• 42.

    תיבון פורש

    מה עם הפנסיה?, 21/01/15 11:47

    והנה, פסקה המוסיקה ולמי לא נשאר כיסא? לאלוף נועם תיבון, המפקד כעת על הגיס הצפוני ואמון על השלמת התחקירים המבצעיים של המלחמה בעזה. בנובמבר האחרון היו פרסומים כי יתמנה למפקד פיקוד המרכז ולפתע התברר לו כי נומה "עקף" אותו מימין ומונה לתפקיד. תיבון הסתמך על קשריו הטובים עם השר יעלון, מפקדו בסיירת מטכ"ל שהעניק לו בשעתו דרגת קצונה. קשריו עם האלוף איזנקוט היו ככל הנראה טובים פחות. לאור זאת תיבון בחר לפרוש מצה"ל, לאחר שמילא רק תפקיד אחד בדרגת אלוף. במבט מן הצד נראית פרישתו של מי ששירת במטה הכללי רק שנתיים, כבזבוז משווע של משאבים וכוח-אדם.

    https://galperel.wordpress.com/2015/01/21/%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%A7%D7%99-%D7%94%D7%9B%D7%A1-%D7%9E%D7%90%D7%AA-%D7%92%D7%9C-%D7%A4%D7%A8%D7%9C/

    IP: 62.219.114.144דווח על תגובה זו

  • 41.

    תיבון הוא חלק מחבורת הגנראלים אוכלי החינם על חשבוננו (ל''ת)

    אזרח רזה שסוחב קצינים שמנים, 05/04/09 09:11


    IP: 81.199.251.25דווח על תגובה זו

  • 40.

    נועם תיבון טוב בלהיות חבר של עיתונאים בעיקר בזמן מלחמה...

    תיבון איש מסוכן וחתמן, 04/04/09 20:47

    כולם יודעים כיצד פעל תיבון הנחש במלחמת לבנון השניה ומי העיתונאים שהיו עימו בקשר.
    תשאלו את חלוץ או אשכנזי שניסו לשפןט אותו אבל תפסו רגליים קרות

    IP: 79.177.11.111דווח על תגובה זו

  • 39.

    אני נהנת לקרוא את התגובות (ל''ת)

    הפסקתי לקרוא אותו, 04/04/09 16:36


    IP: 99.237.234.8דווח על תגובה זו

    • מלח בעיניים הוא הומור,אינטליגנציה והמון נסיון. (ל''ת)

      מלח בעיניים, 04/04/09 16:47


      IP: 189.78.151.212 דווח על תגובה זו

  • 38.

    קצין ופקוד לשעבר של תיבון

    נחלא''י, 04/04/09 15:31

    מספיקה רק האמרה על כך שהנח''ל היתה הרביעית מבין חטיבות החי''ר כדי לשמוט את הבסיס הכיאלו מקצועי שמאפשר לך להיות כתב/תועמלן פוליטי זול במסווה של עיתונאי מקצועי בטחוני.
    אם כבר הזכרת את טל רוסו כדאי להזכיר שגם היא היה מח''ט נח''ל לפני נועם. מפתיע ששני קצינים מוערכים שצמחו ביחידות הטובות ביותר של צה''ל ולא עברו קורס קצינים ''נכשלו'' דווקא בבחירה של חטיבת חי''ר עליה הם מפקדים. שים לב עם אלו כומתות הם הולכים עד היום.

    IP: 79.182.114.131דווח על תגובה זו

    • תיבון ורוסו שניהם לא ראויים ערכית!! (ל''ת)

      יודעי דבר, 04/04/09 17:37


      IP: 79.177.11.111 דווח על תגובה זו

  • 37.

    ''קיצוניותו'' הימנית של ליברמן מחווירה מול קיצוניותו השמאלית של שלח (ל''ת)

    ליברמן ילד לידו, 04/04/09 14:33


    IP: 85.250.99.103דווח על תגובה זו

  • 36.

    המתנחלים הם קציני צה''ל (ל''ת)

    הם לא יכולים ללכת נגדם, 04/04/09 14:01


    IP: 93.173.221.208דווח על תגובה זו

  • 35.

    צה"ל נשלט ע"י העם ופועל למענו העיתונות והעליון נשלטים ע"י השמאל למעןן

    ציוני הגיוני , 04/04/09 13:50

    צה"ל אינו מהאו"ם הוא מורכב מהעם ופועל למענו
    העיתונות ומערכת המשפט מורכבים מהשמאל הפוסט ציוני נשלטים על ידו ופועלים למען הערבים ומטרותיהם

    IP: 89.138.98.39דווח על תגובה זו

  • 34.

    אוי ואבוי לנו, הידרדרות מוסרית קשה, כנסו ..

    צפצפ, 04/04/09 13:37

    ''הלחימה בטרור בשנות האלפיים, שלוותה באובדן אמון מוחלט בפלסטינים ובהיחלשות התפיסה שלפיה הכיבוש אשם בטרור''

    יאללה, שלח לך הבייתה,לך למכור לאסקימוסים את ''התפיסה שלפיה הכיבוש אשם בטרור''.

    ממש מביך לראות אנשי שמאל מחזיקים בתפיסה שאפילו במרץ כבר לא קיימת.

    IP: 79.183.31.14דווח על תגובה זו

  • 33.

