• 75.

    להקים גדר הפרדה בין א.א. פאחם וכביש ואדי ערה-ליברמן יעשה זאת.......... (ל''ת)

    prague , 24/03/09 13:20

  • 74.

    זחאלקה בשארה, אתה ושכמותך האסון של המדינה שלנו-עם ישראל חי וקיים לעד.. (ל''ת)

    prague , 24/03/09 13:16

    • במקום להפגין מנהיגות-זחאלקה בשארה מלהיט את השינאה-רוח' מין הון........ (ל''ת)

      prague , 24/03/09 13:18

  • 73.

    ח"כ זחאלקה זה פושע שצריך להשליך אותו לכלא. (ל''ת)

    הMפצח , 24/03/09 13:07

  • 72.

    זחל-קקה אוייב ישראל !!!! (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 24/03/09 12:46

  • 71.

    הערבים לא מבינים מה זו דמוקרטיה אבל מנצלים אותה לתועלתם

    דודו, 24/03/09 12:42

    הם פלסטינים בהגדרה ולעולם לא יהיה שלום אמת עם תרבות שאינה יכולה להפנים את ערכי הדמוקרטיה . - מקרה אבוד שחבל שמבזבזים עליו זמן .

  • 70.

    אלפיים שנה של אנטישמיות.בתודה מראש.אלוהים יברך. (ל''ת)

    מלח בעיניים, 24/03/09 12:16

  • 69.

    זחאלקה -אתה אסון. הדמוקרטיה מאפשרת לך אפשרות לחרף ולגדף.

    יחיאל כ''ץ, 24/03/09 11:33

    במדינה מתוקנת היית אתה ושאר מחרחרי ריב ומדון מאחורי סורג ובריח. רק בישראל , בשם הדמוקרטיה , אתה מערער על אושיות השלטון .במדינה ערבית היית ''נעלם'' ,בלי דמוקרטיה .

  • 68.

    ליל הבדולח הפלסטינאי (ל''ת)

    מלח בעיניים, 24/03/09 11:33

  • 67.

    ח''כ זחאלקה

    ephi, 24/03/09 11:10

    Go to palestine with all your arabs, stupid jewish state that allowed such terror and hate

    • מלח בעיניים (ל''ת)

      HA HA HA I AM THE JEWISH RAMBO HA HA HA, 24/03/09 11:27

  • 66.

    צעדת הימין.שתצעדו על הרגל הימנית בלבד .כמו שאתם חושבים עם חצי שכל. (ל''ת)

    מלח בעיניים, 24/03/09 10:52

    • תמשיכו להתבוסס במיץ של הזבל שלכם כל עוד אתם תומכים בזחאלקה בשארה וחברי (ל''ת)

      prague , 24/03/09 13:22

  • 65.

    אין כח בעולם שיכול לעמוד מול הפשיסטים גזלנים האלה.ואלוהים ישן (ל''ת)

    מלח בעיניים, 24/03/09 10:49

  • 64.

    לפוזלים מהימין.זוג קביים.ימניות בעדיפות (ל''ת)

    מלח בעיניים, 24/03/09 10:46

    • ''מלח בעיניים'' הוא מתחזה מוסלמי נתעב !!! (ל''ת)

      א.ב.ס.ט, 24/03/09 12:49

      • אם לא תהרגו תמותו,אם תעשו שלום גם תמותו.ארצה עבדים. (ל''ת)

        מלח בעיניים, 24/03/09 14:02

      • כמו אמה שלך זוכר?אני בטח סתם טמבל.זה שמךלא? (ל''ת)

        מלח בעיניים, 24/03/09 14:05

  • 63.

    מי משעסיק או סוחר עם מוסלמים = בוגד !!!! (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 24/03/09 10:37

    • היה לי בוקר נהדר עד שפגשתי בטיפש הזה (ל''ת)

      מלח בעיניים, 24/03/09 11:06

      • מוחמד תתבייש ...חזיר מטופש !!!! (ל''ת)

        אא.ב.ס.ט, 24/03/09 12:47

  • 62.

    לפתוח באש חייה על האוייב האיסלמי ..להטיל עליהם חרם כלכלי !!! (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 24/03/09 10:34

    • איך אפשר להגיע לכזאת דרגה של חזירות ובהמיות (ל''ת)

      מלח בעיניים, 24/03/09 11:37

      • המוסלמי הוא החזיר ובהמה מי כמוך יודע !!! (ל''ת)

        א.ב.ס.ט, 24/03/09 12:48

  • 61.

    ההפגנה בתל אביב בעת מלחמה- עברה בשלום.

    ציוני, 24/03/09 10:07

    האיומים של הערבים רק מוכיחים שמרזל צודק בדרכו.

  • 60.

    בזמן המלחמה בעזה ערבים הפגינו עם דגלי פלסטין דווקא בנצרת עלית!

    panacea , 24/03/09 08:21

    אז זו לא היתה פרןבוקציה? ואפילו שערה אחת מראשו של ערבי לא נפגעה.
    עכשיו כבדו אתם את זכותם של צועדי הימין לצעוד (אפילו שההחלטה על הצעדה היא טימטום גדול).

    • בגלל ממשלת קדימה העלובה והרופסת !!!

      א.ב.ס.ט, 24/03/09 10:36

      צריך להדביר את החיידק האיסלמי ומהר !~!!!

  • 59.

    אם לא תיצרו אסון, לא יהיה אסון.

