• 84.

    שתי מדינות לאילו עמים ?

    אשר בן-שלמה , 15/04/09 22:51

    פלשתינה הוא שם לועזי שפירושו "ארץ פלשתים". הרומאים, ולאחר מכן הבריטים, השתמשו בשם פלשתינה כשם של הטריטוריה שהייתה שייכת לשניים עשר שבטי ישראל. הפלשתים, יריבי עם ישראל בימי בית ראשון, השתלבו לחיק העם היהודי בימי בית שני, לאחר שהמלך אלקסנדר ינאי סיפח את ארץ פלשתים לטריטוריה היהודית העתיקה. בהתאם לאמנת אש"פ ובהתאם להחלטת 181 של האו"ם משנת 1947 פלשתינה היא השטח בין נהר הירדן עד הים התיכון. אש"פ קבע באמנתו כי העם הפלשתינאי הוא חלק בלתי-נפרד של האומה הערבית. אף-על-פי שהבריטים עד תום התקופה המנדטורית בארץ ישראל רשמו "נתינות פלשתינאית" בתעודות הלידה של היהודים שנולדו בארץ עד הקמתה של מדינת ישראל, אש"פ, באמנתו, שולל את מאותם יהודים יהותם כפלשתינאים, וכמו כן, שולל את קיומו של העם היהודי וזכות קיומה של מדינה יהודית. העתק של אמנת אש"פ ניתן לחפש באינטרנט, על מנת להבין כי בשביל התנועה הלאומנית הערבית, כל ארץ ישראל המערבית היא פלשתינה (כולל תל אביב). לערבים הארץ ישראלים עיתרון על היהודים : העם הפלשתינאי, הינו מוגדר באמנת אש"פ כעם טריטוריאלי. לעומתו, העם היהודי הינו עם חוץ-טריטוריאלי, לאחר ומדינת היהודים נקראה בשנת 1948 בשם "ישראל" במקום "יהוד". אילו, בשנת 1948, מדינת היהודים הייתה נקראת בשם "יהוד" (השם המקורי של המדינה היהודית בתקופת בית שני) העם היהודי היה נחשב היום לעם טריטוריאלי. אך, ישראל אינה יהוד, מבחינה אופיה הלאומי. אגב, החוק הישראלי אינו מכיר בקיומו של העם הישראלי או של הלאום הישראלי. כך, מדינת ישראל הינה היום מדינה חסרת לאום עצמי. עובדה כי במרשם האוכלוסין רושמים בסעיף הלאום : יהודי, ערבי, דרוזי, וכו'. אין רישום ממלכתי של הלאום הישראלי. כך, אני שואל : אך ניתן להפריד בין עם טריטוריאלי, הוא העם הפלשתינאי (המזוהה עם טריטוריה ששמה פלשתינה) לבין עם חוץ טריטוריאליה, הוא העם היהודי (שאינו מזוהה עם טריטוריה כלשהי, לאחר ובהעדר מדינת יהוד, הזהות היהודית אינה היום זהות טריטוריאלית אלא זהות דתית ? על מנת להפריד בין שני עמים, קיימים שתי אופציות : לשנות את השם של המדינה היהודית ליהוד, וכך לשחזר את העם היהודי כעם טריטוריאלי, או להגדיר בחוק כי העם הישראלי הוא העם היהודי בדמותו הפוליטית. רק כך יהיה ניתן להפריד בין שני עמים טריטוריאלים.

  • 83.

    עם מעט סבלנות ובעזרת הימין ההזוי תהיה כל מדינת ישראל שלהם.

    EXTRA-שמאל , 14/04/09 15:34

    הסרבנות העיקשת של הימין לשתי מדינות ,תוביל לבלתי נמנע, כלומר מדינת כל אזרחיה, ובמילים אחרות מדינה בשלטון פלסטיני או מוסלמי. כל מי שטומן ראשו בחול ומתעלם מהריבוי הטבעי של הערבים בנוסף לדרישתם המוצדקת למדינה משלהם, משחק לידיהם ומביא לבסוף במו ידיו את סופה של מדינת ישראל כמדינה יהודית, אני באופן אישי אינני חושב שזו טרגדיה, זה עדיף בהרבה על מדינת הלכה ימנית משיחית.

  • 82.

    לו הפלסטינאים היו רוצים מדינה - או יכולים לקיים מדינה - היתה להם אחת

    יופיטר יופיטר , 12/04/09 11:31

    מזמן מזמן - הם פשוט לא כל כך עם כמו אוסף חמולות - עם אינטרסים שונים - הם לא ישמרו על החוק משני צידי המיתרס - אולי אפילו בבתי המישפט בנוסף

  • 81.

    הייתי רוצה לדעת איך הם יקימו מדינה? ביניהם לבין עזה תהום פעורה (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 12/04/09 11:22

  • 80.

    השמאל סובל מראיה אסטרטגית לקויה - על כך יעיד גם וינוגרד

    בדוק , 12/04/09 09:32

    רק הימין יכול לעצור את השואה הבאה.

    • הימין? הבית היהודי והמתנחלים? זה לא מספיק.

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 12/04/09 11:29

      דווקא המרכז ובראשותו הליכוד יבצע את העבודה.
      1 2 3 4 5 6 7 8 9 10....

  • 79.

    ''הפרשנים '' מזיזים את התחת שלי ושל הממשלה. למורת ליבכם -שמאלנים (ל''ת)

    פרשן, 12/04/09 01:12

  • 78.

    מדינת יהוד ליהודים ומדינת פלשת לפלשתים

    אשר בן-שלמה , 11/04/09 21:19

    החוק הישראלי אינו מכיר בקיומו של העם הישראלי. לכן, הנוסח "שתי מדינות לשני עמים" אינו מעשי, כי, אומנם פלשת היא מדינת העם הפלשתי, ישראל אינה מדינת העם הישראלי. אין עם ישראלי. אין לאום ישראלי. בסעיף הלאום בתעודת הזהות כתוב "יהודי", כי אין במרשם האוכלוסין הכרה ב"לאום ישרלאי". אם רוצים להפריד בארץ ישראל בין יהודים לפלשתים, צריכים קודם כל לשנות את השם של מדינת היהודים מישראל ליהוד (המדינה היהודית בימי עזרא, נחמיה והמלך אלקסנדר ינאי הייתה נקראת בשם יהוד כי ביהוד קם הזהות היהודית כזהות מדינתית).

  • 77.

    אם נתניהו ילך שמאלה הוא יתרסק בגללנו. אם ילך ימינה הוא יצליח.

    יעקב - מרכז הליכוד, 11/04/09 21:06

    אנחנו נעיף אותו מן הליכוד כמו שהעפנו את שרון ואולמרט. סופם ידוע. גם סופו של נתניהו אם ילך שמאלה. אולם אם ילך ימינה, יקדם את ההתישבות ויבנה מאחזים חדשים - יזכה לתמיכת הליכוד. אולי בעולם יגנו אותו אבל הוא יישאר ראש ממשלה. אולם אם ילך שמאלה, תמיד יימצא איזה טלנסקי שיפיל וירסק אותו. וגם במרכז הליכוד הוא לא ירווה נחת.

    • אתם בליכוד והימין עוד תוכלו לעצמכם את הלב. ביבי ילך יותר שמאלה משרון

      BONI-M, 12/04/09 08:36

      ביבי ילך שמאלה רחוק יותר משרון ואולמרט. וזה יתברר לכול מתלהמי הימין והש''סניקים. הוא יפנה שמאלה לא בגלל שהוא ביבי. הוא יעשה זאת כי כמו לקודמיו המציאות תכתיב לו כך .

  • 76.

    אבו מאזן וארצות הברית באותו מוטו 2 מדינות באיזה מחיר ותנאים

    סילביו , 11/04/09 19:59

    האם המוטו של אבו מאזן לדבר רק אם יהיו 2 מדינות זה תרוץ ופה ן שם יזדחלו פיגועים שיצאו לפועל מחוסר בביכול של מו"ם?.כולם רוצים שלום וגם של 2 מדינות אבל באיזה מחיר לישראל ובטחונה

  • 75.

    כל ילד בעולם יודע מהו העם היהודי אבל מיהו ה''עם'' הפלשתינאי ?

    המצאה של הערבים, 11/04/09 12:15

    יש להם את ירדן עם רב פלישתיני מוחץ אך הם מעקשים דווקא על מדינה אחרת ולסיום גם את ה''זכות'' לשוב לישראל... במקום להאמין להם כדאי להאמין למה שהם אומרים ומחנכים יום יום בערבית : כל פלשתין.והיהודים ? אל תפחיד אותנו זועקים סהרורי השלום לוקי עיוורון המציאות הכואבת.

    • למען הדיוק כל השטח מהים ועד לירדן,הייתה ''פלסטינה א''י ''

      נתן.ש מעלות., 11/04/09 16:51

      כולל אזרחות ודרכון בשם זה.

      • אלא שהעם שישב בפלשתינה זו (שם רומאי, אגב) לא היו ערבים. (ל''ת)

        יעקב, 11/04/09 21:07

      • לפי התנ''ך מהפרט והחידקל וגם ירדן וסוריה עד צור שייך לעם ישראל.

        benzi. a, 12/04/09 08:46

        אם כך צריך להכריז מלחמה ולכבוש את סוריה וחלק מלבנון את ירדן ועד לנהרות בבל . כי כל זה נחלת אבותינו. איך אומרים הרוויזיוניסטים? בדם ואש יהודה נפלה ובדם ואש יהודה תקום! וזה אמור לא רק ליהודה אלא לכול ארץ ישראל ההסטורית.אילו הקב''ה היה רוצה בכך זה אכן היה מתממש. אך כנראה שאנחנו לא עם סגולה וממש לא בניו הנבחרים
        ורובנו מפולגים ומשוסעים. ומשמע מכך שלא מגיע לנו שום חלק ונחלה על כל ארץ ישראל
        התנכית.גם הישמעלים הם בניו של הקב''ה וכנראה שהוא מעדיף אותם על פננו.

    • אותם אנשי עולם שציינתם מכירים בשני העמים. אלא אם ארה''ב לא ברשימה שלך.

      יריב, 11/04/09 20:21

      במה אתה חושב מכירים באירופה, בדרום אמריקה, בצפון אמריקה אם לא בזכותו של העםם הפלסטיני למדינה משלו. לך תקרא את הסכם אנאפוליס או את עיקרי מפת הדרכים ואז תקבל תשובה די מוחצת לשאלתך.
      מה אתה מבין כשאתה שומע--רק לפני כמה ימים--את נשיא ארצות הברית מדבר על זכותו של העם הפלסטיני למדינה משלו לצד ישראל? אצלך--הפוך על הפוך--הוא בטח התכוון לפלסטינים שחיים על הירח.

  • 74.

    צודקים ב 100% ....לא יהיה משא ומתן ללא הכרב במדינת היהודים !!! (ל''ת)

    אליהו ..., 11/04/09 10:16

  • 73.

    ציפי לבני נהגה בתבונה ואחריות,בסירובה להצטרף לממשלה ההזויה.

    נתן.ש מעלות., 11/04/09 08:07

    מה שמלכד את שותפי הקואליציה,הם הכופתיות והכסאות.

    • שהתבונה שלך והאחריות תישאר באופוזיציה - הכי בריא למדינת ישראל (ל''ת)

      בדוק , 11/04/09 09:12

      • לא יעבור זמן רב ותהיה נאלץ להודות בטעותך. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 11/04/09 11:47

        • רק צרי מוח לא מבינים את ההגדה של מדינה ומשמעותה

          בדוק , 11/04/09 13:16

          מדינת ישראל מיום תקומתה חיה על הישרדותה. זה כניראה המזל שלה במזרח התיכון. ומי שמפיץ לכם חלומות של שלום מטעה אותכם. איך אמרה ליבני צריך לתת לעם תקוה. היא התכוונה אפילו אם התקוה שיקרית זה דור צעיר הוא יקנה את הסחורה הפגומה שלי.