    אפילו מעט המסווה לא מכסה על עפר שלח

    צפצפ, 04/04/09 13:32

    ציטוטים לדוגמא:
    ''שמני.. קשוח אך הוגן''
    ''למתנחלי חברון - ציבור המתמחה בפרובוקציות ובהצקה לאוכלוסייה הפלסטינית''
    ''הלחימה בטרור בשנות האלפיים, שלוותה באובדן אמון מוחלט בפלסטינים ובהיחלשות התפיסה שלפיה הכיבוש אשם בטרור''

    אוי ואבוי, ניחלשה ''התפיסה שלפיה הכיבוש אשם בטרור''

    יאללה שלח לך הבייתה, אפילו אצל מר''ץ קיימת ''ובהיחלשות התפיסה שלפיה הכיבוש אשם בטרור''

    רק חמור לא משנה דרכיו לפי המציאות הקיימת, די נימאס כבר מהתקליט השבור שלך.

    IP: 79.183.31.14דווח על תגובה זו

  • 32.

    תמונה קלאסית של היגיון עקום

    רפניל , 04/04/09 13:06

    שלח שכח שצה"ל הוא צבא ההגנה לישראל ולא צבא ההגנה לפלשתין. תפקידו לעסוק בביטחון שוטף ולא בפוליטיקה סקטוריאלית.
    נכון שהוא מקבל הוראות דרך הרמטכ"ל (אני מקווה) מדרג פוליטי, אבל הוראות אלה לעיתים נובעות מאינטרסים אישיים, מפלגתיים, תדמיתיים ואחרים, שאין להם דבר עם תפקידו הלאומי של הצבא. אלה שנותנים הוראות מסוג זה לצבא, הם למעשה הכתובת לתגובות. אבל אלה גם אינם אמיצים וישרים, ולכן אינם מזדהים, אינם מופיעים בשטח ואינם נוטלים על עצמם במוצהר את האחריות.
    יתר-על-כן, לעיתים קשה להשתחרר מתחושה שמבצעי הפקודות לא רק עוסקים במה שאינם אמורים לעסוק מבחינה לאומית, אלא גם נותנים פרשנות אישית עפ"י השקפותיהם ואופיים לדרכי הביצוע שהם מפעילים. (חלוץ בהנתקות הוא לטעמי רק דוגמא אחת להתנהלות לא רצויה של הצבא).
    לכן, צה"ל, שאינו מגיב לשימוש הפוליטי שעושה בו הדרג המדיני, הופך, בעל כורחו, ולמורת רוחנו, שק חבטות; "המתווך" הלא קרוא, אינו יכול להתחמק מתוצאות מעשיו או מחוסר המעש שלו. כשצה"ל מתנגד למדיניות מסויימת, הוא יודע היטב כיצד להציג זאת לכל הדרגים הפוליטיים...
    ניתן לקוות שהממשלה הנוכחית תמנע משימוש קלוקל בצבא, ותייעד אותו לתפקידו המוצהר. יש דרכים אחרות לשמור על הסדר הציבורי גם באיו"ש והגיע הזמן להשתמש בהן.
    המתישבים באיו"ש אינם אדוני הארץ, הם תושבים, אזרחי ישראל, שרובם המכריע יושב במקומו באשור הממשלות לדורותיהן, ועל כן ראוי וזכאי לזכויות של כל צפוני מת"א. כלפי אזרחים אלה, תפקיד הצבא הוא לספק הגנה מפני תקיפה, טרור וחבלות בנפש וברכוש. כלפי הפלשתינאים הוא נציג ממשלת ישראל, המחזיקה באזור מתוקף יציאת הירדנים ממנו עד אשר יקבע בהסכם או עפ"י החלטת הכנסת מעמד אחר לשטחי איו"ש. הצבא אינו "שופט אוביקטיבי" אלא מבצע מדיניות לאומית. ככל שיזהר יותר מלהכנס לתחומים פוליטיים שנויים במחלוקת ולאזורי "אי-הסכמה לאומית" כן ייטיב עימנו ועם עצמו.

    IP: 212.235.35.170דווח על תגובה זו

  • 31.

    ק-קש-קשק-קשקש-קשקשת

    עצבני ולא זהבי, 04/04/09 12:24

    אני מניח שאם היו לו דעות הפוכות, ואז התנהגות הפוכה זה היה בסדר, נכון?
    בקיצור, כל צד חושב שאם מישהו בשלטון/צבא מתנהג בהתאם לרצונותיו אזי הוא בסדר והוא הוגן וכו' וכו', אבל אם לא מוצא חן בעיניו משהו אז הוא ימני/שמאלני וניתן ואף רצוי לערוף את ראשו באופן מיידי.
    סובלנות, אתם מכירים אולי את המילה הזו??

    IP: 85.250.84.169דווח על תגובה זו

  • 30.

    ק-קש-קשק-קשקש-קשקשת

    עצבני ולא זהבי, 04/04/09 12:19

    אני מניח שאם היו לו דעות הפוכות, ואז התנהגות הפוכה זה היה בסדר, נכון?
    בקיצור, כל צד חושב שאם מישהו בשלטון/צבא מתנהג בהתאם לרצונותיו אזי הוא בסדר והוא הוגן וכו' וכו', אבל אם לא מוצא חן בעיניו משהו אז הוא ימני/שמאלני וניתן ואף רצוי לערוף את ראשו באופן מיידי.
    סובלנות, אתם מכירים אולי את המילה הזו??

    IP: 85.250.84.169דווח על תגובה זו

  • 29.

    איפה היה שלח כשהשמאל הקיצוני הפגין מול בית הרמטכ''ל חלוץ? (ל''ת)

    דודו, 04/04/09 12:11


    IP: 89.138.35.7דווח על תגובה זו

  • 28.

