• 50.

    האוצר כבר מכין מס חדש שנממן את המערכת (ל''ת)

    הרגו את הציבור, 15/07/09 21:54

  • 49.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 15/07/09 20:59

    תודה למר פרץ שדחף את הפרויקט (אתה מחזיק בנקודת זכות אצל האלוהים בהגנה על העם היהודי) מי ייתן וירבו כמותך בישראל גבור ישראל ומגינו.-ואני בכלל ימני חיוך
    -אין עוד מלבדו.
    -לא בחיל ולא בכוח אלא ברוחי אמר ה'.

  • 48.

    מעולה, ולאידיוטים שלא הבינו, אין שום בעיה כסף

    mnementh , 08/04/09 08:49

    לא ישוגר טיל על כל קסאם אלא רק על אלו שייפלו באזור מסוכן. העלות של בית הרוס ושיפוצו או חיי אדם היא הרבה יותר. אין פה שום בעיה של כסף. זה פשוט דבר שצריך בלי קשר לזה שצריך לתקוף וכו'.

  • 47.

    מול טרור נלחמים בשיטותיו על ידי טרור. (ל''ת)

    עין החמור, 28/03/09 14:51

  • 46.

    מול טרור נלחמים בשיטותיו על ידי טרור. (ל''ת)

    עין החמור, 28/03/09 14:51

  • 45.

    מול טרור נלחמים בשיטותיו על ידי טרור. (ל''ת)

    עין החמור, 28/03/09 14:36

  • 44.

    עכשיו נזכרתם להפעיל

    כוסות רוח למת, 28/03/09 14:33

    אחרי שערים בישראל חיות בכאוס שנים עכשיו אתם מפעילים.דוגמא למדיניות מפגרת מושחתת ורקובה.

  • 43.

    מה טווח קצר? ??ומה עם באר שבע????? (ל''ת)

    כיפת ברזל עלאק, 27/03/09 09:22

    • בשביל זה יש את ''שרביט קסמים''

      אותו אחד, 27/03/09 22:58

      תלמד לקרוא..

  • 42.

    יחטפו חייל ויבקשו תמורתו הקפאת המערכת? (ל''ת)

    יוסי, 27/03/09 08:44

  • 41.

    חסר המידע הזניח: המערכת לא יעילה נגד טילי קסאם ... ומרגמות (ל''ת)

    לא הרגשתם שעובדים עליכם?, 27/03/09 07:25

    • אתה מדבר שטויות בלי הבנה בכלל!!!!!

      חי, 27/03/09 18:24

      !!!!!!!!!!!!!!!!!

      • הממ...רפא''ל בעצמם אומרים שהמערכת לא יעילה למרגמות

        שמואל קרן, 27/03/09 20:08

        חי, איפה אתה חי?

        המערכת מיועדת לאשדוד, אשקלון ובאר שבע.
        עוטף עזה יקבלו מערכת אחרת.

  • 40.

    תוקפנות ישראלית אופיינית

    דניאל ל , 27/03/09 06:47

    באן קי מון, תן בראש

  • 39.

    You do not need to bring down a mountain, to kill an (ל''ת)

    ant mole, 27/03/09 05:44

  • 38.

    טרור צריך ניטרול והשמדה!! (ל''ת)

    טלי, 27/03/09 01:40

  • 37.

    מה זו הבדיחה הזאת??? (ל''ת)

    מה בג''ץ עולל לעם ישראל האמיתי ?-אפוא השכל הישר?, 27/03/09 01:27

  • 36.

    3 שאלות תם...

    ASCH, 27/03/09 00:32

    1. כמה עולה יירוט אחד של ''כיפת ברזל''?
    .....................................
    2. כמה עולה הקסאם או הקטיושה המיורטים?
    .....................................
    3. כמה עולה להתחיל שוב בסיכולים ממוקדים בעזה, ולגרום שם להרתעה מחודשת, כמו שהיה לפני שנתיים?
    .......................................
    אינני בטוח בחשבון המדוייק, אך נראה ש2 הרבה יותר זול מ1. וגם מספר 3 הרבה יותר זול ממספר1. מה שחסר זה... כרגיל. האומץ.

    • תשובות לשאלתך

      lili_lili , 27/03/09 10:59

      1. ארוחת חד של 25,000 נזקקים וחסרי כל
      2. 10 פיתות ו 2 בקלאווה
      3.תלוי לאיפה מכוונים

  • 35.