          • את ההגדרה (ל''ת)

            בדוק , 11/04/09 13:17

          • ל 13.16 (בדוק)?,צרי המוח הם אתה וחבריך,אתם פוחדים מהשלום.

            אזרח ותיק, 11/04/09 17:40

            מעניין כמה ממכם שירתו בצבא ובמילואים?.

            • שטויות במיץ עגבניות - כולם רוצים שלום - אבל שלום צודק

              בדוק , 12/04/09 07:22

              לא שלום שאנחנו רק נותנים ונותנים ומקבלים על הראש. לא שלום של סחטנות. לא שלמען שלום נהמר על מדינת ישראל. לא מדובר פה בשלום עם מדינה שכנה מדובר פה בהקמת מדינה בתוכנו למען שלום. אתם אידיוטים גמורים אם אתם חושבים שזה יביא לפיתרון. זה יביא לחיסול מדינת ישראל רואים רחוק רואים שקוף. אבל נו באמת אפשר לשכנע אנשים מקובעים כמוך בראש, זה כמו להכנס בקיר.

              • א) ליבני טעתה ב) לא תקום מדינה פלסטינית בגללם - לא בגללנו -

                יופיטר יופיטר , 12/04/09 11:25

                הם מפולגים - חיים על פי אורח חיים חמולתי ולא מדיני - אין להם יכולת אירגון - ואין להם נכונות - או רצון או יכולת לחיות על פי חוק -

  • 72.

    הם לא רוצים לדבר, אז לא נדבר...

    רפניל , 11/04/09 07:13

    בשום אופן אין לקבל תנאים מוקדמים להמשך המו"מ. או לחילופין להציג להם תנאים נגדיים.
    הגיע הזמן להפסיק את הסחטונות הפלשתינאית, כך או אחרת.

    • שידברו קודם עם...

      הכפרסבאי, 12/04/09 03:58

      עבדאלה , האם יסכים לקבל אותם
      או עם
      אסד , שיקח אותם אליו

  • 71.

    כינים תקבלו מאיתנו ולא מדינה

    דורון הלפמן, 10/04/09 22:33

    עוד לא שפכתם מספיק דם כדי לקבל מדינה. חפשו לכם פרייר אחר שיתן לכם מדינה. הפרייר הקודם כבר מת.

  • 70.

    זה לא תלוי בביבי .הוא מצפה לשארה"ב תלחץ כדי לתרץ לימין הקיצוני. (ל''ת)

    סבזי , 10/04/09 22:00

  • 69.

    לא יהיה - לא יהיה - לא הפסד גדול לאומה (ל''ת)

    בדוק , 10/04/09 21:31

  • 68.

    ליברמן מבין ערבית ובעיקר ערבים. מנהיג אמיץ לישראל

    davidishalom1 , 10/04/09 21:24

    ליברמן כבר הדגיש כי אינו מתנגד לשתי מדינות רק ראשית שהפלשתינים יוכיחו את רצונם לחיות לשלום לצד מדינת היהודים. אולם יודע ליברמן ויודע כל בר דעת שהערבים והפלשתינאים לעולם לא יוותרו על האתוס המכונן שלהם, פלשתין מהים עד הירדן על חורבות הישות הציונית הכובשת. חברים ליברמן הולך לשנות את המציאות במזרח התיכון ואין לחשוש מהתקשורת השמאלנית שעדיין משחקת את משחקה של לבני ושות' של הושטת הראש לעניבת החנק. ניגמר עידן הפייסנות של הטרור שהחל מאוסלו ועד אנאפוליס. וגם תרגעו, לבסוף גם חוסיין אובמה וגם אומות העולם יקבלו את עמדתו הצודקת של עם ישראל בארצו.

    • מיהו ליברמן ומי סופר אותו בכלל-שיעשה מה שאומרים לו או שיפרוש-ציפי לבני

      Ehad Haam-Zionist, 10/04/09 22:26

      תצטרף כשותפה מלאה לממשלה שתקדם שלום (בהובלה נחושה של אובמה)-ליברמן וישי מוזמנים לפרוש כבר היום....

      • הרי ביבי לא מוכן להפרד משותפיו הטבעיים,ליברמן שר חוץ.בדיחה עצובה. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 11/04/09 17:43

      • יש לדבר על שלום - ויש שלום - זה שמדברים לא אומר שזה קיים (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 12/04/09 11:27

    • ובמשך העשר שנים הבאות הוא יילמד את כל שותפיו לכלא ערבית ורוסית

      יריב, 11/04/09 10:15

      וגם איך להיות נוכל.

      הבעיה היא שלא עושה רושם שדברי ליברמן הזיזו לאובמה. להיפך בדיוק. הנאום של אובמה בטורקיה ותגובת הממשל האמריקאי לתשובת הסטופר של האידיוט התורן שלנו, הראה שאובמה ''משתין מיותר גבוה'' על קוזאקים נלעגי לשון כליברמן.
      אבל לחלום מותר כל זמן שהחולם יודע שזה חלום. אחרת יש בעיה במיוחד במחלקת האישפוז במוסדות רפואיים לאנשים שמערבבים בין חלום ומציאות.

  • 67.

    To the prolific homeless. Homeless don't give advice to home owners.

    Russian Jew , 10/04/09 20:44

    Because they are losers. They don't have home, country, or allegiance to anything or anybody.They lick Big Daddy's ass for a handout
    They don't even have a language and communicate in a mutilated version of pigeon English.

  • 66.

    צודקים - באמת מגיעה להם מדינה בקווי 67 אך...

    אריק , 10/04/09 20:33

    הייתי מציב את חומת הגבול על קווי 1967 ודואג שכל תושבי השטחים ישארו מעבר לחומה זאת. אין מעבר לישראל שלי !!!

    ליהודי ישראל:
    יהיה רוב יהודי במדינת ישראל ולא צריך את הערבים בקרבנו. את זה כבר אמר פרופ' ישעיהו לייבוביץ' עליו השלום.

    לאבו-מאזן:
    השתלט תחילה על אנשיך. לא תוכל לאמר אח"כ שאירגונים קיצוניים ירו פגזים כל כפר-סבא. זה לא ילך.
    תזכרו שפגז אחד שנורה לעבר ישראל יהיה שווה ל"הכרזת מלחמה" עלינו !!! משמע שנוכל לבצע פעולות תגמול !!!

    • דהז'אוו של תמימות

      NY, 10/04/09 22:28

      תמימות היא מחלת השמאל. אנחנו באמת לא רוצים את הערבים אבל המשך דבריך מהולים בהומור. את זוכר מה אמרו לפני שיצאו מעזה? אם ירו אפילו בדל סיגריה זו תיהיה הילה למלחמה ונכנס לשם בזרוע נטויה, במורא וניסים. מה קרה במשך 8 שנים? בדל הסיגריה גדל, וחוסר התגובה הישראלית גרר עוד טרור.
      מי לא קיצוני? אולי היה עדיף שחמאס ישתלט על כל שטחי הרשות, לפחות הם הם אומרים מה שהם חושבים. לאבו מאזן וחבר מושחתיו אין את היכולת לשלוט על אירגוני הטרור? אירגונים אלה ימשיכו להוציא פיגועים, ולירות מעל החומה שלך. הסיבה שהם לא יורים היום היא רק בגלל שאנחנו שם, אין שום סיבה אחרת. היישות הפלסטינאית היא המצאה של הערבים והשמאל, תירוץ של הערבים לתקוף את ישראל בגלל שירדן לא יכלה לדרוש את רמלה וחיפה, אבל הפלסטינאים שקיבלו לגיטימציה מהשמאל יכולים.
      כרגע אין שום סיכוי להסדר, חמאס בעזה, אבו מאזן מנהיג רפוי בגדה, עם מי תעשה שלום? האם תבנה שתי מדינות פלסטינאיןת, כמו צפון ודרום קוריאה? ואם כך, האם עם כל אחת תתחיל מו''מ נפרד?

      • שמאל? הוא תומך ליברמן לידיעתך וכתב כתבה גדולה בזכותו בYNET

        שועל חסידה ו26 קרפדו , 11/04/09 08:11

        בתקופת הבחירות.
        תגובתך מוכיחה שמלבד היחס לערבים , יש הרבה משותף בין השמאל הישן ( שאריק השתייך אליו )
        וישראל ביתנו.

  • 65.

    I propose a Palestinian State in New Zealand

    Paul, 10/04/09 20:28

    The country is beautiful. The population is very friendly to Palestinians and to Arabs in general. It is also very tolerant of terror. So...what could be better?

    • And Uganda or Argentina for the Jews? (ל''ת)

      Yariv, 11/04/09 10:07

  • 64.

    אין להתחיל במסע ומתן ללא כניעה פלסתינאצית מוחלטת

    ש, 10/04/09 20:08

    אחרי זה אפשר להתחיל לדון על עוצמת העונש שהזוהמה הטרוריסטית הזו תספוג, ועל גובה פיצויי העתק שישלמו לישראל בשל הנזק שפשעיהם גרמו - לפחות מאז חרפת אוסלו.

    אחרי שכל נושא הענישה והפיצוי יסתיים, אפשר אולי לדון על עתיד היפוטטי שבו הערבים מתנהגים כמו בני אדם ואפשר לדון איתם על רעיונות אנושיים, כמו למשל מדינה.

  • 63.

    תקשיבו לאובמה - סכנה למדינת ישראל !!!

    שפינוזה, 10/04/09 19:46

    אובמה בשבוע שעבר אמר שהוא תומך בפתרון של שתי מדינות: מדינה פלשתינאית ומדינה לישראלים. שימו לב שהוא לא אמר מדינה יהודית.
    זוהי נסיגה מכל החלטות האום והתחיובויות אמריקאיות קודמות.
    עכשיו תקראו מה אומר סאיב עריקאת: פתרון שתי מדינות. הפלשתינאים הפסיקו להשתמש במונח - שתי מדינות לשני העמים.
    הם מעולם לא הכירו ולעולם לא יכירו במדינת ישראל כביתו של העם היהודי.
    מה שאובמה והפלשתינאים מתכננים עבורינו אלו שתי מדינות: פלשתינאית ביהודה שומרון ועזה, ומדינת כל אזרחיה (לא מדינה יהודית) בשאר השטח.

  • 62.

    אין פתרון שתי מדינות,,,

    בני, 10/04/09 19:31

    אם כבר אז שתי מדינות לשתי עמים!!!
    וזה גם אחרי שישראל תנסה 2-3 דרכים אחרות לפתרון הזה (חוץ ''משתי מדינות''), שמעתי את גיורא איילנד אומר שיש 3 אפשרויות על השולחן 2 מהם כבר ידועים למנהיגיי העולם ולתקשורת ,השלישית היא סודית כרגע וזה ידוע למעט אנשים בצמרת,בקיצור אני אישית כרגע אופטימי ומקווה לראות מה יקרה לאחר הפגישה בין נתניהו לאובמה ,
    דרך אגב תגידו את האמת מחמוד עבאס לא נישמע כמו ציפי ליבני ?? זוכרים מה היא עשתה אחרי הבחירות ? היא דיברה עם מחמוד עבאס וביקשה ממנו לא לדבר עם נתניהו ! וזו כרגע התוצאה כניראה שהיא באמת עושה פוליטיקה אחרת

  • 61.

