• 131.

    קודם תדרוש מהשמאל להכיר במדינה היהודית !!!...

    הבוחר הישראלי, 19/04/09 16:26

    אדוני ראש הממשלה,

    הרבה לפני שאתה דורש מהערבים הפלסטינים שאינם אזרחי מדינת ישראל, להכיר במדינת ישראל כמדינת היהודים, עליך לדרוש זאת, מהיהודים מהשמאל, שרואים במדינת ישראל, ''מדינת כל תושביה...'' !...

  • 130.

    אחלה ביבי, כל מה שמרחיק שיחות עניניות..... תמשיך כך.... הם יגיעו קרוב. (ל''ת)

    האיכפתית, 19/04/09 15:59

  • 129.

    USA שולחת שליחים=מוטב שלפני כן תברר אם יש בכלל עם מי לעשות שלום מפוקפק (ל''ת)

    נ.כהן כלם לוחצים רק עלינו לעשות פשרות ממה לעשות???, 19/04/09 14:57

  • 128.

    הפלשטינאים רוצים את ירושליים כ עיר בירתם כדי לא להכיר בישראל כמדינת

    פקק תנועה , 19/04/09 09:00

    יהודית וכמדינתם של היהודים בעולם ואלו שחיים וישנם כבר בישראל

  • 127.

    עוד המצאה ממפעל הסחבת למניעת הסכם (ל''ת)

    שולטי, 18/04/09 23:04

  • 126.

    מדינה יהודית

    אבו -ורדה, 18/04/09 20:03

    לא משום שזה צינור החמצן,שבלעדיו אין לנו קיום,גם לא אובססיה של מדיניות ימנית מבתי האולפנא של ביבי את -ליברמן ודומיהם אלא כדי למנוע מהפלשטינאים על כל שבטיהם פתח-תקוה לאופציה של חזרת או החזרת פליטים ליפו לירושלים,לעכו וכדומה בכל הסדר מדיני לכשיבוא אם יבוא.כמו שאנו לא גרים בערים ערביות כך גם הם לא יגורו אצלנו.עקרון של מדינה יהודית צריך להיות נר לרגלינו לעולם ועד

    • סוף סוף ישראלי שפוי (ל''ת)

      אריק , 19/04/09 05:16

  • 125.

    הימין מבוהל ..אוי ואבוי אולי יהיה שלום (ל''ת)

    חרדה, 18/04/09 14:15

    • חח תיכף יבואו העילגים לקלל (ל''ת)

      תיכף, 18/04/09 14:58

    • הימין מבוהל?

      זאב. ס, 19/04/09 15:05

      היות שלא כתבת את שמך , אקרא לך ליצן וזה בטוח מתאים למה שכתבת.
      מה שאתה למעשה אומר, ''תפסיקו לבלבל את המוח עם עובדות'' ומה לעשות, העובדות הן שרק הימין עשה עד היום שלום עם הערבים ובעיקר עם הגדולה שבמדינות ערב. למעשה רק הימין מסוגל לעשות שלום עם הערבים ואת זה יודעים גם הערבים (שאמרו זאת לא פעם אחת) וגם השמאל הישראלי.
      אז למדת משהו מר ליצן?

  • 124.

    אנשי ימין תת רמה מגיבים בעילגות ובזעם- כדרך כסילים. (ל''ת)

    הלבנת הון --, 18/04/09 14:04

  • 123.

    2 מדינות לשני עמים שטיפת מוח לאלו שרוצים בחיסול מדינת ישראל

    ברוך, 18/04/09 07:41

    לא לשכוח ש-50% הם מגיבים ערבים

  • 122.

    117 כמה פעמים צריך להגיד לך

    pele_11 , 17/04/09 22:52

    שאמא שלך בבונית תימניה אמיתית נבלה מסריחה שהביאה בוגד כמוך לעולם?

    • כשאין מוח יכולת להגיב עיניינית עוברים לגזענות מסריחה

      גזען וטיפש, 18/04/09 05:57

      זה מקום שלא יכולה לההיות בריחת מוחות

    • pele_11 ברור שאתה מהימין לפי רמתך הנחותה . (ל''ת)

      מיון -, 18/04/09 14:13

  • 121.

    ביבי תתעורר אתה וליברמן תפילו את החאמס ותעשו סדר במשטרה (ל''ת)

    alimalul , 17/04/09 22:49

  • 120.

    נכון מאד ושיעברו ברית מילה יניחו תפילין ויגידו אמן

    דידי, 17/04/09 22:24

    יש לנו ליצן חדש-היה מצחיק אם לא היה עצוב

  • 119.

    ביבונים, ביבי הבטיח לכם, שלוש גדות לירדן ותישארו בקושי עם גדה אחת. (ל''ת)

    שפתי כהן , 17/04/09 22:08

    • איזה טמבל אתה!3 גדות לירדן??????לך דחוף ג'חנון (ל''ת)

      לתחת!, 17/04/09 22:22

  • 118.

    ישראל הייתה מדינת היהודים טרם בריאת האיסלאם

    איתמר, 17/04/09 22:02

    לפני 2500 שנה לערך נחרב בית ראשון ובעטיו הוגלה העם לבבל.כורש מלך פרס-כן פרסי שימו לב זו לא טעות-הכיר בזכויות העם היהודי על ארצו והחזיר את גלות בבל לישראל ואף דאג להפיץ זאת בכתובים.זה ארע 1300 שנה לפני לידת מוחמד ולפני בריאת האיסלאם.האם יש מישהו בעולם שבכלל מעלה ספק על זכותו ההסטורית של העם היהודי על ארץ ישראל.לכן תביעתו של ביבי להכרה בעובדה זו צודקת ומבוססת על אמת היסטורית בנוסף לכתוב בתנך ומימצאים ארכיאולוגים ברחבי הארץ שמאוששים את הכתוב בתנך.כבר במגילת העצמאות הכריז בן גוריון במשפט הפתיחה-מכוח זכותנו ההסטורית של העם היהודי על ארצו....-ולכן התגובות הפלסטיניות הן קנטרניות ושיקריות ואינן עומדות במבחן ההסטוריה.

  • 117.

    why those rats still alive (ל''ת)

    ephi, 17/04/09 21:59

  • 116.

    אכן ביבי יכיר בעובדה היחידה,שתי מדינות לשני עמים.המדינה יקרה לו.

    נתן.ש מעלות., 17/04/09 19:45

    ולהזויים ולמתלהמים,הכינו לכם מראש אליל כתחליף.

  • 115.

    זה אותו ביבי שכינה את ערפאת "ידידי ושותפי" . לא לדאוג (ל''ת)

    סבזי , 17/04/09 18:22

    • זה אותו סבזי קוקסינל לא לדאוג! (ל''ת)

      סבזי???נשמע כמו מחלה ממארת!, 17/04/09 22:30

      • סבזי צודק . תגיד תודה אם סבזי ישתין עליך (ל''ת)

        ירושלים, 18/04/09 14:08

  • 114.

    זה אותו ביבי שכינה את ערפאת "ידידי ושותפי" . לא לדאוג (ל''ת)

    סבזי , 17/04/09 18:22

    • ידוע גם ידוע שביבי הוא צבוע (ל''ת)

      הימין רקוב, 18/04/09 14:05

  • 113.

    זה אותו ביבי שכינה את ערפאת "ידידי ושותפי" . לא לדאוג (ל''ת)

    סבזי , 17/04/09 18:22

  • 112.

    זה אותו ביבי שכינה את ערפאת "ידידי ושותפי" . לא לדאוג (ל''ת)

    סבזי , 17/04/09 18:21

    • חחחחח ביבי קפיץ מעיך לחיץ ומחיץ (ל''ת)

      חחחחחח, 18/04/09 14:06

  • 111.

    אך רוב יהודי מוצק בארצינו,היא הערובה למדינה יהודית.

    נתן.ש מעלות., 17/04/09 18:13

    אי לכך אין מנוס,משתי מדינות לשני עמים.ולדוגלים במדינה אחת הם המכחידים,את מדינת היהודים.

  • 110.

    סוף סוף יש ממשלה פרו-יהודית (ל''ת)

    עמיחי, 17/04/09 17:37

  • 109.

    שתי גדות לירדן. זו שלנו,זו גם כן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ישראל, 17/04/09 17:19

  • 108.

    נהנתניהו

    gadush, 17/04/09 16:10

    מר ''היידה שרה'' טען שהשתנה אבל ממעקב אחרי התנהלותו נראה שלא למד כלום ולא שכח כלום. ההתחכמויות עם ארה''ב לא משרטים את מדינת ישראל אנחנו זקוקים לתמיכה אמריקאית לבטחוננו, לכלכלתנו ולכל מעשי מדינת ישראל.עדיין זכורה השטות הקודמת של נהנתניהו בקדנציה הראשונה שהכריז באמריקה שמדינת ישראל לא צריכה יותר סיוע אמריקאי מזל שהוא לא נשאר בתפקיד הרבה זמן אחרי זה. היידה נהנתניהו הגיע הזמן לגדול תפסיק עם השטויות. אנחנו לא עצמאים אנחנו תלויים באמריקה.ואנחנו מ פ ח ד י ם ממך בעיקר.

    • תגיד המורה שלחה אותך להביא גיר בכיתה ב' ועוד לא (ל''ת)

      חזרת????משרטים?????(משרתות), 17/04/09 22:26

  • 107.

    לא לדבר עם הפלסטינים עד שיוותרו על זכות השיבה

    אפרים, 17/04/09 15:57

    או לחילופין, לדרוש גם ניהול משא ומתן על דרישנו לארץ ישראל השלמה - נקיה מערבים.

  • 106.

    הערבים לא יסתפקו

    אברהם, 17/04/09 15:39

    הערבים לא יסתפקובמדינה אחת .הם רוצים שלוש מדינות .והן . 1,את השטחים .כלומר יהודה ושומרון . 2,את ארץ ישראל .3,ואת ירדן , בקיצור לא יהיה שלום . ואל תחיו באשליות .

  • 105.

    אני אישת מוכן לסגת לקוו67 תמורת טראנספר כל הערבים מחוץ לקוו הזה. וקודם

    gregpiev , 17/04/09 14:25

    שהם יעזבו. אנחנו את צעד שלנו עשינו כאשר יצאנו מעזה!!! עכשיו תור שלהם!!!

  • 104.

    ל102. תעיתה! אין ערבים ישראלים. יש מתנחלים ערבים שאין להם מקום בערצנו! (ל''ת)

    gregpiev , 17/04/09 14:21

  • 103.

    ערבים נפלו למלקודת. רק מתומתם לא מבין!! עם הם מכירים בישראל כ מדינה יה

    gregpiev , 17/04/09 14:18

    עם הם מכירים בישראל כ מדינה יהודית זו התחלה לטראנספר ערבים מישראל!!! עם הם לא מכירים אזי הם פוסלים החלתת או"ם 202 שזה יוסוד מדינת פאלסטין ואז חלוקת ערץ לפי קןן67 כבר לא בתוקף!!!

  • 102.

    מדוע, אני שואל, אין הנהגת ערביי ארץ ישראל מוכנה לעשות את המחווה הפשוטה

    יהודה בן-ישראל , 17/04/09 13:56

    כל כך ולהצהיר שאמנם מדינת ישראל קיימת בזכות והיא, על בסיס זכות ההגדרה העצמית של תושביה, מדינת העם היהודי?

    הרי הצהרה כזו היא כל כך פשוטה, ובעיקר כשהיא מבוססת על החלטות האו"ם - הקמת מדינה יהודית - והזכויות האוניברסאליות של כל העמים, ובכל זאת ערביי הארץ - אזרחי ישראל ושאינם אזרחיה - מסרבים בכל תוקף לכך.

    האין פרושו שהם אינם מכירים בזכות ישראל להתקיים? והאם פרושו שהם אינם מכירים בזכות העם היהודי למדינת לאום?

    ואם כך, עם מי אנו רוצים להגיע ל"שלום"??!!

  • 101.

    הם יכירו בישראל כמו שאתה תכיר בליבני.. (ל''ת)

    מישהו, 17/04/09 13:21

  • 100.

    האמריקנים נכשלו במזימתם מאחרי הקלעים להעביר את מדיניותם דרך השמאלנים .

    עודד יערי, 17/04/09 13:17

    העם פנה ימינה וגוש הימין הגדול יותר מגוש השמאל שבראשו משרתיהם הנרצעים והבוגדניים של הממשללות הזרות בעיקר האירופים והאמריקנים אשר כמו השמאלנים הארורים מתעלמים מכשלון הדרך וכל מתווה שטבע..

    אז נשאר להם לרמוז בציבור ולאיים מאחרי הקלעים.

    כאן נשאלת השאלה אם נתניהו שהוכיח כבר את לחיצותו..האם יכול הוא לעמוד כראש ממשלה גאה ולשמור את האינטרסים של המדינה שלא להקים מדינה פלשתינאית...ואו למכור את המדינה ואינטרסיה תמורת הנזיד עדשיםהכור האיראני כנגד ויתור על כל שטחי הגדה...הברירה היא קשה אבל אסור לתת לפלשתינאים מדינה כי אין לסמוך עליהם..כי ממילא הם מפוצלים בעזה ובגדה אז ממילא אנחנו לא חותמים עם גורם ששולט בכל הערב רב שמתכנה עם פלשתינאי וחמור מזה אחרי שנחתום..ואחרי שניסוג יקום לו פלג חדש שיקרא איראןבולשיטסטאן ויגיד שהוא לא מכיר בכלל במדינת ישראל..בקיצר אם יגיד נתניהו שהוא רק מכיר בדרך שתי המדינות(אין הבדל בינו לבין ראשי השמאל הבוגדניים)ואני לא מחכה שיתן מספיקה ההצהרה שלו כדי שהימין צריך להדיחו ולשלוח אותו ואת ליברמן שלא עצר את זה לכל אלפי רוחות.

  • 99.

    שמתי לב שדיבורים לחוד ומציאות לחוד - ואם הם לא מכירים בישראל - אז מי

    יופיטר יופיטר, 17/04/09 13:11

    העם שני - שמדובר בו- מצידם - זאת בנוסף לדעתי הפלסטינים אינם רוצים או אינם יכולים - להים מדינה - כי הם לא מסתדרים ביניהם - גדה לחוד ועזה לחוד

  • 98.

