• 166.

    בוז'י שמחון ופואד,נופת צופים

    יורם ש., 29/03/09 10:00

    איך לא תבושו? הכיסא כל כך רך ונוח, שאינכם יכולים לוותר עליו.
    הכלבים נובחים, והשיירה עוברת. איך אפשר לוותר על מנעמי השלטון?
    אתם קוברים את מפלגת העבודה.

  • 165.

    בוז'י -אדם לכל עת-מפלגת העבודה הביאה את ההזניה הפוליטית לשיאים חדשים !

    מטיפון, 29/03/09 08:04

    באם זאת היושרה של ברק ותומכיו בהתנהלות פוליטית פנימית,הכיצד נסמוך על התנהלות חיצונית ובעיקר כאשר הוא אויב עתיק יומין.הוויכוח הפנימי באם להצטרף או לא -לגיטימי,אבל הדרך הייתה המכוערת ביותר בעידן של ה50 שנים האחרונות.כל אדם בעל מטען בסיסי,מינמנלי של יושרה אישית וציבורית,נתקף בבחילות קשות מאנשי ה''עבודה''.
    מתן וילנאי איבד את שארית הכבוד שרכשתי כלפיו עוד מימי שירותו כקצין ישר ומבטיח(אחד מפיקודיו)על ''פואד'' חבל להכביר מילים-התמונות עשו את שלהם.ובוז'י צעיר ומבטיח בעל חושי השרדות חזקים ,כשל בגדול(בתוחלת ההישרדות).בעוד שנה וחצי תיגמר הקריירה הפוליטית שלו לעד-יחד עם שמחון וילנאי פואד וכמובן ברק.גם לא רוח גבית מהתישבות העובדת (זו שהתפםשטה מערכיה) תציל אותם.זוהי גם מפה פוליטית חדשה עם שמות חדשים ותומכים חדשים.אפילו גביר ההסתדרות יפול באותה העת,משום שלא עמד בלחץ ההערצה אליו,וכדי שלא נזנה את השפה העיגרית נלך אל המקורות ונחשוף את המשפט ''עבד כי ימלוך''ץולאלו שלא בקיאים במקורות נפרשן בשפה היומית ''השתן עלה לו לראש''

  • 164.

    מפלגת העבודה נחלקה בדעתה - אבל הציבור הכריע לטובת המדינה

    יופיטר יופיטר , 25/03/09 09:43

    אף אחד לא ממש ידע מה ההסכם - כשהלכו לקלפי הפנימי

  • 163.

    האיחוד הזה נובע כתוצאה מהכרה של מיספר ק בוצות בעם (ל''ת)

    פקק תנועה , 25/03/09 09:27

    • בעויות המדניות הקשות שנעשו במהלכים המדינים האחרונים

      פקק תנועה , 25/03/09 09:36

      והם למעשה משלימים את היצטרפותם של שמעון פרס רמון ודליה אציק למיפלגת קדימה שהיא למעשה פורשת של הליכוד שלמעשה גדל וצמח מחדש ביגלל אי היכולת להגיע להסכם שלום ביגלל הוויכוחים הנישנים כול הזמן אך להגיע להסכם כזה והסכמה מלאה בתוך עם ישראל למהלך קיצוני שכזה שאים יתבצע רק יוסיף לעמנו ומדינתנו עוד צרות צרורות מצרור הצרות ותיבת פנדורה ושהצרה הצרורה ביותר זו בעית הגאוגרפיה והנדלן של מדינת ועם ישראל ואוי לכך שכך אבדנו ומה שעבדנו עליו כך איבדנו ואים זה באמת מה שיקרה בסופו של דבר .וזה באמת כבר יהיה מאוחר מידי ומה שישאר לנו זה ליבכות על החלב שנישפך .

  • 162.

    בוג'י החזקתי ממך כאחד השפויים והמבטיחים, אבל אכזבת קשות! (ל''ת)

    ברק (לא אהוד), 25/03/09 07:03

  • 161.

    לפי תנאי ההסכם שמפלגת העבודה הכתיבה, ללא ספק מפלגת העבודה

    תור זהב., 24/03/09 22:24

    חוזרת לאיתנה, ומקבלת סומק בלחיים.

  • 160.

    לצערי את אהוד ברק מעניין רק אהוד ברק.

    מניעים אישיים מכתיבים את התנהלותו, 24/03/09 17:55

    הוא יודע שמה שיציל אותו בתקופה הקרובה הוא תפקיד שר בטחון,בו הוא עדיין יוכל להשפיע ולהציג הישגים(ככה לפחות הוא משוכנע),לקראת בחירת יו''ר חדש לעבודה.הוא מבין שהליכה לאופוזיציה תחסל את כהונתו וסיכוייו בעתיד כיו''ר העבודה,בעוד מקצה שיפורים במשרד הבטחון יאפשר לו להוכיח לגיטימיות בעתיד כיו''ר העבודה.בכל אופן,מדובר במניעים אישיים ולכן הבעד ונגד,כפי שהם נשמעים בטיעונים של עופר עיני ובוז'י הרצוג,רלוונטיים כשלג דאשתקד.ברגע שברק הבין את מצבו הקשה והחליט ללכת לכיוון ביבי,הוא מתנהל כדיקטטור,עושה מחטפים ומהלכים לא מקובלים וחזר להיות ברק הישן-אינדיווידואליסט שלא יודע לעבוד עם אנשים.
    לצערו(אולי אפילו יותר מצערי),אנשים מבינים שהוא לא השתנה ולא יאמינו לו בעתיד,כך שגם אם הוא ייכנס לקואליציה ויכהן תקופה כשר בטחון-זה לכל היותר זמן שאול.

  • 159.

    מנשואי ביבי עם ש''ס נולד ממזר ושמו ברק (נשואי אח ואחות) (ל''ת)

    benzi. a, 24/03/09 17:54

  • 158.

    השר הרצוג: ''אנחנו נכנסים לממשלה בגלל אחמדיניג'אד''מה עשית לנו אחמדיני (ל''ת)

    בוש ונכלם, 24/03/09 16:57

    • עדיף לחיות בוש ונכלם - מאשר להיות מופץ - יפה נפש (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 25/03/09 09:45

  • 157.

    השולחן העגול יגבש הסכמות בנושאים חברתיים, ומשרות ידשנו את החברה שיושב

    הרצ גובינה, 24/03/09 16:49

    ים בכסאות שרים

  • 156.

    ש''ס: שכבנו בשביל נתניהו, עכשיו ישלם מליארד וחצי ויוולד לו ברק (ל''ת)

    גני קולוג, 24/03/09 16:40

  • 155.

    עיני: ''עושה את זה למען הציבור''-גם רחב עשתה אותו הדבר למען הציבור (ל''ת)

    עיין עיני, 24/03/09 16:33

    • נכון - ושניהם עשו יותר טוב ממך (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 25/03/09 09:45

  • 154.

    ההסכמות שהושגו - העבודה תקבל חמישה תיקים!אידאולוגיה, עקרונות יוק!!! (ל''ת)

    הדיוט תמים, 24/03/09 16:18

  • 153.

    הסתכלנו אחד לשני בעיניים והגענו לכאן כדי להיבנות-לפחות שמחון הגון (ל''ת)

    לבנות ולהיבנות, 24/03/09 16:15

  • 152.

    מיד עם היוודע פרטי ההסכם שהושג, הודיע השר בוז........'י

    רוצה משרה, 24/03/09 16:13

    הוא הסביר כי ...אין מנוס חוץ מלקבל את המשרות''

  • 151.

    עיני: ''עושה את זה למען הציבור''עם...ביבי! ועם...ליברמן!וגם שס

    דואב וכואב, 24/03/09 15:58

    איכה זנתה זו שהיתה ה-מפלגה

  • 150.

    לאחר לילה לבן- ברק נישא לליברמן הגזען ועם שס העלוקן! ובוזי תומך

    מיליארד וחצי לשס, 24/03/09 15:51

    וגם שמחון מחייך

  • 149.

    מישהו באמת האמין שבוזי יחליט אחרת? (ל''ת)

    יואב, 24/03/09 15:48

  • 148.

    ''יש פרק ... שבו באה לידי ביטוי דרישתו של ברק לקידום'' והעבודה לייבום (ל''ת)

    מרומה בהצבעתו, 24/03/09 15:40

  • 147.

    עכשיו נראה מי מה''אידיאולוגים'' יוותר עבור כסא. בטוח שיולי ראשונה.

    חה חה חה, 24/03/09 15:35

    ההתנגדות של רובם מבוססת על העלאת מחירם... הרי מי שתומך מראש לא צריך לקנות אותו.

  • 146.

    גם ח''כ אורית נוקד וגם זהבה ו27 הדובים רוצות... מביבי? (ל''ת)

    דוב דובון, 24/03/09 15:35

    • אבל ביבי לא מתמסר בקלות לכלומניקיות (ל''ת)

      בדוק , 24/03/09 16:16

  • 145.

    התלבטות (ל''ת)

    רוני, 24/03/09 15:22

  • 144.

    עיני ושמחון מצביעים יותר מכל על מפלגה שהדרדרה במידרון (ל''ת)

    אהוד וההד, 24/03/09 15:05

  • 143.

    בלוף

    נ.עבדי, 24/03/09 15:03

    השפעה מכרעת על הרצוג-אפס נפוח חסר מעצורים

  • 142.

    שמחון: ''אנחנו נשאר ב...ליכוד

    אבי אבל, 24/03/09 15:02

    על נהרות הדן הבניאס החצבאני והירדן שם ישבנו גם בכינו בזכרנו את מפא''י ואפילו העבודה, לא פיללנו ליפול אפיים ארצה,למסור המקל לרצים צולעים ומחפשי שררה תזזיתיים

  • 141.

    עופר עיני סיפר על ההישגים שהושגו-פירוק העבודה וכסא בממשלה (ל''ת)

    מודי המודאג, 24/03/09 14:45

    • ובלבד שתמשיכו כך עם הסיסמאות הריקניות והלא מנומקות (ל''ת)

      זהבה ו 27 הדובים , 24/03/09 15:19

      • כל הכבוד לבוזי,לברק וושמחון!תמשיכו עם הסיסמאות הריקניות והלא מנומקות

        ראומה המרומה, 24/03/09 15:44

        ונראה את העבודה במלוא תפארתה

  • 140.

