכת להיות טפשות.

    IP: 77.125.64.241דווח על תגובה זו

  • 273.

    מה שנקרא לאוניברסיטת ת''א אין גבול העיקר שכר הלימוד!!!! (ל''ת)

    איפה הכבוד הלאומי שלנו?, 27/04/09 18:05


    IP: 212.25.80.66דווח על תגובה זו

  • 272.

    מה שמצחיק הוא

    משה, 27/04/09 08:41

    שאם הוא התקבל ללימודים באוניברסיטה ישראלית הוא בעצם הפריך את טענתו שישראל היא מדינת אפרטהייד.
    לעומת זאת ,אם יסלקו אותו, הוא יכול להציג זאת בעולם כאקט של מדינת אפרטהייד.
    לכן לדעתי שישאר וילמד. בכל כנס בו הוא ידבר נגד ישראל ניטן אח''כ לטעון שאם נכון מה שהוא אומר....כיצד זה הוא אוחז בידיו תואר ישראלי? כלום אין מדינות אחרות פחות גזעניות?

    IP: 79.177.67.184דווח על תגובה זו

    • צודק, זה בדיוק מה שאני חשבתי

      רונה, 08/04/10 00:21

      (ימנית טפשה ומתלהמת שכמוני)

      IP: 93.173.27.57 דווח על תגובה זו

  • 271.

    כנסו פה לקישור שמוביל לעצומה נגד קבלת התואר לomarbarguti

    עצומה! !--------, 26/04/09 23:55

    http://www.atzuma.co.il/petition/expelomarbarghouti/1/1000

    IP: 89.138.96.164דווח על תגובה זו

  • 270.

    חרפת ברגותי דוקטורנט ישראלי בוגד

    ד''ר יהודית כרמון, 25/04/09 20:27

    האין אנו שפויים? מאפשרים למחולל חרם נגד ישראל להיות דוקטורנט ישראלי? היכן שלטונות האוניברסיטה? היכן הכבוד הלאומי המינימלי? אנחנו מגדלים את אויבינו?
    אם האוניברסיטה לא תפעל צריך להפעיל את סעיפי אותו ברגותי כנגדו וכנגד תומכיו!

    IP: 217.132.24.194דווח על תגובה זו

  • 269.

    בהצלחה במבחנים!

    אלאני, 24/04/09 16:55

    אל ארז גוג מן איתנו המון הצלחות בחורות וברכות רב תודות...

    IP: 192.118.11.120דווח על תגובה זו

  • 268.

    חפש אקדמי מול לאומנות

    תמר סופר, 23/04/09 15:41

    שאלה האם נתן כיהודים יד להפרת החפש האקדמי לכל מי שדעתו לא כדעתנו?
    מצד שני אי אפשר לזרק אבנים לבור ששותים ממנו.
    בעיה.

    IP: 89.138.28.48דווח על תגובה זו

  • 267.

    קבלתו של עומר ברגותי ללימודים מתקדמים באוניברסיטת ת''א

    פרופ' עמנואל תאודור, 23/04/09 10:19

    אכן אין בכך הגיון, ואני מצטרף למתנגדים לקבלתו לאוניברסיטה

    IP: 172.30.43.106דווח על תגובה זו

  • 266.

    esthi_1walla.com

    רחלי, 23/04/09 07:30

    מדינת חלם!!!!!!!
    מעניין אם היו נותנים לאחד מאיתנו ללמוד אצלהם ......אחד עם תגובות אנטי ערביות.....היו תולים אותו בראש חוצות.

    IP: 82.81.233.149דווח על תגובה זו

  • 265.

    סטודנט ערבי - להסיר את החרפה.

    מרגלית אוריאן, 22/04/09 13:12

    רק במדינה דמוקרטית כמו שלנו נותנים במה ואפשרויות, לנצל אותנו, להלחם נגדנו וגם להוקיע. יש לנו דוגמא נפלאה, את חברי הכנסת הערביים שגם אותם צריך למחוק.

    IP: 77.124.143.204דווח על תגובה זו

  • 264.

    במדינה בה קיימת ניגודיות פנימית חבל לכולם על האנרגיות

    עושים את זה אחרת, 22/04/09 01:01

    תעשו יוגה יותר טוב.

    IP: 84.110.121.59דווח על תגובה זו

  • 263.

    ברגותי

    שלמה תורגמן, 21/04/09 23:20

    להוקיע בכל פה

    IP: 87.68.64.233דווח על תגובה זו

  • 262.

    הוא רק מוסיף כבוד לאוניברסיטה

    תומכת, 21/04/09 14:03

    התרה לכל הדעות ללמוד ו/או להרצות באוניברסיטה , במיוחד עם יש ''אויב'' שלומד בה, זה מוסיף על היוקרה .

    דחייתו מחזקת את דבריו לגבי הפאשיטס הישראלי.

    IP: 77.127.35.247דווח על תגובה זו

  • 261.

    לימודי דוקטורט של ברגותי

    גבריאל מרום, 21/04/09 13:36

    נא לשלוח את ברגותי לעשות דוקטורט במצרים,ירדן,סוריה,סעודיה,כווית,בחריין,עזה , רמאללה או כל מקום אחר רק לא אצלינו. נמאס להסתכל בראי ולראות איזה אידיוטים אנחנו בשם איזה מושג מעוות של חופש ההבעה.

    IP: 79.183.200.10דווח על תגובה זו

  • 260.

    דו פרצופיות המאפיינת את האוכלים מצלחתה של המדינה ויורקים לתוכה לעיני ה

    וילמן דודו, 20/04/09 20:15

    מתן לגיטימציה לקוראים להכחדתה של המדינה בזה שמאפשרים להם רכישת כלים אקדמיים למלחמתם כנגד המדינה ומוסדותיה מאפיינים לצערנו את הנורמות שמנחות חלק ממנהיגנו . כלל גדול בתורה אומר שאין לאפשר למי שחורש כנגדך לפרוח ולשגשג. יש להקיא את ברגותי מתוך האקדמיה הישראלית ולא לאפשר לו לגיטימציה בזה שאנו מאפשרים לא לירוק לבאר שמשקה אותו דעת.

    IP: 85.65.47.217דווח על תגובה זו

  • 259.

    אי קבלת עומר ברגותי ללימודים

    ישראל ליבנה, 20/04/09 13:21

    הקורא להחרמת מוסדות הלימוד האקדמיים

    בישראל יעמוד בדיבורו ויחרים את לימודיו

    באוניברסיטאות בישראל ויש לעזור לוט בכך

    אין לקבלו כתלמיד באוניברסיטה כלשהי בישראל

    IP: 79.182.32.4דווח על תגובה זו

  • 258.

    מה הקשר לשרביט? מינוי ראוי!!!! (ל''ת)

    ציונית, 20/04/09 09:55


    IP: 132.72.45.207דווח על תגובה זו

  • 257.

    מדינת אפרוהייד

    בוז למקהלה הגזענית והפאשיסטית, 19/04/09 19:10

    עומר ברגותי קורא למדינת ישראל לחשוף את עורה האמיתי כמדינת אפרטהייד אשר עצם קיומה ובסיסו הינו על חורבן העם הפלסטיני.רצח העם הפלסיטי כבר 60 שנה והגיע הזמן שכל העולם יחרים את מדינת ישראל לא רק בתחום האקדמי אלא בכל התחומים.מדינת ישראל הינה חורבן לא רק לפלסטיני אלא גם לישראלים כאחד.אז תתעוררו '' עם סגולה '' ותבינו שבדרום אפריקה האפרטהייד הובס וניצחה האנושות.

    IP: 89.138.236.52דווח על תגובה זו

    • מדינת ישראל דמוקרטיה למופת מדינות ערב דיקטטורות נחשלות

      ציוני הגיוני , 19/04/09 23:20

      13 מיליון יהודים וישראלים תרמו והועילו לאנושות בכול התחומים במימדים עצומים
      מיליארד מוסלמים נחשלים בורים ואלימים
      מהווים נטל על האנושות
      ללא ישיבה על ברזי האנרגיה של העולם הם כולם היו עדיין רצים אחרי העיזים על הגבעות כמו האדם הקדמון

      IP: 89.138.98.39 דווח על תגובה זו

    • רוצה לראות אפרטהייד? לך ללבנון,סוריה,ירדן

      מישקפופר, 19/04/09 23:39

      פליטים פלסטינאים משוללים מכל הזכויות.
      אין להם שום תעודה מקומית.
      אין להם זכות לעבוד או ללמוד.
      הם לא יכולים לעזוב את המחנות בלי אישורים מיוחדים.
      אם זה לא אפרטהייד אז אני צנצנת.

      IP: 84.109.177.70 דווח על תגובה זו

    • חדש ישן בשבילך אין דבר כזה עם פלסטינאי

      היסטוריון, 24/04/09 00:43

      לכל הערב רב האספסוף שקובצו במאה שנים אחרונות מכל ארצות ערב בסביבה יש שם וזה בטח לא פלסטיני אלא זה עם שונא היהודים וזה הדבר היחיד שמאחד אותכם אם בכלל אז תפסיק אתה וכל בני ישמעאל לבלבל תמוח על העם הפלסטיני שלא קיים

      IP: 74.166.193.184 דווח על תגובה זו

    • רצח?? היכן בדיוק?

      המדייק, 30/06/10 09:45

      רצח של 60 שנה? על סמך מה אתה אומר? האם יש רצח שיטתי במשך 60 שנה? היכן בדיוק זה מתבצע? ע''י מי?
      האם יש גוף שמארגן את זה?
      די להפריח ססמאות ריקות!

      IP: 212.117.143.250 דווח על תגובה זו

  • 256.

    לחתום על העצומה נגד גורם זר זה וכמה שיותר חתומים (ל''ת)

    פקק תנועה , 19/04/09 15:15


    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

    • אל תידאגו ליברמן כבר יטפל בהם (ל''ת)

      פקק תנועה , 19/04/09 15:17


      IP: 132.68.4.44 דווח על תגובה זו

      • ליברמן לא יעשה כלום הוא כולו ברברת וחוסר מעש לאורך כל השנים

        ליברמן הוא פודל מסכן, 28/04/09 16:47

        אני איש ימין אבל לצערי ליברמן לא יכל לייצג אותי ודעותי. הוא לא תרם כלום לאורך השנים ולא עשה כלום שום פעולה מעשה שניתן ליחס לו.

        IP: 94.159.151.35 דווח על תגובה זו

  • 255.

    הרס עצמי (ל''ת)

    דנה, 19/04/09 14:25


    IP: 62.219.245.34דווח על תגובה זו

  • 254.

    אנטישמים קוראים בהנאה את הטוקבקים כאן

    חבר של עמר ברגותי, 19/04/09 12:33

    הם בוודאי סופקים כפיים בהנאה לנוכח השפלות המוסרית שהגיעו אליה היהודים בציון.

    IP: 93.172.18.191דווח על תגובה זו

    • הכשר מוסרי אנו לא מצפים לקבל מאנטישמים ועוזריהם לנו מוסר אחר

      ציוני הגיוני , 19/04/09 23:32

      הערבים וחבריהם מבססים את טיעוניהם נגד היהודים על ה"מוסר" המפותח של האנטישמים ו"דעתם האוביקטיבית"

      IP: 89.138.98.39 דווח על תגובה זו

  • 253.

    ליברמן היכן אתה השמיע קול . א. ת''א זה לא

    שלום, 18/04/09 15:31

    יאומן עד כמה אנחנו מטומטמים מכניסים גייס חמישי מלמדים אותו ואחר כך בוכים .
    מה שהוא עושה זה לא חוקי הוא יוצא נגד המדינה אז למה מחכים ?

    IP: 79.181.40.252דווח על תגובה זו

  • 252.

    מדינה מתאבדת

    שלמה, 18/04/09 14:30

    לא רק שאין לנו כבוד ואין ערכים לאומיים, אנו גם תורמים להרס עצמנו. זה לא רק ענין של מתן לימודים לבוגד המטיף לגדוע את הענף עליו הוא יושב, זוהי גם דוגמה לחיקוי לכל מי שעדיין לא העיז להציג את דעותיו החתרניות נגד המדינה.בעצם אי תגובתנו למקרה אנו מחלישים את הטובים והנאמנים ומעודדים את הרעים. איפה הפרופסורים והנהלת האוניברסיטה של העיר העברית הראשונה שכנראה הכל הם יודעים, חוץ מלהגן על מדינתם ולתרום את חלקם במאבק נגד שונאינו.

    IP: 80.230.67.78דווח על תגובה זו

  • 251.

    מחרים ישראל

    רימון, 18/04/09 11:51

    די די די נמאס . אם לא היתה לו עזרה מישראלים פה הוא לא היה מדבר כך.

    מסקנה - הוא וכל חבריו השמאל הפוסט ציונים

    לכל הרוחות, שילכו לטפל בזכויות אדם ונשים באפגניסטאן ושיעזבו אותנו בשקט.

    IP: 93.173.212.141דווח על תגובה זו

  • 250.

    מחרים ישראל (ל''ת)

    רימון, 18/04/09 11:43


    IP: 93.173.212.141דווח על תגובה זו

  • 249.

    אוניברסיטה הזויה. (ל''ת)

    עדי, 18/04/09 09:41


    IP: 93.172.171.181דווח על תגובה זו

  • 248.

    בושה לנו

    אלמוני, 18/04/09 09:09

    בושה למדינת ישראל שהיא נותנת לכלב לזה ללמוד פה, הוא עשה תואר ראשון ושני בחו''ל,אז שילמד שם!!
    לא רוצים אותו כאן!!!
    למה אנחנו נותנים לאויבים שלנו ללמוד פה?!

    צריך להעיף אותו מיד!!!

    IP: 77.127.229.101דווח על תגובה זו

  • 247.

    מדינת חלם-שמאלנים מתחסדים התעוררו כבר לפני שיהיה מאוחר (ל''ת)

    אזרח משלם מיסים, 18/04/09 09:04


    IP: 192.116.62.34דווח על תגובה זו

  • 246.

    אנחנו מלמדים אותם לכתוב וליקרוא,נותנים להם השכלה והם משתמשים בה נגדנו.

    ראו את אחמד טיבי ובשארה., 18/04/09 09:02

    זאת התנהלות לא הגיונית שלנו.לאחר שאנחנו רואים את התוצאות ההרסניות הללו של הקניית ההשכלה לערבים,אנחנו צריכים להפסיק עם הדרך הזו.הרעיון היה שנהפוך אותם לאנשים משכילים ואז הם ירצו לחיות בשלום.אבל התוצאה היא שהם משתמשים בחוכמה שאנחנו מלמדים אותם כדי לעזור לטרור.חייבים לשנות את התפיסה שהוכחה כמוטעת.להפסיק ללמד את הערבים.שילמדו בארצות ערב ברמה שיש שם.

    IP: 79.176.37.57דווח על תגובה זו

  • 245.

    מדינת חלם לו פלא שעברנו שואה וכניראה שנעבור עוד שואה (ל''ת)

    אילן, 18/04/09 07:50


    IP: 79.181.102.45דווח על תגובה זו

  • 244.

    מדוע בכלל נותנים לו להיות בישראל. צריך לסלק אותו / לחסל אותו ואת עמלק. (ל''ת)

    mnementh , 18/04/09 04:15


    IP: 216.165.2.94דווח על תגובה זו

  • 243.

    זה מהשקורה כאשר יש ממשל חלוני,,,,,,,, (ל''ת)

    עוד תבכו,,,,,,,,,,,,,, 18/04/09 01:12


    IP: 66.130.196.237דווח על תגובה זו

  • 242.

    במדינתחלם הכל אפשרי ומותר.....והיכן ליברמן וביבי????????? (ל''ת)

    herzi33 , 17/04/09 23:29


    IP: 77.126.70.233דווח על תגובה זו

  • 241.

    למה לא בר אילן? :)

    מירב טשורני, 17/04/09 22:41

    לא ברור לי למה בחר ללמוד דווקא בת''א.
    מה רע באוניברסיטת בר-אילן? בהצלחה עם זה :-)

    IP: 80.74.124.188דווח על תגובה זו

  • 240.

