• 71.

    החזקת גלעד שליט חי או מת בבור תחתיות גם כן מנוגדת לחוק. הלוואי כולכם כ

    סבתא, 06/08/09 16:48

    החזקת גלעד שליט חי או מת בבור תחתיות גם כן מנוגדת לחוק. הלוואי כולכם תילקחו בשבי החמאס ותושמו בבור יחד עם גלעד כדי שהוא לא יהיה בודד וכדי שקלינטון וקלינטונית ירוצו לשחרר את כולכם.

  • 70.

    נכון אמר, אלה להסגרת מעברים קודמות הפצצות של שטח מדינה סוברנית.

    borisdo , 20/05/09 16:22

    נכון אמר, אלה להסגרת מעברים קודמות הפצצות של שטח מדינה סוברנית. ויש זכות מכריעה לתגובה צבאית ומדינית ולהגנה בתגובה על התקפת שטח מדינה ואזרחיה..

    • שיופלו קודם בהפצצות סידרטיות שטח של מדינה ישראל. (ל''ת)

      borisdo , 20/05/09 16:25

  • 69.

    כבר קלטנו את באן קי מון בהגנה על נאום הפתרון הסופי של האשמדאי הפרסי (ל''ת)

    בעצרת האו''ם השבוע, 22/04/09 05:44

  • 68.

    אבל המעברים במנהרות פתוחים גם פתוחים, אז על מה הויכוח?

    ב, 08/04/09 20:02

    אפשר לפתוח את המעברים העל קרקעיים, אבל אנו לא חייבים לתת לעזתים כלום. עזה היא מדינה עצמאית, אז שתדאג לעצמה. ואם העזתים לא מסוגלים לדאוג לעצמם, יש להם 22 מדינות בהם יוכלו לחיות. אנו לא ממש נצטער אם יעזבו את האיזור.

  • 67.

    אריק (ל''ת)

    תת אדם לא תת מזכ''ל, 26/03/09 15:46

  • 66.

    תת מזכיר האו'ם לין פסקו - בתחת שלנו !!!! (ל''ת)

    מכל תלמידי שכבה י' עפולה, 26/03/09 15:45

  • 65.

    תת מזכיר האו'ם לין פסקו - בתחת שלנו !!!! (ל''ת)

    מכל תלמידי שכבה י' עפולה, 26/03/09 15:42

  • 64.

    איום קבוע על מדינת ישראל הוא חוקי?

    ולאיים על מדינת ישראל מותר, 26/03/09 15:11

    מר תת מזכ''ל האום - דמו של העם היושב במדינת ישראל אדום כמו דמך - כך שחפצי חיים אנו - נא לא להצתבע - לא נרשה שואה נוספת ולא נתבייש כי זכותנו להגן על מדינתנו ועל חיינו -זכות אלמנטרית אם אתה לא יודע זאת

  • 63.

    מעברים

    שושי, 26/03/09 14:56

    בעיקרון האו''ם הוא רק לתובת הערבים עוד לא היה פעם שאמרו משהוא לטובת ישראל.מדוע לא לוחצים על החמס לראות את גלעד שליט מה קורא איתו .מדוע אנו ישראל מאפשרים מיד שיבוא ויראו את תנאי המחבלים הרוצחים והשפלים .אך לנו לא מגיע לראות את החוטפים שלנו ולצערי בסוף הם מגיעים גופות .איפו יפה הנפש (האו''ם) (והצלב האדום).זה לא או''ם זה כלום.ימח שמם.

  • 62.

    הכנסו

    אזרחי ישראל הגאים דורשים עונש מוות לנאצים המומצאים, 26/03/09 13:51

    זוהי התוצאה שאין לנו בכלל הסברה ברחבי העולם (האנטישמי ימח שימם) זוהי התוצאה שממשלת קקדימה התקדמה בצעדי ענק לקראת ''מסירת אדמות של היהודים'' לארורים המקוללים ואירחה את אבו....!!! מקארין a- ומכחיש השואה אני רוצה לשאול את כל מנהיגי העולם הארורים שכל כך תומכים במפלצות הרצח של יהודים איפה?? מתי???? ומי בדיוק היו המנהיגים??????? המקוללים של הפלצינאצים הרי היישות הנאצית המומצאת הזו ''נוצרה רק בשנת 67- את ערפאת הארור ''ייבאו'' מטוניס וכך המנובלים הנאצים ''נוצרו'' ובאשר לכל הפלצנים מכל רחבי העולם אנחנו נדרוש מממשלת נתניהו ''לחייב'' את כולכם ללמוד את מורשת ארץ ישראל היהודית אנחנו נידרוש מממשלתו להביא אותכם ארורים באוטובוסים מאורגנים לדרום הארץ כדי שתלמדו מקרוב את השקר והמניפוחציה של המקוללים הנאציים אתם כולכם תחויבו קודם ללמוד ולראות את ''האמת של ישראל'' ולא לשמוע את השקר של המומצאים בשם שגם אותו גנבו לנו ''פלשתינה היתה שייכת רק לעם היהודי'' לא היה בכלל מושג פלסטין ובטח שלא היו קיימים פלאצינאצים ורק אחרי ''שתלמדו מקרוב'' את ''האמת של היהודים'' ותיוכחו ''בשקר של הפלצינאצים '' אז ורק אז אזרחי ישראל הגאים יאפשרו לכם בכלל להתבטא בנושא שבכלל לא שייך לכם ארורים תהיו ואם אתם כל כך דואגים לזבל התת אנושי הזה (חכמים מרחוק על חשבונינו הישראלים) תיקחו את החרה הזה לארצותכם ותדאגו להם משם ורק משם אין לכם שום זכות להכתיב שום תנאי ליהודים בארץ ישראל ל-nrg נא לא לצנזר