    מדינת ישראל תסיג את צה''ל שהפך לקרבן ומוקד תקיפות מצד המתנחלים כלפיו

    לחלק את המדינה, 04/04/09 12:02

    ואז הם יקימו מדינה שלהם שתקרא יהודה או בנימין.מדינת ישראל השקועה בבוץ המתנחלי תרוויח ממהלך כזה בגדול.

    IP: 85.65.215.165דווח על תגובה זו

  • 27.

    נכנסתי רק בגלל שראיתי תמונה של שלח

    מני, 04/04/09 11:58

    לך כבר מפה!!!!!!!!!!

    IP: 80.230.69.88דווח על תגובה זו

  • 26.

    הירש גבר גבר, תיבון אלוף הזבל...השוואה פתטית! (ל''ת)

    דדי. מסייעת 202, 04/04/09 11:45


    IP: 79.177.11.111דווח על תגובה זו

  • 25.

    עיתונאי קטן ועלוב

    עמיקם אזולאי, 04/04/09 11:01

    חשבתי, שפרק הזמן הממושך בו לא זכינו לשמוע את ה''תובנות'' רבות ה''השראה'' של העיתונאי עופר שלח, נובעות מהזמן וכובד הראש שהוא משקיע בהכנת כתבת ההתנצלות , על חלקו בהכפשת חיילי צה''ל תוך גילוי ההתנהלות עיתונאית חובבנית ו שערוריתית. אבל לא איש ''ערכי'' בעל ''אינגריטי'' ואמת מקצועית כעופר שלח יחטא בזוטות שכאלה.הרי הוא מרוויח לפי המילים שהוא כותב, אז מה חשיבות האמת ,הדיוק בפרטים,המקצועיות העתונאית צריך לחיות ממשהו ולעזאזל השאר.אבדת את הבושה עיתונאי קטן ועלוב אם זו פרשנות אני מייקל ג'ורדן.בחדשות 10 בערב שישי הפסקתי לצפות בגלל הזחיחות והיהירות שלך ושל דרעקר אני חושש לצערי שזה מה שיקרה לכתבות שלך במדור דעות המכובד של NRG .

    IP: 87.70.154.216דווח על תגובה זו

    • אלו מילים! (ל''ת)

      מדוייק., 04/04/09 12:00


      IP: 85.250.99.103 דווח על תגובה זו

      • כמוני כמוך,בערבי שישי בשעה 20:00 ערוץ 10 פסול.

        מיתמית , 04/04/09 12:55

        עד שיבין מי שצריך, שעיתונאים כמו שלח וכספית הם נטו נטל.

        IP: 80.230.128.98 דווח על תגובה זו

  • 24.

    שלח אתה באמת בטוח שאתה שייך לעם הנבון?

    יעקב, 04/04/09 10:46

    שלח אתה פשוט שונא ישראל בלי מרכאות.

    היכרתי אישה שלמדה עם אורי אבנרי באותה כיתה בתיכון והיא סיפרה שהוא היה נער מגעיל מתנשא שאף אחד בכיתה לא רצה להיות חבר שלו וכתוצאה מכך הוא החל לפתח גישת אנטי כלפי כל דבר ממוסד.

    שלח אני לא מכיר את ההסטוריה האישית שלך אבל יש לי הרגשה שגם אתה חווית איזו טראומה שלילית מאד בילדות כי אחרת אין כל דרך להסביר את השנאה העיוורת שלך.

    IP: 79.179.146.253דווח על תגובה זו

    • הכרת אישה שלמדה עם אורי אבנרי בתיכון?

      תמהה, 04/04/09 11:05

      למיטב ידיעתי ומסיפוריו של אבנרי עצמו, הוא נאלץ היה לסייע להוריו בעבודתם (מכבסה, רח' פרישמן או בוגרשוב כמדומני) מיד אחרי סיום בי''ס עממי. למיטב ידיעתי אבנרי לא למד בתיכון כלל ועד היום אין לו תעודת בגרות.

      IP: 85.250.94.180 דווח על תגובה זו

      • אני מצטט אותה והיא אמרה שזה היה בערך בגיל 14-15

        יעקב, 04/04/09 11:28

        אולי זה היה בבתי ספר עממי ולא בתיכון אינני יכול לבדוק זאת. אבל דבריה נשמעו לי אמינים לחלוטין.

        IP: 79.179.146.253 דווח על תגובה זו

  • 23.

    שלח מדווח כמן איש "בצלם".במקרה אני מכיר את אחיו של נעם.

    panacea , 04/04/09 10:38

    ערן ,אחיו של נועם, שירת איתי וגר איתי באותו חדר במלחמת לבנון הראשונה.
    דעותיו אז (כיום איני יודע), היו שמאל קיצוני, נהגו להתבדח על כך שלו יכלו-היו מחסלים את בגין ומצילים את המדינה.
    אומנם אין להסיק מדעות בן-משפחה אחד על דעותיו של אחר, אבל שניהם גדלו ברקע דומה, והתנהגותו של נעם טיבון מחשידה אותו בעירוב דעות פוליטיות שמאליות בתפקידו הצבאי.
    שלח מנסה כמובן לקדם בעל דעות "נכונות" על ידי מאמר יחצני.

    IP: 80.230.123.168דווח על תגובה זו

  • 22.

    בוז לאדם מכוער נפש המפתח קריירה על השמצות של עמו.

