• 62.

    עפר מהשטחים חונק יהודים

    נחנק ממסילת ציון, 19/04/09 13:56

    סיפור הרכבת הרבה יותר גרוע. בגלל שחוצבים, יש עודפי עפר. את העודפים שנחצבים בשטחי יהודה ושומרון מחליטים להטמין בשטחים שלפני 1967 וזאת באזורים הרגישים מבחינה נופית או (יותר גרוע) באזורים שיסכנו חיי בני אדם. צריך להיות עקביים - אם העפר ''שלהם'' שיישאר שם ולא יקלקל את הנוף בארצנו ולא יחנוק את תושבי מסילת ציון ולא יהרןג אנשים על כביש 38.

  • 61.

    צודק.. תיכנסו ותיסתכלו במפה.. כנסו--

    yairNofar , 15/04/09 06:47

    http://www.mapa.co.il/general/searchresult_locked.asp?destinationx=160791&destinationy=1143741&destinationpoint=[בית%20חורון,%20מעלה%20]&destinationaddinfo=poi~2445~0&LoadSpecialDest=no&UserEarthX=160791&UserEarthY=1143741&LoadUserPosition=1&UserMapZoom=6000

  • 60.

    צודק.. כביש 443 הולך בדוך מתל אביב עד ירושלים - קצר, כביש 1 מפותל

    yairNofar , 15/04/09 06:46

    http://www.mapa.co.il/general/searchresult_locked.asp?destinationx=160791&destinationy=1143741&destinationpoint=[בית%20חורון,%20מעלה%20]&destinationaddinfo=poi~2445~0&LoadSpecialDest=no&UserEarthX=160791&UserEarthY=1143741&LoadUserPosition=1&UserMapZoom=6000

  • 59.

    שימנו שר תחבורה מקצועי כמו ד''ר ויסמן. מישהו ציפה למשהו ממופז? (ל''ת)

    רקבת ישראל נרקבת, 14/04/09 13:15

  • 58.

    בדרל כלל עם רוב דבריך אני מסתייג מאד, עם הטור הזה - תומך מאד בכל לב (ל''ת)

    חילוני ומרכז שמאל, 14/04/09 11:50

  • 57.

    פייגלין רוה''מ, ד''ר ויסמן שר התחבורה - הרכב מנצח (ל''ת)

    אחד שמבין, 14/04/09 11:33

  • 56.

    הרכבת הפכה לסחבת

    ברוך, 13/04/09 17:09

    היא היתה אמורה להסתיים ב 2009
    מאכזב לשמוע שרוב הנסיעה תהיה במנהרות.

  • 55.

    בושה לנו ולראשי הממשלות שלנו, חושקי המעטפות שפולארד עדיין בכלא (ל''ת)

    Ehad Haam-Zionist , 13/04/09 15:03

  • 54.

    פייגלין פשוט שקרן:

    אלעד דקר, 13/04/09 01:30

    ''מתברר שסכומי העתק לא מתבזבזים על פרויקטים ב''שטחים'' אלא על פרויקטים שמנסים לעקוף אותם''
    סכומי העתק שמבוזבזים בשטחים עולים פי כמה על מה שהוא קורא הפרויקטים שמנסים לעקוף אותם!!!!!!!!
    בתור שמאלני אני לא לוקח שום אחריות על שום שקל שבוזבז על מה שהוא קורא ''הפרויקטים שמנסים לעקוף אותם'', גם את הכסף הזה היה צריך להוציא בגלל שישראל לא מוכנה להגיע לשום הסכם עם הפלשתינאים
    (למשל שיתוף בפסי הרכבת אבל על זה הוא לא מוכן לחשוב הגזען הזה).
    לא שומרים על השטחים ''נקיים מיהודים''-ראה את כל ההתנחלויות. גם לא צריך לשמור על השטחים ''נקיים מיהודים'' אלא נקיים מאזרחים ישראלים (יהודים או ערבים) שאין להם שום זכות לגור כאזרחים ישראלים בשטח צבאי כבוש!!!!!!!!!!!!!!!!

    • התכוונת לקיבוצים או לשומר הצעיר ?אלו סחטו וסחתו אותנו כיהודים . (ל''ת)

      קובי, 13/04/09 04:30

    • תענה לי על שאלה אחת אדיוט

      marco polo , 13/04/09 05:35

      איך יהודי יכול להיות כובש באדמה שהשם שלה הוא "יהודה"? איך ערבי פולש שבא לפה מערב משכנע אדיוט כמוך שאנחנו כובשים באדמה ששיכת לנו?

      ערבי=ערב

      יהודי=יהודה

      צרפתי=צרפת

      רוסי=רוסיה

      הבנת אדיוט? יהודי בחיים לא יהיה כובש באדמה שהשם שלה יהודה!

    • שקרן ?

      דנה.ג. , 13/04/09 10:29

      הפוסל במומו פוסל. כנראה אמת זה לא הצד החזק של כותב התגובה.

    • אתה מודע לזה שגירשנו ערבים גם מטבריה חיפה ויפו? למה שם זה מוסרי לגור?

      או יותר נכון - ממה בכלל נובעת זכותנו על ת''א?, 14/04/09 10:43

      זה מה שאני שונא אצל השמאל - את הסטירה החזקה בין אי זכותנו על איזור כזה וזכותנו על איזור אחר. שמאלנות היא צביעות.

  • 53.

    מי שעובד בשבת נח באמצע שבוע - ביג דיל!!! (ל''ת)

    עובדת בשבת, 13/04/09 00:56

    • אבל חי רק חיי חומר

      דנה.ג. , 13/04/09 10:32

      ולא מבין שיש משהו מעבר לגשמיות החומרית היום יומית לכן את לא מבינה את המשמעות של שבת על פני ימים אחרים.

      • תגובה שטחית..

        דוד רמבי, 13/04/09 11:04

        ניתן לחיות חיי רוח מלאים גם מבלי לשמור את יום השבת לקודשו.
        השאלה היא כיצד מנוצל אותו יום חופש, ולא באיזה יום בשבוע הוא ניתן.
        יום השבת הוא יום חופש סוציאלי, לא בהכרח היום ה7 בשבוע.

        • ניתן אבל בדרך כלל זה לא קורה

          דנה.ג. , 13/04/09 17:02

          כי רוב האתאיסטים לא שואלים את עצמם שאלות על משמעות החיים אלא פשוט חיים את היום יום , השאלה גם מה זה אומר חיי רוח.

    • יש יתרון בזה שיום אחד בשבוע כ-ו-ל-ם לא עובדים

      חנן, 14/04/09 02:10

      יש שקט ויש שלווה. והשקט הזה לא יהיה קיים אם כל אחד יקח לו יום שבתון אחר מימות השבוע.

  • 52.

    אם היה מרגל אמריקאי בישראל, מעניין אם גם אותו פייגלין היה רוצה לשחרר.. (ל''ת)

    או 2 מדינות או מדינה אחת עם מיעוט יהודי- מה נבחר?, 13/04/09 00:48

    • אם היית מבין בריגול לא היית מברבר .פולרד הוא הקורבן של שני הצדדים

      קובי, 13/04/09 04:32

      ומשלם את המחיר .תשאל את הפסיונר רפאל איתן.

    • יש הרבה מרגלים אמריקנים בישראל

      דנה.ג. , 13/04/09 10:33

      אף אחד לא טורח לפרסם את המידע הזה ביניהם גם ישראלים, יודעים עליהם אבל לא מעזים לגעת בהם.

  • 51.

    גם גנבים צריכים לנוח בשבת? (ל''ת)

    ג'קסון , 13/04/09 00:37

  • 50.

    תומכים - להתפקד! פקודים - לפקוד משפחה/חברים! לעבודה!!

    taagad , 13/04/09 00:26

    כל אחד יכול לפקוד לפחות עוד שניים-שלושה.
    לא להתעצל!!

  • 49.

    פולרד בוגד

    גלעד-ק , 13/04/09 00:26

    פולרד בגד במדינתו
    פולרד בגד בקהילה שלו
    פולרד בגד בידידה הכי קרובה
    פולרד היה יכל כבר מזמן להשתחרח אם היה נוהג כשורה מודה העקשן בטעויות
    יונתן לא לוקח אחריות
    יונתן הזה לא כל כך מבריק
    רק אל עצמו הוא מזיק

    • המחשבה שלך היא מחשבה בוגדנית

      דנה.ג. , 13/04/09 10:36

      פולארד גילה לישראל תוכן שהציל אותה ואתה רואה את הצד האמריקני ולא את הצד הישראלי

  • 48.

    ישר כוח פייגלין כמו תמיד אני נהנה לקרוא את מאמרייך

    קירשנבויים , 13/04/09 00:23

    חבל שיש פה כמה מלעיזים בטוקבקים שמזהמים את אתר אל תירא משה הצדק עימך למרות שאני בדעותי ימינה מהליכוד אני אתפקד לליכוד בשביל לחזק אותך

    • קירשנבויים, אם תקרא את חוקת הליכוד תראה שאתה בכלל לא ימינה ממנה

      taagad , 13/04/09 00:28

      אולי קצת שמאלה..

  • 47.

    יהונתן פולארד ריגל למען ישראל שהיא מדינה ידידותית לארה"ב

    felix342 , 13/04/09 00:18

    נמק בכלא כבר 24 שנים.
    אזרח ישראלי שמרגל או מסיעה לאויב נידון אצלנו ל-5 עד 10 שנות מאסר בתנאים של בית מלון אקסלוסיבי 5 כוכבים, ויוצא עם תאר אקדמי.
    אגב כך, לפייגלין יש נשמה פיוטית.