    יפ אני סטודנט שם וכן אין ספק שמדדובר באוניבריסטה

    סטודנט יהודי גאה אבל לא באוניבריסטת ת''א, 17/04/09 22:06

    בועתית שמאלנית ומתחסדת. עד שלא יפול טיל בלב גילמן אנשים שם לא יתעורררו אה הם עדיין בדרך חזרה מההפגנה בבלעין.

    IP: 93.173.254.186דווח על תגובה זו

  • 239.

    שישלים את התואר השלישי בסודאן, אפגניסטאן, או אולי באירן

    אלבטרוס, 17/04/09 21:25

    שם קרוב לודאי יקבלוהו בזרועות פתוחות ואולי אף יוסיפו גם מילגה שמנה והתואר שיקבל גם יפתח לו דלתות רבות במוסדות אקדמיים רבים בעולם הערפי, המתקדם!?

    IP: 212.116.176.66דווח על תגובה זו

  • 238.

    לשים את העצומה באינטרנט (ל''ת)

    גורן, 17/04/09 20:16


    IP: 79.178.233.152דווח על תגובה זו

  • 237.

    להעיף אותו מיידית

    דני, 17/04/09 20:06

    אין כאן בכלל מקום לשיקול. כבוגר האוניברסיטה הזו ואזרח ישראלי משלם מיסים אני דורש מהנהלת האוניברסיטה להוציאו מיידית מכתלי המוסד המכובד הזה. כל דקה נוספת שלום שם פשוט מבזה את המקום ואותנו !!

    IP: 77.126.120.41דווח על תגובה זו

  • 236.

    הפתרון הטוב ביותר !!!!!!!

    יוני, 17/04/09 20:02

    לגרום לכך שאת התואר יעשה ב 20 שנה
    זה יתכן זה אפשרי
    במיוחד להיתפלסף בפילוסופיה

    IP: 79.176.10.211דווח על תגובה זו

  • 235.

    לסלק את עומר ברגותי מאונת''א

    לינק לחתימה על העצומה, 17/04/09 19:56

    http://www.atzuma.co.il/petition/expelomarbarghouti/1/

    IP: 84.110.218.99דווח על תגובה זו

  • 234.

    זכות הציבור לדעת את שם המנחה שלו (ל''ת)

    ברוך, 17/04/09 19:49


    IP: 89.138.4.253דווח על תגובה זו

  • 233.

    הערבים יודעים מה הכי טוב ואנחנו

    ישראלית ציונית, 17/04/09 19:38

    הכי........... טובים ואין מה לעשות אלה פרסומת על חשבונו בו ללמוד באוניברסיאטה הטובה ביותר שאפילו השונאים שלנו וההורגים בנו מכירים בערכה החשוב למדינתנו .

    אנא יהודים טובים תפיצו בעולם הערבי כמה אנחנו טובים ויחודיים שגם הנלוזים שבהם מנצלים את חוכמתנו וידעתנו כדי להוציא תואר דר'ורק אצלנו הגם שהוא הוציא תואר ראשון ושני במדינה אחרת ולבסוף הבין המטומטם שפה זה הכי טוב

    IP: 79.181.40.252דווח על תגובה זו

  • 232.

    בן אדם קטן במדינה משוגעת.

    1, 17/04/09 19:30

    לא יאומן כמה חוצפה יש לאנשים האלה.

    IP: 93.173.197.127דווח על תגובה זו

  • 231.

    זכות הציבור לדעת את שם המנחה שלו (ל''ת)

    ברוך, 17/04/09 19:29


    IP: 89.138.4.253דווח על תגובה זו

  • 230.

    דווקא בגלל זה לתת לו ללמוד

    מרצה בחו''ל, 17/04/09 19:05

    ולהראות לעולם שהאקדמיה הישראלית ליברלית. זה ישמוט את השטיח מתחת לרגליו

    IP: 129.105.50.239דווח על תגובה זו

    • אנחנו אשמים

      תומר,, 18/04/09 12:42

      אז כנראה אתה לא מבין שכמו כל הערבים בארץ הם מוחים כנגדנו אבל מנצלים אותנו ואת המוסדות שלנו בכל דרך אפשרית. הוא לומד פה המנוול כי ברור לו שהלימודים פה בארץ יותר טובים מכל מדינה ערבית אחרת שבה יכול היה ללמוד. אנחנו פשוט סמרטוטים, הוא למעשה לא עשה כל רע. אנחנו אשמים

      IP: 87.68.133.220 דווח על תגובה זו

    • אנחנו לא צריכים להראות לעולם שום דבר.

      מספיק עם הריגשי נחיתות, 19/04/09 08:26

      אין לנו מה להתבייש בכלום.זאת מדינה לגיטימית שצריכה להתנהל לפי החוקים שמחוקקים בה מבלי שום הצתדקות כלפי מדינות זרות שהן בשום אופן לא יותר טובות מאיתנו ולא יותר צודקות.לא צריך להראות להם כלום,גם הם לא מראים לנו כלום.

      IP: 79.176.135.73 דווח על תגובה זו

    • למי להראות ?

      שלמה, 21/04/09 00:50

      העולם יודע היטב מי הטובים ומי הרעים, אז מה זה עוזר? ואולי דוקא מעשה אבירי כזה (כמו לתת לבוגד ללמוד בארץ שהוא שואף להרוס )הוא טיפשות מובהקת . האם הפרופסרים באנגליה ישנו את דעתם. יותרו על החרם האקדמאי נגדנו?

      IP: 80.230.2.100 דווח על תגובה זו

  • 229.

    סער וליבנת לא יעשו כלום הם עסוקים בלימצוא חן בעיני השמאל (ל''ת)

    יפה, 17/04/09 18:27


    IP: 79.178.233.152דווח על תגובה זו

  • 228.

    לסלק אותו ומוטב שעה אחת קודם (ל''ת)

    ניר, 17/04/09 18:23


    IP: 79.178.233.152דווח על תגובה זו

  • 227.

    שר החינוך אנא התערב,איבדנו את הצפון (ל''ת)

    יסמין, 17/04/09 18:21


    IP: 79.178.233.152דווח על תגובה זו

  • 226.

    ליסגור את האוניברסיטה מיד, אין להם כבוד עצמי (ל''ת)

    ענת, 17/04/09 18:20


    IP: 79.178.233.152דווח על תגובה זו

  • 225.

    תירגעו האמת

    ערבי, 17/04/09 18:19

    הוא במאה אחוז משת''פ הרי איך נותנים לו להיכנס לישראל וגם ללמוד בה? אם לא היה משת''פ.
    אם לאנשים חולים לא נותנים להיכנס אז למה נותנים לו...
    ממש ברור

    IP: 132.72.71.220דווח על תגובה זו

  • 224.

    אני מצרף את חתימתי לעצומה. (ל''ת)

    גדעון שירין, 17/04/09 18:19


    IP: 79.178.233.152דווח על תגובה זו

  • 223.

    עומר ברגותי הוא משת''פ..ורצוי שגם בעזה ידעו את זה. (ל''ת)

    מקור, 17/04/09 17:52


    IP: 93.173.232.230דווח על תגובה זו

  • 222.

    איזה יופי, כמה שזה נחמד

    אלי, 17/04/09 17:43

    בפעם הבאה שהוא ינאם באיזה כנס נגד ישראל צריך שישאלו אותו שאלה קטנה.

    ''סליחה מר ברגותי, באיזה אוניברסיטה אתה לומד?''

    נראה אותו מגמגם ומסביר איך הוא בחר ללמוד במוסד שהוא קורא להחרים.

    IP: 79.177.105.12דווח על תגובה זו

  • 221.

    ואתם בחרתם ביבי כדי שהוא יישתוק כמו דג (ל''ת)

    אל תבליגו יותר !!!!!!!!!!!!! עת לפעול, 17/04/09 17:39


    IP: 89.138.121.29דווח על תגובה זו

  • 220.

    חלק מהתגובות פה מחליאות

    אורית, 17/04/09 17:34

    אין ספק שאסור לאפשר למר ברגותי להמשיך ללמוד באוניברסיטה יהודית, ישראלית, שממומנת ע''י כספי הציבור וע''י תרומות של נדבנים יהודים ציונים מכל העולם, שבוודאי לא היו מעוניינים לממן את הדוקטורט של האדון ברגותי. אם הוא מתנגד למדיניותה של ישראל בשטחים או מה שזה לא יהיה- שילמד בביר זית ולא באוניברסיטה שהיא חלק מהממסד שאליו הוא מתנגד ושנגדו הוא נלחם. אבל- חלק מהתגובות פה הן מזעזעות וגזעניות, נגד אוניברסיטת ת''א ונגד ציבור הסטודנטים הערבים בישראל- שהוא ברובו ציבור של צעירים איכותיים שבסך הכל רוצים ללמוד ולרכוש השכלה. תגובות כמו של מספר 83- ''שילך לאוניברסיטת חיפה כי גם ככה כולם שם ערבים'', מחליאות ודוחות ומזכירות לי את האמירות שסבתא שלי שמעה בגרמניה של סוף שנות ה-30. לקראת יום השואה צריך לזכור שיש פה ציבור ערבי איכותי ומשכיל שאולי לא מסכים עם המדיניות של ישראל (ומותר להם, כי זאת מהותה של מדינה דמוקרטית- ואם לא מתאים לכם תעברו לסין ונראה איך תתמודדו שם) אך לא קורא להשמדתה או להשמדת העם היהודי, ושזכותו לרכוש השכלה כמו שזו זכותי וזכותכם. תגובות כמו: ''ערבי טוב זה ערבי מת'' רק חושפות את הפרצוף המכוער של הישראלי הגזען.

    IP: 79.182.29.34דווח על תגובה זו

    • ערבים נמאסתם

      מושיק, 18/04/09 12:46

      נמאס מהמילים היפות. את כנראה לא מבינה שאנחנו חיים במזרח התיכון וערבי שלא משלם מיסים, לא משרת בצה''ל ונהנה ממטעמי החיים בישראל שלא יכול היה להרשות לעצמו אותן בארצות המערב צוחק עלינו בשיחות סלון עם החברים שלו מערב הסעודית ותימן.

      IP: 87.68.133.220 דווח על תגובה זו

      • כהן

        נטלי, 26/12/10 21:04

        יש ערבים שמתנדבים לצבא
        הרי ערבים לא יכולים להתגייס ובכלל לא שולחים להם צו ראשון
        ויש ערבים שלא אכפת להם מהסכסוך ותורמים הרבה למדינת ישראל
        וכןןןן יש ערבים שמשלמים מיסים

        IP: 84.108.173.139 דווח על תגובה זו

      • כהן

        נטלי, 26/12/10 21:08

        ושחכתי להגיד שרוב הערבים לא מתגייסים בגלל שאם יהיה מלחמה הם ידעו שהם הולכים להלחם עם בני עמם והם נמנעים מכך
        זה כמו שיש הרבה יהודים שזורקים אבנים חיילים כדי שלא יעמדו ליד השער ויעשו סלקציה לערבים ככה זה גם אצל הערבים אם הם ילכו לצה''ל הם יחשבו לשמאלני קיצוני

        IP: 84.108.173.139 דווח על תגובה זו

  • 219.

    הוא לא יכול לקרוא לחרם אם למד בישראל

    שמאלני אבל שפוי וציוני!, 17/04/09 17:28

    אני חושב שעדיף לקבל אותו למסלול ופשוט להכשיל אותו בסופו....זו תהיה נקמה מתוקה.

    IP: 87.68.137.101דווח על תגובה זו

  • 218.

    רק אשמתנו

    ברק, 17/04/09 17:26

    אנחנו צריכים להבין שהמלחמה על דעת הקהל העולמית היא מלחמה אמיתית, ואת השקרים על ''אפרטהייד'' ישראלי צריך לעקור מהשורש.

    יש קבוצה בפייסבוק, אתם מוזמנים לקחת צד פעיל
    https://www.facebook.com/group.php?gid=58785891225

    IP: 84.109.215.143דווח על תגובה זו

  • 217.

    מצרף את חתימתי לעצומה (ל''ת)

    יוסי בוזגלו , 17/04/09 17:24


    IP: 79.179.254.174דווח על תגובה זו

  • 216.

    בלי הסייענים מהשמאל העמלקי תומך החאמאס הוא לא היה מגיע רחוק (ל''ת)

    אל תבליגו לבוגדים - רק בתי דין שדה וגיליוטינות, 17/04/09 17:18


    IP: 89.138.121.29דווח על תגובה זו

  • 215.

    בבקשה! תנו לו ללמוד- זה הדבר הכי טוב שקורה לנו!

    טובה, 17/04/09 17:16

    לכל הכותבים למטה, אין לכם מושג מה שהם עושים באוניבריסטת ''יורק'' בטורונטו- הם מאוד אגרסיבים, וקולניים, הם גורמים הרגשה מאוד לא נעימה לסטודנטים היהודים והישראלים בטורונטו, הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות הוא הלימודים שלו בתל אביב, צלמו אותו יושב בהרצאה צלמו אותו בכל מקום שהוא מסתובב, ושילחו את התמונות לקהילה היהודית בטורונטו, הם כבר יגדלו את התמונות שלו ויתנו את זה לסטודנטים היהודים פה,
    אני יודעת שזה נראה לכם לא חשוב, תתארו לעצמכם מאות סטודנטים ערבים מפגינים נגד האפרטהייד של ישראל, ומימולם עומדים חברה ישראלים עם תמונה ענקית של עומר ברגותי לומד בתל אביב!!,ועכשו שיספר לעולם על האפרטהייד של אוניברסיטת תל אביב!
    תנו לו ללמוד בבקשה, והשתמשו בזה נגדו!!!!!

    IP: 70.26.133.208דווח על תגובה זו

  • 214.

    פשוט טירוף. להעיף אותו לכל הרוחות ולנצל את הטעות שלו נגדו. (ל''ת)

    נגד ישראל, ואיפה הוא לומד? בישראל...., 17/04/09 17:12


    IP: 217.132.42.227דווח על תגובה זו

  • 213.

    מה אתם מופתעים

    מישהי, 17/04/09 16:53

    אם בכנסת ישראל יש אחד שתומך טרור ושונא את ישראל ויושבייה (פרט לערבים כמובן) אז מה זה עוד ''סטודנט למופת'' באוניברסיטה.

    IP: 79.178.54.211דווח על תגובה זו

  • 212.

    איפה חותמים נגד? בבקשה לפרסם. (ל''ת)

    ענת, 17/04/09 16:39


    IP: 84.228.13.194דווח על תגובה זו

  • 211.

    לסלק את הפלשטנאצים מהאוניברסיטה

    רן לוי, 17/04/09 16:36

    איפה ליברמן, הנגבי וכץ כשצריך לתקוף את הפלשטנאצים עם שרשראות ברזל ולהבריח אותם החוצה?

    אהה. הם מזמן יושבים על כורסאות עור הצבי של המרצדס, הוולבו וחדרי הישיבות?

    האם יקום כאן דור שיחליף אותם?

    עצומות זה יפה, אבל לא מספיק - ''בדם ויזע יוקם לנו גזע, גאון, נדיב ואכזר''

    IP: 93.172.145.70דווח על תגובה זו

  • 210.

    אם ידיחו אותו זה כמו לתת נשק בידי האנטישמים

    מ, 17/04/09 16:35

    אם ידיחו אותו-זה כמו הטלץ חרם בחזרה, ואז לא נוכל לטעון נגד החרם שעשו נגדנו למשל בבריטניה.
    מה שכן, חייבים להפיץ את זה לכל העולם בכל דרך אפשרית בכדישידעו עד כמה החרם שלהם מגוחך, ועד כמה שיטות הפעולה שלהם פסולות.

    ובכל זאת שאלה אחת:מי הפרופסור שקיבל אותו לדוקטורת אצלו?

    IP: 89.139.41.177דווח על תגובה זו

    • לפי התאוריה שלך כל פושע שמעמידים לדין עושים עליו חרם...