    • גם חמור וגם אידיוט -שניהם יחד? (ל''ת)

      אזרח ישראל, 26/03/09 15:24

  • 61.

    שטחי הגדב והרצועה הם חלק בלתי נפרד מישראל ע''פ החלטת האו''ם טרום מדינה

    טורונטו טורונטו, 26/03/09 11:52

    ארגוני החמס והפתח הם אירגונים בלתי חוקיים בהסכמת ישראל, המכירה בהם כממשלות של לאום אחר בתוך ועל אדמת מדינת ישראל.

    • איך בטורונטו?....מרוצה? (ל''ת)

      אזרח ישראל, 26/03/09 15:26

      • מרוצה מאד, ראיתי עוד כמה מבני משפחתך כאן והם מוסרים ד''ש (ל''ת)

        טורונטו טורונטו, 26/03/09 16:42

  • 60.

    תפנימו, הדו''ח היה מאוזן. הוא הביע דאגה מהמשך ירי הרקטות

    תור זהב., 26/03/09 11:45

    שבדיעבד נותנת למדינת ישראל לגיטימציה
    לחסימת המעברים.
    מה גם שבד בבד ידרש מהחמס לפתוח מעברים
    ולאפשר להגיש סיוע הומניטרי לגלעד שליט.

  • 59.

    איני מבין, האם ההתנחלות והריבוי הטבעי הערבי בארצנו הינו חוקי? (ל''ת)

    חזאי הטמטום הישראלי , 26/03/09 10:04

    • מניעת התנחלויות לא חוקיות תאכף רק באותה מידה של

      הריסת בנייה ערבית לא חוקית, 26/03/09 10:34

      אלה דברים ברורים - מידתיות,חוק,אכיפת החוק באופן שווה לכולם.

  • 58.

    גם ריר טילים על ישובים ישראלים הוא מנוגד לחוק.

    גם אי נתינת ביקורים של הצלב האדום לשליט מנוגד לחוק, 26/03/09 09:34

    כשהחוק לא תקף אז הוא לא תקף.אין מצב שכלפי ישראל יתנהלו בניגוד לחוק ורק ישראל תתנהג לפי החוק.מי שדורש את זה מישראל אלה האנטישמים.אי אפשר לנצח במערכה כאשר אתה מתנהל לפי חוקים כשהאוייב לא מצייט להם.מטרת האנטישמים האירופים היא לקצץ את היכולת של מדינת היהודים להלחם ולמגר את הטרור שתוקף אותה באותה מידה שהם עזרו בזמנו לנאצים לחסל את היהודים.כיום הם משתמשים בדרכים דיפלומטיות לדכוי פעולות ההגנה של ישראל על עצמה ולדיכוי הפעולות האפקטיביות למיגור הטרור בישראל.בעבר הם עזרו לנאצים והסגירו להם את יהודי ארצם תוך כדי גנבת כל הרכוש של יהודי ארצם.עולם כמנהגו נוהג,האירופים הם אותם אירופים.האמריקאים שלא הסכימו להפציץ את פסי הרכבת שהובילו את היהודים להשמדתם הם אותם האמריקאים שכיום לא מסכימים לישראל למגר את הטרור הפלסטינאצי להוקם בישראל ע''י הסכם אוסלו.ישראל צריכה להגיד את הדברים חד וברור:אם לא מתנהלים כלפינו לפי החוק אז החוק לא תקף.החוק יהיה תקף כשיתנהלו לפיו.כשהאוייב לא מתנהל לפי החוק אז תפקידנו למגר את האוייב לפי המצב הקיים שהאוייב בחר בו להלחם ללא חוקים.תוודאו שהאוייב ימלא את החוקים ואז אנחנו נעמוד לצידכם בעיניין.תסדרו קודם כל ביקורי צלב אדום אצל שליט.

  • 57.

    והשימוש שעושים במעברים אלו למטרות אלימות זה כן חוקי (ל''ת)

    פקק תנועה , 26/03/09 08:32

    • באום שמום לא מבינים שהעם בישראל שם קצוץ על האום בגלל ההוראות המוזרות

      פקק תנועה , 26/03/09 08:34

      והלא הגיוניות הללו מכול הבחינות והחוקים והמישפטים הבין לאומיים

  • 56.