    רפניל , 24/03/09 07:56

    זחאלקה, זעקת "הקוזק הנגזל" אינה עושה רושם, מלבד רושם של צביעות מתמשכת.
    עליית הימין הקיצוני, כפי שאתה מכנה זאת, היא תוצאה ישירה של הפרובוקציות שלך ושל חבריך בכנסת ומחוצה לה. אין לך להאשים אלא את התנהלותכם נגד מדינת ישראל, נגד הציונות ונגד העם היהודי. כשתחליטו אם אתם כאן או שם, אפשר יהיה להתקדם. אם תמשיכו בדרך לשם, בסופו של דבר גם תגיעו לשם... .

    • חילוניים ודתיים לא יכולים לחיות יחד.רק בגיטו (ל''ת)

      מלח בעיניים, 24/03/09 11:34

  • 58.

    כל הכבוד לחבר (ל''ת)

    marco polo , 24/03/09 05:20

  • 57.

    This gayiss chamishi is frothing HASSATA under disguise of concern. (ל''ת)

    HE should be barred from Israel for good., 24/03/09 04:27

    • HA HA HA HA I AM THE JEWISH RAMBO HA HA HA (ל''ת)

      מלח בעיניים, 24/03/09 11:35

  • 56.

    בטוח לסייעני הטרור יש תוכנית לחסל יהודים בצעדה!! יש להם בטוח מטענים,

    ג'ינג'י -- ת. אביב, 24/03/09 00:53

    ותחמושת!! מוות לסייעני הטרור הרוצחים!! מתי מיישמים את התוכנית של ליברמן ומסלקים אותם ממדינת ישראל!! ברוך מרזל וחבריו חזקו ואמצו!!

  • 55.

    מעניין שרק לערבים מותר להפגין בזמן מילחמה נגד צהל בתל אביב וזה דמוקרט

    יובל ארהב, 24/03/09 00:24

    רק לישראלים במדינתם אסור להיתגונן מול הטרור הפלסטיני מעזה ואסור להפגין ''בשטח מדינת ישראל הריבונית''מה שיש לי להגיד זה כל הכבוד לימין שלא סופר את הערבים ממטר ולא יעזור כלוום חייבים לחשוב על ''פרוד בין יהודים לערבים''כאשר ארץ ישראל יהודית בלבד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 54.

    כמה כל שוטר עולה למשטרה למשך הזמן הזה?

    ערן ארז, 23/03/09 23:53

    אם הם נמצאים מהיום עד מחר.

    • יגישו חשבון למפגינים-כי הם אלה העושים פרובוקציות!

      דבורה ש. , 24/03/09 13:11

      אם להם מותר להסתובב ולהפגין בערי ישראל, אז למה ליהודים אסור??? ואם בכל זאת נכנסים להפגין בין הערבים, אז זה פרובוקציה? למה חופש הביטוי עובד רק בצד הערבי???

  • 53.

    רוצה לראות כיצד צעדת חד"ש תתקבל בבני-ברק.... (ל''ת)

    אייני , 23/03/09 21:41

    • זו מדינת ישראל. אם החדשניקים יניפו דגלי ישראל ולא יקראו לדברים כמו

      אייל. , 24/03/09 04:16

      מדינת כל אזרחיה או משהו דומה שבעצם מבטל את כח 60 השנה האחרונות של הציונוץ, הם יתקבלו יפה.

    • צעדת חד"ש בבני-ברק תתקבל כמו כל צעדה בתנאי שלא יפרו את הסדר הציבורי!

      דבורה ש. , 24/03/09 13:20

      ואוסיף ואומר לך כי אתה רשאי לבוא לבני-ברק בשעות בין הערביים בימי רביעי וחמישי בעיקר, ולראות קבוצות שלמות של מטיילים מכל מיני ערים, מסתובבים ברחובות העיר ומקבלים הסברים על ההווי הדתי, שבתות ומועדים, איך הם נשמרים ונחגגים!

  • 52.

    כל הכבוד למרזל!! כשהמנוולים הערבים צועדים ומפגינים להשמדת מדינת ישראל

    ג'ינג'י -- ת. אביב, 23/03/09 21:06

    ובראשם צועדים נציגי הטרור שיושבים בכנסת העם היהודי הם לא מבקשים אישור מבג''צ אבל אנחנו היהודים במדינה שלנו צריכים אישור מבג''צ שפועל כסניפי מרצ ובצלם סייעני הטרור האנטישמים לצעוד בשטח מדינתנו!! על ביבי לפרק ולאלתר את הבג''צ הנוכחי ולהקים לעם היהודי בג''צ שיהיה מחובר לעם היהודי ומנותק מהשמאלנים האנטישמיים סייעני הטרור!! לבג''צ של העם היהודי אסור לאפשר גישה למנוולים הערבים הן מתוך המדינה והן מחוצה לה!! כמו כן יש ליישם את תוכנית ליברמן ולהתחיל מכנסת ישראל שצריכה להיות נקייה מנציגי טרור המנוולים האלה שהם מסיתים, מפגינים בכל הפגנה אנטישמית נגד היהודים, בוגדים, מרגלים והעם היהודי עוד משלם לחלאות האלה משכורות והטבות ופנסיות!! צריך להוציאם מחוץ לחוק, כמו כן את המפגינים הברברים שלהם צריך לשלול את התעודות הכחולות עם כל הזכויות שלהם כולל קצבאות ביטוח לאומי ולגרש מהמדינה רק ע''י פעולת הגירוש ישראל תחזיר לעצה את ההרתעה ואת הביטחון!!כעת שהכוח נמצא בימין על כל מפלגות הימין להתאחד על מנת לסלק את הארורים האלה מהכנסת על אפם וחמתם של כל השמאלנים סייעני הטרור ועל אפם וחמתם של מערכת בג''צ האנטישמית!!!

