• 85.

    ברק אובמה מקדם למעשה את תוכניתו של גרג בוש לשלום כולל בעולם כולו (ל''ת)

    פקק תנועה , 19/04/09 09:15

    • מדיבורים למעשים אבל מהר מאוד הוא יראה שלא כך פני הדברים

      פקק תנועה , 19/04/09 09:19

      לדוגמא אירן עירק פלשטינה פקיסטן ואפגניסטן וכן אלהה

  • 84.

    מיטשל=יש לנו חדשות בשבילך=אתה לא הראשון ולא אחרון=את תשלה את עצמך=נמאס (ל''ת)

    נ.כהן כלם באים בקול תרועה וזה נגמר בקול ענות חלושה, 18/04/09 20:23

  • 83.

    אם נקבע את גבולותינו נסיים את הסכסוך? איפה לבני חיה?

    panacea , 17/04/09 14:10

    ולחשוב שיכלה להבחר לראשות הממשלה...
    הגבולות היחידים המקובלים על הערבים הם שניהי עמוק בים התיכון, או אולי בים של עזה-כדבריהם.
    על מי היא מנסה לעבוד???

  • 82.

    המצרים כעם אציל ומכבד נפגעו מליברמן לקחת בחשבון שנשיא מצרים גם מבוגר

    סילביו , 16/04/09 23:55

    במדינות ערב נהוג לשלוח שליחים ולא מלכים(אנלוגיה למוברק) למפגשים. המלכים באים למפגשים רק בארועים יוצאי דופן.אגב מוברק בא לכבד את מות יצחק רבין.אם היו אומרים לליברמן "תלך לכל הרוחות" האם ליברמן היה סולח מהר- לא כי הוא חם מזג.
    מוטב שליברמן יבקש סליחה למיצרים ולדבר ישירות עם מוברק ויראה שגם הוא נותן כבוד(לתת כבוד זה לא התרפסות)
    המיצרים כמנהגם יש להם קבלת פנים ונותנים כבוד בהתאם למעמד האורח.הגיעה הזמן שגם שר החוץ שלנו יתן כבוד גם לארץ ערבית שיש לנו אתה שלום וקוראים לה מיצרים-בכלל להתנהג בהתאם ולכבד את הזולת.

    • סילביות נראה לי שהשפיעה עלייך רעות ה NOBLEZA GAUCHA

      panacea , 17/04/09 14:12

      תנסה אולי YERBA TJR,עם פחות אצילות וכו'.

    • סילבי אני מסכים צודקת (ל''ת)

      יוסי ג, 18/04/09 06:36

  • 81.

    מי מוכן לקנות אמירה

    מאיר=חיפה, 16/04/09 23:02

    כזו.?''לדבריו, וושינגטון תפעל ב''נחרצות'' כבר בחודשים הקרובים כדי להשיג מטרה זו''רבותי שלום תוך כמה חודשים. פששששששששששש

    • נו טוב-גם קןנדוליסה איימה עלינו ,והבטיחה שלום עד סוף 2008? או 2007 (ל''ת)

      panacea , 17/04/09 14:13

  • 80.

    כל הכבוד לליברמן!! הישועה תבוא מליברמן וביבי!! מספיק

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 16/04/09 22:44

    המפיונרים שרון אולמרט והשותפה לפשעים לבני הרסו את המדינה ולבני המנוולת עדיין ממשיכה לפמפם את תוכניות הרות האסונות שלה באוזני האנטישמים מארה"ב ואירופה ומלבה את האש ואת השטנה יותר כלפי ממשלת ביבי ומדינת ישראל!!! ביבי חייב להיות ערני למנוולת הזאת שחותרת תחתיו כמו הפושע ביילין לחוקק חוק או כל דרך אחרת לעצור את הפושעים האלה שרק נזקים ואסונות המיטו וממשיכים להמיט עלינו למרות שהם נבעטו החוצה בבחירות!! השמאלנים לא יודעים להפסיד בכבוד, אם ביבי היה ככה חותר תחת הממשל שלהם התקשורת והם מזמן היו עושים עליו עליהם!!!

    • ג'ינג'י חמוד הבחירות מאחורינו,הגיע הזמן לחזור לשפיות. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 17/04/09 06:41

      • נתן-אם אתה באמת רוצה לחזור לשפיות-תתחיל להתעמל. (ל''ת)

        panacea , 17/04/09 14:14

  • 79.

    יש לנו אורח

    bahary5 , 16/04/09 22:32

    מר מיטשל האם מצפונך נקי? אתה הרייודע שההסכם היחידי שיהיה מקובל על הערבים הוא השמדתנו,או במקרה הטוב לסילוקינו מארצנו. אתה באמת מאמין שהם רוצים שלום?
    אפילו המתונים מבניהם החלום הרטוב שלהם הוא להעיף אותנו מהאזר במקרה הטוב.נכון שאתם רוצים לשמור על שקט אסטרטגי באזור לזמן מה. הריכולנו יודעים שעל החרב נחיה. אם באת לעזור טפדל.. אםלא לפחות אל תפריע.

  • 78.

    השלום יהיה במדיניות ממשלת הימין ולא ממשלת השמאלנים!! הלכנו לבחירות כדי

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 16/04/09 21:59

    לעצור את התוכניות הרות האסונות של הפושעים אולמרט שרון ולבני!! ולכן המדיניות תהיה אך ורק עפ"י התוכניות של הימין!! ואני אחזור על זה שוב ושוב עד שיפנימו.
    אין מקום להקמת מדינת טרור לצד ישראל!!! האנטישמים האלה לא מבינים ששלום אפשר אולי לעשות באירופה, בארה"ב אבל לא עם אוכלוסיה של רוצחים ארורים!!להם יש את מדינת ירדן ולכן לא צריך עוד מדינה נוספת!! שילכו ללמוד את ההיסטוריה של הארורים האלה!! יש מאות מדינות אסלאם שידאגו לכלבים האלה זה לא בעיה של ישראל!! מאז פושעי אוסלו שאימצו את הארורים האלה ישראל נמצאת תחת פיגועים וטרור ללא סוף!! עמאן היא עיר הבירה שלהם! ביבי תהיה קשוב לעם היהודי:קלינטון, חוסיין אובמה, השמאלנים כאן מישראל ,נציגי הטרור שיושבים בכנסת העם היהודי ומערכת בג"צ שפועלת כחותמת גומי וכסניף של מרצ ובצלם סייעני הטרור, ופושעי אוסלו כגון ביילין שנכנס בדלתות האחוריות למנהיגים בעולם ומתווה תוכניות הרות אסון עם היהודי ולמדינת ישראל הם הסכנה הקיומית של המדינה, הם הסכנה לביטחונה של המדינה הם יותר מסוכנים מאיראן חמאס וחיזבאללה!מי אמר שהתוכניות של השמאלנים היא תורה שבע"פ שצריך ליישם את זה? מי אמר שהתוכניות שלהם הם טובים לעם היהודי? מי קבע שהשמאלנים מתווים תוכניות הרות אסון ואנחנו אנשי הימין צריכים ליישם את התוכניות הארורות שלהם?? 20% שמאלנים וערבים הם שתומכים בתוכנית הרת האסונות ועושים רעש כאילו כל העם היהודי תומך בזה, רק בגלל שהשמאלנים שולטים בתקשורת ככה זה נראה!קלינטון רצתה להיות שרת החוץ בתנאי שחוסיין יתמוך בתוכניות של פושעי אוסלו שבעלה היה אחד מהם, אנחנו לא המתנה בשביל בעלה!אמור בקול רם וצלול יחד עם ליברמן את התוכנית המדינית לא למדינת טרור לצידנו, לא נוותר על ירושלים עיר בירת העם היהודי ולא נוותר רמת הגולן, לא נאפשר את זכות השיבה, לפני זה מעולם לא היה עם פלשתיני! ירושלים נזכרת בתנ"ך אלף פעם ואף פעם אחת בקוראן שלהם!! ישראל גם לא צריכה לדאוג להם כלכלית שיפנו למדינות העשירות שלהם שיעזרו להם!! ישראל מדינה קטנה למה היא צריכה לדאוג לבני הבלייעל הארורים כשיש להן מדינות רבות, ישראל מדינת היהודים היא אחת ועלינו לשמור עליה מכל עבר!!!

  • 77.

    לך נתתי את הארץ לא לערב רב מכנופיית תבוסה עכשיו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מחה את זכר עמלק מתחת השמיים לא תשכח, 16/04/09 21:06

  • 76.

    ליבני את כמו אלה שירו באלטלנה (ל''ת)

    יוסי ארביב, 16/04/09 21:02

  • 75.

    זהירות סוכנים זרים בישראל משת'פים עלובים נגד היהודים

    אל תבליגו יותר !!!!!!!!!!!!! עת לפעול, 16/04/09 20:48

    לנוכח החשיפה המדהימה שגם טדי קולק היה בוגד אשר פעל מתוככי צמרת השלטון בישראל (היה מנהל לשכת ראש הממשלה, שליח המדינה בוושינגטון וראש עיר נצחי בירושלים, אשר מחליפו הוא, הממ... אולמרט) מתעוררת החובה הביטחונית והקיומית לטהר את כל מוסדות השלטון ומוקדי ההשפעה בישראל ממרגלים, סוכנים זרים ובוגדים.

    על-מנת שלא להחשיד חלילה כשרים לשווא, אין הכוונה לנקוב כאן בשמות, על אף הראיות והסימנים למכביר, לקיומם של מרגלים וסוכנים מטעם המודיעין הסעודי (האם מישהו שיתף פעם פעולה עם עדנאן חשוגי?), המודיעין הצרפתי (מישהו עקב אחרי מי שגזר קופונים פרטיים מהנדבן הידוע הברון דה רוטשילד?), המודיעין האירני (מישהו זוכר מי עבד עם מר גורבניפאר?), המודיעין הפלשתיני (מרטין, אתה שומע?), המודיעין המצרי (מישהו אמר גז טבעי ולא קיבל?), המודיעין הבריטי (היריעה קצרה מלהכיל, אז נסתפק בטדי קולק ויתר חבריו למיזם המודיעין הבריטי, רפ''י) וממילא האמריקני (סנוב, במכון הגיוס של הוסט פוינט כבר היית, או שאתה סתם מתפרנס על-ידי הקרן החדשה לישראל או כ''עמית'' במכוני המחקר והדמוקרטיה, לכאורה? ובכלל - האם יש מישהו שמסוגל לקבל החלטות במדינה שאין לו בעברו הליך מועמדות, בחינה, קבלה והכשרה באחד מהמוסדות ה''חצי אזרחיים'' של ארה''ב?).

    אבל במאמר הזה יש בהחלט כוונה לא להניח למסקנות המתחייבות לגווע בתוך מבול הזעזועים והפרשיות המציפות את מדינת ישראל ומאימות להטביע אותה.