    אנחנו לכודים '' בחוק'' והם מחוץ לחוק. זה קיים בכל....

    דג, 26/03/09 07:31

    פתאום גילו שכמה חיילים פעלו בניגוד לחוק.
    כל צבועים קמו כאחד לחפשו את המטבע תחת הפנס.
    זה שהחיות התחבאו בבתי חולים והתחפשו לרופאים כדי לחמוק-זה לא נחשב לעברה על החוק.
    הבעיה הגדולה זה אנחנו.

    • כשהצד השני בוחר להתנהל בניגוד לחוק אז החוק הופך ללא תקף.

      זה עיניין ברור, 26/03/09 10:03

      אין כזה דבר שצד אחד יתנהל במלחמה לפי החוק שצד אחר לא מתייחס אליו.זה מתכון לכישלון.זאת מטרת האוייבים שלנו.דע את אוייבך:תדע שמי שדורש את זה ממך הוא האוייב שלך.אם אנחנו נפעל לפי דרישות האוייבים שלנו אז אנחנו ניפול.בדיוק כמו שקרה ב-8 שנים האחרונות.אנחנו נמשיך להתגלגל במדרון.את מי שדורש מימנו להתנהג לפי החוק כאשר האוייב לא מתנהג לפי החוק צריך לשלוח לכל הרוחות.אדם כזה הוא אוייב מר,יותר גרוע מהטרוריסטים הערבים,וצריך להגיד לו את זה ברור בפרצוף.אין פה מקום להתייפיפות.אם לא נמפה את האוייבים שלנו ונקצץ את ידיהם אז אנחנו בבעיה.הטרור הערבי הוא חלש שלא בעיה למגר אתו בקלות.הבעיה של ישראל היא האוייב האנטישמי מהמערב שכל הזמן ממציאים לנו חוקים שמנטרלים את כל הפעולות האפקטיביות למיגור הטרור.הבעיה של ישראל היא שאין מנהיגים אמיתיים שיעשו מה שצריך למיגור הטרור למרות הביקורת של האוייב האנטישמי מארצות המערב הנוצריות על האירגונים שהם שולטים בהם והתיקשורת העולמית ששייכת להם.ארצות המערב הנוצריות אלה אותם ארצות אנטישמיות שבמשך כל ההסטוריה ערכו פוגרומים ביהודים,רצחו,שדדו,עשקו ואנסו ביהודים,הוציאו דיבה והסיתו נגד היהודים.לכל אורך ההסטוריה.בסה''כ היה לנו 50 שנה שקט מהם כתוצאה מריגשי אשם שלהם על מה שהם עשו לנו בשואה.אבל הדור הזה הלך לעולמו,והדורות אחריו לא מרגישים אשמים והם חוזרים לדרך אבותיהם,דרך שהיתה תמיד,הדרך האנטישמית שהם המשיכו להתחנך עליה וממשיכים לחנך עליה את ילדיהם.מי שלא מבין את זה,צריך להבין קודם כל מהו חינוך,ואח''כ לחיות אצילהם בארצותיהם ולהבין מה שומעים הילדים על היהודים במשך כל ילדותם ובמשך כל חייהם בעצם.זה חינוך!מה ששומעים הרבה פעמים ניכנס עמוק ומוטמע בבן אדם.ככה מוכנסת השינאה ליהודים בארצות הנצרות.שאלה ניקראות ארצות המערב כיום.זה לא בדרך מכוונת,זה פשוט דרך חיים.''היהודים הם ככה וככה וככה וככה'' ואלה דברים קבועים וקשים שלא כדאי להעלותם על הכתב.וזה ניספג טוב טוב בילדים ששומעים את לאורך כל ילדותם.זה חינוך,חינוך לאנטישמיות,שזה בעיברית פשוטה חינוך לשינאת יהודים.אז כדאי שנבין מי הוא האוייב האמיתי שלנו כיום במלחמה בטרור,ושנתחיל לקצץ לו את הסמכויות כדי שנוכל למגר את הטרור הערבי החלש שקם לרצוח בנו,ושלא בעיה למגר אותו במלחמה נכונה.

  • 55.

    פתיחת המעברים בזמן שהחמאס ממשיך לבצע פשעי מלחמה, היא פשע בפני עצמו (ל''ת)

    ש, 26/03/09 05:00

  • 54.

    לאור הגדרת הסכמי שביתת הנשק טרום מדינה,חמס והפתח הן רשויות מוניצפליות (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 26/03/09 03:40

  • 53.

    לפי הסכמי שביתת הנשק הגדה והרציעה הם שטח ישראל לכל דבר ועיניין. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 26/03/09 03:30

  • 52.

    מדובר בשקר חדש של האו''מ

    או''מ-אומות מוסלמיות, 26/03/09 03:13

    שום מדינה לא מחוייבת בחוק לשמור על גבול פתוח עם מדינה שכנה לה.

