• 91.

    מפקד דגול ואדם ישר

    אמנון, 26/07/09 22:22

    כשנגמרים להם הטיעונים, המתנחלים עוברים לתקוף את האנשים הישרים שבמשך כל חייהם מגינים על בטחון ישראל, וגם על בטחונם הם. בכך המתנחלים משמיטים את מה שנותר מהבסיס המוסרי לאידיאולוגיה שלהם. ועל כך נאמר - בור כרה ויחפרהו יפול בשחת יפעל. מיום ליום נמאס יותר ויותר מהחבורה ההזויה הזאת, והציבור מתפכח יותר ויותר, כשהוא מבין שהביטוי ''מלח הארץ'' לא מתייחס לגזלני-הקרקעות מכפישי-הקצינים, אלא לקצינים המוכפשים העומדים בגאווה מול ההתקפות המגעילות שלהם. פעם היה מדובר בקומץ של הזויים, ועוד אפשר היה להגיד שהם לא מייצגים את ציבור המתיישבים. היום ברור שכל המתנחלים עשויים מאותו חומר סהרורי.

  • 90.

    מעניין שמה שמעניין אותו זה רק מבנים לא חוקיים של יהודים

    נתנאל, 26/07/09 16:47

    אם שלטון החוק בגרונו אז שיהרוס את כל המיבנים הלא חוקיים של הערבים - ואם אפשר אז שיהיה ביום שישי כי אף יום לא קדוש ולא חסין מפני שילטון החוק- הוא סתם דמגוג שקרן ושמאלן, אין לו מקום בצה''ל כי הוא יגן רק על תל אביב ולא על שאר היהודים.

  • 89.

    ישר כח לתא'ל נועם תיבון על עברו ועל פעילותו הצבאית (ל''ת)

    מי יתן וירבו שכמותו, 11/07/09 16:41

  • 88.

    כל הכבוד לאדון טיבון על מלחמתו הנחושה ביהודים

    קן, 02/06/09 01:08

    הצבא כבר הוכיח שהוא חזק על מתנחלים. זה צהל 2000: במקום למגר את האויב, הוא ממגר את עצמו והאויב עומד מהצד בהנאה וצופה איך מלאכתו נעשית .

  • 87.

    ישר כח לתת האלוף שאננו מפחד מאיומי המתנחלים פורעי החוק (ל''ת)

    מתעב נועם פדרמן וכנופייתו, 26/05/09 19:13

  • 86.

    קצין שמכניס תרבות של שקרים לחייליואין לו מקום בצה''ל (ל''ת)

    שש, 21/05/09 22:30

  • 85.

    חייבים לסרב להגן על מתנחלים אלימים המשתמשים בצבא כדי לפשוע (ל''ת)

    לא שווים הקרבת חיים, 14/05/09 23:22

  • 84.

    ברור שנעם תיבון, קצת התעייף, באמת התפקידים קשים, אז יאללה הביתה

    חנה מהשרון , 10/05/09 17:55

    אין ספק שתפקיד מפקד איו"ש הוא קשה, אבל ל א ב ג ל ל ה מ ת נ ח ל י ם !!! אלא בגלל הערבים , לכן מי שמתעייף הולך הבעיתה, כמו מורה שנשחק צריך לצאת לפנסיה, גם הוא כבר צריך להתנתק, תסתכלו על תמונתו ופרצופו, פשוט מתבקש שיעזוב. אז שלום !!!

  • 83.

    מדובר בקצין פחדן וקצת הזוי,לשקר לחייליו זו ''פעולה מתוחכמת''? (ל''ת)

    מברגון קודקוד, 10/05/09 17:34

  • 82.

    גם אנחנו חשבנו שהוא טוב, עד שהגיע דרור ויינברג ע''ה

    מתנחלת, 06/05/09 21:21

    כשהתחילה האינטיפדה השנייה היו יורים על הישובים כל יום, נועם תיבון ''עשה כאילו'' שהוא מגיב. כולם חשבו שהוא פועל, רק אחרי שדרור ויינברג נכנס לתפקיד והפסיק לחלוטין את האש, הבנו שהוא סתם עבד עלינו.
    תמיד עניין אותו רק הקידום שלו, ולמצוא חן בעיני אלה שמעליו.
    עצוב

  • 81.

    תיבון

    שושנה רוזה+ פירחה, 12/04/09 19:48

    הגיע הזמן שיפעיל כוחו נגד האויב הערבי ויהרוס בית המחבל { מענין רק ששם זה לקח למעלה משנה ובכפפות משי ולא באישון לילה כגנב}

  • 80.

    אנשים קצת שוכחים שצה''ל זה קיצור של צבא ההגנה לישראל.

    משה, 08/04/09 12:33

    לא צבא ההגנה למחבלים פלסטינאים, לא צבא ההתקפה נגד מתנחלים.
    נראה שעל ראשי הצבא לשנן את ראשי התיבות שהם נושאים על כתפם, ולזכור טוב טוב את משמעותן.

  • 79.

    לזרוק מהבית משפחה של 9 ילדים באחת וחצי בלילה קר זו אכיפת חוק?

    gilberet , 08/04/09 12:27

    זו עבירה ורמיסה של כל חוק אפשרי וצלם אנוש
    ככה לא אוכפים חוק
    זו רשעות לשמה

    • כמה שאתם צודקים ! (ל''ת)

      אחד העם, 02/05/09 23:07

  • 78.

    צהל טיפש היה ונשאר

    zse456 , 08/04/09 10:27

    ככה זה נתפש בשמאל מי שפוגע באחיו היהודים הוא הגיבור , איבדתם את האיזון במחשבה ,אני מתפלא איפה היהודים הפחדנים , צהל נוהג בטיפשות גמורה כמו בהרבה מקרים אחרים , יש למנות קצין נייטרלי .

  • 77.

    תפקיד הצבא הוא להשמיד ישובים של יהודים

    דני חלמיש, 06/04/09 23:27

    ''הקצין הבכיר בפיקוד'', המצוטט בכתבה, גילה את האמת: ''המבחן זה... תפנה... ועמדת במשימה''.

