• 77.

    יש לי חשד שתוקפי נתניהו הם ב-70% ערבים שמתחזים ליהודים

    123, 03/04/09 16:08

    והיתר מטומטמים אכולי שנאה

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    לא שמעתי ששרת השום כלום בממשלת 30 המנדטים של שרון זכתה לביקורת

    בומי, 03/04/09 16:05

    צביעות רבותי צביעות
    ומה עם הבושה?
    כנראה שלעיתונאי השום כלום עור עבה יש

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    בא אדון ביבי שגשוגיהו ומדגים שיא ב--בזבוז כספי -ציבור (ל''ת)

    סבזי , 03/04/09 02:19

    הגב לתגובה זו

    • כאוכל ירקות ( סבזי )

      mraric , 03/04/09 10:56

      התגובה די שותתת דם...נתניהו.

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    מה שמפלצתי הוא השנאה התהומית של תירוש (ל''ת)

    יוני, 03/04/09 00:56

    הגב לתגובה זו

    • שלא מגיעה לקרסולי כמות השנאה שלך לאברהם תירוש. (ל''ת)

      mraric , 03/04/09 10:58

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    בלבול ביצים

    לוי, 02/04/09 22:56

    כבר היו ממשלות מנופחות כאלה.
    ביבי הרחיב את הממשלה בכיוון הסמול כהגנה מפני הבגץ הפוליטי והתקשורת הישראלית האנטישמית.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    הכלבים נובחים והשיירה נוסעת

    בן-ארי, 02/04/09 20:43

    אי אפשר לצפות מהשמאלן המחמדתי תירוש תגובה אחרת למפלת המחנה שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    שמאלנים די להתבכיין, העם אמר את דברו, ממשלת ימין! (ל''ת)

    .., 02/04/09 19:51

    הגב לתגובה זו

    • שאלה

      ימיני, 02/04/09 22:09

      ''העם אמר את דברו'', נכון. אז מדוע נתניהו לא שמע לו ולא הקים ממשלת ימין? מדוע הכניס את העבודה במחיר מופקע כזה - 5 שרים לשמונה ח''כים (5 נותרו באופוזיציה)? ומדוע השאיר בחוץ את הימין האמיתי - האיחוד הלאומי?

      הגב לתגובה זו

      • תשובה

        mraric , 03/04/09 10:59

        האם יש תשובה לשאלה הנבונה?

        הגב לתגובה זו

  • 70.

    מספר שרים בממשלה (לא כולל סגני שר) שרון1 - 32, שרון2 - 27, אולמרט - 29

    אדון תירוש, שהעובדות לא יבלבלו אותך, 02/04/09 19:36

    ממשלת שרון הראשונה היו 32 שרים -
    24 שרים עם תיק
    8 בלי תיק
    (בנוסף היו עוד 15 סגני שרים)


    ממשלת שרון השניה תפקדו היו 27 שרים -
    26 שרים עם תיק
    1 בלי תיק
    (בנוסף היו עוד 14 סגני שרים)


    ממשלת אולמרט (2006) היו 29 שרים -
    25 שרים עם תיק
    4 בלי תיק


    במהלך 2007 ממשלת אולמרט הגיעה ל-32 שרים
    25 שרים עם תיק
    7 בלי תיק

    ב-2008 ירד ל-28 שרים
    25 עם תיק
    3 בלי תיק

    הגב לתגובה זו

    • ממשלת אולמרט החלה 29 שרים, ממשלת שרון 32 שרים (47 עם סגני שר) (ל''ת)

      איך שכל התקשורת ''הזדעזע'' עם השרה בלי תיק לבני, 03/04/09 00:04

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    איך כמעט תמיד גם הדוסים בתקשורת שמאלנים.ברוך קרא,רוזנר,סגל...? (ל''ת)

    דקל ב , 02/04/09 19:31

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ביבי הוא אסון לאומי לכולנו! תפתחו יומנים כי המלחחמה הבאה בפתח (ל''ת)

    ליברמן שולת!!, 02/04/09 19:10

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ניצלו היטב את פחדיו של ביבי ממשלה צרה

    אנשי הקואליציה, 02/04/09 18:37

    אף אחד מהם לא התגלה כצנוע,מוסרי, ההפך, הדרישות היו גדולות ומוגזמות ועכשיו התוצאה.
    כך, שאין להאשים את נתניהו, הוא לא בא אליהם עם הצעות מפתות, זה הם שהעמידו אותו במצב בלתי אפשרי. אני רק מקווה שבסופו של היום הכל הסתדר.,מעניין רק לאן הגיעו השרים ללא תיק (לאלו משרדים ואם התחילו בעבודה כל שהיא?)