    ASCH, 04/04/09 10:35

    אפילו לא קראתי את הכתבה. למעשה את רוב הכתבות של הרדוד הזה, שלח אין טעם לקרוא. אפשר לסכם אותן ככה: היהודים אשמים בהכל. תוקע מדינת ישראל ופקה פקה. גועל נפש אוטו-אנטישמי. היו רבים לפני שלח. יהיו גם אחריו. והשיירה הציונית תמשיך לנסוע.

    IP: 77.126.219.40דווח על תגובה זו

  • 21.

    ובהפוך איך 3 מנדטים של מרץ שולטים ב100 אחוז תיקשורת (ל''ת)

    מוטי, 04/04/09 10:24


    IP: 82.81.19.124דווח על תגובה זו

  • 20.

    אתה ממורמר?

    ליאור, 04/04/09 10:07

    בלי קשר לדיעותיך הברורות, ולמקצועיותך העיתונאית: לא מגעיל אותך לכתוב (ואח''כ לקרוא) רק, אבל רק דברים שליליים המשדרים חוסר תקווה ותוחלת?
    אתה ממורמר? טוב לך בחיים? קשה לי להאמין...

    IP: 84.228.75.32דווח על תגובה זו

  • 19.

    לאט-לאט שלח יוצא מהארון וחושף את פניו האמיתיים-פני איש השמאל הקיצוני:

    כבשה פועה , 04/04/09 09:57

    שונא מתנחלים, מטיף להרס בתיהם, קורא לשחרור מאות רוצחים פלסטיניים, משמיץ את צה"ל.

    IP: 89.138.68.151דווח על תגובה זו

  • 18.

    חייב למכור לסעודים את התחת שלו

    חתולה בהלם , 04/04/09 09:54

    אין לו כסף מסכן

    IP: 82.81.147.106דווח על תגובה זו

  • 17.

    עופר שלח עצמך בחזרה למכירה בסיטונאות שוק הכרמל

    חתולה בהלם , 04/04/09 09:47

    הבסטה עולה בלהבות

    IP: 82.81.147.106דווח על תגובה זו

  • 16.

    צריך להתייחס לשלח כמו למוחמד בכרי ! שלח כמו בכרי העליל על חיילי צהל (ל''ת)

    דקל ב , 04/04/09 09:20


    IP: 77.126.160.73דווח על תגובה זו

  • 15.

    לעופר שלח, בלא הוקרה

    ציון ציוני , 04/04/09 08:49

    מה קרה עופר, אין לך כרגע מה לכתוב על חיילי צה"ל הטובחים בפלסטינים המסכנים? כמה שמחת על ההזדמנות לכתוב ב"מעריב" ולהופיע בסקאיי-ניוז תוך שאתה מספר בכובד ראש ובלשון עיתונאית (עאלק אובייקטיבית) כיצד חיילי צה"ל יורים באישה ובילדיה, סתם כך להנאתם. האמת, עופר - עם הערבים אנחנו יכולים להסתדר איכשהו, הבעיה הגדולה היא אנשים כמוך. מרעילי בארות.

    IP: 93.173.205.233דווח על תגובה זו

    • עופר שלח בסטיונר חייב למכור

      חתולה בהלם , 04/04/09 09:43

      אם לא את חיילי צהל אז את אמא של אמא שלו

      חלמנאי בלירה

      מי נותן לו מקום ברשת ? להחזיר אותו לבסטה שלו בכרמל

      אפסון

      IP: 82.81.147.106 דווח על תגובה זו

  • 14.

    יש עוד מישהו שקורא את עפר שלח

    pele_11 , 04/04/09 04:32

    ומתייחס לדבריו ברצינות? אחרי דבריו על החיילים מהמכינה הקדם צבאית,אין להתייחס אליו ולדעותיו ברצינות. עפר שלח "קפץ" על דבריהם של חיילי המכינה כמוצא שלל רב,הופיע בטלביזיה נפוח מחשיבות עצמית, ואופס,כשהתגלתה האמת,והיה ברור שאין ממש בדברי החיילים,ושזו היתה סתם רכילות מרושעת,
    עפר שלח לא מצא לנכון להופיע בטלביזיה או לכתוב מאמר התנצלות.
    לנאורים כמו עפר שלח,זו הזדמנות פז להוכיח לכולם "איזה נאור אני",אבל כשהאמת מתגלה הנאורים הללו מתחבאים מתחת לאיזה שולחן מרוב בושה ותחושת החמצה.

    IP: 87.68.47.230דווח על תגובה זו

    • אתה קורא אותו ואתה גם מגיב לדבריו !!! (ל''ת)

      עצבני ולא זהבי, 04/04/09 12:20


      IP: 85.250.84.169 דווח על תגובה זו

  • 13.

    תפסו תחת המתנחבלים השמנמנים האלה (ל''ת)

    סבזי , 04/04/09 02:42


    IP: 89.138.192.18דווח על תגובה זו

    • מאחל לך שתהיה בקפה מומנט בפעם הבאה.. (ל''ת)

      כבשה פועה , 04/04/09 10:00


      IP: 89.138.68.151 דווח על תגובה זו

  • 12.