    כך רואים קציני הצבא את תפקידם: להשמיד ישובים של יהודים. ולא בצבא הוורמאכט, אלא דווקא בצבא של מדינת ישראל.

    מעניין לציין בהקשר זה שרוב בחיילים חושבים אחרת, ומכאן הצורך לשקר להם בעת משימות כאלה (גם בכתבה מופיעות התייחסויות לתופעה זו, האמת גרועה מכפי שמתואר כאן).

    איזה מין צבא נאלץ לשקר לחייליו כדי לעמוד במשימותיו? האם צבא שכזה יכול להתהדר בתואר ''צבא העם''?

    דני חלמיש

  • 76.

    ברור, כל מי שלא מציית להם / נכנע להם / משת"פ שלהם - רודף אותם

    צ'רצ'יל , 06/04/09 14:07

    כל מי שלא כמוהם הוא אוייב בכוח. כשזה משרת את האינטרסים שלהם פתאום הם דמוקרטים רודפי צדק ושיוויון, הדמוקרטיה שלהם כוללת רק אותם ולא אף אחד אחר. הם בריונים אלימים, עיוורים משנאה ותחושת עליונות...כולם שם "קדושים מעונים" "שאהידים יהודים" עם משאלת מוות שלא יבחלו בשום אמצעי ופרובוקציה כדי למרר את החיים של כל מי שלא עובד איתם. אין הבדל בינם לבין הפלסטינאים, אלו לא מכירים בזכותה של ישראל וגם אלה לא. המתנחלים מכירים בישראל בחוקיה רק כשזה נוח להם ומשרת את האינטרסים שלהם. נעימים להם הקלות המס, המשכרות מהמדינה, ההשקעה הלא פרופורציונאלית בתשתיות, החיילים סביבם, האגוטריפ..לכל זה ישראל טובה, אבל כשרוצים לאכוף עליהם חוקים של המדינה האמת יוצאת..הם חיים במדינת יהודה ולא מכירים בזכותה של מדינת ישראל.

  • 75.

    תל אביב

    יהודיה, 05/04/09 14:34

    תיבון חייב לעזוב את הצבא,אם כך הוא מתנהג ליהודים- אז לערבים , ודאי פי אלף יותר גרוע! אין בו טיפת הומניות- לגרש אלמנה באמצע הלילה , בקור, עם ילדים? זה לא יהודי!חייב לעוף !

    • אהבתי את המשפט ''זה לא יהודי''

      השתחוות להבל ולריק לא הופכת אדם ליהודי., 09/04/09 16:31

      ומה כן יהודי?
      להתגרות בשלטון החוק?
      לשחק את הקוזק הנגזל?
      לחשוב שכל אחד חוץ ממך מטומטם ואפשר להפו שחור ללבן?
      פעם היו אומרים: הדת היהודית היא המוסרית בעולם.
      והיום אומרים: הדת היהודית היא המוסרית ליהודים בלבד.
      ורק נשאר כאן לברר מיהו יהודי.
      חבל שאי אפשר לשאול את הקב''ה מה דעתו.

      • the kaba

        david ben hevron, 10/05/09 19:12

        the kaba allreddy said his opinion look in parashat masaei

  • 74.

    תיבון-גזען במדים

    יאיר גבעתיים, 05/04/09 13:27

    נועם תיבון אינו שומר חוק.כשהוא מפנה בית ''לא חוקי '' של יהודים ולא נוגע בבית ''לא חוקי '' של ערבים הצמוד אליו הרי זו גזענות לשמה.
    נועם תיבון גר על אדמות הכפר שייך מוניס.אם הוא כזה ''צדיק'' אז למה הוא לא מפנה את ביתו ומחזיר אותו לבעל הקרקע היושב עד היום במחנה פליטים בלבנון?
    אם היינו מדינה דמוקרטית אמיתית לא היה כלל קצין בצה''ל המתנהג באפליה כזו ליהודים .

  • 73.

    קצין המשקר לאזרחים בנושאים ביטחוניים צריך לעוף

    יצחק קליין, 05/04/09 12:51

    מה איכפת לי מהדעות שלו, של אשתו, של חמותו, של הכלב שלו? קצין המשקר לאזרחים בגיזרה שהוא פועל בה, שמשקר לחייליו, והכל בגלל שיש לו איזה חשבון אישי עם מישהו, מכרסם בצה''ל ובתפקידי צה''ל וצריכים להעיף אותו. הרי בסופו של דבר אלפי המשפחות בהתיישבות צריכות לשלוח את ילדיהן ליחידות קרביות, מה יחשבו על המפקדים?

    בדרך כלל הפינויים מלווים בהפרות חוק וזכויות מכאן ועד להודעה חדשה. ועוד אחר כך הוא בא ומתחבא מאחורי החוק חצי תצרן למטרותיו חצי הפר ומאחורי המוניטין של צה''ל שהוא הורס. באמת פחדן, כפי שכינו אותו.

  • 72.

    בינתיים תיבון מגלה אזלת-יד חמורה בנוגע למעשי הטרור שבוצעו לאחרונה! (ל''ת)

    ישראל1020 , 05/04/09 11:57

  • 71.

    זו בהחלט בעיה רצינית בעם היהודי (ל''ת)

    פקק תנועה , 05/04/09 11:51

    • שמשקפת את מלחמות היהודים (ל''ת)

      פקק תנועה , 05/04/09 11:52

  • 70.

    מתנחבלים די...

    שמואלי, 05/04/09 11:38

    ימי ההשתוללויות שלכם נגמרו!!!!

    • וימי ההשתוללות של הטרור רק מתחילים. והשמאלנים? משתוללים ללא הפסקה. (ל''ת)

      ישראל1020 , 05/04/09 11:59

      • המתנחלים איבדו כל פרופורציה.