    לחשוב שהיו לי התלבטויות כשהצבעתי לקדימה !

    עמרי, 24/03/09 14:44

    משנת 88, כאשר התחלתי להצביע, הצבעתי תמיד עבודה. הפעם הצבעתי קדימה, ואני שמח. מפלגת העבודה נפרדת מהעולם הפוליטי בקול נפיחה רועם. שלום ( שמחן ) ולהתראות !

    • חבל שהצבעת לקדימה - היא תלך לישון עם שרון - והעבודה תחזור כאופוזיציה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 25/03/09 09:48

  • 139.

    להסכם יש השפעה דרמטית על אחורי הרצוג. (ל''ת)

    ד''ר אס, מומחה לגסטרו-אנטולוגיה, 24/03/09 14:42

  • 138.

    ''בנוסף הוסכם כי מפלגת העבודה תקבל''...מביבי! והרצוג יתמוך

    זני זאנאי, 24/03/09 14:42

    גם שמחון הודיע שגם הוא נשאר לקבל

    • ובלבד שתמשיכו כך עם הסיסמאות הריקניות והלא מנומקות (ל''ת)

      זהבה ו 27 הדובים , 24/03/09 15:08

      • אם יהיו השגים יציגם ביבי בבחירות הבאות והעבודה תתפתל אחרי גבו (ל''ת)

        כסיל שבזבז הצבעה, 24/03/09 16:01

  • 137.

    אין חוק מכסימום 18 שרים- בממשלה הזו יהיו יותר מ-25 שרים

    אריה , 24/03/09 14:34

    הממשלה תעשוק את השכירים והעצמאים הקטנים.
    לא פלא שמי שמסוגל לעבוד , במיוחד הצעירים יורדים.

    • טעית - קואליציה של 61-65 שרים (ל''ת)

      אם לא היה עצוב היה ממש מצחיק, 24/03/09 15:08

  • 136.

    הסכם עבודה-ליכוד: חלוקת תיקים.

    מאיר חדד , 24/03/09 14:31

    זה לא חדש מה שחשוב היום לנבחרי מפלגת עבודה הוא: מה יקבלו התיקים זה המצע של המפלגה כיום לכן למי שדאגה בליבו להמשך דרכה של המפלגה צריך לקום ולעשות צעד חשוב:פילוג ובנייה מחדש

  • 135.

    ''לאחר לילה של ...יונים'' העבודה זנתה בכפר המכביה-מסכנה! (ל''ת)

    סנדי הסנדק, 24/03/09 14:30

  • 134.

    ביבי מנוסה ! ולא יותר ימני מרוב חברי קדימה שנולדו בימין

    maladini, 24/03/09 14:26

    ממשלת ביבי ברק בתיווך עייני היא ההנהגה הכי טובה שיכולה להיות בזמנים כאלו שילוב של קפיטליזם וסוציאל דמוקרט הנהגה ביטחוניסטית שמכירה במגבלות הכוח הנהגה שאני לא מאמין שתדבר בסיסמאות על שתי מדינות ותעשה שתי מילחמות הנהגה שיודעת שאף אחד לא מחכה לנו בצד השני עם יונה ועלה של זית הנהגה שהוכיחה
    שהיא יכולה לתת לפלסטינאים כמעט הכל תמורת שלום אמיתי אבל רק אם יתנו יקבלו

  • 133.

    בוזי אתה לא מנהיג

    יוסי לוי, 24/03/09 14:18

    בושה בושה בושה לבוזי

  • 132.

    בושה לנדנדה בוזי הרצוג

    שושי, 24/03/09 14:16

    אין לו עמוד שידרה ממש בובה

  • 131.

    העם אוהב את ברק. השמאל לא. מדהים!

    אוהב ישראל, 24/03/09 14:16

    מנהיג חכם שיודע מה טוב לעם. כך נוהג ברק. הרצוג שמחון פואד יודעים יותר טוב מכל אחד אחר- משפיעים בתוך הממשלה. מי שמשתין בחוץ נשאר בחוץ. כבל, הפינסים והיחימוביצים לא עשו כלום, חוץ מלדבר בתקשורת. פרץ? המקלדת לא מרשה לי לבזבז עליו שום לחיצה נוספת.

    • למה לשרוף אנרגיה על 7% מהציבור ( מרצחדש ) ?עדיף להיות פוזיטיבי ולשלב

      זהבה ו 27 הדובים , 24/03/09 15:11

      ידיים עם ה 70% שכן אוהבים ותומכים.

      • העבודה 70% ?אפילו חשבון לא יודעים,אזי בביטחון מבינים? (ל''ת)

        זהבי ו13 הדובים, 24/03/09 15:27

  • 130.

    תודה לברק ולכבוד לנו, שאתה משרת את העם.

    ההגיון, 24/03/09 14:08

    תודה לברק המקדיש את כל חייו לעם ישראל. חזק ואמץ. העם אוהב ומעריך את מעשה . בעוד דור או שתיים גם השמאל העיוור ילמד משהו באהבת הארץ. וההקרבה שלך לעם ולמדינה.

    • ותודה למצביעים - שטובת המדינה עמדה לנגד עיניהם - (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 25/03/09 09:49

  • 129.

    הרצוג: להסכם השפעה דרמטית על ''העבודה''-המון כסאות,משרות

    מאוכזב ומודאג, 24/03/09 14:08

    משכורות ושררה!ולכל הרוחות עם בעיית המפלגות הגזעניות , הלא דמוקרטיות והמאימות על שלום המדינה

  • 128.

    לחכמי העבודה-הראש מעיד על עיסתו? ''העבודה'' אינה עיסה היא ביצה

    יומטוב ישראל, 24/03/09 13:59

    ביצת ראשנים ללא תוחלת התפתחותית ועם רצון עז להרס עצמית

    • ובלבד שתמשיכו כך עם הסיסמאות הריקניות והלא מנומקות (ל''ת)

      זהבה ו 27 הדובים , 24/03/09 14:36

  • 127.

    ברק היכה שנית בעבודה והמה שוב סונוורו בבעתה-על מה מלינים

    שחר שליומחדש, 24/03/09 13:50

    כל הלהקה? הרי מרצונם החופשי קראו לו להצילה
    או לה שכך לאיטה נעלמה!

  • 126.

    קול קורא לחבריי הכנסת של מפלגת העבודה

    אלוןר, 24/03/09 13:47

    גם אם ההסכם יאושר בוועידה יש להתנגד אליו בעת ההצבעה על אישור הממשלה בכנסת
    זכרו כניסה לממשלה שווה העלמות מוחלטת של המפלגה בבחירות הבאות בסוף השנה , כנסתזאת לא תחזיק ימים גג 8 חודשים

    שלי איתן דניאל אופיר ויולי הצביעו נגד כניסה לממשלה בעת ההצבעה בכנסת

  • 125.

    מדינה המאבדת עצמה ימינה וליברמינה בנוסף לאויביה פנימה (ל''ת)

    אפיים ארצה, 24/03/09 13:44

  • 124.

    כסאולוגיה....

    ד''ר הנס שמוקלר, 24/03/09 13:42

    הדרמה היחידה כאן היא הכיסאות המשוריינים .

  • 123.

    ברק כל הכבוד יש לך הסגים נאים בממשלה החדשה שימותו הקנאים

    שמואל, 24/03/09 13:42

    אם המעשה של ברק חידשתם את ההכרות במפלגת העבודה וביכולתה פה לא רק הוסגו כסאות אלה מפלגת העבודה הפכה לרלוונטית ושינתה את ממשלת נתניהו למרכז- ימין עם עצם כניסתה של העבודה נותן לה חמצן ובהחלט ממצב נחות מאוד יש לה עדיין סיכוי להשתקם אבל בתוך הממשלה עם מעשים ולא התלהמות וצעקות(כבל-יחימוביץ) כבל החלק הפרגמטי של העבודה. נכנס להשפיע-ואתה ווהקבוצה המתנגדים(אופוזיציונרים בלי תחליט) שלך כבר התרגלתם לאופוזיציה על הגדר של צעקות -לא מרוסנות ומבוססות.
    שיקום מפלגה מתחילה מהראש ובמיוחד ע'' מעשים והכרות בכוחה להשפיע.
    ברק התחיל לשנות את העבודה לפרגמטית (חייה בועטת)
    אין למפלגת העבודה שום סיכוי באופוזיציה!!!

    • ומה הסייגים שלך להסגים של ברק? לפחות שיקח מי שדובר וכותב עברית רהוטה (ל''ת)

      לכתוב כאן את הטוקבקים, 24/03/09 15:10

      • קחי בחשבון שישראל היא מדינת עולים - לא כולם צברים (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 25/03/09 09:50

  • 122.

    כאילו למדינה הרצוג דואג? לתחת שלו הוא דואג (ל''ת)

    אם לא היה עצוב היה מצחיק, 24/03/09 13:41

    • מי שקבע את הכניסה לממשלה - היו מצביעים ללא כיסאות - (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 25/03/09 09:51

  • 121.

    העם בחר ימין והימין פוחד מעצמו ומהתוצאות של בחירתו

    ימין שמאלי, 24/03/09 13:39

    העיקר שהמפלגות הגזעניות: שס והחרדים יכוסו יכוסו בשטרות אדומים והכי טוב ירוקים

  • 120.

    כשמה כן היא- מפלגת''העבודה''על הציבור

    צבי ישראל, 24/03/09 13:35

    העבודה היא מפלגה?חה חה חה

  • 119.

    סבי ואבי היו מתביישים בי.פשוט לא יכול בלי נהג צמוד ושררה.תבינו אותי! (ל''ת)

    בוז'י, 24/03/09 13:34

  • 118.

    כל בוחרי קדימהאחורה המזוייפת אתם בדרך למידבר ההיתחסלות,טיפשים.! (ל''ת)

    קודקוד,, 24/03/09 13:33

  • 117.