    דבורי סרק - אובאמה יבוא לנהל את העסק בעצמו ויתן פקודות

    שירהw , 17/04/09 12:35

    לא נשמע לכם מוזרשמיטשל הולך לשכור משרדים בתל אביב? האמת היא שאובאמה ושליחו מיטשל באים לכאן להתיישב כאן ולנהל את העסק לב באמצעות פקודות - בדיוק מה שכתוב בנבואות. הם באים לחסל את מדינת מדינת ישראל - אובאמה הוא גוג - קיראו את יחזקאל ל"ח, ל"ט - הוא יבוא לעשות כאן בדיוק מה שכתוב בנבואה. אובאמה תובע ודורש ונחרץ - כלומר לנתניהו ולממשלת ישראל לא יהיה מה לומר. כבר כעת ברור שמיטשל העמיד את כולם בפני עובודת. הארועים מצביעים על כך שגאולת ישאל קרובה מאד. כתוב "לב שרים ומלכים ביד השם", כלומר השם יתברך ממליך אותם ומנהל אותם לפי רצונו. אובאמה רץ ופועל בקצב מסחרר, כי השם יתברך מריץ אותו - סימן משמיים שגאולת עם ישראל כבר כאן. אנו עומדים בפני ימים קשים מאד. השם יתברך יעצור את אובאמה בשלב מסויים כמו שכתוב בנבואה בדיוק. וימליך את משיח צדקנו - מפלתו של אובמאה (גוג) תהייה כאן בא"י - הכל כתוב : זה פשוט מדהים!!! שנתיים אני כבר כותבת והנה הדברים מתגשמים לנג עינינו - לכ השמאלנים - לא כדאי לשמוח. מחכות לכם הפתעות לא נעימות. כנסו לספר יחזקאל פרק לח פסוק ב

    הנביא אומר: "בֶּן אָדָם שִׂים פָּנֶיךָ אֶל גּוֹג אֶרֶץ הַמָּגוֹג נְשִׂיא רֹאשׁ מֶשֶׁךְ וְתֻבָל וְהיִנָּבֵא עָלָיו. וְאָמַרְתָּ כֹּה אָמַר אֲ-ד-ֹנ-ָי –יְה-וִ-ה הִנְנִי אֵלֶיךָ גּוֹג נְשִׂיא רֹאשׁ מֶשֶׁךְ וְתֻבָל"

    סיפרו החל מהמילה נשיא, החל מהאות א בדילוג של שבע אותיות תגיעו לאות ו סיפרו שבע אותיות נוספות תגיעו לאות ב סיפרו שבע אותיות נוספות תגיעו לאות א סיפרו שבע אותיות נוספות ותגיעו לאות מ ועוד שבע אותיות תגיעו לאות ה
    והרי לכם " א ו ב א מ ה "
    "..נְשִׂיא רֹאשׁ מֶשֶׁךְ וְתֻבָל וְהִנָּבֵא עָלָיו וְאָמַרְתָּ כֹּה אָמַר אֲ-ד-ֹנ-ָי י-ְה-וִ-ה הִנְנִי אֵלֶיךָ גּוֹג נְשִׂיא רֹאשׁ מֶשֶׁךְ וְתֻבָל"
    הנביא מדבר על מלחמת גוג ומגוג.

    מסתבר שבתקופת מלחמת גוג ומגוג
    הנשיא יהיה אובאמה...!?

    • הקיצר..בהנחה שכתוב בשפת סתרים אובאמה..מתי תפרוץ מלחמת גוג ומגוג?

      עודד יערי, 17/04/09 12:59

      עכשיו ואוטוטו זה כמה זמן?למה את לא מציינת זמן?

  • 97.

    מדינה יהודית היא בהכרח מדינה של אי-שויון, לא דימוקרטית וחצי פשיסטית

    דימוקרט, 17/04/09 12:13

    כשעשרים אחוז מאזרחי המדינה הם לא יהודים, ההכרזה על ישראל כמדינה יהודית יגזור על אזרחים אלו לחיות כרזרחים מסוג ב. ז''א שישראל גוזרת על עצמה - מחד גיסא - להיןת דגם משופר במעט ממשטר האפרטהייד שהתקיים בדרום אפריקה, ומאידך גיסא להגביר את הכעס ואת הזעם כלפי המדינה אצל 20% מתושביה.

    • הבעיה שרוב ה20% מזדהה עם האויב. אילו הזדהו עם המדינה הייתי מצדיק אותך (ל''ת)

      כל אזרח המזדהה עם המדינה - הוא אזרח סוג א' !!, 17/04/09 14:27

    • כנס ותלמד

      דמוקרט אמיתי, 17/04/09 16:35

      יש לא מעט מדינות דמוקרטיות מערביות שמזדהות עם הדת השלטת במדינה, באמצעות הדגל הלאומי, המנון, סמלים לאומיים והטבות שונות שניתנות לבני הדת.
      בין המדינות האלה אפשר למצוא את בריטניה (שם המלכה עומדת בראש הכנסייה), שוויץ, מדינות סקנדינביה ועוד.מדינות אלה הם מדינות נוצריות מוצהרות ולאף אחד אין בעיה עם זה כל עוד רוב זכויות האזרחים נשמרות, ולמי שלא יודע, בדמוקרטיה אמתית אי אפשר להבטיח את כל הזכויות לכל האזרחים כי כל השיטה היא סוג של פשרות שמושגות בין הקבוצות הקיימות בחברה בהתאם לכוחם הפוליטי ומדינת ישראל היא מדינתו של העם היהודי ואם אנחנו רוצים להגדיר אותה כמדינת היהודים אז אין שום בעיה דמוקרטית עם כך, הבעיה קיימת רק בראשם של שמאלנים המלאים בשינאה עצמית, כי עם הגויים מכריזים על מדינותיהם כנוצריות, למה אנחנו צריכים לפחד להכריז על מדינתינו האחת והיחידה כיהודית ?

    • ואתה דמוקרט בטח חושב ששאר ה-80% הם מסוג אלף אלף..אה? (ל''ת)

      עודד יערי, 17/04/09 16:37

  • 96.

    סוף סוף מנהיג אמיתי שזוכר מה זה יהודים. (ל''ת)

    רון, 17/04/09 12:08

  • 95.

    הפלסטינים רוצים להקים מדינה כדי שיוכלו לחסל אותנו סופית.

    מיכל, 17/04/09 12:07

    לא צריך להיות ''ימני קיצוני'' בשביל להבין את זה.
    נתניהו יודע את זה היטב. בתקוה שהוא לא יכנע ללחץ השמאל הקיצוני.

  • 94.

    לא להתרגש. גם לאמריקנים דרוש זמן כדי להבין...

    רפניל , 17/04/09 11:45

    בכל ההיסטוריה שלהם במזרח התיכון, לא הבינו האמריקנים את האזור, את המנטליות שלו ואת התפתחות התהליכים בו. כתוצאה מכך שגו לא פעם שגיאות גסות, ובכלל זה בטיפול בטרור, במלחמה בעירק, בלחץ על ישראל לאפשר עליית החמאס ברצועה ועוד.
    ארה"ב נוהגת בישראל לא פעם כאימפריאליסט המדבר אל גרורתו. אולי התפקיד החשוב ביותר של ממשלת נתיהו הוא לשנות תובנה זו בוואשינגטון, בטרם תדרדר את האזור פעם נוספת למלחמה כוללת, קשה והרסנית ביותר.

    תפקידו של מיטשל בבקור זה הוא לדבר ולבחון תגובות בישראל. את עמדתו יקבע המימשל לקראת ביקור נתניהו על יסוד התגובות וההתרשמויות של מיטשל ממידת האחידות, הנחישות ותאום ההשקפות של המנהיגות בישראל. אסור שיצא מכאן עם תחושה ש"קצת לחץ" יזיז את ישראל מעמדות היסוד שלה. ההתחלה של נתניהו נכונה, אבל גם הטון עושה את המוסיקה.
    על ישראל להציג את הטיפול בבעיה האיראנית כתנאי לכל התקדמות בשאלה הפלשתינאית. אחרי מה ששמענו כבר מנשיא איראן, ולאור הסיכוי שיזכה בבחירות הקרובות, ביוני, וימשיך לכהן כנשיא, המדיניות האיראנית האנטי-ישראלית ברורה וקטגורית. זו הבעיה הלאומית מספר אחת ובידיעה זו צריך לצאת מכאן מיטשל, ואת זאת יש להציג קבל העולם כולו.
    מסר שני: ישראל לא תשלם שום מחיר במונחי בטחון לאומי בתמורה לטיפול בסוגיה האיראנית.
    מסר שלישי: הכרה במדינת ישראל כמולדת העם היהודי, תנאי להכרה ישראלית בעם פלשתינאי.
    מסר רביעי: לא יתכן הסכם ישראלי-פלשתינאי שלא יהיה משולב בהסכם שלום כולל עם כל מדינות האזור, ובראש וראשונה מדינות הליגה הערבית.
    מסר חמישי: גבול הביטחון המזרחי של ישראל הוא הירדן.
    במסגרת זו ניתן להגדיר ולנהל מו"מ, לאחר שנברר מי הם המתדיינים בשם מי הם מדברים ומה סמכויותיהם לאכוף את ההסכמים שיהיו על כל הנוגעים.
    כל דבר פחות מכך יהיה דיבורים בעלמא והרפתקנות מדינית פושעת.

    • יפה סיכמת. (ל''ת)

      חזק וצלול, 17/04/09 15:02

    • מסר שישי..תנאי להסכם = פתיחת חוזי השלום והגדרת השלום מהו?...

      עודד יערי, 17/04/09 16:26

      בסעיפים ותתי סעיפים להגדיר את מהותם של חוזי השלום עם ירדן ומצריים.

  • 93.

    קודם שיכיר בעמו! (ל''ת)

    אצבעוני, 17/04/09 11:27

  • 92.

    אות ער גזוגד

    גמלאי מתעב ביבי, 17/04/09 11:12

    ביבי אמר למיטשל, אז הוא אמר..מה קרה ? הרי כולנו יודעים מה זו מילה של ביבי..הוא גם אמר ''אף שעל'', והחזיר את חברון למחבלים .!!שמעתי שהכינו לביבי בוושינגטון מגיני בירכיים ,שיהיה לו נוח יותר לזחול על הבירכיים אצל אובמה ..

  • 91.

    ביביהו הגיבור מתקפל כמו אולר חלוד.... (ל''ת)

    נאווה .ק, 17/04/09 10:58

    • תראי כמה קל לרדת לרמה שלך:

      panacea , 17/04/09 12:04

      ניראה שמה שחלוד זה דווקא הצינורות אצלך.גם אלו שמובילים חמצן למח וגם אלו המשמשים לפריה ורביה.
      קל מאוד לזרוק ססמאות ריקות מתוכן,הצהרות שווא.
      את רק מנסה להכפיש ולספק את ייצרייך,שלא מסןפקים בדרך נורמלית.

      • זאת לא נאווה. רק חיקוי עלוב שלה בהפוך על הפוך. (ל''ת)

        נאווה חריפה חכמה ואינטליגנטית., 17/04/09 15:06

  • 90.

    ביבי יגיע לדוד סם לקבל הוראות . לא לדאוג (ל''ת)

    סבזי , 17/04/09 10:33

    • נו טוב...ומי נתן לך הוראה לכתוב זאת? משעל או אחמדינג'אד? (ל''ת)

      panacea , 17/04/09 12:01

      • panaceaאתה בכוונה מנסה להיות טיפש או שככה נולדת? (ל''ת)

        סבזי , 17/04/09 18:18

  • 89.

    אולי גם לנתק את היחסים עם כל המדינות שהכירו בישראל

    הנרי, 17/04/09 09:18

    אולי גם לנתק את היחסים עם כל המדינות שהכירו בישראל אך לא בה כמדינה יהודית? כגון ארה''ב, צרפת, בריטניה ועוד עשרות רבות, על מי הביבי מנסה לעבוד שיגיד באופן ברור שהוא מתנגד לצאת מהשטחים ורוצה בהמשך המצב לעד, אך התירוץ העלוב של הכרה במדינה יהודית כתנאי!

    • להנרי הערבי: אילו צרפת הייתה מתקיפה אותנו השכם וערב, מייד

      panacea , 17/04/09 12:07

      היינו מנתקים איתה יחסים.
      אצלנו זה לא כמו אצלכם במגזר, שאת האהבה לאישה מראים במכות נמרצות ורצח על "כבוד" המשפחה.
      אולי פעם תצליח להבין את הלך המחשבה שלנו.

  • 88.

    בכל הרע הקורה לנו אשמה ההסברה הישראלית (ל''ת)

    תחקיר, 17/04/09 08:18

    • תפסיק להכניס את הראש לחול.....זה רק ביבי אשם !!

      סווטלנה, 17/04/09 11:32

      אזרחי מדינת ישראל המטומטמים הביאו למצב שבלון נפוח כמו ביבי נתניהו מנהל לנו את חיינו הכלכליים חברתיים והביטחונים !!

      • סווטלנה - ביבי לא היה בשלטון הרבה זמן - איפה את חיה? די כבר עם השטויות (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 17/04/09 13:13

      • ,"האזרחים המטומטמים"?? למה את חושבת שאת יותר חכמה? בגלל שאת מגדפת? (ל''ת)

        panacea , 17/04/09 14:37

        • פנסיאה ..חבריך הימניים מגדפים ללא הרף (ל''ת)

          הלו, 18/04/09 14:14

  • 87.

    השאלה המרכזית היא זכות ישראל להתקיים או לא. עד היום אף מנהיג...

    יהודה בן-ישראל , 17/04/09 07:54

    ...ערבי-מוסלמי, פלסטיני או אחר איננו מוכן להכיר בזכותה של ישראל להתקיים אלא רק בעובדת קיומה.

    השאלה המישנית היא כמובן שאלת אופיה של ישראל כמדינת העם היהודי, מדינת הלאום של עמנו.

    אינני מודע למנהיג ערבי-מוסלמי אחד שמוכן לצאת בגלוי, בצורה ישירה וחד משמעית ולהכריז בקולו על כך שלישראל הזכות להתקיים ולעשות זאת בערבית, עברית ואנגלית.