    הפוטנציאל הערבי להכריע את ישראל מגבולות הקו הירוק..

    yairNofar , 10/04/09 19:30

    חח איך בשטח כל כך קטן כמו ישראל, רוצים לעשות 2 מדינות. זה בחיים לא יקרה. זה מצחיק אותי. אל תתרגשו חברים. בחיים לא תהיינה פה 2 מדינות כי זה פשוט לא אפשרי - כמו מבחינה מדעית אי אפשר לחזור בזמן ככה גם 2 מדינות. בקיצור אין אפשרות טכנית וביטחונית.. מה עם מקורות המים? איך הם יספיקו ל-2 מדינות? תעופה אזרחית - איך בשטח כל כך קטן בקושי חיל האוויר והתעופה האזרחית מסתדרים ובנס אין פה תאונות. אז קל וחומר מרחב אווירי בשטח הקטן שישאר לנו אחרי שהערבים ינגסו בשיטחנו. באיזור השרון מפרידים 11 ק"מ בין הים לבין יהודה ושומרון. ככה שאם תהיה מלחמה עוד 10 שנים בנינו לבין פלסטין אז תוך 4 שעות הם יבתרו את ישראל ל-2 (המרחק כל כך קטן). איך מדינת ישראל תצליח לשמור על גבול כל כך מסורבל כמו גבולות לפני מלחמת 67. איך חיל האוויר יוכל לתת מענה לאיום אווירי. הרי אם תהיה להם מדינה הם יוכלו להביא מטוסים והרי הגבול יהיה בירושלים כמה ייקח למטוס פלסטיני לחצות את הגבול לירושלים? תשובה: שניה אחת ולתל אביב: 10 שניות. אני לא אתפלא אם פלסטינים יורידו לנו את מגדלי עזריאלי או ירסקו מטוס אל תוך הכנסת כמו ב-11 בספטמבר - זה פשוט לא אפשרי לשמור על מרחב אווירי בשטח כל כך קטן. מטוס אזרחי עמוס תיירים לא יוכל להמריא או לנחות בישראל בלא סכנת יירוט. חחח שדה תעופה פלסטיני בירושלים.. אני רק מדמיין שנוחת בירושלים מטוס של חברת "איראן איירליינס".. הדרך קצרה מאוד להתרסק אל תוך הכנסת או על בית ראש הממשלה.. חח ואיך יגיעו מעזה לרמאללה.. הם יבנו לעצמם צבא במימון 22 מדינות ערב עם טנקים ויתכוננו למלחמה נגדינו. שלא נדבר על מלחמה ביולוגית או כימית שמקרבת את האויב ללב ליבה של הארץ ולמקורות המים. אל תדאגו חבר'ה אין פה מקום ל-2 עמים. הטרור ימשך תמיד כי הם לא רוצים רק את גבולות 67, הם רוצים גם את חיפה, יפו, רמלה, לוד, טבריה, צפת, גדרה וכו' מגבולות הקו הירוק, טווח הטילים כנגד מטוסים בידי הטרור מספיק כדי לכסות את שמי ישראל. טווח 5 עד 20 קילומטר שבין הקו הירוק וכבישי האורך של מדינת ישראל קצר מספיק כדי לחסום בתוך דקות ספורות את תנועת הרכב בצירים המרכזיים של המדינה. מדינה פלשתינית שתקום על גבולות הקו הירוק תוכל למנוע את גיוס המילואים בהתקפת פתע משולבת. אם באמצעות טנקים בתוך חצי שעת נסיעה, אם בירי טילים מדויק אל צמתים מרכזיים, ובכך להכריע אחת ולתמיד את המערכה. לא בכדי, אבא אבן, ממנהיגי השמאל הציוני מפעם, הגדיר את גבולות הקו הירוק כ"גבולות אושוויץ". עזה - חח זה פשוט מצחיק אותי. איזו מן מדינה זאת תהיה חבל על כל מילה. בשביל לעבור מ- יו"ש לעזה יצטרכו לעבור דרך ישראל חחח זה פשוט מצחיק אותי.. אובמה אם אתה רוצה 2 מדינות אז סבבה אבל לא על חשבוננו! על חשבונך! על חשבון 22 מדינות ערב הגדולות מה לנו יש בסך הכל את ישראל הקטנה. גם את זה אתה רוצה לקחת ממנו? תתבייש לך! לסיכום: הפוטנציאל הערבי להכריע את ישראל מגבולות הקו הירוק בהתקפת פתע משולבת, מפתה דיו כדי למנוע שאיפה ערבית לשלום אמיתי (כפי שלמדנו מהסכמי אוסלו). ניירות חתומים, אינם יכולים לעצור שרשראות טנקים, טילים, ובעיקר לא את השאיפה הערבית להביא לפתרון הסופי של הבעיה הציונית.

    • First write shorter articles second Obama said two state but means

      homeless-USA, 10/04/09 19:36

      one secular state solution to two people, Obama aware of it all Israelies wknow it
      The end is near to two state solution
      and one state solution to two people is the only possible way out for Israel from the never ending conflict with the Palestinians
      it inavedable

    • אהוד ברק אמר - שיעשה מנהרה מעזה לגדה שיוכלו לעבור - מדינה מטורפת (ל''ת)

      בדוק , 10/04/09 19:42

    • אתה לא מבין מה זה "שלום" ! עדיף שלום קר על מלחמה לוהטת. אז אין יתומים

      אריק , 10/04/09 20:38

      ןאין אלמנות והליכה מתמדת לבתי עלמין להתאבל על בני 18 שנפלו על הגנת המולדת.

      • ומה עם "קורבנות השלום" אותם הנרצחים שהם פועל יוצא מפייסנות הטרור

        davidishalom1 , 10/04/09 21:26

        מאוסלו ועד אנאפוליס ועד בכלל?

        • ליבי איתם וככה לא יהיו עוד קורבנות. במצב היום אין להם מדינה ולכן יש דם (ל''ת)

          אריק , 10/04/09 21:34

          • אחיה הבכור של רחלי היפה , הגיס של עוזי החליט לטקבק לעת זקנה.

            שועל חסידה ו26 קרפדו , 11/04/09 08:13

            כבשה פועה, כן.

          • מיסטר אריק - שיחזרו לירדן ומצרים - אנחנו לא נייצר עוד מדינה בתוכנו

            בדוק , 11/04/09 09:01

            ונחייה באיומים מתמידים. מצרים וירדן הן מדינות לכל דבר. מעולם לא היתה מדינה ששמה פלסטין. די להיות חוכמולוג.

            • מיסטר אריק זה מישהו אחר . טעית. טועים ,טעה .

              שועל חסידה ו26 קרפדו , 11/04/09 14:02

              חג שמח לגברת המגיבה ללא לאות .

              • לא טעיתי התכוונתי לאריק וכיניתי אותו מיסטר אריק - מה הבעיה שלך

                בדוק , 11/04/09 14:26

                תמיד אתה חושב שאתה הכי חכם והכי מתוחכם. אבל לא לצערנו הרב.

                • טעית. אבל למה שתודי?

                  שועל חסידה ו26 קרפדו , 11/04/09 14:52

                  אני משוכנע שהתכוונת למישהו אחר.
                  שלך בתחכום קל
                  ..... .

                  • אני לא מתביישת להודות בטעויות - אבל נודניק לא טעיתי (ל''ת)

                    בדוק , 11/04/09 15:09

                    • ניחא , לזכותך אפשר לאמר שבלעדי נוכחותך הבלתי נלאית , לא היתה לטוקבק

                      שועל חסידה ו26 קרפדו , 11/04/09 17:17

                      תוחלת לטוקבוק של NRG....

  • 60.

    ירדן פלסטינית ללא יהודים!!ישראל יהודית ציונית ל ל א ע ר ב י ם !!!!

    יובל ארהב, 10/04/09 19:20

    אבו מאזן מקווה שתהיינה שתי מדינות זכות שיבה הצפה של ישראל(או מה שישאר ממנה)בערבים ואז הרוב כאן ערבים והינה משתים יש לו מדינה מהירדן לים ואם ישראו ישראלים הם ינוסו בשחייה

    • Yoval One seculat state solution to two paeple is

      homeless-USA, 10/04/09 19:39

      the best way out for israel from the ever lasting conflict with the PA

      • באמת? זה יביא סוף לסכסוך? כמה שאתה נאיבי (על חשבוננו). (ל''ת)

        panacea , 10/04/09 20:26

        • הרשה גם לי להתמם על חשבונך ולחשוב

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 11/04/09 08:15

          שיש אפשרות לאחד את כל בני הדודים מעבר לקו הירוק . הנה התממתי לי , אבל ניראה שזו באמת תמימות.

  • 59.

    מהיום בואו נפסיק להגיד פלשתינים ונקרא לילד בשמו-ערבים

    בן, 10/04/09 19:19

    גם לגולדה מאיר היה דרכון פלסטיני......
    )
    ואפילו ירדן הוציאה בול רשמי עם הוכחה של מי ארץ ישראל, (ירדן הוקמה רק ב-1946),
    ובקוראן.....אין איזכור ירושלים, רק אמירה אחת על ''על המיסגד הרחוק'' אבל אז יא חביבי, לא היו מיסגדים בירושלים, הראשון הוקם רק 60 שנים לאחר מות מוחמד, (הוקם בשנת 690 לספירה) ולכן ''האחר'' היה במדינה, ולא בירושלים,
    ירושלים אגב, עד בערך 1860, הייתה עיר קטנה מאוד, ואסור להתבלבל !!!!!!
    היא הייתה רק העיר שבתוך החומות של היום,מה שנקרא היום ''העיר העתיקה'', לא היה כלום מחוץ לחומות, וכיום ירושלים היא עיר ענקית ואף אחד לא מבין שזה לא היה ככה אז.........
    ליהודים שייכת ארץ ישראל גם לפי הקוראן שאומר להם שישמרו עליה, ומציין במקומות רבים את העובדה הזו.....
    יש מפות שמוכיחות לפני 1915 את כל שיטחה של פלסטינה האמיתית.....
    יש את הצהרת בלפור עם הבריטים שהתחילו לשלוט באיזור, על ייעוד כל פלסטינה כבית ליהודים בלבד....
    כל הערבים בארץ ישראל של היום, הם נוודים שהגיעו או הובאו מאיזורים ערבים מחוץ לפלסטינה, בשנות ה-1800 ו-1900...
    מרק טווין במסעו לארץ ישראל לא ראה הרבה תושבים ולא ערבים......
    אני חוקר בעניין כבר שנים רבות ויש לי ים הוכחות, אבל לדעתי הוכחה אחת מעל כולן:
    שאלה לכל ערבי:
    איך קראו לערבים לפני 1948 ???
    האם קראו להם ''ערבים'' או ''פלסטינים'' ??
    ברור כי קראו להם ר-ק ''ערבים'', כי ''פלסטינים'' קראו רק ליהודים של אז !!!
    מעולם בהיסטוריה לא הייתה מדינה לערבים שנקראה ''פלסטיין'', רק ליהודים הייתה בעלות בשטח,
    ועוד לא נכנסתי להיסטוריה המאוד ישנה, על בית המקדש הראשון והשני, וכד', והבטחה הקב''ה לאברהם, ועוד ועוד........

    והדבר הכי מגוחך הוא שערבים אינם יכולים לבטא את ה-פ
    אנשים תתעוררו אין חיה כזאת עם פלשתיני וגם לא תהיה

  • 58.

    אולמרט עדיין מחכה לתשובת אבו-מאזן על הצעתו לוותר על הכל.

    panacea , 10/04/09 19:18

    אולמרט טוען שהציע כבר לפלסטינאים ממש הכל-והם סירבו.
    אז מה הצביעות הזו עכשיו?

  • 57.

    פו ושם יהיו פיגועים מחבלים מנובלים .. אנחנו נחסל אתכם אבל ברגע

    קובי, 10/04/09 18:44

    האמת של מילחמה כוללת הנקמה תגיע ימלוכלכים
    כמה יהודים חיסלתם בשם האיסלם המלוכלך..
    כמה צרות .. כמה אנרגיה מיותרת.. יגיע יומכם יכלבים ..ולכם יש תנאים? כול הזמן יושבים בחדרי חדרים בני השטן וחורשים מזימות לפגוע בילדים נשים וזקנים .. עם רע מלוכלך מסריח ומקולל.. עמלקים רעים ורשעים
    תסתכלו על ההיסטוריה שלהם רק מלחמות ..רציחות .. שודדים ..אנסים .. מה עוד תמותו כבר

  • 56.