    • אם פולרד היה מרגל רוסי ממזמן היו משחררים אותו .וזאת עובדה. (ל''ת)

      קובי, 13/04/09 04:34

  • 46.

    כרגיל כל מילה בסלע (ל''ת)

    האמת, 13/04/09 00:08

  • 45.

    כרגיל, אני קורא לכל המשתכנעים לקום ולהתפקד ולא רק להסכים בשקט (ל''ת)

    taagad , 13/04/09 00:06

  • 44.

    אתה סתם דמגוג

    ג'קסון , 13/04/09 00:02

    אתה סתם דמגוג.עבודה בשבת זה לא ויתור על החרות,אפשר לעבוד בשבת ולנוח בימי שני וחמישי.

    • אבל את הילדים שלך לא תראה כי הם יהיו בבי"ס. וככה המשפחה מתפוררת (ל''ת)

      taagad , 13/04/09 00:05

    • ואתה סתם ג'קסון

      יהודי, 13/04/09 03:28

      לכם יש את יום ראשון ולא תוותרו עליו.

    • המשמעות של השבת

      דנה.ג. , 13/04/09 10:39

      יש לשבת משמעות רוחנית מעל ומעבר לימים הרגילים, הרוחניות הזאת היא סיבת הקיום הבסיסית של האדם, מי שמנותק מחיי הרוח תמיד תהיה בליבו ריקנות.

  • 43.

    פייגלין רוה''מ!!!! כולם להתפקד לליכוד (ל''ת)

    דניאל, 13/04/09 00:00

  • 42.

    לך קיבינימט. מקומך בכלא, לא בכנסת

    שפויה וחופשיה, 12/04/09 23:52

    למזלנו, עובדי אלילים פרימיטיביים וצמאי דם כמוך הם לא הרוב במדינה.

    הצלחת להשתחל לפוליטיקה המלוכלכת שלנו, איזה כיף לך. זה המקסימום שתשיג בחייך. שלא תטעה לרגע ותחשוב שזה מרמז על איזושהי הסכמה ציבורית גורפת לדעותיך החשוכות. אפילו שותפיך למפלגה מתנערים ממך, ואפילו היא לא המפלגה שזכתה לרוב הקולות בבחירות. אתה מיעוט שבמיעוט.

    מדינת הלכה לא תהיה פה גם בדור הבא וגם לא בדור שאחריו. רוב הסיכויים שהמיעוט הדתי יתפכח והגל האדיר של נטישת הדת בקרב הדור הצעיר (שלא מדברים עליו, למרות שהוא גדול הרבה יותר מגל החזרה בתשובה) יצעיד את המדינה שלנו אל המאה ה-21 ויפריד סוף סוף את הדת מהמדינה.

    עידן הדת החשוכה והנבערת והפשיזם התוקפני שאתה מייצג הולך ומסתיים. מדינת ישראל בעוד מאה שנה תהיה מדינה נאורה ומתקדמת המכבדת את חירות הפרט ואת שוויון זכויותיו ללא הבדל מין, גזע ודת.

    אם אתה וחבריך לא תביאו להשמדתה לפני כן, כמובן. הדבר היחיד שטוב בזה שהצלחת להסתנן לכנסת עם עוד כמה עשבים שוטים (בן ארי, מרזל ושותפיהם), הוא שבבחירות הבאות העם יבעט אתכם הרחק הרחק מהשלטון. כנראה שכדי שיהיה פה יותר טוב, צריך קודם להיות הרבה יותר גרוע...

    • שפויה, כמה מנדטים מר"צ קיבלה? אני חושב שזה קצת יותר משקף את המצב בארץ.

      taagad , 13/04/09 00:33

      אבל לא נורא את ממילא תהגרי מפה בשנים הקרובות, אם לא היגרת כבר.

      מסכנים הילדים שלך שיצטרכו לחזור לפה כפליטים.

    • מגולחת ראש "יהודיה"

      marco polo , 13/04/09 05:29

      אל תשכחי להגיד זיג הייל אחרי שאת מסיימת להכפיש את היהודים, אני בטוח שאת לא נוהגת בחוסר כבוד כזה כלפי האחמדים והמוחמדים אבל כלפי יהודי מזוקן עם כיפה היית מוכנה לבעוט בו גם עם המגפי דוקטור מרטין השחורות שלך אם היית יכולה.

    • מיעוט שבמיעוט?! לכן 65 מנדטים הלכו לליכוד וימינה ממנו?

      תעוררי מההזיות שלך! שמאל קיצוני זה מיעוט!, 14/04/09 10:29

      את חיה בסרט! וחוץ מזה פייגלין בכלל לא תומך במדינת הלכה, ההיפך הוא הנכון! אני מציע לך לקרא את המאמר המרתק של משה משנה שעברה בשם: ''ביעור (חוק) חמץ''. הנוגע בסוגיות דת ומדינה ומתנגד בנחרצות לחוק החמץ!

  • 41.

    ר' משה הלא גם כביש מספר 1 הוא מעבר לקוו הירוק!

    משה לבל , 12/04/09 22:48

    אינני יודע את השיקולים לקביעת מסלול הרכבת לירושלים, והיותה כולה מנהרות וגשרים ,על כן לא כל כך זולה, אבל המצב דומה בכל איזור הררי ומה לעשות ירושלים הרים סביב לה ואינני בטוח שניתן היה לבנות רכבת בשיפועים האדירים של כביש 443 ללא מינהרות.באוסטריה המצב דומה מאד, וקווי הרכבת בנויים ממנהרות וגשרים, זהו האילוץ הטופוגרפי.
    אבל החשוב מכל גם תוואי כביש 1, חלקו המשמעותי הוא מעבר לקוו הירוק ואני עוד זוכר את הויכוח בזמן בנייתו בנושא הזה ואת האישור של גנדי כאלוף פיקוד מרכז לענין.
    היו בארץ גם ויכוחים מוזרים בשנים שלא היית כאן והיית ילד ,למשל לבנות את העיר כרמיאל במרכז הגליל ,אז מפ'מ הפגינה על גזל קרקעות הערבים, ובניית כרמיאל היתה תחילת יהוד הגליל ,שלצערינו בשנים האחרונות שוב ,נשכח וירד מן הפרק והיום יש שוב רוב ערבי בגליל על אף מעשיהם של אשכול ב1960 וישראל קניג עם הקמת כל המצפים.כרגע התקוה האחרונה של נצרת עילית המכותרת והעומדת לאבד את הרוב היהודי (אם גויים רוסים נקראים גם הם יהודים) ,היא הקמת מקבץ דתי חזק על בסיס ישיבות הסדר
    הבעיה היהודית מסתכמת ב3:
    שנאת חינם בינינו
    חוסר אמונה ,שמביאה גם לפחד מן הגוי
    תאות השלטון, החזקה מן האחריות הציבורית המתחייבת מן השלטון
    אם אלו תפטרנה הגאולה כאן.

  • 40.

    אם לא תכבדו את עצמכם כיהודים . העולם וגם הערבים

    קובי, 12/04/09 21:40

    לא יכבדו אותכם .כי אתם פשוט מראים לעולם שהסלידה שלכם מיהדותכם היא צידקת הערבים . וגם הערבים לא יכבדו אותכם .אבל ההרס התרבותי בישראל כל כך גדול .מי יוציא אותנו מהתהום כיהודים ולא כמתיוונים ?

  • 39.

    מר פייגלין - אתה תמיד מאיר את עיניינו - איפה העיתונאים

    חיים, 12/04/09 21:14

    ולמה הם לא עושים את עבודתם.

  • 38.

    אחמדניג'אד: מדינת ישראל היא הקלת מצפון אירופה מהשואה על חשבון הערבים

    זו הדיעה אצל שכינינו - 48 67 20XX -- זה לא הכיוון, 12/04/09 21:07

    ואחמדניג'אד שואל את השאלה מדוע הערבים צריכים לשלם על הטבח שעשו האירופאים ביהודים? ... מי השמאלני שמסוגל לענות?

  • 37.

    כמה זה קל להיות חבר כנסת או מפלגה אם תנאים מפליגים של חופשות כספים

    הטבות טיסות אני צריך לפרנס משפחה, אז עזוב, 12/04/09 21:02

    אותי מהשבת המצחיקה שלך....

    • להזכירך, משה פייגלין לא חבר כנסת (ל''ת)

      רוני, 13/04/09 00:12

    • תכלס, יצאת קצת טמבל! הוא לא ח''כ (ל''ת)

      השבת המצחיקה הזו, היא מה ששמר על עם ישראל בגלות, 14/04/09 10:31

  • 36.

    פייגלין, מבחינת האמריקאים פולארד פושע..ופושע יושב בכלא..

    הצדיק , 12/04/09 20:41

    נניח, רק נניח שהיה נתפס בישראל מרגל אמריקאי והיה נידון ל-20 שנות מאסר.. האמריקאים היו מבקשים לשחררו.. הרי כל הימין היה נעמד על רגליו האחוריות וצועק את הפושע הזה לא משחררים...
    כמה זמן מחכים האמריקאים לקבל את האחים אברג'יל בגין פשעים שעשו בארה''ב???