    • היה לי בוקר נהדר עד שפגשתי בטיפש הזה (ל''ת)

      מלח בעיניים, 24/03/09 11:08

  • 51.

    האם נפלנו עלה הראש? צעדת ימין הנושאת דגלי המדינה היא פרובוקציה?

    משה בודק, 23/03/09 19:05

    יש לאסוראת אלה הטוענים כך.

  • 50.

    האם אין באיומיו של זחאלקה משום אמירה לגבי זכות יהודי לשוט בארצו ולהניף

    יהודה בן-ישראל , 23/03/09 18:47

    את דגלו?

    ברגע שמסמנים יהודים ומנסים רק מהם לצעוד יש בכך משום הגזענות, גזענות אנטי יהודית.

    הייתי מצפה שאנשי מר"צ יצאו חוצף נגד גזענות שכזו אם הם עדיין חשים כחלק מעם ישראל, מהעם היהודי בארץ ובתפוצות, או אם הם רואים את עצמם כנושאי דגל המוסר האנושי, אם לא היהודי.

    אולם זחאלקה וחבריו בשיתוף מר"צ ממשיכים לשתף פעולה בפעילות גזענית אנטי-יהודית.

  • 49.

    במסגרת המלחמה באלימות - מכל הסוגים - יש להעמיד לדין

    avre10 , 23/03/09 18:40

    כדי להוריד את מפלס האלימות - הפוליטית והאזרחית - צריך להעמיד לדין גם את מחרחרי האלימות.
    גם ח"כים וגם אזרחים מן השורה צריכים לדעת כי יגיעו לבית הסוהר במידה ויטיפו ו/או יגרמו לאלימות.

  • 48.

    זחאלקה - במקום לחרחר מלחמה - אולי תבין שאתה חי בישראל

    avre10 , 23/03/09 18:36

    לא יתכן מצב שבו איזור במדינת ישראל יהיה אקסטריטוריאלי ליהודים.
    אם ערביי ישראל רוצים לחיות ללא נוכחות יהודית - צריך להעביר אותם לגדה ולשלול מהם את תעודת הזהות הישראלית - כי הם לא ישראלים.
    זחאלקה - אתה ח"כ במדינת ישראל - אם אתה לא מבין את זה - אז תתפטר ותעזוב.

    • על מה בדיוק הטרוניה

      אחד העם, 24/03/09 10:41

      ח''כ זחאלקה אומר במפורש, כי אום אל פאחם איננה במדינת ישראל, וזה רק יכול לעזור למדינת ישראל להעביר את אום אל פאחם לתחומי הרשות הפלסטינית במסגרת החלפת השטחים כחלק מפתרון הקבע של שתי מדינות לשני העמים.

  • 47.

    האם ה"אסון" עליו מאיים הח"כ הערבי-מוסלמי כולל הנפת דגלי לאום ע"י ערבים

    יהודה בן-ישראל , 23/03/09 18:14

    ממתי אסור לאזרחי ישראל לדרוך על קרקע במדינת ישראל הריבונית?

    ממתי אסור לאזרחי ישראל להניף את גגלי הלאום של עם ישראל ומדינת ישראל?

    מדוע, כאזרחים גאים ונאמנים, שלא יצאו המוני ערביי אום אל-פחם לקבל את פני אורחיהם בהנפת דגלי המדינה בה הם אזרחים ובכך לקדם את רעיון הדו-קיום בשלום במסגרת מדינת ישראל, היא מדינת העם היהודי?

    מי שמחפש אסון ישיג אותו, אולם ניתן למנוע אותו על ידי הנפה הדדית של דגלי מדינת ישראל מעל אום אל-פחם ממש כפי שהם מונפים מעל מרבית ישובי המדינה.

    • יהודה אתה אומלל וכסיל (ל''ת)

      איבחון מהיר, 23/03/09 18:34

      • תודה. וכיצד אמירת המגיב משקפת את כבודו? (ל''ת)

        יהודה בן-ישראל , 23/03/09 18:52

        • ליהודה

          חיים מלבורן, 24/03/09 13:07

          כשאנשים אינם מסוגלים להתמודד עם הנושא,הם
          עוברים לסיגנון שהמאבחן המהיר השתמש בו.
          לא לגופו של ענין,אלא לגופו של הכותב.

  • 46.

    מנוולים פשיסטים (ל''ת)

    י, 23/03/09 18:10

    • תאכל את הלב - ותבין שאתם גיס חמישי ומי שלא יראה נאמנות ימצא את עצמו בע

      גד, 24/03/09 08:28

      בעתיד מחוץ למדינה

      • מאיזה חזיריה יצאת?הסירחון שלך מגיע עד אילת (ל''ת)

        מלח בעיניים, 24/03/09 11:38

  • 45.

    כולנו נהיה שם אנחנו לא מפחדים

    כהנא צדק , 23/03/09 17:57

    והעיקר לא לפחד כלל

  • 44.

    בעיצומה של המלחמה -עופרת יצוקה

    תושב תל אביב מושפל, 23/03/09 17:24

    צעדו 3000 ערבים עם דגלי חמאס וחיזבאללה מתחת לחלון ביתי.- בעיר העברית הראשונה בתל אביב.

    יצאתי והנפתי במרפסת שלי דגל ישראל.
    מיד החלו צרחות- גזעני, כהניסט, ואיטבח אל יהוד.

    נזרקו גם אבנים ובקבוקים.
    ושוטר משטרת ישראל צרח אלי ברמקול- תכנס מייד פנימה או שאעצור אותך.

    ועכשו, כשיהודים צועדים באום אל פאחם והגזענים האמיתיים ומשתפי הפעולה שלהם הסמאלנים איימים לרצחם והמשטרת משתפנת.