        יהודי ובן אדם טוב. מציית לחוק, 09/04/09 16:40

        את חכמתם והשקפת עולמם הראו כאשר יצאו נגד השב''כ כאשר ניסו בכל כוחם להתנגד לגדר ההפרדה.
        דם נקיים על ידיהם.
        היו מתים לחזור לימים שלפני הגדר כדי שיוכלו ''להשתתף בצערם'' של תושבי תל אביב.
        לדידם הרוב הוא ''לא רלוונטי''. רק להם יש פתשגן מאלוהים.
        הם מעיזים לדבר על ''תקשורת עויינת''? תקראו את העלונים שלהם המחולקים חינם בבית הכנסת כדי ללמןד מה זה תקשורת עויינת.
        כפי שאכן מסופר במאמר שלפנינו.

  • 69.

    יפה מאוד.אם ימשיך כך,ניתן לו תפקיד בכיר בממשלת קדימה הבאה. (ל''ת)

    נתן ש. מעלות, 05/04/09 11:34

  • 68.

    לפטר את תיבון! מתנהג כמו פיל בחנות חרסינה! (ל''ת)

    קצין במיל', 05/04/09 10:17

  • 67.

    "מתנחבלים"? התשקורת העויינת כבר לא מתביישת להפגין שינאתה כלפי מתיישבים

    יודע-דבר , 05/04/09 10:01

    אנשים דוחים SMALLנים עלובי נפש

    • למען האמת הכינוי הזה די מצחיק אבל אני ימני מובהק ואני יודע שהמתנחלים

      לא אמרתי כלום , 06/04/09 23:41

      הם אחלה אנשים...
      -הם מתגייסים לצבא לעומת השמאל הבוגדני,

      -הם מדברים לטובת המדינה בניגוד לשמאל הבוגדני..

      -הם שומרים על אדמות ישראל לעומת השמאל הבוגדני שמחלק את האדמות כמו פרוסות עוגה....

      ללא ספק, השמאל יכול לקרוא להם איך שהם רוצים...אבל זה לא ישנה את האמת...השמאלנים הם תומכי הטרור האמיתיים והעובדה הזאת לא תשתנה..

  • 66.

    אין כפרה למי שפוגע (ל''ת)

    בשלמות ארץ ישראל, 05/04/09 09:40

  • 65.

    גם אריק שרון הקדיש את מרבית חייו למען בטחון ישראל

    יאיר שלום, 05/04/09 08:43

    ואין ספק שמגיע לו קומפלמנטים רבים ושאנו חייבים לו רבות.
    צריכים להתייחס לדברים באופן אובייקטיבי וכל מקרה חייב להבדק לגופו.
    אם אכן נכונות העובדות בכתבה הרי שמצטיירת כאן תמונה של אדם שחצן וברוטלי שבראש מעייניו לאו דווקא בטחון ישראל אלא קידום האג'נדטות שלו.(כמובן שהבטחון חשוב לו אבל כנראה שמזמן אבד את היכולת להבחין בין הדברים שמוסיפים בטחון לאלו שפוגעים בו. בטח ובטח בראייה לטוח הרחוק).
    ממש כאריק שרון שפינה את גוש קטיף בניגוד גמור לכל מה שייצג בעברו המפואר.
    לכן, אין כל חשיבות בהיבט הזה של תיפקודו ותפקידו הנוכחיים, ל''מורשת הקרב'' שלו.
    יש לברר עד תומם את העובדות בכתבה ואם יש בהם אמת, שיגיד יפה שלום לאוטו...
    שבענו ממנהיגים מחריבים, קצרי רואי, שלא יודעים שאבדו קשר עם המציאות.

  • 64.

    תיבון אדם שפל שהרס צריך של אלמנה ויתומים (ל''ת)

    דוד הכהן, 05/04/09 07:39

  • 63.

    שאלה לנועם פדרמן - היכן שיררת בצבא והיכן שירתה אשתך?

    אבנר, 05/04/09 02:46

    מעניין מאיפה יש לפדרמן וחבריו את החוצפה לתקוף את נועם תיבון - סגן מפקד סיירת מטכ''ל ואחד מהקצינים המוכשרים בצה''ל, ואת משפחתו, בשעה שרבים מהם שירתו בצבא בתפקידים עלובים אם שירתו כלל? של נעליך מעל רגליך אדון פדרמן - אתה בכלל לא שירתת בצבא!

    • תגובה שמאלנית אופיינית

      דני חלמיש, 07/04/09 00:37

      במקום לענות לגופו של ענין, עונים לגופו של אדם.

      • אדון חלמי ש זו דרך נואלת להגיב, זו תגובה מתחמקת לשאלה צודקת

        iritkev1 , 09/04/09 09:52

        כשאתם משמיצים מפקד או מפלגה זה תמיד כשהם חושבים שיש עוד דרך בחיים חוץ מדרך הכוח שבחרתם בה. אם את האנרגיה הזאת הייתם מוציאים בצבא ככוח לוחם השאלה הייתה מיותרת.

      • כל הכתבה הזו היא לגופו של אדם... (ל''ת)

        שים לב, 15/05/09 12:58

    • נניח שהוא לא שירת בצבא - אז מותר להשליך את 9 ילדיו החוצה באמצע לילה קר (ל''ת)

      gilberet , 08/04/09 14:55

      • האם זה חינוכי להשתמש בילדים שלך למען מאבק פוליטי?

        iritkev1 , 09/04/09 09:54

        כשהפלשתינאים עושים זאת אז זה בסדר? להרוג את ילדיו של הרופא בעזה זה היה בסדר? ילדיו של פדרמן מנוצלים למטרות פוליטיות והוא פושע למעשה.

  • 62.

    אדם אכזר שמה שחשוב לו זה לא החוק אלא פוליטיקה. (ל''ת)

    יעקב, 05/04/09 02:21

  • 61.

    תיבון עובר על החוק הצבאי שאוסר משימות כמו פינוי מאחרזים בשבת

    יוסקה, 05/04/09 02:07

    ושלא ישא את שם החוק לשוא.

  • 60.