    • אז בוא נניח את זה

      דובי הכתום, 12/04/09 20:53

      בוא נניח שעל ארה''ב היה איום קיומי, וישראל היתה יודעת על כך, אך לא מדווחת לארה''ב. ונניח שהיה סוכן אמריקאי,שהיה מרגל, ומגלה לארה''ב את המידע הזה - איפה היינו קוברים את עצמנו מרוב הבושה על שלא גילינו ל''ידידתנו'' את המידע הזה?

    • צדיק But Stupid!! (ל''ת)

      Eyal, 12/04/09 21:07

  • 35.

    עם ישראל ישאר תמיד שמאלן שמקווה שישכחו את היהדותו ויקבלהו כשווה (ל''ת)

    לאירופאים ולאמרקאים, אז מה התחדש...., 12/04/09 20:32

  • 34.

    אז למה אתה קנית בתחנת הדלק הזאת?

    רונן, 12/04/09 20:22

    תמכת בעקיפין בחילול שבת.

    • אתה צודק---לא קונה בחנות המחזירה אותנו לימי העבדות--פייגלין ידוע כצבוע

      י-עופרה , 12/04/09 20:42

      מאמרו צודק ב:1000% , בגלל השמאלנים מפסידים מיליארדים, מהגדר השגעונית ועד גירושם המטורף של היהודים המישבים את ארצינו,
      אבל פייגלין במקום לפעול איפה שהוא חזק-כלאמר במאמרים בעיתון
      מסית פייגלין נגד הימין הציוני הדתי (מפדל)ונגד נתניהו מנהיג מפלגתו

  • 33.

    פיגלין טועה ומטעה - על רכבות ומנהרות יש ללמוד מהאירופאים -

    בן חורין בעולמו של בורא עולם, 12/04/09 20:16

    מאמרקאים אפשר ללמוד על כבישים וזיהום סביבה, מהאירופאים על רכבות מנהרות ושמירת הטבע.

    מעניין מה יש לפיגלין לומר על כך שהוא נהנה מעבודתם של אחרים בשבת, דוגמת:
    עובדי חברת חשמל, עובדי מקורות, מערכת הביוב, השוטרים השומרים על הסדר הציבורי החילים והמלואמניקים השומרים סביב מקום מגוריו וכל זאת בכדי שתהיה לו האפשרות להיות בן חורין לכתוב את הגיגיו ולהטיף לאחרים על דרך חייהם.

    • אל תבלבל דתיים עם עובדות (ל''ת)

      בבקשה, 12/04/09 23:54

    • יש הבדל ברור בין השניים

      יעקב, 13/04/09 06:33

      כבר ידוע ההבדל הברור בין שירותי חירום, בריאות, ביטחון, אספקת מים וכו' שנכללים בגדר פיקוח נפש, שאותם ניתן להתיר בשבת ואפשר להנות מהם (למרות שיש כאלו שגם מזה משתדלים שלא להנות- למשל על ידי שימוש בגנרטורים בשבת), לבין חוסר הצורך המוחלט בפתיחת קניונים ומרכזי קניות בשבת, שחוץ מתאוות הבצע של הבעלים ( שבוודאי נח לו בביתו) והעבדות של העובדים המסכנים שעובדים 7 ימים ! בשבוע (על פי רוב), אין בהם שום צורך אמיתי.
      חבל שבגלל שנאתך ליהדות אתה מוכן שעשרות אלפי עובדים יהפכו לעבדים.

  • 32.

    הוא צודק לגבי השבת. אני חילוני ולא מעוניין לעבוד בשבת

    גיא, 12/04/09 19:43

    ואני גם סטודנט.
    בכל מקומות העבודה של סטודנטים ישר שואלים אותך:
    אתה מוכן לעבוד בשבת?
    אם התשובה היא: לא
    אין עבודה.

    אז מה אני אעשה?
    לא אעבוד?
    אני חייב לשלם שכר לימוד וכו

    • פרנסה קודמת לשבת... (ל''ת)

      הצדיק , 12/04/09 20:35

    • ככה המותר לעבוד בשבת הופך לחייב לעבוד בשבת. (ל''ת)

      ג'קסון , 13/04/09 00:35

  • 31.

    הרכבת זה שטויות לאומניות במיץ . באירופה חלק נכבד מהתוואי במנהרות

    -, 12/04/09 19:21

    מתי האמריקאים מבינים ברכבות? מה לנו ולאמריקה הגדולה בשטח?
    באירופה יש מנהרות רבות, לעיתים גם ארוכות מאוד. לדוגמא, בקו הרכבת מבולוניה לפירנצה באיטליה יש סדרה של מנהרות ארוכות שהנסיעה בהן אורכת למעלה מ-10 דקות כל אחת.

    • אבל אם הייתה חלופה שלא עוברת במנהרה גם האירופאים לא היו חופרים, הא? (ל''ת)

      taagad , 13/04/09 00:09

  • 30.

    פולארד הוא סימפטום

    רועי תם - ירושלים, 12/04/09 19:14

    פולארד הוא סימפטום של הבעיה בישראל, המיוצגת ע''י חלקים ''נאורים'' המפחדים מזהותם היהודית. הם המנסים להתנתק מזהותם היהודית, מנסים גם להתנתק מהקשר והחוב אל היהודי יונתן פולארד שיושב ונמק בכלא כבר שנים רבות, על הסיוע למדינת ישראל.
    אין פלא שהיחידים שכעת מסייעים לפולארד הם גורמים אמוניים, היודעים כי אח שבוי לא מפקירים !
    חזק ואמץ בדרכך, חג חירות שמח לך ולכלל עם ישראל.

  • 29.

    פייגלין אני מקווה שאתה קורא את זה..

    Nir, 12/04/09 19:03

    אתה באמת אחד האנשים היותר חשוכים שכותבים בעיתון, אתה מדבר על פרפרים ושבילים בין ההרים אבל בראש שלך יש תמונות של מלחמה על כל שכנינו.דם אש ותמרות עשן אז אני לא קונה את התיאורים הפסטורליים שלך...

    מה הקשר בין העמידה על שלנו בעניין פולארד לבין העובדה שלראש הממשלה יש צבא שלם לרשותו? האם אתה מציע לחלץ את פולארד בפעולה צבאית? ישראל הפעילה מרגלים בכל העולם וחלקם שנתפסו גם הוצאו להורג.זה המחיר של ריגול והמדינה יודעת את זה ועל אחת כמה וכמה ריגול במדינה ידידותית שאנחנו מסתמכים עליה לשם קיומנו. פולארד ידע מה המחיר והאמת שאף אחד לא בקש ממנו, הוא עשה את זה על דעת עצמו.

    לעניין השבת, הכפייה הדתית באמת כבר יצאה מכל החורים במדינה הזו. השאלה היא אם אנחנו רוצים שהמדינה תראה כמוך או כמו אנשים חילוניים רגילים שיש להם חופש לעשות מה שבא להם תוך כבוד הדדי בינם לבין הדתיים.

    נמאס מזה שאי אפשר לקנות לחם בפסח ואפילו הפרות נכנסו למשטר חמץ, נמאס מזה שאין תחבורה ציבורית בשבת והאמת היא שלא מרפיע להרבה מאיתנו לעבוד בשבת. לא יודע מי קבע שאין ברכה בעבודה בשבת אבל זה בטח אחד מאלו שלא עובדים בכלל ומקבלים קיצבאות מהמדינה. תן לי לספר לך משהו, רוב החילוניים מעדיפים לעבוד בשבת כי משלמים יותר...

    אז חיה ותן לחיות! אל תמכור לי סיפור על איזו מתדלקת עצובה מבית שמש שמוכרחה לעבוד בשבת...

    לעניין הכביש, מבחינתך יהיה יותר קל להעביר את ברכבת דרך ירדן או סוריה אבל מה לעשות פייגלין, זה לא השטח שלנו. עם הכסף שהשקיעו בשטחים עד היום אפשר היה לבנות רכבת מהארץ לירח. בנוסף, תן לי להזכיר לך כמה כבישים עומדים על כלונסאות וטיסות של אל על משנות את מסלולן בדלל שמישהו מצא כמה עצמות...אז אל תיילל שהשמאלנים מבזבזים כסף, לולא שיקולים דתיים שבינם לבין שיקול כלכלי אין כלום, המדינה הזו הייתה נראית יותר טוב! אני יודע ששנינו יהודים (למרות שבעיניך אני בטח לא...) אבל כל פעם שאני קורא מה שאתה כותב אני מצטער שביני לבינך יש משהו משותף...

    • יפה אמרת! (ל''ת)

      מסכימה עם כל מילה, 12/04/09 23:55

      • ואני לא מסכים

        ששי, 13/04/09 03:32

        הניר הזה הוא באמת בחור מיסכן וכנראה מצטער על כך שנולד יהודי. ממש רחמנות.

        • ששי תתמקד בתוכן, אתה ממש רמה נמוכה...

          italy5000 , 13/04/09 23:07

          דווקא שמח שנולדתי יהודי, לא מעריך את הדעות של חברך פייגלין, שדרך אגב מספר מדינות אסרו את כניסתו אליהן. תתמקד בתוכן הדברים. מצד שני, אתה כנראה ברמה הנמוכה של הרבה תומכים אחרים של פייגלין אז זה בסדר...יש הנחות לחינוך מיוחד...