    ציפי נתנה לך את עזה הפכתה אותה לחמסטן ,אלפי טילים עלינו ..............

    simond , 10/04/09 18:38

    ציפיל'ה התמימה נתנה לך את עזה כשביביטען שתהפך לחמסטאן...וכך קרה
    אלפי טילים מחמסטאן לאשדוד אשקלון שדרות
    עכשיו אתה רוצה את הכול כדי שחמסטאן תגדל ותשלח טילים גם על תל אביב רמת גן נתניה ...
    מזל שהעם שלח את ציפיל'ה הבייתה ...כדי שחמסטאן לא תתרחב יותר ...
    אוי מה עשית ציפיל'ה חמודל'ה ...למה צחקת כשביב אמר שעזה תהפך לחמסטאן ...עכשיו את יושבת עם 27 גמדים שאוכלים את ליבם מרוב ייאוש ...2 מדינות לחמס ולחמסטאן
    ו2 מילחמות הגנה הבאת עלינו מרוב תמימותך
    חבל ...ובמקום לנגב חומוס בעזה אנו מנגבים את דם ילדינו ...לא חבל ציפיל'ה

    • Israel turned Gaza to open air preson Tzip gave preson and U got war (ל''ת)

      homeless-USA, 10/04/09 19:15

  • 55.

    WELL ARABS IT IS TIME FOR YOU TO KNOW .ASS KISSING TIME IS OVER.NOW

    REAL PURE JEW, 10/04/09 18:29

    IF YOU WANT PEACE WILL GIVE YOU PEACE.YOU WANT WAR WE WOULD LOVE TO GIVE YOU THE LAST ONE TO YOUR LAST ONE..AND YOU KNOW THAT WE CAN FINISH YOU AND YOU CAN'T WIN A WAR WITH GOD AND HIS PEOPLE THE JEWS...JUST LOVE IT ..START KISSING ASS YOU STUPID ARABS ..YOU HADE YOUR CHANCE .NO MORELEFTY WEAK AND WICKED LEFTY IN POWER IN ISRAEL ...FOR EVER

    • God is on our side!! As he was in 560 BCE, 70 AD, and

      Yariv, 11/04/09 09:26

      in 165 AD,in 1933-1945 and continously in the past 2,000 years.

      Somehow I think every one is a child of God. Are you suggesting that he has created the Arabs so that we could kill them?

  • 54.

    פתרון ''2 מדינות ל 2 עמים'' = טרנספר

    אבו התבלבלת, 10/04/09 18:25

    אבו מאזן בוודאי מתכוון לפתרון ה ''2 מדינות לעם אחד''.

  • 53.

    לקרוא את מאמרו של שאול אריאלי היום על מרחב ההסכמה בין ישראל לפלשתינאים

    Ehad Haam-Zionist, 10/04/09 18:22

    הפערים אכן קטנים באופן מוחלט-אך סימליים-ולכן שני העמים האלו החלשים פנימית, שבשניהם חזית סירוב חזקה לשלום, לא מסוגלים לגשר אותם לכלל החלטה וביצוע.....ולכן נדרשת נחישות של אובמה, הילרי ומיטשל.

    צריך לאמץ את המרכיבים הטובים במספר תוכניות בעשור האחרון(ואז נקבל משהו הדומה להסכמות זנווה הטובות):

    - מתווה קלינטון הציע חלוקה נכונה של מזרח ירושלים (כולל חלוקת העיר העתיקה והאגן ההיסטורי). כאן הפישול העיקרי של אולמרט שסירב לדבר על העיר העתיקה והאגן ההיסטורי.

    - פתרון בעיית הפליטים(במדינה הפלשתינאית או במדינות מושבם) עולה על הדרך הנכונה של ויתור מעשי על מימוש שאיפתם והתכנסות(איטית) למספר סימלי של קליטת פליטים בישראל (ערפת כתב בניו יורק טיימס על 350 אלף-בטאבה הם דיברו על פחות מ200 אלף-ואבו מאזן הציע לאולמרט 100 אלף-אולמרט היה מוכן ל30 אלף).

    הפלשתינאים מוכנים לחילופי שטחים זהים של עד 3% מהגדה(עם רוב המתנחלים במרכזי האוכלוסיה הגדולים-ישראל תובעת חילופין לא זהים והשארת שטח של 6% מהגדה (גם אולמרט וגם ברק בטאבה)-עיקר הבעיה נוצרה בגלל אריאל-שתקעו אותה במכוון 25 קמ בעומק הגדה כטריז....להערכתי ישראל מתעקשת לחינם על חילופים לא זהים-ויתכן כי אם חלוקת ירושלים תיפתר טוב אפשרי יהיה(אולי) לכלול את אריאל. השאלה אם אנו רוצים להגדיל את מספר הפליטים שנקלוט, כדי להתפשר על אריאל? לדעתי זה לא כדאי.....

    הנקודה של פירוז ופיקוח בינלאומי די מוסכמת על ידי שני הצדדים.

    • שמאלן רדוד מוח ברק נתן להם הכל בקמפ דיוויד וקיבלנו את איטנטיפאדת הטרור (ל''ת)

      davidishalom1 , 10/04/09 21:30

      • למנתח המוח הדגול: קמפ דויד?10% משטח הגדה לישראל-חלוקה מעורפלת בירושלים

        Ehad Haam-Zionist, 10/04/09 22:22

        זה אצלך הכל?

        האשמה בקמפ דויד רובצת על שלושת המנהיגים (ערפת שרצה הסדר חלקי ולא הסדר שלום מלא-שעליו לא יכל להסכים ללא תמיכה/לחץ של כלל מנהיגי ערב.....ברק שבשחצנותו חשב שיוכל להכריח את הפלשתינאים ליותר מאשר הם והקהיליה העולמית צריכים לתת.....וקלינטון, שלא הכין טוב את הועידה, לא אירגן לחץ של מנהיגי ערב, לא בלם את שחצנות ברק-ולא הכין אלטרנטיבת ביניים למקרה כשלון)

        הפעם היחידה שהייתה התקדמות רצינית הייתה בטאבה-אך אז כמו עם אולמרט, היה ברור לפלשתינאים שהמנהיגים הישראלים כל כך חלשים שלא יוכלו לקיים מה שהבטיחו.

        כעת יש חלון הזדמנויות עד סוף השנה והבחירות הפלשתינאיות: אובמה נחוש להצליח, אבו מאזן(ובראגותי) בשלים להסכם-האם נתניהו בשל????

        • ציוניסט. קראתי , אלא שאריאלי שבא מהקיבוץ השכן לא בדיוק אובייקטיבי

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 12/04/09 21:26

          למרות שאני מאד מעריך את כתיבתו ודעותיו.

      • יש לך הגדרה מוזרה למילה ''הכל'' גם יש לך בורות בקשר להצעת ברק וכוונתו (ל''ת)

        יריב, 11/04/09 09:16

  • 52.

    They are not in a position to set conditions or rush the gov"ment

    Russian Jew , 10/04/09 18:19

    Hopefully like the gov"ment'll work out a well thought out approach that serves its citizens and not its foes or "friends"

  • 51.

    שבת שלום וחג שמח לכולם , אין צורך לריב ולתלהם . למה לריב?

    שועל חסידה ו26 קרפדו , 10/04/09 18:17

    בלאוו הכי אף אחד לא שואל עשרים טוקבקיסטים שמגיבים בששים תגובות ב NRG.
    וגם את ביבי לא ישאלו יותר מדי , כמו שלא היו שואלים אף ראש ממשלה אחר .
    היתרון הגדול של ביבי ביכולתו המסחרית כאיש מכירות לשעבר , תקוותי שינהל משא ומתן חכם וקשוח ולפחות יגרום לפלסתינים להשתין דם לפני שיקבלו . מה שיקבלו .

    • בוודאי שאתה צודק, אך כל מגיב מנסה לשכנע בהגיונו מאות קוראי תגובות.....

      Ehad Haam-Zionist, 10/04/09 21:27

      וראוי שתקרא את הערה 54 כדי לראות (מה שאני מניח שאתה יודע, כי מתגובותיך אתה נראה לי אדם נבון ואנליטיקן) שמרחב ההחלטה הוא קטן (ולטעמי קליטת פליטים מינימלית הוא החשוב בפרמטרים)

  • 50.

    משחק אותה ברוגז? עוד יותר טוב!

    שבץ חלובה, 10/04/09 18:14

    שני הליצנים אבו מאזן ואבו עלא חושבים שאנחנו חייבים להם משהוא. לא כבשנו מהם שטחים ומה שכבשנו לא שייך להם. באף מקום זה לא רשום שזה שייך להם. ביבי הוא לא הרצל פלסטיני ואף פעם לא התחייב להקים להם מדינה. נכון רבין זצוק''ל חתם איתם הסכמים אבל הם שיקרו אותו ולכן ההסכמים בטלים ומבוטלים. הם רוצים מדינה? שימצאו להם הרצל משלהם. למה הערבים לא הקימו להם מדינה בשנים 1949-1967. מי הפריע להם לעשות זאת?

    • ואיפוא כתוב שמדינת ישראל שלנו?

      יריב, 11/04/09 09:14

      בטח בתנ''ך לא? אז למה המילה ''ערבים'' מוזכרת כאלף שנה לפני המילה ''יהודים'' ולמה היא מוזכרת יותר פעמים? ואיך זה שאלהים לא ידע שיש עם יהודי? ואיך זה שבמשך 2,000 שנה לא חזרנו לפלשתינה למרות שלא היה מי שיעצור בעדנו? ואיך זה שיהודה הלוי בא לבקר וחוזר לספרד ואיך זה שהרמב''ם בא לבקר וחוזר למצרים ומתאסלם?

      בטח בגלל שזה כתוב שהארץ הזו היא שלנו.

  • 49.

    ISRAEL IS FOR PURE JEWS ONLY.PIGS LEFTYS AND MOSLEM NOT WELCOME HERE

    REAL PURE JEW, 10/04/09 18:08

    AND AT THE END OF THE DAY THAT IS WHAT GOING TO BE.
    SO PLEASE PIGS LEFTYS AND MOSLEM. JUST GET OUT OF MY HOLY LAND .PLEASE I DON'T WANT MY FAMELY'S KIDS TO BE KILLERS OF ALL THIS SHIT. SO GET OUT NOW..

  • 48.

    לאבו מאזן אין עם פלסטיני לכן לא תהיה מדינת פלסטינית

    מרס, 10/04/09 18:06

    הסופרים היוונים הקדומים נהגו לכנות את התחום הסובב את שפלת פלשת (אזור החוף הכולל את אשקלון ואת עזה) בשם 'פלשתינֵה' (Palestinē). משרצו הרומים, במאה השנייה לספירה, להשכיח את הקשר ההיסטורי של היהודים לארצם, כינו את המחוז שכלל את ארץ ישראל בשם ''סוריה פלשתינה'', אשר איחדה בין שני הפרוביציות יהודה וסוריה.

    • אז מה, לא היתה מדינת ישראל אז.?

      יריב, 11/04/09 09:09

      לא יכול להיות. אתה מסלף את ההיסטוריה. אנחנו פה מנצח נצחים. אני אפילו זוכר שפרס היה בממשלת רבי עקיבא.

      ואם אין עם פלסטיני, מה עושים עם 4-5 מיליון איש שחיים בין הירדן וים תיכון ומתעקשים שהם עם פלסטיני? יש לך אולי איזו תוכנית לפתרון סופי של הבעיה הפלסטינית?

      • מה הם עושים פה?

