• 89.

    עלק מזאת אומרת כהנא צדק ? צדק שאמר טרנספיר ?

    ערבי=גאה, 24/03/09 19:52

    נשאר במדינה שנולדנו בה עוד לפני שנכנס , רק יהודי שמאלי ואנשי ערוץ אחד שפויים עם ראש על הכתפיים , אחרים מפגרים

  • 88.

    הנדסה

    אבי ביטון, 24/03/09 18:45

    הימין הקצוני מנאיק וכן אום אל פאחם אנשים טובים אני עובד איתם הם נשמות

  • 87.

    אפשר לחשוב שאףאחד לא יודע את מיקומו הנכון (ל''ת)

    פקק תנועה , 24/03/09 11:30

    • אף אחד לא גילה את אמריקה בנושא זה לכולם ברור הכול ואת חוקי המישחק (ל''ת)

      פקק תנועה , 24/03/09 11:31

  • 86.

    בן גביר ומרזל ..צמד משוקצים שמבזים את דגל מדינת ישראל (ל''ת)

    XX, 24/03/09 10:16

  • 85.

    בן גביר ומרזל ..צמד משוקצים שמבזים את דגל מדינת ישראל (ל''ת)

    XX, 24/03/09 10:14

  • 84.

    אנשי ימין בולטים כרגיל ברשעות וטפשות (ל''ת)

    רק לקרוא-, 24/03/09 10:11

  • 83.

    ביקורת

    zse456 , 24/03/09 10:11

    אני שם לב שהרוב שכותב פה באתר זה שמאל מה אתם לא עובדים ? חיים על חשבון אחרים בגלל זה אתם קיימים וידוע שממנים אתכם שונאי ישראל ופה אתם מקשקשים בזנב , כדי להשיג ביטחון או הייתי אומר כדי שתוכל לטייל בכל ארץ ישראל מהים עד הים ברוך מרזל ומריעיו עושים במקום הפחדנים שכמותך ..

  • 82.

    בכלל לא אצטער אם מרזל יחטוף - (ל''ת)

    מוי, 24/03/09 09:41

    • זה מוכיח כמה אתה אדם נאור" (ל''ת)

      zse456 , 24/03/09 10:02

      • שיחטוף ..מגיע לו (ל''ת)

        כן, 24/03/09 10:15

  • 81.

    בשביל מה?!

    רחל, 24/03/09 09:39

    אני מנסה להבין מה הביא את החבורה הפושעת הזאת עם חה''כ החדש-טיפש שלה לבוא לאנשים לטריטוריה הפרטית שלהם ולעשות פרובוקציות ללא כל סיבה הנראית לעין. במשך זמן רב ניסיתי להבין מה הסיבה להפגנה הזאת ולא מצאתי. הפרובוקטורים הכרוניים האלה מחפשים צרות וגורמים לערעור היחסים בינינו לבין ערביי הארץ הזאת.הטפשות וחוסר ההגיון הם לא רק מנת חלקם של הפושעים הללו - הם בראש ובראשונה לבית המשפט שהתיר להם לקיים את ההפגנה הזאת בשם הדמוקרטיה. אין דמוקרטיה שאין לה סייגים ואם היא כזו - היא תוביל רק לאנרכיה. אני מזועזעת ממעשה זה כי תחשבו להעמיד כשלושת אלפים שוטרים בשביל 100 סהרורים פרובוקטורים שחוץ מלהפגין נוכחות ולשכנע את עצמם ורק את עצמם שרק הם אדוני הארץ הזאת דבר חמור ביותר. אני מקווה שזו תהיה הפעם הראשונה והאחרונה ואני עוד יותר מקווה שיקום גוף מוסכם שימנע פרובוקציות מהסוג הזה.

  • 80.

    התגובות כאן מוחיכות מספר דברים:

    ציון, התנחלות חיפה , 24/03/09 09:29

    1. אין קץ לצביעות ולטמטום העיוור וחדור השנאה עצמית של הסמולנים.
    2. האוייב האמיתי של היהודים במדינת ישראל ובכלל, הם סמולנים נאציונל יהודים.
    3. יש לעם ישראל זכרון קצר מאוד של עברו.
    4. מערכת החינוך במדינת ישראל כושלת ביותר, אם חיים בה יהודים שלא מסוגלים להבחין בין האמת והמציאות לבין התעמולה הארסית שגרועה יותר מהנאציזם אותה מנהלים הערבים והנוצרים יחד עם נטורי חרטא כנגד קיומה של האומה היהודית.
    5. על אפכם וחמתכם, נצליח, נשגשג, ונמשיך להיות אור לגויים!

    • כמובן מוכיחות ולא כפי שכתבתי בשוגג. (ל''ת)

      ציון, התנחלות חיפה , 24/03/09 09:30

      • ציון .....הוכחת אכן שאתה פשיסט כסיל . תודה לך . (ל''ת)

        שלב הראיות -, 24/03/09 10:05

        • השמאל זה מיסוד הבגידה

          הMפצח , 24/03/09 13:00

          השמאלנים משתפים פעולה עם הפשיסטים האיסלמיים.
          אין היום משהוא יותר פשיסטי מהאסלאם.
          זאת דת של רצח, טרור, דיכוי (במיוחד של נשים)
          בורות, טימטום ופיגור.

  • 79.

    זה יעלה למדינה כשני מליון שקלים בגלל כמה מטורפים חבל על הכסף (ל''ת)

    אלי, 24/03/09 09:26

    • חבל על הכסף?

      כוכב, 29/10/10 14:23

      בזכות הימין הקיצוני אנחנו עדיין על המפה,כסף לשמור על הומואים מתרוממים, ונושכי כריות,זה בהחלט בזבוז .

  • 78.

    .. ''ואהבת את הגר'' ''כגר כאזרח יהיה'' ''וגר לא תונה'' ''וגר לא תלחץ (ל''ת)

    ספר דברים..., 24/03/09 09:23

  • 77.

    מסוקי משטרה חגים... היערכות מיוחדת... כמה כסף עולה הטימטום של מרזל

    אלי, 24/03/09 09:23

    למדינה?

  • 76.

    מרזל מחלל שם שמיים בפרהסיה (ל''ת)

    שיהא ברור, 24/03/09 09:21

    • או הנה חכם הדור . (ל''ת)

      zse456 , 24/03/09 10:04

  • 75.

    מה ההתרגשות הזאת

    נח, 24/03/09 09:19

    מאז ומעולם,הייתה סכנה ליהודי לעבור עם מכונית עם רדת החשיכה בואדי עארה.
    ואף אחד לא פצה פה וצפצף!אז אם הממשלות והמדניות הישראלית קבלה את זה אז שיקבלו את העובדה שיהודים יכולים לנוע לאן שרוצים ''בקו הירוק''!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 74.

    מדוע להיתגרות? מה יוצא מזה?? ממש מיותר! (ל''ת)

    eiso5 , 24/03/09 09:16

    • ליהודים אין זכויות .

      zse456 , 24/03/09 10:01

      אפילו אם היהודים ללא שום קשר לבעלות שיש לנו על מדינת ישראל גם מכח ההיסטוריה וגם מכח זה שאין לנו אפשרויות אחרות לעומתם של הערבים ,אני מבין שהערבים כל כך קטנונים עד כדי כך שהם מוכנים למות על פיסת אדמה זה רק מוכיח שהם לא כאלה שחושבים בראש (ראה את איך הם חיים ולא איכפת לה ) ,למות בשביל אדמה ? איפה ההומניות איפה הטוב לב שהם מציגים לאנשים שלא מכירים אותם בכלל זה השמאל הישראלי שבתוכם ילדינו ולדעתי הערבים השפוים אם יש כאלה צריכים לשנות את הדברים אחרת המלחמה תימשך וההיסטוריה תשפוט .