    הבריטים מנועים מלחשוף את תיקי המודיעין של אנשים שעדיין בחיים ופעילים בחיים הציבוריים, ולכן. אבל מדוע מדינת ישראל אינה עושה מעשה המעביר מסר ברור לכל בוגד ומלשין ומשתף פעולה עם שלטון זר, וברור לכולם שיש כאלה מסביב, הן בפוליטיקה הן בתקשורת והן במערכות השלטון המשפטי ובכלל (ולא כולם של בריטניה וארה''ב או צרפת, אלא יש גם טביעות אצבע רוסיות, אירניות וסעודיות ומצריות).

    יש לאפשר מנגנון וידוי וחשיפה שלפיו כל משתף פעולה שיודה ועוזב, ירוחם. כי חשיפת השיטה בדחיפות ויעילות ומהימנות חשובה יותר מהצורך בנקמה.

    אבל גם מנגנון הרתע שלפיו כל מי שלא יודה יידע, כי הוא יירדף, גם ארבעים שנה אחרי מנוחתו בקבר.

  • 74.

    ממשלת ישראל חיבת לפרסם את מסמכי הבגידה של ליבני במיוחד מכירת ירושלים (ל''ת)

    אל תבליגו יותר !!!!!!!!!!!!! עת לפעול, 16/04/09 20:40

  • 73.

    המחברת של המוח ציפור

    וינוגרד, 16/04/09 20:38

    במקום אחד, בעדותה בפני וועדת וינוגרד, שהתפרסמה ביום א' 3.6, טוענת ליבני כי מה-12 ביולי עד ה-23 ביולי לא הייתה לה הזמנות להביא את דעתה בפני ראש הממשלה.
    הפרופ' יחזקאל דרור: 'מה עם מכתב אליו?'
    ציפי ליבני: 'לא חשבתי על כך'. הנקודה העיקרית כאן, התגלה לאורך כל העדות, כי לרוב דבריה-טענותיה של ציפי ליבני, אין רישומים מסודרים, לפי תאריכים, ואין עדים, אשר יאמתו או יכחישו את דבריה. בעדות מופיע פעמים רבות המושג 'מחברת'. מסתבר שלליבני יש איזה 'מחברת' שם היא רושמת לעצמה את הערותיה, מחשבותיה, ותוכניותיה.
    אולם בחלק מהמקרים, כפי שהיא בעצמה אומרת, היא איננה מבינה את כתב היד של עצמה, ומה היא כתבה במחברת הזו. בחלק אחר של המקרים בטכסט לא מופיעים תאריכים.
    עד כדי כך הדברים מביכים, אם לא למעלה מזה, כי הם נוגעים להתנהלותה של ממשלה בזמן מלחמה, עד אשר בוועדה מתחולל הדו-שיח הבא:
    ליבני: 'ב-16 לחודש (יולי) אני נכנסת לראש הממשלה'. 'אני לא יודעת אם להגיש לכם את זה, (דף מהמחברת.) זה פשוט נייר שאני צילמתי מהמחברת שלי. אם אתם רוצים לראות שזה אכן המקום במחברת, (היכן שהדף היה.) כי על זה לא כתוב תאריך'. במילים אחרות, הגב' לבני מוכנה להביא את המחברת כדי שחברי הוועדה יראו מהיכן בא הדף שנתלש ממנה. בסופו של דבר ליבני לא מביאה לא המחברת ולא את הדף המקורי, אלא רק את הצילום שלו. ככה מופיעה ומדברת שר החוץ של מדינת ישראל? כפי שאיש איננו יודע מה ומתי בדיוק נרשם 'במחברת', כך אין רישום, תאריך, עדות, לשיחותיה עם ראש הממשלה אהוד אולמרט.
    הדבר המדהים ביותר הבולט לאורך כל העדות של ליבני הוא, כי כבר מתחילת המלחמה ולכל אורכה, ליבני לא חשבה אף פעם אחת במושג, כי צה''ל, או מדינת ישראל צריכים לנצח בה. 'ברור לי מתחילה שהפעולה הזו לא תסתיים, זאת אומרת, אין נקודת הכרעה, אין נקודת ניצחון צבאית'. ללבני גם ברור כי הלילה הראשון של המלחמה, הייתה הצלחה גדולה של צה''ל. לפי הגדרתה של ליבני, 'המצב הטוב ביותר בו היינו'. הערה זו של שרת החוץ, אשר איננה עומדת במבחן העובדות הצבאיות שהתרחשו בשטח, מבליטה עוד יותר את טענתה, כי היא הייתה בטוחה שהמדובר בפעולה שתימשך רק לילה אחד, ומכסימום תימשך עוד כמה שעות למחרת בבוקר. אולם ליבני, איננה אומרת, כפי שאף אחד מהעדים שהופיעו בפני הוועדה, איננו אומר מה קרה באותו לילה ובוקר של ה-13 ביולי, שהמלחמה לפתע התמשכה? על נקודה זו תיקדבקה עמד ודיווח עוד בתקופת המלחמה. הפיכת הפעולה הצבאית למלחמה, הייתה החלטה של וושינגטון, ולא של הצמרת הפוליטית והצבאית הישראלית בירושלים, שנגררה אליה, 'בחוסר אחריות ופזיזות', כפי שוועדת וינוגרד כבר קבעה.
    שני המושגים עליהם ליבני חוזרת כל הזמן בעדותה הם 'היציאה המדינית', ו'האינפוט input שלי'. מהרגע הראשון של המלחמה, כך אומרת ליבני, היא חשבה כי המלחמה תסתיים בהצבת כוחות בינלאומיים על גבול ישראל לבנון. זאת למרות שפרופ' יחזקאל דרור אומר לה מיד בהתחלת עדותה, כי החלטה מועצת הביטחון 1701, בה היא כל כך מתגאה בהשגתה, לא הביאה לפירוק חיזבאללה מנשקו, וכי תוך זמן קצר חיזבאללה חזר על נשקו לדרום ללבנון. ציפי לבני מציירת תמונה לפיה איש, החל מראש הממשלה, דרך שר הביטחון, והרמטכ''ל, לא רצה לשמוע לדבריה. המקום היחיד בו היא יכלה לדבר על רעיונותיה, היו הישיבות שהיא קיימה עם פקידי משרד החוץ. בהתחשב בזה שמדובר בשר, שהוא ממלא מקום ראש הממשלה, נראה כי לא רק בוושינגטון, לא רוצים להקשיב לליבני, אלא גם בירושלים. הישיבות, אותן מתארת הגב' ליבני, התקיימו כנראה על פלנטה אחרת, בוודאי לא זו שעליה התנהלה המלחמה בין ישראל לחיזבאללה.
    אי אפשר לסיים את העדות הזאת מבלי שחברי הוועדה ישאלו אותה איך זה קרה שגם היא לא אמרה דבר על המשך הפגזות העורף בטילים

    • מחקר אמיתי

      מאיר=חיפה, 16/04/09 23:07

      אתה מביא לכאן.תודה

  • 72.

    להתחיל לפעול בארה'ב נגד אובמה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    יש מספיק מה לעשות, 16/04/09 20:32

    • להפסיק למכור להם מטוסים

      מצביע ימין נלהב, 16/04/09 21:13

      וגם להפסיק לאמריקאים את הסיוע הכלכלי

      ולא לערוב לאגרות החוב שלהם.

      ובא שלום על ישראל וגר ברק עם ביבי

      • כבר אבותיהם בגדו במדינת ישראל עבור שמש העמים סטאלין !!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        היום עם החאמאס, 16/04/09 23:25

  • 71.

    מדוע השב''כ לא עוצר את ליבני המשתפית מכנופיית תבוסה עכשיו ???????? (ל''ת)

    מה ההפקרות הזו ?????????????, 16/04/09 20:29

  • 70.

    עכשיו אני רגוע... (ל''ת)

    ערן, 16/04/09 20:27

  • 69.

    שלם תשלם ליבני הבוגדנית (ל''ת)

    אל תבליגו יותר !!!!!!!!!!!!! עת לפעול, 16/04/09 20:25

    • מא אתה מציע לעשות לה?

      מנחם בנזונה, 16/04/09 20:38

      דבר ברור ואל תסתתר מאחורי סיסמאות,אתה מתכוון למה שעשיתם לרבין?

      בקרוב הרי תשחררו את יגאל עמיר(וגם אז ברק לא יפרוש)והוא יוכל לממש את החלומות הרטובים של הימין.....

      • מה שעשו לרבין פרס והבנופייה יודעים לעשות לבד (ל''ת)

        רק בתי דין שדה וגיליוטינות, 16/04/09 20:59

        • לא הבנתי

          מנחם בנזונה, 16/04/09 21:20

          למה כל המגיבים מהימין כותבים עם שגיאות כתיב,אי אפשר להבין אולי תגיבו בשפת האם שלכם-רוסית.

          • הלוואי וזה היה הדבר היחיד שעמלקי השמאל לא מבינים (ל''ת)

            מחה את זכר השמאל העמלקי מתחת השמיים לא תשכח, 16/04/09 23:19

          • אתה גזען מניאק.עד עתה קראת לימין צ'חצ'חים.היום הם פתאום רוסים.

            panacea , 17/04/09 14:23

            מתאים לשמאל ה"נאור" לפסול אדם על רקע מוצאו.
            אבל אתה אידיוט גזען עם הוכחות-למרות רצונ להיות יפה נפש-אתה רקוב מבפנים ומן היסוד.

            • עוז-מחכה לך,הלוואי שתפגשו בקרוב (ל''ת)

              שלומי, 17/04/09 19:38

  • 68.

    למר נתניהו אם 2 מדינות יביא שלום ובטחון קבע לישראל צריך לשקול

    סילביו , 16/04/09 20:22

    לביבי מה יתרון של 2 מדינות ישראל ןפלסטין:

    גבולות בינלאומיים מוכרים גם ע" מדינות ערב
    אי תלות והתערבות ישראלית באישות הפלסטינית
    מדינה מפורזת מנשק והתחייבות בינלאומית ובין ערבית לא לתקוף את ישראל
    סיום האימות בין ישראל ופלסטינם לתמיד
    לביבי להסג היסטורי כזה לא צריך לתרץ שת ש"ס ושותפות טבעיות אחרות שמעניין אותם האינטרס השררה בלבד.
    צריך לתת סיכוי לעם ישראל לחיות בשלום והזמן בשל לכך אם ביבי כראש ממשלה או כל ראש ממשלה אחר יוכיח בגרות פוליטית ויכולת מנהיגותית זה ניתן להסגה.
    צריך לחשוב בצורה מעמיקה ועיניינית לנושא החשוב הזה.

    • יביא רק הרבה מלחמה (ל''ת)

      אהבל ישראלי מצוי, 16/04/09 20:26

  • 67.

    ליבני - הבעייה אינה גבולות ---דברי אמת !!

    נילי, 16/04/09 20:12

    הפלשתינים אינם מכירים בנו כמדינה יהודית ולכן רוצים להחזיר כל הפליטים לכאן כדי ליצור מדינה פלשתינית נוספת על זו שתקום בגדה.
    בנוסף אינם מסכימים למדינה מפורזת כי מטרתם לירות רקטות על כל הארץ.
    ליבני - דברי אמת וספרי אמת לעמך .
    שאיפתך לג'וב לא צריכה להפיכתך לעיוורת !

