• 117.

    ביבי יכיר גם בלובנגולו מלך זולו,רק להשאר בממשלת ישראל (ל''ת)

    אובמה .ח, 06/05/09 17:37

  • 116.

    ביבי הלחיץ שב להילחץ. (ל''ת)

    חבל שלא אמר את האמת לבוחרים, 03/05/09 20:32

    • מתי אמר ביבי את האמת לבוחרים המטופשים שהצביעו לליכוד (ל''ת)

      אם חד הורית, 06/05/09 17:43

  • 115.

    רפובליקת בננות (ל''ת)

    נחום שחף , 30/04/09 14:07

  • 114.

    הנה לכם - מה בדיוק תוכניותיו של ברק אובאמה ומה כבר הספיק לעשות למען חי

    שירהw , 22/04/09 22:49

    חיסול המדינה במכירה פומבית. זה מדהים - הכל כתוב בנבואות ואובאמה רמוז ביחזקאל ל"ח מפסוק ב - ה-א של אובאמה היא סוף המילה "נשיא" - אין ספק שאובאמה הוא גוג וזה מוביל אותנו בע"ה יתברך אל הגאולה השלמה.

    --------------------------------------------------------------------------------

    תדהמה וזעם בצמרות המדינית והצבאית הישראלית, כאשר נודע (ביום ג' 22.4), כי הנשיא האמריקני אובמה אישר עסקת נשק גדולה בין צבא טורקיה וצבא לבנון שתכלול הצבתם של מדריכים צבאיים טורקיים ביחידות הצבא הלבנוניות.
    יום רביעי, כח ניסן תשס"ט, 22:28, 22 באפריל 2009


    מדריכי קומנדו טורקיים יגיעו ללבנון כדי לאמן יחידות של הצבא הלבנוני.
    המקורות הצבאיים של תיקדבקה מוסרים על התבטאויות קשות של דרגים בכירים ישראליים על צעדו זה הנשיא אובמה. מקור בכיר מאוד אמר בלילה: זהו סימן נוסף לכך כי נשיא ארצות הברית איננו לוקח בחשבון בצעדיו במזרח התיכון שום שיקול ביטחוני של מדינת ישראל.

    הגורם הוסיף ואמר: 'נשיא לבנון הגנרל מישאל סולימן, הוא הנשיא הלבנוני הראשון שמאיים על ישראל להשתמש בכוח צבאי נגדה, ואשר הגיע ביום ג' לאנקרה כדי לחתום על עסקת הנשק, התחייב בפומבי, יותר מפעם אחת להעמיד את צבא לבנון לרשות חיזבאללה במקרה של עימות נוסף עם ישראל. במקרה כזה, אומר המקור הישראלי, כוחות המאומנים על ידי קצינים טורקיים ומצוידים בנשק טורקי יילחמו מול היחידות הישראליות? המקור גם הזכיר את העובדה כי למעלה מ-50 אחוז מחיילי צבא לבנון הם חיילים שיעים שנאמנותם נתונה לחיזבאללה.

    המקורות הצבאיים של תיקדבקה מדווחים כי המקור הישראלי ניסה למתן את דבריו, אולם מתוכם נשמע למעשה, כי הנשיא אובמה פעל במתן הסכמה זו להתחלת פירוק הברית הצבאית הקיימת בין ישראל לטורקיה, והמהווה את אחת מאבני היסוד של המדיניות הצבאית האמריקנית במזרח הים התיכון.

    עוד מוסרים המקורות שלנו, כי נשיא לבנון מישאל סולימן לא הסתיר, בעת בואו לאנקרה, כי הוא בא לשם בעקבות הסכמתו של הנשיא אובמה לצעד זה.

    לאחר פגישה בין משלחת צבאית טורקית בראשותו של נשיא טורקיה עבדאללה גול, ובין משלחת לבנונית צבאית, שבראשה סולימן עמד, וטכס חתימה על הסכמים צבאיים בין שתי המדינות אמר הנשיא הלבנוני: 'אנחנו (הטורקים והלבנונים), סקרנו את המדיניות האמריקנית החדשה כלפי האזור, לאור ביקורו האחרון של באראק אובמה בטורקיה'. ציטוט המקור:

    We reviewed the new (U.S.) policies towards the region in light of President (Barack) Obama's recent visit to Turkey.

    המקורות של תיקדבקה מדווחים כי בישראל אפילו אינם יודעים מה ההיקף העסקה הצבאית שנחתמה בין שתי המדינות מאחר ולא וושינגטון ולא אנקרה דאגו לעדכן את ירושלים בנושא. כל מה שידוע הוא, כי טורקיה תספק ללבנון כמויות גדולות של נשק ומדריכים צבאיים.

  • 113.

    וזה יהיה סופו הפוליטי של ביבי וסופה הקיומי של מדינת היהודים! (ל''ת)

    קורן נאוה, טבריה-זעקי ארץ אהובה ונבגדת!, 22/04/09 13:23

  • 112.

    עד עתה ניסו לשכנע וכעת יתחיל האונס (ל''ת)

    אריק , 22/04/09 03:12

  • 111.

    הוויתורים של ביביהו יהיו שבעתיים מקודמיו. כי פיו וליבו אינם שווים

    benzi. a, 21/04/09 21:58

    הביבי הזה שקרנותו אומנותו. הוא חכם על טפשים ומהם הוא ניזון ומקבל את קולותיהם.
    הוא ידע שיהיו וויתורים גדולים אך הצהיר הכול הפוך על הפוך. אפילו נשיא סוריה אמר על הביבי הזה. אומר דבר ועושה אחרת ולכן אין מה להתרגש ממנו.

  • 110.

    בושה ביום השואה, מקבלים עיקרון של מדינת טרור ושנאה באזור

    אברהם, 21/04/09 20:21

    הרי מדינת פלשתין-חמאס השואפת להשמדת ישראל זהו בדיוק הלקח מהשואה, שלא לאפשר הקמתה של מדינה כזו ולהגן על חיי העם היהודי.

  • 109.

    בעקרון שתי המדינות= Jorden to the ARABS Israel for the Jews

    Jorden to the ARABS Israel for the Jews, 21/04/09 19:54

    THIS was what the UN deiceded in 1948,

    The Arabs never accepted this - we did

  • 108.

    העם היהודי טרם שוחזר כעם מדיני. אך ניתן לחלק את ארץ-ישראל המערבית ?

    אשר בן-שלמה , 20/04/09 09:01

    בהתאם לחקיקה הישראלית הנוכחית, העם היהודי אינו שייך למדינת ישראל. עובדה כי הגדרת "מיהו יהודי" בחוק השבות אינה קושרת את היהודים למדינת ישראל. לאחר שהרומאים החריבו את בית שני ושלח את רוב האומה לגלותה, העם היהודי נהפך לעם חוץ-מדיני. על מנת להפריד שני עמים מבחינה מדינית, צריך קודם כל שני העמים יהיו מדיניים. הדבר דורש היום את ההכרה החוקתית בקיומו של העם הישראלי כחלק בלתי-נפרד של האומה היהודית, באותה מידה שמצריים מגדירה את העם המצרי כחלק בלתי-נפרד של האומה הערבית.

    • The Jewish NATION is the only nation because of the TORAH

      go to the source, 21/04/09 19:56

      The bible: in Matan Torah:

      Hayom Hazeh Nihyettem LEAM''

      go to the source please

      • אתה אדם חולה (ל''ת)

        אריק , 22/04/09 03:10

  • 107.

    ככה זה כשנמלה לוחצת יד לאריה -זה דינם של מדינות שלא יכולות להתקיים ללא

    דיויד, 19/04/09 11:47

    סיוע מארצות הברית! מתי תבינו אחי הישראלים שישראל היא נקודה קטנה במפה ונתניהו אוכל ראש ממשלה ישראלי אחר לא יכול לעשות מה שהוא רוצה ! צר לי אם הורדתי לכם את המורל אבל תצאו לעולם ותיראו מה הולך? כאן אנחנו גדולים - שם קטנים ובשר תותחים . מה לעשות ? העולם הוא לא הפקר . החזק שולט . יש דרג ויש זרג.... למדינות כמו גרמניה בריטניה צרפת וכו ארצות הברית לא יכולה לשלוט לגמרי אבל עלינו ועל ארצות ערב כן.

    • yiu are wrong - the whole history turned around God's people

      Please check it, 21/04/09 19:48

      We are the reason that the world exist. God build it and only if we keep his torah he would support it.

      so we have a big, hard Job - WE are the Atlas of the world. not the current super state.

  • 106.

    אף אחד לא שם לב ובעולם כולו שבישראל מוכנים לכול דבר (ל''ת)

    פקק תנועה , 19/04/09 09:08

    • אבל לירקוד לפי החליל של הפלשטינאים כולם מוכנים לכך (ל''ת)

      פקק תנועה , 19/04/09 09:10

  • 105.

    בן כספית הוכיח עד היום,כי מקורותיו אמינים ומדוייקים. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 18/04/09 18:57

    • לפי מקורותיו של בן כספית היה אמור להיות כאן שלום אזורי ועולמי

      gilberet , 21/04/09 21:00

      בן כספית בתקופת אוסלו יחד עם מקורותיו הבטיח לכולנו שלום עומי עם מזרח תיכון חדש.
      עיניו ברקו מהתרגשות בכל עת שה"ראיס" (כך הם אהבו לכנות אותו) נפגש עם פרס ורבין

  • 104.

    נראה שעכשיו לאחר ההשתחוות של אובמה למלכו הסעודי

    ירמי201 , 18/04/09 17:36

    ארצות הברית בקריז של לספק את מהווי שתי המדינות ההזוי של היזמה הערבית. אז נתניהו יגיד כן אבל יוציא להם את המיץ עד שיראו משהו ממשי ממנו. לכולם היום ברור שעזה חייבת לחזור למצריים על יד סגירה טוטאלית של כל זרימת כסף,חשמל,מיים,נשק מהצד הישראלי. תושבי יהודה ושומרון הערביים יצביעו לירדן והיהודים לישראל. ברור שזה הפיתרון, ושוםפיתרון אחר לא יעבוד. אולם עד שלאובמה ירד האסימון,אם בכלל, במיוחד לאחר שהשמאל הישראלי שלעולם לא ילמד ולא יבין, למרות שבצבא חלקם, ביחידות עילית, הלהיט את העולם בשלום אוסלו, פרס נובל לשלום משותף עם ערפאת, (איזה בדיחה), ומזרח תיכון חדש.

  • 103.

    ארגונים מפלגתיים או ולונטריים שמעבירים בקורת הרסנית על הממשלה וצהל .

    סילביו , 18/04/09 16:40

    פשוט להפסיק פעולתם בחוק. וכדאי להעביר בקרה של חוק משפט וצנזורה בעיניין

  • 102.

    נתניהו נוקט במדיניות נוקשה המתאימה לימיןוזוהי הדרך להשיג את מתרותיה

    tshak , 18/04/09 15:13

    2 מדינות ל2 עמים זאת לא הבעייה .הבעייה שיכירו במדינה יהודית ללא הסתות של שינאה וכדומה שעד כה לא נעשו אמצעים נוקשים מהמשלה הקודמת וזוהי הדרך הימנית יתנו יקבלו קצת לא יתנו לא יקבלו בכלל בניגוד לממשלות קודמות שרון ואולמרט וציפורה הם נתנו שטחים וקבלנו טרור וקאסאמים יש שינוי דרך ...

  • 101.

    הימין טוב בעיקר בנוכלות ביבבות ובבגידה בערכי אנוש (ל''ת)

    אבחון מהיר, 18/04/09 14:35

    • גם באירן הימין הקיצוני שולט וגם שם המתלהמים מאמינים לדמגוג אחמאדיניג' (ל''ת)

      benzi. a, 21/04/09 22:04

  • 100.

    שטויות במיץ עגבניות. נתניהו יכיר במה שמלכתחילה התכוון.

    גירסת נתניהו ל-2 מדינות אינה גירסת אולמרט/ליבני., 18/04/09 08:52

    וההבדל - יום ולילה.
    נתניהו יודע מה הוא עושה. הוא מנהל מו''מ כמו שעושים זאת במזרח התיכון. מתמקח מההתחלה על כל פרט קטן, ולא יוותר על פסיק בחינם. לכל מי שעיניו בראשו היה ברור שהוא משאיר לעצמו מרחב פעולה מחושב לתמרן ולהתמקח.