    • יש לך כמה מיסקונצפציות לגבי דעותיו של פייגלין

      שי, 13/04/09 06:37

      ניר היקר,

      אינני מדבר בשם פייגלין אבל קראתי את כל ספריו ואני יכול לומר שאתה טועה לגבי הרבה מדעותיו שלו:

      - פולרד יכול לצאת מהכלא היום אם ישראל תשלח בקשה רשמית

      - פייגלין נגד הכפייה הדתית ומסכים איתך בהבט הזה - מי שרוצה שימכור ויקנה חמץ בפסח ושיפעיל תחבורה ציבורית בשבת.

      - אתה יהודי לא פחות ולא יותר ממשה פייגלין או ממני - זה מה שגם פייגלין חושב

      - מה לעשות, יהודה שייכת ליהודים

      - יהיה הרבה פחות תופת והרבה יותר פסטורלי כאשר נפסיק לדמיין קווים ירוקים על שטחים ששייכים לנו (בנקודה היחידה הזאת אנחנו לא מסכימים באופן מהותי)

    • כנס בור

      משהו על כפייה דתית, 13/04/09 14:55

      1) תנסה למצוא חנות גלידה אחת כשרה באיזור מרכז/דרום תל-אביב (אל תתאמץ).

      2) תנסה למצוא בשר חזיר באותו איזור (תחת כל עץ רענן).

      3) יש תחבורה ציבורית בשבת (ביותר מקומות מאשר במקומות שאין בהם).

      4) איפה כתוב בספר החוקים של מדינת ישראל שאסור לחלל שבת?

      5) מדוע הוציאו את הלאום ''יהודי'' מתעודות הזהות?

      6) כשהוקמה המדינה, אולצו ילדים עולי תימן לגזוז את פיאותיהם וללמוד בצורה חילונית בקיבוצים (בהוראת הממשלה החילונית הנאורה) ששרידיה - ובהם אתה קיימים עד היום.

      7) לא רוצה לוויה יהודית? אין שום בעיה לשרוף את גופתך ולנגן לך מוצארט בלוויה (וזה אפילו חוקי).

      והיריעה קצרה מלפרט את כל הכפייה החילונית (כן!!! כפייה חילונית) שקיימת במדינה. אני לא שומע את הדתיים מתלוננים כל שני וחמישי על כפייה חילונית.

      נכון שיש חוקים דתיים במדינה (נישואין וגירושין - אבל בזה זה נגמר). חוק החמץ הוא מיתוס עלוב - כל מי שרוצה יכול למכור חמץ בפסח ולשלם קנס עלוב של 300 שקל (פחות מדו''ח חנייה) כל מה שהדתיים ביקשו זה, שמי שמוכר חמץ לא יציג אותו בפומבי (גם לדתיים יש רגשות אתה יודע) - אבל כל המתייפייפים כמוך מיהרו לצעוק כפייה דתית (והכל בשם חופש הדת).

      כידוע לדתיים אסור שיהיה חופש דת. אז תפסיקו להיות צבועים ולהגיד חופש דת ומצפון - תהיו לפחות כנים ותגידו ''חופש מדת ללא מצפון''

      כל החברות הפרטיות שלא עובדות בשבת (אל-על, כל מיני רשתות מזון וכו'), עושות זאת משיקולים כלכליים נטו ולא(!!!) מתוך כפייה דתית, יותר משתלם להם לשמור שבת ולהרוויח יותר מאשר לעבוד בשבת ולהרוויח פחות (מישהו אמר שאין ברכה בעבודה בשבת?!).

      צבועים נמאסתם!!!

      • לא צבוע, אומר את האמת!

        italy5000 , 13/04/09 23:20

        אני באמת שומע פעם ראשונה על כפיה חילונית...

        אני לא אומר שאין מסעדות לא כשרות בארץ אבל המדינה צריכה לאפשר לכל אדם חופש דת ומהצד השני חופש מהדת. אם מישהו רוצה חופש מהדת זכותו לחיות כך בגלל זה נלחמנו להקים את המדינה.
        אני לא מרגיש צבוע, אני אומר את האמת...אנחנו רוצים חופש מהדת! רוב החילוניים וגם אני מכבדים את הדת אבל לא מוכנים שיכפו עלינו שום דבר.
        מדינת ישראל הוקמה כמדינה יהודית ודמוקרטית ואנחנו רוצים את הדמוקרטיה שמגיעה לנו!
        חוק החמץ הוא חוק שעצם קיומו הוא תועבה.
        דרך אגב לעניין כפיה דתית, תבדוק איזו בריכה בונים בבה"ד 1...נדמה לי שמדובר בבריכות נפרדות לנשים וגברים....זאת בעיניך כנראה לא כפייה דתית...
        לגבי ילדי תימן...אתה באמת מצפה להתייחסות רצינית למשהו שהיה בקום המדינה? ובאמת אני מסכים איתך שרק שרידים של הממשלה החילונית קיימים עד היום. כל השאר לצערנו טבע בים של כפייה דתית מבית משרדן של הימין הקיצוני ובהם איזו הפתעה....חברך פייגלין

    • וואוו כמה שינאה יש בך! אחי אני ממש מרחם עליך! (ל''ת)

      יהודי חילוני!, 14/04/09 10:36

      • לא אחיך ולא חבר שלך...

        italy5000 , 15/04/09 00:18

        ממש ניתוח פסיכולוגי מעמיק...תגיב לעניינו של עניין טמבל

  • 28.

    פייגלין, אתה ושכמותך תשמרו על השבת, אותנו תעזבו בשקט..

    הצדיק , 12/04/09 18:55

    אני לא צריך את השבת שלך ולא את התורה השקרית והאפלה שלך

    • מאיפה השנאה הזאת ליהדות? (ל''ת)

      דנה.ג. , 12/04/09 18:58

      • מהיהדות...וממה שהיא מביאה... כמו גזענות ושנאת האחר... (ל''ת)

        הצדיק , 12/04/09 19:55

        • יהדות היא שורש לכל מה שטוב בתרבות מערב (ל''ת)

          כל העולם מכבד את יהדות חוץ מיהודים מסובכים, 12/04/09 21:14

        • אולי לא העמקת בה מספיק?

          דנה.ג. , 12/04/09 21:22

          אולי העמקת ואולי לא, אבל אם לא אז כדאי לנסות להבין אותה לעומק ורק אז לחוות דעה כי אם לא מנסים להבין אז אולי מפספסים משהו.. וחבל

          • ואולי לך כדאי להפסיק להטיף את עבודת האלילים שלך (ל''ת)

            תתפלאי לשמוע, רוב היהודים לא מסכימים אתך, 12/04/09 23:56

            • ממה אתה כל כך מפחד?

              דנה.ג. , 13/04/09 00:52

              אתה רועד מפחד לשמוע את האמת. איזה עבודת אלילים? היהדות היא הדת המונותאיסטית הכי טהורה בעולם? על איזה אלילות אתה מדבר? את האמת שלי אני יגיד בלי קשר לרוב או מיעוט וחוץ מזה הסקרים מלמדים שהרוב ממש לא איתך ובטח לא סקר הבחירות הגדול

        • ""צדיק"" אתה וואחד אנטי שמי שמוטב לך להחליף את השם (ל''ת)

          felix342 , 13/04/09 00:58

        • ''ואהבת לרעך כמוך, ואידך זיל גמור'' - זאת כל היהדות

          פנדה, 13/04/09 09:46

          אם כולנו נמלא את המצווה הבסיסית הזאת, שהיא הבסיס לכל תפיסת המוסר המערבית (אבי הפילוסופיה המודרנית קאנט הגיע לאותה מסקנה בדיוק ע''י הנחות לוגיות) העולם הזה יהיה הרבה יותר יפה.

          ''ואידך זיל גמור'' = פרט לכך, צא ולמד. כלומר כל היהדות היא למעשה פירושים של אותה תפיסת מוסר. אני באופן אישי לא חלק מהדת היהודית מהבחינה שאין לי רב ואין לי הלכה שאני הולך לפיה, ויש לי הרבה דעות שליליות על דתות ממוסדות באופן כללי. אבל לא יכול להסכים עם הטענה שלך שהיהדות מביאה גזענות וכו', שהרי באותה מידה ניתן להגיד שהחילונות מביאה גזענות ורשע, שהרי הנאצים היו חילונים ופעלו לכאורה בשם הלוגיקה והמדע.

          כשתגדל אתה תעריך את זה שלמרות הכל ההורים שלך היו יהודים ונתנו לך חינוך על בסיס המוסר היהודי - גם אם לא לפי ההלכה. כי כשתראה מה זה אנשים שגדלים בלי חינוך למוסר ולערכים ועד כמה הם למעשה נתונים במעגל של סבל - אתה תעריך את הסולם המוסרי שלך, שכאמור כל כולו שאוב מהיהדות.

    • כעת אני מבין מדוע אתה מצדיק את הערבים.

      בינוני, 13/04/09 03:35

      מי שלא מאמין בתורה, באמת אין לו מה לעשות כאן.
      צדיק, אתה בטח לא!

  • 27.

    כשנפנה את השטחים הארורים נהיה ונרגיש חופשיים גם אם נעבוד ביום כיפור!!! (ל''ת)

    מורדו , 12/04/09 18:55

    • גם אם יזרקו משם טילים עליך? (ל''ת)

      דנה.ג. , 12/04/09 18:59

      • ממצרים מירדן ואפילו מסוריה לא יורים ולו טיל אחד... (ל''ת)

        הצדיק , 12/04/09 20:34

        • אבל מעזה כן יורים

          דנה.ג. , 12/04/09 21:20

          ומיהודה ושומרון יצאו חבלים לבצע פיגועי טופת, אתה באמת מאמין שאם תחתום הסכם שלום איתם הם יעמדו בו וישכחו מהטרור? אתה מאמין שהפלסטינים יעמדו בהסכמים?