  • 73.

    לדעתי הצעדה היתה צריכה להערך לייד משכנה של מר"צ ומדינת ת"א. (ל''ת)

    ציון, התנחלות חיפה , 24/03/09 09:03

    • ציון כבר הבנו שאתה לא שפוי (ל''ת)

      מחלקה XX, 24/03/09 10:06

      • כן יא אחמד, גם אנחנו הבננו שאתה עוד ערבי מושתן. סמל השפיות אעעלק! (ל''ת)

        ציון, התנחלות חיפה , 24/03/09 22:04

  • 72.

    וכשהערבים הפגינו בת''א בעופרת יצוקה? (ל''ת)

    שמאלני שפוי, 24/03/09 09:02

  • 71.

    הם כבר הניפו דגלי פלסטין באבן-גבירול ת''א וקראו אללה אכבר ומוות לצה''ל!!

    תל אביבי ימני קיצוני, 24/03/09 09:00

    הייתי בהלם בהפגנה ההאחרונה- של ''ארגוני השמאל'' שרובם היו ערבים- שהייתה במרכז ת''א, דגלי אש''פ וקריאות אללה אכבר, מוות לחיילי צה''ל ועוד שאר מילות גנאי, במרכז העיר העיברית בישראל!!!
    להם מותר ולנו אסור!! המשטרה מפחדת מערבים ומתנהגת באלימות כלפי יהודים במדינת היהודים במרכז הארץ!!!

  • 70.

    מרזל ובן גביר חזקו ואמצו אחים שלי אוהב אותכם. (ל''ת)

    דודו, 24/03/09 09:00

  • 69.

    השינאה לימין היא אנטישמיות! (ל''ת)

    שמאל = נאצים, 24/03/09 08:53

  • 68.

    רק את האמת איש לא מזכיר: איך נולדה ההפגנה הזאת?

    איש אמת, 24/03/09 08:48

    בג''צ דחה בקשות יהודים לא לאפשר פרובוקציות של השמאל ליד בתי היהודים בחברון בתביעה לסלקם מבתיהם. הימין לקח את פסיקת בג''צ (ברור מה היא היתה), העתיק מילה במילה ושינה את המקום מחברון לאום אל פאחם. עכשיו כולם מתלהמים ונזעקים. בכלל, מטרת ההפגנה היא להפגין נאמנות למדינת ישראל. באמצע המלחמה בטרור הפלשתיני איש לא נזעק להפגנות שמאל עם דגלי אש''פ במרכז ת''א. צביעות מסוכנת שתביא לאלימות באחריות התשקורת שמלבה את היצרים.

  • 67.

    תגובה יפה

    חני, 24/03/09 08:46

    שתושבי אום-אל-פחם יעשו מצעד עם בקלאוות בתוך יצהר!

  • 66.

    אם יוסף סלויוס שכתב את מלחמת היהודם היה קם מקברו הוא היה

    felix342 , 24/03/09 08:44

    תוהה עם המילחמה עדיין בעיצומה. די עם הויכחים הקטנוניים והילדותיים. שמאל ימין,שמאל-שמאל, ימין...במקום דרוך,לימין שור! שמאלה פנה... קדימה צעד. המשפטים הללו פחות נדושים מהתגובות שחוזרות על עצמם שתי וערב משני המחנות.תאמינו לי שתרגלי תס"ח מועילים יותר לבריאות על הבוקר מאשר הוצאת אנרגיות שליליות וכעס האחד נגד השני.שיהייה לכם יום נעים וטיול מהנה.רק בלי אלימות מילולית ופיזית.

    • מרוב פלצנות אתה מערבב ביטויים...

      raquel_fernandez , 24/03/09 09:02

      כשכתבת "שתי וערב", אני מניחה שהתכוונת ל"השכם והערב" (ואני מתעלמת מה" תוהה עם", שהיה צריך להיות "תוהה אם").
      בסופו של דבר אתה אומר דברים נכונים- אלימות היא מעגל שחייב להשבר, אבל אל לך לשכוח פקטור חשוב: צביעות.
      לערבים מותר לכנס כנסים ולקרוא בגנות המדינה שבה הם חיים, ואילו ליהודים אסור לעשות את אותו הדבר, כי "אין להם זכות".
      אתה מבין מה הבעייתיות פה ועל מה ההתקוממות של מרזל ובן-גביר?

  • 65.

    ממתי השמאל ''מסייע לשמור על הסדר''? הרי בחברון הם עושים פרובוקציות

    יהודי שזוכר, 24/03/09 08:44

    בת''א הם נשאו דגלי אש''פ ובנעלין הם יודים אבנים בחיילי צה''ל וגם גרמו לפציעות קשות?
    כל ההפגנה הזאת נולדה מפסיקת בג''צ שמותר לשמאל הקיצוני להפגין בכספי האיחוד האירופאי נגד היהודים בחברון ליד בתיהם!!!

  • 64.

    אום אל פאחם עיר ישראלית ואח''כ עיר ערבית

    דוד, 24/03/09 08:39

    מוטב שהערבים יפנימו שאם יפעלו נגד מדינת ישראל, היהודים ישיבו מלחמה והם אלה שיפסידו.
    כפי שהם שורצים בכרמיאל ובערים יהודיות נוספות, כך יהודים יתהלכו בגאווה יהודית בכפרים הערביים, כל התנגדות מצידם תתקל בתגובה הולמת, כך אני מאמין ומקווה.

  • 63.

    בג''ץ עשה טעות שאיפשר לפשיסטים לקיים תהלוכה (ל''ת)

    X, 24/03/09 08:38

  • 62.

    כל הכבוד למדינה שמאפשרת לשמוע גם את הצד השני

    דמוקרטיה, 24/03/09 08:37

    אני בכלל לא חושב כמוהם, אבל מכבד את הזכות שלהם.

  • 61.

    לתושבים,לא נזיז אותכם ס"מ מאדמתכם,פשוט תעברו לחמס,בלי ב.לאומי ואבטלה ו (ל''ת)

    gadii , 24/03/09 08:37

    • מי אתה שתעביר אזרחים ? חצוף הזוי (ל''ת)

      בית אל -שמאל ותורה, 24/03/09 08:49

    • נכון.כך יהיה. (ל''ת)

      panacea , 24/03/09 18:35

  • 60.

    השמאל הורס את המדינה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    השמאל הפך לאויב של עם ישראל!, 24/03/09 08:35

  • 59.

    מר דיכטר השפן,איפה ה"אומץ והגבורה" שכה הפגנתם בחברון כנגד קומץ יהודים (ל''ת)

    gadii , 24/03/09 08:28

  • 58.

    נאצים שמאלנים צפויים להגיע למקום ולנסות לסייע בשמירה על הסדר (ל''ת)

    שמאל=אויב, 24/03/09 08:27

    • שמע, אני מהימין-אבל לא לקרא לאנשים נאצים,אנא ממך. (ל''ת)

      panacea , 24/03/09 18:37

  • 57.

    מה רוצים תושבי המדינה?

    katif , 24/03/09 08:27

    מה רוצים התושבים ??????????????????

    א. המוסלמים:
    1. פלשתין נקיה מיהודים.
    2. ירדן, נקיה מיהודים עם מיעוט בדואי.
    3. יזרעל, עם מיעוט יהודי תחת שלטון מוסלמי.