    גועל נפש

    AVI, 24/03/09 13:31

    כל ההתנהלות של ראשי ההעבודה מבחילה בלשון המעטה. זו ריצת אמוק לכסאות בלבד ולא משנה מה יחשבו.

  • 116.

    האם בוז'י הרצוג שותף למשחק מכוער ?

    dandi2 , 24/03/09 13:28

    היתכן כי מראש הוחלט בין ברק ( או מישהו ממקורביו ) לבין הרצוג כי בהתחלה הוא לא יביע עמדה ואח"כ יכריז כי הוא תומך עקב "...השפעה דרמטית וחשובה על אופן התנהלות המדינה..." ?
    היתכן שהכל מתוכנן ומבויים מראש ?

    • בוז'י הרצוג המציא את המשחק המכוער (ל''ת)

      איך יכול לחיות בלי מנעמי השלטון?, 24/03/09 14:08

  • 115.

    מקווה שהמרכז לא יאשר את ההסכם. ביבינוקיו וברק - צירוף מעורר חלחלה (ל''ת)

    אייני , 24/03/09 13:23

    • איינשטיין, ממשלת ה B3 היא הרע במיעוטו.

      רובינסוןקרוזו , 24/03/09 13:30

      שאר החלופות - הרע בהתגלמותו.

      • שאומר - סותמים את האף בחוזקה

        רובינסוןקרוזו , 24/03/09 13:31

        ונדחפים לחורשלה .

        • קרוזו, אני מעדיף להיות אופטימי ולקוות שממשלת הביעותים הלזו לא תקום. (ל''ת)

          אייני , 24/03/09 13:58

          • אופטימיות - מחלה ידועה וחשוכת מרפא

            זהבה ו 27 הדובים , 24/03/09 14:16

            מפילה הרבה חללים .
            מוקדש ליצחק היקר זצ"ל.

    • והצירוף של ליבני ומר"צ - מביא לכל העם להקיא עליכם ועל שכמותכם (ל''ת)

      בדוק , 24/03/09 14:27

      • להקיא עלי?

        זהבה ו 27 הדובים , 24/03/09 14:39

        מה עשיתי? אני ילדה חמודה , עם כל הדוסים המכוערים והשעירים מסביב , גם ככה לא קל.

        • מה השטויות האלה דוסים - הם יהודים חלק מצביון המדינה

          בדוק , 24/03/09 15:05

          אני לא דתיה אבל מכבדת אותם. כל אדם באמונתו יחיה. את יודעת שכל החיילים עם הכיפות הסרוגות הם הם היום שמובילים בצה"ל.
          מה יותר טובים השמואלים המסוממים שחושבים שהם אינטלקטואלים ומחרבנים על המדינה. די לצביעות. צריך לראות הכל בפרופורציה.

          • לא מתאים לי הריקוד על דם חיילינו .

            זהבה ו 27 הדובים , 24/03/09 15:14

            שני חללים ממשפחתי ומאות אלפי חיילים נהדרים שדווקא לא חבשו ולא חובשים כיפה ?
            OK ?
            הייתי שמחה אם הנושא הזה היה טאבו בטוקבק הספציפי .
            יודעת - לכל מטבע יש שני צדדים , ולוויכוח הזה באמת לא יהיה סוף.
            בבקשה.

            • אם את רוצה שהבקשות שלך התגשמו - אל תיכנסי לטריטוריה שלי

              בדוק , 24/03/09 15:58

              ואל תקפצי כמו צפרדע כל פעם עם קירקור אחר ולא לעניין.

              • בנות,בנות-להרגע.נראה שג'קוזי משותף איתי יישר את ההדורים. (ל''ת)

                panacea , 24/03/09 20:08

    • ההגיון ניצח אייני - אתה במיעוט שבמיעוט - יום אחד תבין (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 25/03/09 09:53

  • 114.

    למה אף פעם הדברים לא הולכים ישר (ל''ת)

    צדיק בסדום , 24/03/09 13:23

    • כנראה ככה זה אצל היהודים - (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 25/03/09 09:54

  • 113.

    בוז'י הרצוג מבייש את שם אביו. (ל''ת)

    אזרח המדינה, 24/03/09 13:19

  • 112.

    בוזזזזז לבוזי

    צביקה, 24/03/09 13:19

    האיש כרך עצמו את החבל הפוליטי סביב לצאוור
    ברק יהדק את הללואה בהמשך

  • 111.

    בהחלט דרמטית - העם בחר ימין !

    חתולה בשוק , 24/03/09 13:18

    העם אמר את דברו אך הפוליטיקאים כרגיל מפרשים המציאות בהתאם לאינטרסים שלהם.
    ברק הוא שורש כל הרע בנסיבותיה של ישראל בשנים האחרונות מה גם שהישראלים בעטו לו בתחת (וסליחה על הצרפתית מראש) ולכל הרוחות אבל ביבי (האפס המוחלט) החליט לתקן את "כשל" הבוחרים - בחרתם דמוקרטיה?
    קבלתם ביביקרטיה
    מה עוד שאין ברירה זה או האפס הביבי או הליבנית שגם היא אפסונית
    ובכן לשם מה התקיימו הבחירות ? שאלת המיליון דולר

    • הסיסמא הזו אפילו כבדיחה כבר לא מצחיקה.

      רובינסוןקרוזו , 24/03/09 13:22

      סתם משעממת.

    • חתולה העם בחר - יש רוב קטן לימין - ולכן המדינה זקוקה לקואליציה רחבה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 25/03/09 09:55

  • 110.

    שוב בחרנו ימין קיבלנו שמאל, ואום אל פאחם חוגגת (ל''ת)

    שי, 24/03/09 13:15

  • 109.

    האחדות בין BB ל-BARK קוראים VIBROK !!!הסממאות של לפני הבחירות לא שוות (ל''ת)

    עובדים עלינו בעיניים תחמנים של פוליטקאים, 24/03/09 13:15

  • 108.

    בוז לפוליטקאים

    אשר.ש , 24/03/09 13:13

    אני נדהם כל פעם מחדש. לא אשכח את ההצהרה החד-משמעית שנתן ח"כ בן-אליעזר לפני הבחירות
    "בשום מקרה לא נצטרף לממשלה עם ליברמן". הוא הוסיף ואמר למראיין שיבדקו את ההצהרה שלו לאחר הבחירות.

  • 107.

    כמו שהליכודניכים כינו את בוחרי ושרי העבודה--סמרטוטים!

    גד הגמד, 24/03/09 13:13

    מפלגת הסמרטוטים הבולשביקית שתמיד מתלבטת קשות בין איזה כיסא לקחת ותמיד ''טובת המדינה'' לנגד עינייהם...רוצו פנימה..קצ'לה מחכה ..ואיווט גם...

  • 106.

    לחרצוג

    דודו, 24/03/09 13:11

    אדון חרצוג אתא צריך לעגיד קדיש ל מפלגת עבודה .אין לך שום שמץ של מצפון .נילחמתה כמו אריה ונפלתה כמו זבוב .אתה ו חבורה שלחה תהיו זנב לפזהבנקים .בושה לך .שהיה לך כיסה עם מסמרים על הישבן .היה פם מלח ב איורופה ש עמר :עם אתם לא ראוצים אותי תידו ש אני ראוצה ב הם .הוה עמר דבר זה ליפני כ 400 שנים

  • 105.

    ****&&&&&ביבי,אתה מגעיל אותי כליכודניק******&&&&&&& (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 24/03/09 13:08

    • שאבי - עדיך שביבי יגעיל אותך מאשר בחירות בעוד שנתיים - אין לכך כסף

      יופיטר יופיטר , 25/03/09 09:57

      המצב הכלכלי - מחייב ממשלה יציבה - ולא לשפוך שוב מליונים על בחירות

  • 104.

    אני מעדיף את העבודה מאשר קדימה שבראשה עומדת ציפורה לבני (ל''ת)

    חובש, 24/03/09 13:07

  • 103.

    הרצוג - עכשו תאמר את זה ביתר שכנוע כדי שגם אתה תאמין במה שאתה אומר (ל''ת)

    תגיד שאתה צוחק ו-1 באפריל בשבוע הבא, 24/03/09 13:06

  • 102.

    חייבים להצטרף לממשלה!

    תומכת עבודה, 24/03/09 13:06

    זה חשוב למדינה וזה חשוב למפלגת העבודה. באופוזיציה היא לא תוכל להשתקם כי לא תנהיג את האופוזיציה. חברים, חישבו על אובת המפלגה וטובת המדינה ולא על טובת לבני וחבורת עסקניה.

  • 101.

    צדק פואטי - מפלגת השחיתות , הספינים והמלחמות הכושלות תתיבש באופוזיציה

    דוד ארץ ישראל, 24/03/09 13:04

    תודה לך ציפי לבני על התעקשותך המטופשת.
    אין אפילו אחד בקדימה שחסרונו בממשלה הבאה הוא דבר שיש להצטער עליו.
    חוץ מתאוותך להיות ראש ממשלה לא היתה שום סיבה ענינית שבשלה לא יכולת לחתום על ההסכם עליו חתמה העבודה.
    עכשיו לאחר שהתברר שוב פעם שאין לך שום הבנה וכישורים פוליטיים וגם לא יכולת לצפות שני מהלכים קדימה, תוכלי להיות עסוקה במלחמות הפנימיות שתיכף יהיו לך בקדימה.

    • מיפלגת העריקים - והשעטנז - תתיבש - ושיחזרו למיפלגותיהם

      יופיטר יופיטר , 25/03/09 10:00

      שרון בילדן את המדינה ונרדם - ולציפי את מה שהיה לשרון - למרות שהמדיה שומרת עליה כאתרוג יקר ערך - אבל זמן האתרוג תם אחרי שבוע בסוכה

  • 100.

