• 85.

    ניצול לרעה את חוק הטרדה מינית

    תמר הרטוב מיארה, 19/04/11 09:44

    בשנת 85 הייתי בין הראשונות שמונו כממונות על מעמד הנשים והטרדה מכל סוג.מה שקרא עם בר לב מקומם בלשון המעטה זו לא הטרדה מינית זו הטרדה וניצול של החוק.זו לא היתה כוונת המחוקק אני מציעה לנשים להחזיר את כבודן, די לתת למניעים שלא קשורים לנצל אתכם הנשים.

  • 84.

    בן כספית - מי אתה באמת ???

    דקל, 18/04/09 14:46

    כקורא אני מתקשה להבין את מערכת NRG. בן כספית נוקט עמדה אישית ''במאמריו'' בכל מה שקשור לפרשת אורי ברלב. היכן העורך ''שיעצור'' אותו ?! מה זה ''אהרונוביץ. תודה.'' בסיום המאמר ?! כספית חלק ממערכת הממנה בכירי משטרה ?! על פי הפרסומים, בכל פרשת אורי ברלב בן כספית מעורב באופן אישי ומנסה להשפיע מול לשכת השר והמפכל על ההחלטות. מה זה שיקגו ?! מי שמך ?! אתה רק מקלקל לאורי ברלב - עובדה שהוא מרגיש בכך. כבר שבוע מתחמק ממך ולא מרבה במילים שהתקשרת אליו השבוע. אהרונוביץ צריל להיזהר ממך ממניעיך (במשטרה) ומקשריך (רשת הונאת הכספים, כנופית גונבי הרכבים של ''אורי כספית'' אחיך). אני לא יודע מה אתה זומם, אך זה בהחלט לא ''מריח'' טוב !!! בכירי המשטרה והפרקליטות - פקחו עינים !

  • 83.

    חבל שבר לב לא הלך ללימודים - אבל אולי ילמד משו באמריקה שם הוא היה עף (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 17/04/09 14:41

  • 82.

    מה הקשר בין אורי כספית ובן כספית ?

    אזרח מהמרכז, 16/04/09 22:54

    רשמו בגוגל את השם '' אורי כספית'' וראו איזו משפחה מפוארת יש לבן כספית בעולם התחתון. אולי מכאן נובעת סלידתו של בן כספית מאנשי חוק ישרים ?!? אולי היכן שהוא נכשל והצליחו אחרים זה מה שכ''כ כואב לו ?

  • 81.

    בר לב

    רהב יצחק, 16/04/09 02:29

    לנו יש מזל שלבר לב יש לב רחב והמתין בסבלנות שהמערכת תתעשטויבוא אחד עם ראש שאת הפעולה הראשונהב עשה עם שכל וכל הכבוד לאהרונוביץ הפחד של המפכ''ל מהמוכשרים בקציניו שלא אומר כן מראש אלא חושב אחרת !אני מאמין שבר לב יהיה מפכ''ל אחר מאלה שהיו עד היום לידיעת כל אומרי הכן במשטרה מפחד.ומהפחד משינויומחשבנה פורה לא קונבנציונלית.

  • 80.

    האינטריגות האישיות במשטרה מעניינות כקליפת השום - זה מה שחשוב במשטרה ? (ל''ת)

    צריכים משטרה חזקה שתלחם בפשע כג'וליאני בניו יורק !, 16/04/09 01:05

  • 79.

    צודק. (ל''ת)

    דודי29 , 15/04/09 23:30

  • 78.

    ללא קשר לאיש ופועלו (ל''ת)

    מערכת היחסים של בר-לב עם התקשורת מטרידה מאוד, 15/04/09 22:28

  • 77.

    האיוולת הגדולה ביותר עדין במדים : המפכ"ל כהן !! (ל''ת)

    AdamE , 15/04/09 21:26

  • 76.

    Hopefully it's the start of a revolution

    Russian Jew , 15/04/09 20:27

    Israel had been ruled by self absorbed power hungry left whose only concern was to line up their pockets. Here some of their achievements:
    The regional economic and military power became a vassal of a Big Daddy
    Dealing with HAMAS and Hizballah is a failure
    Consumer protection at 3rd world level
    Anybody bullies and pushes Israel around

  • 75.

    יש להקים ועדת חקירה בנוסח זייליר בכדי לבדוק את הפרשייה (ל''ת)

    צרעה, 15/04/09 20:04

  • 74.

    למה כל המלחמות במשטרה צריכות לעניין מישהו ? (ל''ת)

    דן, 15/04/09 18:00

  • 73.

    תקראו היטב את 72 עמיקם!!!! והנה הוספתי...

    רמי הגלילי, 15/04/09 17:59

    בר לב והתקשורת הוציאו מכל פרופורציה את הנושא העיקרי של מערכות הביטחון=קבלת מרות ופקודות!!
    אינני יודע וגם לא מתיימר להיות ''מומחה'' בנושאי איכות ופיקוד של שוטרים בכל רמה שהיא.אבל בהחלט מוכן להתחייב על ''לקיחת מנדט'' שלא שייך לו על יחידות עילית ואשר בר לב לקח על עצמו...אשף ביחסי ציבור ותיקשורת!!
    אני מכיר לפחות שני ניצבים בפועל ושלושה בדימוס,אשר עשו לביטחון המדינה ולמשטרת ישראל הרבה,הרבה,הרבה יותר מבר לב..מאידך לא ''רעשו וגעשו'' בעיתונות ובבגצ''ים.
    במערכות אלו מקבלים פקודה..ומבצעים!!גם אם לא מוצא חן בעיניך.כך זה נהוג מר בר לב!!
    תארו לכם אנשי התיקשורת, שכל רמ''ח בשב''כ או תת אלוף בצה''ל היה הולך לבג''צ על אי קידום...מי שלא מתאים לו..שילך לעסקים,לפעילות ציבורית..לא חסר.
    איש נחמד אורי..באמת..אבל ''הפינות הקטנות שלו לא ישרות''..ואני יודע בדיוק נמרץ על מה אני מדבר!!!
    למען הגילוי הנאות..אינני ממפוני חבל עזה..לוקח חלק ''מהכשרתו'' של אורי עלי ועל חברי..אי שם בשנות ה80 וה 90...חברים אשר לימדו אותו רבות...ומטעמי יחסי ציבור הוא ''דחק'' אותם מתחת לשטיח בהיסטוריה של לוחמים גדולים.
    חג שמח לך אורי..תהנה בארה''ב...ואולי שם תכה על ''חטא'' היוהרה העטופה בחיוך רך ומקסים.

  • 72.

    כל הכבוד לאהרונוביץ

    bahary5 , 15/04/09 17:04

    כך יעשה לאיש שהצדק חפץ ביקרו

  • 71.

    ברלב תקלה

    עמיקם, 15/04/09 16:59

    מהיכן הקביעה הנחרצת ש''ברלב הוא קצין מעולה שהאפיל על המפכ''ל''?כרגיל התקשורת עוסקת בהבניית המציאות .ה''פרמידה'' ברמת הפיקוד הבכיר צרה ואם ישנם ברמה הזאת מספר קצינים איכותיים והכי חשוב אמינים! אמינים!ומקבלי מרות...-אז צריך לבחור את את הטובים מביניהם(חגי דותן למשל). בר לב הוא חד משמעית! לא אחד מהם.ברלב הוא קצין בינוני''גונב תהילה סדרתי''-ע''ע ההתנתקות, שהגיע לאן שהגיע בעיקר עקב יחסים טובים עם התקשורת ובעיקר בעל כישרון גדול לספר סיפורים(מקום בטוח בפסטיבל הבא בסוכות) ולהמציא את ההיסטוריה-ע''ע ארם או הקמת ''דודבן''.שאלו פעם את המעורבים ותבינו באיזה ''קשקשן'' מדובר.המסר ..''צא ללימודים''...היה דרך עדינה לומר לאיש ...''שים לב זמנך עבר''...(ובאמת לא היה נגרם כל נזק אם הוא היה הולך-''בתי הקברות מלאים באנשים שלא היה להם תחליף'') וזו זכותו של כל מנהל לקבוע עם מי הוא מעונין לעבוד.בעיקר כשמדובר באיש בעייתי כמו בר לב.תארו לעצמכם כי כל תת אלוף, או בכיר בשב''כ או במוסד ,יפנה לבג''צ על כל החלטה הנוגדת את עמדתו או פוגעת בקידומו לאן נגיע..מה שעשה השר לבטחון פנים הוא ''שבירת מנהיגות'' במובן החמור של המילה ואם בר לב הוא ''דמות המפכ''ל'',המפקד האידיאלי, המודל להזדהות של קציני המשטרה הבכירים אז אוי ואבוי לה למשטרת ישראל ולמדינת ישראל ואלף טוקבקיסטים מטעם לא יצליחו לשנות את העובדה.

    • אני יודע מדוע אתה שלילי כל כך כלפיו-עייו ערך התנתקות.

      דני ב., 15/04/09 17:26

      אנשים שהשתתפו בפינוי עם כל הכאב ראויים לכל הערכה, למרות הקללות והנאצות והשנאה שמופגנת לאנשים שמילאו אחר החלטות מדינה מהמוצדקות ביותר.
      טוב אז לא בר לב , מה יש לך להגיד על ''קרמשניט'' גם הוא קצין בינוני? נראה לי שבצבא ובמשטרה מפחדים מאנשים עם ראש על הכתפיים.
      הם מחפשים את הבינוניות וחוסר ההברקה.

      • גירוש אזרחים שלא פשעו הוא פשע מתועב. פשע נגד האנושות.

        יואב , 16/04/09 11:33

        והאנשים המפועבים שביצעו את הפשע הנורא הזה מקומם בכלא. הקצין הזה רק ביצע פקודות, אבל אלה היו פקודות נוראות שאדם בעל מוסר ולב אינו יכול לבצע.

        ראיתי אותם, צועדים שטופי מוח, טורים טורים של חיילים בשחור. אנשים שעברו את ה"הכנה המנטלית" הארורה, שתכננו פסיכולוגים ואנשי צבא כדי לעקור את הרגש מלבם של החיילים.