        אחד מכפר סבא, 11/04/09 19:55

        בו נםפר לך אותם ''פלסתינים'' הגיעו לפו בסוף המאה ה19 תחילת המאה ה20 וגם אלו שחיו פו שהם כמה אלפים בודדים פחות מכמות היהודים שחיו פו באותו זמן רובם הגיעו לפו בשלהי המאה ה16 וה17 וגם אז כמותם לא עלתה אל זו של היהודים אותם ערבים שחיים פו לא שונים מהערבים שחיים בסוריה או עירק המדינות של אותם ערבים חולקו ע''י חמולות או ע''י הכובש הצרפתי או הבריטי אז למה עם שמימש את הזכות הלגיטימית שלו למדינה או יותר נכון כמה מדינות צריך עוד מדינה ועוד בשיא חוצפתו ממציא לעצמו עם[פלסתינים] כפי שידוע לך לפני שנות ה60 לא היו שום ''פלסתינים''.וגם כאשר ניתנה להם מדינה ב47 הם פתחו במלחמה וטבחו ביהודים.

  • 47.

    מתי פצצת ערבי ישראל המתקתקת תתפוצץ?ההערכה שלי היא תוך שנתים (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 10/04/09 18:05

    • מה הבעיה שערי השמים בישראל פתוחים - מי שלא טוב לו שיחפש יעד אחר (ל''ת)

      בדוק , 10/04/09 18:15

    • יש לנו עסק עם שתי פצצות: הפלסטינית והערבית ישראלית

      שבץ חלובה, 10/04/09 19:30

      ערביי ישראל יושבים על חבית חומר נפץ שמחשבת להתפוצץ בכל רגע. היא כבר עמדה על סף התפוצצות אז באוקוטובר 2000 כשנענו לקריאת המרד של ערפאת ויצאו לרחובות ותקפו ישובים יהדיים כמו בתקופת המנדט. המזל שלה היה שראש הממשה היה הכושל והפחדן ברק יחד עם שר בטחון הפנם בן עמי. שני אלה קיבלו פיק בירכיים ואיבדו את העשתונות. מזל שהמשטרה תפסה יוזמה וירתה במורדים. רק אחרי 13 הרוגים דוכא המרד אבל מאז ערביי ישראל יושבים על גחלים לוחשות מוכנים לקבל אור ירוק מהפלסיטינים כדי להצטרף ללחימה. היום שרון איננו כך שהם לא מפחדים. ביבי עדיין לא הוכיח את עצמו כאחד שמסוגל לכסח אותם חזק.גם על ליברמן אני לא סומך. ערביי ישראל צריכים לקבל אזהרה שבכל מקרה של חסימות כבישים וידוי אבנים זה יגמר בירי על מנת להרוג. העונשים יהיו קולקטיביים. כפר שיתפרע יחטוץ עוצר יסגרו לו את המים והחשמל בתור שלב ראשון.

      • מדוע אינך סומך על ליברמן ? קרא ספרו "האמת שלי"

        davidishalom1 , 10/04/09 21:34

        ותגלה מנהיג בעל חזון, נחוש אמיץ ולא מזגזג. ראה במשפט אחד ביום כניסתו לתפקיד כבר החל לשקם את כוח ההרתעה שממשלות ישראל רופפו מאז אוסלו ועד ממשלת לבני אולמרט והמשפט הוא: "הרוצה לשלום יכון למלחמה" ובאשר לאנאפוליס, ואלה כבר מילותי שלי, צפהלה - אנאפוליס ב.. שלך.

      • ובשלב השני מקלחות מפורסמות (ל''ת)

        יריב, 11/04/09 09:04

  • 46.

    אבו מאזן היקר-ומה עם הטרור שחתמת להשמידו?

    dkhkh, 10/04/09 18:01

    במפת הדרכים? החמאס עדיין קיים ואנחנו כבר לא פריירים!

  • 45.

    לפחות הוא לא ביקש כתנאי להכניס את היהודים לקרמטוריום (ל''ת)

    ytre, 10/04/09 17:56

  • 44.

    רק מדינה אחת תהיה פה או ישראל או םלסטין תבחרו בעצמכם או אנחנו או הם (ל''ת)

    משה ירושלמי, 10/04/09 17:53

  • 43.

    צריכים להגיב

    יוני, 10/04/09 17:45

    נמאס כבר מהתנאים המוקדמים שלהם - גם אנחנו צריכים לנהוג כמותם אני קורא לביב להגיב

    ''בלי הסכמה מראש על מדינה יהודית ומדינה מוסלמית לא יהיה מו''מ''

    אני מחכה לרגע שהם יסכמו ויאשרו תנאי בסיסי זה

    • וואלק אתה גדול. עוד מדינה מוסלמית אחת?

      יריב, 11/04/09 09:02

      לא מספיק לנו עם אירן, עירק, סעודיה, מצרים, לוב, קטאר, מלאזיה, אינדונזיה, ירדן, סוריה, לבנון, ועוד כ 10 מדינות מוסלמיות?

      אולי לא סיפרו לך אבל הרבה פלסטינאים הם נוצרים. אז הוא תקום גם מדינה נוצרית על ידנו.

      אז מה בקשר למדינה ערבית? גם פה יש בעיה כי יש הרבה מדינות ערביות.

      ואותו מישהו גם שכח לספר לך ש 300,000 ישראלים מתוך המיליון שבאו מרוסיה הם לא יהודים.אז צריך אולי מדינה רוסית?

      והאמת הפשוטה היא שנשארו אפשרות ריאלית אחת והיא שתי מדינות בין הירדן והים. האחת ישראלית והשניה פלסטינית. לא דברנו על מדינה יהודית לפני מלחמת יוני 1967. היינו כולנו ישראלים גאים וחזקים. עכשו אנחנו יהודונים מפוחדים.

      • מר יריב אתה עלוקה קטנה ועלובה

        אחד מכפ''ס, 11/04/09 19:43

        נכון יכולים להיות שני מדינות אחת ירדן[''פלסתין''] והשנייה בית לעם היהודי והיא מדינת ישראל,ובקשר ליו''ש אזורים שבהם חיים ערבים יעברו כשטח ריבוני לירדן ואזורים שהם חיים יהודים יעברו לישראל. וכך גם ייכחד העם ''פלסתיני'' כלא היה מעולם ובקשר לפת''ח ולחמאס אותם אירגונים יוכלו להיכנס לפרלמנט הירדני ואם לא ירצו מקומם יהיה בכלא בישראל או מתחת לאדמה. ועוד משהו אחד תגיד לפני 67 ישראל הייתה הבית הלאומי לעם הסיני או האבורג'ני?

  • 42.

    והכל התחיל מהטיפשות של ציפורה ליבני השותפה והיועצת

    אורן ניצן, 10/04/09 17:44

    של הרשות הפלסטנאית.
    רה''מ נתניהו אנו לא רוצים שוב התרפסות יהודית מול הפלסטנאים - חזק ואמץ רוב רובו של העם היהוד איתך.

    • נער יקר , לא שנתיים אלא שלושים ושתיים שנים.

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 10/04/09 18:23

      שאז נולד לראשונה הרעיון של שטח בעבור מעט שקט והרבה שלום קר . זמן קצר לאחר מכן יישם רה"מ הראשון מטעם הליכוד , אשר אריק שרון הקים מעט לפני , מנחם בגין שמו של אותו רה"מ , את הרעיון והחזיר למצרים את ח"הא סיני בעבור שלום , קר אמנם , אך יציב , עד עצם היום הזה כשלושים שנה לאחר מכן.
      קר או חם , ישראל הרוויחה המון מהשלום עם מצרים . הרווח הראשון והגדול הנו החסכון העצום בקרבנות , בעיקר של חיילי צה"ל.
      מאחל לך רק טוב וחג שמח.

    • נצניה היה כבר ראש ממשלה וחתם הסכמי נסיגה עם פת''ח. לבני לא היתה בתמונה

      יריב, 11/04/09 08:48

      באיזו שנה נולדת? הרי אתה בכמה דקות יכול ללמוד מה עשה נתניהו בקדנציה הראשונה שלו ולמה הוא הועף על ידי העם בבחירות ואהוד ברק. נהיה ראש ממשלה עד שאריק שרון הביס אותו.

      נתניהו היה כמרחק נגיעה מנסיגה מוחלטת מהרמה הסורית.נתניהו חתם על הסכמי חברון והעברת שטחים לרשות הפלסטינית.

      יש שני נתניהו, אחד במציאות ואחד בפנטזיות שלך.

  • 41.

    ציפורהגרמה לפלצן הזה להעמיד תנאים ! (ל''ת)

    ישמעאל, 10/04/09 17:39

  • 40.

    מר אבו מאזן! נגמרה מדיניות הויתורים החד צדדיים

    אלי, 10/04/09 17:38

    תצטרך להתרגל לעובדא שבישראל, שלא כבמדינות ערב, מתקיימות בחירות דמוקרטיות, והרוב הגדול בעם החליט להגיד לא לויתורים חד צדדיים.אם תצליח למגר את הטירור יפתחו איתך במו''מ!

  • 39.

    מעניין, שהקהליה הבינלאומית דורשת מישראל דברים, שלא נדרשים משום מדינה

    אזרח, 10/04/09 17:37

    אחרת. טורקים יכולים למנוע מדינה מקורדים, סינים מטיבטים, רוסים מרשים לעצמם למנוע הגדרה עצמית מעשרות עמים, אבל היהודים חייבים להשמע לאיזה קוד ''בינלאומי'' מוזר, שמחייב רק אותה. ישראל סוף סוף חייבת להתחיל לעשות מה שטוב לה, ולא להישמע לתכתיבים של אחרים.

    • The INT' comunity asking Israel to respect INT laws and UN resolution (ל''ת)

      homeless-USA, 10/04/09 19:17

      • הקהילה הבינ''ל מצפה שישראל תסכים להקמת מדינה נאצית שמטרתה השמדתה

        ש, 10/04/09 20:09

        איך בדיוק זה מתיישב עם החוק הבינ''ל, שדווקא מחייב אותנו להדביר לחלוטין את זוהמת הטרור הפלסתינאצית ?

        • פרופסור לייבוביץ תיאר אותך במדויק כשכינה אותך וכמוך ''יודונאצי''

          יריב, 11/04/09 08:38

          לפחות למדת להשתמש בחלק מהגדרתו לגבי אחרים

    • אנחנו לא צריכים אף אחד. התאבדות כבזמן בר כוכבא זו לא עבירה פלילית (ל''ת)

      יריב, 11/04/09 08:40

  • 38.

    נתניהו בהצלחה בהתמודדות עם נזקי השמאל

    אבי, 10/04/09 17:19

    השמאל הבזוי הסכים למדינה פלסטינית והציב את נתניהו במצב קשה מול העולם.
    הברירות הם להסכים לחזון השמאל שהוא סופה של מדינת ישראל (גם אם לא היום או מחר), או לדבוק בעמדה האחראית ולקבל ביקורת קשה בעולם שהורגל לזה שישראל מסכימה לוותר על הכל ללא תנאים.

  • 37.

    ישראל מדינה קטנה לא יכולה להרים-צריך תוכנית חדשה

    דוד, 10/04/09 17:18

    מדינה פלסטיני—כל מדינות ערב מושלטים בכח כך בסוריה,ירדן,מצריים, ואפילו בליבנון
    כולל עירק שגם שם לא מסתדר כי הכח רוצה להכתיב למרות ציפיות תקויות אמריקני
    אותו סיפור פתאח וחמאס- אנגילים ירדנים, תורכים, שללו שיהי עוד מדינה ערבי בשם פלסטין
    אבל ישראל מוכנה ורוצה להכיר במצב ועובדה אבל תמונה השתנה כי ישראל קטנה מאוד
    יש בתוכה מיליון ומה ערבים בגדה ועזה עוד כמיות דומים לזה –כולנו יודעים מצרים,ירדן,סוריה תקפו ישראל קטנה כמה פעמים כדי להסלה- כיום מצרים ירדן וסוריה הכירו עובדות ויש הסכמים
    וזה שומר על השקט –אצל אותם פלסטינים יש בלגן מי יותר חזק ענין זה קיים ויש במצרים סוריה, וירדן
    נאלצים להפעיל כוחות נגד פושעים מסוג זה—ישראל צריכה להתמקד לסוריה- כי אחרי ניסוי קוראה
    כל מדינות מפיקות נפט מצרים,ירדן, אצל כולם נדלק אור אדום-ורוצים מצרים,ירדן,סוריה,כולל ישראל
    ירקיבו ויהו כהגנה-כי אירן זה הזבללה חמאס,רוסיה, וסברס המטורף-ליתר פלסטינים צריך תוכנית חדשה שיכלול ערבי הגדה,ישראל,ועזה כי כאן מדינה קטנה לא יכולה להרים הרא קירי פלסטיני-שורה תחתונה הפגנת בלעין ויתר להזהיר פעם שניה סילוק—בעזה יורים וחותכים ישראל לא תסבול בלגן מתוחכם

  • 36.