          • פיגועי ''טופת''? (ל''ת)

            ??, 12/04/09 23:56

            • חה חה חה

              דנה.ג. , 13/04/09 01:03

              טעות כתיב , איזה צחוקים... אתה ממש בין אדם מבריק אה?

              • יופי, חכמה בלילה, תפסת עולה חדש בשגיאת כתיב.

                הצוחק אחרון, 13/04/09 03:40

                אבל, תשובה עניינית אין לך. הוא צודק .

        • אני מוכן לפנות את כל השטחים בתנאי אחד

          רוסי מלח הארץ, 12/04/09 21:24

          שאתה וכל השמאלנים החיים בבועה התל אביבית תתחייבו לא לעזוב את תל אביב אם בעקבות הפינוי יפלו עליכם טילים כל יום.אולי זו באמת הדרך היחידה ללמד אותכם לקח! אך אתם בוודאי לא תסכימו בשבלכם המדינה זה סתם שטויות.אתם מוכנים להמר עליה בקזינו,אם נצליח סבבה,אם לא נצליח נברח לאירופה.בטח יש לך כבר איזה דרקון זר למקרה חירום

          • מספיק עם האגדה הזאת

            רועי, 12/04/09 23:27

            בת''א היו פיגועים נוראיים באוטובוסים ובבתי קפה (למשל פיגוע ליד ביה''ס שלי או בדולפינריום), נפלו עלינו טילים במשך שבועות במלחמת המפרץ, כל לילה ישבנו עם ילדינו עם מסיכות אב''כ וחיכינו לטילים. ותתפלא לא ברחנו.
            אז מה לעשות שזה לא מתאים לך לפואנטה? אנחנו נהיה פה גם עם טילים וגם עם פיגועים.

            רועי

            • הבריחה משטחים הארורים תהפוך אתכם לשדרות (ל''ת)

              ואז נראה אותכם גיבורים, 13/04/09 01:13

    • כנראה שנאכל עוד הרבה חרא עד שאנשים כמוך יבינו איפה הם חיים

      רוסי שפוי, 12/04/09 19:24

      האנטישמים הכי גרועים הם יהודים עצמם,שנאה כזאת ליהדות לא שמעתי אף פעם מי גוים

    • אני מנחש שאתה לא גר בעוטף עזה... (ל''ת)

      דובי הכתום, 12/04/09 20:55

      • לו הייתי גר בעוטף עזה הייתה לי וילה ומכונית מפוארת חדשה (ל''ת)

        מורדו , 12/04/09 21:52

        • מורדו, בבקשה הפנה אותנו אל מקור המידע שלך (ל''ת)

          taagad , 13/04/09 00:12

          • מורדו, גם אם ישראל תסכים לתכנית החלוקה הערבים לא יסכימו לכך

            felix342 , 13/04/09 00:47

            הם פשוט לא רוצים אותנו כאן.
            מינימום הם מוכנים למדינה דו לאומית שאחרי דור או שניים ישלוט כאן ראש ממשלה ערבי.

    • תרגיש חופשי בקבר ?

      מקס, 13/04/09 03:37

      אתה שפוי? רוצה להתאבד?

      אני לא!

  • 26.

    אפילו ביביוקיו אמר על פייגלין: הוא מסוכן... (ל''ת)

    הצדיק , 12/04/09 18:52

    • ביבי אמר את זה בלאת ברירה, כדי שיצליח להקים קואלציה

      מיכה, 12/04/09 19:57

      כזו שהשמאלנים לא יצאו מדעתם הבוגדנית.
      בתוך תוכו ביבי אני וכל ציוני מסכים עם פייגלין ברוב הנושאים.

      • אין קשר לשום קואליציה ..האיש מסוכן..כמו כל המתנחלים.. (ל''ת)

        הצדיק , 12/04/09 20:33

    • ביבי הוא שמאלני ואם הוא מתנגד לפייגלין זה רק סימן חיובי (ל''ת)

      taagad , 13/04/09 00:14

  • 25.

    בפעם הבאה אל תקנה במקום כזה- והשתדל לקנות רק אצל שומרי שבת

    יהודי, 12/04/09 18:32

    אני למשל מתדלק רק בתחנות דלק שומרות שבת (במידת האפשר כמובן) וכך לגבי כל עסק אחר. יש לחזק אתצ שומרי השבת- חבל שלא החזרת את השתיה שקנית!

    • אני קונה רק בחנויות לממכר בשר חזיר... (ל''ת)

      הצדיק , 12/04/09 18:51

      • צדיק, נראה לי שכדאי שתתחיל לקנות במכונים להשתלת מוח (ל''ת)

        taagad , 13/04/09 00:14

  • 24.

    קשקוש - יו''ש לא שייכת למדינת ישראל

    יגאל, 12/04/09 18:01

    ולכן אי אפשר לבנות שם כלום.
    גם ההתנחלויות הן בלתי חוקיות בעליל - ודינם כדין פשעי מלחמה. (כולן כולל כולן).
    אתה רוצה את יו''ש?
    בבקשה! ספח ותן לפלסטינים שם אזרחות ישראלית מלאה ושוויון זכויות! נו! נראה אותך!

    בקשר לפולארד - הוא חצ'קון בתוך הידידות הישראלית אמריקאית - אפילו הישראלים היו מעדיפים שהוא לא היה קיים... (לפחות לא נתפס). צר לי עליו - שהוא נפל למלכדות דבש של השגרירות הישראלית...
    לא ברור לי עדין מדוע הוא לא משוחרר - על המעשים שלו הוא ריצה עונש כפול ומכופל.

    ולבסוף - אני מסכים עם העבודה בשבת.
    ישראל מאבדת את עצמה בתוך הנהנתנות והצרכנות, ובתוך כך גורמת להעסקת יתר של עובדים - תוך פגיעה בזכויותיהם.
    אבל נראה לי שזו צרה קטנה לעומת צרת חברות עובדי הקבלן.

    • אבל ניסינו לתת שטחים ולא יצא מזה שקט?

      דנה.ג. , 12/04/09 19:02

      אולי הפיתרון במקום אחר?

      אתה לא נגד השטחים אלא נגד הערבים שיושבים עליהם משום שהם סכנה בטחונית, אז אולי כדאי להתעמט עם הבעיה האמיתית ולא לברוח לפתרונות שמביאים קסמים

    • השטחים ניתנו לערבים הפולשים בגלל לחץ ערבי על הבריטים

      מיכה, 12/04/09 20:03

      למרות שהצהרת בלפור הבטיחה את כל ארץ ישראל (פלשתינה) ליהודים, אז צריך לתקן את העיוות ההיסטורי שנעשה ולספח את השטחים.
      לערבים שם נימצא פתרונות, לתת אדמות לאויבים שקוראים לעצמם עם שלמעשה נוצר אך ורק בכדי להשמיד את ישראל זה סיום הציונות ומדינת ישראל.

  • 23.

    עבודה בשבת

    שפויה, 12/04/09 17:47

    למה עלי לנוח בשבת? מדוע אי אפשר לנוח ביום אחר? היומרה שלכם להחליט את אורחות החיים של כולם רק מרחיקה מהיופי שאני יודעת שיש בדת. חיו ותנו לחיות בבקשה.

    • לא קשור לאורחות חיים

      דנה.ג. , 12/04/09 19:03

      קשור לאיכות חיים, הצביון של ישראל הוא יהודי אז עדיף שיום הנוחה הלאומי יהיה שבת מה רע בזה? ומה הבעיה בדעות שונות?

      • תפסיקי לבלבל את השכל עם השטויות שלך

        הבבל''ת האלילי שלכם לא מעניין אף אחד, 13/04/09 00:01

        הרוב ה*מכריע* של היהודים בעולם הוא חילוני, ורק המיעוט שבמיעוט מבין הדתיים הוא חרדי. מתי תקלטו כבר? תתעסקו אתם עם הטקסים הפגאניים שלכם ותבינו כבר שאין לכם בעלות על ''עם ישראל''. הרוב המכריע של עם ישראל בארץ ובעולם אינו מגדיר את עצמו כעם רק לפי הטקסים המטופשים שלכם. זו המציאות. הגיע הזמן שתפנימו את זה כבר.

        • אתה מפחד לשמוע!!!!

          דנה.ג. , 13/04/09 00:54

          מפחד לראות.

        • וגם

          דנה.ג. , 13/04/09 01:31

          בין אדם חסר נימוס ויכולת התבטאות מינימלית.

          עצוב שיש אנשים כאלה בחברה עדיין, ממש עצוב!!!

        • מה מגדיר אדם כיהודי?? אדם שלא מחובר בכלל למסורת עמו למה הוא חלק מעמו?

          תומר, 14/04/09 14:26

          (אתה יהודי ואתה אחי אבל הייתי חייב לכתוב זאת בשביל נקודה של מחשבה!)

  • 22.

    פרוייקט הרכבת - לא ייאמן! (ל''ת)

    לא ידעתי עד כמה שזה מטורף, 12/04/09 17:47

  • 21.

    הרב יוסוף עובדיה פייגמליון

    פרידמן, 12/04/09 17:46

    פייגלין ..תעבור לש'ס . תלבש שימלה שחורה עם קישקושי זהב מזויף .תלבש טורבאן אירני ותחליף את השם לבוזגלו עובדיה יוסוף ...אתה מבייש את האשכנזים בליכוד !!!