    אבל השמאל חרד מכל הישג הכי קטן שהוא יביא. לכן, ברגע שנתניהו מראה רמז להתפשרות (בתוך מרחב ההתמקחות שקבע לעצמו - שזו היא חוכמת המו''מ!), מיד יוצאים שונאיו, עיתונאינו השמאלנים, בכותרות מרעישות על כמה הוא לכאורה ''התקפל'' וכו'.

    מה שמעיד על מצוקתם. ועל חוכמת המו''מ של נתניהו. ודוקא על חיזוק אמינותו בעיני הציבור. למגינת לב התקשורת המתוסכלת. ונא לא לצנזר הפעם. זו תגובה תיקנית ולגיטימית. בכ''ז, אנחנו בישראל 2009! לא בטהרן.

  • 99.

    בן כספית משרת גורמים זרים (ל''ת)

    111, 18/04/09 07:35

  • 98.

    בוקר טוב, ימינצ'יקים הלכתם לישון עם ר' ממשלה ימני וקמתם עם שמאלני (ל''ת)

    הצדיק , 18/04/09 07:34

    • התבלבלת. זה רק הרושם השיקרי שהעיתונאי חסר היושרה מבקש שנאמין בו

      אבל אנחנו כבר מכירים את נטיות ליבם של עיתונאינו., 18/04/09 11:21

      למדנו לבדוק ולברר את העניינים לבד, לחשוב לבד ואפילו, תתפלא, לגבש עמדה עצמאית. אחרי הכל, כמה אפשר לאכול את הקש שהם מנסים לדחוף לנו כבר שנים!?

      אני רק מקווה לקבל מהעורך הנאור את אותו חופש הביטוי שמקבלים כאן אתה וחבריך.

    • אתה צדיק כמו שאני אדמור אתה פשוט אוכל תלב מקינאה

      tshak , 18/04/09 15:05

      תקשיב ידידי נתניהו לא ישחרר בקלות את החבל בניגוד לאנשי שמאל כמוך, עד שיכירו במדינה יהודית וזהו השיעור שנתן למיטשל ולאובמה .

  • 97.

    למה ביברמן וברדקיהו לא מתייעצים עם ארתור פינקלשטיין, איך לתכמן ?

    שפתי כהן , 18/04/09 03:40

    אר על האספסוף ארתור פינקלשטיין וחבר מרעיו יודעים ללהטט ?
    נראה אותם משטים באובמה, לא חוכמה לשטות בביבונים אדומי התחת.
    ולא די בזה.
    זה לא מוביל לשום מקום.
    חכמים המה להרע ולהיטיב לא ידעו.

    • חט אליאהום רחא ג'וחא לשוק באשטאריא א-תנין שקיקין פול . (ל''ת)

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 18/04/09 08:45

  • 96.

    הוי הרוקדים לביבי, היידה שרה והרוקדים לשרה היידה ביבי, שוטה, שיטה בכם,

    שפתי כהן , 18/04/09 03:34

    שוטים.
    איל עייז אהבל.
    אהבל הבלכו הבלין.
    אהבל מאחז עיניים, להטוטן השקרים, שקרניהו.
    עכשיו לכו והרביצו לעצמכם כמה בעיטות בתחת עד שיכנס לכם לראש, שאתם רק אדומי תחת מצויים.
    אבכי עליכום בכי.
    עלאק יתנו יקבלו, לא ירצו לא יאכלו.
    ועכשיו הרוכל הנוכל שלכם במופע נער הגומי.

    • סופרקליפרג'ליסטיקאקסביאלידושס. (ל''ת)

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 18/04/09 08:46

  • 95.

    ערביי ישראל עוד מספר שנים ירצו מדינה .פלסטינים הם ירדנים

    משיח יבוא, 18/04/09 01:58

    המערב תומך ברוצחים .אין לוותר.
    היהודים חיים במובלעות
    יהודים בכל העולם תיתעוררו .אויב בבית

  • 94.

    ביבי מסוגל למכור קרם שיזוף לסודנים (ל''ת)

    סבזי , 17/04/09 23:44

  • 93.

    מה אמר יוסי שריד לפני 20 שנהאמר, 2 מדינות ל-2 עמים, עכשיו ביבי מבין... (ל''ת)

    הצדיק , 17/04/09 20:58

    • דעותיו ופעליו של יוסי שריד הביאו למלחמת אוסלו

      יותר מאלף הרוגים,אוטובוסים מתפוצצים ברחובות, 17/04/09 22:22

      גם לאלפי הרוגים פלסטינאים,יותר מעשרת אלפים פצועים ישראלים.8 שנים רצופות של מלחמת אוסלו שהסוף עוד לא ניראה לעין.16 שנה של טרור רצחני מתחילתו של תהליך אוסלו שיוסי שריד כל כך מתגאה בו.תוצאות המעשים של האדם הם מה שקובע את חוכמתו.התוצאות.לקשקש כל אחד יכול,אחד יותר מלוטש בקישקוש אחד יותר עילג בקישקוש.אבל אדם נימדד לפי תוצאות מעשיו.החוכמה נימדדת לפי תוצאות המעשים.חשבת נכון והצלחת להביא למצב יותר טוב ע''י הוצאת מחשבתך לפועל,או שביצוע הרעיונות שלך הביאו לנזק.גם את אובמה נימדוד לפי תוצאות מעשיו,בסוף הדרך.התוצאות,לא הדיבורים ולא התרוצים,גם לא יפוי הדברים עם הפה.תוצאות בשטח.

      • אתה איש אומלל שלא שווה תגובה... (ל''ת)

        הצדיק , 18/04/09 07:33

        • אבל זאת עובדה.

          המדינה אומללה מתוצאות העובדה הזאת, 18/04/09 08:52

          טיפש אחד יזרוק אבו לבאר,1000 חכמים לא יצליחו להוציא אותה.

    • ההבנה הנכונה

      הישר, 19/04/09 21:08

      אבל עכשיו כולם מבינים שהרעיון הוא אסון!

    • מה שהבין יוסי שריד לפני 20 שנה . רק היום ביבי מתחיל להבין

      benzi. a, 21/04/09 22:01

      אבל ממשיך לרמות את המתלהמים שלו ולא אומר להם את האמת.

  • 92.

    אין להטוטן בשום קרקס בעולם שיכול להתחרות בביבי...

    הצדיק , 17/04/09 20:52

    רק ביבי מסוגל להגיד לאמריקאים את מה שהם רוצים לשמוע, כך לדתיים, כך לימניים, כך לשמאלנים, כך לאירופאים, הוא יגיד תמיד את מה שבן שיחו רוצה לשמוע...אלוף העולם בלהטט

  • 91.

    העיתונות מתיימרת לתת לנו את חדשות העתיד

    למי ניתנה הנבואה, 17/04/09 20:42

    עדיף שיציגו בפנינו באופן אובייקטיבי את חדשות ההווה.

    • שכח מזה גבר (ל''ת)

      קפטן ג'ק, 20/04/09 21:24

  • 90.

    בסוגיה זו תומך בדרכו של ביבי,ביבי מבין שאין דרך אחרת משתי מדינות נפרדו

    נתן.ש מעלות., 17/04/09 19:51

    הרי הוא ידע זאת מראש,מענין איך הוא יכפה דרכו על ההזויים?.

  • 89.

    נתניהו לא טיפש. יש סיבות טובות לא לוותר שום דבר מראש ובטח שלא בחינם.

    2 מדינות ל-2 עמים אצל נתניהו, זה לא כמו אצל ליבני., 17/04/09 19:40

    אילו הסכים נתניהו מראש ל-2 מדינות, מיד היו מנסים, כמובן מאליו, לכופף אותו לפי הגירסה הפלסטינית. על פי מפת הדרכים, יתכן שיגיעו בסוף ל-2 מדינות אבל נתניהו יעמוד על הגירסה הישראלית. ויש להניח שזו היתה כוונתו מלכתחילה.

    מה ההבדל בין הגירסאות? הבדל של שמיים וארץ.

    איזה מזל שנתניהו ליברמן ברק בגין מרידור ויעלון הם אלה שיקבעו, ולא ליבני אייל ארד בלילה בראון אפללו ושו''ת.

  • 88.

    דחוף!להעיף את "הגורם הבכיר"(אם בכלל יש כזה)על שיתוף הפעולה עם הכתב הזה (ל''ת)

    דקל ב , 17/04/09 19:35

  • 87.

    ביבי צודק ...שתי מדינות לשני עמים...וירושלים ,בירתן (ל''ת)

    אחמד מעל קודס, 17/04/09 18:37

  • 86.

    בן כספית כותב מהבטן לא מהראש- הבכיר עבד עלך- תצא לחופשה (ל''ת)

    כשתחזור הכל יראה אחרת.EAN914, 17/04/09 18:37

  • 85.

    ב 1947 האו"ם הצביע בעד מדינה יהודית בא"י - אסור לוותר על הזכות הזאת !

    רוני מהשרון , 17/04/09 18:15

    יהיה "המחיר הפוליטי" אשר יהיה...

    יהיו גבולותיה הסופיים של המדינה אשר יהיו...

    מה שיוגדר, בסופו של דבר, כמדינת ישראל, חייב להיות מוגדר ומקובל בכל העולם (כולל כל מדינות ערב) כמדינה בעלת זהות יהודית !!!

    אל תיתנו לאף אחד לבלבל לכם את המוח על "גזענות" או קשקושים כאלה...

    1) שמה הרשמי של מצריים הוא "הרפובליקה הערבית של מצריים"
    2) שמה המלא של סוריה הוא "הרפובליקה הערבית של סוריה"
    3) שמה הרשמי של איראן הוא "הרפובליקה האיסלאמית של איראן"

    בכל מדינות האיסלאם קיימת חוקה/מערכת חוקים אשר מפלה באופן בוטה את מי שאינו מוסלמי (ולהזכירכם... הנוצרים במדינות ערב אינם עוינים את מדינותיהם...)

    לפיכך, ישנם שלושה תנאים המהווים "יהרג ובל יעבור" בכל מו"מ עתידי :

    - הכרה במדינת ישראל כמדינת הלאום היהודי
    - פתרון בעיית הפליטים הפלסטינאים יכול להתבצע רק במדינת פלסטין (כשזאת תקום) ו/או בכל מדינה אחרת שתסכים לקבלם.
    - מדיניות ההגירה של ישראל היא עניינה הפרטי והבלעדי של מדינת ישראל ורק היא תחליט מי רשאי להיכנס ומי לא.

    שבת שלום

    • רוני-האם אתה תומך בהבנות זנווה? שלושת התנאים האלו נמצאים שם-החלטת האום

      Ehad Haam-Zionist, 17/04/09 22:24

      דיברה על שתי מדינות בשטח המנדט-כשבמדינת ישראל קיים מיעוט ערבי של כ47% מהאוכלוסיה עם זכויות אזרחיות מלאות, ובמדינה הפלשתינאית לא קיים שום אזרח יהודי......

      מדינת ישראל היא מדינת הלאום של העם היהודי-אין שום מדינה הנדרשת בהסכם עם ישראל להכיר בזכות זאת-אלא חהכיר בריבונותה של ישראל על שטחה.

  • 84.

    להלומי ההזיות,וכי ממה אתם מופתעים ? הרי אך אתמול סגדתם לאל הכזב שלכם.

    נתן.ש מעלות., 17/04/09 18:04

    וזאת למרות שדוגל אני כחבר קדימה בחזון,שתי מדינות לשני עמים.

  • 83.

    ביבי מלך ישראל זוחל על 4 לפגישה עם מלך העולם, ברק..

    גימלאי מתעב ביבי, 17/04/09 17:06

    וימכור את מדינת ישראל תמורת נזיד עדשים לאמריקאים !!!

    • גימלאי תצא מזה - רוב הגימלאים בעולם בידיוק כמוך היום, מה הקשר לביבי (ל''ת)

      אתה זקן זעפן, לא בריא-EAN914, 17/04/09 22:59

    • גימלאי תצא מזה - רוב הגימלאים בעולם בידיוק כמוך היום, מה הקשר לביבי (ל''ת)

      זקן זעפן רע לבריאות-EAN914, 18/04/09 03:49

  • 82.