    נקודה.

    • הגדה ורצועת עזה הם שטח ישראל לפי הסכמי שביתת הנשק, כדאי שתפנימו

      טורונטו טורונטו, 26/03/09 03:36

      ממשלות ישראל עושות חיים קלים לאויבינו, ממשלת ישראל מתעלמת מבעלותנו על השטח, והפלסטינאים מנצלים זאת ואומרים שלי הוא, באו''ם יודעים זאת ולכן באים בטענות אלינו.כדאי שתפנימו.

    • לא רק מדינה שכנה לה, אלא במיוחד מדינת אוייב שכל מטרתה

      דבורה ש. , 26/03/09 10:52

      זה לחבל בסדר היום הציבורי ולבצע פיגוע כמה שאפשר! אז שהחוק (האו"ם-החוק) יטפל קודם בחלאת המין האנושי הזה, ואחר כך יטיף לנו, מה חוקי ומה לא חוקי, כי החוק צריך להתקיים דו-צדדי ולא חד צדדי, כפי שבצלם והאו"ם ואחרים היו רוצים שרק ישראל תקיים את החוק.

  • 51.

    נשמע הגיוני באום שמותר לרצוח יהודים, ולקבל סיוע מהם (ל''ת)

    הקוזקים האומללים, 26/03/09 02:33

  • 50.

    תת מזכ''ל האום

    עוז, 26/03/09 01:04

    תת מזכ''ל האום מתמם מאוד ,למה לא יפנה לאנשי החמס ויומר להם , שיחזירו ללא תנאים את החיל החטוף לישראל , וזאות כדי שיטב לאנשים שהוא חפץ ביקרם . מאחר והתת ככה הזה
    רוצה להתפרסם כמושיע לבני עבלה ,מוטב לא להתיחס לו ככל .

  • 49.

    גם חטיפט גלעד והחזקתו בשבי מנוגדים לחוק הבינלאומי. (ל''ת)

    ענאן, 25/03/09 23:33

  • 48.

    וירי הקסאמים לא מנוגד לחוק? כל מה שעושים למען הפלסטינים לא מספיק טוב (ל''ת)

    כרובי, 25/03/09 23:19

  • 47.

    למעברי הגבול בעזה יש מפתח

    בנצי, 25/03/09 23:00

    וקוראים לו גלעד שליט. גם לחטוף אדם משטח של מדינה ריבונית זה לא חוקי. לירות ישירות אש לתוך אוכלוסיה אזרחית במשך שנים זה לא חוקי. לתפוס שלטון בהפיכה זה לא חוקי. להבריח נשק זה לא חוקי. אין בעזה שום דבר חוקי - לכן עוד דבר לא חוקי אחד לא משנה כלום.

  • 46.

    תת מזכל האום פועל לפי החוק

    אוליבר טוויסט, 25/03/09 22:58

    לפי חוק הג'ונגל, מי שיש לו עשרים מדינות מילארד תושבים וים נפט צודק תמיד.

  • 45.

    נגד החוק? תרשמו דוח ונחייה עם הנקודות

    חן, 25/03/09 22:54

    ממש הם יקבעו לנו את החוק

  • 44.

    במילים אחרות: תת מזכיר האו"ם אמר שאסור ליהודים ללדת ביו"ש

    מיתמית , 25/03/09 22:50

    זו אמירה מבישה של האו"ם : הריבוי הטבעי של היהודים בארצם צריך להיפסק.

    • יהודה ושומרון אינה ארצנו

      גיא, 25/03/09 23:45

      הויכוח הדבילי בין המתנחלים הקיצונים לבין הפלסטינים על פיסת האדמה הזאת מהווה עילה לפלסטינים לביצוע פיגועי הטרור. מתי כבר תבינו כי אם נצא מן השטחים הכבושים או אז נוכל לתבוע את הפסקת הטרור, ואז הפלסטינים יישאו באחריות המלאה למעשיהם?

      • אתה יכול לוותר גם מקום מגוריך

        Zmbi , 26/03/09 05:06

        שכמעט בוודאות נמצא על חורבות עיר ערבית ואו כפר ערבי שגורושו לדבריך ב 48 ,אז נא להתפנות קודם ממקום מגוריך אחר כך תטיף לאחרים ,
        מקומך לא כאן על האדמה הזאת קנה כרטיס לכוון אחד ואם ידך אינה משגת אשמח לרכוש זאת עבורך שמאלן פנאטי מצוי ובזוי

        • Mr Shmok

          גיא, 26/03/09 15:38

          ומה אתה? מהאספסוף הימני?. אתה לא תגיד לי איפוא מקומי!חתיכת אפס מאופס!
          פנאטים יש רק בימין!

          • חביבי-לפי סגנון כתיבתך-פנאטים ושנאה עיוורת יש גם בצד שלך. (ל''ת)

            panacea , 27/03/09 13:16

      • מקווה שאתה נאיבי,ולא סלפן.הסכסוך הערבי-ישראלי שורשיו בהתנחלויות???? (ל''ת)

        panacea , 27/03/09 13:18

  • 43.