  • 66.

    השר כחלון קיבלת את התפקיד הכי חשוב בממשלת הנתניהו,ואנו מחכים שתפעל (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 16/04/09 20:09

    • לשאבי מהעירייה

      יצחק הרצחוק, 16/04/09 20:31

      הזבל עולה על גדותיו,הביוב זורם

      ואתה במקום לנקות את הזבל מגיב באתר.

      המשך להתעסק בזבל ועזוב את כחלון בשקט

      • שאבי צודק כחלון חייב לנקות את הביוב השמאלני בתקשורת הרקובה והבוגדנית (ל''ת)

        ומייד, 16/04/09 20:41

  • 65.

    החלום ושיברו .

    שמואל ב', 16/04/09 19:45

    אלפי שנים מחפשים אומות עולם פיתרון לעם היהודי , פיתרון שיביא ''קץ לסיבלותיו'' הגדיל לנסות הכובען . אתמול נבחרו , קמו עם שחר מלאים ברצון ''טוב וכנה'' השליח ושולחו ובשפה הכי בוטה לוחצים את מדינת ישראל ''אנחנו החלטנו מה טוב לכם'' .שני נקרנים חוררו את הגזע לבנות בית .באה רוח קלילה והורידה את העץ . שאלה . כמה מדינות בארצות-הברית של אמריקה התחלקו עם השבטים האינדיאנים שהם באמת ובתמים ילידי אמריקה ?

  • 64.

    לוחות זמנים ופרמיות

    י ל ד , 16/04/09 19:44

    מיטשל, נשלח על ידי אדונו, להשכין שלום
    במזרח התיכון, תוך זמן קצוב.

    הדבר דומה למשפט בו השופטים חייבים לפסוק
    תוק זמן קצוב, גם אם אין להם זמן ללמןד
    את הראיות.

    שיטת הפרמיות מקובלת בתעשינה בישראל.
    אבל ברור שפרמות מתאימות רק לעבודה שהכמות
    בה חשובה ולא האיכות.

    במתפרת חולצות סינית, כל החולצות באכות
    דומה והפרמיות משולמות על יצור יותר חולצות
    ולא על יצור חולצות יותר איכותיות.

    לכן במערב, קימות פרמיות רק בתחומי עבודה
    פשוטה שאינה דורשת שיקול דעת רב או מחשבה מעמיקה.

    תוצאות השלום הזה, יהיו שוות כמו עבודתו
    של בית משפט שמרשיע מסכנים לפי שיטת הסרט
    הנע.

    שלום כזה יחזיק מעמד כמו השלום בין רומי לקרת חדשה, כמו השלום בין בודיקה ללגיונות
    הרומים באנגליה.

  • 63.

    ג'ורג' מיטשל עוד לא הבנת שעם הטרוריסטים לא עושים שלום

    שובל, 16/04/09 19:41

    הם חיים כל יום איך להשמיד אותנו

    • ממש מענין אותו

      אור18, 10/06/09 23:04

      סובל מנדודי שינה על מה שהם יעשו לנו.

  • 62.

    הסכם שלום

    מוטי, 16/04/09 19:40

    כבר 3 שנים אנו מנסים להגיע להסכם בנושא גלעד שליט ועד כה לשוא ואם על חייל אחד אנו לא מצליחים להסכים לא ברור לי איך נסכים על כל נושאי הליבה.

  • 61.

    הסכם שלום

    מוטי, 16/04/09 19:36

    כבר 3 שנים אנו מנסים להגיע להסכם בנושא גלעד שליט ועד כה לשוא ואם על חייל אחד אנו לא מצליחים להסכים לא ברור לי איך נסכים על כל נושאי הליבה.

  • 60.

    WE MAKE PEACE WITH CHAMAS OR FATACH.WHO IS LEADINIG THE ARABS

    REAL PURE PROWED JEW, 16/04/09 19:33

    FIRST THEY HAVE TO GET ONE LEADER ONE GOVERMENT.THEN MAY BE WE TALK.. WE CAN GIVE GAZA AS A COUNTRY FOR ARABS AND AUTONOMY IN THE GADA..LET THEM RUN THIR OWN BARBERIAN PEOPLE

  • 59.

    כמו בסרבייה

    מנחם בנזונה, 16/04/09 19:22

    גם שם שהפציצו את מילושביץ,היו הפגנות בעדו

    וכל הטוקביסטים דרשו לא להכנע לדרישות מועצת הבטחון,אח''כ עם כמה אלפים פחות הם הסכימו...

    לאהוד ברק:האם תסכים גם לשחרור יגאל עמיר

    כמו שהממשלה מתכננת ותישאר דבוק לכיסא עם פואד?

    • סרביה והאנלוגיות

      שמואל אביתר , 16/04/09 19:30

      אני מבקש ממך, מנחם, לא להעלב כי אין זה ממנהגי להעליב אנשים. אבל אני מציין בצער, שהרבה אתה לא יודע על סרביה, וכתבת דברים לא נכונים.
      סרביה הופצצה על ידי נאטו זה הבדל גדול מאד
      וגם על ידי ארצות הברית

      • אביתר היקר

        מנחם בנזונה, 16/04/09 19:47

        מתוק,אני לא נעלב,אבל כדאי שתלמד את הנושא לעומק ותראה מי מביננו צודק.
        חוץ מזה שארה''ה היא חלק מנאט''ו לידיעתך.

        ד''ש לחבריך-ברק פואד בוז''י וההוא מהתענכים

        שגנבו את הקולות וחברו לליביברמן

  • 58.

    כשקדימה נלחמה נתניהו הסביר את עמדתה בעולם. לבני? תוקעת סכין בגב האומה. (ל''ת)

    יאיר, 16/04/09 19:21

    • יאיר-דיבורים פרועים אלו מתאימים לליברמן הניאו-פאשיסט, לא לך.... (ל''ת)

      Ehad Haam-Zionist, 16/04/09 19:31

      • יש כאן כמה אנשים שמגיבים בתור "יאיר" (ל''ת)

        יאיר ק , 16/04/09 23:37

    • נתניהו טוב בלהסביר מלחמה בכל השפות-המילה שלום חסרה בלקסיקון שלו (ל''ת)

      Ehad Haam-Zionist, 16/04/09 19:34

      • את השלום שלכם כבר ראינו - אוסלו - ערי מקלט לטרור - אוטובוסים מתפוצצים

        gilberet , 16/04/09 19:52

        אנחנו מעדיפים לחיות על החרב ולא למות על השלום

        • אבל..כ10000 ישראלים מתו לשוא על מזבח ''העמקת שלטון הכיבוש'' שלכם-מצרים..

          Ehad Haam-Zionist, 16/04/09 20:38

          והשלום אתה היא ההוכחה הניצחת: אחרי אובדן חיים של כ3500 ישראלים בשבע שנים קצרות לאחר כיבוש סיני וחסימת התעלה ו''טוב שארם אל שייך משלום''-עצם הנסיגה ואחריה הסכם השלום הביאו ל35 שנות שקט.

          • מה שמראה שהימין יעביר הסכמי שלום רצינליים אם זה יהיה אפשרי

            יאיר ק , 16/04/09 23:44

            סיני לא הייתה חיונית לבטחון המדינה (או חלק מהמולדת), ולכן בגין יכל לוותר עליה תמורת ההסכם. הגולן ויו"ש כן חיוניים, ואם יהיה איזשהו הסדר, הוא יהיה שונה מאוד מהמצב שהיה לפני 67'.

  • 57.

    כל כך פשוט, גברת ליבני, הסכם ולאחריו שלום מלא

    דן, 16/04/09 19:21

    נשב ליד השולחן עם הפתח והחמאס, הם יסכימו לנוכחות של מדינה יהודית וויתור על זכות השיבה ועל כל דרישות עתידיות בתחום מדינת ישראל ומכאן והלאה יהיה שלט בנתב''ג - ''כאן חיים באהבה וכבוד הדדי - ישראל ופלסטין''

  • 56.

    כל הפטפטת על שתי מדינות היא קשקוש בלבוש - הפלסטינים לא מעוניינים

    שירהw , 16/04/09 19:16

    וגם ישראל לא מעוניינת - לא מזמן זה פורסם בכל אתרי החדשות. הפלסטינים כולל אירן וגרורותיה ותתפלאו גם מצרים וכל העולם הערבי לא רוצים לראות אותנו באזור הזה וגם אובאמה - מהר מאד העניינים יהיו בהירים ללא ספקות. כנסו לאתר דניאל מסרים מעולם האמת.

  • 55.

    saving the best for the end - tzipi we love you (ל''ת)

    amir yoga center, 16/04/09 19:14

    • Tzipi we think you better keep quite

      Gilead, 16/04/09 23:05

      Tzipi sacrificed the security of Israel. Together with Olmert the criminal, she deterioriated the entire safety of the country against the will of the majority. Tzipi you are no more a power we count on, so just keep it quite.

    • ואת התגובה כתבת תו כדי ריחוף? (ל''ת)

      panacea , 17/04/09 13:57

    • a product of a yoga center

      eli, 10/06/09 22:56

      how appropriate. in the old times they called this a ''luftgeshfn''.

  • 54.

    למעוניינים לדעת יש כאן שני עורבים ושני זרזירים - "לא לחינם הלך העורב

    שירהw , 16/04/09 19:12

    אצל הזרזיר."

  • 53.

    לא מספיק הם חטפו משבר כלכלי?

    יניב, 16/04/09 19:09

    מה יהיה שיתעסקו בחיים שלהם. האמריקאים האלה, לא מספיק הם גרמו לפינוי-וחוטפים בלי סוף עכשיו.

  • 52.

    זעם בליכוד לונדון וקירשנבאום מחרימים את נציגי הימין בתוכנית בערוץ 10

    שאבי מהעיריה , 16/04/09 19:08

    יש במדינת ישראל מועצה שנקראת מועצת הרשות השניה ,בראש המועצה עומדת נורית דאבוש,היא אמורה להשגיח שיהיה איזון ביצוג בין הימין לשמאל בערוץ 2 וערוץ 10,אז איך זה שבערוץ 10 עשו תוכנית של 2 אנשי השמאל הקיצוני,שמזמינים רק אורחים מהשמאל הקיצוני?איפה נוריתדאבוש,איפוא האיזון?זו עבירה על החוק,נקווה עכשיו שהימין בשלטון נעמיד אותה לדין על פגיעה בדמוקרטיה,השר כחלון זה הזמן להתעורר

  • 51.

    היהודים מטומטמים ! לא ידעתי שגם האמריקאים?

    ספיר, 16/04/09 19:04

    היהודים מטומטמים הם עדיין משקרים את עצמם שאפשר לעשות שלום עם הרוצחים השפלים הערבים, לא ידעתי שהאמריקאים גם כאלה טיפשים






    .

