• 6.

    יפה כתבת (ל''ת)

    דני, 18/05/10 18:23

  • 5.

    מה אתם רוצים

    לירן, 31/03/09 23:18

    כולם מבינים שבנושא המים חינוך השוק הוא החשוב ביותר. הלוואי שהרשות למלחמה בתאונות דרכים היתה מוציאה קמפיין כזה מוצלח כמו רשות המים. דווקא יפה שאיגוד השיוק מסתכל על מהלכים שיווקיים ציבוריים ולא רק למכור מוצרי צריכה.

  • 4.

    אתם רציניים. הוא היה צריך לספק מים ולא פרסומות!!!

    דן, 31/03/09 20:15

    זה כמו רופא שיקבל פרס הצטיינות על השתתפות בהלוויות של פציינטים שלו

  • 3.

    משא יחצנות ע''ח הציבור-למד מהתעשיה!!!

    בר דרור דוד, 31/03/09 19:53

    ראו איזה פלא: תשלובת הברום קיבלה לפני 4 שנים פרס התו הירוק אבל את מחדל החריגה בגינה הוגשו כתבי אישום הסתירו מהציבור,
    מכתשים כנ''ל פרס תו ירוק רק סרבו לדוח על אי ביצוע ניתור כספית זרחן ועוד מ1991
    זה קורה בארצנו היפה

    חג שמח לבית ישראל

  • 2.

    הבנתם את זה? אבי ניר שנלחם באיכות ומתעקש להוריד את התרבות

    אחד שיודע, 31/03/09 15:52

    הישראלית לאשפתות הריאליטי, נמצא באותה קטגוריה עם פרופ' אורי שני, מנהל רשות המים שנלחם מלחמה אבודה מראש בהתייבשות מדינת ישראל ובבזבוז המים. אם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק...!!!

  • 1.

    מה הוא שווק, את האין מים? אבל הוא תרם 20 מיליון ש''ח לחברות הפרסום והTV (ל''ת)

    ברק, 31/03/09 14:03