    כאן מסריח הצילו

    מיכאל, 24/03/09 13:02

    השפעה ממש דרמטית,אתם דומים לארגון עמך,לוקח את כול הכסף ולא יודעים כלום שותק.ומה שנוגע למיזרחים הזקנים מצידם יכולים למות בשקט.כך בכול מקום מופיע שמם להנחות מס הכנסה,ארנונה,קח'',בעצם מסודרים כגנבים משורשים .נכון שזה מדויק רק אתם מתבשים לכן....

  • 99.

    אסור לשבת עם ליברמן

    חבר מפלגת העבודה, 24/03/09 12:54

    איך העבודה יכולה לשבת יחד עם מפלגה גזענית כזו שבה ליברמן שר החוץ ?
    הכסא מעוור עייני חכים.

  • 98.

    להסכם אולי השפעה דרמטית על כסאו ותיקו של בוז'י

    גל, 24/03/09 12:49

    ועל תמיכתם של פואד ועוד כמה בו ביום שיתמודד בעצמו על ראשות המפלגה.

  • 97.

    להחליף את השם ךמפלגת העבודה בעיניים מנעמי השלטון סם משכר אי אפשר בלעדי (ל''ת)

    מפלגת עבודה בעיניים, 24/03/09 12:47

  • 96.

    69 צודק (ל''ת)

    דן, 24/03/09 12:46

  • 95.

    הרצוג היה פעם שם של כבוד ועקרונות,,, הבוז'י הזה לא יודע כבוד מהו ,,, (ל''ת)

    הם פשוט החליפו מפלגה,,,, 24/03/09 12:46

  • 94.

    שמתם לב שבוז'י שמר על זכות השתיקה עד הרגע האחרון ?

    שפתי כהן , 24/03/09 12:45

    הוא רגיל.
    הוא אלוף בזכות השתיקה.

    • יפה מאוד שהזכרת לכולם איך בוז'י המושחת שמר על שתיקה בפרשת העמותות.

      אברג'יל, 24/03/09 13:02

      מושחתים אופורטוניסטים תמיד ישארו כאלה.

    • הספינים של קדימה נגמרו.

      רובינסוןקרוזו , 24/03/09 13:28

      תגובות רדודות-בנאליות-מלאכותיות-משעממות.
      בלי ציניות.

  • 93.

    הצוג, גם אתה?

    דוד, 24/03/09 12:45

    מפלס האפסים תאבי הכיסא במפלגת הייתה עבודה גובר ועולה מרגע לרגע. מסתבר שאצל ה- '' סוציאל דמוקרטים'' תרבות הכסאולוגיה שלטת. ניתן לקנות אידיאולוגיה בזול. מעניין איך יראו ליצני החצר של מפלגת האין עבודה בעתיד. חברי מפלגת הכיסאות, אי אפשר לרמות את כל העם כל הזמן.
    באשר למי שמכנה את עצמו לא פוליטי, מר עייני, חברת עם ''סמרטוטים מארץ הסמרטוטים'' ציתות של זה שאיתו ניהלת משא ומתן לגבי חבריך ההזויים. מר עייני, היום הוכחת וחתמת על כך שאינך טוב מאף אחד מהסמרטוטים אשר אליהם חברת.

  • 92.

    קואליציה

    gadush , 24/03/09 12:41

    הצירוף של העבודה לקואליציה הוא הדבר הנכון ביותר לעשותו היום.כל המיללים במפלגת העבודה המדברים על עקרונות מפספסים את העיקר. מדינת ישראל היום צריכה ממשלה רחבה כמה שיותר, התגרנות האישית והיבבות של שלי יחימוביץ לא ישנו את העובדות, היגיע הזמן להתעלם משגעונות אישיים ולהרתם לטובת המדינה והמצב.ציפי ליבני עשתה שגיאה ענקית כשסירבה להכנס לקואליציה, הקישקושים על עקרונות ודרך לא רלוונטיים,בכדי להרגיע קצת את דרישותיהם של החרדים ושל ליברמן אנחנו חייבים ממשלה רחבה כמה שאפשר. המורדים בעבודה, רצוי שתתעשתו ותפסיקו עם הקטנוניות,אני תקווה שהועידה תאשר היום את ההסכם לטובת כל הנוגעים וכל עם ישראל.

    • הכותבים בשכר !!

      ריאלי, 24/03/09 12:51

      ניתן לזהות אתכם.
      רק לכם יש הרבה זמן לכתוב הרבה ותמורת כסף את מה שמבקשים מיכם

  • 91.

    כשחוברים גנרלים משני צידי המתרס, קוראים לזה שלטון חונטה.

    שפתי כהן , 24/03/09 12:38

    זה היפך הדמוקרטיה.

    • זה לא משני צידי המתרס,,, ברק ימני כבר מזמן,,, (ל''ת)

      וההסכם בינהם כבר מאוקטובר,,, עכשיו זה התשלום,,,, 24/03/09 12:44

    • אתה צודק לגמרי . צודק לגמרי. זה נבלה וזו טרפה. (ל''ת)

      אברג'יל, 24/03/09 13:03

  • 90.

    צמד חמד המה, זבל וזוהמה. איכסססססססססססססססססססססססססס. (ל''ת)

    שפתי כהן , 24/03/09 12:37

  • 89.

    הדמטי שמצאתם לעצמכם סידור עבודה +VOLVO +משכורת 100000 ש''ח+הוצאות אשל (ל''ת)

    דאגתם לעצמכם יופי, 24/03/09 12:35

  • 88.

    מפלגת העבודה. לא אצביע יותר עבורכם

    מאוכזבת, 24/03/09 12:35

    בחרתי בכם כדי שתהיו אופוזיציה חזקה. אם תצטרפו לקואליציה תשכחו ממני ולתמיד.

  • 87.

    המטרה ממשלה יציבה ומייד

    ד''ר אבי ישי, 24/03/09 12:30

    העם בישראל זכאי לתקופה של יציבות, תקופה שניתן בה לעסוק באמת בבעיות המדינה, כלכלה, ביטחון ורווחה. כן העם זקוק לפתרון בעיות הפריפריה, ופחות ופחות בקומבינות איך לשים מקלות בגלגלי הממשלה. יש כאלה המומחים בהכשלת כל גורם, וגרוע יותר היא התנהגות העדר. קחו לכם נושא שבאמתחתו שלילה וביצה ורקב, ותכף כולם קופצים על התבוססות במורסה. התענוג של לקיקת שפתיים ממורסה, צריכה להיעלם מחיינו הציבוריים. לנו תקופה קשה, כאשר האיום האירני בפתח, האיום מן הקריסה הכלכלית, צריך לשנס מותניים, לפחות לתקופה שבה העיקר הוא פתרון בעיות ולא ספינים של יחצנים המכשירי ם כל מטאטא לירות אבל הםלא העיקר, הם מקבלים על כך שכר והם ממלאים את תפקידם, גם אם אינם משרתים בכך את העם והמדינה.
    על כן ממשלה בכל הרכב שתענה על האיומים של כל אויב וצר, שתתן תשובה על הסיכונים בפתח, צריך לברך עליה.
    טובת המדינה, בודאי, כאשר היא בעת צרה, היא בראש סולם העדיפויות.
    השלילה של כל מעשי המדינאות אינה משרתת את טובת המדינה, ובודאי כאשר נעשים הדברים בנקיון כפיים, ראויים לכל תמיכה.

  • 86.

    הצבענו לעבודה רק כי ברק שם - יש להצטרף לממשלה (ל''ת)

    חבר מפלגת העבודה, 24/03/09 12:29

  • 85.

    למורדים של העבודה ולממרידים מקדימה: לא יעזור לכם

    ברבור, 24/03/09 12:29

    הרוב השפוי בעם ובעבודה בעד ההסכם

  • 84.

    ברח וחזר

    חתולה בשוק , 24/03/09 12:26

    מדהים

  • 83.

    כל הכבוד ביבי, סוף מפלגת העבודה מתקרב. להשתמש ולזרוק. (ל''ת)

    נובל, 24/03/09 12:25

  • 82.

    טובעת המפלגה. פתטי ובוזוי

    עובר אורח, 24/03/09 12:23

    נלעג ופתטי. עבר זמנם של האמירות האלה.כך גם זמנך.

  • 81.

    הסכם דרמטי ????

    ריאלי, 24/03/09 12:23

    כל הכבוד לעייני !!
    זיהה את את רצונו של ברק להיכנס לקדנציה האחרונה בחיים. דחף אותו פנימה. שרף את בוז'י. ועכשיו מפלגת העבודה מפולגת כמו שלא הייתה קודם !!!
    עכשיו נותר לחכות לבחירות הקרובות שבהם יקראו לעייני שיבוא להציל את המפלגה. וככה דילג מעל כולם.
    חכם העיני הזה.
    וביבי....פעם אחרונה שאצביע עבור ! לא בקשתי את המערך רציתי ימין וקיבלתי ???????
    גם הוא קובר את הליכוד וטוב אם החברים יקומו עליו לפטרו

    • איך לא ראינו את עייני החכם שהוביל את שני הקוני למל באף ? (ל''ת)

      המסכים, 24/03/09 12:48

  • 80.

    אין גבול לבושה

    בן צבי, 24/03/09 12:20

    אני מתבייש בכם נושאי שם טובת המדינה לשווא,אין לי אמון בכם ושיקרתם לי לפני הבחירות בגדתם בבוחריכם

  • 79.

    הרצוג ה''צדקן''

    מחמוד עבאס, 24/03/09 12:20

    אשתמש בדבר חברתו לסיעה מהבוקר הגב' שלי יחימוביץ :''מה היה קורה באם היו מציאים לו להצטרף לקואליציה אבל ללא תפקיד שר?''
    מעניין מה אז היה אומר ה''ה הצדקן ?

  • 78.

    הרצוג יצור קטן אופורטיוניסטי וחסר ערכים (ל''ת)

    ח, 24/03/09 12:19

  • 77.

    לא אוכל ולא אשתה עד שאדע מה דרמטי בהסכם

    אחד מהעם, 24/03/09 12:18

    הגם אתה שקרניהו? הרצוג?
    ממי נדבקת משקרניהו או ממלכך ברק'?
    שניהם לא בדיוק דוברי אמת,
    אני במתח עצום לדעת מה דרמטי למדינה בהסכם,
    בוזיל'ה, אולי תגלה לנו שנוכל להרגע?