    בן כספית כותב מהבטן לא מהראש- הבכיר עבד עלך- תצא לחופשה (ל''ת)

    כשתחזור הכל יראה אחרת.EAN914, 17/04/09 16:54

  • 81.

    איבכי עליכום בכי, אדומי תחת, הרגע שאלתי:כמה ימים יקח לשוטה שלכם להתקפל

    שפתי כהן , 17/04/09 16:48

    ולא ידעתי שבמאמר השניה הקרוק כבר מקופל.
    שוטה שיטה בכם, שוטים.

    • יגאל , לא יפה . כולה RED NACKS .

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 17/04/09 17:02

      לא יפה לכתוב תחת בטוקבק.
      הופס..

      • ראית מימיך בבון בוגר שהתחת שלו לא אדום ?

        שפתי כהן , 18/04/09 03:36

        זה סימן שעוד לא הגיע לבגרות מינית.

    • החלמה מהירה יגאל

      מאיר=חיפה, 17/04/09 23:32

      נראה לי שהטחורים עלו לך לראש.

  • 80.

    אובמה לא צריך לדחוף את ביבי,כי ביבי מת להביא הסדר קבע ולהכנס להיסטוריה (ל''ת)

    בצלאל, 17/04/09 15:25

  • 79.

    ביבי בסוף יסכים ל2 מדינות ל2 עמים, אבל בלי ציפי עם 2 מפלגות ורוטציה,,, (ל''ת)

    ביבי אלוף בהיפנוט היריב, 17/04/09 15:22

  • 78.

    איך ביבי עבד על ציפי,,וואי וואי,,היא האמינה לו והתבצרה באופוזיציה,,,,, (ל''ת)

    אפללו תתעורר ציפי כשלה,, 17/04/09 15:17

  • 77.

    אם כך אז ציפי עשתה טעות חייה כשגררה את קדימה לאפלת האופוזיציה לעד,,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 17/04/09 15:14

  • 76.

    אם אתה צודק אז ציפי אכלה אותה בגדול, כי היא בתהום החשוך באופוזיציה (ל''ת)

    בצלאל, 17/04/09 15:12

  • 75.

    בן כספית, הנבואה ניתנה לטיפשים, אז מדוע את מנבא מה שביבי אולי יחליט (ל''ת)

    בצלאל, 17/04/09 15:10

  • 74.

    כל יהודי כי כל ערבי בשטח לא משלו הינו מתנחל ויעובר לשטח מדינה שלו!

    gregpiev , 17/04/09 14:36

    פרוש הדבר. דין של קפר ברדים כדין טייבה! חלופה לזה מלחמה עם גרוש אטני!

  • 73.

    שוני אנפוליס ממפת הדרכים שהוא אינו מחייב ערבים למלות התחייבותם!!! לא (ל''ת)

    gregpiev , 17/04/09 14:32

  • 72.

    נאמר , שתי מדינות עבור שתי עמים!! פרוש הדבר ערבים מין הישראל יעברו לפא (ל''ת)

    gregpiev , 17/04/09 14:29

  • 71.

    ככה שאבי יוכל לעבוד בעיריית רמאללה

    שימי, 17/04/09 13:50

    ובא לציון גואל

    • יעבוד???? (ל''ת)

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 17/04/09 17:04

  • 70.

    שתי מדינות זה ברור. אבל בלי אנאפוליס יש עימות מאוד חמור

    יריב, 17/04/09 13:43

    ובן כספית יודע שעיקר המחלוקת היא האם להמשיך במתווה אנאפוליס או לחזור למפת הדרכים. אז למה הוא לא כותב זאת?
    תשאלו את הכתבלבנית השותפה שלו איילה חסון. גם היא התחילה במסע שטיפת מוח לציבור בהודעה על גורמים ישראלים שפועלים נגד אובמה בוואשינגטון.
    מצא מין את מיניהו.

  • 69.

    הימין הוא מילים

    נדב, צוללת צהובה , 17/04/09 13:14

    בבחירות ניצח הימין, אין ספק בכך. אבל מה זה הדבר הזה שניצח, בעצם? מה שניצח זה הצורך הרגשי של היהודים בישראל להרגיש שהם חזקים שזו תמונת הראי של המפוחדות שלהם.

    מבחינה מהותית, אין שם כלום, משום שהבעיות נשארות אותן בעיות והפתרונות אותם פתרונות.

    הערבים שגרים בשטחים לא ייעלמו מפה. במוקדם או במאוחר יצטרך שלטוננו עליהם להיפסק. יש רק שני פתרונות ריאליים לזה - מדינה אחת גדולה שבה היהודים אינם רוב, ושתי מדינות שבאחת מהן רוב יהודי מוצק. כיוון שהאפשרות הראשונה משמעותה חיסול המדינה, נשארת אך ורק האפשרות השניה.

    יגיד הימין אלף פעם "שלום כלכלי", "ארץ ישראל לעם ישראל לפי תורת ישראל", "אין עם מי לדבר". זה הכל מילים. בסופו של דבר חיים כאן אנשים משני עמים והפתרון אחד הוא.

    • אתה מצטט מנטרות שמאלניות בלי להבחין שהן כבר לא נכונות

      gilberet , 17/04/09 13:32

      קודם כל אנו לא שולטים על ערביי השטחים.
      בעזה שולט החמאס ובאיו"ש שולט אבו מאזן.
      צה"ל כעת שולט ביטחונית באיו"ש אבל זה מצב שנוצר בעקבות חומת מגן כאשר הפיגועים שיצאו משטחי הרש"פ הפכו לבלתי נסבלים לחלוטין כמו זה שהיה בזמנו במלון פארק בנתניה בליל הסדר.

      הניסיון מעזה ומהרש"פ של ערפאת מראה שהפתרון של שתי מדינות החיות בשלום זו ליד זו הוא לא מציאותי, המדינה הפלסטינית תיצר טרור ותמרר את חייהם של היהודים בשטח הקטן שישאר להם.

      השמאל יכול להגיד אלף פעם "שתי מדינות לשני עמים" "מזרח תיכון חדש" אבל זה הכל הזיות, בשטח זה פשוט לא עובד.

      • לא מנטרות, תיאור מפוכח של המציאות

        נדב, צוללת צהובה , 17/04/09 13:52

        לא באתי להאשים את ישראל במצב. אני מסכים איתך שהפרטנר הפלשתיני הוא בעייתי מאד, וחלק לא מבוטל מהאשמה על מצבו מוטל על כתפיו שלו.

        יחד עם זה, המצב הוא שביו"ש עדיין מוגבלת מאד תנועתם של הפלשתינים באמצעות אינספור מחסומים, וההתנחלויות הולכות ומתרחבות. אין לפלשתינים מדינה. זה המצב, בלי קשר למי אשם בו.

        להגיד "מנטרה" על מה שאני אומר, זה לא עונה לטענה הבסיסית: בלי שתי מדינות לשני עמים, תהיה פה מדינה אחת שלא תהיה יהודית או לחילופין תהיה פה מדינת אפרטהייד. כן, זה נאמר הרבה פעמים בעבר, אבל זה לא הופך את זה למנטרה ריקה מתוכן. זאת פשוט המציאות.

        • מדינה זה לא רק אתניקה

          זה גם שטח, 17/04/09 16:04

          וזו גם מוכנות לשלוט על אדמה ולעצב את אופיה על מגוון אוכלוסיה בשיטחה הריבוני. נאמנות אינה רק אתניקה, ראה היהודים המורידים אותנו לזנות בחו''ל.

          • לא רק שנדב צודק-אלא הרשות תיתפרק ביוזמתה אם לא יהיה הסכם הוגן-ואזי...

            Ehad Haam-Zionist, 17/04/09 22:55

            האחריות על תושבי הגדה תיפול שוב ישירות עלינו(לא על הארופאים שבעצם הופכים את הכיבוש שלנו ל''דה-לוקס כלכלי'').

            ואגב מה זה ''מורידים לזנות בחו''ל''? ישראל וממשלתה הם זונות והיהודים האלו הם הסרסור? לא ראיתי עוד אשה ההופכת לזונה בכפיה(למרות שבטוח שיש). אפשר להגדיר זאת כך ''היהודים החושפים את קלונה של ישראל ברבים בחול'' למרות שמהכרותי רוב היהודים ''מנסים לתאר תמונה רחבה שתרכך את מה שנראה בבירור כקלונה של ישראל, ותסביר את הנסיבות שבהם הגיעו אזרחיה להתרופפות ערכיהם וחולשת דעתם הנוכחית''

            • אוי אוי אוי, "הרשות" תתפרק, אייזה אסון

              gilberet , 21/04/09 21:03

              אפשר לחשוב אייזה מזרח תיכון חדש יצא לנו מה"רשות" הזו.
              רק טרור דם ודמעות היא הביאה לנו.
              אולי אחרי שהיא תתפרק אפשר יהיה למצוא פתרון הגיוני שיתן ליהודים את כל ארץ ישראל

        • חברון שכם שילה תקוע וכו הם ערש האומה היהודית לא שייך מוניס (ל''ת)

          ועל הבית נלחם כמה שצריך ובכל האמצעים, 17/04/09 17:31

  • 68.

    מה אתם מתרגשים!אז בן כספית כתב!ממש תורה מסיני! (ל''ת)

    מדע בדיוני!, 17/04/09 13:09

  • 67.

    הפתעה: הסחף לכיוון שמאל לא נעצר אחרי שרון, מופז, אולמרט, לבני והנגבי (ל''ת)

    ברוך הבא למציאות, ביבי, 17/04/09 13:07

    • תרגע. מה שהתקשורת מורחת לא בדיוק מתאר את המציאות. למדנו על בשרנו.

      ולא מהיום., 17/04/09 19:59

      בן כספית כותב ממשאלות ליבו. כמו מרבית העיתונאים השמאלנים שחושבים שהם יכולם לשנות את המציאות בהבל פיהם ( או קולמוסם).

  • 66.

    יהודים יקרים! מיטשל עומד לשכור משרדים בתל אביב - זה לא נשמע

    שירהw , 17/04/09 12:29

    לכם מוזר? האמת היא שאובאמה ושליחו מיטשל באים לכאן להתיישב כאן ולנהל את העסק לב באמצעות פקודות - בדיוק מה שכתוב בנבואות. הם באים לחסל את מדינת מדינת ישראל - אובאמה הוא גוג - קיראו את יחזקאל ל"ח, ל"ט - הוא יבוא לעשות כאן בדיוק מה שכתוב בנבואה. אובאמה תובע ודורש ונחרץ - כלומר לנתניהו ולממשלת ישראל לא יהיה מה לומר. כבר כעת ברור שמיטשל העמיד את כולם בפני עובודת. הארועים מצביעים על כך שגאולת ישאל קרובה מאד. כתוב "לב שרים ומלכים ביד השם", כלומר השם יתברך ממליך אותם ומנהל אותם לפי רצונו. אובאמה רץ ופועל בקצב מסחרר, כי השם יתברך מריץ אותו - סימן משמיים שגאולת עם ישראל כבר כאן. אנו עומדים בפני ימים קשים מאד. השם יתברך יעצור את אובאמה בשלב מסויים כמו שכתוב בנבואה בדיוק. וימליך את משיח צדקנו - מפלתו של אובמאה (גוג) תהייה כאן בא"י - הכל כתוב : זה פשוט מדהים!!! שנתיים אני כבר כותבת והנה הדברים מתגשמים לנג עינינו - לכ השמאלנים - לא כדאי לשמוח. מחכות לכם הפתעות לא נעימות. כנסו לספר יחזקאל פרק לח פסוק ב

    הנביא אומר: "בֶּן אָדָם שִׂים פָּנֶיךָ אֶל גּוֹג אֶרֶץ הַמָּגוֹג נְשִׂיא רֹאשׁ מֶשֶׁךְ וְתֻבָל וְהיִנָּבֵא עָלָיו. וְאָמַרְתָּ כֹּה אָמַר אֲ-ד-ֹנ-ָי –יְה-וִ-ה הִנְנִי אֵלֶיךָ גּוֹג נְשִׂיא רֹאשׁ מֶשֶׁךְ וְתֻבָל"

    סיפרו החל מהמילה נשיא, החל מהאות א בדילוג של שבע אותיות תגיעו לאות ו סיפרו שבע אותיות נוספות תגיעו לאות ב סיפרו שבע אותיות נוספות תגיעו לאות א סיפרו שבע אותיות נוספות ותגיעו לאות מ ועוד שבע אותיות תגיעו לאות ה
    והרי לכם " א ו ב א מ ה "
    "..נְשִׂיא רֹאשׁ מֶשֶׁךְ וְתֻבָל וְהִנָּבֵא עָלָיו וְאָמַרְתָּ כֹּה אָמַר אֲ-ד-ֹנ-ָי י-ְה-וִ-ה הִנְנִי אֵלֶיךָ גּוֹג נְשִׂיא רֹאשׁ מֶשֶׁךְ וְתֻבָל"
    הנביא מדבר על מלחמת גוג ומגוג.