  • 20.

    יפה. אבל מהמנהרה של הרכבת ייצא משהו טוב: שמירה על נופי א''י. (ל''ת)

    עופר, 12/04/09 17:32

  • 19.

    תגידו תודה שהציבור החילוני מסכים לעבוד בשבת....

    grishah , 12/04/09 17:29

    אם לא היינו משלמים כל כך הרבה מס הכנסה בחודש כדי לפרנס את החרדים הטהורים האלה... לא היינו חייבים לעבוד בשבת...
    ובגלל שהציבור החילוני צריך לפרנס גם את עצמו, את ילדיו וגם את שכונת מאה שערים ושאר הדוסים, אותו ציבור נאלץ גם לעבוד בשבת...
    הרי זה שאנחנו עובדים בשביל 150% בשבת זה אומר יותר מס הכנסה ויותר כסף לחרדים!! אז על מה אתה בוכה בדיוק?!

    פייגלין מדבר על זה שחילונים עובדים בשבת... הרי ברור שהדוסים לא עובדים בשבת...
    אבל הם גם לא עובדים בראשון, שני, שלישי, רביעי, חמישי ושישי!
    אין פלא שהם לא עובדים בשבת!

    • גרישה כל הכבוד - קרעת לפייגלין ולשאר הדוסים הפרזיטים את הצורה! (ל''ת)

      איוון האיום, 12/04/09 17:34

      • איוון האיום מי הביא אותך בגילגול זה ישו חסיד האהבה?....... (ל''ת)

        קובי, 12/04/09 18:11

    • אתה ממש לא צודק

      דנה.ג. , 12/04/09 18:15

      איזה חילוני רוצה לעבוד בשבת ? מה פתאום. אנשים רוצים יום חופש כדי לנוח, הם פשוט חייבים כי בהרבה מאוד מקומות אי אפשר להתקבל אם לא מסכימים לעבוד בשבת כמו שנכתב בכתבה . מי נהנה לעבוד 7 ימים בשבוע? בכלל במדינות מתקדמות בעולם עובדים רק 4 ימים , רק בישראל אתה קורע את עצמך כל כך הרבה ימים ושעות וכמעט אין זכויות לעובדים.

    • גרישה, לך למילואים ולקורסי קצינים ותראה מי מחזיק את המדינה

      taagad , 13/04/09 00:17

      אתה בכלל עושה מילואים?

    • תבדיל בין הדתיים

      אאא, 14/04/09 14:23

      אחי אני לא מכיר דתי אחד שלא עובד ואני לומד כרגע בישיבה (לא לדאוג אחריי הצבא אני הולך לאוניברסיטה ואז לעבודה) יש חרדיים ויש שומרי מסורת אחרים כגון כיפות סרוגות ומסורתיים וחרד''ל ואני לא בטוח (באמת שלא) אבל החרדיים נראה לי המיעוט בציבור המאמין!!!
      אגב רק שתדע שאחוז המפקדים הלוחמים הדתיים הוא מעל חמישים אחוז וגם האחוזים הלוחמים של הכיפות הסרוגות גבוהים מעל האחוז הכללי שלהם אז באותו מידה הייתי יכול לכתוב חילוניים תלכו לצבא נמאס לשמור עליכם אבל אנחנו עם אחד אם יש כאלה שלא עובדים צריכים לעודד אותם (כגון חרדים וממורמריים) או שלא הולכים לצבא מספיק (חרדיים ולפי הנתונים איזה חצי מהחילוניים) אז גם אותם נעודד!!!

  • 18.

    Pollard is a spy and as such he should pay the price

    Doug/New York, 12/04/09 17:24

    Just because there is no regard for the law in Israel, doesnt mean other countries are the same
    Pollard betrayed his country and he is rightfully paying the price

    • שקר

      דנה.ג. , 12/04/09 18:19

      אתם האמריקאים הסתרתם מידע חיוני שפגע בישראל מבחינה בטחונית בניגוד להסכם שהיה איתכם, הממשל בזמן ההוא היה אנטישמי שונא ישראל , חוץ מזה מרגלים אחרים לא קיבלו את ה"עונש" שיהונתן מקבל ויש הרבה מרגלים אמריקאים בישראל, כולם יודעים ולא מדברים על זה אז מספיק עם השקרים והתייפיפות הנפש.

  • 17.

    זה בסדר חמוד, עוד מעט המשיח מגיע וכללללל הארץ תהיה שלך (ל''ת)

    ד''ש מהפסיכיאטר, 12/04/09 17:19

  • 16.

    אין מילים- פשוט מדובר באיש מערות (ל''ת)

    אלה, 12/04/09 17:02

    • יש מילים - האיש הוא ההוגה והמנהיג הגדול בדורנו. בקרוב רוה"מ שלך (ל''ת)

      taagad , 13/04/09 00:17

  • 15.

    הייתי תומך בדבריך לו היית באמת מקיים תורה ומצוות.

    דני ב., 12/04/09 16:59

    כחובש כיפה אתה מלקט לעצמך את הדברים הנוחים לך.
    באף מקום בתורה לא כתוב למשל שצריך לגזול את כבשת הרש.
    באף מקום לא כתוב שצריך להקים כביש ליהודים בלבד ואת הקרקעות בהם עוברים הכבישים מחרימים ללא פרוטה מבעליהן.
    למרות שאנו עם סגולה, רבים מחבריך חובשי הכיפות אינם בוחלים במעשים שהם בפירוש כפירה ומעשים רעים כגון משכבי זכר, גילוי עריות, לקיחת שוחד מעשרות ושלמונים.
    אגב אם אתה כזה יהודי טוב, אזי ההבטחה האלוהית לאברהם אבינו היתה ארץ ישראל עם גבולות עד הפרת, לא ראיתי אף אחד רץ להתישב בעבר הירדן.
    החוק אגב לא מגדיר דווקא את יום השבת כיום המנוחה.
    כל עובד זכאי ליום מנוחה שבועי, ורוב המעסיקים נותנים לעובדיהם יום מנוחה תמורת העבודה בשבת.

    • לדני

      דנה.ג. , 12/04/09 18:24

      אנחנו לא גוזלים מהערבים את האדמה שלנו להם יש הרבה אדמות (מדינות), מקימים כבישים ליהודים בלבד בגלל איום הטרור ולא בשביל הכיף,כן כל חופשי הכיפות הם שבט אחד ואחראים אחד לשני (איזה גזענות ),נכון גם עבר הירדן הוא שלנו אבל צריך להיות ריאלי מה שאתה לא,לא נכון שרוב המעסיקים נותנים יום מנוחה- לך תשאל את המתדלקים בתחנות הדלק, את המלצרים ....

      • את חיה בסרט, מאמי (ל''ת)

        את אומללה, 13/04/09 00:03

        • באמת?

          דנה.ג. , 13/04/09 00:56

          דווקא את נשמעת לי אומללה מעצם התגובה האידיוטית שלך. חבל...

          • הפוסל במומו פוסל... (ל''ת)

            רמי, 13/04/09 02:05

            • אני חושב שדנה ענתה לעניין, גם אם אני לא מסכים עם כל דבריה

              פנדה, 13/04/09 09:54

              מי שעונה שלא בדרך ארץ הם בני דת האתאיסטים שמגיבים כאן, שאמונתם מעט חלשה ולכן הם נגררים מיד לקללות ולארגומנטום דה-הומינם, שרק מוכיח שנסתתמו טענותיהם.

  • 14.

    אנשים עובדים בשבת כדי להביא אוכל לילדיהם

    מאבטח בזוי, 12/04/09 16:55

    שזכויותהם נרמסות על ידי אנשים כמוך שאימצו להם לדת את הכלכלה הקניביביליסטית.
    כל קשר בין דרככם החברתית לבין ההלכה והיהדות מתבסס על השקרים שלכם בלבד.

    • ובהתאם, התשובה בזוייה. (ל''ת)

      מראה מראה שעל הקיר, 12/04/09 17:33

    • למאבטח

      דנה.ג. , 12/04/09 18:30

      מי שבאמת קורה את המאמר מבין שפייגלין לא תוקף את מי שעובד בשבת אלא את המעסיקים!!!


      בקשר לעניין החברתי אני די מסכימה איתך למרות שזה לא נושא המאמר דווקא יום חופשי בשבוע זה עניין סוציאלי שבא לקראת העובדים ולא נגדם, אתה עובד בשבת לא מתוך בחירה אלא בגלל שמנצלים אותך המעסיקים וזה דבר נורא ואיום.

  • 13.

    מסכים שלעבוד בשבת זה גרוע. אבל גם לא לנסוע בשבת זה גרוע

    ציון, 12/04/09 16:46

    נסיעה זו חירות, ומן הראוי שהרבנים יאשרו נסיעות ביום חירות היחיד שיש לנו.
    הטעות של פייגלין היא השהוא חושב שהשמאלנים הם אוהבי ערבים.

    • נסיעה בשבת

      דנה.ג. , 12/04/09 18:34

      תראה אני גיליתי שזה לא עושה לי טוב לנסוע בשבת, אין בזה ברכה לשאר השבוע שלי, לא יודעת אם הרבנים יכולים לשנות את זה יכול להיות שבעבר היה ויכוח על כך אבל אולי אני טועה, זכותו של כל אחד לעשות מה שהוא מרגיש, אם נוח לך לנסוע בשבת אז אף אחד לא עוצר אותך וגם כל אחד מתחבר ליהדות בדרך שלו.
      אני גם לא חושבת שהשמאלנים אוהבים ערבים יש כאן עניין של מה שהם רואים כאינטרס

    • מי מונע ממך לנסוע בשבת? (ל''ת)

      taagad , 13/04/09 00:19

    • הוא לא נגד אנשים בפרטיות שיסעו בשבת (ל''ת)

      מהיכרות אישית הוא נגד כפייה דתית, 14/04/09 13:58

  • 12.