    לאחרונה מוחמד דחלאן ה"מתון" קרא לחמאס לא להכיר בזכות ישראל להתקיים שהרי גם הפת"ח מעולם לא עשה זאת, הוא אמר, וצדק.

    לפניו, במסיבת עתונאים באנאפוליס סירב עריקת להכיר בזכותה של ישראל להתקיים וטען במפורש שאין עם יהודי.

    ובאותו כינוס סירב מחמוד עבאס לצאת בהכרזה משותפת עם אולמרט בה השניים מכירים הדדית בזכות עמו של הזולת להגדרה עצמית וריבונות מדינית. הוא לא היה מוכן לצאת בהכרזה כזו שתשתמע מתוכה שלישראל הזכות, אני מדגיש, הזכות, לקיום מדיני עצמאי כמדינתו של העם היהודי, למרות שהחלטת האו"ם 181 שעל בסיסה הקמה מדינת ישראל בפרוש קוראת להקמת מדינה יהודית בארץ ישראל.

    לאחר כל כך הרבה שנים של נסיון מעשי למחוק כל זכר לקיום יהודי בארץ אבותינו - חלק מאמנת פת"ח!!! - הדבר המינימאלי שלו הייתי מצפה מאנשים שהיו רוצים להגיע להסדר של דו-קיום בשלום עמנו זו הכרה הדדית.

    האם העולם הנאור לא היה מצפה לכך גם כן...??

    • העולם ה''נאור'' מצפצף עלינו. והשמאל הישראלי נותן לו הכשר. (ל''ת)

      וקודם כל התקשורת הישראלית, 17/04/09 15:33

  • 86.

    ואם הם יכירו.. יעשה איתם שלום חלילה??? (ל''ת)

    מה???, 17/04/09 07:44

  • 85.

    שתי מדינות לשני עמים

    היהודי הנודד, 17/04/09 07:18

    במדינה הפלשתינית יהיה רוב פלשתיני ומיעוט יהודי של מתנחלים שיעדיפו דרכון פלשתיני ובלבד להישאר בבתיהם. במדינת ישראל יהיה רוב יהודי עם מיעוט פלשתיני. אלו העובדות בשטח וזו תהיה ההכרה של הצדדים זה בזה.

    • כבר יש מדינה פלסטנאית ... קוראים לה ירדן! (ל''ת)

      גד, 17/04/09 09:34

    • תשובה ל 85

      נפתלי וסרמן, 17/04/09 12:26

      הכותב לא רואה רחוק יותר מהאף שלו.
      העובדות בשטת הן: יש מדינת חמס בעזה ןיש הגדה בשלטון הרשות הפלשתינית. אם יחלקו את השטח ממערב לירדן לשתי מדינות ל ''עם אחד''
      איפה יהיה החלק שלנו?..................

    • הישראלים לא יוכלו לחיות תחת שילטון פלסטיני - כי זה שלטון איום ונורא (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 17/04/09 13:14

  • 84.

    שלום אך-שווא (ל''ת)

    יודע-דבר , 17/04/09 07:18

    • סתם דיבורים - כדי שתהיה דיפלומטיה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 17/04/09 13:15

  • 83.

    ליבני מתרוצצת עם יד מושטה שנשארת באויר ומיטשל בכלל לא מתיחס אליה

    בומי, 17/04/09 07:00

    והיא עוד רוצה רוטציה למה?
    ליבני לא מתאימה לפוליטיקה

    • הוא לא צריך להתיחס אליה - כי היא באופוזיציה ולא קובעת כלום בשילטון (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 17/04/09 13:15

  • 82.

    ראינו את ליבני (olive)עם יד תלויה באויר והתביישנו

    טוטו, 17/04/09 06:56

    לא יודעת להתנהג נדחפת בכוח
    ומיטשל אפילו לא מעיף אליה מבט

  • 81.

    ביבי הרי ידעת שאין מנוס מהנוסחה,שתי מדינות לשני עמים.

    נתן.ש מעלות., 17/04/09 06:33

    מדוע לא הסכמת לנוסחה בהתאם לדרישת ציפי לבני?,הרי שותפיך הטבעיים הזויים?.

    • תשובה ל 81

      נפתלי וסרמן, 17/04/09 12:29

      ניפגש בעוד ארבע שנים וניווכח מי הזוי, אתה או אני.

      • נו יש נוסחה - מה תעשה איתה? הנוסחה היתה ו? כלום נאדה - צריך 2 לטנגו

        יופיטר יופיטר , 17/04/09 13:17

        לא שמעת על זה - אולי זה לא הגיע למעלות עדין

        • נוסחה אכן חזון וברור כי לרקוד הטנגו זקוקים לשנים,אך ביבי יפתיע אותכם.

          נתן.ש מעלות., 17/04/09 19:36

          לידיעתך במעלות נערכים תחרויות בין לאומיות לריקודים סלוניים,כדאי לך לבקר בהזדמנות.

      • נפתלי הקצבת זמן מוגזם מאוד,לממשלה מנופחת זו ואכן ימים יגידו מי הזוי. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 17/04/09 19:31

  • 80.

    ביבי מצפה שאבו מאזן יהיה ציוני ואסד דוס עם קפוטה ורק אז..

    סבזי , 17/04/09 03:24

    הוא יסכים להיות איתם בשולם

    • קודם תלמד את תוצאות אוסלו אחר כך נצחק מהבדיחה שלך. (ל''ת)

      קיקו, 17/04/09 06:24

    • כולי תקווה שאתה צודק (ל''ת)

      פנדה, 17/04/09 07:09

    • ישראל צריכה להתנגד לזה שמדינה פלשתינאית תהיה בגדה--רק ברצועת עזה !!!

      עודד יערי, 17/04/09 11:22

      ישראל צריכה להתנגד למדינה פלשתינאית בכלל,אבל..אם מדובר בכפיית מדינה פלשתינאית על ישראל,ישראל חייבת להתעקש שלא בגדה.
      בכל מקרה,בשניה שנתניהו יצהיר שהוא מקבל את הדרך שתי מדינות לשני העמים אני לא בוחר בו יותר,ומצדי שילך לכל הרוחות עם ליברמן ביחד...

  • 79.

    הינה מתחילה ההתנהגות הילדותית במזה"ת: "שהם יהיו הראשונים..."

    אריק , 17/04/09 02:39

    ולמה שלא תקום מדינת ישראל ותכריז ראשונה על הכרתה בזכות הערבים על שטחי הגדה ועזה. נהיה הראשונים ואז נמתין להכרזת הערבים על זכותינו בגבולות 1967.
    כך נכניס אותם ללחץ בינלאומי במקום שאנחנו נהיה תחת לחץ כזה.

    • אריק, על איזה חומר אתה עכשיו? אולי איזה אנטי דיפרסנט יעזור??? (ל''ת)

      001 , 17/04/09 03:16

      • אני מקסימום על אספירין. אתה על מטדון - הוזה בהקיץ

        אריק , 17/04/09 05:34

        תשפוך דם. זה מה שטוב לך... דם, דם, דם!!!

    • בגלל שאנחנו לא מכירים בזכותם!

      ר.ד, 17/04/09 09:38

      אין לה שום זכות על שטחי יהודה ושומרון.
      מולדתם ההיסטורית היא ערב הסעודית ומדינתם בפועל כיום נמצאת מעבר לגדת הירדן הלא היא ירדן.
      לא היה להם , אין להם ולא יהיה להם לעולם שום זכות על אדמות יהודה ושומרון בתור מדינה או עם.
      ישראל צריכה לספח את השטחים למעט הערים הפלסטניות הגדולות ולדאוג לאינטרסים ההסטורים , הבטחונים והדתיים שלה ובלבד.

      • איזו זכות יש לפולני ותימני בן דת משה ??? (ל''ת)

        אריק , 19/04/09 05:14

    • אריק-שמעת על "עזה תחילה"? ניסינו כבר שטחים תמורת טילים.

      panacea , 17/04/09 11:59

      יש אנשים שאם יורקים עליהם שוב ושוב יגידו שזה גשם.
      שיבטלו את אמנת הפתח הקוראת להשמדת ישראל,שיכירו בזכות מדינת ישראל להיות מדינת היהודים ומדינה יהודית.
      שיפסיקו את הטרור.
      אז אולי אפשר יהיה לדבר על אי מקימים להם מדינה שתקלוט את אחיהם הפלסטינאים של 48, כמו שאנו קלטנו את הפליטים היהודים ממדינות ערב.

      • אריק אתה מתוק - צעיר ונאיבי - עזה יכולה להכריז על עצמה כמדינה -

        יופיטר יופיטר , 17/04/09 13:20

        למעשה יש לה שילטון אוטונומי - רק שהוא מגעיל במהותו -

      • שמעתי גם שמעתי ואינני מבין למה לא נכנסנו בהם מוקדם יותר וחזק יותר (ל''ת)

        אריק , 19/04/09 05:08

  • 78.

    ביהודה ושומרון נמצאת כל ההיסטוריה של העם היהודי..

    yairNofar , 17/04/09 01:26

    קבר רחל, קבר יוסף, מערת המכפלה, הר עיבל, הר גריזים, הכותל, מקומו של בית המקדש, מנהרות הכותל, עיר דוד, מגדל דוד ועוד.. ביהודה ושומרון נמצאים הרבה מקורות מים שאנחנו כל כך צריכים. יהודה ושומרון זהו שטח אסטרטגי מבחינת כבישים ומבחינת ביטחון וגובה. ביהודה ושומרון יש הרבה מרבצים של סלע משובח שנועד לבניה - אוצרות טבע. כמו כן חלק מיו"ש הוא ים המלח שמיותר לציין כמה הוא חשוב מבחינה כלכלית למדינת ישראל. מדבר יהודה, בקעת הירדן. כל המורשת שלנו שמה. הרבה אתרים ארכיאולוגים.

    מה ההבדל בין תל-אביב לבין לונדון? מה זה "ארץ הקודש" ("The holy land" כמו שאומות העולם מכנים)? תל אביב? חיפה? ראשל"צ,הרצליה, רמת גן? - גוש דן? לא ולא!! ארץ הקודש כולה נמצאת ביהודה ושומרון!! איפה נמצאו המגילות הגנוזות? בחולון? לא! בשטחי יהודה! איפה נמצאים כל ההוכחות שישנו עם יהודי? בתל-אביב? או בירושלים המזרחית?!! כל ההיסטוריה וההוכחה שלנו על הארץ הזו נמצאים ביהודה ושומרון!! כל מי שהוא יהודי אמיתי אסור לו לתת יד לוויתור על שטחי ארץ הקודש! אנחנו היינו כאן לפניהם ועוד נהיה!! הדבר הזה שנקרא "שלום" זו רק אשליה! הם רוצים את כל ישראל לא רק את גבולות 67! גבולות 67 זה רק השלב הראשון!! אבו מאזן יותר מסוכן מהחמאס! המדינה ה"פלסטינית" האמיתית היא ירדן! 80% מתושבי ירדן הם "פלסטינים"!! הפיתרון היחיד זה טרנספר! אין ברירה!

    • בצורה זאת יהיו שם עוד הרבה קברים יהודיים כולל קבורת המורשת שלנו

      אריק , 17/04/09 02:44

      אינני מוכן לשפןך דם בשביל אבנים.
      דם במרוקו ובערבות רוסיה יש קברים יהודיים ובאירופה "נשחטו" יותר יהודים מאשר בארץ ישראל בכל ההיסטוריה.

    • הבעיה אינה טמונה בהיסטוריה - הבעיה בהווה - לו הם היו יכולים להקים

      יופיטר יופיטר , 17/04/09 13:24

      מדינה - דמוקרטית - עם חוק וסדר - היינו יכולים לבקר באתרי ההיסטוריה - אבל הצרה שהם חסרי יכולת להקים מדינה דמוקרטית - מכיון שהם בעלי תפיסה חמולתית מוסלמית -

      • איך יעשו זאת כשכוחות צה"ל שולטים בהם.

        אריק , 19/04/09 05:13

        לא מעניין אותי איזה צורת שלטון תהיה שם. מצידי דיקטטורה שתזרוק אותם ממטוסים כמו דרום אמריקה לשעבר. העקרון הוא שהם ישלטו וישחטו את עצמם במדינתם.

  • 77.

    לא לשלום, כן לביטחון

    yairNofar , 17/04/09 01:25

    תראו לי מדינה אחת בעולם שעושה "שלום" עם טרוריסטים

    אין מדינה בעולם, שאירגוני טרור מכים בה באופן שיטתי ויומיומי,
    נשים וילדים כאחד, גרזנים פטישים מסמרים פצצות במסעדות ואוטובוסים.

    והמדינה, במקום להילחם בטרוריסטים - עושה איתם "שלום".

    משחררת להם מחבלים, נותנת למחבלים שלהם תואר ראשון,
    מוותרת על שטחים למען הטרוריסטים,
    עוקרת יהודים מביתם -החוקי-.

    ועוד מה, לא רק כל זה ..... תראו לי שמאל אחד בעולם שמצדיק טרור.
    השמאל הסהרורי הישראלי - הוא השמאל היחיד בעולם שמצדיק את הטרור של הפליטים הללו.
    (אל תקראו להם פלסטינים, פלסטין זה שם של שטח - לא שם של "עם" .. צריך להיות מטומטם בשביל לקרוא לחבורת פליטים ממדינות זרות "עם")

    תראו לי מדינה אחת בהיסטוריה שהתמודדה עם מה שאנחנו מתמודדים - והפיתרון שלה היה: "הסכמי שלום"...

    אמרתי את זה אז, ואני אומר זאת גם היום.

    מדינה שאין ביכולתה להגן על אזרחיה - ימייה ספורים.
    מדינה שיש ביכולתה להגן על אזרחיה - ובמקום זה "מרחמת" על אויב אכזר - אין לה זכות קיום.

    בנימין נתניהו - ראש ממשלת ישראל, אני מקווה מאוד שתוכל לשנות קצת מהאסונות שהשמאל הביא עלינו,
    לאיזה מצב הגענו, אירגון טרור מכתיב לנו את סדר היום?

    (עכשיו יקפצו כל השמאלנים ויגידו "אז מה אתה מציע")

    זה פשוט, אני מציע מלחמה. מלחמה אמיתית וכואבת.
    מלחמה מול אויב אכזר שלא בוחל בגרזנים פטישים ופצצות באוטובוסים.