    מסתבר שבתקופת מלחמת גוג ומגוג
    הנשיא יהיה אובאמה...!?

    • המשרדים האילה ישרתו את הסי איי איי! (ל''ת)

      הם כבר עשו זאת בעבר!, 17/04/09 13:14

  • 65.

    ביבי יעשה מה שהמפעילים האמריקאים יורו לו לעשות (ל''ת)

    עם טפש ופחדן יושמד בקרוב, 17/04/09 12:21

  • 64.

    גלעד שליט איננו בחיים - עובדים עליכם כמו בגולדווסר (ל''ת)

    אל תבליגו יותר !!!!!!!!!!!!! עת לפעול, 17/04/09 12:18

    • על סמך מה אתה אומר דברים כאלה נחרצים? מעוניינת לדעת. תודה (ל''ת)

      שירהw , 17/04/09 13:50

      • מי שצריך לעת יודע !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        ויש הרבה מהם בארצנו, 17/04/09 17:25

  • 63.

    מה לכם שמאל עמלקי בארץ שראל ?????????????????

    יהודי פשוט, 17/04/09 12:17

    יהדות אתם מתעבים
    יהודים אתם שונאים
    חאמאס אתם אוהבים
    ארץישראל מיותרת בעיניכם
    למה שלא תתחפפו אל אחיכם בעזה לפני שנבעט אתכם לכל הרוחות

  • 62.

    גורם מדיני אנונימי ממוחו ההזוי של כספית (ל''ת)

    ביבי נתניהו -ראש ממשלה, 17/04/09 12:13

  • 61.

    העם בחר ימין. נקודה. לא בשביל לקבל קדימה מספר 2.

    רובי, 17/04/09 12:05

    נתניהו, אל תפחד מהם!! אל תנסה להיות אולמרט! היה לנו מספיק ממנו!!

    • אולי תסביר מה זה ימין?

      נדב, צוללת צהובה , 17/04/09 13:19

      מה בדיוק אתה רוצה שיקרה? איזה פתרון אתה מציע ליישם לגבי תושבי השטחים, שחיים כבר 40 שנה בלי זכויות בסיסיות ובלי אזרחות של שום מדינה? בסדר, אתה שונא אותם, אבל מה אתה מציע לעשות?

      אין שום דבר בימין. ביבי יעשה בדיוק את מה שהיה עושה השמאל, רק שאולי יעטוף את זה במילים של גאווה לאומית, כדי שאנשי הימין ירגישו טוב עם זה.

      • אנחנו מנסים את הפתרון של השמאל כבר 20 שנה מאז אוסלו - זה פשוט לא עובד

        gilberet , 17/04/09 13:50

        את הרעיון של שתי מדינות ניסינו כבר מאוסלו, הבאנו כאן את ערפאת נתנו לו להקים כאן כח צבאי ובסופו של דבר הרובים הופנו נגדנו.
        בעזה יצאנו חד צדדית וגם שם הם רק ממררים לנו את החיים.
        הפתרון של שתי מדינות על שטח כזה קטן לא עובד ולא משנה כמה שחזרו על זה.
        משהו משני העמים בסוספו של דבר יהיה חייב לוותר וללכת

        • אף אחד לא יוותר ויילך

          נדב, צוללת צהובה , 17/04/09 13:56

          אם זה הפתרון שלך, אני חושב שאתה חי באשליות.

          אם לא יימצא פתרון, הסכסוך ימשיך וידמם. במוקדם או במאוחר, ישראל לא תהיה מספיק חזקה כדי לעמוד בלחצים בינלאומיים או צבאיים, ויימצא פתרון שימצא חן בעינינו עוד הרבה פחות מפתרון שתי מדינות.

          ניסינו את אוסלו, אבל גם עשינו הרבה מאד טעויות בדרך. כשלון לא אומר שמפסיקים לנסות.

        • אתה לא מנסה כלום , אתה בדיוק הגורם המפריע ומונע מאתנו להתקדם לשלום.

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 17/04/09 14:15

          כמה נח לחיות במסגרת ההתיישבות היהודית החדשה ביו"ש ( שמכנים בנפסדות "התנחלות", מי ומתי הומצא הביטוי הזה ) .
          גם אני הייתי רוצה . הייתי מת לחיות בהר חברון , כמעט ופותייתי בצעירותי על ידי חנן פורת במהלך קורס בביה"ס שדה שלו .
          רובנו לא פחות אידיאליסטים ואוהבי הארץ ממך , רק זאת קרה לנו שביום אחד קלטנו שעצם יישובנו מרצוננו בשטחים , ימנע מאתנו , ובעיקר מצאציאנו את הזכות לחיות בשלום ובשלווה , אם לא בדורו , לפחות בדורם.
          את ההתיישבות בשומרון אנו החלנו , כפי שהתחלנו בכל התיישבות בכל מקום ברחבי א"י/מדינת ישראל.
          אל טטיף לנו.

          • אני קטן מלהפריע למשהו - המציאות מפריעה, הרעיון שלכם פשוט לא עובד

            gilberet , 21/04/09 20:51

            הערבים לא מוכנים לקבל אותנו כאן גם אם נסתפק בגיטו בין גדרה לחדרה.
            תפסיקו עם האשליות האינפנטיליות שלכם על "שתי מדינות לשתי עמים החיים בשלום זה לצד זה".

  • 60.

    קודם שהאמריקאים יקימו מדינה לבין-לאדן בתוך ניו יורק.

    רות, 17/04/09 12:05

    בסנטרל פרק. ויתנו לו רובים וטנקים.
    ואז גם אנחנו נקים להם מדינה.

  • 59.

    הולכים כצאן לטבח ועוד מקימים מדינה לרוצחינו. השתגענו!!! (ל''ת)

    מיכל, 17/04/09 12:04

    • ממליץ לך לפנות ל''עמך''. מטפלים שם בניצולי שואה, גם דור שני ושלישי (ל''ת)

      פרנויה, 17/04/09 12:59

      • מה הקשר?

        רונית, 17/04/09 15:06

        עוד מכחיש שואה אחד

  • 58.

    פייגלין חייב להחליף את ביבי (ל''ת)

    תתחילו לעבוד על זה היום, 17/04/09 12:03

  • 57.

    מי שלא חיסל את הקאפו בשואה מקבל את המוטציות שלו בשטירמר מעריב !!!!!!!! (ל''ת)

    מחה את זכר עמלק הקאפו לא תשכח, 17/04/09 12:02

  • 56.

    הקאפו אתרוגן כספית ממשיך במניפולציות השיקריות של מקורות אנונימיים (ל''ת)

    אל תבליגו יותר !!!!!!!!!!!!! עת לפעול, 17/04/09 12:01

  • 55.

    כדי להשמיד את היהודים צריך לסרס את כולות ההגנה וההתיישבות שלהם (ל''ת)

    הר כספית - קאפו בכיר - תבוסה עכשיו, 17/04/09 12:00

  • 54.

    גורם מדני אנונימי מתאים לשקרן נוכל כספית להמציא מקורות שלא קיימים (ל''ת)

    אל תאמינו לו ולשטירמר פושט הרגל מעריב, 17/04/09 11:57

  • 53.

    מי צריך חליפת שלום שכזאת שתביא להשמדתנו - תתעוררו בני ישראל

    בדוק , 17/04/09 11:57

    אל תיתנו שיתפרו לנו חליפה שכזאת. נתניהו אנחנו נוריד את הממשלה מהשילטון אם תתפור לנו מדינה פלסטינית. וכאות הוקרה נמליך את מרזל. אם זאת התשובה למדינת ישראל אז עדיף כבר מרזל.

  • 52.

    ביבי וליברמן יתקפלו מכל המצע שלהם

    שבץ חלובה, 17/04/09 11:56

    עוד לא עבר חודש והם כבר ירדו מהעץ לחצי גובה שלו . עוד חודש הם ירדו לאדמה ועוד חודש הם יכנסו לבונקר ויזחלו על ארבע.

    • עובדות בבקשה

      רונית, 17/04/09 15:04

      איכפת לך לספק כמה עובדות להצהרה הנחרצת שלך? סליחה.... אתה שמאלני הבקשה שלי קצת מוגזמת

    • משום מה ליברמן השתתק פתאום.

      שרה פינגרהוט, 17/04/09 15:49

      אנחנו בחרנו בליברמן כדי שלא יהיה ליבני מספר 2 . את ליבני זרקנו ועכשיו עליו לבצע תפנית של 180 מעלות ביחס לפלסטינים ולסורים. האמריקאים יחד עם האירופים ינסו להפוך אותנו לילדים הרעים שבגללם אין שלום על ליברמן לשכנע אותם מי כאן האיש הרע בכל המשחק הזה. יש לו את דני איילון שיודע להופיע ולדבר. הפלסטיני שיקרו אותנו לאורך כל הדרך החל מאוסלו וכלה ברצועת עזה אחרי שנסוגונו ממנה ב 100%. עזה היתה נסיון שנכשל ואנחנו לא מוכנים לנסיון נוסף. אבו מאזן ואבו אלע יצטרכו להבין שאחרי עזה הם כבר לא יקבלו כלום. ממש כלום.

  • 51.

    גורמים בשב'כ אומרים שכספית ייעצר בקרוב כסוכן זר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    בקרוב מאוד, 17/04/09 11:55

    • גורמים בלשכת הפסיכיאטר המחוזי נמצאים בדרכם אליך... (ל''ת)

      פרנויה זו מחלה, 17/04/09 13:01

  • 50.

    שטיפת המול השקרית של כספית בחסות שטירמר מעריב מסוכנת מהחאמאס (ל''ת)

    אל תבליגו יותר לכנופייה השמאלנית, 17/04/09 11:54

  • 49.

    גורם מדיני בכיר אמר שבקרוב מעבירים את כל ילדי ונכדים של קאפואים לעזה. (ל''ת)

    יחד עם כספית, 17/04/09 11:41

    • תרופות אנטי פסיכוטיות עכשיו (ל''ת)

      מצחיק ועצוב, 17/04/09 13:02

      • רק משוגע אמיתי מכריז על שפיותו ומגדיר אחרים כמשוגעים (ל''ת)

        פסכיאטר מחוזי, 17/04/09 17:34

  • 48.

    למה הערברת המתנחלים מהשטחים לישראל היא לא גיזענית?

    והעברת ערביי ישראל מישראל לפלסטין היא כן גיזענית?, 17/04/09 11:25

    עושים לנו פה בולשיט של פרופוגנדה.זה אותו דבר.ואם מקימים שתי מדינות לשני עמים אז ההתנהלות צריכה להיות דומה,וכל עם (אם הוא באמת עם,והקימו לו מדינה) צריך להתכנס במדינתו.התכנסות העמים למדינתם.שתי מדינות לשני עמים והתכנסותם למדינותיהם,לטובת השקט והשלום באזור.

    • מוטב שתלמד עברית ולא תכתוב בעברית ערבית ! (ל''ת)

      מורה לעברית, 17/04/09 12:06

  • 47.

    לא להמין לחצי מילה של בן כספית הכול המצאות ושקרים של המתועב (ל''ת)

    יגאל התןתך, 17/04/09 11:19

  • 46.

    אז נתניהו יעוף הביתה בסוף הקדנציה ויזכר לדירעון עולם כאפס מאופס

    שנילחץ ממנהיגים זרים ומבצע את רצונותיהם, 17/04/09 11:16

    שמיר לא סתם אמר עליו שהוא לא מתאים,כי שמיר זה שמיר,אדם שידע לעמוד על שלו,וזיהה שנתניהו הוא מזן אחר.זה לא שנתניהו אדם רע.הוא פשוט לא מתאים לתפקיד.בדיבורים הוא טוב,הוא חושב נכון אבל אין לו את העוצמה הפנימית להיות מנהיג שזה אדם שמסוגל לעמוד בלחצים ולעמוד על שלו ולא להשבר מול לחצי האוייב - יהודון.תאוות השילטון של הפוליטיקאים שלנו לא מחשבת ומתייחסת אל היכולות והכישורים שלהם אלא רק לרצונות שלהם.''אני רוצה להיות ראש ממשלה''.לא מעניין אותם אם הם מסוגלים לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר או לא,לא מעניין אותם גם ההשלכות של זה.