    • מה חדש כאן?

      שמואל אביתר , 16/04/09 19:32

      ומה בדיוק היתה הרוח הכללית בארצות הברית עד להפצצה של פרל הארבור?
      האמריקאים לא מסוגלים להבין דבר וחצי דבר וזה גם קסמם.
      אבל אנחנו חייבים לקחת זאת בחשבון.
      יש גם חוצפה רבה שמשוחחים עם אופוזיציונרית כדי להחליש את עמדת ממשלה נבחרת

  • 50.

    ליברמן מושחת וגנב שצריך לשבת בכלא !

    רועי, 16/04/09 19:01

    הוא יעשה הכל כדי לטרפד את סיום הסיכסוך עם העולם המוסלמי הערבי
    קל יותר להרוס מאשר לבנות ולברמן לא יודע לבנות כלום

    • אם יש לך ראיות לך למשטרה-או ששמעת מאחותך בזמן שמצצה ל? (לי יש ראיות) (ל''ת)

      panacea , 17/04/09 13:58

  • 49.

    גם ממשלת ישראל צריכה להפגש עם האופוזיציה בארה''ב.

    ולדאוג להחלפת הממשל אחרי 4 שנים, 16/04/09 18:56

    כמו שהיה עם אבא בוש האנטישמי.שלחץ על ישראל לרעתה ועף הביתה לאחר קדנציה אחת.הממשל האמריקאי מפקיר את האינטרסים של ישראל למען האינטרסים של אירגון הטרור של אש''ף וזה צריך לגרום להחלפתו בסוף זמנו.תפקידה של ישראל לעזור לזה כמייטב יכולתה למען צימצום לזמן מינימלי של קיימותם של ממשלים תומכי אירגוני טרור.זה לא משדר דרך טובה לעולם.

  • 48.

    ביבי תלמד מצאבס\\אלו מחפשים זונות תראה בתצלום ותבין (ל''ת)

    פפפ, 16/04/09 18:55

  • 47.

    מיטשל והעבד אובמה המשתחווה!קודם ביזנס[ביבי אחכ פלזר.[לבני (ל''ת)

    םם, 16/04/09 18:54

  • 46.

    אפשר כבר לכתוב ספר - אונסים את מדינת ישראל לשלום (ל''ת)

    בדוק , 16/04/09 18:54

  • 45.

    מדינת ישראל מאשימה את ליבני בבגידה במולדת ובסיוע לאוייב

    יולי, 16/04/09 18:51

    זו המסקנה מהתנהגותה הבוגדנית במודע נגד בטחון ישראל רק בגחלל שהעם העיף אותה מהשילטון

  • 44.

    דברי מיטשל-שבירת קוד דיפלומטי מקובל בין מדינות.על נתניהו להגיב בבוטות

    כבשהפועה , 16/04/09 18:46

    לא יתכן שנציג של מדינה זרה, יבוא כאורח ויאמר דברים חריגים לתקשורת, טרם פגישתו עם נציגי ממשלה נבחרים, ולעומת זאת, ירעיף מחמאות על נציגת אופוזיציה. בלי קשר לדעות פוליטיות, על כול אזרח ישראלי לגנות התנהלות ארוגנטית ולא מקובלת זו ביחסים בין מדינות.

  • 43.

    נו מה אתם אומרים?בקרוב אהבה גדולה בנינו לבן הערבים.נביאיי שקר (ל''ת)

    אבשלום, 16/04/09 18:41

  • 42.

    אובאמה רע מאד לישראל - מיטשל אנטישמי, ממוצא לבנוני - לא לחינם הלך

    שירהw , 16/04/09 18:39

    העורב אצל הזרזיר "היכן אובאמה בסכסוך המזרח תיכוני - האם הוא טוב ליהודים??



    (1) ספר בראשית פרק יד
    וַיְהִי בִּימֵי אַמְרָפֶל מֶלֶךְ שִׁנְעָר אַרְיוֹךְ מֶלֶךְ אֶלָּסָר כְּדָרְלָעֹמֶר מֶלֶךְ עֵילָם וְתִדְעָל מֶלֶךְ גּוֹיִם:
    (ב) עָשׂוּ מִלְחָמָה אֶת בֶּרַע מֶלֶךְ סְדֹם וְאֶת בִּרְשַׁע מֶלֶךְ עֲמֹרָה שִׁנְאָב מֶלֶךְ אַדְמָה וְשֶׁמְאֵבֶר מֶלֶךְ צְבֹיִים {צְבֹוִים} וּמֶלֶךְ בֶּלַע הִיא צֹעַר:

    מובא בספר מנחת יהודה של הרה"ג יהודה בן יוסף ג'יזפאן זלה"ה

    המדרש מביא שארבעת המלכים שנלחם בהם אברהם אבינו הם כנגד ארבע מלכויות שעתידין להשתעבד בישראל:
    אַמְרָפֶל מֶלֶךְ שִׁנְעָר = שנער, זה מלך בבל. שנאמר: "אנת הוא רישא די דהבא".
    אַרְיוֹךְ מֶלֶךְ אֶלָּסָר = אלסר זו מלכות מדי, כי אלסר זו עיר במדי או בפרס.
    כְּדָרְלָעֹמֶר מֶלֶךְ עֵילָם = ומלך עילם זו יון, שכן דרשו רז"ל במלכות יון שש שנים מלכו בעילם ואח"כ נתפשטה מלכותם בכל העולם.
    וְתִדְעָל מֶלֶךְ גּוֹיִם = מלך גוים, זה מלכות אדום שהומלך על עמים רבים שונים ומינוהו עליהם לראש ולקצין והוא מלך רומי שהיא עיר מקובצת מעמים רבים; כתים, אדום ויתר גוים.

    והכונה במדרש הזה; כי כשם שהתגבר אברהם על ארבעה מלכים אלו ונצח אותם ונפלו בידו, כן לעתיד לבא עתידים ארבע מלכויות שיפלו ביד זרעו וזרעו ינצחם ויאבדם (רבינו בחיי). עכ"ל.

    יום לפני הבחירות הרב אמנון יצחק אמר בפני שלומי סקלרסקי ויוסי פורוצקי שברק חוסיין אובמה יבחר וזאת משום שקרא את המדרש שהובא לפניכם לעיל מהנמוק הבא;

    משמע; שכשם שבחינת אברהם "ואת הנפש אשר עשו בחרן" אברהם מגייר גרים, היא שסייעה לאברהם לנצח את כל המלכים שרצו להפילו במלחמה בגלל שהפיץ את האמונה בה' ולכן שבו את לוט למשוך אותו להלחם בהם וניצח אותם בזכויותיו כן עולם התשובה דהיום שגוג ומגוג ילחם בו ככתוב במדרשים, ינצח את תדעל מלך גוים שהוא הנשיא החדש של ארה"ב שהוא נשיא גוים רבים שרוצה להביא שינוי ובימיו ישפך הרבה דם בעולם דהוא הנשיא ה-44 של ארה"ב גימטריא דם.


    תדעל מלך גוים =

    ברק = 302
    חוסיין = 144
    אובמה = 54
    סה"כ =500

    תדעל = 504

    ברק חוסיין אובמה = 500 + שלשת המילים (3) (ברק חוסיין אובמה) + הכולל (1) = תדעל

    הנשיא הבא בארה"ב "יהיה" מס' 45 גימטריא אדם.

    אדם בחינת ישראל ככתוב: "וְאַתֵּן צֹאנִי צֹאן מַרְעִיתִי אָדָם אַתֶּם... (יחזקאל פרק לד פסוק לא) 'אתם קרויין אדם ואין עו"ג קרויין אדם'. (רש"י על במדבר פרק לא פסוק יט).
    והמבין יבין...


    כלומר אין יותר נשיא באמריקה אחר אובאמה - השם יתברך יפיל את אדום (אמריקה והנצרות) ביצוץ הקרוב והאחרון של מלחמת גוג ומגוג וימליך על עם ישראל ועל העולם כולו את משיח צדקנו - אנו נמצאים בסוף גלות אדום ואובאמה הוא השליח של השם יתברך שכבר מחריב את אמריקה ושימו לב! ישראל לא מעניינת אותו וכשיתערב הוא ינסה לחסל את המדינה." (עד כאן נכתב ב-18.03.09).

    היום אנחנו ב-15.04.09 .
    שימו לב - הכל רץ - אובאמה חסר סבלנות, אנטישמי, שונא ישראל וליבני משתפת פעולה עם הערבי הזה מיטשל.

  • 41.

    המוסלמית שבתמונה הבטיחה להקים להם שדה תעופה בירושלים

    בדוק , 16/04/09 18:36

    מדינה של עיוורים ואוטיסטים. למה לא מפרסמים על מה חתמה המכשפה הרעה הזאת באנפואליס ולפחמיסטית בארה"ב.איזה קבר בדיוק הכינה לנו כדי לצאת מידי חובה.

    • שרת החוץ הפלסטינית.

      הפקידה של קונדי, 16/04/09 18:47

      כבר מזמן היה ניראה שהיא פועלת מטעם ארה''ב.

      • מייצגת את החמאס חיזבללה פלסטין והג'יהאד האיסלמי (ל''ת)

        בדוק , 16/04/09 19:09

  • 40.

    לבני לא רלבנטית, למה התמונה? (ל''ת)

    פוטואופורטיוניטי, 16/04/09 18:32

    • כדי להבהיל אותנו מהיופי (ל''ת)

      בדוק , 16/04/09 19:21

      • סתם ז.....ו......נ.......ה (ל''ת)

        מיקי, 16/04/09 20:30

    • כי תעמולת הבחירות תמשך 4 שנים,כבר מריצים אותה בתקשורת. (ל''ת)

      panacea , 17/04/09 14:00

  • 39.

    עדיין לוחץ - לכו תדעו מה היה בפגישה עם ליברמן - הרי אף עיתונאי

    שירהw , 16/04/09 18:31

    לא היה שם זבוב על הקיר. אבל אם עדיין זה רק לחץ - בקרוב מאד יבואו הפקודות. ליבני חוצפנית והמבין יבין. אובאמה רע לישראל - הוא שליח השם יתברך להרוס את המדינה - אנו ממש רגעים לפני ביאת גואל צדק בע"ה יתברך.

  • 38.

    מיטל הזה ערבי אז הוא דואג למדינות ערב פה הבעיה להעיף אותו מפה (ל''ת)

    אחי, 16/04/09 18:30

  • 37.

    גבולותיה בירדן ומצרים - מישהו מעוות את ההיסטוריה כדי להרוס את המדינה (ל''ת)

    בדוק , 16/04/09 18:27

  • 36.

    נטרלו אותו כל פעם שירצה לבוא - תגידו שאתם עסוקים עם הכלכלה המקולקלת (ל''ת)

    בדוק , 16/04/09 18:25

  • 35.