    אכן מדהים. טיל במיליון דולר נגד גרוטאה מברזל תוצרת עזה (ל''ת)

    יהודים! תרדו מהגג, 26/03/09 23:15

    • בדיוק מה שחשבתי - בקרוב בצה''ל מערכת המחשבת חיי אדם מול עלות טיל

      אבי, 27/03/09 07:02

      כדי להחליט האם ליירט או לא.
      מי אישר את המערכת המטומטמת הזו, בימי גשם הרקטות הפלסטינאים ירו 60-80 רקטות ביום.
      אני רוצה לראות את צה''ל משגר -60-80 מליון דולר כל יום ליירט את הרקטות.
      אכן צבא הגנה לישראל, ישראל רק מתגוננת ומתגוננת עד שלא תוכל יותר להתגונן!!

  • 34.

    יירוט הקסאמים עם המערכת הזו יביא אותנו לפשיטת רגל

    gilberet , 26/03/09 22:44

    חידה:
    כל טיל קסאם עולה 20$
    כל טיל כיפת פרזל עולה 20000$
    מי יפשוט רגל קודם?

    • תשובה לחידה

      קלקלן בטחוני, 27/03/09 07:30

      התל''ג של עזתי הוא כ-500$ לשנה
      התל''ג של ישראלי הוא $24,000 לשנה.
      בעזה יש 1.2 מיליון אנשים עם התל''ג הזה.
      בישראל יש 7 מיליון אנשים עם התל''ג הזה.

      מי יפשוט יד ראשון כדי לקבל שקית אורז מאונר''א?

      • אז אתה אומר שאנחנו צריכים לפשוט רגל בשביל להגן על עצמנו במקום לתקןף?

        יעקב, 28/03/09 22:00

        כן?
        למה שאנחנו נצטרך להגיע למצב של חרפת רעב בגלל שהראש המדיני שלנו לא מסכים לעמוד בפני שאר העולם ולהכריז, קבל עם ועדה שאם מתקיפים אותנו, אנחנו נכנס בהם עד שלא יהיה מי שיתקיף אותנו.
        ורק אחר כך אפשר יהיה לדבר על הסכמי שלום,
        כשהם יבינו אחת ולתמיד שדרך האלימות לא תעבוד איתנו.

        החישוב שלך חסר כל תועלת.
        זה שלישראל יש תל''ג גבוה פי כמה מונים מזה של עזה, לא אומר שלמדינה יש בפועל את הכסף הזה להוציא על שילוח טילים.
        אם המערכת הזאת באמת תתפקד תחת תנאי מלחמה (עם עשרות שיגורים ביום). אנחנו נגיע לחרפת רעב כבדה פי כמה מזו שעזה חוותה מימיה ...

  • 33.

    אולי אפשר לירות את הטיל לפני הקסאם?

    אם לא ירוט, 26/03/09 22:38

    לפחות יפול על עזה, תמיד אפשר להגיד שהיתה טעות מכ''ם. גם במלחמת המפרץ הראשונה, נפלו עלינו 'פטריוטים' והסכימו שזה מעירק.

  • 32.

    וכך יכולים לנצח אותנו כלכלית,

    ביל בול, 26/03/09 22:37

    אם טיל מיירט עולה 100000 דולר,
    שיגור 100 צינורות רקטיים בחדש לעבר המדינה,תיצור בעיה כלכלית,
    בנוסף, אין בעיה לעזתים להמשיך גם בחגיגות עם פגזי מרגמה.

  • 31.

    וכך יכולים לנצח אותנו כלכלית,

    ביל בול, 26/03/09 22:29

    אם טיל מיירט עולה 100000 דולר,
    שיגור 100 צינורות רקטיים בחדש לעבר המדינה,תיצור בעיה כלכלית,
    בנוסף, אין בעיה לעזתים להמשיך גם בחגיגות עם פגזי מרגמה.

  • 30.

    ''מוצלח מאוד''?... כולי תקווה שזו לא פוליטיקה זולה

    גיא, 26/03/09 22:13

    מנסים למכור לנו שקט נפשי ושכן רעשני.

    • זה כן - המערכת לא מתאימה לקסאם ומרגמות (ל''ת)

      סתם פרומו טיפשי, 27/03/09 07:26

  • 29.