    ב. היהודים: (כבית לאומי לעם היהודי)
    "ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל"

    מסקנה:
    אסור לנו לוותר על אף שעל אדמה מארץ ישראל השלימה.
    אסור לנו לוותר על אפשרות מגורים בכל ארץ ישראל השלימה.
    אסור לנו לוותר על הרצון לחיות במדינה יהודית.
    אסור לנו לוותר על שלום עם המוסלמים.

    על כל הרוג ח"ו, נקים ישוב חדש.
    על כל פצוע, נבנה בית ביהודה ושומרון.

    אילולא ההתישבות ביהודה ושומרון אף אחד לא היה מדבר איתנו כלל, רק מראה הישובים החדשים והגדלים מביא אותנו לשיחות כל שהן.

  • 56.

    חילופי שטחים זה הפתרון לטווח ארוך. (ל''ת)

    משה מ,,,, 24/03/09 08:26

  • 55.

    ''ואהבת את הגר'' ''כגר כאזרח יהיה'' ''וגר לא תונה'' ''וגר לא תלחץ (ל''ת)

    ספר דברים -לעיון --, 24/03/09 08:16

  • 54.

    ואהבת את הגר .... (ל''ת)

    תורה, 24/03/09 08:09

  • 53.

    מיד לשלול אזרחות ותושבות וביטוח לאומי מערביי אום אל פאחם!!!!דגל

    המשפטן, 24/03/09 08:04

    המדינה אינה התגרות!!!!ערבים נהנים וכל מביטוח לאומי אבל לא מסוגלים לסבול דגל המדינה!

    ודבר נוסף-אסור לגייס ערבים למשטרה!!!ארועי עכו היו סימן שכשיש שוטרים ערבים אז נותנים לערבים לעשות לינץ' ביהודים!!!

    • תגובה ל-55

      רחל, 24/03/09 09:45

      פשוט הדיוט. מי עושה את הפרובוקציות הבוקר? הערבים?! אתה מאלה ששונא לשם שנאה ולמזלנו אתה משתייך לקבוצה מצומצמת ביותר ששונאת ערבים לשם שנאה. אתה לא חייב לאהוב את הערבים, אבל אי אפשר לשנוא ולהשמיץ ולשלול זכויותיהם של אנשים שלא הם באו לחברון והפגינו עם דגלים בתוך בתיהם של מאה הפרובוקטורים שפלשו הבוקר לאום אל פחם. שם לא ביתם ואין להם מה לעשות שם. אני מציעה לך לחשוב חיובי ולתמוך בהידוק היחסים שלנו עם ערביי ישראל ולא להגדיל את השנאה בשנאה שאתה מביע באתר זה.

  • 52.

    Is it necessary?

    Gideon Zeidler, Los Angeles, 24/03/09 08:02

    The neo-nazis march on Jewish Skoki Illinois. If we bitterly complain then, we should not do it in Um-El Phahem

  • 51.

    כמה שזה עולה למשלם המיסים היה צריך לשלוח לשופטים אחרי הפסיקה (ל''ת)

    דש, 24/03/09 08:01

  • 50.

    הצעה מהפכנית לתושבי אום-אל-פחם .לקרוא בעיון בבקשה.

    מוטי, 24/03/09 08:00

    אם תושבי אופ=אל פחם היו פיקחים וחכמים, היו מתכננים קבלת פנים מיוחדת שהיתה מפילה את משתתפי ההפגנה מהרגלים...

    פררחים + לחם ומלח בכניסה, כל החנויות פתוחות, הכנסת אורחים מזרחית , קפה עם הל, מתוקים ראש העיר מסביר את בעיות העיר , הכל בנועם... אם היו עושית כך, היו יוצאים הכי גדולים שבעולם !!! תוך 10 דקות היתה ניגמרת התהלוכה , 2500 שוטרים היו הולכים הביתה והפרובוקציה שהכהניסתים קיוו שתיגרם
    נגוזה באוויר.

    אל תדאגו. התסריט הנ''ל לא יקרה, אצל פנטים (משני הצדדים),דרכי נועם לא עובדות.

    מוטי

    • אתה ממש לא בסדר - אתה הגיוני ואמיתי!

      katif , 24/03/09 08:22

      לקחת לי את המילים
      מצטרף לדעתך ב100%

    • למה לתת פרחים לטיפוסים כאלה ?

      שמע, 24/03/09 08:31

      מחוות כאלה יפות באגדות .

      אם התנועה האיסלמית היתה מפגינה בכפר חב''ד וצועדת אז??

      היו מחלקים להם גפילטע פיש וקיגל ?
      וממתקים ?

      למה לחשוב שתפקיד הערבי הוא לארח ולהיות מלצר וחביב ולהגיש קפה ?
      זה לא טבעי לנו ולא להם .
      זו תהלוכה מתגרה על רקע פוליטי
      עצם קיומה הוא טפשות .
      נקווה שלא יתפתח דבר קשה . העלבון כבר שם .

    • לצערי אתה נאיבי,פגשת ערבים הדוגלים בשלום?(לא אצל אבולעפיה בדרך לפיתה)! (ל''ת)

      gadii , 24/03/09 08:31

    • הכי טוב זה ביצה סרוחה בפרצוף של בן גביר (ל''ת)

      תפריט מנצייח וחדשני, 24/03/09 08:34

    • אתה לא פאנטי אבל אתה דפוק, אתה באמת מאמין בשטויות שלך, ''דרכי נועם''?

      דוד, 24/03/09 08:47

      אתה כנראה לא חי בפלנטה הזאת אלא בתוך בועה דימיונית. צא מזה, שלום ודרכי נועם אינם מתאימים לערבים מפני שהם לא מבינים מושגים נעלים כאלה, הם פראי אדם גנבים ורוצחים, והם מבינים את שפת הכח בלבד.

  • 49.

    ממתי אסור לאזרחי ישראל לצעוד בארצנו ולהניף את דגל האומה?? הנסיון למנוע

    יהודה בן-ישראל , 24/03/09 07:57

    זאת, לטעמי, מוכיח יותר מכל דבר אחר את חוסר נכונותם של המנהיגות הערבית-מוסלמית בארץ להכיר בזכותה קיומה של מדינת ישראל שהרי זכות קיום זאת מגולמת בסמלים כמו דגל הלאום, "התקווה" והמנורה. הם אינם מקבלים אף אחד משלושת הסמלים הללו וכדאי שנדע זאת.

    מה שמפתיע אותי היא העובדה שהשמאל ה"ציוני" הקיצוני התומך בחופש הדיבור ובציונות, אנשים כמו ג'ומס וזהבה גלאון, לא רואים בהתפרעות הערבית דבר שאינו יכול להיות מקובל במדינתו של עם ישראל, במדינה דמוקראטית וחופשית כמו ישראל.

    • יהודה בן ישראל מותר לך לצעוד במסדרון של גהה עם דגלים ורעשנים (ל''ת)

      פשרה הסטורית ., 24/03/09 08:00

    • אם הערבים-מוסלמים היו מכבדים את משמעות דגל המדינה בה הם אזרחים הם היו

      יהודה בן-ישראל , 24/03/09 08:01

      יוצאים בהמוניהם לקבל את פני הצועדים ובידיהם דגלי ישראל באלפים.