      ממש לא, 17/04/09 19:22

      להדיח אדם שמסית ומשמיץ זה לא חרם. זה מיצוי הדין בגין עבירה על החוק. בכל מדינה ומדינה מערבית בעולם אדם רשאי לתבוע אדם אחר בגין השמצה והוצאת דיבה שלא לדבר על הסתה שזה כבר דרגה יותר גבוהה של עבירה על החוק כי הסתה זו אלימות שמובילה וגוררת עוד אלימות. לכן להדיח מסית ופורע חוק זה לא חרם.

      IP: 173.74.221.58 דווח על תגובה זו

  • 209.

    להעיף אותו מייד מהאוניברסיטה ולאסור עליו כניסה לישראל.

    להכניס אותו לכלא דחוף, 17/04/09 16:32

    הבן אדם בא לנצל את המדינה לצרכי התעמולה השיקרית שלו. בכל מקום בו אדם פרטי עושה זאת הוא מועמד לדין על הסתה והשמצה. מדוע שאדם מסית נגד מדינה שלמה לא מעמידים אותו לדין בישראל?

    IP: 173.74.221.58דווח על תגובה זו

  • 208.

    מחזק את ידיו של הסטודנט

    ישראלי שמאס בפשיזם, 17/04/09 16:09

    שהימין הפשיסטי מתכוון כמו שרואים כאן בטוקבקים נוטפי הארס לרדוף אותו בשל דעותיו הפולטיות.

    עוד סיבה להחרים את ישראל.

    IP: 89.138.211.33דווח על תגובה זו

    • תבדיל

      היושב בשער העיר, 17/04/09 18:49

      תבדיל בין דעה פוליטית, לבין רצון שכל ענינו הוא למחוק את מדינת היהודים. לשם כך מבחינתו כל האמצעים כשרים.
      תשאל שאלות, לדוגמא: מדוע אין הוא ממשיך בחו''ל? הרי מקובל שתארים מתקדמים לומדים בחו''ל ולא להפך? האם החרם לכאורה פגע גם בו? האם גם בחו''ל הבינו שאינו רצוי? מדוע הוא חוזר לכאן אם אינו רוצה את המדינה היהודית? האם יש משהו נוסף בדבריו, במעשיו וברצונו?

      תשאל שאלות במקום לדבר גבוהה עם מילים גבוהות שאינן מניבות דבר.

      IP: 192.117.103.191 דווח על תגובה זו

    • וואי הייתי רוצנ לראות סטודנט אנטי - פלסטיני/איראני/סורי/לבנוני

      ד, 17/04/09 20:28

      לומר באוניברסיטה ערבית כלשהי לא משנה איפה במדינה ערבית...ממש שהייתי רוצה לראות כמה שניות יעברו עד שיתלו אותו על כיכר העיר..

      ולא..זה ''ממש לא'' פאשיזם כי פאשיזם רק כשיהודים וישראלים מנסים לשמור על כבודם ועל עצם הקיום שלהם...


      די..פשוט דיי להיות צבועים ודופרצופיים...

      IP: 132.64.47.169 דווח על תגובה זו

    • נסאראללה למדת לכתוב בעברית ??? (ל''ת)

      גם יומך יבוא, 17/04/09 20:51


      IP: 212.199.249.206 דווח על תגובה זו

  • 207.

    אדרבא, תנו לו להירשם וללמוד, זה רק מפחית מאמינותו. (ל''ת)

    יהונתן, 17/04/09 16:07


    IP: 79.178.30.184דווח על תגובה זו

    • ברגותי לא אמין גם ככה. אם אתה מאפשר לו ללמוד אתה משמש כמריונטה למימוש

      בובה בלי ראש, 17/04/09 19:26

      הצרכים שלו. הצרכים שלו להוכיח לעולם שהוא קורבן מסכן ואומלל שבא מתוך המערכת. אל תאפשר לו להיכנס למערכת ובכך תוציא לו את האוויר מהבלון. מדובר במניפולטור שקרן מסית ומדיח ולא יותר מזה. זה לא שהוא עושה משהו לטובת הפלשתינאים (האומללים לדעתו), אלא שהוא עסוק בלהילחם באוייב הציוני והחרם שהוא מטיף אליו זה עוד נשק ממלחמה כוללת.

      IP: 173.74.221.58 דווח על תגובה זו

  • 206.

    טובל ושרץ בידו

    עומר, 17/04/09 16:03

    מצד אחד אומר תחרימו, מצד אחר נרשם ללימודים.

    ככה שצדיק הוא כבר לא. מכיוון שעוכר ישראל בטוח שהוא כן, אני לא רואה איזו סיבה יש להשאיר אותו באוניברסיטה.

    מצד שני, גם לסמיר קונטאר נתנו ללמוד באוניברסיטה.

    אנחנו מדינה שהאבסורד חוגג בה.

    IP: 85.250.192.225דווח על תגובה זו

  • 205.

    למה שהמיכללה האיסלמית תל אביב תחרים אותו אני לא מבין (ל''ת)

    מוטי, 17/04/09 15:58


    IP: 79.179.104.209דווח על תגובה זו

  • 204.

    Send him to Gaza

    Amir, 17/04/09 15:57

    Let him try and get a doctorate there

    IP: 70.147.213.152דווח על תגובה זו

  • 203.

    ככה זה הערבים הם רוצים להנות מהחמאה שהמדינה מגישה להם...

    שושו, 17/04/09 15:56

    וגם לזרוע דמגוגיה זולה בכל רחבי העולם.
    עובדה שאת הדוקטורט הוא רוצה לעשות בתל אביב
    במקום הכי טוב וזאת למה????????????.
    בלי הכללות אבל זהו פרצופם האמיתי.
    מאד מעניין מה היה קורה לו בסוריה או באירן
    או בכלל בכל מדינות מוצאו?????????????.

    IP: 79.182.37.19דווח על תגובה זו

  • 202.

    המיכללה האיסלמית באוניברסיטת תל אביב לא תיכנע לרצונכם (ל''ת)

    מוטי, 17/04/09 15:47


    IP: 79.179.104.209דווח על תגובה זו

  • 201.

    האקדמיה הישראלית מעולם לא הצטיינה בחכמה יתרה (ל''ת)

    אויב ישראל לתליה, 17/04/09 15:35


    IP: 212.199.249.206דווח על תגובה זו

  • 200.

    בשם החופש האקדמי אני מבקשת ללמד את משנתו של היטלר. אפשר? (ל''ת)

    גרטה בוכהולץ, 17/04/09 15:33


    IP: 84.229.208.97דווח על תגובה זו

  • 199.

    להפך! לאפשר לו ללמוד שם ואז מה - יציג בפני העולם כולו תואר ד''ר מישראל? (ל''ת)

    ההסברה הכי טובה שיכולה להיות!, 17/04/09 15:27


    IP: 79.183.54.61דווח על תגובה זו

  • 198.

    העם הערבי תמיד ימשיך להיות העגל שיונק מהפרה ובועט בה בו זמנית. מנטליות (ל''ת)

    רונן, 17/04/09 15:19


    IP: 93.172.34.97דווח על תגובה זו

  • 197.

    בישראל לא טוב? לא כסף...לך לביר זית, צבוע חצוף (ל''ת)

    ברוך לוי, 17/04/09 15:18


    IP: 76.94.171.188דווח על תגובה זו

  • 196.

    צריך להחרים כל תלמיד או מרצה שפועל נגד המדינה

    שמוליק, 17/04/09 15:16

    ולא לתת לו ללמוד באונ' שחיה מכספי המיסים. שילך למכללה פרטית וישלם שם כסף מלא

    IP: 77.125.236.68דווח על תגובה זו

  • 195.

    די לפרנויה --לימודיו בתל אביב הם לטובת השלום (ל''ת)

    פרופ' מץ, 17/04/09 15:12


    IP: 79.177.199.23דווח על תגובה זו

    • ולדעתי,מגוריך בעזה יתרמו אף יותר ל''שלום''(אפשר להחליף אותו בגלעד שליט?) (ל''ת)

      תושב יהודי, 17/04/09 22:24


      IP: 93.172.129.20 דווח על תגובה זו

  • 194.

    מסריח אך עדין חוקי (ל''ת)

    נחום שחף , 17/04/09 15:10


    IP: 85.250.152.85דווח על תגובה זו

    • לצלם אותו באוניברסיטה - להפיץ בעולם את התמונה המנציחה את הצביעות (ל''ת)

      נחום שחף , 17/04/09 15:14


      IP: 85.250.152.85 דווח על תגובה זו

    • בהחלט לא חוקי !!!!!!! בכל מדינה ערבית היו הורגים אותו על הסתה פרועה

      חוק של מי?, 17/04/09 16:30

      נגד המדינה. זה לא חוקי להסית ולשקר, להשמיץ ולהלהים רוחות תוך עיוות המציאות.

      בישראל החלשה בשם דמוקרטיה מזויפת, ברגותי עולה על הגל הזה של החולשה וחוסר האונים של המערכת, ומנצל את ההזדמנות לשתות מהמים ולירוק לתוכם, רק שאת המוחטות שלו צריכים כל הישראלים לשתות אחרי שהוא הולך לשתות מים צלולים באירופה.

      אדון ברגותי לא בא להקנות לעצמו חינוך אלא כדי לקבל עוד כלים והזדמנויות כדי להתנגח בישראל. זו הזדמנות פז בשבילו להראות לעולם שהוא סטודנט מן המניין בישראל והנה המדינה הפשיסטית אפרטהדית הזו (לפי דעתו האישית בלבד) מתנכלת למסכן ואומלל כמוהו שקיבל ללמוד בה.

      כמו כל פלשתינאי הוא למד לעשות מניפולציות על המערכת ולעוות את הדמוקרטיה לצרכיו האישים בלבד. חבל שיש מי שנותן לו את האפשרות למממש את החולניות הזו שלו.

      IP: 173.74.221.58 דווח על תגובה זו

    • אז חוק הוא לא טוב וצריכים לשנות אותו. (ל''ת)

      אא, 17/04/09 16:39


      IP: 84.228.13.194 דווח על תגובה זו

    • גם זכיה של היטלר בבחירות הייתה חוקית. (ל''ת)

      חוקי זה לא קדוש, 17/04/09 16:55


      IP: 84.108.93.222 דווח על תגובה זו

  • 193.

    בושה לאונברסיטה ללא לחץ ציבורי היא בעצמה לא היתה מוצאת טעם נפגם! (ל''ת)

    גועל נפש!, 17/04/09 15:09


    IP: 84.228.177.38דווח על תגובה זו

  • 192.

    מזה?? זה נשמע כמו בדיחה!!!

    Shere-Kahn, 17/04/09 15:07

    קודם אתה מחרים? משמיץ את ישראל בכנסים?? ועכשיו אתה בא לך להשלים תואר דוקטור בפילוסופיה ועושה אותו בישראלל??? בישראל??? אין לו בושה?? להראות את הפנים שלך במסדרונות האוניברסיטה!?!

    תעוף משם ומהר, בכלל עוף מהארץץץ!!!

    IP: 89.139.121.36דווח על תגובה זו

  • 191.

    אל לאוניברסיטת תל-אביב, למרצים ולסטודנטים לאפשר את קבלתו של איש זה...

    יהודה בן-ישראל , 17/04/09 15:04

    ...למוסד מכובד זה. לצערי, כבודו של המוסד, לפחות בעיני אלה התומכים בו כספית, בארץ ומחוצה לה, ירד פלאים, פלאים, אם תהפוך אוניברסיטת תל-אביב לחממה לשונאי ישראל...!!!

    IP: 79.177.103.95דווח על תגובה זו

  • 190.

    מכספי המיסים שלנו, על חשבון של מקום של מישהוא ששירת בצבא (ל''ת)

    דן, 17/04/09 15:04


    IP: 85.250.205.166דווח על תגובה זו

  • 189.

    בדיוק בשביל זה צריכים לחזק את תנועת ''אם תרצו'' (ל''ת)

    ליאור, 17/04/09 15:01


    IP: 217.132.136.210דווח על תגובה זו

  • 188.

    גדעון סער,בשביל מה הימין ניצח בבחירות?תתחיל לנקות את אוניברסיטת תל אבי

    שאבי מהעיריה , 17/04/09 14:56

    לא נבחרת כדי לקבל תקשורת אוהדת מהשמאל

    IP: 90.184.143.75דווח על תגובה זו

    • גדעון סער הוא יס מן של הממסד! (ל''ת)

      נולד מר טפלון חדש, 17/04/09 15:11


      IP: 84.228.177.38 דווח על תגובה זו

  • 187.

    להחרים את הפקולטה עד שהוא עף משם!!!

    יהודי, 17/04/09 14:55

    בושה וחרפה.

    IP: 79.178.150.115דווח על תגובה זו

  • 186.

    זה בחסות השמאלנים "הנאורים" בישראל.... חח

    Ehad Haam-Zionist , 17/04/09 14:52

    אם לאוניברסיטה היה קצת אומץ הם היו מעיפיפ אותו לעאזלזל

    IP: 173.71.110.60דווח על תגובה זו

  • 185.

    אוניברסיטת חיפה הפכה לאוניברסיטה איסאלמית

    גלית, 17/04/09 14:51

    שיעבור ללמוד שם.

    IP: 84.108.165.213דווח על תגובה זו

  • 184.

    צבוע כמו כל הערבים! (ל''ת)

    אבי, 17/04/09 14:39


    IP: 84.108.15.12דווח על תגובה זו

  • 183.

    LEMEHABEL ASUR LIDROCH

    ROMI, 17/04/09 14:39

    BEUNIVERSITA SHEL YEHUDIM, KMO SHEAMAR NETANYAHU YESH LEHKIR BEISRAEL KIMDINAT YEHUDIM ,MIKAN YESH LIROT BAUNIVERSITAOT BAAREZ KIYEHUDIYOT, VEEN BAN MAKOM LEARAVIM,

    IP: 69.157.125.160דווח על תגובה זו

    • MA KARA, GEVER? NITKA HACAPS LOCK? (ל''ת)

      TECHNAI ARAVI, 17/04/09 15:40


      IP: 85.250.98.13 דווח על תגובה זו

  • 182.

    וכעת, נותר רק להעניק לו את פרס ישראל. לא מאמינים? תבדקו מיהם מקבלי

    כבשהפועה , 17/04/09 14:37

    הפרס השנה..

    IP: 89.138.81.219דווח על תגובה זו

  • 181.

    צבוע כמו כל האנטישמיים (ל''ת)

    גל, 17/04/09 14:35


    IP: 84.108.25.181דווח על תגובה זו

  • 180.

    יעני חרם אקדמי

    י.מ, 17/04/09 14:35

    יעני ברגותי עושה יעני חרם אקדמי על היעני אקדמיה הישראלית?! הייתי נותן לו יעני דוקטורט.

    IP: 217.132.37.188דווח על תגובה זו

  • 179.

    לעשות לו אמבוש כל פעם שהוא מגיע לקמפוס (ל''ת)

    נעמן, שפוי , 17/04/09 14:31


    IP: 24.185.32.41דווח על תגובה זו

    • מה קרה אנטישמי הפכת את עורך....? (ל''ת)

      אליהו הנביא, 17/04/09 14:41


      IP: 213.151.43.49 דווח על תגובה זו

      • יש פסיק בין ה"נעמן" ל"שפוי" לא זוכר אם ההוא משלום אך-שווא מרחובות כתב

        יודע-דבר , 17/04/09 18:24

        כך את שמו...
        ואם זה אכן אותה נבלה, אולי הוא מנסה לצבור נקודות זכות אחרי שפרסמו קבל עם ועולם את זהותו.

        IP: 99.255.88.232 דווח על תגובה זו

  • 178.

    Medinat Kaka lelo kavod atzmi

    Ephi, 17/04/09 14:27

    arabs get out of Erec Israel use egged I`ll pay for ticket

    IP: 77.183.217.160דווח על תגובה זו

  • 177.

    זהו נצחון מוסרי שי להדגיש ולפרסם.

    מתי, 17/04/09 14:21

    אין שליח מוצלח יותר ממתנגד לאקדמיה הישראלית שבוחר לקבל את התואר שלו בישראל!

    לכל המתנגדים: קצת תיחכום.