    אני מציע מלחמה שתגבה מאיתנו מחיר יקר, חיי לוחמים ואזרחים.

    אני מציע מלחמה, לא "שלום" .. לא "אשליות" ... לא "פנטזיות".

    אני מעדיף מלחמה אמיתית וכואבת, על "שלום" מזוייף ואכזר.

    אני מעדיף מלחמה אחת כמו שצריך, אחת כזאת שלא ישכחו אותה לדורות.
    מאשר "שלום" של מטומטמים, שמוביל ל"קורבנות שלום" לרצח אזרחים ולהמשך הטרור.

    תראו לי מדינה אחת בהיסטוריה שניצחה טרור כמו שלנו, עם "הסכמי שלום" הזויים.

    בטרור נלחמים, לא מדברים איתו, לא מכירים בו, לא שואלים מה שלומו.

    בטרור -נלחמים- .. זה או הטרוריסטים - או אנחנו.
    לנו אין ארץ אחרת, זו המולדת שלנו.

    לטרוריסטים הללו - יש הרבה ארצות, וגם אם לא - זה ממש לא מעניין אותי.

  • 76.

    התרגיל של המאה

    yairNofar , 17/04/09 01:24

    יש ללמוד את ה"תרגיל" אותו עשו לנו הפלסטינאים - בבתי ספר לשיווק!!!



    כיצד אותו עם "פלסטינאי" - שאינו אלא ערב רב של פליטים, ומהגרים ממדינות ערב השונות (סוריה, ירדן, לבנון, עירק וכו'..) - הצליח "להחדיר" לתודעת העולם כי הוא "עם כבוש"!!! זאת גאנות!!!



    ראשית, מכיוון שלא היה עם כזה מאז ומעולם! (וכל כתבי ההיסטוריה מעידים כך (ואף נציגים בכירים של אש"ף בראיונות שונים לאורך השנים)...



    שנית, מכיוון שמרביתם לא היום כאן לפני כיבוש הארץ על ידי הבריטים וכינון המנדט על "פלסטינה", אלא היגרו / פלשו לכאן כוח עבודה זול לבניית הארץ, או כי לא מצאו את "מזלם בארצות המקור שלהם... (הגירה שפסקה ב-48 עם סגירת הגבולות, ונמשכה בסה"כ 30 שנה!!!)



    שלישית, כי מקור השם "פלסטינאים" הוא בכלל מהתקופה הרומאית - "פרובינציה פלשתינה", שנקראה כך על שם הפלישתים - יורדי ים אדומי שיער שהגיעו מאירופה, ואין בינם לבין הערבים היושבים כאן היום דבר וחצי דבר...



    ורביעית, כי אין ולא היה ל"עם" הזה שום סממן לאומי בהסתכלות היסטורית...

    לא מטבע, לא ספרות, לא שלטון מסודר, לא תרבות, ואפילו לא שם בשפתם!



    כן כן - אין שם ל"עם" הזה בערבית! בלתי נתפס, הא?!



    אכן - "תרגיל המאה"!
    יש ללמוד את ה"תרגיל" אותו עשו לנו הפלסטינאים - בבתי ספר לשיווק!!!



    כיצד אותו עם "פלסטינאי" - שאינו אלא ערב רב של פליטים, ומהגרים ממדינות ערב השונות (סוריה, ירדן, לבנון, עירק וכו'..) - הצליח "להחדיר" לתודעת העולם כי הוא "עם כבוש"!!! זאת גאנות!!!



    ראשית, מכיוון שלא היה עם כזה מאז ומעולם! (וכל כתבי ההיסטוריה מעידים כך (ואף נציגים בכירים של אש"ף בראיונות שונים לאורך השנים)...



    שנית, מכיוון שמרביתם לא היום כאן לפני כיבוש הארץ על ידי הבריטים וכינון המנדט על "פלסטינה", אלא היגרו / פלשו לכאן כוח עבודה זול לבניית הארץ, או כי לא מצאו את "מזלם בארצות המקור שלהם... (הגירה שפסקה ב-48 עם סגירת הגבולות, ונמשכה בסה"כ 30 שנה!!!)



    שלישית, כי מקור השם "פלסטינאים" הוא בכלל מהתקופה הרומאית - "פרובינציה פלשתינה", שנקראה כך על שם הפלישתים - יורדי ים אדומי שיער שהגיעו מאירופה, ואין בינם לבין הערבים היושבים כאן היום דבר וחצי דבר...



    ורביעית, כי אין ולא היה ל"עם" הזה שום סממן לאומי בהסתכלות היסטורית...

    לא מטבע, לא ספרות, לא שלטון מסודר, לא תרבות, ואפילו לא שם בשפתם!



    כן כן - אין שם ל"עם" הזה בערבית! בלתי נתפס, הא?!



    אכן - "תרגיל המאה"!

  • 75.

    המצאת העם הפלסטיני הוא העיוות המוסרי שגורם להמשך הסכסוך

    yairNofar , 17/04/09 01:24

    ה"עם הפלשתיני" הינו בדותא שנוצרה בשלהי שנות ה-70. מעולם לא היה עם פלשתיני, מעולם לא היתה מדינה כזו, לא היה לה שליט, לא היה מטבע, אין ספרות פלשתינית לפני שנות ה-70, אין תרבות פלשתינית לפני תקופה זו. אפילו המילה 'פלסטין' זרה בלקסיקון הערבי (ב-לסטין), ומנהיגם הדגול יאסר ערפאת היה יליד מצרים.



    ספרי מסעות רבים מהמאה ה-19 (מארק טווין - מסעותיי בארץ הקודש) מתארים בפירוט ארץ שוממה עם מיעוט תושבים בערים בודדות כגון: ירושלים,טבריה,חברון,עזה - כאשר מספר התושבים היהודים בהם לעיתים משתווה ועולה על אלו של הערבים.



    סיפורי הצ'יזבאט על מאות אלפי פליטים ערבים ש"חיו בארץ מאות שנים" הינם בעצם סיפורים על פליטים שהגיעו מספר בודד של שנים לפני קום המדינה לשטחי הארץ מסוריה, ירדן, וערב הסעודית, ומייד לאחר כינון המדינה ברחו מכאן בעצת שליטי ערב. לא היו ולא נבראו פליטים. לא הספיקו לחיות כאן עשור וכבר לקחו את רגליהם ונסו בחזרה למולדתם.



    אז מי חי כאן מאות בשנים ??



    כל ההמצאה הזו נוצרה לשם חיסולה של מדינת ישראל - ולא פלא שהם עסוקים במלחמה במקום בבניין עצמי...הם פשוט לא עם.



    השטחים נכבשו מידי מדינות - מצרים וירדן,

    על מדינת ישראל לעמוד ולצעוק זאת בחוצות הערים ובקולי קולות.

    בהחלטות מועצת האו"ם לפני 1967 אין איזכור ליצור הנקרא "עם פלשתיני".

    ב-1988 ירדן ויתרה על הדרישה שיו"ש שלה

    גם בהסכם השלום בין ירדן לישראל לא מוזכר הדבר הזה עם פלסטיני.. לא מוזכרים גבולות 67. שום דבר שקשור ל"פלסטינים" לא מוזכר. הסיבה היחידה שישראל לא מספחת לעצמה את יו"ש זה רק בגלל שאם ישראל תספח לעצמה את יו"ש אז היא צריכה לתת אזרחות לכל התושבים (הערבים) ביו"ש. וישראל לא רוצה לתת להם אזרחות בשביל שלא תיווצר מדינה דו לאומית והרוב היהודי ישאר.

    • כל הכבוד על האיכפתיות והאנרגיות. כי כל מילה אמת לאמיתה. (ל''ת)

      התקשורת והשמאל מנסים להשכיח., 17/04/09 15:50

  • 74.

    הפוטנציאל הערבי להכריע את ישראל מגבולות הקו הירוק..

    yairNofar , 17/04/09 01:22

    חח איך בשטח כל כך קטן כמו ישראל, רוצים לעשות 2 מדינות. זה בחיים לא יקרה. זה מצחיק אותי. אל תתרגשו חברים. בחיים לא תהיינה פה 2 מדינות כי זה פשוט לא אפשרי - כמו מבחינה מדעית אי אפשר לחזור בזמן ככה גם 2 מדינות. בקיצור אין אפשרות טכנית וביטחונית.. מה עם מקורות המים? איך הם יספיקו ל-2 מדינות? תעופה אזרחית - איך בשטח כל כך קטן בקושי חיל האוויר והתעופה האזרחית מסתדרים ובנס אין פה תאונות. אז קל וחומר מרחב אווירי בשטח הקטן שישאר לנו אחרי שהערבים ינגסו בשיטחנו. באיזור השרון מפרידים 11 ק"מ בין הים לבין יהודה ושומרון. ככה שאם תהיה מלחמה עוד 10 שנים בנינו לבין פלסטין אז תוך 4 שעות הם יבתרו את ישראל ל-2 (המרחק כל כך קטן). איך מדינת ישראל תצליח לשמור על גבול כל כך מסורבל כמו גבולות לפני מלחמת 67.
    איך חיל האוויר יוכל לתת מענה לאיום אווירי. הרי אם תהיה להם מדינה הם יוכלו להביא מטוסים והרי הגבול יהיה בירושלים כמה ייקח למטוס פלסטיני לחצות את הגבול לירושלים? תשובה: שניה אחת ולתל אביב: 10 שניות. אני לא אתפלא אם פלסטינים יורידו לנו את מגדלי עזריאלי או ירסקו מטוס אל תוך הכנסת כמו ב-11 בספטמבר - זה פשוט לא אפשרי לשמור על מרחב אווירי בשטח כל כך קטן. מטוס אזרחי עמוס תיירים לא יוכל להמריא או לנחות בישראל בלא סכנת יירוט. חחח שדה תעופה פלסטיני בירושלים.. אני רק מדמיין שנוחת בירושלים מטוס של חברת "איראן איירליינס".. הדרך קצרה מאוד להתרסק אל תוך הכנסת או על בית ראש הממשלה.. חח ואיך יגיעו מעזה לרמאללה.. הם יבנו לעצמם צבא במימון 22 מדינות ערב עם טנקים ויתכוננו למלחמה נגדינו. שלא נדבר על מלחמה ביולוגית או כימית שמקרבת את האויב ללב ליבה של הארץ ולמקורות המים.
    אל תדאגו חבר'ה אין פה מקום ל-2 עמים. הטרור ימשך תמיד כי הם לא רוצים רק את גבולות 67, הם רוצים גם את חיפה, יפו, רמלה, לוד, טבריה, צפת, גדרה את כל גוש דן וכו'.
    מגבולות הקו הירוק, טווח הטילים כנגד מטוסים בידי הטרור מספיק כדי לכסות את שמי ישראל. טווח 5 עד 20 קילומטר שבין הקו הירוק וכבישי האורך של מדינת ישראל קצר מספיק כדי לחסום בתוך דקות ספורות את תנועת הרכב בצירים המרכזיים של המדינה. מדינה פלשתינית שתקום על גבולות הקו הירוק תוכל למנוע את גיוס המילואים בהתקפת פתע משולבת. אם באמצעות טנקים בתוך חצי שעת נסיעה, אם בירי טילים מדויק אל צמתים מרכזיים, ובכך להכריע אחת ולתמיד את המערכה.
    לא בכדי, אבא אבן, ממנהיגי השמאל הציוני מפעם, הגדיר את גבולות הקו הירוק כ"גבולות אושוויץ". עזה - חח זה פשוט מצחיק אותי. איזו מן מדינה זאת תהיה חבל על כל מילה. בשביל לעבור מ- יו"ש לעזה יצטרכו לעבור דרך ישראל חחח זה פשוט מצחיק אותי..
    אובמה אם אתה רוצה 2 מדינות אז סבבה אבל לא על חשבוננו! על חשבונך! על חשבון 22 מדינות ערב הגדולות מה לנו יש בסך הכל את ישראל הקטנה. גם את זה אתה רוצה לקחת ממנו? תתבייש לך!
    לסיכום: הפוטנציאל הערבי להכריע את ישראל מגבולות הקו הירוק בהתקפת פתע משולבת, מפתה דיו כדי למנוע שאיפה ערבית לשלום אמיתי (כפי שלמדנו מהסכמי אוסלו). ניירות חתומים, אינם יכולים לעצור שרשראות טנקים, טילים, ובעיקר לא את השאיפה הערבית להביא לפתרון הסופי של הבעיה הציונית.

  • 73.

    הנה בא גבר לשכונה. הידד! הידד! הידד? (ל''ת)

    elkazam , 17/04/09 01:04

  • 72.

    טוב מאוד.אסור לוותר על האינטרסים החיוניים שלנו!! (ל''ת)

    דודי29 , 17/04/09 00:20

  • 71.

    טוב מאוד.אסור לוותר על האינטרסים החיוניים שלנו!! (ל''ת)

    דודי29 , 17/04/09 00:03

  • 70.

    סוף סוף מילים (מדיניות) כדורבנות

    משה, 16/04/09 23:46

    לא לוותר לאמריקנים שרק גורמים נזק בכל פעם שהם מתערבים כאן כי הם לא מבינים את העולם הערבי,

  • 69.

    רק פינוי ניקוי חלאות השמאל אל אחיהם בעזה יביא שלום בטחון ליהודים (ל''ת)

    אל תבליגו יותר !!!!!!!!!!!!! עת לפעול, 16/04/09 23:44

    • גם אני חולק על השמאל אבל שנאת אחים זה נורא! (ל''ת)

      דודי29 , 17/04/09 00:04

      • הם לא אחים שלנו. (ל''ת)

        קיקו, 17/04/09 06:27

    • אני ימני אבל כדוגמתך צריכים להזרק מישראל (ל''ת)

      שים לב, 17/04/09 08:19

    • ימני קיצוני מתלהם. (ל''ת)

      סבזי , 17/04/09 10:35

      • שמאלן קיצוני בוגד. (סבזי) (ל''ת)

        לא אמרתי כלום , 17/04/09 11:11

        • אני ימנית בדעותי - ומוכנה לקבל את דעות השמאל - בלי להסכים להן

          יופיטר יופיטר , 17/04/09 13:26

          אנחנו צריכים לזכור שכולנו צריכים להתאחד במלחמה - ולכן אסור שתהיה שינאת אחים

    • השמאל זה לא דעה מזינים את אויבנו לחסל אותנו ערביי ישראל יבקשו מדינה

      משיח יבוא, 18/04/09 02:07

      תוך זמן קצר
      ערבים שם עם ערבים יהודים פה
      השמאל גורם נזק למדינת ישרל וליהודים
      כיום היהודים חיים במובלעות
      לא להרדם יהודים בכל דור ודור עומדים עלינו לכלותנו והשם מושיע אותנו במכות קשות .
      בגלל אויבנו מבית

      • הימין רקוב ומלא מטורפים פושעים ועילגים (ל''ת)

        זה ידוע, 18/04/09 14:58

  • 68.

