• 100.

    מה עשו האנגלים אחרי הפצצת לונדון במלה''ע ה2 .....

    בומבר האריס, 27/03/09 15:53

    הם הפציצו עם פצצות תבערה בעזרת מאות מפציצים ערים שלמות וחיסלו עשרות אלפי חיי תינוקות , ילדים נשים וזקנים גרמניים ,כולל אוצרות ארכיטקטורה ותרבות של מאות שנים , הם הפכו את גרמניה למדבר ! למה? כי להם כמו לאמריקאים היה ברור דבר אחד, כש עם , קבוצת אנשים בוחרת לה כמנהיג ( בצורה דמוקרטית ) עבריין טרוריסט ( והיטלר הורשע וישב בכלא לפני שהיה לקנצלר ,) ובמלחמת האזרחים בספרד רצחו טייסים גרמניים אלפי ספרדים ) הם בגרמנים עדיין המשיכו לראות בו את מנהיגם ( ואתם יכולים בזמנכם החופשי לעשות אנלוגיה על הפלשתינאים וחמאס) לאנגלים ולאמריקאים לא היה שום היסוס , שחבורה פאנטית מטורפת שכזו איבדה כל לגיטימציה לחיות חיים ולגדל ילדים , מי ששולח את בנו להפציץ את לונדון ,רוטרדם ,ורשה , (חיפה,ב''ש,י''ם) שלא יבוא בטענות למה היו צריכים להפציץ את ביתו או ילדיו , הוא איבד כל זכות מוסרית להיות מכונה בן אדם וכך צריך להיתנהג כלפיו , אין לי שום רחמים על הפלשתינאים , הם עצמם בחרו בגרועים שברוצחים לשלוט עליהם , הם מעודדים אותם ,שנים לירות קסאמים ,ולא מוציאים ציוץ ( כולל הרופא המתבכיין ) אני רק מרחם עלינו ,על שדרות אשקלון חיפה י''ם והמשפחות השכולות .

  • 99.

    הרג לא היה - היה רצח (ל''ת)

    עוז, 27/03/09 14:06

  • 98.

    hojjat.sadegi@yahoo.com

    hojjat, 26/03/09 22:54

    hello;good day.i am an iranian.Give me youphone No.pleas.I am looking for a summer job.please guide me.Is there away to help me?It is a pleasure to know you.I am 27 years old.mobile=00989141939581Man is the bondsman of favou

  • 97.

    על הכנסת לחוקק מייד חוק להענשת מעלילי ומפיצי עלילות הדם בכל חומר הדין. (ל''ת)

    הם וסייעניהם לא פחות מסוכנים ממחבלים רוצחים., 24/03/09 10:58

    • עלילות

      לוחם, 27/03/09 15:19

      אתה צודק ב100% בכל מדינה נאורה בית דין שדה

  • 96.

    לתפוס ולפרסם את שם החלאות שהפיצו את השמועות מהמכינה השמאלנית/קיצונית

    גד, 23/03/09 20:19

    לרדוף אותם- לא לוותר - לחשוף את פניהם!

    • קרא בתגובתי ל- 95, "הודות" לתכתובת ארוכה למדי, למדתי... ואולי לא

      חזאי הטמטום הישראלי , 23/03/09 22:59

      הנסיון לפקוח את עיניו מצידי, נכשל פעם אחר פעם. הוא פשוט אינו מסוגל אחרת.

      יתכן, ולפי תקדימי ביהמ"ש הישראלי שחונן ארכי פושעים או מקל בעונשם משום שהם היו ב"אי-שפיות זמנית" שיכורים או מסוממים, ו"לא ידעו מה הם עושים" - אז עפ"י עקרון זה, אולי הוא (והם) איננו אשם. מה לעשות, לא כל אחד נולד עם מזל. זה אולי גם עניין תורשתי.

      שטינקרים כאלה, ימצאו תמיד משהו כדי לטפס עליו ותמיד, תמיד נגד בני עמם.

      עמו שכתבנו וראנו עד לזרא, בעלי מח מעוות אלה, מעולם לא יצאו בהפגנות מחאה ולא היסו את קולם כאשר בני חסותם המתועבי האיסלאם בכל שם שיבחרו להתקרא מבצעים את הדברים הנוראיים ביותר שעין אנוש חזתה אי-פעם.

      צריך להקיא ולנדות אותם כליל מכל חברת אנוש, שכן, אבד הסיכוי לתקן אותם.

      לא הייתי רוצה להיות בעורם, ביום שיתפכחו.
      זה עלול להיות ממש כואב.

  • 95.

    נו .. לא חסרים מנוולי הימין שיצדיקו כל מעשה נבלה (ל''ת)

    רואים, 23/03/09 20:04

    • שלא לדבר על שטינקרי השמאל, עופר, הששים לרוץ ולהלשין גם שקרים (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 23/03/09 22:49

    • איזו התיהרות עופר. ממתי החילות לראות? (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 23/03/09 23:14

  • 94.

    חשוב לזכור, גם וביקר בעיתות שמאל משתלח - "אצבע קלה על ההדק" מנעה ...

    חזאי הטמטום הישראלי , 23/03/09 08:55

    "אצבע קלה קלה על ההדק" היתה הגורם העיקרי שצמצם את הקורבנות בצד שלנו.

    זו מלחמה, ואם צריכה להיעשות בחירה בין שלומם של חילינו לבין חייהם של אנשי ותומכי הטרור בקן הצרעות הממולכד הזה - אין להסס כלל!!! ערך חיי ושלומם של חילינו גובר באופן מוחלט על כל שיקול אחר.

    אם נשכח או נאבד ראיה והבנה זו - שיחקנו לידיהם של נבזים הטרור ולידי נבזי השמאל "שלנו" גם יחד.


    * מנה מנה תקל ופרסין

  • 93.

    שאלה:האם הפרסומים לא ליבו האנטישמיות בעולם?לא יגרמו לרצח יהודים?

    panacea , 23/03/09 07:32

    אנא-שלח וכל "רודפי הצדק" ענו על השאלה.
    בנוסף-למה לא תובעים את שלח תביעת דיבה?

  • 92.

    אני שואל את עצמי, בעצם את השמאל ''יפה הנפש''

    Avi Ecuador, 22/03/09 23:48

    מה היו עושים החמאס או מדינות ערב אם היו מנצחים ונכנסים לישוב יהודי?
    השמאל ששרד וברח אולי, היה מסביר לכולנו שאנו אשמים והם נוקמים ויש להם זכות או שזה יכול להיות מובן לפחות.
    הדרך והפתרון בעזה היה צריך להיות מאוד פשוט: נותנים לכל התושבים אולטימטום לצאת בכדי לא לפגוע באזרחים ואחר כך מפציצים וחורשים עד הים ולא משאירים ארכאולוגיה, בהמשך היו צריכים לבנות ליפי הנפש מהשמאל עיר למצעדי גאווה ובקשר לאלה שהחליטו להישאר בסדום אחרי האולטימטום ליבי איתם ושידרשו עם התעודות שקיבלו מצה''ל זכויות לגן עדן ושהידים שמקבלים 72 בתולות כל אחד, אם לא מקבלים שיפנו למדור תלונות בחמאס ושיהיה להם אולי כמה נציגים מהשמאל שיוכלו לעזור להם.
    כן, אחד מהשמאלנים שהיום מגיב פה היה דורש לחפש את החיילים הפלסטיניים שאנסו את אחותו ואת אמו ורצחו אותם בהמשך.
    בעזה היו חוגגים מחלקים סוכריות ורוקדים.
    נו הייתם אומרים חיות, אני אומר לכם כבר עכשיו חיות!

    • אל תתפתה לתעמולתם. השמאל אינו יפה נפש. הוא סהרורי ומסוכן כמו הטרור (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 23/03/09 23:02

  • 91.

    ערוץ 2 חשף ש-2 החיילים ש''העידו'' סיפרו בעצם שמועות שהגיעו לאוזניהם (ל''ת)

    בשביל זה היה שווה, ערוץ 10 ועופר שלח, ללכלך את המד, 22/03/09 23:46

    • זה היה ברור מלכתחילה - סתם שמועה מתגלגלת - שלא התבררה כראוי (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 23/03/09 06:10

  • 90.

    it smells bad ...

    ronen, 22/03/09 22:19

    i am left wing, but this has nothing to do with that....


    we need international invistigation now !

  • 89.

    לכן צה''ל נכשל במלחמת לבנון2 התחקירים מטוייחים

    תחקיר מח''ט ?? פחחח, 22/03/09 21:50

    החפיף מחלחל .

    • אז למה תאמין? לאנשי בצלם/אמנסטי/השמאל הסהרורי שלנו ושאר מני משתפי"ם (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 23/03/09 23:04

  • 88.

    שריטה מוסרית ערכית אצל חיילי צה''ל

    דוד כספי(יבנה), 22/03/09 21:07

    לא מאמין שחיילי צה''ל ירו בכוונה על אזרחים חפים מפשע.אך תוצאות המלחמה,אולי יצרו שריטה מוסרית ערכית אצל חיילי צה''ל-אש מסיבית בזמינות גבוהה,שיקול דעת פזיז,פחד מנפגעים,''להשיג תוצאות ויהי מה'', ועוד...
    צה''ל שגה בגדול-מה חשבו שלא יוציאו החוצה ספורים כאלה, זה קרה לאחר כל המלחמות, אך בצה''ל בחרו לא להרתם לפעולות חינוך והסברה,איפה היה הדובר הזחוח, עם השער המתנפנף בפדחת?...

    • רד משטויות אלה...

      חזאי הטמטום הישראלי , 23/03/09 23:09

      מלחמה, אינה משחק דמקה. במלחמה הורגים ונהרגים.

      יצרים אפלים דמוניים משתחררים כאשר חרדת מוות ואי-ודאות מהווים בני לוויה לאנשי צבא מוסריים ככל שיהיו שיוצאים להגן על מדינתם.

      אף אחד שפוי לא שמאלני לא היה שם וחווה את הדברים הכי מלוכלכים שרק ערבים מוסלמים מתועבים מסוגלים להמציא ןלבצע.

      לכן, אל תיטפל אל "השריטה" שכינית. שריטה זו שומרת על חייך וחיי יקיריך.

      בשוך הדברים, נאספים לקחים. האש עדיין לוכחת ומלחמה נוספת בפתח.

      אני מעדיף צבא אכזר שמתחיל ומסיים מלחמה על צבא "הומני" ומרוכך שמפסיד אותה

      ואתה?

  • 87.

    אין ספק שבעקבות הכתבה נחשף פרצופם הפשיסטי של מגיבי הימין (ל''ת)

    הורה גדוד, 22/03/09 20:25

    • גם פרצופך, שטינקר (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 23/03/09 23:10

  • 86.