    • מה זאת אומרת "הנפתי את דגל ישראל" בפלסטין הכבושה, בתל-אביב??

      יהודה בן-ישראל , 23/03/09 19:07

      אכן, מבחינת אלה שאינם מוכנים להכיר בזכותה של ישראל להתקיים - ואני עדיין מצפה לשמוע ממנהיג ערבי אחד שמוכן להצהיר בפה מלא, בערבית, עברית, אנגלית וצרפתית שישראל קיימת בזכות והיא אמנם מדינת העם היהודי - ה"כיבוש" כולל את כל שטחי ארץ ישראל, מהירדן לים.

      הגיע הזמן שאם הערבים המוסלמים בארץ - בניגוד לערבים הדרוזים והנוצרים שמרביתם כן מכירים בזכות ישראל להתקיים ואף משרתים בכוחות הביטחון וההצלה שלה - רוצים להיות חלק מהמרקם החברתי, כלכלי, תרבותי, פוליטי הבריא של מדינת ישראל, מדינה החברה באו"ם, הם יתחילו לכבד את קיומה, את חוקיה, את מוסדותיה, את המשרתים אותה ואת סמליה, כולל את דיגלה שיונף מחר בראש חוצות בחלק מארצנו.

  • 43.

    אזהרה לתושבי אום אל פאחם

    Zmbi , 23/03/09 17:13

    ובמיוחד אל ח"בכ זחאלקה
    באם אתם תפוצצו את התהלוכה הזאת , ואו תפגעו בשערה אחת משערות הצועדים אחריתכם תהייה מרה , דמכם יהייה מותר , יהודים לא יסחרו ויקנו מערבים ואתם תראו כי אתם גייס חמישי תחת יסודות המדינה .
    אני אישית אהייה מוכן ואתמוך במי שיגיש הצעה לטרנספר אותכם ממדינת ישראל הרחק לירדן (עבר הירדן המזרחי) שהיא מדינת המולדת שלכם .

    • מאיזה חזיריה יצאת?הסירחון שלך מגיע עד אילת (ל''ת)

      מלח בעיניים, 24/03/09 11:09

    • יא דפוק

      תושב א א פחם, 24/03/09 13:41

      לא לך ולא לאף אחד כמוך שרוט במוח דופקים חשבון לך לעזהההההההההההה יא דפוק

  • 42.

    אל תתנו להם כלום אבל תקחו מהם הכול

    שונא ערבים, 23/03/09 16:58

    אל תתנו להם כלום אבל תקחו מהם הכול

  • 41.

    אם זחאלקה וחבריו יפסיקו להתסיס הצעדה תעבור בשקט (ל''ת)

    יהודיה, 23/03/09 16:56

    • 100% correct (ל''ת)

      Me, 23/03/09 17:30

  • 40.

    מי שגרם לאסון זה בן גוריון שלא גמר לגרש אותם ב 1948

    צוואר בקבוק אוסמה, 23/03/09 16:55

    האסון שלנו הוא ''הזקן'' בן גוריון שעשה חצי עבודה ב 1948 ולא גמר לגרש את כל ערביי פלסטין. השאיר 130-150 אלף והיום יש לנו 2 מיליון חולירות. בנוסף לזה הוא שיחרר חרדים משרת צבאי ופתח את תיבת פנדורה. יותר מאוחר מפלגתו של בן גוריון חתמה על הסכם אוסלו וגמרה את המדינה.

  • 39.

    ברור שאם הזוהמה הערבית תעז להרים יד על הצועדים ייגרם אסון

    ש, 23/03/09 16:53

    לא מדובר פה בשמאלנים עלובים שנותנים את הלחי השניה, פה מדובר באזרחים שומרי חוק שיממשו את זכותם להגנה עצמית באופן מיידי ומוחץ.

    • מה שנכון נכון (ל''ת)

      עמית, 23/03/09 17:23

    • היה לי בוקר נהדר עד שפגשתי בטיפש הזה (ל''ת)

      מלח בעיניים, 24/03/09 11:11

  • 38.

    כדאי שיציבו כוחות מתנחלים בחיפוי ורתק. הזמנה ואינטיפדה. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 23/03/09 16:46

  • 37.

    לתת למצעד אבטחה של מג''ב, ולהתיר ירי במתפרעים, והכל יעבור בשקט. (ל''ת)

    קצת סדר בברדק, 23/03/09 16:44

  • 36.

    חצופים.

    MM, 23/03/09 16:44

    חופש הביטוי שייך גם לימין

  • 35.

    זחאללקה מאיים בפוגרום ?

    ישי הוך , 23/03/09 16:43

    ממשיך דרכו של עזמי בשארה, חבר מפלגת בל"ד המעוניינת להשמיד את המדינה הציונית ולהקים תחתיה מדינה פאן-ערבית "מדינת כל אזרחיה" עם זכות שיבה לכל אלה שנטשו אותה. "הצעדה עלולה להיגמר באסון" ? השאיפות הלאומיות להקמת מדינה במקום מדינת ישראל צריכות להתרסק כי אין לנו ארץ אחרת !

  • 34.

    ברור שזה יגמר באסון, זו המטרה של מרזל ובן גביר.. (ל''ת)

    צ'רצ'יל , 23/03/09 16:41

  • 33.

    קוראים לזה דמוקרטיה

    אלי, 23/03/09 16:40

    כל הפגנה היא פרובוקציה.
    הפגנה שאינה פרובוקציה היא התפרצות לדלת פתוחה.

    מתי בפעם האחרונה ראיתם הפגנה שלא מעצבנת מישהו? אין כזה דבר, לא מפגינים על קונצנזוס אלא להיפך.