    הפוטנציאל הערבי להכריע את ישראל מגבולות הקו הירוק..

    yairNofar , 16/04/09 18:24

    חח איך בשטח כל כך קטן כמו ישראל, רוצים לעשות 2 מדינות. זה בחיים לא יקרה. זה מצחיק אותי. אל תתרגשו חברים. בחיים לא תהיינה פה 2 מדינות כי זה פשוט לא אפשרי - כמו מבחינה מדעית אי אפשר לחזור בזמן ככה גם 2 מדינות. בקיצור אין אפשרות טכנית וביטחונית.. מה עם מקורות המים? איך הם יספיקו ל-2 מדינות? תעופה אזרחית - איך בשטח כל כך קטן בקושי חיל האוויר והתעופה האזרחית מסתדרים ובנס אין פה תאונות. אז קל וחומר מרחב אווירי בשטח הקטן שישאר לנו אחרי שהערבים ינגסו בשיטחנו. באיזור השרון מפרידים 11 ק"מ בין הים לבין יהודה ושומרון. ככה שאם תהיה מלחמה עוד 10 שנים בנינו לבין פלסטין אז תוך 4 שעות הם יבתרו את ישראל ל-2 (המרחק כל כך קטן). איך מדינת ישראל תצליח לשמור על גבול כל כך מסורבל כמו גבולות לפני מלחמת 67. איך חיל האוויר יוכל לתת מענה לאיום אווירי. הרי אם תהיה להם מדינה הם יוכלו להביא מטוסים והרי הגבול יהיה בירושלים כמה ייקח למטוס פלסטיני לחצות את הגבול לירושלים? תשובה: שניה אחת ולתל אביב: 10 שניות. אני לא אתפלא אם פלסטינים יורידו לנו את מגדלי עזריאלי או ירסקו מטוס אל תוך הכנסת כמו ב-11 בספטמבר - זה פשוט לא אפשרי לשמור על מרחב אווירי בשטח כל כך קטן. מטוס אזרחי עמוס תיירים לא יוכל להמריא או לנחות בישראל בלא סכנת יירוט. חחח שדה תעופה פלסטיני בירושלים.. אני רק מדמיין שנוחת בירושלים מטוס של חברת "איראן איירליינס".. הדרך קצרה מאוד להתרסק אל תוך הכנסת או על בית ראש הממשלה.. חח ואיך יגיעו מעזה לרמאללה.. הם יבנו לעצמם צבא במימון 22 מדינות ערב עם טנקים ויתכוננו למלחמה נגדינו. שלא נדבר על מלחמה ביולוגית או כימית שמקרבת את האויב ללב ליבה של הארץ ולמקורות המים. אל תדאגו חבר'ה אין פה מקום ל-2 עמים. הטרור ימשך תמיד כי הם לא רוצים רק את גבולות 67, הם רוצים גם את חיפה, יפו, רמלה, לוד, טבריה, צפת, גדרה וכו' מגבולות הקו הירוק, טווח הטילים כנגד מטוסים בידי הטרור מספיק כדי לכסות את שמי ישראל. טווח 5 עד 20 קילומטר שבין הקו הירוק וכבישי האורך של מדינת ישראל קצר מספיק כדי לחסום בתוך דקות ספורות את תנועת הרכב בצירים המרכזיים של המדינה. מדינה פלשתינית שתקום על גבולות הקו הירוק תוכל למנוע את גיוס המילואים בהתקפת פתע משולבת. אם באמצעות טנקים בתוך חצי שעת נסיעה, אם בירי טילים מדויק אל צמתים מרכזיים, ובכך להכריע אחת ולתמיד את המערכה. לא בכדי, אבא אבן, ממנהיגי השמאל הציוני מפעם, הגדיר את גבולות הקו הירוק כ"גבולות אושוויץ". עזה - חח זה פשוט מצחיק אותי. איזו מן מדינה זאת תהיה חבל על כל מילה. בשביל לעבור מ- יו"ש לעזה יצטרכו לעבור דרך ישראל חחח זה פשוט מצחיק אותי.. אובמה אם אתה רוצה 2 מדינות אז סבבה אבל לא על חשבוננו! על חשבונך! על חשבון 22 מדינות ערב הגדולות מה לנו יש בסך הכל את ישראל הקטנה. גם את זה אתה רוצה לקחת ממנו? תתבייש לך! לסיכום: הפוטנציאל הערבי להכריע את ישראל מגבולות הקו הירוק בהתקפת פתע משולבת, מפתה דיו כדי למנוע שאיפה ערבית לשלום אמיתי (כפי שלמדנו מהסכמי אוסלו). ניירות חתומים, אינם יכולים לעצור שרשראות טנקים, טילים, ובעיקר לא את השאיפה הערבית להביא לפתרון הסופי של הבעיה הציונית.

    • יפה כתבת . והערבים מודעים לכך וזאת מטרתם . הפלסטינים הם

      קובי, 16/04/09 18:27

      אמצעי ומעניינים אותם כעיתון של אתמול ...

    • אחרי הניתוח הצבאי המבריק שלך לא הבנתי מה אתה מציע?

      פטריוט יהודון, 16/04/09 19:20

      מה שאתה בעצם רוצה זה נדל''ן זול והמשך השתלטות על רכוש אחרים.....כל הכבוד.

      • ארץ ישראל כולה שיכת לעם ישראל - היא לא "רכוש אחרים" (ל''ת)

        gilberet , 16/04/09 19:49

        • ואחי, לא לתת מילימטר אלא אפילו לקחת מהם את מה שיש להם (ל''ת)

          ירון, 16/04/09 20:31

  • 34.

    High profile meeting w/Livni is a show of disrespect to the country

    Russian Jew , 16/04/09 18:23

    Another evidence that the preceding gov"ments made Israel a vassal state

    • You are so right! but where did all this mess started (ל''ת)

      MoneyLand, 16/04/09 20:09

  • 33.

    לא לשלום, כן לביטחון

    yairNofar , 16/04/09 18:23

    תראו לי מדינה אחת בעולם שעושה "שלום" עם טרוריסטים

    אין מדינה בעולם, שאירגוני טרור מכים בה באופן שיטתי ויומיומי,
    נשים וילדים כאחד, גרזנים פטישים מסמרים פצצות במסעדות ואוטובוסים.

    והמדינה, במקום להילחם בטרוריסטים - עושה איתם "שלום".

    משחררת להם מחבלים, נותנת למחבלים שלהם תואר ראשון,
    מוותרת על שטחים למען הטרוריסטים,
    עוקרת יהודים מביתם -החוקי-.

    ועוד מה, לא רק כל זה ..... תראו לי שמאל אחד בעולם שמצדיק טרור.
    השמאל הסהרורי הישראלי - הוא השמאל היחיד בעולם שמצדיק את הטרור של הפליטים הללו.
    (אל תקראו להם פלסטינים, פלסטין זה שם של שטח - לא שם של "עם" .. צריך להיות מטומטם בשביל לקרוא לחבורת פליטים ממדינות זרות "עם")

    תראו לי מדינה אחת בהיסטוריה שהתמודדה עם מה שאנחנו מתמודדים - והפיתרון שלה היה: "הסכמי שלום"...

    אמרתי את זה אז, ואני אומר זאת גם היום.

    מדינה שאין ביכולתה להגן על אזרחיה - ימייה ספורים.
    מדינה שיש ביכולתה להגן על אזרחיה - ובמקום זה "מרחמת" על אויב אכזר - אין לה זכות קיום.

    בנימין נתניהו - ראש ממשלת ישראל, אני מקווה מאוד שתוכל לשנות קצת מהאסונות שהשמאל הביא עלינו,
    לאיזה מצב הגענו, אירגון טרור מכתיב לנו את סדר היום?

    (עכשיו יקפצו כל השמאלנים ויגידו "אז מה אתה מציע")

    זה פשוט, אני מציע מלחמה. מלחמה אמיתית וכואבת.
    מלחמה מול אויב אכזר שלא בוחל בגרזנים פטישים ופצצות באוטובוסים.

    אני מציע מלחמה שתגבה מאיתנו מחיר יקר, חיי לוחמים ואזרחים.

    אני מציע מלחמה, לא "שלום" .. לא "אשליות" ... לא "פנטזיות".

    אני מעדיף מלחמה אמיתית וכואבת, על "שלום" מזוייף ואכזר.

    אני מעדיף מלחמה אחת כמו שצריך, אחת כזאת שלא ישכחו אותה לדורות.
    מאשר "שלום" של מטומטמים, שמוביל ל"קורבנות שלום" לרצח אזרחים ולהמשך הטרור.

    תראו לי מדינה אחת בהיסטוריה שניצחה טרור כמו שלנו, עם "הסכמי שלום" הזויים.

    בטרור נלחמים, לא מדברים איתו, לא מכירים בו, לא שואלים מה שלומו.

    בטרור -נלחמים- .. זה או הטרוריסטים - או אנחנו.
    לנו אין ארץ אחרת, זו המולדת שלנו.

    לטרוריסטים הללו - יש הרבה ארצות, וגם אם לא - זה ממש לא מעניין אותי.

  • 32.

    התרגיל של המאה

    yairNofar , 16/04/09 18:21

    יש ללמוד את ה"תרגיל" אותו עשו לנו הפלסטינאים - בבתי ספר לשיווק!!!



    כיצד אותו עם "פלסטינאי" - שאינו אלא ערב רב של פליטים, ומהגרים ממדינות ערב השונות (סוריה, ירדן, לבנון, עירק וכו'..) - הצליח "להחדיר" לתודעת העולם כי הוא "עם כבוש"!!! זאת גאנות!!!



    ראשית, מכיוון שלא היה עם כזה מאז ומעולם! (וכל כתבי ההיסטוריה מעידים כך (ואף נציגים בכירים של אש"ף בראיונות שונים לאורך השנים)...



    שנית, מכיוון שמרביתם לא היום כאן לפני כיבוש הארץ על ידי הבריטים וכינון המנדט על "פלסטינה", אלא היגרו / פלשו לכאן כוח עבודה זול לבניית הארץ, או כי לא מצאו את "מזלם בארצות המקור שלהם... (הגירה שפסקה ב-48 עם סגירת הגבולות, ונמשכה בסה"כ 30 שנה!!!)



    שלישית, כי מקור השם "פלסטינאים" הוא בכלל מהתקופה הרומאית - "פרובינציה פלשתינה", שנקראה כך על שם הפלישתים - יורדי ים אדומי שיער שהגיעו מאירופה, ואין בינם לבין הערבים היושבים כאן היום דבר וחצי דבר...



    ורביעית, כי אין ולא היה ל"עם" הזה שום סממן לאומי בהסתכלות היסטורית...

    לא מטבע, לא ספרות, לא שלטון מסודר, לא תרבות, ואפילו לא שם בשפתם!



    כן כן - אין שם ל"עם" הזה בערבית! בלתי נתפס, הא?!



    אכן - "תרגיל המאה"!
    יש ללמוד את ה"תרגיל" אותו עשו לנו הפלסטינאים - בבתי ספר לשיווק!!!