    עכשיו ביבי הגיבור יזקוף את זה לזכותו. והקופים ימחאו לו כפיים. (ל''ת)

    היידי ביבי., 26/03/09 22:01

    • אפשר לחשוב שתומכי ליבני/ברק אינטלגנטים יותר (ל''ת)

      gilberet , 26/03/09 22:46

      • הרמה האנושית של #29 כה ירודה שחבל שגילברט טרח להגיב.

        ASCH, 26/03/09 22:58

        המיית בהמות טפשות איננה מחייבת תגובה אנושית בכל פעם.

  • 28.

    עכשיו הברזל יוזל- חמאס, דחוף להעביר את רקטות הקסאם למחסני

    felix342 , 26/03/09 21:54

    הגרוטאות של מפעלי הפלדה בעכו.

  • 27.

    בכל התחמושת. תקיפה בסודן. כיפת הברזל

    צהל יורה, 26/03/09 21:34

    משום מה נראה לי שמנפחים בלונים.

  • 26.

    מינכאוזן

    סיפורי הברון, 26/03/09 21:33

    לא נורא. לא יפגעו בקסאמים- ימשיכו וייפלו על עזה

  • 25.

    מינכאוזן

    סיפורי הברון, 26/03/09 21:29

    לא נורא. לא יפגעו בקסאמים- ימשיכו וייפלו על עזה

  • 24.

    אני מאוד שמח בשביל תושבי עוטף עזה ושדרות אבל

    לא אמרתי כלום , 26/03/09 21:29

    הבעיה היא שכל טיל יירוט של כיפת הברזל עולה כמו עשרות אלפי קסאמים שהערבים משקיעים מקסימום 50 ש"ח בשביל לבנות...

  • 23.

    אולי מספיק עם השמות המוזרים האילו.

    המחתרת הסגולה, 26/03/09 21:00

    אפשר כבר לתת מספרים כמו מערכת 101 כי תקום גם תקום מערכת 102, או מבצע עזה 3421 כי יבוא גם יבוא מבצע עזה 3422.

  • 22.

    בואו נחשב...

    תומר, 26/03/09 20:58

    אצלנו:
    פיתוח מערכת מכ''מ - 2 מיליון דולר
    עלות שיגור טיל - 20 אלף דולר

    צד שני:
    עלות ייצור קסאם - 100 שקל
    עלות שיגור - 0

    מסקנה: אם יירו מספיק קסאמים, מדינת ישראל תגיע לפשיטת רגל כלכלית.

    ועוד לא דיברנו על מה יקרה אם הטיל לא יפגע ויתרסק בתוך אזור מגורים ויגרום לנפגעים. כל העולם יתנפל עלינו (אבל הם עושים את זה בכל מקרה).

  • 21.

    בסך הכל אהוד ברח יוצא בקמפיין להעדרת שמו אחרי שבגד בחבריו.

    לא מבין , 26/03/09 20:54

    לכן פורסם על המטוסים , ועל כיפת ברזל ומחר נשמע עוד מעשיה מטופשת .
    מה אני , כקורא פשוט צריך לעשות ? לעמוד דום ולשיר את התקוה או להצדיע לדגל? או אולי לא לנטוש את מפלגת האבודה ?

  • 20.

    כמה יעלה לנו ליירט קסאם? לא יותר פשוט לירות בחזרה?

    כל הכבוד., 26/03/09 20:43

    ''אם הם יורים לעבר אזרחינו, חיי אזרחיהם הפקר''.

  • 19.

    רק אולמרט עושה עבודה למרות שכולם מאשימים אותו בשחיתות (ל''ת)

    כל הכבוד לאולמרט, 26/03/09 20:41

  • 18.

    לא עדיף לשים מבטחנו בכיפה סרוגה??? (ל''ת)

    צדיק בסדום , 26/03/09 20:40

  • 17.

    עוד משהוא שאפשר להתגאות בו,ישראל מצליחה להגן על תושביה

    lili_lili , 26/03/09 20:35

    וליירט טילים שנורים על אזרחיה,כל הכבוד.
    ועכשיו ברצינות,הלו?אתם רוצים להגיד לי שיירו והתגובה תהיה השמדת הטילים?כלומר,יתכן מצב שמסביבנו יקומו מדינות שירשו לעצמם לירות טילים לעברנו ואנו לא נגיב כי יש לנו מענה בדמות יירוט הטילים?
    אני רוצה שרפאל יפתח טיל שנורה לעבר המטרה ממנה יצא טיל לכיוון מדינת ישראל וישמיד אזור ברדיוס של 500 מטר לפחות,פשוט יהפוך את האיזור בו הוא נוחת לשממה.אה...יש כזה???
    לא נכון,,

  • 16.