        ראיתי אותם, את החיילים בשחור, והבנתי עד כמה נמוך יכול האדם להגיע. עד כמה חסר לב ומוסר הוא יכול להיות. ובר לב הוא התגלמות חוסר המוסר הזה, בצייתנותו הנפשעת לפקודות האלה. הוא ביצע את מעשה הנבלה של הגירוש, וראוי לקלון ולהוקעה.

      • ילדים לא משחקים בגפרורים

        עמיקם, 17/04/09 07:08

        ילד כנראה לא הבנת. הביקורת היא על אורי ברלב ''גונב התהילה'' בהתנתקות ולא על ביצוע ההתנתקות. בעזרת יחסי הציבור המעולים שלו וקשריו עם התקשורת -כמו בהרבה מקרים אחרים, הוא הצליח להכניס לתודעה של הרבה תמימים כמוך שהוא האיש שמדינת ישראל חייבת לו על הצלחת ההתנתקות .ובכן ילד לא מיני ולא מיקצתי.עד כמה אתה מושפע מהתקשורת ניתן לראות גם בהתייחסותך לקרמשניט-ראית אותו פעם? שמעת אותו מדבר? ליווית אותו בעבודה? מהיכן אתה יודע שמדובר בקצין מצטיין.בוא ואסביר לך ילד (בתור אחד שגם ראה וגם שמע וגם לימד חלק מנשואי הקישקוש שכתבת (ברלב ))למד להיות קצת יותר ביקורתי לגבי מה שאתה קורא רואה ושומע בתקשורת אל תיתן שיאכילו אותך לוקשים.לא ברלב ולא קרמשניט הם ''מאור הגולה'' ,שניהם בסך הכל אנשים רגילים שעושים עבודתם בצורה סבירה(כן קרמשניט הוא לא יותר מבינוני)וטוב שיש את משטרת ישראל כי לא בטוח שהיו מקבלים אותם לעבודה במקום אחר.כמוהם יש רבים מאד במשטרה וטובים מהם גם כן.

        • תגובה למגיב ל -71 דני ב.

          עמיקם, 17/04/09 18:16

          ובכן ככתוב בכותרת זו אכן תגובה לדני ב. לעיל.

    • צודק,אבל...

      דברת, 15/04/09 18:23

      זה שהוא לא בדיוק''עילוי''זה ברור.זה שהוא מרויח 40000 שח לחודש פלוס ופנסיה,זה ובעיקר זה,פוסל את הבחור מלהמשיך לשרת,יותר נכון,להרויח כסף גדול על כלום כמו כלללללל השוטרים ורב הפקידים הממשלתיים התופרים לעצמם ולחבריהם חליפות עם מצנחי זהב ורק ההדלפות לעיתונות ויחצנות במקומות הנכונים,גם הם,רק זה יכול להעיף אותו,בטח שאת המפכ ל שרמתו נמוכה ביחס לתפקיד ובעיקר,המינויים של המקורבים.כל זה שבונה עתידו במשטרה,כנראה לא יכול לעבוד במקום על רמה ''והתקדמותו''רק בגלל הזמן שהוא במקום זה,מכרה זהב לחסרי השכלה ובינה.לא הטוקביסטים,גם הכותב שעניתי לכתבתו,הם הבעיה.החומר האנושי שלה הוא הבעיה ואלה שאנו שומעים עליהם,קרמשניט וחבריו''למסכנות''פשוט מעסיקים ומדליפים לעיתונאים יותר מאשר האחרים שאפילו את זאת לא יודעים לעשות.אוי לה למדינה מערבית שזו המשטרה שלה.מקום פרנסה לאלו שזה המקסימום שמקבל אותם לשורותיו,אגב,גם המשפחות מצטרפות,שימו לב שלרב השוטרים יש אשה,אחות,אח או קרוב.חבר מביא חבר לעשות כלום עבור המון

  • 70.

    לפגוע בכיסם של המפכ''ל ושל דיכטר !!!!

    ישרליש, 15/04/09 16:45

    לתבוע שיחזירו לקופת המדינה את עלויות החופשה מאונס שכפו על בר-לב בצירוף ריבית והצמדה + הוצאות כל הבגצ''ים שנכפו עליו !!!
    רק ככה ילמדו הם ודומיהם שיש גבול להפקרות !!

  • 69.

    כל הכבוד הצדק יצא לאור (ל''ת)

    מאיה, 15/04/09 16:40

  • 68.

    כתבה מצויינת - תגובתי מלאה שבחים וקצת גינוי

    אחי טירי, 15/04/09 14:19

    ברכות לאורי בר-לב על הסבלנות וההתמדה בעמידה על רצונו ועקרונותיו ולסיום הפרשה המביכה. העם אוהב אותך ומעריך אותך הרבה יותר מאשר עמיתיך ומפקדיך. בסתר לבם הם יודעים היטב את יכולותיך, כשרונותיך ויושרך הרבים. מי יתן ותתמנה למפכ''ל המשטרה הבא ותחולל סדר בגוף אכיפה זה כדי שיוכל לתפקד היטב וללא נקמנות, כפי שמתחולל כיום.
    ברכות נוספות לשר לבטחון פנים, החדש, יצחק אהרונוביץ שבתבונתו הרבה הכריע בריב המכוער הזה שתוצאתו היתה ביזוי המשטרה ומפכ''לה, וירידת ערכם בעיני הציבור.
    השר לשעבר דיכטר לא הוכיח עצמו כאישיות נבונה ותמך בקטנוניות שעלתה לכולנו בסכומי עתק ולמשטרה בכח אדם מעולה שהושאר בביתו רק על מנת שיתרחק ממוקדי-כח . לשר לשעבר דיכטר - קבל גינוי על תיפקוד גרוע בכל תקופת כהונתך.
    לניצב בר-לב , לשר אהרונוביץ ולכולנו -כה לחי וחג שמח.

  • 67.

    אם כבר בר, אז בר רפאלי ! (ל''ת)

    דקפריו, 15/04/09 14:02

  • 66.

    ברוך שובך בר-לב ועכשיו מגרו את הפשע. כהן הביתה. (ל''ת)

    איריס, 15/04/09 13:56

  • 65.

    בר-לב ילמד בארה"ב איך ליצור מדינת משטרה ויחזור ללמד בארץ (ל''ת)

    וירטואל קומנטטור , 15/04/09 13:55

    • ואנשים עסוקים בכמה הוא מרוויח ואיזה בית יש לו והאחריות שלו להתנתקות

      וירטואל קומנטטור , 15/04/09 19:16

      תתחילו לפקוח עיניים ותפסיקו לנתח את האירועים ממקום של רכילות!!!
      תתחילו לברר מה יהיה תפקידו שם ובמה זה טוב ליהודים בציון!!!

      הוא הולך ללמוד מהי מדינת משטרה פשיסטית בעת המודרנית!!!

      היום כל שוטר תנועה בניו יורק נראה כמו לוחם ביממ"מ שלנו!
      כל הפגנה פוגשת את הכוחות לפיזור הפגנות עומדים בהיכון. הציוד שלהם כולל מכשירים לניטור שיחות, הקלטות קול ווידאו בקהל ועוד ועוד...מסוקים חגים באוויר, צפלינים ועוד ועוד..
      אתם פה טוחנים את המקלדת בשטויות שלכם מבלי שאתם נותנים את הדעת למה שמתרחש מתחת לאפכם!!!

      תתחילו לשאול שאלות ענייניות כמו: מה יעשה בר-לב בארה"ב ואיך זה טוב לנו?

  • 64.

    לבדוק את כל העובדות

    tamarb2 , 15/04/09 13:41

    בן יקירי אני מאוד מעריכה את כתיבתך העיתונאית, אך נראה לי שהעם נחפזת למסקנות והאמן לי לא בדקת את כל העובדות, כולל "אווירה פוליטית" סביב ההחלטה, שהביאה את אהרונובי' להחליט כפי שהחליט,אני מקווה שאתה צודק
    ח שמח

  • 63.

    לתת גם לחג' אמין אל חוסייני ולחמלניצקי דרגות ניצב במשטרת ישראל. גם

    15.8.2005, 15/04/09 12:58

    הם ערכו פוגרומים ביהודים, בדיוק כמו בר לב. גם להם מגיעץ

  • 62.

    האמת על הפרשה כנסו

    דן, 15/04/09 12:31

    האמת היא שאדון דודו כהן הוא מפכל חסר כריזמה לחלוטין אחד שבמקרה נלע לתפקיד המפכל אדם אפור ביננוני אבל מלא באגו השיטה בה פועל המפכל הנוכחי היא שיטתם של מנהיגים חסרי כושר הנהגה כוחנות סילוק מפקדים ראויים והתערבות במינוי קצינים בכל הדרגות במקרה בר לב זה פשוט היה קצת יותר מידי ניצב עם גב ועם ביצים שלא ויתר אבל מקרה בר לב הוא רק צוהר להתנהלות כהן אגב אין סיכוי ששום דבר שנכתב פה יגיע אליו כי כמנהיג חסר כריזמה הקיף עצמו בחומת אנשים המספרים לו כל הזמן איך הוא המפכל הטוב ביותר.....

    • הנקמה

      תגיע, 15/04/09 13:35

      גם בר לב וגם קרמבו יאכלו הרבה חול אם הם ימונו בעתיד להיות מפכ''לים!! האמת לאמיתה על כול מה שעשיתם ב15 השנים האחרונות
      והצדק שיגיע בעקבותיו

    • לדן

      גנאל, 15/04/09 17:14

      חוץ מכל הלקקנים והצבועים שאיתו, אני מקווה שהשר אהרונוביץ יקרא את תגובתך ויפעל בהתאם.

  • 61.

    בשביל מה בעצם יש משטרה במדינת ישראל ? כדי להמציא

    1, 15/04/09 12:12

    כל מיני תיקי חקירה לפוליטיקאיים, שבמילא נסגרים בסוף
    וכדי לתת לנו דוחות תנועה.

    מעבר לזה אין לה תפקיד ואפשר לבטל אותה לגמרי, אף אזרח לא ירגיש בחסרונה...

    (כמובן לא כולל את מג''ב ואת היחידות המיוחדות של המשטרה).

  • 60.