    כיצד אותו עם "פלסטינאי" - שאינו אלא ערב רב של פליטים, ומהגרים ממדינות ערב השונות (סוריה, ירדן, לבנון, עירק וכו'..) - הצליח "להחדיר" לתודעת העולם כי הוא "עם כבוש"!!! זאת גאנות!!!



    ראשית, מכיוון שלא היה עם כזה מאז ומעולם! (וכל כתבי ההיסטוריה מעידים כך (ואף נציגים בכירים של אש"ף בראיונות שונים לאורך השנים)...



    שנית, מכיוון שמרביתם לא היום כאן לפני כיבוש הארץ על ידי הבריטים וכינון המנדט על "פלסטינה", אלא היגרו / פלשו לכאן כוח עבודה זול לבניית הארץ, או כי לא מצאו את "מזלם בארצות המקור שלהם... (הגירה שפסקה ב-48 עם סגירת הגבולות, ונמשכה בסה"כ 30 שנה!!!)



    שלישית, כי מקור השם "פלסטינאים" הוא בכלל מהתקופה הרומאית - "פרובינציה פלשתינה", שנקראה כך על שם הפלישתים - יורדי ים אדומי שיער שהגיעו מאירופה, ואין בינם לבין הערבים היושבים כאן היום דבר וחצי דבר...



    ורביעית, כי אין ולא היה ל"עם" הזה שום סממן לאומי בהסתכלות היסטורית...

    לא מטבע, לא ספרות, לא שלטון מסודר, לא תרבות, ואפילו לא שם בשפתם!



    כן כן - אין שם ל"עם" הזה בערבית! בלתי נתפס, הא?!



    אכן - "תרגיל המאה"!

  • 31.

    ביהודה ושומרון נמצאת כל ההיסטוריה של העם היהודי..

    yairNofar , 16/04/09 18:20

    קבר רחל, קבר יוסף, מערת המכפלה, הר עיבל, הר גריזים, הכותל, מקומו של בית המקדש, מנהרות הכותל, עיר דוד, מגדל דוד ועוד.. ביהודה ושומרון נמצאים הרבה מקורות מים שאנחנו כל כך צריכים. יהודה ושומרון זהו שטח אסטרטגי מבחינת כבישים ומבחינת ביטחון וגובה. ביהודה ושומרון יש הרבה מרבצים של סלע משובח שנועד לבניה - אוצרות טבע. כמו כן חלק מיו"ש הוא ים המלח שמיותר לציין כמה הוא חשוב מבחינה כלכלית למדינת ישראל. מדבר יהודה, בקעת הירדן. כל המורשת שלנו שמה. הרבה אתרים ארכיאולוגים.

    מה ההבדל בין תל-אביב לבין לונדון? מה זה "ארץ הקודש" ("The holy land" כמו שאומות העולם מכנים)? תל אביב? חיפה? ראשל"צ? לא ולא!! ארץ הקודש כולה נמצאת ביהודה ושומרון!! איפה נמצאו המגילות הגנוזות? בחולון? לא! בשטחי יהודה! איפה נמצאים כל ההוכחות שישנו עם יהודי? בתל-אביב? או בירושלים המזרחית?!! כל ההיסטוריה וההוכחה שלנו על הארץ הזו נמצאים ביהודה ושומרון!! כל מי שהוא יהודי אמיתי אסור לו לתת יד לוויתור על שטחי ארץ הקודש! אנחנו היינו כאן לפניהם ועוד נהיה!! הדבר הזה שנקרא "שלום" זו רק אשליה! הם רוצים את כל ישראל לא רק את גבולות 67! גבולות 67 זה רק השלב הראשון!! אבו מאזן יותר מסוכן מהחמאס! המדינה ה"פלסטינית" האמיתית היא ירדן! 80% מתושבי ירדן הם "פלסטינים"!! הפיתרון היחיד זה טרנספר! אין ברירה!

  • 30.

    ותודה מיוחדת לברק שדירדר אותנו עד לעימות עם ארה''ב,,, (ל''ת)

    ליברמן, הוא הפרצוף האמיתי של ברק-אין-פרטנר, 16/04/09 18:20

  • 29.

    ישראל בחרה ממשלת ימין! אובמה לך לעזה!!! (ל''ת)

    לכו תנהלו את העניינים שלכם ואל תתערבו בעניינו!, 16/04/09 18:19

  • 28.

    חד משמעי - מי שיאשר הקמת מדינה פלסטינית יביא את השואה לישראל

    בדוק , 16/04/09 18:19

    ומי שחי האופוריה או בורוד או בחלומות פז.
    יקבל את כל השחור שקיים בעולם. רואים רחוק רואים שקוף. אח"כ השמאלנים הדפקטים יצעקו שואה שואה והם הראשונים שיארזו את החפצים ויברחו מהמדינה. אל תחרצו את גורל המדינה
    אין לנו ארץ אחרת.

  • 27.

    העולם התחיל לבצע שלום במזה''ת - איתנו או בלעדינו - תיתרגלו !!! (ל''ת)

    ניגמרו שנות פעלולי דחיית השלום לנצח,,, וטוב שכך, 16/04/09 18:18

    • 27 ספר לערבים הם לא שמעו ולא יודעים שהעולם התחיל לבצע

      classicf , 16/04/09 18:58

      שלום. תרגיע את עצמך ושכמותך לא היה ולא יהיה שלום. לא יעזור לך למיצי פיצי למיטשל וגם לחוסיין אובמה, הערבים יעשו שלום רק כשאחרון היהודים לא יהיה כאן, גם אתה.לא סתם הגב' מיצי לא קיבלה את הסכמת נתניהו ל-2 מדינות . הגיע הזמן להפסיק לבלף את עצמנו להתאבדות (וראינו את אוסלו לבנון התנתקות וכ''ו) הזמן של ביבי הגיע וכולי תקווה שיביא לפתרון יצירתי ואם לא אז לא יהיה פיתרון. גם דברים כאלה יש בחיים.

  • 26.

    המצאת העם הפלסטיני הוא העיוות המוסרי שגורם להמשך הסכסוך

    yairNofar , 16/04/09 18:18

    ה"עם הפלשתיני" הינו בדותא שנוצרה בשלהי שנות ה-70. מעולם לא היה עם פלשתיני, מעולם לא היתה מדינה כזו, לא היה לה שליט, לא היה מטבע, אין ספרות פלשתינית לפני שנות ה-70, אין תרבות פלשתינית לפני תקופה זו. אפילו המילה 'פלסטין' זרה בלקסיקון הערבי (ב-לסטין), ומנהיגם הדגול יאסר ערפאת היה יליד מצרים.



    ספרי מסעות רבים מהמאה ה-19 (מארק טווין - מסעותיי בארץ הקודש) מתארים בפירוט ארץ שוממה עם מיעוט תושבים בערים בודדות כגון: ירושלים,טבריה,חברון,עזה - כאשר מספר התושבים היהודים בהם לעיתים משתווה ועולה על אלו של הערבים.



    סיפורי הצ'יזבאט על מאות אלפי פליטים ערבים ש"חיו בארץ מאות שנים" הינם בעצם סיפורים על פליטים שהגיעו מספר בודד של שנים לפני קום המדינה לשטחי הארץ מסוריה, ירדן, וערב הסעודית, ומייד לאחר כינון המדינה ברחו מכאן בעצת שליטי ערב. לא היו ולא נבראו פליטים. לא הספיקו לחיות כאן עשור וכבר לקחו את רגליהם ונסו בחזרה למולדתם.



    אז מי חי כאן מאות בשנים ??



    כל ההמצאה הזו נוצרה לשם חיסולה של מדינת ישראל - ולא פלא שהם עסוקים במלחמה במקום בבניין עצמי...הם פשוט לא עם.



    השטחים נכבשו מידי מדינות - מצרים וירדן,

    על מדינת ישראל לעמוד ולצעוק זאת בחוצות הערים ובקולי קולות.

    בהחלטות מועצת האו"ם לפני 1967 אין איזכור ליצור הנקרא "עם פלשתיני".

    ב-1988 ירדן ויתרה על הדרישה שיו"ש שלה

    גם בהסכם השלום בין ירדן לישראל לא מוזכר הדבר הזה עם פלסטיני.. לא מוזכרים גבולות 67. שום דבר שקשור ל"פלסטינים" לא מוזכר. הסיבה היחידה שישראל לא מספחת לעצמה את יו"ש זה רק בגלל שאם ישראל תספח לעצמה את יו"ש אז היא צריכה לתת אזרחות לכל התושבים (הערבים) ביו"ש. וישראל לא רוצה לתת להם אזרחות בשביל שלא תיווצר מדינה דו לאומית והרוב היהודי ישאר.

    • כל ה נכון אבל כבר לא משנה ! עם ישראל רוצה מדינה יהודית

      אלירן, 16/04/09 18:59

      לא מדינה דו לאומית או מופרדת מהדת !
      ועל זה כדאי לוותר על הר מחורבן כי הנפש היהודיה שווה יותר
      וכשיבוא המשיח הוא יסדר הכל
      עד אז שיקחו להם את ההר ויכניסו אותו לתחת !
      ברגע שהסיכסוך יבוא לסיום ישראל תפרח והם ישקעו

      • עם ישראל רוצה את ארץ ישראל, מדינה יהודית אפשר להקים גם באוגנדה

        gilberet , 16/04/09 19:47

        אל תדבר בשם העם, העם לא מינה אותך.
        עם ישראל זוכר טוב טוב מה היה העונש לאלו שהעדיפו כמוך מדינה יהודית במדבר במקום להכנס לארץ ישראל עם מלחמות וכיבושים.
        40 שנה הם הלכו במדבר כאשר הילדים רואים את הוריהם מתים ונקברים בחולות המדבר.
        רק הדור הבא, הדור של בני החורין שלא פחדו נכנסו לארץ וכבשו אותה.

  • 25.

    זימבורה איך זימברת את מדינת ישראל עד העצם עד הקצה עד שניפול

    בדוק , 16/04/09 18:14

    ולא נתעורר.

    • כן, כי אין לזימבורה גרם של מצפון, רק צרחה ''בממשלתי'' (ל''ת)

      ציפי לא מתייאשת, 16/04/09 20:05

  • 24.

    למה לא שולחים את הביזיון הזה שקובע לנו עובדות מי הוא בכלל (ל''ת)

    מינה, 16/04/09 18:14

  • 23.

    תקוותה של ציפי מי : אובמה ימליך אותה על ישראל.

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 16/04/09 18:14

    השמאל עם מנהיגה המאומצת ציפי מי, לצרכי השעה (פעם היה זה פרס),מקווה שמה שהם לא יכולים להשיג בבחירות דמוקרטיות יושג באמצעות לחץ מבחוץ.

    • את ציפי האמריקאים יכולים לנווט בקלות רבה (ל''ת)

      מושיקו, 16/04/09 20:02

  • 22.

    מאיפה נפל עלינו הזבלן הזה - התפטרנו מהפחמיסטית הגיע עוזראין אחר (ל''ת)

    בדוק , 16/04/09 18:13

  • 21.