    המתנחלים, סרטן בגוף המדינה

    ירון, 03/04/09 22:50

    הסיבה היחידה שאין שלום כבר 60 שנה, זה המתנחלים וההתנחלויות.
    הגיע הזמן שמישהו חזק ירבן אותם ויפרק להם את הצורה.
    אני מעדיף לחיות עם אנשים ששונאים אותי בשלום ושאף אחד לא יפגע בשני, מאשר להרוג אותם.
    יהודים אמיתיים הם יהודים מסורים שאין בלבם טיפת שנאה לאחרים, ולא כמו המתנחלים שמגדלים את הילדים שלהם לשנוא ולשנוא ולשנוא, לשנוא את הערבים ואת השמאלנים ואת האשכנזים ואת התלאביבים ואת ההרצליאנים ואת העשירים, תאמינו לי מזל שיש את הערבים שיתעסקו בהם, אחרת הייתה פה מלחמת אחים, בעצם אלה לא אחים שלי. מתנחלים נמאסתם

    IP: 84.228.100.62דווח על תגובה זו

    • הסיבה היחידה שהמדינה הידרדרה למקום שהיא היום זה סמולים הזויים ודפוקים

      moshon1 , 03/04/09 23:12

      כמוך, שכל עניינם זה שנאה עצמית תהומית,
      אתה מדבר על "יהודים מסורים שאין בהם טיפת שנאה לאחרים, אבל אתה , טול קורה מבין עיניך...
      דבריך רוויים שנאה תהומית, אתה חי על השנאה וניזון ממנה..
      אתה מדבר על אחים ?.. מי רוצה אותך ושכמותך בתור אח שלו ?..
      אתם ו-3 המנדטים שלכם.. אתם לא מבינים שכמעט על העם מקיא אותכם מתוכו ?..
      למה לא תציעו את מועמדותכם לממשלת חמאס ?..

      IP: 217.132.165.31 דווח על תגובה זו

    • כמה שאתה צודק. כבר 60 שנה המתנחלים מונעים שלום כאן.

      נעמה, 04/04/09 07:50

      אמנם פת''ח הוקם רק ב-64, ומתנחלים התיישבו שם רק ב-67, אבל כשיש לך טיעון כזה מוחץ, למה להתבלבל עם מספרים מיותרים?
      האמת? כבר 60 שנה ויותר שהמתנחלים האלה בפלשתין אכן מונעים שלום.ביפו, בחיפה, בעכו, בגליל, באשדוד, ברשקלון, בשדרות.
      יאללה, רוח-מן-הון, ויבוא כבר שלום על הארץ.
      אין עליך, אח שלי.

      IP: 93.173.215.144 דווח על תגובה זו

      • נעמה יש לי שאלה אליך:

        רוניק, 04/04/09 11:41

        נניח והפלשתינאים היו מעוניינים בשלום אמיתי עם החזרת שטחים ושהם יבנו מעבר לגבולות 67 מדינה משלהם ויחיו איתנו בשלום. את באמת חושבת שהמתנחלים שלנו היו מעוניינים בכך??? מבחינתם הפלשתינאים תמיד יהיו לא רלוונטים ולא משנה מי יעמוד שם וזה מהסיבה הפשוטה שהם אינם מעוניינים בהחזרת שטחים בשום מחיר שהוא. מבחינתם שאזרחי המדינה ימותו במלחמות, שכספי המיסים יושקעולעד בבניית התנחלויות ובכסף למלחמות מיותרות במקום השקעה בבריאות, ברווחה ובחינוך, מבחינתם הארץ ואזרחיה יכולים ללכת לעזזאל אם ההתנחלויות לא חלק מהמדינה. מבחינתם זה או ישראל השלמה או כלום. הם בדיוק כמו החמאס אין להם שום ראייה של הצד השני וראיה עתידית אלא רק ראיה משיחית- כי אלוהים אמר. שום היגיון לא פועל פה. לא רחמים לצד השני, לא אמפתיה, לא הבנה לסבל של האחר, הם חושבים רק על הצד שלהם. הם והחמאס שניהם ביחד מונעים מאיתנו היום להיפרד יפה ולחיות בשלום ובגלל זה כן- הם חלק עיקרי בסיבה שאין לנו היום שלום. יחס בונה יחס וגם אנחנו הצלחנו להשניא את עצמינו בקרב הפלשתינאים. גם הם לא תלית שכולה תכלת אבל בטח שגם אנחנו לא. מי שמסתכל רק על הצד שלו וחושב שתמיד הוא בצד הצודק הוא לא יודע לקבל ביקורת.

        IP: 84.108.224.202 דווח על תגובה זו

        • מה זה ''נניח''? האם הפלסטינים באמת מתכוונים לשלום או לא? זאת השאלה! (ל''ת)

          וכל השאר פטפוטי ביצים., 04/04/09 12:04


          IP: 85.250.99.103 דווח על תגובה זו

    • ירוני, אתה כל כך פרימיטיבי, כל כך נחות. זה מדהים (ל''ת)

      רחמני, 04/04/09 12:44


      IP: 87.68.25.88 דווח על תגובה זו

  • 11.

    הייתי בטוח ש........

    מני ממודיעין, 03/04/09 22:09

    שמעת לעצתי מפעם שעברה להתרכז בפרשנות ספורט. כי בפוליטיקה אתה אפס מאופס.יש לך שלשול בראש יש לך מלא רעיונות וכולם ח-א. עשה טובה לכולנו ותפטור אותנו מדיעותיך המקולקלות. ולסיום משהו ענייני עד כמה שאני יודע ראשי תיבות של צה''ל זה צבא הגנה לישראל וזה כולל את המתנחלים שהם עמוד השידרה של צה''ל היום.זה בטח ובטח לא צבא הגנה לפלסטינים ואם יש איש צבא בכיר כזה או אחר שמתבלבל במה שהוא אמור לעשות אז שלא יבכה שמותחים עליו ביקורת כי אני אישית הייתי מראה לו את הדלת החוצה מהצבא.