    חחח, על ברזל מעופף יוציאו טיל של 100000 דולר

    Avi Ecuador, 26/03/09 20:34

    משוגעים!!!
    טוב, שישתמשו בו לטילים בליסטים מאיראן, על אותו עיקרון פחות או יותר.

  • 15.

    לכל מי שחושב שזו חולשה

    אבי.א , 26/03/09 20:32

    טועה ובגדול
    כאשר הרקטות שלהם הופכות לא רלוונטיות
    אז אחרי שיבדקו את כמה פעמים הם לא ירו אותם.
    אני לא תמים ולא חושב שזה יגרום להם לשנות מדרכם, אבל פיתוח כזה מקדם את מעמדנו בעולם ואת כוחה של ישראל.
    יש אפילו יתרון כלכלי של יצוא מערכת כזו החוצה.
    תחשבו איך זה היה משנה את מספר הנפגעים בלבנון השניה ובעזה...
    מקווה שנמשיך להוביל בפיתוחים כאלו!
    כל הכבוד לרפאל

    • צודק..

      ציוני , 26/03/09 20:36

      טיל שכזה עולה במקרה הרע 100 אלף דולר.. כך ש10 אלף טילים שכאלה יעלו במקרה הרע מיליארד דולר.. נהיה נחמדים ונעלה ל2 מיליארד בגלל עלויות נלוות.

      לשם השוואה, הקנייה של הF-35 החדשים תהיה בשווי של 15 מיליארד דולר, ושני מערכות שכאלה, אחת לטווח קצר ואחד לטווח בינוני - תעזור פי כמה גם מ1000 F-35.

      בנוסף, אפשר למכור את המערכת הזו.. מה שיכסה חלק מההוצאות.

    • אין כל קשר בין פיתוח טכנולוגי להגנה על תושבי המדינה

      lili_lili , 26/03/09 20:39

      הפיתוח הזה לא יועיל מאחר והפלסטינים יפתחו טילים או ירכשו טילים שהמערכת לא בנויה ליירט,מול טרור אי אפשר להתמגן,טרור צריך לקבל מענה מיידי בדמות ניטרול והשמדה.
      כשמדינת ישראל תלמד לעמוד על זכותה להתקיים ללא ירי לשיטחה ותגיב על כל ירי בירי נפתח את מעמדנו בעולם.

      • אין להם יכולת לכך..

        ציוני , 26/03/09 20:43

        לטכנולוגיה של הטיל המיירט הזה יש את האפשרות (כנראה) ליירט כל רקטה לטווח קצר עד בינוני..

        אם היא יכולה ליירט רקטות תלולות מסלול כמו קאסם וגראד, אז בטח שהיא יכולה ליירט כל דבר אחר בטווח הזה..

        ולטווח בינוני+ יש דברים אחרים בפיתוח וכך גם לרקטות לטווח ארוך ולטילים בליסטים.

        לישראל תוך 5-8 שנים יש מעטפת שלמה מפני רקטות וטילים.
        וזה מעולה, כי כל מה שאויבנו עשו בעשור האחרון זה להצטייד אך ורק בטילים ורקטות.

        • ציוני, צודק....יש לנו מזל שהערבים הם מטומטים והם נלחמים רק בעזרת טילים (ל''ת)

          לא אמרתי כלום , 26/03/09 21:31

        • לארנים תוך פחות משנה פצצה גרעינית - איחרנו (ל''ת)

          gilberet , 26/03/09 22:57

  • 14.

    תנו ליועצים האיראנים חודשיים - וימצאו דרך לעקוף המערכת (ל''ת)

    פחדנים תמיד מובסים, 26/03/09 20:30

  • 13.

    you are 3,000 years late!!!!!!!!

    history, 26/03/09 20:29

    When the Jews went out of Egypt ( Mitzraim) and the enemy was shooting at us.

    GOD PROTECTED US WITH CLOUDS THAT ___
    R E T U R E N D the arrows back to the sender.


    GOD - we still need you....desperatly.

  • 12.

    איך מצבא נועז והתקפי הפכנו להיות מדינה מונהגת על ידי עלובי נפש פחדנים?

    aviadbarel , 26/03/09 20:14

    איך במקום לרסק את המחבלים שתוקפים אותנו אנחנו מתמגנים נגדם?!

  • 11.