    רוצה שמפקדיו של בני יהיו קצינים ולא פוליטיקאים קטנים שרוצים דרגת אלוף (ל''ת)

    אבא של לוחם, 05/04/09 02:06

  • 59.

    בחומש נמצאים כל השבוע ולא רק בשבתות (ל''ת)

    א, 05/04/09 01:42

  • 58.

    לתיבון תכניות באזרחות

    אליק, 05/04/09 01:41

    תיבון הוא קצין שחצן והחליט לקראת יציאתו לחיים האזרחיים לצבור רקורד פוליטי. עשו זאת אחרים לפניו.

  • 57.

    מסתערבי מג''ב לא אהבו את השימוש בהם נגד אנשי חוות גלעד זו היייתה הזניה

    רוני, 05/04/09 01:40

    עבודתם.

  • 56.

    בטחון ישראל לא מעניין אותו רק קידום וקריירה (ל''ת)

    מכיר אישית, 05/04/09 00:34

  • 55.

    אם הוא כל כך רודף חוק?????

    ברוך, 05/04/09 00:22

    א. למה אינו אוכף את החוק על הערבים?
    ב. החוק גם מגן על ילדים קטנים. אסור לגרור אנשים מהמיטה באמצע הלילה, מה עם החוק הזה?
    ג. רשע יקבל את המגיע לו בבוא היום.

  • 54.

    פרובוקציה של התחפשות למחבלים איננה תחכום אלא פשע נגד היהודים (ל''ת)

    אל תבליגו יותר !!!!!!!!!!!!! עת לפעול, 05/04/09 00:15

  • 53.

    סדין אדום של עם ישראל לא של מתנחלים (ל''ת)

    יסולק תיבון מצבא היהודים מייד, 05/04/09 00:12

  • 52.

    הצבעתם ריבלין קיבלתם תיבון !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    עם טפש ופחדן יושמד בקרוב, 05/04/09 00:11

  • 51.

    תיבון אוהב ''פלאפל'' וזה המחיר : מתנקל על אחינו ללא רחמים (ל''ת)

    רנה - מודיעין עילית, 05/04/09 00:10

  • 50.

    זה לא קצין אם הוא בליטות מפנה מאחזים יהודים תיקווה שהוא יתן את הדין..

    merbi85 , 05/04/09 00:07

    אם הקצין הזה צריך לתת את הדין זה שאלה חשובה. אם הוא בעותה ליטות מיתנהג גם אם ערבים זה משהוא אחר הז הוא קצין טוב. הבל אם הוא קשוח רק אם יהודים זה לא קציען זה זבל וקח צריך ליתיחס אלוו קציני צהל בראש ורישונה עמורים לאגן על יהודים ולא לירדוף אותם ואם הוא שונא יהודים הז כולנו ביחד צריחים ליתפלל שחמס יתרב....

  • 49.

    יש לחסל את האנטישמים עם התעודות הכחולות (ל''ת)

    אל תבליגו יותר !!!!!!!!!!!!! עת לפעול, 05/04/09 00:07

    • אתה פרובוקטור של השמאל (ל''ת)

      ימין אמיתי, 05/04/09 09:47

  • 48.

    ביבי הבוגדן שבוי של ברק הברחן (ל''ת)

    עם של קורי עכביש יושמד, 05/04/09 00:06

  • 47.

    צהל מקים יחידה של מוטציות קאפו שיגרשו יהודים וייתעללו בהם (ל''ת)

    עם טפש ופחדן יושמד בקרוב, 05/04/09 00:05

  • 46.

    צרות אופקים

    הרב ד''ר אברהם וולפיש, 05/04/09 00:04

    דיבורי דוברי צה''ל כאילו הנושא הוא 'אכיפת החוק' הם ביטוי לראייה צרה וקצרת-טווח במקרה הטוב ולהיתממות במקרה הפחות טוב. בדרך ל'אכיפת החוק' נחצים קווים אדומים, מופר האמון ונקבעים דפוסי התנהלות פסולים ובלתי-אנושיים. קצין המשרת במקומות רגישים צריך להצטייד בהבנה, בסבלנות ובנכונות לתקשר, ולא בכושר ביצועי בלבד. תיבון ותומכיו אינם מבינים את הנזק העצום שעלול להיגרם בשל האיבה וחוסר האמון שתיבון משריש אצל מתנחלים - ולא רק הקיצוניים שבהם.

    • התגובה המדוייקת והמאוזנת ביותר כאן (ל''ת)

      ניר, 05/04/09 09:48

  • 45.

    תפיחת המחסומים של תיבון איפשרה את רצח הנער עם גרזן (ל''ת)

    אל תבליגו יותר !!!!!!!!!!!!! עת לפעול, 05/04/09 00:03

  • 44.

    אוי לעם שאלה הם מפקדיו מתבייש להיות חיל. להעיף את תיבון דחוף. (ל''ת)

    לוחם גולני לשעבר (חילוני מתל אביב ), 04/04/09 23:53

  • 43.

    רשע שמשתמש בצבא למטרות פוליטיות

    ראובן, 04/04/09 23:48

    ידוע לכל שתיבון מהשמאל הקיצוני ,ראה מעשה ודעותיהם של אשתו ,ביתו ובנו שהם מבשמאל הקיצוני .לכן כל מעשיו הם לא שמירת החוק אלא רדיפת התושבים היהודיים ברחבי יש''ע.
    אם רוממות החוק מדוע הוא לא הורס מיבנים של ערבים שניבנו ללא כחוק ויש כאלה אלפים ,מדוע הוא רואה את תפקידו בלרדוף יהודים ורק לשמור על השקט היחסי .
    מכל זה ברור שהוא מונע פוליטית שמאל קיצוני.

  • 42.

    אין לכם להלין אלא על ביבי הבוגדן ריבלין הצבוע בוגי המברבר וש'ס רשעים (ל''ת)

    עם טפש ופחדן יושמד בקרוב, 04/04/09 23:47

  • 41.

    איפה דובר צה''ל?