    ישראל צריכה לנהוג באו''ם כאילו היו מפגרים ולומר: ''גם ירי טילים מנוגד לח (ל''ת)

    לחוק !!!!!!!!!, 25/03/09 22:39

  • 42.

    ומה אם אונ''ר שהוא בית ספר לטרור במשרך 60 שנה (ל''ת)

    אור, 25/03/09 22:16

  • 41.

    אום-שמום, שילכו לעזזל! (ל''ת)

    ביחד עם המוסלמים שהם אוהבים, 25/03/09 22:05

  • 40.

    לשאול את תת מזכ"ל השמום

    eliyahu-y , 25/03/09 22:04

    1. האם לשבות חייל/אזרח מעבר ל-1000 יום ולשלול ממנו כל ביקור של גורמים בינ"ל על מנת לעמוד על מצבו ולדאוג לשחרורו אינה מנוגדת לחוק? 2. האם ירי טילים על אזרחים איננו מהווה .... בקיצור אתם חד צדדים ולכן הפגיעה שהייתה בעזה בגופים שקשורים לכם מוצדקת ביותר יא זבל בן...

  • 39.

    יש חוק שאומר שאנחנו צריכים להאכיל את מי שמנסה לרצוח אותנו???

    !, 25/03/09 21:54

    העולם באמת כזה מטומטם?

  • 38.

    קחו את כולם אליכם ותפתחו להם גם את שערי שמים (ל''ת)

    herzi33 , 25/03/09 21:54

  • 37.

    ובהמשר לדעתי על האו''ם, אומר כי מה שמכונה ''החוק הבינלאומי'' הוא קישקוש

    xx, 25/03/09 21:45

    מוחלט: מעולם הוא לא נכפה על החזקים, אלא רק על החלשים.
    לא צריך להתיחס אליו ביראת כבוד.

  • 36.

    וירי רקטות על ישראל כדי להרוג--חוקי לפי האו''ם ? (ל''ת)

    קובי, 25/03/09 21:43

  • 35.

    קודם כל מי זה המזכל הזה בכלל

    מוטי, 25/03/09 21:41

    קופיקו או שימפנזה אחר
    הגנה על מדינת ישראל זה נגד החוק הבנלאומי
    אבל ירי של טילים לא מנוגדת את החוק

  • 34.

    בפסח בחיק המשפחה

    לשחרר לאלתר את גלעד, 25/03/09 21:40

    ועם ישראל.
    מעניין איך נושא גלעד נדם. ידיעות בדפוס קטן בעניין חידוש השיחות נעלמו ביעף.
    אומרים לנו שוב לשתוק, אומרים לנו שנזיק.
    המו''מ היה רדום, גוסס ובעצם ז''ל, עד שהוקם אוהל המחאה שהתחיל להזיז משהו. יישר כוח למשפחה.
    והגיע הזמן להצטרף לקבוצה ב-
    פייסבוק- גלעד שליט GILAD SHALIT 985

  • 33.

    הפסקת האש שיש לנו עם המיצרים גורמת לנו רק לכאב ראש. (ל''ת)

    קודקוד,, 25/03/09 21:39

  • 32.

    מבחינה מוסרית, ארגון האומות המאוחדות, נמוך מהמאפיה הסיציליאנית.

    xx, 25/03/09 21:38

    ואם העלבתי מישהו בסיציליה, איתו הסליחה.

  • 31.

    התנאים של גלעד בשבי סבבה לגמריי.

    שי, 25/03/09 21:26

    כבר נמאס לו מהביקורים של ההורים שלו.

  • 30.

    אז עכשיו גלעד שליט סיבה לסגירת המעברים ??? והרי לא מדברים על שיחרורו ! (ל''ת)

    איך ישוחרר אם לא מדברים עם אף אחד ???, 25/03/09 21:26

  • 29.

    מה עם ירי הקאסמים זה לא נוגד את החוק הבין לאומי

    הצבוע מהאו''מ שמום מדבר חחחחחחח, 25/03/09 21:22

    שילכו לעזה- זל כל האומניקים

  • 28.

    היכן בחוק הבינלאומי כתוב...

    ארז, 25/03/09 21:16

    שמדינה המותקפת ע''י מדינה שכנה, חייבת לספק למדינה התוקפת את כל צרכיה? נא הביאו את החקו שקובע כך במפורש, או שפשוט תסתמו את פיכם!

    • בנוסף:שמצריים תספק צרכי הפלסטינאים. (ל''ת)

      panacea , 27/03/09 13:19

  • 27.

    צביעות האו''ם

    יעקב, 25/03/09 21:14

    מעברים סגורים זה לא חוקי!!!! לחטוף חייל, זה חוקי..למנוע מהצלב האדום לבקר זה חוקי.
    להחזיק 1004 יום בשבי זה חוקי. צבועים שבא להקיא מהם.