    במקרה הזה ההפגנה היא נסיון לומר שגם אום אל פאחם היא חלק ממדינת ישראל.

    מסר לתושבים הערבים המנסה לומר להם שאי אפשר לפסוח על שתי הסעיפים, אי אפשר לחיות כאזרח במדינת ישראל ולצדד עם אויביה.

    זאת בהחלט אמירה פוגענית אבל אמירה שחופש הביטוי אמור להגן עליה.

  • 32.

    is it part of Israel or is it not (ל''ת)

    israeli, 23/03/09 16:37

    • HA HA HA HA I AM THE JEWISH RAMBO HA HA HA (ל''ת)

      מלח בעיניים, 24/03/09 11:39

  • 31.

    ח''כ זחאלקה: הצעדה הימין עלולה להיגמר באסון

    זיאד, 23/03/09 16:37

    אל תושבי אום אלפחם הגדולה שלכם היא לקחת החלטה אמיצה ולתת להם לסייר בכל העיר ולהראות להם מי הוא הגזען במדינה ואיך אתם מוכנים להיות בשלום במדינה שלכם ומה זה קבלת פנים אצל הערבים היו גדולים ותאפשרו להם לסייר בכל העיר

  • 30.

    מרזל כל הקבוד

    סולויב אלכס, 23/03/09 16:34

    אדמה שלנו

  • 29.

    אם היה לכם שכל

    שכלתן, 23/03/09 16:26

    הייתם נשארים בבתים ולא מגיבים, או לחילופין מקבלים את האורחים באורז, או בכל מנהג קבלת פנים. כל טענותיהן היו מסתתמות, ואתם לא הייתם מוותרים על פרור אידאולגיה רק יוצאים גדולים. אבל מה לעשות ששכל זה לא הצד החזק שלכם, אז אתם תיידו אבנים ותתפרעו ואולי גם יהיו יריות, ומה זה יוכיח?
    שהסיסמה ''שתי מדינות לשני עמים'' לא רלוונטית

  • 28.

    זחלקה, אבל להפגין בת''א בעופרת יצוקה זה בסדר, נכון? (ל''ת)

    ערבים צבועים, 23/03/09 16:26

    • זה העניין, הם הפגינו בת"א לא בשדרות, גם מרזל מוזמן לת"א..

      צ'רצ'יל , 23/03/09 16:54

      אבל הוא מעוניין בפרובוקציות וחתירה למגע אלים, זה החלום הרטוב שלו, אז הוא יוכל להיות קדוש מעונה או לחלופין לעשות מזה הון פוליטי לשנים קדימה. אם הוא סתם היה רוצה להעביר נקודה, הוא היה יכול לבוא לתל אביב, כאן אולי יתעצבנו שסוגרים את אבן גבירול שוב, אבל אף אחד לא יעשה לו כלום!! הוא רוצה תגובה ואם אפשר גם הרוגים אולי איזה לינצ' או שניים ואז הוא ירגיש שהשיג את מטרתו...מספיק עם ההתממות הזאת..הלוואי ובאום אל פאחם יפגינו בגרות ושכל ופשוט יתעלמו ממנו ומעדת הפסיכים שלו..

  • 27.

    הדרך לעשות את הצעדה למיותרת

    ישראל, 23/03/09 16:20

    שהח''כים הערבים וראש העיר יארגנו כנס עם דגלי ישראל (בכל נושא) ואז הצעדה תהיה מיותרת.

  • 26.

    זחלקה,תרסן את החיות שאתה מנהיג,לא יהיה אסון.

    pinco9 , 23/03/09 16:05

    אתה ואוכלי חינם הערבים מהכנסת מלבים את האש ומתסיסים את חיות האדם שלכם.
    אתם פשוט מסיתים לרצח ומקומכם בכלא עד יום מותכם.

  • 25.

    בזכות ש''ס הם יתעשרו עכשיו

    תגמול הערבים, 23/03/09 16:01

    ההסכם לקצבאות הילדים יהפכו את שונאי ישראל לעשירים יותר ואז יכלו לממן את ההתנגדות למשטר הציוני.\\
    חיבים להציב תמרור -מי שאינו נישבע או מצהיר אמונים למדינה ולדגל לא יהיה זכאי להטבות של ביטוח לאומי.

  • 24.

    צריך להשליך את חברי הכנסת הערבים לכלא

    הMפצח , 23/03/09 15:56

    הם גייס חמישי,תומכי טרור!!

    ביבי, לך על ממשלה "צרה" עם הימין.
    אתה לא צריך את הריקבון השמאלני בממשלה שלך.
    אז מה אם התקשורת פחות תחבב אותך במצב הזה.
    האינטרסים של המדינה יותר חשובים
    מהאינטרסים של השמאלנים בתקשורת.

    • מפצח אתה עדיין גר במלונה ? (ל''ת)

      קח דוגלי, 23/03/09 17:42

    • איך אפשר להגיע לכזאת דרגה של חזירות ובהמיות (ל''ת)

      מלח בעיניים, 24/03/09 11:13

  • 23.

    אני תומך בכל כוחי במרזל (ל''ת)

    חיים, 23/03/09 15:48

  • 22.

    אנחנו פשוט מדינה לא נורמלית

    ברק, 23/03/09 15:45

    אנחנו מאפשרים ''בשם החוק'' לחבורת חוליגנים של הימין הקיצוני לדרדר את מערכות היחסים שגם ככה לא משהו עם ערבי א''י.