    IP: 87.68.190.81דווח על תגובה זו

    • תגובה לעניין, תודה, ושבת שלום (ל''ת)

      moshon1 , 03/04/09 22:46


      IP: 217.132.165.31 דווח על תגובה זו

    • ואיך אומרים את זה באפריקנס???? (ל''ת)

      Ehad Haam-Zionist, 04/04/09 08:23


      IP: 68.163.146.114 דווח על תגובה זו

      • הנה איך אומרים: chupame un huevo, dejame el otro para luego (ל''ת)

        panacea , 04/04/09 10:43


        IP: 80.230.123.168 דווח על תגובה זו

      • EHZ, עד היום לא ברור לי מה עניין ''אפריקנס'' לענייננו

        הגאון מוורשה, 04/04/09 11:54

        כל יום, כמעט בכל תגובה פאבלובית שלך, אתה מכניס את עניין האפריקנרים (לפני 20 שנה, על פי דבריך.....).
        1. אתה כנראה לא מכיר בכלל את ההיסטוריה של אפריקה הדרומית.
        2. בדרך, להזכירך, היו (וישנם) שם הבריטים הצדקנים וצווחני האפרטהייד אהובי ליבך.
        3. אין כל קשר בין ענייננו (הערבי הוא אוייב בכל המובנים) לבין ''גזענות'', שזו מילת הקסמים של טיבי, בשארה ושות' ובני מינך הנבערים.
        4. (סתם. היה היתה פעם מדינת אפרטהייד בשם רודזיה. מדינה משגשגצ ועשירה, שגם השחורים שם נהנו מהשיגשוג. אח''כ הגיעה העצמאות המיוחלת ומדינה הפכה ל''זימבאבווה''. לא לקח הרבה זמן, והגזענים השחורים (כן!) גרשו את כל הלבנים.
        והיום???? ראית איך נראית המדינה האומללה הזו ואיך האנשים חיים שם בזבל?).

        IP: 87.68.25.88 דווח על תגובה זו

        • בוודאי שהתכוונתי לאפרטהייד-שמנגנוניו המעשיים שולטים בגדה...רק הסכם....

          Ehad Haam-Zionist, 04/04/09 19:10

          של מדינה פלשתינאית לצד מדינת ישראל(בשלום חשדני אך ללא לוחמה) היא שתחזיר לציונות המקורית את ערכה הסגולי במדינת ישראל (מדינת הלאום לעם היהודי הנרדף-לא מימוש בשיטת הסלמי של ''גבולות ההבטחה''...)

          IP: 68.163.146.114 דווח על תגובה זו

  • 10.

    ולצבא כזה ? אני אשבור לילדי את הידים עם יעיזו להתגיס

    בועז, 03/04/09 22:09

    הטינופת יצא מכל החורים

    IP: 93.172.106.71דווח על תגובה זו

    • תחת כנפיך הם יתחברו לעטיני השלטון בלי לשרת את מדינתם (ל''ת)

      וככה נראה היום השמאל, 04/04/09 11:31


      IP: 85.250.99.103 דווח על תגובה זו

      • אני מבין שאתה חושב שהוא חרדי...חהחהחה (ל''ת)

        יויו, 04/04/09 12:22


        IP: 85.250.84.169 דווח על תגובה זו

        • ''ככה נראה היום השמאל''.. (ל''ת)

          כשלת בהבנת הנקרא, 04/04/09 14:31


          IP: 85.250.99.103 דווח על תגובה זו

  • 9.

    תביעת דיבה על התחקיר משבוע שעבר בדרך

    שלח חכה חכה, 03/04/09 21:27

    על חיילים ששירתו בעופרת יצוקה להתארגן ולהגיש תביעה, בדומה ללוחמים מג'נין וטנטורה.

    IP: 212.199.123.178דווח על תגובה זו

    • כבר יש התארגנות כזו של לוחמים פרטים בדרך (ל''ת)

      אר, 03/04/09 22:38


      IP: 84.108.193.82 דווח על תגובה זו

    • הבעיה שאין גוך שיתמוך כלכלית באותה התביעה.

      panacea , 04/04/09 10:46

      את התביעה לא מוכרחים להגיש חיילים-הרי הוא הןציא דיבה על מדינה שלמה, ואפילו על כל העם היהודי-אני ראיתי תגובות אנטישמיות רבות ברחבי העולם בעקבות הרעש שעשה שלח מאותם "גילויים"

      IP: 80.230.123.168 דווח על תגובה זו

  • 8.

    שלח אתה סמולני מגעיל (ל''ת)

    אני אני, 03/04/09 21:11


    IP: 217.132.41.10דווח על תגובה זו

  • 7.

    גם טענת אתה וחבריך, שחיילי צה''ל בצעו רצח ופשעים (ל''ת)

    לך לעזה ותעזוב אותנו להגן על עצמנו, 03/04/09 21:05


    IP: 79.179.137.128דווח על תגובה זו

  • 6.

    מפיץ עלילות הדם נגד צה''ל מטיף מוסר ושקרים חדשים (ל''ת)

    גועל נפש, 03/04/09 20:55


    IP: 93.173.105.162דווח על תגובה זו

  • 5.