    שאובמה יעשה להם 2 מדינות - אבל לא על חשבוננו,

    יאיר, ירושלים, 10/04/09 17:11

    על חשבון ירדן מולדתם..
    חח איך בשטח כל כך קטן כמו ישראל רוצים לעשות 2 מדינות. זה בחיים לא יקרה. זה מצחיק אותי. אל תתרגשו חברים. בחיים לא תהיינה פה 2 מדינות כי זה פשוט לא אפשרי - כמו מבחינה מדעית אי אפשר לחזור בזמן ככה גם 2 מדינות.
    בקיצור אין אפשרות טכנית לעשות את מה שאובמה רוצה.. התוכנית של אובמה זו צרה גדולה ליהודים ולעם ישראל
    לאובמה, נראה לי ששכחת כמה דברים:

    1. מה עם מקורות המים? איך הם יספיקו ל-2 מדינות?

    2. ביטחון 1 - באיזור השרון מפרידים 11 ק''מ בין הים לבין יהודה ושומרון. ככה שאם תהיה מלחמה עוד 10 שנים בנינו לבין פלסטין אז תוך 4 שעות הם יבתרו את ישראל ל-2 (המרחק כל כך קטן).

    3. ביטחון 2 - איך מדינת ישראל תצליח לשמור על גבול כל כך מסורבל כמו הגבולות לפני מלחמת 67.

    4. ביטחון 3 - איך חיל האוויר יוכל לתת מענה לאיום אווירי. הרי אם תהיה להם מדינה הם יוכלו להביא מטוסים והרי הגבול יהיה בירושלים כמה יקח למטוס פלסטיני לחצות את הגבול לירושלים? תשובה: שניה אחת ולתל אביב: 10 שניות. אני לא אתפלא אם הפלסטינים יורידו לנו את מגדלי עזריאלי או ירסקו מטוס אל תוך הכנסת כמו ב-11 בספטמבר - זה פשוט לא אפשרי לשמור על מרחב אווירי בשטח כל כך קטן.

    5. מרחב אווירי - איך בשטח כל כך קטן בקושי חיל האוויר והתעופה האזרחית מסתדרים ובנס אין פה תאונות. אז קל וחומר מרחב אווירי בשטח הקטן שישאר לנו אחרי שהערבים ינגסו בשיטחנו.

    6. טרור - הטרור ימשך תמיד כי הם לא רוצים רק את גבולות 67, הם רוצים גם את חיפה, יפו, רמלה, לוד, טבריה, צפת, גדרה וכו'

    חוץ מזה מי החליט שיהודה ושומרון שייכים להם? כי אם כבר ''כבשנו'' את השטחים הנ''ל אז אנחנו צריכים להחזיר אותם לירדן.
    אבל גם לירדן אנחנו לא צריכים ''להחזיר'' כלום כי ארץ ישראל שייכת לעם היהודי, ירושלים שייכת לעם היהודי. בתנ''ך תמיד מוזכרת ירושלים וארץ כנען (ישראל). משוררים מימי הבניים כתבו על ירושלים וישראל: ''ליבי במזרח (-ירושלים) ואנוכי בסוף מערב (-ספרד)'' - יהודה הלוי.
    בקוראן אפילו ירושלים לא מוזכרת אפילו פעם אחת.
    ב-1988 ירדן ויתרה על הדרישה שישראל תחזיר לידה את השליטה על יהודה ושומרון.

    יש דבר כזה יהודים וערבים אין דבר כזה פלסטיני.
    אתם הערבים צריכים לחזור למדינות שמהם באתם (כמו ירדן). כי אין דבר כזה עם פלסטיני, אין לכם היסטוריה אתם דמגוגיה ושקר מאוס.
    ומעל הכל השייכות האתנית של הערבים (שגרים בארצינו, כולל ביהודה ושומרון) היא שייכות וזיקה ירדנית. 80% מאזרחי ירדן הם פלסטינים.
    ועוד משהו: בקוראן העיר ירושלים לא מוזכרת אפילו פעם אחת.. ככה שהערבים היגרו לפה.. אז אובמה אם אתה רוצה 2 מדינות אז סבבה אבל לא על חשבוננו. על חשבונך. על חשבון 22 מדינות ערב הגדולות מה לנו יש בסך הכל את ישראל הקטנה. גם את זה אתה רוצה לקחת ממנו? תתבייש לך!

    אין תיעוד אחד בעולם שאומר שירושלים היא בירתו של עם אחר. התיעוד היחיד הוא מהתנך שכתוב שם בפירוש שירושלים הייתה בירתו של עם ישראל ו3 פעמים בשנה היו עולים לרגל, לבית המקדש. ירושלים היא אך ורק של היהודים ושאף אחד לא ינסה לקחת אותה ממנו. עם ישראל לא יאפשר זאת בין אם הוא דתי או חילוני.
    הערבים שהגיעו לארץ ישראל לפני קום המדינה הובאו ע''י הבריטים והטורקים לעבוד פה: לבנות מסילות רכבת, בסייסי צבא.. ארץ ישראל מעולם לא הייתה שייכת לערבים.

    • ועוד ליבני הבטיחה להם שדה תעופה בירושלים - מדינה מטורפת (ל''ת)

      בדוק , 10/04/09 17:21

    • Interesting, just a small correction.

      Monty , 10/04/09 17:29

      As far as I can recall from my "haftara", it does stand in the bible that Jerusalem and its temple were built for ALL nations and not just for Jews.

    • ''ערבים'' מוזכרים בתנ''ך

      יריב, 11/04/09 08:36

      התנ''ך מדבר על ''עברים'' ועל ''בני ישראל''. זה שאתה מחבר בינם לבין ''יהודים'' של ימינו זה מאוד מעניין אבל לא כל כך הגיוני או היסטורי.

      בכלל ידיעתך בהיסטוריה, בתנ''ך ובקוראן כל כך מוגבלת שיש לי ספק אם סיימת כיתה גימל בבית ספר בארץ.

      איך זה שהמשורר שציטטת, יהודה הלוי, בא לבקר בפלסטינה, והחליט לחזור לספרד. אם זו היתה הארץ שלו, מדוע הוא לא נשאר לגור אף אחד לא אסר על ''היהודים'' לחזור לארצם במשך2,000 שנים. ורק במאה ה 19 הם מתעוררים וטוענים לבעלות?

      אתה גם קורא מה שאתה כותב? גבולות 1967 היו לא בטוחים ומסורבלים? בטח נולדת לפי 5 שנים כי אין לך שמץ של מושג על ישראל של 1967. מאז1967, בגבולות המאוד מוגנים לפי דבריך, היתה לנו מלחמת התשה, מלחמה יום הכיפורים, מלחמת לבנון הראשונה והשניה, אינתיפאדה ראשונה ושניה, מבצע עופרת יצוקה, הקמת חיזבאללה וחמאס, קאסמים על יישובי מעטפת עזה, טרור מתמשך, בטחון אישי מדרדר ומדינה במצב פרוק.

      ואתה עדיין חושב שגבולות 1967 היו מסוכנים?כן??

      • יריב אתה טיפש יותר מפקק.

        אחד מכפר סבא, 11/04/09 19:33

        נוו ואיזה זכות יש לעם[ערבי] שיש לו כבר כמה מדינות[סוריה,ירדן] היהודים הכריזו שא''י הוא השטח שלנו עוד לפני הערבים שחיים בא''י שרובם המוחץ הגיע לפו בסוף המאה ה19 תחילת המאה ה20 אותם ערבים תקפו אותנו ב48 טבחו בנו כמו חבורה של ברברים ובשנות ה60 התחילו לקרוא לעצמם ''פלסתינים'' כאילו הם חיים פו אלפי שנים .אתה יודע מי האויב האמיתי של ישראל לא הערבים אלה שמאלנים ששונאים את עצמם בדיוק כמו מר יריב.

        • וכנראה ש''פקק'' יותר פיקח משטיח מכפר סבא שסובל ממוח שטוח כמוך

          יריב, 11/04/09 20:09

          בזה שהכרזו על בעלות לא עושה את זה שלנו.איפוא היינו 2000 שנה כשלא היה מי שיעצור בעדנו לחזור לארצנו?
          וממתי קיימת מדינת ישראל? בסך הכל 61 שנים. וגם אז היו רק 600,000 יהודים בין מיליוני ערבים ופלשתינאים. אין לך כל מושג בהיסטוריה שלנו. ולא אתפלא, לפי העברית הנלעגת שלך, שאפילו לא נולדת בישראל ואם כן נולדת פה אז אתה עלבון מהלך למערכת החינוך שלנו. אני חושב שכבר בכיתה גימל החלטת שאתה יודע מספיק ופרשת מלימודים.
          הערבים טבחו בנו? אתה בוק גמור לגמרי מלחמת 1948-49. לערבים לא היה סיכוי נגד כוחותינו.

  • 35.

    שני עמים : שתי מדיונות פיתרון עד הסוף

    קרלוס, 10/04/09 17:07

    אחד תנאי : אין זכות השבבה
    ערבי ישראל : חלק מהעם הערבי : לכן חוץ ממדינת ישראל : 1200000: ערבים ישראלים
    אבו מזן : רוצה אותכם .אז החלוצה מהמדינה שלנו . זה חלק מהפיתרון : ערבי ישאל : חלק מהעם ערבי : לכן המקום שלכם לא פה : אבו מזן אומר לכם את זה ץ

    • Vamos Vamos Israel

      panacea , 10/04/09 19:14

      קרלוס צודק במאת האחוזים-שתי מדינות לשני עמים.

    • עוד תנאי, רק עזה! לא יהודה ושומרון...יו"ש שלנו כבר מימי התנ"ך

      לא אמרתי כלום , 13/04/09 22:31

      וגיבורינו הגדולים ביותר היו שם..

  • 34.

    Ok, will think about it, now in mean time close all checkpoints (ל''ת)

    Monty , 10/04/09 17:05

  • 33.

    אז אןלי באמת לא צריך לדבר עם אבו בלוף

    Zmbi , 10/04/09 17:03

    הברטנר של השמאל ההזוי
    אם הוא רוצה שישב לו במוקטע עד שצה"ל יגיע אליו ויחזיר אותו לעבר הירדן המזרחי מקום מולדת העם הוירטואלי הפלשתיני

  • 32.

    הם לא רוצים מדינה. רק אידיוט לא יבין את זה !!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רון, 10/04/09 16:49

  • 31.

    **************** (: רק טרנספר יביא שלום :) ************* (ל''ת)

    שקוף, 10/04/09 16:48

  • 30.

    תנאים עושים ברבנות - ואנחנו לא הולכים להתחתן איתכם (ל''ת)

    בדוק , 10/04/09 16:46

  • 29.