    • ו''בשם החוק'' מותר למצעד הגאווה לצעוד בירושלים? (ל''ת)

      עליזה, 23/03/09 16:28

    • מעניין מי החוליגנים !!!

      dave, 23/03/09 16:36

      לא לאפשר תהלוכה עם דגלי ישראל ???
      האם דגלי אש''פ בת''א אינם פרובוקציה ?
      ואיך מגיבים היהודים העדינים ? הרוב פשוט אוכל את הלב !!! והמיעוט השמאלי השרוט - חוגג !!!
      האם הערבים לא אשמים במצב ?
      ראו את מנהיגיהם הדגולים ושימעו את דעותיהם.
      הם ישראלים - ולא פלשתינאים !!!
      ןאם אינם מבינים זאת - פשוט שיעופו לעזה.

  • 21.

    אם תושבי המקום לא יקשיבו לעצות ה''טובות '' של זחלאקה אז הכל

    אני, 23/03/09 15:45

    יגמר יותר מהר ממה שציפו ולא תהיה למר מרזל להמשיך לערים אחרות .
    אבל לצערנו לא כך יסתיימו הדברים, מנהיגי הציבור הערבי נהנה פה מרווח פוליטי על חשבון ציבור בוחריו....
    אל תלכו כעדר.....תפעילו את הראש

  • 20.

    שיקבלו אותם בפרחים

    מהאומות המאוחדות, 23/03/09 15:43

    אם אנשי אום אל פחם יעבדו מהראש ויקבלו אותם בפרחים על פי המסורת המזרחית ויתעלמו מהברובוקציות שלהם, לדעתי יוציאו להם את כל העוקץ כי כל עימות עם האנשים הקיצוניים האלה ישחק לטובתם וינצלו אותו כדי להגביר את השנאה לערבים

    • מסכים לגמרי.....לרוע המזל....

      arishr , 23/03/09 15:52

      הם ערבים, לא ממש יכולים לעבוד עם הראש....

    • וגם אורז כמו בלבנון (ל''ת)

      שושו, 23/03/09 16:03

    • לגמרי, אם לתושבים יהיה אומץ, צריכים לקבל אותם בפרחים ולא לשחק לידיהם (ל''ת)

      צ'רצ'יל , 23/03/09 16:42

    • לא בפרחים. רק בביצים סרוטחות ושקיות מהביוב

      יריב, 23/03/09 17:34

      כמו שרון בשעתו שידע שהוא יצית אש גדולה בביקורו בהר הבית, מרזל ובן גביר (ואלו שאישרו את צעדתם), רוצים אימתיפאדה שלישית. רק כך הם מאמינים ניתן יהיה לחסל את מפת הדרכים.

    • אכן קיצוניות- לצעוד במדינת ישראל עם דגלים... פשוט פנאטים מטורפים ... (ל''ת)

      גד, 24/03/09 08:29

  • 19.

    למר זחאלקה, אגברייה ושותפיהם: האסון היחידי שמתרחש פה זה הלגטימיות שלכם

    ovan , 23/03/09 15:39

    זו שנותנים לכם, אילו שנותנים זאת וכל ההתנהלות הדוחה, פרוקטיבית, מגעילה, שחצנית, מתנשאת.... שלכם !

  • 18.

    מה הבעיה?!? אתם שוחרי שלווה ושקט?? תצטרפו לצעדה ותוכיחו לכולם שטעו! (ל''ת)

    משה, 23/03/09 15:38

  • 17.

    מרזל כל הכבוד עם ישראל מגבה אותך (ל''ת)

    יוני, 23/03/09 15:36

  • 16.

    מלח על פצעים חשופים ולא מלח הארץ. הפגנה כח מיותרת (ל''ת)

    קרדי, 23/03/09 15:32

  • 15.

    החלטה אווילית של מקדשי סיסמאות !!

    אלכס, 23/03/09 15:32

    נתנו למרזל לצעוד באום-אל-פאחם בשם חופש הביטוי וההפגנה, בשם הדמוקרטיה, בשם ....

    שכחו הפוסקים ה''נאורים'' כי דמוקרטיה, כמו כל שיטת ממשל אחרת, איננה תכלית, אלא כלי לניהול אורח חיים הגון ותקין (וקידשו את הכלי על-פני האדם).

    כך קורה, כשהכסילים המלומדים עוסקים בססמאות נבובות ולא בקיום עצמו.

    • אתה יורה סיסמאות......

      arishr , 23/03/09 15:51

      מה רע בהפגנה הזו? זו זכותם להפגין. שני הצדדים מתועבים בעיני באותה המידה. הערבים הצבועים "רודפי השלום" ואנשי הימין "מחפשי הצדק השוויון והדמוקרטיה". שני הצדדים ראויים זה לזה. הדבר החכם היחיד שערביי ישראל יכולים לעשות הוא לקבל אותם בפרחים... כל דבר אחר יהיה משחק לידיים שלהם.

    • האם אמרת אותו דבר בקשר למצדע ההומואים בירושליים? (ל''ת)

      משה, 23/03/09 16:15

      • "ההומואים" רצו לצעוד בירושלים לא במאה שערים..יש הבדל.. (ל''ת)

        צ'רצ'יל , 23/03/09 16:43

    • אלכס,נכון מאד מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      השפוי האחרון , 23/03/09 17:01

  • 14.

    מאה אחוז צודקים

    אייל, 23/03/09 15:30

    אי אפשר שהערבים יעשו מה שהם רוצים במדינה. זאת לא מדינה שלהם ואם הם רוצים לחיות כאן שיתחילו לנהוג על פי החוק.
    כמו שאיפשרו את מצעד הגאוה בירושלים למרות שרוב הציבור שם חרדי דתי או מסורתי ככה גם באום אל פאחם יכול כל אזרח לצעוד איך שבא לו!
    זה רק מדגיש את חוסר האמון והבטחון של הציבור הערבי שרוצה לנצל את הדמוקרטיה רק למענו.