      צעד כזה היה מוכיח יותר מכל את רצונם של ערביי ישראל בדו-קיום בשלום, אולם כפי שהם מגיבים הם מוכיחים שוב שעניינם לקיום בשלום (אולי?) אולם לא לצד העם היהודי ומדינתו, ישראל במסגרת של דו-קיום.

      • תדרוש שהם ישירו את ההימנון ביידיש וילבשו קפוטה ושטריימל (ל''ת)

        תחזיר את הסרט, 24/03/09 08:05

  • 48.

    לירות במתפרעים הכהניסטים ויפה שעה אחת קודם!

    המעניש, 24/03/09 07:48

    מחרחרי מלחמה לכו לעזעזל ימח שמכם כלבים ארורים אתם הורסים את המדינה.

    • למה לירות.?? ---------עגבניות רקובות בפרצוף הכי טוב. (ל''ת)

      חקלאות 2009, 24/03/09 08:07

      • עגבניות רקובות בפרצוף הסמולני והנאלח שלך יא אפס! (ל''ת)

        ציון, התנחלות חיפה , 24/03/09 09:07

        • ---------------------------ציון גש תתאשפז מהר אתה רוטט (ל''ת)

          נישא ציונה נס ודגל, 24/03/09 10:07

          • לך תביט בראי, תגלה שאתה יותר מכוער ודוחה משחשבת. (ל''ת)

            ציון, התנחלות חיפה , 24/03/09 22:07

    • bbbbb

      xxxxxxx, 24/03/09 08:39

      50 אנשים כמוך מקומם בקבר כי אתה גזען או ערבי שונא יהודים מי שמחפש לירות במפגינים יהודים הוא מזמין צרות

    • תראו מי שמדבר! (ל''ת)

      ציון, התנחלות חיפה , 24/03/09 09:06

    • תדבר תדבר אבל בקרוב הממשלה הימנית תתחיל למשול ואז אתה ואחיך הערבים תהי

      גד, 24/03/09 09:10

      תהיו בצרות ... ואני מדבר רק על המחבלים שלא נאמנים למדינה.

    • צודק. אנחנו רוים מדינה בלי אלימות ובלי יריות. לכן יש לירות בכל כהניסט

      ליברלי נגד אלימות, 24/03/09 09:23

      ואז יהיה שקט
      (יריות על כהניסטים זה לא נקרא. זה לא אלימות)

  • 47.

    הגשם והרוח יפזרו את התהלוכה המוזרה של מחרחרי השנאה

    בקהלכם אל תיחד כבודי, 24/03/09 07:40

    מרזל יחזור הביתה רטוב כמו חתול שתעה בדרך .

  • 46.

    מיותר!!! אבל מותר לכל אזרח בישראל לבקר בכל מקום בארץ

    felix342 , 24/03/09 07:39

    בלבד שלא יגרום לרכוש ציבורי ופרטי כל נזק

    • זה לא ביקור פרטי .. זו ה ת ג ר ו ת מ כ ו ו נ ת (ל''ת)

      אל תיתמם ., 24/03/09 07:42

      • קרא את תגובתי במ' 60 ותבין את דעתי. כל התגובות כאן הן של הימין והן של

        felix342 , 24/03/09 09:00

        השמאל מיותרות, מגוחכות וגרוטסקיות שמעוררות בי אסוציציות כשהייתי צעיר אגרסבי ונימרץ.

  • 45.

    ההנהגה הערבית הפשיסטית מכנה את היהודי פשיסט... למה ?

    Jerraysi , 24/03/09 07:37

    כי כך לימד השמאל את ערביי ישראל. הראשונים, למיטב זכרוני שהשתמשו בכינוי זה נגד יהודים היו החברה של שולמת אלוני... מר"צ. אבל כאשר השייח ראעד סאלח קרא בעצרות באום אל פאחם שאין מקום ליהודים כאן ושזו אדמה קדושה לאיסלם, לא שמענו את הנהגת השמאל מכנה שם איש בכינוי "פשיסט"...

    • מרזל הוא שילוב של דתי הזוי ולאומן קיצוני (ל''ת)

      רק להיגעל, 24/03/09 07:41

      • תקרא שוב את מה שכתבת ונסה לחשוב מי כאן באמת ההזוי! (ל''ת)

        ציון, התנחלות חיפה , 24/03/09 09:10

  • 44.

    לא יותר מילדים מגודלים ומופרעים

    שחר גל, 24/03/09 07:37

    מרזל וחבריו הם לא יותר מילדים מגודלים ומופרעים אשר נוהגים באלימות בהמית ומשתמשים בפרובוקציות זולות על-מנת ליצוק מעט תוכן בחייהם העלובים וכל זאת בחסות אידיאולוגיית ארץ ישראל השלמה. יאללה שמישהו יעשה טובה ויכניס כבר את ברוך מרזל וחבריו אל מאחורי סורג ובריח - כך לפחות בארץ ישראל השלמה תשאר תקווה לשלום ודו-קיום. ההפגנה הבוקר באום אל פחם היא לא יותר מבריונות מגוכחת. אני מתפלא שאקט כ''כ אידיוטי מאושר ע''י המשטרה. הטיפשות של בן-ארי, בן-גביר, מרזל ושאר ההזויים שייצעדו מחר - תמומן כמובן מכיסו של משלם המיסים.. 2500 שוטרים(!!!) במקום ללכוד רוצחים, אנסים וגנבים יאבטחו את שלושת הליצנים הללו. אלוהים!! אם זו ארץ ישראל השלמה - אני מוכן לוותר על חצי ממנה.. בתנאי שמרזל וחבריו - לא יהיו בצד שלי!

    • ואילו אני מוכן בשמחה לוותר על שכמותך!

      ציון, התנחלות חיפה , 24/03/09 09:14

      לידיעתך. האידיולוגיה של מרזל הינה האידיולוגיה של מפ"י שעליה הוקמה המדינה, אידיוט!
      לא מאמין לי? תקרא קצת ספרי היסטוריה ותצפה בנאומים של מייסדי האומה.

    • לכולם יש מקום

      שי, 24/03/09 09:45

      דרך השמאל במיעוט סימן שלא היא הדרך הנכונה ואתה באופן אישי לא מכיר את המציאות,
      דרך השמאל היא לפחד ממי שמפחיד ולחבק אותו ולשחק בשם הדמוקרטיה ואת האחים שלך אתה שונא לא סתם שנאה .

  • 43.

    הייתם מקבלים הפגנה של התנועה האיסלאמית בכפר חב''ד?

    אותו דבר, 24/03/09 07:34

    מרזל יודע שהוא מנסה להתריס ולעורר מהומה שתשרת את מפלגתו הקיצונית .

  • 42.

    ''לסייע בשמירה על הסדר - הצחקתם אותי''

    שלמה, 24/03/09 07:31

    ''פעילי שמאל הגיעו לסייע בשמירה על הסדר'' - זו בדחיה טובה אבל עגומה. וכי צירך יותר מ 2500 שוטרים? כל מטרתם של פעילי השמאל היא להפריע לסדר ולעורר פרובוקציות

  • 41.

    מרזל, העם איתך, סוף סוף מישהו שמבהיר מי הבעל הבית במדינה הזאת (ל''ת)

    moshon1 , 24/03/09 07:29

  • 40.

    ובמקביל צריכה להיות צעדה של ערביי אום אל פאחם ביצהר ותפוח.