    להחרים את ערוץ 10

    שמעון, 22/03/09 19:48

    ראינו כבר את שלןמי אלדר כיצד הוא תוקף את צה''ל על זה שהפציצו מסדר שוטרים של החמאס -כאילו השוטרים של החמאס הם לא בכוח הלוחם .

    וראינו כיצד הכתב הפוזל עופר שלח שעל סמך שמועה של חייל ששמע מחייל אחר ששוב שמע מחייל שלישי על סמך רס''ר שמועתי יוצא ומלכלך על חיילי צה''ל -לא מספיק כל השנאה שיש בעולם למדינת ישראל - בשביל סקופ נאלח ובלי שום בדיקה על סמך כינוס של ''המכון השמאלני'' ע''ש רבין -מכון של הקאפו(הקיבוצניקים המלשינים)
    אני קורא להחרים את ערוץ 10

    • אין דרך להחרים ערוץ. אבל יש דרך להוקיע ולהמשיך ולהוקיע שטינקרים אלה (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 23/03/09 23:11

  • 85.

    זה הכל חבירה של השמאל הקיצוני כמו מרצ בצלם ושלום עכשיו יחד עם האו''ם

    ג'ינג'י -- ת. אביב, 22/03/09 18:55

    האנטישמי!! האו''ם האנטישמי נתן שוחד לחיילים על מנת שישקרו ושישתפו פעולה עם השמאלנים האנטישמים סייעני הטרור כאן מישראל כמו המפלגה מרצ והארגון בצלם !!! חבל שצה''ל לא חיסל יותר!!! אז העם היהודי ומדינת ישראל היו יוצאים הרבה יותר מחוזקים ממה שהם היום!! המבצע לצערנו הופסק בגלל המנוולים לבני וברק שפחדו להביך את חוסיין אובמה אחרת מזמן הייתם מחוסלים!!מאז שהשמאלנים השתלטו על המערכות במדינה אפילו על חיילי צה''ל,סביר להניח שהשמאלנים סייעני הטרור שילמו לחיילים לשקר לגבי המבצע!! בסה''כ החיילים עשו עבודה יפה מאוד!! חיסלו את כל מה שצריך לחסל!! נקווה שהפרקליט יחקור מי סוחט את החיילים ומי מממן את נציג הטרוריסטים שהשתלטו על צה''ל ומאיימים על החיילים שהשתתפו במבצע?? בסה''כ עשו יפה את העבודה שלהם וחיסלו את אלה שרצו לחסל אותנו! ילדים? אלה לא היו ילדים אלה היו חמורים גדולים , טרוריסטים עתידיים ולכן מותר להרוג אותם כדי למנוע את רציחת ילדינו ואזרחינו!!! בשקרים שלהם הם נותנים לנציגי הטרור בעיקר אלה שיושבים בכנסת העם היהודי ''דלק'' להמשיך ולקרוא להשמדת מדינת ישראל!!!

  • 84.

    fuck עם העובדות.העיקר שזמיר התפרסם ויקבל מברוק מהאנטישמים (ל''ת)

    zamir microphon, 22/03/09 18:45

  • 83.

    קוראת לכולם לא להתלהם כולנו אחים (ל''ת)

    יונית, 22/03/09 18:10

  • 82.

    מין הראוי להעמיד את החיילים המשטנקרים לדין ולכלא !!! (ל''ת)

    דני, 22/03/09 17:48

    • מן הראוי להזריק לך מה שהזרקנו לקורטיזון האידיוט (ל''ת)

      קצת קורטיזול למצח ., 22/03/09 17:56

      • הלוואי שמישהו כבר יזריק לך משהו...

        דון קורטיזון , 23/03/09 17:09

        ישים סוף לסבלך וירדים אותך לתמיד.

  • 81.

    צמא דם .. מתלהם .. לועג לסבל האחר בהנאה סדיסטית . (ל''ת)

    הימין מנסה לחקות את החמאס, 22/03/09 17:11

    • מואהאהאהאהאהאה!!! כן!!!

      דון קורטיזון , 22/03/09 18:00

      חחחח
      מסכן.

      • חחחחחחחחחח קורטיזוני אוהב שמתעללים בו .שכחתי (ל''ת)

        אשתו הבהמית של קורטיזי הקטן, 22/03/09 18:07

        • כן. רק אתה. עוד פדופיל שבית המשפט השאיר בחוץ... (ל''ת)

          דון קורטיזון , 22/03/09 19:40

          • המתחפש הסידרתי - ממקלד את שטויותיו - ובטוח שהוא איינשטיין (ל''ת)

            יופיטר יופיטר , 23/03/09 06:12

            • חורטיזון ויופיטר -צמד כסילים (ל''ת)

              זיהוי מהיר, 23/03/09 20:03

  • 80.

    שלח למה ללכלך ? (ל''ת)

    LAVEEG9 , 22/03/09 16:44

    • כי זו הפרנסה שלו.הוא מתפרנס מצדקנות מבחילה ומשקרים. (ל''ת)

      panacea , 23/03/09 07:24

  • 79.

    שמתי לב למשהו מעניין

    ערן סוח , 22/03/09 16:41

    יש פה הרבה מאוד תגובות של שנאת ישראל, אבל 90 אחוז מהן הן א ממשתמשים רשומים.
    חלק מהן גם מגיבות בכוונה תגובות ימניות צמאות דם שמציגות את הימין באור נלעג ופרימיטיבי.

    בבקשה, תתעלמו מאותו פרובוקטור. כנראה שהוא ערבי, או שמאלן קיצוני ממורמר על זה שהימין ניצח בבחירות האחרונות.

    בכל מקרה חבר'ה, יש הרבה מה לתקן במדינה הזאת, ושום דבר לא יעבוד פה אם לא נקשיב אחד לשני ולא נגלוש ישר לקללות בפסים אישיים.

    בכל מקרה אני אישית מאמין שאף אחד בצבא שלנו לא הרג מישהו חף מפשע בכוונה תחילה. ותזכרו שזוהי גם אחריותו של החמאס על כל אזרח שנהרג, שכן הם התעקשו לגרור את הלחימה לשטח הזה.

    זהו. מקווה שתקבלו את דעתי ותגיבו בסבלנות, כי אני רואה שלא נשאר הרבה ממנה פה.

    • ערן אתה ימני מתחסד (ל''ת)

      זיהוי, 22/03/09 16:44

      • הבנתי

        ערן סוח , 23/03/09 08:15

        אז מי שלא מסכים עם דעתך הוא ימני עלוב ומתחסד?

        מעניין.. חשבתי שהשמאל מתהדר בזאת שהוא סובלני ומקשיב לדעות של אחרים.

    • אני מסכים איתך.

      דון קורטיזון , 22/03/09 18:06

      תשתדל להתעלם מהטרולופנהיימר שמסתובב פה ומגיב לכל ציוני במשפטים מעוררי פרובוקציה.
      לרוב, הוא חתום בניק שהוא לא שם. אלא פועל כלשהו.
      הוא דפוק ברמות קשות ומנסה להמאיס ולהבריח את רוב המשתמשים שמה לעשות, חושבים בניגוד אליו. (ותכל"ס, זה לא כל כך קשה בצורה המטופשת בה הוא מציג את עצמו).

      • שמתי לב ש-

        ערן, 22/03/09 20:24

        גם אתה דון קורטיזון טמבל עלוב.

        • ואתה ישר גולש לקללות

          ערן סוח , 23/03/09 08:14

          מי הטמבל פה? :)

          • מה אתה יכול לצפות מאדם שאין לו ממש מה לומר?

            דון קורטיזון , 23/03/09 17:06

            חוץ מוורסיות שונות של המילה חורטיזון?
            מוגבלות שכלית קשה לכל הדעות. המתאפיינת ביכולת וורבלית עלובה.

        • טרול שעיר יקר:

          דון קורטיזון , 23/03/09 17:03

          אתה מוזמן לקרוא את התגובות שלי לטוקבקים שמאליים מנומקים. במקרה של טיפשות מחרידה וחסרת כל תוכן. כמו התגובות שלך. אני מגיב כמו שאני מגיב.
          לטוקבקים סבלניים אני מגיב בסבלנות. ולטוקבקים מתלהמים, אני מגיב באותו המטבע. -תפנים.

  • 78.

    קשה לא להבחין בחדווה הרצחנית של אנשי ימין (ל''ת)

    עיון בתגובות, 22/03/09 16:39

  • 77.

    איך אפשר

    שרה, 22/03/09 14:58

    אני לא מאמינה שעדיין יש למישהו סיבה להצדיק את הטעות הנוראה שנעשתה בעזה. האם חשבתם מה באמת הושג,התקדם,כתוצאה שוב יש צורך ,אחרי,להיצטדק איך אפשר ,הרי צהל רצח ולא גונן. ומי שמנסה להסביר רצח דומני ששכח ולא זוכר .מזמן הגיע הזמן שנפסיק למצוא הסברים על מנת לתת המשכיות לבנות עוד התנחלויות ולחיות כטלית שכולה תכלת.כבר שנים אנחנו מתרצים את העוול שגרמנו לשכנינו, אם לא נדע לבקש ''סוכר'' ולתת. סימן שלא השכלנו .בעזה נעשה פשע נקודה.ולילדים בגני אמשיך לתת את המסר שאין להרוג את החי,לא יתוש צרצר פיל וכל בני אנוש.......

    • תתחילי בהפסקת הטבח שאת מבצעת בתאי המוח שלך! (ל''ת)

      דון קורטיזון , 22/03/09 16:15

      • -----קורטיזון מבסס את מעמדו כטיפש מוחלט (ל''ת)

        סיקור, 22/03/09 16:38

        • ואתה את שלך כחסר חיים מוחלט. (ל''ת)

          דון קורטיזון , 22/03/09 16:53

    • יש לך שם מבוגר - אבל אני חושבת שאת ילדה קטנה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 22/03/09 16:24

      • יש לך שם של אליל רומאי -יופיטר- אבל את אשה קשקשנית

        נו .. בבקשה, 22/03/09 16:42

        זה הוגן לא לחקור פגיעה בחפים מפשע ?

        מה רע בלחקור ?
        העיתונות עושה את תפקידה בחשיפה !!!!
        אחרת דברים מכוסים ומטוייחים .

        דם אסור לטייח

        • גם לא שקרים של השמאל. (ל''ת)

          דון קורטיזון , 22/03/09 16:54

          • קורטיזון פאשיסט קטן (ל''ת)

            חחח, 22/03/09 17:25

            • פאשיסט גדול! אני מבקש... (ל''ת)

              דון קורטיזון , 22/03/09 17:33

              • בואי נשתין על קורטיזון הפשיסט (ל''ת)

                בואי יופיטר .. הולכים .., 22/03/09 17:55

                • אני מודה לך שאתה רוצה לשתף אותי בסטיית הגולדן שאוור שלך. לא תודה.