    עופר שלח : כמו כל סמולי , אתה מסית, מכפיש ומלכלך, ומתעטף בטלית של צדיק

    moshon1 , 03/04/09 20:52

    .. אבל אתה ממש לא ...
    כעיתונאי סמולי חלק מהברנז'ה, אין בך שמץ של אינטגריטי :
    שים לב לכתבה שלך : חד צדדית, רוויה בשנאה עצמית כלפי אילו הטובים בבנינו, שמגינים עלינו מפני האוייב מבחוץ :
    מי ה"מתנחלים - אדוני הארץ " האילו שאתה ברוב זחיחות הדעת שלך לא מתבייש להוציא דיבתם רעה רק בשל הכוח שניתן לך ע"י לא יודע מי שאתה איזה עיתונאי...
    חשבת פעם שאילו הטובים שבאנשי ארץ ישראל, יחס המתגייסים שלהם לצה"ל לעומת מספרם הוא הגבוה ביותר ?..
    אין שם את החרה שיש בחברה שאתה נמנה עליה : לא שחיתות כזאת, לא בוגדנות, לא איפה ואיפה..אנשים פטריוטים שעדיין אהבת הארץ מפעמת בליבם , טובים ממך וטובים מכל הסמולים ההזויים והסהרורים הדומים לך ;
    על מה אתה מדבר ועל מה אתה מתאבל ?.. על זה שישנה אווירה טובה בין המתיישבים לבין צה"ל ?..
    זה מה אוכל אותך ?.. למה ?.. אתה מעדיף שצה"ל ימשיך , אחרי שעשה עוולה בל תתואר לגרש ( בשם שולחם החציל המרייר הקרוי אריק שרון, נכון ) , היית מעדיף שצה"ל זה ימשיך לרמוס את המתיישבים ברגל גסה ?..
    זה היה יותר מתאים לאג'נדה שלך ??.
    ולמה ??.. הם לא חלק מהעם הזה , לא אויים לכבוד מצד צה"ל , הם עושים משהו לא בסדר ?..
    אוליזה הם שמגיזים את ישובי הדרום , אולי זה הם המבצעים פיגועים מידי יום, זה הם שרצחו טת הנער בן 13 אתמול, ו-2 שוטרים לפני כשבועיים ?...
    מה אוכל אותך שלח ?.. מה רע לך ?..
    למה אתה מעדיף לאהוב את הערבים ששונאים אותנו וברובם מעוניינים בחיסולינו מאשר את בני עמך ?..
    יאללה, תעזוב אותך מהשיט שלך : תתחיל להראות קצת אהבה, לא ייתכן שאתה כזה ריקני וחלול כפי שאתה מציג את עצמך

    IP: 217.132.165.31דווח על תגובה זו

  • 4.

    שלח- במקומך הייתי מניח לנו לכמה שבועות...

    עילם, 03/04/09 19:56

    פרשת עדויות החיילי מהמכינה ע''ש רבין, שעופר שלח פוצץ בקול גדול ב''מעריב'' ובערוץ 10, ושגרמה לנזק תדמיתי עצום לישראל בעולם, התבררה במהירות כברווז עיתונאי די צולע. חקירה קצרה יחסית של הפרקליטות הצבאית גילתה כי ה''עדויות'' המזעזעות לא היו אלא שמועות שהסתובבו בין החבר'ה, ללא מקור מהימן, ועם קשר מעורפל בלבד למציאות. אך לא חייל אמיץ כעופר שלח יוותר על הסקופ רק בגלל שהמציאות מתעקשת ללכת בדרכה שלה. בטור דעה הנושא את הכותרת ''האמת נמצאת אי שם'', המוצמד ב''מעריב'' של ה-31/3/09 לידיעה על סגירת החקירה בעניין בעקבות ממצאי הפרקליטות הצבאית, מסביר שלח למה הוא בכל זאת צודק והפרקליטות הצבאית טועה. הטור נפתח במעין הבהרה כלפי המוסד המשפטי החוקר בצה''ל: ''גם בלי צל של ספק בנקיון כוונותיו של הפצ''ר או במיומנותם של אנשיו, ברור שההכרזה על סגירת התיק לא תהיה סוף פסוק בשאלה אם היה או לא היה ירי מכוון של חיילי צה''ל לעבר אזרחים מזוהים במהלך ''עופרת יצוקה''. ההחלטה המשפטית נשענת, מן הסתם, על רגלים מוצקות. האמת תמשיך להיות בעיני המתבונן''. בעיני המתבונן עופר שלח למשל, אין ספק שירי כזה אכן היה. הוא חכם מדי מכדי לקרוא לפצ''ר שקרן, אבל רומז שהחוקרים, שאת מיומנותם העלה על ראש טורו, לא השתדלו בעבודתם יותר מדי ונשמעו ל''רוח המפקד'' שמבקשת לטייח פשעים של צה''ל. מה ישביע את רצונו של שלח לאחר שחקירה צבאית רשמית נפתחה בעקבות חצאי שמועות שפירסם בעיתונו כעדויות מוסמכות? כנראה שרק כשהרמטכ''ל יחתום על כל הדיווחים של האויב, שידוע ברמת האמינות הגבוהה של דיווחיו, שלח יתרצה ויפסיק להזיל דמעות מרות מעל כל אמצעי תקשורת זמין. מי שביסס את הסקופ שלו בנוגע לפשעי מלחמה כביכול על עלון בוגרים של מכינה קדם צבאית, מבסס את דעתו הפוסלת את ממצאי חקירת הצבא על דו''ח של חוקרת אנטי ישראלית ולא אמינה, המסתמכת על נתונים פלסטיניים.

    מה נאמר? מאז ההכרזה של שלח על שיפור מצבה האסטרטגי והטקטי של מדינת ישראל בגבול הצפון בעקבות הנסיגה מלבנון, חודש לפני פרוץ מלחמת לבנון השניה, הספקנו לשכוח באיזה אשף של תחקיר עיתונאי ופרשנות עומק מדובר.