    בקיצור, ארה''ב החליטה להקריב את ישראל לטובת ''האינטרס הלאומי '' שלה...

    דוד ארץ ישראל, 16/04/09 18:13

    ולכן, היא השלימה, למעשה, עם השגת פצצה גרעינית ע''י אירן, ועוד מנסה לכפות עלינו הסכם אסון עם אבו מאזן, ללא כל התחייבות לכבדו מצד החמאס.
    אם יש דבר אחד שניתן ללמוד מהאירנים הוא, שעמידה איתנה ללא מורא ושמירה על האינטרסים שלך בקול צלול וברור שלא מתנצל, לא מתפתל ולא מתחנן לליטוף מהפריץ, רק משתלמת בסופו של דבר.

    ,

    • זה יחזור אלהם כבומרנג לארהב .כי הערבים לעולם לא יקבלו את התרבות

      קובי, 16/04/09 18:48

      המערבית .

  • 20.

    ליבני האנטרס הלאומי שלנו הוא לחיות כיהודים עם בטחון .ולא שלום שווא. (ל''ת)

    קובי, 16/04/09 18:12

  • 19.

    1000 + 26 ימים גלעד שליט מופקר בשבי ! הצילו את אחינו (ל''ת)

    כי אין ציונות בלעדיו, 16/04/09 18:11

  • 18.

    תקדים קפריסין

    משה מ,,,, 16/04/09 18:07

    תקדים קפריסין
    כידוע היה קונפליקט חמור בקפריסין בין העדה היוונית לטורקית וקורבנות נפלו זמן רב בשני הצדדים עד שצבא טורקיה פלש לקפריסין, חילק את האי לשניים, העביר את כל היוונים לצדו הדרומי של האי והטורקים לצדו הצפוני של האי, הקים גדר בין הנצים, ''ושלום על קפריסין'' מאז ההרג ההדדי נפסק וטור הזהב הגיע לאי.
    הבעיה באזורנו חמורה באותה מידה ומתבקש פתרון דומה , כלומר שארה''ב תמלא את תפקיד טורקיה בקפריסין, תמתח קו על נהר הירדן ותעביר את כל הערבים (מלבד הדרוזים שעל פי דתם אינם תובעים ארץ)אל עבר הירדן כלל כל הפליטים מהארצות השכנות , ובתוכנית 'מארשל ' במימון העולם הדמוקרטי תקים ערים ואזורי תעשייה מודרניים בירדן שתקרא מעתה ממלכת פלסטין (משטר מלכותי בדומה לבריטניה) כתוצאה מכך תהיה לישראל מדינה בת קיימא. לפלסטינים מדינה נורמלי ומפותחת. ולעולם החופשי עמדה קדמית של השפעה במזרח התיכון.
    ללא פתרון זה צפוי לישראל שתעבור מין העולם בין פיזית או דמוגרפית ולעולם החופשי : סכנת מלחמת עולם שלישית אטומית נגד הקיצוניות האסלמית . למגיבים: אכן נכון שזה כמעט בלתי אפשרי

    • זה אפשרי. הכל תלוי ברצון.

      פשוט לביצוע, 16/04/09 18:44

      רק צריך להתחיל לעבוד.קודם צריך להחליט,ואם אמריקה תחליט,אז זה באמת פיתרון שיהיה פיתרון אמיתי ולטווח רחוק.הביצוע יתנהל תחת התנגדויות שונות אבל אין דבר שנעשה ללא בעיות,וכמו שהטורקים הצליחו ושני הצדדים הרוויחו מזה כך גם אנחנו נצליח ואפילו יותר כי אנחנו יותר מוצלחים בביצוע.אבל הבעיה היא בהחלטות.והשאלה אם אמריקה באמת רוצה פיתרון אמיתי.זה לא כל כך בטוח עם הממשל הנ''ל.

  • 17.

    מיטשל נפעל כבר בחודש הקרוב להעביר אותך ללבנון תהייה גיבור בבית

    classicf , 16/04/09 18:06

    על מי אתה מאיים חתיכת פקיד אמריקאי מושתן, תחזור לארצך תקים שם 7 מדינות נראה אותך גיבור על הכי זבאלה. אני תקווה שבנימין נתניהו יסרב להיפגש איתו, שיפגש רק עם הגב' קלינטון והנשיא חוסיין אובמה המעופף

  • 16.

    אלוהים אדירים,איזה נזק ענק עשו שרון,אולמרט וליבני,עם חזון 2 המדינות

    שאבי מהעיריה , 16/04/09 18:05

    לך עכשיו תצא מהבוץ שהם השקיעו אותנו בו

    • על זה נאמר - טיפש זרק אבן בבאר - גם 100 חכמים לא יצליחו להוציא אותה... (ל''ת)

      פנדה, 16/04/09 18:13

    • החזון האסון היה של בוש בביצוע שרון ואולמרט (ל''ת)

      היתה מדינה ???, 16/04/09 19:53

  • 15.

    מעריב שלחתי תגובה מדוע איחנה מתפרסמת ??????????????????? (ל''ת)

    classicf , 16/04/09 18:02

    • כנראה כתבת דברים קולעים ונכונים וזאת הסיבה (ל''ת)

      אזרח מנוסה, 16/04/09 19:48

  • 14.

    ליבני רצתה להגיד ''כדי להתחיל את המלחמה''

    ישראלי, 16/04/09 18:02

    על ישראל להתבצר בעמדותיה ולצלוח את שלטון אובמה עם כמה שפחות נזק מבחינתה. מדובר בשלטון השמאל הקיצוני ביותר, שיביא את העולם לבעיות שעוד לא ראה.

  • 13.

    ציפורה המכוערת

    נפתול, 16/04/09 17:59

    היא והאף נדחפים לא מקום.

  • 12.

    בקצב הזה אובמה עוד יהיה מובטל=רוצה מהר ומיד=שמישהו יגיד לו שיקח אוויר (ל''ת)

    נ.כהן מה כל כך בוער לו להפעיל מכבשים על ההתחלה=^$^, 16/04/09 17:59

  • 11.

    ליבני רצתה להגיד ''כדי להתחיל את המלחמה''

    ישראלי, 16/04/09 17:58

    על ישראל להתבצר בעמדותיה ולצלוח את שלטון אובמה עם כמה שפחות נזק מבחינתה. מדובר בשלטון השמאל הקיצוני ביותר, שיביא את העולם לבעיות שעוד לא ראה.

  • 10.

    חלוליבני:לתת מדינה לכנופיות הטרור יביא שלום! (ל''ת)

    מיטשל קישתא!, 16/04/09 17:55

  • 9.

    סהרורי השמאל

    ישראלי, 16/04/09 17:54

    האם סהרורי השמאל לא למדו לקח מעזה ?? הבטיחו לנו אז שההתנתקות תציג את נכונותנו לשלום והדינמיקה בעקבותיה תחל תהליך של הידברות ושלום. ומה קרה בפועל ? שלטון חמס והצפה של עזה בנשק בתחמושת ובטילים וכן ירי מסיבי של טילים על יישובינו.כאשר אנו מראים נכונות לשלום זה מה שאנחנו מקבלים. ושיהיה ברור לכל הסהרורים מדינה פלשתינית לצדנו תהיה בשליטת החמס/חיזבאללה/אירן תוך חודשים ספורים מהקמתה. ללא צל של ספק !!!

  • 8.

    מיטשל היקר רוב הציבור בישראל מתנגד לליבני ולמדיניות השמאל! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 16/04/09 17:53

  • 7.

    סהרורי הימין שכחו כנראה מי בעל המאה, וזה מה שנקרא " העכבר ששאג ".

    EXTRA-שמאל , 16/04/09 17:41

    אני מקווה שהבוס מהבית הלבן לא יתמהמה להזכיר לכם.וזאת רק לטובתכם.

    • תפסיק להיות יהודי גלותי מתרפס. ישראל מדינה ריבונית עצמאית! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 16/04/09 17:54

    • בעל המאה תפרן!הבוס מהבית הלבן עסוק בלהשתחוות! (ל''ת)

      לפריץ הסעודי!, 16/04/09 17:58

    • שמאלן מחורבן,תמתין ותראה איך מנהלים מדינה,לפתע

      lili_lili , 16/04/09 17:58

      יבואו לבקש ואף ירצו לתת,ביטחון וטיפול באיראן בתמורה להסכמה לדיבור בנושא.
      היה לנו מספיק ממכם,נתתם ככל שיכולתם עד שאויבנו בעצמם לא הבינו מה קורה ופחדו לקחת
      חחח..בפעם הבאה אתם ומרץ ביחד 2 מנדטים.

    • שמעת פעם על דמוקרטיה? או שמה קולו של העם אינו רלוונטי עוד? (ל''ת)

      ישראלי, 16/04/09 18:00

    • סהרורי השמאל מכרו את היהדות הזהות הבטחון .מה נשאר ? לארוז . (ל''ת)

      קובי, 16/04/09 18:14

    • הכנת כבר את הוזלין במקרה שה"בוס" יקרא לך? (ל''ת)

      panacea , 17/04/09 14:25

  • 6.

    מי המפעילים האמיתיים של ליבני רואה היום כל ילד בישראל (ל''ת)

    השב'כ עסוק בלזנב ביהודים במקום בבוגדים, 16/04/09 17:33

  • 5.

    הקאפו ליבני תוביל אתכם למשרפות יחד עם העבד אובמה (ל''ת)

    עם טפש ופחדן יושמד, 16/04/09 17:32

    • הקאפו ליבני זה עונש שאנחנו משלמים על מעללי אוסלו . (ל''ת)

      קובי, 16/04/09 18:15

  • 4.

    רק פינוי ניקוי חלאות השמאל אל אחיהם בעזה יביא שלום ליהודים (ל''ת)

    ליבני ראשונה, 16/04/09 17:31

  • 3.

    התערבות גסה וחמורה בעיניניה של מדינת ישראל (ל''ת)

    להיות עם חפשי בארצנו או ואסלים אמריקאים ??????????, 16/04/09 17:30

    • חכה ותראה כאשר נתניהו ייפגש עם ראשי האופוזיציה בארה'ב

      אבי,התנחלות רמת אביב ג', 16/04/09 18:20

      לישראל בראשות נתניהו יש ידידים רבים בארה'ב.מספר ידידי האמת בקרב הנוצרים הוא הרבה יותר גדול מאשר בקרב היהודים.הם לא ייתנו למימשל אובמה ללחוץ על ישראל,לא בקלות.ואם מימשל אובמה רוצה לבחוש בעיניניה
      הפנימיים של ישראל גם אנחנו לא פריירים.

      • אובמה רק בוחש בקדירה שבישל בוש בהסכמת אולמרט

        מישה, 16/04/09 19:43

        והמבצעת ציפורה ליבני הלא מוצלחת

  • 2.

    לבני וערבי ישראל במדינה החדשה (ל''ת)

    אפילו בעלך לא בחר בך, 16/04/09 17:24

  • 1.

    הסכם שלום רק על בסיס החלטת מועצת הביטחון של האו"ם 242 כפי שהיא!!!