    ביבי מפחד מפייגלין, מעדיף שמאל ותומכי טרור בממשלה ולא פייגלין. (ל''ת)

    ברעם , 12/04/09 16:29

    • אינני מתומכיו של ביבי-ההיפך אולי תגיד ברעם מי בממשלה תומך טירור בדיוק? (ל''ת)

      דני ב., 12/04/09 16:52

  • 11.

    אני מסכים עם פייגלין ומקווה שיגיע כבר לראשות הליכוד במקום ביבי השמאלן (ל''ת)

    אם כולם היו יודעים איזה תבוסתן הוא ביבי ......, 12/04/09 16:20

  • 10.

    פייגלין! שבויים חייבים לשחרר! אך בשבת נעבוד על אפך ועל חמתך-לא אתה ואף (ל''ת)

    לא דוס בעולם יכתיב לנו מה לעשות!, 12/04/09 16:17

    • כל הכבוד! כך יש לדבר עם הדתיים האלה הרוצים לכפות עלינו את אמונתם!! (ל''ת)

      יהודי חילוני גאה מדורי דורות, 12/04/09 17:11

    • מילים כדורבנות! כך מדברים עם דוסים החושבים על כפיה דתית! (ל''ת)

      דוסים שבו בשקט!, 12/04/09 17:33

    • הכל בשביל לעשות דווקא?

      דנה.ג. , 12/04/09 18:36

      חשבת שאולי לא לעבוד בשבת יהיה לטובתך ולטובת הכלל? אין כאן שום כפייה זכותו של בין אדם להביע את דעתו

      • תגידי, עברת סמינר של אמנון יצחק במקרה? (ל''ת)

        את מקשיבה בכלל לשטויות שאת אומרת?, 13/04/09 00:05

        • או שתגיב לעניין או שלא תגיב בכלל

          דנה.ג. , 13/04/09 00:58

          חבל על הזמן.

          • וגם

            דנה.ג. , 13/04/09 01:26

            אנטיפתיות זאת מחלה קשה אבל אפשר להתגבר עליה עם קצת אמונה, אל תתייאש תמשיך להילחם ....

            חח (:

            • I'll take it as a yes...

              עצוב ומפחיד כאחד, 13/04/09 02:07

              אכן, בוגרת סמינר הבלהות של אמנון יצחק, לפי התגובות שלך.

              • נסה יותר בכיוון הרב אורי עמוס שרקי

                דנה.ג. , 13/04/09 10:46

                אולי תלמד משהו...

    • אני מניח שגם על אפו וחמתו לא תחגור חגורה בטיחות, תעשן ותאכל הרבה שומן

      taagad , 13/04/09 00:24

      הוא לטובתך ולטובת בריאות המשפחה והקהילה שלך.
      למה אתה מתנהג כמו מתבגר דווקאי?

  • 9.

    השינאה ליהדות ולזהות היהודית היא אסון שהורס וממית את כולנו. (ל''ת)

    השמאל והערבים צוחקים כל הדרך לירושלים., 12/04/09 15:57

  • 8.

    ההלכה היהודית סותרת את עקרונות הדמוקרטיה - אסור לשכוח זו

    release brian, 12/04/09 15:55

    ראשית בעניין השבת וחוק יום המנוחה: בארה''ב עבדתי בתיירות שנים רבות - סופהשבוע שלי היה בימי שלישי ורביעי, וזאת לשמחתי. בשישי-שבת עבדתי, וכך יכולתי ליהנות מימי המנוחה שלי באמצע השבוע, בהם גם הייתי יכול לעשות הרבה יותר. הדתיים (ושלי יחימוביץ') מערבבים בין החוק הסוציאלי לבין החוק הדתי של שמירת השבת, וכך זורעים חול בעיני החילונים. צריך ימי מנוחה, אבל צריך לאפשר למי שרוצה לעבוד בשבת, בלי הכפייה הבלתי נסבלת של הכוחות הפנדמנטליסטים.

    משה פייגלין גם הוא זורע חול בעיניים: מדבר ברכות, ומסתיר את תפיסת העולם ההלכתית שלו, הנוגדת לחלוטין את עקרונות הדמוקרטיה:

    וחשוב שכל אחד יבין היטב, שעקרונות ההלכה סותרים לחלוטין את עקרונות הדמוקרטיה

    לפי ההלכה היהודית: מותר, ואפילו מצווה, להרוג את אותם יהודים שכופרים באמונה באלוהים:

    ''והאומרין אין תורה מן השמיים והמוסרין והמומרין שכל אלו אינם בכלל ישראל ואין צורך לא לעדים ולא להתראה ולא לדיינים (אין צרוך בכלל במשפט) אלא כל ההורג מהן עשה מצווה גדולה והסיר המכשול'' מקור: הרמב''ם, יד החזקה הלכות ממרים פרק ג' הלכה ב'

    לפי ההלכה היהודית: נשים פסולות לעדות (עדותן אינה קבילה בבית דין)

    ''אשה פסולה לעדות''
    מקור: שולחן ערוך, חושן משפט, הלכות עדות, סימן ל''ה, סעיף י''ד

    לפי ההלכה היהודית: אין לחלל שבת כדי לסייע למי שאינה יהודייה ללדת:

    ''כותית (גויה) אין מילדין אותה בשבת, אפילו בדבר שאין בו חילול שבת''
    מקור: שולחן ערוך, אורח חיים, סימן ש''ל, סעיף ב'

    גם פוסקים בני זמננו חושבים כמו חז''ל. הנה דוגמא מספרו של הרב קוק – מייסד הציונות הדתית:

    ''ההבדל בין הנשמה הישראלית היהודית, מאווייה הפנימיים, שאיפתה, תכונתה ועמדתה ובין נשמות הגויים כולם, לכל דרגותיהם, הוא יותר גדול ויותר עמוק מההבדל שבין נפש האדם ונפש הבהמה, '' (ספרו של הרב קוק, ''אורות'', עמ' קנ''ו, פרק ה').

    הנה לכם כיצד ההלכה והתפיסה הדתית-הלכתית נוגדים את עקרונות הדמוקרטיה. אתם מוזמנים לבקר באתר דעת אמת www.daatemet.org.il , ולהיווכח לדעת עד כמה עמוק הפער.

    • הבל הבלים ריקים ומזעזעים. אתה מהות השינאה לזהותך היהודית וליהדות (ל''ת)

      עליך ובגללך בדיוק נכתב המאמר הזה. אתה מפחיד !, 12/04/09 16:17

      • רק אולי תפרט במה הוא טועה... (ל''ת)

        במקום סתם להתלהם, 12/04/09 18:02

        • האתר הנ''ל הינו שיקרי ומגמתי ויכול להטעות אך ורק בורים.בעבר הוכחתי שוב

          ושוב את דברי השקר והעיוותים המכוונים משם.אין לדבר, 12/04/09 23:48

          סוף,שכן לא מחפשי אמת אנשים אלו.בראש הארגון עומד אדם מעורער שנהג באלימות כלפי ילדיו,ואף הפסיד בבית משפט חילוני-דבר המעיד רבות על אופיו.מי שאכן ובאמת מחפש לדעת על יהדות,צריך לפנות למקור ואח''כ לשמוע ''ביקורת'' מגורמים אנטישמיים..
          התורה איננה בורחת מקושיות להפך-זה חלק עיקרי ממנה,ולכל שאלה ישנן תשובות במספר רבדים.במשך הגלות הארוכה התמודדו חכמי ישראל בהצלחה רבה עם כל שאלה שהועלתה בפניהם(גם אז היו ''יהודים'' שהלשינו על אי הצדק שבתורה כביכול למלך או לשליט הגוי התורן)
          ב''ה-לא נותרה אף שאלה ללא מענה!
          ההבדל הוא בכך שהיום לא נותר לכופרים,אפילו היושר האינלקטואלי,שלא לדבר על הרוחני..

    • תגובה

      דנה.ג. , 12/04/09 18:52

      1. אז כל הויכוח הוא על איזה יום מנוחה לקחת? זה נראה כמו עניין של לעשות דווקא? ברור שאפשר לנוח ביום אחר רק מה העניין שישראל היא מדינה שמוגדרת כיהודית ויש כאלה שרוצים שהצביון היהודי ישלוט בה ולשלא תהיה מדינת כל אזרחיה אז הגיוני שבמדינה כזאת יבחרו את יום השבת כיום המנוחה הלאומי.
      2. מי שפוסל את זכותו של אדם להאמין במה שהוא רוצה שלא יבוא לדרוש חופש בשם הדמוקרטיה (בקשר לתפיסת עולם הלכתית)
      3.יש כל מיני עקרונות בהלכה ויש בה גם חילוקי דעות בין חכמים שונים הכלל הנהוג בחז"ל היה שהרוב קובע אפילו רוב של אחד (10 מול 9) , ברור שיש הלכות שצריך לעדכן אותם לפי דעתי ביחד עם הזמן שעבר ולא להנציח את הישן שלא הלך עם הזמן.
      4. היחס ההלכתי לנשים חייב להשתנות משום שהוא נקבע בין השאר לפי התרבות הנהוגה בעולם של הגלות בימים עברו
      5. לא יודעת מה הסיבה להלכה שלפיה לא עוזרים לגויה ללדת בשבת- יש כל מיני סיבות רוחניות שהם מעבר למה שכתוב במפורש.
      6.ההבדל בין האדם היהודי לאדם הגוי בהחלט נמצא בבסיס האמונה היהודית יש לכך סיבות שנעוצות בעיקר בתורת הסוד בהקשר של הנשמה וקשה להסביר את זה למי שלא מצוי בסוד, אבל בעיקרון יש הבדל רוחני בין יהודי לגוי.
      7 . לסיכום : מי שמעמיק ביהדות הרוחנית,המוסרית, הפילוסופית מבין עד כמה יש חיים מעבר לחוקים יבשים יש גם את טעמי המצוות יש עולם ומלואו של יצירה יהודית אדירה, אפשר לחלוק ולא לקבל הכל אבל לפסול את הכול בגלל דברים שלא מסכימים איתם זה הפסד אדיר לדעתי.