    ביבי ייבגוד בכם אמר פייגלין והעדפתם לקבור את הראש בחול (ל''ת)

    מתי תתעוררו ??????????????????????????????, 16/04/09 23:43

    • איך ראית שהוא בוגד?ובכלל לבני עדיפה?? (ל''ת)

      דודי29 , 17/04/09 00:05

  • 67.

    לכל הפלסטינים: אין הכרה - אין מדינה. (ל''ת)

    גבי, 16/04/09 23:36

    • מי צריך איתם שלום בכלל??

      גם אם יכירו, 17/04/09 08:21

      רק קומץ אינטרסנטים שירוויחו כלכלית מהשלום..
      קיבלתי בחילה.... פחחחחחחחחח

  • 66.

    תעודת עניות לנו=אחרי 60 שנה עוד מתחננים שיכירו בנו=למה צריך לבקש מהם?? (ל''ת)

    נ.כהן ההתרפסות=מזמינה=קשיחות=בלתי נסבל בעליל=נמאס, 16/04/09 23:32

  • 65.

    למזלנו זה לא יקרה ולכן אין שום סיבה שתוקם מדינה ערבית נוספת.. (ל''ת)

    לא אמרתי כלום , 16/04/09 23:27

  • 64.

    צודק לחלוטין. ללא הכרה כזו אין משמעות ואין סיבה להקים יותר ממדינה אחת

    שועלY, 16/04/09 23:26

    בתחומי פלשתינה א''י המנדטורית

  • 63.

    מצבו של ביבי לא פשוט

    י ל ד , 16/04/09 23:19

    א. מי שיודע ללמוד מההסטוריה, יודע,
    ששלום ללא חיסול הסיבה למלחמה, הוא שלום
    זמני רעוע.

    ב. שלום כלכלי הוא לא שלום, ממש כמו שחדק,
    איננו פיל. אבל פרס ניסה לבנות להם פרקים
    לתעסוקה. האם זה הועיל ?

    אני הקטן והעלוב, מתציע לנתניהו, ללמוד
    גם מהחוכמה בתקופת פריחת תרבות האיסלם.

    הוא יגיע למסקנה, שזקנים חסרי בית וחסרי
    כל שנוברים באשפה, הם סימפטום לאפיזודה
    שמתנהלת על ידי אנשים לא חכמים.

    היה גם איזה מלך ערבי עול ימים, שהחליט
    להצעיר את מדינתו על ידי חיסול שיטתי של כל
    מי שעובר את גיל הארבעים.

    תעכלס, בסיום העצוב, חיפשו בני המדינה
    ההיא בנרות, זקנים.

    האתגרים העומדים בפני נתניהו לא פשוטים
    ואני הקטן מחזיק לו אצבעות.

    אעתיק קטע עתיק מהספר הנפוץ ביותר
    והקדוש ביותר בכל העולם:

    וְהָיָה בָּעֵת הַהִיא
    אֲחַפֵּשׂ אֶת יְרוּשָׁלַיִם בַּנֵּרוֹת
    וּפָקַדְתִּי עַל הָאֲנָשִׁים
    הַקֹּפְאִים עַל שִׁמְרֵיהֶם
    הָאֹמְרִים בִּלְבָבָם:
    לֹא יֵיטִיב יְהוָה וְלֹא יָרֵעַ.

    וְהָיָה חֵילָם לִמְשִׁסָּה
    וּבָתֵּיהֶם לִשְׁמָמָה
    וּבָנוּ בָתִּים וְלֹא יֵשֵׁבוּ
    וְנָטְעוּ כְרָמִים וְלֹא יִשְׁתּוּ אֶת יֵינָם.

    קָרוֹב יוֹם יְהוָה הַגָּדוֹל
    קָרוֹב וּמַהֵר מְאֹד
    קוֹל יוֹם יְהוָה
    מַר צֹרֵחַ שָׁם גִּבּוֹר.

    יוֹם עֶבְרָה הַיּוֹם הַהוּא
    יוֹם צָרָה וּמְצוּקָה
    יוֹם שׁוֹאָה וּמְשׁוֹאָה
    יוֹם חֹשֶׁךְ וַאֲפֵלָה
    יוֹם עָנָן וַעֲרָפֶל.

    וַהֲצֵרֹתִי לָאָדָם.

    גַּם זְהָבָם לֹא יוּכַל לְהַצִּילָם
    בְּיוֹם עֶבְרַת יְהוָה
    וּבְאֵשׁ קִנְאָתוֹ תֵּאָכֵל כָּל הָאָרֶץ.

    כִּי כָלָה אַךְ נִבְהָלָה יַעֲשֶׂה
    אֵת כָּל יֹשְׁבֵי הָאָרֶץ.

  • 62.

    כל הגיס חמישי הקומניסטי בתשקורת נהיה דובר אובמה (ל''ת)

    יגאל התותך, 16/04/09 23:16

  • 61.

    עפ''י הביבי לישראל אין אינטרסים לאומיים,אלא רק בטחוניים. המסקנה:

    דרור מרמת גן, 16/04/09 23:14

    אפשר למסור את הריבונות על ירושלים העתיקה\\כי זה לא פוגע באינטרס בטחוני.
    למדינה היהודית הקורסת אין אינטרסים לאומיים.

  • 60.

    כלהגיס החמישי הקומיסטי (ל''ת)

    יגאל התותך, 16/04/09 23:14

  • 59.

    יעל הצפונית קיבלת איזה זרנוק גדול מחאמסניק בשטחים (ל''ת)

    יגאל התותך, 16/04/09 23:11

  • 58.

    החיים הם בטטה-כתומים! (ל''ת)

    שטיקל , 16/04/09 23:06

  • 57.

    לפלשטינאים יש מדינה שיכירו בישראל בתור מדינה? (ל''ת)

    מלח בעיניים, 16/04/09 23:05

  • 56.

    רק טיפשה מקבלת 28 מנדט.ונזרקת לחשכת האופוזיציה, והמנצח הוא ביבי עם 27 (ל''ת)

    ביבי אתה אכן קוסם,,,, 16/04/09 23:03

  • 55.

    מגוחך לראות את מתלהמי ביבי עד כמה הם מתמוגגים סביב האליל שלהם

    benzi. a, 16/04/09 23:01

    ביבי יכול להלהים ולהרשים את צאן מרעיתיו המתלהמים וההזויים. אך במבחן התוצאה הוא יתכופף ושום כלום לא יצא מהדמגוגיה שלו מלבד נזקים מדיניים שיגרוף אחריו.

    • התכוונת כמו שאר השמאל ליבני ציפורה ? (ל''ת)

      קובי, 16/04/09 23:06

    • יה בנצי הנחמד,כתוב: כסילים מתי תשכילו,,,נו ומה אתך ? הזמן רץ,,, (ל''ת)

      בצלאל, 16/04/09 23:09

  • 54.

    נתניהו שכחת את הנקודה הכי חשובה !!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    הכרה בישראל שבירתה ירושלים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 16/04/09 23:01

  • 53.

    נתניהו , כרגיל, יותר חכם מכולם....

    יעל הצפונית, 16/04/09 23:00

    הרי הערבים והאמריקנים עובדים בשבילו. ככה הוא תמיד האפס הזה. איך יכירו בנו כמדינה יהודית? הרי אתה אפילו לא מוכן לשחרר את השטחים הכבושים מהנוכחות המזוהמת שלך, למה שהם יכירו בך? מה זה אומר על ערביי המדינה, אם הם יכירו בנו כמדינה יהודית? איך תגדיר להם את אזרחותם כאן, אם אתה מדינה יהודית? ואני מדברת עדיין רק על ערביי מדינת ישראל האזרחים. ובקשר לפלשתינאים בשטחים הכבושים, מה אתה רוצה מהם, אחרי שמ-67 אתה מתעמר בהם, משפיל אותם, מונע מהם זכויות יסוד? דרעק עלוב שכמוך, האומץ והמנהיגות שלך יהיו דוקא ההכרה שלך בהם כעם, עם זכויות ועם זכות לארץ משלו, כמו שלך יש ארץ משלך. ואל תגיד לי עכשיו שהם רוצים להרוס אותה ולזרוק אותנו לים. מה שאתה צריך לעשות, אלה הן מחוות. להכיר בזכותם למדינה. להזמין אותם לשיחות שלום. לכבד את זכותם לראות בהקמת ישראל את אסונם ולהכיל זאת. אבל אתה כמו אביך הדחוי, פאראנואיד, פחדן, חסר שידרה ועלוב. ועד שהאמריקנים לא יגררו אותך לשיחות שלום, לא תלך. ותוכנית ריאלית לא תתכנן. אז מה בכלל יש לדבר איתך, אפס מאופס.

    • למה להתלהם ולקלל?

      pele_11 , 16/04/09 23:07

      ההתלהמות הזו רק מוכיחה את תסכולך,ואם נעזוב לרגע את התסכול והקללות,נגלה שממשלות קודמות,יוניות ולא ניציות,הציעו לפלשתינים שליטה עצמית בעצמם,החריבו ועקרו ישובים יהודים למען מטרה זאת,ומה קיבלת? טילים וטרור! אז לפני שאת מתלהמת כבהמה מצויה ושופכת את שנאתך ותסכולך,לכל הפחות תשתדלי לגבות את טיעונייך בעובדות.

    • לכבד את זכותם לראות בהקמת ישראל את אסונם?

      pele_11 , 16/04/09 23:17

      מה שאת אומרת הלכה למעשה: בואו נוותר על מדינתנו ישראל,בגלל שהערבים כך רוצים.
      אין פרוש אחר למה שאת טוענת,ואל תבואי ותגידי לי עכשיו גבולות 67.
      הפלסטינים בעצמם לא מסתפקים בגבולות 67 וטוענים ל 48,אז מה את רוצה לנהל דו-שיח בין חרשים,ועוד לקרוא אחר כך לאנשים אחרים עלובים? תביטי ראשית כל על עליבותך שלך,
      את עם שלושת המנדטים שגם הם יותר מדי להשקפות כמו שלך,צריכה להתבייש להתבטא כפי שאת מתבטאת כלפי ראש ממשלה נבחר בישראל.
      אתם בשמאל מאמצים את הדמוקרטיה רק כשהיא מיטיבה עמכם,כשההפסד כה מוחץ משפיל ומוכיח לכם את נחיתותכם הרעיונית,אין פלא שהזעם והתסכול יוצאים בעוצמות כאלו,עד כדי כך ששמאלנית נאורה כמוך מדברת כמו "ערסית" מהרחוב.

    • נא להתלהם רק במה שאת מבינה. חצופה וטיפשה שכמותך.

      ליעל הצפונית, 16/04/09 23:32

      יעל
      אין לך כנראה מושג בהסטוריה של עם ישראל.
      קראי מעט הסטוריה ורק אחר כך תגיעי כאן להתלהם כמו ילדה מפגרת.
      להכיר במדינת ישראל כמדינה יהודית ברת זכות קיום זו דרישה אלמנטרית שאף מנהיג פלסטינאי לא מוכן להצהיר.
      אז מה? לא נורא? בואו נחזיר להם את כל השטחים ושיקימו מדינה, עם צבא וחיל אויר וטילים, ואחר כך נראה איך להגן על ת''א רמת גן שדה התעופה בן גוריון?
      אנשי השמאל, ראינו כמה שלום השיג השמאלן אולמרט או הסמרטוטה ציפי.
      אנשי השמאל - אתם פשוט חולי נפש. שמאלניות באיזור כמו שלנו הינה מחלת נפש. אם מישהו יסביר לי את ההגיון בדרישות השמאל שמגיעות לכדי בגידה ממש במדינה, אצדיע לו.
      תודה.

    • כן בטח..הסכמי אוסלו הביאו הרבה שלום..קרבנות שלום.. (ל''ת)

      דודי29 , 17/04/09 00:10

    • חוץ מזה אם את כובשת והם נכבשים אז זה כולל את תל אביב כנסי..

      דודי29 , 17/04/09 00:16

      שייח מוניס,סומייל,מנשייה ,סלאמה,יפו,יאזור וכו..אלא שהאמת היא שהערבים לא הסכימו לחיות איתנו,נלחמו בנו ורצו לזרוק אותנו לים.הם יכלו לקבל מדינה שהיום היא חלומית בשבילם אלא שהם רצו הכל והפסידו הכל.חוץ מזה תבדקי איך המצרים והירדנים התייחסו לפלסטינים בתקופה שהם שלטו ב"שטחים".חבל שאת מתלהמת ומקללת במקום להתווכח בצורה תרבותית.זה לא מוסיף לך כבוד.

    • אגב,מתי בהיסטוריה הייתה מדינה פלסטינית?זה הכל שקר!! (ל''ת)

      דודי29 , 17/04/09 00:17

    • יהודי=יהודה וערבי=ערב

      marco polo , 17/04/09 00:54

      ערבי מערב לא יכול לקרוא ליהודי מיהודה כובש לכן יהודה ושומרון לא נחשבים "שטח כבוש" אלא שטח משוחרר!

      ערביי ישראל אם לא יכירו שהם חיים במדינה יהודית יצטרכו לחפש את היעוד שלהם באחת מעשרים המדינות שלהם.

    • ואללה יעל את מזכירה לי חמסניק דראק פרנואיד מזוהם אפס מאופס פחדן (ל''ת)

      חסר חוט שדרה עלוב ודחוי. זה אתה יה מסוממם?, 17/04/09 06:06

    • השנאה מעוורת אותך.מה מקורה? תסכול מיני?מה אומרים על אחת כמו בארגנטינה:

      panacea , 17/04/09 09:33

      PORMALCO, או PORNOCO
      זהו ביטוי בסלנג משמעותו: POR MAL COJIDA או POR NO COJIDA
      שאלי כל ארגנטינאי ויסביר לה את האמיתות הפשוטות האלה של החיים.
      דברים שרואים משם לא רואים מכאן.