  • 76.

    בוזי הוא האדם האחרון שאפשר לפקפק באמינות דבריו (ל''ת)

    דניאל, 24/03/09 12:15

    • תגובה למשיב 76

      cuzh vrmud, 24/03/09 12:22

      צר לי אבל כנראה אתה יותר מדי נאיבי !
      מר הרצוג הצעיר חובב מנעמי השלטון לא פחות מפואד בן אליעזר, ברק,שמחון ואח'.
      נהפוך הוא אמינותו שווה ל-0 .

  • 75.

    בוז'ילה,,, הסתיימה ההתבלטות? הצחקת אותי,,

    אשר, 24/03/09 12:15

    אין אדם אחד במדינת ישראל שחשב שההתלבטות שלך אמיתית,,,,כולנו ידענו שתתמוך לאחר שהובטח לך ג'וב,,,אתה פשוט פתטי כמו תמיד,,

  • 74.

    חשבתי את הרצוג לאינטליגנטי יותר

    חכם מימון, 24/03/09 12:15

    הרצוג כנראה כמו שמחון עבד של בר(ד)ק
    מעניין מה הבטיח לו ברק שהוא אומר שלהסכם השפעה דרמטית למדינה,
    איזה בלבול מוח
    אילו שטויות,
    מה כבר יכול להיות דרמטי?
    קיצוץ קיצבת הזיקנה?
    ביטול קיצבת הילדים?
    או אולי הוא מתכוון להוצאה של מלירד וחצי שח' לקיצבאות הילדים,
    יש להדיח מהמפלגה את כל עבדי ברק בהם, שמחון,הרצוג וחבריהם

  • 73.

    הכי חשוב שקדימה תתפרק כי הם השחיתו את המדינה (ל''ת)

    ברק מנהיג גדול, 24/03/09 12:11

  • 72.

    למי נתפרה חליפת שר התעשיה והמסחר ? (ל''ת)

    רמי שרייבר, 24/03/09 12:07

  • 71.

    למי נתפרה חליפת שר התעשיה והמסחר ? (ל''ת)

    רמי שרייבר, 24/03/09 12:04

  • 70.

    שר בטראומה

    טראומתי, 24/03/09 12:02

    לא להאמין מה שהתפקיד,ומנעמי התפקיד עושים לאדם.מוכן לשעבד את נשמתו לשטן בשביל התפקיד.מה כבר יכול להיות דרמטי בכניסה סליחה לממשלה.קשה הפרידה ממנעמי השלטון והכל כשר

  • 69.

    הדמוקרטיה קורסת בשם מילת ''האחדות''

    יאיר, 24/03/09 12:01

    נחמד לשמוע את המילה ''אחדות''...או ''ממשלה יציבה, רחבה...מאוחדת'', אך באמת שיש כאן תופעה מסוכנת.בפרלמנטים דמוקרטיים בריאים, יש קואליציה ואופוזציה שמנהלות דיונים בנושאים שונים ותפקידה של האופוזיציה חשובה לא פחות. כאן נוצר מצב שמספר מנהיגים מתאחדים כדי לשלוט ללא קשר לתוצאות הבחירות. מזכיר לי שלטון אחר.

    • הדמוקרטיה החליטה - שאין רוב גדול לצד אחד - דהיינו החליטה להתאחד (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 25/03/09 10:02

  • 68.

    בוז'יל'ה - להסכם השפעה דרמטית על הרכב שבו אתה תיסע

    אני, 24/03/09 11:53

    מדינת ישראל תישאר בדיוק אות המדינה שאנשי הציבור שלה הם שקרנים ורמאים.
    אתה ויו''ר המפלגה הכושל שלך רימיתם את בוחריכם, שיקרתם לחברי סיעתכם, כשכל מה שמעניין אתכם זה להעביר עוד כמה שנים באיזה משרד ממשלתי ולחלק ג'ובים לחבר'ה.

  • 67.

    לא אצביע יותר לעבודה (ל''ת)

    שחר, 24/03/09 11:53

  • 66.

    זו החזרה של ההסתדרות ב ג ד ו ל.... ועיני כהמנהיג האמיתי של העבודה !! (ל''ת)

    גורג, 24/03/09 11:52

  • 65.

    הרצוג-ילד מלוקק ומפונק

    משה, 24/03/09 11:50

    וכל מה שמענין אותו זה הכסא.תבינו,המפונק הזה לא בנוי לשבת באופוזיציה והוא עלול למות מחוסר אספקת כיבודים למוח או לוריד.לכן כל טיעון מלודרמטי על ''הצלת המדינה''יתנפח מעבר לממדיו הפלצניים,העיקר המטרה.רוצו לסרט ''להציל את בוז'י''סיפורו של דולפין שהממשלה היא הבסיס לקיומו הפיזי.

  • 64.

    חיסול ממוקד.

    יחיאל, 24/03/09 11:48

    אהוד ברק, בוז'י, פואד, ושמחון.
    מה שעשיתם זה פשוט חיסול ממוקד של המפלגה.
    כולנו תקווה שימי הממשלה הזו יהיו ''ארוכים'' ובבחירות הבאות תבואו לבקש את קולנו.
    לשם שינוי הפעם הזכרון לא ימחק, ועם התוצאות שלהן אפילו לא תעברו את אחוז החסימה.
    אם יש בכם כבוד לבוחרים שלכם ,תפסיקו את הפיאסקו הזה מיד.

  • 63.

    טובת המפלגה

    טים תם, 24/03/09 11:46

    טובת המפלגה היתה, שאמיר פרץ ימונה לשר בכיר. הוא מונה לשר ביטחון. ראינו מה קרה. טובת המפלגה עכשיו, לשבת באופוזיציה ולחכות לנפילתו של ביבי.
    הסיבה שכבר שנים אינני מצביע עבודה, למרות שנהגתי כך שנים היא, שטובת המפלגה ולא טובת המדינה היא שעומדת בראש מעיניה.
    הגלגול הקדמון של המפלגה נולד כדי לשרת את העם. בשנים האחרונות קיימת מפלגה כדי שהעם יבחר בה.
    כאשר אחוש שהמפלגה פועלת למעני, אזרח ישראל, אצביע עבורה. אינני עובד מן פאואר ולא תפקידי לסדר משרות לעובדיה. תפקיד הנבחרים לשרת אותי!!

  • 62.

    ברק סגר את הכל עם ביבי עוד באוקטובר - כל היתר - עבודה בעייני,,, (ל''ת)

    להדיח את ברק עם קלון,,, לא ראוי לסיים את המסלול,,,, 24/03/09 11:46

  • 61.

    הרצוג - היה פעם של עקרונות וכבוד,,, (ל''ת)

    תחליף שם בוזי,, אולי קלנתר,,,, 24/03/09 11:45

  • 60.

    ''להסכם השפעה דרמטית על המדינה''אנחנו בדרמה וטרגדיה כבר הרבה זמן (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 24/03/09 11:42

  • 59.

    VIVA קובה.היה ברור שנושא כליו של ברק בסיירת מטכ''ל יתן לנפל הזה ג'וב (ל''ת)

    טוררנטו טורונטו, 24/03/09 11:39

  • 58.

    מוסד ישראל לתפקידים מיוחדים וסופוום ומוחלטים

    אמיר,מרכז., 24/03/09 11:39

    תודה רבה לכם מקרב לבעל כול הץמיכהשתמכתם בנו,העידוד.אנו מרגישים שאת הפחתם בנו נשמות בפרט שעזרתם לנו המון!!! (לבבות מתחת לנקודות)במציאת בת זוגתי האהובה עליי מכול ANEKEE VAN DER VELDEN
    אנו מאחיל לכם רק טוב ועוד טובועוד טוב בלי סוף
    מעריכים ואוהבים עד מאוד
    AMIR AMD ANEKEE VENDER KALMAN

  • 57.

    ברק הבין שמבחינה פוליטית הוא משול לסוס מת אז הוא מכר את עצמו בזול

    אברג'יל, 24/03/09 11:36

    ברק הבין שזמנו הפוליטי קצוב כי הוא פשוט כשלון מהדהד. בשנת 1996 קיבל מפלגה בת 42 ח''כים ודרדר אותה ל-13. מבחינה פוליטית, ברק כבר אינו רלוונטי אז במקום לחשוב על עתידה של המפלגה ולתת ליורשיו לבנות אותה מחדש, הוא החליט למכור אותה בזול במכירת חיסול הגדולה בתולדות מדינת ישראל. איך מנהיג של מפלגה חשובה ושורשית עושה דברים כאלה?

  • 56.

    ברור לכולם (ל''ת)

    פקק תנועה , 24/03/09 11:34

    • ברור לכולם שרמת הגולן ביקעת הירדן צפון ים המלח לטרון

      פקק תנועה , 24/03/09 11:36

      וירושלים והנגב ויהודה ןשומרון הם שטחים טריטוריאלים ריבונים של מדינת ישראל ולא של מדינה אחרת

  • 55.

    כמה צבועים אפשר להיות?

    מ.ק., 24/03/09 11:32

    אותם חכ''ים אשר בטוחים ש''לכסא נולדנו'' ואשר מהללים את ההשגים שהמערך השיג בהסכם עם ביבי שוכחים או מעלימים עין עם מי הם חתמו על הסכם. ביבי ימצא כבר 101 דרכים לקרקס אותם ובטח שעם חוכמולוג ומזגזג כמו זה שנקרא ברק אבל מתנהג כמי שהכהו ברק אזי כל מה שהם מציגים כ''השגים'' לא יהיה שווה את הנייר שהם קיבלו מביבי.
    כל הדבוקים המאוסים לכסא יגלו בעוד זמן לא רב כי ריסקו את מפלגתם וישארו מתוסכלים מכך שביבי כמו ביבי ישים עליהם פס אחד גדול.

    אני רק מקווה שמרכז המפלגה ינהג בתבונה ויסרב לאשר את הצטרפות המפלגה וישלחה לשיקום באופוזיציה.