  • 26.

    . "פעולות ההתנחלות הכוללות גם את מה שמכונה 'ריבוי טבעי' חייבות להיות מ

    Monty , 25/03/09 21:10

    . "פעולות ההתנחלות הכוללות גם את מה שמכונה 'ריבוי טבעי' חייבות להיות מוקפאות"

    Israel should ask him to initiate a sex education project in the west bank and provide condoms...

    It should also make it clear that the Israeli gov. would happy to cooperate on such a project.

    HOW PATHETIC CAN THE U.N BE?!.

  • 25.

    לחמאס תחזירו את .גילעד שליט שנחטף יפתחו המעברים

    שמואל, 25/03/09 21:09

    אין מה לעשות הממשלה הסכימה . לשחרור מחבלים תמורת שליט אבל זה יעשה כך:
    אות חיים משליט אוטנטי דיסק או וידאו
    שליחת ערבי ישראלי לחמאס למקום המיסטור של שליט עם מצלמה לצלם אותו-תיעוד מצבו (הבאתו והחזרתו תעשה ע'' חמאס).של הצלם
    לאחר מכן .יהיה דיון בכמות העצורים שישתחררו עבור שליט
    נגיעה להסקמה בין ישראל ו חמאס העצורים יעלו לאוטובוס יגיעו למקום המפגש שם נראה את שליט חי ומשוחרר במקביל ישוחררו העצורים
    מייד לאחר קבלת שליט יפתחו המעברים

  • 24.

    תשובה לעניין של שגרירת ישראל באו''ם (ל''ת)

    אני כבר מתגעגע לאולמרט, 25/03/09 21:07

  • 23.

    התת מזכ''ל

    אפרתי, 25/03/09 21:06

    עוד אחד פותח את פיו כלפינו!!אני מתריס בפניך שהארגון שלך בלתי נסבל!!פשוט נמאסתם!!כל יום יש לכם משהו נגדנו,ושום דרישות לצד החלאות האלה,שמעשיהם בלתי נסבלים לאורך זמן!!אנחנו לא שק חבטות שלכם!!

  • 22.

    שקר במצח נחושה - זו שטות והוא יודע את זה..................

    ציוני , 25/03/09 21:02

    ומי שיודע שהוא אומר משהו לא נכון, הוא משקר, אז הבחור הזה שקרן.

    הגבלת המעברים\\סגירת המעברים זה דבר חוקי לחלוטין, זה אמברגו כלכלי מצד מדינה אחת על ישות אחרת.
    אם זה לא חוקי אז אני דורש פתיחה מיידית של הגבול עם סוריה וירדן ומעבר סחורות משם.

    כנ"ל השליטה הימית והאווירית - אווירית סוכם הם הרשות הפלסטינים כבר בעבר ששדה התעופה בעזה לא יפתח.
    וימית - זכות מדינה לשים מצור ימי על מדינה שתוקפת אותה.. זו הגנה עצמית לגיטימית..
    על סדאם חוסיין למשל לפני הפלישה לעיראק שמו מצור אווירי על עיראק..

    ישראל אפילו לא שולטת בכל המעברים, לעזתים יש גבול של עשרות קילומטרים עם המיצרים - אם יש למישהו בעיות שילך לדבר עם המדינה שלא מותקפת על ידי הישות העזתית ולא עם המדינה שכן מותקפת.

  • 21.

    1000 + 4 ימים גלעד שליט מופקר בשבי !!! הצילו (ל''ת)

    שנים של הפקרה ורמיה, 25/03/09 20:51

  • 20.

    אולי חטיפת חיילים, מעשה התאבדות וירי רקטות נגד אזרחי ישראל זה מעשה חוק (ל''ת)

    borisdo , 25/03/09 20:45

  • 19.

    פייגלין צדק: צריך לפרוש מהאו''ם. היום, להיות יהודי בישראל זה מנוגד לחו

    יהודי צעיר מהליכוד, 25/03/09 20:43

    לחוק הבינלאומי.


    דיי כבר לנסות למצוא חן בעיני האנטישמים.

    הגיע הזמן שנעמוד על הכבוד שלנו.

    יש לפרוש מהגוף האנטישמי הזה מייד.

  • 18.

    את התחת שלי (ל''ת)

    מה תת מזכ''ל האו''ם חושב זה ממש מענין, 25/03/09 20:30

  • 17.

    יש מעבר גבול . המעבר ברפיח .אין להעביר לחמאס דבר....

    יחיאל כ''ץ, 25/03/09 20:19

    נשמע פופוליסטי אבל החמאס מנהל מלחמה בישראל . אין סיבה לפתוח מעברים לאספקה לאוייב , גם אם יש ספקות משפטיות.יש לדרוש לפתוח את מעבר רפיח ,עם המצרים לצרכים הומניים בלבד!!!.

  • 16.

    וקסמים ע''פ האו''ם זה חוקי (ל''ת)

    EMEY, 25/03/09 20:18

  • 15.