    • אתה כנראה הערבימ או אידיוט, אחרת לא הייתה מדקלם כמו תוכי כל מה שהם רוצ (ל''ת)

      רפניל , 17/04/09 11:26

    • יעל - למה תמיד אומרים שהימנים מתלהמים? - את בראש המתלהמים

      יופיטר יופיטר , 17/04/09 13:34

      חוץ מזה - קיבלת חינוך של השומר הצעיר - ולא הצלחת להשתחרר משטיפת המוח - ולחשוב באופן עצמאי נירחב קצת יותר - ולקבל שאפשר לחשוב אחרת ממך - ולפעול אחרת - ואולי אפילו להיות יותר חכמים ממך - ויותר מבינים ממך - לטעמי את מקובעת מדי - ולהבא לא אראה טעם להתיחס לדבריך שמכילים גסות ושינאת חינם

  • 52.

    עדיף ביבי 1 ומצוין מאשר ציפי, אפללו, רוחמה ,חסון הנגבי,רמון שאנס חיילת (ל''ת)

    אליפז התימני, 16/04/09 22:59

    • עם מרכז הליכוד ש50% שם הם עבריינים? (ל''ת)

      עדיף?, 17/04/09 08:24

  • 51.

    תיכך נראה את צמד השרלטנים הליצניים,ביבי-ליברמן,מתכופפים בפני האמריקאים (ל''ת)

    מורדו , 16/04/09 22:55

    • אבוי לרפי רוח וחסרי עמוד שידרה כמוך (ל''ת)

      elrunner , 17/04/09 02:17

  • 50.

    הגיס חמישי בתשקורת וציפורה שפיצר משתפים של אויבי ישראל (ל''ת)

    יגאל התותך, 16/04/09 22:53

  • 49.

    ציפי באופוזיציה מחכה למשיח,,וביבי בממשלה מזרז את הגעת המשיח (ל''ת)

    בצלאל, 16/04/09 22:52

  • 48.

    אמת ויציב

    bahary5 , 16/04/09 22:49

    ביבי לך על זה ואל תשנה את דעתך.

  • 47.

    לי טוב עם ביבי 1 ומצוין,,מאשר 28 צפורה מעמידי פנים מקדימה (ל''ת)

    בצלאל, 16/04/09 22:46

  • 46.

    המפיונרים שרון אולמרט והשותפה לפשעים לבני הרסו את המדינה ולבני המנוולת

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 16/04/09 22:45

    עדיין ממשיכה לפמפם את תוכניות הרות האסונות שלה באוזני האנטישמים מארה"ב ואירופה ומלבה את האש ואת השטנה יותר כלפי ממשלת ביבי ומדינת ישראל!!! ביבי חייב להיות ערני למנוולת הזאת שחותרת תחתיו כמו הפושע ביילין לחוקק חוק או כל דרך אחרת לעצור את הפושעים האלה שרק נזקים ואסונות המיטו וממשיכים להמיט עלינו למרות שהם נבעטו החוצה בבחירות!! השמאלנים לא יודעים להפסיד בכבוד, אם ביבי היה ככה חותר תחת הממשל שלהם התקשורת והם מזמן היו עושים עליו עליהם!!!

    • בסלע ידידי! (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 16/04/09 22:51

    • אין שום אנטישמיות בממשל ארה''ב!!!! (ל''ת)

      די לכפיות הטובה., 16/04/09 22:52

    • כל השמאלנים הארורים האלה-הם כלי שרת של ממשלות זרות ובראשן אמריקה !!!

      עודד יערי, 16/04/09 23:46

      השלום הוא לא שלום.זהו שלום שכופים אותו ושתי האוכלוסיות הישראלים והפלשתינאים לא רוצים אותו וכל אחת מסיבותיה..
      הפלשתינאים לא רוצים שלום!!!סקר שערך לא מזמן מכון נורווגי שדחף את הסכמי אוסלו,קבע ש53% מהפלשתינאים לא רוצים בכלל שישראל תתקיים.
      הישראלים פנו ימינה כי הבינו שהפלשתינאים לא רוצים שלום..וגם הבינו שהשמאלנים הארורים דחפו אותם אל פי התהום והגהנום.......

  • 45.

    מי שמסרב להכיר בקיומנו שילך לכל הרוחות, ביבי צודק ב 100% (ל''ת)

    סליחה ואני הצבעתי קדימה, 16/04/09 22:43

    • חבל שהצבעת קדימה - כי מצביעות מרץ היו רוב מצביעה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 17/04/09 13:36

  • 44.

    כל הכבוד לליברמן!! הישועה תבוא מליברמן וביבי!! מספיק

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 16/04/09 22:41

    המפיונרים שרון אולמרט והשותפה לפשעים לבני הרסו את המדינה ולבני המנוולת עדיין ממשיכה לפמפם את תוכניות הרות האסונות שלה באוזני האנטישמים מארה"ב ואירופה ומלבה את האש ואת השטנה יותר כלפי ממשלת ביבי ומדינת ישראל!!! ביבי חייב להיות ערני למנוולת הזאת שחותרת תחתיו כמו הפושע ביילין ולנסות דרך חוק או כל דרך אחרת להגביל את הפושעים האלה!!

  • 43.

    שונאי ביבי אפילו לא מסוגלים להבין שהוא פועל גם לטובתם,מסכנים רחמנות ,, (ל''ת)

    בצלאל, 16/04/09 22:41

    • ראינו איך רמס את כבוד האזרחים...

      כן.. ראינו.., 17/04/09 08:28

      כשהיה שר אוצר, העשיר את העשירים, רמס את המסכנים, והעלה את גיל הפרישה לפנסיה בשנתיים..שיבואו לעבודה עם חיתולים והליכון..
      פגע במערכות הרווחה והבריאות, והרס כל חלקה טובה במדינה...

  • 42.

    יש לשמור על הדדיות ולהסכים רק לגירושין + חילופי שטחים ותושבים (ל''ת)

    הדדיות 2 מדינות נטו לשני עמים וערביי ישראל לפלסטין, 16/04/09 22:35

  • 41.

    קרוק, תכמן אותם כמו את הביבונים שלך, ביתנו יקבלו, לא ירצו לא יאכלו. (ל''ת)

    שפתי כהן , 16/04/09 22:31

    • מנוחת יגאל

      לך לנוח יגאל, 16/04/09 22:37

      וינוח יגאל וימצא מנוח לנפשו המיוסרת והמתייסרת

    • אתה נשמע יותר כמו שפתי צפרדע! (ל''ת)

      אתה בכלל מבין את עצמך?, 16/04/09 22:50

    • שפתי החוקן נגמרו הבחירות נתניהו ראש הממשלה לךך תישן

      classicf , 17/04/09 03:19

      גם בעוד 10 שנים הוא ימשיך להיות ראש הממשלה. החזק מעמד שפתי החוקן, לא להתייאש אחרי 10 שנים יבואו עוד 10 . בינתיים תרגיע ותעשה חוקן יום יום.

    • שפתיים סןבל מכך שביבי שולט,יותר מאשר סובלים הערבים...אוכל את הלב. (ל''ת)

      panacea , 17/04/09 09:37

  • 40.

    ביבי מלך ישראל!! ימות המשיח הגיעו, סוף סוף לא מפחדים לומר את האמת

    teegee , 16/04/09 22:14

    בפרצוף של העולם.

  • 39.

    סוף סוף מנהיג שלא מתבייש לשים את האמת על השולחן

    שפינוזה, 16/04/09 22:11

    בואו נשמע מה לאבו מאזן ולציפי לבני יש להגיד על כך

  • 38.

    שהחיינו וקיימנו על דברי ביבי. שהחיינו שתם עידן ליבני (ל''ת)

    אמן, 16/04/09 22:03

  • 37.

    "פגישה קודרת עם ליברמן"-לאן הביאו המפגשים העליזים הקודמים?

    panacea , 16/04/09 22:02

    עדיף מפגש קודר מהרבה לוויות קודרות.
    ליברמן הסביר היטב את עמדתנו-שלום נעשה מעמדה של כח ושל פיכחות ופיקחות

    • את/ה באמת שיא!! אבל שכחת שמפגשים העליזים היו עם ציפי לבני... (ל''ת)

      יהושפט, 16/04/09 22:26

      • נכון.לא ציינתי אחרת. כל המסיבות של ציפי היו רק למראית עין. יחצנות לשמה

        panacea , 17/04/09 09:27

        התוצאות מהמפגשים העליזים האלה:מלחמות,לחץ לויתורים, כישלון הסברתי ומדיני קולוסאלי.

  • 36.

    אכן דרישה אלמנטרית. ושיקפוץ הפוץ שיגיד שלא.... (ל''ת)

    אחד מהעם ישראל, 16/04/09 21:54

  • 35.

    מה עם ערביי ישראל ? אם חפציי חיים אנו כמדינה יהודית,לשאול עכשיו.!! (ל''ת)

    EAN914, 16/04/09 21:52

  • 34.

    יהודים=3000 שנה היסטוריה!מה זה פלסטינים..??????? (ל''ת)

    היסטוריון!, 16/04/09 21:52

    • פלשתינים???

      bahary5 , 16/04/09 22:51

      סתם פלישתים

  • 33.

    נתניהו לא תמים

    שלום, 16/04/09 21:51

    ברור שנתניהו מתכוון להכרה הדדית של הפלסטינים בישראל, ושל הישראלים בפלסטין על בסיס גבולות 67.

  • 32.

    ערביי ישראל כבר 22% מהאוכלוסיה למה שהפלשטינים יבגדו בהם? (ל''ת)

    רונית, 16/04/09 21:45

  • 31.

    החיים הם בטטה-כתומים! (ל''ת)

    שטיקל , 16/04/09 21:40

  • 30.

    וכי אתה מכיר\\תכיר במדינה פלסטינית? (ל''ת)

    רוני 9500 , 16/04/09 21:37

    • כן,הוא מכיר

      pele_11 , 16/04/09 21:42

      והמדינה הזאת נמצאת ממזרח לנהר הירדן.
      יהודי אינו כובש בארצו!

      • אתה טועה

        עזה, 16/04/09 22:05

        ממזרח לירדן יש מדינה עצמאית שכפופה לארה'ב
        והיא ירדן. היא נבנתה עי ארה'ב כך שמי שחושב ששם תהיה מהפכה עדיף שיתפקח מהר ויתחיל לחשוב על עזה כמדינה עצמאית לפלסטינים כי זה אך ורק זה הוא הפתרון.בקשר לגדה המערבית? אז גם בארה'ב יש יהודים אבל הם אמריקאים לפני שהם ישראלים כמו שערביי יהודה ושומרון יהיו בעתיד קודם כול נאמנים למדינת ישראל ורק אחר כך פלסטינים! אלה אם כן יעתיקו את מקום מושבם לעזה

        • ירדנ היתה חלק ממנדת הבריטי ,האמיר עבדאללה הפך להיות המלך עבדאללה.

          מרס את ארס, 16/04/09 22:45

          עבר הירדן המזרחי, הידוע כיום כממלכת ירדן, היה החל מהמאה ה-16 כלול בשטח מחוז דמשק שבאימפריה העות'מאנית ולא היה לו ייחוד היסטורי משלו, ולאחר סיום מלחמת העולם הראשונה היה חלק מן המנדט הבריטי על ארץ ישראל (שהובטח ליהודים בהצהרת בלפור). בשנת 1921, בעקבות ''ועידת קהיר'', החליטה הממלכה המאוחדת להוציא את האזור שממזרח לנהר הירדן (למעט שטחים בעמק הירדן דרומית לים כנרת ומזרחית לו ולירדן הצפוני) מהשטח בו יוקם הבית הלאומי היהודי ולכונן בו אמירות ערבית בראשות עבדאללה הראשון, שהוא ומשפחתו (השושלת ההאשמית) עזרו רבות לבריטים במלחמה במאבקם בשלטון הטורקי. ''האמירות ההאשמית של עבר הירדן'' שהוקמה הייתה ישות אדמיניסטרטיבית נפרדת מארץ ישראל, אולם, נמצאה תחת שלטון המנדט הבריטי וכפופה לנציב העליון הבריטי. בשנת 1946 קבלה האמירות עצמאות והפכה להיות ''הממלכה ההאשמית של עבר הירדן''. האמיר עבדאללה הפך להיות המלך עבדאללה.

          • תוספת להסטוריה של שנות העשרים

            zviboger , 17/04/09 00:40

            בשנת 1922 מסרה אנגליה לצרפת, ששלטה בסוריה, את רמת הגולן , שנכללה בשטח המנדט ולא שוייכה לעבר הירדן, תמורת הגליל העליון.

            כך שרמת הגולן נכללה בתחילה בתחומי ארץ ישראל המנדטורית.

    • מעולם לא היתה מדינה פלסטינית!והעם ''הפלסטיני'' (ל''ת)

      הם ערב רב מכל מדינות ערב!, 16/04/09 21:48

      • אין עם פלסטיני

        ארס, 16/04/09 22:49

        הסופרים היוונים הקדומים נהגו לכנות את התחום הסובב את שפלת פלשת (אזור החוף הכולל את אשקלון ואת עזה) בשם 'פלשתינֵה' (Palestinē). משרצו הרומים, במאה השנייה לספירה, להשכיח את הקשר ההיסטורי של היהודים לארצם, כינו את המחוז שכלל את ארץ ישראל בשם ''סוריה פלשתינה'', אשר איחדה בין שני הפרוביציות יהודה וסוריה. אך לרוב השתמשו בשם המקוצר 'פלשתינה' ככינוי למחוז מנהלי זה. שם זה מופיע במדרש פעמים בודדות,

    • יש סורים,מצרים עירקים,סעודים........מה זה פלסטינים? (ל''ת)

      אהההההההההה????????????, 16/04/09 21:50

  • 29.

    מיטשל יצא כולו חיוכים מהפגישה עם לבני! (ל''ת)

    איזה כיף לפגוש קאפו!, 16/04/09 21:36

    • רק בגלל ההזיות

      יגאל - חולון, 16/04/09 22:20

      של לבני, השמואל, וערבי ישראל המלחמות תמשכנה לעולם בישראל.