    אני אוהב את בר לב,אבל בן כספית לא לוחם צדק כמו שניתן להבין (ל''ת)

    שש, 15/04/09 12:03

  • 59.

    כל מילה בונבון

    דברת, 15/04/09 11:57

    בן
    כתבה מעולה והאמן לי,רבים כל כך נפלו קורבן לטימטום וחסר האנושיות מאלו''שוטרים''שבאו מרקע דומה''לפושעים,ובמקרה זה נהיה שוטר וזה גנב,אבל חלק מהם ממשיך בצד הפלילי בתוך המשטרה ונטפלים,בעיקר,לאלו שנראים ''טובים''ולא מקושרים.לעולם לא ידבר שוטר בגסות לזה''המוכר''אבל באיזה זילזול,''הצגת תעודה מזהה,בעיקר למען הדאוין והאמן לי בן,אף אחד לא פוחד מהשוטר פיזית,פןחדים מהטימטום שאדם זה יכול למלא דוחות אויר שאלף חכמים לא יצליחו להוריד.

  • 58.

    גם בפרשת ברלב (ששנויה במחלוקת),התקשורת שוב לוקחת צד כגוף אחד.....

    דקל ב , 15/04/09 11:55

    המגיבים התמימים(במקרה הטוב) מגזימים
    במחמאות לבן כספית ולדומיו שהדבר האחרון שמעניין אותם הוא מינהל תקין ולא אג'נדה פוליטית או אישית.

    • כספית הבין שאם חפץ חיים ( כפרשן במעריב ) הנו , השיטה הבדוקה היא

      רובינסוןקרוזו , 15/04/09 12:41

      הכתבה לעיל.
      הבה נתחכמה לו , אמר בן לעצמו בערבו של חג שני , הרי כתב אני וגם פרשן לעת מצוא , פופולריות ורייטינג לחם חוקי הם. אמצא לי נושא אם כן אשר רוב הקוראים תמימים לגביו ( ראה התגובות ) וכך אזכה לי לאי מה 200 תגובות אוהדות ומחיאות כפיים סוערות.
      מה יש , רק ליעל ידידתי מגיע??
      והעם קוראים , ומשתחווים.
      RASBIRSHTE בן?

    • אוקיי, נגיד שאתה צודק

      טל, 15/04/09 13:35

      אוקיי, אז נגיד שאתה צודק.עדיין התוצאה היא טובה, זוהי כתבה שמחמיאה ומגבה דבר טוב שנעשה, כי הרי כולם יודעים שאף פעם לא היה מישהו פחות מרשים בתור מפכ''ל מאשר דודי כהן. הרי אפילו אבי דיכטר, שאני לא חושבת שגם הוא הרשים מישהו בתור שר פנים או בתור שום דבר אחר שעשה בשנים האחרונות (תקן אותי אם אני טועה) טען שמינויו של דודי כהן היה ''ברירת מחדל''. מכל מה ששמעתי סיפורים על בר-לב, עכשיו ובעבר, זו פשוט יהיה עוול וטעות נוראה לתת לבן אדם כזה לעזוב את המשטרה. אז כל הכבוד למי שמגבה את זה!

      • הרוב באמת תומך בכתבה , כולל אותי . מה שלא משנה את העובדה שבן כספית

        שועל חסידה ו26 קרפדו , 15/04/09 14:59

        מרוויח מהענין. שירוויח.
        מצדי.

      • טל:כול מה שאת ואנחנו יודעים על תפקודו או אי תפקודו של ברלב ניזון......

        דקל ב , 15/04/09 15:05

        מהתקשורת שתמיד בוחרת מה להבליט ומה להצניע
        (או באופן יותר בוטה, מה לפרסם או מה לא).
        כך שגיבוש דעתינו מונחה על ידי תקשורת
        הומוגנית עם הג'נדה ברורה וכמעט תמיד גם אחידה,בשורה ארוכה של נושאים שנויים במחלוקת שעומדים על הפרק.

  • 57.

    בן-חמו, היתו מנהל אגף חקירות בחיפה בישל לי תיק פלילי שווא על זילות בית

    borisdo , 15/04/09 11:44

    מושחתים!
    בן-חמו, היותו מנהל אגף חקירות בחיפה בישל לי תיק פלילי שווא על זילות בית המשפט לפי שיתוף פעולה עם שופט י קלאוזנר שפעל לטובתו של אחיו של חמו, מנהל סניף "עמידר" בחיפה, שרצה לשייך דירתי שנתנה לי ע"י משרד הקליטה.
    עד שזכיתי בביהמ"ש העליון, עברתי הגינום חקירות ואיומים ושקרים וסילופים של כל מערכות שלטון.

    אלוף אדן, היותו מבקר משטרה, פונה לציבור ואמר שבמשטרת ישראל שולט תרבות שקר.
    צדק גם היום.
    משטרה לא נמצה בשטח, כאשר היא צריכה.

    • אחים בן-חמו מושחתים משטוללים במדינה. בלא מורא.

      borisdo , 15/04/09 11:50

      שופטים סעיו להם במשפט לא צדק בתביעה מבושלת, תוך הפרת זכויות במשפט וסילוף דברים ועידות.מושחתים ביחד.

  • 56.

    כספית רותחתכל מלה סלע.ישר כח. (ל''ת)

    falkon55 , 15/04/09 11:35

  • 55.

    מה שנותר לשר, זה להעיף את המפכ''ל ומה שיותר מהר! (ל''ת)

    ד''ר אביבה כהן לביא, 15/04/09 11:29

    • שאלה:

      pele_11 , 16/04/09 04:56

      לא תרדמי טוב בלילה אם פעם אחת תפסחי על ההדגשה שאת דוקטור?

  • 54.

    למנות את ברלב למפכל באופן מיידי !!היחיד שלחם בפשע בדרום

    א, 15/04/09 10:56

    הקצין היחידי עם ביצים שלחם ללא חת ופשרות בפשע בדרום היה ברלב הנוכחי רק מדבר ומאיים ולא עושה כלום .

    כל הכבוד אהרונוביץ

  • 53.

    Bar Lev

    mike fried, 15/04/09 10:07

    I was a policeman in Israel for ten years and saw the idiocy in the police organization. It rewards stupidity and inertia. From Asaf Hefetz to Vilk to the present moron.
    Way to go Bar Lev!

  • 52.

    ניצב בר לב

    בוגלר שמואל תת ניצב(גימל), 15/04/09 10:04

    אני כאיש משטרה לשעברשמח ביותר על החלטתו של
    השר לביטחון פנים להחזיר את הכבוד של ניצב בר לב שנרמס שנרמס של יד המפכ''ל והשר לשעבר דיכטר. מוטב מאוחר מאשר אף פעם.נשאר עוד ענין פתוח והוא ענינו של סנ''ץ קרמשניט.
    שרתתי 30 שנה בתפקידים רבים,לא זכורים לי מקרים כאלה כמו של שני הקצינים הנ''ל.
    בהזדמנות זו הנני מאחל לניצב בדימוס אהרונוביץ השר לביטחון פנים הצלחה בתפקיד.מי יתן ותזכה להצעיד את משטרת ישראל קדימה להצלחת משימותיה הקלסיות.
    חג שמח

    שמואל בוגלר

  • 51.

    כספית רותחתכל מלה סלע.ישר כח. (ל''ת)

    falkon55 , 15/04/09 10:01

  • 50.

    שישבור מנהיגות לאשתו (ל''ת)

    בר-לב הביתה, 15/04/09 09:47

  • 49.

    בן כספית עיתונאי שלוחם למען הצדק = ישר כח (ל''ת)

    בטי, 15/04/09 08:38

  • 48.

    בן כספית עיתונאי שלוחם למען הצדק = ישר כח (ל''ת)

    בטי, 15/04/09 08:38

  • 47.

    מזל טוב לבן כספית

    pele_11 , 14/04/09 23:10

    מאמר ראשון מזה כמה חודשים,שבן כספית לא תוחב את לשונו עמוק לתוך עכוזו של אולמרט ושלטונו המושחת. יכול להיות שבן כספית חזר בתשובה לקראת הפסח,החליט לשמור כשרות,ובגלל זה לא תחב את לשונו לעכוזו החמץ של אולמרט?

    • אדסון ארנטס דו נסימנטו

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 15/04/09 10:56

      לפחות כשאתה מחמיא תעדן את הלשון.
      אתה רק בן 26 יהיו לך עוד הזדמנויות רבות לקלל ( הפסדים של בית"ר , בית"ר לא מנצחת , עטר לא הביא לנו אליפות , כשהפועל ת"א מביסה אותנו , ועוד ) .

      • ואני בכלל אוהד מכבי חיפה... (ל''ת)

        pele_11 , 15/04/09 16:18

    • הוא רק עבר אל איווט ליברמן (ל''ת)

      בוב, 15/04/09 16:58

  • 46.

    מדינה נהדרת, מדינה נעדרת כל אמות מידה של מוסריוות

    felix342 , 14/04/09 21:29

    אבל השבח לאל הצדק נצח והאנשים המצטיינים בסוף מנצחים אם הם מתעקשים.(מצטיין אין פרושו מזדיין כי אם מזדיין בסבלנות שסופו שינצח)

  • 45.

    האיש ביצע פקודה לא חוקית כשגרש יהודים,אין לי שום רחמים כלפיו (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 14/04/09 19:57

  • 44.

    עוד הוכחה נוספת שכול מה שצריך איש ציבור,חברים בתקשורת !!! (ל''ת)

    דקל ב , 14/04/09 18:52

  • 43.

    כל הכבוד לבן כספית. (ל''ת)

    shimon20033 , 14/04/09 18:02

  • 42.

    ברוך הבא למפכ"ל הבא !!!

    shimon20033 , 14/04/09 17:46

    מה שנעשה לניצב אורי בר לב..זה עוול נורא!!
    אבל אל דאגה כל מה שקרה רק מחזק את בר לב.
    לגבי המפכ"ל הנוכחי.......הרי ברור שהוא
    שרוף,ולא יקבל שום תפקיד אחר בעתיד!!!!

  • 41.