    העכבר שיודע, 04/04/09 23:47

    שימו לב לתגובה 33 - כל מה שכתוב שם אמת. מידע אישי שלי אשתו הייתה קצינה והבן שלו משרת ביחידה סודית אז מה זה משנה אם הדעות שלהם שונות משל הכותב? למה לא מציינים את זה בכתבה?

  • 40.

    חייבים להשתלט על הצבא מידי כנופיית תבוסה עכשיו (ל''ת)

    ממשלת ימין ????????????????????????????????????, 04/04/09 23:43

  • 39.

    הצבעתם ימין קיבלתם את הבגידה של ביבי עם ברק הברחן בוגדן ותיבון (ל''ת)

    עם אידיוט מאפשר לו את הטמטום, 04/04/09 23:40

  • 38.

    הקצין הוא אישיות חולפת בעוד התושבים הם הקבועים כדאי שיזכור זאת

    אלישע האס, 04/04/09 23:25

    מצב אנומלי קיים ביו'ש. קצינים באים לזמן קצר ומנהלים חייהם של תושבי קבע. ראוי שהממשלה תחליט סוף סוף להגביל מצב זה ולתת יתר משקל לסמכותם של הרשויות האזרחיות של תושבי המקום.

    • בינתיים הוא גורם נזק בלתי הפיך (ל''ת)

      אל תבליגו יותר !!!!!!!!!!!!! עת לפעול, 04/04/09 23:44

  • 37.

    מתנחלים חייבים לשמור על החוק . אחרת לא לילל

    גונג , 04/04/09 23:11

    ללא צה"ל הם לא היו שורדים

    אבל ההזויים לא קולטים.

    • שמאלנים אמורים להגן על זכויות האדם ולא להשליך בלילה קר 9 ילדים קטנים (ל''ת)

      gilberet , 08/04/09 14:57

  • 36.

    תיבון האיש הנכון לא במקום הנכון..

    baron28, 04/04/09 23:09

    את כישוריו יממש מול האויב הערבי ולא מול בתי יהודים...
    בהצלחה

  • 35.

    היה סגן מפקד סיירת מטכ''ל (ל''ת)

    תיבון לוחם אמיץ, 04/04/09 23:05

  • 34.

    פושע מגעיל! היודנראט המודרני!

    ניר, 04/04/09 23:04

    מאחל רק סבל לך ולמשפחתך.

  • 33.

    האמת על משפחתו של נעם תיבון

    שכן, קיבוץ צרעה, 04/04/09 22:59

    - אמו עליזה הייתה לוחמת בפלמ''ח ב-48
    - אשתו גלי - סגן בצה''ל
    בנו אמיר - מפקד ביחידה סודית

    נכון הם שמאלנים - האם זה פשע? זו משפחה שתרמה ותורמת לביטחון ישראל והדעות שלהם לא רלוונטיות!

    • שימוש לרעה

      לא משנה, 05/04/09 00:45

      יתכן שהם תרמו ותורמים למדינה, וכל הכבוד להם על כך. אבל אם, כפי שיולה מן הכתבה ממדברי הקצין שעבד יחד עם תיבון, הוא עושה שימוש לרעה בכח שיש בידיו, מתוך תפישה פולטית מסויימת - הרי שהדבר פסול לחלוטין ויש להוקיע אותו.
      ואני חושב שגם אתה תסכים, כפי שבית המשפט בעצמו קבע, שלגרש משפחה באישון לילה זהו מעשה מכוער ביותר. מעשה שלא יעשה!
      ואין זזה משנה בכלל מהי האלנטרנטיבה, אם הוא כל כך חזק בתחבולות -שיחשוב בצורה מקורית על פתרון אחר.

    • שרתתי תחתתיבון. קצין איכותי ועויין מתנחלים. so what! (ל''ת)

      יוסי כרמי, 05/04/09 01:37

    • לשרון היה רקורד יותר מפואר. אז מותר לו לבצע פשעים? (ל''ת)

      אביב, 05/04/09 09:50

    • מה שאתה מספר על משפחתו של תיבון רק מחמיר את המצב

      gilberet , 08/04/09 14:59

      איך ממשפחה כזו יוצא אדם שעושה כאלו מעשים נגד ילדים קטנים

  • 32.

    נעם תיבון, תזכור. אל תגיד לא ידעתי: (ל''ת)

    יש דין ויש דיין, 04/04/09 22:57

  • 31.

    אשתו היתה-קצינה בצהל

    הבן ביחידה מובחרת, 04/04/09 22:51

    אמו לחמה בפלמ''ח,אחותו מתנחלת ,נשואה לאיש ימין קיצוני -אבל זה כבר מקלקל את התאוריה אז זה לא נכנס לכתבה או שמדובר בעתונאי רשלן במיוחד?

    • כל זה אינו חשוב

      זמיר, 05/04/09 09:51

      הבעיה היא בעדויות על המעשים שלו. מטריד מאד.

    • אישתו ואחותו לא רלוונטים - רלוונטי מה שעשה לילדים קטנים באמצע הלילה (ל''ת)

      gilberet , 08/04/09 15:00

  • 30.

    האם המצב ישתנה עכשיו?

    מרים בר-יוסף, 04/04/09 22:35

    מה שמעניין כעת היא ההתיחסות העתידית של ברק שר הביטחון של נתניהו- האם גם עכשיו ימשיך לדחוף להריסת ישובים ומאחזים? תיבון ממלא פקודות ,וכול השאר כנראה שולי בעיניו.

  • 29.

    תיבון פועל מתוך שנאה השופטים גם הם מתחו בקורת עליו

    גלית פתח תקוה, 04/04/09 22:35

    תיבון פועל מתוך שנאה כמי שרואה במתנחלים אוייבים, לא הייתה שום הצדקה לזרוק אלמנה וילידים שכולים באמצע הלילה בקור החוצה .אדם חסר רגישות כשה אין מקומו בצה,ל

  • 28.

