• 24.

    זהונגמרה לו האהבה

    אסירה, 02/12/11 21:13

    זהו הם נפרדו וזה סופי היא השתגעה מהפרידה התחילה להת\\נהג מוזר מאד ועכשיו היא בחדר מצלמות 24 שעות ביממה בכלא נווה תירצה

  • 23.

    צריך להעלות אותה לכסא חשמלי

    שאנל אברג'ל, 26/11/09 15:36

    אכזרית זאת מילה שמיתגמדת אם היא לא התה שפייה היא לא היתה זורקת אותו ברוסיה מ5 קומות הוא היה בטיפול נימרץ ובסוף התאושש והיא חיכתה להזדמנות להיות איתו לבד כדי לרצוח אותו נסעה על בת ים במונית כדי לבצח את מעשה הזוועה למה היא לא התאבדה החלאת אדם הזאת היתה עושה טובה לעצמה ולאינושות כולה בית המישפט מרחם על הורים שרוצחים את ילדהם והקורבנות דמם הפקר איך אפשר לרצוח חלד דמך ובשרך את אמורה להגן עליו מסכנות ולא לקחת לפעוט חסר ישע את חיו

  • 22.

    זבל

    יאורי, 21/11/09 23:44

    זבל של אמא

  • 21.

    מתוך הטרגדיה מפתיעה האנושיות של הבעל (ל''ת)

    ממש אחלה גבר, 12/07/09 10:09

    • אם היית רואה את הצורה של הבעל היית מבין מדוע הוא

      פו הדב, 19/11/09 13:55

      מגן על אישתו, מי הייתה לוקחת אותו???????

      • פה זה נימרוד?

        שאנל אברג'ל, 26/11/09 16:16

        אם זה אתה יש לי לאמר לך הרבה בקשר לסיפור הזה שלא ידעת

  • 20.

    מה ההיגיון לכלוא אותה ביחד עם רוצחות ילדים אחרות? האם ככה היא תרפא?

    הצילו, 07/07/09 15:14

    המקום של אנשים כאלה הוא בראש ובראשונה בטיפול, ובודאי שלא בטיפול של אנשים כמוה...

  • 19.

    אם אישתי הייתה רוצחת את הילד שלי

    Yossir , 07/07/09 15:04

    הייתי הורג אותה בידיים חשופות
    ולא משנה מה ההשלכות לכך.

  • 18.

    אילן אתה גבר אמיתי- אני מקנא על ההקרבה שלך

    שי, 07/07/09 12:57

    הלוואי ותהיו ביחד, הצלחת להתגבר על הכעס והרעל והבנת מתוך האסון הנורא שלך מאין הוא בא.
    אתה הגיבור האמיתי בכל הסיפור.
    הלוואי ותנוחמו שניכם ותגיעו למצב טוב.

    תהיה חזק.

  • 17.

    לשחרר לאלתר אלי,עם מעקב צמוד ביותר!!!

    נשיא אברבנאל, 18/04/09 22:14

    נשמע מוזר לדעתי דיכאון בכלא גובר והיא הייתה מצליחה להיתאבד לכן קצת מוזר הסיפור,בפניה ניכר שהיא צורכת משהו נוגדי פיפרא-ביו ממשפחת האנטי דיכואני,יכול להיות שהתרופות לא היו נכונות??חייבים לבדוק את הנושא לעומק

  • 16.

    היא טיפלה באמא עם אלצהיימר+ילד היפראקטיבי =דיכאון

    כוכי, 18/04/09 19:34

    היתה לבדה מול בעל שכנראה לא ממש עזר לה בלשון המעטה.
    ולא טופלה על ידי רופא. נתנו לה תור לעוד חודש וחצי כשכל יום הוא גהינום.
    היא נכנסה לקריסה ולטרוף.
    חבל שהילד היה הקורבן למצב.

  • 15.

    כול דיכאוני ירצח את ילדיו? (ל''ת)

    העונש שלה צריך בכדי להציל ילדים אחרים, 18/04/09 19:22

  • 14.