  • 28.

    מבלי להתייחס למקללים והמקניטים

    pele_11 , 16/04/09 21:35

    אלו שיכתבו עכשיו בטוקבקים "שקרניהו" וכ"ו,
    האם יש מישהו אחד רציני (לא חבורת המקניטים השונאים) שיכול לחלוק על מה שדורש ראש הממשלה מהקהילה הבין לאומית ומהפלסטינים?
    האם יש מישהו אחד שיכול לומר שנתניהו אינו צודק במה שהוא אומר ודורש,טרם הקמת מדינת חמאסטן בגבולנו המזרחי?

    • ברור כי הוא לא מתייחס למובן מאליו-הכרה פלשתינאית בריבונות ישראל שניתנה

      Ehad Haam-Zionist, 16/04/09 21:54

      חד צדדית על ידי אש''ף ומוסדותיו כבר בנובמבר 1988-ואושררה בהסכם אוסלו בין שתי המדינות-....ואילו נתניהו דורש משהו שלעולם לא נדרש (למשל הכרה בלבנון כמדינה נוצרית...או מוסלמית, הכרה בעירת כמדינה שיעית, הכרה בבלגיה כמדינה פלמית או ואלונית, הכרה בשוויץ כמדינה גרמנית(?), הכרה ב...וב....וב....)

      • לפני שבוע דחלאן אמר שלא רק שהפת''ח לא מצפה מהחמאס להכיר בישראל

        יוני, 16/04/09 22:51

        אלא שגם הפת''ח לא מכיר בה ויותר מזה הוא דורש מהחמאס שלא להכיר בישראל.

        חלק מהבעיה הוא שקיים חשש שנעשה וויתורים לצד מסוים(נניח אש''פ) ואחרי שאותם ויתורים יהיו בלתי הפיכים יקום פלג,יתפוס את השלטון ויאמר שהוא לא מחויב להסכמים הקודמים.
        זה לא חשש בלתי סביר אלא זה מה שקרה עם עליית החמאס שלא הכיר בהסכמים קודמים(כולל הסכם המעברים).

  • 27.

    אנחנו לא צריכים אישור מרוצחים על קיומינו!! אין מקום להקמת מדינת טרור

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 16/04/09 21:32

    לצד ישראל!!! האנטישמים האלה לא מבינים ששלום אפשר אולי לעשות באירופה, בארה"ב אבל לא עם אוכלוסיה של רוצחים ארורים!!להם יש את מדינת ירדן ולכן לא צריך עוד מדינה נוספת!! שילכו ללמוד את ההיסטוריה של הארורים האלה!! יש מאות מדינות אסלאם שידאגו לכלבים האלה זה לא בעיה של ישראל!! מאז פושעי אוסלו שאימצו את הארורים האלה ישראל נמצאת תחת פיגועים וטרור ללא סוף!! עמאן היא עיר הבירה שלהם! ביבי תהיה קשוב לעם היהודי:קלינטון, חוסיין אובמה, השמאלנים כאן מישראל ,נציגי הטרור שיושבים בכנסת העם היהודי ומערכת בג"צ שפועלת כחותמת גומי וכסניף של מרצ ובצלם סייעני הטרור, ופושעי אוסלו כגון ביילין שנכנס בדלתות האחוריות למנהיגים בעולם ומתווה תוכניות הרות אסון עם היהודי ולמדינת ישראל הם הסכנה הקיומית של המדינה, הם הסכנה לביטחונה של המדינה הם יותר מסוכנים מאיראן חמאס וחיזבאללה!מי אמר שהתוכניות של השמאלנים היא תורה שבע"פ שצריך ליישם את זה? מי אמר שהתוכניות שלהם הם טובים לעם היהודי? מי קבע שהשמאלנים מתווים תוכניות הרות אסון ואנחנו אנשי הימין צריכים ליישם את התוכניות הארורות שלהם?? 20% שמאלנים וערבים הם שתומכים בתוכנית הרת האסונות ועושים רעש כאילו כל העם היהודי תומך בזה, רק בגלל שהשמאלנים שולטים בתקשורת ככה זה נראה!קלינטון רצתה להיות שרת החוץ בתנאי שחוסיין יתמוך בתוכניות של פושעי אוסלו שבעלה היה אחד מהם, אנחנו לא המתנה בשביל בעלה!אמור בקול רם וצלול יחד עם ליברמן את התוכנית המדינית לא למדינת טרור לצידנו, לא נוותר על ירושלים עיר בירת העם היהודי ולא נוותר רמת הגולן, לא נאפשר את זכות השיבה, לפני זה מעולם לא היה עם פלשתיני! ירושלים נזכרת בתנ"ך אלף פעם ואף פעם אחת בקוראן שלהם!! ישראל גם לא צריכה לדאוג להם כלכלית שיפנו למדינות העשירות שלהם שיעזרו להם!! ישראל מדינה קטנה למה היא צריכה לדאוג לבני הבלייעל הארורים כשיש להן מדינות רבות, ישראל מדינת היהודים היא אחת ועלינו לשמור עליה מכל עבר!!!

    • יישר כח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      וואלה נהנתי לקרוא!, 16/04/09 21:59

  • 26.

    הגיע הזמן שנפסיק להיות הסמרטוטים של ארה''ב

    אחד, 16/04/09 21:31

    אנחנו צריכים להחליט בשביל עצמנו.
    בינתיים נראה שההנהגה שלנו מתכוונת בכיוון הזה, אם כי לא מספיק.

  • 25.

    ואז ביבי יפנה את ההתיישבות בגדה !!! יופי (ל''ת)

    להתחיל לארוז, 16/04/09 21:30

  • 24.

    בתאריך 15.5.48 הוכרזה מדינת ישראל כמדינת העם היהודי,הייתר בולשיט.

    נתן.ש מעלות., 16/04/09 21:30

    כל נסיונות ההתחמקות של ביבי,לא יחזיקו מעמד.

    • אם הכל בולשיט , למה לא מוכנים הפלסטינאים להכיר במדינת ישראל...

      יחיאל כ''ץ, 19/04/09 15:50

      כמדינת הלאום של העם היהודי? . למה לא הגיעו אולמרט וליבני להסכם עם הפלסטינאים למרות שלדברי אולמרט המרחק היה מאד קצר. התשובה ברורה . סירוב אבו מאזן (מחמוד עבאס -מכחיש השואה) , אבו עלא ובעיקר סעיב עריקאת להכיר בישראל כמדינת הלאום של העם היהודי. הם אינם מכחישים זאת גם עכשו.הם מסרבים להכיר בישראל כמדינת הלאום של היהודים אלא כמדינת כל אזרחיה. אז לא הכל בולשיט. יש עקרונות מהן אין לסטות או לוותר. מדוע לא ביטלו הפלסטינאים את האמנה הפלסטינאית על כל מרכיביה? - גם זה בולשיט? .מה זה''זכות השיבה''. שיבה להבנתי היא חזרה למקום ששיך לך. ארץ ישראל אינה שייכת לעם הפלסטינאי. שיחזרו לארצות משם הובאו על ידי הטורקים והבריטים כעובדים זמניים, למדינות כמו סוריה,לבנון,מצריים סודאן ,עיראק.

  • 23.

    נס! ממש נס שהצילנו מגב' נקייה לנקות את ישראל מיהודים (ל''ת)

    אשר גדלה בבית ימין והחליפה עורה, 16/04/09 21:28

  • 22.

    אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני!מזדהה? (ל''ת)

    אתה יהודי!, 16/04/09 21:27

  • 21.

    אם האסטרטגיה היא מובילה לרעיון ליברמן ישראל ללא ערבים זה צעד חכם (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 16/04/09 21:24

  • 20.

    איך ביבי העביר את רוע הגזרה כול הכבוד ביבי ותודה רבה

    קובי, 16/04/09 21:19

    וניראה לכם שהם יכירו בישראל אין סיכוי..ציפי ליבני לא משנה אני אתן את הכול
    בלי תנאים .. ימותו יהודים .. לא משנה אני רוצה זאת שתחזיר את ירושלים והכול

  • 19.

    פעם ראשונה שאני מרגיש גאה ולא סמרטוט

    מוטי, 16/04/09 21:16

    שהמנהיגים שמים את האמת בפרצוף של המריקאים שבאים עם ססמאות חסרות תוכן כדי שנוותר וזה יהיה סופנו

  • 18.

    מה עם מעליל עלילות נגד צהל מחרפת מכללת ע''ש רבין? (ל''ת)

    ללא דין כי הוא מהשמאל הקיצון, 16/04/09 21:15

  • 17.

    סמרטוטי השמאל!

    כנסו!, 16/04/09 21:13

    שאלת תם:למה כל כך קשה למנהיגי הפלסטינים
    להכיר בישראל כמדינה יהודית???????????
    אה?.???יש תשובה????מחכה......

  • 16.

    לא להתהמם! מהות הדרישה היא שהפלסטינים יוותרו על תביעת השיבה ולכן זה ח (ל''ת)

    חשוב !!!!!!!!, 16/04/09 21:09

  • 15.

    8-רק ישראל קובעת את גורלה! (ל''ת)

    הקוסמוס!, 16/04/09 21:06

    • ובעזרתם האדיבה של כמה מיליארדי דולארים בשנה

      רפי, 16/04/09 21:20

      גיבור גדול, נראה אותך בלי ארה''ב

      • מדינת ישראל קמה וקלטה מיליון עולים בלי דולר אמריקאי אחד

        gilberet , 16/04/09 21:28

        תפסיק להפחיד את עצמך.
        הגיע הזמן שמדינת ישראל תפסיק להשען על "ספק בודד"
        לאמריקה היום יש הרבה מתחרים בעולם, הרוסים, הסינים, הצרפתים והארופאים שישמחו לקנות ולמכור לנו נשק ולעשות איתנו עסקים.
        אפשר לתמרן יפה איתם ולא להשען רק על ארה"ב.
        במלחמת השיחרור קיבלנו נשק מצ'כוסלובקיה, את מטוסי המיראז' קיבלנו מצרפת, הצוללת דקר הגיע מבריטניה וכו' וכו'.
        הגיע הזמן להבהיר לאמריקאים שהם לא מלכי העולם, במיוחד היום כאשר הכלכלה שלהם בקריסה.

  • 14.

    '' בכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו.והקדוש ברוך הוא יצילינו מידם.''

    גבי, 16/04/09 21:05

    '' בכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו''.
    הבעיה היא לא השטח, הסכסוך לא בגלל האדמה.
    נתנו להם את גוש קטיף- פצמרים על שדרות ועל הדרום- הוביל למלחמה. ניתן להם את יהודה ושומרון(ח''ו)-הם יהו בשקט טיפה..ואז תפרוץ עוד מלחמה. תמיד יהיו מלחמות. ואם לא איתם אז עם מדינה אחרת.''בכל דור ודור''.ושוב: רק כי אנחנו יהודים. העם הנבחר.לא יעזור.
    מה הפתרון? -לעשות את רצון ה'.כי- ''הקב''ה הוא יצילינו מידם''.ואל תספרו לי סיפורים שאפחד לא יודע היום מה רצון ה'. ה' יתברך הדריך אותנו בדיוק.התורה אומרת לנו איך להתנהג-ןמה לעשות.בדיוק מופלא. ובין היתר ישנו פירוט על גבולות הארץ.והתורה היא ניצחית. אז היא, אכן רלוונטית גם לדורינו.שיהיה בהצלחה רבה לכל עם ישראל.וזכרו: אין עוד מלבדו. לא האמריקאים ולא האירנים. אין עוד מלבדו.

  • 13.

    סוף סוף מישהו מדבר לעניין

    ציוני, 16/04/09 21:04

    כל הכבוד ביבי - אני שמח שהצבעתי עבורך

    • גם אני (ל''ת)

      elrunner , 17/04/09 02:15

  • 12.

    איתן לבני מתהפך בקברו

    איתן'לה, 16/04/09 21:01

    ציפי'לה. איתן לבני לא היה מוכן לדבר איתך. בושה.

  • 11.

    יתנו יקבלו / לא יתנו לא יקבלו - התגעגענו אליך מר נתניהו

    יודע-דבר , 16/04/09 20:59

    הקץ לכניעה חסרת הפשרות לטרור האיסלאמונאצי.

    • כן יהי רצון (ל''ת)

      elrunner , 17/04/09 02:14

  • 10.

    האם היהודי המוכה/שפוף מאירופה מתחיל להמרים ראש ולא לפחד (ל''ת)

    מזרחי גאה בוש בכם, 16/04/09 20:56

  • 9.

    ברוכים השבים לעקרון ההדדיות (ל''ת)

    דוד, 16/04/09 20:54

  • 8.

    חברה, העולם התחיל לבצע שלום במזה''ת, איתנו או בלעדינו ! תתרגלו (ל''ת)

    תפ עידן בירבורי דחיית סיום הכיבוש, 16/04/09 20:54

    • אם שלום, אז למה לא להכיר בישראל כמדינה יהודית ? (ל''ת)

      בוז לשמאלנים, 16/04/09 21:31

    • 8 לא חבר שלך אבל בעולם ובמיוחד הערבים לא שמעו על ביצועי

      classicf , 16/04/09 21:47

      שלום. תרגיע את עצמך ושכמותך לא היה ולא יהיה שלום. לא יעזור לך למיצי פיצי למיטשל וגם לחוסיין אובמה, הערבים יעשו שלום רק כשאחרון היהודים לא יהיה כאן, גם אתה.לא סתם הגב' מיצי לא קיבלה את הסכמת נתניהו ל-2 מדינות . הגיע הזמן להפסיק לבלף את עצמנו להתאבדות (וראינו את אוסלו לבנון התנתקות וכ''ו) הזמן של ביבי הגיע וכולי תקווה שיביא לפתרון יצירתי ואם לא אז לא יהיה פיתרון. גם דברים כאלה יש בחיים.

      • טעות תיקון

        מעופף:, 16/04/09 22:36

        הערבים אף פעם לא יעשו שלום עם היהודים ולא עם הערבים. הערבים נולדו לחיות על החרב ערבי זה ערבי כל העולם היתקדם והם עוד רוגמים נשים באפגניסטן. הערבי הוא הסרטן שעלול לגרום למותם של מיליונים בכל רחבי העולם.