    הגב לתגובה זו

    • אחד על ארבעה

      דנוש, 02/04/09 18:47

      אני חושב, שאם נתניהו - בניגוד לראשי הממשלה שקדמו לו -היה מציג בתקיפות מפתח של שר לארבעה ח''כים ומיישם את זה גם בליכוד, גם ליברמן וברק היו מקבלים את זה.אולי היה צריך לעשות הנחה קטנה לעבודה, לתת לה ארבעה במקום שלושה שעל פי המפתח, כדי שברק יצליח להעביר את זה בוועידה בקלות. אבל גם ליברמן וגם ברק ''מתו'' להכנס לממשלה ולא היו הולכים לשום מקום, גם עם שר פחות לכל אחד.ונתניהו היה רק מרוויח מזה.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    גם על ממשלת שרון הסופר ענקית מתחת ביקורת ? (ל''ת)

    ישמעאל, 02/04/09 18:09

    הגב לתגובה זו

    • מדוע שיעביר בקרת? הגב תירוש ח''כית מטעם קדימה. (ל''ת)

      דגן, 02/04/09 20:20

      הגב לתגובה זו

      • אין קשר

        בן דוד, 02/04/09 22:11

        אתה אידיוט אמיתי. אין שום קשר משפחתי בין תירוש העתונאי לתירוש הח''כית.

        הגב לתגובה זו

  • 65.

    טוב יותר שיפחד מיהודים, אבל, יהיה אמיץ כלפי זרים.

    אופטימיסט, 02/04/09 17:41

    לצערנו, ראשי הממשלה הקודמים היו נמרים בבית ושפנפנים עלובים בחוץ.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    זה הרי ברור,על כל מה שיעשה ביבי הוא יקבל ''מחמאות'' מאנשי התקשורת....... (ל''ת)

    הידועים ביושרם ובאובייקטיביות שלהם,בוש והיכלם לך.., 02/04/09 17:33

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מר תירוש,אתה פסיכולוג?

    זראטוסטרא, 02/04/09 17:30

    אם כן אתה וודאי מודע לחובת הסודיות
    המוטלת על הפסיכולוג לגבי המטופל.אם לא?
    כיצד אתה מעז לקבוע אבחנה פסיכולוגית,ברמה
    פסיכיאטרית? ביבי מפחד? באמת? זו הסבה
    לממשלה הרחבה? וכי אם לבני היתה מקימה את
    הממשלה,היא לא היתה נאלצת להרחיבה,ממש
    באותה המידה? שרי קדימה,שרי ש''ס,שרי ישראל
    אחת,שרי מרץ (?).ואולי גם שרים ערביים.
    היא לא היתה נאלצת לשלם מחיר עבור הקואליציה
    נו באמת,הצביעות נוזת מכל מילה שכתבת.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    לשרון היו 37 שרים וסגנים...ועדיף 30 שרי ביבי ממושחתי קדימה וגנביה (ל''ת)

    simond , 02/04/09 16:51

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הימין מוביל את ישראל לריקבון מ1977 (ל''ת)

    גונג , 02/04/09 16:49

    הגב לתגובה זו

    • פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.... (ל''ת)

      ימני, 02/04/09 17:31

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    הימין מוביל את ישראל לריקבון מ1977 (ל''ת)

    גונג , 02/04/09 16:48

    הגב לתגובה זו

    • שכחת שמאלני צבוע את שרון,אולמרט,הירשזון,רמון,...באו מקדימה השמאל הנקי (ל''ת)

      simond , 02/04/09 16:50

      הגב לתגובה זו

      • שרון אולמרטהירשזון ו90 אחוז מקדימה הם ימין התחנכו בליכוד המושחת (ל''ת)

        גונג , 02/04/09 17:08

        הגב לתגובה זו

        • READ MY LEAPS ל י כ ו ד נ י ק ים ! (ל''ת)

          אנטיטטנוס, 02/04/09 19:31

          הגב לתגובה זו

  • 59.

    אני כבר פסימי ממשלה כזו אין לה זכות קיום העם שלנו צריך לצאת בצעקה תציל (ל''ת)

    שמואל, 02/04/09 16:26

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    נתניהו תתחיל למכור את אדמות הן כבר לא חוזרות הכול לשמור על כסא זה אסו (ל''ת)

    שמואל, 02/04/09 16:23

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    האם הענות לסחטנות של מחבלים שונה מהענות לסחטנות של פוליטיקאים?

    ארז, 02/04/09 16:02

    אומרים לנו שאם ניתן למחבלים שחטפו את גלעד שליט אנחנו מעודדים את החטיפות הבאות.

    האם בהענות לסחטנות של הפוליטיקאים סביבו לא מזמין ביבי סחטנות בכל צעד שבו ילך?

    אי העמידה שלו מול הדרישות של ''חבריו'' ושפיכת כספי הציבור לריק הם רק ההתחלה. הח''כים ראו שביבי מוכן לזרוק כסף תמורת כל הרמת אצבע שלהם עבורו. הוא יאלץ לתת ולתת עוד ועוד כסף וג'ובים , כי לא ממש אכפת לו.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ותודה מיוחדת לברק ,,, שהביא עלינו את האסון הזה,,, ודירדר אותנו לכאן,,, (ל''ת)

    עלה תאנה חונק אותנו,,,, 02/04/09 16:01

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הקים ממשלה גדולה בשל פחדיו? ממש מגוחך. עוד לא שמענו על כך מאיש...