                  דון קורטיזון , 22/03/09 19:45

                  אני אוותר ואמשיך לחרבן לך על הפרצוף.
                  אגב,
                  יופיטר לא תבוא.
                  אין שום ייצור חי בכדור הארץ שיבוא איתך לאנשהו ללא רצועה...

                  • טחורטיזון אתה חי בתוך אסלה . (ל''ת)

                    חיפה חיפה, 22/03/09 20:28

                  • קורטיזון גורם להתנפלות. אצך זה מתבטא בדלקת רצינית בתאי המוח

                    יריב, 22/03/09 20:28

                    אחרת הייתי משתדל לפחות לא לגלוש לביבי לשון.

                    • למה כל ההתבטאויות הלללו חבר'ה ? (ל''ת)

                      לאה -יבנה, 22/03/09 21:23

                    • התנפלות? אממ, הייתי אומר:

                      דון קורטיזון , 23/03/09 16:56

                      שמדובר במישהו אחד חסר חיים בצורה רצינית ביותר.
                      מישהו עלוב שפיתח כלפי אובססיה קשה לאחר שכנראה נגעתי לו באיזה עצב רגיש.
                      והיות שהוא לא ממש מסוגל להתמודד עם הכתוב, אז הוא מתמודד עם הכותב. אפשר לראות את התגובות שלו בכל טוקבק ימני אפשרי. כשהוא מנסה ליצור פרובוקציות ולמשוך קצת תשומת לב.
                      עצוב ופתטי.
                      אצלי הבעיה לעומת זאת, שאני לא מסוגל להישאר חייב ולא להגיב. אבל אני מנסה להשתנות.

  • 76.

    במסע הכפשה כוזב כנגד חיילי צהל (ל''ת)

    המכינה לבגידה הפעילה שמאלנים..., 22/03/09 14:23

  • 75.

    מישהו מופתע?

    לוחם, 22/03/09 14:22

    למה ראש המכינה שלהם לא נתן את השמות?
    מדובר בפושעי מלחמה שלא סירבו לפקודה בלתי חוקית בעליל (ככל שאכן ניתנה, ואני מסופק בכך כי גם אני לחמתי בעזה עכשיו).
    הבכיינות הזו מגעילה, מדובר באותם ברברים שהתעללו בפלסטינאים בשטחים ואח''כ רצו ''להתוודות'' מול התקשורת.
    חיילים מוסריים לא רוצחים ולא מתעללים. מי שרצח והתעלל צריך לבוא על עונשו ולא ''להתוודות'' ולמרק את מצפונו המזויף!

  • 74.

    מאות ילדים פלסטיניים נהרגו בשוגג? (ל''ת)

    דם דם, 22/03/09 14:22

    • אלק ילדים!מחבלים בגדילה.אללה יוחדכום-אינשאללה (ל''ת)

      כלב, 22/03/09 16:19

      • אתה כלב מהימין הנבחני ? (ל''ת)

        קח בונזו, 22/03/09 16:37

        • היות והוכח לך שאין לאיש שום בעיה לענות למשפטים המטופשים שלך בשנינות

          דון קורטיזון , 22/03/09 16:59

          אולי תגוון ותכתוב משהו לעניין לשם שינוי, במקום לגוון את הניקים שלך?

          • קורט .. נשמע גרמני פון קורטיזונגה (ל''ת)

            הימין מאוס, 22/03/09 17:08

            • אפשר להבין. מהיכן שבאת, הכל נשמע בגרמנית... (ל''ת)

              דון קורטיזון , 22/03/09 17:33

              • ברור שקורטיזון הוא אידיוט (ל''ת)

                עזוב .., 22/03/09 17:53

                • אני חושב שאני מתחיל להנות מזה... כבר גיליתי שאתה מגיב לעצמך.

                  דון קורטיזון , 22/03/09 19:47

                  חכה, אני מביא פופקורן.
                  תקשור את עצמך לקיר המרופד קודם.

  • 73.

    לערוץ 7 מתנקזת כל התשפוכת הימנית כהניסטית הרעילה (ל''ת)

    והנה הסתננו לכאן כמה וירוסים ימניים, 22/03/09 14:20

    • כמו המגפה השחורה, גם אתם הולכים ונכחדים. רק מקצינים יותר.

      דון קורטיזון , 22/03/09 17:02

      אולי כך אתם מרגישים שתשרדו את מחסום השפיות.

      • אכן הימין מסואב רקוב מרושע ומשופע בכסילים לרוב (ל''ת)

        רון, 22/03/09 17:04

  • 72.

    שהתמחתה בצרוף שמאלנים לכוחות הלוחמים, ומעלילים עליהם עלילות שוא (ל''ת)

    יש לסגור את המכינה לבגידה, 22/03/09 14:18

  • 71.

    אין שמאלן אחד הטוען כי המאשימים חייבים להזדהות בטופס האשמה (ל''ת)

    במכינה ע''ש רבין לבגידה במדינה, 22/03/09 14:08

  • 70.

    הנזק כבר נעשה

    אבי ע, 22/03/09 14:07

    התחקיר הזה כל כך לא חשוב. כל מי שמסתובב בפורומים בינלאומיים יודע כמה נזק גדול גרם הסיפור הזה. התחקיר של צה''ל כבר לא ישנה שום דבר (הוא בבחינת ''הסוסים כבר ברחו מהאורווה'') ואיש למעשה בחו''ל לא יאמין לתחקיר הזה.

  • 69.

    אם זאת המצאה צריך להעמיד לדין את אלו שהפיצו עלילת דם! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 22/03/09 13:15

    • יש לחקור ברצינות אלכס המטומטם (ל''ת)

      תפנים, 22/03/09 20:29

  • 68.

    מצטער... תחקיר מח''ט זה חשוד .וחפיף .כולנו מכירים את זה (ל''ת)

    מה מסתירים?, 22/03/09 13:11

  • 67.

    לפטר את שלח ודרוקר!!!!! (ל''ת)

    אירית, 22/03/09 13:08

  • 66.

    אז איך נהרגו הילדות של ד"ר אבו אלעיש? ואיך נהרגו החיילים שלנו

    עמנואל , 22/03/09 13:05

    מאש כוחותנו אם לא בגלל יד קלה על ההדק?

    מרוב שרצו לשמור על חיי החיילים מכל בדל איום לא רק שהרגו מאות אזרחים, אנחנו בעצמנו הרגנו חיילים שלנו!

    • מהבנין נורתה אש אל חיילי צה''ל. תגובה לגיטימית ומחוייבת. (ל''ת)

      שלום, 22/03/09 13:42

      • מהבניין ל א נורתה אש (לפי בדיקת צה''ל)

        לא, 22/03/09 16:32

        הירי לביתו של הרופא היה פשוט טמטום.

    • בוידוא הריגה של ילדה ערביה, שהתברר כקנונית השמאל נגד צהל (ל''ת)

      איך שמאלנים האשימו סרן בצהל, 22/03/09 14:13

  • 65.

    אין מה לדבר נגד החיילים....................

    ציוני , 22/03/09 13:03

    הם חיילים, הם כולה שמעו כמה דברים בשיח לוחמים ואז סיפרו באיזה כנס שהם היו בו..
    זה לא שהם הלכו לתקשורת ואמרו תראו מה זה..
    אפילו דני זמיר הזה עשה ובצדק כי הוא שמע ממקור רביעי כמה דברים שאם הם נכונים אז אכן צריך למצוא עליהם אשמים..
    ולכן סיפר את זה לתקשורת, אבל החיילים לא עשו דבר לא כשורה (מלבד לא לדווח לממונים עליהם אחרי שהם שמעו את הסיפורים האלה)

    • למרות שגם דני זמיר היה צריך ללכת רק לצה"ל..

      ציוני , 22/03/09 13:11

      נכון שצריך שהציבור הישראלי ידע אם קוראים כאלה דברים שהם נוגדים את ערכי החברה והצבא.

      אבל כשזה מפורסם בתקשורת זה נשמע בכל העולם, ומביקורת ישראלית פנימית על אצבע קלה על ההדק (שיחסית לישראלים קלה על ההדק, ואצבע ישראלית קלה על ההדק היא עדיין פי כמה יותר קשוחה מאצבע של חייל מנאטו לדוגמא...) שלא תואמת את ערכינו..
      זה נהיה מנוצל לתעמולה אנטישמית ו\\או אנטי ישראלית גסה.

      • ציוני..אין לחפות על מעשים כאלה .. זה אנטי יהודי ואנטי ציוני (ל''ת)

        לחקור בגלוי ., 22/03/09 13:14

        • עדיין זמיר היה צריך ללכת לצהל ולא לעופר שלח תחילה (ל''ת)

          יופיטר יופיטר , 22/03/09 16:27

          • תפקיד התקשורת הוא להעלות נושאים לסדר היום (ל''ת)

            שלח בסדר גמור !!, 22/03/09 16:46

  • 64.

    בינתיים פורסמו העדויות בעיתונות העולם

    נפיח, 22/03/09 13:02

    קראתי את הדיווח בדר שפיגל ושם מתקבל הרושם שמדובר במעלליה של דוויזיית וואפן אס אס בחזית המזרח.מתי ילמדו אצלנו לגלות אחריות?
    לא אתפלא אם יתברר שהמלעיזים הם יפי נפש מבית היצר של השמאל הקיצוני

  • 63.

    גלאון תתנצל ומייד על ההכפשה שלך נגד צהל קאפו עלוב נפש ודוחה

    יובל ארהב, 22/03/09 13:00

    את הטרור האיסלמי אתה לעולם לא תגנה כי רק ילדים יהודים מתים גם את מכונית הטופת בחיפה אין סיכויי שתגנה כי אתה קאפו עלוב נפש ודוחה ואני מקווה שעם ישראל זוכר את שינאת השמואל הישראלי לעם ישראל ובבחירות הבאות תהייו אבק

  • 62.

    לשפוט למאסר את החיילים שפירסמו את השקר ולגרשם מצ.ה.ל... (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 22/03/09 12:55

    • אני בטוחה שבין מה שהם מסרו - לבין מה שנכתב בתיקשורת לא זהה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 22/03/09 16:28

  • 61.

    גם הנשיא לשעבר מכחיש.... כולם מכחישים .אפילו המח''ט הזריז הזה

    חח מרשי חף מפשע .(.כןכן בטח ), 22/03/09 12:54

    זה תחקיר דמיקולו............ברור שבוצעו פשעים

    • טמבל זה לא התחקיר הראשון - מה אתה חושב שחיכו לזמיר כדי לתחקר? (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 22/03/09 16:28

  • 60.