    למה לא התאבדה=במקום זה רצחה את הילד=אי אפשר למה דווקא הילד ולא היא עצמ (ל''ת)

    מאיפוא האב שואב את האהבה אליה=הרי רצחה את בנו יחיד, 18/04/09 14:17

  • 13.

    אני חושב שצריך לאשפז אותו יחד איתה באברבנל (ל''ת)

    א, 18/04/09 13:23

  • 12.

    תגובה לרות וpele

    אזרח שפוי, 18/04/09 13:12

    הבעייה היא לא בהכרח העונש הספציפי לאמא הזו. כמו שרות אמרה לעולם לא נדע את האמת
    הילד היה עם הפרעות קשב וזה הביא את האימא לטירוף, העניין הוא שpele צודק שלא ניתן לסלוח לאם או לכל אחד. משמעות בהקלה של אישה זו היא בעצם לומר שכל אדם במצוקה נפשית קשה יכול לרצוח את ילדיו והחברה תבין זאת. סליחה והקלה לאם הזו היא פתיחת קן צרעות להמון רוצחים פוטנציאלים עם ילדים. העונש חייב להיות חסר רחמים במלוא החומרה כדי שאנשים שפלים אלו ידעו שהם לא יוצאים מזה שיידעו שרצח ילדים יהיה תשלום מאסר עולם.ומבחינתי אם אפשר עונש מוות.

    • אבל במקרה של אדם שנתקף בשיגעון

      רות מאור , 18/04/09 15:47

      אין עונש שיכול להרתיע. לך תדע מה עבר לה בראשו באותן שעות.
      אני לא פסיכיאטרית, אבל את מה שכתבתי על טריגר, על גורם מפעיל, אני יודעת.

      זו דילמה קשה מאוד, ואני שמחה שלא ניטל עליי להחליט בעניינה. עקרונית נראה לי שצריך להחליט בכל מקרה לגופו, ובאמת להחמיר ביותר במקרים שלא מעורבות בהם נסיבות רפואיות.

      www.kansukansu.blogspot.com

    • מדינה שנותנת לכל אזרח להכנס ולהשתגע כאן מותר גם לקחת אחריות (ל''ת)

      לערבים כן סולחים מהבחינה הזאת מדוע לאישה לא?, 01/01/10 08:05

  • 11.

    לא עברינית ?

    מזעזע, 18/04/09 12:16

    רוצחת בדם קר.

  • 10.

    אתה יודע מה? ייתכן שאתה צודק אבל את האמת לא נדע לעולם

    רות מאור , 18/04/09 11:45

    תראה, אני אמא - ובתור שכזו אני יכולה רק לשער, כמובן, שמעשה כזה אינו נעשה במצב של שפיות (או קיי, רוצה לקוות), עם זאת, לאורך המשפט שמעת את עדויות השכנים ויש לך את עדות הבעל האב, שהיא הייתה אם מסורה מאוד. זה לא מטריד אותך?
    זה נכון שכשהטירוף קיים, הוא קיים, אבל במקרים רבים הוא יכול לשכון עד שבא גורם לא ידוע ומפעיל אותו. ואם הגורם לא יופיע אולי לעולם לא נדע שאדם מסוים היה רוצח פוטנציאלי.
    בעניין גברים - לא יודעת. לא רוצה לשלוף תשובה מהמותן. אולי כן הייתי עושה הנחות, ואולי לא. כנראה שתלוי בנסיבות.

    • אני מסכימה איתך

      רוני, 18/04/09 12:31

      ''...אני יכולה רק לשער, כמובן, שמעשה כזה אינו נעשה במצב של שפיות (או קיי, רוצה לקוות)...