    IP: 79.68.231.235דווח על תגובה זו

    • התחכום יהיה אם בהרצאותיו הוא יגיד שהוא לומד במוסד אקדמי ישראלי

      שמוליק, 17/04/09 15:18

      הבעיה היא שפרט לנו, אף אחד לא מודע לזה כך שכל התחכום כביכול לא קיים כלל

      IP: 77.125.236.68 דווח על תגובה זו

  • 176.

    בוא בטוח קיבל מלגה מיהודים. יש לסלקו לאלתר (ל''ת)

    מישה, 17/04/09 14:14


    IP: 217.132.26.158דווח על תגובה זו

  • 175.

    מה הוא מחפש באוניברסיטת ת''א?

    זוהר פרייברג, 17/04/09 14:09

    זוהי צביעות מצדו של מר ברגותי להרשם ללימודים באוניברסיטת ת''א, בה בשעה שהוא מקדם חרם אקדמי על מדינת ישראל. בין השאר, בבריטניה, שם ארגון מרצי האוניברסיטאות והמכללות כבר נענה לקריאתו והכריז על חרם אקדמי נגד ישראל. אני מציע למר ברגותי שילך ללמוד באוניברסיטת ברייטון, שם יש רבים שהיו מוכנים להענות לקריאתו להחרים את ישראל.

    IP: 77.124.134.239דווח על תגובה זו

    • את החברים שלו? (ל''ת)

      כבשהפועה , 17/04/09 14:38


      IP: 89.138.81.219 דווח על תגובה זו

      • שיחפש את חבריו בבריטניה

        זוהר פרייברג, 17/04/09 23:29

        שילך לחפש את חבריו באוניברסיטת ברייטון, משם יצאה הקריאה בבריטניה לחרם אקדמי על ישראל. בצביעות, הוא יוכל לקבל שם תואר פרופסור מן המניין...

        IP: 77.124.134.239 דווח על תגובה זו

  • 174.

    איפה חותמים על העצומה? (ל''ת)

    אסנת, 17/04/09 14:06


    IP: 79.181.113.185דווח על תגובה זו

  • 173.

    אני רק מתפלא שהאוניברסיטה לא מעניקה לו ד''ר של כבוד, ומחייבת אותו

    Eחד, 17/04/09 14:06

    ללמוד בפועל. ממש לא בסדר!
    פני האוניבריטה כפני העיר בה היא שוכנת. בועה המתקיימת בזכות אלו שמחוצה לה, אך מעמידה פנים כאילו אין בלתה. לחיי עוד 100 שנה של נהנתנות וחוסר נאמנות למדינה!

    IP: 84.229.31.203דווח על תגובה זו

    • נראה לך שכל מי שגר בת''א הוא תל אביבי במקור

      קח קצת אוויר, 17/04/09 14:32

      ראשית אני גר בת''א וגם למדתי באוניברסיטה אני רחוק מלהיות שמאלן יפה נפש
      אני משרת 10 שנים בתור לוחם ומפקד במילואים בניהם מלחמת לבנון השנייה וצוי 8
      אני מתנדב תורם ומשתתף בפרוייקטים חינוכיים
      אני לא מסמפט את כל יושבי העיר ויש לי ביקורת על ההזוהיים שבהם אבל להגיד שכל מי שגר בת''א הוא בועתי לא נכון...
      ומה עם כבודו צבא עשה ... תרם משהו חוץ לבכות למקלדת

      IP: 93.173.254.186 דווח על תגובה זו

      • כבודו עשה. ועוד איך עשה.

        Eחד, 17/04/09 14:59

        ומה עם הילדים שאתה (אולי) מגדל בעיר המשחיתה הזו? הם יעשו צבא? כן, אני יודע, העיר מלאה ביוצאי צבא מפוארים, קיבוצניקים מושבניקים ועוד... אני גם יודע איך הם נראים אחרי 10 שנים בעיר הזו, ואיך הילדים שלהם נראים.אני מצטער אם ההכללה הזו פוגעת בך, אבל לא תוכל להגיד שאין בה גרעין כבד של אמת.

        IP: 84.229.31.203 דווח על תגובה זו

        • 175 צודק,כאחת שסיימה תיכון ''טוב'' בת''א-בו התגייסו בודדים משכבה שלמה (ל''ת)

          לצערי הוא צודק.והבנים של ה'', 17/04/09 22:29


          IP: 93.172.129.20 דווח על תגובה זו

  • 172.

    איפה חותמים על העצומה? (ל''ת)

    אסנת, 17/04/09 14:05


    IP: 79.181.113.185דווח על תגובה זו

  • 171.

    עצומה????חה חה חה מה הוא עוד נושם????. (ל''ת)

    רוני, 17/04/09 13:59


    IP: 79.179.39.199דווח על תגובה זו

  • 170.

    איזה צבוע! קורא לחרם אקדמי אבל הוא בעצמו יקבל דוקטורט מישראל (ל''ת)

    שלמה, 17/04/09 13:54


    IP: 80.230.127.129דווח על תגובה זו

  • 169.

    לימדתם את הערבים מה זה דמוקרטיה

    רוני-חיפה, 17/04/09 13:51

    ועכשיו הם צוחקים לכם בפרצוף - צריך להכניס לתמונה את משרד המשפטים ומשרד החינוך ולמנוע בכל מחיר מהיצור הזה ללמוד אצלנו !!!

    IP: 77.126.230.13דווח על תגובה זו

  • 168.

    לא יתכן שהחברה הישראלית ויהדות התפוצות תמשכנה לממן את הלימודים האקדמים

    יהודה בן-ישראל , 17/04/09 13:48

    של מי שאינו מוכן להכיר בזכות קיומה של ישראל ולעשות הכל על מנת שזו תמחק מעל פני הקרקע!!!

    IP: 79.177.103.95דווח על תגובה זו

  • 167.

    לא מכיר במוסד, שלא יקבל ממנו תואר. (ל''ת)

    נועם, 17/04/09 13:43


    IP: 82.166.29.98דווח על תגובה זו

  • 166.

    מגיע לו כדור (ל''ת)

    קיקו, 17/04/09 13:41


    IP: 84.109.2.179דווח על תגובה זו

  • 165.

    Bargoti

    dorit, 17/04/09 13:40

    I agree with number 142. Let him stay and show the world how hypocritical he is!

    IP: 130.149.81.54דווח על תגובה זו

  • 164.

    להחרים אפשר גם בסופר. הנה שני קישורים ל''חרם'' שלו:

    עוז, 17/04/09 13:37

    הרצאה:

    http://video.google.com/videoplay?docid=4519777894190780595&hl=iw

    אתר:

    http://www.bdsmovement.net/?q=node/3

    ונותנים לו ללמוד כאן. באותה מידה אפשר לתת גם לנשיא אירן לעשות תואר ראשון בפיסיקה גרעינית.

    IP: 84.228.122.1דווח על תגובה זו

  • 163.

    אם ביבי היורד וליברמן הרןסי גם זה אפשרי

    יש, 17/04/09 13:32

    כי ישראל לישראלים

    IP: 77.125.8.145דווח על תגובה זו

    • הוא החל ללמוד עוד לפני ביבי וליברמן

      שמוליק, 17/04/09 15:23

      אתה צריך לפנות לאהוד (אולמרט וברק) ולציפי

      IP: 77.125.236.68 דווח על תגובה זו

  • 162.

    הוא מרגל בשליחות של עזמי בשטרה-אין גבול לתחכום של שונאינו............ (ל''ת)

    prague , 17/04/09 13:29


    IP: 87.69.122.45דווח על תגובה זו

  • 161.

    מי ידיח אותו האוניברסיטה?שחבריה בעצמם הם ממובילי החרמות על האקדמיה (ל''ת)

    ובכלל כאמצעי לחץ על הממשלה לוויתורים לפלסטינים, 17/04/09 13:28


    IP: 194.90.37.147דווח על תגובה זו

  • 160.

    על הסטודנטים להמאיס עליו את תקופת לימודיו

    תומר, 17/04/09 13:28

    עד שיעזוב מרצונו את המוסד אותו הוא ממהר להשמיץ ומעודד להחריםץ

    IP: 93.173.99.104דווח על תגובה זו

  • 159.

    איפו הסטודטים היהודים בקטע הזה????להתחיל להעביר תמונות ביו-טיוב

    prague , 17/04/09 13:28

    ולעשות ממנו קרקס

    IP: 87.69.122.45דווח על תגובה זו

  • 158.

    לתת לו מלגות!!!!!!! (ל''ת)

    דניאל, 17/04/09 13:27


    IP: 77.127.157.239דווח על תגובה זו

  • 157.

    אני מתבייש להיות בוגר שלכם..................... (ל''ת)

    אביגדור רוט- בוגר ת''א, 17/04/09 13:26


    IP: 87.68.167.162דווח על תגובה זו

  • 156.

    שערוריות מאונברסיטת תל אביב,כנסו וקראו על השמאלנים פרופ' חיים גנץ

    שאבי מהעיריה , 17/04/09 13:25

    על השמאלנים פרופ' חיים גנץ וענת מטר מאוניברסיטת תל אביב: "מרצים: למנוע העסקתה של אל"מ פנינה שרביט-ברוך שהכשירה הלחימה
    מרצים באוניברסיטת תל אביב מוחים על הכוונה למנות את ראש המחלקה לדין בינלאומי (דבל"א) בפרקליטות הצבאית, אל"מ פנינה שרביט-ברוך, למרצה בפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב. המחאה התעוררה בעקבות הפרסום במוסף "הארץ", שלפיו קציני דבל"א בראשות שרביט-ברוך העניקו הכשר לפעולות של צה"ל שגרמו לפגיעה באזרחים, ואישרו פעולות כמו הפצצת מסדר הסיום של קורס השוטרים.

    IP: 90.184.143.75דווח על תגובה זו

  • 155.

    שיסע ללמוד בדרום אפריקה-עזמי בשארה ימממן לו את הלימודים

    prague , 17/04/09 13:24

    הוא הרי נשלח על ידו כדי להתגרות הממשל והאקדמיה הישראלים.

    IP: 87.69.122.45דווח על תגובה זו

  • 154.

    חחחחחחחחחח פיייי על הפרצוף של המדינה הזאת

    א, 17/04/09 13:19

    רק במדינה כזאת פחדנית של יפי נפש אויב מדינה לומד במוסד אקדמי במדינה שמסבסבת את האוניברסיטה הזאת. בבר אילן הוא לא היה לומד שום תואר מקסימום עובד ניקיון ותחזוקה כמו כל הערבים ששם

    IP: 85.65.58.126דווח על תגובה זו

  • 153.

    נו, מה ניתן לצפות מהאוניברסיטה המחורבנת בארץ (ל''ת)

    הוא מתאים להם והם מתאימים לו, 17/04/09 13:16


    IP: 82.80.134.160דווח על תגובה זו

  • 152.

    הוא עשה את זה כדי לקבל פירסום בארץ, אף אחד לא שמע עליו פה. (ל''ת)

    רן, תל אביב, 17/04/09 13:14


    IP: 79.179.119.137דווח על תגובה זו

  • 151.

    להעיף אותו מיידית, להחרים אזרחות אם יש ולגרשו מהארץ.

    ערן, 17/04/09 13:10

    אין לו זכות לשהות בארץ בכלל. לא רוצה אותנו לא צריך, אין הרבה אנשים שמאמינים לך.

    IP: 87.69.189.18דווח על תגובה זו

  • 150.

    לאן הולכים כספי משלם המיסים ???????

    צבי, 17/04/09 13:10

    כאזרח ישראלי אני מתקומם על השתתפות המדינה במתן כספים לאונברסיטאות המאפשרים לימודים לאויבי המדינה.

    IP: 82.81.242.92דווח על תגובה זו

  • 149.

    האוניברסיטה בתל אביב

    momo, 17/04/09 13:03

    בושה וחרפה שהאוניברסיטה הנ''ל מקבלת סטדנטים
    שונאי ישראל ושאינם מכירים בה. צודקת הממשלה הזאת שמתנה חידוש המו''מ עם הערבים בהכרה שישראל היא מדינה יהודית.וכל אלה מבינינו שמתנגדים, ובעיקר העיתונאים.שילכו לשתות את המים של עזב[ה.

    IP: 79.180.149.223דווח על תגובה זו

  • 148.

    לא יודעים לנצל את ההסברה לטובתנו

    מישהוא, 17/04/09 13:02

    צריך להפיץ את הידיעה הזאת לכל העולם ובמיוחד לחברי המחבל הזה שכמוהו מצדדים בחרם על כל דבר ישראלי.חייבים להראות אותו העליבותו ולהוכיח את גודל הצביעות שלו ושל כמותו שנמצאים כאן רק כדי לחיות על חשבון משלמי המיסים היהודים.לאחר שנפיץ את דיבתו לכל העולם שר החינוך גדעון סער חייב בנאום פומבי לסלקו מהאוניברסיטה.אם לאחר מכן לאיסולק האוניברסיטה תפסיק לקבלצ תקציב מהמדינה.

    IP: 79.178.135.245דווח על תגובה זו

  • 147.

    איזה חצוף (ל''ת)

    אחת, 17/04/09 13:01


    IP: 89.138.163.163דווח על תגובה זו

  • 146.

    אני חילוני שגאה ללמוד בבר אילן

    איתי, 17/04/09 12:59

    שם דברים כאלה לא יכולים להתרחש

    IP: 79.180.114.47דווח על תגובה זו

  • 145.

    אם הוא באמת היה אדם של ערכים....

    משה, 17/04/09 12:50

    הוא לא היה נרשם ללימודים במוסד אקדמי ישראלי שלדבריו ''תורם למדיניות הכיבוש ואפליית הפלשתיניים''. שהרי התנהגות זו הופכת אותו לשותף פעיל במדיניות זו ולבורג נוסף במערכת שמוביל להנצחתה. האנשים הללו כל כך פטתיים עד שהם שוכחים נגד מה הם מפגינים. לפיכך, יש לחפש הסברים פסיכולוגיים למניעיו- למשל, חוסר תשומת לב הורית בילדות הרחוקה- במקום לנסות ולהסביר את התנהגותו בצידוקים ערכיים-נורמטיביים.

    IP: 87.68.50.182דווח על תגובה זו

  • 144.

    כמו כל ערבי ממוצא

    איש ימין, 17/04/09 12:45

    שנוח לו הוא ירה על אזרחי ישראל וכשנוח לו הוא יקבל כסף מהמדינה וילמד בה.
    אגב, למה באוניברסיטה המרצים לא מחרימים אותו, הרי כאשר היו חיילים שנלחמו בעזה היו כאלו שדאגו להחרים אותם ..

    IP: 87.70.24.66דווח על תגובה זו

  • 143.

    איפה חותמים על העצומה?? (ל''ת)

    הכי חשוב, 17/04/09 12:45


    IP: 217.132.193.75דווח על תגובה זו

    • בתגובה 133 (ל''ת)

      prague , 17/04/09 13:18


      IP: 87.69.122.45 דווח על תגובה זו

  • 142.

    האוניברסיטה היתה מתרפסת גם לפני היטלר ודומיו (ל''ת)

    אוהבי אנטישמים, 17/04/09 12:44


    IP: 217.132.193.75דווח על תגובה זו

  • 141.

    הכי חכם זה להשאיר אותו, ולפרסם את זה בכל מקום.

    א, 17/04/09 12:41

    תארו לכם את הבושה שלו כשבכל מקום בעולם ישאלו אותו למה הוא לא מקיים את החרם שהוא מטיף לו.

    קיבלנו לידיים נכס תעמולתי שווה זהב. אסור לבזבז אותו !

    IP: 85.64.209.151דווח על תגובה זו

  • 140.

    **********צל"ש לכתבת אפרת זמר על הסקופ******** (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 17/04/09 12:40


    IP: 90.184.143.75דווח על תגובה זו

  • 139.

    בושה!!! (ל''ת)

    uu, 17/04/09 12:39


    IP: 201.81.249.219דווח על תגובה זו

  • 138.

    סכין בגב

    יחזקאל,הרצליה , 17/04/09 12:34

    לא יאומן הערבי הזה.ברגותי גם מחרים וגם רוצה ללמוד

    IP: 80.230.9.232דווח על תגובה זו

  • 137.