    התחקיר שעשה המח''ט התחמן מעיד שאכן קרו דברים ומוסתרים (ל''ת)

    טיקטק תחקירון ? חחח, 22/03/09 12:49

  • 59.

    לתלות את הבוגדים שהפיצו את העלילה השקרית על צהל

    תליין, 22/03/09 12:44

    לתלות את הבוגדים שהפיצו את העלילה השקרית על צהל

    • ............נתלה אותך ראשון......... כהניסט מכוער (ל''ת)

      תליינית, 22/03/09 12:50

      • שניכם קיצוניים מגעילים - ימין ושמאל - זוג תלינים (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 22/03/09 16:30

  • 58.

    אין כאן ימני אחד שדורש לחקור ב ר צ י נ ו ת את העדויות

    מדהים, 22/03/09 12:44

    כולנו יודעים שתחקיר צהל''י הוא כיסוי תחת מפוברק .
    המח''ט ידפוק את עצמו ?

    • הא נכון כי תחקיר של עופר שלח זה חקוק בסלע

      אייל אשכול , 22/03/09 15:02

      על סמך עדויות של כמה חיילים בודדים על כמה אירועים מבודדים...

      הרי לא משנה מה היה נכתב, דגנרטים אנרכיסטים כמוך היו נאחזים בכתבה כמו של שלח כעובדה מוגמרת גם אם היה מוכח מעבר לכל צל של ספק שהיא היתה שקרית מתחילתה ועד סופה...

      אם החמאס בכבודו ובעצמו היה סותר את העדויות של החיילים האלה אתה היית טוען שהם משקרים ולו כדי שיהיה לך איזהשהוא קצה חוט להשתלח בצה"ל.

      גיס חמישי שכמוך, טינופת...

      • אייל- אתה אשכול של ענבים רקובים כמו כל הימין הבזוי (ל''ת)

        תגובה מתונה -, 22/03/09 17:25

  • 57.

    החתול : ''מישהו אחר אכל את השמנת'' פרטים בעמוד 3 (ל''ת)

    עיתונאי רציני, 22/03/09 12:42

  • 56.

    השמאל זה מיסוד הבגידה. (ל''ת)

    הMפצח , 22/03/09 12:33

    • הוא הימין של הפלסטינים (ל''ת)

      זה השמאל, 22/03/09 12:36

      • הימין מורכב מפושעים - (ל''ת)

        אינטרפול, 22/03/09 12:38

        • השמאל מורכב מאלו שרוצים לתת להם, דוברי הערבית מדינה. (ל''ת)

          דון קורטיזון , 22/03/09 19:50

  • 55.

    לא הצבא כצבא איבד את ערכיו

    רמי, 22/03/09 12:30

    אלא חיילים וקצינים בודדים שכדי לקבל פרסומת. או אבוד ערכים אישיים והבנת מהות הקיום של מדינת ישראל משתנקרים על חבריהם.

  • 54.

    כשאתה מבצע פישעי מלחמה בערבים זאת מצוה לכדור הארץ (ל''ת)

    Avnerba, 22/03/09 12:16

    • --זה לא סוד שהימין בעד פשעי מלחמה , ותגובתך מוכיחה . (ל''ת)

      רן, 22/03/09 12:37

      • צפוי שקוראים לך רן, בטח מסביון. (ל''ת)

        .., 22/03/09 12:54

        • ימניים הם חיות (ל''ת)

          שרה, 22/03/09 13:12

          • ושמאלנים קיצוניים כמוך הם נאצים! (ל''ת)

            אייל אשכול , 22/03/09 15:04

            • זה בלתי אפשרי מעצם הגדרת תפיסת העולם. שטוף מוח שכמוך.. (ל''ת)

              צ'רצ'יל , 22/03/09 15:10

            • אתה אשכול של ענבים באושים (ל''ת)

              הימין רקוב, 22/03/09 16:33

          • חיות חיות, אבל עדיין עליונים מוסרית ממך.

            דון קורטיזון , 22/03/09 16:19

            יתושית מוצצת דם שמרגישה בבית. בתוך שלולית הרפש עליה את מגינה בחירוף נפש.

            • קורטיזון אתה סוג של אידיוט כן? (ל''ת)

              נו .. נו, 22/03/09 16:34

              • חחחח חמוד. לפחות יוזף פריצל הוא לא סבא שלי...

                דון קורטיזון , 22/03/09 17:25

                אוי, רחמים עליך.
                מפריצל לפריצל, נולד לו אותך. דפוק כמו שניצל. עכשיו, שאני אדע שזה אתה. הטעות הגנטית. אני לא אצביע לעברך יותר...
                מבטיח.
                כן, אני סוג של אדיוט חמודי.
                (מסכן, לא יודע איך להגיד לו אחרת. שלא אשבור לו את הקוצב לב.
                זה מפחיד איך שהוא ממצמץ לי עם חמשת העיניים שלו...)

          • קודם אמרת שאת בגן בעד החיות - פתאום הן רעות? (ל''ת)

            יופיטר יופיטר , 22/03/09 16:32

            • זו שרה אחרת יופיטר הקרצייה (ל''ת)

              נו מה, 22/03/09 16:48

  • 53.

    לתבוע את העיתונאי שרץ להיות ראשון לפגוע בצה''ל

    עבודה בשרות החמאס-, 22/03/09 12:01

    נמאס עם הריצה אחר אייטמים שפוגעים במדינת ישראל רק כדי להוכיח שהוא עיתונאי ''מקצועי'' --החמאס בטוח מודה על הפרסומים ויעשה בהם שרות מצויין --יש דברים שגם אם הם נכונים(וכאן הם ממש לא ) צריך לסגור בתוך הצבא ולא מול האנטישמים שונאי ישראל שרק משתמשים בזה להצדקת דרכם---

    • זה תחקיר סוג ג של דובר צהל שקרן ובדאי (ל''ת)

      מסייעת, 22/03/09 12:16

  • 52.

    חבל שזה לא היה (ל''ת)

    יורם, 22/03/09 11:53

    • ידוע שזבלים כמוך מהימין בעד רצח (ל''ת)

      לא חדש, 22/03/09 12:10

      • הוא לא מהימין, הוא פלסטיני שנמאס לו לחיות בלי תקוה רק הרג ושנאה (ל''ת)

        נמאס לחיות בגיהנום שהעם שלו יצר!, 22/03/09 12:39

  • 51.

    מי יודה פתאום שהרג אנשים? (ל''ת)

    פגשתם פושע שהודה ?, 22/03/09 11:51

  • 50.

    ככה זה שהתקשורת והשמאל משמיצים את צה"ל ומדינת ישראל

    בדוק , 22/03/09 11:49

    הכל חוזר אלינו כמו בומרנג. זה רק מלבה את היצרים של האוייב.

    • השמאל הוא הימין של מדינה אחרת (ל''ת)

      אין שמאל, 22/03/09 12:40

      • ------------יש ימין והוא שקרן ורקוב-בכל מקום (ל''ת)

        מה יש?, 22/03/09 12:47

        • השמאל ילחם עד היהודי האחרון!! (ל''ת)

          NY, 22/03/09 13:25

        • ויש פלגמטים כמוך שנושאים את הזבל השמואלני

          בדוק , 22/03/09 13:28

          חיים במדינה מקיאים עליה.

          • ללא ספק הימין מכיל יסודות שליליים בחברה

            סמי, 22/03/09 14:14

            להתחלחל מלקררוא תגובות של מצדדים בהתעללות בערבים חפים מכל פשע

          • בדוק הסמרטוטית נמאסת -!!!לכי מכאן (ל''ת)

            בדוק זו מגיבה מהימין המעוך?, 22/03/09 14:16

            • אני כאן כדי למעוך עלובי חיים שכמוך - קומוניסטים ואנרכיסטים (ל''ת)

              בדוק , 22/03/09 17:48

              • אתמול טיפלתי באייני.ינוח בשלום.העבירי לי עוד מטרות. (ל''ת)

                panacea , 22/03/09 19:40

                • פנציאה חתיכת מעוך ימני בזוי (ל''ת)

                  זיהוי ומיקוד, 22/03/09 21:30

                  • עוזרים לי גם לאתר אותך.בקרוב גורלך כשל גורל אייני.הפרד מחברייך (אם יש (ל''ת)

                    panacea , 23/03/09 07:26

                • באמת הוא נעלם היום לא ראיתי שום תגובה שלו

                  בדוק , 24/03/09 08:40

                  תודה על שיתוף הפעולה. הודיע לך בהמשך.

                  • ומה זה שפלשו לאזורנו כל כך הרבה שמאלנים קיצוניים

                    בדוק , 24/03/09 08:42

                    כל מיני עלובים חדשים.

            • תזדהה עלוב נפש שכמוך - אתה הבא בטור אחרי אייני (ל''ת)

              בדוק , 24/03/09 08:43

  • 49.

    ספרו זאת לגילאון ממר"צ שכבר קבעו מי, כיצד וע"י מי הנושא צריך להחקר.

    יהודה בן-ישראל , 22/03/09 11:44

    ואני לתומי חשבתי שמר"צ הכניסה לכנסת אנשים בעלי יושרה אינטלקטואלית.

    אני שואל עתה, מעבר ליושרה, מה מידת הרמה האינטלקטואלית של חברי קבוצה זו.

    • מר בן ישראל תבין ,זה תחקיר כסת''ח לא רציני (ל''ת)

      מילואים, 22/03/09 11:52

  • 48.

    מישהו יודע למה שירי השטנה של זמיר הורדו מהאינטרנט?

    גיל, 22/03/09 11:33

    זמיר פירסם לאחר המלחמה שירי שטנה והסתה נגד צה''ל ש''הועלמו'' בימים האחרונים מאותו אתר סמול. מישהו יודע למה?

    • התחקיר הזה שיקרי ונועד לכסות על ישבנם של קצינים

      נשים וילדים, 22/03/09 12:10

      900 אזרחים נהרגו .
      איך ?
      מדלקת ריאות?

      • זה בערך כמו המספרים 7, 13, 30, 40 בספר אחר!!! בידיוק 900! (ל''ת)

        NY, 22/03/09 13:27

  • 47.

    המכינה היחידה שהסמול מסוגל לנפק- רבין

    חסרי זהות, 22/03/09 11:31

    בסמול הישראלי שפעם היה ציוני כבר לא נשאר היום כלום רק רבין רבין רבין. מה עם איזה מכינה ע''ש טבנקין? בן גוריון? יגאל אלון? משה שרת? איזה בדיוק עומק רוחני נותן רבין היום חוץ מאיזה תחושה מזויפת של צדקת הדרך של הסמול כי בכל ויכוח זה הרי בסוף יגיע, הטיעון המנצח, ''אתם רצחתם את רבין''. את פרי הביאושים של ההידרדרות הזו אנו רואים היום מהמכינה.