    אמורים לעשות את זה יום חג לאומי..................

    ציוני , 26/03/09 20:12

    ישראל כבר לא תלחם מלחמות רגילות, רק מלחמות טילים.
    אפילו הסורים מתארגנים בצורת חיזבאללה עם מערכי טילים (הפעם האחרונה שהם קנו מטוס חדש היה מלפני עשור)

    אם נמצא פיתרון טכנולוגי מלא לרקטות - נצמצם 90 אחוז מהאיום כנגד ישראל.

    עכשיו רק צריך לפתח מערכת (אם עדיין אין כזו) שתוכל לדעת מהו מסלול הפגיעה של הרקטה, וכך תקבע האם לשגר טיל ליירט את הרקטה או לא.

    • בהחלט יום חג - "יום הפחדנות הלאומי"

      aviadbarel , 26/03/09 20:16

      במקום לרסק את החמאס המושתן, אנחנו נותנים להם לתקוף אותנו כבר שמונה שנים, וגם עכשיו אנחנו לא מנסים לעצור אותם, אלא מפתחים דרכי הגנה.
      כשהמדינה הוקמה היהודים אמרו "לא עוד", לא נתלה גורלנו באחר, אבל כרגיל היהודי הגלותי מפחד להגן על עצמו עם כוחו.

      • למה להגן בכוח שאפשר להגן בלי כוח? (ל''ת)

        ציוני , 26/03/09 20:33

        • אתה צודק לא צריך להפעיל כוח,עדיף להתמגן,אגב אני פיתחתי

          lili_lili , 26/03/09 20:41

          עבור אנשים כמוך מיגון מיוחד שמרכיבים על הראש,זה חצי דוד שמש עם חורים לעיניים.

          • לא צריך להתלהם, כל טיל שירו עלינו צריך לספק תגובה

            ציוני , 26/03/09 20:45

            כאילו הטיל פגע בגן ילדים והרג 20 ילדים.

            וזה לא משנה גם אם הטיל מיורט וגם אם הטיל נופל בשטח פתוח.
            אבל לא על זה דיברתי.. להגיב זה להגיב - אבל למה לא להגן קודם כל על הגן ילדים האמיתי אם יש לך את הטכנולוגיה?

            • טכנולוגיה זה דבר יפה אבל זה לא מספיק

              gilberet , 26/03/09 23:01

              האויב תמיד ימצא "טכנולוגיות" אחרות משלו.
              הוא יראה שלא הולך עם טילים, הוא ילך עם מנהרות וחטיפות ומתאבדים ויד מין הסתם עוד פתרונות יצירתיים.
              אויב קודם כל מרסקים, אחר כך ממציאים טכנולוגיות

              • הוא כבר עשה מנהרות חטיפות ומתאבדים..

                ציוני , 27/03/09 08:07

                אבל לזה כבר נתנו פיתרון - גדר ההפרדה,מחסומים ומבצעים שוטפים בגדה..

                אין לאויב את כל הכסף שבעולם, ולכן אחרי שכבר הורדנו את רוב האיום הקרקעי עלינו בעבר - נשאר רק להוריד גם את איום הטילים.

  • 10.

    שהחמאס יוכל את הלב

    איתן, 26/03/09 20:11

    ועכשיו בשעה טובה כשתופעל המערכת,והיה והחמאס ישגר רקטות יש בכל זאת להגיב ולאלצו לשלם מחיר ההתגוננות מפני הרשע שלהם

  • 9.

    כל הכבוד! ועכשיו לפיתוח טילים נגד טילי הנ''ט שעשו בנו שמות במלחמת לבנון

    עמית, 26/03/09 20:07

    לכל טנק צריכה להיות יכולת הגנה עצמית מפני טילים המשוגרים לעברו ולפוצץ אותם לפני הפגיעה - וזאת באמצעות טילים או בירי קליעים מונחי מכ''ם !

    אנחנו יכולים !

  • 8.

    החגיגות מוקדמות!!!!..............

    מהנדס אמינות n.y., 26/03/09 20:03

    הדרך למערכות מבצעיות עוד ארוכה מאד.

  • 7.

    לאור האמור כדאי לבנות מנהלת פרוייקט - בו שותפים רפא''ל והחמאס...

    עמי, 26/03/09 20:03

    צחוק צחוק , אבל כל הכבוד. שוב מנצח המוח היהודי ועושה לנו פטנטים !