    עמי, 02/04/09 15:54

    נתניהו הקים ממשלה כל כך גדולה - כי הסיטואציה הפוליטית אילצה אותו לכך (ציפי לבני - דובי לא לא, הינה האילוץ העיקרי.

    אגב, זו לא הממשלה הגדולה ביותר - כבר הייתה כזו: ממשלת שרון שמנתה 30 או 31 שרים, בניהם בלי תיק וסגני שרים למכביר.

    הטיעון המוזר כי הסיבה לגודל הוא פחד ממשהו - זו טענה מגוחכת שלא ברור מאיפה באה.

    נראה כי הכותב חיפש סיבה כל שהיא - שעדיין לא עייפה אותנו, ואופס... מצא המצאה חדשה.

    בנוסף, מה הבעיה עם ממשלה גדולה? כולם מייללים וצועקים על כך וזה מתחיל לשעמם.
    מבחינת עלות - שר ללא תיק או עם משרד מצומצם, ''ערכו'' מבחינת עלות שווה כמעט לזה של ח''כ.

    ואם האחריות על התפקידים הייתה יותר ריכוזית - במילא היה צריך למנות אדם למלא את תת-התפקיד והכסף בגינו היה מוצא.

    אין כל משמעות לכך אם היו פחות 4 שרים - והדיבור על כך הוא פסה.

    כותבים יקרים, תתחילו לספק לנו כתבות יותר יצירתיות ומרעננות !

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ביבי רק הפגין איך אפשר לסחוט אותו. אני חושש ממה שיתן במו''מ אחרים.

    עמית, 02/04/09 15:50

    איך ינהל ביבי מו''מ על נושאים חשובים עוד יותר לכולנו? מפחיד.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ממשלת שרון השניה תפקדו 26 שרים עם תיק, 1 (רמון) בלי תיק ו-14 סגני שר (ל''ת)

    השרה לכלום/לתואר מנופח/בלי תיק/לשיתוף אזורי לבני, 02/04/09 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    בפעם הבאה צריך ליכוד גדול וחזק יותר ואז לא יהיו בעיות כאלו יותר (ל''ת)

    מה עדיף ממשלת שלושים שרים או ללכת כל שנה לבחירות?, 02/04/09 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ממשלת שרון הראשונה תפקדו 24 שרים עם תיק, 8 בלי תיק ו-15 סגני שרים (ל''ת)

    השרה בלי תיק/ לשיתוף פעולה אזורי ציפורה לבני, 02/04/09 15:41

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    חיים את האתמול.

    מתושלח, 02/04/09 15:41

    אינני יודע איפה העתונאי תירוש חי.איזה ממשלה הוא רוצה שנתניהו ירכיב עם מפגה שזכתה ב28 חברי כנסת?אריק שרוןעם 40 מנדטים הקים ממשלה קטנה ב5 שרים בלבד ובלי אופוזיציה פנימית במפלגת העבודה.נראה שתירוש נכשל במבחני החשבון ואם הוא היה צריך להרכיב ממשלה הוא לא היה מוציא תוצאה טובה יותר מנתניהו.אז עצה לי לתירוש הסר דמעה מעיניך וביט נכוחה במקום לקטר כמו זקנה בכיינית בוא ונשמע איזו ממשלה אתה היית מרכיב.בכיין אחד.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ממשלת אולמרט תפקדו 25 שרים עם תיק, 4 בלי תיק (2006) 7 ב-2007 (ל''ת)

    השרה לכלום מנופח/בלי תיק/ לשיתוף אזורי לבני, 02/04/09 15:39

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    העם מחכה לעליתה של ציפי ליבני - רק אז ננוח (ל''ת)

    ניר, 02/04/09 15:23

    הגב לתגובה זו

    • איזה עם?

      רונית, 02/04/09 20:37

      אייזה עם?

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    העקר שציפי באופוזיציה היא מצוינת בתפקיד הזה, תשאלו את ביבי שמסכים איתי (ל''ת)

    בצלאל, 02/04/09 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    עכשיו תירוש נותן אבחנות פסיכיאטריות. אין גבול לאגו הנפוח של עיתונאים ? (ל''ת)

    זיגמונד פרןיונד, 02/04/09 14:43

    הגב לתגובה זו

    • פסיכופט ימני .

      שרינק חינמי, 02/04/09 16:49

      זה לא אני - זה האנליזה.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    תירוש תמשיך לאכול תלב רק שלא תקבל התקף לב, חלילה.