    הצדק ניצח

    זכריה , 14/04/09 16:52

    ראשית ,אין ספק שההסכמה שהשר והניצב הגיעו להסכמה שקטה שהניצב יילך להיות נציג המשטרה בארה"ב ולכשיסיים תובטח לו המפכ"לות וטוב שכך. !!!!
    דבר נוסף , יש מקום כבר היום לבצע את בחירת המפכ"ל הבא ,כך שכל ניצבי המטרה ידעו במי הבא בתור ולא תהיה מלחמת עולמות לקראת סיום תפקידו של המפכ"ל הנוכחי, זה יביא לידי כך שמי שאינו מעוניין להישאר במשטרה יהיה לו זמן סביר להחליט כבר עתה על דרכו העתידית, והכניסה תהיה חלקה לתפקיד המפכ"ל ללא שום יריבויות בין הניצבים כפי שראינו אותם בקדנציות האחרונות.

  • 40.

    המפכ"ל כהן שיקר בתצהירו בבית המשפט... (ל''ת)

    הצדיק , 14/04/09 16:34

  • 39.

    יש צדיק בסדום...

    הצדיק , 14/04/09 16:31

    עכשיו על המפכ"ל ללכת הביתה...

    • התור של בר לב ו 'הקרמבו'

      כדי שיתאפשר, 15/04/09 10:21

      כדי ש להם יעשו את המוות בעתיד חחחחח
      כך נקעקע את אושיות השלטון בישראל!!! עי מלחמות גנרלים

  • 38.

    למה עוול?

    סבא של רוני , 14/04/09 16:29

    אני לא מכיר את ניצב בר-לב ולא את המפכ"ל.
    בכל אירגון יש בעיות אישיות שונות וככל שעולים "למעלה" נעשה "צפוף" ומתקבלות החלטות שלא מקובלות על חלק מאנשי הארגון.
    ככה זה ולזה שחושב שקופח עמודות בפניו שתי אפשרויות אחת לפרוש והשניה להשאר ולהמתין לשעת כושר.
    אך להגיש תביעות בבית משפט? איפוא נשמע דבר כזה?
    צודק מר כספית המשטרה אינה ארגון פרטי - גם לא של ניצב בר-לב ולכן הוא היה "חייב" לקבל את ההצעה או לפרוש.המפכ"ל חייב בנאמנות לממשלה ובאם הוא אומר שאינו יכול לפעול עם ניצב בר-לב וקיבל את גיבוי השר זה סופי.
    במשטרה כמו בצבא ובמקומות אחרים לראש הארגון יש קו פעולה שלא מקובל על אחרים ומעליו שר.
    ברגע שהשר אישר זהו זה.

    לטעמי חצה ניצב בר-לב את כל הגבולות [ויהא מוכשר כשד] ורק משום שסרב לקבל מרות מקומו לא בארגון נקודה.
    השר החדש שלבטח מכיר את שני האישים טעה טעות חמורה כשקיבל את ההחלטה הנוכחית כל עוד המפכ"ל הנוכחי נמצא בתפקידו.
    מדיאגה העובדה שעיתונאים "מתערבים בגסות" ומביעים דעה [כאילו מישהוא שאל אותם]בנושאים שעדיף היה שיתרחקו מהם כמו מאש.
    חבל חשבתי שלמר כספית יש רגישות רבה יותר לנושאים כאלו אך התבדתי וחבל שכך.

    • היה צריך לפרוש?ואם איזשהו חוש פנימי היה לוחש לו שהוא ראוי להיות

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 14/04/09 16:55

      המנכ"ל הבא?
      חייב לקבל את המרות ? מה זה הבולשביזם הזה?
      אם נראה לו שהתנכלו לו זו זכותו להתנגד ובלבד שיוכיח את צדקתו .
      יתכן שבכל ארגון היו פשוט מפטרים אותו , ובעותה עת גם היו זורקים את המנכ"ל לכל הרוחות אם היו מוצאים שנהג שלא כשורה , ובמזיד .
      בכל ארגון וארגון.

    • סבא של רוני

      shimon20033 , 14/04/09 17:48

      תגובה !!! אתה כנראה לא מבין את מה שאתה קורא בכתבה,ולכן הייתי מציע לך לקרא אותה שוב ואז אולי תבין מי הצודק !!!!

      • מר SHIMON20033 הנכבד

        סבא של רוני , 15/04/09 15:13

        תתפלא אולי אבל קראתי את המאמר ומותר לך אפילו לחלוק על דברי או לחשוב אחרת.
        ולמרות "הצעתךלקרוא את כהכתבה שוב" אני מחזיק בדעתי בגופים כמו המשטרה והצבא המינויים הם בעייתיים ודי להביט לאחור על כאלו ש"חשבו" שמגיע להם אך נהבינו את המצב ופרשו.
        למשל
        אריאל שרון.
        מתן וילנאי.
        יצחק אהרונוביץ.
        יצחק מרדכי.
        יהוד ווילק.
        ופילו הרמטכל הנוכחי שפרש כשלא מונה בזמנו לרמטכל.
        ועוד רבים אחרים ומצויינים.
        לא כל ההחלטות האישיות התקבלו מתוך שיקול דעת נכון ואמיתי ולמערכות היחסים האישיים יש חלק נכבד מדי בכל התהליך.
        יכול להיות שהמפכל שגה ואפילו השר הקודם שגה אף הוא אך זה מה שיש לטוב ולרע וכל עוד לא נעשתה כאן עבירה פלילית צריך לקבל את ההחלטות כמות שהן.
        ובאם נבדוק את ההחלטות מהעבר של ניצב בר-לב האם לא ימצאו בהם טעויות? או החלטות בלתי סבירות? [ניצב בר-לב אינו מלאך ובני אדם טועים]
        ולהזכירך בתי העלמין מלאים באנשים שאין להם תחליף.

        חג שמח.

  • 37.

    police officer Bar- Lev

    ron, 14/04/09 14:11

    Bravo Aharonowitch!

  • 36.

    מי אתה בן כספית?......מאמר מעולה חובה לקרוא!!!!

    מנחם בן , 14/04/09 13:48

    ביום שישי האחרון פירסם בן כספית ב"מוספשבת" של "מעריב" מה שנראה כמו טקסט פרידה מראש הממשלה היוצא, אהוד אולמרט, תחת הכותרת "הג'ינג'י עם המפתחות". בטקסט מספק כספית כמה אנקדוטות מעניינות מתקופתו של אולמרט, כמו גם כמה אבחנות על אישיותו. הוא נפתח כך:

    "אופיו של אהוד אולמרט עמוס ניגודים פנימיים. מצד אחד, אולמרט הוא איש ריב ומדון, אדם שלא מסוגל להישאר חייב, תמיד יגיד את המלה האחרונה, לעולם לא יפספס קטטה הגונה, חוכמולוג, עמוס ביטחון עצמי מופרז, בעל פתיל קצר, חסר מנוחה ותזזיתי. מצד שני, אולמרט הוא איש טוב בבסיסו, אולי הכי טוב מבין ראשי הממשלות שהיו כאן. לא מסוגל לפטר נפש חיה, חם, מחבק, אלוף העולם בקסם אישי שופע, משעשע, משכיל, תמיד יהיה שם כדי לעזור, עזרה אמיתית, גם למתנגדיו ואויביו, מתקשה מאוד להגיד לא, חבר לעת צרה, עד הסוף. בנוסף לכל זה, אולמרט הוא איש אמיתי, מהיר החלטה, לוקח סיכונים. אפשר גם לקרוא לזה הרפתקן".

    עיתונאים המשמשים פרשנים פוליטיים בישראל עובדים קשה. כל היום הם מתחככים בפוליטיקאים שמבקשים להשתמש בהם כמו שמשתמשים בכוס פלסטיק חד-פעמית. הם מאביסים אותם באינפורמציה ודיסאינפורמציה לרוב, נשבעים בנקיטת חפץ, ואז משקרים בפניהם. מתוך כל זה על הפרשנים לחלץ איזושהי תובנה מוצקה כדי למלא את הטור ביום שישי ההולך וקרב. אלו אולי הסיבות שאין להתרגש כאשר הם מפספסים ובגדול.

    • חלק ב'.............

      מנחם בן , 14/04/09 13:49

      לפני כשנתיים כתב כספית שכשאולמרט הגיע לפרק 7 בדו"ח וינגורד, הוא "כבר הבין שמהדו"ח הזה אי-אפשר לחזור. אין ממנו תקומה [...] [הוא] חתם על תעודת הפטירה הפוליטית של עצמו". כספית טעה; אולמרט דווקא שרד את וינוגרד. נו, אז? אז כלום. כל אדם סביר באותה התקופה חשב שאולמרט יתרסק אחרי הדו"ח.

      אבל כאשר כספית מגיש תיאור פסיכולוגי גרפי, מדוקדק ומעמיק של אישיותו של אולמרט, אופיו, תכונותיו, מעלותיו וחסרונותיו, סביר לצפות לעקביות כלשהי. עיון קצר בארכיון כתבותיו של כספית מעלה תמונה, איך לומר בעדינות, מורכבת.

      למשל, יש קושי מסוים ליישב את ההצהרה של כספית שלפיה אולמרט הוא אדם חם שעוזר גם למתנגדיו עם התיאור מסוף יולי 2008 שלפיו "אין דבר שאולמרט רוצה יותר מלראות את תבוסתה של ציפי לבני". האם לזה התכוון כספית כאשר כתב שאולמרט "תמיד יהיה שם כדי לעזור, עזרה אמיתית"?

      מילא. ייתכן שכספית התכוון לעזרה מסוג אחר, אולי תמיכה כספית או שותפות בנקודות טיסה, ולא לעזרה בשדה הפוליטי. אבל כאשר ביום שישי האחרון כתב כספית כי אולמרט הוא "איש חזק באופן יוצא דופן, בעל יכולת לעמוד בלחצים שאינה נופלת מראשי הממשלה הטובים ביותר שהיו כאן. אולי אפילו עולה עליהם", כיצד זה מתיישב עם הטור הזועם שלו מנובמבר 2007, אז כתב על הדרך שבה אולמרט טיפל בשביתת המורים וציין: "מצמוץ של אולמרט ברגע האחרון, הדרך המביכה בה החליט להטיל את עצמו למערכה, בניגוד לכל כללי ניהול המשא-ומתן, גרמה לקטסטרופה [...] אולמרט, כמו אולמרט, התערב ברגע הכי פחות נכון, בדרך הכי גרוטסקית, כדי לגרום, כמו שהוא יודע, הכי הרבה נזק שאפשר בזמן הכי קצר"?