    • ביבי יוכיח לך שיש לו מה שצריך!פותחת הרגליים (ל''ת)

      לבני היא האסון האמיתי!, 17/04/09 13:18

      • רק שלא יחזיר את יאסין עוד פעם, על זה לא יסלחו לו אפילו הקופים שלו. (ל''ת)

        שפתי כהן-יגאל כהן-רחובות., 21/04/09 21:28

  • 45.

    ביבי התבוסתן הזה...לא עומד בלחצים, איזה מן מנהיג עלוב הוא?

    לא אמרתי כלום , 17/04/09 11:09

    די כבר לשמאלנות הזה! אין עם פלשתינאי ואין שום סיבה שתהיה להם מדינה! ארץ ישראל לעם ישראל לפי תורת ישראל!

    • ואללה, איך דחוף לכם לצעוק שכבר נכשל. הבנאדם עוד לא הזיז רגל!

      תמשיכו לאכול את הלב., 17/04/09 20:21

      תמשיכו ככה. זה מה ש נותן הרבה מוטיבציה להצליח. וממשלת נתניהו, למגינת ליבכם - אכן תצליח.

  • 44.

    ,אובמה אוהב שמנשקים לו בגב ,וממשיכים לחלק התחתון

    ברק, 17/04/09 11:02

    הייתי מציע לביבי נתניהו להתחיל הפוך .....

    • אתה נשמע כמו אגזוזן! (ל''ת)

      לך טפל בעצמך!, 17/04/09 13:23

      • למה מה הוא אמר? הוא הציע לביבי ''להתחיל מהסוף'', הצעה נבונה. (ל''ת)

        שפתי כהן-יגאל כהן-רחובות., 21/04/09 21:29

  • 43.

    לכם היהודים נתתי את הארץ לא לערב רב השמאלני (ל''ת)

    אל תבליגו יותר !!!!!!!!!!!!! עת לפעול, 17/04/09 10:53

  • 42.

    גורם מדיני זו המצאה של כספית שמאז סילוק אולמרט נשאר ללא מקור מדליף (ל''ת)

    אל תעבוד עלינו כספיתון עלוב, 17/04/09 10:52

  • 41.

    תעזרו לי לרדת מהעץ

    נתניהו, 17/04/09 10:34

    שוב הסתבכתי קצת בשטויות בזמן האחרון אבל אני מבטיח לחזור למוטב.

  • 40.

    באיזו שימחה לאד וציניות בן כספית השמאלני כותב את הכתבה שלו

    gilberet , 17/04/09 10:28

    מה אתה כל כך שמח בן כספית.
    יופי, אז ביבי התקפל וכל הימנים אוכלים את הלב.
    שתי מדינות לשני עמים זה עוד שלב בדרך לחיסולנו הסופי כאן. אתה ממש יכול לשמוח יחד עם חבריך השמאלנים על זה שכולנו כעת נופלים לבור שאתם בשמאל הקיצנוי כריתם לנו עם הזיות השלום והנסיגות שלכם.

    • זה דווקא משמח שהזיות הימין מתפוגגות. אולי מלחמה אחת פחות תהיה לנו (ל''ת)

      אריק, 17/04/09 13:05

      • אכן

        רונית, 17/04/09 14:46

        הזיות הימין? עד עכשיו הימין הוכיח עצמו כהבי מציאותי.הזיות השמאל יובילו אותנו לסופנו ןאז כן, תחסך לך מלחמה.

  • 39.

    הוא יודה גם שז'בוטינסקי היה שתול של המחתרת הקניאתית אם פיגי תקודם (ל''ת)

    בבון ישראלי מצוי, 17/04/09 10:26

  • 38.

    בעל המאה הוא בעל הדעה . למי זה לא ברור? (ל''ת)

    סבזי , 17/04/09 10:25

    • ומי נתן לבעל המאה את הדעה? למה יש לו דעה כזו? מה האינטרס שלו?

      gilberet , 17/04/09 10:34

      ולאן כל זה יוביל אותנו?
      אולי כדאי לנו לא להתכופף כי בעל במאה רוצה לקבור אותנו?
      בקיצור, אל תהיה שיטחי סבזי = תחשוב קצת לעומק

      • איזה עומק אתה דורש משמאלני קיצוני - המוח שלו נעול עם בריח (ל''ת)

        בדוק , 17/04/09 11:52

      • מי שילם עבור ההתנחלות שלך לדעתך? והמטוסים , כולל הפצצות שהפציצו

        שועל חסידה ו26 קרפדו , 17/04/09 14:05

        את הכור בעיראק , נכסכם האלקטוראלי?

        • אז זה אומר שאני צריך להסכים לחתוך לעצמי את הרגלים אם הוא מבקש

          gilberet , 21/04/09 20:53

          גם אם הוא בעל המאה ובעל הדעה יש גבול כמה אפשר להתכופף ולפתוח את ה...

  • 37.

    ברור שיכיר, וכי חשבתם שאפשר אחרת ? מספיק עם סמי ההזיה, הגיע הזמן לנחות

    EXTRA-שמאל , 17/04/09 10:20

    ראשית זו הדרך היחידה לשלום צודק ובטוח (זו רק ההתחלה) בעתיד גם יוחזרו כל השטחים הכבושים, האופציה האחרת היא הפיכתה של ישראל למדינת כל אזרחיה, הבחירה היא שלכם, בלחץ כבד על ישראל אובאמה למעשה מציל אתכם מעצמכם.

    • את השלום שלכם כבר ראינו - אוסלו - אוטובוסים מתפוצצים וכו' (ל''ת)

      gilberet , 17/04/09 10:23

      • ראינו את הימין זורק רימון על הפגנה ויורה בראש ממשלה

        סבזי , 17/04/09 10:26

        ראינו

        • ראינו גם את השמאל יורה למוות באנשי אלטלנה

          gilberet , 17/04/09 10:36

          מה זה קשור?
          תנסה להתמקד בנושא.

          • יש ארצות שבוגדים ניפגעים בגופם.

            מי שהיה נוכח בארוע, 17/04/09 12:03

            תלמד את כל הפרשה ותבין שבגין הוא האיש שהתכחש להסכם הממלכתי שהושג ונחתם על ידו ובן גוריון ז'ל למקום פריקת הנשק. והוא האשם העיקרי בהתפתחות המצב לאן שהגיע..ומבחינתו של בגין כניראה התאים לו המשפט ''תמות נפשי עם הפלישתים'' ולא נתן לאנשיו הוראה קטנה..---להפסיק לפרוק זמנית את הנשק !!

          • ג'ילברט , תודה עבור התגובה .כבר מזמן רציתי להתייחס ל"אטלנטה" זו

            שועל חסידה ו26 קרפדו , 17/04/09 14:02

            שכל הימין היה עליה ( פלא שטבעה לבסוף? , כלומר לפני שנגררה לחוף ), למרות ש 99% מכם עדיין לא נולדו וכל השאר עוד היו אי שם בצפון אפריקה או ערבות סיביר השוממות .
            העניין הוא בזה שאכן צ.ה.ל , שהוא צבא כולנו ( מקווה ) וכולנו אף שירתנו בו
            ( מקווה ) הנו גוף ממלכתי המקבל את הנחיותיו ממנהיגיו , פעם שמם ב.ג. ופעם שמם ב.ג.ין .ואכן אותו צ.ה.ל ירה אף ירה על אנית הנשק הבלתי חוקי אשר ארגון טירור מתבדל ניסה להכניס בדרך בלתי חוקית , וכולנו שומרי חוק ( מקווה ), למדינת ישראל הצעירה .
            אותו רימון שדובר עליו , והכדורי "סרק סרק" , וה RPG שנשכח בדרך, הן בניגוד לנכתב לעיל - פעולות פושעות בניגוד לחוקי מדינת ישראל , של כולנו ( ושוב , מקווה ).

            • שועל - באלטלנה ירו למוות על אנשים ששחו בים.

              gilberet , 21/04/09 20:55

              הם כבר לא יכלו להזיק ואפשר היה לעצור אותם על החוף אבל השמאל בהתקף שינאה ירה בהם למוות.

        • מי ירה ברבין ?? זה לא החברה של פרס ?? (ל''ת)

          מציאות מדומה, 17/04/09 10:49

        • טיפש יגאל עמיר זה שב''כ( שמאל)

          בדוק לעומק!, 17/04/09 13:32

          1.סרק סרק
          2.רבין מסובב ראש לאחר היריה.(בלתי אפשרי
          מהירות הקליע גדולה ממהירות הקול)
          3.''צלם חובב''איפה הוא????
          4.יגאל עמיר יוצא ללא פגע!שוטרים מסוככים
          עליו בגופם!
          5.כרמי גילון ראש השב''כ דאז נמצא בוושינגטון
          (אור ירוק)
          6.קלינטון נואם בערב!למחרת בבוקר סטיקר
          ''שלום חבר''
          7.תעשה חושבים!
          8.רק השמאל יורה ביהודים!אלטנלה!
          נ.ב אבישי רביב,שמפניה''

    • לי אין בעייה עם זה - רק שיכירו בישראל כמדינת העם היהודי... נקודה ! (ל''ת)

      רוני מהשרון , 17/04/09 18:30

  • 36.

    אין בררה ,רק דרכם של האבות המייסדים זקני המערך הטוב

    א. פובליציסט, 17/04/09 10:18

    תמיד אמרתי. ביבי יזחל 4x4 עד וושינגטון רק כדי לשמור על מקומו בכורסת ראש הממשלה .אבל הפעם יקבל בהכנעה את פקודת אובמה ללכת בדרכה של מפלגת מר'צ,גם פוליטית וגם חברתית כלכלית !!.---- כך סיים ''ברק'' אובמה את דרכה של מפלגת הליכוד ומכין את מדינת ישראל להנהגת מפלגת העבודה ..

    • מפלגת העבודה בשלבי גסיסה. אתה עוד לא מבין את זה? (ל''ת)

      או שגם אתה אחד מהזקנים הסניליים?, 17/04/09 11:19

      • תשובה לליכודניק אופיני

        קשיש לא סנילי, 17/04/09 11:49

        אנלפבאת מסכן...הבדואים אומרים ,זיקנה היא חוכמה..ואנחנו אומרים אין חכם כבעל ניסיון.כדי להיות חכם וצודק ,לא צריך להיות דמגוג פוליטי ראותני ומזיע כמו ביבי נתניהו. במקרופון שלוף ...רוח מפלגת העבודה חיה ונושמת ,בלי דמגוגיה וצעקות חולניות של אנשים בורים שכמותך.

        • כבר כתבתי פה בעבר שהליכוד זה בעצם מפא"י/רפ"י תחת כותרת אחרת.

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 17/04/09 13:52

          ולגבי הזקנה : נכון ש"זקן" ו"חכם" הן והיו מלים מקבילות , אלא שצא וראה את זה הנשיא שבא מקרבנו , שנלחמנו עבורו , איך זקנתו לא בדיוק מכבדת את נעוריו, ימיו הטובים.
          ממני , הסנילי המזדקן...

  • 35.

    רק פינוי ניקוי חלאות השמאל אל אחיהם בעזה יביא שלום בטחון ליהודים (ל''ת)

    כספית ראשון, 17/04/09 10:08

    • תפנה קודם את ביבי לעזה- הוא יותר שמאלני מכולם פה (ל''ת)

      אורית, 17/04/09 11:42

  • 34.

    לפרסם את מסמכי הבגידה של ליבני עם הפלסטינים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    במיוחד מכירת ירושלים, 17/04/09 10:07

  • 33.