    N1NE , 02/04/09 14:43

    הרי נתניהו יודע שכל חבריי הממשלה המצטרפים הם אנשים ללא עמדה או עמוד שדרה ואין להם בעיה לעבור מצד לצד מתי שצריך, לכן עשה חכם והקים ממשלה רחבה ויציבה ומי שחשב לאיים ולעזוב בעתיד יחשוב טוב לפני שיפתח את פיו(כי אפשר לוותר עליו).
    אז אדון תירוש תירגע ומספיק לאכול את הלב אתה בטח לא צעיר וליבך לא גדול וחזק.
    בוא ניתן לצד הנבחר לנסות להביא לנו טוב ושלום, אם ולא יצליח אז אני בטוח שנלכלך.
    עד אז נקווה שהממשלה החדשה שבחרנו תצליח בתפקידה ולא משנה כמה שרים בה העיקר ההצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מה זה משנה ממילא ליברמן הוא ראש הממשלה בפועל. הוא מתווה דרך וביבי שותק (ל''ת)

    ירין קימור, 02/04/09 14:22

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    נתניהו המציא שרים ומשרדים אך חסר אונים מול החמאס הרצחני (ל''ת)

    מפוכח, 02/04/09 14:19

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אלגזירה נחשב הגון לעומת הגיס החמישי של התשקורת המתועבת של ישראל (ל''ת)

    יגאל התותך, 02/04/09 14:18

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הגיס החמישי שכח איזה ממשלה מנופחת היתה לשרון אז האטרוג נשמר היטב (ל''ת)

    יגאל התותך, 02/04/09 14:04

    הגב לתגובה זו

    • שרון השמאלני ממר"ץ? הוא היה ל י כ ו ד נ י ק כמוך . בעצם הוא המציא את

      mraric , 02/04/09 14:15

      הדבר הזה שנקרא ליכוד , ואותך.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    אברהמ'לה. אני מעריך אותך יותר מ"חכם של לאחר המעשה".

    mraric , 02/04/09 14:01

    איש לא הציג אלטרנטיבה ראויה לשמה , וכך זכינו לממשלת האין ברירה - ברירת המחדל. זה מה יש , לא טוב לך , תתחיל מעכשיו בביצוע כל מהלך אפשרי להחלפת הממשלה - מלבד מה שאתה עושה , אשר בינינו הוא עדיין הרע במיעוטו . תאר לך שמחר ח"כ/ים מסויימים מקדיצה יחליטו להצטרף...לא , לא , עדיף לא לתאר את הרגע הקטסטרופלי ההוא עם , המבלוקה שאיתו.
    ואם כבר מדברים , ראית פעם מקום עבודה שבו יותר מנהלים מסגניהם . איך זה שביבי , שאת תחבולנתו אני מעריך , לא חשב שאפשר ,

    הגב לתגובה זו

    • איש לא חשב לנסות , למשל, 20 שרים עם 20 סגנים .

      mraric , 02/04/09 14:05

      כולם היו מצטרפים , באותם תנאים ובאותו היחס , ויתכן שהעלות לא היתה שונה בהרבה , למרות שהיו מעט משרדים , אבל ציבורית זה היה נראה פחות רע.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    מעריב מתפרנס משינאה חולנית לנתניהו יום יום הסטה פרועה (ל''ת)

    יגאל התותך, 02/04/09 13:55

    הגב לתגובה זו

    • הסטה להתפרעות

      mraric , 02/04/09 14:09

      או הסתה למופרעים.
      מה זה פיצול האישיות הזה ? כמה כינויים לאדם אחד , תימני מתוסכל מרחובות , מצביע קדימה?

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    תירוש , שאל המלך שלמה : כסילים מתי תשכילו,,וזאת לא קלטטה אה,,, (ל''ת)

    אליפז התימני, 02/04/09 13:55

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    תירוש,מדוע כשאין לך מה לעשות את כותב מאמר נגד ביבי ? (ל''ת)

    בצלאל, 02/04/09 13:50

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    שתי ממשלות שרון היו 27-30 שרים (למשך תקופה אף יותר) ויותר מ-10 סגני שר (ל''ת)

    השרה בלי תיק/ לשיתוף פעולה אזורי ציפורה לבני, 02/04/09 13:46

    הגב לתגובה זו

    • ממשלת שרון הראשונה תפקדו 23 שרים עם תיק, 8 בלי תיק ו-15 סגני שרים (ל''ת)

      השרה בלי תיק/ לשיתוף פעולה אזורי ציפורה לבני, 02/04/09 15:10

      הגב לתגובה זו

    • ממשלת שרון השניה תפקדו 26 שרים עם תיק, 1 (רמון) בלי תיק ו-14 סגני שר (ל''ת)

      השרה לכלום/לתואר מנופח - בלי תיק או לשיתוף אזורי, 02/04/09 15:22

      הגב לתגובה זו

    • ממשלת אולמרט תפקדו 25 שרים עם תיק, 4 בלי תיק (2006) 7 ב-2007 (ל''ת)

      השרה לכלום ולתואר מנופח ובלי תיק ולשיתוף אזורי, 02/04/09 15:37

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    ביבי זה ביבי שרלטן נכלולי (ל''ת)

    גונג , 02/04/09 13:33

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ביבי זה ביבי שרלטן נכלולי (ל''ת)