    להעיף אותו ואת כל אלה שלצידו

    העיט, 17/04/09 12:34

    מדינה מטורפת

    IP: 84.228.56.23דווח על תגובה זו

  • 136.

    איפה הראש היהודי?? (ל''ת)

    דליה41 , 17/04/09 12:31


    IP: 84.229.221.181דווח על תגובה זו

    • הראש היהודי??

      שרון, 17/04/09 12:46

      הרי היהודים הם האויב מספר אחד של עצמם..

      IP: 87.70.24.66 דווח על תגובה זו

  • 135.

    לשר גדעון סער,תפטר את נשיא האוניברסיטה פרופסור צבי גליל

    שאבי מהעיריה , 17/04/09 12:29

    אם לא עדיף שתצטרף לקדימה,כי אנחנו בליכוד לא אוהבים שמאלנים

    IP: 90.184.143.75דווח על תגובה זו

    • את הנשיא היה צריך להעיף על דו''ח המבקר (ל''ת)

      יעבץ, 17/04/09 14:47


      IP: 84.228.68.118 דווח על תגובה זו

  • 134.

    מדינת ישראל יש לה מנגנון השמדה עצמית ממש בושה להיות במדינה (ל''ת)

    משה ירושלמי, 17/04/09 12:28


    IP: 80.179.5.177דווח על תגובה זו

  • 133.

    לא צריך להיות ימין כדי להתנגד ללימודי ברגותי

    ל-119, 17/04/09 12:23

    מצד שני סילוקו ישמש מנוף לטיעונו על אפרטהייד. יש לתת לו ולפעילותו תשובות מתוחכמות יותר ולהתנות את לימודיו בהפסקת הפעילות העויינת. אפשר וצריך להציג את לימודיו כאן כהוכחה נגד טיעוניו. בקיצור ניתן להפיק מזה תועלת. לעומת זאת סילוקו יביא יותר נזק מה גם שיוכל ללמוד במקום אחר.

    IP: 84.228.104.151דווח על תגובה זו

  • 132.

    לינק לעצומה כנגד עוכר ישראל - ברגוטי

    Even Mekir , 17/04/09 12:22

    http://www.atzuma.co.il/petition/expelomarbarghouti/1/1000/

    IP: 83.202.89.107דווח על תגובה זו

    • חשוב! (ל''ת)

      חשוב!, 17/04/09 12:53


      IP: 93.173.139.222 דווח על תגובה זו

  • 131.

    "אוניבסיטה "נאורה ומתקדמת

    זאב שטרן , 17/04/09 12:22

    כמה תפארתי ומוסרי לגדל עכבישים רעילים ועטלפים נושאי כלבת ..
    כמה גדולה נשמת יפעה של חוכמולוגי תל אביב ,
    כל אלה שרואים בביוב רק מיי עין צחים. ..
    כמה טמבלית המדינה הזאת , בנויה על עקרונות טמבלים של פראיירות יסודית ..

    IP: 90.28.199.167דווח על תגובה זו

  • 130.

    כל כך הולם את אוניברסיטת תל אביב!

    אפרתוש , 17/04/09 12:22

    יותר פרו ערבית מאשר יהודית

    IP: 212.76.105.43דווח על תגובה זו

  • 129.

    השמאלנים הם הגרועים שבאוייבי מדינת היהודים (ל''ת)

    לורנס איש ערב, 17/04/09 12:21


    IP: 93.173.129.252דווח על תגובה זו

  • 128.

    כל כך הולם את אוניברסיטת תל אביב!

    אפרתוש , 17/04/09 12:17

    יותר פרו ערבית מאשר יהודית

    IP: 212.76.105.43דווח על תגובה זו

  • 127.

    למה לא שמתם לינק לעצומה? כולם פה רוצים לחתום (ל''ת)

    dondon, 17/04/09 12:17


    IP: 87.70.111.112דווח על תגובה זו

  • 126.

    לבחור יש אופי חלש

    שוקו, 17/04/09 12:16

    הוא לא מסוגל לעשות את מה שהוא ממליץ לאחרים, להחרים את ישראל. בכך הוא בעצם תורם למכונת הכיבוש האכזרית. לכן יש לאלתר להעיף אותו בתור טובה אישית עבורו כדי לעזור לו לשמור על הערכים שלו.

    IP: 94.194.153.23דווח על תגובה זו

    • אבסורד

      arik, 17/04/09 13:14

      למה להעיף? להשאיר. להפוך אותו לאבסורד.

      IP: 79.179.125.14 דווח על תגובה זו

  • 125.

    לגדעון סער זה הוא המבחן שלך,טוענים שאתה שמאל מחופש לימין

    שאבי מהעיריה , 17/04/09 12:11

    תעיף אותו מהאונברסיטה ותוכיח לנו שיש שאתה לא יולי תמיר מס 2

    IP: 90.184.143.75דווח על תגובה זו

  • 124.

    להקיא - כמה שאחנו מטומטמים!!!! (ל''ת)

    Even Mekir , 17/04/09 12:11


    IP: 83.202.89.107דווח על תגובה זו

  • 123.

    מדינה מטורללת. (ל''ת)

    מיכל, 17/04/09 12:10


    IP: 213.151.62.23דווח על תגובה זו

  • 122.

    חבל על הזמן.

    האזרח ש., 17/04/09 12:08

    ראשי האוניברסיטה (אכולי שינאה עצמית ) לא יעשו דבר בשם '' החופש האקדמי'' ויגלגלו עיניים.

    IP: 79.179.114.119דווח על תגובה זו

  • 121.

    להפסיק את התקציבים לקן הצרעות העמלקי בשייך מוניס (ל''ת)

    אל תבליגו יותר !!!!!!!!!!!!! עת לפעול, 17/04/09 12:06


    IP: 89.138.121.29דווח על תגובה זו

  • 120.

    יהיה זה איום ונורא אם אוניברסיטת תל-אביב, הניתמכת כספית על ידי הממשלה

    יהודה בן-ישראל , 17/04/09 12:05

    הציונית של מדינת ישראל ועל ידי תורמים יהודים ציוניים בחו"ל תאפשר לאיש זה להנות מכספם של האנשים, של העם אשר בזכותו איננו מכיר להגדרה עצמית ועצמאות מדינית.

    עתה, כשאוניברסיטת תל-אביב יודעת במי המדובר, אני חושב שיהה זה רק הוגן לא לאפשר לאיש זה ללמוד במוסד חינוכי זה הניתמך כל כולו על ידי אנשים אשר בזכותם האנושית הוא איננו מכיר.

    IP: 79.179.77.132דווח על תגובה זו

  • 119.

    תתעוררו.

    אני, 17/04/09 12:02

    מדהים איזה רגשות מוציא ממכם אידיוט אחד.
    אבל אני הרבה יותר מודאג מקולות המגיבים פה,מאשר מקולו של טמבל אחד.
    בני ישראל,תפקחו את העניים.די לאכול מכפית כל שקר שהממסד הנחיל לכם דרך מוסודותיו הענפים.
    ההגמוניה הרעיונית הזו היא למראית עיין בלבד.
    זהו מיותוס מגייס,ולא יותר.
    די לשנאת האחר.די לקטלג כל מה שלא כמוכם ''כצורר'' או ''אוייב''.הגיע הזמן שגם נכלול בנרטיבה שלנו את נקודת מבטו של האחר.החלום הציוני הוקם על חורבותיו של החלום של הילידים שהיו כאן.אתם יכולים לקרוא להם פלסטינאים אם תירצו,אבל דעו לכם שאנחנו יצרנו את ''הלאום הפלסטיני'' שלא היה קיים מעולם לפני כן.יש לנו אחריות כלפי המיעוטים השונים כמתחייב בהצהרת בלפור.יש לנו את האחריות המוסרית לאפשר שיווין הזדמנויות כלפי כל אדם באשר הוא.וזה כמובן לא כולל רק א הפלסטינאים.זה כולל מיזרחיים,נשים,דרוזים,בדואים,וכו....
    חברה שתקום על כידוני הצבא הבריטי סופה שתיהיה מילטריסטית.סופה שתאבד דרכה כי נשכח ממנה יעודה.אם אתם חושבים אפשר לנתק את הנרטיבה המילטריסטית ממכלול החיים שלנו אתם טועים ובגדול.אי אפשר לצרוב בבנינו חינוך ספרטני,בלי להבין שאותו נרטיב יתבטא גם פנימה,בתוך החברה שלנו אנו.אתם רואים אותו בכביש,בכלכלה,ביחס בין אדם לחברו,בצרות העיין,בקטלוג האוייב והאחר לסטיגמות פשטניות.אוי לחברה שכזו.שכן חברה שכזו תחריב את עצמה.

    IP: 62.0.25.126דווח על תגובה זו

    • צודק באלף אחוז

      אנחנו, 17/04/09 14:48

      די לטמטום.
      המיתתוסים שלנו הם חרב פיפיות.
      יש צורך להתחיל מחדש בלי חשבונאות.
      הבעיה היא שצריך לדלג על שתי דורות של פחד ושנאה משני הצדדים.כי הפחדנות הזו מגייסת אותנו להמשיך לאחוז בחרב,בדיוק כשם היא מייצרת תודעה ''האחר'' בצד השני כל פעם שנופל טיל...
      אכן,אנחנו בבעיה רצינית...

      IP: 62.0.25.126 דווח על תגובה זו

    • בתור אישה, אודה לך אם לא תדבר בשמי.

      טלי, 17/04/09 17:47

      לא ניסיתי בתור אישה לפוצץ את מכוניתו של הבוס המפלה.
      ותתפלא, גם לא החרמתי ולא קראתי להחרמת כל המוצרים של החברה שבראשה עומד הבוס (גבר) המפלה שלי.
      ובתור בן אדם אני לא נוהגת לשתות מכוס שדקה קודם ירקתי לתוכה, או יותר נכון, שפכתי את תכולתה על פניו של המגיש.

      IP: 80.230.14.244 דווח על תגובה זו

      • אף אחד לא דיבר בשמך

        א, 19/04/09 17:57

        אני מעריכה את דעתך,אבל ממש לא צריכה אותך בכדי לומר את דברי.
        יש משהו רקוב ומסוכן בחברה שלנו,ואני ממש לא מפחדת להסתכל לזה בעניים.
        לרגע לא הצדקתי את פעולותיו של אותו נבזה,
        אבל גם לא נתתי לו לעשות לי מה שהוא עושה לכם.אתם נותנים לו קיימות.
        מבחינתי הוא אבק ברוח,כלום בפיתה ותו לו!
        אני לא מדברת בשמך כי אני לא צריכה או תך בכדי להצהיר /שיש אי שווין מובנה בחברה.זה הדבר הכי טרוואלי בעולם.זה כבר הוכח באין ספור מקורות,ולא הכנס לזה בכלל כרגע,אבל אני כן אומר לך שאת קול ההגמוניה שאת מבטאת בקולך,היה רצוי שתבקרי בעצמך.

        IP: 93.172.3.1 דווח על תגובה זו

  • 118.

    בטח הדוקטורט שלו הוא בתיכנון מטענים,ולזה בוודאי אוניבריסטת ת''א ששה! (ל''ת)

    דוקטור בהכנת פיגועים(סבארו,דיזינגוף סנטר,אפרופו..), 17/04/09 12:00


    IP: 93.172.129.20דווח על תגובה זו

  • 117.

    לא להחרים - לצלם

    אוליבר טוויסט, 17/04/09 11:52

    אם סטודנט יגש לבלש פרטי, הוא יכול להשיג צילומים נהדרים של ברגותי לומד באוניברסיטה.
    צריך רק להתחיל להפיץ ברשת והשאר כבר יעשה מעצמו.

    IP: 87.68.85.230דווח על תגובה זו

  • 116.

    אתם ב-YNET מטומטמים??!!!

    1 מהעם, 17/04/09 11:52

    איך בכלל אתם משווים בין עוכר ישראל לקצינה בצה''ל!?

    IP: 62.219.227.57דווח על תגובה זו

    • ככה זה כשהמחשבה מעוותת, וכשאין מודעות יהודית (ל''ת)

      אפרתוש , 17/04/09 12:19


      IP: 212.76.105.43 דווח על תגובה זו

    • רק שכאן זה NRG... (ל''ת)

      רועי2472 , 17/04/09 14:35


      IP: 217.132.160.205 דווח על תגובה זו

  • 115.

    אבל כולם באוני הזו תומכים באויבי ישראל. הם כולם כמוהו. אז מי ידיח אותו (ל''ת)

    Y, 17/04/09 11:51


    IP: 88.121.45.86דווח על תגובה זו

  • 114.

    השליכוהו לכל הרוחות!! (ל''ת)

    שחר, 17/04/09 11:50


    IP: 87.68.176.141דווח על תגובה זו

  • 113.

    לסלק אותו יחד עם כל השמאלנים שם לעזה (ל''ת)

    קיקו, 17/04/09 11:48


    IP: 84.109.2.179דווח על תגובה זו

  • 112.

    הערבים פותרים באמצעות ישראל 90% מהבעיות שלהם.

    ASCH, 17/04/09 11:47

    מההצגה המצרית האחרונה בסיני עם ''כוונות פיגועים של שליחי החיזבאללה'' המצוצות מאצבע שלהם, ועד האשמת ישראל ברצח בדרפור.

    השנאה שהם מלבים כלפינו משמשת אותם למטרות פוליטיות בין ערביות, ומהווה כלף מנצח פוליטי כה חזק, עד שהם לא יוותרו עליו לעולם. אבל כמו דברים רבים בעולם הערבי 80% ממנה- סתם הצגה. הכי טוב רואים את זה אצל השייך נסראללה אחרי המלחמה בלבנון ב2006: שומר הגבול האידיאלי עם ישראל. יותר טוב מהירדנים והמצרים ביחד.

    אינני מתפלא לא על המצרים שלא מונעים הברחות נשק לרצועה, ולא על מלך ירדן שלחוץ על הסכם ''שלום'' בין ישראל ל''פלסטינים'', וטוען שיש כאן לחץ זמנים (ולמה לחוץ? מה קרה? הרי אומרים בערבית: החיפזון מהשטן והמתינות מהרחמן).אינני מתפלא מאותו ברגותי, ולא מקונטאר, שהוציא תוארים על חשבון ''היישות הציונית'' ולא על ערביי ישראל הכמהים ל''מדינה פלסטינית'' בכאילו, אבל לא מעוניינים לחיות בה בעצמם.

    מזרח התיכון הוא אזור דמדומים מבחינת ישראל, לא מוכר ומאיים. בעייתה של ישראל היא: ישראל. אותה ישראל החושבת במונחים אירופאים-קנדים על עמי האזור, בזה להתנהלותם ותרבותם מצד אחד, ומוכנה ללקק מגפי כל פריץ ערבי המוכן לירוק עליה מצד שני. איך אפשר להשתלב ככה במרחב המזרח תיכוני, כפי שהשמאל מטיף? רק על ידי ביזוי עצמי בתמורה לפתקים מהראיסים שלהם?

    אם רק ישראל תסכיל ותלמד את תרבותם ודרכיהם, תוכל להשתלב כאן יפה וללא מלחמות. וההסתה שלהם? תמשך גם בלי השלום ותמשך גם אחרי חתחמת ה''שלום''. לא נעים. אבל גם לא נורא.

    IP: 77.126.112.10דווח על תגובה זו

  • 111.

    אם זה היה קורה ב... ארה''ב או בירדן או במצרים או בסוריה???

    אביתר דקל, 17/04/09 11:47

    מדינת ישראל... בדרך לאבדון והרס עצמי.
    לא נשאר פה ערך אחד לאומי. אבל מה לעשות מה שבישלנו(חינוך ילדינו) זה מה שכנראה נאכל (הומואים,פשע,סמים,ערבים עם זכויות יתר,טלויזיה רדודה ביותר וכו') כואב...
    ה' יגאלנו מהטפשים שמובילים אותנו לתהום.

    IP: 77.127.191.132דווח על תגובה זו

  • 110.

