• 2.

    בכל דקה נעקץ מאן דהוא מיתוש (ל''ת)

    י.א, 23/03/09 10:10

  • 1.

    מצג העולם לא פשוט

    י ל ד , 22/03/09 13:38

    עד כה, מי שתיה סופקו לנו על ידי העולם
    שהוקצב למחיתנו, והאבולוציה הכל יכולה יצרה
    מחזור מים מדהים, שמחדש את מי השתיה
    ורוב המים שהיו דרושים להשקיית היבולים..

    האבולוציה גם יצרה לנו מנגנון שמיצר עננים
    ורוחות שיביאו אותן ליעדי פריקת המים.

    אבל:
    העולם זוהם
    האוכלוסיה התרבתה מעל ליכולת האיכלוס .
    יערות גשם הועלו באש ליצירת אדמת בניה,
    בישראל נעקרו פרדסים והפכו לגושי בטון ואספלט.
    וההתחממות הגלובלית לא רק השמידה קרחונים,
    אלא "שיגעה" את מזג האויר.

    והאבולוציה החכמה מכל, לא נקפה אצבע...

    בעתיד יהיו לנו מים בשפע.
    אבל רובם לא ראוים לשתיה, חלקם מורעלים.
    כי יהיו יותר פיות צמאים ממי שתיה.

    הפתרון הרצוי הוא מפעלי התפלה ירוקים,
    שיטהרו מים מזוהמים ויעשום לראוים לשתיה.
    וזאת ללא תוספת של רעלים חדשים לאטמוספירה.

    התפלה יכולה להעשות גם בעזרת בקטריות
    ושאר מיקרו אורגניזמים, שיטרפו
    שאריות נפט, רקב וצואה במים,
    ויעשום ללא מסוכנים לשתיה.

    פתרון מעשי הוא בנית מפעלי התפלה בכורים
    גרעיניים קיימים, שיפיקו מים מזוקקים
    בשפע וללא צריכת אנרגיה רבה.
    ממילא כל כור משתמש במי קרור רבים.

    את המים המזוקקים הופכים למי שתיה
    על ידי תוספת מינרלים מסוימים.

    אבל העסקנים המתחמנים שמצוים במינהל
    הציבורי, וחלק מהעסקנים שנבחרו על ידי
    ההמונים לממשלות, נהנים מכל מנעמי החיים,
    ורובם מתקשה להבין, שהעולם מתחיל
    להתנסות ברעב ובעיקר במשבר מי שתיה.

    האדם בוחר את עסקניו לפי צבע העניבה
    ויפי החליפה והתספורת. את הבוחר, לא
    מענינים איכות הנבחר, יושרו ויכולתו
    להנהיג את העם.

    תתבוננו בשלטון במדינת ישראל,
    תלמדו את המתרחש בחינוך לדוגמה,
    ותבינו שאתם הישראלים, בוחרים גרועים.

    אתם בחרתם בעבר באנשים שהובילו את ישראל
    לדהירה על מסלול התרסקות.

    אנשים שלא אוהבים בקורת ולא מבינים
    שהבקורת יכלה לאפשר להם לתקן טעויות.