    חד משמעי - מי שיאשר שתי מדינות לשני עמים יביא את השואה למדינה (ל''ת)

    בדוק , 10/04/09 16:45

    • חד משמעי-מי שחושב שביבי לא יסכים לשתי מדינות לשתי עמים הוא הזוי ואהבל

      benzi. a, 10/04/09 17:45

      ביבי או פייגלין או ציפי או צ'רלי ביטון.
      זה מה שיהיה איש לא יוכל לברוח מהעובדה שקוראים לזה שתי מדינות לשתי עמים וגם יהיו שינויים גדולים ומכאיבים שימומשו על ידי מפת הדרכים.

      • בנצי תירגע - מדינה זה עצמאות לכל דבר - זה לא בובה - זה מטוסים טילים

        בדוק , 10/04/09 17:56

        הם יוכלו לקבל מאירן ורוסיה וארצות ערב נשק ללא הגבלה. כניראה שאתה רוצה בהשמדת המדינה שלנו. אחרת לא היית כותב את השטויות האלו.
        על חתיכת עזה עם הטילים עוד השתלטנו איך נישלוט במדינה בתוך המדינה שלנו. ועוד אנו מוקפים מכל הצדדים מדינות ערב. רואים רחוק רואים שקוף. אח"כ כל החוכמולוגים יצעקו שואה שואה הבאתם על המדינה.

  • 28.

    מעולה. שישבו לדבר עם עצמם, או בעצם להלחם. ויעזבו אותנו בשקט

    מדינה? תחלמו עוד פעם, 10/04/09 16:41

    סוף סוף חדשות טובות. סוף ל''תהליך השלום'' המטורף שהמית עלינו רק דם דם ועוד דם. עדיף לא לשמוע מהם ולתת להם להתבשל במיץ של עצמם.

  • 27.

    אם זה יקרה זה יהיה אסון (ל''ת)

    .., 10/04/09 16:37

  • 26.

    משא ותן לא לדבר עם חאמסטאן לא גלעד בבית כן (ל''ת)

    מוזי, 10/04/09 16:32

  • 25.

    חוצפה, למה שישראל תוותר על משהו מראש עוד לפני המשא ומתן?

    אלכס טוקבק, 10/04/09 16:29

    על מה הם מוכנים לוותר מראש? על דרישת השיבה?

    • המו''מ הוא איך להחזיר לא מה להחזיר. לכן ה''מה'' איננו תנאי מוקדם.

      יריב, 11/04/09 20:02

      התוכנית הסעודית אפילו לא מזכירה את ''זכות השיבה'' אלא מדברת על ''פתרון צודק של בעית הפליטים''.
      אבל אותך אסור לבלבל עם עובדות. לך מספיק מה ששמעת מישהו אומר שהוא שמע ממישהו ששמע ממישהו ובו'' וכו'', וכך זה נהפך לאמת היסטורית. ולך תסביר שאין לך אחות.

  • 24.

    רק הפרדה מוחלטת בין העמים בנוסח קפריסין הוא הפיתרון. (ל''ת)

    המטיף, 10/04/09 16:28

  • 23.

    אין גם צורך לנהל שיחות כי יש את ישראל מדינת העם היהודים ואת ירדן

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 10/04/09 16:27

    מדינת פליטי ירדן! אתם פליטי ירדן שנזרקתם בספטמבר השחור ואתם קוראים לעצמכם פלסטינים! עמאן היא עיר הבירה שלכם!! ולכן ביבי תהיה קשוב לעם היהודי:קלינטון, חוסיין אובמה, השמאלנים כאן מישראל ,נציגי הטרור שיושבים בכנסת העם היהודי ומערכת בג"צ שפועלת כחותמת גומי וכסניף של מרצ ובצלם סייעני הטרור, ופושעי אוסלו כגון ביילין שנכנס בדלתות האחוריות למנהיגים בעולם ומתווה תוכניות הרות אסון עם היהודי ולמדינת ישראל הם הסכנה הקיומית של המדינה, הם הסכנה לביטחונה של המדינה הם יותר מסוכנים מאיראן חמאס וחיזבאללה!מי אמר שהתוכניות של השמאלנים היא תורה שבע"פ שצריך ליישם את זה? מי אמר שהתוכניות שלהם הם טובים לעם היהודי? מי קבע שהשמאלנים מתווים תוכניות הרות אסון ואנחנו אנשי הימין צריכים ליישם את התוכניות הארורות שלהם?? 20% שמאלנים וערבים הם שתומכים בתוכנית הרת האסונות ועושים רעש כאילו כל העם היהודי תומך בזה, שקר וכזב רק בגלל שהשמאלנים שולטים בתקשורת ככה זה נראה! קלינטון רצתה להיות שרת החוץ בתנאי שחוסיין יתמוך בתוכניות של פושעי אוסלו שבעלה היה אחד מהם, אנחנו לא המתנה בשביל בעלה!אמור בקול רם וצלול יחד עם ליברמן את התוכנית המדינית לא למדינת טרור לצידנו, לא נוותר על ירושלים עיר בירת העם היהודי ולא נוותר רמת הגולן, לא נאפשר את זכות השיבה, לפני זה מעולם לא היה עם פלשתיני!

    • גינגי תרגיע

      השפוי האחרון , 10/04/09 19:15

      ראשית המרכז ניצח בבחירות האחרונות
      שנית המציאות הכוללת היא זו המכתיבה את התגלגלות הענינים ולא תזה כזאת או אחרת.
      השמאל הקיצוני והימין הקיצוני דומים לשני ילדים שאוחזים את ההגה ומנסים למשוך אותו לכוון שלהם.
      מה? לא שמעתם שיש גם הילוכים,דוושות,מעצורים ואפילו קלאץ' לפעמים?
      ושכאשר נוסעים מביטים רב הזמן קדימה ורק קצת לצדדים?

    • ג'ינג'י רוצה להיות פעיל של ליברמן ?

      davidishalom1 , 10/04/09 21:44

      רק ליברמן יפסיק את מדיניות הפייסנות כלפי הטרור שגם נתניהו למרות כוונותיו הטובות לא יכול היה בממשלתו הראשונה למנוע עקב חולשתו. רק ליברמן מבין גם ערבית וגם ערבים והוא ידע לטפל בהם כמו שצריך. אם הינך מעוניין להיות פעיל היכנס ל www.empower-israel.org.il השאר תגובתך ונחזור אליך.

  • 22.

    אבו עלי (מאזן) מה זה משנה איזה אבו - הרים ראש ונהייה קשוח -

    שירהw , 10/04/09 16:26

    ללא גיבו מחוסיין אובאמה לא היה מרים ראש - מי שלא מבין שזה הסוף של המדינה - טיפש או לא רוצה להבין אבל לעם היהודי תהייה עדנה : הקב"ה עומד להמליך עלינו ועל כל העולם כולו את משיח בן-דוד - הקב"ה ממשליך מלכים ומנהל אותם והוא המליך את אובאמה (הרמוז ביחזקאל ל,ח - המדבר על מלחמת גוג ומגוג) כדי שהוא יהייה השליח להפיל את המדינה. כנסו לאתר דניאל מסרים מעולם האמת. מי שרוצה להנצל ולזכות לחיי נצח - חייב לחזור אל השם יתברך - אפשר לפנות לארגון ערכים. יהודים יקרים קחו עצמכם בידיים, כי אנו בתקופה קשה מאד אבל השם יתברך יציל את כל מי שיחזור אל הקב"ה. כתוב בכל הנבואות.

  • 21.

    תראו מי חושב שיש לו זכות להציב תנאים!

    האלו, התחלף כאן הממשל, לא שמעת על זה?, 10/04/09 16:11

    איפה ליברמן שינפק לו איזו תשובה הולמת...

  • 20.

    רינה. לא משנה כבר ימין ושמאל. נתניהו יפנה ישובים ויסכים לשתי מדינות

    benzi. a, 10/04/09 16:07

    רינה תקשיבי. נתניהו עשה הרבה רוח וצלצולים לפני הבחירות. הוא בעצמו לא האמין לאותה המדיניות שעליו הוא הכריז. כל נאומיו והתלהמותיו היו לצרכי בחירות בלבד. ועכשיו לאחר שהצליח לחזור לשלטון. בתחילה אולי הוא יגיד את אותם הדברים אך בהמשך הוא יסכים לשתי מדינות לשתי עמים. הוא יפנה ישובים רבים מיו''ש ואף יגיע אולי (והלוואי) להסכם או להסדר עם הסורים וירד מהגולן. כל זה לא יהיה בגלל ביבי . זה יהיה בגלל המציאות שמכתיבה אחרת ואת זה גם נתניהו והליכוד ידעו זאת מזמן וגם לא מעט מאותם הסהרורים שבימין הקיצוני הפנימו זאת . ימם יגידו...

    • היית מת. (ל''ת)

      תמשיך לחלום, 10/04/09 16:12

    • רינה ובנצי 3 מנדטים מתוך 120 ! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 10/04/09 16:32

    • תיקון קל. תגובתי הייתה אמורה למגיבה מס-1. רינה. (ל''ת)

      benzi. a, 10/04/09 17:38

  • 19.

    ומנגד תנאי שישראל היא המדינה היהודית - תנאי למשא ומתן על שלום (ל''ת)

    שווא, 10/04/09 16:01

  • 18.

    לא נסכים. כאלו אנחנו. אהבלים.

    אדם אחד = קול אחד, 10/04/09 15:59

    ובסוף לא תקומנה שתי מדינות. אלא אחת. וכל אדם הגון ייאבק על אדם אחד = קול אחד. ואת המצעד הזה אי-אפשר יהיה להפסיק.

    אה, והיום הזה לא רחוק. למעשה, הוא הרבה יותר קרוב ממה שאתם חושבים.

    • כבר הקמנו מדינת טרור בעזה. לא רוצים גם בגדה! קסאמים על גוש דן! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 10/04/09 16:31

      • אדם אחד = קול אחד. ואידך זיל גמור.

        אמת מארץ תצמח, 10/04/09 17:06

        ביקשת? תקבל.

  • 17.

    שתי מדינות לשני עמים, יהודים ישראלים באחת ומוסלמים ערבים בשניה

    שפיץ, ראשון, 10/04/09 15:22

    לפנות ערבים שהגיעו אחרי קום המדינה והפרדה כמו בקפריסין,
    בסיום מלחמת השחרור היו במדינה 870,000 תושבים, מתוכם 716,600 יהודים ו- 153,400 אחרים: מוסלמים, נוצרים ודרוזים.
    היום במדינה שני מיליון ערבים מוסלמים והמספר הולך וגדל,
    משרד הפנים מאפשר הגירה חופשית ממדינות ערב ומשרד האוצר מעודד ריבוי ע''י קצבאות ילדים.
    להזכירכם:
    1.יותר יהודים גורשו ממדינות ערב בעקבות מלחמת השחרור מערבים שברחו.
    2.במדינות ערביות אין יהודים (ברובם אין גם בני דתות אחרות).
    3.יהודים גרו במדינות ערב מעל אלף שנים לפני הולדת מוחמד.

    • נאה דרשת- אבל זה צנוע מידי, לא מספיק. (ל''ת)

      רעמסס, 10/04/09 16:26

  • 16.

    מספיק עם הבדיחה הזו מדינה פלסטינית.

    עוז, 10/04/09 15:19

    הם אפילו לא עם.
    הדבר היחיד שמאחד אותם זה השנאה לישראל.
    הם ישנו את תוכנית הלימודים? יבנו מתקנים
    רפואיים חדישים? ישקיעו בתשתיות? מה הם כבר
    יכולים לעשות מלבד לטפטף ארס ושנאה לדורות
    הבאים? הדבר היחיד שהם טובים בו זה הרג,
    הרס, חורבן ופילוג בינם לבין עצמם.

    יותר משישים שנה עברו, הים אותו ים והערבים..

  • 15.

    תנאים????

    ~השם~ , 10/04/09 15:15

    לחסל את הכלב המכחיש שואה הזה.
    מציב לנו תנאים...מי אתה בכלל? פישר קטן.