    שעב אל בלסטין

    מושון, 25/03/09 20:18

    היום שבו בשמי ,שיומןפרס קיבל את המונח ''עם פלסטטיני '' כעובדה הוא היום שבו נכנענו לאיסלאם .השאר זה רק תאריכים ביומן .לפני 50 שנה העם הזה לא היה קיים ,כל יום בו ישראל מאשרת את קיומו מקרב את קץ הישוב היהודי כאן .יש ערבים ,בכל העולם ,ולא לכולם יש מדינה .אנחנו צריכים להכריז שפלסטין יכולה לקום באנגליה ,שממילא נכנעת לאיסלאם ואבודה לתרבות המערבית .ברגע שהמלכה תצא למרפסת בכיסוי ראש הדוק המערב יתעורר באיחור כרגיל ,כמו עם היטלר .אתם לבד במלחמה הזאת ,תתעוררו או תתאסלמו .

  • 14.

    בוא נתחיל לפור מה הומניטרי ומה לא - כולל אמנות בינלאומיות:

    ישושום ציה , 25/03/09 20:17

    ובהנחה שהחמאס מחוייב לאמנות בינלאומיות:
    1. ביקו הצלב האדום אצל שבויים - ממש מבקרים אצל גלעד שליט.
    2. מעברים פתוחים, הזרמת סחורות שובן ככולן נופלות לידי החמאס ואנשי שלומם.
    3. ירי על ישובים ישראליים, תם ככה, כי איזה פשע משועמם בא לו.
    יש לי שאלה אליך תת מזכ"ל האו"ם, אם זה היה קורה במדינה שלך ממדינה שכנה, הייתם מספקים להם נפט, אורז וכו'? אגב, מה אמרתם לפוטין ומדבדב על צ'צ'ניה?

  • 13.

    Hey pal, this is not a one suded game. Try to open one with Egypt (ל''ת)

    its' original owner.They already have the tunnels., 25/03/09 20:16

  • 12.

    יש לישראל שגרירה באו''ם ? !!!!!!!!! (ל''ת)

    יפה, 25/03/09 20:13

  • 11.

    רבותי סליחה !!

    Zmbi , 25/03/09 20:11

    נקודות המעבר הינן נקודות גבול בין מדינת ישראל מדינתו של העם היהודי ובין ישות של כנופיות רצח איסלמיות אשר רוצות בהשמדת מדינת העם היהודי .
    נקודות גבול דינן להפתח באישור 2 הצדדים נכון להיום הצד הישראלי אינו מוכן לפותחם ולהעניק מעבר לצד הישראלי של רוצחים שפלים עם דם יהודי על הידיים .
    ממשל חמאס הוכרז כישות עוינת על ידיי ממשלה סוברנית ודמוקרטית לכן כך ישארו עד להסכם נוסף

    דבר נוסף מדוע תושבי ישות הרוצה בהשמדת מדינת ישראל כה רוצה כי מדינת היהודים שהיא לצנינים בעיניי הרשות תתיר להם מעבר לשטח האויב הציוני הכובש , שם ירגישו תחת כיבוש !!

    עצה לאו"ם נא פעולתכם הדחופה בחבל דרפור ! שם אתם לא תוקעים את החוטם המצורע שלכם , מדוע ??

  • 10.

    ההתנחלות ישארו ואף יגדלו על אפם וחמתם של כל אויביינו הגדולים והשמאלנים (ל''ת)

    גד, 25/03/09 20:05

  • 9.

    ישראל צריכה לצאת מהאו''ם האנטישמי ולאלתר!! זה לא כבוד לשבת בארגון שכזה!

    ג'ינג'י -- ת. אביב, 25/03/09 20:05

    האו''ם נכשל בכל המדינות ותפס את ישראל כשעיר לעזאזל!! איזה הישגים יש לאנטישמים האלה בסודן? באוריתיאה? במדינות העולם השלישי ששם פשע, רצח ומחלות רבות מובילות? מה עשה האו''ם האנטישמי במקומות האלו?? כלום!! יש לאו''ם האנטישמי רק מטרה אחת לחסל את מדינת ישראל יחד עם השמאלנים האנטישמיים הקיצונים ההזויים והבזויים שקיימים במדינה כמו מרצ, בצלם, שלום עכשיו ארגון זכויות הטרוריסטים וכדומה!! ישראל החוצה מהאו''ם!!!

    • שאלה....

      שחרחר, 25/03/09 21:00

      אתה מודע לזה שזאת הייתה החלטת האו''ם על הקמת מדינת ישראל?
      אכן אנטישמים

      • אז היה להם יסורי מצפון בגלל השואה היום המנוולים חזרו לאותו קו של

        ג'ינג'י -- ת. אביב, 25/03/09 21:08

        האנטישמיות שלהם, אבל אתה בטח שמאלני ולכן התגובה שלך ברורה!