    תיבון פועל מתוך שנאה השופטים גם הם מתחו בקורת עליו

    גלית פתח תקוה, 04/04/09 22:32

    תיבון פועל מתוך שנאה כמי שרואה במתנחלים אוייבים, לא הייתה שום הצדקה לזרוק אלמנה וילידים שכולים באמצע הלילה בקור החוצה .אדם חסר רגישות כשה אין מקומו בצה,ל

  • 27.

    יאללה לשחרר אותו הביתה.

    יש מספיק קצינים אנושיים יותר מאשר תיבון ושות'., 04/04/09 22:26

    תודה על הטוב והביתה על הרע.
    רק פייגלין!

  • 26.

    במקום שהצבא יטפל בערבים הוא עסוק ברדיפת יהודים

    עינת, ערד, 04/04/09 22:25

    אוהבי העם והארץ.
    אילו באמת היו מתעניינים בשלטון החוק היו מטפלים באלפי בתים ערביים שנבנו ללא שום היתר, במקום זה מעדיפים לרדוף את הציבור שהכי תורם למדינה כולל בשרות הצבאי.
    ההסבר היחיד לזה הוא השתלטות הסרטן השמאלני על כל המערכות הבכירות במדינה.

  • 25.

    מחה את זכר עמלק השמאלני מתחת השמיים (ל''ת)

    לא תשכח !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 04/04/09 22:16

    • מי מחק לך את המוח אומלל שכמוך? (ל''ת)

      גונג , 04/04/09 23:10

      • רק פינוי ניקוי חלאות השמאל אל אחיהם בעזה יביא שלום בטחון ליהודים (ל''ת)

        אל תבליגו יותר !!!!!!!!!!!!! עת לפעול, 05/04/09 00:08

        • אל תענה לגונג. תן לו לזהם את המסך ללא תגובה. (ל''ת)

          panacea , 05/04/09 08:14

  • 24.

    פעם הבאה יש לירות בשוטרים המתחפשים למחבלים ומסכנים את המתיישבים (ל''ת)

    אל תבליגו יותר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 04/04/09 22:14

    • אתה פרובוקטור של השמאל (ל''ת)

      זאב, 05/04/09 09:52

  • 23.

    רק פינוי ניקוי חלאות השמאל אל אחיהם בעזה יביא שלום בטחון ליהודים (ל''ת)

    אל תבליגו יותר !!!!!!!!!!!!! עת לפעול, 04/04/09 22:12

  • 22.

    לסלק את צהל מעימותים עם מתיישבים יהודיים (ל''ת)

    ביבי מרסק את צהל כמו הבוגד שרון, 04/04/09 22:11

  • 21.

    לסלק את תיבון האנטישמי מצבא היהודים (ל''ת)

    אל תבליגו יותר !!!!!!!!!!!!! עת לפעול, 04/04/09 22:07

    • לך לישון תינוק טיפש (ל''ת)

      גונג , 04/04/09 23:12

  • 20.

    כל הכבוד לחשיפת האמת על תיבון ע''י בשבע ועמנואל שילה

    שאול כהן, 04/04/09 21:47

    עיתונות מוסרית, אמיצה ולוחמנית. כל הכבוד להם.
    בוז לתיבון איש השמאל הקיצוני בשירות האויב הערבי.

  • 19.

    דפוק ת'מתנחלים והתקדם בצבא. זו השיטה

    שרון הראל, 04/04/09 21:27

    כל הכבוד אוהד

  • 18.

    אסור להשאיר אנשים כאלה בצ''הל הם סכנה לעם היהודי!! המדיניות של

    ג'ינג'י -- ת. אביב, 04/04/09 21:20

    השמאלנים היא שהרסה את המדינה וזה מתחיל מנציגים בתוך צה''ל משטרה והכל המערכות של המדינה!! דחוף לשלוח אותם הביתה!!

    • אנשים קיצוניים כמו ג'ינג'י הם הסכנה האמיתית.

      דני ב., 04/04/09 21:40

      הפאשיזם לא יעבור ואיש עם פה מלוכלך כמו של השרוט הזה לא צריך להישמע בכל אתר ואתר.
      הם המורסה האמיתית שהביאו הקיצוניים בכל הדורות והם המקור האמיתי לכל צרותינו.

      • רק פינוי ניקוי חלאות השמאל אל אחיהם בעזה יביא שלום בטחון ליהודים (ל''ת)

        אל תבליגו יותר !!!!!!!!!!!!! עת לפעול, 04/04/09 23:41

    • צודק!! חייבים לעשות ניקוי אורוות פוליטי בצבא ובשרות הציבורי!

      יוסף ס., 04/04/09 22:26

      בשביל זה יש את סיביר!

      • ג'ינג'י אין לך יותר מדי שכל כן? (ל''ת)

        גונג , 04/04/09 23:13

      • נכון ולהעיף משם את כל הימנים, משיחיסטים, שמפוררים את המוסר הצהלי (ל''ת)

        צ'רצ'יל , 06/04/09 14:12

    • הסכנה האמיתית היא השתלטות הימין הדתי על הצבא!!

      צ'רצ'יל , 06/04/09 14:11

      צבאות האל תמיד היו האכזריים ביותר בהיסטוריה

      • הצבא הנאצי ה"חילוני" היה הכי מסוכן (ל''ת)

        gilberet , 08/04/09 12:42

  • 17.

    חציית קו אדום

    בעז אביבי , 04/04/09 21:12

    בני משרת בסיירת. ערך האמינות ביחידה שלו הוא יסודי, ועל כל חריגה נענשים ללא פשרות. אותו ערך אמינות הוא בסיס לאמון של הציבור בצה"ל. לא יתכן שאוגדונר ירמה את חייליו ואת הציבור אפילו למטרה של "אכיפת חוק".
    תיבון חצה קו אדום, עליו לעזוב את צה"ל.

  • 16.

    המתנחלים הם סרטן בלב האומה, הגיע מנתח מומחה במחלות סרטן... (ל''ת)

    הצדיק , 04/04/09 21:03

    • אם הם סרטן

      אחד מכפ''ס, 04/04/09 22:08

      אז אתה והשמאלנים הם טפילים שאוכלים את המדינה מבפנים.