    שתי מדינות כן אך בהפרדה טוטלית ובלי מפת דרכים, אנחנו כאן הם בגדה בלבד

    מדינת ישראל ומדינת הגדה בלבד!!, 17/04/09 10:06

    ושעזה לא תיחשב מדינה בכלל אלא יישות נפרדת
    שכרגע היא יישות טרור

    • ארץ ישראל כולה לעם ישראל - לא להשבר (ל''ת)

      gilberet , 17/04/09 10:23

    • איזה מדינה הם פליטי מלחמת ששת הימים שיחזירו אותם לירדן

      בדוק , 17/04/09 11:47

      שם היתה המדינה שלהם לפני מלחמת ששת הימים.

  • 32.

    ביבי יגיד כל מה שהבוסים האמריקאים שלו יגידו לו להגיד (ל''ת)

    עם טפש ופחדן יושמד בקרוב, 17/04/09 10:03

  • 31.

    בגידת ביבי בחסות ש'ס מקבלי האתנן (ל''ת)

    נזכור ולא נשכח, 17/04/09 09:59

  • 30.

    ארורים הקאפו אתרוגנים מסוגו של בן כספית המרקיבים את מדינת ישראל למוות (ל''ת)

    אל תבליגו יותר !!!!!!!!!!!!! עת לפעול, 17/04/09 09:58

  • 29.

    השמאל ניצח, זה היה עוד לפני 30 שנה ההבדל הוא שבדרך היו

    תמנון, 17/04/09 09:58

    מלא פסיכים שלא רק קראו הרבה תורה גם עישנו אותה ומהסטלה הכניסו אותנו לטריפ אלים והרפתקני כאשר המקבילים שלהם מהצד השני השתמשו באש הזאת בכדי לשמור על האש שלהם. שנאת חינם בינהם לביננו וביננו לבין עצמנו. שלום ותודה לכל טמבל מסטול!

    • רק פינוי ניקוי חלאות השמאל אל אחיהם בעזה יביא שלום בטחון ליהודים (ל''ת)

      אל תבליגו יותר !!!!!!!!!!!!! עת לפעול, 17/04/09 10:04

  • 28.

    מי המפעילים של ביבי ?????????????????????????????

    תבינו לבד, 17/04/09 09:57

    לנוכח החשיפה המדהימה שגם טדי קולק היה בוגד אשר פעל מתוככי צמרת השלטון בישראל (היה מנהל לשכת ראש הממשלה, שליח המדינה בוושינגטון וראש עיר נצחי בירושלים, אשר מחליפו הוא, הממ... אולמרט) מתעוררת החובה הביטחונית והקיומית לטהר את כל מוסדות השלטון ומוקדי ההשפעה בישראל ממרגלים, סוכנים זרים ובוגדים.

    על-מנת שלא להחשיד חלילה כשרים לשווא, אין הכוונה לנקוב כאן בשמות, על אף הראיות והסימנים למכביר, לקיומם של מרגלים וסוכנים מטעם המודיעין הסעודי (האם מישהו שיתף פעם פעולה עם עדנאן חשוגי?), המודיעין הצרפתי (מישהו עקב אחרי מי שגזר קופונים פרטיים מהנדבן הידוע הברון דה רוטשילד?), המודיעין האירני (מישהו זוכר מי עבד עם מר גורבניפאר?), המודיעין הפלשתיני (מרטין, אתה שומע?), המודיעין המצרי (מישהו אמר גז טבעי ולא קיבל?), המודיעין הבריטי (היריעה קצרה מלהכיל, אז נסתפק בטדי קולק ויתר חבריו למיזם המודיעין הבריטי, רפ''י) וממילא האמריקני (סנוב, במכון הגיוס של הוסט פוינט כבר היית, או שאתה סתם מתפרנס על-ידי הקרן החדשה לישראל או כ''עמית'' במכוני המחקר והדמוקרטיה, לכאורה? ובכלל - האם יש מישהו שמסוגל לקבל החלטות במדינה שאין לו בעברו הליך מועמדות, בחינה, קבלה והכשרה באחד מהמוסדות ה''חצי אזרחיים'' של ארה''ב?).

    אבל במאמר הזה יש בהחלט כוונה לא להניח למסקנות המתחייבות לגווע בתוך מבול הזעזועים והפרשיות המציפות את מדינת ישראל ומאימות להטביע אותה.

    הבריטים מנועים מלחשוף את תיקי המודיעין של אנשים שעדיין בחיים ופעילים בחיים הציבוריים, ולכן. אבל מדוע מדינת ישראל אינה עושה מעשה המעביר מסר ברור לכל בוגד ומלשין ומשתף פעולה עם שלטון זר, וברור לכולם שיש כאלה מסביב, הן בפוליטיקה הן בתקשורת והן במערכות השלטון המשפטי ובכלל (ולא כולם של בריטניה וארה''ב או צרפת, אלא יש גם טביעות אצבע רוסיות, אירניות וסעודיות ומצריות).

    יש לאפשר מנגנון וידוי וחשיפה שלפיו כל משתף פעולה שיודה ועוזב, ירוחם. כי חשיפת השיטה בדחיפות ויעילות ומהימנות חשובה יותר מהצורך בנקמה.

    אבל גם מנגנון הרתע שלפיו כל מי שלא יודה יידע, כי הוא יירדף, גם ארבעים שנה אחרי מנוחתו בקבר.

  • 27.

    לפעמים בא להיות רע ולומר "תתנו לערבים הכל" ואז יפלו טילים בכל הארץ

    שי לי , 17/04/09 09:56

    נמאס מהשמאל העקום הזה

  • 26.

    כרגיל ,ישראל.....

    poseydon , 17/04/09 09:56

    עכשיו,יותר מתמיד,בגלל הטמטום של העם האמריקאי שבחר את הילד השזוף לנשיא ,ישראל בבעיה :אי אפשר להגיד"לא" לבוס שאונס אותנו,מה הוא מבין ? הוא יודע לבלות במסעדות ,יודע לעשות פוזות מול קהל,לרדת בקוליות את מדרגות המטוס...וזהו !ישראל חייבת לעמוד על שלה -בטחון אזרחי המדינה הוא חשוב יותר ,אפילו במחיר של משברון עם ארה"ב -לא יכול להיות שכל פעם אנו נדרשים לוויתורים מול אויב שלא מכיר במדינת ישראל !אז שאדון קושי במבה ילמד קצת את היסטורית הסכסוך,ואז שישלח את המועמד לבית אבות-מיטשל-לז....את השכל !אנו מקבלים את "מפת הדרכים" עם ההסתיגויות,יש סדר שם במסמך,שהערבים ימלוא את הסעיפים הראשונים !! בסדר ??גם כך ,ברור שאין פתרון,כי הם לא מכירים בזכות ישראל להתקים,אין חיה כזו "עם פלסטינאי",המטרה של כל הערבים היא אותה מטרה ,גם עם אחד כמו מוברק מנסח את שינאתו בצורה עדינה יותר !הערבים לא יקבלו אותנו לעולם בתוך הים האיסלמי במזרח התכון,לא ברור ??

  • 25.

    ביבי ייבגוד בכם אמר פייגלין והעדפתם לקבור את הראש בחול (ל''ת)

    אל תבליגו יותר !!!!!!!!!!!!! עת לפעול, 17/04/09 09:54

  • 24.

    מה הסתירו אולמרט וליבני מאתנו - הנה העובדה - הפלסטינאים לא מוכנים....

    יחיאל כ''ץ, 17/04/09 09:53

    להכיר בישראל כמדינת הלאום של העם היהודי. הכרה משמעותית זו שומטת מתחת לרגליהם את רצונם בקיומה של האמנה הפלסטינאית על כל מרכיביה. על כך הם לא ויתרו מעולם.
    על הכל היה אולמרט מוכן לוותר. חזרה לקווי 67, חלוקת ירושלים, החזרת המתיישבים היהודיים חזרה אל קווי 67 , פירוק המפעל ההתיישבותי ביו''ש , הסכמה על ''זכות השיבה'' למספר לא ידוע של פלסטינאים. לא בכדי אמר אולמרט היינו רחוקים מרחק קטן מאד מהסכם עם הפלסטינאים .אז למה ''נפל המו''מ? .למה לא נחתם ההסכם עם אבו מאזן ולפתע הופסקו השיחות? . התשובה פשוטה, אבו מאזן, אבו עלא ובעיקר סעיב עריקאת ,אינם מוכנים להכיר בישראל כמדינת הלאום של העם היהודי אלא כמדינת כל אזרחיה.הם לעולם לא יכירו בזכות ובהכרה כי בישראל , היא מדינת לאום יהודית. זהו ''לב ליבו'' של הסכסוך ומוטב שידעו כולם , כולל אובמה ועוזריו,מדוע מתעקש נתניהו על דרישתו שהפלסטינאים יכירו בישראל כמדינת הלאום היהודית.להדגשת דבריי אני מפנה למצב שנוצר אחרי ''פיצוץ'' השיחות עם אבו עלא . אמרה ליבני משפט ''שהרתיח'' את ערביי ישראל שעל הפלסטינאים להכיר בישראל כמדינת הלאום של העם היהודי ומייד כל האירגונים האיסלמיים בישראל ''קפצו'' ממקומם. מכיוון שהשיחות נכנסו למבוי סתום לא עורר המשפט של ליבני הד תיקשורתי חזק מספיק , ושקע אל נבכי ההיסטוריה.

  • 23.

    תקדים קפריסין

    משה מ,,,, 17/04/09 09:34

    תקדים קפריסין
    כידוע היה קונפליקט חמור בקפריסין בין העדה היוונית לטורקית וקורבנות נפלו זמן רב בשני הצדדים עד שצבא טורקיה פלש לקפריסין, חילק את האי לשניים, העביר את כל היוונים לצדו הדרומי של האי והטורקים לצדו הצפוני של האי, הקים גדר בין הנצים, ''ושלום על קפריסין'' מאז ההרג ההדדי נפסק וטור הזהב הגיע לאי.
    הבעיה באזורנו חמורה באותה מידה ומתבקש פתרון דומה , כלומר שארה''ב תמלא את תפקיד טורקיה בקפריסין, תמתח קו על נהר הירדן ותעביר את כל הערבים (מלבד הדרוזים שעל פי דתם אינם תובעים ארץ)אל עבר הירדן כלל כל הפליטים מהארצות השכנות , ובתוכנית 'מארשל ' במימון העולם הדמוקרטי תקים ערים ואזורי תעשייה מודרניים בירדן שתקרא מעתה ממלכת פלסטין (משטר מלכותי בדומה לבריטניה) כתוצאה מכך תהיה לישראל מדינה בת קיימא. לפלסטינים מדינה נורמלי ומפותחת. ולעולם החופשי עמדה קדמית של השפעה במזרח התיכון.
    ללא פתרון זה צפוי לישראל שתעבור מין העולם בין פיזית או דמוגרפית ולעולם החופשי : סכנת מלחמת עולם שלישית אטומית נגד הקיצוניות האסלמית . למגיבים: אכן נכון שזה כמעט בלתי אפשרי

    • לצערי הרב, יש לעולם "היגיון שונה" כשזה מגיע לסכסוך הישראלי-ערבי

      רוני מהשרון , 17/04/09 18:28

      כל ההצעות שהעלה האו"ם ו/או המעצמות לגבי סכסוכים אחרים בעולם היו הצעות שאנחנו היינו מוכנים לקבלן בשתי ידיים כפתרון לסכסוך שלנו...

      למרבה הצער, מושגי ה"היגיון", ה"מוסר" ו "הצדק" של הקהילה הבינלאומית מקבלים תפנית חזקה מאוד כשזה מגיע אלינו....

  • 22.

    מדינה יהודית אמורה להיות מדינה שחוקתה היא דתית?

    רות מאור , 17/04/09 09:31

    ואם כן, אז לפי איזה רב? מאיזה זרם? מי יתרץ את הקושיות והבעיות? הבנתי של דמוקרטיה ויתרנו, אבל מה יקרה אם אשמיד כינה בשבת? איך המשטרה תדע?

    www.kansukansu.blogspot.com

    • אל תממי , מדובר ב"מדינת העם היהודי" ( הרצל , ז"ל ) ולא"מדינה יהודית"

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 17/04/09 09:50

      קראי את מגילת העצמאות , למרות שאני משוכנע שקראת , והבנת.

    • להשמיד כינה בשבת?

      pele_11 , 17/04/09 09:50

      בשבת את צריכה לנוח,יש לך מספיק זמן במשך השבוע להשמיד את כל הכינים שיוצאות מפיך הלא מעניין,ובשבת לספור אותם.
      קדימה לעבודה,הזמן קצר והמלאכה מרובה.