    דני ב., 24/03/09 07:18

    על בסיס ההדדיות.
    אני משוכנע שהתושבים של ההתנחלויות יקבלו את הצועדים בלחם ומלח.
    עוד הפגנה הייתי מארגן בבני ברק, באלעד, במאה שערים, ודורש שמדי בוקר בישיבות יונפו דגלי ישראל ותושר שירת התקווה.
    גם הייתי מלמד את הדרדקים את התפילה לשלום צה''ל.
    אבל למה לבלבל את המוח? את הפרובוקציות צריך לעשות רק לערבושים, להראות להם של מי יותר גדול...
    רק את הפצעים שנלקק בעקבות התולעים הללו בצורת בן גביר ופדרמן וכן גם האיש עם השערות על הפנים הלא הוא חבר הכנסת החדש נזכור הרבה זמו.

    • על מה אתה מציע שיפגינו ????...

      moshon1 , 24/03/09 07:34

      יש לערבים אתכם,הסמול הסהרורי וההזוי עם 3 מנדטים בכנסת כמשת"פים שלהם...
      לכו תתסיסו אותם כנגד כל העם היושב בציון, אולי בסוף עוד תגלו שהם יהיו החברים שלכם, ויבואו לחגוג איתכם בעת פסטיבל רבין..

    • הם כבר הניפו דגלי פלסטין באבן-גבירול ת''א וקראו אללה אכבר ומוות לצה''ל!! (ל''ת)

      תל-אביבי קיצוני, 24/03/09 08:57

  • 39.

    מרזל והכהניסטים מחרחרי שנאה -אני נגעל מהם (ל''ת)

    יהודי, 24/03/09 07:17

  • 38.

    סמולים הזויים וסהרורים, חכו עם ההפגנות שלכם לפסטיבל רבין

    moshon1 , 24/03/09 07:16

    בסה"כ יהודים מרימים דגל ישראל בשטח בישראל..
    זה לא כל כך פשיסטי.. או שאתם פשוט השתגעתם לגמרי..
    במקרה כזה יש לכם ללכת לאברבנאל במקום לעורר מהומות נגד יהודים טובים נאמני הארץ, שמה לעשות... הם עדיין חושבים שהמדינה הזאת שייכת לנו, לעם ישראל
    מעניין מה מדרבן אתכם, סמולים עלובים, איך אפשר להבין אתכם ?... ואללה , איך אתם מסתכלים על עצמכם במראה , בעיניים ?...
    בושה...

    • מה שמרזל עושה זה נגד התורה ונגד המדינה ונגד כבוד בין אנשים (ל''ת)

      יהודי, 24/03/09 07:20

      • ועל אזו עבירה בתורה הוא עובר בדיוק ??.. (ל''ת)

        moshon1 , 24/03/09 07:41

        • תפתח פעם ספר תורה ....מושון העגלון בור ועם הארץ (ל''ת)

          נו .. נו.., 24/03/09 07:49

      • ''ואהבת את הגר'' ''כגר כאזרח יהיה'' ''וגר לא תונה'' ''וגר לא תלחץ (ל''ת)

        ...תורת ישראל, 24/03/09 08:19

      • דחקות איתך

        מושון העגלון, 24/03/09 08:23

        רבי יהודי, המצאת תורה חדשה? לא, כי שכחת לעדכן אותנו... אהבל עם חותמת... מדבר לי על כבוד

    • פחחח ימני שוטה ושיכור ..התעוררת ?? (ל''ת)

      הנה עוד אחד, 24/03/09 07:30

      • אתה מדבר על שוטים ושיכורים ?.. טול קורה מבין עיניך, (ל''ת)

        moshon1 , 24/03/09 07:43

      • כן .. הנה מושון הכהניסט השיכור (ל''ת)

        כן, 24/03/09 07:44

  • 37.

    כבר אין צורך לערוך בירור

    ah, 24/03/09 07:15

    האם הערבים נאמנים או לא ? הנה התשובה לכל האופטימים ולכל אלה שהאמינו שיכול להתקיים דו קיום מסתבר שהוא יכול רק מצידנו, רק עם ישראל נאור ורוצה שלום לא כך הערבים לא כולם .

  • 36.

    זכותם להפגנה - אל תשכחו שמי שרצח את כהנא היה ערבי מוסלמי (ל''ת)

    אבי, 24/03/09 07:05

    • מי שרצח את ראש הממשלה היה יהודי ..אז להפגין בהרצליה? (ל''ת)

      היגיון, 24/03/09 07:56

      • תפגין איפה שבא לך (ל''ת)

        בן, 24/03/09 08:24

        • אולי תהלוכה איסלמית בכפר חב''ד -------הכי כייף (ל''ת)

          נסדר משו ...................., 24/03/09 10:09

  • 35.

    ימנים, יהודיים !!

    יעקב, 24/03/09 06:57

    מה אתם מתפלאים, הכול פוליטקה, אין לכם לובי חזק , ואילו לערבים יש את הלובי הכי חזק, להזכיר כי לערבים יש לובי שמחוזק גם ע''י יהודים , ואין ההפך , אז אל תדרשו צדק . ותעשו את ההפגנה בצינעה וכאילו לא קיימת .

  • 34.

    מספיק טנק אחד. (ל''ת)

    אורי, 24/03/09 06:54

  • 33.

    חופש תנועה

    יוסי.ג, 24/03/09 06:40

    חשבתי שאום אל פחם נמצאת במדינת ישראל אם כן אז למה ליהודים אסור להפגין שם?

  • 32.

    הצעדה חושפת את הטמטום של כולם- השמאל המשתף פעולה עם הערבים, הימין

    רעמסס, 24/03/09 06:34

    הקיצוני המבזבז אנרגיה על מקום שממילא יועבר לרשות הפלסטינית יום אחד, והערבים- נו, חבל על כל מילה.

  • 31.

    נאצים שמאלנים ומוסלמים חושבים שרק להם מותר הכל (ל''ת)

    אריה, 24/03/09 06:30

  • 30.

    As much as I despide Marzel

    Panda, 24/03/09 06:15

    This demonstration is very important. It raises the questions - Who is really in control of the arab cities? Is this still part of Israel or not? And how does the Israeli democracy protect all the minorities and all views or only those supported by the supreme court?

  • 29.

    שטח אקסטרטוריאלי ליהודים במדינת ישראל ?!?!?!?!

    avre10 , 24/03/09 05:45

    בושה שהגענו למצב הזה.
    בושה גדולה יותר שמנסים להפחיד אותנו באלימות.
    מי שמפעיל אלימות - חייב לגמור בבית הסוהר.
    מי שמאיים באלימות - חייב גם הוא לגמור בבית הסוהר.

    • מה הקשר ליהודים, טמבל? אלו נציגי היהדות?

      ש, 24/03/09 06:05

      חכמולוג: מי שמאיים באלימות זה המרזלים הללו שמארגנים את ההפגנה, אתה לא מבין? זאת התוכנית שלהם! להגיע לכדי אלימות כדי שטמבלים כמוך, שמתעצלים לחשוב לעומק, יפלו במלכודת!

  • 28.

    תראו מי שמדברים על פשיזם,גזענות ואפלייה?אורוול היה כותב על זה מערכון! (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה-, 24/03/09 05:26

    • קורן נאווה את גרה ב----חוות החיות ? (ל''ת)

      מתאים לך, 24/03/09 07:45

  • 27.

    קיצוניות יהודית למול קיצוניות איסלאמית

    aviadbarel , 24/03/09 04:39

    אצלנו היהודים, מרזל ה"קיצוני" מתכוון להניף דגל ישראל בעיר בתחומי מדינת ישראל. אכן מכה קשה לדמוקרטיה.
    מצד שני הערבים רוצים להדוף מפגינים באלימות פיזית וזה שיא הנאורות.
    היגיון עקום. אני שמח שהSMALL יחזור למאורה ממנה הוא יצא בשנות ה90. הבאתם עלינו אסון, אלפי יהודים הרוגים בגלל שיכור אחד...