    יהודה בן-ישראל , 16/04/09 17:15

    כל נסיון להקים מדינה נוספת בין הירדן לים, דבר שאינו מופיע ב-242!!! - איננו אלא נסיון מצד ערביי ארץ ישראל, וזו על פי הצהרותיהם במשך השנים, אמנותיהם ומעשיהם, לחסל את מדינת ישראל בשלבים. מה שהם עשו בעזה ובאמצעות עזה מאז 2005 היא דוגמא מובהקת לכך שאין עניינם בדו-קיום בשלום עם מדינת ישראל, מדינת הלאום של העם היהודי, אלא חיסולה, אם לא במלחמה כוללת אחת אז בשלבים, בדרך של מלחמת התשה-באמצעות-טרור נגד תושביה.

    שאלו את עבאס, שאלו את פייאד, שאלו את עריקת, שאלו את דחלאן: האם יש לישראל זכות להתקיים, והאם זכותה להתקיים כמדינת הלאום של העם היהודי?

    התשובה שתקבלו מכולם היא: ישראל היא עובדה קיימת אז אל תשאלו אותי שאלות כאלה.

    בתשובה טמונה ההצהרה: ישראל הינה עובדה אולם היא איננה קיימת בזכות ולכן כשר לחסל אותה, ומכיוון שבכלל אין עם יהודי, יש רק דת יהודית, ישראל איננה יכולה להתקבל כמדינת העם היהודי, קולקטיב שבכלל איננו עם.

    כך הם רואים את המציאות וכדאי שנבין זאת!!!

    • מסכים עם כל מילה - חבל שלבני לא מבינה את זה או ש...

      שפינוזה, 16/04/09 17:47

      היא כן מבינה את זה ומשטה בציבור.
      במקום להתווכח עם נתניהו נראה אותה מביאה להכרה פלשתינאית במדינת ישראל כמדינה יהודית.
      את זה היא לא הצליחה לעשות כשרת חוץ אז במקום להסתכל למציאות בעיניים ולהבין שהפלשתינאים לעולם לא יקבלו את מדינת ישראל כמדינת העם היהודי היא משטה בציבור בוחריה כאילו הם מקבלים את העיקרון וביבי הוא הסרבן.

    • סהרורי השמאל חסרי הזהות לא יבינו זאת לעולם . הם בתהליך

      קובי, 16/04/09 18:22

      התאבדות .הם לעולם לא ילמדו מסיבה פשוטה . הם מסרבים הם סולדים מהעם אלהם הם שייכים .חלומם אירופה להיות אירופאים .הם שכחו שזרכו את היהודים מאירופה . הם שכחו שהמזרח התיכון לא מקבל את התרבות המערבית אלא מנצל אותה סוחט אותה וגם סוחת אותה והכל על בסיס טרור ואיומים .ההבדל ליהודים יש רק מדינה אחת וקטנה .

    • אם 242 אז גם 338 וגם 194?

      יריב, 16/04/09 19:26

      בתור אחד שכל אחד מקבל החלטות של מועצת הבטחון, אז אי אפשר להיות בררן.
      אבל בוא נדבר על 242. כנראה שאף םפעם לא קראת את ההחלטה במקור אלר בתרגומה לעברית אם בכלל. והנה נה שאומרת החלטה 242 שאתה מטיף לה ואני אצטט אותה באנגלית:Withsrawal of Israel armed forces from territories occupied in the recent conflict
      החברות במועצת הבטחון לא ניסו להיות אובר חוכמים כמו הנסיון הישראלי לטעון שחסרה המיה ''כל'' לפני ''השטחים''. חבל על הזמן. החברות במועצה דרשו שישראל תיסוג ממה שנכבש.נקודה.
      ואתה מציע עכשו להחזיר את הגדה המערבית לירדן ואת הרמה הסורית לסוריה?
      אבל י רדן העבירה את זכויותיה לרשות הפלשתינאית. אז למה בדיוק אתה מטיף?

      • עם כל הכבוד הראוי, 242 אמנם קוראת לישראל להוציא את הכוחות המזויינים...

        יהודה בן-ישראל , 16/04/09 21:00

        ...אולם לא מכל השטחים אלא משטחים בלבד. זו לשון החלטת מועצת הביטחון של האו"ם 242, אם תרצה ואם לא תרצה.

        יותר מכך, ההחלטה - שהיא דרך אגב אחת משתי ההחלטות המהותיות ביותר בנושא הסיכסוך הישראלי ערבי, השניה היא 181 של העצרת הכללית - באה להסדיר את המצב בין "המדינות הלוחמות" במלחמה שזה עתה הסתיימה, כלומר, מלחמת ששת הימים. ועל בסיס ההחלטה, מצב זה יגיע לכלל הסדר על בסיס של משא ומתן ויצירת גבולות מוכרים ובטוחים עבור המדינות באזור.

        אין מוזכרת בהחלטה הקמתה של מדינה נוספת או העברת זכויות למדינה שכזו. אין מוזכרת בהחלטה גרוש יהודים מבתיהם רק משום שהם יהודים.

        מה שברור הוא שהכונה של המועצה היתה להגיע להסדר של הכרה הדדית בזכות המדינות באזור להתקיים על בסיס של גבולות מוכרים ובטוחים במסגרת, פחות או יותר דומה לזו שהיתה קיימת לפני פרוץ הקרבות.

        אם הדברים האלה לו ברורוים למגיב, אני יכול רק להצטער.

        נ.ב. כל הסכמי השלום והנסיונות להסכמים כאלה עד היום היו על בסיס 242. כדאי שנזכות זאת, משום שהחלטה זו, כלשונה, היא מהותית ופרגמטית כאחד.

        • ראשית-סיפוח ירושלים והגולן אסור מפורשות בהחלטה 242-ולמעשה גם התנחלויות

          Ehad Haam-Zionist, 17/04/09 07:09

          תקראה את המבוא להחלטה ואז נדבר....

          • באשר לרמת הגולן, סוריה סירבה לקבל את החלטת 242 ורק קיבלה אותה במרומז..

            יהודה בן-ישראל , 17/04/09 09:00

            ...על בסיס החלטת 338 שהיא הרבה פחות מהותית מ-242. בנוסף לכך, המרכיב המשמעותי ביותר בהחלטה זו היא כיבוד קיומן של המדינות בהאיזור וזכותן להתקיים בבטחה. ישראל איננה בשום פנים ואופן, לא בעבר ולא בעתיד, יכולה לבטוח בכוחות הסוריים ובאלה שעומדים מאחוריה ולכן רמת הגולן חייבת להשאר כחלק ממדינת ישראל. כדאי בהקשר הזה לזכור: סוריה תקפה את ישראל שלוש פעמים מרמת הגולן - 1948, 1967, 1973 - ובשלושתן על מנת למחוק את ישראל מעל פני הקרקע, וזו אותה סוריה שסרבה לקבל את 242 ומסרבת עד היום להכיר בזכותה של ישראל להתקיים.

            באשר לירושלים, מכיון שהיא מעולם לא היתה חוקית שטח ירדני אלא שטח כבוש על ידי ירדן, ומכיוון שישראל הינה היחידה שזכאית, היסטורית, לראות בה כבירתה שהרי היא מעולם לא היתה בירתה של אף עם שהוא, כל הסדר שהוא על בסיס 242 יהיה חייב לכלול את ירושלים כבירתה של מדינת ישראל, להוציא אולי כפרים ומחנות פליטים שסופחו לעיר לאחר מלחמת ששת הימים ועל בסיס הסדר חלופת שטחים עם ישראל יעברו לרשות ישות שכנה תמורת שטחים מיושבים ביהודים באזורי יהודה ו/או שומרון.

            • אתה מתפתל סביב העובדה שיש הפרה ברורה של 242 בסיפוח החד צדדי של ירושלים

              Ehad Haam-Zionist, 17/04/09 16:56

              והגולן-וגם בהקמת ההתנחלויות האזרחיות!

              כל הפירושים של 242 סובבים סביב ה''ה'' הידועה שמופיעה בנוסח הצרפתי ואינה מופיעה בנוסח האנגלי. לעומת זאת המבוא קובע חד משמעית שאסור לישראל להכריז ריבונות חד צדדית על כל שטח שנכבש במלחמת ששת הימים (כמו לכל כובש של שטח שלא היה בריבונותו, ולא משנה הסיבה לכיבוש-מלחמת מגן במקרה שלנו). ברור לכן שסיפוח מזרח ירושלים והשטח הגדול של הכפרים שמסביבה, וסיפוח הגולן הם מעשים חד צדדיים ברורים שישראל התחייבה שאסור לה לעשות לפי 242. אני גם מקבל את החלק ב242 הקובע שהגבולות ייקבעו לפי שיקולי בטחון לשני הצדדים ולפי ההגינות האישית והמדינית של פתרון בעית הפליטים והקמת מדינה פלשתינאית (הצרוף של 242 ו-1397 המדברת על הקמת מדינה פלשתינאית)

              כמו כן ברור כי כל התנחלות אזרחית הוא צעד חד צדדי להשפעה ושינוי של ההרכב הדמוגרפי בשטח, כמו גם כל גירוש של העם הכבוש שהסיבה לו היא אתנית ולא החלטה משפטית פרטנית. הקמת התנחלויות סותרת את אמנת זנווה וסותרת את רוחן של 242 והסכם אוסלו.

              אין גבולות ''קדושים'' ברמה הלאומית(למרות שיש כמובן מקומות קדושים למאמינים בהשגחה האלוהית)-לא בלב הארץ ההיסטורית(ירושלים העתיקה למשל)-ובוודאי לא בכל מקום שחייל עברי קדום הטיל בו פעם את מימיו. אני מתיחס לציונות כמו שהיא: תנועה לאומית חילונית במהותה שפרצה וכבשה את לבו של עם ישראל כתוצאה מהמצוקה המצטברת החריפה של דורות(ובהשפעת תנועות התעוררות לאומיות אירופאיות)-ואני דבק בהערכתי שמטרת הציונות (הקמת מדינת לעם נרדף בארצו ההיסטורית) הוגשמה עם צאת ישראל מחשרת מלחמת קוממיותה וקבלתה למשפחת העמים.

              כמובן שוב שאני מסכים שקיימים שיקולי בטחון ושיקולים מדיניים וכלכליים ומוסריים ומה לא-ויש הבדלי תפיסה בין אנשים שונים לגבי פתרונן היעיל והטוב וקוי הגבול הסופיים של ישראל (וכל מדינה לא מטורפת חייבת שיהיו לה גבולות לגיטימיים)-אך בכל מקרה הטענה כי ההתנחלויות או המשך הכיבוש הם ''הגשמת מטרת הציונות'' היא טענה שיקרית ב-מ-ל-ו-א-ה

        • ישנן 3 החלטות מהותיות לגבינו: 1281, 242 ו1397-ובה הקמת מדינה פלשתינאית (ל''ת)

          Ehad Haam-Zionist, 17/04/09 07:12