    • ישראל הינה מדינת העם היהודי, ממש כפי שיון היא מדינת העם היוני ופולין..

      יהודה בן-ישראל , 17/04/09 12:55

      ...הינה מדינת העם הפולני.

      הדבר המאפיין ביותר את העם היהודי היא הציביליזציה אותה הוא פיחח במשך קרוב ל-4,000 שנה כשבמרכזה הזיקה של הפריטים השונים בעם לזולת ולקולקטיב כעם, הזיקה הבלתי מפסקת לארץ ישראל וירושלים במרכזה, וכמובן למורשת עמנו, לציביליזציה שלו שחלק ניבכד ממנה, היסטורית, היא האמונה הדתית, אולם לא מרכיב החרכי החל מהמאה ה-20.

      קשה לי להאמין שדברים אלה חדשים לגביך, אולם אם כן, שמחתי לשתף אותך בחשיבתי.

      ובאשר לשימוש ב"מדינה יהודית", אין זה אלא קיצור דרך עתונאי בלתי מוצלח מתוך הנחה שהקורא יבין מכך שמדובר במדינת העם היהודי.

    • אני אדע זה מספיק! (ל''ת)

      משיח בן דוד!, 17/04/09 13:41

  • 21.

    שוב ראש ממשלה מהליכוד בוגד במצביעיו

    ארץ ישראל שייכת לעם ישראל ולו בלבד, 17/04/09 09:18

    ניסינו כבר נסיגות והתוצאות ידועות

    • 21 אל תאמין לחלומותיו ומשוגותיו של בן נעוות כספית (ל''ת)

      classicf , 17/04/09 09:58

  • 20.

    אתם רוצים טילים על רחוב קרליבך?

    אבי, 17/04/09 09:15

    אז תנו להם מדינה.

  • 19.

    תנאי בל יעבור-הכרה במדינת ישראל כמדינת הלאום היהודית.

    יחיאל כ''ץ, 17/04/09 09:12

    אין זה סוד שהפלסטינאים אינם מוכנים לחתום על הכרה כזו. לדידם ישראל היא מדינת כל אזרחיה. הם לא ויתרו על שום סעיף מהאמנה הפלסטיאנית , כולל''זכות השיבה''.
    מהי בכלל ''זכות השיבה'' ?. להבנתי , שיבה זו זכות המוקנת למי ששב לארץ מכורתו לרשת אותה. מעולם לא היו הפלסטינאים יורשי הארץ הזו. יש להציא מהלקסיקון את האמירה האומללה הזו ''זכות השיבה''.הפלסטינאים הם ערבים , עובדים זמניים שהובאו לכאן על ידי השלטון העותמני או המנדט הבריטי כעובדים זמניים. ממתי לעובד זמני זכות על ארץ? זכויות תושב - כן . זכויות אזרח - לא.

  • 18.

    השמאלנים כנראה עשו עבודה טובה - מנגנון ההשמדה של מדינת ישראל

    בדוק , 17/04/09 09:01

    החל לפעול אחרי 42 שנה. אחרי שטיפת המוח שערכו בארה"ב באירוה ולארות ערב. לכולם נותר לחכות לשואה הבאה.

    • על זה יאמר - על אדמתך מדינת ישראל הפקדתי שומרים והם בגדו בך (ל''ת)

      בדוק , 17/04/09 09:30

      • גם ביבי כבר בוגד עבורך? (ל''ת)

        סבזי , 17/04/09 10:24

  • 17.

    ביבי יכיר ב-2 מדינות אחרי דבר שלא יקרה לעולם בו הם יכירו בישראל (ל''ת)

    המשך לדחוף מים כספית, 17/04/09 08:57

  • 16.

    מתסמן: ישראל תדרוש שהפלשתינים יניחו תפילין לפני כל מו''מ. (ל''ת)

    הרשלה, 17/04/09 08:57

  • 15.

    אוי ואבוי לנו...

    אאא, 17/04/09 08:43

    בושה ביבי פשוט בושה, חבל שהצבעתי לך

    • מרחוק ביבון, הזנב שלך, נראה כמו זנב של אריה, רק יותר קטן.

      שפתי כהן-יגאל כהן-רחובות., 21/04/09 21:40

      יעני לא ידעת שביבי משקר אותך עיני עיניך ?
      באמת לא ידעת ?
      לך תן לעצמך בעיטה הגונה בתחת, קוף.

  • 14.

    החלולה תערוך מחר עוד מסיבת ניצחון (ל''ת)

    כולם מוזמנים, 17/04/09 08:41

  • 13.

    יצא השק מן המרצע -נתניהואולמרטברק אותו החרא והריח... (ל''ת)

    אמרתי רק ימין, 17/04/09 08:38

  • 12.

    מבחינה חוקתית, ישראל טרם הכירה בעצמה כמדינה יהודית

    אשר בן-שלמה , 17/04/09 08:20

    אך ניתן לדרוש מהערבים הארצישראלים להכיר בישראל כמדינה יהודית, כאשר, מבחינה חוקתית, ישראל עצמה טרם הכירה בעצמה כמדינה יהודית ? היום, ההגדרה היהודית של ישראל מוגבלת במישור הפוליטי בלבד. חוקים המאפיינים את ישראל כמדינה יהודית אינם חוקים חוקתיים, ועל פי אותם חוקים, יהודיותה של ישראל מוגבלת להיבטרים דתיים בלבד. ישראל טרם התגבשה כמדינת-לאום יהודית, מהעובדה כי אין חוק בישראל להכרה במדינה כדמותה הפוליטית של האומה היהודית. אך ניתן היום לדון על רעיון שתי מדינות, כאשר העם היהודי אינו שייך למדינת ישראל, לאחר והשייכות לעם היהודי אינה מהווה במהותה שייכות למדינה היהודית ? ישראל היא היום מדינה חסרת עם עצמי. החקיקה הישראלית הנוכחית אינה מכירה בקיומו של העם הישראלי כחלק בלתי-נפרד של האומה היהודית. מבחינה סוציולוגית, העם היהודי עדיין נמצא בגלות, לאחר והזהות היהודית טרם שוחזרה כזהות טריטוריאלית. כך, אך ניתן לעמוד ברעיון של שתי מדינות, כאשר מבחינה חוקתית, העם היהודי אינו מרכיב לאומי של מדינת ישראל ?

    • איך מתחברים לאום עם זיקה דתית הנאצים ניסו ולא הצליח להם (ל''ת)

      דש, 17/04/09 08:35

    • "מדינה יהודית" הוא קיצור עתונאי לא מוצלח ל"מדינת העם היהודי", מדינת

      יהודה בן-ישראל , 17/04/09 08:38

      הלאום של עמנו - ממש כפי שיון הינה מדינת הלאום של העם היוני, כפי שליטא היא מדינת הלאום של העם הליטאי, כפי שפורטוגל היא מדינת הלאום של העם הפורטוגלי וכפי שדניה היא מדינת הלאום של העם הדני.

      ישראל מבחינה זו קיימת על בסיס הזכות האוניברסאלית של העמים להגדרה עצמית ועצמאות מדינית כמדינתו של העם היהודי.

      שכנינו, לצערי, לא רק שאינם מכירים בזכותנו למדינת לאום יהודית, הם אף מסרבים להכיר בצורה ישירה, חד משמעית ולומר זאת בערבית, עברית, אנגלית וצרפתית שלישראל הזכות להתקיים - אם כי היום סוף סוף הם מכירים בעובדת קיומה של ישראל - דבר שבמשך עשרות שנים הם סרבו לקבל.

      • וההגדרה הזו , הנכונה,היתה מסבירה טוב הרבה יותר עת עמדת ישראל בעולם

        שועל חסידה ו26 קרפדו , 17/04/09 09:07

        צודק 100% .
        בוא נתחיל אם כן , לפחות שנינו , לכנות מעתה והלאה את ישראל "מדינת העם היהודי" .
        יש לי הרגשה טובה שלא נהיה היחידים , ורבים אחרים יצטרפו.

        • אני מכנה את ישראל "מדינת העם היהודי" שנים רבות ואמשיך לעשות זאת גם ...

          יהודה בן-ישראל , 17/04/09 09:17

          בעתיד משום שאני משוכנע שזו היא מהותה של מדינתנו לפני כל דבר אחר.

          • נדמה שרק הרצל קדם לך....

            שועל חסידה ו26 קרפדו , 17/04/09 09:35

            אתה בידיים טובות , מיליונים בישראל חושבים כמוך.

      • למה זקוקה ישראל מעצמה הי טאק בין לאומית להכרה ממשהו

        דש, 17/04/09 09:08

        בניגוד למדינות שצינת בתגובה שלך העם הפורטוגלי או הליטאי איננו מחולק לזיכות דתיות אלה למוצע אתני
        המכנה המשטוף של אזרחי ישראל היה חויה שבעיקר קשורה למלחמות
        מבחינה תרבותית אין שום קשר בין ישראלי ממוצא ליטאי לישראלי ממוצא מרוקאי החויה לשרת בצה''ל ולעבור כמה מלחמות חיברה את האוכלוסיה ביחד הדת משנית במקרה הזה מאחר והתרבות שונה
        לכן גם ההפרדה של הדת מהמדינה בצורה מוחלטת תיצור חברה יותר בריאה

        • משום שבישראל יש עירוב מושגים , ו"יהודי" יכול להיות גם אמריקאי .

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 17/04/09 09:43

          הערבים טוענים שגם ארה"ב היא מדינה יהודית....
          אל תצחק , בשהותי במצרים , האיש שעבורו פיתחתי פרויקט היה משוכנע , ברצינות שיש בעולם לפחות 200 מליון יהודים , אשר מחציתם בארה"ב .
          לא טרחתי יותר מדי לתקן אותו....

          • הסינים מתגלגלים מצחוק למשמע מספר הישראלים זהה לכפר בסין (ל''ת)

            דש, 17/04/09 11:13

    • מספר היהודים שחיים בגולה אינו משנה - גם 80% מהעם האירי לא גר באירלנד.. (ל''ת)

      רוני מהשרון , 17/04/09 18:21

  • 11.

    מה עם שנוי שיטת הבחירות מה זה מענין במה נתניהו יכיר

    דש, 17/04/09 08:17

    עד היום שמענו איומים על אירן שלום עם אני לא יודע עם מי
    מה מתכוון נתניהו לעשות שאזרחי ישראל ילכו לבחירות וירגישו שלא גנבו להם אותם

  • 10.

    גבירותיי ורבותיי, הפכנו לפרובינציה של ארה''ב.

    אייל, 17/04/09 08:10

    ג'ורג' מיטשל הוא כנראה הקונסול שלנו.

  • 9.

    הצעה לנתניהו

    josepos, 17/04/09 08:07

    באמת נתניהו למה לא 2 מדינות לשני עמים?
    מתוך הנחה כי אתה מעונין להרוויח זמן ומצד שני אתה במצב פולטי עדין בהרכב הקואליציה שלך הצעתי לך תגיד כן להצעה של ארה''ב הרי אנחנו לא הולכים לריב עם העולם ומצד שני התוצאה היא בלתי נמנעת וכן החשיבההיצירתית היא להגיד כן אבל היות וכול הזמן אנחנו ויתרנו מיצדך שיקימו מדינה אפילו עכשו אבל אחת לא מדינת חמס ומדינת פתח אז קודם שיחליטו בראשות מי שולט דבר שני לדעתי בכדי שפורגרמה זו תעבוד יש יצור פורןם בן לאמי שיכלול את מדינות ערב ארה''ב ומדינות ארופאיות שיפעלו במשך 5 שנים לשיפור הרמה הכלכלית והחינוכית של אזרחי המדינה הפלסטינית ולעלות לאין ערוך את רמת החיים ולתת להם את מירב החופש והתנועה והדיון על שטח אדמה יהיה לאחר 5 שנים כאשר הפלסטינים יריחו חופש וכסף ולנו יהיה ניסיון איך הם נלחמים בטרור בעצם ולנו יש שקט ושלווה וזה התנאי ובהצלחה

    • כולם אומרים

      ישראלי, 17/04/09 08:48

      וולק אם אתם חושבים שאני דתי חשבו שנית. מאמין כן דתי לא. ביבי אומר ברק אומר פרס אומר כולם אומרים... אבל מה האלוהים אומר?.לכל היפי נפש.עיינו בתנך.. אנחנו נטבח בהם עד האחרון מהם. לא נשאיר מהם שריד ופליט. אני רק מקוה שגורל דומה יהיה לאחינו השמאלנים

  • 8.