    גונג , 02/04/09 13:32

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    איזהו החכם זאת שיש לה 28 ושמה ציפי,,או ביבי עם 27 והוא ראש הממשלה,,,,, (ל''ת)

    חה חה חה ציפי חה חה חה, 02/04/09 13:31

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    תירוש הצחקתני,,ביבי מפחד,,ממי,,מאפללו מציפי מפינס,או אולי יחימוביץ,,חה (ל''ת)

    בחירות בעוד 5 שנים, 02/04/09 13:29

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מר תירוש - מדוע אתה מלין על נתניהו ועל פוליטיקאים בכלל? לא שחסרות

    לוי שטראוס, 02/04/09 13:21

    סיבות לבקר אותם אבל,
    הסיבה העיקרית לממשלה המפלצתית שקמה היא תוצאות הבחירות - שבהן כ-ו-ל-ם הפסידו.
    ולכן האשמה במקרה זה איננה מוטלת על הפוליטיקאים אלא על הבוחר הישראלי.
    יש לי כבוד רב לישראלים כאינדיווידואלים, ומניסיון אני יכול גם להעיד שהם עולים בהרבה מובנים על ציבורים במערב בכל הקשור להתעניינות והבנת תהליכים אקטואליים.
    אלא מאי?
    כאשר זה מגיע לבחירות - הישראלי בניגוד למקבילו האמריקאי, האנגלי או הצרפתי מצביע ''מהבטן'', ולכן במקום 3-4 מפלגות - יש לנו בכנסת בזאר שלם של קבוצות מכל הצבעים והמינים.
    לדוגמא - פוליטיקאי אחד שתוקף את הערבים במלים קשות (שעם חלקן אני מסכים) זוכה ללא פחות מ-15 מנדטים למרות שמרבית חברי רשימתו אינם מוכרים כלל. פעם זה היה רפול, והיום זה ליברמן, ויש עוד דוגמאות.
    וכך, המשבר הפוליטי הפנימי המתמשך כבר עשרות שנים לא ייעלם, ושום שינוי שיטת בחירות לא יעזור, כל עוד הבוחר הישראלי לא ''יתבגר'', יתחיל להצביע בהיגיון, יתרכז סביב גושי מפלגות גדולים, וישאיר את רגשותיו לוויכוחי יום ו' בערב.
    קשה אולי להודגות בזה - אבל זה עדיף ''מלחפש את המטבע תחת הפנס'' - ולהאשים את הפוליטיקאים, ובמקרה זה את ביבי שמאמין כי ממשלה רחבה תהיה למרות הכל זולה מממשלה צרה ומתנדנדת.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ''פוביות של נתניהו'' או ''מאניקיות של התקשורת'' ?

    יאיר ל, 02/04/09 12:33

    בקדנציה הקודמת שלו, נתניהו צמצם את הממשלה והתקשורת חגגה בעזרת אלו שלא התמנו לשרים והיו מוכנים להשמיץ את נתניהו באמצעות המיקרופון הפתוח שהתקשורת העמידה לרשותם.
    נתניהו למד את הלקח, הציבור משלם את המחיר והתקשורת ממשיכה במעשי הנבלה.
    אהובת התקשורת ליבני, מתגלה כפוליטיקאית קטנה, עלובה ושקרנית.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    קשקוש: הוא פועל מנסיון עבר מר עם מלחמות יהודים.