    כל הפוסל במומו פוסל

    אלמוני, 17/04/09 11:46

    והרי ההוכחה האולטימטיבית לכך שאיננו מדינת אפרטהייד היא בכך שעומר לומד באוניברסיטה ציונית. לימודיו לדוקטוראט בתל אביב מעקרים לחלוטין את קריאתו לחרם אקדמי על ישראל ומשרתים לפיכך את התומכים בציונות. יש להודות לו על השירות ההסברתי היוצא מן הכלל שבעצם מעשיו.

    IP: 77.125.161.6דווח על תגובה זו

  • 109.

    הכי טוב להשאיר אותו ללמוד, לפחות הוא לא יוכל להטיף לחרם מאחר שהוא לומ

    חה, 17/04/09 11:26

    ד באוניברסיטה שאותה הוא קורה להחרים??

    IP: 79.178.235.68דווח על תגובה זו

    • הדעות והבדיחות שלך היו גם באירופה לפני 60 שנה. (ל''ת)

      קיקו, 17/04/09 11:46


      IP: 84.109.2.179 דווח על תגובה זו

  • 108.

    הוא קורא לאחרים להחרים

    אז מה הבעיה?, 17/04/09 11:25

    הוא לא התכוון לעצמו

    IP: 87.69.149.55דווח על תגובה זו

  • 107.

    שאוניברסיטת ת''א תחרים אותו

    חיפאי, 17/04/09 11:25

    שאוניברסיטת ת''א תודיע לי שבמסגרת החרם האקדמי (שהוא יזם ודחף לקיומו) הוא מוחרם ויצרך לחפש מקום אחר ללמוד בו. סה''כ - הוא תומך בחרם הזה - אז שיעמוד בדבריו!!!

    IP: 93.173.108.58דווח על תגובה זו

  • 106.

    לערבי הזה מגיע עט כמו לשאר הערבים.ערבי טו הוא ערבי

    לערבי הזה מגיע עט כמו לשאר הערבים.ערבי טו הוא ערבי, 17/04/09 11:21

    לערבי הזה מגיע עט כמו לשאר הערבים.ערבי טו הוא ערבי

    IP: 79.178.131.153דווח על תגובה זו

  • 105.

    חחחחח איזה ליצן... ישראל היא מעצמה, והיא מכופפת את ידי כל אויביה.

    ציוני , 17/04/09 11:20

    מי שרוצה להחרים את ישראל כיום, צריך ללכת לגור במערה.

    IP: 82.81.50.176דווח על תגובה זו

    • ציוני, ואגב - אם הוא מקבל את תואר הדוקטור באונבירסטת תל אביב

      ציוני , 17/04/09 11:24

      אז הוא בעצם אקדמאי ישראלי, ולכן האירגון שלו צריך להחרים אותו.

      IP: 82.81.50.176 דווח על תגובה זו

  • 104.

    לסלק אותו כמה שיותר מהר

    שבץ חלובה, 17/04/09 11:20

    ולא רק אותו אלא גם את כל הסטודנטים הערבים שלא עשו צבא. לא יתכן שהם יתפסו מקומות של חיילים שלנו. חוץ מזה אם כבר יש להם מקום בפקולטות לא מבוקשות אז שישלמו 50000 ש''ח לשנה שכ''ל. אתה הולך באוניברסיטת תל אביב ומכל פינה ותחת כל עץ אתה שומע ערבית כאילו שזה אוניברסיטת אלאזהר בקהיר. פחד אלוהים ללכת שם. ויש עוד יהודים שמשכירים להם דירות. היום הוא משכיר דירה מחר הוא שם לך מטען של 5 ק''ג טי אנ טי ומפוצץ אותך לשמים. היחהודים תמיד היו עם נאיבי ומטומטם וככה הם גם עלו לרכבות לאוושוויץ אחרי ששיכנעו אותם שהם נוסעים להתרחץ ולהתקלח לקראת יישוב מחדש.

    IP: 84.228.151.84דווח על תגובה זו

  • 103.

    ***---------------------------לינק לעצומה------------------***

    זה מבין עניין , 17/04/09 11:19

    http://www.atzuma.co.il/petition/expelomarbarghouti/1/1000/

    IP: 84.228.179.27דווח על תגובה זו

  • 102.

    יש הרבה יהודים עם דעות רדיקליות שלומדים באקדמיה

    סטודנטית, 17/04/09 11:18

    הסיבה היחידה שהעניין עלה לכותרות היא מפני שהוא ערבי.
    תנו לו ללמוד.

    IP: 79.180.150.204דווח על תגובה זו

    • אבל אם הערבים ישלטו בארץ, תראי בדיוק את ההבדל

      מניח שאת יהודיה, 17/04/09 12:25

      אם יהודים רדיקלים ישלטו בארץ, תוכלי לחיות עם זה. ליתר דיוק, יהודים רדיקלים לא מסוגלים לשלוט, למעשה.

      אבל אם הערבים ישלטו, כל האומה הערבית איסלמית תהיה מאחוריהם, וכיהודיה, חייך יהיו עגומים מאד תחת שלטון ערבי: לא חופש, לא זכויות, עוני, דיכוי.

      IP: 93.173.219.204 דווח על תגובה זו

  • 101.

    לפי דעתי גם מגיעה לו מלגה .... (ל''ת)

    בני, 17/04/09 11:17


    IP: 62.219.148.100דווח על תגובה זו

  • 100.

    לפי דעתי גם מגיעה לו מלגה .... (ל''ת)

    בני, 17/04/09 11:17


    IP: 62.219.148.100דווח על תגובה זו

  • 99.

    להטיס אותו מהאוניברסיטה! הערבי הטרוריסט הזה יכול ללכת ללמוד בעזה מצדי. (ל''ת)

    לא אמרתי כלום , 17/04/09 11:16


    IP: 77.127.90.160דווח על תגובה זו

    • 11507 אמרו כבר את מילתם! עכשיו תורנו להעיף את הבוגד הזה! (ל''ת)

      לא אמרתי כלום , 17/04/09 11:19


      IP: 77.127.90.160 דווח על תגובה זו

      • http://www.atzuma.co.il/petition/expelomarbarghouti/1/ (ל''ת)

        לא אמרתי כלום , 17/04/09 11:19


        IP: 77.127.90.160 דווח על תגובה זו

  • 98.

    כנסו דחוף

    מירה, 17/04/09 11:13

    לא יעשו לו כלום. רק מי שלמד באוניברסיטת חיפה יודע מה מתרחש שם. הפגנות כל שני וחמיש של הערבים כנגד מדינת ישראל.

    IP: 85.64.41.33דווח על תגובה זו

  • 97.

    תרשמו ''עומר ברגותי'' בגוגל - המציאה הראשונה היא העצומה (ל''ת)

    תחתמו- זה פשוט, 17/04/09 11:11


    IP: 77.126.204.47דווח על תגובה זו

  • 96.

    הגיע הזמן לנקות את האורוות של מוסדות ההשכלה הגבוהה

    amir, 17/04/09 11:11

    הבזבוז והסיאוב מוכרים לכל מי שלמד בהם ובמקום מרכז מרכז תרבות הם הפכו לצלוחית פטרי מבאישה של אנטיציונים.
    מעט שעות לימוד, חופשות סגל ארוכות, משכורות מנופחות וניצול הסגל הזוטר.
    מהנדס + תואר שני במנע''ס

    IP: 217.132.95.115דווח על תגובה זו

  • 95.

    תעשו באינטרנט ותראו איך זה מגיע ל-10,000 בקלות

    WWW, 17/04/09 11:09

    איך הוא לא מחרים את האוניברסיטה הזאת, היא הרי יושבת על שטח שהם ברחו ממנו כמו שפנים

    IP: 93.172.11.1דווח על תגובה זו

  • 94.

    מדינה מטומטמת... אחד כזה היה צריך להעלם.... (ל''ת)

    רואה צאן, 17/04/09 11:06


    IP: 85.250.244.36דווח על תגובה זו

  • 93.

    אוניברסיטת חיפה ממזמן הפכה להיות ביר זית (ל''ת)

    חיפאית, 17/04/09 11:02


    IP: 85.64.41.33דווח על תגובה זו

  • 92.

    היועמ''ש של הרשות מרמאללה לומדת בת''א במילגה של האוניברסיטה

    שמעון, 17/04/09 11:02

    היועמ''ש של הרשות עושה Executive MBA בתל אביב. במהלך עופרת יצוקה היא התראיינה לרשתות בחו''ל והשמיצה את המדינה. יש לה עוד מילגה!!!!!!!! בושה למדינה ולאוניברסיטה

    IP: 84.109.240.247דווח על תגובה זו

  • 91.

    שאלה דחופה?

    מאיה, 17/04/09 11:00

    זה עומר כמו עומר שריף. או זה עומר כמו עומר ברנע. הוא ערבי או יהודי? אולי הוא ממשפחה של מרואן ברגותי?

    IP: 85.64.41.33דווח על תגובה זו

    • ערבי.. וכן יש מצב שהוא מהחמולה של ברגותי. (ל''ת)

      ציוני , 17/04/09 11:22


      IP: 82.81.50.176 דווח על תגובה זו

  • 90.

    שאלה דחופה?

    מאיה, 17/04/09 10:57

    זה עומר כמו עומר שריף. או זה עומר כמו עומר ברנע. הוא ערבי או יהודי? אולי הוא ממשפחה של מרואן ברגותי?

    IP: 85.64.41.33דווח על תגובה זו

  • 89.

    תנו קישור לעצומה! (ל''ת)

    סטודנט, 17/04/09 10:47


    IP: 77.126.204.47דווח על תגובה זו

    • http://www.atzuma.co.il/petition/expelomarbarghouti/1/ (ל''ת)

      לא אמרתי כלום , 17/04/09 11:18


      IP: 77.127.90.160 דווח על תגובה זו

  • 88.

    יורה לעצמו ברגל!! תנו לו ללמוד באוני' ת''א!!

    יוסי ארן, 17/04/09 10:47

    איך יתקבל ברצינות אדם המטיף לחרם אקדמאי על אוניברסיטאות בת''א כאשר הוא בעצמו בחר ללמוד באחת מהן? הרי הוא כבר למד לשני תארים בחו''ל ויכל להמשיך לדוקטורט באחת מהן, אבל הוא בחר באוניברסיטה ישראלית...רציני? לדעתי בהחור כמו רבים מבריו אינטרסנט!

    IP: 87.69.199.176דווח על תגובה זו

  • 87.

    זו דרכם של הערבים להוציא מאתנו את הצוף למצוץ ולזרוק=עלק נאורים=בוז#^# (ל''ת)

    נ.כהן רגש הנחיתות לא מאפשר להודות=שהם זקוקים לנו##, 17/04/09 10:47


    IP: 89.138.225.194דווח על תגובה זו

  • 86.

    כל הכבוד למוניטור

    סטודנט לשעבר באונ' ת''א, 17/04/09 10:45

    מרצים אנטי ציונים השתלטו על חוגים מסויימים באוניברסיטה (מדעי החברה והרוח כמובן - אנשים אלו עצלנים מכדי ללמוד תואר במדעי הטבע) ובמקום ללמד עוסקים בתעמולה פוליטית.
    אנא עיזרו להחזיר את האוניברסיטה למקום בו לומדים, ולא עוסקים בפופוליטיקה.

    IP: 212.199.123.178דווח על תגובה זו

  • 85.

    אני קורא לאגודת הסטודנטים לארגן הפגנה - אני אגיע בוודאות! (ל''ת)

    ירון, 17/04/09 10:43


    IP: 77.126.116.54דווח על תגובה זו

  • 84.

    שילך ללמוד באוקספורד...שם הוא ימצא שפה משותפת

    חייבים חוקה בארץ, 17/04/09 10:40

    ובטח יפגוש אקדמאים ישראלים רבים שחושבים כמוהו

    IP: 79.66.77.253דווח על תגובה זו

  • 83.

    שילך לאוני' חיפה... גם כך כולם שם ערבים... (ל''ת)

    מדינה דו לאומית שבדרך........., 17/04/09 10:40


    IP: 62.128.48.26דווח על תגובה זו

  • 82.

    פני המדינה כפני ה...

    נח, 17/04/09 10:36

    ברגותי תלמיד מן המנין,ומשוחררי צה''ל,מוכרחים לנסוע לחו''ל בשביל לקבל מקום
    באוניברסיטה.

    IP: 62.47.145.150דווח על תגובה זו

  • 81.

    חוששני שכל המחאות לא תועלנה. אצלנו נהוג הכלל 'כל המיצר לישראל נעשה ראש

    משה בודק, 17/04/09 10:33

    בכל מדינה כמדינת ישראל הנלחמת יום יום על קיומה היו מזמן זורקים אותו מכל המדרגות גם כאשר אין מדרגות לפי אמרתו השנונה של יקירנו אפרים קישון ע'ה.

    IP: 79.182.77.21דווח על תגובה זו

  • 80.

    תנו לו ללמוד. על קורות החיים שלו יופיע ''בוגר אונ' תל אביב''

    יריב, 17/04/09 10:31

    זה כבר יאיר אותו באור מגוחך.
    רק אל תתנו לו מלגות ופרסים.

    IP: 171.66.155.11דווח על תגובה זו

    • בדיוק ככה

      ואף יותר, 17/04/09 10:38

      על התעודה שלו יופיע ''דוקטור מאוניברסיטת תל אביב''

      IP: 77.124.154.163 דווח על תגובה זו

    • שטויות, הוא לומד באוניברסיטת שייח מוניס. (ל''ת)

      ביזי, אל מסעדי, 17/04/09 11:40


      IP: 82.166.134.16 דווח על תגובה זו

  • 79.

    תכף מקבלים גם את דמניוק לאוניברסיטה ........... (ל''ת)

    איה השכל??, 17/04/09 10:30


    IP: 79.181.26.181דווח על תגובה זו

  • 78.

    לכל המתלהמים : אוניברסיטת ת''א ממלאת את יעודה האנטי-ציוני (ל''ת)

    אדוארד סעיד , השאהיד המדליק, 17/04/09 10:29


    IP: 212.117.151.70דווח על תגובה זו

  • 77.

    שיוציא תואר ושיחרימו לו את התואר - כי הוא מישראל (ל''ת)

    אלכס, 17/04/09 10:29


    IP: 84.108.87.33דווח על תגובה זו

  • 76.

    שיוציא תואר ושיחרימו לו את התואר - כי הוא מישראל (ל''ת)

    אלכס, 17/04/09 10:29


    IP: 84.108.87.33דווח על תגובה זו

  • 75.

    למה אין לינק לעצומה? (ל''ת)

    טיפשות או שמאלנות?, 17/04/09 10:28


    IP: 212.76.114.206דווח על תגובה זו

  • 74.

    איפה שר החינוך? אין להעניק כלים להריסת המדינה לאויביה (ל''ת)

    עודד, 17/04/09 10:23


    IP: 79.177.74.176דווח על תגובה זו

  • 73.

    למה שלא ימשיך ללמוד?

    mimi, 17/04/09 10:23

    הוא פאתטי ממילא. אם ימשיך ללמוד באוניברסיטת תל אביב הרי שיעשה צחוק מעצמו. אדרבא, תנו לו להמשיך ללמוד שם!!!

    IP: 217.132.47.180דווח על תגובה זו

  • 72.

    פלורליזם

    אור, 17/04/09 10:23

    אבל האם עצם קבלתו ללימודים לא מוציאה את העוקץ מטענותיו? הרי כאן יש דוגמא לכך שהאקדמיה הישראלית מוכנה לקבל לשורותיה גם אנשים שלא 'מכשירים את הכיבוש', כדבריו.

    IP: 93.172.122.59דווח על תגובה זו

  • 71.

    הבעיה היא האוניברסיטה ולא ברגותי

    מוטי, 17/04/09 10:22

    כסות של חופש אקדמאי כביכול מביא לאנרכיה מוחלטת.

    ראשי האונברסיטה המונעים משיקולי כסף וכבוד שומרים בכל כוחם על החופש האקדמאי שאינו אלא שרלטנות מוחלטת המביאה גם למצב האבסורדי שמתואר בכתבה זו.

    אין לנו אלא להלין על עצמנו.

    יש לבטל את החופש האקדמאי !!!