    • מה הבעיה שלך ?אידיוט אתה לא רוי לאיש כזה לכן רצחתם אותו (ל''ת)

      תתבייש, 22/03/09 11:53

  • 46.

    זה מזכיר את מה שקרה עים שיחרור ישראל ב48 (ל''ת)

    פקק תנועה , 22/03/09 11:30

    • גם אז ולאחר מכן האשימו את הנהגת וצבא ישראל באותם הימים בהאשמות דומות (ל''ת)

      פקק תנועה , 22/03/09 11:31

      • וגם אז הכחישו, למרות שהכל נכון . מתועד (אך צונזר בקפדנות ( (ל''ת)

        לפקק, 22/03/09 11:54

      • הפקק הוא בראשך. קרא את מוריס ופפה ואחרים על מה שבאמת קרה

        יריב, 22/03/09 12:16

        מעשי הזוועות שבוצעו--ללא כל תגובה מהמנהיגים--מתועדים אפילו ביומניו של בן גוריון. ועוד לא הגענו למעשי הזוועה אחרי 48.
        העולם פשוט הפסיק להאמין לשקרים שלנו.

  • 45.

    גילאון ימח שמך וחבריך על העוול שאתם עושים למדינה...שתתפגרו (ל''ת)

    herzi33 , 22/03/09 11:24

    • herzi33 ימח שמך ושם מי שחינך אותך , מתנחבל אפס. (ל''ת)

      העפלה, 22/03/09 11:55

      • הרצי33 אתה מצחין כמו בואש (ל''ת)

        בעע, 22/03/09 12:19

        • לפחות יש לו חיים והוא לא שורץ כאן כל היום ומחליף ניקים כמוך מסכן (ל''ת)

          דון קורטיזון , 22/03/09 17:13

          • כתבו כאן שאתה אידיוט קורטיזון -זה נכון. (ל''ת)

            רות, 22/03/09 17:50

            • ובתעודת זהות שלך רשום שאסור לתת לך להסתובב חופשי ושאת גבר, אז? (ל''ת)

              דון קורטיזון , 22/03/09 19:53

          • יו ...הנה החור טיזון הזה מאתמול מה שלומך חורטיזון ? (ל''ת)

            יו יווווווווווווווווווו, 22/03/09 17:58

            • אוף מסכן. הייתי מציע לך למצוא בחורה. אבל אף אחת לא תתקרב אליך. דלקת. (ל''ת)

              דון קורטיזון , 22/03/09 18:10

              • יו הנה שובפם טחורטיזון (ל''ת)

                חחחחחחח, 22/03/09 21:31

                • יווו הנה שוב פעם הבתול. (ל''ת)

                  דון קורטיזון , 23/03/09 16:47

  • 44.

    בזמן המבצע נכתבו בכותרות ענק בעיתונים באנגליה

    mano , 22/03/09 11:21

    טבח בבית הספר ילדים ונשים נהרגו בפצצה ישראלית על בית הספר של אונרא

    ימים מספר אחרי זה התברר שלא נהרג אף אחד

    אף עיתון לא כתב התנצלות או תיקן את הידיעה
    ההסברה שלנו לא טרחה לטבוע את העיתונים גארדיאן ועוד אחד שאיני זוכר את שמו

    אבל באנגליה אנחנו רוצחים

    אותו הדבר עם הסיפורים המצוצים מהאצבע האלו
    שעפר שלח וחבורותו השאמלנית שאנת ישראל פרסמו

    אם את חושבים שמשהוא קורא את התחקירים שמתבצעים על הסיפורים האלו אז אני צנצנת

    כך אנחנו שומטים את הרצפה מתחת מדינת ישראל

    לא ירחק היום והמדינה הזו תעלם
    ועפר שלח יכתוב פרשנות כדורסל לקבוצת אום רשרש
    אם כמובן לא יברח לארצות הברית

    • ישראל איבדה את אמינותה בעיני העולם המערבי

      יריב, 22/03/09 12:13

      פשוט לא מאמינים יותר לשום הודעה של דובר צה''ל ובטח לא לתוצאות חקירות שצה''ל עורך על עצמו.
      דובר צה''ל ידע למה אסור לתת לתקשורת לסקר את המלחמה בזמן אמיתי מהשטח. והתוצאה היא הפוכה ממה שהוא חשב להשיג.התקשורת העולמית פשוט לא מאמינה למילה שיוצאת ממשרדו.
      אמינות משיגים אחרי הרבה מאמצים וזמן אבל מפסידים אותה לפעמים בשקר אחד.כמו למשל השתלשלות הסיפור בקשר לרופא ובנותיו מעזה.
      אני לא אתפלא אם יתחילו להופיע קליפים ביו טיוב בקרוב.
      לא פלא שמנסים להסתיר את זהותם של המ''פים והמ''גדים.

  • 43.

    הטיוח הרגיל כרגיל (ל''ת)

    כצפוי, 22/03/09 11:16

  • 42.

    יש לבצע משפט שלמה

    רון, 22/03/09 11:13

    אם החיילים אכן עברו על החוק - לשפוט אותם.
    אם לא היה ולא נברא - או סתם נופח - לשפוט את כל מי שמעורב בהכפשת צה''ל .
    והיה ואירועים אלו לא באמת קרו - יש לפגוע פיסית בראש מכינת ''רבין'' וכמו כן ב''גילאון'' ממרצ.
    לא יכול להיות שיודנראט יסתובבו פה וישכתבו את ''מיין קאמפ''. גילאון יא שמאלני כלב - מה הלאה - ''חיילי צה''ל הכינו מצות מדם ילדים ערבים ''? הכפשת - חטפת - זה הסלוגן החדש!!!

  • 41.

    התחקיר קבע: צלפי צה''ל חילקו ממתקים לפעוטי עזה (ל''ת)

    והעבירו קשישות את הכביש, 22/03/09 11:04

    • אז מי אתה חושב שעשה את העבודה? (ל''ת)

      הרי שוטרי תנועה כבר לא היו להם!, 22/03/09 11:54

  • 40.

    לתלות אותם בכיכר העיר!!! זבלים-את הנזק התדמיתי שגרמו לעולם לא נוכל לתק

    חבל שלא חזרו בארון, 22/03/09 10:48

    להעמיד לדין על הוצאת דיבה למאות אלפי חייבלם, פגיעה בתדמית ישראל, קנס של מליונים וכלא!! כמו בכל מדינה מתוקנת!!!!
    באיטליה, הם היו יושבים שנים ארוכות על פגיעה בשמה הטוב ובתדמיתה של המדינה!!!

  • 39.

    מספיק עם האנטישמים! למה זה תמיד ככה?

    דניאל, 22/03/09 10:47

    כל פעם שמישהו אומר משהו נגד הארץ, ישר אנחנו קופצים ומאשימים באנטישמיות. די, חלאס.
    מה, כזה קשה לכם להודות שאנחנו עושים טעויות לפעמים?
    לא כל דבר הוא אנטישמיות! אנטישמיות זה להיות אנטי- יהודי. ההאשמות מכלל לא מתייחסות ליהדותינו, אלא לדברים שאנחנו עושים לעם אחר, כמדינה.

    לפני שמישהו מעיז להגיד לי משהו, אז אני אבהיר שאני נלחמתי בעזה יותר מחצי מהשירות שלי.

    כל מי שאומר ''אנטישמיות'' וכו' כשאנחנו מואשמים בפשעי מלחמה, פשוט לא יודע לקבל שום סוג של ביקורת.
    יש לנו צבא מצויין, שעושה טעויות. קורה. לא צריך להתבכיין תמיד על דברים לא רלוונטיים.

    • דניאל

      יוסקה, 22/03/09 11:12

      עם כל הכבוד שאני רוצה לרחוש לך , אני גם רוצה להזהיר אותך מפני הנאיביות שבך , באופן כללי היהודים לא כל כך אהובים אך לצערי הישראלים עוד פחות ומלחמה כמו זו שהייתה בעזה נתפסת בעולם בצורה לגמרי הפוכה ממה שהיא באמת וכאשר רואים את העזתיים ''המסכנים'' (שיודעים אגב לשחק אותה יפה בפני המצלמות)אז השנאה רק הולכת וגוברת ליהודים ולזה קוראים אנטישמיות

    • דניאל,צודק מאוד! (ל''ת)

      מורן, 22/03/09 12:02

    • צודק צודק צודק. בשביל להודות בטעויות צריך אומץ, הכי קל לצעוק אנטישמים (ל''ת)

      צ'רצ'יל , 22/03/09 15:07

  • 38.

    אופס,יש תחקיר ''חדש'' !בנוסח מהיר ומבוסס????מה זה טיוח?מה הלחץ?

    מורן, 22/03/09 10:39

    יש לחכות לתחקיר ''היסודי'' המקיף !!
    זה לא נשמע רציני.באמת!!

    • הזמנת תחקיר עם תוצאות מסויימות? מה האכזבה הזו לגלות שהעם והמדינה שלך (ל''ת)

      אין בהם כל דופי? אולי את לא אחת מהעם והמדינה הזו?, 22/03/09 12:42

      • תחקיר מהיר ''מאוד'' =מעורר ספקנות ,לגבי רמת הרצינות .

        מורן, 22/03/09 13:52

        אני מקווה שזו האמת =שאין אפילו חייל אחד בצה''ל שיורה ''בכוונה'' בחפים- מפשע(רק בשל היותם ערבים).
        העדויות קשות,ולכן צריך לחקור את הנושא,באופן מקיף ויסודי,שמגלה אמינות.ולא במהירות שמעוררת חשד!

  • 37.

    מבוגרי מכינה ע''ש רבין כמובן של יכול לצאת דבר טוב (ל''ת)

    גל, 22/03/09 10:37

    • צודק! מרבין לא יכול לצאת דבר טוב (ל''ת)

      אלטלנה, 22/03/09 11:18

      • רק מקרית ארבע יצא גולדשטיין התיפלץ אלילך (ל''ת)

        דבר זבל יצא מהימין, 22/03/09 14:17

  • 36.

    holon

    leo, 22/03/09 10:30

    תפסיקו עם פרסום, זה רק פוגע בצ,ה,ל,אסור להתעסק בעיתונים,
    אנשים, זה מציה לערבים.

  • 35.

    כמה לא מפתיע שסרבן שירות כמו זמיר ממציא לגבי צה''ל

    אבישלום, 22/03/09 10:20

    מכינה על שם רבין, סרבן שירות ביו''ש, איש שמאל קיצוני ועאלק מוסרי, תקשורת אוהדת לשמאל ולהוטה ללכלך על צה''ל מביאים להמצאות שלא היו ולא נבראו ונועדו לקשור את ידינו בעתיד ולתת גיבוי לטענות בעולם. כמובן שאיש מהמעורבים בעלילה לא ישלם מחיר שהרי הם ''מוסריים'' ''ורק העבירו את המידע שבידיהם לרמטכ''ל'' ועוד שאר שטויות שכאלו

  • 34.