    אני לא מבין מדוע מתקיימות בחירות בישראל

    rambash1 , 17/04/09 07:59

    כאשר ארהב מחליטה עבורנו מהם האינטרסים שלנו ומה טוב לנו, בצורה הבוטה ביותר

    • כי חוץ מארה"ב כל אירופה וארצות ערב לוחצות - לשים עלינו את הפלומבה

      בדוק , 17/04/09 08:17

      זה שהוא יגיד זה לא אומר שזה יתקיים כי יש צרור בעיות בדרך. אותו סיפור היה עם בוש גם בהתחלה לחץ אח,כ התרכך. וחוץ מזה שארה"ב רוצה שאנחנו נשלם עבור מלחמתם בעירק למעננו עבור הקורבנות ששילמו.

      • כאילו אין עוד בעיות בעולם ורק הקמת מדינת פלסטין תציל את העולם

        בדוק , 17/04/09 08:20

        מהג'יהד האיסלמי החולה נפש.

  • 7.

    מגיב מספר אחד (או אחדים) כרגיל צודק

    השפוי האחרון , 17/04/09 07:59

    מענין היכן מתלהמי הימין עכשיו.הוא שאמרנו-המרכז ניצח בבחירות האחרונות.
    אני צופה טובות ואתם?

    • הוא לא צודק , הוא שפוי.

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 17/04/09 09:04

      כדבריך.

  • 6.

    בן כספית הוזה אשליות נתניהו לעולם לא יסכים למדינה פלשתינאית נוספת (ל''ת)

    אלדו, 17/04/09 07:56

  • 5.

    שנתניהו יתן להם שמורה בירדן ומצרים - אותו רעיון של אמריקקים (ל''ת)

    בדוק , 17/04/09 07:56

  • 4.

    כמו שאמר בן גוריון: היהודים הם האויב הכי גרוע של עצמם. ראה רם

    בשם בן גוריון, 17/04/09 07:48

    עמנואל,מרטין אינדיג,ביילין ומרעיו,אורי אבנרי,שליטי האקדמיה,רוב השולטים בתקשורת,שרון בגסיסתו...
    אגב, גם צ'רצ'יל עמד על אופי התאבדותי זה

  • 3.

    ביבי נלחץ והתקפל (ל''ת)

    Gilad, 17/04/09 07:37

    • נתניהו עוד לא הצהיר - זה רק גורם מדיני אומר שיצהיר (ל''ת)

      בדוק , 17/04/09 08:34

      • איזה ''גורם'' ואיזה ''מדיני''! מדובר במשאלות ליב ו של כספית.

        הגיע הזמן שתפנימו. אין שום גורם מדיני., 17/04/09 21:13

        כשעיתונאים שמאלנים רוצים לקלקל לנתניהו, מה יותר קל מלהמציא כל מיני גורמים ''מדיניים'' או ''בכירים'' וכו'. הכל פרי דמיונם הקודח. אינטגריטי זה לא מה שמאפיין אותם.

  • 2.

    עם ישראל מקבל דבר אחד בלבד: הסדר לדו-קיום בשלום בין ישראל לשכניה, כל..

    יהודה בן-ישראל , 17/04/09 07:26

    ...ההסדר הוא הסדר של שלום והפסקת הסכסוך וכל עוד הוא מבוסס על הדדיות, כולל הכרה בזכות המדינה השכנה להתקיים ולעשות כן על בסיס הזכות האוניברסאלית של העמים להגדרה עצמית ועצמאות מדינית.

    הסדר כזה, כמו כן, חייב שיהיה מבוסס על החלטת מועצת הביטחון של האו"ם מספר 242 כפי שהיא.

    עד היום, שכנינו ברצועת עזה, ואלה בשומרון ויהודה ממשיכים לסרב להכיר בזכות ישראל להתקיים - אם כי הם מכירים בעובדת קיומה, סוף סוף - ולמעשה אינם מוכנים לישם את החלטת מועצת הביטחון 242 כלשונה.

    מכיוון שכך, החלטה זו חייבת להתבצע עם המדינות השכנות האחרות, ירדן ומצרים, שתקבלנה עליהן את השליטה באזורים אותן יפנה צה"ל, ממש כפי ש-242 מציינת.

    • יפה , אולם 242 החלטה עתיקת יומין ואחריה התקבלו אין ספור החלטות

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 17/04/09 08:56

      שהערבים יזרקו לך על שולחן הדיונים.
      ב.הסורים ינצלו אותה למטרת ניגוח וויכוח על רמה"ג.
      ג. ומי יודע? אולי בעד האתנן הדרוש ירדן תסכים בסופו של דבר לפדרציה עם פלסתין.לגבי המצרים אין לי אשליות.

      • הסורים מעולם לא קיבלו את 242 ורק בצורה בלתי ישירה דרך 338 הם היו ...

        יהודה בן-ישראל , 17/04/09 09:15

        ...מוכנים לדון עם ישראל. אולם 242 דורשת גבולות בטוחים, וסוריה, לאחר שלוש פעמים של נסיונות לחסל את מדינת ישראל - 1948, 1967 ו-1973 - שעדיין לא מוכנה להכיר בזכות ישראל להתקיים ומשתפת פעולה עם מי שקורא ועושה לחיסולה - איראן - פשוט יכולה לשכוח מהסדר עם ישראל על בסיס ירידת ישראל מהגולן.

        באשר לירדן, כל הסדר לגבי שטחי יהודה ושומרון חייב לכלול את הדרך בה ינוהלו שטחים אלה מבחינה ביטחונית. הם חייבים להיות מפורזים. לישראל תשאר השליטה בחלקים מהם, וכ'ו.

        לכן, 242 יכול להיות הבסיס הריאלי היחידי להסדר של דו-קיום בשלום בין ישראל ושכנותיה.

        • בדיוק לזה כוונתי בתגובתי הקודמת , מה עוד שהסורים לחלוטין לא נחוצים

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 17/04/09 09:22

          בדיון הפלסטיני , ואני מקווה שהאמריקאים והרוסים לא יכפו עלינו את המושג השנוא "הסדר כולל".
          את השלום עם מצרים וירדן ( והלבנוני , שלא עמד במבחן המציאות ) השגנו בהסכמים פרטניים , מדינה מול מדינה .

          • מי אמר לך שאם ניתן את השטחים למדינות ערב יהיה שלום?

            gilberet , 17/04/09 10:52

            מצרים קיבלו את כל סיני תמורת שלום מלא.
            בפועל אין שום שלום. אף מצרי לא מגיע לכאן ואף ישראלי לא נוסע למצרים. הנשק "מוברח" ממצרים לעזה והם כאילו לא יכולים להתמודד עם זה המסכנים.
            בפועל יש כאן מין הפסקת אש+, לא בשביל זה הם קיבלו את כל סיני. הסכמי הפסקת אש נחתמו בסיום מלחמת יו"כ בקילומטר ה 101 בסיני ומאז ועד הנסיגה מסיני היה שקט.
            סיפור דומה יש עם ירדן, כמה תירים ירדנים אתה רואה בתל אביב? כמי תירים ישראלים יש בירדן? קדחת. את אותו השקט מול ירדן היה לנו גם לפני הסכם השלום המיותר שהעניק להם שטחים נרחבים בערבה וחלק ניכר ממימי הכינרת.

            תוציא לך את האשליות מהראש. מדינות ערב רוצות לחסל אותנו, יש להם זמן והם עושות את זה לאט לאט ובשלבים עם עליות ומורדות.

            • צודק 100% - ולא רק זה הם בכלל רוצים את 48 - יקבלו 67 - יעבדו להגיע

              בדוק , 17/04/09 12:13

              ל- 48. ומשקר לכם ומטעה אותכם מי שאומר לכם אחרת ומצייר לכם חלומות ורודים. טעות היה לעשות שלום עם מצרים ולהשאיר את עזה אצלנו. ועוד יותר טעות היה לעשות שלום עם ירדן ולהשאיר את פליטי הגדה אצלנו. היו צריכים ממזמן להחזיר אותם עם השטחים. ולא לתפור לנו עוד מדינה בתוכנו.

              • איזה בעיה תהייה לפלסטין בגדה אם יש לה מדינה - לחפור מנהרות עד ת"א

                בדוק , 17/04/09 12:19

                או להעיף טילים בכל רגע שלא מרוצים. נו אז יקבלו נזיפה. כמה נזפו בעזה וכלום לא קרה. מתי שמתחשק לה משחקת איתנו עם רקטות.

            • ג'ילברט , נכון. התשובה בגוף שאלתך,וההיפך. (ל''ת)

              שועל חסידה ו26 קרפדו , 17/04/09 13:42

          • מה יש לך נגד הסדר שלום אזורי? שלום עם הסורים חיוני לישראל לא פחות מאשר

            Ehad Haam-Zionist, 18/04/09 04:36

            שלום עם הפלשתינאים....שהוא המורכב ביותר להשגה וייצוב-וכאן ישנו תפקיד חשוב למדינות ערב הפרו מערביות (ביחוד מצרים, סעודיה וירדן)....יש סיכונים מסויימים אם ההסכם לא ייבנה נכון ויינקטו כל האמצעים הבטחוניים המתאימים-ואם החמאס יתפוס את השלטון בפלשתין, אך בסיכומו של דבר זה נמצא ברמת איום ז' לעומת כל אלמנט שיכול ללכת רע (התגרענותה של אירן והשתלטותה על עירק ונסיכויות המפרץ, התגרענותה של מצרים לקידום האיום האירני ושבירת השלום עם ישראל בגלל התפתחות משטר הדיכוי, סוריה מקבלת גרעין מאירן, ערב הסעודית ותורכיה מתגרענות, ירדן נופלת תחת שלטון עירקי/סורי........)

            ברור כי אנחנו מדברים על מדינה פלשתינאית א-ח-ת בגדה ועזה עם קשר עצמאי ובטוח ביניהן. לכן השלב הסופי של מימוש ההסכם לא יהיה לפני הייצוב הפלשתינאי הזה(וגם ייצוב בטחוני כמובן). השלב הראשון ההכרחי הוא פינוי חד צדדי של ההתנחלויות ממזרח לגדר לפי התוואי המוסכם על ידי האמריקאים-שהקמתם וקיומם לכל הדעות הוא מכשול לשלום (גם הימננים חשבים כך-אך רוצים מכשול זה). לכל הדעות כל הסדר שלום לא יכלול אף אחת מההתנחלויות האלו.
            במקביל צריך להתנהל אותו משא ומתן אזורי לשלום (כולל סוריה ופלשתין)-ולחץ אמריקאי/ערבי על הקמת ממשלת אחדות פלשתינאית, ועל ''איפסון'' הנרטיב הלאומי לחלום לימי המשיח (ממש כמו שאנו נחשוב כך אחרי חלוקת מזרח ירושלים לגבי ''לשנה הבאה בירושלים השלמה'').

            • ה"ש אזורי נהדר , ובלבד שנייצר כל שלום לגופו. נהרוג שלום אחד , וננוח. (ל''ת)

              שועל חסידה ו26 קרפדו , 18/04/09 08:50

  • 1.

    מי שהולך לישון עם אשליות , אל יתפלא עם יתעורר עם טונה של בעיות.

    שועל חסידה ו26 קרפדו , 17/04/09 07:23

    את הכתוב בכותרת , טענתי עוד לפני שביבי מונה ע"י פרס להרכיב ממשלה.
    מי שחשב שברק א. ( שלנו ) נמצא כך סתם בממשלה , שיתחיל להפנים עכשיו.
    מי שחשב שברק א. שלהם הוא בובת שוקולד , רצוי שינשום עמוק , וימשיך בהפנמה .
    והכל לטובתנו , טובת מדינת ישראל , ושלא יהיו אשליות , כן?

    • חחחה

      למך, 17/04/09 08:14

      ברק האשם תמיד.

      • לצערי צדקת וישראל אינה יותר מצעצוע שפועל על קפיץ, אפילו לא בטריות. (ל''ת)

        חוקי הרובוטיקה, 17/04/09 08:59