      כאשר כספית כותב שאולמרט הוא "איש טוב בבסיסו", כיצד זה מתיישב עם מה שכתב במאי 2008, אז ציין כי "אולמרט הרוויח את תלאותיו ביושר. צדיק קטן, נהנתן גדול, אולמרט". גם צדיק קטן וגם איש טוב בבסיסו?

      ואם הוא "איש טוב בבסיסו, אולי הכי טוב מבין ראשי הממשלות שהיו כאן", אם היום ברור ש"היציאה למלחמה [מלחמת לבנון השנייה] היתה נכונה", אם הוא כל-כך חם ומחבק ורגיש, מדוע קבע כספית ביולי 2008 כי "אני, את אהוד אולמרט לא הייתי לוקח להיות ראש ממשלה בישראל"? כיצד קביעתו הנוכחית מתיישבת עם פסיקתו מיוני 2008 כי "אולמרט, לעומתו [של ברק], עשה בחייו דברים עקומים רבים. אין תרגיל פוליטי משולי הספר שהוא לא מכיר. דבר ישר אחד, עוד טרם הספיק לעשות"?

      יש להודות, כספית פתח את הטור האחרון שלו ברשימה של חסרונותיו של אולמרט ("בעל פתיל קצר", "איש ריב ומדון") אבל את כל אלו ניתן לייחס להיותו "ג'ינג'י". ייתכן שכספית פשוט מנומס, אבל כאשר בודקים מוצאים שהוא ידע לומר דברים קצת יותר ברורים על אולמרט. בדצמבר 2007, כאשר שביתת המורים עדיין לא הסתיימה, כתב:

      "אם היתה באולמרט מנהיגות אמיתית, ואחריות אמיתית, הוא היה מתעלם מאלה שאומרים לו ש'עוד לא הגיע הזמן לסגור', כמו שהתעלם מראשי מערכת הביטחון שהזהירו אותו מאנאפוליס, ועושה מעשה. או לפחות מנסה לעשות מעשה. בדיוק בשביל המצבים האלה נברא המנהיג, האיש שלוקח אחריות, שלא נרתע מהקשיים, שמבין את גודל השעה והצרה ומסוגל לחלץ את העגלה מהבוץ. אבל אנחנו קיבלנו במקום איש כזה את אהוד אולמרט, אלוף העולם בתככים, אשף בפוליטיקה, מלך העסקנות וההישרדות הזעירה".

      • מנחם בן היקר,הגישה האיכפתית והכנות שלך בתגובותך ראויים להערכה ותודה (ל''ת)

        בצלאל, אחד העם, 14/04/09 15:49

    • חלק ג' ואחרון............

      מנחם בן , 14/04/09 13:52

      ציינתי בעבר שכתיבתו של כספית מבלבלת אותי. למרות זאת, לא התייאשתי מלנסות למצוא את דמותו של האולמרט האחד, האמיתי, כפי שהיא עולה מכתביו של כספית. הייתכן שהוא איש חזק שממצמץ ברגע הלא נכון; חם, מחבק, יהיר ומתנשא; רגיש ואטום; איש טוב, אולי הכי טוב מבין ראשי הממשלות, שהוא אלוף העולם בתככים, מלך העסקנות וההישרדות הזעירה, איש שטרם עשה דבר ישר, שגורם הכי הרבה נזק בזמן הכי קצר, וכל זה בדרך הכי גרוטסקית? איך אפשר ליישב את הסתירות האלו?

      ייתכן, כפי שכספית איבחן, שאופיו של אהוד אולמרט "עמוס ניגודים פנימיים", וייתכן שזו דרכו הפתלתלה של כספית למרק את מצפונו על הדברים הנוראיים שכתב על אולמרט בעבר (ואולי אפילו להתנצל?), או שאולי דווקא כתיבתו של כספית על אודות אולמרט היא זו שעמוסה ניגודים פנימיים.

    • לינק למאמר...

      מנחם בן , 14/04/09 13:54

      http://www.the7eye.org.il/DailyColumn/Pages/120409_The_Red_headed_typist.aspx

  • 35.

    לדרוש מהשוטרים לסיים בגרויות!!!! (ל''ת)

    אודי, 14/04/09 13:23

    • ואתה כיתה א' סיימת?! נראה שלא... (ל''ת)

      והמשכיל בעת ההיא יידום, 15/04/09 13:24

  • 34.

    מזל טוב! זה המאמר הראשון שבו לא מותקף ברק

    יצחק כהן, 14/04/09 13:06

    ואפילו לא מוזכר, האם בן כספית מרגיש בטוב, או שמא החמסין תקפו!?

    השבחים הרבים חסרים הגיון מסויים. בר לב לא יהיה כאן, ובמקום השתלמות בארצות הברית, יהיה נציג המשטרה שם.
    ואם היה אהרונוביץ עקבי, הוא היה צריך למצוא לו שיבוץ בארץ!!
    ועוד, אם הכוונה להשאירו במשטרה כדי למנותו מפכ''ל, הרי ממקרה אשכנזי למדנו שגם מבחוץ אפשר היה להביאו.

    • נכון אתה צודק שהיה לו מוקם...

      זכריה , 14/04/09 17:01

      נראה לי שיש הסכמה שקטה בין השר לבין ניצב בר לב ועל כן זה הרע במיעוטו והעיקר שיהיה לנו מפכ"ל טוב

  • 33.

    מזל טוב! זה המאמר הראשון שבו לא מותקף ברק

    יצחק כהן, 14/04/09 13:03

    ואפילו לא מוזכר, האם בן כספית מרגיש בטוב, או שמא החמסין תקפו!?

    השבחים הרבים חסרים הגיון מסויים. בר לב לא יהיה כאן, ובמקום השתלמות בארצות הברית, יהיה נציג המשטרה שם.
    ואם היה אהרונוביץ עקבי, הוא היה צריך למצוא לו שיבוץ בארץ!!
    ועוד, אם הכוונה להשאירו במשטרה כדי למנותו מפכ''ל, הרי ממקרה אשכנזי למדנו שגם מבחוץ אפשר היה להביאו.

  • 32.

    בן כספית - קלעת בול

    אלי בובליל - ר''ג, 14/04/09 12:59

    לא תמיד בן כספית צודק.
    במקרה זה, אני עוקב אחרי מלחמתו של בן כספית ברעים מתחילת הפרשה ואני מצדיע לו.
    בר-לב הוא מטובי בנינו. מסור ומקצועי ומקומו בראשות המשטרה - עוד הרבה לפני ה דודי כהן.
    חברו שני ג'נטלמנים מעולם החייזרים והביאו אותנו לקריסה של המשטרה.(דודי את דיכטר)
    תשאלו את אסף חפץ ויגידכם.
    הייתי בשמחה מחזיר את אסף חפץ לראשות המשטרה ואת בר-לב כסגנו ובעוד שנה-שנתיים בר-לב יהיה בראש המשטרה.
    את דודי כהן לשחרר ושיהיה בלש פרטי.
    מי שחושב שאני מגזים - מוזמן לקרוא את בן כספית בנושא זה לפני שיגיב ב ''דברי שום''.
    חג שמח לכולם.

  • 31.

    כול הכבוד לימ''מ (ל''ת)

    אמיר,מרכז., 14/04/09 12:52

  • 30.

    בהצלחה לניצב ברלב נקווה שיהיה המפכ''ל הבא .במקום הכשלון הנמצא (ל''ת)

    גדי, 14/04/09 12:43

  • 29.

    סוף סוף משהו עם שקול דעת אחראי שמחפש גם צדק.

    שועל חסידה ו26 קרפדו , 14/04/09 12:31

    כתלמיד לימדו אותי שעדיף להיות מעתיקן של דברים טובים מיוצר אורגינלים רעים...
    NOGO HUBUBO .
    NOGO BLAGODFARIA GOSPADIN KASPIT.

  • 28.

    סופסוף משהו עם שקול דעת אחראי שמחפש גם צדק!!!!!

    פיליפ, 14/04/09 12:10

    אני מקוה שמישהו יבוא חשבון עם מפכ''ל המשטרה, הכי בינוני שהיה עד היום, ובנוסף לכך לא ,סובל'' מעודף אינטליגנציה.

  • 27.

    דיכטר=היה שלפן=קודם ביצע=רק אחרי=בדק=מעשיו היו בלתי אחראים בעליל=ברו''ש (ל''ת)

    נ.כהן דיכטר ראה במשטרה קרש קפיצה בלבד=נפילה כואבת, 14/04/09 11:58

  • 26.

    אהרונוביץ' כלי השרת

    פאפי, 14/04/09 11:54

    מדובר פה בסה''כ במפכ''ל שלא מפחד לחקור אישי ציבור. לא מפחד לחקור את איווט האיום, לא מפחד לחקור את אולמרט, לא מפחד לחקור את כל מי שיעבור על החוק. נותן גיבוי לשוטרים שעושים את העבודה שלהם כמו שצריך לטובת כולנו. והנה בא איווט, ומתחיל לאיים על המנהיגות של המפכ''ל - לערער אותה כדי להוריד מעל גבו את הלחץ. לא משנה אם ברלב צודק או לא - מה שמשנה הוא עד כמה המפכ''ל חזק - מי מנסה להחליש אותו והכי חשוב - למה עושים את זה. תפקחו עיניים. בן כספית הוא עיתונאי תמים שמנסה להתחבר לכתבות שהוא עושה דרך הרגשות העקומים שלו. העיקר פה הוא לא האגו - למרות שיש ממנו הרבה. העיקר כאן הוא מי מנסה להחליש את המפכ''ל. איווט חוזר חברים. תתכוננו.