    • לצדיק עם הסרטן...

      baron28, 04/04/09 23:14

      מאחל לך מנתח מומחה כתיבון:ברור שתחלים!

    • צודק. סרטן מוסרי, סרטן כלכלי, הרס היהדות והלגיטימציה הישראלית (ל''ת)

      צ'רצ'יל , 06/04/09 14:13

      • השמאל הביא לכאן את אוסלו וערפאת ונתן להם רובים- זה הסרטן בהתגלמותו (ל''ת)

        gilberet , 08/04/09 12:41

  • 15.

    מתנחבלים

    אמיתי, 04/04/09 20:29

    וכל מילה נוספת מיותרת

    • שנאה או קנאה ?

      שאלת תם, 04/04/09 21:35

      זו סתם שנאה ליהודים הציונים שאוכלת אותך ? או הקנאה לראות ציונות יהודית אמיתית, שאתה אינך שותף לה, וקנאה זו מעבירה אותך על דעתך ? אם אתה אמיתי, ענה על השאלה ...

      • "הציונות" ביו"ש זה פוסטציונות. הציונות ההיסטורית היא חילונית!!

        צ'רצ'יל , 06/04/09 14:17

        עוד גניבה של המתנחלים, הציונות של הרצל היתה חילונית!!! הוא מעולם לא דיבר על ארץ ישראל התנכית כיעד או כקריטריון. אם הרצל היה רואה מה הולך ביו"ש ובישראל בכלל הוא היה מת מחדש.
        המתנחלים הם פוסט ציונים, הם לקחו את הציונות והוסיפו לה דת ומשיחיסטיות..אין קשר לציונות המקורית שעל ברכיה הוקמה המדינה..

        • עם ישראל היה ציוני הרבה לפני הרצל "החילוני" שלך

          gilberet , 08/04/09 12:36

          עם ישראל חלם לשוב לארץ ישראל הרבה לפני הרצל החילוני.
          תלמידי הגר"א הגיעו לארץ במטרה לבנות אותה בתחילת המאה ה 18 הרבה לפני הרצל ה"חילוני"
          המושבות הראשונות כמו פתח תקווה וחדרה נבנו בארץ ישראל על ידי יהודים חרדים משיחיים הרבה לפני שאתם החילוניים השמאלנים הגעתם לכאן מרוסיה עם המהפכה החילונית קומוניסטית שלכם והשתלטתם בכוח הזרוע על הישוב היהודי.

      • אענה בשמו, ממש אבל ממש לא קינאה. ו"שינאה" זה הדרך של הימין לא של השמאל

        צ'רצ'יל , 06/04/09 14:22

        הימין חי משינאה, זה הדלק שלו, ההון הפוליטי, אנחנו לא שונאים. אנחנו לא מסכימים, אנחנו מתמלאים בחילה, אנחנו חוששים לעתיד...שינאה זה לא העיניין שלנו. שינאה זה של הימין, ששונא חילונים, ושונא תל אביבים, ושונא אקדמיים ושונא פלסטינאים, ושונא חיילים, ושונא משטרה, ושונא ערבים ישראלים, ושונא ושונא ושונא..מדברים מלוכלך, מדברים נמוך,מפגינים בורות ועיוותים היסטוריים..בקיצור עיוורים משינאה..שינאה לא מביאה לשום מקום..

        • מי שזורק משפחה של 9 ילדים קטנים לקור בלילה הוא "ש ו נ א" (ל''ת)

          gilberet , 08/04/09 12:39

    • רק פינוי ניקוי חלאות השמאל אל אחיהם בעזה יביא שלום בטחון ליהודים (ל''ת)

      אל תבליגו יותר !!!!!!!!!!!!! עת לפעול, 04/04/09 22:17

    • אמיתי המזדבל

      baron28, 04/04/09 23:16

      וכל מילה נוספת מיותרת

    • חולי הכלבת הבוגדנים בפאניקה -עם ישראל המתעורר ייקבור אותם בקרוב (ל''ת)

      אל תבליגו יותר !!!!!!!!!!!!! עת לפעול, 05/04/09 00:09

  • 14.

    אין מה לומר...מוסדות ישראל עושים טעות כאשר מסכימים לגירוש יהודים נוסף. (ל''ת)

    לא אמרתי כלום , 04/04/09 20:20

    • המתנחבלים הם פורעי חוק. מן הראוי לנהוג בהם ביד תקיפה בהרבה. (ל''ת)

      אייני , 04/04/09 20:26

      • תגובה לאייני:

        לא אמרתי כלום , 05/04/09 12:32

        אם לשבת בביתך שהובטח לך כבר לפני אלפי שנים ולתת שיגרשו אותך זה פשע אז מה תגיד אם נגרש אותך משייח' מוניס ביתך וניתן אותו לערבים? לא נראה לי שאז תגיד שזה פשע להתנגד לגירוש יהודים מביתהם..

      • נכון, מי שחי מהמיסים שלנו, שיצית לחוקים. ערבים, מתנחלים ודוסים!! (ל''ת)

        צ'רצ'יל , 06/04/09 14:23

        • אייזה חוק "שלכם" מתיר לזרוק משפחה של 9 ילדים קטנים לקור בלילה

          gilberet , 08/04/09 12:31

          אם אלה החוקים שלכם אלו חוקי סדום
          שמאלנים = סדום

  • 13.

    דפוק ת'מתנחלים והתקדם בצבא. זו השיטה (ל''ת)

    אוהד, 04/04/09 20:02

    • הייתי בא לעזור לו ובהתנדבות. (ל''ת)

      לא סובל מתנחלים., 04/04/09 21:41

      • בוא עמלקי וקבל כדור בין העיניים (ל''ת)

        בוא, 04/04/09 22:17

  • 12.

    דמותו המכוערת של צה''ל

    אביב, 04/04/09 19:58

    בנוסף לשקרנות הקבועה של דובר צה''ל, חודרת תרבות השקר גם לדרג האוגדה. הרמאויות של תיבון מקודשות ע''י המשימה הקדושה של רדיפת המתנחלים.
    כך נהרס צבא.