    • ביבי כאדם אסון לאומי שלא נדע וזאת תדעו בהמשך דרכו

      רבי חיימן מאומן, 10/04/09 16:13

      אין ספק שביבי יהיה מחוייב להסכמים אשר נחתמו בעבר
      לפי דעתי ביבי חייב בשלב ראשון של משא ומתן להחלפת שבויים ושיחרור שליט ולפי דעתי ניתן יהיה להגיע להסכם תוך ימים ואני מציע לביבי לבצע הסכם החלפת שבויים
      שלב שני ביבי חייב להצהיר שהוא מכבד הסכמים של הממשלה הקודמת והכרה בשתי מדינות לשני עמים
      אני בטוח שביבי לא ישאר בתפקידו לאורך זמן כי עם ישראל וכל יהודי העולם רוצים לחיות בשלום בין כל העמים
      ביבי FREE GILAD SHALIT

  • 14.

    חחח... מכחיש השואה הקטן, שרוב הפלסטינים בכלל לא שמים עליו (כל עזה)

    חושב שהוא יכול להכתיב תנאים..., 10/04/09 15:15

    שישב עם השמאל הישראלי בגינה וישחקו ביחד בנדמה לי...

  • 13.

    2 מדינות: חמאסטאן ופאתחלנד (ל''ת)

    משה, 10/04/09 15:09

  • 12.

    דבר ראשון, אין הגדרה מה הן שתי המדינות ומיהם שני העמים.

    שמוליק, 10/04/09 15:06

    אולי הם מתכוונים לחמאס והרשות ? רק לאחר שהערבים יכירו במדינת ישראל שמולדת העם היהודי אפשר להתחיל לחשוב על שתי מדינות ושני העמים, היהודי וה''פלסטיני'' שהינו ערב רב של מהגרים שהגיעו בעקבות העליות והשתלטו על שטחים.

    • שמואליק מענין

      השפוי האחרון , 10/04/09 18:55

      גם הערבים אומרים שאנחנו ערב רב של מהגרים שהגיעו ועדיין מגיעים בכל מיני עליות ומשתלטים כאן על האדמות.
      אין ולא יעזור דבר,צריך לפתוח אוזן גם לנרטיב של הפלסטינים.להתחשב בהם לכבד אותם ולא לצאת פראיירים כלומר להכניס היכן שצריך,אבל לא מתוך תנוחת בוז וזלזול מתנשא.
      קח את ברק לדוגמא.

      • נכון, גם אנחנו מהגרים. אבל - אל ארץ אבותינו.

        ארץ הרשומה על שמנו בטאבו הנצחי = התנ''ך., 11/04/09 11:10

        למה באירופה הנאצית צעקו ליהודים שיחזרו לפלסטינה??? מאיפה בא להם הרעיון של פלסטינה?

        • בגרמניה הנאצית צעקו לנו לחזור לפלסטינה? מאיפוא המצאת את זה? (ל''ת)

          יריב, 11/04/09 19:57

  • 11.

    מצויין , בלי טובות (ל''ת)

    ירושלמי, 10/04/09 15:05

  • 10.

    עמדה ברורה חד משמעית - מדינת ישראל היא מדינת הלאום ....

    יחיאל כ''ץ, 10/04/09 15:04

    של העם היהודי ולא מדינת כל אזרחיה , גירסת עריקאת , אבו מאזן ואבו עלא. דרישה בלתי מתפשרת לביטול האמנה הפלסטינאית על כל מרכיביה כולל ''זכות השיבה'' . יש להבהיר ברור במעמד חתימה על כל מסמך - ישראל מכורתו של העם יהודי - מדינת הלאום של יהודיה. זה התנאי המקדים לכל מתווה שנקרא ''מפת הדרכים'' או התוכנית ''שתי מדינות לשני עמים''. ואחר כך ביצוע מעשי של התוכנית . יהודים לישראל, ערבים קרי פלסטינאים -לפלסטין.!!!!!!.בלי חתימה ברורה במסמכים מחייבים על הכרה בעובדה שישראל היא מדינת הלאום היהודי ולא מדינת כל אזרחיה אין לאן להמשיך.

    • יחיאל אתה צודק - זאת הסכנה הגדולה ביותר

      שפינוזה, 10/04/09 20:31

      הפלשתינאים כבר מזמן לא אומרים שתי מדינות לשני העמים אלא רק שתי מדינות, וכך גם האירופאים וברק אובמה בשבוע שעבר התחיל במסע ההטעיה כאשר הודיע שהוא תומך בפתרון של שתי מדינות: אחת לפלשתינאים ואחת לישראלים (ולא ליהודים)
      חובה לחזור ולהדגיש בכל מקום אפשרי: מדינת ישראל היא ביתו הלאומי של העם היהודי!
      זה התנאי המוקדם שלנו.

      • למה אתה קורא להם ''פלסתינים''

        אחד מכפר סבא, 11/04/09 19:23

        מה ההבדל בינם לבין אלו שחיים בירדן,סוריה או עירק? זה כמו שאני שייך לעם כפ''ס.

  • 9.

    1000 + 20 ימים גלעד שליט מופקר בשבי !!! פצע בלב הציונות !!! (ל''ת)

    הצילו !!! כי אחים אנחנו !!!, 10/04/09 15:02

  • 8.

    לא רוצים 2 מדינות (ל''ת)

    עי, 10/04/09 15:00

    • מה באמת??? אתה לא רוצה שתי מדינות ?????? וי. (ל''ת)

      יעני, 10/04/09 16:24

  • 7.

    אבו מאזזאם החוכמולוג רוצה שתי מדינות ואנחנו נשמור

    תלם אהרון גבעתיים, 10/04/09 15:00

    אבו מאזזאם והערבים בכלל רוצים שלום az
    is כמו שיש יעשו צילום אווירי גדול היכן שהערבים נמצאים נמצאים והיכן שהיהודים נמצאים נמציאים וזהוא ונראה על כמה שטח יושבים הערבים ועל כמה שטח יושבים היהודים?בבקשה מספיק כבר עם כל השטויות בכל העולם ובכל הזמניןם אין זכות שיבה הערבים המציאו את זה כמו שהמציאו הרבה דברים נוספים,הלאה הלאה מיזה !!

  • 6.

    סתם עוד כמה קושיות לפסח - אשמח לקבל תשובות .

    דוד ארץ ישראל, 10/04/09 14:58

    א.את מי בדיוק אבו מאזן מייצג ?

    ב.האם יש לו, לדוג', סמכות לוותר על זכות השיבה בשם העם הפלשתיני ?

    ג. האם הנייר שיחתום עליו, אם בכלל, מחייב גם את תנועת החמאס שהיא זו שנבחרה על ידי רוב הפלשתינים ומסרבת אפילו להכיר בזכות קיומה של מדינת ישראל?

    ד. אם הוא לא מייצג את הרוב, ולא מוסמך לוותר על כלום בשם כולם, כולל החמאס, למה אנחנו מדברים איתו בכלל ?
    בקיצור, לדעתי, אבו מאזן יכול רק לקבל ולא לתת דבר, וממילא כל הסכם שיחתום עליו יחייב בקושי אותו ואולי כמה מבני משפחתו.

  • 5.

    אוי ואוי...המחבלים לא ידברו איתנו (ל''ת)

    קובי, 10/04/09 14:52

  • 4.

    שאני אבין,ליבני וקדימה בעד מדינה פלאסטינית חמושה?

    שאבי מהעיריה , 10/04/09 14:50

    ואם לא והם בעד מדינה פלאסטינית מפורזת,מי סדיוק יפקח על זה?
    האו"ם?

  • 3.

    מדינת עבר הירדן לצד ישראל (ל''ת)

    שתי מדינות, 10/04/09 14:45

  • 2.

    נראה לך? אתה רוצה לאכול פולסה? אל תדליק אותי

    אחמניג'ד, 10/04/09 14:41

    איזה מדינות הוא מדבר יש להם את כל ארצות ערב מה נדבק להם החתיכת אדמה של ישראל הרי אם לא היינו פה הם לא היו מתקרבים לפה רק בגלל שהרמנו את המקום המת הזה לגדולה הם באים להרוס
    עמלק בהתגלמותו
    אין שלום תמורת שטחים אתם גם ככה לא אמינים
    אחרי הסכם שעשה רבין ז''ל שהיה הכי שמאל שמדינת ישראל העזה בצעד כזה ראינו את חוסר האמונה בהם אל תפלו בפח רבין עשה צעד שהרבה לא הסכימו איתו אבל תסכימו עכשיו שזה פקח להרבה אנשים עיניים אין לסמוך על הפלסטינים יש להם שיבוש מן דרך שאומרת אסור קיום מדינת ישראל תעשו טובה הם על הטרור הפנימי של עצמם לא שולטים אתם לא מפחדים שיתחילו לעשות פה טרור ואז יום יבוא והעם יקום ויקח פה את החוק לידיים ויתחיל לבצע טרור כלפי הערבים ואז מה יגיד העולם ישראל שוב אשמה כי לא לקחה את האנשים הנכונים להסכם שלום עזבו אין איתם שלום הם מחפשים רק להזיק לנו תזכרו מה עשו לאבותינו ולא מדבר על מצרים למרות תקופת הפסח עד לא מזמן קם רודן העונה על השם היטלר ונלחם בנו על מה? שהיינו יפים
    לא פשוט על זה שהיה עוני קשה והמקומות עבודה היו שלנו המשרות הכי טובות ליהודים היו והם עבדו עבודה קשה
    אותם פלסטינאים רואים באדמה זאת שלהם (יכולים לחלום ) ואנחנו היהודים שולטים באדמה והם אומרים אחד אל חברו מי אלו הישראלים הרי בתרפ''ט עשינו בהם שמות הרגנו רצחנו אותם בואו נתכנס ונחזיר להם שוב
    עדיף שאלה שיושבים למעלה יעשו שיקולים מאוד מאוד חכמים ולא יחשבו על הכסף שהאמריקאים מזרימים להם לכיס

  • 1.

    הבעיה היא "שהשמאל" ההיסטורי אישר לבנות התנחלויות

    רינה , 10/04/09 14:34

    הבעיה היא "שהשמאל" ההיסטורי אישר לכבוש את
    השטחים,ולבנות התנחלויות.אך הבעיה היא שגם
    "השמאל" העכשוי,אישר לבנות התנחלויות,ופחד
    לפנות אותם."השמאל" פגע בכך בשלום.

    • יותר מכל הפלסטינים פוגעים בעצמם גברת רינה

      שייח' מרזוק , 10/04/09 14:43

      ב"ה

      במאבקים פנימיים-חמולתיים,סכסוכים ומלחמת אחים אזרחית.
      אין נשק אחד או צבא אחד,וחיי אדם הם הפקר בשטחי הרשות,ואלמלא סיוע הומניטרי שבא לא אחת מישראל,המצב היה עוד יותר בכי רע.
      די להאשים את ישראל בכל סבלות הפלסטינים!
      להם(לפלסטינים)יש יד ורגל בדבר.
      ובל נשכח שהם מפנים פיגועים לתוככי ישראל וגם ארטילריה שנורית מרצועת עזה לעבר ישובי הנגב המערבי.
      יאכלו את אשר בשלו.
      המרחם על אכזרים,סופו שיתאכזר לרחמנים.
      חג פסח וגאולה שמח לכל בית ישראל הקדושים(:

    • אתם הורגים אותי

      זאב, 10/04/09 15:31

      עם האמונה שלכם לשלום.תשכחו הזה. לא היה שלום ולא יהיה שלום. פקחו עינכם מטרתם היא השמדת מדינת ישראל.השמאל הסהרורי לא מפסיק לשטוף לנו את המח. צאו מהאשליה על שלום. המצב הוא. או אנחנו או הם..נוסף. מספיק עם המלחמות הקטנות הם מביאים תועלת רק לערבים. אנחנו חייבים למחוק אותם מעל פני האדמה ולרינה התנחלויות לירדן יש שתי גדות והם שלנו לכן מספיק עם המילה התנחלויות