  • 13.

    איזה יהודים בדיוק הם מיצגים. לא צריך ליווי משטרתי !!!!!

    קרדי, 23/03/09 15:29

    למה צריך לתת להם ליווי משטרתי. אין דברים יותר חשובים לעשות מאשר להגן על חבורת ...
    שישארו היכן שהם גרים, כך יטב לכולנו.

  • 12.

    ומה עים טיפול ביהודים שלא נאמנים למדינת ישראל ובזה הם דומים

    פקק תנועה , 23/03/09 15:26

    דומים לאזרחים הערבים שחיים בישראל ביחד עים פרושים שונים

    • תגיד לי טפשון קטן ולא חכם:

      רות מאור , 23/03/09 15:28

      מי אתה שתקבע מהי ומהי לא נאמנות למדינת ישראל? למה מי אתה בכלל?

      • הוא אחד שלוקח כדורים כל יום....היום הוא התבלבל (ל''ת)

        herzi33 , 23/03/09 15:30

        • ואתה בימקום לקיים דיון בצורה נורמלית אתה הוא זה שיורד מהפסים

          פקק תנועה , 24/03/09 08:23

          ולא מנסה להבין את עומק הבעיה שבה אנו חיים

      • גב' מאור, אין שום אור בדברייך !!! (ל''ת)

        ovan , 23/03/09 15:36

        • אתה בטח ערבי ovan לא ראוי לתגובה (ל''ת)

          pinco9 , 23/03/09 16:10

          • אתה לא מבין במה מדובר (ל''ת)

            פקק תנועה , 24/03/09 08:38

        • נכון היא לא מבינה את מה שאני כותב אף יהודי לא מוכן שמישהו יחתור תחת

          פקק תנועה , 24/03/09 08:16

          מדינתו השאלה היא אך עושים דבר זה ומבטלים זאת ולא בטח על ידי סיפורי פוליטיקאים שהם רק אופורטוניסטים בלבד ושלא קשורים למציאות חיינו במדינה .אחד אומר כך והשני אומר דבר אחר וכולם נחשבים פיתאום לבעלי אותה הדעה והדרך לפיתרון בעיות ובצורה כזו לא מגיעים קדימה אלה רק אחורה וכול העובדות ומה שקורה לנו מוכיחות תזה זו

      • ''טיפשון '' בלשון המעטה. הוא נאמן לפשיזים הטהור (ל''ת)

        א.א., 23/03/09 15:55

      • שאלתך מאוד מוזרה את כנראה לא אה את העובדות שבשטח

        פקק תנועה , 24/03/09 08:04

        ומה שכול אחד מצהיר ומה מספר לעם ואת תורתו וכול היתנהגות של מיגזר או מספר מסויים של קבוצות במדינה אים יש יהודים שמיתנהגים כמו ערבים אז מה ההבדל בניהם כמו עניני דת ונאמנות צבאית וכולי ומי שלא שם לב לדברים אלו והולך אים זה בראש בקיר הוא גורם ליותר צרות מאשר רווח חברתי לכולנו ואים את לא מבינה הסבר זה עכשיו לאחר 60 שנות מדינה את תבני זאת בהמשך אים תרצי או לא תרצי כי זה מה יש ועליך לבוא בטענות רק לעם שלך ולמנהיגיו ולא ליקטול דברים שאחרים רואים ומבינים את גודל הבעיה האדישות של החברה הישראלית לגבי מצבה הכולל היא אחת מבעיותיה הגדולות ביותר של מדינת ישראל .

    • אתה בטוח רוסי ממורשת סטלין '' תטפלו בהם ?!'' חתיכת ש.ג עלוב (ל''ת)

      נחצ'ה, 23/03/09 16:05

      • אים אתם רוצים לפתור את הבעיות במדינה הביטחוניות

        פקק תנועה , 24/03/09 08:21

        שקשורות לדעות חברתיות עלנו להחליט מי אנו ומה אנחנו או שאנו בני העם היהודי ויהודים ישראלים או שאנו בני עמים שונים שברחו מקום רע למקום יותר הטוב ברגע שנחליט שאנו כולנו יהודים ישראלים מצבנו הכולל ישתפר בבת אחת רק לטובה ולא כפי שקורה לנו כיום בתור עם מגובש

    • פקק תנועה ,כאן ארץ ישראל וזו מדינה יהודית.

      pinco9 , 23/03/09 16:08

      עם הפושעים שלנו נסתדר, הבעיה הקשה אלו המחבלים שאתה מנסה להגן עליהם.

      • אתם מבולבלים עד כדי כך ובצורה יוצאת דופן אני מדבר על דברים אחרים

        פקק תנועה , 24/03/09 08:10

        והרבה יותר מורכבים מאשר אתם מתכונים אלייהם אני מדבר על נאמנות גרידא ולא מעבר למעשח חבלה וכוליי ניראה לכם שאני מגן על מחבלים אתם כנראה לא מבינים את גודל הבעיה ומערבבים מין שלא במינו כמו מצד אחד ישראל ביתנו ומצד שני האיחוד הלאומי שצודקים יותר מישראל ביתנו שמוכנים ליקרוע שטחים ממדינת ישראל כמו יתר מיפלגות ישראל או זה או זה תחליטו שני דברים שונים אחד מהשני לא הולכים ביחד

  • 11.

    כשערבי צועד בת''א זה לא ניגמר באסון .... (ל''ת)

    מעריץ של חנה ומרגלית, 23/03/09 15:24

  • 10.