    • מרזל מתגרה ללא צורך באזרחים ישראלים-ערבים (ל''ת)

      חבל, 24/03/09 08:36

  • 26.

    ברק ישתתף גם ? (ל''ת)

    הרי כל הימין יהיה שם ,,,, 24/03/09 03:48

  • 25.

    AM AL FHM

    SHAWESH, 24/03/09 03:44

    KL HKVOD LE AM AL FHM AFO HEHODEM

  • 24.

    את החלטת בג''ץ צריך למלא גם כשלא ממש נעים.

    יאיר, 24/03/09 03:40

    ומעבר לכך, איך זה שלמרזל שהוא אזרח ישראלי אסור להכנס למקום שנמצא בשטחי מדינת ישראל. האם כל מי שחושב אחרת מערביי ישראל לא יכול לבקר שם?
    בתקווה שגם מרזל וחבריו וגם ערביי הסביבה יפגינו איפוק.

  • 23.

    כולם להרגע

    שמאל שפוי, 24/03/09 03:22

    מרזל מצד אחד פרובוקטור.
    מצד שני יש משהו בטענתו שגם באום אלפחם צריך לכבד את סמלי המדינה.
    מכל מקוםאם כבר נתנו לו רשיון - אני וקרא לתושבי אום אלפחם לא להגרר. מנסים להבעיר אש במכוון בין יהודים וערבים אל תיפלו למלכודת הזו. !!!!!!!!!!!!!!!
    ולמרזל - זה סתם טמטום מצדך .. הפגנה הבאה תהיה של תשובי אום אלפחם בקרית ארבע ... (גם שקטה ברשיון כמובן) ..את זה תאהב?
    אגב שיעיפו משם את פעילי השמאל -באים רק ליצר בלגן בדיוק כמו פעילי הימין

    • נאה דרשת. (ל''ת)

      רעמסס, 24/03/09 06:35

  • 22.

    אני ערבי ..ומזמין את כולכם לאום אל פחם , אבל לא אותו

    ערבי, 24/03/09 02:44

    אני ערבי ..ומזמין את כולכם לאום אל פחם , אבל לא אותו .. כי אני רואה שהוא מנסה להתגרות .. לא בריא לא אינושי ולא תרבותי

    • אתה צודק -מה שהוא עושה זו התגרות אבל אם לא תגררו זה יעבור כמו יתוש

      שמאל שפוי, 24/03/09 03:36

      מכל מקום זו הגישה. לא לתת לקיצונים מימין או משמאל לפגוע ביחסים בין יהודים וערבים .העם חכם יותר!!

      • What relations? Do you have Arab friends? REAL friends?

        Panda, 24/03/09 06:19

        Yes, I also joke around with my mechanic, and worked with arabs before. But I don't fool myself that they are my friends. When push comes to shove they will all be against us.

      • תגיד לי , ממתי להרים דגל ישראלי בשטח ישראל זאת התגרות ?.. (ל''ת)

        moshon1 , 24/03/09 07:22

      • אתה ושכמותך ההיפך מרצון העם

        שי, 24/03/09 09:19

        אתה ושכמותך ההיפך מרצון העם ראה תוצאת הבחירות האחרונות , ובכלל אתם כומץ קטן שגורם לנזקים גדולים אך טוב שיש אתכם אתם לא ערבים אתם קבוצת הוזים .

    • ומדוע אתה חושב שאתה רשאי לבחור מי יכנס לאיזו עיר בתחומי מדינת ישראל?

      aviadbarel , 24/03/09 04:33

      בבחירות האחרונות הצלחתם להפחיד את המשטרה ומנעו ממנו להגיע.
      אף על פי כן, היו נציגים של המפלגות הערביות בהתיישבויות יהודיות (ע"ע התנחלות לשיטתכם).
      מדוע הפגנה של מר מרזל היא פרובוקציה?
      ואם אכן יעלה על דעתו לנסות משהו, האמן לי שהמשטרה תעצור את מר מרזל לפני שתספיקו להגיד "איטבח אל יאהוד".. הרי הם רק יחפשו סיבה להוציא אותו מהעיר.
      בלתי מתקבל על הדעת שבשנת 2009 אנחנו נמשיך ונסבול איומים.
      אתה מוזמן להגיע לתל אביב בכל עת שתחפוץ, וגם הבוגדים מבל"ד. אף אחד לא ימנע מכם להיכנס לאן שתחפצו, ולכם אין הזכות למנוע מאף אחד להיכנס לאן שיחפוץ. אם אתם מעוניינים לעבור לתחומי הרשעות הפלסטינאצית אז תוכלו להחליט למי תנפקו אישורי כניסה. כל עוד אתם חלק ממדינת ישראל אין לכם הסמכות למנוע כניסת אדם.
      אולי זה מרגיז אותך אבל זה המצב.

      • זו לא כניסת אדם --זו תהלוכה מתריסה פשיסטית (ל''ת)

        תשליכו עגבניות על הפשיסט, 24/03/09 07:12

    • מרזל העם איתך.

      טרנספר עכשיו, 24/03/09 06:12

      ואני מזמין אותך ואת כל אחיך הגייס החמישי להגר מיד לאחת ממדינות ערב לשם אתם שייכים.

      • עגבניות רקובות על בן גביר ומרזל (ל''ת)

        תפריטים -, 24/03/09 07:51

    • הוא לא זקוק להזמנתך או לויזה ממך-הוא אזרח ישראלי (ל''ת)

      ואום אל פאחם עדיין לא שייכת לרשות, 24/03/09 06:35

      • זו תהלוכה של מוקיונים פשיסטים (ל''ת)

        מה זה .. פורים .. . ??, 24/03/09 07:46

    • כשיהיה שלום אמת נבוא לבקר- כשתהיו שייכים לפלסטין, מקומכם הטבעי והנכון. (ל''ת)

      רעמסס, 24/03/09 06:36

    • נבוא לבקר כשיהיה שלום והיו חלק מפלסטין. (ל''ת)

      רעמסס, 24/03/09 08:13

    • אתה עז מצח ואני בטוח שגם הרוב הערבי

      ah, 24/03/09 09:13

      אתה עז מצח ואני בטוח מתוך מה שאני רואה שגם הרוב הערבי .
      אצלנו היהודים למעלה מ 95 % אם לא מאה % רוצים שלום, אצל הערבים ההיפך הוא הנכון אתם לא מבינים מהו טוב אתם צריכים רק כח מה שלא השכילו פה לעשות כבד אותי אני אכבד אותך אך אם אתה מתנהג בברוטליות ומנסה להחליט מה מותר ומה אסור סופך שתשוב למקורותיך.

  • 21.

    כל הכבוד מרזל מישהו צריך לשים סןף לאיומים של הערבים

    קירשנבויים , 24/03/09 02:42

    אני סטודנט באוניברסיטת חיפה שם אני מרגיש כמו מיעוט הערבים אינם מפספסים שום הזדמנות לעשות פרובוקציה אבל כאשר ישנה פרובקציה נגדם הם מאיימים באלימות זה כנראה קשור לתרבות האלימה בה הם חיים מישהו צריך לשים לזה סוף מרזל אני איתך

  • 20.

