לשון הזוהר תרגום חופשי
וזמינין בני ישמעאל לאתערא קרבין תקיפין בעלמא, ולאתכנשא בני אדום עלייהו, ויתערון קרבא בהו, חד על ימא וחד על יבשתא וחד סמוך לירושלם, וישלטון אלין באלין, וארעא קדישא לא יתמסר לבני אדום.
ועתידים בני ישמעאל (המוסלמים) לעורר מלחמות חזקות בעולם, ולאסוף את בני אדום (הנוצרים) נגדם, ויתעוררו במלחמה נגדם, אחת על הים, ואחת על היבשה, ואחת סמוך לירושלים. וישלטו אלה באלה, וארץ הקודש לא תימסר לבני אדום.
בההוא זמנא יתער עמא חד מסייפי עלמא על רומי חייבא, ויגח בה קרבא תלת ירחין, ויתכנשון תמן עממיא ויפלון בידייהו, עד דיתכנשון כל בני אדום עלה מכל סייפי עלמא, וכדין יתער קודשא בריך הוא עלייהו, הדא הוא דכתיב (ישעיה לד ו) כי זבח ליהו"ה בבצרה וגו’. ולבתר דא מה כתיב, לאחוז בכנפות הארץ וגו’
ברוך יהו"ה לעולם אמן ואמן:
באותה התקופה, יתעורר עם אחד מקצה העולם נגד רומי הרשעה (הכוונה לאימפרייה נוצרית, הדומה בכוחה לרומי בתקופת חז"ל, כנראה בימינו: ארה"ב/האיחוד האירופי), ויילחם נגדה במשך שלוש ירחים. ויתאספו שם עמים, ויפלו בידם, עד שיתאספו כל בני אדום עליו (על אותו העם "מקצה העולם"), ואז יתעורר הקב"ה נגדם, כמו שנאמר "כי זבח לה’ בבוצרה, וטבח גדול בארץ אדום" (בוצרה: שם עיר הבירה של אדום בתקופה הקדומה, אולי מייצגת בירה נוצרית כלשהי בימינו, אך לפי רוב הפרשנים לא מדובר בבצרה שבעירק), ועל ההמשך מה נכתב? "לאחוז בכנפות הארץ, ויינערו רשעים ממנה".
וישיצי לבני ישמעאל מינה, ויתבר כל חילין דלעילא, ולא ישתאר חילא לעילא על עמא דעלמא, אלא חילא דישראל בלחודוי, הדא הוא דכתיב (תהלים קכא ח) יהו"ה צלך על יד ימינך, בגין דשמא קדישא בימינא, ואורייתא בימינא, ועל דא בימינא תליא כלא, ותנינן דבעי לזקפא ימינא על שמאלא, כמה דאוקמוה דכתיב (דברים לג ב) מימינו אש דת למו, ובזמנא דאתי (תהלים ס ז) הושיעה ימינך וענני, ובההוא זמנא כתיב, (צפניה ג ט) כי אז אהפוך אל עמים שפה ברורה לקרא כלם בשם יהו"ה ולעבדו שכם אחד, וכתיב (זכריה יד ט) ביום ההוא יהיה יהו"ה אחד ושמו אחד:
ו[בתקופה ההיא] ישמיד את בני ישמעאל מאיתנו, וישבור את כל הצבאות שלמעלה (הרוחניים שבשמיים), ולא יישאר צבא למעלה, אלא צבא ישראל לבדו. זהו שנאמר "ה’ צילך על יד ימינך"…
ועל הזמן ההוא נאמר "כי אז אהפוך אל עמים שפה ברורה, לקרוא כולם בשם ה’, ולעובדו שכם אחד", ועוד נאמר על אותו הזמן "ביום ההוא יהיה ה’ אחד ושמו אחד".
אם כן, הזוהר הקדוש מדבר כאן על תקופה שיהיו בה מלחמות בין בני אדום לבני ישמעאל, שאפשר למנות אותם אולי במלחמת המפרץ הראשונה, וב"מערכה נגד הטרור" מזה 5 שנים של ג’ורג’ בוש ובעלות הברית של ארה"ב נגד הטרור האיסלמי, ונגד אפגניסטן ועירק וכו’.
המשך יבוא