    מעניין למה מצעד הגאווה צועד בירושלים וכל השמאל תומך... (ל''ת)

    אהרון, 23/03/09 15:24

  • 9.

    הערבים חושבים שאום אל פחם שייך לפלסטין

    שבץ חלובה, 23/03/09 15:21

    ואנחנו חושבים שהוא שייך לישראל ולכל יהודי מותר ללכת שם או לצעוד' שם. אני קורא לזוגות צעירים יהודיים לקנות דירות באום אל פחם. יש שם דירות זולות. אם ערבים גרים ביפו אז למה לי אסור לגור באום אל פחם או טייבה?

    • זאת ועוד: ההנהגה הערבית-מוסלמית רואה בכל שטחה של ישראל שטח כבוש ואם...

      יהודה בן-ישראל , 23/03/09 19:23

      ...וכאשר יתאפשר להם, דגלי ישראל גם לא יונפו בתל-אביב, ירושלים, חיפה, באר-שבע, צפת, חולון, ראשון-לציון ואילת.

      אם אני טועה, הייתי מציע לערביי אום אל-פחם לצאת מחר עם דגלי ישראל, דגלי המדינה אשר הם אזרחיה, לקבל את פני נושאי הדגלים היהודים ולהוכיח בכך את היותם חלק בלתי נפרד ממדינתנו.

      אני חושש מאד שלא כך יהיה.....

  • 8.

    הצעדה היא חוקית,מי שיוצא נגד החוק יש לעצור אותו. אום אל פחם זה בישראל! (ל''ת)

    אילן, 23/03/09 15:20

  • 7.

    1. אנו מודאגים יותר מהקיצונים הערביים. 2. מה יש ליהודים לעשות בעיר

    רעמסס, 23/03/09 15:18

    ערבית שתועבר ממילא לרשות הפלסטינית?

    • רעמסס יקיר...כמו שלערבים מותר להסתובב בכל חלקי הארץ..למה לנו אסור??? (ל''ת)

      herzi33 , 23/03/09 16:32

  • 6.

    יש להימנע מפרבוקציות מיותרות במשא הצעידה הזה (ל''ת)

    פקק תנועה , 23/03/09 15:15

    • כשיש בתוך מה שניקרה מיפלגות ימין קצוני אים בכלל יש דבר כזה

      פקק תנועה , 23/03/09 15:19

      ומיספר מיפלגות שכול אחת מהם מחזיקה בדעה שמנוגדת אחת לשניה כמו בין יום ללילה אז אן שום טעם וריח לבצע מיצעדים מסוג כזה מפני שהנזק הוא על מירב הטועלת מבחינה חברתית כוללת

  • 5.

    איפה ציפי - אלן נעלמה??

    קדימה, 23/03/09 15:14

    שוב נעלמת לנו.זה עדיין לךא מלחמה ואת כבר לא פה?
    רצית להיות ראש ממשלה? וראש אופוזיציה כן מתאים לך? למה אינך מגיבה!!!!!!

    • לקראת הבחירות הבאות היא ת ו פ י ע . (ל''ת)

      !?, 23/03/09 18:19

  • 4.

    יש להימנע מפרבוקציות מיותרות (ל''ת)

    פקק תנועה , 23/03/09 15:13

  • 3.

    האם אתה מאיים, מסית, או מנבא?? על סמך מה??? האם זו תרבותכם?

    יהושפט, 23/03/09 15:13

    האם אום-אל-פאחם איננה חלק ממדינת ישראל?? באיזו רשות אתה מאיים על תהלוכה פוליטית, רק משום שדיעותיה אינן מקובלות עליך?? אתה יורש של תרבויות חשוכות ואפלות.

  • 2.

    למה אסון למה? למה אתם רואים רק שחורות???לכם מותר הכל???????? (ל''ת)

    herzi33 , 23/03/09 15:00

  • 1.

    הידד לצועדים ויישר כח...אתם מלח הארץ...נועו בכל חלקי הארץ

    herzi33 , 23/03/09 14:57

    אל תחוללו פרובוקציות....תלחמו ברשע ובצביעות

    • הם באמת מלח הארץ

      רות מאור , 23/03/09 15:29

      איפה שהם עוברים הכול מתייבש וחרב.

      • אז זהו שממש לא.

        ASCH, 23/03/09 15:44

        אותו גוף מוזר המתקרא ''הימין הקיצוני'' מעולם לא קיבל לידיו את מושכות השלטון. לכן נזקו, אם בכלל יש כזה, לא קיים. אבל השמאל הקיצוני כן קיבל לידיו את השלטון... ומאז 1993 אנחנו בספירת גופות מתמדת, ומעגל של טרור ומלחמות.

        • רשימת השמאל הקיצוני מ 1993

          יריב, 23/03/09 17:29

          נתניהו ראש ממשלה 1996 עד 1999
          שרון-אולמרט ראשי ממשלה 2002 עד 2009

          אבל מה זה חשוב אם אינך יודע היסטוריה. אתה לא יחידי. למעשה אתה בחברה טובה לפי יתר התגובות, רובם הדיוטות כמוך.

    • אתה טיפש ואפס הרצי (ל''ת)

      רועי, 23/03/09 15:58

      • וואלה בשביל ערבי ...בחרת שם יפה....או אולי אנרכיסט הזוי מנעלין (ל''ת)

        herzi33 , 23/03/09 16:29

    • צ'יקי צ'יקי צ'יק - היי היי היי (ל''ת)

      משמר הירדן, 23/03/09 16:32

      • בוקר טוב

        hggv, 24/03/09 07:22

        בוקר טוב