    היכן פרקליט המדינה? מדוע אין המדינה תובעת את השקרנים לדין????????????? (ל''ת)

    תתעוררו כבר!, 22/03/09 10:19

  • 33.

    חייל מעיד על עצמו שהוא בעצמו ירה בילדים ובאמא שלהם

    עע, 22/03/09 10:15

    איזה אנטרס יש לו לקרא לעצמו רוצח?

    • אותו חייל-שייכנס לכלא על רצח!!! נראה אותו אם הוא ימשיך לשקר (ל''ת)

      על רצח אין מחילה, 22/03/09 10:49

  • 32.

    אם יוכח שהם שיקרו - להכניס אותם לכלא מיד! (ל''ת)

    להקיא אותם מקרבנו, 22/03/09 10:12

  • 31.

    חבל שזה מופיע בידיעה נדחת בצד ולא בכותרת הראשית כמו שהשקר עצמו פורסם

    גיל, 22/03/09 10:09

    פתיחה צולעת לח''כ החדש גילאון ממרצ שרצה כל כך להופיע בכותרות

  • 30.

    אותי הרבה יותר מטרידה שטיפת המוח הרבנית שהחיילים עברו שם. (ל''ת)

    צ'רצ'יל , 22/03/09 10:08

    • חבר'ה, לא להאכיל את החיות... (ל''ת)

      תנו לטרול לגווע ברעב, 22/03/09 10:11

    • אני מסכים, המגמה מדאיגה

      רוב המדינה טרולים כאלה.., 22/03/09 11:43

      למרות שהרב רונצי הוא אדם חיובי בסך הכל, צריך פשוט לאזן את התפקיד

      • הגיעו רבנים הזויים ....כמו בצבא של שכונה (ל''ת)

        פחחחח, 22/03/09 11:58

  • 29.

    fuck עם העובדות.העיקר שזמיר התפרסם ויקבל מברוק מהאנטישמים בעולם !!!!!! (ל''ת)

    זמיר המזמר, 22/03/09 10:07

  • 28.

    מקווה שההפרכה הזו אמיתית, בכל מקרה צריך לחקור לעומק ולהתאמת עם האמת!! (ל''ת)

    צ'רצ'יל , 22/03/09 10:06

  • 27.

    איזו הפתעה, צה''ל ''חקר'' ו''גילה'' שהכול בסדר... (ל''ת)

    אלי, 22/03/09 09:57

  • 26.

    כתבים אנטישמים ומטומטמים.

    משה ג. , 22/03/09 09:56

    אילו היה בכוונתם של שלח ודומהו לעשות צדק היו מגישים בצנעה תלונה לצבא, והיו חוקרים בשקט ומוצאים מי באמת ביצע פשעי מלחמה.
    עכשו עוררו מהומה ושנאה של הערבים ומתברר שללא הצדקה, האם זה עתונאות נאותה.
    צריך לשלול מהם תעודת עתונאי, הם חבלנים ולא עתונאים.

  • 25.

    לסגור מיד את מרכז הטרור השמאלני שנקרא מכינת אורנים (ל''ת)

    אבנר, 22/03/09 09:50

    • סגור את הדלת ולך לישון ..מוכה גורל ימני שכמוך (ל''ת)

      פאפא, 22/03/09 11:59

  • 24.

    די!!!! צריך להקים שמאל חדש בישראל...שמאל ציוני!

    שמאלני אבל שפוי וציוני!, 22/03/09 09:49

    הגיע הזמן לשים לזה סוף! השמאל הישראלי מנצל כל הזדמנות לקעקע את הבסיס המוסרי שבזכותו ישראל קיימת,פעם זה הצבא,פעם זה היחס לפלשתינאים,פעם היחס לפליטים,אז נכון יש הרבה מה לתקן,אבל צריך לעשות את זה לאחר בדיקה מעמיקה ומקיפה,אסור לטייח אבל גם אסור להשמיץ

    המוסריות של חיילינו אינה עומדת בכלל בספק!
    כמו בכל ארגון יש אנשים שיוצאים מן הכלל.

    מדוע זה ראוי לעשות הכללות לגבי חיילים על בסיס 3-4 עדויות ואסור לעשות הכללות לגבי ערבים על בסיס מאות מעשי טירור?!?!

    גלאון הלכה בא גילאון,לא למדו לקח,לעם נמאס מהאשמות בחוסר מוסריות,אין מדיה יותר מוסרית מישראל אין צבא מוסרי חוץ מצה''ל!!!

  • 23.

    רמז לתקשורת - זה לא מעניין ולא סקסי תתקדמו (ל''ת)

    שי, 22/03/09 09:49

  • 22.

    כן - אבל עכשיו לך תוכיח שאין לך אחות....

    ארז, 22/03/09 09:40

    ושוב, מסתמן שהאוייב מס' 1 של ישראל הוא לא אירן או החיזבאללה או החמאס, אלא השמאל.

  • 21.

    להכניס את מפיצי השמועה לכלא לשנים ארוכות

    avre10 , 22/03/09 09:39

    אם באמת הפריכו את השמועות - או אפילו את חלקן - חייבים למצוא את מפיצי השמועות המופרכות והעמידם לדין.
    הנזק שנגרם למדינה בעקבות השמועות האלה הוא איום ונורא.

    • צודק במאה אחוז. (ל''ת)

      שילמדו לשלם את המחיר ולחשוב לפני שפותחים את הפה., 22/03/09 10:21

    • אני אף פעם לא הבנתי התנהגות מלשנית ופחדנית שכזאת.

      דון קורטיזון , 22/03/09 16:30

      זאת התנהגות של אפסים וטיפשים.
      אני חונכתי אחרת. אותי חינכו שאם אני רואה מעשה לא תקין, אני לא עומד מהצד וצופה. ואחר כך רץ כמו ילד אידיוט לצעוק בכל מקום.
      מה היה ראוי לעשות במקרה והסיפור נכון?
      לקום, ולעשות הכל לשנות את המצב. ואם לא הצלחת, אז תדאג לטפל בכך בדרגים המתאימים.
      ואת התקשורת תשמור לסוף. למקרה וכל מאבקך למען הצדק והמוסר שאליו חונכת, לא צלח.
      אבל לא זאת הדרך!
      לא לראות במו עיניך, אלא לקבל עדות שמיעה. ואיתה לרוץ לתקשורת על מנת לקבל אגו נפוח מצדקנות וחשיבות עצמית ולהצטייר כצדיק הגיבור האולטימטיבי.
      כל המהלך הזה של ריצה נמהרת לתקשורת. נראה ונתפס ובצדק כבעל מניעים לא טהורים.

      • אתה מלשן ופחדן קורטיזון (ל''ת)

        זה הטבע שלך, 22/03/09 17:49

        • אני מבין שפגעתי בך קשה. זה בסדר. אבל עד כדי כך שפיתחת כלפי אובססיה?

          דון קורטיזון , 22/03/09 18:12

          וואו!
          איזו מחמאה.
          מסכן, לך תאונן על תמונות של ילדים.

          • אתה מלשין חורטיזון? (ל''ת)

            לא יפה ., 22/03/09 21:33

  • 20.

    ג'נין ג'נין. הנזק כבר נגרם. עם בהתאבדות

    אביושל לוחם, 22/03/09 09:34

    ג'נין ג'נין.דני זמיר ראש המכינה - אויב צה''ל.''מצדיע לסמיר קונטאר''. חצאי שמועות הספיקו לו להשיג את מה שרצה: פרסום ארסי בעיתונות העולמית העויינת ממילא כותרות זוועתיות על חיילי צה''ל כפושעי מלחמה. גם אם יוכח שהיו כמה חיילים בלבד שנהגו כפושעים - ההכללה השקרית גרמה נזק שלא יתוקן ויעלה בדמם של ישראלים ויהודים ברחבי העולם, כמו שהיה בעבר.
    המעשה שלראש המכינה הוא מעשה שפל, תואם את היותו שמאלני קיצוני, ש''הצטיין'' במאמריו נוטפי השינאה העצמית. תואם גדעון לוי. קראו בהרחבה פירוט בעיתון''ישראל היום'' של היום. אדרבה, הטיפוס הזה מוזמן לתבוע את העיתון על הוצאת דיבה, אם הדברים המתפרסמים בו אודותיו אינם אמת.
    ולחיילים עלובי הנפש חניכיו - האם תוכלו לתקן את הנזקים החמורים שגרמתם לחבריכם הלוחמים ולמדינת ישראל?

  • 19.

    יכול להיות שחלק מהעדויות נכונות וחלק לא.

    פה, 22/03/09 09:30

    אולי כל העדויות אמיתיות.
    הנקודה היא, שזה לא משנה.

    עדות אחת, אפילו אם היא שקרית, הפכה את צה''ל סופית בעיניי העולם לצבא הכי לא מוסרי בעולם.

    הריי חפשו אותנו בנרות ועכשיו מצאו וכן - לי ברור שהצבא שלנו, כהכללה, עדיין הצבא המוסרי בעולם ומתמם מי שחושב שאין פושעים בצבאות אחרים.

    הפרדוקס הוא, שאין לנו את הלגטמציה להתעסק במוסריות, כי היא גורם המוות מספר אחד ליהודים בישראל.
    לא זכור לי שהייתה בעיה מוסרית בעולם ולשמאלנים, בשעה שהחמאס ירה במשך 8 שנים רקטות על אוכלוסיה אזרחית, השתמש בנשים וילדים אזרחים כמגן אנושי ושחט משתפי פעולה עם ישראל.

  • 18.

    איך למנוע הכפשות ישראל בעתיד? זה הזמן לתבע תביעת דיבה את עופר שלח

    panacea , 22/03/09 09:28

    התרשל במילוי תפקידו העיתונאי כאשר פרסם כותרות מזויעות ובהן קביעות לרצח בדם קר.
    שישלם את המחיר על סילןף האמת במתכוון.

    • צודק 100% עופר שלח תביעת דיבה מיליון ש"ח (ל''ת)

      anzor , 22/03/09 11:34

    • ידוע שאתה טיפש panacea (ל''ת)

      אין מה לחקור, 22/03/09 12:29

  • 17.

    הם גם ''הפריכו'' את הטענות על הרג הבנות של ד''ר אבו אל-עייש

    אין אמון, 22/03/09 09:15

    טענו שמחבלים הסתתרו בבית משפחת אבו אל-עייש. קצינים בכירים הצהירו על זה מתוך שכנוע עצמי מלא. ובסוף, כשהאמת יצאה לאור ודובר צה''ל נאלץ להודיע כי אירעה ''טעות'', נוספה גם ההתבזות על השקר.