  • 54.

    משפט להרצוג

    רפאל הישראלי, 24/03/09 11:29

    לא צריך להדבק לכסא בכל מחיר.
    קשה אומנם להפרד ממנעמי השלטון וקל לעטוף זאת במליצות שגם אתה בסתר ליבך לא מאמין בהם.
    וחבל שכך.
    וטוב שלא הצבעתי בשבילך בבחירות.

  • 53.

    בוז''י

    צחיר, 24/03/09 11:29

    עוד טיפש או לחילופין עוד רמאי - יבחר הוא בין השניים

  • 52.

    בוז'י לך הביתה הכבוד הרג אותך!

    נושי, 24/03/09 11:29

    לקקן מגעיל שדואג לעצמו בלבד.

  • 51.

    ברק הוכיח תבונה ומנהיגות

    מאיר עיניים, 24/03/09 11:26

    ברק הצליח לעשות עם 13 מנדטים מה שציפי לבני ו''קדימה'' לא הצליחו לעשות עם 28 מנדטים!!! ברק , בצורה יוצאת דופן הצליח בגדול למנף את כוחה של ה''עבודה'' באופן מעורר התפעלות. כל הכבוד לאהוד ברק!

  • 50.

    מילארדים בוזבזו על בחירות לל שגאון גדלות של נתניהו!!

    Jerraysi , 24/03/09 11:26

    עכשיו מתברר שכל מה שהוא רצה זה להיות ראש ממשלה ומדיניות הביטחון של אהוד ברק ומדיניות החוץ של ציפי ליבני התאימו לו .

    מיליארדים בוזבזו בגלל שגאון הגדלות של נתניהו !!

  • 49.

    אכלו אותה הליכודניקים אולייהיו שרי מזג האויר (ל''ת)

    חחחחחחחחחחחח, 24/03/09 11:24

  • 48.

    אם גם הרצוג חבר לנדבקי הכסא לא נשאר אלא לומר מושחתים הביתה

    אוסנת 1234 , 24/03/09 11:20

    אם גם סמן הנקיון שלהם נדבק ברפש הברקיסטי אזי לא נשאר לומר ללהקה הזאת חברה להתראות בקלפי

    • לכי תוציאי את העצבים שלך על נקיונות לפסח

      בדוק , 24/03/09 11:38

      חפשי לך קורבן אחר.

      • רעיו אדיר.אני מחפשת עוזרת לנקיונות פסח בנרות ואין מוצא. (ל''ת)

        זהבה ו 27 הדובים , 24/03/09 14:19

        • אבל אמרת שאת ילדה - טמבלית אחת גדולה (ל''ת)

          בדוק , 24/03/09 15:41

  • 47.

    הצבעתי עבודה

    צחי הצהוב, 24/03/09 11:19

    כי חשבתי שקדימה יהיו הראשונים לקפוץ לכל ממשלה שתקום. ידעתי שברק ידחוף להיכנס לממשלה בהזדמנות הראשונה אך סמכתי על שאר חברי המפלגה שיעצרו את המהלך. אני מקווה שלא אתאכזב ומצפה משאר חברי העבודה להתנגד להסכם ובמידת הצורך לפרוש מהמפלגה, שאם לא כן זאת הפעם האחרונה שאצביע עבור מפלגת העבודה ואף מאמין שרבים יעשו כמוני. אין למפלגה החורטת על מצעה שני מדינות לשני עמים מה לחפש בממשלה ימנית. נקודה.

    • אתה באמת תמים

      צחיר, 24/03/09 11:34

      אתה באמת תמים

    • הצבעתי קדימה, ואני מאוכזב!!

      טים תם, 24/03/09 12:04

      עתידם וגורלם של המפלגות מענין אותי כקליפת השום. הרבה יותר חשוב עתידה של המדינה, עתיד העובדים, עתיד החיילים, עתיד תושבי הדרום ונפגעי הטרור. כדי להתמודד עם הבעיות האלה דרושה ממשלה יציבה, שתכהן 4 שנים, עם קואליציה רחבה התומכת בה. הליכוד העבודה וקדימה יכולות לקיים קואליציה שכזו. כאשר יכנס שיקול אישי ומפלגתי ''בוא ניתן לביבי ליפול ונכהן אנחנו'', שיקול כזה מעלה בי תחושת קשה!! לא בחרתי עבודה, כי הם העדיפו תועלת אישית/מפלגתית (מינוי פרץ לשר ביטחון) על שיקול לאומי. לא אצביע קדימה בבחירות הבאות אם לא יכנסו לממשלה!!לא מדובר כאן בכוכב נולד או ליגה לאומית. מדובר במדינה שצריך לנהל!!!

      • אם הצבעת לקדימה, אז למה התחת שלך כל כך אדום ביבון מצוי ? (ל''ת)

        שפתי כהן , 24/03/09 12:40

        • זה לא מהנשיקה בישבן ע"י שפתיו של כהן? לא המצאתי בחיי

          זהבה ו 27 הדובים , 24/03/09 14:43

          שפתי כהן באדום. כתוב.
          או שאני מזדקנת....

          • דווקא השפתיים שלו חומות מהחומר היוצא לו מהפה. (ל''ת)

            panacea , 25/03/09 08:11

    • גם אני. בדיוק אותו דבר. (ל''ת)

      ביי ביי מפלגת העבודה, 24/03/09 12:04

  • 46.

    עדיף עבודה בקואליציה

    ג'ודי, 24/03/09 11:19

    זו אפשרות יחידה למתן את שלטון הימין ולחשוב
    על אפשרות קדימה גם רבין היה בתנאים אלו מצטרף
    ושלא יחשבו שעבודה באופוזיציה תגדיל את כוחה ראו מרצ -מתפוגגת..

    • לא עדיף. ברירת מחדל עצובה. (ל''ת)

      זהבה ו 27 הדובים , 24/03/09 14:45

  • 45.

    טובת המדינה

    מאיר כנסת ישראל, 24/03/09 11:17

    טובת המדינה?!! לפני הכל מכסימום 18 שרים בלי סגנים וכדומה. והפחתה של זכויות היתר לכל הבוסים !!!!!

  • 44.

    להסכם יש השפעה על ישיבתךטוב טוב בכיסא סביב שולחן הממשלה.

    יחיאל כ''ץ, 24/03/09 11:17

    על מי בוז'י הרצוג חושב שהוא ''עובד''?.אם פעם למפלגת העבודה הייתה אידאולוגיה, עכשו נותרה רק הכיסאולוגיה.לא משנה ערכים הכיסא סביב שולחן הממשלה חשוב יותר מכל ונא לא ל''עטוף'' את ההסכם המבזה הזה באריזת צלופן מרשרשת.זהו הסכם שמבשר את קיצה הפוליטי של מפלגת העבודה.

  • 43.

    מי זה המדינה? המדינה זה הרצוג וברק?אני מבין למה ההשפעה היא דרמטית... (ל''ת)

    מומחה לאינטרסים אישיים, 24/03/09 11:17

  • 42.

    מי זה המדינה? המדינה זה הרצוג וברק?אני מבין למה ההשפעה היא דרמטית... (ל''ת)

    מומחה לאינטרסים אישיים, 24/03/09 11:17

  • 41.

    ברק ישר כח

    אלברט, 24/03/09 11:14

    מעשה אצילי

  • 40.

    מי זה המדינה? המדינה זה הרצוג וברק?אני מבין למה ההשפעה היא דרמטית... (ל''ת)

    מומחה לאינטרסים אישיים, 24/03/09 11:12

  • 39.

    יפה,ביבי זז שמאלה ,מנתק את עצמו מהימין הקיצוני(החלטת הבוחר) (ל''ת)

    מורן, 24/03/09 11:10

  • 38.

    השר הרצוג

    אחד העם, 24/03/09 11:08

    באחד המערכונים של הגשש החיוור ''עם כל ההערכה שהיתה לי ולא היתה לי'' למה נזכרתי בכך כי זה בדיוק מה שניתן לומר על השר הרצוג ''כל ההערכה שהיתה כלפיו ולא היתה כזו, איננה יותר''.

  • 37.

    ביבי הפך יונה מתרפסת (ל''ת)

    ענת, 24/03/09 11:05

  • 36.

    מעניין כמה כתבות מטעם ברק משתיל בכל אתר.

    דורון, 24/03/09 11:04

    הרי ברור שברק משתיל את כל הטוקבוקיסטים משגיבים בהתלהבות.
    אני ושכמותי במגזר החקלאי לא נצביע יותר עבור מפלגת הכשלון, הבזיון, המיאוס ומפיצת הריחות הרעים הללו.

  • 35.

    אפס

    ח.מנור, 24/03/09 11:03

    הרצוג-הלקקן הצבוע הזה יוותר על כסא?

  • 34.

    ביבי מנסה לאכוף את ליבני (ל''ת)

    ענת, 24/03/09 11:03

    • בסופו של יום לבני הפטריוטית הבינה שעדיף להשאיר את אפסי קדימה בבית. (ל''ת)

      יעל, 24/03/09 11:09

  • 33.

    לכול אנשי השמאל העגלות שמעבירים ביקורת מי ילך איתכם ..

    קובי, 24/03/09 10:53

    אהוד ברק כול הכבוד על כניסתך לממשלה בעת הזאת.. שמצבנו בכי רע ..

  • 32.

    זריית חול בעיניים

    הרואה נוכחה, 24/03/09 10:51

    מעבר לעובדה שאין כל נפקות משפטית להסכמה כי החלטות כלכליות משמעותיות יתקבלו בהסכמת ההסתדרות והמעסיקים, הממשלה לא יכולה להעביר סמכויותיה שנקבעו בחוק יסוד הממשלה, הרי כולם יודעים שהחלטות ממשלה לחוד וביצוע לחוד לשם כך בדיוק נולד חוק ההסדרים

  • 31.

    אהוד ברק - אזרחי ישראל מודים לך!

    אלון רוזן, 24/03/09 10:50

    אהוד ברק.

    תודה על השגיך המרשימים במו''מ הקואליציוני!