    ASCH, 02/04/09 12:26

    מה קרה כאן מ1996-1999? מישהו זוכר? אני זוכר היטב:
    ........................................
    השמאל הרואה עצמו כמועמד הלגיטימי היחידי לשלוט במדינה גייס את כל העולם ואישתו כדי להביס את הליכוד. הכל גוייס, החל מרצח רבין, התערבות קלינטון בבחירות, הסתה פרועה ומלוכלכת נגד נתניהו. בלי חשבון. לפי מיטב המסורת של מלחמות יהודים שלפני 2000 שנה, כולל שנאת חינם ודמוניזציה.
    אבל השמאל הפסיד. מישהו זוכר מה קרה מרגע זה? מישהו זוכר שפרץ, אז הבוס של ההסתדרות הכריז סכסוך של כלום על כלום במשק- שביתה כללית? אני זוכר את השביתה: יוני 1996 עד ספטמבר-אוקטובר אותה שנה. איך השביתה נגמרה? אנשים התחילו לשאול: למה בעצם אנו שובתים? 4-5 חודשים פרץ העניש את המדינה ועם ישראל על שבחרו בימין. מישהו זוכר את הביקור של שר החוץ הבריטי, קוק, והביזוי שלו את מדינת ישראל? מישהו זוכר את ההצהרות המשפילות שלו נגד הממשלה המכהנת? השמאל צהל ובכה מאושר. הכסילים חשבו- הנה יש לנו סייען בריטי שיעזור ''לדפוק'' את בני החושך השנואים והלא לגיטימיים מהימין. הם לא קלטו שאת כ-ל ה-מ-ד-י-נ-ה ביזה אותו שר חוץ, לקול מחיאות כפיים של הטפשים היהודים.
    .........................................
    ומה היה בארועי ''מנהרת הכותל''? ערפאת פתח במלחמה והשמאל ששלט בתקשורת.... עמד כתף אחת עם הפת''ח: הממשלה אשמה בזה שערבים הורגים יהודים. למה? כי זו ממשלת ימין חשוך ורק אנחנו, בני השמאל הנאור הם היחידים הראויים לשלוט כאן. לכן נצתרף לכ''א, יהיה זה בריטי או ערבי בכדי להוריד את הליכוד מהשלטון.
    .........................................
    ב1999, התגייסה כל התקשורת בעוצמתה הרבה בכדי לשכנע את העם שהליכוד הרס את הכלכלה (לא נכון- נתניהו קיבל ממערך קופה ריקה ומילא אותה), הרס את הבטחון (לא נכון, היו פחות פיגועים), הרס את ה''שלום'' (לא נכון- לא היה שום ''שלום'' שאפשר להרוס). ''רק תבחרו ברק, החייל מס1 ופקה פקה פקה ומייד יהיה כאן גן עדן. וביבי הנורא? פוייה פוייה פויי! חמסא חמסא חמסא!'' ומה קרה? הליכוד ירד מהשלטון על סתם. על כלום. ומסר את מושכות השלטון לממשלה שלא מי יודע כמה הייתה מוצלחת במיוחד.
    .........................................
    שרון בהתנתקות ביצע פוטש נגד הדמוקרטיה. הוא ריסק את הליכוד, תוך ביצוע מהלך חתרני נגד רצון העם שבחר בו לביצוע משימה בטחונית-פוליטית מסוג אחר לגמרי. מה עשו ''כלבי השמירה של הדמוקרטיה''? היללו את שרון וביזו את הליכוד. מסתבר ש''שמירה על הדמוקרטיה'' הינה דבר יחסי: עם השמירה מפריעה לשמאל, אז אפשר להעלים עין או אפילו לעזור. אבוי אם יהיה משהו נגד השמאל! העיתונאים, כל הצבועים, כל המוסרנים, היחצני''ם, מקדמי עצמם, כל גמדי-הרוח שהחברה האומללה שלנו התברכה בהם, יקימו כזה קול זעקה שנסבול צלצולים באוזניים עוד 10 שנים.
    ......................................
    לכן הימין כימין, איננו מסוגל עדיין לשלוט במדינה כזאת ללא כיסוי, או לפחות שיתוף השמאל. לפחות כל עוד התקשורת והשיח הציבורי נשלט מקיר לקיר ע''י השמאל הקיצוני. לא, נתניהו לא סתם מפחד. אין חכם כבעל נסיון.

    הגב לתגובה זו

    • הגיע הזמן להיבהל פחות מהשמאל

      יאיר ק , 02/04/09 17:03

      אפילו ב99, מפלגות הימין + החרדים קיבלו 60 מנדטים**, וב92 הימין היה מנצח אילולי התחייה לא ירדה מתחת לאחוז החסימה. עכשיו, כשהבחירה הישירה בוטלה, יהיה מאוד קשה לשמאל לנצח בעתיד (למרות התקשורת) כל עוד הימין לא יריב עם עצמו או יתפצל מבפנים - לימין יש יתרון דמוגרפי שהולך וגדל (ירידת אחוז ההצבעה אצל הערבים מקזזת את הגידול המספרי שלהם, וגם כך יהיה קשה יותר ויותר לשמאל להשען עליהם לאור ההקצנה שם).

      ** ליכוד+ישראל ביתנו+מפד"ל+איחוד לאומי = 32
      ש"ס+יהדות התורה = 22
      ישראל בעלייה = 6
      (נכון שש"ס וישראל בעלייה נכנסו לממשלה, אבל זה בגלל שברק נבחר ישירות).

      הגב לתגובה זו

      • מספרי המנדטים בפועל פחות חשובים כאשר התקשורת בשליטתך (ל''ת)

        ASCH, 02/04/09 19:10

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    פלצנים נפוחים (ביבי-איווט/פואד-ברק) מקימים ממשלה מפלצתית. (ל''ת)

    מרינה, 02/04/09 12:21

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    חייבים להחליף את כל (כולם!) מצביעי הליכוד בשליט!תהייה אז מדינה 10! (ל''ת)

    דר' אני חולה מהליכוד, 02/04/09 12:19

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    העובדות נכונות, אבל

    שרון, 02/04/09 11:55

    הפרשנות שלך היא כל כך בנאלית. לא חידשת שום דבר. גם לא פתרת שום דבר, כי הדברים קצת יותר מורכבים מאשר ציניות כזו או אחרת של פוליטיקאי כזה או אחר.

    וחבל, כי הבעיה היא לא הפוביות של נתניהו. הפוביות הן רק תולדה של בעיה הרבה יותר עמוקה.