    • דמותם המכוערת של המתנחלים מפירי החוק. (ל''ת)

      תיבון הישראלי היפה., 04/04/09 21:41

      • והם מגלים את פרצופם פעם אחר פעם..בושה לנו.. (ל''ת)

        צ'רצ'יל , 06/04/09 14:24

    • לסלק את תיבון מצה''ל ומהר (ל''ת)

      עידן, 05/04/09 09:54

  • 11.

    נשמע מצויין, מקווה שיהיה הרמטכ"ל הבא. (ל''ת)

    אייני , 04/04/09 18:09

  • 10.

    חחח, צבא הכנה לפלסטין נכשל בחיסול חמסטן ומסירת פתחלנד למאזן

    Avi Ecuador, 04/04/09 17:11

    בניקוי אתני ליהודים הם מפגינים כישרון.
    בקרוב ישלחו את צה''ל אולי לעשות ניקוי אתני ליהודים בארצות הברית ואירופה.
    אולי במדינות ערב, סליחה, שם המוסלמים יש להם גם שיטות ''מצליחות'' כמו לצה''ל.
    צחוק הגורל שליהודים אסור לחיות בשטחים שאמורים להיות של יהודים ולערבים מותר לחיות אפילו בקו הירוק.
    איזה קניבלים יש אצלנו, רק ''כשר'', ליהודים מותר להם לעשות ניקוי אתני.
    השמאל היום בונים גטו ליהודים כחול לבן, יש להם מנהלי גטו ובהמשך כנראה לא צריך רכבות עם צה''ל והשמאל.

    • עדיך חמסטאן מאשר מתנחבלים פורעי חוק.

      דני ב., 04/04/09 21:42

      כמו שאומרים הישמר מאוהבי כי משונאי אשמר בעצמי.

      • עזוב, אתם השמאל בונים גטו ליהודים רק לא הבנתם שבטעות

        Avi Ecuador, 05/04/09 01:02

        חושבים מוסלמים שגם אתם יהודים או לפחות קופים.
        אתה לא מבין לאיזה קטסטרופה הולכת משפחתך, כשאולי בהמשך תשרוד ותבין תיזכר בי בבקשה...

  • 9.

    מצרים,בבל,אשור,יוון,רומא,ואיפריות אחרות, נפלו לאחר שפגעו ביהודים.

    טורונטו טורונטו, 04/04/09 16:21

    יהודים, הזהרו מיהודים אמיתיים ושומרי השם. כולם נפלו ונעלמו בפני לוחמי השם.

  • 8.

    צ.הל הפך להיות אויב המתנחלים מאחר והוא מונע מהם להתנהג כפשיסטים. (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 04/04/09 15:17

    • צה''ל הפך להיות צבא השמאל; צבא הכנה לפלסטין

      Avi Ecuador, 04/04/09 17:32

      צריך לשלוח רק שמאלנים להילחם לבניית עמלק, עבודה זרה כמו מלחמת עופרת רקובה להפיכת לחיסול חמסטן והפיכתה לפתחלנד.
      איזה מזל שצה''ל ''נכשל'', תתארו לעצמכם שחס וחלילה היה מצליח, תייחסו את הכישלון של צה''ל והשמאל לנס!!!

      • לאבי מאקוודור-תישאר איפה שאתה ואני מוכן לשלוח לך עוד כמה כמוך.

        דני ב., 04/04/09 21:44

        הראשון את בן גביר, את פדרמן, לוינגר, דניאלה וויס.
        באותה הזדמנות תקפצו לונצאולה לצ'אבס אולי יש לו מה לעשות עם הפסיכים הללו.

        • אבי אקוודור רוטט מזעם חחחח (ל''ת)

          גונג , 04/04/09 23:15

          • יש אנשים עם לב, יש אנשים עם שכל (ל''ת)

            ויש חלאות כמוך שבלי לב ובלי שכל, 05/04/09 02:24

  • 7.

    שימו לב לפנחס ולרשטיין הוא דיבר אמת (ל''ת)

    גונג , 04/04/09 13:58

    • אתה מסוגל לכתוב משהו יותר רחב משתי שורות של דברי בלע? (ל''ת)

      לאפס מצחין, 04/04/09 18:25

      • למה מתנחבל הזוי שכמוך רואה בהגנה על החוק והצדק בישראל פגיעה אישית? (ל''ת)

        אייני , 04/04/09 20:24

        • כי מיישמים את החוק רק נגד יהודים (ל''ת)

          השופט, 05/04/09 09:56

  • 6.

    נועם תיבון,אל תיחת ואל תרתע

    רון וייס , 04/04/09 13:32

    חייבים לטפל בהפרות החוק של המתנחלים בלי הנחות ובלי רתיעה.

    • נועם תיבון חזק ואמץ. כל השמאל מאחוריך! (ל''ת)

      יוסי שריד, 05/04/09 09:56

  • 5.

    אין כח בעולם שיזיז את המתנחלים הגזלנים האלה.אלוהים איפה האלוהים שלך ? (ל''ת)

    מלח בעיניים, 04/04/09 13:24

  • 4.

    אם רבע ממה שכתוב כאן -אמת, יש לעצור אותו מיד, ולהקים ועדת חקירה לפשעיו (ל''ת)

    ישראל מתוני , 04/04/09 12:46

  • 3.

    השאלה היא מה יקרה בממשלת נתניהו, שאמורה להיות ''ימנית'' (ל''ת)

    חיים, 04/04/09 12:05

  • 2.

    אם יש שמץ של אמת בכתוב כאן, האיש פסול מלמא תפקידים בכירים. (ל''ת)

    קיבוצניק, 04/04/09 11:50

  • 1.

    לקראת סבב מינויים בצהל-כתבות יחצנות לבעלי דעות פוליטיות "נכונות"

    panacea , 04/04/09 10:58

    מעניין-שני טורים פובליציסטיים לתיבון-גם כתבה זו וגם של מכפיש ישראל ברבים עופר שלח.