    תודה שאתה שומר על המדינה בנושאי
    מדיניות-בטחון-חברה!

    תודה שאתה עושה מהלכים לטובת העם והמדינה!

    פשוט, תודה!

    • פואד?אתה שוב במשמרת הטוקבקים? (ל''ת)

      מזהה אינטרסנטים, 24/03/09 11:15

    • מסכים עם כל מילה!!!

      טים תם, 24/03/09 12:06

      לא הצבעתי לברק אבל, מסכים עם כל מילה!! כל הכבוד לעייני ולברק!!!

  • 30.

    כל הכבוד. בניגוד לציפי שדואגת רק לאיך היא מריחה

    אבנר, 24/03/09 10:50

    ישראל נמצאת בשעת חירום.

    כל הכבוד לאהוד ברק

  • 29.

    מרמטכ''ל, ור'' מ לשעבר

    נח, 24/03/09 10:47

    הייתי מצפה שיועים מספיק עברית בשביל לחתום במילים שלימות על הסכם ,ולא רק בראשי תיבות שצריך רק עם שתים או שלש אותיות בלי קשר ביניהם !

  • 28.

    זה האובססיה של ביבי בלבד!! אנחנו לא רוצים אתכם הכישלונות בממשלת הימין!

    ג'ינג'י -- ת. אביב, 24/03/09 10:44

    לא את ברק ולא את לבני!! זה אובססיה אישית של ביבי לרדוף אחריכם בניגוד לרוב העם שבחר ימין!! ביבי בשביל מה הלכנו לבחירות כדי שתגנוב את הממשלה בראשות הימין על מנת ליישם את מדיניות הרת האסונות של השמאל האנטישמי כמו המפיונר שרון???
    בחרנו ימין אנחנו העם היהודי מצפים ממך ללכת בדרך הימין, לא לוותר על ירושלים ולא על רמת הגולן ואבוי אם תקים מדינת טרור לצידנו!!
    ברק אל תטפח לעצמך על השכם!! ברק איזה הישגים יש לך? כישלון אחר כישלון!! גירשתם יהודים מבתיהם עד היום הם עדיין לא מסודרים כמו שאתה מסודר בחייך במגדלי אקירוב שלך! מלבנון ברחת קיבלנו מלחמה שרלטנית שבו נרצחו לנו חיילים ואזרחים ולא לקחתם אחריות על מעשיכם הנפשעים לא הספקנו להתאושש וכבר מלחמה בעזה שגם משם ברחת יחד עם לבני כדי לא להביך את חוסיין אובמה והפקרתם את ביטחון אזרחי הדרום, חתמתם על הפסקות אש, החלשתם את מדינת ישראל וחיזקתם את ארגוני הטרור, את שליט טרם החזרתם הביתה, ורשימת הכישלונות עדיין ארוכה אז על מה אתה מתגאה כל כך??!

    • זה הדדי

      צחי הצהוב, 24/03/09 11:50

      לא רוצים להיות בממשלה אם שכמותך. ניתן לימין להתבשל במיץ של עצמו בכיף

  • 27.

    עוד טעות חמורה של ביבי!!!!

    דוד, 24/03/09 10:43

    הבן אדם הזה לא מפסיק לטעות, לא מפסיק להזיק לליכוד. די!! די!! הפסק עם השטויות!

  • 26.

    ברק הוכיח שהוא אדם הדואג למדינת ישראל ללא צבע מפלגתי (ל''ת)

    כל הכבוד לברק, 24/03/09 10:39

  • 25.

    ברכות

    האדום, 24/03/09 10:38

    בירכותי מכל הלב גם לליכוד וגם לעבודה
    בהצלחה

  • 24.

    להכנס בממשלה בראש מורם

    אזרחי , 24/03/09 10:37

    מפלגת העבודה היא מפלגה של עשיה ובניה בכל התחומים עם הצוות המוכשר ביותר מבין כל מה ששאר המפלגות מסוגלות להציע.
    אופוזיציה אינה אידאולוגיה!! לפעמים זה הכרח.
    לציבור צריכים להציג עשיה ובניה ולא גימיקים על נחמדותם של המנהיגים ולא קרבות אין-סופיים על תפיסת הנהגה ואז הציבור יחזור למפלגת העבודה בבחירות הבאות.

    • מפלגת העבודה היא מפלגה של עשיה ובניה של 13 מנדטים! (ל''ת)

      יהודי בנשמה , 24/03/09 10:51

    • עשיה??

      אזרחית מודאגת, 24/03/09 11:14

      ברק? עשיה? האיש יודע שנגמרה הקריירה שלו וזו ההזדמנות האחרונה שלו לכהן בממשלה. מפלגת העבודה כבר מזמן לא מפלגה של עשיה ובניה. לצערי כמצביעת העבודה, מפלגת העבודה הפכה למפלגה של כסאות בממשלה, הטבות וסחי. מפלגה שאיבדה את האידאולוגיה הסוציאליסטית והאידאולוגיה היחידה שלהם היא ישיבה נהנתנית בממשלה.
      לצערי המיעוט המתנגד לכניסה לממשלה הוא המיטב של המפלגה. לפעמים צריך לדעת להפסיד, לשבת באופוזיציה להשתקם ולחזור בריאים עם אג'נדה אמיתית לבוחר

  • 23.

    בשביל 1ץ5 מליארד שקל גם אני אשכב על כל גדר..... (ל''ת)

    אפילו על הדשא...., 24/03/09 10:36

  • 22.

    ברק ונצניהו חושבים על המדינה , ליבני רק על כסא ראש ממשלה! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 24/03/09 10:35

  • 21.

    כניסת מפלגת העבודה לממשלה (ל''ת)

    רובין, 24/03/09 10:34

  • 20.

    ברק,פואד,ושמחון:אינכם ראויים להשתייך למפלגה שהקימה את המדינה.תתביישו!! (ל''ת)

    מורדו , 24/03/09 10:31

  • 19.

    לחברי ועידת העבודה

    ניר, 24/03/09 10:31

    אתם עושים טעות חמורה בכניסתכם לממשלת הימין הכוחנית .



    ביבי,ליברמן,ישי,כצלה וברק - זאת ההנהגה שלנו ? זה הבשורה שיש לממשלתנו לעם הזה ?



    זאת תהיהי ממשלת שקרנים תחמנים אגואיסטים שמרנים - האם מפלגת העבודה יכולה לראות את עצמה חלק מהדבר הזה?



    אנא , אנא , אל תתנו לברק לנצח היום - הכוחנות והתחמנות שלו - זה מה שהפכנו להיות?האם אנו עם שאומר שמי שמתחמן משקר ועובד על כולם הוא זה שמנצח בסוף?



    זה תפקידכם להחזיר לעם את האמון בפוליטיקה ובממשלה למען אזרחי ישראל שירגישו גאוה להיות ישראלים במדינה שלהם - זאת הסכנה האסטרטגית החמורה ביותר שרוחפת מעלינו.



    אנא השארו באופויזיציה.

  • 18.

    בוזזזזז

    berdav , 24/03/09 10:24

    בוז לברק !! הצבעתי עבודה וכעט אני מתחרט/מתבייש,,,,בוז לך ,אתה מצביא ואסטרטג ממדרגה ראשונה,אך אין לך את הזכות לקחת את הקול שלי ולהשתמש בו לתמיכה בממשלה ימנית שחבר בה ליברמן...בוז לך...התבייש !!!!

    • מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      צחי הצהוב, 24/03/09 11:06

  • 17.

    כל הכבוד לברק שעושה הכל לטובת השלום

    יאיר, 24/03/09 10:24

    ברק הכניס את ביבי וממשלתו למחוייבות בעלת חשיבות גבוהה.

    • הרי הבנת כבר ששני האנשים האלה שקרנים

      ניר, 24/03/09 10:41

      אתה עוד מאמין להם?
      כמה אפשר לשקר לך בפרצוף ואתה תמשיך להאמין?
      כמה טיפש אתה יכול להיות?

    • ברק עושה רק למען ברק ולא למען השלום.כמו תמיד

      חיה ארז, 24/03/09 10:41

      מפלגת העבודה מאבדת את כל מי ששם אותה בסימן שאלה וגילה שצדק. הם לא ראוייים ברשות ברק.
      ושעיני לא ינסה להאחז בעלה תאנה -לא יהיה לו שום השפעה להטית הממשלה לכיוון חברתי, לכיוון של מדינת רווחה. אל תזרה חול בעיניים, זה לא עובד

  • 16.

    קץ האידאולוגיה שלאורה הלכה מפלגת העבודה.

    גדעון, 24/03/09 10:24

    אהוד ברק מוביל את מפלגת העבודה להתרסקות.
    אין דמוקרטיה אמיתית ללא אופוזיציה עם דרך
    גם כשלכאורה המצב קשה אסור לאבד את הדרך וזה בדיוק מה שעושה אהוד ברק- מקוה שדרכו לא תיצלח.

  • 15.

    לכבוד מר' אהוד ברק.

    אני, 24/03/09 10:21

    אינני תומך שלך, לא תומך בדעותך הפוליטיות ובכלל אני איש ימין.
    מה שעשית דורש אומץ רב, הרבה כח, כמו למנהיג אמיתי.
    אנא ,קבל את תמיכתי עכשיו!!!
    לנוכח מה שעשית אני תומך בך ומבקש ממך שתמשיך בדרך זו.
    כל הכבוד.

    • זה ברור שבתור איש ימין אתה מרוצה

      צחי הצהוב, 24/03/09 11:09

      ברק ישמש כעלה תאנה לדרך השגויה של הימין ולכשלונות העתידים לבא

      • אתה כמהה לכשלון המדינה ,נכון? על מנת לומר:תראו מה הימין עשה!

        panacea , 24/03/09 20:14

        אבל,לצערך,הימין יתקן את הנזק הרב שממשלות השמאל הביאו עלינו.

  • 14.

    קץ האידאולוגיה שלאורה הלכה מפלגת העבודה.