    שורש הבעיה הוא אחוז החסימה הנמוך עד כדי גיחוך. אז בעבר מפלגת השלטון הייתה מקבלת מעל 40 ח''כים וכוחה בממשלה היה גדול. זה אומר שהיא הקצתה פחות תיקים לשותפות, שזה אומר שראש הממשלה היה יכול לכבד את נאמניו במפלגה בכיבודים משמעותיים.

    אבל היום ? מפלגת השלטון מקבלת 27 מנדטים ומפלגות הלוויין החזקות מעל 10 מנדטים, בערך חצי ממפלגת השלטון. אז איך מפלגת השלטון תאפשר לעצמה תחושה של נצחון ותחושה של מפלגת השלטון ואיך ראש הממשלה הנבחר יוכל לתת כיבודים לנאמניו במפלגה, וביחד עם זה לתת כיבודים לשותפות כיאה לכוחן הגדול ? ניחשת נכונה - ניפוח הממשלה. הפתרון המעשי *היחיד*, אם אנחנו רוצים קדנציה שתעלה על 12 חודש עם כמה שפחות ממורמרים.

    וכי קלה העיניך חשיבות היציבות השלטונית ?

    אז אתה רוצה לפתור את הבעיה ? אז לא על ידי טיפול פסיכולוגי לנתניהו לשחרר אותו מהפוביות. הפוביות שלו מוצדקות לחלוטין.

    כדי לפתור את הבעיה צריך אחוז חסימה של 15% או 20%. ואולי גם 25%, והסיפור הזה גמור. לכל היותר שותפה אחת או שתיים לקואליציה בנוסף למפלגת השלטון.

    אבל תגיד, למה יש לי תחושה שהשינוי הזה לא יקרה לעולם ?

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ברק בנה את המפלצת הימנית,,, הזין אותה לצרכיו,,, ואנחנו אוכלים ביאושים (ל''ת)

    חוץ, ביטחון, וכלכלית - ממשלת אסון לאומי, 02/04/09 11:39

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    קשקוש של מי שנתנו לו במה להביע את עצמו כמו כל עתונאי קטן (ל''ת)

    ליאת, 02/04/09 11:29

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ביבי

    ש.כדורי, 02/04/09 11:16

    נתניהו הקים ממשלה? ליברמן הקים ממשלה!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    בנתיים במקום לנגב חומוס בעזה , אנו מנגבים את דם בנינו מהשלום ההזוי שלך (ל''ת)

    simond , 02/04/09 11:10

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    בחברת החשמל יש אלפי עובדים מיותרים שעולים כמו שרים בממשלה.

    אלון, 02/04/09 10:12

    אז תפסיקו להתחסד.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אברהם תירוש מדבר על הצביעות של כולם

    pele_11 , 02/04/09 09:24

    חוץ מעל צביעותה של ציפי לבני,ומכאן אני מסיק שתירוש הוא גם צבוע שלא מגלה לנו ששם בבחירות פתק עבור ציפי הצבועה.
    גם אם נכון ואמיתי כל מה שכתב תירוש,מדוע הוא נמנע מללגלג על נאום "הכלום" של לבני?
    ציפי לבני דיברה שלשום בכנסת על "שרים ללא תיק לעיניני כלום",בזמן שהיא עצמה,כיהנה בממשלת שרון כשרה ללא תיק,בממשלה הבאמת מנופחת בכל הזמנים.
    ציפי לבני היתה בממשלת שרון, השרה לעיניני שרים ללא תיק.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אברהם תירוש אל תבלבל את המוח - פסיכולוג בגרוש! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 02/04/09 09:23

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    השלום ההזוי של השמאל הביא טילים מעזה, ו2 מילחמות הגנה ....עלק שלום (ל''ת)

    simond , 02/04/09 09:10

    הגב לתגובה זו

    • התבלבלת,,, זה הכיבוש שהביא אותם,,, שלום לא היה עם פלסטינים,,, (ל''ת)

      והימין רק יגביר את היאוש והטרור, 02/04/09 16:00

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    כן, בטח. נתניהו משקשק מפחד ממך ומעטך המחלידה

    אפי, 02/04/09 09:04

    תנו לאיש הטוב ביותר שיש כיום לישראל - להוביל ולעבוד!

    הגב לתגובה זו

    • שיעבוד

      ליכודניק, 02/04/09 11:22

      אכן, שיעבוד, אבל עם ממשלה הגיונית,הקמת הממשלה המנופחת, צודק הכותב, מעידה על חוסר בטחונו של ראש הממשלה.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    איך נקרא בעברית מרעיל בארות פרובקטור או סכסכן? (ל''ת)

    vvv, 02/04/09 09:00

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אז האם זו לא צביעות...

    ארז, 02/04/09 08:56

    כשמי שישבה בממשלה גדולה ומנופחת (29 שרים!) באה בטענות למי שהקים ממשלה גדולה גם כן? האם בממשלת אולמרט היו 18 שרים בלבד?