    • הנה הגיע אחד מחבריו הבינוניים של המפכ"ל.כנראה הפאפי של דודי כהן (ל''ת)

      מנחם בן , 14/04/09 12:30

    • תסביר לי איך ברלב קשור

      אלמוני, 14/04/09 12:45

      משטרה צריכה להיות באיכות גבוהה.קצינים טובים מעלים את רמתה.סילוק קצין טוב מוריד את רמת המשטרה.כהן הוא מפכ''ל בינוני ואפור ולפי ההגיון שלך דווקא איווט היה צריך לחזק אותו ולא לגרום לשובו של ברלב שברור שאם יהיה מפכ''ל הוא לא יפחד מאף אחד ויחקור עד הסוף.

    • לפופאי:ממתי מפכ'ל קובע אם,מתי,את מי חוקרים. רק יוסף,אלישיב,והעלי בבא מ

      מאלף גורי כלבים, 14/04/09 12:50

      מנתיבות קיבלו קארט-בלאנש מעדת מעריציהם להיות כל כך ג'אברים.
      תעשה טובה , חזור למלונה!

  • 25.

    סוף סוף ,שיקול דעת

    bahary5 , 14/04/09 11:48

    הגיע הזמן לתקן דברים מעוותים
    תיקון צודק, שגם נראה טוב,
    כל הכבוד לשר

    • Bar- Lev

      ron, 14/04/09 14:12

      Bravo !

  • 24.

    ועל זה אנחנו מדברים

    יקוב, 14/04/09 11:45

    זה בדיוק המיקרה בו אדם שמימיו לא היה אחראי מנהל קמפיין עבור חבר.אורי בר לב הוא כנראה אדם וקצין משובח. ברם המפכ''ל לא רוצה אותו.כל האחריות היא על המפכ''ל.לכן זכותו המלאה להחליט עם מי הוא רוצה לעבוד ועם מי לא.זה שהמינוי שלו בעייתי וזה שדיכטר עשה,כדרכו,שטויות,אינו צריך להכשיר את השרץ.
    מי שמכיר פיקוד ואחריות אינו יכול שלא להרים גבה נוכח הפגיעה בסמכותו המלאה של המפכ''ל לנהל את מטהו כרצונו.בכלל ראוי לשאול האם מינויו של אהרונוביץ נועד ל''חסל''את המפכל בגלל תיקיו הצפויים של שולחו.מנהל נבון לא נכנס לבור שפיקח יודע לצאת ממנו.כנראה השר לא נבון דיו.

  • 23.

    העוול שעשה בר לב למתיישבי גוש קטיף יותר גדול, ונקווה שדברי הרב שפירא

    רעמסס, 14/04/09 11:44

    יתקיימו בכל מי שהיה שותף לגירוש המתועב.

    • מכלביית ''חוות זדון וכסל'' הודיעו שכלב בשם רעמסס החולה בכלבת ברח. (ל''ת)

      וטרינר דיר-אל-בלאח, 14/04/09 12:16

    • סליחה,ההגיון האלוהי שלך עקום

      אלמוני, 14/04/09 12:48

      איך תסביר את זה שמחזירים את ברלב? אולי מעשי השם לא ברורים לך?? הרי לטענתך הוא היה צריך להיות היום מפוטר ולשבת בבית ואף אחד לא היה צריך להחזיר אותו.תסביר: לי איך אלוף פיקוד הדרום מההתנתקות הוא היום סגן רמטכ''ל? אולי מי שניתק דווקא מתקדם??

      • אלמוני - אלוהים לא עובד לפי לוח הזמנים שלך

        gilberet , 14/04/09 17:49

        מה עלה בגורלם של אדריכלי ההתנתקות?

        שרון - הפך לצמח
        אולמרט - נזרק מראשות הממשלה וממתין למשפטו.
        קצב ששתק - ממתין למשפטו.
        חלוץ הרמטכ"ל - עף הביתה בבזיון.
        .
        .
        בר לב למעשה מחוסר תפקיד כעת ומחפש את מקומו

        • וכל השאר עסוקים בחיפוש עבור בית חלופי לג'ילברט. (ל''ת)

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 15/04/09 10:59

    • אני אישית התנגדתי ומתנגד אידיאולוגית לכל גירוש יהודים

      יודע-דבר , 15/04/09 01:13

      בוודאי כשלא עומד למולו גירוש ערבים בתמורה.
      לו היה מדובר על חילופי שטחים ואוכלוסין, ניחא. כל עוד מדובר רק על טיהור אתני (!!!!) של היהודים מחבלי הארץ, אני נגד.

      א-ב-ל (וכאן ההבדל ביני לבין חלאות אדם כמו זה שאני מגיב לו)

      אני מבין שמי שנטל חלק בגירוש הנורא לאו דווקא עשה זאת בשל רצונו החופשי. חלקם הבינו שכחיילים / שוטרים עליהם למלא תפקידם לפני רצונם האישי.

      אני מזועזע מהמחשבה ש"יהודי" כמו זה שאני מגיב לו מעוניין שיהודים אחרים יפגעו בשל משהו שצווה עליהם לעשות. זו לא מהות היהדות, והנבלות השפלות הללו שקוראים לפגיעה באנשים שביצעו תפקידם דוחים אותי.

      אני כן מאחל למי שיזם את המהלך שיבואו איתו דין משמים, כי זה אדם חסר לב, שביצע טיהור אתני ביהודים ללא כל תמורה למדינה. אבל ההבדל בינו לבין חייליו, שהם פעלו מכורח הפקודה, ואילו הוא פעל מכורח השררה.
      אגב - היזמים נענשו כבר, אם תיזכרו לאחור מה קרה עם מובילי המהלך.

      ותפסיקו לנסות וליצר קרעים בעם, מי שהלך וביצע פקודות לא בו האשם.

  • 22.

    יום חג למשטרת ישראל.

    שלום שמעון -גרבי-תושב שדרות., 14/04/09 11:30

    לצדיק שלנו,ניצב מר אוריאל בר לב-נ''י.
    הסבלנות מרה אך פירותיה מתוקים מהדבש של יד מרדכי.אוהב אותך לעד!
    טנא תודות לשר לביטחון הפנים הנפלא, מר יצחק אהרונוביץ,על החלטה הנבונה והחשובה.

  • 21.

    כספית כל הכבוד. פעם ראשונה שאתה כותב כעיתונאי רציני

    oded9327 , 14/04/09 10:42

    ועל כך נאמר: מוטב מאוחר מאשר אף פעם.אחרי כתבות נפל כה רבות כולל זו האחרונה על הגינגי עם המפתחות סוף סוף אתה כותב בצורה בוגרת ולא רכלניח.המשך כך.

  • 20.

    הטובים הרע והמכוער...

    ארז, 14/04/09 10:35

    נתחיל ברע:
    אדון דודי כהן , מפכל ברירת מחדל, האיש שקידם את אחיו 3 פעמים בתוך פחות משנה וחצי... ולא מצא מקום לניצב בר- לב.

    המכוער: אבי דיכטר, ראש שבכ נהדר ושר איום ונורא שהפך לשליש /לבלר/סמרטוט של דודידו

    והטובים: מלה טובה לבן כספית
    חיבוק ומברוק לניצב בר-לב

    והצדעה והערכה וכל הכבוד לשר אהרונוביץ' , שהוכיח שיש לו שיקול דעת נרחב, ביצים של פיל ולא עושה חשבון למפכל מצ'וקמק שהחזיק את האשכונים של דיכטר אצלו ביד. שא ברכה כבוד השר וחזק את המשטרה המצ'וקמקת שלנו. חג שמח

    • תגובה מצוינת, מסכים לכל מילה. (ל''ת)

      פנדה, 14/04/09 10:52

    • כל הכבוד לשר אהרונוביץ

      62אורן , 14/04/09 11:15

      אני כאיש שמאל (לא תומך בליברמן) מצדיע לשר שעשה את הדבר הנכון והטוב למדינה. ישר כוח!!!

      • יש עדיין אנשים בארץ

        pele_11 , 14/04/09 23:29

        שמצהירים בגלוי, "אני איש שמאל"?

        • אדסון ארנטס דו נסימנטו .גם אני וגם הTHREE-B

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 15/04/09 11:02

          ורובו של העם הנו "שמאל" כהגדרתך.
          כל הסקרים יוכיחו לך שאני צודק .
          כל הימין האמיתי בארץ אינו יותר מעשרה אחוזים.

  • 19.

    ושאר הניצבים ישבו 8 חודשים ושתקו לאיוולת!!!!!!!!!

    יורם, 14/04/09 10:24

    מטריד בכל פרשייה זו דבר אחד כל הניצבים בפרשייה זו נאלמו דום ישבו ורקדו על הקונפליקט המתוקשר הזה.
    במערכתינו למדנו כי מה שעשו היום לברלב יעשה מחר לאלה ששמחו לאידו

    • בר-לב יסגור איתם החשבון כשימונה למפכ"ל

      יודע-דבר , 15/04/09 01:17

      הניצבים האחרים ששתקו מתחלקים לשניים:
      1. המוצלחים יותר - ראו בו תחרות למשרה הנכספת - המפכ"ל.
      2. המוצלחים פחות - פחדו משוטו המצליף של דודידו.
      עם שניהם יסגור חשבון בר-לב כשימונה למפכ"ל.

  • 18.

    תאוריה לגבי דיכטר,כהן וברלב

    אלמוני, 14/04/09 10:22

    דיכטר רצה מפכ''ל שלא יהיה יותר חכם ממנו,ובחר את כהן.כהן לא רצה שאחד הניצבים יהיה יותר חכם ממנו ולכן פיטר את ברלב.במקום האידיאל שבכל מקום ישרת הטוב ביותר נוצרה פירמידה הפוכה של כשרון שלצערנו ההתחלה שלה כבר היתה נמוכה.כל הכבוד לשר החדש,למרות שאינני מחובבי מפלגתו.

  • 17.

    האינטריגות האישיות במשטרה מעניינות כקליפת השום - צריכים רפורמה במשטרה! (ל''ת)

    משטרה חזקה שתלחם בפשע כמו ג'וליאני בניו יורק!, 14/04/09 10:22

  • 16.

    בר לב זרק את היהודים מגוש קטיף ומאז הוא נע ונד

    gilberet , 14/04/09 10:09

    כמה סימלי...