    • למד קצת את ההלכה לעומק!!!

      מזועזע, 14/04/09 13:42

      הוכחה שאין מצווה להרוג חילוניים כמו שכתבת עובדה זה לא קרה ויש מספיק קנאים שאפילו מתים על שמירת שבת וכשרות אז יש להם מספיק אומץ להרוג אם זה היה ההלכה!!!!!!

      אגב תקרא את ההלכה של הרמב''ם ודייק מהמילים שלו הוא מדבר על כופרים ברמה של מומרים שהיו עוזרים לנוצרים להרוג יהודים זה אומר בוגדים שרוצים להרוג!!! ואם אתה לא מסכים שבוגדים צריכים מוות כיום אז ה ישמור אותך!!! ברוך ה אין בוגדים כאלו כיום!!!!

  • 7.

    פולארד יושב בכלא כי הוא בגד במדינה

    רם, 12/04/09 15:36

    מדינה שבכל ההיסטוריה של היהדות, לא הייתה ליהודים טובה ממנה. הוא בגד בשביל כסף וקיבל את היחס המוצדק.

    • מדובר בפולארד לא בברגותי. אתה טועה. (ל''ת)

      נסה לתקן מאמי. אתה-מה-זה-מתוקי., 12/04/09 16:19

    • פולארד בגד במדינה? עישנת סמים הבוקר? (ל''ת)

      ברעם , 12/04/09 16:28

    • כמה רוע וטיפשות.

      ניר, 12/04/09 16:32

      פולארד לא בגד ולא נעליים. ארה''ב חתמה על הסכמים עם ישראל לפיהם היא היתה מחויבת להעביר בעצמה את המידע שפולארד העביר, אלא שחכמולוגים יש גם בארה''ב וכמה פקידים בדרגי הביניים של מערכת הביטחון האמריקאית החליטו לנהל בשביל מחלקת המדינה את מדיניות החוץ ולא העבירו את המידע. המידע שפולארד העביר הביא בין היתר לחיסולם של כ-100 מחבלים מארגון הטרור אש''ף, אותו ארגון ששתל 2 מכוניות תופת בניו יורק...

    • יש לך טעות יסודית

      דנה.ג. , 12/04/09 18:55

      בזמן השואה רוזבלט (הנשיא האמריקני דאז) לא הפציץ את פסי הרכבת לאושוויץ, כלומר האמריקאים לא תרחו להציל יהודים בשואה וגםידוע שהם העסיקו בנאס"א מדענים נאצים ואולי עשו דברים גרועים יותר במבצע "מהדק נייר" הידוע שלהם. כדאי להתעמק בידיעות על המבצע הזה ולהבין את הצביעות האמריקנית

      • אל תתני לעובדות לבלבל אותך דנה בננה

        יובל המבולבל, 12/04/09 19:41

        תבדקי פעם איזה מטוסים היו מסוגלים להגיע מבסיסי בעלות הברית לאושוויץ ובחזרה, ובאיזה שנה הם פיתחו את המסוגלות הזאת (אני אתן לך רמז זה לא קרה לפני אמצע 44) תבדקי את אחוזי העבדות של מפציצי בעלות הברית בדרכם אל לב גרמניה או מזרח פולין, תבדקי מתי הפסיק הלוופטוואפה להיות גורם בזירה (רמז פברואר 1945) ואז אם יש לך טיפה שכל (אני מפקפק) תוכלי לחבר כמה נקודות ולהבין למה הם לא תקפו את אושוויץ.

        • אתה צודק לא תקפו כי המרחק בין אושביץ לברלין גדול

          קובי, 12/04/09 20:46

          מאד .כי אושביץ מיקומה בהרי קוקז .והאמריקאים נכנסו למלחמה ותיכננו את מבצע רומנדי עם האנגלים כי הבינו שאם לא היכנסו גם הם יעלמו פשוט יצאו מאדישותם.יש עובדות שהם ידעו על אושביץ כבר 1942 אבל זה לא עניין אותם כי זה לא היה נכס אסטרטגי .פשוט חבל על הזמן....תבדוק לפני שאתה ממטיר ושלוט ברגשותיך ותיהיה ראלי .

          • אושביץ בקווקז!בחיים לא שמעתי שטויות כאלה! (ל''ת)

            פולין בטח גובלת בצ'צניה..., 12/04/09 21:30

            • כתבתי זאת באירוניה ואני בטוח שאתה הבנת .פשוט אתה לא מסוגל להודות שטעית (ל''ת)

              קובי, 12/04/09 22:21

            • שמעת על סרקזם? כנראה שלא (ל''ת)

              יאיר, 12/04/09 22:36

        • הם יכלו לעשות הרבה יותר

          דנה.ג. , 12/04/09 21:32

          לא רק שהם ידעו על מחנות המוות ולא עשו שום דבר גם ההתנהגות שלהם אחרי המלחמה היתה איומה- במבצע מהדק נייר הם העסיקו מדענים נאצים בנס"א ובמקומות אחרים , הם ישתמשו בידע הנאצי בכדי לפתח את המדע ואת הצבא . יחסם לישראל נהיה חם רק לאחר מלחמת ששת הימים.

          לא יודעת מי אתה אבל שכל ברור שאין לך כי אחרת לא היית מתנסח בצורה כזאת

        • וגם

          דנה.ג. , 13/04/09 01:10

          הם הגיעו לכל גרמניה והפציצו כמעט בכל מקום חוץ מאשר את מחנות ההשמדה, בהם הם לא נגעו, והיום ידוע כבר שהאמריקנים ידעו מה הולך בגרמניה ובמדינות אירופה האחרות עם היהודים, מי סיפר לך שהם לא יכלו להגיע לשם ? זה מידע כל כך פגום ואדיוטי בדיוק כמו כותב התגובה - יובל המבולבל? לך ללמוד קצת הסטוריה לפני שאתה משחרר את כל האנרגיות השליליות שלך לאוויר

          • דנה את 10 (ל''ת)

            felix342 , 13/04/09 01:45

            • תודה תודה

              דנה.ג. , 13/04/09 10:52

              אני מתחילה ממש להסמיק
              (:
              חח . גם אתה אחלה.

        • יובל אתה באמת מבולבל, "הפצצה שערכו חיה"א של ארה"ב וחיה"א

          felix342 , 13/04/09 01:40

          של בריטנה במשך שלושה..." ההמשך ע.ע גרמניה ערים-דרזדו ויקופידיה.

  • 6.

    אתה כל כך צודק. הלוואי והיה אפשר להחזיר את ישראל ליהדות . כמו שצריך . (ל''ת)

    יהודי חילוני ., 12/04/09 15:17

    • אם אתה חילוני, אני צנצנת (ל''ת)

      לא צנצנת, 13/04/09 00:06

      • לא הייתי שוללת את האפשרות

        דנה.ג. , 13/04/09 01:13

        הזאת. צנצנת זה עניין של השקפה- חח

  • 5.

    חבל שלא הזכרת את הפגיעה האדירה בנופו של עמק איילון (ל''ת)

    ישראל, 12/04/09 15:13

  • 4.

    הפריחה השנה באמת מדהימה יותר

    שלומית, 12/04/09 15:11

    מומלץ במיוחד לבקר בבקעת הירדן שנים לא נראתה כזאת פריחה בפסח וכמובן גם בשאר האזורים מהמרכז וצפונה.
    שאר המאמר כואב וצודק ועדיף לחשוב על דברים שמחים יותר בחג

  • 3.

    נקווה שתניהו יעצור את שערורית הרכבת לירושלים,ויסלול במעלה בית חורון (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 12/04/09 15:11

    • נתניהו? אתה רציני? איפה אתה חי? נתניהו הוא שמאלן פחדן שגנב את קולות (ל''ת)

      הימין כדי לאפשר לאסון השמאלני לשלוט שוב. בחייך!!, 12/04/09 16:19

    • מאמי אתה תמים אבל מאווווווד תמים (ל''ת)

      שיר, 12/04/09 17:14

  • 2.

    גלעד נמק בשבי החמאס 1022 יום!!!!!!!!!! (ל''ת)

    די להפקרותתתתתתת, 12/04/09 14:56

  • 1.

    ישר כח!!!!

    ארז, 12/04/09 14:47

    חד ומבריק כמו תמיד בעזרת ה' אתה גם תגיע לראשות הליכוד ולראשות הממשלה משה.