    IP: 93.172.191.157דווח על תגובה זו

  • 70.

    אוניברסיטה שמאלנית מאכזבת במיוחד!!!! לא ללמוד שם!!! (ל''ת)

    מאוכזבת מהאוניברסיטה כבר שנים, 17/04/09 10:22


    IP: 79.178.42.205דווח על תגובה זו

  • 69.

    לא להעביר תקציב לאוניברסיטה אם הם חארות (ל''ת)

    יובל ארהב, 17/04/09 10:21


    IP: 72.129.89.101דווח על תגובה זו

  • 68.

    מטומטמים באוניברסיטה, פשוט. (ל''ת)

    חלם, 17/04/09 10:18


    IP: 62.219.194.203דווח על תגובה זו

  • 67.

    קריאה ל''מוניטור האקדמיה הישראלית''

    אילן, 17/04/09 10:13

    יש לפעול גם כנגד המרצים שפעלו כנגד מנויה של אל''מ פנינה שרביט

    IP: 212.235.79.248דווח על תגובה זו

  • 66.

    איפה ליברמן, שיבוא לעשות קצת סדר באוניברסיטה (ל''ת)

    ארתור, 17/04/09 10:12


    IP: 89.139.142.37דווח על תגובה זו

  • 65.

    קושיה של פסח: במטרה להלחם בחרם,האם מותר להחרים האוניבסיטה שקיבלה אותו? (ל''ת)

    כבשהפועה , 17/04/09 10:12


    IP: 89.138.81.219דווח על תגובה זו

  • 64.

    מניאק

    א, 17/04/09 10:11

    צריך לקחת אותו לגור חודש בשדרות ואז מה הוא יגיד על רצח עם.

    IP: 89.139.39.100דווח על תגובה זו

  • 63.

    הבעיה זה השמאל לא הערבים . (ל''ת)

    הערבים פועלים במיסגרת שהשמאל נותן להם ., 17/04/09 10:05


    IP: 84.109.161.107דווח על תגובה זו

  • 62.

    מה פירוש-"התקבל למסלול דוקטורט"? איזה מחלקה ומי המנחה שקיבל אותו?

    כבשהפועה , 17/04/09 10:01

    קבלה ללימודי דוקטורט מחייבת תאום בין סטודנט למנחה, הגשת תוכנית מחקר ועמידה בבחינת מעבר של המועמד. הכוונה היא, שכדי להתחיל במסלול, לא מספיק "להרשם" ללימודים אלא נדרשת הסכמה רצונית ומודעת של המנחה ושל צוות חוקרים בכיר מן האוניברסיטה וממוסד אקדמי נוסף-חיצוני. מפתיע לכן שלנקודה זו אין כל הסבר בכתבה.

    IP: 89.138.81.219דווח על תגובה זו

  • 61.

    אפילו אני חושב שיש גבול

    שמאלני, 17/04/09 10:00

    אני שמאלני, אבל אוהב את המדינה, וחושב שהדבר האחרון שצריך לעשות זה להחרים אותנו.

    האדם הזה עבר כל גבול.

    אבסורד שהוא לומד במוסד שהוא קורא להחרים.

    אדם צבוע.
    אסור לנו להסכים לזה, בתור משלמי מיסים ואזרחי המדינה.
    הוא יכול לומר שהוא לא מסכים למדיניות שלנו, ואפילו שאנחנו ''עושים אפטראייד'' (מה שלגמרי לא נכון), אבל ברגע שהוא מחרים- הוא עבר כל גבול.

    IP: 93.172.98.229דווח על תגובה זו

  • 60.

    שישרף אמן (ל''ת)

    צבוע מלוכלך, 17/04/09 09:59


    IP: 79.179.46.191דווח על תגובה זו

  • 59.

    פעילות השמאל מסייעת לחיסול מדינת שראל (ל''ת)

    אל תבליגו יותר לכנופייה השמאלנית, 17/04/09 09:53


    IP: 89.138.121.29דווח על תגובה זו

  • 58.

    ברגותי הוא אוייב שיש לחסלו הפעילות שלו היא חלק מהלוחמה של האוייב נגדנו (ל''ת)

    אל תבליגו יותר !!!!!!!!!!!!! עת לפעול, 17/04/09 09:52


    IP: 89.138.121.29דווח על תגובה זו

  • 57.

    יש להרוס את האוניברסיטה השוכנת על חורבות שיח מוניס (ל''ת)

    אדולף ברגותי, 17/04/09 09:51


    IP: 212.117.151.70דווח על תגובה זו

  • 56.

    להפסיק לקן הצרעות הזה את התקציבים - האם בחרנו ליכוד או מרץ ????????? (ל''ת)

    אל תבליגו יותר !!!!!!!!!!!!! עת לפעול, 17/04/09 09:51


    IP: 89.138.121.29דווח על תגובה זו

  • 55.

    יש לקוות שהמרצים וחברי הסגל האקדמי יעשו את חייו קשים

    אך חוששני שלא, 17/04/09 09:49

    לטרטר אותו בעבודת המחקר 20 שנה (אם לא יסתלק קודם), להתייחס אליו כמו אל עבד, וכו'.

    כל מי שעשה מאסר או דוקטורט מכיר היטב את הסטטוס הזה.

    IP: 93.173.219.204דווח על תגובה זו

  • 54.

    פתחו באונברסיטת ת''א מסלול דוקטורט למדעי החומוס??

    מיקי, 17/04/09 09:49

    אז מה הוא הולך לעשות שם...?
    אולי הוא רוצה להיות קרוב לאחיו הפועלי ניקיון באונברסיטה.

    IP: 89.138.225.108דווח על תגובה זו

  • 53.

    אני לא מבינה את העומר הזה: קצת יושרה אישית!!

    שדגכ, 17/04/09 09:45

    אם אתה קורא להחרים את ישראל וחושב שזו מדינת אפרטהייד וכולי, מדוע אתה בא ללמוד כאן?
    הייתי מצפה שתנהג ביושרה אישית ותדיר את רגליך מכאן. תיתן דוגמה אישית!!
    (ואגב, מובן שאני לא מזדהה עם עמדתך, אבל את זה אני שמה בצד כרגע.)

    IP: 79.179.115.198דווח על תגובה זו

  • 52.

    חלק מהתואר מממנת המדינה... איזו בדיחה

    גיא, 17/04/09 09:45

    לא צריך להדיח אותו,
    תכשילו אותו ותשאירו אותו כיתה - כל החיים!!!

    IP: 79.181.106.6דווח על תגובה זו

  • 51.

    למה אין לינק לעצומה? אל תשוו בין הצורר ולהבדיל לפנינה שרביט.

    ציונית מתל אביב., 17/04/09 09:45

    חוצפה אופיינית לשמאל ולערבים. אין להם בושה. אין להם יושר אינטלקטואלי. לעולם לא לוקחים דוגמא אישית. מדברים על סוציאליזים וגרים בכפר שמריהו. מדברים על כבוד האדם וחרותו ומעסיקים פועלים כעבדים.מנסים לחסל את מדינת ישראל כמדינת היהודים אבל רוצים לסחוט אותה ולהנות ממנה.

    IP: 87.68.244.102דווח על תגובה זו

  • 50.

    "לימודי הם עניין אישי". מעבר לדעותיו השערוריתיות, הוא גם צבוע. (ל''ת)

    דה-דה , 17/04/09 09:44


    IP: 79.181.111.241דווח על תגובה זו

    • הוא לא צבוע. אוניברסיטת ת''א היא מוסד פלסטיני אנטי-ישראלי! (ל''ת)

      חשוך ימי בינימי, 17/04/09 09:58


      IP: 79.177.58.184 דווח על תגובה זו

  • 49.

    זאת דוגמא קלאסית לצביעות של הערבים והמוסלמים

    אוהד, 17/04/09 09:40

    ולפני שכל האחמדים והמוחמדים פה שנהנים מגישה חופשית לאינטרנט בישראל כאזרחים, אבל מחכים לרגע שאיראן תעלה עליה והם יהפכו להיות אייתוללות במסגדים, עונים לי שאני גזעני ומכליל, אז תשובתי אליכם מבעוד מועד: כולכם קקות שיום יבוא ותעלמו מהעולם. עניין של זמן

    IP: 93.173.205.30דווח על תגובה זו

  • 48.

    אביגדור ליברמן .תוציא אותו

    שי, 17/04/09 09:36

    בושה אנחנו מדינה מטומטמת

    IP: 79.176.145.125דווח על תגובה זו

  • 47.

    איפה חותמים על העצומה? (ל''ת)

    סטודנט, 17/04/09 09:35


    IP: 89.138.153.31דווח על תגובה זו

  • 46.

    שחקו לו לידיים

    רות מאור , 17/04/09 09:34

    זה בדיוק מה שהוא מנסה להשיג. אין לו בעיה, אני מניחה, ללמוד בחו"ל, אבל הוא מעדיף לנפנף בכך שלא נתנו לו ללמוד, גזענות, וכו'.

    www.kansukansu.blogspot.com

    IP: 85.250.192.81דווח על תגובה זו

    • ב ו ל ש י ט.אף אחד לא היה מרים אפילו גבה-הוא קורא להחרים את האונ' היש' (ל''ת)

      שטויות, 17/04/09 09:51


      IP: 93.172.129.20 דווח על תגובה זו

  • 45.

    מקומו באוניברסיטת חיפה [ביר זית] (ל''ת)

    דה ליברמן, 17/04/09 09:31


    IP: 87.68.167.162דווח על תגובה זו

  • 44.

    היה קרוב לחברך אבל חבק חזק את אויבך (ל''ת)

    קבלו אותו לאוניברסיטה, 17/04/09 09:29


    IP: 125.132.12.177דווח על תגובה זו

  • 43.

    הם יו נותנים גם לראשי הנאצים לעשות אצלם דוקטורט.

    זה אבסורד, 17/04/09 09:27

    חטא ההבריס הזה, שלפיו אנחנו מוכיחים שאנחנו לא אפרטהייד בכך שאנחנו מאפשרים לו ללמדו אצלינו הוא טפשי וכמו כל חטא היבריס הוא יעלה לנו והצדק.

    אסור לשתף פעולה עם ציניות ''מדבר שקר תרחק'' ולא לנסות להביס את האויב בציניות שלו. יש לעמוד ולומר בתם וביושר שמי שמבקש להחרים את האקדמיה בישראל ואין לו בעיה להשתמש בשורותיה, ומי שמוציא דיבת ישראל כאפרטהייד, אין לנו חובה לעמוד מנגד ולתת לו להפיץ את הנאציזם הזה עלינו. וודאי שיש לנו גם חובה לומר את האמת ולא לשתף עם זה פעולה. פשוט מספיק.

    IP: 217.132.13.216דווח על תגובה זו

  • 42.

    סטודנטים מטומטמים- למה אתם מחכים, העיפו אותו לעזאזל. (ל''ת)

    רעמסס, 17/04/09 09:26


    IP: 85.250.235.10דווח על תגובה זו

  • 41.

    תנו לו ללמוד

    ארז, 17/04/09 09:21

    ואח''כ פרסמו את זה ברחבי העולם, כולל בעולם הערבי.
    זה רק יוציא אותו אדיוט גמור ויהפוך אותו לבדיחה.
    טענתו כי לימודיו הינם ''עניין אישי'' מגוכחת להפליא לאור הרצאותיו כי יש להחרים את האקדמיה בישראל.
    פרסום העובדה כי הוא לומד בתל אביב רק יפגע בו ויהפוך את כל ''משנתו'' לעקרה וחסרת תוכן.

    IP: 84.108.24.127דווח על תגובה זו

    • תגובה לארז ''תנו לו ללמוד''

      דנה ברנט, 17/04/09 09:44

      זה לא עובד ככה והוא לא יהפוך לבדיחה אם לא נהפוך אותו לכזה. הוא ימשיך ויפעל נגד ישראל גם אחרי התואר. הפלסטינאים משתמשים בכל כלי אפשרי כדי לפגוע בנו.

      IP: 84.110.218.99 דווח על תגובה זו

    • הם יודעים היטב שמאבקם מבוסס על חארטה

      הם עושים מלחמה בתחבולות, 17/04/09 09:45

      מבחינתם כל טריק שפל הוא ראוי ובלבד שיעזור להם במלחמתם להשמיד את ישראל.

      ישראל היהודית חייבת להסיר את הכפפות במאבקה נגד השואפים להשמידה.

      IP: 93.173.219.204 דווח על תגובה זו

  • 40.

    איפה אפשר לחתום ?

    בנצי, 17/04/09 09:20

    מוכן גם להפגין נגד בצבוע ותומכיו השוטים

    IP: 89.139.195.62דווח על תגובה זו

  • 39.

    תנו לו ללמוד וזה ייתן לנו כוח***כנסו ותקראו

    berdav , 17/04/09 09:18

    תנו לו ללמוד באוניברסיטה....זאת ההוכחה הטובה ביותר באמצעותה אפשר לנגח אותו ואת דעותין בעולם...לצלם אותו לומד.....לצלם אותו נבחן....לצלם אותו בזמן קבלת תארים....זה בדיוק הפוך ממה שהוא טוען..איך יש אפליה אם הוא לומד אצלנו....איך ייתכן שאיננו נותנים שיווון ולראיה הוא לומד אצלנו.....היכן יח"צ של האקדמיה ומשרד החוץ להפיץ בעולם את ההוכחות ....אחד בלב אחד בפה !!!!!! תנו לו להתמודד עם העובדות אתה טוען א והנה הוכחה הפוכה לטענותיך !!!!

    שבת שלום

    IP: 85.207.75.234דווח על תגובה זו

  • 38.

    הנה זכות השיבה מתממששת האיש תושב שטחים איך יש לו רשיון שהיה?

    חי-שדרות, 17/04/09 09:17

    קורא לכל ישראלי יהודי שעדיין יש לו כבןוד עצמי להחרים את האוניברסיטה הזו עד שמנהיגיה יבינו שבאנו לכאן מפולין וממרוקו להקים מדינת יהודים ולא מדינת כל אזרחיה שכלבים שוטים כמו האנטשמי הזה משטוה בה שילך ללמוד באנג'ח או בעמן או בכל מקום ניראה אותו יוצא שם נגד המדינה שמארחת אותו
    הפכנו למדינת חסרת הכבוד העצמי

    IP: 217.132.46.146דווח על תגובה זו

  • 37.

    צריך לאפשר לאיש להחרים את האקדמיה הישראלית,ו''לעזור'' לו לקיים את אשר

    אני, 17/04/09 09:15

    הוא מאמין.....וברצינות,רק עם מטומטם ואחוז שנאה עצמית כמונו,מאפשר קיום תופעות כאילו. ולחשוב שהאוניברסיטה בכספי המיסים שאנחנו אזרחי המדינה הנאמנים משלמים, תממן מלגה והוצאות לימוד לעוכר ישראל זה, על חשבונם של חיילים משוחרררים.
    אגב, זאת אותה אוניברסיטה שמרציה ניסו להחרים מרצה בגלל ששרתה בצבא והשתתפה במבצע עופרת יצוקה. איתה היתה להם בעיה, עם שונא ישראל זה אין להם....

    IP: 93.172.191.252דווח על תגובה זו

  • 36.

    עדיף לקבל אותו, מסיבות של יחסי ציבור

    אלון, 17/04/09 09:14

    הרי הנזק הממשי שיגרם למדינה כתוצאה מזה שיהיה לו דוקטורט של תל אביב הוא אפסי, אבל הוא ינצל את הטענה שלא התקבל לאוניברסיטה לצורך תעמולה.

    IP: 79.178.145.59דווח על תגובה זו

  • 35.

    צריך לעשות עצומה אינטרנטית שגם העם יוקיע ! ממש ביזיון !!! (ל''ת)

    תומר, 17/04/09 09:14


    IP: 89.138.205.142דווח על תגובה זו

  • 34.

    מה הולך באוניברסיטה הזאת?! הם ירדו מהפסים!

    אייל, 17/04/09 09:13

    מתי יעצרו אותם?!

    IP: 93.172.129.20דווח על תגובה זו

  • 33.

    מדינת חלם...