    • ברלב לא זרק אף יהודי

      אלמוני, 14/04/09 10:28

      כמשרת הציבור הוא מילא אחרי הוראות הדרג המחליט,קרי הממשלה.ההתנתקות היתה במקומה וחסכה מאות חיי אדם.אני יודע שאתם מנסים להשכיח את החיילים שנרצחו ע''י מחבלים שנכנסו למוצבים ברצועה,את המשפחות שנרצחו על הכבישים,את הילדים שרגליהם נקטעו ממטענים,את הולכי הבוקר שנרצחו בישובים ואת החיילים שנהרגו בפעולות השיטור.כל זה תמורת אי-נוחות יחסית של קסאמים {ואני גר ועובד באזור המותקף} שנזקם קטן בהרבה.מי יתן ונצא מעוד שטחים ושחיילים יבצעו תפקידי צבא ולא יהיו שומרי ראש למתנחלים.

      • אלמוני טוב שאתה מסתתר ככה תוכל להעלם(כמו כל האלמונים) ברגע שהמציאות

        מנחם בן , 14/04/09 12:21

        אלמוני טוב שאתה מסתתר ככה תוכל להעלם(כמו כל האלמונים) ברגע שהמציאות תוכיח לך (שוב)שאתה טועה ולנסות לשכתב את ההיסטוריה עם עובדות הזויות כבר לא עובד כאן על אנשים.

        אז לך תעשה שיעורי בית ואז תראה(לא להזות) שאתה טועה ותישאר באלמוניותך.

      • ג'ילברט יהיה הראשון

        שועל חסידה ו26 קרפדו , 14/04/09 12:41

        שלבר לב יהיה את הכבוד לזרוק.

      • בר לב זרק גם זרק

        gilberet , 14/04/09 17:25

        תירוצים של "הייתי משרת ציבור" או "בסך הכל מילאתי פקודות" הם מצמררים ומזכירים תקופות אחרות...
        גירוש היהודים מגוש קטיף היה פשע כלפי זכות היהודים על ארץ ישראל, אם אין זכות לשבת בגוש קטיף אז איזו זכות יש לשבת ברמת אביב שבנויה על חורבותיו של כפר ערבי?
        שום שקט ושלום לא צמחו מה"התנתקות" טילים נפלו בבאר שבע ואשדוד והרגו ופצעו אזרחים וחיילים הוסיפו לההרג בעזה עצמה בעופרת יצוקה.
        ואת גלעד שליט כבר הזכרנו?

  • 15.

    רבותי סבלנות...עוד שנה כהן המפכ''ל הבינוני יעוף מהמשטרה ונקבל את בר לב (ל''ת)

    כמפכ''ל רציני ואמיץ!, 14/04/09 10:05

  • 14.

    לחקור מעורבות המפכ''ל ב-''הלבנת'' תיקי כרמייה ושוחד מכירת בל''ל (ל''ת)

    דודי הורה לחוקרים ''להמית'' את התיקים, 14/04/09 10:02

    • אין קשר בין המשטרה לסגירת התיקים המיותרים האלה

      אלמוני, 14/04/09 10:35

      פרשת כרמיה היתה הזויה מההתחלה וסימלה רק את עודף המוטיבציה של מבקר המדינה.הבית עדיין אינו קיים,לא הוכח שאולמרט פעל בנידון וכשאין הוכחות-סוגרים תיק.להיפך-המשטרה להוטה להאשים את אולמרט,רק יש בעיות של הוכחות.בפרשת הבנק:הכל התחיל מירון זליכה אבל בגלי צה''ל יש הקלטה של זליכה מיום החתימה על מכירת הבנק ושם הוא משבח את שר האוצר אולמרט.גם זה שזכה בסוף אמר ששר האוצר לא פעל נגדו.צריך לדייק בעובדות,לא לקשור דברים לא רלוונטיים.

      • כל כך הרבה פרשיות שחיתות...מה שנראה נשמע ומתנהג כמו ברווז הוא ברווז!!

        מנחם בן , 14/04/09 11:51

        ויש האומרים שאולמרט בכלל מנסה להתחמק מהשימוע ובכך לדחות את ההליכים עד שמזוז יסיים את תפקידו וזה יקרה כבר באוקטובר הקרוב....איך הוא מתחמק?הוא משתמש בכל האמצעים הקיימים ומוכן אפילו להשתמש בתירוץ של סרטן הערמונית כדי "לברוח" מהארץ.
        אין לי ספק שמטרתו העיקרית של אולמרט היא למשוך זמן כמה שיותר תוך ניצול כל הקשרים העיתונאים היחצנים ועורכי דינו כדי להתחמק מעונש מאסר בפועל לצד חברו הטוב(כדבריו) הירשנזון.אין מקום להגן על אדם שתלויים ועומדים כנגדו שלושה כתבי אישום(בינתיים) את האדם הזה שהגיע לעמדה הכי גבוהה בהיררכיה הציבורית צריך להקיא ולהוקיע מתוכנו כדי שנצליח להשאיר מדינה טובה יותר לילדינו ונכדינו.

        ולכל הצבועים אל תגידו לי שאני נטפל אליו ושהוא עדיין לא הורשע וצריך לכבד את רצונו(ואולי צורכו) לטוס לחו"ל לטיפולים כי רק הימים יגידו לכם אם טעיתם כשאתם מאמינים באדם או בעצם בעורך דין ממולח שיעשה הכול כדי להתחמק מהעונש המגיע לו בגין שחיתות וניצול תפקידו לשם עשיית הון לביתו ובצע כסף ולא לטובת הציבור.אולמרט הוא ראש הממשלה הגרוע ביותר שהיה כאן ונזכור אותו רק ב"זכות" ממשלת השחיתות שלו והוא בראשה שרשמה שיאים בתקופתו וכמובן גם שתי מלחמות כושלות לעם אחד.

      • בגלי צה"ל יש הקלטה מיום מכירת הבנק?

        pele_11 , 14/04/09 23:27

        והם התאמצו להוציא את ההקלטה מהארכיון?
        מעניין למה התאמצו כל כך בגלי צה"ל לחפש בארכיון שלהם הקלטה שמיטיבה עם אולמרט.

  • 13.

    מצדיעים לבר לב !!! (ל''ת)

    שוטרים חשופים בניידת, 14/04/09 09:51

  • 12.

    ביתו התמוטט ''מסיבות טבעיות'' - מתאים מאוד שזה קורה למשמיד גוש קטיף (ל''ת)

    עומר, 14/04/09 09:51

    • עומר אתה אדם גס רוח

      יותם, 14/04/09 11:16

      בר לב לא השמיד את גוש קטיף. ההחלטה על פינוי הגוש היתה של הדרג המדינה. סירוב של הדרגים המבצעיים לבצע את החלטות הממשלה והכנסת היה מפורר סופית את המדינה וגם גדולי המתנגדים לפינוי לא קראו לסירוב. ואם כבר פינוי גוש קטיף. קומץ ההתנחלויות ההזויות הללו בלב האזור הכי מוטרף עני אלים ומסוכן בעולם עלה לנו כל שנה בעשרות הרוגים ופצועים בנזק ביטחוני בינלאומי וכלכלי. פינוי הגוש היתה ברכה אדירה. חבל שמאז הפינוי ממשיכים לשלם מיליארדים לממתישבים שמתעקשים לבכות ולחלוב את המדינה בתואנות שווא. חבל שלא עושים יחסי ציבור טובים לפינוי וממתעקשים לייחס את עלית החמאס וירי הקאסמים לפינוי. הקאסמים החלו לעוף עוד קודם ואגב כמעט וחדלו מלעוף אחרי שצהל ביצע בעזה פעולה שמעולם לא ניתן היה לעשותה לו היינו עדיין יושבים בעזה. והחמאס היה עולה לשלטון בכל מקרה.

      • נו מה נגיד??...כרגיל השמאל ההזוי ממציא ומשכתב את ההיסטוריה מחדש

        מנחם בן , 14/04/09 12:12

        "שמאז הפינוי ממשיכים לשלם מיליארדים לממתישבים שמתעקשים לבכות ולחלוב את המדינה בתואנות שווא. חבל שלא עושים יחסי ציבור טובים לפינוי וממתעקשים לייחס את עלית החמאס וירי הקאסמים לפינוי."

        אתה חי בארץ?ממשיכים לשלם מיליארדים?למי?את דוח מבקר המדינה ביחס למפונים קראת?את נתוני עליית הקאסמים מאז ההתנתקות ראית?את הנתונים על כמויות חומרי הנפץ שנכנסו לעזה מאז ההתנתקות ראית?

        ושיא השיאים בתגובתך הצבועה והחוצפנית הוא שאתה עכשיו מתגאה במלחמה בעזה שהביאה שקט לדבריך אבל מה שבטוח הוא שאתה מאלה שהתנגדו למבצע ולהרג "לוחמי החופש הפלשתינים" בעזה.

        החמאס היה עולה לשלטון בכל מקרה???פששש ממתי אתה יודע מה קרה קורה או יקרה מחוץ לבועה שלך הרי אתם השמאל ההזוי והלא שפוי בישראל טעיתם טעיתם טעיתם בכל תחזית אפשרית בנוגע למצב במזרח התיכון החל מ"הסכמי אוסלו" שהביאו לנו מאבטח לכל חנות/מסעדה/קניון/בית קפה בישראל ההמשך ב"בריחה מלבנון" שהרימה את ראשו של הנחש מחיזבאללה והראתה לראשי המחבלים בעזה ובגדה שדרך "ההתנגדות" (הטרור האסלאמי) היא הדרך שעובדת מול ישראל ואז הגיעה ה"התנתקות" והאדמה שחמאס קיבלו במתנה ללא שום התחייבות והכל בזכות "התנגדותם האמיצה" מול ישראל....אז כנראה שהגיע הזמן שלכם להסתכל למציאות ולתושבי שדרות בעיניים ואולי אז תפסיקו לתת לנו את עצות האחיטופל ההזויות שלכם.