    • סבבה,אבל למה אנחנו אלה שחייבים לוותר?חשבת על זה פעם? (ל''ת)

      דודי29 , 17/04/09 00:20

  • 7.

    בינתיים ביבי עושה את העבודה כפי שציפיתי ממנו,אני רק

    lili_lili , 16/04/09 20:50

    מקווה שימשיך בדרך זו.
    עשרות שנים אף מנהיג לא השכיל לבקש הכרה במדינת היהודים ,הגיע הזמן שלפני שנוצנים משהוא מקבלים הכרה בזכותנו כעם במדינתו.

    לאחר מכן מותר לעשות קצת שירים ולקשור את תהליך השלום שכל כך רוצים אותו בממשל האמריקאי עם הביטחון שלאיראן לא יהיה נשק גרעיני.כך בדיוק מנהלים משא ומתן בעורמה ובקור רוח,אני מצדיע לנתניהו ולליברמן.
    וכל שאר השמאלנים שמשתינים במכנסיים בכל פעם שאיזה שליח רץ לכאן עם חתיכת נייר אז חברי השמאלנים אתם הולכים ונכחדים,אתם כבר לא פונקצייה ,מרץ וקדימה ביחד בבחירות הבאות מקסימום 2.5 מנדטים.

    • לילי כמה שאני מחזק את דבריך ,הבעת אותם בצורה הכי מדוייקת ,וישר כוחך (ל''ת)

      tshak , 16/04/09 20:58

    • לרגע נבהלתי

      pele_11 , 16/04/09 21:37

      לא ראיתי את הנקודה בין השתיים לחמש

    • אהבתי (ל''ת)

      מאיר, 16/04/09 22:44

    • כן יהי רצון (ל''ת)

      elrunner , 17/04/09 02:12

  • 6.

    יש מנהיג אמיתי לישראל!עידן הסמרטוטים הסתיים (ל''ת)

    לנצח!, 16/04/09 20:44

    • 6 צדקת ב-100% אנשים לא מבינים שעניין 2 מדינות נפל כבר אצל ביבי

      classicf , 16/04/09 21:50

      בתקופת המגעים (איכס) עם פיצי מיצי

  • 5.

    עד היום אף מנהיג ערבי, פלסטיני או אחר, לא היה מוכן להכיר בצורה ישירה..

    יהודה בן-ישראל , 16/04/09 20:38

    וברורה ולעכריז על הכרתו בזכותה של ישראל להתקיים, לא כל שכן כמדינת העם היהודי.

    יש שמילאו פיותיהם מים ואחרים, כשהתבקשו לצאת בהכרזה בערבית, עברית, צרפתית ואנגלית, ציינו שישראל הינה עובדה ולכן הדרישה איננה במקומה, או יותר מכך, טענו שבכלל אין עם יהודי עד מדוע שהם יכירו בהיותה של ישראל מדינת לאום.

    האמת היא שחוסר הרצון להכיר בזכותה של ישראל להתקיים ולעשות זאת כמדינת העם היהודי נובע מתוך האי רצון להכשיר "שרץ" זה משום שכוונותיהם בסופו של דבר למחוק את ה"שרץ" מעל פני הקרקע, ממש כפי שאמנות הפת"ח, חמאס ואש"פ קוראות.

    והרי במשך קרוב ל-61 שנים הם מנסים לעשות זאת, אם כי לא בהצלחה עד היום.

    אל לנו להמשיך להתדיין עם אלה שאינם מוכנים לקבל את זכותה של ישראל להתקיים - זכותה של מדינה חברה באו"ם! - ולקבלה כמדינתו של העם היהודי. אל לנו!!!

    • כדאי לחדד את הנקודה: השאלה המרכזית היא הכרה בזכותה של ישראל להתקיים או

      יהודה בן-ישראל , 16/04/09 21:19

      לא, ורק שאלה משנית היא אופיה של מדינת ישראל.

      עד היום לא היה אף מנהיג ערבי אחד מוכן לצאת בגלוי, בצורה ישירה וחד משמעית ולהכרז בקולו על כך שלישראל הזכות להתקיים - ולא רק שהיא עובדה קיימת - ולעשות זאת בערבית, עברית ואנגלית.

      לאחרונה מוחמד דחלאן ה"מתון" קרא לחמאס לא להכיר בזכות ישראל להתקיים שהרי גם הפת"ח מעולם לא עשה זאת, הוא אמר, וצדק.

      לפניו, במסיבת עתונאים באנאפוליס גירב ערקת להכיר בזכותה של ישראל להתקיים וטען במפורש שאין עם יהודי.

      ובאותו כינוס סירב מחמוד עבאס לצאת בהכרזה משותפת עם אולמרט בה השניים מכירים הדדית בעמו של הזולת להגדרה עצמית ומדינה עצמאית. הוא לא היה מוכן לצאת בהכרה כזו!

      לאחר כל כך הרבה שנים של נסיון מעשי למחוק כל זכר מקיום יהודי בארץ אבותינו - חלק מאמנת פת"ח!!! - הדבר המינימאלי שלו הייתי מצפה מאנשים שהיו רוצים להגיע להסדר של דו-קיום בשלום זו הכרה הדדית.

      האם העולם הנאור לא היה מצפה לכך...??

      • אין עולם נאור. העולם חשוך (ל''ת)

        מאיר, 16/04/09 22:04

    • זאת תעמולה שקרית (למטרת גזילת אדמתם)-הם הכירו בריבונות ישראל בקוי 67!! (ל''ת)

      Ehad Haam-Zionist, 16/04/09 21:47

      • אז למה היתה מלחמת 67? אם הכירו בגבולות הללו? (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 17/04/09 13:40

  • 4.

    הם מלמדים את ילדיהם שאנו חזירים שותי דם ...ושהשלום זה רק נייר

    simond , 16/04/09 20:36

    איך ליבני רוצה לתת לחיות אדם שמלמדים את ילדיהם שהיהודים הם חזיררונים שותי דם ...
    ושהשלום איתם זה רק נייר ...עד לגי'הד שבו נשחט את הכופרים הממזרים האלו ....רק לשמאל בראשות ציפורל'ה פיתרונות
    בנתיים אנו מנגבים את דם בנינו במקום חומוס עם שכנים ערבים

  • 3.

    ועל ישראל להכיר בלבנון כמדינה שיעית....מספיק עם המריחות לסירוב לשלום! (ל''ת)

    Ehad Haam-Zionist, 16/04/09 20:33

    • Where do you see shalom? (ל''ת)

      Monty , 16/04/09 20:57

    • ZIONIST עלאק...

      תכיר אתה קודם במדינת ישראל כמדינה יהודית בעצמך!, 16/04/09 20:59

      ואגב: אין לי שום בעיה להכיר בלבנון כמדינה שיעית, אם זה מה שיביא את השלום.

      • אין אדם יותר ציוני ממני-בוודאי לא המתנחלים מעוותי הציונות!-והנקודה היא

        Ehad Haam-Zionist, 16/04/09 21:44

        שהסכם נחתם בין שתי מדינות, כאשר כל אחת מכירה בריבונות של השניה על שטחה, ומתחייבת לאי לוחמה נגדה וקיום יחסים כמוסכם בחוזה.

        הפלשתינאים הכירו חד צדדית במדינת ישראל בנובמבר 1988-וחזרו ואישררו זאת בהסכם דו צדדי על מדשאת הבית הלבן בספטמבר 1993

        • אז אין הסכמים לנו עם הפלסטינים - כי אינם מדינה??? (ל''ת)

          יהושפט, 16/04/09 22:32

        • ''אין אדם יותר...''

          מאיר, 16/04/09 22:49

          יש מי שמאמין לאמירה הזו שלך?

        • אני מעריך את שאיפתך להיות ציוני... אבל צריך לומר ברורות:

          ציוני רואה בישראל את הבית הלאומי של העם היהודי!!, 16/04/09 23:31

          זאת כמובן על פי האמור במגילת העצמאות, שהינו המסמך המכונן של המדינה היהודית. ציוני בוודאי לא ישווה את העקרון האלמנטרי הזה להכרה בלבנון כמדינה שיעית, מה שלא עובר אפילו את מבחן ההגיון - השיעים הם זרם בדת המוסלמית וכלל אינם עם.

          באשר ל''הכרה'' הפלסטינית בישראל: גם אם אש''ף ''הכיר'' בקיומה של מדינת ישראל כעובדה הקיימת בשטח (הנכונה גם ללא הכרתו), הוא מעולם לא הכיר ולא היה מוכן להכיר בזכותה להתקיים. מעולם לא הוסרו הסעיפים באמנת אש''ף הקוראים להשמדת ישראל.
          מר נתניהו לא התכוון ל''הכרה'' שכזו - הוא דורש, ובצדק, לגיטימיות לקיומה של מדינה יהודית בארץ ישראל. ללא דרישה בסיסית ואלמנטרית זו, באמת אין מקום להמשך ''תהליך שלום'' בכאילו, שיביא אך ורק למסירת נכסים טריטוריאליים ואסטרטגיים נוספים. תוצאותיו של ''תהליך שלום'' שכזה יהיו דומות למתרחש ברצועת עזה כיום, או בלשונו של נתניהו - ''חמאסטן''.

          כאן המקום להזכיר גם שעם כל הצער שבדבר, ולמרות נסיונותינו הבלתי נלאים לשכנע את עצמנו שהמציאות אחרת ממה שהיא, המצב כיום הוא שהחמאס - ולא שום גורם אחר - הוא זה שנבחר בבחירות דמוקרטיות לשלטון ע''י העם הפלסטיני. מכך עולה, כי החמאס לבדו - ורק הוא - יכול לייצג את העם הפלסטיני מולנו. אני משער שאינני צריך להזכיר לך מהי גישתו של החמאס בנוגע להכרה בישראל.

          נתניהו אמר מפורשות: איננו מעוניינים לשלוט בעם הפלסטיני. המשמעות היא שעליהם לשלוט בעצמם = מדינה. רק דבר אחד ''קטן'': שיכירו בבקשה בלגיטימיות שלנו להיות כאן.

          נ.ב: לא כל מי שדוגל בציונות הישנה והטובה ורואה בישראל בית לאומי ליהודים באשר הם הוא מתנחל. נכון, גם הם חושבים כך, אבל גם אני.
          אגב, מישהו צריך לחקור פעם איך הפך הכינוי ''מתנחל'' בתוך ארבעה עשורים משם נרדף למסירות נפש והקרבה, אפופי תהילה, זוהר והגשמה - לכינוי גנאי למישהו מוקצה מחמת מיאוס, סהרורי והזוי.
          אינני יודע מה יהיו תוצאות המחקר, אבל יש לי תחושה שהוא יערך בפקולטה לתקשורת...

        • אתה נשמע מאוד פוסט ציוני (ל''ת)

          elrunner , 17/04/09 02:08

    • מה בעייתי מבחינתך בדרישה אלמנטרית זאת?? (ל''ת)

      אחד מהעם ישראל, 16/04/09 21:57

  • 2.

    נכון - הם מכנים אותנו המשטר הציוני - האוייב הציוני (ל''ת)

    בדוק , 16/04/09 20:25

    • עד שהם יכירו בנו יקח עוד 60 שנה - ננוח בינתיים (ל''ת)

      בדוק , 16/04/09 20:32

      • 60 שנה זה טוב ההיתי אומר 60 אלף שנה (ל''ת)

        מעופף:, 16/04/09 22:39

        • אולי יקרה משהו - בעתיד - שיכניס להם קצת שכל בראש - התקווה (ל''ת)

          יופיטר יופיטר , 17/04/09 13:43

          • התקוה הלכה לישון באופוזיציה (ל''ת)

            בדוק , 17/04/09 20:45

  • 1.

    קודם את הפאלאשמורה מיד,יחזור לגבולות 67וידאג לאקדמאים (ל''ת)

    ששקרניהו יעלה, 16/04/09 20:22

    • בכל כתבה אתה כותב את אותה התגובה?

      יודע-דבר , 16/04/09 21:03

      לגבי הפלאשמורה - אני לא בקיא מספיק כדי לחוות דיעה, אז אמנע בנושא.
      גבולות 67 - בחלומות הלילה עם צאת הכוכבים. קודם שיפסק הטרור.

      הנקודה הכי מעצבנת בתגובה שלך - שידאג לאקדמאים?! למה מישהו צריך לדאוג לך? באוני' מישהו דאג לך? לא! היית צריך ללמוד קשה ולעבוד קשה כדי להצליח וכך גם עכשיו. אף אחד לא חייב לך שום דבר, תפסיק להתבכיין. אם אתה מוצלח - תמצא עבודה אם לא - תיאלץ להתפשר ולעבוד במקצוע אחר.
      נמאס כבר מהבכיינות הזו שלך - למדתי עכשיו תנו לי עבודה. ההזדמנות ניתנה לך על ידי כך שהוקם כאן מערך אקדמאי שמאפשר למי שמעוניין ללמוד. מרגע שלמדת - הצלחתך בידיך, אם תמשיך לחכות שיעשו לך טובות תסיים מובטל זקן וממורמר.

      • כל העליות האלו רק הביאו צרות למדינה - מי צריך את הפאלאשמורה שלך

        בדוק , 16/04/09 21:20

        תגיד תודה שהעלו אותך בכלל למדינה. גם עשו לך טובה וגם אתה הפכת לשמאלני קיצוני אנטי ישראלי. בכלל חיית פה לפני 67 שאתה קופץ. הם כולם פליטי מלחמת ששת הימים.

        • העליות הללו בינתיים דוחות את השד הדמוגרפי, עד שיקום מנהיג עם אומץ

          יודע-דבר , 17/04/09 01:04

          שיחליט לשלוח את הפולש הערבי בחזרה לחור ממנו יצאו.
          ביום שבו יהיו מספיק ערבים בארץ כדי לזכות במחצית המושבים בכנסת אוי לנו.
          העליה הרוסית למשל הביאו עימם מיליון אנשים שרובם המוחלט מצביע למפלגות יהודיות.

        • בדוק - אסור לדבר כך - כי על כל עליה אפשר לומר כך - וחבל - אנחנו עם אחד (ל''ת)

          יופיטר יופיטר , 17/04/09 13:45