    • במיקרה אני מכירה את הבעל ואת המישפחה

      שאנל אברג'ל, 26/11/09 15:43

      אני מראשון ושתדעי שלבעל יש היסטוריה לא קטנה של פדופיליה פגיעה בילדים הוא ישב בכלא לא פעם זאת מישפחה הרוסה לחלוטין אם הילד היה חשוב לו והוא ידע שהיא זאת שזרקה אותו מ5 קומות ברוסיה למה הוא לא התריעלמה לא ערב את לישכת הרווחה למה לא הרחיק אותה כשאת רואה אותו את יכולה להבין למה הוא אובססיבי הוא אדם מגעיל שפגע בגופם ונפשם של ילדים רבים אני במיקרה מראשון לא רציתי לרשום את הדברים בצורה גלויה כי פחדתי מנקמה כי אני מאחלת לה מוות היא שפויה ואל תאמיני למה שעורכי הדין בעלי תאוות הבצע מספרים

  • 9.

    קשה קשה לו

    מאיר, 18/04/09 11:33

    אני חושב שרק בעלה מכיר אותה הכי טוב וצריך להתייחס בהתאם . ודבר נוסף כל הכבוד לבעל . מאיר .א

  • 8.

    למה????????לא התאבדה בעצמה=העדיפה להטביע את הילד= למה הילד שילם עליה!! (ל''ת)

    נ.כהן היא עוד תמשיך לחייך=הוא כבר לא=איך יכלה?????, 18/04/09 11:20

  • 7.

    המעשה שלה לא ברור=לא התאבדה בעצמה והעדיפה להטביע את הילד דווקא=למה???? (ל''ת)

    נ.כהן היא ידעה היטב מה היא עושה=הייתה אתו יום שלם!, 18/04/09 11:13

    • למה אתה כל הזמן עושה סימני שווה?(=) (ל''ת)

      ????????, 19/04/09 00:23

  • 6.

    זה ברור שזה היה בהשפעת רוז, השפעת תת מודע שכזו

    דניאל, 18/04/09 10:33

    זה הרי קרה באותו השבוע, או אותו היום שנחשפה הפרשה. זה דווקא קשור בסוג של הזדהות מעוותת. האמא חולה בקיצור. כלא? מה פתאום!

  • 5.

    לכתוב נכון את הכותרת

    דורון, 18/04/09 10:26

    יש הבדל עצום בין לאפשר לטבוע ,לבין להטביע .
    לדייק בכותרת לא מזיק.

  • 4.

    בית המשפט והחברה מחמירים עם נשים, לא בשלים לקבל פשע מנשים. (ל''ת)

    אא, 18/04/09 09:55

  • 3.

    אז גם אתה מטורף

    מיקי, 18/04/09 09:35

    אז נכון שאתה ניראה כמו חמסניק אבל יש גבול לסליחה ניראה לי שאתה פשוט דפוק ללא תקנה

  • 2.

    כל הכבוד לבן-זוגה

    שרה, 18/04/09 09:24

    ברור שהאישה סובלת מהפרעה נפשית.
    ליבי עם בן-זוגה. נשמה טהורה.
    אין הרבה כאלה שיודעים באמת לתמוך בזמנים
    קשים

    • הוא צריך לשכוח ממנה

      דון, 07/07/09 14:35

      ולא להגיד שהוא סולח לה אין מחילה וסליחה על פשעים כאלה.

  • 1.

    חיית טרף שאין לסלוח לה

    pele_11 , 18/04/09 08:44

    נקמת מותו של ילד קטן,נקמה שהשטן עוד לא המציא. הבוריסוב הזאת מנצלת את טוב ליבו של האב המסכן,לאחר שלקחה ממנו את בנו יחידו,אולי היא אומרת לעצמה,בזכות "התא המשפחתי",בית המשפט יתחשב בה ויוציא אותה בזול. לא לסלוח לנבלה הזאת,היא הטביעה ילד קטן ממש תינוק חסר ישע,ועכשיו אחרי כמה חודשים בכלא היא באה לבקש הקלות? צריך לתת לה להרקב בכלא,אין סליחה ואין מחילה על פגיעה בילדים בכוונה תחילה.

    • למד על דיכאון ואח''כ תגיב, בור. (ל''ת)

      אא, 18/04/09 09:56