        • אתה ממשיך לנדנד

          אלמוני, 14/04/09 12:55

          תספור כמה הרוגים היו לפני ההנתקות וכמה אחריה-זה מה שחשוב,לא כמה חממות.תזכור את אוטובוס החיילים ב-1995,את קטועי הרגליים בדרכם לבית הספר,את המשפחה שנרצחה על הכביש,את עשרות ההרוגים שאתם מנסים להשכיח.

          • האם אתה מתכוון ל"קורבנות השלום" או שזה ביטוי שהמצאתם כדי להצדיק טרור

            מנחם בן , 14/04/09 13:26

            ולעינייננו...רגע,לא אמרת שהמתנחלים ממשיכים לחלוב את המדינה?חזרת בך לאחר ששמעת על דו"ח מבקר המדינה(כי בטח לא קראת)??
            נתונים על חומרי הנפץ שנכנסו לעזה מאז ההתנתקות תצטרך למצוא בעצמך(תעשה קצת שיעורי-בית יא עצלן)!!
            עכשיו אתה אומר שמה שחשוב הוא מספר ההרוגים לפני ההתנתקות ולאחריה??מה עם כל נפגעי החרדה שעושים פיפי במיטה או ישנים במקלט מרוב פחד מהקסמים והגרדים המשופרים ?לטענתך הם לא נחשבים?או שזה בגלל שהילדים שלך לא גרים שם אז לא אכפת לך?הילדים שלך חשובים יותר מהילדים של שדרות אשקלון אהה יא אלמוני הזוי ומתנשא.

            דרך אגב מי שמנסה להשכיח את ההרוגים שלנו בפיגועים כולל קטועי הרגליים גם בדרום וגם בכל רחבי הארץ אלה הם השמאלנים ההזויים והלא שפויים שקוראים למתים שלנו "קורבנות השלום" ובינתיים ה"שלום" ו"המזרח תיכון החדש" הם רק במוח ההזוי שלכם.

          • כמה ישובים היו בטווח טילים לפני ההתנתקות וכמה אחרי?

            עומר, 14/04/09 14:15

            רמז אשקלון, אשדוד, באר שבע ויבנה לא היו בטווח לפני ההתנתקות.

            אם כבר תספור כמה הרוגים נהרגו לפני אוסלו ב''פיגועים'' וכמה אחרי?

    • עומר,תרגע

      אלמוני, 14/04/09 11:52

      ברלב רק ניצע הוראות,היה מעליו מפכ''ל ומעליהם ממשלה,שצדקה בעניין הפינוי.לפי ההגיון העקום שלך ברלב צריך רק להודות לפינוי-אולי בגלל זה קם שר חדש שמבטל את הפיטורים ההזויים.בסוף הוא גם יהיה מפכ''ל ואז נאמר שבגלל הפינוי הוא מונה למפכ''ל,כלאמר שוב ההגיון שלך יטעה.

      • אני רחוק מלהגיד מה הסיבה לכל דבר.. זה בכל זאת אירוני מאוד

        עומר, 14/04/09 14:27

        ''רק ביצע הוראות'' - הפשעים הכי נוראים באנושות נעשו בשם אמירה זו ולצערי ההתנתקות היא אחד מהם.

        דמוקרטיה זה לא עריצות מוחלטת של השלטון. היא נמדדת במוסר של כל האנשים וגם בקווים האדומים - הדברים שהם לא מוכנים לעשות. קח דוגמא מארה''ב מאבקו של מרטין לותר קינג, הסירוב לאכוף את חוקי הסגרגציה, הסירוב הרחב לפינוי אנשים מניו אורלינס ועוד.. זה לא פירק את ארה''ב - אילו בדיוק הדברים שבנו אותה ועיצבו את הזהות שלה. ארה''ב אינה דמוקרטיה מושלמת אבל יש הרבה מה ללמוד מהם בדברים האלו.

        מה גם שברור לכל אדם ישר ואינטילגנטי שהרס גוש קטיף היה קטסטרופה מכל הבחינות.

        • עכשיו ברק אובאמה יפנה את הכושים מניו אורלינס (ל''ת)

          pele_11 , 15/04/09 16:31

    • עומר לפני חג העומר קח את הכדור נגד טפשת והזריקה נגד כלבת (ל''ת)

      צבי, 14/04/09 12:19

    • הבית לא התמוטט אלא התעוות בגלל פגמים

      אביטל, 15/04/09 09:48

      בבניה
      אלוהים לא מתערב בשטויות אלא רק בדברים חשובים ובגלל זה הוא אפשר את הגירוש לכם

  • 11.

    הדחת ברלב נועדה לגונן על פלילי אולמרט בלילא הנגבי ואפללו (ל''ת)

    ברלב יורט בהוראת הפרקליטות, 14/04/09 09:48

    • מה הקשר בין בירה לנשר?

      שימי, 14/04/09 10:37

      ברלב לא קשור כלל לחקירות,הוא היה מפקד המחוז הדרומי ולא עסק בחקירות כלל.אם היו מדיחים את ראש אגף החקירות -ניחא,אבל זה לא קרה אז למה לקשקש?

  • 10.

    סטירת לחי למפכ''ל ולשר הקודם ,מי שרקח את הבלגן הזה שילך הבייתה (ל''ת)

    אליהו חכם, 14/04/09 09:43

  • 9.

    בן כספית מביע תודת רוב העם לשר לביטחון פנים. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 14/04/09 09:35

  • 8.

    אהה

    אותי משעשעת האירוניה, 14/04/09 09:28

    לא רצו אותו (את אהרונוביץ) בתור מפכ''ל המשטרה וקיבלו אותו כ''שר המשטרה'' (השר לבטחון פנים)

    לפעמים מצחיק איך דברים מסתדרים להם..

    • מעשה שהיה באריק שרון שלא רצו אותו בתור רמטכ"ל

      רות מאור , 14/04/09 11:17

      קיבלו אותו בתור שר בטחון...
      חכמים, הזהרו במינוייכם.

      www.kansukansu.blogspot.com

      • הלוואי וזה היה נגמר בתיק הבטחון.... (ל''ת)

        שועל חסידה ו26 קרפדו , 14/04/09 12:43

      • ולאחר מכן קיבלו אותו בתור ראש ממשלה מאותרג לשמחתך הרבה,נכון? (ל''ת)

        pele_11 , 14/04/09 23:21

        • פלא - לרגע חשבתי שנחנת בחוש אבחנה דק יותר . גם שושה וגם אנכי לא

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 15/04/09 11:06

          בחרנו ולעולם לא היינו בוחרים בשרון לראשות ממשלה או לאיזה תפקיד בכיר .
          להזכירך , ההחירות שעברו רוב הליכוד - שהלך אחרי שרון- היה בקדימה .

          • חוש אבחנה דק?

            pele_11 , 15/04/09 16:33

            ואני בכלל עניתי לרות מאור...
            תסתכל על החיצים האדומים,הם מסמנים למי התגובה מיועדת.

  • 7.

    אכן תודה לאהרונוביץ. בהצלחה לבר-לב, נקווה שיתמנה למפכ''ל הבא. (ל''ת)

    מפוכח, 14/04/09 09:11

  • 6.

    לדאבוני הכל נכון- דיכטר אכזבה ומכוהן לא היו כל ציפיות... (ל''ת)

    דיכטר איכזב בגדול, 14/04/09 09:06

  • 5.

    בר לב

    סתם אזרח שאכפת לו, 14/04/09 08:59

    היגיע הזמן שיעשו קצת סדר וכל המנופחים בצמרת המשטרה הנמצאים שם כ''ברירת מחדל'' יבלעו את הכובע שלהם וילעסו את הקומבינות שקימבנו ובמקרה הכי גרוע להם וטוב למדינה ילכו בעקבות האב המהולל שלהם פאפה דיכטר שהתחיל כמטאור וגמר כמו בעירה דלה של נר ללא שעווה...
    מר אהרונוביץ' יישר כוח לך ותצעיד את המשטרה לפחות לעידן של יושר עצמי...חג שמח

  • 4.

    השר דיכטר היה התקווה שלי בעיניין המשטרה והתגלה כחלול....

    מנחם בן , 14/04/09 08:55

    כספית הפעם רואה נכון את המציאות ומבין שהמפ"כל לא בוחל באמצעים ומבצע סיכול ממוקד לאחד האנשים היותר טובים שהיו במשטרה הישראלית והכל משום שניצב בר-לב מאפיל על דמותו של המפכ"ל דודי כהן...או שלדודי כהן יש מועמד אחר למפכ"לות....מעניין מה הם מסתירים שם המפכ"לים האלה.

    • יותר חלול מהחלולה,בקדימה יש ממש פס יצור לחלולים (ל''ת)

      חליל המחלל, 14/04/09 09:36

    • menachem,menachem

      achmad nord west gaza, 15/04/09 15:22

      em tepshut hayta mekzoa haeta melyarder

  • 3.

    ארורים הקאפו אתרוגנים מסוגו ל כספית המרקיבים את מדינת ישראל למוות (ל''ת)

    אל תבליגו יותר !!!!!!!!!!!!! עת לפעול, 14/04/09 08:53

    • למגיב 3,אכן סגנונך מעיד על מוצאך. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 14/04/09 09:34

    • מישהו הבטיח לייצר אנטיביוטיקה נגד טפשות

      רות מאור , 14/04/09 11:19

      זה כבר בפס הייצור?

      www.kansukansu.blogspot.com

      • רות זו לא טיפשות זה כבר גובל בפשע להסתובב חופשי (ל''ת)

        iritkev1 , 14/04/09 13:38

  • 2.

    ככה זה כשיש לך בעיה עם דודי

    העיט, 14/04/09 08:23

    מההום סנטר

  • 1.

    אנא תמנה בסוף השנה את נפתלי גרנות או את תמיר לראש המוסד (ל''ת)

    לראש -הממשלה נתניהו, 14/04/09 08:16

    • מי זה נפתלי גרנות ומי זה תמיר? (ל''ת)

      oded9327 , 14/04/09 10:44

      • הם שני סגניו של מאי רדגן שאמורים להחליפו בסוף 2009 (ל''ת)

        יש לך בעיה בהבנת הנקרא, 14/04/09 12:04

      • סגניו של ראש המוסד מאירדגן שיחליפו אותו בסוף2009 (ל''ת)

        לעוודד הם שני, 14/04/09 12:05