    כנראה שקציני עופרת יצוקה לא שכחו כלום ולא למדו דבר.

    העיקר שהטוקבקיסטים בישראל מסוגלים להצדיק כל דבר. בישראל של היום, אם חלילה היו מוקמים מחנות השמדה לפלסטינים, אווירת ההתלהמות הציבורית הייתה מצדיקה את זה. מפחיד כמה אנחנו דומים לעמים אחרים בהיסטוריה.

    • בו נפגש בקניון לב המפרץ ונדבר על זה (ל''ת)

      אחמד המתאבד, 22/03/09 09:31

    • אין מלחמות סטריליות

      ארז, 22/03/09 09:42

      ואין כל סיבה שישראל תהיה כפופה לסטנדרט מוסרי שונה - ומחמיר יותר - מזה שאליו כפופות כל שאר מדינות העולם.

      • תבין -אנשי ימין מצדיקים רצח -הפ חנוכו כך

        תקרא תגובות, 22/03/09 12:30

        הימין רקוב .

      • מקריאת התגובות --------------אכן ימניים בעד רצח (ל''ת)

        לצערי, 22/03/09 12:41

        • עכשיו אתם יכולים למות בשקט, נכון? רגועים אחרי שניקיתם את מצפונכם?

          דון קורטיזון , 22/03/09 16:43

          אני שמאלן בעד חיים בשלום ושלווה.
          והימנים בורים, שחורים, מזוקנים פרימיטיבים ורוצחים מתועבים.
          פעם אחת שמתם לב עד כמה התגובות של מטקבקי השמאל הן רדודות, שטחיות, נבובות ולא מכילות שום טיעונים מנומקים מלבד סיסמאות בכמות מסחרית וניסיונות פתטיים להעליב.
          לצערי, אין ברירה לפעמים ואני עונה באותו מטבע.

    • זה מפחיד כמה הבורות שלך קשה.

      דון קורטיזון , 22/03/09 16:38

      אתה יודע מה ההבדל?
      שצה"ל גם מודה בטעותו.
      לעומת זאת, חבריך בעזה לא יודו לעולם בטעותם. למה?
      כי רצח יהודים אינו טעות.

  • 16.

    מהכרות עם מקרים דומים, אני לא מאמין למח''ט ולא למפקדים

    איציק, 22/03/09 09:09

    אצלנו פלוגה שלמה גיבתה חיילים שפגעו סתם. כשצלף ירה לידי, אני הייתי הקלע לידו לא ''בכוונה'' בסתם איש שהופיע בסימטה, או כשהמ''פ שלי הודיע שפגע במחבל וכשהגיעו ראו שסתם זה היה עובר אורח, תאמינו לי שכקשהחקירות הגיעו למצ''ח והם באו לבדוק כולם סיפרו סיפורי אלף לילה ולילה.
    כשהודיעו לנו להרוס בית הרסנו שניים, כשאמרו לנו לתפוס מבוקש, פיצצנו אותו במכות גם אם הוא נכנע, וגם אם לא ידענו למה אנחנו עוצרים אותו-(כלומר גם אם בדיעבעד התברר שהוא סיען).
    תאמינו לי שאני רוצה לעזוב, רק שלצערי אין מדינה שמוכנה לתת לי תושבות, אך אם תהיה תאמינו לי שאני יעזוב, כי אינכם יותר עמי.

    • אין בעיה ''איציק'' - אירופה תמיד תשמח לקבל אותך

      ליאון, 22/03/09 09:17

      כמו שהיא שמחה לקבל את שאר הפלסטינים שעכשיו עושים להם את המוות.

      איציק עאלק, אולי נאסר? עבדאללה?

      אל תאמינו לכל מה שאתם קוראים...

    • איציק אתה מתאמץ יותר מדי, אתה סתם מגבניק, בטח לא חייל חי''ר לוחם, ובטוח

      לוחם עופרת יצוקה!, 22/03/09 09:18

      לא היית בעזה, יש גם עוד אפשרות, שאתה מתאמץ גם בה יותר מדי שאתה שייך לפסטיבל הליבוי נגד צה''ל, מצד שני טוב לי שהפלסטינאים יחשבו שאנחנו לא מוסריים שיפחדו שניכנס שוב לעזה אולי בעבור זה הם יצליחו להשתיק קצת את החמאס.

    • לא מאמין לאף מילה שלך ומקווה שתמצא מהר מדינה שמוכנה לקלוט זבל כמוך (ל''ת)

      סלפן ומשמיצן נמוך מצח, 22/03/09 09:18

      • כל מיני מתנחבלים פשיסטים תומכים ברצח ערבים (ל''ת)

        אתה צודק איציק, 22/03/09 12:03

        • תרגע חמיד.

          יהודי., 22/03/09 16:33

          העיקר לתמוך ברוצחי ילדים ונשים. כן, אל תתן לעובדות לבלבל אותך. החמאס לא הסתתר מאחוריי נשים וילדים, ולא שמח על כל חף מפשע שנהרג בתקריות ירי.
          די עם הצביעות!!!

    • אז על תתחבא באינטרנט

      צדק, 22/03/09 09:23

      אם יש לך עדות אמיתית (ולא עדות משמיעה) תצא החוצה ותתן אותה. להתחבא ולכתוב דברים שאין להם בסיס זה מאד קל כנראה שאתה רק רוצה להכפיש את צה''ל

    • תגובה לאיציק

      שרון, 22/03/09 09:25

      נראה לי שהסיבה ששום מדינה לא מוכנה לתת לך תושבות היא כי אתה מתנשא ומעצבן. אין לי אפילו חשק להשוות בין רגישותו של צה''ל לכל צבא אחר בעולם. הצעה-אולי תעשה איחוד משפחות ותחליף צד בגדר?

      • תעבור לעזה ותחיה בין הגונים (ל''ת)

        מצחיקן אחד, 22/03/09 09:52

        • -------------אנשי ימין מצדיקים כל רצח ---------- (ל''ת)

          עכשיו ברור, 22/03/09 12:03

    • שהקדוש ברוך הוא ישלח לך חכמה בינה ודעת - שאין לך..... (ל''ת)

      אליהו הנביא, 22/03/09 09:35

    • תעזוב, מקומך לא איתנו

      ארז, 22/03/09 09:41

      אני בטוח ש''אוהבי ישראל'' באירופה ישמחו לתת לך בית חם...

    • לאיציק

      ישראלי, 22/03/09 11:12

      ההבדל ביני ובינך הוא. אם היו נותנים לי פקודה להרוג 1 הייתי הורג 10. אם הפקודה היתה להרוג 10 הייתי הורג מאה..אתה סתם גייס חמישי בוגד

      • תגובות של ימניים רצחניים יש כאן בשפע ..

        רק לקרוא, 22/03/09 12:31

        ולהבין כמה ''צדיקים '' יש בעם ישראל .

    • מה אתה חוכמולוג ללכלך אנונימית??

      חוקר במצח, 22/03/09 11:21

      בוא תפרסם שם וכתובת ואנחנו נבוא לחקור אותך ולראות אם אתה מדבר אמת..
      לא חוכמה ללכלך אנונימית,
      בוא קח אחריות ונראה מה אתה שווה..

    • איציק צודק, יש מקרים כאלה, פלוגות שלמות מסוגלות לעוות ראיות (ל''ת)

      ירון, 22/03/09 11:45

      • בדיוק ככה סיפרו לך בשלום עכשיו. אה? (ל''ת)

        דון קורטיזון , 22/03/09 16:48

        • מיד נרדים את המרמיטה המכונה ''קורטיזון'' למטרת ניקוז-מוח (ל''ת)

          מזור לעם, 22/03/09 16:57

          • בלה בלה בלה, לא שנון, לא מצחיק, לא כלום אין תוכן אין כלום

            דון קורטיזון , 22/03/09 17:14

            אפס מאופס.
            וואלה, זה כל מה שיש לך? תאתגר אותי קצת אפילו...

  • 15.

    המכינה ע''ש רבין מכינה לבגידה במולדת ולהפצת שקרים.

    מסכן רבין שהמכינה על שמו., 22/03/09 09:09

    לו היו מלמדים במכינה הזו יותר על רבין אז התלמידים שלה לא היו משקרים ומוציאים את דיבת הארץ רעה. עיינו בתנך וראו מה קרה למי שהוציא את דיבת הארץ רעה גם באותם הימים.

    • ראית את ראש המכינה? נראה כאלו יצא מבטאון גלוחי הראש בגרמניה (ל''ת)

      רונן, 22/03/09 10:20

    • נו, מה יש לצפות?

      רועי, 22/03/09 10:30

      רבין הוא עדיין משיח השמאל והאיש שהביא עלינו את האסון שנקרא אוסלו, אסון שנזקיו לא יאומדו בכלל.

      פלא שהמכינה הקרויה על שמו ממשיכה את דרכו להרס מדינת ישראל?

  • 14.

    להגיש במשטרה תלונה נגד דני זמיר!

    ניר, 22/03/09 09:07

    אני ממליץ לחיילי החטיבה גם להגיש נגדו תביעה אזרחית.

    • לא רק חילי היחידה,תביעה בשם אזרחי ישראל והמדינה על פגיעה תדמיתית! (ל''ת)

      אסור לוותר, 22/03/09 10:50

  • 13.

    האמת ידועה אך הנזק נעשה והוא בילתי הפיך.

    אחד 1 , 22/03/09 09:04

    בראיון ב bbc אשר לא נחשב לאוהד ישראל ומאוזן אפילו בפני עצמו. דיבר יועץ ביטחוני בריטי ואמר כי אין תקדים בעולם לרגישותו של צה"ל לאזרחים בילתי מעורבים.
    כבר ברור כי חלק הארי מהטענות הנן שמועות בלבד ו"תחושות" של קצינים וחילים ללא עדויות מוצקות. אבל למי אכפת. השמאל האנטי ציוני עט עליהן כמוצא שלל רב ו"אוהבי ישראל" בעולם יחגגו על זה כמו על ספרו השיקרי של ההיסטוריון זנד על המצאת הלאום היהודי.
    מה שעצוב הוא כי במשך שנים הערבים ירו על אוכלוסיה אזרחית ופוצצו אותה כמטרה לגיטימית ואף אחד מהצדיקים לא הזיז אצבע בנושא.

  • 12.

    עלילת דם מודל 2009. (ל''ת)

    שמאל = מחלת נפש, 22/03/09 09:00

  • 11.

    השמאל הקיצוני הישראלי מציג: הפרוטוקולים של זקני ציון ספר ההמשך (ל''ת)

    דני מעלה חמציצים , 22/03/09 08:58

    • דני אתה ממעלה זרגים ? הבנו שאתה לא נורמלי . תירגע . (ל''ת)

      הכל בסדר, 22/03/09 17:22

  • 10.