    כמו עם טרולי-אינטרנט: צריך להתעלם מהפרובוקטורים!

    עמנואל , 24/03/09 02:04

    רוצים להעליב אותם? רוצים שהם ייתעצבנו? פשוט תתנהגו כאילו הם אוויר!

  • 19.

    איזה כיף השמאלנים בלחץ

    שמיל, 24/03/09 01:43

    סוף סוף בגץ החליט ללא העדפה של מיגזרים מסוימים ולכן השמאלנים נלחצים מזה.
    תמיד בגץ היה בצד שלהם.
    עוד משהוא טוב זה שביתת המסחר לא יתפרנסו יום אחד השמאל יארגן להם שירותרום.
    וחוץ מזה יש להם הרבה כסף.

    • לערבושים מותר הכל במדינת החלם ישראל.

      שמאלני לשעבר, 24/03/09 06:19

      כן יש להם הרבה כסף כתוצאה מהגנבות שלהם מהמגזר היהודי שם יש להם כניסה חופשית מתי שהם צרכים לגנוב לשדוד ולאנוס נשים.

  • 18.

    אחינו היהודים השפויים !

    אבראהים-אום אל פחם, 24/03/09 01:27

    אחינו היהודים השפויים מזמינים אותכם להתארח אצלנו בעיר ! ברוכים הבאים ! בכדי להדוף את הגזענים !
    לא לגזענים
    לא לפשיסטים
    לא לניו נאצים
    לא למרזל !

    • אבראהים - אל תגררו אחרי אלה שמנסים להסית. קחו באיזי וזה יעבור בלי להרג (ל''ת)

      שמאל שפוי, 24/03/09 03:23

    • הבן אדם מבקש להפגין במשך שעה עלובה, אתם מאיימים להדוף אותו פיזית, והוא

      aviadbarel , 24/03/09 04:35

      הפאשיסט?
      אירוני משהו... היגיון עקום.
      אם מחר יבואו נציגים של מר"צ להפגין לי מול הבית על איזה בעיה נוספת שיש להם, למרות שינאתי העזה אליהם, אני אשב בביתי, אתעסק בענייני ולא אגיב באלימות וזה מה שמצופה מאדם מפותח בשנת 2009.
      חלאס עם הפרימיטיביות. תתאזרו בסבלנות וזה יעבור. כולה הבן אדם רוצה לעשות צעדה. הוא לא הולך לפגוע באף אחד, אז למה כרגיל מגיבים באלימות?!

      • שיבואו רופאים להפגין לך ליד המיטה בגהה ימני בזוי (ל''ת)

        ביצים סרוחות על מרזל, 24/03/09 07:52

        • הערבים האלה הם פרא אדם

          הMפצח , 24/03/09 12:52

          וגם אתה.

    • אברהים,יש לי כמה וכמה אחים אף לא אחד מהם תושב אום אלפאחם. (ל''ת)

      יעקב, 24/03/09 08:12

      • יעקב -האחים שלך כסילים כמוך? (ל''ת)

        שושלת, 24/03/09 08:46

  • 17.

    כמה פרובוקציות יעשו התולעים הללו בן גביר ופדרמן.?

    דני ב., 24/03/09 01:10

    אי אפשר לשים אותם בקציעות יחד עם חבריהם מהחמאס?

    • למה הנפת דגל ישראל בתחומי המדינה זו פרובוקציה?!?!?!?!

      aviadbarel , 24/03/09 05:03

      לא נותנים לעובדות לבלבל אתכם, מה?

    • לך תניף דגל של הומו בירושלים (ל''ת)

      ניר, 24/03/09 06:07

      • ---------------------------מרזל מטמא את הדגל במגעו הפשיסטי (ל''ת)

        שים לב בחור, 24/03/09 08:02

  • 16.

    ממתי הנפת דגל ישראל זאת פרובוקציה גזענית?

    אלון, 24/03/09 00:51

    מישהו יצא מאיפוס.

    מדובר בעיר ישראלית, שתושביה הם אזרחי ישראל.
    אם הנפת דגל ישראל היא פרובוקציה, אז כנראה שהכיבוש הישראלי עדין לא הושלם באום אל פאחם.

  • 15.

    יהיה בלאגן רציני ועוד במיוחד אחרי רצח העם שעשו בעזה ממש בלאגן יהיה (ל''ת)

    glit , 24/03/09 00:47

    • בקרוב השמאלנים יעשו לכם נקבה2

      הMפצח , 24/03/09 02:31

      חחח וזה יהיה כייף.

      • מפצח --הרחם של אימך היה מורעל ויצאת ככה עקום וטיפש (ל''ת)

        תשחק חלוץ, 24/03/09 07:23

        • לא הימין עשה לכם נקבה ולא הימין עשה

          הMפצח , 24/03/09 12:54

          לכם ניקוי בעזה.
          ובקרוב לא הימין יעשה לכם נקבה2.

          זה בגלל שהטימטום הוא משהוא קבוע במוח שלכם.

    • היחידים שעשו רצח עם בעזה היו אנשי החמאס בפתח

      שמאל שפוי, 24/03/09 03:24

      שימוש בילדדים זריקת אנשי פתח מגגות ירי באנשי פתח ברחוב עם ילדיהם ועוד ועוד

  • 14.

    מה הבעיה עם דגלים במדינת ישראל?

    marco polo , 24/03/09 00:45

    זה כמו שיגידו שלאמריקאים אסור להניף דגל בשכונה של היספנים או מהגרים. הגיע הזמן שהערבושים האלה יבינו שהם לא בעלי הבית והם פה בתור אזרחים במדינת היהודים לא פלסטין.

    • הבעיה לא עם הדגל. הבעיה עם אלה שיאחזו אותו שם מחר.

      עמנואל , 24/03/09 02:06

      וכל אזרח ישראלי שהדגל יקר לליבו צריך להתקומם נגד הניצול הציני של הדגל שלנו!

      שהגזענים המטונפים יורידו את טלפיהם מדגל ישראל!

      • לא חביבי

        marco polo , 24/03/09 02:13

        הבעיה היא עם אלה שמסרבים להכיר בדגל ובזכות של "הגזענים" האלה להניף אותו בכל פינה בארץ ישראל.

        • יש משהו במה ששניכם אומרים הבעיה היא בסגנון

          רואה נכוחה, 24/03/09 03:26

          מצד אחד אי אפשר לכפות הנפת דגל.מצד שני ישוב -עיריה בישראל צריכה לכבד את סמלךי המדינה כולל דגל גם אם היא ערבית.
          הבעיה העיקרית היא צורת הדו שיח כל צד כאן מתנהל באלימות. כולם תרגעו ... סתם קיצונים משני הצדדים מנסים לגרור למהומות

          • ז------------ה כמו לעשות הפגנה של בל''ד בכפר חב''ד (ל''ת)

            סתם התגרות מיותרת ., 24/03/09 07:25

  • 13.

    התקפלות המשטרה בפני האלימות הערבית- פרי הבאושים של ועדת אור (ל''ת)

    דן, 24/03/09 00:31

  • 12.

    מיותר!!! אולם יחד עם זאת מותר לכל אזרח בישראל לבקר בכל

    felix342 , 24/03/09 00:27

    מקום בארץ שהוא חפץ בו, כל עוד אין לו כוונה לפגוע ברכוש שהוא נחלת כלל הציבור או נחלתו של אדם פרטי זה או אחר- גם אם הוא מצהיר שיש בכוונתו לעשות כן. הצהרות לחוד ומעשים לחוד.