    ועכשיו - העת להאיץ את פיתוח הטילים נגד טילי הנ''ט - שגרמו לנו לנפגעים כה רבים בקרב השיריונרים, במלחמת לבנון השניה !

  • 6.

    אסור לשגות באשליות --עלולה להתפתח גישה כי לטירור מותר לירות עלינו

    אחד העם מפ''ת, 26/03/09 19:56

    כי אנו נדע ( בדרך כלל ..) להגן על עצמנו .
    מי שיורה עלינו כולל שלטונו --- יש להשמידו .

    • קלעת בול

      aviadbarel , 26/03/09 20:10

      במקום להתמגן עד בלי די אנחנו צריכים לחזור לתעוזה הישראלית ולרסק את המחבלים הקמים עלינו להורגנו.
      אני מקווה שמר נתניהו ישכיל להבין את זה, ולהבין שכל התקפלות או התמגנות למול כוחות הרשע רק מחזק אותם.
      לא ניתן להשלים עם מתקפות על ישראל. מי ששוקל לתקוף את ישראל צריך לדעת שהתגובה תהיה כואבת, מהירה, ובלתי מאוזנת.

    • אולי ישראל רוצה שחיזבאללה וחמאס לא יתמוטטו?

      יריב, 26/03/09 22:46

      איך אחרת ניתן להסביר את הפעולות הבאות ותוצאותיהן:
      1. נסיגה (בריחה) מלבנון ב 2000. והתוצאה? חיזוק חיזבאללה
      2. התנתקות מגוש קטיף. והתוצאה? חיזוק החמאס (''רוח גבית לטרור'')
      3. ''מלחמת'' לבנון השניה ב 2006. והתוצאה? חיזבאללה חזק מתמיד. צה''ל היה יכול להביא קץ לחיזבאללה. אבל הוא לא עשה זאת.התירוץ שזה היה גורם להרבה קורבנות הוא טעון חלול. חיזבאללה חי ובועט יותר מסוכן ליותר אנשים.
      4. מבצע עופרת יצוקה 2008-09. והתוצאה? חיזוק החמאס.צה''ל לא גמר את העבודה כפי שאומרים. ועכשו החמאס ממשיך להמטיר עלינו קאסמים וגראדים ועוד. מדוע צה''ל נעצר?

      אני מתחיל להאמין שהפעולות אלו, שעל פניהן נראות כאידיוטיות וככשלונות, בעצם השיגו את המטרה האמיתית שהיא שימור, חיזוק והתרחבות ההתנחלויות בגדה.(לאלו ששכחו, בראיון לעיתון הארץ בששי באוקטובר 2004 אמר דוב וייסגלס שמטרתה האמיתית של ההתנתקות היה הקפאת התהליך המדיני. כיצד? פשוט מאוד. עם החמאס בשלטון אז אין עם מי לדבר על ההתנחלויות עד שהחמאס יכיר בישראל)

  • 5.

    הקימו בית חולים מתחת לגשר שבור... כל הכבוד למדינת חלם!!!

    מ, 26/03/09 19:46

    שיחריבו את עזה כבר!!!
    שכונה מפורקת על כל קסאם שנוחת!!!

  • 4.

    הרבה יתר פשוט ,יעיל וזול...

    אלון, 26/03/09 19:39

    לחבר את המכם לתותח שמפציץ את אזור השיגור.
    בלי שום אדם שלוחץ על הכפתור ובלי שום הססנות.

    תוך חמש שניות - אנליזה לאחור של מסלול הרקטה והפגזת האיזור.

  • 3.

    אסור לייצא את הטכנולוגיה! מי שהיה אדיש ל 8 שנים של טילים על ישראלים

    מיקי, 26/03/09 19:37

    שילך קיבינימאט

  • 2.

    בפיתוח אנחנו אלופים... המוח היהודי הוא המוח הכי טוב בעולם

    צה''ל, 26/03/09 19:30

    הבעייה היא שבביצוע אנחנו קצת נכשלים... עמידה בלוחות זמנים, יושר, הגינות, יעילות... בכל אלה אנחנו טיפה נתקעים ובגלל זה אנחנו נראים כמו שאנחנו נראים.

    • צודק! מסתבר שחיילים עדיין מבקשים תרומות......

      אפרת, 26/03/09 20:05

      לקניית אפודי מגן וצהל נילחם בהם.

  • 1.

    במקום לפתור את הבעיה העיקרית נותנים לנו אקומול (ל''ת)

    גדי, 26/03/09 19:28