    גדעון, 24/03/09 10:18

    אהוד ברק מוביל את מפלגת העבודה להתרסקות.
    אין דמוקרטיה אמיתית ללא אופוזיציה עם דרך
    גם כשלכאורה המצב קשה אסור לאבד את הדרך וזה בדיוק מה שעושה אהוד ברק- מקוה שדרכו לא תיצלח.

  • 13.

    סוף סוף כמה שפויים יכנסו לממשלה הזאת,יכניסו שפיות ומתינות,אני בעד (ל''ת)

    חייקה-גליל מערבי, 24/03/09 10:18

  • 12.

    BIBI

    avievan , 24/03/09 10:17

    You have betrayed us, you can't be trusted not now and not ever

  • 11.

    תתביישו לכם מפלגת העבודה! מחקתם את עצמכם! זכרונם לברכה (ל''ת)

    שמאלן, 24/03/09 10:17

  • 10.

    תתביישו לכם מפלגת העבודה! מחקתם את עצמכם! זכרונם לברכה (ל''ת)

    שמאלן, 24/03/09 10:17

  • 9.

    אני בעד הצטרפות ברק,ההסכם הכלכלי טוב למשק ולעובדים,נקוה שגם אמיר פרץ (ל''ת)

    יתמוך,כי שעת משבר כלכלי באה עלינו, 24/03/09 10:16

  • 8.

    ברק עיני ושמחון יצאתם גדולים אחריות ממלכתית חשובה לכם (ל''ת)

    יוסי, 24/03/09 10:14

    • הבחירה בידך

      ההסטוריה, 24/03/09 10:45

      או שאתה מגיב מטעם או שאתה סתם טיפש, או שאתה שניהם מגיב מטעם טיפש או טיפש מגיב מטעם.

      • ואולי אתה דווקא?

        שוקי, 24/03/09 13:11

        אני לא מגיב בתשלום וגם אני חושב שכל הכבוד. זה לא מהלך קל, זה דורש אומץ, אבל זה המהלך הנכון.

  • 7.

    חברה תרגיעו ,,, ברק לא רוצה לעשות שלום,,, הוא הרי אמר אין-פרטנר,,, (ל''ת)

    מה הלחץ,,, הוא הפודל של ביבי,,,, 24/03/09 10:09

  • 6.

    ביבי בעד ארץ ישראל השלמה, לכן אין השוואה בין ברק לביבי.

    זה מה שטענה העבודה לפני הבחירות, 24/03/09 10:09

    מפלגת העבודה היא בעד פיתרון של שתי מדינות לשני עמים, כלומר ויתור על שטחים.
    ביבי בעד ארץ ישראל השלמה, לכן אין השוואה בין ברק לביבי.
    למפלגת העבודה יש מצע ואנו נשב עם מפלגות שהמצע שלהן הולם את שלנו.
    אני אישית לא רואה מצב שבו יישב ברק עם ליברמן , אלא בשעת חרום (איראן).
    אנחנו זקוקים לקולך ויישר כוח.

    בברכה,

    ישראל גת
    צוות התגובות של מפלגת העבודה

    • לחכי''ם של מפלגת העבודה אין מצע. יש רק כסא.

      יחיאל כ''ץ, 24/03/09 12:12

      מר גת , למפלגת העבודה , כשברק בראשה , אין מצע ,אין ערכים, אין אידאולוגיה. למפלגת העבודה, עם ברק כיו''ר ,יש רק כיסאולוגיה.אם מפלגת העבודה רוצה ''להשתקם'' היא צריכה ללכת ל''מדבר'' הפוליטי קרי לאופוזיציה , אלא שחברי הכנסת של המפלגה ''מפחדים '' ללכת למדבר.אל תספר לנו סיפורים כמו :''לא נשב עם מפלגות שהמצע שלהן אינו הולם את שלנו'' .אתם יושבים ומסרבים להפרד מהכסא ומצטרפים לממשלת הליכוד העתידה לקום בראשות מר נתניהו.

  • 5.

    הליכוד הולך שמאלה ...ויפסיד את הימין ואת השמאל !

    mag222 , 24/03/09 09:45

    עוד שנה בחירות !
    הימין לא מאוחד ,סחטני ולא גמיש !
    לכן לא משנה מה תיבחרו בסוף תקבלו ממשלת שמאל !
    ביב יורק לימין בפרצוף אבל כאשר יתחיל להחזיר שטחים ולדבר עם אבובה מאזן יפסיד את הימין ויגרום לבחירות חדשות !

    • די לראות שחור- עוד לא החזירו כלום ולא יחזירו כלום

      בדוק , 24/03/09 09:53

      כבר כמעט 40 שנה מדברים מדברים. אף אחד לא יקח על אחריותו להקים מדינה פלסטינית בתוכנו שתשמיד אותנו.
      בכל מיקרה גם אם נתניהו היה הולך רק עם הימין הקיצוני העולם היה מחייב אותו על החתימות של אנאפוליס והחתימות שזימבורה חתמה לפחמיסטית. ככה מתנהלת הדיפלומטיה.
      יחלפו שנים אין ספור עד שכאן בכלל יראו שלום.

  • 4.

    אני לא מודאגת הם יעשו שלום כמו שעשו עד עכשו (ל''ת)

    בדוק , 24/03/09 09:45

  • 3.

    ברק הדיקטטור

    חבר ועידת המפלגה, 24/03/09 09:45

    ברק הדיקטטור ממשיך לדהור במלוא הכח לממשלת הימין של נתניהו בדרכו הוא רומס את תקנון המפלגה ומוסדותיה.

    ברק מסוכן לעבודה! חייבים לעצור את ברק !!!

    אסור לתת למהלך לעבור! היום צו 8 לכל חברי המפלגה להצלת העבודה !!!!!

    מצביעים נגד ההצטרפות ולמען עתיד המפלגה !

    • איזה עתיד יש בכלל למפלגה הרעועה הזאת

      בדוק , 24/03/09 10:03

      לפחות שמי שמסוגל יתרום למדינה. וכל הכבוד לברק.

    • כמה שאתה צודק!!!

      אשה אחד, 24/03/09 10:23

      וכמה אני מצטערת שהצבעתי עבור מפלגה זו (לא שיש אופציה טובה יותר)
      הבוז והסלידה לברק שלא יודע לקחת את המקום הראוי לו באופזיציה ומשם לפעול למען טובת כולנו.
      אילו הייתי חברת מרכז - הייתי בטוח מצביעה נגד!!!

    • רבין מתהפך בקברו

      מצביע עבודה ותיק, 24/03/09 12:17

      לו היה יודע על מעלליו של ''יורשו'' ברק אשר מנתץ ומרסק את מוסדות המפלגה שהותיר לו.

      • די עם הקיבוע - אנחנו בזמנים אחרים - דור אחר - די עם קיצונים

        בדוק , 24/03/09 12:34

        זה טוב ללכת בתלם באמצע.ברק ונתניהו יאזנו את המפה. אין פה מלחמה רק טובת המדינה.

  • 2.

    ברק, כזכור, אמר: ''נהיה אופוזיציה ממלכתית אך לוחמת'',

    עבודה בעיניים – הזיגזג של ברק, 24/03/09 09:42

    עבודה בעיניים – הזיגזג של ברק
    הוא דרדר את העבודה ל-13 מנדטים, וכעת הוא מצטייר כמחפש את האינטרס האישי, ולעזאזל המפלגה
    שישה ישבו אתמול בלילה בלשכה של אהוד ברק במשרד הביטחון: ברק עצמו, השרים פואד בן-אליעזר, שלום שמחון, בוז'י הרצוג, מתן וילנאי ואורית נוקד. כולם חוץ מווילנאי נשבעו באמא שלהם לפני כמה ימים שלא ייכנסו לממשלה בראשותו של נתניהו. נשבעו, אבל אתמול ישבו לחלק את התיקים.

    ברק, כזכור, אמר: ''נהיה אופוזיציה ממלכתית אך לוחמת'', פואד הודיע שלא יישב עם ליברמן, שמחון אמר לאורך חודשים ארוכים שמפלגת העבודה צריכה לשקם את עצמה אך ורק באופוזיציה. איזה מהפך פוליטי? איזו בושה מפלגתית.

    את הכיסאולוגיה הזאת יביאו ברק וחבריו לישיבת המרכז בשבוע הבא. זה יהיה קרב המאה על עתידה ודמותה של מפלגת העבודה. התומכים יאמרו כי הם באו להציל את בנימין נתניהו מידי הימין ולהשפיע מקרוב על מדיניות הממשלה. ''אחרי הכל צריך לנהל את המדינה'', הם יכריזו. המתנגדים יתייחסו לדברים כמו אל סיסמה ריקה מתוכן. הם יטענו כי אין למפלגה תקומה בממשלת ימין והיא צריכה ללכת סופסוף לאופוזיציה ולבנות ביסודיות את עצמה מחדש.

    • מי זה ברק-האם הכונה היא לנפולאון ממגדלי אקירוב ?

      אוסנת 1234 , 24/03/09 11:21

      הוא לא זבל אנחנו חבורת המטומטמים

      • מי את בכלל שתיקראי לו זבל - הוא היה גם רמטכ"ל במדינה (ל''ת)

        בדוק , 24/03/09 11:33

        • גם שר ביטחון וגם ראש ממשלה - מה את היית בכלל

          בדוק , 24/03/09 11:36

          הוא לפחות אחרי מלחמת לבנון 2 החזיר את צה"ל למיטבו והחזיר את הביטחון למדינה. את המבצע בעזה לא סיים אולי בגלל לחץ מכל המדינות בעולם. לפחות איכפת לו מהמדינה ומנסה לתרום לפי יכולתו.

  • 1.

    ובא לציון גואל + גואל - וציפורה פלסטין התעופפה לאופוזיציה

    בדוק , 24/03/09 09:42

    ככה סינדלו אותה.

    • תגובה ל1

      רואי, 24/03/09 10:22

      תגובה ל-1 ציפורה פלסטין לא פלסטין הכולצ שטויות הם ימכרו אותי ואתך ךמען הכסא ואני לא מדבר על השינאה שיש בתוכם גועל