  • 11.

    שאלה, כי כנראה לא הבנתי

    felix 5 , 24/03/09 00:23

    מה מטרת ההפגנה? ולמה דווקא באום אל פחם?

    סתם כי אני לא מעודכן.
    תודה.

    • אעדכן אותך

      זאב, 24/03/09 02:10

      יש פיתגם באנגלית האומר.. מה טוב לאוז טוב לאוזה..להם מותר להפגין בלוד בעכו בנצרת ועוד. לנו מותר להפגין בכל פיסת אדמה השייכת לנן. אם הם לא מרוצים הם יכולים לארוז מיזודותיהם ויכולים ללכת לכל הרוחות...תגובה זו משתיכת לשמאלנים גם כן

  • 10.

    מחר תיוולד אינתיפאדה.. סכנה אמיתית... מדיניות של חלם !!!!!------------ (ל''ת)

    יואב, 24/03/09 00:23

    • הכנעות לאיום באנתפאדה הוא לא שיקול אלא פרס לאלימות (ל''ת)

      שמאל שפוי, 24/03/09 03:27

  • 9.

    עזרו לילדה אולגה!

    saveolga , 24/03/09 00:19

    גולשים יקרים!

    אולגה בת ה- 9 תושבת אוקראינה זקוקה לעזרתכם!
    אולגה צריכה לעבור ניתוח להשתלת מוח עצם. המחיר להצלת חייה - 100 אלף יורו.
    תרומת מוח עצם מתאימה כבר נמצאה.

    לתרומות ומידע נוסף – כנסו לאתר של אולגה www.saveolga.tk

    למאמר ברוסית שפורסם בחסות ערוץ "ישראל פלוס" בפורטל החדשות ברוסית "זמן"
    http://www.zman.com/news/article.aspx?ArticleId=36491&CategoryId=17

  • 8.

    השמאלנים באים לתמוך באחים המוסלמים הפאנטיים שלהם (ל''ת)

    השמאלנים = משומדים, 24/03/09 00:16

    • חביב תרגע-זה בדיוק מה ששונאינו רוצים

      שמאל שפוי, 24/03/09 03:29

      אחד-אני לא מתלהב מריצת האמוק של פעילי שמאל לשם-זה גרוע בדיוק מכמו פעילי הימין.
      אבל לך אני קורא לחשוב לרגע. אתה יודע מה יכול להיות כחנו ? רק אחדות
      . מותר להתוכח על רק אויבינו רוצים שנהיה מפוצלים שמאל ימים דתיים חילונים.
      ולהיות ימני זו לא ערובה לכלום תראה מה קרה לבית היהודי המטומטמים עם האיחוד הלאומי הדבילים שהרחיבו כל נסיון לאחדות במחנה הדתי לאומי

      • התחלת יפה אבל הרסת עם כל הקללות שלך

        aviadbarel , 24/03/09 05:41

        קודם אבהיר שאני לא תומך לא בבית היהודי ולא באיחוד הלאומי.
        אבל חורה לי לראות אדם מכנה ישראלי אחר מטומטם או דביל.
        אפילו מר"צ שלטעמי לא מחוברים למציאות, וסובלים מהזיות חמורות, לא יזכו למילות גנאי שכאלו ממני.
        אם אני לא מסכים עם אדם זה לא הופך אותו לאידיוט, ואם אני קורא לו אידיוט, לכל היותר זה מעיד עלי.

        • Well put (ל''ת)

          Panda, 24/03/09 06:22

        • אתה אידיוט ימני בזוי (ל''ת)

          לסיכום, 24/03/09 07:26

  • 7.

    אני איש שמאל וחושב שזכותם לצעוד .

    ארנון, 24/03/09 00:10

    מה קרה לנו ? נפלנו על הראש ? האם אסור לצעוד עם דגל של מדינה ? ולמה באמת המשטרה לא עוצרת את המאיימים ....

    • שקרן אתה איש ימין , מצורת הכתיבה רואים שאתה משקר

      יוסי, 24/03/09 02:40

      אחי לא עלינו

      • הוא איש ימין נקלה ומאוס שמתחזה ללא הצלחה (ל''ת)

        נו, 24/03/09 07:27

  • 6.

    ''פעילי שמאל מגיעים לשמור על הסדר''?! - איזה ניסוח מתחסד

    תנו לחתול לשמור על השמנת, 24/03/09 00:07

    הרי מי שהולך להשתמש באלימות זה השמאל והערבים ולא 100 היהודים שיהיו תחת אלפי השוטרים!

  • 5.

    ברוך מרזל מציל את הכבוד האבוד של מדינת ישראל (ל''ת)

    אלי, 24/03/09 00:04

  • 4.

    לשבור את הבריונות הערבית ולהראות להם מי בעל הבית ומי העבד (ל''ת)

    על כל יהודי לבוא לשם, 23/03/09 23:58

    • תגיד אתה נורמלי -מה זה עבד? אתה מחלל שם תורה

      שמאל שפוי, 24/03/09 03:35

      זכור את החובות כלפי הגר הגר בקרבך.אם כך היו מדברים על יהודים בגולה? ..זה בדיוק כמו נאצים

  • 3.

    פעילי שמאל יגיעו לעזור לעשות סדר זאת בדיחה ? (ל''ת)

    קובי, 23/03/09 23:56

    • אתהפשוט צודק- זה נשמע רע כמו פרובוקציה נגדית (ל''ת)

      שמאל שפוי, 24/03/09 03:29

      • אל תתחזה ---אתה לא שמאל .--.אתה ימני (ל''ת)

        הלו, 24/03/09 08:47

  • 2.

    פרובוקציה-תמיד מאשימים אחרים

    יחזקאל,הרצליה , 23/03/09 23:55

    תמיד הערבים מאשימים אחרים.
    האם המדינה שייכת לערבים ?
    אום אל-פחם או ביירות ?

  • 1.

    שביתת מסחר?! תגידו לי איזה יהודי כבר בא לקנות באום אל פאחם? (ל''ת)

    רונן אפלבוים , 23/03/09 23:40

    • תתפלא לשמוע,לא רק באים אלא תורמים להם ,בכפר סבא

      lili_lili , 24/03/09 00:15

      היום זוג ניסה להתאבד בגלל מצבו הכלכלי,אבל את השמאלנים זה לא מעניין,הם יסעו במיוחד עשרות קילומטרים על מנת שלתושבי אום אל פאחם תהיה פרנסה.

    • אני בא פעמים רבות לאום אל פאחם, לאכול, לשתות קפה, לעשות קניות. מעולם

      תושב הצפון, 24/03/09 00:26

      לא הרגשתי שם מאויים או לא בנוח, להיפך. יש לנו יחסי שכנות טובה, עם כל הבעיות הלא פשוטות שבוודאי קיימות בין יהודים לערבים בישראל. האסון הוא שפרובוקאטורים כמו מרזל, או כמו המגיבים באתר הזה, שאין להם מושג וחצי מושג על מה הם מדברים, מעוניינים להרוס את יחסי השכנות האלה

      • כי אתה נאיבי שמפרנס מתדלקי טרור (ל''ת)

        ממממממ, 24/03/09 08:15

      • יחסי השכנות האלה

        בני לגונה, 24/03/09 08:21

        אתה נותן להם כסף והם תומכים בפיגועים.
        אם יצא להם אז על הדרך הם יפרצו לך לבית יגנבו לך את האוטו או יאנסו את הבת שלך.
        העיקר שאתה קונה בזול בשם השכנות הטובה.