        • נכון את צודקת (ל''ת)

          משה בן 4 ,אמא אומרת שאני גאון, אבל אתה משתווה אלי, 26/03/09 19:21

      • שאלה...

        ארז, 25/03/09 21:17

        האם אתה מודע לכך שהאו''ם השתנה מאז?

      • אז מותר לאום לסגת מההחלטה על הקמת המדינה?זה מה שהם עושים כיום (ל''ת)

        משקיף, 25/03/09 21:28

      • עוד שאלה, אז מה? האם זה עזר לנו או שהיינו צריכים להילחם? (ל''ת)

        איציק המרכז , 25/03/09 21:34

        • לא ברור

          שחרחר, 25/03/09 21:54

          האו''ם אשם שהערבים לא קיבלו את תוכנית החלוקה ויצאו להילחם?
          האו''ם לא מצטיין באהדה לישראל אבל הרעיון הוא לשבת שם על אפם ועל חמתם ולהגיד להם את האמת בפנים.
          אני אישית חושב שהשגרירה הנוכחית פחות מוכשרת מהשגריר הקודם בהעברת המסר הישראלי.

      • האום לא החליט על הקמת מדינת ישראל אלא על ביטול המנדט הבריטי וחלוקת

        xx, 25/03/09 21:57

        השטח בין מדינה יהודית ומדינה ערבית.
        הערבים דחו את ההחלטה וניסו להשמיד אותנו. למזלם, אנחנו רחמנים, ולא גמלנו להם.

      • לשחרחר

        זאב, 25/03/09 22:05

        זה נכון שהאום הצביע על הקמת המדינה. אבל עם האום או בלי האום היינו מקימים את המדינה.הם הצביעו על הקמת המדינה בגלל שהרגישו רגשי על השואה . הם הצביעו שיהיה מדינת יהודים וקיוו שהיהודים יעזבו ארצם.בשנים המוקדמות שלנו היינו צעירים ונועזים ישראל הוכיח לעולם שיהודי יכול להלחם ולהגן על עצמו והם לא אוהבים זאת הם עוד רוצים לראות את היהודי מסכן ומדוכה . ועוד..הקינאה שלהם על ההצלחה היהודית ..האם האום איכפת לו על הטבח באפריקה או באיזה מקום אחר בעולם? האם אתה חושב לרדע שהאום אוהב את הפלשתינאים.. אין להם אהבה לפלשתינאין יש להם שינאה לישראל. מצידי הם יכולים למצוץ לי

      • האו''ם אז פעל בגלל הפשעים שלהם בשואה ולכן לחלק מהם המצפון נקף אבל כעת

        ג'ינג'י -- ת. אביב, 25/03/09 22:31

        האנטישמיות חזר וגדול!אבל אתה כשמאלני בוודאי לא תבין אז חבל על הזמן !

        • נכון.. את צודקת! (ל''ת)

          רן בן 6, 26/03/09 19:19

      • כדי ללמדך

        Zmbi , 26/03/09 05:09

        לא האו"ם במתכונתו דהיום החליט על ביטול המנדט אלא חבר הלאומים שהיה אירגון שונה , ולא הוחלט על הקמת המדינה אלא על ביטול המנדט ,אוויל שכמותך

  • 8.

    גם שיגור הרקטות - מנוגד לחוק !!!! חצופים !!

    בני, 25/03/09 20:03

    אם אתם רוצים תצניחו להם מאוויר בלוקים ומלט.

  • 7.

    לפי חוק צריך לספק נשק ומזון ומשכורת לאויב אם הוא טרוריסט ערבי (ל''ת)

    @ בנצי - א @, 25/03/09 20:02

  • 6.

    אין מעבר לישראל נקודה. שיעברו למצרים.

    blabla11 , 25/03/09 20:01

    אין מעבר לישראל נקודה. שיעברו למצרים.

    אהה, אבל מצרים זו מדינה ערבית ולכן החוק הבינ"ל לא חל עליה.

    החוק חל רק על יהודים.

    ימח שמם.

  • 5.

    ולירות רקטות ופצמרים על ישובים אזרחיים

    משה, 25/03/09 20:01

    זה כן במסגרת החוק הבינלאומי.
    לחטוף את בני העם השני זה כן במסגרת החוק.
    צבועים ואנטישמים, שיסתכלו קודם כל מה שהם עושים באפגניסטן ובעיראק ומה שרוסיה עשתה בגיאורגיה ואז יבואו להתלונן על ישראל.
    או''ם=שמום.

  • 4.

    תת מזכ''ל האו''ם- לך תחפש את החברים שלך, כלב (ל''ת)

    דודו ש, 25/03/09 19:59

  • 3.

    גבריאלה - אין כמוך

    דודו, 25/03/09 19:47

    תמשיכי לחזק אותנו באו''ם

  • 2.

    יש גבול עם מצרים! (ל''ת)

    אנחנו לא ערבים!, 25/03/09 19:41

  • 1.

    israel should also

    y, 25/03/09 19:39

    demand that the un will visit gilad!