    כך אתם מנציחים את שמו של רבין? בעלילות דם על צה''ל?

    יעקב, 22/03/09 08:50

    עוד יבוא יום ובו תיבדק גם עלילת הדם בשאלה מי רצח את רבין!

  • 9.

    ציטוט שאומר הכל

    WTF, 22/03/09 08:49

    ''חלק מהמסורת יש תמיד תחרות להראות שהחטיבה שלך יותר קרבית''.

    • לי זה אומר דיוק ואחריות יתר תוך קרב

      מעניין מה זה אמר לך, 22/03/09 10:30

      כניראה מי נשפך יותר

  • 8.

    חיתות חולני בפצעים (ל''ת)

    משה מ,,,, 22/03/09 08:48

    • לו היו אלה הפצעים שלך ימני עילג היית צורח (ל''ת)

      אח, 22/03/09 12:34

  • 7.

    שמועות! לא עדויות

    חייל, 22/03/09 08:47

    כל הסיפורים מאותו ערב במכינת רבין מבוססים על שמועות. אין עדות ראיה אישית אחת!

    לכן אלו שמועות ולא עדויות וככה צריך להתיחס אליהן.

  • 6.

    צה''ל בדק, אפשר להיות רגועים

    אגרנט, 22/03/09 08:45

    האמת, לא היה ספק. ברור, אנחנו הצבא הכי מוסרי בעולם. מזל שצה''ל יודע לבדוק את עצמו (תןך פחות מיומיים). התשקורת השמאלנית אשמה. הפלסטינאים האלה מתים מעצמם...

  • 5.

    זה לא ימנע את פסטיבל השמאל

    דני דין, 22/03/09 08:43

    דני זמיר הוא פעיל שמאל קיצוני והוא חלק ממתקפה מתוזמרת של השמאל.

    • .--הימין רוקד על דם חפים מפשע (ל''ת)

      ידוע, 22/03/09 12:06

      • די כבר עם השטויות האלה!!!

        מספיק עם הטמטום, 22/03/09 12:58

        הימין רוקד... השמאל צודק... תסתכלו גם על החפים מפשע מהצד שלנו שנהרגו וביניהם גם חיילים! זה לא אמריקה פה שאנשים מחליטים אם להתגייס או לא. אצלנו הם מאולצים. כלומר, גם הם חפים מפשע! אז די עם הצדקנות העיוורת שלכם!

        • הרג נשים וילדים זה לא שטויות .. מצטער (ל''ת)

          סליחה אדוני, 22/03/09 14:53

          • אז תפנה לחמאס ולא אלינו, אם הרג חפים זה לא שטות

            יהודי., 22/03/09 16:36

            כל מה שקרה בעזה זה על אחריותם, ועל אחריות העם שבחר בהם.
            אני לא אומר שלא היו אצלנו טעויות, אבל אני בטוח מ100 אחוז שהתקשרות ניפחה כל טעות.
            כן, טעות. אני לא מאמין שמישהו פה הרג חף מפשע.

            • אז למה אתה נגד חקירה יהודי ? (ל''ת)

              לא תעמוד על הדם, 22/03/09 17:22

  • 4.

    יופי אבל שעתיים אחרי הפרסום כאן כבר \\היו פרסומים בכל העולם (ל''ת)

    וסרטונים ביוטיוב, 22/03/09 08:41

  • 3.

    מתחקיר עןלה שילד בן 7 נפצע בראשו ונהרגה אישה- ממש בושה מה שקרה

    יש גבול, 22/03/09 08:39

    מתחקיר עןלה שילד בן 7 נפצע בראשו ונהרגה אישה- ממש בושה מה שקרה -
    כן ילד מבאר שבע נפצע קשה בראשו מטיל חמאס וכן אישה חפה מפשע נהרגה באשדוד מגראד שיד החמאס הקלה על ההדק ירתה לעבר מטרה אזרחית במובהק

  • 2.

    מדינה בשקיעה

    י ל ד , 22/03/09 08:38

    שחיתות
    שוחד
    טרור מתעורר
    רשות שופטת לעשירים ולפרקליטי על
    מעמד של עבדים עובדים
    זקנים חסרי כל מושלכים לאשפה.
    הלקאות עצמיות
    עסקנים וקשקשנים לצמרת
    כנסת מנותקת מהעם.

    מישהו מוכן להמר אם ישראל תשרוד עוד 5 שנים ?

    כך לא מנהלים מדינה.
    כך לא מנהלים אפילו דוכן בשוק הדגים.

    • על איזה סכום אתה רוצה להמר? (ל''ת)

      נ''ב, 22/03/09 08:41

    • יש לך אינספור אפשרויות, תבחר אחת ועבור אליה. לא צריכים כמוך כאן!!!! (ל''ת)

      גילי, 22/03/09 08:46

      • מספיק כבר עם השטות הזו - יש לך אינספור אפשרויות תעבור.

        פה, 22/03/09 09:23

        יש מעט מאוד אפשרויות טובות מישראל ואי אפשר סתם כך לעבור אליהן.

        אם תהיינה, תחזור ותדבר איתי.

    • אפשר לתקן- חשיפה זה הצעד הראשון. (ל''ת)

      דינה, 22/03/09 08:52

      • כבר אין סודות, יודעים הכל! אז מה? הכל ממשיך כרגיל... הלכה המדינה (ל''ת)

        אחד פסימי, 22/03/09 09:16

    • מדינה בזריחה

      yafaz , 22/03/09 09:43

      ערבות הדדית
      חינוך
      טכנולוגיה מתקדמת
      צבא הגנה לישראל
      עזרה לזולת והתנדבות
      כנסת מחוקקת חוקים לטובת הציבור
      משואה לתקומה
      התיישבות...
      זה אמיתי וממשי לא פחות מהרשימה השחורה
      רק פחות מסוקר בחדשות
      קח פרוזאק
      אולי תרגיש יותר טוב...

      • מה שכתבת צריך אמנם להיות, אבל...

        שישקו, 22/03/09 10:15

        הכל עובד הפוך..
        יש צבא אבל הרתעה - אין
        יש בתי משפט - אבל צדק רק לעשירים,
        יש חוקים לטובת הציבור כמו הגנה מן הצדק
        מפני מערכת משפט ורשעות שופטים - והם ממשיכים במעשי הנפסדות נגד חלשים ולטובת חזקים..
        וכך הלאה בלי די..
        אז נכון שיש לנו אתת מה שכתבת - אבל זה מושחת מהיסוד .

        • מה שכתבתי אמיתי לא פחות ממה שכתבת

          yafaz , 22/03/09 10:47

          לא הכל ורוד ויש הרבה עוד מה לתקן
          אך גם לומר שהכל רקוב- רחוק מהאמת
          הקיטורים ואי שביעות הרצון
          מלווים אותנו משחר ההיסטוריה שלנו
          יש לנו מדינה צעירה
          ואין לנו פרספקטיבה
          תשאל מבוגרים וזקנים
          שחוו גלות,השפלות ושואה
          ומלחמות קשות בקום המדינה
          והם יאמרו לך שהכל זהב

          לגבי דברייך- ייתכן וההרתעה נפגעה אך היא עדיין קיימת, אנו חיים פה בסביבה מאוד מורכבת עם שכנים בעייתיים מאוד ואין פתרונות קסם. מה שטוב לדעתי הוא שלומדים מטעויות ומנסים כל הזמן לתקן
          יש עוד הרבה מה לתקן ואני מאמינה שעם הזמן יבוא שיפור בכל הנושאים שהזכרת
          ומה לעשות
          באמת שאין לנו ארץ אחרת
          וצריך לשאוב גם נחת ושמחה ממה שהשגנו עד כה...

    • לילד

      זאב, 22/03/09 11:17

      אתה מפתיע אותי. בתור אדם שנותן לנו ציטוטי תנך האם אתה מאמין למה שכבת..ויהודה לעולם תשב וירושלים לדור ודור

    • התחקיר הזה נועד לכסות על רציחות והשתוללות בצל המלחמה (ל''ת)

      מהי האמת, 22/03/09 12:34

      • תעשה טובה - אל תתפרע - לו היה כפי תאוריך - האום היה דן אותנו לסקילה (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 22/03/09 16:36

  • 1.

    שמאלנים = שקרנים. כך היה מאז ומתמיד.

    י, 22/03/09 08:37

    אבל אישית ממש לא היה אכפת לי אם כל העדויות היו נכונות.

    • הימין צמח ממשנתו של היטלר וכך הימנים בארץ

      ee, 22/03/09 10:18

      צמאי דם.
      קודם כל הימנים רוצים לשמוע דיווחים בחדשות על חילים הרוגים.
      ימנים באוד אוהבים שחילי צהל נהרגים, תמיד שימני מדבר על חיל צהל שנהרג אפשר לראות חיוך קל.

      • תבדוק מי השותפים שלך באירופה ואז תדבר על הימין

        ג'ו, 22/03/09 11:47

        תראה מי שותף למשנה האנטישמית שלך באירופה ואילו גופים עושים שימוש בשקרים שהשמאל בארץ מפיץ.

        הימין שמח על חיילים שנהרגים? בוא נשאל את מאיר פעיל מה הוא חושב על הטרור הערבי ועל הלגיטימיות שלו (בשטחים בשטחים)

        • הימין שמח על כל רצח ורוקד על דם (ל''ת)

          זבלים ..בחייך, 22/03/09 12:15

          • אתה אידיוט. (ל''ת)

            הMפצח , 22/03/09 12:33

    • הימין בארץ בנוי ממורשת הנאצים (ל''ת)

      עכשיו קל להבין, 22/03/09 12:07

      • אין ספק. המוח שלך בתוך מגרסה יעשה לך רק טוב.

        דון קורטיזון , 22/03/09 16:52

        אולי יוולד פה מישהו חכם במקומך.

        • מקריאת התגובות אין ספק שהימין מורכב מחלאות אדם (ל''ת)

          חוות דעת -, 22/03/09 17:23

          • בשביל שתהיה לך חוות דעת, צריכה להיות לך 'דעת'... (ל''ת)

            דון קורטיזון , 22/03/09 18:14

      • נו די - מספיק לנו שהנאצים היו נאצים - קשה להתחרות בהם תאמינו לי (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 22/03/09 16:59

      • מזלך שאתה מסתתר אחרי המקלדת-אחרת הינו משפצים לך את הצורה. (ל''ת)

        panacea , 22/03/09 21:13

        • הכוונה לאידיוט חסר הגבולות הקןרא ליהודים נאצים. (ל''ת)

          panacea , 22/03/09 21:14

          • panacea חתיכת גמד שב בלול פשיסט מגוחך (ל''ת)

            הלו, 22/03/09 21:22