    הגב לתגובה זו

    • לא סתם ישבה בממשלה הגדולה והמנופחת

      pele_11 , 02/04/09 10:13

      ישבה שם כ.... נכון,שרה ללא תיק.
      השרה לעיניני שרים. תפקידה היה לטפל בבעיותיהם של השרים ללא תיק בממשלת שרון.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    מר תירוש-תבדוק כמה עלו לנו שתי מלחמות שהביאה קדימה כולל

    יגאל, 02/04/09 08:56

    מהלך ההתנתקות שנכשל כשלון חרוץ...יודע מה?
    תהיה גבר ותכתוב מאמר על עלותה של ממשלת
    אולמרט לעומת ממשלות אחרות...מפחד?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ממשלה מפלצתית

    ממן מאיר, 02/04/09 08:46

    אני לא קראתי שהתקוממת כאשר שרון הקים ממשלה
    עם 29 שרים ו-14 סגני שרים בכדי לשחד אותם
    מה גם,שאם ציפי הייתה צריכה לעשות אותו דבר
    אני בטוח שכבר היתה מוצא הצדקה לכך
    בוז לך על שנאתך לראש ממשלה שלא נתתנת לו
    אפילו מאה שעות של חסד

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    העם זקוק לשקט וממשלה רחבה תביא לשקט הכסף ממלה היה מיתבזבז (ל''ת)

    שרוליק , 02/04/09 08:45

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אבל בממשלה בראשות ליבני היית תומך! ובעברית קוראים לזה ''צביעות'''' (ל''ת)

    ברוך, 02/04/09 08:36

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    האם היית בארץ ב-10 השנים האחרונות?-אבל חוסר יושר פוליטי זה אתה תירוש (ל''ת)

    בום, 02/04/09 08:31

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כל הפוסל במומו פוסל

    אחד העם, 02/04/09 08:29

    שכחת משהו בסיסי ''.... והוי דן את כל האדם לכף זכות''.
    תבקש מהבן שלך להזכיר לך. הוא בקיא בנושא!

    הגב לתגובה זו

    • מר תירוש מפחד - גנבו לו את המדינה ועוד נתנו להם משרות בכירות .... (ל''ת)

      הוי כמה שאתה צודק, 02/04/09 14:56

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    כל אחד מאיתנו משלם לממשלת נתניהו קרוב ל - 1000 ש''ח.

    האיש הרזה, 02/04/09 08:26

    תזכורת: ב - אוגוסט 2006 (בזמן מלחמת לבנון השניה) נתניהו יצא ללונדון לשבוע. זה עלה 180000 ש''ח, כמובן לא על חשבונו. עכשיו הוא קונה את שלטונו על חשבון משלם המיסים הישראלי. למדינה זה עולה כ 6 מיליארד ש''ח. לאזרח (מתינוק בן יומו ועד אחרון הזקנים) זה עולה קרןב ל - 1000 ש''ח. כלומר כל אחד מאיתנו משלם לממשלת נתניהו קרוב ל 1000 ש''ח.
    אנחנו מרזים ונתניהו וממשלתו משמינים

    הגב לתגובה זו

    • עדיף זה מראש ממשלה מושחת ושר אוצר גנב , ונזק מהשלום ההזוי של ליבני (ל''ת)

      simond , 02/04/09 11:12

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אבל אם לבני הייתה עושה ממשלה של 30 שרים לא היית מדבר - נכון מר תירוש

    gilberet , 02/04/09 08:14

    עוד שמאלני קיצוני

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אברהם תירוש - אתה כמו יין ישן = אויבער בוטל.... (ל''ת)

    צ'יקמוק עיתונאי מצוי, 02/04/09 08:06

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הרעב לשלטון גדול מהרעב של משפחה עם מקרר ריק... זו תמציט הממשלה החדשה. (ל''ת)

    Jerraysi , 02/04/09 07:52

    הגב לתגובה זו

    • תמצית לא "תמציט" - ראינו כבר איך ממשלות השמאל דאגו לאותו רעב של המשפחה (ל''ת)

      gilberet , 02/04/09 08:15

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    ותודה מיוחדת לברק ,,, שדירדר אותנו עד הלום ,,, (ל''ת)

    מחסל העבר והתקווה, 02/04/09 07:41

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מתגעגע לעבודה של אוסלו או מלחמת יום כיפור? (ל''ת)

      @ בנצי - א @, 02/04/09 09:49

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ומה עם ממשלת שרון המפלצתית?

    הסטוריון, 02/04/09 07:39

    לא הזכרת אותה, ולבני החלולה שבאמת הייתה שרה לשום כלום והיום פותחת פה גדול...

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    התרגלתם לגילאון?????????זה לא יחזור (ל''ת)

    herzi33 , 02/04/09 07:38

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אכן, זה נראה כך (ל''ת)

    ישראלית, 02/04/09 07:03

    הגב לתגובה זו

    • תירוש גדול בלכתוב שטויות ונתניהו מנהיג את מדינת ישראל,יחי ההבדל (ל''ת)

      jo_l , 02/04/09 09:52

      הגב לתגובה זו