    אלי, 17/04/09 09:12

    משתינים עלינו בקשת

    IP: 62.0.87.78דווח על תגובה זו

  • 32.

    ההשוואה המרומזת לאל''מ שרביט = בושה

    יהודי ציוני, 17/04/09 09:10

    במסווה של ''אוביקטיביות'' - זהו סילוף עובדות והצגה מטעה של המקרה. ההשוואה מקוממת.

    IP: 87.69.170.215דווח על תגובה זו

    • צודק

      יהודי ציוני ב, 17/04/09 15:54

      בושה וחרפה שמדברים באותה הנשימה על קצינה בצה''ל ועל עוד מחבל שיקבל תואר דוקטור מאוניברסיטה בישראל. אגב עם סמער קונטר לא היה משתחרר מהכלא גם הוא היה מקבל דוקטורט בקרוב אבל הפראייר בחר להשתחרר

      IP: 217.132.10.154 דווח על תגובה זו

  • 31.

    אוני' ת''א הפכה להיות מעוז החמס! (ל''ת)

    בושה שלמדנו שם!, 17/04/09 09:08


    IP: 217.132.160.183דווח על תגובה זו

  • 30.

    ועוד מעט הוא יבצע פיגוע,ויוכל להמשיך ללמוד מהכלא בפתוחה! אנחנו גאונים!

    מדינה מסריחה,ואוניברסיטת ת''א צריכה להיקרא חמסטאן, 17/04/09 09:07

    מדינה מסריחה,ואוניברסיטת ת''א צריכה להיקרא חמסטאן,
    מתי כבר יפטרו את ראשי האונ' הנרפים ,האפסי,שרצו להעיף את היועצת המשפטית של צה''ל בגלל שהיתה קצינה בזמן המבצע בעזה???? זה אותם האנשים!!!
    צריך להעיף שם חצי מהסגל-האנטישמי,ואת ההנהלה,שנותנת לזה יד (-אחריות הממשלה,ושר החינוך!!!)וכך לא יזהמו את הסטודנטים המסכנים בתודעה של שנאה עצמית ,אנטישמיות,
    והלקאה עצמית,ויגדלו דור פרזיטים שלא שמשתמטים משירות,ומעדיפים את הערבים על פני בני עמם והאחים שלהם היהודים

    IP: 93.172.129.20דווח על תגובה זו

  • 29.

    רק בישראל.......החלה תוכנית טלויזיה..ארץ זבת חלב ודבש ? (ל''ת)

    בר הברברי, 17/04/09 09:04


    IP: 79.182.235.55דווח על תגובה זו

  • 28.

    אין בושה כבר. אנחנו מאבדים את המדינה! (ל''ת)

    שיר, 17/04/09 09:04


    IP: 89.138.121.3דווח על תגובה זו

  • 27.

    רק בישראל.......החלה תוכנית טלויזיה..ארץ זבת חלב ודבש ? (ל''ת)

    בר הברברי, 17/04/09 09:03


    IP: 79.182.235.55דווח על תגובה זו

  • 26.

    בשם חופש הביטוי מאבדים את גבולות הטעם הטוב (ל''ת)

    יש לדעת לשים גבול, 17/04/09 08:57


    IP: 212.179.133.146דווח על תגובה זו

  • 25.

    חייבים ללמוד להציב גבולות במדינה הזו

    דב, 17/04/09 08:56

    אי אפשר בשם חופש הביטוי והדמוקרטיה - להסיר את כל גבולות הטעם הטוב

    IP: 212.179.133.146דווח על תגובה זו

  • 24.

    האם הוא בכלל תושב ישראל? (ל''ת)

    דני, 17/04/09 08:46


    IP: 80.230.26.77דווח על תגובה זו

  • 23.

    יש עוד כמה כאלה (ל''ת)

    הוא לא היחיד באוניברסיטה ת''א, 17/04/09 08:44


    IP: 79.181.100.37דווח על תגובה זו

  • 22.

    לשיטתו-התואר שלו לא יוכר ברחבי העולם- כתוצאת החרם שהוא ביקש להטיל! (ל''ת)

    אליקבליקבום , 17/04/09 08:43


    IP: 77.126.239.111דווח על תגובה זו

  • 21.

    אני מבטל את הרשמותי לתואר שני בבר אילן (ל''ת)

    זוכמיר, 17/04/09 08:43


    IP: 89.139.78.48דווח על תגובה זו

  • 20.

    איפה חותמים על העצומה? (ל''ת)

    טל, 17/04/09 08:42


    IP: 93.172.43.162דווח על תגובה זו

  • 19.

    רק במדינת חלם מציאות כזו יכולה להתרחש ,

    זוכמיר, 17/04/09 08:42

    מדינה אשר אינה חפצה חיים !

    IP: 89.139.78.48דווח על תגובה זו

  • 18.

    מתנה לצורר

    bahary5 , 17/04/09 08:40

    אנחנו עם של מזוכיסטים,יורקים עלינו בעולם,אנו אומרים זה גשם
    משמיצים אותנו בעולם..הם לא באמת מתכוונים..מדינות ערב ה"ידידותיות"אשר בהם תנועה גורפת של האקדמיה לחרם על ישראל.."זה לצרכים פנימים"
    כאשר מצביעים נגדנו באו"ם,"גם זה לצרכים פנימיים"..מאחורי הקלעים .הם תומכים בנו...
    אז תודה אם לתמוך אז בגלוי
    אנו נותנים במה לכל שונאי ישראל אם זה ברדיו או בטלויזיה..הרי אנחנו מדינה דמוקרטית אי אפשר אחרת.כך טוענים כל המלקקים..
    אז כן אפשר אחרת.!!! אל לתת פיתחון פה לכל אוייבינו,באשר הם להעיף לכלכ הרוחות מרצים אנטי שמים ממוסדות ההשכלה הגבהה מארץ.להחרים בחרמות נגד את כל מחרימיינו,להעניש או לסלק מכנסת ישראל כל חבר כנסת ערבי שפוגע בביטחון המדינה
    (כמו בכל דמוקרטיה נורמאלית)
    ולהחזיר את כבודינו האבוד!!

    IP: 89.138.229.188דווח על תגובה זו

  • 17.

    מחבלים לכלא לא לאונברסיטה

    מורה לחשבון, 17/04/09 08:40

    משפחה של רוצחים ומחבלים.אין גבול לטירוף?
    שיילך ללמוד באוקספורוד מצידי,רק לא בישראל.
    משפחת ברגותי=משפחה של רוצחים!!!

    IP: 80.179.104.125דווח על תגובה זו

    • ומה אכפת לו לדעתך? שם גם יוכל ללמוד! פינוק למחבלים,עינויים לגלעד שליט! (ל''ת)

      אוטויזם זה כאן, 17/04/09 09:15


      IP: 93.172.129.20 דווח על תגובה זו

  • 16.

    מוניטור האקדמיה הישראלית

    דנה ברנט, 17/04/09 08:40

    המוניטור עוקב אחרי פעילותם ופרסומיהם של אנשי אקדמיה ישראלים שפועלים נגד ישראל. בשנת 2001 יצאו מספר עצומות מזעזעות ועליהן חתמו כ-360 מרצים ישראלים מהאוניברסיטאות שלנו. המצב הזה מאוד מתסכל, אנשי האקדמיה הללו מקבלים את משכורתם ממשלם המסים הישראלי ובמקביל יורקים לבאר ממנה הם שותים. המוניטור מוציא כל יום מידע באנגלית על מעלליו של איש סגל אקדמי שכזה. המידע יוצא באנגלית משום שרוב הפעילות מתרחשת באנגלית.
    הכנסו והרשמו למוניטור האקדמיה הישראלית באתר: http://www.israel-academia-monitor.com

    IP: 84.110.218.99דווח על תגובה זו

    • כל הכבוד לכם! (ל''ת)

      סטו', 17/04/09 09:16


      IP: 93.172.129.20 דווח על תגובה זו

    • אלה לא המרצים שאמרו שהמזרחים מורידים את הרמה...?! (ל''ת)

      מזרחי, 17/04/09 10:46


      IP: 77.127.247.77 דווח על תגובה זו

  • 15.

    רק מדינה מפגרת כישראל יכולה לאפשר לשרץ ללמוד בארץ. (ל''ת)

    מוטי, 17/04/09 08:38


    IP: 77.124.30.54דווח על תגובה זו

  • 14.

    מישהו הבין מהמתואר בכתבה מה הבעייה עם אל''מ פנינה שרביט ברוך? (ל''ת)

    אמיר, 17/04/09 08:36


    IP: 79.180.122.210דווח על תגובה זו

    • בהחלט = הזדמנות לערוך השוואה בין אקדמאית ישראלית שהשמאל שונא לבין

      רוני, 17/04/09 09:39

      אקדמאי פלשתיני שהשמאל אוהב. לשם כך אין צורך בקשר בין הדברים. הכל מותר.

      בעוד שמן הכתוב ברור שהישראלית היא משפטנית - כלל לא ברור באיזה תחום בדיוק עוסק הפלשתיני - לבד מהסתה נגד ישראל.

      האם אוניברסיטת ביר-זית אינה מעניקה תואר שלישי? או שמא רמתה אינה עונה על צרכיו המיוחדים של עומר ברגותי?

      IP: 93.172.173.36 דווח על תגובה זו

  • 13.

    לשמחתנו, אונ' ת''א אינה מכללת אריאל, אלא מוסד אקדמי אמיתי (ל''ת)

    מרצה, 17/04/09 08:35


    IP: 85.250.238.250דווח על תגובה זו

    • צריכים להעיף אותך,ואת חבריך,ושתלכו ללמד (ולחיות) בביר זית (ל''ת)

      בז לבוגדים.לכו לטיפול פסיכיאטרי,אתם חסרי שפיות, 17/04/09 09:09


      IP: 93.172.129.20 דווח על תגובה זו

    • אכן מוסד אמיתי.

      דון ועדת קישוט, 17/04/09 09:38

      מוסד פסיכיאטרי אמיתי.

      IP: 85.250.70.228 דווח על תגובה זו

    • אוניברסיטת אריאל לפחות הוקמה על אדמות פנויות

      nils, 28/04/09 10:16

      בעוד שאוניברסיטת ת''א הוקמה על חורבות שיח מוניס.

      אגב, אוניברסיטה אמיתית בהכרח מובילה לשנאה עצמית ?

      IP: 192.168.254.171 דווח על תגובה זו

  • 12.

    מי שקורא לחרם על אקדמיה ישראלית אסור שיאפשרו לו ללמוד בהץ (ל''ת)

    איכפתית , 17/04/09 08:31


    IP: 87.68.162.38דווח על תגובה זו

  • 11.

    להדיחו ומיד פשוט צוחק עלינו בעיניים. אוייב ישראל. (ל''ת)

    איכפתית , 17/04/09 08:30


    IP: 87.68.162.38דווח על תגובה זו

  • 10.

    זה בסדר, הוא מתאים לאוניב' תל-אביב

    מזרחן, 17/04/09 08:30

    השלוחה של ביר זית

    IP: 76.124.156.29דווח על תגובה זו

  • 9.

    פשוט מתבייש באוניברסיטה שמאפשרת לשטן לצמוח בין שורותיה (ל''ת)

    אני, 17/04/09 08:30


    IP: 81.62.86.124דווח על תגובה זו

  • 8.

    גבעתיים

    אזרחית, 17/04/09 08:29

    רק במדינת ישראל יש מי שנהנה מזכויות דמוקרטיות ובנוסף גם מרשה לעצמו לההתנגד לריבונותה, שילך ללמוד בעזה!!!

    IP: 87.70.128.80דווח על תגובה זו

    • מה הקשר גבעתיים, אפשר לדעת? (ל''ת)

      גבעתיימי, 17/04/09 10:29


      IP: 84.229.207.189 דווח על תגובה זו

  • 7.

    הבעיה זה לא ברגותי, זאת אניברסיטת ת''א שמזמן היא פוסט ציונית.

    אפללו, 17/04/09 08:29

    ואני עוד צריך לממן אוניברסיטה פלסטינת זאת.

    IP: 84.229.52.40דווח על תגובה זו

    • אתה מעניק להם קרדיט שלא מגיע להם. הם לא "פוסט" הם אנטיציונים. נקודה. (ל''ת)

      כבשהפועה , 17/04/09 10:06


      IP: 89.138.81.219 דווח על תגובה זו

  • 6.

    לקרוע אותו בשכר הלימוד (ל''ת)

    homosful , 17/04/09 08:29


    IP: 80.250.159.240דווח על תגובה זו

    • חמס משלם , לא הוא , ולהם לא חסר כסף (ל''ת)

      יהודי, 17/04/09 15:30


      IP: 84.111.1.56 דווח על תגובה זו

  • 5.

    סטודנטים זה הmoney time שלכם להעיף אותו לביר זית!!! (ל''ת)

    יונתן, 17/04/09 08:28


    IP: 81.62.86.124דווח על תגובה זו

  • 4.

    היו מקבלים לכאורה גם את ראשי הרייך למגמת יהדות (ל''ת)

    ייו, 17/04/09 08:26


    IP: 84.109.135.236דווח על תגובה זו

  • 3.

    אוניברסיטה ללא גבולות ,איפה הקו האדום שלה ?

    חופש ההתאבדות, 17/04/09 08:25

    לפי החופש המדומה שממחישה האוניברסיטה
    אם לרוצחי יהודים היא מאפשרת לימוד דוקטורט,את מי היתה חוסמת?
    כמה יהודים נרצחים הם הגבול שלה ?
    אייכמן היה מקבל אישור לדוקטורט ?

    IP: 192.115.67.2דווח על תגובה זו

  • 2.

    הצעה נועזת

    חיים פרידמן, 17/04/09 08:24

    אולי זו ההזדמנות לנסות גישה מקורית ונועזת: לא רק לאפשר לבן העוולה הזה ללמוד, אלא גם להעניק לו את היחס והתנאים הטובים ביותר.
    אין כמו ''שבר רעיוני'' כדי להציג רשעים באיוולתם.

    IP: 79.178.33.27דווח על תגובה זו

    • רעיון מעניין

      צביקה פלד, 17/04/09 09:06

      קוראים לזה להטביע אותו בקערת דבש.

      IP: 79.178.33.27 דווח על תגובה זו

      • קוראים לזה נאיביות (ל''ת)

        ניסה ונפגע, 17/04/09 10:27


        IP: 212.76.114.206 דווח על תגובה זו

    • זה אתה שנותן לימודים אקדמיים,תנאי בית מלון?הם נהיו רוצחים יותר טובים (ל''ת)

      panacea , 17/04/09 13:44


      IP: 91.77.76.172 דווח על תגובה זו

      • הכוונה למחבלים הכלואים אצלנו וחוזרים לטרור עם שחרורם. (ל''ת)

        panacea , 17/04/09 13:48


        IP: 91.77.76.172 דווח על תגובה זו

    • כל כך מטומטם הרעיון שאין מילים! (ל''ת)

      טמטום במסווה אקדמי!, 17/04/09 15:15


      IP: 84.228.177.38 דווח על תגובה זו

  • 1.

    היכן מערך ההסברה העלוב שלנו ? כיצד ידיעה זו לא מופיעה בכל העולם ???

    רוני מהשרון , 17/04/09 08:22

    זו יכלה להיות "סטירת לחי מצלצלת" לכל אותם מנוולים המנסים לייצר חרם אקדמי עלינו... פשוט אפשר לעשות מהם "קרקס"...

    קדימה, חברים, להתעורר ולהתחיל להפיץ את הידיעה

    שבת שלום

    IP: 217.132.248.92דווח על תגובה זו

    • אגב גם הבוגד עזמי בשארה היה ד''ר לפילוסופיה פילוסופית הבגידה ושינאת יהו (ל''ת)

      חי-שדרות, 17/04/09 09:19


      IP: 217.132.46.146 דווח על תגובה זו

    • נכון נכון נכון

      שוקו, 17/04/09 12:17

      יש להשפיל את הצבוע הזה שקורא לחרם ובעצמו הולך ללמוד במוסד ישראלי.

      IP: 94.194.153.23 דווח על תגובה זו