    IP: 217.132.0.91דווח על תגובה זו

    • עדיף בכלל - לתמיד (ל''ת)

      אוסישקין, 03/04/09 20:31


      IP: 84.110.182.190 דווח על תגובה זו

    • Thank you for saying in Hebrew what I cannot with my English keyboard (ל''ת)

      Bruce ALMIGHTY , 04/04/09 03:41


      IP: 93.216.139.63 דווח על תגובה זו

  • 3.

    אני גאה במתנחלים .יהודים טובים בעלי ערכים שורשים הסטוריה

    קובי, 03/04/09 19:38

    ששומרים בחרוף נפש על אוצרות היהדות . מי שרוצה להיות יהודי אם יוותר על חברון ושאר מקומות הקודש יבלע ויטמא בין הגויים . ההסטוריה הוכיחה זאת יהודי אם חילוני או דתי או חרדי לא יכול ולא יוכל להפריד מתורת ישראל את קדושת מקומות אלה כחלק בלתי מעורער מהתרבות היהודית . אני לא רוצה לוותר על יהדותי .בכדי לוותר אני צריך לוותר על זהותי ואני לא מוכן .אולי יותר קל להיות נוצרי .אבל להיות יהודי זה אדגר אולי ציווי רוחני.והחינוך שקיבלתי מאימי עליה השלום ומאבי הישיש .באהבה מסורה אמשיך את דרכם של הורי האהובים ואבות אבותי לא אאכזב אותם ולא אבגוד בהם .אלפי שנים נגזר על העם היהודי לאבק למען קיומו .עם שהוא בסיס לאמונה המונוטואיסטית .איך אבגוד בעם כל כך דגול שאני מלא הערצה ואהבה אל אותו עם שאני שייך לו .

    IP: 200.124.2.84דווח על תגובה זו

    • אתה כבר בוגד באבותיך.

      א, 03/04/09 20:08

      העברית של מוחמד טיבי יותר טובה משלך.

      דורות של יהודים הצילו ספרים מבתי כנסת בוערים, כדי לגדל בור כמוך ?

      IP: 85.64.209.151 דווח על תגובה זו

      • העברית שלי מגעילה .אבל אתה עוכר ישראל מגעיל .מתיוון חסר תקנה . (ל''ת)

        קובי, 03/04/09 21:49


        IP: 200.75.192.17 דווח על תגובה זו

      • בטוח שמוחמד טיבי הוא הגבור שלך .מה אפשר לצפות מאדם ששסולד מזהותו ? (ל''ת)

        קובי ., 03/04/09 21:50


        IP: 200.75.192.17 דווח על תגובה זו

      • המגיב של 3 - לא שמעת על דיסלקטים?

        אוהד, 03/04/09 22:58

        קוביהבהיר את דעתו יפה מאוד בלשון רהוטה וברורה, גם אם השתחלו לו כמה אותיות לא נכונות. הגיע הזמן שתתחיל להסתכל על מה כתוב ולא על איך כתוב לפני שאתה מותח ביקורת.

        IP: 85.65.8.253 דווח על תגובה זו

        • נכון מאוד.גם יתכן שקובי לא יליד הארץ.אבל כשאין טיעונים לגופו של עיניין

          panacea , 04/04/09 10:49

          יש תמיד לגופו של איש.

          IP: 80.230.123.168 דווח על תגובה זו

    • קובי תגובתך רבת היופי ריגשה אותי עד אין קץ. (ל''ת)

      בת לעם העיברי הקדום., 04/04/09 11:49


      IP: 85.250.99.103 דווח על תגובה זו

    • כן ירבו כמוך, קובי (ל''ת)

      יהודיה, 04/04/09 16:34


      IP: 99.237.234.8 דווח על תגובה זו

  • 2.

    You should crawl under a rock after the lies you spread

    Bruce ALMIGHTY , 03/04/09 19:33

    You should be condemned and taken to court.

    You should have at least apologized,

    You caused a HUGE damage with what you have done. I hope that you will pay a dear price for this.

    IP: 84.152.49.163דווח על תגובה זו

    • טוב, תוכניתו בערב שישי יורדת מהמסך.מקווה שיזרקו אותו בכלל

      panacea , 04/04/09 10:51

      מכל כלי התקשורת.

      IP: 80.230.123.168 דווח על תגובה זו

      • גם בגללו איני מצופי ערוץ 10. האם באמת הוא יורד מהמסך של יום שישי?? (ל''ת)

        הלוואי!!!, 04/04/09 11:52


        IP: 85.250.99.103 דווח על תגובה זו

  • 1.

    נאום הגבר שתום העין { בילעם }

    כיכר מלכי ישראל, 03/04/09 18:56

    תמיד מטיל רפש ..תמיד מיתלונן ..ותמיד נגד בית ישראל היקרים..אז לך לכל הרוחות ..מחרחר מילחמות בין יהודים...

    IP: 98.219.95.71דווח על תגובה זו

    • שלח=מרעיל בארות וותיק, המתנחלים וחובשי הכיפות הסרוגות הם מלח הארץ, (ל''ת)

      מהנדס שחור, 04/04/09 13:49


      IP: 79.176.147.78 דווח על תגובה זו

      • צודק 100% - אבל כל היסודות של השמאולנים זה חינוך מהבית

        בדוק , 05/04/09 08:32

        או בקיבוצים שגדלו. עברו שטיפת מוח. אפילו אקונומיקה לא תצליח לנקות את הנזק המוחי שנותר להם.

        IP: 85.250.108.201 דווח על תגובה זו